Svensk Fastighetsförmedling Öland Borgholm

Svensk Fastighetsförmedling Öland Borgholm

Välkommen till Svensk Fastighetsförmedling Öland Borgholm!

Här på Öland hittar du ett team mäklare som arbetar med allt från nyproduktion till lägenheter, villor och fritidshus. Vi brinner för bostadsbranschen och har god kännedom om både marknaden och området. Vare sig du ska sälja eller köpa vill vi ge dig bästa möjliga service vid din bostadsaffär.

Du hittar våra bobutiker både i Färjestaden och Borgholm. Kontakta oss så hjälper vi dig till drömboendet, här finns massor av möjligheter och fina vyer!

Läs vad 317 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Öland Borgholm 2

• sålde sin lägenhet med hjälp av Helena Runcrantz en del av Svensk Fastighetsförmedling Öland Borgholm
    2022-10-01 Verifierad kund
    Mycket bra bemötande, höll mig uppdaterad under processen. Lätt tillgänglig och snabb på att återkoppla.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Sarah Johnsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Öland Färjestaden
    • Tegelviken
    2022-09-29 Verifierad kund
    Blev trevligt bemött och kändes väldigt lätt att prata med. Sarah var kunnig och engagerad under hela processen. Detta var mitt första köp av bostad och mitt intryck är att allt sköttes fantastisk.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Sarah Johnsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Öland Färjestaden
    2022-09-21 Verifierad kund
    Positiv kvinna. Bra bemötande.
    2022-09-14 Verifierad kund
    Bra bemötande och positivt uppmuntran vid varje besök vi hade. Helt okej för att hon är nyanställda men ändå bra erfarenhet.
    Tråkigt att höra om du inte känner dig helt nöjd. Jag tackar för förtroendet och hoppas att ni kommer trivas i er nya lägenhet. Sarah Johnsson
    2022-09-12 Verifierad kund
    Vi tyckte mycket om Sarah, hon är en bra mäklare. Våra förväntningar blev uppfyllda. Och vi är nöjda. Ann westholm.
    Tack snälla! Så kul att få hjälpa er båda köpa och sälja lägenhet. Önskar er stort lycka till med allt! Sarah Johnsson
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Per-Henric Olsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Öland Borgholm
    2022-09-03 Verifierad kund
    Blev. bra bra bemött och levde upp till mina förväntningar
    2022-08-31 Verifierad kund
    Bra stöd i förmedlingen av objekt, förslag på olika åtgärder kring försäljning.
  • Antonius Johannes Josephus K
    2022-08-30 Verifierad kund
    See very accurate and honest.
  • köpte sin stuga med hjälp av Helena Runcrantz en del av Svensk Fastighetsförmedling Öland Borgholm
    2022-08-29 Verifierad kund
    Inget onödigt ”säljande”. Bra på att läsa av, känns det som…
  • köpte sitt hus med hjälp av Per-Henric Olsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Öland Borgholm
    Hej,

Pelle är en bra och trevlig mäklare. Lätt att ha att göra med. Kan rekommenderass.

