Kjell Jakobsson
Registrerad mäklare sedan 2017-01-20
Aktiv på Reco.se sedan 2018-02-26
2019-07 - 2020-06

Läs vad 34 Läs vad Kjell Jakobsson

• Helena L köpte sin lägenhet med hjälp av Kjell Jakobsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Öland Borgholm

2020-07-08

4:a
    Mycket professionell, korrekt och trevlig. Stark rekommendation. Läs mer
  • Laura C köpte en tomt med hjälp av Kjell Jakobsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Öland Borgholm

2020-06-13

7:a
    Borgholm
    Vi köpte ett hus, Kjell mötte oss på en utmärkt sätt. Han är väldig trevlig och kunnig, snabb på att svara alla frågor vi hade och gjorde att affären blev trygg och säkert. Vi är väldig nöjda! Läs mer
  • Gerd Sofia P köpte sin lägenhet med hjälp av Kjell Jakobsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Öland Borgholm

2020-06-02

Öland Norra
    Köpt fritidsbostad på Öland. Allt funkade jättebra, överträffade förväntningarna. Läs mer
  • Mårten I sålde sitt hus med hjälp av Kjell Jakobsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Öland Borgholm

2020-05-21

Löttorp
    Sålt en stuga på norra Öland, snabbt, smidigt och lyhört av Kjell, starkt förtroende för Kjell som förklarade och lyssnade dessutom in våra frågor och funderingar över en försäljning.
    Rekommenderas starkt Läs mer
  • Thomas B köpte en tomt med hjälp av Kjell Jakobsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Öland Borgholm

2020-04-25

4:a
    Bästa mäklaren ever!
    Köpt sommarhus av honom. Läs mer
  • Lena N sålde sitt hus med hjälp av Kjell Jakobsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Öland Borgholm

2020-04-06

Borgholm
    Sålt en mindre gård på Öland.
    Kjell var professionell men samtidigt personlig. En väldigt flexibel och tillgänglig mäklare. Jag sålde ett hus som betytt väldigt mycket för mig och Kjell hjälpte mig hitta de perfekta köparna! Läs mer
  • Tilde B köpte sitt hus med hjälp av Kjell Jakobsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Öland Borgholm

2020-04-06

Borgholm
    Vi har köpt en gård med tillhörande 2,5ha mark. Kjell har varit med oss länge under vårt sökande och han har alltid haft ett proffesionellt men samtidigt personligt bemötande. Vi har hela tiden känt oss helt trygga med hans kunskap inom marknaden. Vi vet att Kjell har ett gott rykte här på ön Och det gör han sig verkligen förtjänt av också. Vi rekommenderar honom varmt! Läs mer
  • Göran B sålde sitt hus med hjälp av Kjell Jakobsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Öland Borgholm

BORGHOLM
    Sålt sommarstuga på Öland.
    Mäklaren tyckte jag gjorde ett bra arbete och lade ner engagemang på objektet.
    Skötte allt så jag behövde aldrig engagera mig själv Läs mer
  • Elisabeth H sålde sitt hus med hjälp av Kjell Jakobsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Öland Borgholm

Sålt fritidshus.
    Mäklaren gav oss bra information, höll kontakt och berättade vad som hände under processen. Eftersom alla säljare fanns på distans sköttes mycket via fullmakter, vilket fungerade smidigt. Jag är nöjd så här långt, vi är ju inte klara än. Läs mer
  • Monica T sålde sitt hus med hjälp av Kjell Jakobsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Öland Borgholm

BORGHOLM
    Mycket bra o snabbt bemötande. Läs mer

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Öland Borgholm

Philip Andersson