Svensk Fastighetsförmedling Kalmar

Larmgatan 28, 392 32 Kalmar — Visa karta

Välkommen till Svensk Fastighetsförmedling Kalmar!

Här hos oss hittar du en av Sveriges absolut äldsta bobutiker, därför är det en självklarhet att vi har massor av kunskap och erfarenhet inom mäklaryrket. Vi är ett sammansvetsat team mäklare och mäklarassistenter som har koll på varje vrå och bostad i Kalmar. Vi täcker hela området runt Simrishamn, Oskarshamn, Laholm och Ölands vackra södra udde.

Med oss som mäklarfirma får du råd och stöd under hela bostadsaffären. Vi brinner verkligen för att du ska bo bra!

Läs vad 258 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Kalmar

• 2019-10-16

Alexander S skrev om Elin Taube en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
    Elin är trevlig och har ett stort engagemang! Läs mer
  • 2019-10-16

Susanne H skrev om Elin Taube en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
    Bostadsrätt i KALMAR
    Bra o tydlig kontakt från början.
    Finns inget negativt att säga Läs mer
  • 2019-10-15

Elisabeth F skrev om Katrin Franander en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
    Jag fick ett trevligt bemötande av Katrin när jag köpte lägenhet. Läs mer

Åsa S skrev om Katrin Franander en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
    Fast jag förstått att hon har många kunder och försäljningar samtidigt fick hon mig hela tiden att känna att jag var hennes viktigaste kund. Läs mer
    2019-10-15 Katrin F svarar Åsa S
    Tack Åsa för fint omdöme, det är viktigt för mig att mina kunder känner sig sedda och hörda. Hoppas du ska trivas i din nya bostad och får en härlig start på det nya året 2020.

Louise S skrev om Elin Taube en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
    Vi sålde en bostadsrätt.
    Mycket trevligt och proffsigt bemötande, kunnig, positiv och lättillgänglig om man hade några frågor. Vi är jättenöjda! Läs mer
    2019-10-16 Elin T svarar Louise S
    Tack snälla Louise för det fina omdömet! Nöjet var helt på min sida! /Elin
  • ANITA A

2019-10-09

ANITA A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
    Fick ett trevligt och proffsigt bemötande av Katrin Franander // Anita Läs mer
  • 2019-10-09

Timo T skrev om Philip Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Öland Färjestaden
    Skön snubbe med fötterna på jorden!
    Svarar och återkopplar per telefon, mejl & sms.

Köpte fritidshus 2019. Läs mer
    2019-10-16 Philip A svarar Timo T
    Tack för ditt omdöme, lycka till med ert nya fritidshus och välkomna till Öland!

Daniel B skrev om Göran Wallgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
    Min mäklare förmedlade ett fritidshus åt mig.
    Då jag hade vissa motsättningar runt hela försäljningen så var mäklaren mycket oumbärlig och konstruktiv!
    På grund av mäklarens vida syn och kämparglöd så gick affären bra! Läs mer
    2019-10-09 Göran W svarar Daniel B
    Tack Daniel för dina fina ord, jag är glad för din skull att det löste sig så bra. Vi hörs!

Liselott K skrev om Emil Borgemo en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
    Jag köpte ett torp. Bemötandet från mäklaren var mycket bra. Han är kunnig. Läs mer
    2019-10-07 Emil B svarar Liselott K
    Tack så mycket Liselott för att du rekommenderar mig. Härligt att du är nöjd! Hoppas du ska trivas med din nya bostad!

Jonas T skrev om Göran Wallgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
    Proffsigt, smidigt och enkelt sålde Göran vår villa i Trekanten. Läs mer
    2019-10-07 Göran W svarar Jonas T
    Tack för omdömet, det värmer :)
    Hoppas ni trivs i ert nya boende!
  • 2019-10-07

Magnus S skrev om Alexander Midjich en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
    Ett fritidshus. han var trevlig! Läs mer
    2019-10-07 Alexander M svarar Magnus S
    Hej Magnus, man kommer långt på att vara trevlig har jag märkt :) Hoppas att ni trivts bra i stugan och att ni spenderat många dagar där i sommar.

