Svensk Fastighetsförmedling Kalmar

Larmgatan 28, 392 32 Kalmar — Visa karta

Välkommen till Svensk Fastighetsförmedling Kalmar!

Här hos oss hittar du en av Sveriges absolut äldsta bobutiker, därför är det en självklarhet att vi har massor av kunskap och erfarenhet inom mäklaryrket. Vi är ett sammansvetsat team mäklare och mäklarassistenter som har koll på varje vrå och bostad i Kalmar. Vi täcker hela området runt Simrishamn, Oskarshamn, Laholm och Ölands vackra södra udde.

Med oss som mäklarfirma får du råd och stöd under hela bostadsaffären. Vi brinner verkligen för att du ska bo bra!

Läs vad 372 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Kalmar

• 2020-05-23

Sebastian G skrev om Irna Arvill en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
    Irna hjälpte oss med försäljningen av en lägenhet. Hon var fullt engagerad i processen från start till mål. Det märks att hon har en yrkesstolthet och ödmjukhet som genomsyrar allt från första mötet till kontraktsskrivningen. Där andra mäklare vi hade möten med felade, kände vi snabbt att Irna utstrålade ödmjukhet. Vi kände att hon hade förmåga att förmedla den positiva känsla vi själva har till vårt boende, vilket kändes viktigt för oss i valet av mäklare. Känslan vi hade visade sig korrekt och uppdraget utfördes precis enligt våra förväntningar. Läs mer
    2020-05-25 Irna A svarar Sebastian G
    Stort tack för er feedback och roligt att höra att ni är nöjda. Väldigt roligt att få hjälpa er med försäljningen av er fina bostad!
  • 2020-05-22

Stefan D skrev om Philip Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Öland Färjestaden
    Riktigt bra som levererar ett noggrant och fullständigt arbete vid varje tillfälle. Läs mer
  • 2020-05-21

Jonas T skrev om Irna Arvill en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
    Har nu skrivit på för min första lägenhet.
    Irna har från början varit mycket trevlig, hjälpsam och kunnig.

Över förväntningarna på så sätt att hon är lite extra jordnära än några av de andra mäklarna jag har pratat med under mitt sökande.

Har inte så mycket mer att säga, det har inte varit några som helst problem och Irna har varit kanon! Läs mer
    2020-05-22 Irna A svarar Jonas T
    Hej Jonas,

Vad roligt att höra och kul att kunna hjälpa dig med första bostadsköpet. Stort tack för din feedback.
  • 2020-05-19

Sigge S skrev om Madeleine Jonsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
    Köpte en lägenhet av en bra och trevlig mäklare som var snabb med att återkoppla. Hon kunde svara på mina frågor och ge goda råd. Läs mer
    2020-05-20 Madeleine J svarar Sigge S
    Tack snälla Sigge för de orden! Jag önskar er all lycka till i ert nya boende och är helt säker på att ni kommer trivas toppen. /Madeleine
  • 2020-05-18

Kristian B skrev om Madeleine Jonsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
    Med ett leende på läpparna och entusiasm från dag ett så hjälpte Madeleine oss att få vår bostadsrätt såld redan fyra dagar innan ordinarie visning! Vi var verkligen nöjda. Kan varmt rekommendera Madeleine! Läs mer
    2020-05-19 Madeleine J svarar Kristian B
    Tack snälla Kristian för dessa ord. Jag är så tacksam att jag fick hjälpa er. Jag hoppas att ni ska trivas i ert nya boende, vilket jag är säker på. Ta hand om er! /Madeleine
  • 2020-05-16

Johanna H skrev om Philip Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Öland Färjestaden
    Jag och Philip kom i kontakt med varandra sommaren -19 då han kom på ett första möte i mitt sommarhus. Vi la då upp en plan hur försäljningen skulle gå till och när det var dags. I november bokade han in fotografering och besiktning, även han själv kom förbi vid detta tillfälle. Då jag bor långt ifrån Öland så har han haft ett litet vakande öga på huset åt mig när han åkt förbi. Huset låg sedan ute som kommande under vintern. Fotografen kom sedan tillbaka i mars för att ta några kompletterande bilder innan det lades ut i skarpt läge. Under resans gång har vi haft en bra kontakt via Mail samt telefon. Han ordnade en förhandsvisning och den stora visningen var under påskhelgen. Sedan började en budgivning som gick över vår förväntan! Vi hade telefonkontakt och han gav mig en bra bild av budgivarna och hur visningen gått. Han hittade verkligen rätt köpare åt, inte bara pga att det var det högsta budet utan den nya ägaren är verkligen en genuin människa som jag tror förvaltar huset till det bästa! Philip har varit väldigt trevlig, hjälpsam och tillmötesgående under hela processen och även erbjudit sin hjälp för att få ordning på deklarationen och vad som ska redovisas, vilket är otroligt tacksamt! Kan varmt rekommendera Philip, världens bästa mäklare! Läs mer
  • 2020-05-12

Kristian B skrev om Göran Wallgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
    Full koll, bra och kompetent! En mäklare att lita på, Läs mer
    2020-05-13 Göran W svarar Kristian B
    Tack för det fina omdömet!
    Jag tror ni kommer stortrivas i ert nya boende :)
  • 2020-05-11

Johan N skrev om Katrin Franander en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
    Proffsig och hjälpsam i alla lägen! Läs mer
    2020-05-12 Katrin F svarar Johan N
    Tack för fint omdöme och din tillgänglighet genom hela försäljningsprocessen! Hoppas solen skiner på dig :) Ha en fin vår och sommar!
  • 2020-05-09

Anna-sara P skrev om Göran Wallgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
    Jätte fin kille o snäll, jag är nöjd Läs mer
    2020-05-11 Göran W svarar Anna-sara P
    Tack för de fina orden, hoppas du hittar ett toppenställe att bo på! :)
  • 2020-05-07

Annhelen L skrev om Elin Taube en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
    Köpt en bostadsrätt.
    Blev bemött på ett mycket trevligt och kunnigt sätt.
    Hade egentligen inga förväntningar mer än att mäklaren kunde förmedla köpet . Så jag blev glatt överraskad över hennes positiva sätt och vilja att ställa upp på lite obekväma tider .
    Rekommenderar absolut henne ! Läs mer
    2020-05-07 Elin T svarar Annhelen L
    Tack snälla Ann-Helen! Det var härligt att få träffa er och jag är glad att jag kunde hjälpa er hitta ert nya hem här. Välkomna till Kalmar! /Elin
  • 2020-05-06

Matti T skrev om Katrin Franander en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
    Vi berättade vad vi sökte och Katrin gav av oss tipset på vår nya lägenhet. Snabbt och effektivt. Toppen!
    Tack Katrin. Läs mer
    2020-05-06 Katrin F svarar Matti T
    Tack Matti! Visste direkt när jag såg lägenheten att den skulle passa perfekt till er! Hoppas ni kommer att trivas! Ha en fin sommar!
  • Charlotte T

2020-05-05

Charlotte T skrev om Katrin Franander en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
    Tacksam för fint bemötande och god service. Läs mer
    2020-05-06 Katrin F svarar Charlotte T
    Tack bästa Lotta! Så roligt att kunna hjälpa till! Här är jag övertygad om att ni kommer att trivas. Önskar er en fin sommar!
  • 2020-05-03

Nellie K skrev om Petter Hellström en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
    Petter hjälpte oss att sälja villan, processen gick bättre äv vi kunde drömma om. Lyhörd och följsam efter våra önskemål men samtidigt drivande att få alla delar av processen på plats. Läs mer
    2020-05-04 Petter H svarar Nellie K
    Tack så mycket för rekommendationen! Försäljningen var ett resultat av ett kanonfint samarbete och jag tycker verkligen att vi tillsammans skapade förutsättningarna. Härligt att ni är nöjda och glada och jag hoppas ni ska njuta av er nya bostad! //Petter
  • 2020-05-02

Louise I skrev om Elin Taube en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
    Då jag sålt min lägenhet som var mitt första stora köp och nu då sälj så är det extra viktigt för mig att känna mig trygg med min mäklare. Elin är utöver det vanliga! Hon blir som en nära vän direkt och är hur lätt som helst att ha och göra med. Dessutom håller hon det hon lovar och är en riktigt proffsig säljare. Tack vare hennes hårda arbete fick jag den försäljningen jag önskade och lite till. Stort tack till Elin Taube! Läs mer
    2020-05-04 Elin T svarar Louise I
    Tack fina Louise för din rekommendation. Den värmde! Det var ett nöje att få vara en del av er resa. Tack!
    Elin T gillar detta
  • 2020-04-30

Kerstin Margareta E skrev om Emil Borgemo en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
    Sålt fritidshus.
    Mycket bra bemötande och hjälp.
    Motsvarade mer än väl våra förväntningar.
    Mycket nöjda. Läs mer
    2020-05-04 Emil B svarar Kerstin Margareta E
    Tack Kerstin för den fina rekommendationen. Härligt att höra att ni är nöjda. Allt gott!
  • 2020-04-30

Jeanette E skrev om Philip Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Öland Färjestaden
    Har inte svarat tidigare då detta Mail hamnat i skräpposten.

Jag har sålt en fritidsfastigheter. Anledningen till att jag valde er byrå är att jag känner Philip privat. Han har en personlighet som jag har kommit att tycka mycket om och jag uppskattar hans ärlighet.

Under inga omständigheter hade jag vänt mig till Philip av någon hänsyn till vår vänskap. Jag har fullt förtroende för Philips kunskaper som mäklare och jag vet att han har ett bra bemötande och hanterar affären etiskt korrekt både mot mig och kunder.

Så här långt i affären är jag mycket nöjd. Läs mer
  • 2020-04-29

Robin A skrev om Katrin Franander en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
    Köpt en bostadsrätt och mäklaren var trevlig och tydlig med att förklara allting och svara på de frågor som uppkom Läs mer
    2020-04-29 Katrin F svarar Robin A
    Tack Robin och Jenny! Hoppas ni får en härlig sommar i ert nya lilla radhus och lycka till med ert nya boende.
  • 2020-04-29

Anton B skrev om Alexander Midjich en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
    Alexander sålde våran lägenhet på ett väldigt proffsigt sätt! Med glimten i ögat och luggen på sidan så levde han upp till alla våra förväntningar. En kanon mäklare som uppskattar Let’s dance. Läs mer
  • 2020-04-28

Anna G skrev om Petter Hellström en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
    Jätte nöjda med hjälpen med försäljning av vårt hus. Proffsig, stabil och rak. Alltid tryggt att ha Petter som mäklare. ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️ Läs mer
    2020-04-29 Petter H svarar Anna G
    Tack så mycket för det fina omdömet! Fantastiskt kul att få hjälpa er med ytterligare en affär. Ett kanonsamarbete igen. Vi får se när det blir dags igen :) //Petter
  • 2020-04-26

Samuel S skrev om Irna Arvill en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
    Sålde en bostadsrätt i Kalmar. Mycket nöjd med Irnas engagemang och arbete. Blev mycket proffsigt bemött! Läs mer
    2020-04-27 Irna A svarar Samuel S
    Roligt att höra, stort tack för er feedback!
  • 2020-04-25

Jill B skrev om Philip Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Öland Färjestaden
    Fick hjälp av Philip vid försäljning av mitt lilla enplanshus.
    Mycket bra skött från början till slut.
    Bra kontakt hela vägen och infriade förväntningar. Läs mer
    2020-04-27 Philip A svarar Jill B
    Tack för ditt omdöme Jill! Hoppas du skall trivas i ditt nya fina boende i Färjestaden så snart det är färdigt!
  • 2020-04-24

Hanna Å skrev om Emil Borgemo en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
    Bra bemötande, trevlig, lättsam Läs mer
    2020-04-24 Emil B svarar Hanna Å
    Stort tack Hanna för rekommendationen! Önskar er lycka till med ert nya fina fritidshus!
  • 2020-04-17

Kjell Anders L skrev om Irna Arvill en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
    Sålt bostadsrätt.
    Jag har blivit bemött på bästa sätt.
    Irna Arvill har levt upp till alla förväntningar jag haft.
    Allt bara positivt. Läs mer
    2020-04-17 Irna A svarar Kjell Anders L
    Hej Kjell,

Vad roligt att höra att du är nöjd. Stor tack för återkopplingen.
  • 2020-04-12

Nils-christian N skrev om Ingemar Florå en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
    En smidig affär med Ingmar Florå som mäklare . Hoppas att det blir fler affärer med SF Läs mer
    2020-04-12 Ingemar F svarar Nils-christian N
    Tack för din rekommendation det uppskattar vi.
  • 2020-04-11

Sofi Ö skrev om Göran Wallgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
    Göran har sålt vårt hus i Kåremo åt oss. Mycket trevlig och förtroende ingivande man. Han får nu gärna hitta ett nytt hus till oss😊 Läs mer
    2020-04-14 Göran W svarar Sofi Ö
    Tack Sofi för de värmande orden!
    Nu ger vi oss ut på husjakt! :)
  • 2020-04-09

Sivert P skrev om Mats Arnesson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
    Köpt lägenhet.

Trevligt och lättsamt.

Rätt område .och passande lägenhet.

Vi är nöjda Läs mer
  • 2020-04-09

Malin E skrev om Madeleine Jonsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
    Lägenhet på Rimsmedsvägen.
    En varm och trevlig mäklare som genast ingav förtroende och trygghet. Det var ”lätt” att ställa frågor. Madelene överträffade mina förväntningar på mäklarrollen och kändes genuin och samtidigt professionell. Jag kommer varmt rekommendera Svensk Fastighetsförmedling och Madelene till kommande säljare eller köpare. Läs mer
    2020-04-09 Madeleine J svarar Malin E
    Tack snälla Malin för de fina orden. Det värmer! Jag önskar er all lycka till med nya boendet! Passar på att säga trevlig Påsk med.
  • 2020-04-08

Karl Gustav R skrev om Madeleine Jonsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
    Proffsig. Lugn och balanserad trots turbulensen på marknaden. Läs mer
    2020-04-09 Madeleine J svarar Karl Gustav R
    Tack snälla Karl Gustav för förtroendet att hjälpa er med lägenhetsförsäljningen och tack för de fina orden. Önskar en trevlig Påsk!
  • 2020-04-04

Elias G skrev om Irna Arvill en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
    Vi har köpt en lägenhet i förbehåll att vi säljer vårat hus. Irna bemöte oss på ett väldigt bra och proffsigt sett, mycket trevlig att prata med och kunde svara på våra frågor. Och dom frågorna hon var osäker på så kollade hon upp dom och återkopplade väldigt snabbt.
    Hon tog sig tid för oss och vissade lägenheten en extra gång innan vi bestämde oss det uppskattade jag och min sambo. Hon får 5 av 5 av oss. Skulle vi sälja lägenheten i framtiden så kommer vi kontakta Irna. Läs mer
    2020-04-14 Irna A svarar Elias G
    Stort tack för er återkoppling, roligt att ni fått huset sålt och så ser vi fram emot tillträdet nu.
  • 2020-04-02

Kalmar Kommun A skrev om Irna Arvill en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
    Bra och snabbt jobbat, god kommunikation Läs mer
  • 2020-03-26

Birgitta O skrev om Emil Borgemo en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
    Jag har sålt en villa byggd 1974.
    Har bott i huset i 45 år.
    Fastigheten är underhållen men inte totalrenoverad.
    Jag fick ett stort förtroende för Emil vid första mötet.
    Mycket trevlig, lugn och saklig. God lyssnare och förstående.
    Tillgänglig på alla sätt för frågor och funderingar.
    Tyvärr låg utgångsbudet för högt och en viss besvikelse naturligtvis när slutbudet hamnade långt under det.
    Men jag har förståelse för den nu rådande situationen i samhället. Läs mer
    2020-03-26 Emil B svarar Birgitta O
    Tack Birgitta för den fina rekommendationen, även om vi inte riktigt nådde till målet när det gäller slutpriset. Jag önskar dig nu lycka till med din nya lägenhet och hoppas du ska trivas.
  • 2020-03-25

Norregårdh M skrev om Katrin Franander en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
    Vi har sålt en bostadsrätt med hjälp av Katrin Franander. Vi är mycket nöjda med hennes arbete och trevliga bemötande. Hon gjorde ett snabbt och förtroendefullt arbete. Läs mer
    2020-03-26 Katrin F svarar Norregårdh M
    Tusen Tack Marie och Göran för förtroendet! Nöjet var helt på min sida att få förmedla en så fin bostad. Stort lycka till med ert nya boende, resor och golfspelandet!
  • 2020-03-18

