Katarina Wiksell

Katarina Wiksell

Katarina Wiksell är mäklare på Mäklarhuset Uppsala

Katarina Wiksell har varit registrerad mäklare sedan 2005-02. Katarina Wiksell har varit aktiv på Reco.se sedan 2015-02 och har fått 307 omdömen med ett betyg på 4.9. Katarina Wiksell har haft 46 försäljningar sen 2022-02 och har tillfrågat 97% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar

2022-02 - 2023-01

307 omdömen om Katarina Wiksell

Sedan starten hos Reco 2015
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Katarina Wiksell en del av Mäklarhuset Uppsala
    2023-01-21 Verifierad kund
    Proffsigt och trevligt bemötande. En smidig process och bra kommunikation. Kan varmt rekommendera Katarina Wiksell.
  • köpte sitt hus med hjälp av Katarina Wiksell en del av Mäklarhuset Uppsala
    • Gottsunda
    2023-01-09 Verifierad kund
    Väldigt nöjda med bra kontakt och ordning på allt!
    • Centrum/Höganäs
    2022-12-02 Verifierad kund
    Katarina var precis i min smak när jag för första gången skulle sälja mitt boende. Tydlig kommunikation och väldigt sakkunnig och kompetent inom såväl marknaden som området. Jag fick väldigt högt förtroende för att hon arbetade för den bästa möjliga lösningen vid försäljningen av mitt objekt.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Katarina Wiksell en del av Mäklarhuset Uppsala
    • Centrum/Höganäs
    2022-11-30 Verifierad kund
    Katarina är en otroligt bra mäklare. Hon vet mycket om de bostäder hon säljer och är alltid snabb på att svara ifall man har några frågor. Man känner att Katarina har koll på läget och hon skapar en bra stämning mellan sina kunder.
  • sålde sitt hus med hjälp av Katarina Wiksell en del av Mäklarhuset Uppsala
    • Svartbäcken
    2022-11-27 Verifierad kund
    Fantastisk mäklare, alltid trevlig, kunnig och hjälpsam. Man känner sig alltid trygg med Katarina!
    • Fålhagen
    2022-11-17 Verifierad kund
    Engagerad från första möte till försäljning.
    • Industristaden/Kungsängen
    2022-11-01 Verifierad kund
    Mycket nöjd. Trevligt bemött.
    Mvh Mari
    • Fålhagen
    2022-10-20 Verifierad kund
    Katarina är väldigt kunnig och professionell. Trots en marknad i gungning så har Katarina med sin expertis, trygga sätt och goda råd sett till att jag har känt mig trygg genom hela processen - från värdering av bostad till kontraktsskrivning med köpare.
    Jag kan verkligen rekommendera Katarina till andra!
  • köpte sin bostad med hjälp av Katarina Wiksell en del av Mäklarhuset Uppsala
    2022-10-18 Verifierad kund
    Katarina får högsta betyg. Mycket lyhörd och engagerad. En positiv upplevelse genom hela processen.
    Så värmande ord, tack Staffan! Katarina Wiksell
  • Rolf L
    sålde sin bostad med hjälp av Katarina Wiksell en del av Mäklarhuset Uppsala
    2022-10-15 Verifierad kund
    Jag känner henne sedan tidigare.
    En riktig entreprenör med otrolig fingertoppkänsla. Glad och trevlig och efterlämnar en känsla av att
    Hon tillvaratar vårt intresse ,på riktigt!
    Tack Roffe för fina ord och för att jag fick förtroendet att hjälpa er med ytterligare en fastighetsaffär! Katarina Wiksell