Katarina Wiksell

Katarina Wiksell

Katarina Wiksell är mäklare på Mäklarhuset Uppsala

Katarina Wiksell har varit registrerad mäklare sedan 2005-02. Katarina Wiksell har varit aktiv på Reco.se sedan 2015-02 och har fått 248 omdömen med ett betyg på 4.9. Katarina Wiksell har haft 50 försäljningar sen 2021-01 och har tillfrågat 97% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2021-01 - 2021-12

Läs vad 248 Läs vad Katarina Wiksell

• Gustaf Bertil Tom G
    sålde sitt hus med hjälp av Katarina Wiksell en del av Mäklarhuset Uppsala
    • Tärnsjö
    2022-01-17 Verifierad kund
    Kan varmt rekommendera Katarina!
  • köpte sitt hus med hjälp av Katarina Wiksell en del av Mäklarhuset Uppsala
    • Storvreta
    2021-12-21 Verifierad kund
    Trevlig och kunnig. Rekommenderas varmt
  • köpte sitt hus med hjälp av Katarina Wiksell en del av Mäklarhuset Uppsala
    • Storvreta
    2021-12-21 Verifierad kund
    Katarina har varit väldigt hjälpsam och tillmötesgående under hela vårt köp vilket gjorde att det kändes som en trygg affär
  • sålde sitt hus med hjälp av Katarina Wiksell en del av Mäklarhuset Uppsala
    • Vårdsätra
    2021-12-09 Verifierad kund
    Ett glatt bemötande med ett stort "know how" om branschen. Kunde med stort förtroende låta mäklaren styra hela affären som resulterade i ett mycket positivt resultat
    Hej Håkan! Tack för fina ord om din upplevelse av försäljningen av ert hus i Vårdsätra. Katarina Wiksell
  • sålde sitt hus med hjälp av Katarina Wiksell en del av Mäklarhuset Uppsala
    • Vårdsätra
    2021-12-08 Verifierad kund
    Mycket professionell och trevlig! Erfaren, rak och tydlig mot oss! Gav tips och råd genom hela säljprocessen som hjälpte oss massor! Höll oss kontinuerligt uppdaterade och var alltid tillgänglig! Vi är verkligen helnöjda!
    Hej Heléne! Det har varit ett nöje att få bistå er med försäljningen av ert hus. Tack för att jag fick förtroendet att hjälpa er. Katarina Wiksell
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Katarina Wiksell en del av Mäklarhuset Uppsala
    • Norby
    2021-12-06 Verifierad kund
    Oerhört bra mäklare som jag varmt kan rekommendera! Jag kände omgående stort förtroende för Katarina och upplevde henne som mycket kompetent, engagerad och lyhörd. Hon var lättillgänglig, hjälpsam och väldigt trevlig.
    Tack, Monika, för din fina rekommendation - det har varit så roligt att få hjälpa dig med försäljningen av ditt radhus! Jag hoppas ni kommer trivas bra i nya huset och att jag får möjligheten att hjälpa dig igen i framtiden. :) Katarina Wiksell
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Katarina Wiksell en del av Mäklarhuset Uppsala
    • Norby
    2021-12-04 Verifierad kund
    Korrekt, genuin, förtroendeingivande och snabb!
    Tack Gustaf för din rekommendation, roligt att höra att du är nöjd! Jag är övertygad om att du och familjen kommer trivas bra med ert nya boende i Norby. Katarina Wiksell
    • Centrum
    2021-11-14 Verifierad kund
    Katarina Wiksell är en fantastisk person och en professionell mäklare.Att bli bemött av Katarina är enbart positivt. Hon möter en med glädje och öppenhet, man känner sig väldigt trygg med henne. Hon är mycket service inriktad och det är något som jag verkligen uppskattar. Varje gång som jag har kontaktat henne per telefon så har hon svarat.Om någon vill ha tips om en riktigt duktig mäklare så kommer jag med varmt hjärta att rekommendera Katarina.
    Hej Birgitta! Tack för otroligt fina ord om din upplevelse kring försäljningen av din lägenhet. Jag hoppas jag får möjligheten att hjälpa dig igen framöver. Katarina Wiksell
    • Fålhagen
    2021-11-11 Verifierad kund
    Fullt engagemang från Katarina. Hon stödjer både köpare och säljare med fokus att säljaren ska nå sitt mål med försäljningen. Katarina håller tät kontakt med säljaren under hela processen.
    Hon har bra kontakter med både stylingföretag och städfirmor. Mycket bra jobb av Katarina.
    Hej Björn! Tack för en så fin rekommendation, det har varit så kul att få hjälpa er med försäljningen av din och Ebbas lägenhet. Katarina Wiksell
    • Luthagen
    2021-10-14 Verifierad kund
    Har erfarenhet av flera försäljningar där jag anlitat Katarina. Det jag vill ha är någon som är effektiv, noggrann, kommunikativ och förtroendeingivande. Katarina uppfyller samtliga kriterier med råge.
    Tack, Torkel, det har varit jätteroligt att än en gång få hjälpa dig med försäljningen av din bostad! Katarina Wiksell