Adam Lindh

Adam Lindh

Adam Lindh är mäklare på Mäklarhuset Uppsala

Adam Lindh har varit registrerad mäklare sedan 2018-06. Adam Lindh har varit aktiv på Reco.se sedan 2018-08 och har fått 152 omdömen med ett betyg på 4.9. Adam Lindh har haft 96 försäljningar sen 2020-06 och har tillfrågat 94% av sina kunder efter omdömen.

Varför ska jag välja dig när jag ska göra en bostadsaffär?
Om du söker en mäklare som brinner för sitt yrke, alltid gör det där lilla extra för att du som säljare ska få så bra betalt som möjligt och samtidigt förstår vikten av att känna sig trygg och väl omhändertagen under hela processen, då ska du välja mig som mäklare!

Min ambition är att skapa en relation som löper längre än den aktuella bostadsaffären där du som säljare känner dig så pass nöjd med min mäklartjänst att du gärna rekommenderar mig till dina vänner och bekanta.

Hur skulle du beskriva dig själv som mäklare?
Som mäklare är jag otroligt driven och målmedveten! Detta tillsammans med ett strukturerat arbetssätt, en tydlig plan och en ödmjukhet inför det faktum att varje försäljning och kundsituation är unik skulle jag säga är nyckeln till att jag har fått äran att hjälpa så pass många säljare och köpare.

Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Kort sagt - den energi och motivation jag får från mina kunder.

Att få möta som många människor i olika situationer och samtidigt kunna vara behjälplig med något som för de allra flesta är den största affären man som privatperson gör i livet är en fantastisk känsla!

Försäljningar 2020-06 - 2021-05

Läs vad 152 Läs vad Adam Lindh

• Kvarngärdet
    2021-06-17
    Adam är väldigt engagerad, lyhörd och noggrann. Är otroligt nöjd med hela försäljningsprocessen från början till slut. Kan verkligen rekommendera Adam Lindh på mäklarhuset.
    • Gränby
    2021-06-16
    Tack så mycket för professionellt arbete!
    • Fålhagen
    2021-06-16
    Adam var tillmötesgående, lyhörd och väldigt professionell. Han var alltid nåbar och guidade oss genom hela processen på ett mycket bra sätt.
    • Slavsta
    2021-06-11
    Vi fick bra hjälp att lägga upp försäljningen trots att tillträdet var ovanligt långt fram. Vi fick hela tiden mycket bra bemötande och fick svar på våra frågor.
    • Kvarngärdet
    2021-06-10
    Glad, trevlig och väldigt lättsam att ha att göra med.
  • sålde sin stuga med hjälp av Adam Lindh en del av Mäklarhuset Uppsala
    • Knutby
    2021-05-29
    Adam Lindh har med empati och entusiasm varit mäklare vid försäljning av vårt fritidshus.
    Vi fick genast förtroende för Adam inför uppdraget och han har utfört detta på ett utomordentligt sätt.
    Adam gav oss realistiska förväntningar på utfallet av försäljningen, vilket kändes mycket bra.
    Adam Lindh har varit en utmärkt mäklare som vi gärna rekommenderar.
    • Sala backe
    2021-05-27
    Försäljningen av vår lägenhet gick snabbt och smidigt tack vare Adam. Han är flexibel, proffsig och enkel att ha att göra med. Rekommenderas varmt!
    • Sala backe
    2021-05-19
    Köpte lägenhet och möttes av en professionell och informativ mäklare. Enkel att ha och göra med, svarar på alla frågor och är förtroende ingivande.
    • Årsta
    2021-05-19
    Har köpt en bostadsrätt.
    Mäklaren var mycket tillgänglig för frågor, trevlig, hjälpsam och informativ.
    Min upplevelse var väldigt bra sett till helheten.
    • Fålhagen
    2021-05-18
    Sålt min lägenhet som jag vart mycket nöjd med under 4 år. Proffsigt och mycket trevligt bemötande av Adam. Perfekt och snabb återkoppling under hela processen.