Svensk Fastighetsförmedling Kalmar

Larmgatan 28, 392 32 Kalmar — Visa karta

Välkommen till Svensk Fastighetsförmedling Kalmar!

Här hos oss hittar du en av Sveriges absolut äldsta bobutiker, därför är det en självklarhet att vi har massor av kunskap och erfarenhet inom mäklaryrket. Vi är ett sammansvetsat team mäklare och mäklarassistenter som har koll på varje vrå och bostad i Kalmar. Vi täcker hela området runt Simrishamn, Oskarshamn, Laholm och Ölands vackra södra udde.

Med oss som mäklarfirma får du råd och stöd under hela bostadsaffären. Vi brinner verkligen för att du ska bo bra!

Läs vad 404 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Kalmar

• 2020-08-02

Malin J skrev om Madeleine Jonsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
    Jag har en sålt en enrummare. Jag fick mycket bra bemötande av mäklaren och hon stylade lägenheten mycket bra, snyggt. Jag hade hoppats på att få mer pengar för lägenheten när den såldes. Det var inte så många som kom på visning. Läs mer
    2020-08-03 Madeleine J svarar Malin J
    Tack Malin för fina ord. Jag förstår er och hoppas att det kommer bli bra iaf. Ta hand om er och fortsatt fin sommar!
  • 2020-07-27

Karin A skrev om Kristian Bergman en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
    Hej!
    Köpt kolonistuga.
    Väldigt trevligt bemötande.
    Bra visning.
    Visat tålamod.
    Snabb återkoppling efter och i samband m köpet.
    Lite missuppfattning mellan mäklare å säljare i vad de menade m ”Allt ingår”! Vi får se om det blir ngr bekymmer pga det. Dokumenterat det tydligare vid kontraktsskrivning?
    Otydligheter vad som skulle stå på Meddelande i samb m handpenning. Otydligt skrivet i dokumentet. Gick inte att lista ut utan förkunskap!
    Sammanfattning: lugn, trevlig. Mer ”petighet” m detaljerna för att framöver undvika problem är nog bra. Lite ny på jobbet? Läs mer
  • 2020-07-25

Andreas Nils Ivar S skrev om Kristian Bergman en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
    Sålde ett fritidshus.
    Mycket bra bemötande av mäklaren.
    Alla mina förväntningar levde han upp till är super nöjd på alla plan! Läs mer
    2020-07-25 Kristian B svarar Andreas Nils Ivar S
    Tack för detta Andreas. Var ett nöje att arbeta med er :) och glad att ni blev nöjda. Mvh Kristian Bergman, Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
  • 2020-07-24

Monica O skrev om Göran Wallgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
    Har köpt en villafastighet. Kontakt med mäklaren under hela tiden från beställning av visningstid till budgivning.
    Fick svar på mina frågor.
    Bra genomgång vid kontraktskrivning.
    Inget att anmärka på. Läs mer
    2020-08-03 Göran W svarar Monica O
    Tack för rekommendationen!
    Välkommen tillbaka till gamla hemorten och jag hoppas du kommer trivas i det fina huset :)
  • 2020-07-22

Daniel J skrev om Göran Wallgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
    Köpte ett fritidshus där budgivning drog igång innan visning. Han skötte detta mycket professionellt och bra. Mycket bra bemötande men då han hade fler visningar, det snart var semester samt att säljaren inte kunde delta vid kontraktsskrivningen kändes det som det gick lite fort på slutet Läs mer
    2020-07-23 Göran W svarar Daniel J
    Tack för de värmande orden, det var en väldigt speciell försäljning. Hoppas ni får många fina somrar i Sandvik!
  • 2020-07-21

Robert N skrev om Katrin Franander en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
    Katrin har sålt min bostadsrätt. Jag är jättenöjd med hennes insats. Hon är engagerad, lyhörd och jag känner att jag har kunnat vara med och påverka processen i allt väsentligt. Läs mer
    2020-07-31 Katrin F svarar Robert N
    Tusen tack Robert! Nöjet har helt varit på vår sida att få hjälpa dig med försäljningen av din lägenhet! //Katrin & Elin
  • 2020-07-18

Linda-marie N skrev om Madeleine Jonsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
    Fick hjälp att sälja vår lägenhet, blev bemött av ett positivt och glatt humör. Lätt att nå och ställa frågor till. Läs mer
    2020-07-20 Madeleine J svarar Linda-marie N
    Tack snälla Linda-Marie! Jag är glad att jag kunnat hjälpa till och hoppas att ni snart hittar ert drömhus! /Madeleine
  • 2020-07-15

