Alla kategorier Mäklare Kalmar Kalmar Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Kalmar

Svensk Fastighetsförmedling Kalmar

Larmgatan 28, 392 32 Kalmar — Visa karta

Välkommen till Svensk Fastighetsförmedling Kalmar!

Här hos oss hittar du en av Sveriges absolut äldsta bobutiker, därför är det en självklarhet att vi har massor av kunskap och erfarenhet inom mäklaryrket. Vi är ett sammansvetsat team mäklare och mäklarassistenter som har koll på varje vrå och bostad i Kalmar. Vi täcker hela området runt Simrishamn, Oskarshamn, Laholm och Ölands vackra södra udde.

Med oss som mäklarfirma får du råd och stöd under hela bostadsaffären. Vi brinner verkligen för att du ska bo bra!

Läs vad 172 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Kalmar

• Roger A

2019-05-23

Roger A skrev om Philip Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Öland Färjestaden
    Sålt en villa
    Mycket bra bemötande och trevligt
    Proffsigt arbete och bra upplägg
    Bara nöjd Läs mer
    2019-05-24 Philip A svarar Roger A
    Tack för ditt omdöme Roger! Hoppas ni skall trivas i ert nya boende i Färjestaden till sommaren.
  • 2019-05-23

Gun O skrev om Elin Taube en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
    Vi är mycket nöjda med Elin och hennes sätt att hantera försäljningen av familjens bostad på Vasallgatan i Kalmar.
    Våra behov och förväntningar hanterades och infriades på ett sätt som visar på god erfarenhet. Elin presenterade hela processen från värdering till försäljning, med alla delmoment specificerade.
    Vi kan, mot bakgrund av detta, med varm hand rekommendera Elin till motsvarande uppdrag.

Vänligen
    Fam. Olsson, Nyqvist Läs mer
    2019-05-23 Elin T svarar Gun O
    Tack snälla ni för de fina orden. Var ett nöje att vara en del av processen! Mvh, Elin
  • 2019-05-21

Cecilia N skrev om Emil Borgemo en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
    Sålt en villa
    Proffsigt bemötande och stor kunskap
    Förväntade mig guidning av försäljning och det fick jag.
    Förväntar mig även lite uppföljning och hjälp efter.

Positiv upplevelse. Läs mer
    2019-05-21 Emil B svarar Cecilia N
    Roligt att höra att du är nöjd! Tack för den fina rekommendationen.
  • 2019-05-19

Obos J skrev om Katrin Franander en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
    Ett bra och trevligt bemötande! Leverans enligt vad som avtalats. Läs mer
  • Karin D

2019-05-18

Karin D skrev om Emil Borgemo en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
    Vi har sålt vårt fritidshus med gäststuga. Mäklarn Emil Borgemo var trevlig och kunnig med korrekt uppträdande.
    Emil Borgemo uppfyllde våra förväntningar. Läs mer
    2019-05-18 Emil B svarar Karin D
    Tack så mycket för rekommendationen Karin. Ha det gott!
  • 2019-05-17

Johnny F skrev om Emil Borgemo en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
    Lyhörd vad kunden framfört vid köp av sommarstuga samt försäljning. Första etappen med köp sommarstuga avklarad till full belåtenhet. Andra etappen kvar men med denna kreativitet blir det nog inga problem Läs mer
    2019-05-20 Emil B svarar Johnny F
    Tack Johnny för rekommendationen. Hoppas ni ska trivas i nya sommarstugan!
  • Linda T

2019-05-17

Linda T skrev om Katrin Franander en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
    Katrin är smart, professionell, har stort kundfokus, är snabb med återkoppling och hade ett stort hjärta var med hela vägen när hon sålde vår bortgångna mammas lägenhet. Läs mer
    2019-05-18 Katrin F svarar Linda T
    Stort tack Linda för fint omdöme. Trevligt att våra vägar korsades igen även om man önskat att det varit under andra omständigheter. Önskar dig en fin sommar! /Katrin
  • Ingrid V

2019-05-16

Ingrid V skrev om Alexander Midjich en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
    Mitt betyg är utmärkt . Har köpt en bostad på Skräddaretorpsvägen.