Per Nellevad
  • sålde sin stuga med hjälp av Helena Runcrantz en del av Svensk Fastighetsförmedling Öland Borgholm
    2022-08-29 Verifierad kund
    Helena är en mycket engagerad och entusiastisk mäklare som trots en tröghet i försäljningen aldrig tvivlat på att det kommer att lösa sig. Det gjorde det på ett utomordentligt sätt.
    Helena är informativ, trevlig, engagerad, upplevs som kunnig och har hela tiden bemött oss på ett utomordentligt trevligt och bra sätt.
    Sammanfattningen är att vi är mer än nöjda med Helenas arbete som mäklare.
    /Håkan
  • sålde sitt hus med hjälp av Per-Henric Olsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Öland Borgholm
    2022-08-29 Verifierad kund
    Trevlig, professionell och ser till både mig som säljare och köparen.
  • köpte sin stuga med hjälp av Per-Henric Olsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Öland Borgholm
    • Färjestaden
    2022-08-27 Verifierad kund
    Mycket bra 👍 höll oss informerade, med ett snabbt och proffsigt avslut
    2022-08-25 Verifierad kund
    Bra bemött håll bra kontakt o gav bra info
    • Berga
    2022-08-24 Verifierad kund
    Sarah har ett trevligt bemötande och möter mig som säljare på ett respektfullt sätt. Inget är omöjligt.
    2022-08-24 Verifierad kund
    Bra bemötande, lätt att få tag i och kommer tillbaka snabbt på saker man lovat att följa upp.
    Tusen tack! Hoppas att ni kommer att trivas i ert nya fritidshus. Helena Runcrantz
    2022-08-24 Verifierad kund
    Helena var proffsig, påläst och mycket trevlig i sitt bemötande.
    Stort tack för de fina orden!! Helena Runcrantz
  • köpte sin bostad med hjälp av Per-Henric Olsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Öland Borgholm
    2022-08-22 Verifierad kund
    Per-Henric är professionell och lätt att komma i kontakt med. Som köpare var vi väldigt nöjda.
  • köpte sitt hus med hjälp av Philip Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Öland Färjestaden
    2022-08-20 Verifierad kund
    Vi har inte ens träffat honom! Han har inte besvarat makens mejl om den fråga vi hade gällande tomten vi köpt.
  • sålde sitt hus med hjälp av Philip Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Öland Färjestaden
    2022-08-05 Verifierad kund
    Ett utmärkt bemötande och han gav ett professionellt intryck omedelbart. Vi hade aldrig svårt att nå honom trots semestertider. Vi fick en grundlig genomgång av de olika stegen i processen.
    MVG!
    Tack för feedbacken fam. Palmgren. Det värmer gott att läsa hur nöjda ni varit med mitt arbete rörande försäljningen, trots lite semestertider 😀 //Philip Philip Andersson
    2022-08-05 Verifierad kund
    Andra gången vi har samarbetat med Philip och trots att han var på semester bemötta han oss på sitt vanliga trevliga och professionella sätt. Mycket nöjd.
    Tack för ert omdöme & att jag ännu en gång fick göra affärer med er! Det är alltid lika trevligt & går fint. Ses snart igen !! //Philip Philip Andersson
  • köpte sin bostad med hjälp av Helena Runcrantz en del av Svensk Fastighetsförmedling Öland Borgholm
    2022-07-05 Verifierad kund
    Bemöttes på ett trevligt och professionellt sätt.
  • köpte sitt hus med hjälp av Helena Runcrantz en del av Svensk Fastighetsförmedling Öland Borgholm
    2022-07-04 Verifierad kund
    Helena har varit positiv och hjälpsam och vi har fått snabb feedback på våra mail och frågor. Hon har ett trevligt och professionellt bemötande.
  • sålde sin bostad med hjälp av Helena Runcrantz en del av Svensk Fastighetsförmedling Öland Borgholm
    2022-07-02 Verifierad kund
    Helena är duktig, kunnig o mycket trevlig.
    Gör det lilla extra, så jag är mycket nöjd!
    Mvh Eva Pettersson i Byxelkrok
    Tusen tack Eva! Har varit så trevligt att samarbeta med er! Helena Runcrantz
  • köpte sitt hus med hjälp av Sarah Johnsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Öland Färjestaden
    2022-06-30 Verifierad kund
    Trevlig och tillmötesgående! Rekommenderas.
    Tack så mycket Christin och välkommen till Öland!
    Hoppas verkligen ni kommer trivas!
    Sarah Johnsson
    2022-06-29 Verifierad kund
    Väldigt tacksam att Sara på Svensk Fastighetsförmedling skötte min försäljning av min bostadsrätt i Kalmar. Med engagemang, kunskap och lyhördhet gjorde hon att jag fick betalt enligt vad jag förväntat mig, trots oroliga tider. Likaså var köparen nöjd.

