Madeleine Jonsson
Aktiv på Reco.se sedan 2020-01-22
2019-07 - 2020-06

Läs vad 9 Läs vad Madeleine Jonsson

• Eleonor S köpte sin lägenhet med hjälp av Madeleine Jonsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar

2020-07-03

2:a
    Johannesborg
    Jag tyckte att Madeleine gav mig ett glatt, ödmjukt och samtidigt trovärdigt intryck. Hon har varit snabb i återkoppling och satt mig som kund i första hand.

Jag inte är den mest kunniga inom bostadsmarknaden men kände fullt förtroende för Madeleine så fort jag träffade henne och visste att jag var i trygga händer.

Kan varmt rekommendera Madeleine som mäklare till andra personer. Läs mer
    2020-07-06 Madeleine J svarar Eleonor S
    Tack snälla Eleonor för dessa fina ord. Det gör mig väldigt glad och jag hoppas du kommer trivas kalas i din nya bostad. Men det är jag säker på! Ta hand om dig! /Madeleine
    Madeleine J gillar detta
  • Sigge S köpte sin lägenhet med hjälp av Madeleine Jonsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar

2020-05-19

Malmen
    Köpte en lägenhet av en bra och trevlig mäklare som var snabb med att återkoppla. Hon kunde svara på mina frågor och ge goda råd. Läs mer
    2020-05-20 Madeleine J svarar Sigge S
    Tack snälla Sigge för de orden! Jag önskar er all lycka till i ert nya boende och är helt säker på att ni kommer trivas toppen. /Madeleine
    Madeleine J gillar detta
  • Kristian B sålde sin lägenhet med hjälp av Madeleine Jonsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar

2020-05-18

Malmen
    Med ett leende på läpparna och entusiasm från dag ett så hjälpte Madeleine oss att få vår bostadsrätt såld redan fyra dagar innan ordinarie visning! Vi var verkligen nöjda. Kan varmt rekommendera Madeleine! Läs mer
    2020-05-19 Madeleine J svarar Kristian B
    Tack snälla Kristian för dessa ord. Jag är så tacksam att jag fick hjälpa er. Jag hoppas att ni ska trivas i ert nya boende, vilket jag är säker på. Ta hand om er! /Madeleine
    Madeleine J gillar detta
  • Malin E köpte sin lägenhet med hjälp av Madeleine Jonsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar

2020-04-09

Berga
    Lägenhet på Rimsmedsvägen.
    En varm och trevlig mäklare som genast ingav förtroende och trygghet. Det var ”lätt” att ställa frågor. Madelene överträffade mina förväntningar på mäklarrollen och kändes genuin och samtidigt professionell. Jag kommer varmt rekommendera Svensk Fastighetsförmedling och Madelene till kommande säljare eller köpare. Läs mer
    2020-04-09 Madeleine J svarar Malin E
    Tack snälla Malin för de fina orden. Det värmer! Jag önskar er all lycka till med nya boendet! Passar på att säga trevlig Påsk med.
    Madeleine J gillar detta
  • Karl Gustav R sålde sin lägenhet med hjälp av Madeleine Jonsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar

2020-04-08

Berga
    Proffsig. Lugn och balanserad trots turbulensen på marknaden. Läs mer
    2020-04-09 Madeleine J svarar Karl Gustav R
    Tack snälla Karl Gustav för förtroendet att hjälpa er med lägenhetsförsäljningen och tack för de fina orden. Önskar en trevlig Påsk!
    Madeleine J gillar detta
  • Michaela C köpte sin lägenhet med hjälp av Madeleine Jonsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar

2020-03-18

2:a
    Funkabo
    Köpt en bostadsrätt, av en väldigt trevlig och intresserad mäklare. Hon ringde både innan och efter visningen och undrade om det var något vi undrade om. Hon har hållit kontakt med oss efter vi budade hem lägenheten, Om hon kan hjälpa till med något. Kan varmt rekommendera denna genuint trevliga, glada och kompettenta mäklare. Läs mer
    2020-03-19 Madeleine J svarar Michaela C
    Tack snälla Michaela för de fina orden! Jag hoppas E kommer trivas i den nya bostaden.
    Madeleine J gillar detta
  • Kristoffer S sålde sin lägenhet med hjälp av Madeleine Jonsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar

2020-02-27

Djurängen
    Utmärkt! Lite bred kalmaritiska men om man tycker sådant är charmigt så har man hittar rätt!

I övrigt så har det varit en mycket smidig och trevlig upplevelse som säljare. Läs mer
    2020-03-13 Madeleine J svarar Kristoffer S
    Tack Kristoffer för du tog dig tiden att skriva några rader. Det betyder mycket. Jag hoppas det går bra i ditt nya boende och att du kommer trivas!
    Madeleine J gillar detta
  • Stefan K sålde sin lägenhet med hjälp av Madeleine Jonsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar

2020-01-27

Oxhagen
    Sålt en bostadsrätt. Trevligt bemötande. Saklig och korrekt.
    Upplyste om allt väsentligt.
    Som helhet jättebra. Läs mer
    2020-01-28 Madeleine J svarar Stefan K
    Tack snälla ni för förtroendet att sälja er bostadsrätt! Och tack för de fina lovorden. Jag hoppas ni ska trivas i ert nya boende!
  • JOHAN L skrev om Madeleine Jonsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar

2020-01-22

Vi är väldigt nöjda med Madeleine som mäklare. Då vårt nyköpta hus stod redo för oss så hade vi som önskemål att sälja vår lägenhet så snabbt som möjligt ( gärna så bra betalt som möjligt också ). Detta löste Madeleine galant så den såldes innan visning. Oerhört professionell och svarar alltid förtroendeingivande så vi kan varmt rekommendera henne till framtida försäljningar. Läs mer
    2020-01-23 Madeleine J svarar JOHAN L
    Tack snälla för förtroendet att sälja er lägenhet och ännu mer tack för så fina ord!
    Jag hoppas ni trivs i ert nya boende!

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Kalmar

Göran Wallgren