Malin Banger

Malin Banger

Malin Banger är mäklare på Mäklarhuset Uppsala

Malin Banger har varit registrerad mäklare sedan 2017-07. Malin Banger har varit aktiv på Reco.se sedan 2017-11 och har fått 186 omdömen med ett betyg på 4.9. Malin Banger har haft 58 försäljningar sen 2022-02 och har tillfrågat 94% av sina kunder efter omdömen.

Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Den personliga kontakten och variationen med byggnadstekniska, ekonomiska och juridiska frågor! De allra bästa tillfällena är visningar och kundmöten!

Varför ska jag välja dig vid en bostadsaffär?
Jag är alltid nyfiken och drivs hela tiden framåt. Jag letar hela tiden efter förbättringar och vill alltid nå de bästa resultaten! När affären är avslutad vill jag att vi ska kunna titta tillbaka och veta att vi gjort allt vi kan för att resultatet ska bli så bra som möjligt

Vad gör du helst på fritiden?
På min lediga tid umgås jag ofta med familj och vänner. Ibland hittar ni mig på olika dansevenemang runt om i Sverige där det dansas socialdans, bland annat på Fyris Park i Uppsala!

Försäljningar

2022-02 - 2023-01

186 omdömen om Malin Banger

Sedan starten hos Reco 2017
    • Fullerö Hage
    2022-12-31 Verifierad kund
    Otroligt professionell, tillgänglig och hjälpsam.
    2022-12-31 Verifierad kund
    Hon var trevlig, snäll och samtidigt proffsig. Rekomenderar absolut henne!
    • Industristaden/Kungsängen
    2022-11-15 Verifierad kund
    Malin har varit trevlig, rak, inkännande och mycket bra att ha som mäklare.
    Hon gav mig ett tryggt och professionellt bemötande med det lilla extra. Jag är mycket nöjd.
    • Sunnersta
    2022-11-14 Verifierad kund
    Malin var proffsigt, pedagogisk och tillmötesgående.
  • sålde en tomt med hjälp av Malin Banger en del av Mäklarhuset Uppsala
    • Tensta, Råstaberg, Vattholma
    2022-11-02 Verifierad kund
    Malin uppfyllde alla mina förväntningar och är den bästa mäklaren.
  • Jannica L
    köpte en tomt med hjälp av Malin Banger en del av Mäklarhuset Uppsala
    • Läby/Björklinge
    2022-10-28 Verifierad kund
    Trevligt bemötande, snabba svar, kunnig och lätt att ha att göra med!
    • Fullerö Hage
    2022-10-18 Verifierad kund
    Vänligt och sakligt bemötande. Stor tumme upp för att vissa saker fick ta sin tid och inte pushades för hårt.
    Hjälpsam till att hitta lösningar i och med specialscenario med utlänsk delägare.
    2022-10-17 Verifierad kund
    Väldigt trevlig och professionell. Gav ett seriöst intryck och har fixat allt snabbt och utan krångel. Kan varmt rekommendera Malin.
    2022-09-26 Verifierad kund
    Har endast bra erfarenhet av Malin. Hon är otroligt proffsig, påläst, inkännande och trevlig. Hon har fått mig att känna att jag är i trygga händer genom att bl.a. tydligt informera och finnas tillgänglig för frågor, vilket gjort att varje steg i processen känts tryggt och bra. Skulle varmt rekommendera henne till alla som planerar att göra en bostadsaffär!
  • sålde sitt hus med hjälp av Malin Banger en del av Mäklarhuset Uppsala
    • Alsike
    2022-09-07 Verifierad kund
    Främst var det enkelt och tydligt. Lätt att komma överens. Kändes som det mesta var problemfritt.
    De rekommenderade externa personerna för fotografering, styling och besiktning var också bra val.