Alla kategorier Mäklare Kalmar Kalmar Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Kalmar

Svensk Fastighetsförmedling Kalmar

Larmgatan 28, 392 32 Kalmar — Visa karta

Välkommen till Svensk Fastighetsförmedling Kalmar!

Här hos oss hittar du en av Sveriges absolut äldsta bobutiker, därför är det en självklarhet att vi har massor av kunskap och erfarenhet inom mäklaryrket. Vi är ett sammansvetsat team mäklare och mäklarassistenter som har koll på varje vrå och bostad i Kalmar. Vi täcker hela området runt Simrishamn, Oskarshamn, Laholm och Ölands vackra södra udde.

Med oss som mäklarfirma får du råd och stöd under hela bostadsaffären. Vi brinner verkligen för att du ska bo bra!

Läs vad 44 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Kalmar

• Linda F
    Linda F skrev om Elin Taube en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
    Över förväntan! Väldigt bra. Rekommenderar henne varmt. Är oerhört nöjd för första gången med en mäklare! Läs mer
    2018-02-12 Elin T svarar Linda F
    Tack snälla du för rekommendationen! /Elin & Katrin
  • Berit A
    Berit A skrev om Elin Taube en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
    Tydligt, rakt och med trygg serviceinriktning. Så upplevde jag bemötandet. Som äldre pensionär behöver man någon att luta sig mot lite extra, kunna känna tillit helt och fullt. Läs mer
    2018-02-12 Elin T svarar Berit A
    2018-02-12 Elin T svarar Birgitta J
    Tack för förtroendet Birgitta! /Elin
  • Eva E
    Eva E skrev om Elin Taube en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
    Elin var mycket engagerad i min försäljning av lägenheten.Hennes positiva sätt och starka vilja gjorde att jag kände mej trygg.Det var dom svåraste månaderna december-januari.Jag rekomendera henne varmt. Läs mer
    2018-02-12 Elin T svarar Eva E
    Tack bästa Eva för förtroendet, vi var ett bra team! /Elin
  • Ingrid H
    Ingrid H skrev om Elin Taube en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
    Elin är mycket professionell och oerhört vänlig och förstående för en säljares svåra belägenhet. Läs mer
    2018-02-12 Elin T svarar Ingrid H
    Tack snälla Ingrid för rekommendationen! /Elin
  • Inger C
    Inger C skrev om Elin Taube en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
    Vi fick ett bra bemötande av Elin Taube på Svensk Fastighetsförmedling och tycker att hon utfört uppdraget på ett proffsigt sätt.

