Mäklarhuset Kalmar & Torsås

Mäklarhuset Kalmar & Torsås

Mäklarhuset är idag Sveriges största privatägda mäklarkedja cirka 130 kontor över hela landet. Du kan förvänta dig kunniga och engagerade medarbetare som verkligen vill att din bostadsaffär ska bli en positiv upplevelse genom hela processen.

Mäklarhuset grundades 1973 i Göteborg och fokus från starten låg på att förmedla bostäder i Göteborg med omnejd. 1998 utvecklades Mäklarhuset till en rikstäckande kedja av fristående lokala mäklarkontor.

Läs vad 110 kunder tycker om Mäklarhuset Kalmar & Torsås 2

• sålde sitt hus med hjälp av Alexander Midjich en del av Mäklarhuset Kalmar & Torsås
    2022-09-10 Verifierad kund
    Hej
    Utmärkt kunskap om ort o området, bra upplägg med stort engagemang
    Högsta poäng o vi kan rekommendera honom o hans medarbetare till er som står i köp eller säljläge
    Tack Lars för din rekommendation, glad att höra att du är nöjd med både mig i valet som mäklare men även i hjälpen som du fått från mina kollegor. Alexander Midjich
  • sålde sin stuga med hjälp av Alexander Midjich en del av Mäklarhuset Kalmar & Torsås
    • Löttorp
    2022-08-29 Verifierad kund
    En mycket bra ,flexibel och tillmötesgående mäklare!
    Tack Elvin för omdömet, kul att höra att ni är nöjda med mig som mäklare och sättet som jag arbetar på. Alexander Midjich
  • köpte sitt hus med hjälp av Emil Borgemo en del av Mäklarhuset Kalmar & Torsås
    • Stenskallehult
    2022-08-05 Verifierad kund
    He is very cooperative and good at dealing.
    Thank you for review. Hope you enjoy staying in your new house! Emil Borgemo
  • köpte sitt hus med hjälp av Alexander Midjich en del av Mäklarhuset Kalmar & Torsås
    • Skäppevik
    Korrekt
    Väldigt bra genomgång vid kontraktsskrivningen
    Tack Fredrik för omdömet. Nu har ni också fått tillgång till nya huset, hoppas att ni kommer trivas bra! Alexander Midjich
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Emil Borgemo en del av Mäklarhuset Kalmar & Torsås
    Väldigt bra bemötande.
    Trevlig och kunnig inom området.
    Haft bra tålamod
    Tack Rasmus för omdömet. Önskar dig stort lycka till nu med din nya lägenhet. Hoppas du ska trivas! Emil Borgemo
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Emil Borgemo en del av Mäklarhuset Kalmar & Torsås
    • Skälby
    2022-07-23 Verifierad kund
    Jag är väldigt nöjd med Emil som mäklare. Han hjälpte mig snabbt när lägenheten behövde komma ut på marknaden. Han bokade snabbt in fotografering och försäljningen kunde ske på ett smidigt sätt. Han kunde även anpassa visningstider till de som var intresserade men som var upptagna på den ordinarie visningstiden. ⭐⭐⭐⭐⭐
    Stort tack Lisa för omdömet och för förtroendet att få hjälpa till med försäljningen. Önskar er all lycka till nu med flytten och ert nya fina hus. Emil Borgemo
    2022-07-14 Verifierad kund
    Jag tycker jag blev bra bemött av Alexander. Eftersom jag inte har
    någon tidigare erfarenhet av mäklare så hade jag inga speciella
    förväntningar, men tycker det sköttes bra.

