Alla kategorier Mäklare Kalmar Borgholm Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Öland Borgholm

Svensk Fastighetsförmedling Öland Borgholm

Storgatan 27B, 387 31 Borgholm — Visa karta

Välkommen till Svensk Fastighetsförmedling Öland Borgholm!

Här på Öland hittar du ett team mäklare som arbetar med allt från nyproduktion till lägenheter, villor och fritidshus. Vi brinner för bostadsbranschen och har god kännedom om både marknaden och området. Vare sig du ska sälja eller köpa vill vi ge dig bästa möjliga service vid din bostadsaffär.

Du hittar våra bobutiker både i Färjestaden och Borgholm. Kontakta oss så hjälper vi dig till drömboendet, här finns massor av möjligheter och fina vyer!

Läs vad 54 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Öland Borgholm

• 2019-07-17

Anna T skrev om Kjell Jakobsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Öland Borgholm
    Kunnig, proffsig och förtroendeingivande mäklare. Rekommenderas varmt. Läs mer
  • 2019-07-13

Ac-Hus Ab skrev om Kjell Jakobsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Öland Borgholm
    Objekt: Smultronstigen 9, Borgholm
    Mäklare :Kjell Jakobsson

Allt var jättebra, jättesnabb affär,
    väldigt bra bemötande av mäklaren!!! Läs mer
  • 2019-06-26

Jessica L skrev om Kjell Jakobsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Öland Borgholm
    Köpte drömhuset/torpet med liiiten havsglimt. :-) Snabbt, enkelt, hjärtligt, genuint, reko; Öland när det är som bäst! Lyckligare husägare på Östra Öland får man leta efter. Läs mer
  • 2019-06-24

Viktor A skrev om Philip Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Öland Färjestaden
    Professionell, kunnig och hjälpsam. Kan varmt rekommendera Philip på Svensk Fastighetsförmedling Färjestaden.
    Köpte fritidshus i Mörbylånga våren 2019 efter att ha tittat i många år :) Läs mer
    2019-06-24 Philip A svarar Viktor A
    Tack Viktor för ditt fina omdöme rörande mitt arbete. Välkomna till Öland!
  • 2019-06-23

Anders Kenneth N skrev om Kjell Jakobsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Öland Borgholm
    Sålt ett permanent boende. Mäklarn skötte det bra . Läs mer
  • 2019-05-29

Jonas S skrev om Philip Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Öland Färjestaden
    Mycket bra i alla hänseende, kan inte komma på nåt dåligt faktisk😀👍 Läs mer
    2019-05-31 Philip A svarar Jonas S
    Tack för ditt omdöme och recension av mitt arbete Jonas!
  • Roger A

2019-05-23

Roger A skrev om Philip Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Öland Färjestaden
    Sålt en villa
    Mycket bra bemötande och trevligt
    Proffsigt arbete och bra upplägg
    Bara nöjd Läs mer
    2019-05-24 Philip A svarar Roger A
    Tack för ditt omdöme Roger! Hoppas ni skall trivas i ert nya boende i Färjestaden till sommaren.
  • 2019-05-19

Marie S skrev om Kjell Jakobsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Öland Borgholm
    Jag och mina bröder sålde vår mammas dödsbo. Kjell hanterade detta på ett utmärkt och proffesionellt sätt med allt från planering till genomförande av själva försäljningen.

Vi kan varmt rekommendera honom! Läs mer
  • 2019-05-12

Leif S skrev om Per-Henric Olsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Öland Borgholm
    Vi har köpt en bostadsrätt på Öland. Tack vare fin service från mäklaren fick vi ett visningsdatum som passade oss. Det blev budgivning och informationen om detta var mycket bra. Vi ska överta bostadsrätten den 1 augusti och hoppas allt fortsätter fungera bra Läs mer
    2019-05-15 Per-Henric O svarar Leif S
    Tack Leif för ert omdöme! Det har varit trevligt så här långt och trevligt kommer det att vara framöver! Stort lycka till med försäljningen däruppe nu! /Pelle
  • 2019-04-29