Fredrik J skrev om Philip Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Öland Färjestaden
    Allt har funkat felfritt, toppmäklare! Läs mer
    2020-07-16 Philip A svarar Fredrik J
    Tack än en gång Fredrik för förtroendet att hjälpa er!
  • 2020-07-15

Gun Majvi S skrev om Philip Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Öland Färjestaden
    Jag har sålt en villa som Philip har haft hand om med gott föredöme. Kan verkligen rekommendera Philip som mäklare. Läs mer
    2020-07-16 Philip A svarar Gun Majvi S
    Tack för ditt fina omdöme Majvi. Hoppas du ska trivas i ditt nya boende!
  • 2020-07-10

Magdalena O skrev om Philip Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Öland Färjestaden
    I samband med vår husaffär på Öland har vi fått snabb återkoppling och fint bemötande från både Philip och Ulrika. Sammanfattande upplevelse av Philip; professionell, mkt trevligt och med ett förtroendeingivande bemötande. Vi är mkt nöjda! Läs mer
    2020-07-13 Philip A svarar Magdalena O
    Tack för ert fina omdöme kring både mitt & Ulrikas arbete i samband med fastighetsaffären. Hoppas ni skall trivas i Vickleby framöver!
  • 2020-07-10

Peter E skrev om Alexander Midjich en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
    Köpt bostad i brf lyckan
    Inga konstigheter med köpet men brast i efterföljningen
    Ställde frågan om att byta wc stol
    Obos meddelade mäklaren som glömde meddela oss svar samt så skickade mäklaren ej tillvalskatalog så vi fick den direkt från obos Efter att dom ringt och informerade om projektet
    Därför ej bättre betyg än svag ok Läs mer
    2020-07-17 Alexander M svarar Peter E
    Hej Peter,
    Tack för din återkoppling och jag kan bara be om ursäkt att jag inte återkom till er med den informationen ni efterfrågat, det var en miss från min sida.
  • 2020-07-03

Eleonor S skrev om Madeleine Jonsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
    Jag tyckte att Madeleine gav mig ett glatt, ödmjukt och samtidigt trovärdigt intryck. Hon har varit snabb i återkoppling och satt mig som kund i första hand.

Jag inte är den mest kunniga inom bostadsmarknaden men kände fullt förtroende för Madeleine så fort jag träffade henne och visste att jag var i trygga händer.

Kan varmt rekommendera Madeleine som mäklare till andra personer. Läs mer
    2020-07-06 Madeleine J svarar Eleonor S
    Tack snälla Eleonor för dessa fina ord. Det gör mig väldigt glad och jag hoppas du kommer trivas kalas i din nya bostad. Men det är jag säker på! Ta hand om dig! /Madeleine
  • 2020-06-23

Åsa K skrev om Emil Borgemo en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
    Vi har köpt villa och är nöjda med handläggningen förutom att det saknades ett papper som banken ville ha som han missat att bifoga som var sagt.
    Annars trevligt bemötande och snabbt ärende. Läs mer
    2020-06-24 Emil B svarar Åsa K
    Tack Åsa för rekommendationen. Önskar er lycka till och hoppas ni ska trivas i ert nya fina hus!
  • 2020-06-22

Gunn V skrev om Philip Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Öland Färjestaden
    Filip är en glad positiv,lyssnar till önskemål,uppdaterar mig, helt enkelt en underbar duktig säljare har sålt min villa en och en halv plan på en vecka. Rekommenderas. Läs mer
    2020-06-23 Philip A svarar Gunn V
    Tack för ett gott samarbete som verkligen blev fruktsamt! Allt gott & lycka till i framtiden
  • 2020-06-22

Helene A skrev om Alexander Midjich en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
    Alexander har hjälp mig med en muntlig värdering och kontraktsskrivning.
    Mycket bra bemötande, känns kunnig och proffsig.
    Tycker absolut att mäklaren levde upp till vad vi ville ha hjälp med. Läs mer
    2020-07-17 Alexander M svarar Helene A
    Hej Helena och tack för din rekommendation.
  • 2020-06-18

Britta S skrev om Mats Arnesson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
    Bra bemötande vid försäljningen av min koloni på Kalmar Södra koloniområde. Tydlig med all information till både mig och köparen. Dessutom lyckades han få ut ett mycket bra pris😊! Läs mer
  • 2020-06-18

