Henric Gustafsson

Henric Gustafsson

Henric Gustafsson är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Kalmar

Henric Gustafsson har varit registrerad mäklare sedan 2022-10. Henric Gustafsson har varit aktiv på Reco.se sedan 2023-04 och har fått 39 omdömen med ett betyg på 4.8. Henric Gustafsson har haft 31 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 97% av sina kunder efter omdömen.

39 omdömen om Henric Gustafsson

Maja S
Köpte sitt hus med hjälp av Henric Gustafsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
Mockebo

Henric har varit toppen! Alltid tillgänglig med ett trevligt och lättsamt bemötande. Vi är supernöjda 😊

Svar från Henric Gustafsson

Tack för ert fina betyg Maja och grattis till ert fantastiska hus :)

Lars-Åke O
Sålde sitt hus med hjälp av Henric Gustafsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
Mockebo

Han har varit engagerad och fortlöpande informerat vad som händer i processen. Vi är mycket nöjda så långt.

Svar från Henric Gustafsson

Tack för ert fina betyg Lasse :)

Urszula P
Mellanmon

Henrik är lugn , proffesionell och kunnig mäklare som jag kan varmt rekommendera. Man får ett tryggt intryck av honom. Jag blev väldigt bra bemött och han förklarade allt på ett pedagogiskt sätt.

Svar från Henric Gustafsson

Tack för ditt fina betyg Urszula och grattis till din nya bostad :)

Daniel A
Smedby

Ett mycket bra bemötande och en noggrant genomarbetad försäljning som resulterade i ett lyckat resultat.

Svar från Henric Gustafsson

Tack för ditt fina omdöme Daniel :)

Sara S
Johannesborg

Henric skötte vår bostadsförsäljning med engagemang, trygghet och förtroende! Hans lugn och erfarenhet genomsyrade hela processen! Vi är så nöjda med allt!

Svar från Henric Gustafsson

Tack snälla för ert fina omdöme, det värmer i mäklarhjärtat och grattis till en jättefin försäljning :)

Anja N
Johannesborg

Lätt att ha kontakt med, tydlig och upplevdes kunnig om bostaden.

Svar från Henric Gustafsson

Tack för ditt fina omdöme Anja och grattis till er superfina villa :)

Åsa L
Mellanmon

Professionell, trevlig, kunnig. Resultatet blev en snabb försäljning med ett pris över förväntat. Superbra!

Svar från Henric Gustafsson

Tack för ditt fina omdöme Åsa. Ni hade gjort ett grymt förarbete vilket resulterade i en jättefin försäljning och en glad köpare :)

Inger F
Havslätt

Jag är tacksam för det jobb Henrik gjort och vi —mina barn och jag — är mycket nöjda !Med vänlig hälsning, Inger Forsberg

Svar från Henric Gustafsson

Tack för ditt fina omdöme Inger och tack för jag fick hjälpa dig sälja ditt fina hus :)

Magnus J
Drag

Henric får högsta betyg! Inlyssnande, kommunikativ och gör det som krävs för att ro affären i hamn👍

Svar från Henric Gustafsson

Tack Magnus för ditt fina omdöme, det värme gutt :)

Kristina F
Havslätt

Han är trevlig och gör det han ska med entusiasm. Bara bra erfarenheter av Henric

Svar från Henric Gustafsson

Tack för ditt fina omdöme Kristina :)