Alla kategorier Mäklare Kalmar Kalmar Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Kalmar

Svensk Fastighetsförmedling Kalmar

Larmgatan 28, 392 32 Kalmar — Visa karta

Välkommen till Svensk Fastighetsförmedling Kalmar!

Här hos oss hittar du en av Sveriges absolut äldsta bobutiker, därför är det en självklarhet att vi har massor av kunskap och erfarenhet inom mäklaryrket. Vi är ett sammansvetsat team mäklare och mäklarassistenter som har koll på varje vrå och bostad i Kalmar. Vi täcker hela området runt Simrishamn, Oskarshamn, Laholm och Ölands vackra södra udde.

Med oss som mäklarfirma får du råd och stöd under hela bostadsaffären. Vi brinner verkligen för att du ska bo bra!

Läs vad 62 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Kalmar

• Stephanie L
    Stephanie L skrev om Göran Wallgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
    Köpte en bostadsrätt där jag tyvärr inte kunde vara med på visningarna men jag fick ist en extravisning. Fick jättebra intryck på visningen, där mäklaren fanns där för att svara på frågor men lät mig titta runt ifred.
    När jag sen valde att gå vidare med budgivning fick jag bra respons och mötet vid kontraktsskrivning var superproffsigt. Väldigt nöjd! Läs mer
  • Fatme F
    Fatme F skrev om Göran Wallgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
    Hej!
    vi ar sålt vårt bostad.
    Mäklaren var mycket trevlig och respektfull.
    Han gör sitt jobb på ett professionellt sätt.
    Våra förväntningar att får det högsta priset vi önskat och blev det rekord pris.
    Vi var väldigt nöjda från första mötet tills vi sålde bostaden. Läs mer
  • Aram A
    Aram A skrev om Alexander Midjich en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
    Jag köpte en bostadsrätt av svensk fastighetsförmedling. Mäklaren var mycket serviceinriktad och jag fick all den hjälp jag behövde. Jag rekomenderar svensk fastighetsförmedling till er som ska köpa en ny bostad. Läs mer
  • Peter S
    Peter S skrev om Emil Borgemo en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
    Köpt ett funkishus i Torsås. Emil är en trevlig och lätt person att göra med och kan bara säga gott om honom på en skala på 10 så är han en 11. Läs mer
    2018-05-01 Emil B svarar Peter S
    Tack Peter! Roligt att ni är nöjda. /Emil
  • Siv-Ping V
    Siv-Ping V skrev om Alexander Midjich en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
    Vi köpte ett hus via Alexander. Han var lugn, tålmodig och tydlig. Fick snabba svar från honom på frågor som vi hade eller så tig han reda på det snabbt. Dessutom verkade han även omtänksam. Läs mer
  • Marica Christine B
    Marica Christine B skrev om Göran Wallgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
    Jag har gjort många fastighetsaffärer men denna gången var Mäklaren absolut outstanding . Han tillgodosåg både våra intressen som köpare samt säljarnas intressen . Professionellt och med humor , vågar säga att vi är all väldigt nöjda och kan varmt rekommendera Göran Wallgren för kommande uppdrag .
    Marica Broman Läs mer
  • Ingrid V
    Ingrid V skrev om Elin Taube en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
    Sålt 3-rums lägenhet på Skräddaretorpsvägen 3 A

Jag har fått mycket vänligt bemötande av Elin även av Katrin.
    Mina förväntnigar var naturligtvis att få lägenheten såld.

Är tacksam stt det blev en så snabb affär. Läs mer
  • Josefin J
    Josefin J skrev om Göran Wallgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
    1.5 hus . Trevligt bemötande och härlig personlighet ! Läs mer
  • Alivresh J
    Alivresh J skrev om Göran Wallgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
    Jag kännde trygghet från första mötet.
    Göran är proffs på det han gör. Bra bemötande och kan svara på det mesta. Läs mer
  • Monika L
    Monika L skrev om Göran Wallgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
    Ett mycket bra bemötande , jag kände mig "trygg" med honom från första mötet. Han gav mig de råd och stöd jag behövde. Läs mer
  • Åke W
    Åke W skrev om Iréne Fohlin en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
    Jag har varje gång bemötts med respekt och kunskap samt vägledning. Vänlighet och trevligt har det varit och när jag rusat iväg så har återförts på spåret på ett väldigt bra sätt. Jag är helnöjd med Ir'ene som min mäklare. Åke Läs mer
    2018-04-07 Irene F svarar Åke W
    Hej och stort tack för de fina orden. Mycket trevligt att göra affär med er. /mvh Irene
  • Anna-Maria E
    Anna-Maria E skrev om Iréne Fohlin en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
    Jag har fått ett bra bemötande ang uppdraget och är till fullo nöjd
    Uppdraget tillhörde ju inte det mest lättsålda objektet och inte heller den mest lämpade årstiden för uppdraget Läs mer
    2018-03-26 Irene F svarar Anna-Maria E
    Stort tack för din reco -det uppskattar jag! Mvh Irene
  • Irmgard Irene F
    Irmgard Irene F skrev om Emil Borgemo en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
    We bought house with Emil.
    Very professional and beside of his professioanality a very kind and friendly attention.
    We were very content.
    Irma Flohr and Enrique Nunez Läs mer
    2018-04-05 Emil B svarar Irmgard Irene F
    Thank you very much Irma & Enrique! I'm very glad to hear that you are contented.
  • Jane S
    Jane S skrev om Göran Wallgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
    Göran Wallgren har på ett yrkesmässigt plan varit ett stöd för oss, när vi för första gången sålt ett hus. Smidigt och snabbt.
    Hans kapacitet som säljare, skulle troligen öka om ledningen för svenskfast skärpte rutinerna.
    MVH
    Jane och HansG Svensson Läs mer
  • Eva M
    Eva M skrev om Emil Borgemo en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
    jag har sålt en villa. jag blev mycket bra bemött av mäklaren och han levde upp till dom förväntingar vi hade. vi är väldigt nöjda. Läs mer
    2018-04-05 Emil B svarar Eva M
    Tack Eva! Vad roligt att ni är nöjda!
  • Jenny A
    Jenny A skrev om Göran Wallgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
    Väldigt trevligt bemötande, proffsig och påläst. Var väldigt behjälplig med att ta reda på alla våra frågor, gav oss mycket tid på visningen och återkopplade snabbt till oss även efter visningen. Läs mer
  • Kennert Inge Lars-Åke P
    Kennert Inge Lars-Åke P skrev om Elin Taube en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
    helnöjd med det bemötande vi fick av Elin,toppen! Läs mer
    2018-02-28 Elin T svarar Kennert Inge Lars-Åke P
    Tack Kennert för att du tog dig tid att lämna en rekommendation! Nöjet var helt på min sida! /Elin
  • Patric O
    Patric O skrev om Elin Taube en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
    Trevlig och effektiv. Gick noga igenom allt vi behövde veta i samband med försäljningen.
    Lättillgänglig vid eventuella frågor.
    Rekommenderas. Läs mer
    2018-02-28 Elin T svarar Patric O
    Tack för rekommendationen Patric! Tacksam för att jag fick förtroendet och nöjet var helt mitt! Må väl! /Elin
  • Linda F
    Linda F skrev om Elin Taube en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
    Över förväntan! Väldigt bra. Rekommenderar henne varmt. Är oerhört nöjd för första gången med en mäklare! Läs mer
    2018-02-12 Elin T svarar Linda F
    Tack snälla du för rekommendationen! /Elin & Katrin
  • Berit A
    Berit A skrev om Elin Taube en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
    Tydligt, rakt och med trygg serviceinriktning. Så upplevde jag bemötandet. Som äldre pensionär behöver man någon att luta sig mot lite extra, kunna känna tillit helt och fullt. Läs mer
    2018-02-12 Elin T svarar Berit A
    2018-02-12 Elin T svarar Birgitta J
    Tack för förtroendet Birgitta! /Elin
  • Eva E
    Eva E skrev om Elin Taube en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
    Elin var mycket engagerad i min försäljning av lägenheten.Hennes positiva sätt och starka vilja gjorde att jag kände mej trygg.Det var dom svåraste månaderna december-januari.Jag rekomendera henne varmt. Läs mer
    2018-02-12 Elin T svarar Eva E
    Tack bästa Eva för förtroendet, vi var ett bra team! /Elin
  • Ingrid H
    Ingrid H skrev om Elin Taube en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
    Elin är mycket professionell och oerhört vänlig och förstående för en säljares svåra belägenhet. Läs mer
    2018-02-12 Elin T svarar Ingrid H
    Tack snälla Ingrid för rekommendationen! /Elin
  • Inger C
    Inger C skrev om Elin Taube en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
    Vi fick ett bra bemötande av Elin Taube på Svensk Fastighetsförmedling och tycker att hon utfört uppdraget på ett proffsigt sätt.