Tommy J skrev om Per-Henric Olsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Öland Borgholm
    Köpt och sålt bostadsrätt genom Per-Henric Olsson,
    Utmärkt på alla sätt.
    Mäklaren levde upp till all förväntning som jag hade.
    Upplevt allt på bästa sätt. Läs mer
    2019-04-29 Per-Henric O svarar Tommy J
    Tack Tommy! Det har varit angenämt att få jobba tillsammans med er. Ses snart igen!
  • Henrik P

2019-04-24

Henrik P skrev om Per-Henric Olsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Öland Borgholm
    Trevlig och kunnig mäklare som ville att både vi köpare och säljare skulle bli nöjda. Läs mer
    2019-04-29 Per-Henric O svarar Henrik P
    Tack Henrik & Karin! Tack även för uppdateringen jag fick på lunchen i lördags! Lycka till med Haga Pensionat!
    /Pelle
  • 2019-04-08

Eva H skrev om Kjell Jakobsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Öland Borgholm
    fastighet vid havet på Öland. Blev väl bemött. Och såg till att budgivningen avslutades inom en rimlig tidsperiod. den var rätt långdragen. Läs mer
    2019-04-08 Kjell J svarar Eva H
    Tack Eva, och stort grattis till detta fantastiska läge!
  • 2019-02-11

Göran L skrev om Per-Henric Olsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Öland Borgholm
    Vi kunde köpa en ny bostadsrätt och sälja den gamla väldigt snabbt och smidigt. Inga konstigheter, allt har fungerat bra. Mäklaren har ställt upp oavsett dag och tid. Läs mer
    2019-02-11 Per-Henric O svarar Göran L
    Tack för ert omdöme! Hoppas ni njuter i nya lägenheten och vinterträdgården!
    /Pelle
  • 2019-02-01

Agneta H skrev om Philip Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Öland Färjestaden
    Sålt en bostadsrätt. Fått God information som gjort att jag känt mig trygg i att sälja mitt hus.Mäklaren var inlyssnande och respektfull. Läs mer
    2019-02-01 Philip A svarar Agneta H
    Tack Agneta för ditt omdöme. Jag hoppas du skall trivas i din nya stad även om du nu lämnar Öland.
  • 2019-01-23

Tommy L skrev om Per-Henric Olsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Öland Borgholm
    Hög kvalitet hela säljprocessen! Bra och informativ marknadsföring. Utmärkt bemötande till mig som uppdragsgivare. Alla mina förväntningar överträffades! Läs mer
    2019-02-06 Per-Henric O svarar Tommy L
    Tack Tommy! Å tack för ditt tålmodiga väntande på rätt kund...;)
  • 2019-01-11

Ann-Catrin A skrev om Per-Henric Olsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Öland Borgholm
    Enorm hjälp i samband med försäljning av vår gamla fastighet och köp av vår nya fastighet. Ett verkligt proffs i sin bransch. De varmaste rekommendationer! Läs mer
    2019-01-11 Per-Henric O svarar Ann-Catrin A
    Tusen tack för ert omdöme! Kul att få samarbeta med er!
  • 2019-01-03

Sven K skrev om Kjell Jakobsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Öland Borgholm
    köpt Bostadsrätt blev trevligt och på ett lugnt sätt bemött. Kände att jag kunde ställa frågor. Läs mer
    2019-02-06 Kjell J svarar Sven K
    Roligt att Ni är nöjda, en mycket trevlig lägenhet har Ni köpt! Tack!
  • 2018-12-02

Stefan L skrev om Kjell Jakobsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Öland Borgholm
    Köpt en tomt i Köpingsvik.
    Proffsigt.
    Förväntat bemötande.
    Hitills perfekt då allt inte är klart ännu Läs mer
    2019-02-06 Kjell J svarar Stefan L
    Kul för Er att ha planeringen av nytt hus framför Er, lycka till med bygget!
  • 2018-11-06

Ann-Catrin A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Öland Borgholm
    Mycket kunnig mäklare. Bemöter varje kund på ett bra sätt och tillmötesgående. Läs mer
  • 2018-10-23

Malin B skrev om Philip Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Öland Färjestaden
    Fint bemötande målinriktad och engagerad ! Läs mer
    2018-10-24 Philip A svarar Malin B
    Tack för ditt omdöme angående mitt arbete med er försäljning Malin!
  • 2018-09-18

Gerd Sofia P skrev om Svensk Fastighetsförmedling Öland Borgholm
    Jag köpte en jordbruksfastighet. Mäklaren var jättebra, överträffade förväntningarna. Pålitlig, samt mån om att säljare och köpare ska få nödvändig information och få till och förstå köpekontraktet. Läs mer
  • 2018-09-04

Rose-marie J skrev om Philip Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Öland Färjestaden
    Redan vid första mötet kan konstateras att detta är en kille som verkligen trivs med sitt jobb som mäklare. Philip är ambitiös, intresserad, lyhörd, snabb och återkopplande för att nämna några egenskaper han har bland många övriga. Jag känner mig glad och nöjd med hans arbete vid försäljningen av våran tomt. Läs mer
    2018-09-04 Philip A svarar Rose-marie J
    Härligt med så fina ord Rose-Marie, tack! Glad över att jag kunde hjälpa er med försäljningen utav er tomt.
  • 2018-08-30

Mikael N skrev om Philip Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Öland Färjestaden
    Trevlig sympatisk glad framåt duktig Läs mer
    2018-09-04 Philip A svarar Mikael N
    Tack för ditt fina omdöme Mikael!
  • 2018-07-17

Joakim P skrev om Svensk Fastighetsförmedling Öland Borgholm
    Köpt villa.
    Bra bemötande.
    Totalt sett allt bra. Läs mer
  • 2018-07-15

Ulla L skrev om Philip Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Öland Färjestaden
    En mycket trevlig och trovärdig mäklare. Vi blev väl bemötta hela tiden och upplever så här långt att det är ett väl utfört arbete. Kompetent, vänlig utan att överdriva. Vi köpte ett hus i Mysinge på Öland. Började med en visning sedan fick vi kort därefter en uppföljning/telefon och sedan budgivning som vi upplevde enkel/bra. Hela tiden återkoppling löpande. Läs mer
    2018-07-15 Philip A svarar Ulla L
    Tack för er fina beskrivning över hur ni upplevt mitt agerande & bemötande. Hoppas ni skall bli nöjda med ert nya hus på Öland! /Philip
  • 2018-07-13

Carina C skrev om Philip Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Öland Färjestaden
    Philip Andersson som sålde denna fastighet (inte Per-Henrik) var mycket bra. Är väldigt nöjd med honom. Läs mer
    2018-07-15 Philip A svarar Carina C
    Tack Carina för ditt omdöme. Glad över att jag kunde bidra till en lyckad affär! /Philip
  • 2018-07-06

Hans Carl Patrik D skrev om Philip Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Öland Färjestaden
    Perfekt genomfört uppdrag. Hög tillgänglighet och servicegrad. Bra resultat dessutom. Läs mer
    2018-07-11 Philip A svarar Hans Carl Patrik D
    Tack för förtroendet och ditt fina omdöme Patrik! /Philip
  • Torsås Missionsförsamling

2018-06-29

Torsås Missionsförsamling skrev om Philip Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Öland Färjestaden
    Vi har sålt en fastighet som skall användas till fritidsbostad.
    Mäklaren har på allt sätt bistått med sedvanlig saklighet och
    utnyttjat sin erfarenhet och kunskap för att genomföra affären till vår belåtenhet. Läs mer
  • Ingvar K

2018-06-26

Ingvar K skrev om Kjell Jakobsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Öland Borgholm
    Kjell har gjort ett otroligt bra arbete med att få huset sålt ,med bla.nya fräs bilder Läs mer
    2019-02-06 Kjell J svarar Ingvar K
    Tack för det Ingvar, eller som gubben sa, "man gör så gott man kan"!
  • 2018-06-23

Maj-Stina C skrev om Svensk Fastighetsförmedling Öland Borgholm
    Jag har sålt min villa på Öland. Blev väldigt fint bemött av min mäklare och är mycket nöjd med den genomförda försäljningen. Läs mer
  • 2018-06-19

