Alla kategorier Mäklare Kalmar Kalmar Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
Rekommenderat företag 2016 - Svensk Fastighetsförmedling Kalmar

Svensk Fastighetsförmedling Kalmar

Larmgatan 28, 392 32 Kalmar — Visa karta

Läs vad 16 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Kalmar

• Gun N
    Gun N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
    Mäklaren har visat stor kunskap och intresse för mig som kund.
    Trevligt uppträdande och alltid tillgänglig i telefon.
  • Agneta K
    Agneta K skrev om Eric Giljam en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
    Allt kändes bra, fungerade enligt mina förväntningar:)
    2016-09-20 Eric G svarar Agneta K
    Tack för rekommendationen! Vad roligt att du är nöjd :)
  • Kenneth M
    Kenneth M skrev om Christoffer Edh en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
    Christoffer gav ett mycket bra och proffsigt bemötande under hela handläggningstiden. Tyckte mäklaravgiften var lite hög men fick förtroendet att det kanske ändå betydde att han gjorde det lilla extra.
  • Markus J
    Markus J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
    Mycket bra bemötande och lyssnar även på mina mål med försäljningen. Allt gick bra till.
  • Mariann P
    Mariann P skrev om Emil Borgemo en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
    I den kontakt jag haft med Emil så överträffades mina förväntningar på ett mycket positivt sätt och Emil har ett professionellt och trevligt bemötande.
    Jag upplevde att Emil var kunnig och samtidigt lätt att föra dialog med, lyssnande och på ett smidigt och bra sätt driver på så att affären fick ett bra avslut.
  • Oskar B
    Oskar B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
    Sjysst o lätt att ha att göra med. Den lilla problematik som uppstod löstes snabbt och effektivt. Är hur nöjd som helst.
  • Jennifer N
    Jennifer N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
    Jag är supernöjd med svensk fast! Alltid tillgängliga, duktiga på att ge information och trevliga. Mycket bra upplevelse, kändes tryggt att sälja bostaden med hjälp av er!
  • Martin H
    Martin H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
    Ödmjuk. Skicklig. Påläst. Inspirerande. Klockren säljare. Engagerad. Förtroendeingivande.
  • Per L
    Per L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
    Mycket kunnig och trevlig mäklare. Arbetade på ett trovärdigt och seriöst sätt
  • Björn S
    Björn S skrev om Christoffer Edh en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
    Christoffer är ett föredöme!
    Ärlig, saklig, tydlig och kunnig. Man visste att det han lovar, levererar han.
    Fler som Du Christoffer!
    Vänliga hälsningar
    Björn Segerdahl
  • Maria T
    Maria T skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
    Toppen mäklare! Sååå nöjd med allt och all hjälp :)
  • Katrin R
    Katrin R skrev om Eric Giljam en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
    Trevlig och proffsigt bemötande både vid köp och försäljning! Fin kontakt med Eric Giljam! Toppbetyg!
    2016-09-21 Eric G svarar Katrin R
    Tack så mycket för rekommendationen och alla snälla ord :)
  • Frida S
    Frida S skrev om Christoffer Edh en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
    Har fått väldigt bra bemötande och hjälp i vår försäljningen av lägenheten. Christoffer är en superbra mäklare.
  • Sofi Ö
    Sofi Ö skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
    Mycket nöjd med resultatet. Otroligt trevlig och ambitiös mäklare, tänk om alla fick hjälp av en sådan. Jag är utomordentligt nöjd
  • Ros-Marie K
    Ros-Marie K skrev om Eric Giljam en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
    Jag som aldrig sålt någon lägenhet och nu ska sälja min mammas tycker det är extra viktigt med en mäklare som känns pålitlig.
    Erik var det, dessutom lugn saklig och bra på att förklara hur allt går till.
    2016-09-21 Eric G svarar Ros-Marie K
    Tack så mycket för rekommendationen och förtroendet!
  • Lotta C
    Lotta C skrev om Christoffer Edh en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
    För mig är ett trevligt och positivt bemötande väldigt viktigt, likaså att bli bemött på ett seriöst sätt. Jag får detta bemötande hos Christoffer Edh och är trygg i att de som kommer på visningar blir bemötta på samma sätt som jag. Vi har haft en dialog genom hela processen och jag har hela tiden blivit uppdaterad med vad som skett. Jag är mycket nöjd!
    Representant för Svensk Fastighetsförmedling gillar detta

Larmgatan 28, 392 32 Kalmar