Svensk Fastighetsförmedling Öland Borgholm

Svensk Fastighetsförmedling Öland Borgholm

Välkommen till Svensk Fastighetsförmedling Öland Borgholm!

Här på Öland hittar du ett team mäklare som arbetar med allt från nyproduktion till lägenheter, villor och fritidshus. Vi brinner för bostadsbranschen och har god kännedom om både marknaden och området. Vare sig du ska sälja eller köpa vill vi ge dig bästa möjliga service vid din bostadsaffär.

Du hittar våra bobutiker både i Färjestaden och Borgholm. Kontakta oss så hjälper vi dig till drömboendet, här finns massor av möjligheter och fina vyer!

Läs vad 231 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Öland Borgholm 2

• köpte sin bostad med hjälp av Kjell Jakobsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Öland Borgholm
    2021-09-24
    Vi köpte ett hus på Öland. Vi fick all information och var mycket vänliga åtföljda och stöttade i behandlingen av köpekontraktet.
  • sålde sitt hus med hjälp av Per-Henric Olsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Öland Borgholm
    2021-09-17
    Mkt trevligt bemötande, alltid kontaktbar.
    Hittills har våra förväntningar infriats. Försäljningen ej klar än.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Per-Henric Olsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Öland Borgholm
    • Falkenberg
    2021-09-13
    Trevligt och proffesionellt bemötande. Vi kände oss väl omhändertagna från budgivningen till nyckel i handen. Rekommenderas starkt 5/5.
    2021-09-08
    Vi har haft mycket lite kontakt med mäklare inför denna försäljning, då vi själva hittat objektet. Men den lilla kontakten har varit till belåtenhet.
  • köpte sin stuga med hjälp av Philip Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Öland Färjestaden
    2021-09-04
    Ett väldigt positivt bemötande redan vid första kontakten. Hade egentligen inga förväntningar eftersom mäklare har som jobb att sälja fastigheter o till så högt pris som möjligt. Väldigt tillmötesgående, seriös , bra kontakt redan från början, smidig att diskutera med, lätt att få kontakt med o duktig att informera hela vägen. Vi är mycket nöjda med det arbete han gjorde vid detta köp
    Tack för ert omdöme - vi fastighetsmäklare kan mer än bara att sälja dyrt. Kunder som ni, de nöjdaste man kan ha gör vårt jobb till det bästa! Lycka till med ert nya boende på Öland - Välkomna! Philip Andersson
    2021-08-31
    Mycket bra och trevligt bemötande, och ett bra slutresultat.
  • sålde sitt hus med hjälp av Philip Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Öland Färjestaden
    2021-08-31
    Philip har sett till vårt bästa och varit flexibel de gånger då det krävts. Huset blev sålt innan vår deadline vilket var det primära för oss. Vi kommer att kontakta Philip för framtida projekt med största sannolikhet!
    Tack för ert omdöme - Kul att ni är nöjda! Det har varit superkul att jobba med den här försäljningen. Ser fram emot ett fortsatt samarbete! Philip Andersson
  • köpte sitt hus med hjälp av Per-Henric Olsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Öland Borgholm
    2021-08-31
    Per-Henric har varit ett fantastiskt stöd när vi köpte vår sommarbostad på Öland. Tydlig och trygg genom hela affären vilket kändes bra då vi var nybörjare på husköp. Det var lätt att komma i kontakt med honom och han är påläst och kunnig både om objektet och hela processen runt omkring.
    2021-08-24
    Per-Henric har alltid besvarat mina mail då jag har haft frågor. Vi började redan för ett år sedan att fundera över detta boende innan vi till slut i år bestämde oss för att gå vidare och köpa en lägenhet i föreningen Badvakten. Det har känts tryggt att ha Per-Henric som mäklare. Då vi var i Borgholm i somras fick vi möjligheten att träffa några av hans kollegor vilka också ingav ett seriöst intryck.
