Katarina Wiksell
Aktiv på Reco.se sedan 2015
2019-03 - 2020-02

Läs vad 171 Läs vad Katarina Wiksell

• Anders B
    Anders B sålde sin lägenhet med hjälp av Katarina Wiksell en del av Mäklarhuset Uppsala

2020-03-23

Fålhagen
    Katarina är en väldigt profisionell och trovärdig mäklare och jag kände mig trygg från första kontakten till avslut av affären. Läs mer
  • Bauer A köpte sin lägenhet med hjälp av Katarina Wiksell en del av Mäklarhuset Uppsala

2020-03-16

Sävja
    Rekommenderar henne stark.
    Jag köpte bostadsrätt, fick bra hjälp av Katarina och mycket information om bostaden. Mäklaren visade på alla sätt att hon ville hjälpa både köparen och säljaren och göra en bra affär för både partnerns. Läs mer
  • Mia K sålde sin lägenhet med hjälp av Katarina Wiksell en del av Mäklarhuset Uppsala

2020-03-14

Kungsängen
    Vi fick tips om att anlita Katarina som mäklare när vi skulle sälja vår 3:a i Kungsängen. Katarina har varit tydlig och förtroendeingivande hela vägen från värdering till kontraktskrivning. Hon har varit lyhörd och snabb både med att svara på våra frågor och att uppdatera oss om spekulanternas frågor/önskemål och bud. Hela försäljningen gick över förväntan med tanke på annons, visningar, slutpris och pappersarbete! Vi skulle inte kunnat vara mer nöjda med mäklarens insats! Läs mer
  • Anders F köpte sin stuga med hjälp av Katarina Wiksell en del av Mäklarhuset Uppsala

2020-03-06

Skian
    Köpt ett fritidshus där Katarina var den förmedlande mäklaren. Jag har stött på många mäklare genom åren, men måste nog säga att Katarina var en av de mest professionella och framför allt pålästa mäklarna jag träffat. Kan varmt rekommendera henne! Läs mer
    2020-03-06 Katarina W svarar Anders F
    Så roligt att höra att du är nöjd med processen, Anders. Ni har köpt ett av de finaste fritidshusen om ni frågar mig och jag hoppas att ni får möjlighet att åka både vattenskoter och långfärdsskridskor på Östhammarsfjärden i framtiden.
  • Annelie R sålde sitt hus med hjälp av Katarina Wiksell en del av Mäklarhuset Uppsala

2020-03-04

Luthagen
    Vi har både köpt lägenhet och sålt hus med hjälp av Katarina och allt har fungerat smidigt. Katarina är lugn och lyhörd med ett gediget kunnande som hon delar med sig av. Katarina är tillmötesgående, trevlig och trovärdig, utmärkta egenskaper för både säljare och köpare. Vi är mycket nöjda! Läs mer
    2020-03-06 Katarina W svarar Annelie R
    Tack Annelie, det har varit så roligt att få vara en del av både ert bostadsköp och husförsäljning. Det värmer verkligen att höra att ni är nöjda med allt.
  • Anna S köpte sitt hus med hjälp av Katarina Wiksell en del av Mäklarhuset Uppsala

2020-03-02

Luthagen
    Köpet gällde ett radhus

Katarina Wiksell har hela tiden haft ett både trevligt och professionellt bemötande. Vi har känt oss helt trygga med att ha Katarina som stöd i vår bostadsaffär. Läs mer
    2020-03-06 Katarina W svarar Anna S
    Tack Anna för en fin rekommendation! Jag är övertygad om att du och er familj kommer att trivas i radhuset som har ett av Uppsalas bästa läge. 😊
  • Thomas K
    Thomas K skrev om Katarina Wiksell en del av Mäklarhuset Uppsala

2019-11-20

Katarina var mycket engagerad i försäljning av vår 2 rumslägenhet i Salabacke. Hon var vänlig och professionell i mötet med oss. Vi fick tydlig information vilket gjorde att vi kände oss lugna och trygga. Vi kan varmt rekommendera Katarina. Läs mer
  • Alexandra W skrev om Katarina Wiksell en del av Mäklarhuset Uppsala

2019-11-14

Katarina Wiksell var inblandad när jag köpte min lägenhet för 10 år sedan och det positiva bemötande jag fick då var anledningen att jag sökte upp henne när det var dags att sälja. Katarina är kunnig, intresserad och mycket skicklig - bästa mäklare jag träffat! Läs mer
  • Magnus N skrev om Katarina Wiksell en del av Mäklarhuset Uppsala

2019-11-13

Jag sälde en bostadsrätt i centrala Uppsala. Katarina drev försäljingen på ett mycket bra sätt och var ett bra stöd under hela processen. Hon var alltid tillgänglig om jag hade frågor och var tydlig med vilka förväntningar jag skulle ha. Väldigt nöjd med allt! Läs mer
  • Anna H skrev om Katarina Wiksell en del av Mäklarhuset Uppsala

2018-03-21

Jag har köpt en lägenhet där Katarina var mäklare. Hon var trevlig, glad och jordnära. Inte för insmickrande.
    När vi skrev pappren var hon tydlig och tålmodig med alla frågor. Ingen stress. Trevlig stämning. Berodde nog också på att det var en väldigt trevlig säljare. 😊 Läs mer

Andra mäklare hos Mäklarhuset Uppsala

Katarina Wiksell