Kan varmt rekommendera henne till andra kunder på fastighetsmarknaden i Kalmar.
    Tack så jättemycket för att jag fick förtroendet och för dem fina orden! Lycka till framöver! Sarah Johnsson
    2022-06-27 Verifierad kund
    Trevlig bemött, svar på frågor och tydlig förklaring. Bra alternativ för möblering i rummen.
    Tack för din fina kommentar och välkommen tillbaka till Bremerlyckan! Hoppas du kommer trivas i lägenheten! Sarah Johnsson
    2022-06-15 Verifierad kund
    Vi är mycket nöjda med försäljningen av min mammas lägenhet.
    Sarah är mycket trevlig och gjorde ett jättebra jobb.
    Tack så jättemycket Peter! Önskar ett stort lycka till i framtiden och att Valborg kommer trivas i ny stad! Sarah Johnsson
  • sålde sitt hus med hjälp av Kjell Jakobsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Öland Borgholm
    2022-06-14 Verifierad kund
    Kjell har hjälpt oss att köpa och att sälja. Vi har inget annat än högsta betyg att ge samt det största förtroende.
    2022-06-13 Verifierad kund
    Trevligt bemötande!
    Snabb kommunikation.
    Tack Åsa för gott omdöme och trevliga samtal! Å inte minst lycka till med stugförvärvet! Per-Henric Olsson
  • köpte sitt hus med hjälp av Kjell Jakobsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Öland Borgholm
    2022-06-13 Verifierad kund
    It is perfekt 👌 he is very good
    2022-06-12 Verifierad kund
    Är nöjd, fått svar på det jag undrar om objektet innan köp på ett bra sätt.
    Tack så mycket Mikael! Är ni nöjda är jag glad! Per-Henric Olsson
  • sålde sin stuga med hjälp av Per-Henric Olsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Öland Borgholm
    2022-06-12 Verifierad kund
    Bra bemötande, bra kommunikation. Lugn och förtroende ingivande person.
    Tack för dina ord Johan, hörs snart igen! Per-Henric Olsson
    2022-06-11 Verifierad kund
    Mycket bra bemötande. Snabb kommunikation. Tydliga svar. Ett mycket gott samarbete.
    2022-06-07 Verifierad kund
    Det är bara helt fantastiskt. Service och mycket trevligt bemötande. Vi är så nöjda.
    2022-06-03 Verifierad kund
    Trevlig och kunnig säljare! Bra bemötande.
    Tack så mycket för din kommentar! Ska bli så spännande att se hur du kommer fixa i lägenheten. Sarah Johnsson
    2022-06-01 Verifierad kund
    Trevlig och kunnig. Uppfyllde vår förväntan av hur en mäklare skulle vara.
    Försäljningen gick smidigt med enbart en st förhandsvisning där vi sålde till de som var här.
    Det tog en vecka sedan var allt klart.
    Tack Pelle & Annika för omdöme och trevliga möten! Vi hörs ju snart igen! Per-Henric Olsson
    • Djurängen
    2022-05-25 Verifierad kund
    Bra kontakt och väldigt trevlig. Informativt och bra bemötande.
    Tack så jättemycket för din kommentar, hoppas verkligen ni kommer trivas! Sarah Johnsson
    2022-05-24 Verifierad kund
    Mycket trevligt bemötande. Kunnig. För många visningar dock.
    2022-05-24 Verifierad kund
    Ett fint och proffsigt bemötande, vi är jättenöjda!
    2022-05-18 Verifierad kund
    Väldigt bra bemötande och trevlig mäklare.
    Vi hade förväntningar av en bra o fin lägenhet enligt bilderna o dom stämde.
    Vi är mycket nöjda med en snabb affär av Oxelvägen.
    2022-05-16 Verifierad kund
    Ung, nyfiken, sugen på att sälja.
    2022-05-04 Verifierad kund
    Genuint intresserad av sin kund och mycket professionell rakt igenom hela köpprocessen.
    Tack för omdömet! Tack även för alla trevliga samtal! Hörs snart igen. Per-Henric Olsson
    2022-04-28 Verifierad kund
    Bemötandet har varit mycket bra! Vi har haft god kontakt och en bra affärsrelation.
    Min förväntan var att allt skulle gå smidigt och lätt och det har det gjort.
    När jag och min make köpte huset var det PerHenrik O som hjälpte oss. Bara det att jag vände mig till honom nu säger väl vad jag har för åsikt.
    Tack snälla! Det har varit både roligt och ärofyllt att få återknyta kontakten och vara med på denna resan, så tack för förtroendet! Per-Henric Olsson
    2022-04-25 Verifierad kund
    Enkel bra kommunikation och snabba återkopplingar
    Tack Glenn! Vi ses snart för sluttampen! Per-Henric Olsson
    2022-04-17 Verifierad kund
    Sarah har varit tillgänglig för alla mina frågor, öppen och ärligt.
    • Färjestaden
    2022-04-11 Verifierad kund
    Engagerad, trevlig och flexibel! Tack för din hjälp Sarah!
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Per-Henric Olsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Öland Borgholm
    2022-04-08 Verifierad kund
    Vi fick ett trevligt bemötande med snabb återkoppling genom hela processen. Pelle har varit tillgänglig för alla våra frågor.
    Våra förväntningar överträffades.
    Tack för omdömet Maria & Martin! Det har varit en lättsam och mycket trevlig resa med er. Ett bra resultat och nöjd köpare! Hörs snart igen! Per-Henric Olsson
    2022-04-07 Verifierad kund
    Min fru har skött kontakten så hon får svara. De kontakter jag har haft har varit mycket bra
  • köpte en tomt med hjälp av Kjell Jakobsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Öland Borgholm
    • Borgholm
    2022-04-06 Verifierad kund
    Svarade snabbt och kunnigt på de frågor vi haft