Joakim S skrev om Göran Wallgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
    Lugn, trevlig och hjälpsam. Det var dock någon gång som jag tyckte han var seg med återkopplingen. Till slut så blev i alla fall jag nöjd och då har han väl lyckats med sitt uppdrag. Läs mer
    2019-10-07 Göran W svarar Joakim S
    Hej Joakim och tack för ditt omdöme, hoppas du kommer trivas i ditt nya boende!
  • 2019-10-06

Monica Paulina P skrev om Alexander Midjich en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
    Jag tycker han var partisk mot säljaren talade inte om att handpenningen var större än normalt för säljaren ville detta skulle man viljat veta innan kontraktsskrivning Läs mer
    2019-10-07 Alexander M svarar Monica Paulina P
    Hej Monica, Det är tråkigt att du känner så. Det är inte ovanligt att handpenningen i vissa affärer kan bli något förhöjd, det är dock sällan vi gör så för att det ska vara en fördel för säljaren. Men jag tar till mig av det och ska jobba på att vara tydligare i det hänseendet.
  • 2019-10-05

Karthikeyan B skrev om Alexander Midjich en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
    Alexander hjälpte oss till hitta vårt ny hem också sälja vårt lägenhet. Läs mer
    2019-10-07 Alexander M svarar Karthikeyan B
    Hej, Det har varit ett nöje att få hjälpa er med denna resa och jag hoppas att ni är nöjda både med det nya huset ni fått och med försäljningen som vi gjorde.

David P skrev om Alexander Midjich en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
    Very helpful and knowledgeable agent.
    I would recommend.
    Great English language skills. Läs mer
    2019-10-07 Alexander M svarar David P
    Thanks David, much appreciated!

Gunilla S skrev om Göran Wallgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
    Sålde en fastighet med villa och tomt. Fick ett bra bemötande och förslag på förberedelser inför visningen. Hade inget att klaga på.

En trevlig och kunnig mäklare Läs mer
    2019-10-07 Göran W svarar Gunilla S
    Tack Gunilla för omdömet, hoppas allt är bra med er.
  • Patrik B

2019-10-05

Patrik B skrev om Elin Taube en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
    Köpte ett radhus. Fick ett okej bemötande men det märktes att mäklarens intresse låg hos säljarna och inte hos oss som köpare vilket inte kändes professionellt. Läs mer
    2019-10-07 Elin T svarar Patrik B
    Hej Patrik,
    Tack för att du tog dig tid att bedöma mitt arbete. Jag har ambitionen att alltid vara en opartisk mellanhand, förutom när det gäller uppdragsgivarens ekonomiska intressen, att få så bra betalt för sin bostad söm möjligt. Jag hoppas ni trivs i er nya bostad! Hälsningar, Elin

Katarina H skrev om Elin Taube en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
    Vi sålde en bostadsrätt och var nöjda med den information och hjälp vi fick! Läs mer
    2019-10-05 Elin T svarar Katarina H
    Tack Katarina för att du tog dig tid att rekommendera. /Elin
    Elin T gillar detta
  • 2019-10-05

Halina N skrev om Alexander Midjich en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
    villa i Långasjö,allt från vissningen till genomförandet gick mycket smidigt,trevlig bemötande Läs mer

Sara H skrev om Göran Wallgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
    Helt ok. Även då jag som kund ställde till det så löste han det. Läs mer
    2019-10-07 Göran W svarar Sara H
    Tack Sara för omdömet och lycka till med ert hus.

Anton N skrev om Emil Borgemo en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
    Bra service, trevlig, smidig, inget att klaga på! Läs mer
    2019-10-07 Emil B svarar Anton N
    Tack för rekommendationen Anton! Roligt att höra att ni är nöjda med försäljningen. Hoppas ni ska trivas i ert nya hem!

