Malin Banger

Malin Banger

Malin Banger är mäklare på Mäklarhuset Uppsala

Malin Banger har varit registrerad mäklare sedan 2017-07. Malin Banger har varit aktiv på Reco.se sedan 2017-11 och har fått 147 omdömen med ett betyg på 4.9. Malin Banger har haft 58 försäljningar sen 2021-01 och har tillfrågat 97% av sina kunder efter omdömen.

Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Den personliga kontakten och variationen med byggnadstekniska, ekonomiska och juridiska frågor! De allra bästa tillfällena är visningar och kundmöten!

Varför ska jag välja dig vid en bostadsaffär?
Jag är alltid nyfiken och drivs hela tiden framåt. Jag letar hela tiden efter förbättringar och vill alltid nå de bästa resultaten! När affären är avslutad vill jag att vi ska kunna titta tillbaka och veta att vi gjort allt vi kan för att resultatet ska bli så bra som möjligt

Vad gör du helst på fritiden?
På min lediga tid umgås jag ofta med familj och vänner. Ibland hittar ni mig på olika dansevenemang runt om i Sverige där det dansas socialdans, bland annat på Fyris Park i Uppsala!

Försäljningar 2021-01 - 2021-12

Läs vad 147 Läs vad Malin Banger

• Slavsta
    2022-01-16 Verifierad kund
    Jag fick ett väldigt gott bemötande av Malin. Hon bidrog med en stor trygghet i processen att sälja min lägenhet. Jag uppskattade mycket att hon var genuin i sitt sätt; inte för "på" utan gav mig möjligheten att hela tiden reflektera över situationen. Jag har alltid känt att Malin haft koll på läget, både när det gäller försäljningen av just min lägenhet, med område, bfr osv, men även generell kunskap om vad det kan vara bra för mig att veta och tänka på i min position som säljare. Jag tycker att hela processen och resultatet i slutet var över de förväntningarna jag hade som förstagångssäljare.
    • Uppsala
    2021-12-22 Verifierad kund
    Vi upplevde att Malin var riktigt professionel i sitt yrke. Vi är mycket tacksam för det jobb hon utförde åt oss.
    Benny, Annika.
    • Främre Luthagen
    2021-12-06 Verifierad kund
    Vänlig och kunnig om objektet. Snabbt och smidigt.
    • Uppsala
    2021-11-29 Verifierad kund
    Snälla och positiv. Professionell och hjälpsam!
    • Luthagen
    2021-11-02 Verifierad kund
    Trevligt och sakligt bemötande där hon hela tiden fanns tillgänglig för frågor men också själv ringde och informerade. Eftersom det var vårt första lägenhetsköp ställde vi en del frågor om processen att köpa lägenhet där vi fick mycket god hjälp.
    • Luthagen
    2021-10-31 Verifierad kund
    Mycket professionellt.
    Väl organiserat.
    Bra och trevligt samarbete.
    • Höganäs
    2021-10-18 Verifierad kund
    Alltid positiv, målinriktad och tillmötesgående. Gjorde återigen en bra affär.
    • Stabby/Luthagen
    2021-10-11 Verifierad kund
    Malin har varit fantastisk från första stund. Hon har ett stort engagemang och är väldigt positiv och förtroendeingivande. Man märker att Malin brinner för sitt jobb och vill alltid göra sitt bästa.
    Vi hade stora förväntningar på Malin då vi fick ett så gott intryck men Malin överträffade dessa och vi blev väldigt nöjda med resultatet på försäljningen.
    Malin var med i alla steg och höll oss som säljare men också köpare väl informerade under hela processen.
    Vi rekommenderar Malin alla dagar i veckan.
    • Stabby/Luthagen
    2021-10-10 Verifierad kund
    Mkt trevlig, stort engagemang och serviceinriktad
  • sålde sitt hus med hjälp av Malin Banger en del av Mäklarhuset Uppsala
    • Funbo/Hallkved
    2021-09-27 Verifierad kund
    Har både köpt och sålt med hjälp utav Malin Banger på mäklarhuset i Uppsala.
    Professionell, hjälpsam, tillmötesgående och kompetent är bara få av de fina egenskaper Malin besitter.
    Hennes stora engagemang i kombination med tillgänglighet gör henne enligt mig till bäst i stan.
    Precis genomgått en tredje affär och hon fortsätter att överträffa förväntningarna.
    Rekommenderas starkt, stort tack!