Michaela C skrev om Madeleine Jonsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
    Köpt en bostadsrätt, av en väldigt trevlig och intresserad mäklare. Hon ringde både innan och efter visningen och undrade om det var något vi undrade om. Hon har hållit kontakt med oss efter vi budade hem lägenheten, Om hon kan hjälpa till med något. Kan varmt rekommendera denna genuint trevliga, glada och kompettenta mäklare. Läs mer
    2020-03-19 Madeleine J svarar Michaela C
    Tack snälla Michaela för de fina orden! Jag hoppas E kommer trivas i den nya bostaden.
  • 2020-03-17

Birgitta R skrev om Göran Wallgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
    Sålt ett enplanshus.Haft bra kontakt hela vägen så vi är mycket nöjda Läs mer
    2020-03-17 Göran W svarar Birgitta R
    Tack Birgitta för din rekommendation, det var roligt att det blev en så bra försäljning.
    Hoppas ni kommer trivas i er nya lägenhet.
  • 2020-03-13

Josue L skrev om Göran Wallgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
    Köpte hus av Göran. Fantastiskt bemötande! Mötte alla våra förväntningar. Vi tycker det var en mycket bra genomgång vid kontraktsskrivande gällande vår villa. Göran skötte förhandlingen på ett för alla parter bra sätt. Skulle starkt rekommendera Göran som mäklare. Läs mer
    2020-03-13 Göran W svarar Josue L
    Tack Josue för det fina omdömet, det betyder mycket för mig.
    Lycka till med försäljning och flytt framöver!
  • 2020-03-12

Lovisa R skrev om Emil Borgemo en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
    Emil har skött vår husförsäljning exemplariskt. Han har varit noggrann och mött alla våra frågor på ett professionellt sätt hela vägen. En riktig 🌟! Läs mer
    2020-03-12 Emil B svarar Lovisa R
    Stort tack för rekommendationen Lovisa! Önskar er all lycka med flytten och nya huset!
  • 2020-03-07

Lars-erik S skrev om Göran Wallgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar

Mvh Yvonne & Lars Läs mer
    2020-03-09 Göran W svarar Lars-erik S
    Tack Lars-Erik för din rekommendation, det var verkligen en bra och konstruktiv förhandling.
    Hoppas det blir riktigt bra med ert nya boende!
  • 2020-03-05

Robert S skrev om Mats Arnesson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
    Vi har köpt en villa i Nybro, och i samband med köpet har vi även anlitat Svensk fastighetsförmedling för att sälja vår bostadsrätt. Bemötandet har varit trevligt, tydligt och tryggt. Därför blir betyget utmärkt för mäklaren Mats Arnesson och för svensk fastighetsförmedling! Läs mer
  • 2020-03-05

Fuad G skrev om Katrin Franander en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
    En jätte bra bemötande med kunnighet och med proffesionellt inställning. Läs mer
    2020-03-06 Katrin F svarar Fuad G
    Tusen tack för ett fint omdöme! Du kommer trivas bra i din nya bostad.

Ann-louise K skrev om Elin Taube en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
    Trevlig glad mäklare . Inget att anmärka på . Hjälpsam både med försäljning av lägenhet och liten del av hus letandet . Vi är nöjda . Läs mer
  • 2020-03-03

Jessica N skrev om Alexander Midjich en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
    Vi har sålt en villa och det gick så himla smidigt. All kontakt mer vår mäklare har varit enkel och tydlig vilket underlättar för oss som säljare. Glad och väldigt trevlig, rekommenderas starkt! Läs mer
    2020-03-03 Alexander M svarar Jessica N
    Tack Jessica för rekommendationen. Vad glad jag blir av att höra att ni är nöjda med processen och er upplevelse av hela försäljningen.
  • 2020-03-03

Britt-marie Yvonne Ö skrev om Alexander Midjich en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
    Sålt villa L+
    Seriöst o Professionellt
    Att sälja fastigheten, vilket han gjorde snabbt
    Positivt och respektfullt Läs mer
    2020-03-03 Alexander M svarar Britt-marie Yvonne Ö
    Tack Britt-Marie för rekommendationen, det uppskattas. Fina ord som du beskriver det hela med och jag är glad att jag fick förtroendet att få hjälpa er med denna förmedling.
  • 2020-03-03

