Katarina Wiksell

Katarina Wiksell

Katarina Wiksell är mäklare på Mäklarhuset Uppsala

Katarina Wiksell har varit registrerad mäklare sedan 2005-02. Katarina Wiksell har varit aktiv på Reco.se sedan 2015-02 och har fått 221 omdömen med ett betyg på 4.9. Katarina Wiksell har haft 39 försäljningar sen 2020-05 och har tillfrågat 89% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2020-05 - 2021-04

Läs vad 221 Läs vad Katarina Wiksell

• köpte sin lägenhet med hjälp av Katarina Wiksell en del av Mäklarhuset Uppsala
    • Fålhagen
    2021-05-04
    Väldigt trevligt, bra kontakt med mäklaren även Anders Wolf ska ha beröm som en skicklig mäklare. Mycket nöjd
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Katarina Wiksell en del av Mäklarhuset Uppsala
    • Kungsängen
    2021-05-04
    Katarina sålde vår bostadsrätt på ett utmärkt sätt! Katarina är proffsig, personlig, duktig på marknaden och man får ett stort förtroende för henne. Det är andra gången vi låter Katarina sälja åt oss. Vi är mycket nöjda!
    2021-05-04
    Vi har sålt en villa, och blev mycket väl mottagna av Katarina Wiksell. Hon levde väl upp till de förväntningar vi hade, med ett alltid trevligt och korrekt bemötande, professionell handläggning och snabbt resultat. Vi kan verkligen rekommendera Katarina!
    • Kungsängen
    2021-05-03
    Hög tillgänglighet med snabb och professionell hantering.
  • köpte sitt hus med hjälp av Katarina Wiksell en del av Mäklarhuset Uppsala
    2021-05-03
    Allt har fungerat smidigt och enkelt. Vi fick bra kontakt med Katarina från start.
    Sålt hus.
    Katarina har ett vänligt och förtroendeingivande sätt, dessutom en professionalitet och tydlighet.
    Jag fick ett bra bemötande av henne.
    Sammanfattningsvis är jag nöjd med hur hon skötte allt, möjligen missades någon information till mig som gick till min partnet men det var mer en olyckshändelse.
    • Fålhagen
    2021-05-03
    Professionell, strukturerad och återkopplar samt säkerställer att allt fungerar som det ska.
    • Gamla Uppsala
    2021-05-03
    Katarina gjorde ett fantastiskt jobba, från intag till avslut.
    • Gränby
    2021-03-30
    Sålt bostadsrätt och har upplevt en engagerad mäklare som hållt energin uppe även när intresset från intressenter varit lite lägre.
    • Ulleråker
    2021-03-18
    Katarina har hjälpt oss sälja en tvåa i Ulleråker.
    Katarinas förtroendegivande framtoning och mycket professionella hantering av försäljningen gör att jag utan tvekan kommer kunna rekommendera henne till andra som är i begrepp att göra bostadsaffär i Uppsala.