Agneta J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Öland Borgholm
    Köpt sommarhus på Öland och bemöttes med ett avslappnat och ärligt omdöme kring fastigheten. Snabb återkoppling. Läs mer
  • 2018-06-18

Micael C skrev om Svensk Fastighetsförmedling Öland Borgholm
    Bra och diskution och lugn och sansad,
    Trovärdig för både säljar och köpare. Läs mer
  • 2018-06-13

Lars-Olof P skrev om Svensk Fastighetsförmedling Öland Borgholm
    köpt fritidshus bra bemött mäklaren levde upp till dem Läs mer
  • Per-Olof N

2018-06-10

Per-Olof N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Öland Borgholm
    Sålt villa i Färjestaden, mäklaren har tagit hand om mina önskemål och åsikter på ett bra sätt, slutresultaret bättre än förväntat. Tack Läs mer
  • Inger J

2018-06-02

Inger J skrev om Per-Henric Olsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Öland Borgholm
    Jag skulle sälja mitt lilla torp med trädgård och kontaktade flera mäklare för att jämföra metoder. Sv Fast och Per-Henric motsvarade mina förväntningar och mer därtill. Jag kände mig mycket väl omhändertagen! Jag kunde framföra mina önskemål, fick mycket goda råd, och kunde lita på Per-Henric till 100 %. Det jag framförde om fastigheten förmedlades av mäklaren som därmed hittade en mycket nöjd köpare bland alla intressenter! Prissättningen las på rätt nivå och slutpriset hamnade ändå högre.
    Rätt marknadsföring, rätt kommunikation, rätt köpare. Mycket nöjd säljare!
    Kan verkligen rekommendera Per-Henric Olsson som mäklare! Läs mer
  • 2018-05-17

Linda A skrev om Kjell Jakobsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Öland Borgholm
    Kjell sålde min marklägenhet på Viktoriagatan .
    Är mycket nöjd med hantering och uppföljning.
    Tack för ett bra arbete.
    Med vänlig hälsning
    Linda Altenstam Läs mer
    2019-02-06 Kjell J svarar Linda A
    Tack Linda och Bosse, kul att det känns bra för Er också!
  • 2018-04-28

Gunilla L skrev om Philip Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Öland Färjestaden
    Vi har köpt ett fritidshus på Öland. Vi har haft kontakt med mäklaren Philip Andersson under en längre tid, även om affären gick mycket snabbt när det väl dök upp för oss passande objekt. Vi är mycket imponerade av den här mäklaren som i alla lägen varit oerhört professionell. Vi ger honom högsta betyg för handhavande och bemötande.
    Gunilla & Rolf Lindahl Läs mer
    2018-04-29 Philip A svarar Gunilla L
    Hej! Tack för ert fina omdöme av mitt arbete, det värmer gott. Hoppas ni får en härlig tid i er nya stuga snart! /Philip
  • 2018-04-20

Lars H skrev om Kjell Jakobsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Öland Borgholm
    Jag har sålt en villa i Borgholm. Vände mig till Svensk Fastighetsförmedling i Borgholm, Kjell Jakobsson.
    Ett trevligt bemötande och en förtroendeingivande uppfattning om vad jag kunde förvänta mig.
    Ett fullgott exempel på hur en fastighetsaffär ska gå till. Läs mer
    2019-02-06 Kjell J svarar Lars H
    Stort tack för det. Roligt att allt fungerade och att kommunikationen funkade mellan oss. Tack!
  • 2018-03-22

Kennert Inge Lars-Åke P skrev om Philip Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Öland Färjestaden
    allt stämde till 100% vid försäljningen av våran villa tack vare en driftig mäklare. Läs mer
    2018-03-22 Philip A svarar Kennert Inge Lars-Åke P
    Tack för ert omdöme! Kul att ni är så nöjda med mitt arbete. /Philip
  • 2018-03-05