Ulrica N skrev om Emil Borgemo en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
    Emil har varit förträfflig! Mycket seriös, informativ och gett oss ett fantastiskt bemötande från första mötet och genom hela försäljningsprocessen. Emil har helt klart överträffat våra förväntningar. Läs mer
    2020-06-18 Emil B svarar Ulrica N
    Stort tack Ulrica för den fina rekommendationen och för förtroendet att ta hand om försäljningen! Önskar er en riktigt skön sommar!
  • 2020-06-16

Britt-Margret L skrev om Emil Borgemo en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
    Vi har köpt ett fritidshus. Bra bemötande och ser fram emot mer samarbete. Läs mer
    2020-06-17 Emil B svarar Britt-Margret L
    Tack för rekommendationen! Önskar er lycka till med ert nya fritidshus och hoppas ni ska trivas.
  • 2020-06-15

Maria S skrev om Philip Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Öland Färjestaden
    Vi har köpt en sommarstuga.
    Philip gav ett seriöst intryck och var serviceminded och snabb på att ge återkoppling. Läs mer
    2020-06-16 Philip A svarar Maria S
    Tack för ditt omdöme Maria om mitt arbete! Välkomna till Öland!
  • 2020-06-14

Gunilla E skrev om Göran Wallgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
    Har sålt en tomt. Vi har fått ett tydligt, korrekt och professionellt bemötande. Läs mer
    2020-06-15 Göran W svarar Gunilla E
    Tack Gunilla för rekommendationen. Hoppas ni kommer trivas med era nya grannar :)
  • 2020-06-12

Nina F skrev om Emil Borgemo en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
    Toppen!trevlig och hjälpsam som besvarade våra frågor och kunde berätta för oss hur det skulle se ut när det var byggt. Tillmötesgående och tydlig i kommunikationen. Läs mer
    2020-06-15 Emil B svarar Nina F
    Tack Nina för den fina rekommendationen! Hoppas ni ska trivas i er nya bostad. Trevlig sommar!
  • 2020-06-11

Katarina H skrev om Emil Borgemo en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
    Emil hjälpte oss att sälja ett hus. Då det var ett dödsbo och vi inte bor i samma stad var han mycket tillmötesgående och flexibel. Allt flöt på bra och det blev till och med så bra att vi kunde sälja huset innan visning. Han förmedlade även kontakt för besiktning etc vilket verkligen underlättade vår situation. Emil är väldigt förtroingivande och ”enkel” och kändes bra att ha honom som mäklare. Läs mer
    2020-06-11 Emil B svarar Katarina H
    Stort tack Katarina för rekommendationen och för förtroendet att få hjälpa er med försäljningen av huset. Önskar er en skön sommar!

Josue L skrev om Emil Borgemo en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
    Sålt hus med hjälp av Emil. Mycket bra bemötande och professionell hjälp. Motsvarade mer än väl våra förväntningar. Vi är mycket nöjda med affären. Läs mer
    2020-06-09 Emil B svarar Josue L
    Stort tack Josue för förtroendet och för den fina rekommendationen! Jag önskar er lycka till med flytten och hoppas ni ska trivas i ert nya fina hus!

Monica G skrev om Emil Borgemo en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
    Jag har sålt två bostäder med hjälp av Emil. Den ena var mitt föräldrahem nu dödsbo och det andra min fars föräldrahem (fritidsboende). Förväntningar var snabb försäljning och få det pris man väntat vilket också blivit. Jag har fått mycket gott bemötande av mäklare och hjälp med saker runt omkring försäljning. Tydlig och snabb kommunikation. Läs mer
    2020-06-09 Emil B svarar Monica G
    Tack Monica för förtroendet och för den fina rekommendationen. Önskar dig en skön sommar!