  • sålde sin stuga med hjälp av Per-Henric Olsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Öland Borgholm
    • Rockneby
    2021-08-21
    Proffsig, trevlig, kunnig och vi upplevde ett engagemang att verkligen få till en bra affär
  • sålde sin bostad med hjälp av Kjell Jakobsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Öland Borgholm
    2021-08-17
    på ett trevligt sätt l på ett bra sätt va lätt att ha att göra med trevlig kunde sin sak
    2021-08-17
    Trevligt och lätt bemötande. Höll oss underrättade hela tiden. Avvaktar sista fasen av fördäljningen
    2021-08-17
    Vänligt bemötande och trevlig, snabb kommunikation!
    Tack för ert omdöme rörande mitt arbete & grattis till en härlig stuga! Philip Andersson
  • köpte sitt hus med hjälp av Philip Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Öland Färjestaden
    • Degerhamn
    2021-08-17
    Philip gav ett tryggt och professionellt intryck och han, på visningen, gav oss utrymme att utforska gården och huset i vår egen takt samtidigt som han fanns till hands fòr att besvara alla de frågar vi hade. Prospektet för Gårdstorp 114 var otroligt snyggt gjort ffa med tanke på fotografierna. Sedan har vi kollat på ett antal andra fastigheter som skenat iväg i pris jämnfort med utgångspris. I detta fall var utgångspriset (andra gången) så gott som lika med försäljningspriset. För oss som spekulant känns det både proffsigt och tryggt. Vi skulle lätt rekommendera Philip.
    Tack för ert omdöme Pernilla! Jättekul att ni uppskattat mitt noggranna arbete med förmedlingen & så roligt att vi kom i mål med affären med er som köpare. Det kommer bli ett drömställe för er att besöka Öland framöver! Philip Andersson
    2021-08-17
    Bra mäklare som kan sitt jobb 👍🏻
    2021-08-14
    - Bra.
    - Fick inte vad vi begärde/ trodde vi skulle få.
    - Mäklaren verkade ha väldigt mycket att göra svårt hinna med våran försäljning .
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Kjell Jakobsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Öland Borgholm
    2021-08-12
    Kommunikativ, korrekt och öppen.
    2021-08-11
    Föredömligt bemötande och service från start till mål. Synnerligen kunnig och effektiv. Bidrog till att affären gick snabbt och smidigt tack vare hög professionalitet och skicklighet. Det är just kombinationen i de båda meningarna ovan som skapar förtroende.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Helena Runcrantz en del av Svensk Fastighetsförmedling Öland Borgholm
    2021-08-10
    Kontakten med Helena var enbart positiv för oss. Hon var professionell, jättetrevlig och hjälpsam. Vi fick bra stöd och info under hela processen med vårt lägenhetsköp och hon bidrog till att det gick smidigt och enkelt. Jag o min man är mycket nöjda!
    Tack snälla, det glädje mig att ni är nöjda! Hoppas att ni ska trivas i er lägenhet! Helena Runcrantz
  • sålde en tomt med hjälp av Helena Runcrantz en del av Svensk Fastighetsförmedling Öland Borgholm
    2021-08-04
    Snabb. Trevlig. Kunnig. Kundorienterad.
    Tack snälla för de fina orden, vad glad jag blir! Helena Runcrantz
  • köpte sin stuga med hjälp av Helena Runcrantz en del av Svensk Fastighetsförmedling Öland Borgholm
    2021-08-02
    Vi var jätte nöjda , en mycket bra och kunnig mäklare
    Mvh M & M
    Tack snälla, vad glad jag blir! Helena Runcrantz
  • sålde sitt hus med hjälp av Helena Runcrantz en del av Svensk Fastighetsförmedling Öland Borgholm
    2021-07-25
    Helena är en pigg, påläst, lättsam enkel människa som är lätt att har att göra med.
    Alla frågor o funderingar gick få svar på.