Jag blev bra bemött av mäklaren. Jag hade inga särskilda
    förväntningar.

Sammanfattningsvis var det en snabb och bra affär Läs mer
  • 2019-05-12

Inga-Lena A skrev om Katrin Franander en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
    Mycket trevlig mäklare mycket bra återkoppling Vi är jättenöjda Läs mer
    2019-05-18 Katrin F svarar Inga-Lena A
    Tack Inga-Lena och Roy, det har varit ett nöje att vara med er i hela denna processen. Hoppas ni kommer trivas fint på Råstenen. //Katrin
  • Bo Ä

2019-05-11

Bo Ä skrev om Mats Arnesson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
    Vi har sålt vår hästgård, en uppgift som kräver kunskap, kommunikation och engagemang.
    Mats har tagit sig an detta uppdrag på ett förträffligt sätt och hjälpt oss hela vägen till en lyckad affär. Läs mer
  • 2019-05-10

Kevin L skrev om Katrin Franander en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
    Jag har köpt ett radhus, där jag på visningen blev vänligt bemött av mäklaren som beskrev objektet väldigt bra och föreningen.
    Jag tyckte hon gjorde ett bra jobb. Läs mer
    2019-05-10 Katrin F svarar Kevin L
    Tack Kevin! Hoppas ni ska trivas superbra i lägenheten! Stort lycka till!
    //Katrin
  • 2019-05-10

Eva-Lena E skrev om Katrin Franander en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
    Sålt en bostadsrätt.
    Bra bemött av mäklaren.
    Mycket nöjd. Läs mer
    2019-05-10 Katrin F svarar Eva-Lena E
    Tack Eva-Lena! Hoppas du och dottern ska trivas i er nya bostad. Lycka till!
    //Katrin
  • 2019-05-05

Åke Bertil Harald G skrev om Emil Borgemo en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
    Trevligt bemötande och bra kunskap om området. Klar och tydlig information, inget krångel. Läs mer
    2019-05-05 Emil B svarar Åke Bertil Harald G
    Tack för förtroendet att hjälpa er med försäljningen och för den fina rekommendationen!
  • 2019-04-23

Annette F skrev om Alexander Midjich en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
    Jag har just sålt mitt hus som jag bott väldigt länge i. Under den processen har min mäklare, Alexander Midjich på Svensk Fastighetsförmedling i Kalmar, varit en verklig klippa. Han är professionell, vänlig och pedagogisk. Jag känner trygghet, inte minst genom systemet med att huset varudeklareras vilket är bra för både säljare och köpare. Dessutom vet jag att jag får stöd och hjälp under hela proceduren inte bara det som handlar om att själva budgivningen utan också överlåtelsen och att göra rätt i pappersexercisen. Jag hade höga förväntningar på Svensk Fastighetsförmedling, och Alexander har verkligen infriat dessa.
    Anette Forsberg Läs mer
    2019-04-23 Alexander M svarar Annette F
    Hej Anette, tack för det fina omdömet. Det gläder mig att du är nöjd med mitt arbete under försäljningen. Ett bra resultat blev det ju också :)
  • 2019-04-23

Magnus L skrev om Emil Borgemo en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
    Emil hade rätt inställning till vårt hus och såg potentialen!
    Han ingav ett mkt seriöst och klokt intryck.
    Han gjorde allt vi förväntade oss och var en toppenmäklare. Läs mer
    2019-04-23 Emil B svarar Magnus L
    Tack Magnus och Carina för den fina rekommendationen och för förtroendet. Önskar er lycka till med flytten och hoppas ni ska trivas på nya stället!
  • Jimmie W

2019-04-19

Jimmie W skrev om Emil Borgemo en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
    Emil gav ett förtroendeingivande intryck från start. Sen gick allt fort och huset såldes snabbare än man kunde blinka.
    Rekommenderar Emil alla dagar i veckan. Läs mer
    2019-04-21 Emil B svarar Jimmie W
    Härligt att höra att ni är nöjda Jimmie! Lycka till med flytten söder ut nu!
  • 2019-04-16

