Alla kategorier Mäklare Kalmar Borgholm Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Öland Borgholm

Svensk Fastighetsförmedling Öland Borgholm

Storgatan 27B, 387 31 Borgholm — Visa karta

Välkommen till Svensk Fastighetsförmedling Öland Borgholm!

Här på Öland hittar du ett team mäklare som arbetar med allt från nyproduktion till lägenheter, villor och fritidshus. Vi brinner för bostadsbranschen och har god kännedom om både marknaden och området. Vare sig du ska sälja eller köpa vill vi ge dig bästa möjliga service vid din bostadsaffär.

Du hittar våra bobutiker både i Färjestaden och Borgholm. Kontakta oss så hjälper vi dig till drömboendet, här finns massor av möjligheter och fina vyer!

Läs vad 4 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Öland Borgholm

• Torbjörn J
    Torbjörn J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Öland Borgholm
    Trevligt bemötande och ett lugnt och sympatiskt intryck. Läs mer
  • Kjell G
    Kjell G skrev om Svensk Fastighetsförmedling Öland Borgholm
    Arbetet genomfördes på ett bra sätt och den förväntade tidplanen hölls.
    Presentationsmaterialet var mycket bra.
    Vi är nöjda med köparen och överenskommet pris.
    Kostnaden för uppdraget var det överenskomna. Vi bedömmer det som en hög prisnivå. Läs mer
  • Bengt J
    Bengt J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Öland Borgholm
    Ett mycket bra bemötande ,och den bästa hjälp man kan få som säljare Och kund. Läs mer
    2017-02-06 Per-Henric O svarar Bengt J
    Tack Bengt för dina ord och ert förtroende! Det var mycket roligt att få vara er hjälp längs denna "resa" och jag hoppas ni trivs i lägenheten!
  • Peter v
    Peter v skrev om Svensk Fastighetsförmedling Öland Borgholm
    Bra kontakt och inf. om försäljningen, Helt nöjd med affären som Per-Henric Olsson har ordnat för dödsboet Peter v Carlsburg. Läs mer
    2017-02-06 Per-Henric O svarar Peter v
    Tack Peter för ditt omdöme och för förtroendet att få medverka till er försäljning!

Storgatan 27B, 387 31 Borgholm