Är tacksam att det gick snabbt med försäljningen så jag slipper
    ha mer bekymmer om min avlidne brors hus.
    Tack Ann Kristin för ditt omdöme och rekommendation. Även om du inte hade några speciella förväntningar är jag glad att höra att du är nöjd med mitt arbeta jag gjort. Alexander Midjich
  • sålde sitt hus med hjälp av Emil Borgemo en del av Mäklarhuset Kalmar & Torsås
    • Ljungbyholm
    2022-07-14 Verifierad kund
    Lugn o trevlig person .alllt fungerade till fullo.
    Tack Kjell för omdömet och för förtroendet att få hjälpa er med försäljningen av huset. Emil Borgemo
    2022-07-05 Verifierad kund
    Blev bemött på ett trevligt och hjälpsam sätt, kunde kontakta honom när jag hade funderinga om något, lättsam att prata med, en mycket trevlig kille.
    Tack Marita för ditt omdöme! Vad härligt att höra att du känner dig nöjd med bemötande och det arbeta som jag lagt ner i din försäljning. Alexander Midjich
    • Gullaboås
    2022-06-30 Verifierad kund
    Bra
    Att allt skulle fungera
    Mycket bra och proffsig hjälp med allting
    Tack Gunnar för ditt omdöme och att du känner dig nöjd med upplevelsen att sälja med mig som fastighetsmäklare. Alexander Midjich
    2022-06-12 Verifierad kund
    Alexander is a very kompetent and Patient realtor. We are from Germany and Alexander gave us some good advice and Tipps about Sweden in general. We were very content and can fully recommand Alexander 👍🏼
    Thank you Doris for your recommendation, Im glad to hear that you are satisfied with my work. Alexander Midjich
    2022-06-10 Verifierad kund
    Är mycket nöjd med bemötande och hur affären har skötts. Blev lite tidsnöd på visningen då det var många som kom på den. Men jag är jättenöjd med hur Alexander har skött affären. Han har återkopplat snabbt och löst problem som har uppstått på ett föredömligt sätt.
    Kan verkligen rekommendera Alexander.
    Tack för en snabb och bra försäljning.
    Tack Pia för ditt omdöme och din rekommendation. Vad härligt att höra att du känner dig nöjd med mitt arbeta och att affären blev så bra som den blev med både pris och att det gick snabbt. Alexander Midjich
    • Hulekvill
    2022-06-03 Verifierad kund
    Emil har varit tillmötesgående o tillgänglig. Han har ett bra bemötande.
    Stort tack Rickard för rekommendationen. Önskar er lycka till nu med det nya huset och hoppas ni ska trivas! Emil Borgemo
    • Påryd
    2022-05-31 Verifierad kund
    Vi blev väl bemötta av Emil. En väldigt seriös mäklare som lyssnade på våra behov och önskningar.
    Försäljningen av vårat hus sköttes exemplariskt och gick väldigt fort.
    Rekommendera verkligen denna mäklare.
    Tack Patrick för det fina omdömet och rekommendationen. Stort tack för förtroendet att få ta hand om er försäljning. Önskar er lycka till nu med ert nya hus! Emil Borgemo
  • Dominik M
    • Karsbo
    2022-05-30 Verifierad kund
    Jag är mycket positivt överraskad över vänligheten, kommunikationen och professionaliteten från Aleksanders sida. Trots mina problem med svenska språket var det inget problem att köpa hus.
    Vad glad jag blir att du fick en så bra upplevelse och att jag kunde överträffa dina förväntningar som du har på oss mäklare. För mig är det viktigt att du som köpare ska känna dig trygg och säker i en affär som är så pass stor. Snart är det dags för er att komma igång med ert nya hus och jag önskar er all lycka med det. Alexander Midjich
  • sålde sin bostad med hjälp av Alexander Midjich en del av Mäklarhuset Kalmar & Torsås
    2022-05-16 Verifierad kund
    Medverkade till en snabb affär och till ett bra pris
    Tack Lars för ditt omdöme och din rekommendation. Alexander Midjich
    • Skärgöl
    2022-05-01 Verifierad kund
    Mr Bergemo is very kind and helpful. Till now, everything runs perfect.
    Gladly again!
    Thank you Dr Abahji. I hope you will enjoy your new house in Sweden. Emil Borgemo
    2022-04-29 Verifierad kund
    Vi tyckte att Emil Borgemo var mycket saklig och lugn. Ingav förtroende.
    Hade inga särskilda förväntningar innan, men var nöjda och hade en bra känsla vid avslutat möte med mäklaren och säljaren av huset.
    Tack så mycket Camilla för det fina omdömet. Önskar er stort lycka till nu med ert nya fina hus! Emil Borgemo
  • sålde sin stuga med hjälp av Emil Borgemo en del av Mäklarhuset Kalmar & Torsås
    • Ragnabo
    2022-04-26 Verifierad kund
    Bra bemötande

