Mäklarhuset Kalmar & Torsås

Mäklarhuset Kalmar & Torsås

Mäklarhuset är idag Sveriges största privatägda mäklarkedja cirka 130 kontor över hela landet. Du kan förvänta dig kunniga och engagerade medarbetare som verkligen vill att din bostadsaffär ska bli en positiv upplevelse genom hela processen.

Mäklarhuset grundades 1973 i Göteborg och fokus från starten låg på att förmedla bostäder i Göteborg med omnejd. 1998 utvecklades Mäklarhuset till en rikstäckande kedja av fristående lokala mäklarkontor.

Läs vad 48 kunder tycker om Mäklarhuset Kalmar & Torsås 2

2021-09-18
    Trevligt och proffetionellt bemött och hjäpte oss verkligen i hela processen! Lätt att nå också ifall man ville ha svar snabbt. Jättenöjda🙏
    Stort tack för omdömet. Kul att ni är nöjda. Det har varit så roligt att få hjälp till med er affär. //Elis Mäklarhuset Kalmar & Torsås
  • sålde sitt hus med hjälp av Emil Borgemo en del av Mäklarhuset Kalmar & Torsås
    • Tjärekulla
    2021-09-08
    Professionell och lugn mäklare. Mycket nöjd med hur Emil hanterade min husförsäljning.

/Joel
    Stort tack för omdömet. Det har varit mycket trevligt och är så tacksam att få förtroendet att få ta hand om försäljningen av ditt fina hus. Lycka till nu med flytten och med traktorförsäljningen! Emil Borgemo
  • sålde sin bostad med hjälp av Alexander Midjich en del av Mäklarhuset Kalmar & Torsås
    • Nybro
    2021-08-29
    Jag har både köpt och sålt med Alexander, han gör sitt yttersta för att alla parter i affären ska vara nöjda och transaktionen vara så smidig som möjligt.

Vi började som köpare och slutade med att jag nu anlitat Alexander flertal gånger i försäljningar alla med utgångar över förväntning.

Sluta leta vidare och anlita Alexander om ni får möjligheten jag anlitar ingen annan i Kalmar regionen än Alexander Midjich.
    2021-08-27
    Jag har blivit mycket trevligt bemött hela tiden.
    Resultatet har än så länge överträffat alla förväntningar.
    Nu ska det bara bli helt klart och överlämnat.
    Stort tack för det fina omdömet Håkan och för förtroendet att få ta hand om försäljningen. Det har varit mycket trevligt och självklart ska vi se till att även tillträdet/överlämnandet blir på bästa sätt. Emil Borgemo
    2021-08-25
    Emil Borgemo har öga och ord för att kunna göra just ditt hus till en framgångsrik affär
    Likaväl köpare som säljare
    Saklig, informativ och trevlig.
    Tillmötesgående och snabb.
    Rekommenderas verkligen till kommande kunder.
    Stort tack för rekommendationen Markus! Önskar er lycka till med flytten nu. Emil Borgemo
    • Björkenäs
    2021-08-23
    De är värdens bästa mäklare
    Mycke bra trevliga snäll
    Tack Mirlinda för det fina omdömet. Det har vart mycket trevligt att få jobba ihop med er. Önskar er stort lycka till med flytten nu! Mäklarhuset Kalmar & Torsås
    2021-08-22
    Mycket bra bemötande med ett bra lugn och bra fingertoppskänsla,
    Förväntningarna stämde bra med hur mäklaren levde upp till dem
  • köpte sitt hus med hjälp av Emil Borgemo en del av Mäklarhuset Kalmar & Torsås
    • Fagereke
    2021-08-22
    Trevlig ,social och hjälpsam. Svarar snabbt på sms vilket uppskattas.

Det man skulle kunna vara bättre på är kännedom över vart på tomten tex brunn och infiltration ligger. Fick svar Ang infiltration dagen efter visning och det var svårt i efterhand förstå exakt vart det låg. Det var dock inte avgörande för köpet.