Lars-erik K skrev om Mats Arnesson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
    mycket kompetent man och kunnig. Har köpt hus av honom. Blev mycket bra bemött. Han har mina förväntningar.

mycket bra
    . Läs mer
  • 2020-06-07

Martin N skrev om Katrin Franander en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
    Har sålt en villa.
    Var på en lägenhet visning som Katrin hade och fick genast förtroende för Katrin.
    Oerhört proffsig och kunnig.
    Kunde inte valt en bättre mäklare. Läs mer
    2020-06-10 Katrin F svarar Martin N
    Tusen tack Martin för ett fint omdöme! Nu ska jag bara hitta en annan bostad till dig som passar din vardag och dina intressen. Ha nu en fin sommar!
  • 2020-06-05

Henrik H skrev om Philip Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Öland Färjestaden
    Vi har köpt ett hus av Philip.
    Philip var väldigt tillgänglig under hela processen. Vi uppskattade den raka och tydliga kommunikationen. Allt gick smidigt. Läs mer
    2020-06-08 Philip A svarar Henrik H
    Tack för ditt omdöme Henrik & ett varmt välkomnande som bofast till Öland!
  • 2020-06-03

Jeanette L skrev om Göran Wallgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
    Sålt en hästgård för 2 miljoner i Torsås kommun. Göran har varit väldigt grundlig och nogrann. Har alltid återkopplat och är alltid glad och trevlig. Inget är besvärligt eller jobbigt. Göran ger ett mycket seriöst intryck och vi är mycket nöjda med hans hjälp att sälja vår gård.//Jeanette Läs mer
    2020-06-04 Göran W svarar Jeanette L
    Tack Jeanette för omdömet!
    Det var en rolig process att vara med i, hoppas det blir bra med era nya grannar :)
  • 2020-05-30

Bernardus Antonius Maria L skrev om Emil Borgemo en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
    Hej! Vi har köpt ett fritidshus. Kommunikationen gick bra och blev alltid vänlig. Info som han gav var tydlig och begriplig. För oss som kommer från utlandet är det viktig. Läs mer
    2020-06-09 Emil B svarar Bernardus Antonius Maria L
    Tack Ben för den fina rekommendationen. Hoppas ni ska trivas i ert nya fritidshus!
  • 2020-05-29

Magnus J skrev om Göran Wallgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
    Inlyssnande, seriös, trevlig, uppriktig Läs mer
    2020-06-02 Göran W svarar Magnus J
    Tack Magnus!
    Hoppas ni får en fin plats till härliga sommardagar :)
  • 2020-05-29

Eva Margareta J skrev om Emil Borgemo en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
    Upprättande av ett köpekontrakt.
    Allt till belåtenhet. Läs mer
    2020-05-29 Emil B svarar Eva Margareta J
    Tack Eva för rekommendationen! Önskar er lycka till med nya bostaden.
  • 2020-05-28

Gunilla R skrev om Philip Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Öland Färjestaden
    Väldigt proffsigt och vänligt bemötande,
    Philip gav oss svar på våra frågor, finns absolut inget att klaga på Vi är jättenöjda:-) Läs mer
    2020-05-28 Philip A svarar Gunilla R
    Tack för omdömet Gunilla! Hoppas ni skall trivas!
  • 2020-05-23

Sebastian G skrev om Irna Arvill en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
    Irna hjälpte oss med försäljningen av en lägenhet. Hon var fullt engagerad i processen från start till mål. Det märks att hon har en yrkesstolthet och ödmjukhet som genomsyrar allt från första mötet till kontraktsskrivningen. Där andra mäklare vi hade möten med felade, kände vi snabbt att Irna utstrålade ödmjukhet. Vi kände att hon hade förmåga att förmedla den positiva känsla vi själva har till vårt boende, vilket kändes viktigt för oss i valet av mäklare. Känslan vi hade visade sig korrekt och uppdraget utfördes precis enligt våra förväntningar. Läs mer
    2020-05-25 Irna A svarar Sebastian G
    Stort tack för er feedback och roligt att höra att ni är nöjda. Väldigt roligt att få hjälpa er med försäljningen av er fina bostad!
  • 2020-05-22

Stefan D skrev om Philip Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Öland Färjestaden
    Riktigt bra som levererar ett noggrant och fullständigt arbete vid varje tillfälle. Läs mer
    2020-05-28 Philip A svarar Stefan D
    Tack Stefan för din rekommendation. Hoppas vi får chans till fler affärer framöver.
  • 2020-05-21

Jonas T skrev om Irna Arvill en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
    Har nu skrivit på för min första lägenhet.
    Irna har från början varit mycket trevlig, hjälpsam och kunnig.

Över förväntningarna på så sätt att hon är lite extra jordnära än några av de andra mäklarna jag har pratat med under mitt sökande.

