Filippa Idstrand

Filippa Idstrand

Filippa Idstrand är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Kalmar

Filippa Idstrand har varit registrerad mäklare sedan 2023-12. Filippa Idstrand har varit aktiv på Reco.se sedan 2024-03 och har fått 6 omdömen med ett betyg på 4.5. Filippa Idstrand har haft 2 försäljningar sen 2023-12 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

2023-12 - 2024-03

6 omdömen om Filippa Idstrand

Christel Margareta E
Sålde sitt hus med hjälp av Filippa Idstrand en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
Köpingsvik

Trevligt bemötande och är lätt att ha att göra med

Ulrika W
Köpingsvik

Filippa är kunnig och har ett proffsigt bemötande, hon är lyhörd samt visar ett stort engagemang. Uppdaterade oss hela tiden under försäljningens gång och var tillgänglig från tidig morgon till sena kvällar vardagar som helger. 100% nöjda. Kan varmt rekommendera Filippa som mäklare. Säljare på Komministergatan 3

Mayronne F
Köpte sin lägenhet med hjälp av Filippa Idstrand en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
Kalmar

Jag är mycket nöjd med Filippa. Allt från kunskap, bemötade ,hjälp, förklaringar, visning och svar på våra frågor. Rekommenderar henne gärna.

Martina L
Getingen

Upplevde att jag blev väl bemött av mäklaren. Förväntningarna var att det skulle gå smidigt och vara tydligt vad alla papper hade för syften som vi skrev på. Mäklaren levde upp till mina förväntningar. Jag upplevde att mäklaren var väldigt tydlig med sin genomgång av de pappren som vi skrev på.

Karin M
Sålde sin lägenhet med hjälp av Filippa Idstrand en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
Kalmar

Filippa var alltid snabb att svara på våra frågor och funderingar när vi skulle sälja en lägenhet. Det var också en smidig affär gällande pappersarbetet trots att vi bor på annan ort.

Eva M
Kalmar

Professionellt och vänligt bemötande med bra kontakt och snabb återkoppling. Snabb, smidig affär. Rekommenderas varmt!