Annika K skrev om Emil Borgemo en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
    Mäklaren var trevlig, professionell och tillmötesgående om mina önskemål som säljare. Jag förväntade mig en trevlig mäklare som underlättade min bostadsförsäljning och det tycker jag att mäklaren gjorde. Om jag skulle önska någon förbättring så vore det att ha blivit lite varmare bemött, det var lite för svalt för min smak. Men på det stora hela - mycket nöjd! Läs mer
    2019-10-07 Emil B svarar Annika K
    Stort tack Annika för din rekommendation! Det är viktigt för mig att hela tiden utvecklas, så jag tackar speciellt för din synpunkt och tar med mig det. Allt gott!
  • 2019-10-04

Pär M skrev om Philip Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Öland Färjestaden
    Hej! Vi har köpt en tomt i Mörbylånga på Toppsockergatan 4. Philip har skött sitt åtagande mycket bra! Trevlig och hjälpsam kille. Läs mer
    2019-10-16 Philip A svarar Pär M
    Tack för ditt omdöme Pär, lycka till med ert nya bygge!
  • 2019-10-04

Peter C skrev om Philip Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Öland Färjestaden
    Hanteringen av köpet av vår bostadsrätt i Färjestaden gick smidigt och problemfritt med hjälp av Philip Andersson. Läs mer
    2019-10-16 Philip A svarar Peter C
    Tack Peter för ditt omdöme rörande mitt arbete och det glädjer mig att ni är nöjda.
  • 2019-10-04

Joakim S skrev om Alexander Midjich en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
    Som de flesta mäklare kunniga och pålästa. Kan dock undra varför man säljer en fastighet som man inte vet exakt hur det kommer se ut i färdigt tillstånd. Inomhus är väl det mesta klart men utomhus vet jag inte mer än vad som står på planritningen.
    Lekplats på området? Anslutningsväg mot befintlig gc-bana? Hur ska grönytorna utformas? MM. Läs mer
    2019-10-04 Alexander M svarar Joakim S
    Hej Joakim och tack för din rekommendation. Snart börjar det närma sig att flytta in också.
    Oftast gällande nyproduktionsprojekt så är inte allt alltid klarlagt gällande utomhusmiljöer, en del saker kan givetvis påverkas av entreprenören såsom parkeringen, placering av gårdshus e.d. Däremot lekplatser, grönytor eller gångvägar är det kommunen som har ett ansvar för och då är det inte alltid det finns klarlagt hur detta kommer utformas i området.

Henrik v skrev om Katrin Franander en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
    Sålt en bostadsrätt.
    Hon genomförde affären på ett snabbt och effektivt sätt dessutom på ett vänligt sätt. Läs mer
  • 2019-10-03

Anna H skrev om Philip Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Öland Färjestaden
    Han har sålt ett fritidshus.
    Vi kontrakterade Philip i november och försäljningen utannonserades i april med avslut i maj. Jag upplevde Philip som passiv och opersonlig då vi började förbereda inför försäljningen i mars. Upplevde inte att han riktigt lyssnade till våra behov Läs mer
    2019-10-16 Philip A svarar Anna H
    Tack för din Reco.
    Att mina kunder ska känna väl omhändertagna samt göra sitt livs bästa affär, när de köper eller säljer en fastighet via mig är det jag alltid sätter främst i mitt arbete. Så också i den här affären. Jag förstår av din Reco att jag inte levt upp till era förväntningar även om affären kom i mål under tiden vi prognostiserat. Jag tar till mig din feedback och kommer jobba vidare med det i framtida affärer. Vänligen Philip Andersson, Svensk Fastighetsförmedling
  • 2019-10-03

Hanna A skrev om Philip Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Öland Färjestaden
    Vi köpte en tomt. Enligt mäklaren var tomten vår men helt plötsligt kom det någon annan intresserad och hade lagt ett bud trots att vi var informerade om att tomten var vår. Vi hade inte blivit informerade om att det kunde bli budgivning.
    Han kändes som en typisk säljare som enbart vill sälja, inte göra det bästa för sina kunder. Vi fick inget förtroende alls för honom. Läs mer
    2019-10-16 Philip A svarar Hanna A
    Tack för din Reco.
    Att mina kunder ska känna väl omhändertagna samt göra sitt livs bästa affär, när de köper eller säljer en fastighet via mig är det jag alltid sätter främst i mitt arbete. Så också i den här affären. Jag förstår av din Reco att jag inte lyckats fullt ut i min kommunikation till er. Mäklarens roll är att vara en oberoende mellanhand mellan säljare och köpare. I den här fastighetsförsäljningen ville säljaren att det skulle starta en budgivning då det fanns flera intresserade. Jag tar till mig de synpunkter du har och kommer att vara ännu tydligare i min kommunikation om försäljningsprocessen till mina kunder framöver.
    Vänligen Philip Andersson, Svensk Fastighetsförmedling
  • 2019-10-03

