Adam Lindh

Adam Lindh

Adam Lindh är mäklare på Mäklarhuset Uppsala

Adam Lindh har varit registrerad mäklare sedan 2018-06. Adam Lindh har varit aktiv på Reco.se sedan 2018-08 och har fått 119 omdömen med ett betyg på 5.0. Adam Lindh har haft 69 försäljningar sen 2019-11 och har tillfrågat 96% av sina kunder efter omdömen.

Varför ska jag välja dig när jag ska göra en bostadsaffär?
Om du söker en mäklare som brinner för sitt yrke, alltid gör det där lilla extra för att du som säljare ska få så bra betalt som möjligt och samtidigt förstår vikten av att känna sig trygg och väl omhändertagen under hela processen, då ska du välja mig som mäklare!

Min ambition är att skapa en relation som löper längre än den aktuella bostadsaffären där du som säljare känner dig så pass nöjd med min mäklartjänst att du gärna rekommenderar mig till dina vänner och bekanta.

Hur skulle du beskriva dig själv som mäklare?
Som mäklare är jag otroligt driven och målmedveten! Detta tillsammans med ett strukturerat arbetssätt, en tydlig plan och en ödmjukhet inför det faktum att varje försäljning och kundsituation är unik skulle jag säga är nyckeln till att jag har fått äran att hjälpa så pass många säljare och köpare.

Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Kort sagt - den energi och motivation jag får från mina kunder.

Att få möta som många människor i olika situationer och samtidigt kunna vara behjälplig med något som för de allra flesta är den största affären man som privatperson gör i livet är en fantastisk känsla!

Försäljningar 2019-11 - 2020-10

Läs vad 119 Läs vad Adam Lindh

• 2020-11-29
    Reko kille! Ser alltid till kundens bästa. Trevlig och tillmötesgående .
    Alexander S
    • 71.7 m²
    • Årsta
  • 2020-11-29
    Vi uppskattar att Adam var mycket vänlig och tillmötesgående mot oss som köpare. Vi är mycket nöjda!
    Anders J
    • 71.7 m²
    • Årsta
  • 2020-11-25
    Jag och min blivande sambo har köpt en lägenhet av Adam. Vi har blivit väldigt bra bemötta och är glada för en smidig och lättsam affär!
    Johanna J
    Johanna J
    • 62.0 m²
    • Fålhagen
  • 2020-11-25
    Adam är pålitlig, lugn, trevligt, kunnig och förtroendeingivande. Han gör ett kanonbra jobb! Affären har gått otroligt snabbt och smidigt. Det känns tryggt att sälja med Adam vilket är anledningen till att vi rekommenderar honom starkt!
    Fredrik J
    • 62.0 m²
    • Fålhagen
  • 2020-11-15
    Superduktig kille! Hjälpte mig att leta upp en lägenhet som kommer passa mig perfekt. Kan starkt rekommendera Adam.
    Mattias S
    • 72.0 m²
    • Luthagen
  • 2020-11-13
    Hej. Jag är mycket nöjd med Adams arbete. Allt var professionellt och snabbt. Tack till Adam Lindh . Mvh Gennadios Kesidis .
    Gennadios K
  • 2020-11-13
    Jag är mycket nöjd med samarbetet med Adam, han förklarade allt för oss på ett tillgängligt sätt, även om vi inte förstår svenska. Han svarade på alla våra frågor. Undertecknandet av köp- och försäljningsavtalet skedde på kort tid, som vi planerade, för detta speciella tack! Jag hoppas verkligen att alla deltagare i transaktionen blir nöjda!
    Christina P
  • 2020-11-13
    Köpt en etta i Uppsala. Väldigt trevligt bemötande. Tog sig tid att lyssna och svarade ordentligt på alla frågor. Kul att träffa en ung person med ett härligt driv.
    Roger B
    • 1:a
    • 30.0 m²
    • Rosendal
  • 2020-11-12
    Jag och min sambo har sålt en lägenhet i Gränby, Uppsala. Adam har från dag 1 varit mycket närvarande och engagerad . Han är trevlig, proffsig, personlig utan att vara påträngande. Allt med försäljningen har gått lätt och smidigt och snabbt.
    Gudrun L
  • 2020-10-29
    Proffsigt och trevligt bemötande, utan att vara överdrivet insmickrande.
    Daniel D
    • 74.5 m²
    • Norby
    köpte sin lägenhet med hjälp av Adam Lindh en del av Mäklarhuset Uppsala

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte