Madeleine Jonsson
Aktiv på Reco.se sedan 2020
2019-04 - 2020-03

Läs vad 4 Läs vad Madeleine Jonsson

• Michaela C köpte sin lägenhet med hjälp av Madeleine Jonsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar

2020-03-18

Funkabo
    Köpt en bostadsrätt, av en väldigt trevlig och intresserad mäklare. Hon ringde både innan och efter visningen och undrade om det var något vi undrade om. Hon har hållit kontakt med oss efter vi budade hem lägenheten, Om hon kan hjälpa till med något. Kan varmt rekommendera denna genuint trevliga, glada och kompettenta mäklare. Läs mer
    2020-03-19 Madeleine J svarar Michaela C
    Tack snälla Michaela för de fina orden! Jag hoppas E kommer trivas i den nya bostaden.
    Madeleine J gillar detta
  • Kristoffer S sålde sin lägenhet med hjälp av Madeleine Jonsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar

2020-02-27

Djurängen
    Utmärkt! Lite bred kalmaritiska men om man tycker sådant är charmigt så har man hittar rätt!

I övrigt så har det varit en mycket smidig och trevlig upplevelse som säljare. Läs mer
    2020-03-13 Madeleine J svarar Kristoffer S
    Tack Kristoffer för du tog dig tiden att skriva några rader. Det betyder mycket. Jag hoppas det går bra i ditt nya boende och att du kommer trivas!
    Madeleine J gillar detta
  • Stefan K sålde sin lägenhet med hjälp av Madeleine Jonsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar

2020-01-27

Oxhagen
    Sålt en bostadsrätt. Trevligt bemötande. Saklig och korrekt.
    Upplyste om allt väsentligt.
    Som helhet jättebra. Läs mer
    2020-01-28 Madeleine J svarar Stefan K
    Tack snälla ni för förtroendet att sälja er bostadsrätt! Och tack för de fina lovorden. Jag hoppas ni ska trivas i ert nya boende!
  • JOHAN L skrev om Madeleine Jonsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar

2020-01-22

Vi är väldigt nöjda med Madeleine som mäklare. Då vårt nyköpta hus stod redo för oss så hade vi som önskemål att sälja vår lägenhet så snabbt som möjligt ( gärna så bra betalt som möjligt också ). Detta löste Madeleine galant så den såldes innan visning. Oerhört professionell och svarar alltid förtroendeingivande så vi kan varmt rekommendera henne till framtida försäljningar. Läs mer
    2020-01-23 Madeleine J svarar JOHAN L
    Tack snälla för förtroendet att sälja er lägenhet och ännu mer tack för så fina ord!
    Jag hoppas ni trivs i ert nya boende!

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Kalmar

Göran Wallgren