Inger Carlsson/Lennart Carlsson Läs mer
    2018-02-12 Elin T svarar Inger C
    Tack Inger och Lennart för förtroendet! Bästa hälsningar, Elin
  • Jacob V
    Jacob V skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
    Fantastisk bra mäklare! Rekommenderar till både säljare och köpare! Läs mer
  • Gunnie N
    Gunnie N skrev om Göran Wallgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
    Hög servicegrad och positivt och trevligt bemötande. Läs mer
  • Sofia E
    Sofia E skrev om Göran Wallgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
    Mycket professionellt och trevligt bemötande. Han var även påläst och vänlig. Jag är mycket nöjd och kan rekommendera Göran som mäklare. Läs mer
  • Carina P
    Carina P skrev om Göran Wallgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
    Göran har ett professionellt och positivt bemötande i alla kontakter. Huset är sålt och det var min förhoppning så förväntningen är uppfylld. Det som kan förbättras är återkoppling efter visningarna. Det hade varit bra om vi bestämt hur den skulle göras. Det var jag som tog kontakt några timmar efter avslutad visning. Bättre om vi hade kommit överens, som säljare var jag bara nyfiken på hur många som kommit på visningen. Tack annars, bra jobbat! Läs mer
  • Kerstin M
    Kerstin M skrev om Elin Taube en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
    Elin är perfekt som mäklare! Hon har lyssnat på vad vi önskat och har jobbat väldigt snabbt och effektivt, precis efter våra önskemål!
    Elin är glad och pigg och väldigt lätt att tycka om och att känna förtroende för. Hon är mycket påläst och vet vad hon pratar om. Vi vill gärna ha Elin som mäklare om vi ska köpa eller sälja längre fram i tiden. Vi kommer absolut att rekommendera Svensk Fastighetsförmedling och då givetvis Elin till vänner, familj och andra som behöver en mäklare!
    Vi är med andra ord supernöjda :) :)
    Hälsningar från Kerstin och Mikael! Läs mer
    2017-12-18 Elin T svarar Kerstin M
    Tack för det otroligt fina omdömet! Och tack för att jag fick hjälpa er med försäljningen! Önskar er all lycka i det nya boendet! Varma hälsningar, Elin
    Kerstin M, Elin T gillar detta
  • Barbro S
    Barbro S skrev om Elin Taube en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
    Mycket trevlig.
    Förklarade hur försäljningen går till på ett mycket bra och enkelt sätt. Läs mer
    2017-12-18 Elin T svarar Barbro S
    Tack Barbro för omdömet! Bästa hälsningar, Elin
  • Ann-charlotte B
    Ann-charlotte B skrev om Göran Wallgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
    Seriös med humor.
    Fick genast förtroende för honom. Läs mer
  • Andreas N
    Andreas N skrev om Göran Wallgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
    Kanonbra mäklare i alla avseenden! Noggrann och serviceminded med en stor portion humor och enorm kunskap :)!
    Rekommenderas varmt alla dagar om året! Läs mer
  • Linda S
    Linda S skrev om Elin Taube en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
    Trevligt och bra bemötande.
    Höll sig i bakgrunden men hela tiden tillgänglig för frågor. Läs mer
    2017-12-07 Elin T svarar Linda S
    Tack Linda för att du tog dig till att skriva ett omdöme!
  • Marina P
    Marina P skrev om Elin Taube en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
    Vi är 100% nöjda med bemötandet vi fick under hela vår försäljningsprocess. Elin är en glad och trevlig person som man snabbt får förtroende för. Hon är ödmjuk inför uppdraget hon fått men är också driven och har ett klart fokus på att komma till ett bra avslut på försäljningen. Hon ger kunden bra och snabb feedback under hela processen. Vi kan varmt rekommendera Elin och Svensk fastighetsförmedling till alla som funderar på att sälja sin bostad. Läs mer
    2017-11-24 Elin T svarar Marina P
    Tack snälla Marina för det otroligt fina omdömet. Nöjet var helt på min sida! /Elin
  • Katarina Z
    Katarina Z skrev om Elin Taube en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
    Vänlig, serviceminded, löste de frågor som uppstod. Läs mer
    2017-11-20 Elin T svarar Katarina Z
    Tack Katarina för omdömet! /Elin
  • Martin J
    Martin J skrev om Göran Wallgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
    Mycket kunnig och väldigt duktig i de personliga möterna Läs mer
  • Emmy  J
    Emmy J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
    Göran Wallgren på Svensk Fastighetsförmedling:

