Katarina Wiksell

Katarina Wiksell

Katarina Wiksell är mäklare på Mäklarhuset Uppsala

och har varit registrerad mäklare sedan 2005. Katarina Wiksell har varit aktiv på Reco.se sedan 2015 och har fått 192 omdömen sedan 2015-02-23. Katarina Wiksell har haft 17 försäljningar det senaste året och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2019-10 - 2020-09

Läs vad 192 Läs vad Katarina Wiksell

• Som köpare supernöjd med den trygghet Katarina ingav genom hela kökprocessen. Alla tummar upp!! /Julia
    Julia G köpte sitt hus med hjälp av Katarina Wiksell en del av Mäklarhuset Uppsala
    2020-08-19
  • Sålt ett hus. Mina förväntningar var att det skulle bli sålt och att vi skulle känna tillit till Katarina. Hon har bemött oss professionellt genom hela processen och vi upplever att hon verkligen har skött sitt uppdrag med bravur.
    Jakob A sålde sitt hus med hjälp av Katarina Wiksell en del av Mäklarhuset Uppsala
    2020-08-19
  • Sålt hus med Katarina som mäklare. Hon är tillgänglig, trevlig och väldigt duktig på det hon gör. Hela tiden har vi känt oss trygga med henne, kan varmt rekommendera att signa Katarina som mäklare!
    Emmelie M sålde sitt hus med hjälp av Katarina Wiksell en del av Mäklarhuset Uppsala
    2020-08-18
    2020-08-18
  • Katarina har varit hjälpsam och sett till att affären gått så smidigt som möjligt för mig som köpare
    Alfred H köpte sin lägenhet med hjälp av Katarina Wiksell en del av Mäklarhuset Uppsala
    2020-06-30
    • 1:a
    • 33.0 m²
    • Kungsgärdet/Rackarberget/Luthagen
    2020-06-30
  • Professionell, hjälpsam och förtroendeingivande.
    Anneli Alvar H köpte sin lägenhet med hjälp av Katarina Wiksell en del av Mäklarhuset Uppsala
    2020-06-22
    • 110.0 m²
    • Kapellgärdet
    2020-06-22
  • Har nyligen köpt lägenhet som förmedlades av Katarina Wiksell på Mäklarhuset. Affären gick snabbt och smidigt . Vi är mycket nöjda med mäklarens agerande under hela processen. Trots att det blev en snabb affär så kände vi oss inte pressade att göra något förhastat beslut. Kan varmt rekommendera Katarina och Mäklarhuset
    Tor Stolpe L köpte sin lägenhet med hjälp av Katarina Wiksell en del av Mäklarhuset Uppsala
    • 105.0 m²
    • Rickomberga
    2020-05-26
  • Engagerad, professionell, kunnig och lyhörd mäklare.
    Johan Å sålde sin lägenhet med hjälp av Katarina Wiksell en del av Mäklarhuset Uppsala
    • 105.0 m²
    • Rickomberga
    2020-05-26
  • Katarina hjälpte oss att sälja vår trea. Hon är professionell och inger förtroende. Vi upplevde henne som trevlig, väldigt lätt att ha att göra med och rak, vilket är skönt när man går igenom en bostadsförsäljning. Hon är engagerad och var en bra rådgivare även under köpet av vår nya bostad. Vi fick stöttning genom hela processen och är mycket nöjda med att vi valde Katarina som vår mäklare.
    Ulrika H sålde sin lägenhet med hjälp av Katarina Wiksell en del av Mäklarhuset Uppsala
    2020-05-25
    2020-05-25
  • Katarina hjälpte oss att sälja en 3a i Uppsala. Hon har varit behjälplig på många sätt, lätt att kommunicera med, och noggrann, något vi uppskattade i en för oss så viktig affär.
    Alfred H sålde sin lägenhet med hjälp av Katarina Wiksell en del av Mäklarhuset Uppsala
    2020-05-24
    2020-05-24
  • Har köpt en trea i Luthagen och Katarina var väldigt tillmötesgående och hjälpsam genom hela processen. Hon var tydlig och ärlig i sin kommunikation vilket bidrog till att det hela blev en väldigt snabb och smidig affär.
    Oskar N köpte sin lägenhet med hjälp av Katarina Wiksell en del av Mäklarhuset Uppsala
    2020-05-22
    2020-05-22