Madeleine Jonsson är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Kalmar

Madeleine Jonsson har varit aktiv på Reco.se sedan 2020-01 och har fått 14 omdömen med ett betyg på 4.9. Madeleine Jonsson har haft 20 försäljningar sen 2019-11 och har tillfrågat 93% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2019-11 - 2020-10

Läs vad 14 Läs vad Madeleine Jonsson

• 2020-10-14
    Vi har köpt en bostadsrätt, Madeleine är rak, trevlig, glad, positiv ser inga problem i något.
    Mari P
    • 38.0 m²
    • Kalmar
    köpte sin lägenhet med hjälp av Madeleine Jonsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
    Tack Mari för dessa ord! Jag hoppas dottern kommer trivas och det är jag säker på. Sköt om er! /Madeleine

• 2020-09-24
    Bra, lätt att få kontakt med. Tydlig och serviceinriktad.
    Margareta D
    • 43.0 m²
    • Funkabo
    sålde sin lägenhet med hjälp av Madeleine Jonsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
    Tack snälla ni för de fina orden och för förtroendet att få hjälpa er! Önskar en fin helg, Vänliga hälsningar Madeleine

• 2020-08-05
    Har sålt en bostadsrätt i Kalmar, utmärkt bemötande av Madeleine Jonsson. Affären blev bättre än väntad.Madeleine gjorde ett mycket bra jobb.
    Bengt K
    • 35.0 m²
    • Södercentrum
    Tack Bengt för förtroendet och för de fina orden. Det blev en lyckad affär. Ta hand om dig och njut av sommarens sista veckor. /Madeleine

• 2020-08-02
    Jag har en sålt en enrummare. Jag fick mycket bra bemötande av mäklaren och hon stylade lägenheten mycket bra, snyggt. Jag hade hoppats på att få mer pengar för lägenheten när den såldes. Det var inte så många som kom på visning.
    Malin J
    • 43.5 m²
    • Djurängen
    Tack Malin för fina ord. Jag förstår er och hoppas att det kommer bli bra iaf. Ta hand om er och fortsatt fin sommar!

• 2020-07-18
    Fick hjälp att sälja vår lägenhet, blev bemött av ett positivt och glatt humör. Lätt att nå och ställa frågor till.
    Tack snälla Linda-Marie! Jag är glad att jag kunnat hjälpa till och hoppas att ni snart hittar ert drömhus! /Madeleine

• 2020-07-03
    Jag tyckte att Madeleine gav mig ett glatt, ödmjukt och samtidigt trovärdigt intryck. Hon har varit snabb i återkoppling och satt mig som kund i första hand. Jag inte är den mest kunniga inom bostadsmarknaden men kände fullt förtroende för Madeleine så fort jag träffade henne och visste att jag var i trygga händer. Kan varmt rekommendera Madeleine som mäklare till andra personer.
    Eleonor S
    • 2:a
    • 53.5 m²
    • Johannesborg
    Tack snälla Eleonor för dessa fina ord. Det gör mig väldigt glad och jag hoppas du kommer trivas kalas i din nya bostad. Men det är jag säker på! Ta hand om dig! /Madeleine

• 2020-05-19
    Köpte en lägenhet av en bra och trevlig mäklare som var snabb med att återkoppla. Hon kunde svara på mina frågor och ge goda råd.
    Sigge S
    • Malmen
    Tack snälla Sigge för de orden! Jag önskar er all lycka till i ert nya boende och är helt säker på att ni kommer trivas toppen. /Madeleine

• 2020-05-18
    Med ett leende på läpparna och entusiasm från dag ett så hjälpte Madeleine oss att få vår bostadsrätt såld redan fyra dagar innan ordinarie visning! Vi var verkligen nöjda. Kan varmt rekommendera Madeleine!
    Kristian B
    • Malmen
    Tack snälla Kristian för dessa ord. Jag är så tacksam att jag fick hjälpa er. Jag hoppas att ni ska trivas i ert nya boende, vilket jag är säker på. Ta hand om er! /Madeleine

• 2020-04-09
    Lägenhet på Rimsmedsvägen. En varm och trevlig mäklare som genast ingav förtroende och trygghet. Det var ”lätt” att ställa frågor. Madelene överträffade mina förväntningar på mäklarrollen och kändes genuin och samtidigt professionell. Jag kommer varmt rekommendera Svensk Fastighetsförmedling och Madelene till kommande säljare eller köpare.
    Malin E
    • Berga
    Tack snälla Malin för de fina orden. Det värmer! Jag önskar er all lycka till med nya boendet! Passar på att säga trevlig Påsk med.

• 2020-04-08
    Proffsig. Lugn och balanserad trots turbulensen på marknaden.
    Karl Gustav R
    • Berga
    Tack snälla Karl Gustav för förtroendet att hjälpa er med lägenhetsförsäljningen och tack för de fina orden. Önskar en trevlig Påsk!

Visa svar

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte