Läs vad 10 kunder tycker om Mäklarhuset Kalmar & Torsås 2

• 2021-01-18
    Emils Borgemo arbeite var fantastiskt!
    Tack så mycket
    Ernst
    Ernst L
    köpte sitt hus med hjälp av Emil Borgemo en del av Mäklarhuset Kalmar & Torsås
    Stort tack Ernst för rekommendationen. Önskar er stort lycka till med ert nya vackra hus.

• 2021-01-16
    Emil Borgemo är mycket personligt och kompetent.
    Allt fungerade. Tack!
    Karin M
    köpte sitt hus med hjälp av Emil Borgemo en del av Mäklarhuset Kalmar & Torsås
    Tack så mycket för det fina omdömet. Jag önskar er stort lycka till och hoppas ni ska trivas i ert nya fina hus.

• 2021-01-16
    Jag har köpt och sålt flera fastigheter ,men Emil borgemo var helt klart den bästa och mest kunniga mäklaren jag träffat. Jag kommer rekommendera honom för vänner och bekanta. Jag önskar han lycka till och tackar för gott sammarbete. Helene Jonsson.
    Heléne J
    sålde sitt hus med hjälp av Emil Borgemo en del av Mäklarhuset Kalmar & Torsås
    Stort tack för den fina rekommendationen och för förtroendet att få hjälpa till med din försäljning.

• 2021-01-15
    Blev mycket bra bemötta vid visningen och kontraktsskrivningen vid vårt husköp.

En mycket proffsig och trevlig mäklare som vi fick stort förtroende för.
    Lars H
    • 120.0 m²
    • Bidalite
    köpte sitt hus med hjälp av Alexander Midjich en del av Mäklarhuset Kalmar & Torsås
    Tack Lars för er rekommendation. Det har varit trevligt att jobba med er och jag hoppas att ni kommer bli nöjda med ert nya hus när det väl blir dags att flytta in i det.
    Alexander Midjich

Alexander Midjich

5.0 / 5 baserat på 1 omdöme
  • 2021-01-08
    Emil hjälpte oss med kontraktsskrivning i samband med försäljning. Emil var tydlig och noggrann. Han motsvarar de förväntningar vi haft och var också hjälpsam med bankkontakt.
    Han var mycket trevlig och förtroendeingivande.

Siv Wåhlin-Nilsson o Ingemar Nilsson
    Siv Anita W
    • 143.0 m²
    • Kalmar
    sålde sitt hus med hjälp av Emil Borgemo en del av Mäklarhuset Kalmar & Torsås
    Tack Siv och Ingemar för det fina omdömet. Önskar er stort lycka till nu med flytten och den nya lägenheten.

• 2021-01-05
    effektiv och god personlig behandling
    köpte sitt hus med hjälp av Emil Borgemo en del av Mäklarhuset Kalmar & Torsås
    Stort tack Marc för rekommendationen och jag hoppas ni ska trivas i ert nya fina hus.

• 2021-01-01
    mycket kompetent och trevlig
    Mäklare
    Ingeborg K
    • 130.0 m²
    • Karsjö
    sålde sitt hus med hjälp av Emil Borgemo en del av Mäklarhuset Kalmar & Torsås
    Stort tack Ingeborg och Volker för den fina rekommendationen!

• 2020-12-14
    Jag ha sålt min fastighet, Emil har mött mig och mina önskemål med bravur! Har har verkligen gjort ett bra arbete och det har resulterat i en snabb och smidig försäljning och jag fick det pris jag ville ha!

Emil fanns där hela vägen morgon som kväll. Mina förväntningar jag hade var att det skulle gå snabbt och att jag skulle få mer än utg.pris vilket jag fick.

Man blir lika glad varje gång det knackade på dörren då Emil var förbi i sina ärenden. Vi är riktigt nöjda! :)
    Kim H
    • 85.0 m²
    • Torsås centralt
    sålde sitt hus med hjälp av Emil Borgemo en del av Mäklarhuset Kalmar & Torsås
    Stort tack Kim för den fina rekommendationen. Jag önskar er all lycka till nu med flytten norrut och hoppas ni ska trivas.

• 2020-12-04
    Vi har sålt en villa i Kalmar och blivit otroligt respektfullt bemötta.
    Vi har fått tips men samtidigt har han varit följsam på hur vi vill ha det. Allting har skötts korrekt och vi har känt att det verkligen går att lita på honom och hans profession.Vi är så nöjda och kan inte tänka oss en bättre mäklare!
    Ingalill A
    • 191.0 m²
    • Berga
    sålde sitt hus med hjälp av Emil Borgemo en del av Mäklarhuset Kalmar & Torsås
    Tack så mycket för omdömet! Härligt att höra att ni är så nöjda. Stort lycka till med nya bostaden.

• 2020-12-03
    Tillgänglig på telefon. Återkopplar snabbt om han är tillgänglig precis när man ringer.

Gav tydliga svar på våra frågor. Vi upplevde att han var mån om att både köpare och säljare skulle få det så bra som möjligt. Säljare ville ha så lite folk i sitt hus som möjligt och vi ville inte ha så många budgivare. Han mötte oss båda parter i det.

Snabb affär, från början till slut. Allt på samma dag!

Trevlig, lätt, kompetent och förtroendeingivande.

Vi köpte fastigheten på prins hatts gränd
    Kim N
    • 191.0 m²
    • Berga
    köpte sitt hus med hjälp av Emil Borgemo en del av Mäklarhuset Kalmar & Torsås
    Stort tack Kim för omdömet! Önskar er lycka till med ert nya fina hus och hoppas ni ska trivas riktigt bra.

Visa svar

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte