Mäklare Uppsala Uppsala Mäklarhuset Uppsala Katarina Wiksell
Katarina Wiksell
Registrerad mäklare sedan 2005
Aktiv på Reco.se sedan 2015
?
Maila mig gärna på: katarina.wiksell@maklarhuset.se Läs mer

Läs vad 162 kunder tycker om Katarina Wiksell

• Anna H skrev om Katarina Wiksell en del av Mäklarhuset Uppsala
    Jag har köpt en lägenhet där Katarina var mäklare. Hon var trevlig, glad och jordnära. Inte för insmickrande.
    När vi skrev pappren var hon tydlig och tålmodig med alla frågor. Ingen stress. Trevlig stämning. Berodde nog också på att det var en väldigt trevlig säljare. 😊 Läs mer
  • Mona B skrev om Katarina Wiksell en del av Mäklarhuset Uppsala
    Jag har sålt min bostadsrätt på Islandsgatan 8. Katarina har från första kontakt bemött mig på det allra bästa sätt. Vill också understryka att Sandra som varit med Katarina under hela förloppet varit en helt fantastisk.
    Har alltid känt att jag kunnat kontakta Katarina eller Sandra om det fanns frågor jag undrade över.
    Sammanfattningsvis har försäljningen av lägenheten och information och stöd under vägens gång varit toppen. Läs mer
  • Maja M skrev om Katarina Wiksell en del av Mäklarhuset Uppsala
    Mkt engagerad, förtroendeingivande och trevlig mäklare, då jag köpte en tvåa i Luthagen, Uppsala. Läs mer
  • Anna-carolina W skrev om Katarina Wiksell en del av Mäklarhuset Uppsala
    Jag var väldig nöjd med Katarina Wiksell som mäklare. Hon är vänlig, tydlig och kunde svara på alla våra frågor. Samtidigt gjorde hon oss uppmärksam på våra rättigheter och plikter som köpare. Vi har hittat en mycket fint lägenhet där vi säkert kommer trivas. Läs mer
  • Martin L skrev om Katarina Wiksell en del av Mäklarhuset Uppsala
    Engagerad och proffsig från första till sista steg i försäljningen. Rekommenderas. Läs mer
  • Lillian A skrev om Katarina Wiksell en del av Mäklarhuset Uppsala
    Mycket förtroendeingivande och professionell. Läs mer
  • Rusoul Y skrev om Katarina Wiksell en del av Mäklarhuset Uppsala
    Katarina är en väldigt trevlig person. Hon tycker om sitt jobb. Vill hjälpa med allt och informerar om allt. En väldigt bra mäklare. Läs mer
  • Tommy F skrev om Katarina Wiksell en del av Mäklarhuset Uppsala
    Jättebra, mycket nöjd. Tar väl hand om en. Läs mer
  • Marie L skrev om Katarina Wiksell en del av Mäklarhuset Uppsala
    Vi har fått ett väldigt bra bemötande av Katarina. Hon är snabb, saklig och intresserad. Glad och engagerad. Mån om att allt ska fungera på bästa sätt. Läs mer
  • Hanna N skrev om Katarina Wiksell en del av Mäklarhuset Uppsala
    Har inget att klaga på alls. Både Katarina och Malin var väldigt tillmötesgående och tillgängliga under hela processen. Läs mer

Andra mäklare hos Mäklarhuset Uppsala

Katarina Wiksell