Mäklare Uppsala Uppsala Mäklarhuset Uppsala Malin Banger
Malin Banger
Registrerad mäklare sedan 2017
Aktiv på Reco.se sedan 2017
?
Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Den personliga kontakten och variationen med byggnadstekniska, ekonomiska och juridiska frågor! De allra bästa tillfällena är visningar och kundmöten!

Varför ska jag välja dig vid en bostadsaffär?
Jag är alltid nyfiken och drivs hela tiden framåt. Jag letar hela tiden efter förbättringar och vill alltid nå de bästa resultaten! När affären är avslutad vill jag att vi ska kunna titta tillbaka och veta att vi gjort allt vi kan för att resultatet ska bli så bra som möjligt

Vad gör du helst på fritiden?
På min lediga tid umgås jag ofta med familj och vänner. Ibland hittar ni mig på olika dansevenemang runt om i Sverige där det dansas socialdans, bland annat på Fyris Park i Uppsala! Läs mer

Läs vad 38 kunder tycker om Malin Banger

• Leif K
    Leif K skrev om Malin Banger en del av Mäklarhuset Uppsala
    Malin Banger har varit fantastiskt trevlig professionell och kunnig rakt igenom hela affären! Blixt snabb återkoppling och tydlig! Tycker dessutom att hon var väldigt neutral för både säljare och köpare!

Jag kan bara rekomendera Malin & Mäklarhuset i Uppsala.

Köpare
    Leif Klasén Läs mer
  • Dhuha A skrev om Malin Banger en del av Mäklarhuset Uppsala
    Jag köpte en lägenhet av Malin.
    Första gången jag träffade Malin var i ett visning och bud givning på en lägenhet, men vi förlorade men Malin kontaktade oss när dök upp lägenhet som den första.
    Hon behandlar oss med respekt och allt gick smidigt.
    Jag önskar henne framgång i hennes arbetsliv. Läs mer
  • Mats H skrev om Malin Banger en del av Mäklarhuset Uppsala
    Trevlig och ger ett proffesionellt intryck. Läs mer
  • Andrea K skrev om Malin Banger en del av Mäklarhuset Uppsala
    Köpt lägenhet i centrala uppsala.
    Trevligt och kunnigt bemötande. Lättillgänglig både till sättet och bokstavligt via telefon och mejl.
    Ställer upp och ordnar över förväntan. Läs mer
  • Ulrika C
    Ulrika C skrev om Malin Banger en del av Mäklarhuset Uppsala
    Malin har sålt min bostadsrätt.
    Ett alltigenom professionellt bemötande, med stort engagemang och kunnighet. Har kännt mig trygg och välinformerad igenom hela säljprocessen. Läs mer
  • Göran N skrev om Malin Banger en del av Mäklarhuset Uppsala
    Utmärkt arbete både vid köp o försäljning. Stort engagemang. Rekommenderar henne varmt Läs mer
  • Rigmor D skrev om Malin Banger en del av Mäklarhuset Uppsala
    Vi har både köpt och sålt av Malin. Vi sålde en trea. Det var viktigt för oss med bra kommunikation och ärlighet i denna försäljning. Vi visste att tiden för försäljning var tuff då marknaden svängt. Malin har varit så proffisionell från start till mål. Hon är rak och tydlig och uppdaterarde oss ständigt om läget. Hon har en fantastisk energi och är inte rädd för att vara extremt tydlig mot även köpare kring vad som gäller. Jag vill varmt rekommendera Malin som er nästa mäklare. Jag kommer själv anlita henne om jag ska sälja något igen framöver Läs mer
  • Johan S skrev om Malin Banger en del av Mäklarhuset Uppsala
    Vi hade Malin Banger som vår mäklare när vi sålde vår lägenhet.
    Vilket fantastiskt bemötande av henne.
    Proffsigt, ärlig, rak kommunikation genom hela processen.
    Återkoppling kontinuerligt till oss hela tiden hur försäljningen går.
    Där slår hon andra mäklare på fingrarna.
    Kan sammanfatta med ett ord, UTMÄRKT! Läs mer
  • Johnny W Y skrev om Malin Banger en del av Mäklarhuset Uppsala
    Jag har köpt en 1:a på Bäverns Gränd 15.

Jag blev bemött otroligt bra av Malin Banger under mitt bostadsköp. Jag hade lite svårt att se bostaden under ordinarie visning och Malin var så snäll att hon höll en egen privat visning för mig.

Malin har varit väldigt tillmötesgående, hjälpt till med alla eventuella frågor på ett snabbt och professionellt sett.

Allting levde upp till 100 procent av mina förväntningar! Läs mer
  • Sarah S skrev om Malin Banger en del av Mäklarhuset Uppsala
    Vi har sålt en enrummare. Malin har varit mycket proffsig och informativ under hela försäljningsprocessen. Vi kan rekommendera henne varmt. Läs mer

Andra mäklare hos Mäklarhuset Uppsala

Katarina Wiksell