Adam Lindh
Registrerad mäklare sedan 2018-06-01
Aktiv på Reco.se sedan 2018-08-17
2019-08 - 2020-07
Varför ska jag välja dig när jag ska göra en bostadsaffär?
Om du söker en mäklare som brinner för sitt yrke, alltid gör det där lilla extra för att du som säljare ska få så bra betalt som möjligt och samtidigt förstår vikten av att känna sig trygg och väl omhändertagen under hela processen, då ska du välja mig som mäklare!

Min ambition är att skapa en relation som löper längre än den aktuella bostadsaffären där du som säljare känner dig så pass nöjd med min mäklartjänst att du gärna rekommenderar mig till dina vänner och bekanta.

Hur skulle du beskriva dig själv som mäklare?
Som mäklare är jag otroligt driven och målmedveten! Detta tillsammans med ett strukturerat arbetssätt, en tydlig plan och en ödmjukhet inför det faktum att varje försäljning och kundsituation är unik skulle jag säga är nyckeln till att jag har fått äran att hjälpa så pass många säljare och köpare.

Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Kort sagt - den energi och motivation jag får från mina kunder.

Att få möta som många människor i olika situationer och samtidigt kunna vara behjälplig med något som för de allra flesta är den största affären man som privatperson gör i livet är en fantastisk känsla! Läs mer

Läs vad 89 Läs vad Adam Lindh

• Sahadev P köpte sin lägenhet med hjälp av Adam Lindh en del av Mäklarhuset Uppsala

2020-08-13

Södra Rosendal
    Very helpful agent, nice person, very easy to deal with Läs mer
  • Hilarie J sålde sin lägenhet med hjälp av Adam Lindh en del av Mäklarhuset Uppsala

2020-08-12

Södra Rosendal
    Extremely professional, knowledgeable, and responsive. Went above and beyond to help with our initial international relocation, with listing and selling our first (apartment) home in Sweden, and then with finding and purchasing our second (detached) home. Fluent in English. Excellent customer service. Our first home sold in less than a month, we moved into our second just as quickly. Highly recommend! Läs mer
  • Inna P köpte sin lägenhet med hjälp av Adam Lindh en del av Mäklarhuset Uppsala

2020-08-11

Södra Rosendal
    He is very smart and deals nice with the costumers. We appreciate his smooth proceeding of the buying process. Thank you. Läs mer
  • Bei Y köpte sin lägenhet med hjälp av Adam Lindh en del av Mäklarhuset Uppsala

2020-08-04

Södra Rosendal
    Trevligt och välkomnande bemötande.
    Känner oss trygga genom hela affärsprocessen
    Sakkunnig och har kompetens Läs mer
  • Jimmy W köpte sin lägenhet med hjälp av Adam Lindh en del av Mäklarhuset Uppsala

2020-08-03

köpte en 2:a i Uppsala.
    Adam som mäklare kändes väldig trygg, trevlig och noggrann.
    Väldig bra bemöteande när det gäller våra frågor och extra visning på lägenmheten.

.Vi tycker Adam är en väldig bra och trevlig mäklare. Läs mer
  • Mahin S sålde sin lägenhet med hjälp av Adam Lindh en del av Mäklarhuset Uppsala

2020-08-02

Södra Rosendal
    Vi har sålt en 2a . Adam är en en mycket duktig ,trevlig , ansvarsfull, ärlig , plikttrogen och lyhörd mäklare. Han uppfyller alla våra förväntningar som man kan ha på en mäklare. Kommer att anlita honom igen nu när vi söker att hitta en ny bostad. Läs mer
  • Ebba M sålde sin lägenhet med hjälp av Adam Lindh en del av Mäklarhuset Uppsala

2020-07-22

Luthagen
    Adam har från första mötet varit väldigt lyhörd, avslappnad, engagerad och trevlig. Han har fått mig att känna mig trygg genom hela försäljningsprocessen och han har alltid legat steget före. Hans strukturerade arbetssätt i kombination med hans driv lämnar inte mycket åt slumpen. Jag är otroligt nöjd med Adam som mäklare och kan varmt rekommendera honom! Läs mer
  • Lena B köpte sin lägenhet med hjälp av Adam Lindh en del av Mäklarhuset Uppsala

2020-07-19

Luthagen
    Adam gav ett glatt och trevligt bemötande. Han kändes kunnig och professionell och vi fick genast ett väldigt stort förtroende för honom. Genom att vi litade på honom kändes det helt rätt att buda på lägenheten för att få till en affär. Samma sak upplevde vi vid kontraktsskrivning. Vi kände att han hade koll på allting och vägledde oss genom papper och process på ett lugnt och professionellt sätt. Vi rekommenderar honom till alla! Läs mer
  • Ebba O köpte sin lägenhet med hjälp av Adam Lindh en del av Mäklarhuset Uppsala

2020-07-16

3:a
    Höganäs
    Trevligt och proffesionellt bemötande, rekommenderas! Läs mer
  • Cecilia D sålde sin lägenhet med hjälp av Adam Lindh en del av Mäklarhuset Uppsala

2020-07-10

4:a
    Centrum
    Adam hjälpte mig att sälja min bostadsrätt i centrala Uppsala, och det gick väldigt snabbt och smidigt. Han hjälpte mig även med kontakter för styling och de renoveringar som ev skulle göras. Sen blev lägenheten såld innan vi ens hann fotografera! Adam var lätt att få tag på oavsett när, och återkopplade ärligt och snabbt under hela processen. Jag kan verkligen rekommendera honom! Läs mer

Andra mäklare hos Mäklarhuset Uppsala

Katarina Wiksell