Påläst och kunnig mäklare med en hög servicegrad, professionellt bemötande och stort engagemang. Läs mer
    Representant för Svensk Fastighetsförmedling gillar detta
  • Asta A
    Asta A skrev om Elin Taube en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
    Toppenbra så bra bemötande trevlig o glad o positiv Läs mer
    2017-11-20 Elin T svarar Asta A
    Tack Asta för den fina rekommendationen! /Elin
    Elin T, Representant för Svensk Fastighetsförmedling gillar detta
  • Carl Johan A
    Carl Johan A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
    Seriöst och trevligt bemötande. Vår mäklare Emil och Svensk Fastighetsförmedling i Kalmar levde väl upp till förväntningarna. Läs mer
    Representant för Svensk Fastighetsförmedling gillar detta
  • Sebastian J
    Sebastian J skrev om Elin Taube en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
    Fantastiskt professionell mäklare. Kan varmt rekommendera Elin för båda försäljning och köp av bostad. Läs mer
    2017-11-20 Elin T svarar Sebastian J
    Tack Sebastian för den fina rekommendationen! /Elin
    Representant för Svensk Fastighetsförmedling, Elin T gillar detta
  • Carina E
    Carina E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
    Är väldigt nöjd med bemötande av mäklaren. Engagemang och närvaro.
    Positiv upplevelse Läs mer
  • Lars H
    Lars H skrev om Petter Hellström en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
    Professionell
    Väldigt hög servicenivå
    Tydlig - inga överraskningar
    Fantastiskt trevlig
    Tog väl hand om både oss som säljare och våra köpare Läs mer
  • Ulrika Z
    Ulrika Z skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
    Mycket bra bemötande. Man kände sig trygg. Läs mer
  • Magnus W
    Magnus W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
    Trevligt bemötande och med intresse för kundens bästa! Läs mer
  • Marielle H
    Marielle H skrev om Petter Hellström en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
    Tydlig med informationen och förstod mina önskemål. Hade efter första mötet mest kontakt med assistenten. Läs mer
  • Ulrika E
    Ulrika E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
    Proffessionellt och hjärtligt bemötande. Läs mer
  • Lisa Å
    Lisa Å skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
    Mycket bra bemötande, även god service och vilja att göra allt för att kunden ska vara nöjd. Ger ett starkt förtroende och bra kund kontakt hela vägen. Jätte nöjd över valet av mäklare. Läs mer
  • Björn H
    Björn H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
    Mats gjorde en utmärkt analys av fastighetens värde och marknadsförde sedan objektet så att det verkligen syntes för dem som kunde vara intresserade. Läs mer
  • Börje T
    Börje T skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
    Proffesionellt bemötande och seriöst arbete. Läs mer
  • Kent L
    Kent L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
    Stabil och okej försäljning av huset. Läs mer
  • Chris L
    Chris L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
    Ett mycket trevligt och bra bemötande. Inte alls överdrivet "försäljaraktig" utan saklig och kunnig. Lätt att ha att göra med från början till slut. Läs mer
    2017-02-07 Eric G svarar Chris L
    Tack så mycket för rekommendationen och förtroendet!
  • Bernt o Vivi-Ann J
    Bernt o Vivi-Ann J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
    Mäklaren var trevlig och tillmötesgående och framför allt kunnig, så vi kände oss
    trygga under hela tiden som försäljningen tog i anspråk.
    Vi är helt nöjda. Läs mer
  • Gun N
    Gun N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
    Mäklaren har visat stor kunskap och intresse för mig som kund.
    Trevligt uppträdande och alltid tillgänglig i telefon. Läs mer
  • Agneta K
    Agneta K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
    Allt kändes bra, fungerade enligt mina förväntningar:) Läs mer
    2016-09-20 Eric G svarar Agneta K
    Tack för rekommendationen! Vad roligt att du är nöjd :)
  • Markus J
    Markus J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
    Mycket bra bemötande och lyssnar även på mina mål med försäljningen. Allt gick bra till. Läs mer
  • Mariann P
    Mariann P skrev om Emil Borgemo en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
    I den kontakt jag haft med Emil så överträffades mina förväntningar på ett mycket positivt sätt och Emil har ett professionellt och trevligt bemötande.
    Jag upplevde att Emil var kunnig och samtidigt lätt att föra dialog med, lyssnande och på ett smidigt och bra sätt driver på så att affären fick ett bra avslut. Läs mer
  • Oskar B
    Oskar B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
    Sjysst o lätt att ha att göra med. Den lilla problematik som uppstod löstes snabbt och effektivt. Är hur nöjd som helst. Läs mer
  • Jennifer N
    Jennifer N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
    Jag är supernöjd med svensk fast! Alltid tillgängliga, duktiga på att ge information och trevliga. Mycket bra upplevelse, kändes tryggt att sälja bostaden med hjälp av er! Läs mer
  • Martin H
    Martin H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
    Ödmjuk. Skicklig. Påläst. Inspirerande. Klockren säljare. Engagerad. Förtroendeingivande. Läs mer
  • Per L
    Per L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
    Mycket kunnig och trevlig mäklare. Arbetade på ett trovärdigt och seriöst sätt Läs mer
  • Maria T
    Maria T skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
    Toppen mäklare! Sååå nöjd med allt och all hjälp :) Läs mer
  • Sofi Ö
    Sofi Ö skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
    Mycket nöjd med resultatet. Otroligt trevlig och ambitiös mäklare, tänk om alla fick hjälp av en sådan. Jag är utomordentligt nöjd Läs mer

Larmgatan 28, 392 32 Kalmar