Kjell Jakobsson
Registrerad mäklare sedan 2017
Aktiv på Reco.se sedan 2018
2019-03 - 2020-02

Läs vad 27 Läs vad Kjell Jakobsson

• Göran B sålde sitt hus med hjälp av Kjell Jakobsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Öland Borgholm

BORGHOLM
    Sålt sommarstuga på Öland.
    Mäklaren tyckte jag gjorde ett bra arbete och lade ner engagemang på objektet.
    Skötte allt så jag behövde aldrig engagera mig själv Läs mer
  • Elisabeth H sålde sitt hus med hjälp av Kjell Jakobsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Öland Borgholm

Sålt fritidshus.
    Mäklaren gav oss bra information, höll kontakt och berättade vad som hände under processen. Eftersom alla säljare fanns på distans sköttes mycket via fullmakter, vilket fungerade smidigt. Jag är nöjd så här långt, vi är ju inte klara än. Läs mer
  • Monica T sålde sitt hus med hjälp av Kjell Jakobsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Öland Borgholm

BORGHOLM
    Mycket bra o snabbt bemötande. Läs mer
  • Kerstin Maria F sålde sitt hus med hjälp av Kjell Jakobsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Öland Borgholm

2019-10-09

Löttorp
    Permanentbostad på norra Öland med stor tomt med utsikt över havet

Vänligt och professionellt

Priset blev högre än jag hade förväntat.

Presentationen av objektet med fina fotografier över interiörer och exteriör var utmärkt och likaså samarbetet med Kjell Jacobsson . Läs mer
  • Claes U sålde sitt hus med hjälp av Kjell Jakobsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Öland Borgholm

2019-10-07

Löttorp
    Trevligt bemötande och god information. Läs mer
  • Marthina B köpte sitt hus med hjälp av Kjell Jakobsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Öland Borgholm

Hus.
    Mkt bra bemötande samt tog sig tid att förklara/svara på alla mina frågor. En mkt bra start på ett nytt kapitel i mitt/vårt liv. Läs mer
  • Lennart J sålde sin stuga med hjälp av Kjell Jakobsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Öland Borgholm

Köpingsvik
    Bra bemötande och snabbt resultat! Läs mer
  • Wolfgang F köpte sitt hus med hjälp av Kjell Jakobsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Öland Borgholm

Löttorp
    We buy a house at northern Öland.
    Beautiful place nice area and nice house.
    Information from mäklare are perfect, also helpness.
    Onliest thing we missed that the vattenbrunn and 3 kammarbrunn are nearly 30 years old, also that location was in a vattenskyd omrade.
    Kommun regulation said that after 20 years you should renewed the 3 kammar brunn.
    This was missed in the expose and we didnt get any info from mäklare.
    We found out later, by asking kommun. Läs mer
  • Eva M köpte sitt hus med hjälp av Kjell Jakobsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Öland Borgholm

2019-10-04

Borgholm
    Jag har köpt ett radhus.
    Mäklaren , Kjell Jakobsson, var lätt att nå och lätt att samarbeta med! Han var lyhörd och öppen för synpunkter, kunnig och väl insatt i husmarknaden i Borgholm.
    Han hittade verkligen det jag ville ha! Läs mer
  • Johan E
    Johan E sålde sitt hus med hjälp av Kjell Jakobsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Öland Borgholm

2019-10-03

Borgholm
    Halland 14. Friköpt radhus i Borgholm. Mäklarens bemötande var vänligt och sakligt och uppfyllde alla mina förväntningar. Då vänligheten och sakligheten kombineras med effektivitet och flexibilitet samt mycket god lokalkännedom så blir det bra! Läs mer

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Öland Borgholm

Philip Andersson