Malin Banger
Registrerad mäklare sedan 2017-07-18
Aktiv på Reco.se sedan 2017-11-08
2019-07 - 2020-06
Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Den personliga kontakten och variationen med byggnadstekniska, ekonomiska och juridiska frågor! De allra bästa tillfällena är visningar och kundmöten!

Varför ska jag välja dig vid en bostadsaffär?
Jag är alltid nyfiken och drivs hela tiden framåt. Jag letar hela tiden efter förbättringar och vill alltid nå de bästa resultaten! När affären är avslutad vill jag att vi ska kunna titta tillbaka och veta att vi gjort allt vi kan för att resultatet ska bli så bra som möjligt

Vad gör du helst på fritiden?
På min lediga tid umgås jag ofta med familj och vänner. Ibland hittar ni mig på olika dansevenemang runt om i Sverige där det dansas socialdans, bland annat på Fyris Park i Uppsala! Läs mer

Läs vad 79 Läs vad Malin Banger

• Maria G köpte sin lägenhet med hjälp av Malin Banger en del av Mäklarhuset Uppsala

2020-06-16

Alsike
    Kanon bra mäklare. Kunnig och trevligt
    Rekommenderas verkligen!🌸 Läs mer
  • Michael E köpte sin lägenhet med hjälp av Malin Banger en del av Mäklarhuset Uppsala

2020-06-15

Alsike
    Proffsigt och trevligt bemötande, rekommenderas! Läs mer
  • Rickard W sålde sin lägenhet med hjälp av Malin Banger en del av Mäklarhuset Uppsala

2020-06-15

Alsike
    Vi sålde vår bostadsrättsvilla med Malin, och hon gjorde ett kanonjobb. Ett prossigt bemötande från start till mål. Engagerad i fotograferingen genom att delta och ta med sig den bästa fotografen. Både den digitala annonsen och prospektet blev vi helnöjda med. Flexibel och tillgänglig mot oss och mot köpare. Proffsig och tydlig på kontaktsskrivningen. Vi rekommenderar Malin! Läs mer
  • Emma L sålde sin lägenhet med hjälp av Malin Banger en del av Mäklarhuset Uppsala

2020-06-14

Alsike
    Duktig, trevlig och engagerad mäklare, gjorde försäljningen av vår BRF-villa superenkel! Läs mer
  • Martin H
    Martin H sålde sin lägenhet med hjälp av Malin Banger en del av Mäklarhuset Uppsala

2020-05-18

Norby
    Malin hjälpte oss att sälja vår bostadsrätt i Uppsala. Professionellt bemötande från första möte till avtalsskrivning.
    Malin var väldigt engagerad i att beskrivning, fotografering och annonsering av objektet skulle bli bra. Ett gediget arbete lades ner på att kontakta alla tänkbara intressenter inför och efter visning.
    Har fått ett mycket bra helhetsintryck av Malin som även engagerat sig i och stöttat oss i vårt nya bostadsköp. Inget att anmärka på. Läs mer
  • Christer L köpte sin lägenhet med hjälp av Malin Banger en del av Mäklarhuset Uppsala

2020-05-17

Främre Luthagen
    Jag har köpt lägenhet.
    Vi blev väldigt proffisionellt och vänligt bemötta. Hon hjälpte och förklarade köpproccesen väldigt tydligt Läs mer
  • Kristina B köpte sin lägenhet med hjälp av Malin Banger en del av Mäklarhuset Uppsala

Norby
    Vi har köpt en bostadsrätt och har under hela förloppet haft god kontakt med mäklaren som har varit engagerad, kunnig, professionell och trevlig, vilket är egenskaper som vi värdesätter högt. Vi är nöjda med hur vi blivit bemötta under hela processen, även om stressen gärna hade fått vara lite mindre. Läs mer
  • Jonas L sålde sin lägenhet med hjälp av Malin Banger en del av Mäklarhuset Uppsala

Fålhagen
    Sålt en bostad! En central minitvåa i Uppsala.
    Mäklaren alltid trevlig och påläst och personlig.
    Mina ekonomiska förväntningar uppfylldes inte , men det beroro inte på Malin utan på covid-19. Annars jättenöjd.
    Allt gick snabbt och jag är supernöjd. Läs mer
  • Erika L sålde sin lägenhet med hjälp av Malin Banger en del av Mäklarhuset Uppsala

Norby
    Malin hjälpte oss att sälja vår lägenhet i Norby.
    Vi har känt fullt förtroende för henne hela vägen, hon har alltid varit tillgänglig för frågor även fast vår försäljning drog ut lite på tiden.
    Under försäljningsfasen hittade hon snabbt många spekulanter inför visningen och under budgivningen var hon väldigt noggrann med att kontakta alla spekulanter.
    Hon har även varit hjälpsam och kommit med råd i vårt letande och slutligen köpet av vår nya bostad.
    Vi rekommenderar Malin starkt, vi har känt oss väldigt trygga med henne och hennes sätt att arbeta! Läs mer
  • Lena Katarina E sålde sin lägenhet med hjälp av Malin Banger en del av Mäklarhuset Uppsala

2020-05-12

4:a
    Stenhagen
    Vi sålde en lägenhet i en svår tid med få intresserade köpare. Tillsammans med Malin lyckades vi i alla fall få till ett avslut som vi är nöjda med. Malin är mycket kompetent och trevlig. Läs mer

Andra mäklare hos Mäklarhuset Uppsala

Katarina Wiksell