Har inte så mycket mer att säga, det har inte varit några som helst problem och Irna har varit kanon! Läs mer
    2020-05-22 Irna A svarar Jonas T
    Hej Jonas,

Vad roligt att höra och kul att kunna hjälpa dig med första bostadsköpet. Stort tack för din feedback.
  • 2020-05-19

Sigge S skrev om Madeleine Jonsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
    Köpte en lägenhet av en bra och trevlig mäklare som var snabb med att återkoppla. Hon kunde svara på mina frågor och ge goda råd. Läs mer
    2020-05-20 Madeleine J svarar Sigge S
    Tack snälla Sigge för de orden! Jag önskar er all lycka till i ert nya boende och är helt säker på att ni kommer trivas toppen. /Madeleine
  • 2020-05-18

Kristian B skrev om Madeleine Jonsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
    Med ett leende på läpparna och entusiasm från dag ett så hjälpte Madeleine oss att få vår bostadsrätt såld redan fyra dagar innan ordinarie visning! Vi var verkligen nöjda. Kan varmt rekommendera Madeleine! Läs mer
    2020-05-19 Madeleine J svarar Kristian B
    Tack snälla Kristian för dessa ord. Jag är så tacksam att jag fick hjälpa er. Jag hoppas att ni ska trivas i ert nya boende, vilket jag är säker på. Ta hand om er! /Madeleine
  • 2020-05-16

Johanna H skrev om Philip Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Öland Färjestaden
    Jag och Philip kom i kontakt med varandra sommaren -19 då han kom på ett första möte i mitt sommarhus. Vi la då upp en plan hur försäljningen skulle gå till och när det var dags. I november bokade han in fotografering och besiktning, även han själv kom förbi vid detta tillfälle. Då jag bor långt ifrån Öland så har han haft ett litet vakande öga på huset åt mig när han åkt förbi. Huset låg sedan ute som kommande under vintern. Fotografen kom sedan tillbaka i mars för att ta några kompletterande bilder innan det lades ut i skarpt läge. Under resans gång har vi haft en bra kontakt via Mail samt telefon. Han ordnade en förhandsvisning och den stora visningen var under påskhelgen. Sedan började en budgivning som gick över vår förväntan! Vi hade telefonkontakt och han gav mig en bra bild av budgivarna och hur visningen gått. Han hittade verkligen rätt köpare åt, inte bara pga att det var det högsta budet utan den nya ägaren är verkligen en genuin människa som jag tror förvaltar huset till det bästa! Philip har varit väldigt trevlig, hjälpsam och tillmötesgående under hela processen och även erbjudit sin hjälp för att få ordning på deklarationen och vad som ska redovisas, vilket är otroligt tacksamt! Kan varmt rekommendera Philip, världens bästa mäklare! Läs mer
    2020-05-28 Philip A svarar Johanna H
    Stort tack för dina fina ord Johanna. Din beskrivning av mitt arbete är precis vad jag vill representera. Din formulering och denna rekommendation värmer så varmt för en mäklare som brinner för sitt yrke 24/7. All lycka till er i framtiden & jag hoppas vi ses igen.
  • 2020-05-12

Kristian B skrev om Göran Wallgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
    Full koll, bra och kompetent! En mäklare att lita på, Läs mer
    2020-05-13 Göran W svarar Kristian B
    Tack för det fina omdömet!
    Jag tror ni kommer stortrivas i ert nya boende :)
  • 2020-05-11

Johan N skrev om Katrin Franander en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
    Proffsig och hjälpsam i alla lägen! Läs mer
    2020-05-12 Katrin F svarar Johan N
    Tack för fint omdöme och din tillgänglighet genom hela försäljningsprocessen! Hoppas solen skiner på dig :) Ha en fin vår och sommar!
  • 2020-05-09

Anna-sara P skrev om Göran Wallgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
    Jätte fin kille o snäll, jag är nöjd Läs mer
    2020-05-11 Göran W svarar Anna-sara P
    Tack för de fina orden, hoppas du hittar ett toppenställe att bo på! :)
  • 2020-05-07

Annhelen L skrev om Elin Taube en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
    Köpt en bostadsrätt.
    Blev bemött på ett mycket trevligt och kunnigt sätt.
    Hade egentligen inga förväntningar mer än att mäklaren kunde förmedla köpet . Så jag blev glatt överraskad över hennes positiva sätt och vilja att ställa upp på lite obekväma tider .
    Rekommenderar absolut henne ! Läs mer
    2020-05-07 Elin T svarar Annhelen L
    Tack snälla Ann-Helen! Det var härligt att få träffa er och jag är glad att jag kunde hjälpa er hitta ert nya hem här. Välkomna till Kalmar! /Elin
  • 2020-05-06