Bra till bättre än förväntningar

Kan bli riktigt bra mäklare när han blir varm i kläderna
    Tack för omdömet och för förtroendet att få ta hand om försäljningen av ert fritidshus. Kul att ni tyckte det gick bättre än förväntat. Emil Borgemo
    • Hossmo
    2022-04-20 Verifierad kund
    Mycket bra bemötande och en väl skött försäljning.
    Tack så mycket för omdömet och för förtroendet att få ta hand om försäljningen. Emil Borgemo
    2022-04-11 Verifierad kund
    Snabb, smidig och effektiv. Gör ett mycket bra jobb! Kan verkligen rekommenderas!
    Tack för ditt omdöme och din rekommendation. Kul att höra att ni är nöjda med försäljningen. Alexander Midjich
    • Bränderås
    2022-04-08 Verifierad kund
    Emil är en erfaren och professionell mäklare som vi kan rekommendera.
    Stort tack för rekommendationen och för förtroendet att få förmedla ert fina fritidshus. Önskar er nu en riktigt skön helg! Emil Borgemo
    2022-04-05 Verifierad kund
    Vänlig, tillmötesgående och hjälpsam. Vi fick ett gott förtroende för Elis.
    Tack för det fina omdömet Evelina! Elis Gustafsson
    2022-04-05 Verifierad kund
    Vi blev mycket väl bemötta av Elis, och han levt upp till våra förväntningar om hög servicegrad
    Stort tack för omdömet Björn och hoppas ni ska trivas nu! Elis Gustafsson
    2022-04-04 Verifierad kund
    Trevligt bemötande. Tydlig information.
    Tack för omdömet Cecilia och det känns bra att veta att ni fått ut informationen som ni ska och att ni känner er trevligt bemötta. Alexander Midjich
    2022-04-04 Verifierad kund
    Alexander ger ett lugnt och kompetent intryck som vi som köpare ser som väldigt viktigt. Seriös och flexibel, rekommenderas!
    Tack Martin för omdömet och att ni kan rekommendera vidare mig. Det känns bra att veta att ni upplever att ni fått ett bra bemötande och att ni också har känt er trygga under hela processen. Det inte lätt när man som ni ska köpa något för första gången. Alexander Midjich
  • köpte sin stuga med hjälp av Emil Borgemo en del av Mäklarhuset Kalmar & Torsås
    • Bränderås
    2022-04-01 Verifierad kund
    Tydlighet, snabb återkoppling, flexibilitet. Hjälpsam och trevlig!
    Tack Isabelle för omdömet. Stort grattis till ditt nya fina hus. Önskar dig lycka till och hoppas du ska trivas. Emil Borgemo
    2022-03-14 Verifierad kund
    Emil är en otroligt behaglig person som direkt ger ett lugnt och tryggt intryck. Han har hög social kompetens och ett professionellt förhållningssätt, vilket gör att jag som kund verkligen är fokus. Kompetent i sin yrkesroll.

Ett mycket bra bollplank i alla frågeställningar i samband med alla förberedelser och då spekulanter bjöd, hoppade och nya dök upp.

Höll mig hela tiden personligen uppdaterad efter visningar och under budgivning, vilket uppskattades.

Jag skulle med det varmaste rekommendera Emil Borgemo!

