Katarina Wiksell
Registrerad mäklare sedan 2005-02-01
Aktiv på Reco.se sedan 2015-02-23
2019-07 - 2020-06

Läs vad 189 Läs vad Katarina Wiksell

• Alfred H köpte sin lägenhet med hjälp av Katarina Wiksell en del av Mäklarhuset Uppsala

2020-06-30

Kungsgärdet/Rackarberget/Luthagen
    Katarina har varit hjälpsam och sett till att affären gått så smidigt som möjligt för mig som köpare Läs mer
  • Anneli Alvar H köpte sin lägenhet med hjälp av Katarina Wiksell en del av Mäklarhuset Uppsala

2020-06-22

Kapellgärdet
    Professionell, hjälpsam och förtroendeingivande. Läs mer
  • Tor Stolpe L köpte sin lägenhet med hjälp av Katarina Wiksell en del av Mäklarhuset Uppsala

2020-05-26

Rickomberga
    Har nyligen köpt lägenhet som förmedlades av Katarina Wiksell på Mäklarhuset. Affären gick snabbt och smidigt . Vi är mycket nöjda med mäklarens agerande under hela processen. Trots att det blev en snabb affär så kände vi oss inte pressade att göra något förhastat beslut.
    Kan varmt rekommendera Katarina och Mäklarhuset Läs mer
  • Johan Å sålde sin lägenhet med hjälp av Katarina Wiksell en del av Mäklarhuset Uppsala

2020-05-26

Rickomberga
    Engagerad, professionell, kunnig och lyhörd mäklare. Läs mer
    Katarina W gillar detta
  • Ulrika H sålde sin lägenhet med hjälp av Katarina Wiksell en del av Mäklarhuset Uppsala

2020-05-25

Luthagen
    Katarina hjälpte oss att sälja vår trea. Hon är professionell och inger förtroende. Vi upplevde henne som trevlig, väldigt lätt att ha att göra med och rak, vilket är skönt när man går igenom en bostadsförsäljning. Hon är engagerad och var en bra rådgivare även under köpet av vår nya bostad. Vi fick stöttning genom hela processen och är mycket nöjda med att vi valde Katarina som vår mäklare. Läs mer
    Katarina W gillar detta
  • Alfred H sålde sin lägenhet med hjälp av Katarina Wiksell en del av Mäklarhuset Uppsala

2020-05-24

Luthagen
    Katarina hjälpte oss att sälja en 3a i Uppsala. Hon har varit behjälplig på många sätt, lätt att kommunicera med, och noggrann, något vi uppskattade i en för oss så viktig affär. Läs mer
    Katarina W gillar detta
  • Oskar N köpte sin lägenhet med hjälp av Katarina Wiksell en del av Mäklarhuset Uppsala

2020-05-22

Luthagen
    Har köpt en trea i Luthagen och Katarina var väldigt tillmötesgående och hjälpsam genom hela processen. Hon var tydlig och ärlig i sin kommunikation vilket bidrog till att det hela blev en väldigt snabb och smidig affär. Läs mer
    Katarina W gillar detta
  • Lena L sålde sitt hus med hjälp av Katarina Wiksell en del av Mäklarhuset Uppsala

2020-05-04

Svartbäcken
    Vi har sålt vårt radhus och känner oss mycket nöjda. Katarina är glad, positiv, proffsig och man känner alltid att hon har tid för just för just oss. Mycket smidig hantering. Läs mer
    Katarina W gillar detta
  • Martin A köpte sitt hus med hjälp av Katarina Wiksell en del av Mäklarhuset Uppsala

2020-04-27

Svartbäcken
    Köpt Radhus.
    Katarina är en fantastisk mäklare.
    Mycket kunnig, noggrann och hjälpsam. Läs mer
    Katarina W gillar detta
  • Alexandra A köpte sin lägenhet med hjälp av Katarina Wiksell en del av Mäklarhuset Uppsala

2020-04-16

Fålhagen
    Katarina sålde oss vår första lägenhet och vi kände oss väldigt trygga med henne som mäklare! Hon såg till att vi fick svar på alla våra frågor så snabbt hon kunde och var väldigt flexibel med att visa oss lägenheten flera gånger. Väldigt duktig och uppenbart senior mäklare! Kommer definitivt se över om vi kan använda henne när vi själva ska sälja! Det är viktigt att använda sig av en mäklare man känner sig trygg med när man själv är nybörjare och hon var väldigt förstående och behjälplig under vårt första köp. Läs mer

Andra mäklare hos Mäklarhuset Uppsala

Katarina Wiksell