Philip Andersson
Registrerad mäklare sedan 2012-02-29
Aktiv på Reco.se sedan 2018-11-01
2019-08 - 2020-07

Läs vad 57 Läs vad Philip Andersson

• Linus K sålde sitt hus med hjälp av Philip Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Öland Färjestaden

2020-08-12

Färjestaden
    Tydlig, snabb i återkopplingar och mycket professionell. Vi är väldigt nöjda med vårt val av mäklare. Läs mer
  • Fredrik J köpte sin lägenhet med hjälp av Philip Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Öland Färjestaden

2020-07-15

3:a
    Kalmar
    Allt har funkat felfritt, toppmäklare! Läs mer
    2020-07-16 Philip A svarar Fredrik J
    Tack än en gång Fredrik för förtroendet att hjälpa er!
  • Gun Majvi S sålde sitt hus med hjälp av Philip Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Öland Färjestaden

2020-07-15

Färjestaden
    Jag har sålt en villa som Philip har haft hand om med gott föredöme. Kan verkligen rekommendera Philip som mäklare. Läs mer
    2020-07-16 Philip A svarar Gun Majvi S
    Tack för ditt fina omdöme Majvi. Hoppas du ska trivas i ditt nya boende!
  • Magdalena O köpte sitt hus med hjälp av Philip Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Öland Färjestaden

2020-07-10

Färjestaden
    I samband med vår husaffär på Öland har vi fått snabb återkoppling och fint bemötande från både Philip och Ulrika. Sammanfattande upplevelse av Philip; professionell, mkt trevligt och med ett förtroendeingivande bemötande. Vi är mkt nöjda! Läs mer
    2020-07-13 Philip A svarar Magdalena O
    Tack för ert fina omdöme kring både mitt & Ulrikas arbete i samband med fastighetsaffären. Hoppas ni skall trivas i Vickleby framöver!
  • Gunn V sålde sitt hus med hjälp av Philip Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Öland Färjestaden

2020-06-22

Mörbylånga
    Filip är en glad positiv,lyssnar till önskemål,uppdaterar mig, helt enkelt en underbar duktig säljare har sålt min villa en och en halv plan på en vecka. Rekommenderas. Läs mer
    2020-06-23 Philip A svarar Gunn V
    Tack för ett gott samarbete som verkligen blev fruktsamt! Allt gott & lycka till i framtiden
  • Maria S köpte sin stuga med hjälp av Philip Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Öland Färjestaden

2020-06-15

3:a
    Stora Frö
    Vi har köpt en sommarstuga.
    Philip gav ett seriöst intryck och var serviceminded och snabb på att ge återkoppling. Läs mer
    2020-06-16 Philip A svarar Maria S
    Tack för ditt omdöme Maria om mitt arbete! Välkomna till Öland!
  • Henrik H köpte sitt hus med hjälp av Philip Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Öland Färjestaden

2020-06-05

Öland Mellersta
    Vi har köpt ett hus av Philip.
    Philip var väldigt tillgänglig under hela processen. Vi uppskattade den raka och tydliga kommunikationen. Allt gick smidigt. Läs mer
    2020-06-08 Philip A svarar Henrik H
    Tack för ditt omdöme Henrik & ett varmt välkomnande som bofast till Öland!
  • Gunilla R köpte sin stuga med hjälp av Philip Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Öland Färjestaden

2020-05-28

2:a
    Öland Södra
    Väldigt proffsigt och vänligt bemötande,
    Philip gav oss svar på våra frågor, finns absolut inget att klaga på Vi är jättenöjda:-) Läs mer
    2020-05-28 Philip A svarar Gunilla R
    Tack för omdömet Gunilla! Hoppas ni skall trivas!
  • Stefan D köpte sitt hus med hjälp av Philip Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Öland Färjestaden

2020-05-22

Färjestaden
    Riktigt bra som levererar ett noggrant och fullständigt arbete vid varje tillfälle. Läs mer
    2020-05-28 Philip A svarar Stefan D
    Tack Stefan för din rekommendation. Hoppas vi får chans till fler affärer framöver.
  • Johanna H sålde sitt hus med hjälp av Philip Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Öland Färjestaden

2020-05-16

Mörbylånga
    Jag och Philip kom i kontakt med varandra sommaren -19 då han kom på ett första möte i mitt sommarhus. Vi la då upp en plan hur försäljningen skulle gå till och när det var dags. I november bokade han in fotografering och besiktning, även han själv kom förbi vid detta tillfälle. Då jag bor långt ifrån Öland så har han haft ett litet vakande öga på huset åt mig när han åkt förbi. Huset låg sedan ute som kommande under vintern. Fotografen kom sedan tillbaka i mars för att ta några kompletterande bilder innan det lades ut i skarpt läge. Under resans gång har vi haft en bra kontakt via Mail samt telefon. Han ordnade en förhandsvisning och den stora visningen var under påskhelgen. Sedan började en budgivning som gick över vår förväntan! Vi hade telefonkontakt och han gav mig en bra bild av budgivarna och hur visningen gått. Han hittade verkligen rätt köpare åt, inte bara pga att det var det högsta budet utan den nya ägaren är verkligen en genuin människa som jag tror förvaltar huset till det bästa! Philip har varit väldigt trevlig, hjälpsam och tillmötesgående under hela processen och även erbjudit sin hjälp för att få ordning på deklarationen och vad som ska redovisas, vilket är otroligt tacksamt! Kan varmt rekommendera Philip, världens bästa mäklare! Läs mer
    2020-05-28 Philip A svarar Johanna H
    Stort tack för dina fina ord Johanna. Din beskrivning av mitt arbete är precis vad jag vill representera. Din formulering och denna rekommendation värmer så varmt för en mäklare som brinner för sitt yrke 24/7. All lycka till er i framtiden & jag hoppas vi ses igen.

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Öland Färjestaden

Philip Andersson