Dennis Sjöberg

Dennis Sjöberg

Dennis Sjöberg är mäklare på Mäklarhuset Uppsala

Dennis Sjöberg har varit registrerad mäklare sedan 2022-06. Dennis Sjöberg har varit aktiv på Reco.se sedan 2022-08 och har fått 53 omdömen med ett betyg på 4.8. Dennis Sjöberg har haft 38 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

53 omdömen om Dennis Sjöberg

Kalle S
Centrum

Dennas har agerat proffsigt i alla avseenden. Hållit oss mycket bra uppdaterade under hela processen och varit snabb att komma tillbaka när vi sökt honom. Kan inte annat än starkt rekommendera honom.

Cecilia K
Alsike

Jag upplevde Dennis som väldigt pålitlig och tillgänglig. Han förmedlade min bostad med trygg och van hand och lämnade inga frågor obesvarade. Jag kan varmt rekommendera honom.

Myriam B
Svartbäcken

Dennis has been very professional and extremely responsive! The entire selling process was very well explained and it was very securing to understand upcoming steps and potential challenges. Despite the market conditions, he did his best to sell our apartment the best he could.

Anders B
Sålde sitt hus med hjälp av Dennis Sjöberg en del av Mäklarhuset Uppsala
Gåvsta

Otroligt trevlig Våra förväntningar infriades Kunnig,påläst,trevligt bemötande,förtroendeingivande Rekommenderar Dennis starkt till andra som ska sälja.

Joel S
Löten

Dennis har varit väldigt bra och tydlig under tiden som han hjälpte oss att köpa lägenheten! Det enda negativa var att Dennis inte var punktlig när det gällde att återkomma med besked och ibland fick vi ringa upp honom. Det kändes lite som att han hade glömt bort oss ibland

Eva L
Nyby

Ej inlyssnande vad det gäller prissättning Bra bemötande, snabb med svar på våra frågor

Benjamin S
Gränby

Dennis är en riktigt trevlig, kunnig och professionell mäklare. Försäljningen var trög startad pga marknaden men trots det så jobbade Dennis på och lyckades få ihop en försäljning. Jag var impad och väldigt glad över hans arbete och rekommenderar honom!

Christina R
Industristaden

Dennis ger ett lugnt, trevligt och förtroendeingivande intryck. Han är snabb i responsen och tydlig i sin kommunikation. Vi är jättenöjda med processen av vårat köp av bostadsrätt även då det gick snabbare än vi hade tänkt oss. Vi upplever att Dennis har hög kompetens och är väldigt serviceminded gentemot sina kunder. Vi säger stort tack till Dennis. :-D

Mattias N
Salabacke

Proffsigt och trevligt bemötande! Alltid tillgänglig och tog reda på svaren på alla våra frågor. Hela processen var smidig och kan verkligen rekommendera Dennis!

Emelie N
Fålhagen

Dennis är pålitlig och enkel att ha och göra med. Professionell och duktig mäklare! Rekommenderas!