Philip Andersson
Registrerad mäklare sedan 2012
Aktiv på Reco.se sedan 2018
2019-04 - 2020-03

Läs vad 45 Läs vad Philip Andersson

• Hans Christer R sålde sitt hus med hjälp av Philip Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Öland Färjestaden

2020-03-03

Färjestaden
    Sålt en fastighet genom Svensk fastighetsförmedling, Philip Andersson.
    Philip har på ett mycket proffesionellt sätt målmedvetet, strategisk arbetat med försäljningen samt hela tiden hållit mig underrättad från intag till en lyckad försäljning. Kan varmt rekommendera Philip som mäklare. Läs mer
    2020-03-03 Philip A svarar Hans Christer R
    Tack för ditt fina omdöme Christer. Det glädjer mig över att vårt samarbete blev så lyckat och en fin affär till slut. Det har varit jättetrevligt att få förtroendet att hjälpa dig med försäljningen av din fastighet.
  • Mikael O sålde sitt hus med hjälp av Philip Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Öland Färjestaden

2020-02-27

Bemötande, problemlösare, lyhörd Läs mer
    2020-02-27 Philip A svarar Mikael O
    Tack för ditt omdöme! Nu hoppas vi på en lika bra affär med försäljningen av ert eget boende!
  • Hanna K köpte en tomt med hjälp av Philip Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Öland Färjestaden

2020-02-19

Färjestaden
    Köpt tomt genom Philip, varit bra kontakt, alltid trevlig m.m. Kunde ha haft mer kontakt under själva budgivningen men annars bra! Trevlig och uppfyllde våra önskemål om att det skulle gå snabbt och smidigt. Läs mer
    2020-02-21 Philip A svarar Hanna K
    Tack för ditt omdöme Hanna! Hoppas nu att bygget rullar vidare så småningom.
  • Anton F sålde sitt hus med hjälp av Philip Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Öland Färjestaden

2020-02-17

Färjestaden
    Duktig och påläst mäklare som kan sina grejer. Alltid ett trevligt och bra bemötande.

Rekommenderas! Läs mer
    2020-02-17 Philip A svarar Anton F
    Tack för ditt omdöme! Nu kör vi vidare med nästa försäljning.
  • Sofia B sålde sin stuga med hjälp av Philip Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Öland Färjestaden

2019-12-28

Mörbylånga
    Försäljning av sjöbod.
    Mkt proffsigt och ärligt. Läs mer
    2019-12-30 Philip A svarar Sofia B
    Tack för din feedback Sofia och för förtroendet att hjälpa dig med förmedlingen av din sjöbod.
  • Gunnar J köpte sin stuga med hjälp av Philip Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Öland Färjestaden

2019-12-26

Mörbylånga
    Mycket kommunikativ, snabb på att svara på frågor.
    Engagerad och driven. Läs mer
    2019-12-30 Philip A svarar Gunnar J
    Tack Gunnar för ditt omdöme. Jag försöker alltid svara och arbeta i realtid så gott det går. Hoppas du skall trivas på Öland!
  • Karin O sålde sitt hus med hjälp av Philip Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Öland Färjestaden

2019-12-26

Färjestaden
    Bra att han vart efter tipsade om vilka ”drag” man skulle göra. Har koll på hela gången rejält och bra. Var lite för ”säljig” på första mötet men det var mycket mindre sen. Läs mer
    2019-12-30 Philip A svarar Karin O
    Tack för ditt omdöme rörande mitt arbete Karin och ert förtroende att hjälpa till med förmedlingen. Nu hoppas vi att de nya ägarna också skall trivas i sin nya bostad så småning om.
  • Hannes Joakim A sålde sitt hus med hjälp av Philip Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Öland Färjestaden

2019-11-04

Färjestaden
    Rak och kompetent, kan bli bättre på kaffet Läs mer
    2019-11-21 Philip A svarar Hannes Joakim A
    Tack för ditt fina omdöme rörande mitt arbete Hannes! Jag tar till mig synpunkterna rörande kaffet till nästa gång vi ses.
  • Bengt J köpte en tomt med hjälp av Philip Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Öland Färjestaden

2019-11-01

Öland Södra
    Han har gett felaktiga uppgifter, verkat lagom intresserad.
    Istället har vi haft kontakt med Ängelholms kontoret som har hjälpt oss med allt. Vi ger dom 5 stjärnor för bemötande och kunnande/hjälp.
    Mvh Bengt Johansson Läs mer
    2019-11-21 Philip A svarar Bengt J
    Hej Bengt! Beklagar att uppgifterna inte var riktiga initialt men som jag ser det fick vi bra ordning på det till slut & att vi kunde genomföra affären på distans. Jag skall framföra ert goda omdöme till kontoret i Ängelholm!
  • Karin G sålde sin lägenhet med hjälp av Philip Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Öland Färjestaden

2019-10-30

Algutsrum
    Både sålt bostadsrätt och köpt en bostadsrättsvilla
    Blev bemött på ett bra och professionellt sätt av mäklaren
    Förväntningarna var att mäklaren skulle lyckas sälja min bostad och att vi skulle kunna köpa vår nya bostad smidigt att göra båda affärerna med samma mäklare!

En bra upplevelse kändes som han hade ett genuint intresse av båda affärerna! Även om det tog lång tid innan han hittade en köpare till min gamla bostad! Läs mer
    2019-10-30 Philip A svarar Karin G
    Tack Karin för dubbelt förtroende att hjälpa er med båda affärerna! /Philip

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Öland Färjestaden

Philip Andersson