Hälsningar
    Marianne Arvidsson genom Britt-Marie Månsson
    Stort tack Britt-Marie för omdömet och för förtroendet att få ta hand om förmedlingen av Mariannes villa. Mycket trevligt samarbete! Tack! Emil Borgemo
    2022-03-11 Verifierad kund
    Smidig och enkel kontakt med att reda ut alla problem som behövde åtgärdas i köpet
    Tack Johan för rekommendationen. Skönt att vi fick ordning på allt till det bästa. Stort lycka till med ditt nya hus nu! Emil Borgemo
    2022-03-10 Verifierad kund
    Har träffat Emil och han kollegor ett antal gånger när vi tittat på hus. Vi hade sökt sedan april 2021 men inte hittat någpt fören nu. Båda dom mäklarna vi haft kontakt med Emil och Alexander har varit väldigt trevliga och lätta att prata med till skillnad från vissa från andra företag man inte ska nämna. Jämt en skämtsam ton när det behövs och ett allvar när det gäller. Har kännts bra samt att det utspeglas en trovärdighet som gör att man känner en tillit till det som sägs. Sen om det bara är för stt det känns så eller om dom har varit ärliga om allt vet jag inte dom är ju försäljare trots allt😅😉
    Härligt Jesper att ni äntligen hittat er ett fint hus! Tack så mycket för omdömet och jag önskar er ett stort lycka till med flytten nu. Självklart kan du lita på att vi är ärliga. "Ärlighet varar längst" som man brukar säga. 😊 Emil Borgemo
    2022-03-08 Verifierad kund
    En jätte trevlig mäklare som verkligen var väldigt mån om att hjälpa oss som köpare att känna oss trygga och som har hjälpt till med våra frågor som vi har haft. Väldigt tillmötesgående och alltid väldigt lätt att få kontakt med och hör av sig när det är något vi behöver få reda på. Väldigt tacksamt.
    Tack för det fina omdömet Emelie och hoppas verkligen att ni ska trivas nu! Elis Gustafsson
    2022-03-07 Verifierad kund
    - hemnet.se
    - Jag har inte förvätningar. Mäklaren överträffade våra
    förväntningar.
    - Allt gick väldigt bra och vi rekommenderar honom gärna
    Tack Ruth för omdöme och att ni känner är så nöjda att ni kan rekommendera mig vidare. Alexander Midjich
    2022-03-01 Verifierad kund
    Bra bemött o snabb vid kontakttagandet är helnöjd med Emil.
    Stort tack Conny för rekommendationen och framförallt för förtroendet att få ta hand om förmedlingen av huset. Emil Borgemo
    2022-02-24 Verifierad kund
    Gav ett förtroendeingivande intryck med god kunskap inom detta område
    Stort tack Håkan för omdömet och för förtroendet att få ta hand om förmedlingen av er fastighet. Trevlig helg! Emil Borgemo
    2022-02-18 Verifierad kund
    Emil är seriös och duktigt. Han kan nog tillräckligt om hus för att förstå hur dom fungerar. Alltid bra att kunna ännu mer men för att vara mäklare duger det.
    Stort tack Peter för det fina omdömet och för förtroendet att få hjälpa er med försäljningen. Tack för din feedback. Det tar jag med mig. Trevlig helg! Emil Borgemo
    2022-02-18 Verifierad kund
    Bra och trevligt bemötande. Väldigt hjälpsam och tillgänglig. Nöjda!
    Stort tack Maria! Mycket trevligt att få förmedla huset till er. Önskar er stort lycka till med er nya bostad. Emil Borgemo
    • Högsby
    2022-02-07 Verifierad kund
    Kanon service! Från start till slut gick allt över våra förväntningar, sjukt snabb, smidigt och inget krångligt! Tack för hjälpen:)
    Stort tack för omdömet och förtroendet hoppas nu att rätt hus ska dyka upp för er! Elis Gustafsson
    • Högsby
    2022-02-04 Verifierad kund
    Proffesionellt och varmt bemötande, försäljningen gick så mycket smidigare och fortare än vad vi någonsin kunna tro. Så kul! Tack för allt!