Lennart S skrev om Philip Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Öland Färjestaden
    Tack, Philip, för all hjälp vid försäljningen av min lägenhet i Färjestaden. Du har tagit hand om allt i samband med annonsering, visning och kontraktsskrivning på ett fantastiskt sätt.
    Presentationen av lägenheten på hemnet.se och på svenskfast.se var verkligen "läcker" och den tryckta foldern var verkligen snygg. Skönt för mig som säljare att affären genomfördes snabbt. När vi träffades i lördags på ditt kontor tillsammans med köparna hade du förberett allt med färdiga utkast till försäljningskontrakt mm. Synnerligen väl genomarbetat.
    Hoppas att köparna inte ångrar sig. Läs mer
    2018-03-06 Philip A svarar Lennart S
    Tack för ditt fina omdöme Lennart! Kul att du gillade vår arbetsmetod med goda förberedelse & fina presentationer av din ”läckra” lägenhet! /Philip
  • 2018-02-26

Paul F skrev om Kjell Jakobsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Öland Borgholm
    "Going the extra mile" . Kjell var mycket engagerad och hjälpsam. För oss som sålde "per distans" så var den där extraservicen värd hur mycket som helst. Mycket bra information under hela processen. Väl värd ett A+ Läs mer
    2019-02-06 Kjell J svarar Paul F
    Tack för de orden, det värmer! Hälsar Kjell J
  • 2018-02-05

Roland A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Öland Borgholm
    Jag är nöjd med Svensk fastighetsförmedling som mäklare vid
    försäljning av min villa. Klara besked och bra bemötande.
    Det blev ett förväntat bra resultat.
    Jag kan rekommendera Svensk fastighetsförmedling
    som mäklare vid fastighetsaffärer.

Roland Andersson
    Landsvägen Källa 55
    387 71 LÖTTORP Läs mer
  • 2018-02-02

Arne S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Öland Borgholm
    Proffsig, korrekt, trevlig, kunnig, pålitlig Läs mer
  • 2018-01-26

Annika R skrev om Svensk Fastighetsförmedling Öland Borgholm
    mycket nöjd med mäklaren, höll mig informerad om allt som hände under hela processen med min försäljning av mitt föräldrarhem. Nöjd med allt. Tack Pelle!! Läs mer
    Representant för Svensk Fastighetsförmedling gillar detta
  • Elisabet B

2018-01-23

Elisabet B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Öland Borgholm
    Kanske årets smabbast affär?

Hälsningar Lisa & Kay Läs mer
  • 2018-01-18

Robert H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Öland Borgholm
    Exceptionell bra mäklare. Han har varit lugn, trygg i hela försäljningsprocessen och är en väldigt sympatisk person.
    Jag kan varmt rekommendera Pelle som mäklare. Läs mer
    Representant för Svensk Fastighetsförmedling gillar detta
  • 2017-12-22

Per T skrev om Svensk Fastighetsförmedling Öland Borgholm
    Mycket proffsigt bemötande från första kontakten, jag fick hela tiden information om försäljningen.Jag vill därför ge Pelle högsta betyg Läs mer
  • 2017-11-09

Torbjörn J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Öland Borgholm
    Trevligt bemötande och ett lugnt och sympatiskt intryck. Läs mer
  • 2017-10-12

Kjell G skrev om Svensk Fastighetsförmedling Öland Borgholm
    Arbetet genomfördes på ett bra sätt och den förväntade tidplanen hölls.
    Presentationsmaterialet var mycket bra.
    Vi är nöjda med köparen och överenskommet pris.
    Kostnaden för uppdraget var det överenskomna. Vi bedömmer det som en hög prisnivå. Läs mer
  • 2017-07-15

Ewa Agnieszka P skrev om Philip Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Öland Färjestaden
    Mäklaren var duktig, trevlig, öppen, ärlig och betedde sig som proffs. Inga anmärkningar.
    Det harvarit ett trevligt och givande samarbete.
    Hälsningar till Philip
    Ewa & Hakim Läs mer
    2017-07-17 Philip A svarar Ewa Agnieszka P
    Tack! Det var trevligt att göra affärer med er & det ska bli spännande att följa ert fortsatta arbete med fastigheten. Lycka till!

Storgatan 27B, 387 31 Borgholm