Adam Lindh

Adam Lindh

Adam Lindh är mäklare på Mäklarhuset Uppsala

Adam Lindh har varit registrerad mäklare sedan 2018-06. Adam Lindh har varit aktiv på Reco.se sedan 2018-08 och har fått 242 omdömen med ett betyg på 4.9. Adam Lindh har haft 121 försäljningar sen 2021-08 och har tillfrågat 99% av sina kunder efter omdömen.

Varför ska jag välja dig när jag ska göra en bostadsaffär?
Om du söker en mäklare som brinner för sitt yrke, alltid gör det där lilla extra för att du som säljare ska få så bra betalt som möjligt och samtidigt förstår vikten av att känna sig trygg och väl omhändertagen under hela processen, då ska du välja mig som mäklare!

Min ambition är att skapa en relation som löper längre än den aktuella bostadsaffären där du som säljare känner dig så pass nöjd med min mäklartjänst att du gärna rekommenderar mig till dina vänner och bekanta.

Hur skulle du beskriva dig själv som mäklare?
Som mäklare är jag otroligt driven och målmedveten! Detta tillsammans med ett strukturerat arbetssätt, en tydlig plan och en ödmjukhet inför det faktum att varje försäljning och kundsituation är unik skulle jag säga är nyckeln till att jag har fått äran att hjälpa så pass många säljare och köpare.

Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Kort sagt - den energi och motivation jag får från mina kunder.

Att få möta som många människor i olika situationer och samtidigt kunna vara behjälplig med något som för de allra flesta är den största affären man som privatperson gör i livet är en fantastisk känsla!

Försäljningar 2021-08 - 2022-07

Läs vad 242 Läs vad Adam Lindh

• Sala backe
    2022-08-05 Verifierad kund
    Jag valde Adam då han sålde en annan bostad som jag var och kollade på. Han gav ett så pass bra intryck att jag frågade om han ville sälja min lägenhet. Adam har gjort en kanoninsats från förstadie till försäljning och nästa gång det blir dags att sälja eller köpa kommer jag kontakta honom.
    • Norby
    2022-07-24 Verifierad kund
    Adam Lindh helped us to sell our apartment. He came off as very professional and realistic. No issues whatsoever.
    • Södra Rosendal
    2022-07-22 Verifierad kund
    He was practical and helpful. We are satisfied with his job. Thank you.
  • sålde sitt hus med hjälp av Adam Lindh en del av Mäklarhuset Uppsala
    • Knivsta
    2022-07-04 Verifierad kund
    Bra bemötande och stort engagemang. Lätt att nå på telefon. Hade täta kontakter med spekulanterna.
  • sålde sitt hus med hjälp av Adam Lindh en del av Mäklarhuset Uppsala
    • Fullerö Lälunda
    2022-06-30 Verifierad kund
    Vi har bara gott att säga om Adam.
    Han är den sorts mäklare som man vill ha.
    Rimliga förväntningar och mycket sympatisk. Adam ger ett förtroendeingivande intryck.
    • Fålhagen
    2022-06-15 Verifierad kund
    Vi är mycket nöjda med Adam som vår fastighetsförmedlare! Alltid ett mycket trevligt och proffesionellt bemötande. Jag upplevde det som att Adam gjorde mer än förväntat vid vår försäljning och rekommenderar honom varmt.
    • Norra Rosendahl
    2022-06-15 Verifierad kund
    Adam infriade våra förväntningar med råge trots en sviktande konjunktur så lyckades Adam sälja vår lägenhet med en prisbild som överträffade våra förhoppningar.
    • Södra Rosendal
    2022-06-15 Verifierad kund
    Adam är en driven och kompetent mäklare som är lätt att tycka om. Adam gör det lilla extra för att köpare och säljare ska vara helt nöjda.
    Första gången jag sålde med honom och kommer inte sälja med någon annan efter det. Rekommenderas varmt !!!"
    • Luthagen
    2022-06-08 Verifierad kund
    Mycket proffsigt bemötande. Vi har både köpt och sålt via Adam och han är väldigt pålitlig och kunnig för både säljare och köpare.
    • Luthagen
    2022-06-07 Verifierad kund
    Vi har både köpt och sålt lägenhet via Adam och var lika nöjda båda gångerna. Han ger ett seriöst och professionellt intryck både mot säljare och köpare. Hela processen vid vår försäljning nyligen gick mycket smidigt och Adam uppfyller alla våra förväntningar med marginal. Vi rekommenderar varmt Adam!