Inger Carlsson/Lennart Carlsson Läs mer
    2018-02-12 Elin T svarar Inger C
    Tack Inger och Lennart för förtroendet! Bästa hälsningar, Elin
  • Jacob V
    Jacob V skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
    Fantastisk bra mäklare! Rekommenderar till både säljare och köpare! Läs mer
  • Gunnie N
    Gunnie N skrev om Göran Wallgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
    Hög servicegrad och positivt och trevligt bemötande. Läs mer
  • Sofia E
    Sofia E skrev om Göran Wallgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
    Mycket professionellt och trevligt bemötande. Han var även påläst och vänlig. Jag är mycket nöjd och kan rekommendera Göran som mäklare. Läs mer
  • Carina P
    Carina P skrev om Göran Wallgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
    Göran har ett professionellt och positivt bemötande i alla kontakter. Huset är sålt och det var min förhoppning så förväntningen är uppfylld. Det som kan förbättras är återkoppling efter visningarna. Det hade varit bra om vi bestämt hur den skulle göras. Det var jag som tog kontakt några timmar efter avslutad visning. Bättre om vi hade kommit överens, som säljare var jag bara nyfiken på hur många som kommit på visningen. Tack annars, bra jobbat! Läs mer
  • Kerstin M
    Kerstin M skrev om Elin Taube en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
    Elin är perfekt som mäklare! Hon har lyssnat på vad vi önskat och har jobbat väldigt snabbt och effektivt, precis efter våra önskemål!
    Elin är glad och pigg och väldigt lätt att tycka om och att känna förtroende för. Hon är mycket påläst och vet vad hon pratar om. Vi vill gärna ha Elin som mäklare om vi ska köpa eller sälja längre fram i tiden. Vi kommer absolut att rekommendera Svensk Fastighetsförmedling och då givetvis Elin till vänner, familj och andra som behöver en mäklare!
    Vi är med andra ord supernöjda :) :)
    Hälsningar från Kerstin och Mikael! Läs mer
    2017-12-18 Elin T svarar Kerstin M
    Tack för det otroligt fina omdömet! Och tack för att jag fick hjälpa er med försäljningen! Önskar er all lycka i det nya boendet! Varma hälsningar, Elin
    Kerstin M, Elin T gillar detta
  • Barbro S
    Barbro S skrev om Elin Taube en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
    Mycket trevlig.
    Förklarade hur försäljningen går till på ett mycket bra och enkelt sätt. Läs mer
    2017-12-18 Elin T svarar Barbro S
    Tack Barbro för omdömet! Bästa hälsningar, Elin
  • Ann-charlotte B
    Ann-charlotte B skrev om Göran Wallgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
    Seriös med humor.
    Fick genast förtroende för honom. Läs mer
  • Andreas N
    Andreas N skrev om Göran Wallgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
    Kanonbra mäklare i alla avseenden! Noggrann och serviceminded med en stor portion humor och enorm kunskap :)!
    Rekommenderas varmt alla dagar om året! Läs mer
  • Linda S
    Linda S skrev om Elin Taube en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
    Trevligt och bra bemötande.
    Höll sig i bakgrunden men hela tiden tillgänglig för frågor. Läs mer
    2017-12-07 Elin T svarar Linda S
    Tack Linda för att du tog dig till att skriva ett omdöme!
  • Marina P
    Marina P skrev om Elin Taube en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
    Vi är 100% nöjda med bemötandet vi fick under hela vår försäljningsprocess. Elin är en glad och trevlig person som man snabbt får förtroende för. Hon är ödmjuk inför uppdraget hon fått men är också driven och har ett klart fokus på att komma till ett bra avslut på försäljningen. Hon ger kunden bra och snabb feedback under hela processen. Vi kan varmt rekommendera Elin och Svensk fastighetsförmedling till alla som funderar på att sälja sin bostad. Läs mer
    2017-11-24 Elin T svarar Marina P
    Tack snälla Marina för det otroligt fina omdömet. Nöjet var helt på min sida! /Elin
  • Katarina Z
    Katarina Z skrev om Elin Taube en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
    Vänlig, serviceminded, löste de frågor som uppstod. Läs mer
    2017-11-20 Elin T svarar Katarina Z
    Tack Katarina för omdömet! /Elin
  • Martin J
    Martin J skrev om Göran Wallgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
    Mycket kunnig och väldigt duktig i de personliga möterna Läs mer
  • Emmy  J
    Emmy J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
    Göran Wallgren på Svensk Fastighetsförmedling:

Påläst och kunnig mäklare med en hög servicegrad, professionellt bemötande och stort engagemang. Läs mer
    Representant för Svensk Fastighetsförmedling gillar detta
  • Asta A
    Asta A skrev om Elin Taube en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
    Toppenbra så bra bemötande trevlig o glad o positiv Läs mer
    2017-11-20 Elin T svarar Asta A
    Tack Asta för den fina rekommendationen! /Elin
    Elin T, Representant för Svensk Fastighetsförmedling gillar detta
  • Carl Johan A
    Carl Johan A skrev om Emil Borgemo en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
    Seriöst och trevligt bemötande. Vår mäklare Emil och Svensk Fastighetsförmedling i Kalmar levde väl upp till förväntningarna. Läs mer
    Representant för Svensk Fastighetsförmedling gillar detta
  • Sebastian J
    Sebastian J skrev om Elin Taube en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
    Fantastiskt professionell mäklare. Kan varmt rekommendera Elin för båda försäljning och köp av bostad. Läs mer
    2017-11-20 Elin T svarar Sebastian J
    Tack Sebastian för den fina rekommendationen! /Elin
    Representant för Svensk Fastighetsförmedling, Elin T gillar detta
  • Carina E
    Carina E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
    Är väldigt nöjd med bemötande av mäklaren. Engagemang och närvaro.
    Positiv upplevelse Läs mer
  • Lars H
    Lars H skrev om Petter Hellström en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
    Professionell
    Väldigt hög servicenivå
    Tydlig - inga överraskningar
    Fantastiskt trevlig
    Tog väl hand om både oss som säljare och våra köpare Läs mer
  • Ulrika Z
    Ulrika Z skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
    Mycket bra bemötande. Man kände sig trygg. Läs mer
  • Magnus W
    Magnus W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
    Trevligt bemötande och med intresse för kundens bästa! Läs mer
  • Marielle H
    Marielle H skrev om Petter Hellström en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
    Tydlig med informationen och förstod mina önskemål. Hade efter första mötet mest kontakt med assistenten. Läs mer
  • Ulrika E
    Ulrika E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
    Proffessionellt och hjärtligt bemötande. Läs mer
  • Lisa Å
    Lisa Å skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
    Mycket bra bemötande, även god service och vilja att göra allt för att kunden ska vara nöjd. Ger ett starkt förtroende och bra kund kontakt hela vägen. Jätte nöjd över valet av mäklare. Läs mer
  • Björn H
    Björn H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
    Mats gjorde en utmärkt analys av fastighetens värde och marknadsförde sedan objektet så att det verkligen syntes för dem som kunde vara intresserade. Läs mer
  • Börje T
    Börje T skrev om Emil Borgemo en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
    Proffesionellt bemötande och seriöst arbete. Läs mer
  • Kent L
    Kent L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
    Stabil och okej försäljning av huset. Läs mer

Larmgatan 28, 392 32 Kalmar