Mvh Maria
    Stort tack för det fina omdömet Maria. Bra att veta, det tar jag med mig. Alltid bra att veta vad som kan bli ännu bättre! Önskar dig stort lycka till nu med ditt nya fina hus! Emil Borgemo
    2021-08-20
    Han har öga och ord för att kunna göra just ditt hus till en framgångsrik affär
    Likaväl köpare som säljare.
    Saklig, informativ och trevlig. Tillmötesgående och snabb!
    Rekommenderas verkligen till kommande kunder.
    Stor eloge Emil Borgemo
    Stort Tack Markus för de fina orden! Så roligt att få vara med på er resa till er nya bostad med både köp och försäljning. Riktigt trevligt och jag både hoppas och tror att ni kommer trivas kanon i ert nya fina hus! Emil Borgemo
  • sålde sitt hus med hjälp av Alexander Midjich en del av Mäklarhuset Kalmar & Torsås
    • Juansbo
    väl bemött
    Kunnig i bedömningen av huset
    Regelbunden kontakt lätt att nå
    Snabb affär
    Trevlig o vänlig duktig
    Väldigt nöjda med uppgörelsen
    Vi har sålt/köpt 5 hus/lägenheter tidigare i storstad. Mindre avstånd till beslut på ”landet”
    2021-08-20
    Trevlig, tar sig alltid tid till kunden, respektfull och inlyssnande!
    Kommer anlita honom för kommande uppdrag också!
    Stort tack för rekommendationen Claes. Det har varit trevligt att jobba med er och blir det fler tillfällen framöver så ser jag fram emot det. Alexander Midjich
    • Fagereke
    Han var trevlig.
    Han har gjort ett mycket bra intryck.
    Han har gjort ett bra jobb.
    Stort tack Lars för rekommendationen. Emil Borgemo
    • Resby
    Vi är mycket nöjda med Emil. Trevlig kunnig och seriös
    Stort tack Göran och Inga för rekommendationen. Önskar er lycka till med ert nya hus. Emil Borgemo
    • Trullefjäll
    2021-07-26
    Ein freundlicher Makler.
    Die Terminabsprachen und Vereinbarungen haben sehr gut funktioniert.
    Ein zuverlässiger Kommunikationspartner.
    Vielen Dank für die Empfehlung. Ich hoffe, Sie werden Ihr neues schönes Haus genießen. Emil Borgemo
  • köpte sitt hus med hjälp av Alexander Midjich en del av Mäklarhuset Kalmar & Torsås
    • Kalmar
    2021-07-23
    Allt funkade som de ska funka, bra jobbat
    Tack Anders, det är bra när saker fungerar som det ska. Hoppas ni kommer bli nöjda med nya huset och flytten till regionen. Alexander Midjich
    • Djurängen
    2021-07-20
    Jag blev bemött på bästa sätt.Jag fick tydlig information både vad som jag fick hjälp med från dem och vad det var för förväntningar på mig .En mycket duktig fotograf som visa lägenheten på bästa sett.
    Jag kan bara ge det bästa betyget vid försäljningen. Det gick fort ,inte utdraget även om det blev budgivning.
    Bästa bertyg.
    Stort tack Carina för det fina omdömet. Så roligt att höra att du är nöjd med försäljningen och vårt arbete. Mäklarhuset Kalmar & Torsås
    • Gullaboås
    2021-07-19
    Vi fick ett mycket trevligt intryck av vår förste möte. Vi förväntade en snabb försäljning och vi fick detta.
    Mycket bra info vid försäljningen.
    Stort tack Grethe för det fina omdömet och för förtroendet att få ta hand om husförsäljningen. Emil Borgemo
    • Påboda
    2021-07-09
    Försäljningen gick snabbt och smidigt.
    Emil skötte sitt uppdrag utmärkt.
    Tack Peter för förtroendet och för rekommendationen. Önskar dig en fortsatt skön sommar! Emil Borgemo
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Alexander Midjich en del av Mäklarhuset Kalmar & Torsås
    • Lindö
    2021-07-03
    Trevlig kille som som var lätt att ställa frågor till och svarade tydligt. Hade man frågor efter visningen så fick man svar snabbt och affären i sig var också snabb vilket var väldigt smidigt.
    Tack Oscar för din rekommendation 🙏 Det känns bra att veta att du var nöjd med kommunikationen och att du fick all den info du behövde för ett beslut. Jag är säker på att du kommer stortrivas i din nya lägenhet, lycka till med allt nu! Alexander Midjich
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Alexander Midjich en del av Mäklarhuset Kalmar & Torsås
    • Lindö
    2021-07-01
    Jag fick ett mycket professionellt bemötande av Alexander i samband med försäljning av min bostadsrätt. Upplevde att han har stor kunskap och erfarenhet, både av marknaden, lokalkännedom och bostadsrätter. Min förväntan var att få till en bra, trygg och säker försäljning och Alexander levererade detta galant. Dessutom är han trevlig att ha att göra med och vi hade mycket god kommunikation under hela processen. Jag kan starkt rekommendera honom!
    Tack Helena för din rekommendation. Härligt att höra att du var så nöjd med försäljningen och med mitt arbete. Det var trevligt att jobba tillsammans med dig och jag önskar dig nu lycka till i det nya huset på Öland. Alexander Midjich
    2021-06-24
    Professionellt och trevligt bemötande, betryggande genom hela affären. Rekommenderas!
    Stort tack för rekommendationen Max. Hoppas ni ska trivas i ert nya fina hus. Glad midsommar! Emil Borgemo
    • Stora Frö
    2021-06-23
    Trevligt bemötande, proffsig på alla sätt
    Tack Marita för er rekommendation. Känns bra att höra att ni uppskattade både kontakten med mig och mitt arbete i försäljningen. Alexander Midjich
    2021-06-22
    Emil duktig och lugn i sitt jobb. Allt har varit tydligt så vi har känt och trygga med försäljningen.