Fredrik H skrev om Elin Taube en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
    Sålde vår bostadsrätt.
    Hela affären kändes väl organiserad och planerad, hon var väldigt lyhörd för våra önskemål samtidigt som vi fick bra vägledning. Läs mer
    2019-04-17 Elin T svarar Fredrik H
    Tack Fredrik för de fina orden! /Elin
  • Kerstin A

2019-04-15

Kerstin A skrev om Mats Arnesson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
    Jag har sålt min villa med hjälp av Svensk Fastgihetsförmedling och blivit väl bemött på ett trevligt och lättsamt sätt utan några märkvärdigheter Läs mer
  • Margareta R

2019-04-15

Margareta R skrev om Katrin Franander en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
    Köpt Bostadsrätt i Kalmar
    Supermäklare som förstod att vi ville handla snabbt och gjorde allt för att tillmötesgå vår önskan
    Proffsigt samt glatt trevligt och familjärt
    ALLA
    5 + KAN INTE BLI BÄTTRE Läs mer
    2019-04-15 Katrin F svarar Margareta R
    Tusen Tack Margareta! Det var väldigt roligt att hjälpa er. Är övertygad om att ni kommer trivas fint i Kalmar. //Katrin
  • 2019-04-08

Stefan J skrev om Göran Wallgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
    Fritidshus Arbygatan 13, Vassmolösa.
    Mäklaren är mycket profesionell, samt förklarar på ett mycket utförligt och tydligt sätt.
    Bästa betyget till Göran! Läs mer
    2019-04-09 Göran W svarar Stefan J
    Tack för ditt omdöme, hoppas ni kommer trivas i huset!
  • 2019-04-04

Mats A skrev om Mats Arnesson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
    Köpt bostad på södra området Kalmar. Vänligt och proffsigt bemötande! Läs mer
  • 2019-03-26

Hans Göte Ingemar P skrev om Emil Borgemo en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
    Har sålt enfamiljshus på landet. Blev mycket bra bemött av mäklaren. Han var mycket noggrann och tydlig och förklarade på ett bra sätt hur allt skulle gå till. Han kom med synpunkter angående tidpunkten för igångsättande med försäljning och visning vilket visade sig vara helt rätt. Försäljningen gick snabbt och bra , över förväntan. Vi är mycket nöjda och kan mycket väl rekommendera honom. Läs mer
    2019-04-21 Emil B svarar Hans Göte Ingemar P
    Tack Ingemar och Joyce!
    Vad roligt att ni är nöjda. Hoppas ni ska trivas i nya lägenheten nu.
  • Carl R

2019-03-23

Carl R skrev om Katrin Franander en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
    Personlig kontakt med en proffsig mäklare. Hon peppade o fanns alltid där för att hjälpa till eller ge tips. Läs mer
    2019-04-15 Katrin F svarar Carl R
    Tack Lisa och Calle! Det har varit ett nöje att hjälpa er. Hoppas att ni ska trivas superbra i er nya bostad! //Katrin
  • Kerstin A

2019-03-16

Kerstin A skrev om Göran Wallgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
    Sålt en villa,trevligt bemötande,erfaren och kunnig mäklare,mycket nöjd med försäljningen. Läs mer
    2019-03-18 Göran W svarar Kerstin A
    Tack för förtroendet och omdömet, det värmer!
  • 2019-03-12

Per-Olof I skrev om Alexander Midjich en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
    Sålt vår villa i Vassmolösa. Trevlig mäklare. Så vi är nöjda av både köparen o mäklaren. Läs mer
    2019-03-12 Alexander M svarar Per-Olof I
    Hej Per-Olof, tack för ert omdöme och härligt att höra att ni är nöjda. / Alexander
  • 2019-03-12

Anna L skrev om Alexander Midjich en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
    Alexander har varit väldigt hjälpsam och tillmötesgående. Läs mer
    2019-03-12 Alexander M svarar Anna L
    Hej Anna, tack för ditt omdöme och kul att du är nöjd med allt.
  • 2019-03-11

