Malin Banger
Registrerad mäklare sedan 2017
Aktiv på Reco.se sedan 2017
2019-03 - 2020-02
Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Den personliga kontakten och variationen med byggnadstekniska, ekonomiska och juridiska frågor! De allra bästa tillfällena är visningar och kundmöten!

Varför ska jag välja dig vid en bostadsaffär?
Jag är alltid nyfiken och drivs hela tiden framåt. Jag letar hela tiden efter förbättringar och vill alltid nå de bästa resultaten! När affären är avslutad vill jag att vi ska kunna titta tillbaka och veta att vi gjort allt vi kan för att resultatet ska bli så bra som möjligt

Vad gör du helst på fritiden?
På min lediga tid umgås jag ofta med familj och vänner. Ibland hittar ni mig på olika dansevenemang runt om i Sverige där det dansas socialdans, bland annat på Fyris Park i Uppsala! Läs mer

Läs vad 63 Läs vad Malin Banger

• Eva L köpte sin lägenhet med hjälp av Malin Banger en del av Mäklarhuset Uppsala

2020-03-26

Nyby
    Vi har köpt en lägenhet. Hennes bemötande var positivt. Hade inga speciella förväntningar. Läs mer
  • Ulf L köpte sin lägenhet med hjälp av Malin Banger en del av Mäklarhuset Uppsala

2020-03-26

Nyby
    Köpt en lägenhet. vart bra bemött. bra genomgång vid kontraktsskrivningen Läs mer
  • PETTER Ö skrev om Malin Banger en del av Mäklarhuset Uppsala

2020-03-19

Redan innan vi träffade Malin hade vi blivit varmt rekommenderade av företag som samarbetar med Mäklarhuset att vi skulle vända oss till Malin och hennes kollegor. Direkt vid första träffen kände vi att vi hade träffat rätt mäklare för oss! Malin är helt enkelt väldigt lätt att tycka om och känna sig bekväm med!

Tack vare tipsen vi fick redan vid första träffen kunde vi direkt börja på förberedelser inför försäljningen. Den stylist som sedan besökte oss gav detaljerade råd som var enkla att följa och gav stort resultat. Fotografen fick fram otroliga bilder av lägenheten och annonsen som publicerades bara någon dag senare såg fantastisk ut!

Hela försäljningen från första träffen med Malin fram till kontraktskrivning tog bara en månad. Trots det var vi hela tiden trygga med exakt vad som skulle ske i vilken ordning och på vilket sätt. Förutom att förbereda lägenheten inför fotografering och visning behövde vi faktiskt aldrig fundera något på själva försäljningen. Det kändes som att allt som behövde hända skedde nästan automatiskt tack vare hur Malin med kollegor skötte allting åt oss.

Vi är kort sagt otroligt nöjda med Malin, hennes kollegor och Mäklarhuset som företag! Vi vidarebefordrar därför mer än gärna den varma rekommendationen! Läs mer
  • Vilhelm F sålde sin lägenhet med hjälp av Malin Banger en del av Mäklarhuset Uppsala

2020-03-17

Sommarro
    Sålde vår bostad med hjälp av Malin. Trevlig och professionell mäklare! Läs mer
  • Åsa G köpte sin lägenhet med hjälp av Malin Banger en del av Mäklarhuset Uppsala

Sommarro
    Vi blev bra bemötta och Malin var tydlig och kompetent!
    Vi köpte en lägenhet i sommarro och är väldigt nöjda med visning och kontraktsskrivningen. Läs mer
  • Daniel I köpte sitt hus med hjälp av Malin Banger en del av Mäklarhuset Uppsala

Björklinge
    Vi har köpt en mindre gård och är nöjda med all hjälp. Läs mer
  • Elenor L köpte sitt hus med hjälp av Malin Banger en del av Mäklarhuset Uppsala

Björklinge
    Vi köpte ett hus av Malin. Allt gick lätt och smidigt. Läs mer
  • Erik A köpte sin lägenhet med hjälp av Malin Banger en del av Mäklarhuset Uppsala

Luthagen
    Tryggt och bra! Tog sig tiden och träffade mig innan visning med liten framförhållning. Läs mer
  • Mikael W köpte sin lägenhet med hjälp av Malin Banger en del av Mäklarhuset Uppsala

2020-03-01

Sunnersta
    Vi har anlitat Malin Banger och Mäklarhuset för att sälja vår lägenhet. Malin har agerat föredömligt, professionellt med god kunskap, lugnt och trevligt bemötande. Slutresultat blev långt över förväntan. Kan verkligen rekommendera Malin och Mäklarhuset. Läs mer
  • Natasha H skrev om Malin Banger en del av Mäklarhuset Uppsala

2020-02-22

Jag köpte nyligen min första lägenhet med hjälp av Malin Banger! Jag hade letat aktivt i ungefär 6 månader tills jag hittade drömlägenheten på Djäknegatan. Det jag trivdes väldigt bra med var den personliga känslan jag fick av mäklaren och det gjorde mig trygg att kunna fråga alla möjliga frågor jag hade och jag fick snabbt svar. Hela processen var väldigt positiv och jag vänder mig gärna till Mäklarhuset och Malin igen för framtida hjälp! :) Läs mer

Andra mäklare hos Mäklarhuset Uppsala

Katarina Wiksell