Philip Andersson

Philip Andersson

Philip Andersson är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Öland Färjestaden

Philip Andersson har varit registrerad mäklare sedan 2012-02. Philip Andersson har varit aktiv på Reco.se sedan 2018-11 och har fått 72 omdömen med ett betyg på 4.6. Philip Andersson har haft 78 försäljningar sen 2020-09 och har tillfrågat 81% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2020-09 - 2021-08

Läs vad 72 Läs vad Philip Andersson

• köpte sin stuga med hjälp av Philip Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Öland Färjestaden
    2021-09-04
    Ett väldigt positivt bemötande redan vid första kontakten. Hade egentligen inga förväntningar eftersom mäklare har som jobb att sälja fastigheter o till så högt pris som möjligt. Väldigt tillmötesgående, seriös , bra kontakt redan från början, smidig att diskutera med, lätt att få kontakt med o duktig att informera hela vägen. Vi är mycket nöjda med det arbete han gjorde vid detta köp
    Tack för ert omdöme - vi fastighetsmäklare kan mer än bara att sälja dyrt. Kunder som ni, de nöjdaste man kan ha gör vårt jobb till det bästa! Lycka till med ert nya boende på Öland - Välkomna! Philip Andersson
  • sålde sitt hus med hjälp av Philip Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Öland Färjestaden
    2021-08-31
    Philip har sett till vårt bästa och varit flexibel de gånger då det krävts. Huset blev sålt innan vår deadline vilket var det primära för oss. Vi kommer att kontakta Philip för framtida projekt med största sannolikhet!
    Tack för ert omdöme - Kul att ni är nöjda! Det har varit superkul att jobba med den här försäljningen. Ser fram emot ett fortsatt samarbete! Philip Andersson
    2021-08-17
    Vänligt bemötande och trevlig, snabb kommunikation!
    Tack för ert omdöme rörande mitt arbete & grattis till en härlig stuga! Philip Andersson
  • köpte sitt hus med hjälp av Philip Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Öland Färjestaden
    • Degerhamn
    2021-08-17
    Philip gav ett tryggt och professionellt intryck och han, på visningen, gav oss utrymme att utforska gården och huset i vår egen takt samtidigt som han fanns till hands fòr att besvara alla de frågar vi hade. Prospektet för Gårdstorp 114 var otroligt snyggt gjort ffa med tanke på fotografierna. Sedan har vi kollat på ett antal andra fastigheter som skenat iväg i pris jämnfort med utgångspris. I detta fall var utgångspriset (andra gången) så gott som lika med försäljningspriset. För oss som spekulant känns det både proffsigt och tryggt. Vi skulle lätt rekommendera Philip.
    Tack för ert omdöme Pernilla! Jättekul att ni uppskattat mitt noggranna arbete med förmedlingen & så roligt att vi kom i mål med affären med er som köpare. Det kommer bli ett drömställe för er att besöka Öland framöver! Philip Andersson
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Philip Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Öland Färjestaden
    2021-07-21
    Vi blev väldigt trevligt bemötta. Och han var glad och lättsam och prata med.
    Gick igenom allt noga och gav oss bra information.
    Vi hade höga förväntningar på lägenheten och det levde upp till förväntningarna. Vi är jätte nöjda.
    Tack Mari & Kent! Vilken drömlägenhet ni köpt - Grattis till er!! Philip Andersson
  • sålde sin stuga med hjälp av Philip Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Öland Färjestaden
    • Öland Södra
    2021-06-29
    Mycket bra bemötande och arbete med försäljningen av vår fastighet.
    Stort tack för ditt omdöme Annika! Så roligt att fått hjälpa er med försäljningen och snart förhoppningsvis att hitta ett nytt boende på Öland. //Philip Philip Andersson
    • Funkabo
    2021-05-24
    100% ++

Tre egenskaper som vi uppskattade enormt med Philip:

1. Alltid glad mot oss och köparna..!
    2. Alltid skärpt när det behövs annars familjär, super..!
    3. Tog helhetsansvar från start till mål

+ Ebba, vilken tjej..!

Tack..!

Familjen Samby
    Tack för ert fina omdöme rörande vårt arbete. Vi är glada över att fått förtroendet att hjälpa er med försäljningen och såklart kul att det slutade så bra! Allt gott! /Philip & Ebba Philip Andersson
    • Öland Södra
    2021-05-24
    Avstyckad gård södra Öland.
    Blev bemött på bästa sätt och mina förväntningar togs på allvar.
    Genomgående ett mycket trevligt och positivt bemötande.
    Stort tack Mats - Ett rent nöje att få hjälpa dig! Allt gott ! Philip Andersson
    • Funkabo
    2021-05-20
    Jag fick vårt hus värderar samt köpte mitt nya drömhus via Philip. Philip var en fantastisk mäklare som skötte budgivning, visning och köp till 100 % professionellt. Philip var även tillgänglig under processen för extra frågor och tankar vilket jag upplevde var viktigt. Jag rekommenderar varmt Philip!
    Stort tack för ditt fina omdöme rörande arbete mitt med affären och ditt köp, känns fantastiskt att fått hjälpa dig till ditt drömhus! Philip Andersson
    • Torsås Centralt
    2021-05-01
    Philip har hjälpt oss att sälja ett dödsbo!
    Vi har haft ett stort förtroende för hans proffsiga framtoning och han har lyckats
    med försäljningen över förväntan!
    Bengt
    Härligt och höra att jag kunde överträffa era förväntningar. Stort tack för förtroendet och ditt fina omdöme kring mitt arbetssätt! Philip Andersson