Har ett positivt sätt för säljaren även för köparen kan jag tänka mig att se på objektet.

Inga krusiduller utan rakt på om det är något.
    Underhåller intressenterna och ringer upp dem underhåller intresset för huset.

Affären gick bra och hon hittade precis rätt köpare
    Ett proffs o mest troligt en fantastisk medarbetare.
    Mvh micke
    Tusen tack SuperMicke för de jättefina orden! Det har varit fantastiskt att få samarbeta med er! Helena Runcrantz
  • köpte sitt hus med hjälp av Helena Runcrantz en del av Svensk Fastighetsförmedling Öland Borgholm
    2021-07-23
    Väldigt trevligt bemötande och oftast snabba svar även till oss som köpare. Hon är nog bra att anlita när man ska sälja sitt hus och se till att sälja det till rätta priset och få hjälp med det man behöver.
    Tack snälla, hoppas att ni ska trivas i ert nya hus! Kommer att sakna er på mina visningar! Helena Runcrantz
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Philip Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Öland Färjestaden
    2021-07-21
    Vi blev väldigt trevligt bemötta. Och han var glad och lättsam och prata med.
    Gick igenom allt noga och gav oss bra information.
    Vi hade höga förväntningar på lägenheten och det levde upp till förväntningarna. Vi är jätte nöjda.
    Tack Mari & Kent! Vilken drömlägenhet ni köpt - Grattis till er!! Philip Andersson
    2021-07-20
    Snabbt, smidigt, personligt. Engagerad och prestigelös mäklare.
    Stort tack för dessa fina ord! Är helt säker på att ni kommer att trivas! Helena Runcrantz
    2021-07-12
    Per-Henric är både proffsig och kunnig, dessutom trevlig och tillmötesgående.
    2021-07-09
    Ett proffsigt och bra bemötande. Gick
    igenom allt som jag bör veta som
    köpare. Sammanfattningsvis så är jag
    mycket nöjd med mäklaren.
    2021-07-07
    Per-Henrik Olsson på svensk fastighetsförmedling Öland är en genuin och engagerad mäklare som vi alltid alla involverade partner i objekten kan känna oss trygga med...🙏🏽😃
    2021-07-07
    Per-Henric Olsson är en pålitlig mäklare som sköter sitt uppdrag på ett professionellt sätt, är väldigt nöjda med
    honom.
    2021-07-07
    Ser möjligheterna med säljobjektet, kan tänka utanför boxen.
    Man känner förtroende direkt från mäklaren, även när det gäller köpet av brf. Lyssnar på kunden. Om brf, bara bra.
    2021-07-07
    Per-Henrick är en trevlig och professionell yrkesman som svarar snabbt och står till tjänst nästan 24/7. Han har alltid kunden i fokus. Jag skulle varmt rekomendera honom.
    2021-07-07
    En mycket trevlig man. Påläst, kunnig och hjälpsam. Dessutom svarar han snabbt både på mail och sms.
    Bra och trevlig mäklare.

Den lägenhet som vi var intresserad av var reserverad av andra potentiella köpare. Men Per-Henric tog kontakt med dem och berättade att vi var klart intresserade. Då valde dessa att avvakta. Bra skött!

Vi har haft en hel del frågor om lägenheten och föreningen och har fått bra och snabba svar på de flesta av dem.

Efter pingst vi ett trevligt möte med Per-Henric på mäklarkontoret.
    2021-07-07
    Mycket proffsigt och trevligt bemötande
    2021-07-01
    Vi fann Pelle lugn, trygg och förtroendegivande. Det tillsammans med att person kemin var rätt för både oss och uppdraget. Processen var snabb, informativ och bättre än vår förväntan.
    2021-06-29
    Per Henric är proffesionell & rutinerad.
    Anpassar sig efter kund & säljare på ett genuint & varmt sätt- besitter samtidigt mycket erfarenhet & kunskap samt är trygg i sitt sätt att arbeta.
    Effektiv & snabb i kommunikationen.

Vill ge Per- Henric de bästa rekomendationerna.
  • sålde sin stuga med hjälp av Philip Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Öland Färjestaden
    • Öland Södra
    2021-06-29
    Mycket bra bemötande och arbete med försäljningen av vår fastighet.
    Stort tack för ditt omdöme Annika! Så roligt att fått hjälpa er med försäljningen och snart förhoppningsvis att hitta ett nytt boende på Öland. //Philip Philip Andersson
  • sålde sitt hus med hjälp av Kjell Jakobsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Öland Borgholm
    2021-06-20
    Kjell har varit alldeles utmärkt att ha att samarbeta med och har alltid varittillmötesgående på alls sätt•. Gunnel A ndersson
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Kjell Jakobsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Öland Borgholm
    • Öland Norra
    2021-06-02
    Toppenmäklare, allt bra ! Sålt en bostadsrätt.
  • köpte sitt hus med hjälp av Kjell Jakobsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Öland Borgholm
    2021-05-28
    Vi är supernöjda med Kjell Jakobsson. Proffsigt bemötande, trevlig, väldigt duktig på att återkoppla och lätt att få tag på vid eventuella frågor. Vi har köpt hus i Östra Sörby. Vi är supernöjda!
  • sålde sin stuga med hjälp av Helena Runcrantz en del av Svensk Fastighetsförmedling Öland Borgholm
    2021-05-27
    Helena sålde vårt fritidshus på norra Öland. Vi fick ett varmt och professionellt bemötande med magisk service från början till slut. Det kändes som att vi jobbade som ett team. Helena slog våra förväntningar på pris och hittade även rätt köpare till huset, vilket betydde jättemycket! Vi kan varmt rekommendera Helena och Svensk Fastighetsförmedling! Vi är supernöjda!
    Stort tack för förtroendet och ditt fina omdöme kring mitt arbetssätt! Vi har varit ett bra team 😊 Helena Runcrantz
    2021-05-27
    Köpt bostad på Öland. Helena gav med sin positiva attityd, smittande glädje kombinerat med djup kunskap om objektet ett oerhört proffesionelllt intryck. Vi kan varmt rekomendera Helena.