Anne-Marie M skrev om Alexander Midjich en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
    Vi sålde en fristående villa. Alexander var alltid lugn, vänlig saklig och kunnig. Förväntningarna på priset var från början högre än vi fick men en vattenskada visade sig vara större än befarat så priset fick sänkas. Till slut var alla nöjda med affären och om vi hade ett hus till att sälja skulle vi be Alexander om hjälp igen.
    Anne-Marie och Bo Malmberg Läs mer
    2019-03-12 Alexander M svarar Anne-Marie M
    Hej Anne-Marie och Bo, Tack för de fina orden. Det var tråkigt med vattenskadan som nämnts men resultatet blev ju ändå bra till slut. Ha det gott! Mvh Alexander
  • 2019-03-09

Katarina B skrev om Emil Borgemo en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
    Köpte hus i Söderåkra.
    Mäklaren var vänlig, tydlig, uppmärksam, mycket trevlig. Öppen och ärlig lyssnade och informerade - påverkade inte vårt beslut på något sätt. Upplevde att han blev lika glad som oss. Fann lösningar för vissa problem vi hade med köpet. Läs mer
    2019-03-09 Emil B svarar Katarina B
    Stort tack för den fina rekommendationen Katarina! Hoppas ni ska trivas i ert nya hus.
  • 2019-03-08

Ramin R skrev om Alexander Midjich en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
    Ni är bästa, speciellt Mikael, tung är du!!! Läs mer
    2019-03-12 Alexander M svarar Ramin R
    Tack Ramin, det ska bli kul att få komma in och se det "nya" huset sen när det står klart Mvh Alexander
  • 2019-03-07

Mikael F skrev om Göran Wallgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
    Vi har sålt ett hus. Blev bra bemötta när vi hade kontakt, men kännde att vi saknade någon form av övergrippande planeringen. När något väl skulle göras skulle det göras dagen efter kontakt. Vilket blir en frustration när huser ska vara stylat och snygg exempelvis före fotograferingen. Det första och sista mötena var de bästa. Hade vi fått bättre info om vad som skulle hända och någon slags planering under resans gång hade varit kanon bra, gärna med överenskomna datum. Läs mer
    2019-03-07 Göran W svarar Mikael F
    Tack Mikael för din återkoppling, det är verkligen användbart i min utveckling som mäklare. Jag tar till mig dina synpunkter och kommer fortsätta jobba på att bli ännu bättre!
  • Gunnar S

2019-03-04

Gunnar S skrev om Elin Taube en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
    Fsg av bostadsrätt 79m2. Kalmar.
    Hela processen sköttes mycket proffessionelt av båda mäklarna.
    Fick genast fullt förtroende.
    Starka rekommendationer.
    Mvh Gunnar Sjölin Läs mer
    2019-03-05 Elin T svarar Gunnar S
    Tack Gunnar för det fina omdömet! Nöjet var helt på vår sida! /Elin & Katrin
  • Mikael O

2019-03-01

Mikael O skrev om Göran Wallgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
    Korrekt, noggrann och engagerad. Läs mer
    2019-03-03 Göran W svarar Mikael O
    Tack för omdömet, det är ett nöje att samarbeta med er!
  • Agneta H

2019-02-21

Agneta H skrev om Göran Wallgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
    Vi har nyss köpt en fastighet genom Göran Wallgren. Vi har träffats på flera visningar, alltid lika engagerad, med trevligt bemötande och leder processen tryggt.
    Agneta och Roger Hallberg Läs mer
    2019-03-03 Göran W svarar Agneta H
    Tack för ditt omdöme, det värmer!
  • 2019-02-19

Fredrik H skrev om Göran Wallgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
    Jag fick ett bra intryck av mäklaren först som i egenskap som köpare
    Tyckte han gjorde väldigt bra ifrån sig så jag anlitade honom att sälja min villa Läs mer
    2019-02-20 Göran W svarar Fredrik H
    Tack för din rekommendation, det betyder mycket för mig!
  • 2019-02-15

Denis O skrev om Katrin Franander en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
    Hej,

Jag har köpt en lägenhet till min dotter på Klockhus gatan i Kalmar.
    Fantastisk bra bemötande.
    Över förväntningar. Läs mer
    2019-02-15 Katrin F svarar Denis O
    Tusen tack! Hoppas Mayram trivas i sin nya bostad. //Katrin
  • Magnus G

2019-02-13

Magnus G skrev om Mats Arnesson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
    Sålt en enplansvilla med hjälp av Mats Arnesson på svensk fastighetsförmedling.
    Mycket Kompitent och trevligt bemötande av mäklaren.
    Bra medling mellan köpare och säljare.
    Rekomenderas varmt! Läs mer
  • Aldijana M

2019-02-13

Aldijana M skrev om Elin Taube en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
    Vi köpte en villa av svensk fast och sålde i samband med köpet våran bostadsrätt via svensk fast. Smidigt och vi ör mycket nöjda Läs mer
    2019-02-13 Elin T svarar Aldijana M
    Tack snälla för den fina rekommendationen! Så kul att få vara med er hela vägen! Tack! /Elin
  • 2019-02-05

Eva M skrev om Göran Wallgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
    Vi har sålt vårt hus som vi bott i länge. Ett stort steg.
    Vår mäklare Göran Wallgren motsvarar alla våra förväntningar. Proffsig, pedagogisk, lätt att nå, snabb med svar.
    Förmedlade en toppenfotograf, bra marknadsföring.
    Bra slutmöte igår då vi mötte dem som köpte vår kära boplats sedan 80-talet.
    Tack!
    Tomas o Eva Malmstedt Läs mer
    2019-02-06 Göran W svarar Eva M
    Tack för omdömet.
    Det var ett sant nöje att samarbeta med så engagerade säljare!
  • 2019-02-01

Johan T skrev om Katrin Franander en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
    Kanon från start till mål. Finns inget att ändra på. Läs mer
    2019-02-04 Katrin F svarar Johan T
    Tusen tack Johan! Det har varit otroligt roligt att arbeta tillsammans med er i denna processen och jag önskar er stort lycka till i ert nya boende. //Katrin
  • 2019-02-01

Agneta H skrev om Philip Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Öland Färjestaden
    Sålt en bostadsrätt. Fått God information som gjort att jag känt mig trygg i att sälja mitt hus.Mäklaren var inlyssnande och respektfull. Läs mer
    2019-02-01 Philip A svarar Agneta H
    Tack Agneta för ditt omdöme. Jag hoppas du skall trivas i din nya stad även om du nu lämnar Öland.
  • 2019-01-29

Lennart N skrev om Katrin Franander en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
    Försäljning av bostadsrätt.

Engagemang med bra och pedagogiskt upplägg genom hela processen. Tydligt och klart presenterat. Mycket bra. Läs mer
    2019-02-05 Katrin F svarar Lennart N
    Tack både Lennart och Henrik för förtroendet. //Katrin
  • 2019-01-27

Henrik N skrev om Elin Taube en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
    Vi sålde vårt radhus i Kalmar och fick äran att få Elin Taube som vår mäklare.

En mäklare med ett stort engagemang och driv. Samtidigt som vi sålde vårt radhus var vi på semester i Sri Lanka, Elin löste allt åt oss under tiden.

Tack än en gång Elin! Läs mer
    2019-01-28 Elin T svarar Henrik N
    Tusen tack Henrik och Andrea för det fina omdömet och möjligheten att samarbeta med er! Nöjet var helt på min sida! /Elin
  • 2019-01-24

Anna B skrev om Katrin Franander en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
    Är mycket imponerad av hur Katrin skötte försäljningen av min bostadsrätt. Hon var snabb, smidig och proffsig. Lätt att kommunicera med. Svarade utan dröjsmål när jag sökte henne, och utstrålade en lyhördhet för hur jag ville bli bemött. Kände mig mycket trygg under hela processen. Upplevde att hon verkligen ansträngde sig till det yttersta för jag skulle bli nöjd med affären. Från värdering till försäljning har allt varit över förväntan. Kan varmt rekommendera henne! Läs mer
    2019-02-05 Katrin F svarar Anna B
    Tusen tack Anna, det var en fröjd att få förmedla din fina bostad. Önskar dig stort lycka till med ditt nya boende i Skåne. //Katrin
  • 2019-01-20

