Malin Banger
Registrerad mäklare sedan 2017
Aktiv på Reco.se sedan 2017
?
Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Den personliga kontakten och variationen med byggnadstekniska, ekonomiska och juridiska frågor! De allra bästa tillfällena är visningar och kundmöten!

Varför ska jag välja dig vid en bostadsaffär?
Jag är alltid nyfiken och drivs hela tiden framåt. Jag letar hela tiden efter förbättringar och vill alltid nå de bästa resultaten! När affären är avslutad vill jag att vi ska kunna titta tillbaka och veta att vi gjort allt vi kan för att resultatet ska bli så bra som möjligt

Vad gör du helst på fritiden?
På min lediga tid umgås jag ofta med familj och vänner. Ibland hittar ni mig på olika dansevenemang runt om i Sverige där det dansas socialdans, bland annat på Fyris Park i Uppsala! Läs mer

Läs vad 50 Läs vad Malin Banger

• Dominic A skrev om Malin Banger en del av Mäklarhuset Uppsala

2019-07-10

Jag och min sambo köpte en lägenhet i Luthagsesplanaden där Malin var mäklare.
    Vid första kontakt med Malin så kände man hur engagerad och hjälpsam hon var mot oss som var eventuellt köpare.
    Vi hade 1000 frågor angående lägenheten och föreningen och Malin gav sig tid till att ringa upp företag, nyckelpersoner i föreningen för att svara på varenda fråga.

Sedan när vi köpte lägenheten så visste vi att vi skulle bli utan bostad i några dagar innan inflyt och då gjorde Malin allt för att hjälpa oss för att underlätta flytten.
    Hon bokade 2 släpvagnar åt oss när vi själva ska flytta ut ur våran lägenhet samt dagen då vi har inflytt på lägenheten vi köpte.

Avslutningsvis, en mycket engagerad mäklare som vi upplever gör sitt yttersta i alla lägen, för att alla parter skall bli nöjda. Läs mer
  • Olivia L skrev om Malin Banger en del av Mäklarhuset Uppsala

2019-07-09

Vi köpte en bostadsrätt med hjälp av Malin Banger. Malin var mycket professionell och hjälpsam genom hela processen från vår initiala kontakt, visning och avslutad affär. Hennes professionalism, positiva attityd och kunskap resulterade i en väl avslutad affär. Vi vill varmt rekommendera Malin. Läs mer
  • Maja E skrev om Malin Banger en del av Mäklarhuset Uppsala

2019-07-08

Jag har köpt en bostadsrätt.
    Malin har varit professionell och förtroendegivande. Hon har varit lätt att kontakta och snabb med att återkoppla.
    Hon har även varit påläst och kunnig. Läs mer
  • Josef P skrev om Malin Banger en del av Mäklarhuset Uppsala

2019-07-08

Malin var en mycket ambitiös och tillmötesgående mäklare. Jag är väldigt nöjd med hennes tjänster och skulle rekommendera henne till kommande försäljning. Läs mer
  • Ivana E skrev om Malin Banger en del av Mäklarhuset Uppsala

2019-05-28

Vi köpte en lägenhet via Malin som har varit väldigt tillmötesgående både inför visning, kontraktskrivning och hela processen där efter. Köpet skedde under snabba omständigheter och tack vare Malin blev affären väldigt smidig vilket underlättade för båda parter. Kan verkligen rekommendera Malin Banger. Läs mer
  • Jonas A skrev om Malin Banger en del av Mäklarhuset Uppsala

2019-05-20

Vi köpte en lägenhet av Malin Banger på mäklarhuset i Uppsala.
    Jätte bra bemötande, tog sin tid att svara på alla frågor och tankar. Väldigt hjälpsam och kunnig på det hon gör.
    Rekommenderas STARKT, vi är supernöjda!
    / Jonas & Madeleine Läs mer
  • Roine E skrev om Malin Banger en del av Mäklarhuset Uppsala

2019-04-15

Över alla förväntningar vänder oss till Malin även nästa gång otroligt seriös vi är väldigt tacksamma Annika o Roine Läs mer
  • Mirjam N skrev om Malin Banger en del av Mäklarhuset Uppsala

2019-04-13

Vi är jättenöjda med Malin som ordnade en egen visning för oss då vi hade långt att åka. Hon har varit väldigt trevlig och tillgänglig för frågor och samtal. Hon har känts väldigt mån om oss som köpare. Läs mer
  • Stefan F skrev om Malin Banger en del av Mäklarhuset Uppsala

2019-03-07

Mycket tidigt hade Malin en tidslinjen som klart angav när och hur. Tidslinjalen blev sedan ett rättesnöre som helt och hållet infriades. Aldrig behövde jag ringa och fråga, utan hon förekom mig, vilket jag relaterar till proffsighet med erfarenhet som grund. Försäljningen av vårt boende gick över förväntan och oron som man kan känna som säljare inför försäljning släppte väldigt tidigt. Tack Malin! Läs mer
  • Matilda J skrev om Malin Banger en del av Mäklarhuset Uppsala

2019-01-26

Köpte en bostad genom Malin.
    Hon skötte allt väldigt bra och proffsigt, såg till att det blev en smidig affär.
    Trevlig och glad i bemötande.

Skulle absolut rekommendera Malin! Läs mer

Andra mäklare hos Mäklarhuset Uppsala