Josefine Maria H skrev om Elin Taube en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
    Sålt en bostadsrätt. Trevligt bemötande och mycket hjälpsam. Inga problem och jag är mycket nöjd. Läs mer
    2019-10-03 Elin T svarar Josefine Maria H
    Tack snälla du för den fina rekommendationen! Hoppas ni trivs bra i ert nya boende! /Elin

Johan B skrev om Elin Taube en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
    Sålt bostadsrätt (dödsbo)
    Har endast haft mailkontakt Läs mer
    2019-10-03 Elin T svarar Johan B
    Tack för rekommendationen och att du tog dig tid att svara! /Elin
  • 2019-10-03

Susanne S skrev om Alexander Midjich en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
    Jag sålde ett hus, Alexander hjälpte mig igenom detta.
    Lugn strukturerad kunnig o kom med förslag samtidigt som han hade all respekt för min ångest över försäljningen Läs mer
    2019-10-04 Alexander M svarar Susanne S
    Hej Susanne och tack för din rekommendation.
    Det är bra att höra att du känner dig nöjd med mitt arbete och jag är övertygad om att vi fick till den bästa lösningen i just er försäljning också.

Carl S skrev om Alexander Midjich en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
    Alexander är duktig det jag har mörkt av honom, då vi var ganska säkra på vad vi skulle ha så skötte vi fastighetsaffären på ungefär 30 min, därför har jag inte mer input att delge. Läs mer
    2019-10-04 Alexander M svarar Carl S
    Hej Carl och tack för din rekommendation.
    Är man säker på vad det är man vill ha så behöver det inte ta så mycket längre tid. Det viktigaste är ändå att ni kände er både trygga och säkra i det beslut ni fattade. Snart är det dags att få flytta in också :)
  • 2019-10-03

Tommy Christer Mic K skrev om Alexander Midjich en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
    Jag har köpt bostadsrätt i Brf södra Rådtenen Läs mer
    2019-10-04 Alexander M svarar Tommy Christer Mic K
    Tack Tommy för din rekommendation. Det börjar närma sig då det är dags att flytta in och jag hoppas att du kommer bli nöjd med din nya bostad.
  • 2019-10-03

Håkan Mikael P skrev om Alexander Midjich en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
    Han är kass!
    Annonserade semester tider sålde och annonsen låg kvar folk spekulanter fanns kvar och kom och tittade efter semestrarna och blev förvånade när jag sa att det var sålt? Kunde varit en visning till efter som det såldes under utgångs pris! ...
    Fick också hot om inkasso på en faktura som skulle gå till bouppteckningsman en faktura som aldrig jag fått.
    Blev också massa oklarheter om saker som jag gjort klart med innan som att huset skulle säljas med inventarier hade kanske också påverkat priset bla ingick nästan ny gräsklippare, båt med motor mm.Uppträdde oproffsigt när han var där och värderade första gången och sa ett utgångs pris som höjdes med 300000 efter att konfererat med kollegor. Tyvärr var det inte jag som valde mäklare om det varit mitt val hade jag aldrig anlitat honom!
    Min åsikt!
    Mvh. Håkan Petersson Läs mer
    2019-10-04 Alexander M svarar Håkan Mikael P
    Tack Håkan för att du ändå inkommer med konstruktiv kritik och din åsikt efter försäljningen. Vi har ventilerat många av dessa punkter redan och att vi inte är eniga om vissa saker kan vi säkert vara överens om. Jag önskar dig ändå all lycka i eventuella framtida försäljningar.
  • 2019-10-03

Marianne B skrev om Philip Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Öland Färjestaden
    Jag har köpt ett fritidshus och även träffat Philip i anslutning till att andra i familjen tittat på försäljningsobjekt , där Philip varit mäklare.
    Philip återkopplar snabbt. Är korrekt och artig. Lyssnar uppmärksamt och återger på ett tydligt sätt svar. Om han inte vet svar, tar han reda på hur saker förhåller sig.
    Jag känner förtroende för Philip. Läs mer
    2019-10-16 Philip A svarar Marianne B
    Tack för din rekommendation både rörande mitt arbete vid ditt eget köp och mitt bemötande vid andra visningar, det värmer!
  • 2019-10-03