Hans Christer R skrev om Philip Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Öland Färjestaden
    Sålt en fastighet genom Svensk fastighetsförmedling, Philip Andersson.
    Philip har på ett mycket proffesionellt sätt målmedvetet, strategisk arbetat med försäljningen samt hela tiden hållit mig underrättad från intag till en lyckad försäljning. Kan varmt rekommendera Philip som mäklare. Läs mer
    2020-03-03 Philip A svarar Hans Christer R
    Tack för ditt fina omdöme Christer. Det glädjer mig över att vårt samarbete blev så lyckat och en fin affär till slut. Det har varit jättetrevligt att få förtroendet att hjälpa dig med försäljningen av din fastighet.

Linus P skrev om Emil Borgemo en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
    Jag blev väl bemött av Emil från första gången vi träffades. Så det finns inget och klaga på Läs mer
    2020-03-03 Emil B svarar Linus P
    Tack för rekommendationen Linus. Hoppas du ska trivas i nya huset!

Jim H skrev om Alexander Midjich en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
    Bostadsrätt
    Bra
    Efter förväntan ja Läs mer
    2020-03-03 Alexander M svarar Jim H
    Tack för din rekommendation. Vi fick till en väldigt bra försäljning av lägenheten!
  • 2020-02-27

Kristoffer S skrev om Madeleine Jonsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
    Utmärkt! Lite bred kalmaritiska men om man tycker sådant är charmigt så har man hittar rätt!

I övrigt så har det varit en mycket smidig och trevlig upplevelse som säljare. Läs mer
    2020-03-13 Madeleine J svarar Kristoffer S
    Tack Kristoffer för du tog dig tiden att skriva några rader. Det betyder mycket. Jag hoppas det går bra i ditt nya boende och att du kommer trivas!
  • 2020-02-27

Mikael O skrev om Philip Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Öland Färjestaden
    Bemötande, problemlösare, lyhörd Läs mer
    2020-02-27 Philip A svarar Mikael O
    Tack för ditt omdöme! Nu hoppas vi på en lika bra affär med försäljningen av ert eget boende!
  • 2020-02-24

Nora S skrev om Alexander Midjich en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
    Jag och min pojkvän har precis köpt en lägenhet i Kalmar och det hela började redan jättebra när vi hittade en lägenhet som inte låg ute för försäljning ännu utan bara under förberedelse, men det gick ändå att anmäla intresse. Därefter kontaktade mäklaren oss och ordnade en privat visning till denna vilket verkligen uppskattades av oss och bemötandet var jättebra! Vi ville ha lägenheten och från det att vi gav beskedet så gick det väldigt snabbt tills att vi skrivit på, vilket jag inte trodde det skulle göra. Men det kändes jättekul och skönt! Snabbt och smidigt och allt känns superbra inför flytt. Vi kunde inte blivit nöjdare! Läs mer
    2020-03-03 Alexander M svarar Nora S
    Vad kul att läsa att ni är så nöjda med affären. Jag hoppas att ni kommer trivas bra i er nya lägenhet, tiden går snabbt och snart är det dags för er att flytta in också :) Stort tack för era vänliga ord och för er fina rekommendation.
  • 2020-02-20

Kenneth S skrev om Alexander Midjich en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
    Vi har köpt en villa.

Blev bemötta med en positiv och korrekt inställning.

Vi är nöjda med våra kontakter. Läs mer
    2020-03-03 Alexander M svarar Kenneth S
    Tack för er rekommendation och att ni upplever att ni fått ett bra och positivt bemötande. Ni har både sålt och köpt via oss och jag hoppas att ni kommer bli nöjda med allt.
  • 2020-02-19

Hanna K skrev om Philip Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Öland Färjestaden
    Köpt tomt genom Philip, varit bra kontakt, alltid trevlig m.m. Kunde ha haft mer kontakt under själva budgivningen men annars bra! Trevlig och uppfyllde våra önskemål om att det skulle gå snabbt och smidigt. Läs mer
    2020-02-21 Philip A svarar Hanna K
    Tack för ditt omdöme Hanna! Hoppas nu att bygget rullar vidare så småningom.

Larmgatan 28, 392 32 Kalmar