    Tack för omdömet och va roligt att ni är nöjda! Önskar er all lycka i jakten på ert nya hem! Elis Gustafsson
  • Patrik L
    2022-01-22 Verifierad kund
    Jag fick ett bra bemötande och är nöjd med försäljningen så här långt den är dock inte klar fören 20220429 så ni få fråga efter det datumet .
    Hej Patrik och tack för omdömet. Härligt att höra att du är nöjd så här långt med affären i alla fall. Hoppas vi att sista delen inte ska få dig att ändra uppfattning. Alexander Midjich
    • Lindsdal
    2022-01-21 Verifierad kund
    Vi blev bemött på ett positivt och öppet sätt.
    Mäklaren lyssnade på våra frågor och kom med kreativa synpunkter.
    Sammanfattningsvis är vi mycket nöjd med hans insatts.
    Tack Tommy för omdömet, vad glad jag blir av att höra att ni är nöjda med allt. Alexander Midjich
    • Berga
    2021-12-24 Verifierad kund
    Trevligt och kunnigt bemötande. Utmärkt information. Är mycket nöjd
    Tack Christina för omdömet och förtroendet! Elis Gustafsson
    2021-12-14 Verifierad kund
    Bra och professionellt bemötande och hanterande av hela affären.
    Lätt att få tag på snabb respons.
    Mycket nöjd kund.
    Tack Martin för ditt omdöme. Kul att höra att ni är nöjda.
    Hoppas allt har löst sig till det bästa med huset nu också.
    Lycka till med ert nya!
    Alexander Midjich
    2021-12-09 Verifierad kund
    Seriös o proffsig . Vi är mycket nöjda!
    Tack Camilla för förtroendet och för rekommendationen! Elis Gustafsson
    • Lindsdal
    2021-12-09 Verifierad kund
    Allt sköttes PERFEKT !!!!
    Mycket nöjd !!
    Va roligt tack för omdömet, hoppas du ska trivas bra nu! Elis Gustafsson
    • Berga
    2021-12-09 Verifierad kund
    Trevlig och lätt att få tag på vid frågor. Första gången jag har haft med mäklare att göra men allt gick smidigt och fick allt förklarat på ett bra sätt.
    Stort tack för omdömet, hoppas du ska trivas både här i Kalmar och i lägenheten! Elis Gustafsson
    • Djursvik
    2021-12-08 Verifierad kund
    Trevlig ,artig och korrekt. Hade höga förväntningar och de infriades med råge. smidigt och enkelt för mig som köpare, kommer att rekommendera mäklaren till de som frågar..
    Stort tack för det fina omdömet. Önskar er lycka till nu med era planer och bygget! Emil Borgemo
    2021-12-07 Verifierad kund
    Mycket bra!
    god service, bra tillgänglighet.
    förtroendeingivande
    Stort tack för omdömet och för förtroendet att få hjälpa till med försäljningen. Elis Gustafsson
    • Björkenäs
    2021-12-07 Verifierad kund
    Kunnig och ödmjuk mäklare som svarade snabbt på mina frågor
    Tack Kenth, det har varit trevligt att få jobba ihop med er. Hoppas ni ska trivas i er nya bostad! Elis Gustafsson
    2021-11-25 Verifierad kund
    Trygg, kunnig och proffsig. Jobbade snabbt med att få ut stugan på Hemnet. Affären gick snabbt och smidigt. Vi är otroligt nöjda
    Tack så mycket Ingela för det fina omdömet och för förtroendet att få ta hand om försäljningen. Önskar er en trevlig helg! Emil Borgemo
    • Påryd
    2021-11-17 Verifierad kund
    Vi blev bemöta på ett väldigt trevligt och proffsigt sätt.
    Snabba med svar när vi hade frågor.
    Bra återkoppling inför och efter visningar.
    Uppfyllde våra förväntningar om information och bemötande.
    Väldigt fint material inför försäljningen.
    Allt som allt mycket nöjda med allt.
    Tack så mycket Karin för det fina omdömet. Stort lycka till nu med ert nya fina hus. Hoppas ni ska trivas! Emil Borgemo