Matti T skrev om Katrin Franander en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
    Vi berättade vad vi sökte och Katrin gav av oss tipset på vår nya lägenhet. Snabbt och effektivt. Toppen!
    Tack Katrin. Läs mer
    2020-05-06 Katrin F svarar Matti T
    Tack Matti! Visste direkt när jag såg lägenheten att den skulle passa perfekt till er! Hoppas ni kommer att trivas! Ha en fin sommar!
  • Charlotte T

2020-05-05

Charlotte T skrev om Katrin Franander en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
    Tacksam för fint bemötande och god service. Läs mer
    2020-05-06 Katrin F svarar Charlotte T
    Tack bästa Lotta! Så roligt att kunna hjälpa till! Här är jag övertygad om att ni kommer att trivas. Önskar er en fin sommar!
  • 2020-05-03

Nellie K skrev om Petter Hellström en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
    Petter hjälpte oss att sälja villan, processen gick bättre äv vi kunde drömma om. Lyhörd och följsam efter våra önskemål men samtidigt drivande att få alla delar av processen på plats. Läs mer
    2020-05-04 Petter H svarar Nellie K
    Tack så mycket för rekommendationen! Försäljningen var ett resultat av ett kanonfint samarbete och jag tycker verkligen att vi tillsammans skapade förutsättningarna. Härligt att ni är nöjda och glada och jag hoppas ni ska njuta av er nya bostad! //Petter
  • 2020-05-02

Louise I skrev om Elin Taube en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
    Då jag sålt min lägenhet som var mitt första stora köp och nu då sälj så är det extra viktigt för mig att känna mig trygg med min mäklare. Elin är utöver det vanliga! Hon blir som en nära vän direkt och är hur lätt som helst att ha och göra med. Dessutom håller hon det hon lovar och är en riktigt proffsig säljare. Tack vare hennes hårda arbete fick jag den försäljningen jag önskade och lite till. Stort tack till Elin Taube! Läs mer
    2020-05-04 Elin T svarar Louise I
    Tack fina Louise för din rekommendation. Den värmde! Det var ett nöje att få vara en del av er resa. Tack!
    Elin T gillar detta
  • 2020-04-30

Kerstin Margareta E skrev om Emil Borgemo en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
    Sålt fritidshus.
    Mycket bra bemötande och hjälp.
    Motsvarade mer än väl våra förväntningar.
    Mycket nöjda. Läs mer
    2020-05-04 Emil B svarar Kerstin Margareta E
    Tack Kerstin för den fina rekommendationen. Härligt att höra att ni är nöjda. Allt gott!
  • 2020-04-30

Jeanette E skrev om Philip Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Öland Färjestaden
    Har inte svarat tidigare då detta Mail hamnat i skräpposten.

Jag har sålt en fritidsfastigheter. Anledningen till att jag valde er byrå är att jag känner Philip privat. Han har en personlighet som jag har kommit att tycka mycket om och jag uppskattar hans ärlighet.

Under inga omständigheter hade jag vänt mig till Philip av någon hänsyn till vår vänskap. Jag har fullt förtroende för Philips kunskaper som mäklare och jag vet att han har ett bra bemötande och hanterar affären etiskt korrekt både mot mig och kunder.

Så här långt i affären är jag mycket nöjd. Läs mer
    2020-05-28 Philip A svarar Jeanette E
    Tack för ditt omdöme & förmånen att få hjälpa dig med försäljningen av din fastighet. Lycka till framöver nu!
  • 2020-04-29

Robin A skrev om Katrin Franander en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
    Köpt en bostadsrätt och mäklaren var trevlig och tydlig med att förklara allting och svara på de frågor som uppkom Läs mer
    2020-04-29 Katrin F svarar Robin A
    Tack Robin och Jenny! Hoppas ni får en härlig sommar i ert nya lilla radhus och lycka till med ert nya boende.
  • 2020-04-29

Anton B skrev om Alexander Midjich en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
    Alexander sålde våran lägenhet på ett väldigt proffsigt sätt! Med glimten i ögat och luggen på sidan så levde han upp till alla våra förväntningar. En kanon mäklare som uppskattar Let’s dance. Läs mer
    2020-07-17 Alexander M svarar Anton B
    Tack Anton för din rekommendation. Det är ju alltid lika trevligt när man stöter på en annan Let's dance entusiast ;)

Larmgatan 28, 392 32 Kalmar