Vi är jätte nöjda.
    Stort tack för det fina omdömet. Önskar er en riktigt skön sommar! Emil Borgemo
  • Fredrik V
    • Stora Frö
    2021-06-14
    Alexander hade god kunskap om bostaden och en mycket bra känsla för processen vid köpet. Vi tackar ödmjukast för den tid han tog sig över helgen för visning och avtalsskrivning. Vi är jättenöjda med allt från första kontakt till avtal. Mvh F&S
    Stort tack Fredrik för rekommendationen och vad härligt att höra att ni känner er nöjda med allt. Alexander Midjich
  • Jenny Anne J
    sålde sin stuga med hjälp av Emil Borgemo en del av Mäklarhuset Kalmar & Torsås
    • Ragnabo
    2021-06-08
    Emil har ett mycket förtroende ingivande och lugnt sätt. Med sin långa erfarenhet i branschen och i området . Gjorde han med sin kunskap oss helt trygga i att allt gick rätt och riktigt till .
    Han hade svar på alla våra frågor och återkopplade till oss dagligen under hela processen. Och fanns tillgänglig när vi sökte honom . Svarade snabbt och sakligt. Vi kommer gladeligen vända oss till honom vid fler bostadsaffärer i framtiden.
    Stort tack Jenny för rekommendationen och för förtroendet att få ta hand om er bostadsaffär. Ha nu en riktigt skön sommar! Emil Borgemo
    2021-05-26
    Emil besitter både stor social kompetens och hög integritet vilket är en mycket smakfull kombination. Huset på landet som vi köper känns som ett förtroendegivande köp.
    Tack så mycket Christina för det fina omdömet. Hoppas allt går bra nu med flytten och framförallt att ni ska trivas riktigt bra i det nya huset! Emil Borgemo
  • Alexander P
    2021-05-25
    Varit på många visningar där Emil varit mäklare , alltid hjälpsam, påläst och engagerad! Var därför mycket glad över att efter mycket letande köpa mitt hus med Emils hjälp!
    Stort tack för omdömet! Roligt att du äntligen hittat ett hus. Hoppas du ska trivas! Emil Borgemo
    2021-05-25
    Tänkte sälja mitt hus och den då bokade mäklaren dök inte upp. Hade tagit ledigt och fick då ändra mina planer och kontakta annan mäklare. Jag ringde Mäklarhuset och Emil Borgemo och han kom på två timmar. Så fint bemötande. Tillmötesgående, noggrann och otroligt bra kommunikation. Emil är proffsig! Ber mer än gärna Emil om hjälp igen om så skulle behövas.
    Stort tack för rekommendationen och för förtroendet att få hjälpa till med försäljningen. Önskar dig lycka till nu med flytten. Emil Borgemo
    2021-05-24
    Mycket bra service! Allt gick snabbt och mycket smidigt när vi köpte hus.
    Tack så mycket för omdömet Bengt. Önskar er stort lycka till med ert nya fina hus! Emil Borgemo
    2021-05-17
    Vi har både köpt och sålt med Alexander, mycket nöjda. snabb försäljning och god lokal kunskap, vid köp så gör han allt för att både köpare och säljare ska känna sig nöjda.

