Malin Banger

Malin Banger

Malin Banger är mäklare på Mäklarhuset Uppsala

och har varit registrerad mäklare sedan 2017. Malin Banger har varit aktiv på Reco.se sedan 2017 och har fått 91 omdömen sedan 2017-11-08. Malin Banger har haft 55 försäljningar det senaste året och har tillfrågat 99% av sina kunder efter omdömen.

Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Den personliga kontakten och variationen med byggnadstekniska, ekonomiska och juridiska frågor! De allra bästa tillfällena är visningar och kundmöten!

Varför ska jag välja dig vid en bostadsaffär?
Jag är alltid nyfiken och drivs hela tiden framåt. Jag letar hela tiden efter förbättringar och vill alltid nå de bästa resultaten! När affären är avslutad vill jag att vi ska kunna titta tillbaka och veta att vi gjort allt vi kan för att resultatet ska bli så bra som möjligt

Vad gör du helst på fritiden?
På min lediga tid umgås jag ofta med familj och vänner. Ibland hittar ni mig på olika dansevenemang runt om i Sverige där det dansas socialdans, bland annat på Fyris Park i Uppsala!
    Försäljningar 2019-10 - 2020-09

Läs vad 91 Läs vad Malin Banger

• Har köpt en liten lägenhet år vår dotter. Malin var mycket servicemedveten och välkomnande. Mycket positiv, gjorde hela affären till en positiv upplevelse.
    Dan O
    Dan O köpte sin lägenhet med hjälp av Malin Banger en del av Mäklarhuset Uppsala
    2020-10-11
    • 40.0 m²
    • Salabacke
    2020-10-11
  • Bra bemötande Snabb respons på kontakt Tveksamt om kontaktnätet var som utlovat
    Mats S sålde sin lägenhet med hjälp av Malin Banger en del av Mäklarhuset Uppsala
    2020-10-10
    • 4:a
    • 145.0 m²
    • Nedre slotts
    2020-10-10
  • Malin gjorde ett fantastiskt jobb, hon var hjälpsam, effektiv och gav ett stort förtroende. Alla frågor vi hade besvarades fort och hon ställde verkligen upp. Kan verkligen rekommendera Malin!
    Frederik F köpte sin lägenhet med hjälp av Malin Banger en del av Mäklarhuset Uppsala
    2020-10-09
    • 43.5 m²
    • Rosendal
    2020-10-09
  • Jag köpte lägenhet. Malin var glad, trevlig, positiv och lätt att ha att göra med. Hon visade runt överallt, hon lät besökare titta på egen hand och fanns i bakgrunden för att svara på frågor. Sedan hade vi telefonkontakt, också smidigt och uppmuntrande. Det jag uppskattade allra mest var att när jag vunnit budgivningen fick jag komma en timme, med några familjemedlemmar, och titta i lugn och ro innan möte på kontoret och kontraktskrivning. Där var hon tydlig kring alla villkor och formaliteter men ändå lättsam på en lämplig nivå.
    Anna N köpte sin lägenhet med hjälp av Malin Banger en del av Mäklarhuset Uppsala
    2020-10-06
    • 89.0 m²
    • Observatoriet/Gamla kyrkogården
    2020-10-06
  • För oss var Malin en mäklare som uppfyllde de kriterier som vi bedömer kan förväntas av en mäklare. Påläst, trevlig och social, kompetent och väldigt driven. Hon beaktade rådande virussituation fullt ut och höll visning i över 2h med max två sällskap i taget. Kort och gott en riktigt bra mäklare!
    Marcus H sålde sin lägenhet med hjälp av Malin Banger en del av Mäklarhuset Uppsala
    • 90.0 m²
    • Sommarro
    2020-10-05
  • Mycket trevligt bemötande. Snabb att besvara mail och telefonsamtal. Ordnade visningar och genomförde dem på ett bra sätt.
    Wivi-anne S sålde sin lägenhet med hjälp av Malin Banger en del av Mäklarhuset Uppsala
    • 4:a
    • 145.0 m²
    • Nedre slotts
    2020-10-05
  • Bra bemötande, tillgänglig och påläst
    Marie M köpte sitt hus med hjälp av Malin Banger en del av Mäklarhuset Uppsala
    2020-10-04
    • 91.0 m²
    • Hallkved
    2020-10-04
  • Köpte en lägenhet med två rum utkanten av centrala Uppsala. Proffessionellt och kunnigt bemötande hela vägen från visning till signering av kontrakt vilket var precis vad jag förväntade mig. Är mycket nöjd med Malin!
    Viktor K köpte sin lägenhet med hjälp av Malin Banger en del av Mäklarhuset Uppsala
    • 2:a
    • 55.0 m²
    • Salabacke
    2020-10-02
  • Jag köpte min första lägenhet som student i uppsala. Jag kände mig så trygg men Malin som mäklare trots att allt var så nytt för mig. Blev då härligt med mött, rintigt duktig mäklare!
    Louise H
    Louise H köpte sin lägenhet med hjälp av Malin Banger en del av Mäklarhuset Uppsala
    • 27.0 m²
    • Luthagen
    2020-10-02
  • Har sålt min syster stora lägenhet, dödsbo. Bemötandet har varit helt fantastiskt. Malin svarar på alla frågor direkt, smarta som dumma. Malin är alltid glad och på alerten och gjort att försäljningen har gått utan problem. Malin är entusiastisk och det smittar av sig på mig. Malin sålde min sons hus och efter att jag hört alla lovord från honom så var mitt val mycket enkelt att välja mäklare.
    Marie-louise K sålde sin lägenhet med hjälp av Malin Banger en del av Mäklarhuset Uppsala
    • 89.0 m²
    • Observatoriet/Gamla kyrkogården