Mäklare Uppsala Uppsala Mäklarhuset Uppsala Adam Lindh
Aktiv på Reco.se sedan 2018

Läs vad 14 kunder tycker om Adam Lindh

• Christine D skrev om Adam Lindh en del av Mäklarhuset Uppsala

2019-02-15

4a i fålis. Trög marknad, många visningar. Adam har varit positiv, peppande och gett bra återkoppling hela tiden. Täta kontakter. Bra att resonera med och han har gjort ett mkt bra jobb. Sedan löste det sig snabbt på slutet o jag blev nöjd att priset ändå blev ok.
    Tack. Kommer att rekommendera honom om ngn jag känner ska sälja. Mvh
    Christine Dahlén Läs mer
  • Sebastian M skrev om Adam Lindh en del av Mäklarhuset Uppsala

2019-02-02

Vi köpte ett radhus och blev bemötta på ett mycket professionellt och vänligt sätt av Adam. Han förmedlade ett förtroende som gjorde att vi vågade buda hela vägen. Han var lätt att få tag på och återkopplade så fort han kunde vilket gjorde att man aldrig behövde bli orolig över något. Läs mer
  • Zeynep H skrev om Adam Lindh en del av Mäklarhuset Uppsala

2019-01-25

Bostadsrätt
    Väldigt bra bemött.
    Since I am a non swedish speaker Adam was very helpful with explaining everything in English. I really appreciated that.
    He was able to answer my questions and was proffesional and helpful. Easy to approach. Läs mer
  • Ann-Sofi J skrev om Adam Lindh en del av Mäklarhuset Uppsala

2019-01-23

Engagerad och driven. Lätt att ha kontakt med. Viktigt att information delges samtliga parter,ibland både muntligt och skriftligt då det handlar om en stor affär. Läs mer
  • Eva H skrev om Adam Lindh en del av Mäklarhuset Uppsala

2019-01-22

Allt har varit till belåtenhet. Läs mer
  • Roland J skrev om Adam Lindh en del av Mäklarhuset Uppsala

2019-01-22

Vid försäljning av vår lägenhet gjorde Adam ett mycket bra jobb med trevligt bemötande, goda råd och uppskattad information under hela processen. Läs mer
  • Björn W skrev om Adam Lindh en del av Mäklarhuset Uppsala

2019-01-11

Stabby Allé
    Mycket trevligt bemötande. Kunde ge bra svar på frågor kring bostaden och föreningen. Extremt tillgänglig! Högsta betyg. Läs mer
  • Sara L skrev om Adam Lindh en del av Mäklarhuset Uppsala

2018-11-22

Vi köpte ett radhus som såldes genom Adam. Vi blev bra bemötta av honom och hans kollega på visningen och han har också varit tillmötesgående på telefon under budgivningsprocessen. Läs mer
  • Pontus A
    Pontus A skrev om Adam Lindh en del av Mäklarhuset Uppsala

2018-10-28

Professionellt bemötande. Trevlig mäklare som var väldigt hjälpsam. Väldigt nöjd! Läs mer
  • Thomas E skrev om Adam Lindh en del av Mäklarhuset Uppsala

2018-10-25

Vi har köpt en bostadsrätt i Uppsala av Adam och allt har gått mycket smidigt till och vi har alltid fått utförliga och tydliga svar när vi har vart osäkra på något.

Adam är verkligen duktig på det han gör och under hela kontakten från visning till köp har vi vart trygga även fast detta är vårt första bostadsköp.

Vi kommer definivt rekommendera Adam till våra vänner och när flytt står på planerna nästa gång så är det Adam vi vänder oss till. Läs mer

Andra mäklare hos Mäklarhuset Uppsala

Katarina Wiksell