Sven-Olof R skrev om Philip Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Öland Färjestaden
    Permanent villa södra Öland sista åren sommarbostad, bra bemötande av mäklare, kanske sattes lite väl högt pris initialt men jag tror det berodde på min bror som ville ha ut väl mycket. Det sades att den skulle annonseras även utomlands men osäker i vilken mån detta gjordes. Presentation på Hemnet mycket bra. Läs mer
    2019-10-16 Philip A svarar Sven-Olof R
    Tack för ditt omdöme rörande mitt arbete och feedback rörande utformande av annonsen. Rörande prisläget är jag glada att vi kom i mål och att marknaden fick avgöra slutpriset.

Göran J skrev om Emil Borgemo en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
    Dåligt insatt i regler rörande pantförskrivning. Läs mer
    2019-10-03 Emil B svarar Göran J
    Hej Göran,
    Tack för att du tagit dig tid att recensera mig och mitt arbete. Jag är en fastighetsmäklare som hela tiden försöker göra varje affär så lyckad som möjligt för både er som säljare och för köparen. Tycker därför att det är mycket tråkigt att du upplevt att jag är "dåligt insatt i regler rörande pantförskrivning", då jag absolut inte haft för avsikt att vara dåligt påläst. Jag tar till mig detta för jag vill inte att den känslan ska upprepa sig hos kunder i framtida affärer som jag tar mig an. Beklagar igen din upplevelse och hoppas att det inte tagit er någon skada utan att ni trivs bra i er nya bostad.

Liz K skrev om Emil Borgemo en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
    Vi köpte ett fritidshus.
    Emil var rak och ärlig. Trygg och ingav förtroende. Snabb med att kolka upp frågor som han inte hade svar på direkt. Bra återkoppling. Vi kan bara ge positiv feedback. Läs mer
    2019-10-03 Emil B svarar Liz K
    Hej Liz,
    Stort tack för omdömet. Jag hoppas ni trivs bra och fick en härlig sommar i huset ni köpt.
  • 2019-10-02

Daniel J skrev om Philip Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Öland Färjestaden
    Ett gott bemötande vid köp av tomt. Snabba svar/återkoppling. Läs mer
    2019-10-16 Philip A svarar Daniel J
    Fint och höra att ni gillade mitt bemötande och sätt att återkoppla på.
  • 2019-10-02

Lars Erik Jörgen N skrev om Philip Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Öland Färjestaden
    Världens bästa kunnig hjälpsam duktig artig trevlig högsta betyg Läs mer
    2019-10-16 Philip A svarar Lars Erik Jörgen N
    Stort tack för de fina orden och förtroendet jag fick att hjälpa er!
  • 2019-10-01

Hans N skrev om Philip Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Öland Färjestaden
    Han gjorde inte speciellt mycket. Skulle aldrig anlita honom som mäklare om jag säljer mitt hus Läs mer
    2019-10-16 Philip A svarar Hans N
    Tack för din Reco.
    Att mina kunder ska känna väl omhändertagna samt göra sitt livs bästa affär, när de köper eller säljer en fastighet via mig är det jag alltid sätter främst i mitt arbete. Så också i den här affären. Jag förstår av din Reco att mitt arbete inte motsvarat dina förväntningar. Jag tar till mig de synpunkter du har och kommer arbeta med att förbättra mig ännu mer framöver. Vänligen Philip Andersson, Svensk Fastighetsförmedling

Olov H skrev om Elin Taube en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
    Sålt bostadsrätt
    Blev proffsigt bemött av Elin
    Elin levde upp till våra förväntningar och lite till. Läs mer
    2019-10-02 Elin T svarar Olov H
    Tack Olov! Nöjet var på min sida! Tack för förtroendet! /Elin
  • 2019-10-01

Julia K skrev om Philip Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Öland Färjestaden
    Trevlig och engagerad mäklare. Läs mer
    2019-10-16 Philip A svarar Julia K
    Tack för ert fina omdöme, lycka till med ert nya fritidshus på Öland!
  • 2019-10-01