Stefan W skrev om Göran Wallgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
    Sålt en naturskön villa på landet. Vår mäklare Göran Wallgren, har gjort ett lysande arbete och vi är väldigt nöjda med hur vår fastighetsaffär har skötts från början till slut. All information under resans gång har vi med glädje tagit emot.
    Försäljningen gick över våra förväntningar.
    En nöjd kund. Läs mer
    2019-01-21 Göran W svarar Stefan W
    Tack för förtroendet och det fina omdömet, det har varit roligt att samarbeta med er. Lycka till på västkusten!
  • 2019-01-20

Anders K skrev om Göran Wallgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
    Sålt fastighet Ådalsvägen 12. Mycket bra bemötande från första besöket Förklarade mycket tydligt hur det går till vid husförsäljning. Vi förväntade oss en smidig o bra försäljning , och det blev mycket bra. Bra telefonkontakt och mycket bra mäklare. Läs mer
    2019-01-21 Göran W svarar Anders K
    Tack för ditt omdöme, det kändes att det blev en smidig affär!
  • 2019-01-19

Fredrik H skrev om Göran Wallgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
    Hjälpte oss köpa drömhuset, kändes tryggt och tydligt hela vägen. Läs mer
    2019-01-19 Göran W svarar Fredrik H
    Tack för att du tog dig tid, det betyder mycket för mig. Lycka till i nya huset!
  • Stefan S

2019-01-12

Stefan S skrev om Emil Borgemo en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
    Vi sålde vår villa på Lassevägen i Lindsdal och har haft en väldigt lång förberedelsetid då det är ca 1,5 år sedan vi skrev på kontraktet. Vi har hela tiden blivit väl bemötta av Emil som alltid haft svar på de frågor jag ställt. Frågorna har nog haft varierad svårighet men Emil har alltid svarat på ett bra sätt.
    Inför försäljningen hade jag höga förväntningar på vad vi skulle få för huset, Emil försökte hålla de nere så gott han kunde. Till slut landade vi ganska nära mina förväntningar och om jag får gissa lite över Emils.
    Som sagt har kommunikationen fungerat väldigt bra både via Mail, sms och telefon där svar kommit snabbt och tydligt.
    Vi är nöjda med vårt val av mäklare. Läs mer
    2019-01-13 Emil B svarar Stefan S
    Stort tack Stefan för den rekommendationen. Hoppas ni ska trivas uppe i Stockholm nu!
  • Camilla H

2019-01-09

Camilla H skrev om Emil Borgemo en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
    Ang. Laduryd 107.
    Saklig och proffsig mäklare. Högsta betyg till dig Emil.
    Hälsningar Bröderna Johansson Läs mer
    2019-01-09 Emil B svarar Camilla H
    Stort tack till er för det fina omdömet!
  • 2018-12-11

Jonas T skrev om Emil Borgemo en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
    - Boholmsvägen 44A
    - Hittills rak och ärlig. Visar intresse och hjälpsam.
    - Mäklaren levde upp till mina förväntningar
    - Många turer men till sist kunde mäklaren få till stånd en affär. Läs mer
    2018-12-11 Emil B svarar Jonas T
    Tack Jonas för det fina omdömet!
  • 2018-12-09

Rolf A skrev om Katrin Franander en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
    Köpt en bostadsrätt i Kalmar ! Blev alltid bra bemöt av mäklaren och det funka väldigt smidigt Läs mer
    2018-12-10 Katrin F svarar Rolf A
    Tack Rolf och Lena för fina ord. Jag hoppas ni ska trivas med ert nya boende i Kalmar. //Katrin

Larmgatan 28, 392 32 Kalmar