kan inte annat än rekommendera Alexander Midjich.
    5/5.
    Tack för rekommendationen och härligt att höra att ni varit nöjda. Alexander Midjich
    • Bergkvara
    2021-05-15
    sålt bostad gäddan 7 i Bergkvara
    vänligt bemötande ödmjuk god lyssnare
    tog sig an hela affären
    trodde att jag kunde få tre miljoner fick lite mindre
    priserna är så i Bergkvara
    affären gjordes upp snabbt
    Stort tack för omdömet Sigbrit. Önskar dig stort lycka till med flytten nu. Emil Borgemo
    2021-03-13
    Bästa mäklare som jag bara kunde träffa. Allt välplanerad, alltid trevligt och artigt. Kan lätt rekommendera till alla.
    Stort tack för omdömet och för förtroendet att få hjälpa till med försäljningen. Hoppas ni ska trivas i er nya bostad! Emil Borgemo
    • Påboda
    2021-03-11
    Jag har köpt ett litet hus. Jag är jätte nöjd, Emil har varit extremt hjälpsam och trevlig!
    Så roligt att du är nöjd. Tack så mycket för rekommendationen och stort lycka till med ditt nya hus. Emil Borgemo
    • Söderåkra
    2021-02-14
    -Vi har sålt Stinsvägen 4 i Söderåkra
    -Mycket proffsigt bemötande på alla sätt av Emil
    -Emil levde upp till alla de förväntningar man kan ha på en Mäklare
    -Mycket positivt i alla kontakterr med Emil från första kontakt till försäljningen är avslutad.
    Kan verkligen rekommendera Emil och Mäklarhuset i Kalmar
    Stort tack Mikael för den fina rekommendationen och för förtroendet att hjälpa er med försäljningen. Emil Borgemo
  • Jeanette J
    • Sunelycke
    - Köpte fritidshus
    - Kundvänligt bemötande.
    - Emil empatisk och lyhörd mäklare som gjorde att vi kände oss nöjda som kunder och vilket ledde till en snabb och bra affär.
    - Alla våra frågor besvarades med kompetens så att vi kunde förstå allt.
    - Emil hade hög flexibilitet vilket motsvarade våra behov.
    - Mycket nöjda kunder.
    Familjen Jarl.
    Tack så mycket Jeanette för det fina omdömet. Önskar er lycka till med ert nya fritidshus. Emil Borgemo
  • Viktor J
    • Sunelycke
    Kundvänligt bemötande.
    Empatisk och lyhörd mäklare som gjorde att vi kände oss nöjda som kunder och vilket ledde till en snabb och bra affär.
    Alla våra frågor besvarades med kompetens så att vi kunde förstå allt.
    Mäklaren hade hög flexibilitet vilket motsvarade våra behov.
    Nöjda kunder!
    Stort tack Viktor för rekommendationen. Lycka till med ert nya fritidshus. Emil Borgemo
    • Söderåkra
    2021-02-13
    Proffsig, trevlig och väldigt påläst. Förklarar allt enkelt och alltid ett samtal bort! Rekommenderas starkt!
    Varmt tack Vedran för den fina rekommendationen! Jag önskar er stort lycka till med det nya huset och hoppas ni ska trivas! Emil Borgemo
    2021-01-25
    Vi är nöjda med det arbete mäklaren lagt ner för att få vårt hus sålt på kort tid och till ett bra pris. Vi tycker även vi fått ett bra bemötande genom hela processen.
    Stort tack för omdömet Johanna och Micke! Lycka till nu med den kommande flytten och jag hoppas ni ska trivas i ert nya hus. Emil Borgemo
    2021-01-18
    Emils Borgemo arbeite var fantastiskt!
    Tack så mycket
    Ernst
    Stort tack Ernst för rekommendationen. Önskar er stort lycka till med ert nya vackra hus. Emil Borgemo
    2021-01-16
    Emil Borgemo är mycket personligt och kompetent.
    Allt fungerade. Tack!
    Tack så mycket för det fina omdömet. Jag önskar er stort lycka till och hoppas ni ska trivas i ert nya fina hus. Emil Borgemo
    2021-01-16
    Jag har köpt och sålt flera fastigheter ,men Emil borgemo var helt klart den bästa och mest kunniga mäklaren jag träffat. Jag kommer rekommendera honom för vänner och bekanta. Jag önskar han lycka till och tackar för gott sammarbete. Helene Jonsson.
    Stort tack för den fina rekommendationen och för förtroendet att få hjälpa till med din försäljning. Emil Borgemo
    • Bidalite
    2021-01-15
    Blev mycket bra bemötta vid visningen och kontraktsskrivningen vid vårt husköp.