Mats J skrev om Philip Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Öland Färjestaden
    Köp av sommarstuga på Öland!
    Skrev så här till Philip efter vårt köp:
    Hej Philip!
    Så roligt och tack för ett proffsigt och varmt bemötande hela vägen. Min mamma jobbade som egen mäklare och satte stort värde i att ha ett professionell och varmt bemötande mot både säljare och köpare. Hon blev mycket framgångsrik!
    Trevlig helg!
    Mats J Läs mer
    2019-10-16 Philip A svarar Mats J
    Tack Mats för dina fina ord och beskrivningen av mitt arbete rörande försäljningen. Lycka till med ert nya fritidshus på Öland.
  • 2019-10-01

Bo E skrev om Philip Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Öland Färjestaden
    Vi har sålt en sommarstuga på Öland och en bostadsrätt i Kalmar. Vi är mycket nöjda med ett trevligt bemötande och Philip levde upp till våra förväntningar och till och med överträffade våra förväntningar med vilket värde och pris på våra objekt. En mäklare jag absolut skulle rekommendera.
    Bo Erlandsson Båstad 1/10 2019 Läs mer
    2019-10-16 Philip A svarar Bo E
    Tack för ert dubbla förtroende rörande mitt arbete som er mäklare i båda försäljningarna. Hoppas ni skall trivas bra på västkusten framöver!
  • 2019-10-01

Ewa C skrev om Philip Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Öland Färjestaden
    Topp mäklare
    Lyhörd bra och omtyckt Av oss! Läs mer
    2019-10-16 Philip A svarar Ewa C
    Tack Ewa för ert omdöme rörande mitt arbete med förmedlingen utav fastigheten!
  • 2019-10-01

Christian E skrev om Philip Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Öland Färjestaden
    Riktigt missnöjda över hur Philip hanterade försäljngen när vi köpte vår tomt. Vi hade klart och tydligt meddelat att vi skulle köpa tomten oh då kör han igång en budgivning istället för att meddela att tomten ej var tillgänglig längre. En riktig försäljare som bara blåser folk Läs mer
    2019-10-16 Philip A svarar Christian E
    Vänligen Philip Andersson, Svensk Fastighetsförmedling
  • 2019-09-29

Jessica N skrev om Philip Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Öland Färjestaden
    Philip hjälpte oss med försäljning av ett fritidshus på södra Öland. Vi hade haft en annan mäklare inkopplad en längre tid utan vidare resultat. Vi vände oss till honom på rekommendation via bekant. Han har från början till slut varit uppmärksam, alert, trevlig och ytterst kompetent. En både driven och lyhörd person som även råkar vara en riktigt begåvad mäklare. Han höll vad han lovade, att göra huset rättvisa och få det sålt innan säsongens slut. Han gjorde även ett positivt intryck på köparen. Det kan inte finnas en vassare mäklare på Öland. Jag kan inte rekommendera honom varmt nog. Spår honom en storartad framtid. Tack igen för allt, Philip! Läs mer
    2019-09-30 Philip A svarar Jessica N
    Stort tack för förtroendet att hjälpa er med försäljningen av ert fritidshus och era lovord! Det glädjer mig att kunna överträffa era förväntningar, hoppas vi möts igen på Öland!
    Philip A gillar detta
  • 2019-09-27

Rubar G skrev om Katrin Franander en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
    En ärlig och rak mäklare, som arbetar hårt, för att hitta det som passar bäst. Fantastisk mäklare Läs mer
    2019-09-27 Katrin F svarar Rubar G
    Tusen tack Rubar!! Jag visste direkt att detta skulle bli din lägenhet och är säker på att du kommer att trivas där med dina tankar och idéer för lägenheten! Lycka till i ditt nya boende!
  • 2019-09-24

Peter H skrev om Göran Wallgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
    + Tydliga förklaringar och genomgångar
    + Erfaren och kunnig
    - Lite svår att få tag i ibland. Läs mer
    2019-09-26 Göran W svarar Peter H
    Tack för din rekommendation!
    Det är viktigt för mig att utvecklas i mitt arbete, så jag ska jobba vidare med tillgängligheten, det kan vara många möten på en gång under perioder.
    Jag är glad att det blev en bra försäljning av huset med nöjda köpare :)

Larmgatan 28, 392 32 Kalmar