Mäklare Uppsala Uppsala Mäklarhuset Uppsala Adam Lindh
Registrerad mäklare sedan 2018
Aktiv på Reco.se sedan 2018

Läs vad 7 kunder tycker om Adam Lindh

• Sara L skrev om Adam Lindh en del av Mäklarhuset Uppsala
    Vi köpte ett radhus som såldes genom Adam. Vi blev bra bemötta av honom och hans kollega på visningen och han har också varit tillmötesgående på telefon under budgivningsprocessen. Läs mer
  • Pontus A
    Pontus A skrev om Adam Lindh en del av Mäklarhuset Uppsala
    Professionellt bemötande. Trevlig mäklare som var väldigt hjälpsam. Väldigt nöjd! Läs mer
  • Thomas E skrev om Adam Lindh en del av Mäklarhuset Uppsala
    Vi har köpt en bostadsrätt i Uppsala av Adam och allt har gått mycket smidigt till och vi har alltid fått utförliga och tydliga svar när vi har vart osäkra på något.

Adam är verkligen duktig på det han gör och under hela kontakten från visning till köp har vi vart trygga även fast detta är vårt första bostadsköp.

Vi kommer definivt rekommendera Adam till våra vänner och när flytt står på planerna nästa gång så är det Adam vi vänder oss till. Läs mer
  • Susanna M
    Susanna M skrev om Adam Lindh en del av Mäklarhuset Uppsala
    Jag har köpt en lägenhet som inte finns än, det är en ritning, Adam är proffsig, han kunde på ett bra och begripligt sätt förklara knepiga ord och företeelser. Han är vänlig och tillmötesgående, ringer och SMSar när han sagt att han ska och är tillgänglig. Jag hade låga förväntningar på mäklare då jag träffat några oengagerade och några alltför uppspelta över objekt, Adam la sig på rätt nivå, positiv men ändå mottaglig för oväntade frågor.
    Adam är hjälpsam och proffisionell. Läs mer
  • Erik G skrev om Adam Lindh en del av Mäklarhuset Uppsala
    Jag har köpt en bostadsrätt i Uppsala. Från start fick jag ett trevligt och professionellt bemötande från Adam som har fortsätt hela vägen från första visningen till påskriftsdagen. Jag kunde inte ha önskat en bättre mäklare till mitt första bostadsköp! Läs mer
  • Mattias J skrev om Adam Lindh en del av Mäklarhuset Uppsala
    Köpt bostad. Adam var vänlig, effektiv och verkade kompetent. Han kan varmt rekommenderas som mäklare. Läs mer
  • Helena N skrev om Adam Lindh en del av Mäklarhuset Uppsala
    Har sålt 4 rok i Norby Uppsala.
    Bra, kunnigt och trevligt bemötande från mäklaren genom hela processen.
    Är mycket nöjd och kan varmt rekommendera Adam Lindh Läs mer

Andra mäklare hos Mäklarhuset Uppsala