En mycket proffsig och trevlig mäklare som vi fick stort förtroende för.
    Tack Lars för er rekommendation. Det har varit trevligt att jobba med er och jag hoppas att ni kommer bli nöjda med ert nya hus när det väl blir dags att flytta in i det. Alexander Midjich
    • Kalmar
    2021-01-08
    Emil hjälpte oss med kontraktsskrivning i samband med försäljning. Emil var tydlig och noggrann. Han motsvarar de förväntningar vi haft och var också hjälpsam med bankkontakt.
    Han var mycket trevlig och förtroendeingivande.

Siv Wåhlin-Nilsson o Ingemar Nilsson
    Tack Siv och Ingemar för det fina omdömet. Önskar er stort lycka till nu med flytten och den nya lägenheten. Emil Borgemo
    2021-01-05
    effektiv och god personlig behandling
    Stort tack Marc för rekommendationen och jag hoppas ni ska trivas i ert nya fina hus. Emil Borgemo
    2021-01-01
    mycket kompetent och trevlig
    Mäklare
    Stort tack Ingeborg och Volker för den fina rekommendationen! Emil Borgemo
    2020-12-14
    Jag ha sålt min fastighet, Emil har mött mig och mina önskemål med bravur! Har har verkligen gjort ett bra arbete och det har resulterat i en snabb och smidig försäljning och jag fick det pris jag ville ha!

Emil fanns där hela vägen morgon som kväll. Mina förväntningar jag hade var att det skulle gå snabbt och att jag skulle få mer än utg.pris vilket jag fick.

Man blir lika glad varje gång det knackade på dörren då Emil var förbi i sina ärenden. Vi är riktigt nöjda! :)
    Stort tack Kim för den fina rekommendationen. Jag önskar er all lycka till nu med flytten norrut och hoppas ni ska trivas. Emil Borgemo
    2020-12-04
    Vi har sålt en villa i Kalmar och blivit otroligt respektfullt bemötta.
    Vi har fått tips men samtidigt har han varit följsam på hur vi vill ha det. Allting har skötts korrekt och vi har känt att det verkligen går att lita på honom och hans profession.Vi är så nöjda och kan inte tänka oss en bättre mäklare!
    Tack så mycket för omdömet! Härligt att höra att ni är så nöjda. Stort lycka till med nya bostaden. Emil Borgemo
    2020-12-03
    Tillgänglig på telefon. Återkopplar snabbt om han är tillgänglig precis när man ringer.

Gav tydliga svar på våra frågor. Vi upplevde att han var mån om att både köpare och säljare skulle få det så bra som möjligt. Säljare ville ha så lite folk i sitt hus som möjligt och vi ville inte ha så många budgivare. Han mötte oss båda parter i det.

Snabb affär, från början till slut. Allt på samma dag!

Trevlig, lätt, kompetent och förtroendeingivande.

Vi köpte fastigheten på prins hatts gränd
    Stort tack Kim för omdömet! Önskar er lycka till med ert nya fina hus och hoppas ni ska trivas riktigt bra. Emil Borgemo