Adam Lindh
Registrerad mäklare sedan 2018
Aktiv på Reco.se sedan 2018
2019-04 - 2020-03
Varför ska jag välja dig när jag ska göra en bostadsaffär?
Om du söker en mäklare som brinner för sitt yrke, alltid gör det där lilla extra för att du som säljare ska få så bra betalt som möjligt och samtidigt förstår vikten av att känna sig trygg och väl omhändertagen under hela processen, då ska du välja mig som mäklare!

Min ambition är att skapa en relation som löper längre än den aktuella bostadsaffären där du som säljare känner dig så pass nöjd med min mäklartjänst att du gärna rekommenderar mig till dina vänner och bekanta.

Hur skulle du beskriva dig själv som mäklare?
Som mäklare är jag otroligt driven och målmedveten! Detta tillsammans med ett strukturerat arbetssätt, en tydlig plan och en ödmjukhet inför det faktum att varje försäljning och kundsituation är unik skulle jag säga är nyckeln till att jag har fått äran att hjälpa så pass många säljare och köpare.

Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Kort sagt - den energi och motivation jag får från mina kunder.

Att få möta som många människor i olika situationer och samtidigt kunna vara behjälplig med något som för de allra flesta är den största affären man som privatperson gör i livet är en fantastisk känsla! Läs mer

Läs vad 55 Läs vad Adam Lindh

• Pernilla B köpte sin lägenhet med hjälp av Adam Lindh en del av Mäklarhuset Uppsala

2020-03-29

Luthagen
    Trevlig, tydlig och tillmötesgående. Svarade snabbt på alla frågor. Charmig dialekt :) Läs mer
  • Per N köpte sin lägenhet med hjälp av Adam Lindh en del av Mäklarhuset Uppsala

2020-03-11

Fålhagen
    Hej. Vi köpte en lägenhet på Marielundsgatan till vår dotter. Mötet med Adam har från första tillfället till sista var utmärkt. Artigt, trevligt, ordning o reda,
    - De förväntningar som jag hade uppfyldes. avsåg information runt objektet, pappersexcercisen etc.

Sammanfattningsvis är mkt nöjd o kan varmt rekkomendera Adam för köp/försäljningar. Läs mer
  • Nils L sålde sin lägenhet med hjälp av Adam Lindh en del av Mäklarhuset Uppsala

2020-03-10

Knivsta
    Förtroendeskapande, proffsig , lätt att göra med, rekommenderas Läs mer

Fålhagen
    Har köpt en lägenhet som Adam var ansvarig mäklare för.
    Han har ett trevlig och professionellt sätt och var alltid nåbar för frågor. Läs mer
  • Susanne R köpte sin lägenhet med hjälp av Adam Lindh en del av Mäklarhuset Uppsala

Främre Luthagen
    Köpt en lägenhet. Mycket bra och trevligt bemötande. Bra information från mäklare samt information med sms/mail.
    När jag haft frågor har jag snabbt fått snabbt svar och hjälp.
    Alltid hört av sig som utlovat. Läs mer
  • Amel A köpte sin lägenhet med hjälp av Adam Lindh en del av Mäklarhuset Uppsala

Årsta
    Köpte bostaden för 2.315 000 .
    Mycket nöjd med servicen av mäklaren. Lätt att få tag på och mycket påläst om objektet. Läs mer
  • Ellen B sålde sin lägenhet med hjälp av Adam Lindh en del av Mäklarhuset Uppsala

2020-03-08

Luthagen
    Sålt en tvåa, fick stöd och hjälp från första mötet. Försäljning gick smidig och haft bra kontakt hela tiden.Toppen helt enkelt! Professionellt hela vägen. Läs mer
  • Fredrik O sålde sin lägenhet med hjälp av Adam Lindh en del av Mäklarhuset Uppsala

2020-03-07

Super bra och proffsig! Rekommenderas Läs mer
  • Linnéa L skrev om Adam Lindh en del av Mäklarhuset Uppsala

2020-03-06

Har fått toppenbra hjälp av Adam att både köpa lägenhet och sälja hus. Under alla moment i köp/säljprocessen har jag känt mig helt trygg i att han vet vad han gör. Rekommenderar honom varmt! Läs mer
  • Mikael N sålde sin lägenhet med hjälp av Adam Lindh en del av Mäklarhuset Uppsala

2020-03-06

Knivsta
    Sålt ett radhus.Proffsig mäklare! Läs mer

Andra mäklare hos Mäklarhuset Uppsala

Katarina Wiksell