Katarina Wiksell
Registrerad mäklare sedan 2005
Aktiv på Reco.se sedan 2015
?
Maila mig gärna på: katarina.wiksell@maklarhuset.se Läs mer

Läs vad 165 Läs vad Katarina Wiksell

• Thomas K
    Thomas K skrev om Katarina Wiksell en del av Mäklarhuset Uppsala

2019-11-20

Katarina var mycket engagerad i försäljning av vår 2 rumslägenhet i Salabacke. Hon var vänlig och professionell i mötet med oss. Vi fick tydlig information vilket gjorde att vi kände oss lugna och trygga. Vi kan varmt rekommendera Katarina. Läs mer
  • Alexandra W skrev om Katarina Wiksell en del av Mäklarhuset Uppsala

2019-11-14

Katarina Wiksell var inblandad när jag köpte min lägenhet för 10 år sedan och det positiva bemötande jag fick då var anledningen att jag sökte upp henne när det var dags att sälja. Katarina är kunnig, intresserad och mycket skicklig - bästa mäklare jag träffat! Läs mer
  • Magnus N skrev om Katarina Wiksell en del av Mäklarhuset Uppsala

2019-11-13

Jag sälde en bostadsrätt i centrala Uppsala. Katarina drev försäljingen på ett mycket bra sätt och var ett bra stöd under hela processen. Hon var alltid tillgänglig om jag hade frågor och var tydlig med vilka förväntningar jag skulle ha. Väldigt nöjd med allt! Läs mer
  • Anna H skrev om Katarina Wiksell en del av Mäklarhuset Uppsala

2018-03-21

Jag har köpt en lägenhet där Katarina var mäklare. Hon var trevlig, glad och jordnära. Inte för insmickrande.
    När vi skrev pappren var hon tydlig och tålmodig med alla frågor. Ingen stress. Trevlig stämning. Berodde nog också på att det var en väldigt trevlig säljare. 😊 Läs mer
  • Mona B skrev om Katarina Wiksell en del av Mäklarhuset Uppsala

2018-03-20

Jag har sålt min bostadsrätt på Islandsgatan 8. Katarina har från första kontakt bemött mig på det allra bästa sätt. Vill också understryka att Sandra som varit med Katarina under hela förloppet varit en helt fantastisk.
    Har alltid känt att jag kunnat kontakta Katarina eller Sandra om det fanns frågor jag undrade över.
    Sammanfattningsvis har försäljningen av lägenheten och information och stöd under vägens gång varit toppen. Läs mer
  • Maja M skrev om Katarina Wiksell en del av Mäklarhuset Uppsala

2018-03-19

Mkt engagerad, förtroendeingivande och trevlig mäklare, då jag köpte en tvåa i Luthagen, Uppsala. Läs mer
  • Anna-carolina W skrev om Katarina Wiksell en del av Mäklarhuset Uppsala

2018-01-11

Jag var väldig nöjd med Katarina Wiksell som mäklare. Hon är vänlig, tydlig och kunde svara på alla våra frågor. Samtidigt gjorde hon oss uppmärksam på våra rättigheter och plikter som köpare. Vi har hittat en mycket fint lägenhet där vi säkert kommer trivas. Läs mer
  • Martin L skrev om Katarina Wiksell en del av Mäklarhuset Uppsala

2017-11-18

Engagerad och proffsig från första till sista steg i försäljningen. Rekommenderas. Läs mer
  • Lillian A skrev om Katarina Wiksell en del av Mäklarhuset Uppsala

2017-11-16

Mycket förtroendeingivande och professionell. Läs mer
  • Rusoul Y skrev om Katarina Wiksell en del av Mäklarhuset Uppsala

2017-11-14

Katarina är en väldigt trevlig person. Hon tycker om sitt jobb. Vill hjälpa med allt och informerar om allt. En väldigt bra mäklare. Läs mer

Andra mäklare hos Mäklarhuset Uppsala

Katarina Wiksell