Henric Gustafsson

Henric Gustafsson

Henric Gustafsson är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Kalmar

Henric Gustafsson har varit registrerad mäklare sedan 2022-10. Henric Gustafsson har varit aktiv på Reco.se sedan 2023-04 och har fått 55 omdömen med ett betyg på 4.8. Henric Gustafsson har haft 35 försäljningar sen 2023-07 och har tillfrågat 99% av sina kunder efter omdömen.

2023-07 - 2024-06

55 omdömen om Henric Gustafsson

Birgitta A
Sålde sitt hus med hjälp av Henric Gustafsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
Bergavik

Henric är en mycket trygg och förtroendeingivande mäklare. Vår försäljningsresa har inte varit så lång ännu men hitintills har Henric genomfört allt med stort lugn och proffsighet. Från vår sida blir det högsta betyg.

Svar från Henric Gustafsson

Tack för ditt fina omdöme Birgitta. Nu hoppas vi köparna säljer sitt fina hus på Gotland :)

Annika L
Köpte sitt hus med hjälp av Henric Gustafsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
Bergavik

Henric är en toppenmäklare som bryr sig om både köpare och säljare. Lugn och saklig , man får verklig

Svar från Henric Gustafsson

Tack för ditt fina omdöme Annika :)

Mats H
Bergavik

Väldigt bra bemötande kunnig lätt att prata med tänker på både säljare och köpare kommer med bra förslag en mäklare som tycker det är kul att jobba med människor

Svar från Henric Gustafsson

Tack för ditt fina omdöme Mats :)

Kaj M
Timmernabben

Bra proffsigt service inriktad

Svar från Henric Gustafsson

Tack för ditt omdöme Kaj och grattis till er nya bostad i Timmernabben :)

Victoria M
Timmernabben

Han är bäst. Henric är duktig man kan lita på honom och tror nog på honom. Han var förklara så mycket att jag förstår. Så professionella på sitt jobb. Jag kommer nog anlita honom till nästa gång.

Svar från Henric Gustafsson

Tack för ditt fina omdöme Victoria :) och grattis till er nya bostad

Sofia P
Johannesborg

Henric var mycket tillmötesgående och proffsig vid försäljningen av vårt hus. Vi kände förtroende hela vägen från första kontakt till kontraktsskrivningen.

Svar från Henric Gustafsson

Tack för ditt fina omdöme Sofia och stort lycka till med flytten :)

Shirwan A
Lindsdal

Mycket bra mäklare! Vänlig, tillmötesgående, pålitlig, trygg, tillgänglig, lätt att ha att göra med. Kan absolut rekommendera denna mäklare.

Svar från Henric Gustafsson

Tack för ditt fina omdöme Shirwan och lycka till med ditt nästa byggprojekt :)

Trisha U
Johannesborg

Tillmötesgående, lyhörd och effektiv.

Svar från Henric Gustafsson

Tack för ditt fina omdöme Trisha och grattis till er nya bostad :)

Göran T
Mockebo

Trevlig, lugn och kunnig. Bra bemötande, bra information och bra genomgång. Henric är mycket lämpad att vara mäklare. Stort förtroende. Jag rekommenderar gärna Henric.

Svar från Henric Gustafsson

Tack för ditt fina omdöme Göran och grattis till er nya bostad :)

Daniel J
Bergavik

Fullt förtroende för Henric och ett väldigt bra bemötande och proffsigt agerande.

Svar från Henric Gustafsson

Tack för ditt fina omdöme Daniel och för ett bra samarbete med din pappas husförsäljning :)