Per & Ingela
    Stort tack Per & Ingela för era fina ord och rekommendation. Hoppas att ni ska trivas i ert nya fritidshus! Helena Runcrantz
    • Funkabo
    2021-05-24
    100% ++

Tre egenskaper som vi uppskattade enormt med Philip:

1. Alltid glad mot oss och köparna..!
    2. Alltid skärpt när det behövs annars familjär, super..!
    3. Tog helhetsansvar från start till mål

+ Ebba, vilken tjej..!

Tack..!

Familjen Samby
    Tack för ert fina omdöme rörande vårt arbete. Vi är glada över att fått förtroendet att hjälpa er med försäljningen och såklart kul att det slutade så bra! Allt gott! /Philip & Ebba Philip Andersson
    • Öland Södra
    2021-05-24
    Avstyckad gård södra Öland.
    Blev bemött på bästa sätt och mina förväntningar togs på allvar.
    Genomgående ett mycket trevligt och positivt bemötande.
    Stort tack Mats - Ett rent nöje att få hjälpa dig! Allt gott ! Philip Andersson
    • Funkabo
    2021-05-20
    Jag fick vårt hus värderar samt köpte mitt nya drömhus via Philip. Philip var en fantastisk mäklare som skötte budgivning, visning och köp till 100 % professionellt. Philip var även tillgänglig under processen för extra frågor och tankar vilket jag upplevde var viktigt. Jag rekommenderar varmt Philip!
    Stort tack för ditt fina omdöme rörande arbete mitt med affären och ditt köp, känns fantastiskt att fått hjälpa dig till ditt drömhus! Philip Andersson
  • Helena G
    2021-05-14
    Kjell hjälpte mig att sälja min bostadsrätt. Detta gjorde han på ett mycket bra sätt. Han levde definitivt upp till förväntningarna och har egenskaper som jag uppskattar hos en mäklare, dvs lugn, saklig och punktlig.
    En proffsig mäklare med stor empati och lyhördhet!
    Tack Kjell!!
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Per-Henric Olsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Öland Borgholm
    • Falkenberg
    2021-05-07
    Har fått hjälp med försäljning av lägenhet på ett mycket professionellt sätt med mycket trevligt bemötande av mäklaren.

Hela uppdraget har skötts mycket smidigt och jag är nöjd med utfallet.
    Stort Tack för förtroendet och härligt att ni är nöjda med affären! Då är jag också nöjd! Per-Henric Olsson
    2021-05-04
    Sålt en sommarbostad på Öland. Hela säljprocessen skedde på distans (Täby-- Borgholm). Mäklaren genomförde uppdraget på ett mycket professionellt sätt. Flödet fungerade mycket bra från början till slut. Vi lämnar de bästa rekommendationerna.
    • Torsås Centralt
    2021-05-01
    Philip har hjälpt oss att sälja ett dödsbo!
    Vi har haft ett stort förtroende för hans proffsiga framtoning och han har lyckats
    med försäljningen över förväntan!
    Bengt
    Härligt och höra att jag kunde överträffa era förväntningar. Stort tack för förtroendet och ditt fina omdöme kring mitt arbetssätt! Philip Andersson
    • Torsås Centralt
    2021-04-30
    Försäljning av ett dödsbo En mycket kunnig och seriös mäklare. Förklarade och hur hela försäljningen skulle gå till från början till slut.
    Tack för ditt fina omdömde rörande mitt arbete med försäljningen! Philip Andersson