Ellen Mobelius är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Nybro

och har varit registrerad mäklare sedan 2020. Ellen Mobelius har varit aktiv på Reco.se sedan 2020 och har fått 10 omdömen sedan 2020-04-12. Ellen Mobelius har haft 14 försäljningar det senaste året och har tillfrågat 92% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2019-10 - 2020-09

Läs vad 10 Läs vad Ellen Mobelius

• Ellen hjälpte till att sälja min bostadsrätt i Nybro. Hon var proffsig och entusiastisk genom hela processen. Det var en bra dialog och samarbete från dag ett. Hon var noga med att lyssna på vad jag önskade samtidigt som hon gav råd och berättade vad jag kunde förvänta mig. Med sitt stora engagemang och positiva attityd fick hon sedan snabbt till ett en affär som alla parter blev nöjda med. Rekommenderar henne starkt som mäklare.
    Elin E sålde sin lägenhet med hjälp av Ellen Mobelius en del av Svensk Fastighetsförmedling Nybro
    2020-10-18
    • 53.0 m²
    2020-10-18
    Stort tack Elin för dina fina ord! Det var fantastisk roligt att att hjälpa dig med försäljningen av din bostad, och hoppas du ska trivas i din nya! /Ellen

Visa svar
  • Jag och min man sålde ett gammalt stationshus som var i renoveringsbehov. Vår mäklare Ellen såg potensial i huset o skrev väldigt fint om det. Det såldes på väldigt kort tid o vi kände oss väldigt trygga med Ellen. Hon lugnade mej väldigt bra när jag var nervös o såg spöken i en del intresserade. Hon hade rätt. Vi ger Ellen högsta betyg. Det kommer gå bra för denna tjej. Lugn o fin o vänlig, men kan nog säga ifrån om det behövs. Har rekommenderat henne till min vänskapskrets. Vänliga hälsningar. Lena o Dieter Pedevilla.
    Lena P sålde sitt hus med hjälp av Ellen Mobelius en del av Svensk Fastighetsförmedling Nybro
    2020-10-14
    • 125.0 m²
    • Målerås
    2020-10-14
    Tack snälla Lena och Dieter för förtroendet att få sälja ert fantastiska hus. Ett mycket bra samarbete ledde till en mycket lyckad försäljning! Jag hoppas verkligen ni ska trivas i ert nya boende i Göteborg och att ni kommer förbi kontoret och hälsar på nästa gång ni är i krokarna! /Ellen

Visa svar
  • Sålt bostadsrätt i Nybro. Jag fick bra kontakt med mäklaren. Jag ville sälja snabbt, det lyckades mäklaren med. Sålde innan visning.
    Andy Z sålde sin lägenhet med hjälp av Ellen Mobelius en del av Svensk Fastighetsförmedling Nybro
    2020-10-06
    • 59.0 m²
    2020-10-06
    Tack Andy för ditt omdöme! Och tack för det fina samarbetet som ledde till en mycket lyckad försäljning! /Ellen

Visa svar
  • jag köpte lägenhet Sveaplansgatan 7b och upplevde Ellen som en mycket behaglig och trevlig kvinna. information och frågeställningar fungerade mycket bra. kontraktsskrivningen avslutades med kaffe och bakelse
    Kennerth G köpte sin lägenhet med hjälp av Ellen Mobelius en del av Svensk Fastighetsförmedling Nybro
    2020-09-08
    • 1.5:a
    • 47.0 m²
    2020-09-08
    Tack Kennerth för ditt fina omdöme! Hoppas det ska funka bra för er med lägenheten! /Ellen

Visa svar
  • Väldigt kompetent och driven fastighetsmäklare.
    Niklas P sålde sin bostad med hjälp av Ellen Mobelius en del av Svensk Fastighetsförmedling Nybro
    2020-08-01
    • Örsjö
    2020-08-01
    Tack snälla Niklas för de fina orden och ett bra samarbete! /Ellen

Visa svar
  • Hej! Jag har köpt ett hus. Via Hemnet. Allt var okej och perfekt med Ellen. Mvh/Wael
    Wael M köpte sitt hus med hjälp av Ellen Mobelius en del av Svensk Fastighetsförmedling Nybro
    2020-07-28
    • 120.0 m²
    • Emmaboda
    2020-07-28
    Tack Wael! Hoppas du och familjen ska trivas i ert nya hus! /Ellen

Visa svar
  • Mäklaren Ellen Mobelius var ...tillgänglig och återkopplade snabbt vår kommunikation. Den skedde via telefon sms o mejl och ledde till en snabb affär. Bostadsrätten i Nybro Jakobsgatan 25A som vi ville köpa, blev nog vår pga att mäklaren Ellen bevakade och kommuniserade våra föreslagna bud o våra frågor på ett tydligt o bra sätt också med säljaren, vilken slutligen alltid har "sista ordet" ! Förnöjsammhet, flexibilitet o nytänkande måste få utrymme i dessa coronatider och det tycker jag uppfylldes i denna affär.
    Rino A köpte sin lägenhet med hjälp av Ellen Mobelius en del av Svensk Fastighetsförmedling Nybro
    2020-07-21
    • 59.5 m²
    2020-07-21
    Tack snälla Rino för de fina orden! Det var ett nöje att göra affärer med er. Hoppas T ska trivas i sin nya bostad! /Ellen

Visa svar
  • Räggekulla 161. Blev bra och proffesionellt bemött utav Ellen:) Jag tyckte att Ellen levde upp till förväntningarna. Bra och sakkunnig.
    Ronja G köpte sitt hus med hjälp av Ellen Mobelius en del av Svensk Fastighetsförmedling Nybro
    2020-07-13
    • 100.0 m²
    2020-07-13
    Tack snälla Ronja för de fina orden! Jag är övertygad om att ni kommer trivas i ert nya fina hus! /Ellen

Visa svar
  • Kunnig och jordnära mäklare med ett Bra bemötande. Ett gott samarbete för att leva upp till våra förväntningar.
    Erik A
    Erik A sålde sitt hus med hjälp av Ellen Mobelius en del av Svensk Fastighetsförmedling Nybro
    2020-05-30
    • 114.0 m²
    2020-05-30
    Tack snälla Erik för det fina omdömet och ett fantastiskt samarbete! Jag hoppas ni ska trivas i ert nya fina hus! /Ellen

Visa svar
  • Jag har sålt min bostadsrätt i Nybro med hjälp utav Ellen Mobelius och svensk fastighetsförmedling. Jag kan varmt rekommendera andra till att anlita ovan nämnda mäklare för att organisera er försäljning. 5/5
    Robert S sålde sin lägenhet med hjälp av Ellen Mobelius en del av Svensk Fastighetsförmedling Nybro
    2020-04-12
    • 59.0 m²
    2020-04-12
    Stort tack Robert för de fina orden och förtroendet att sälja er fina lägenhet! Jag hoppas att ni kommer trivas i ert nya boende!

Senaste försäljningarna

Jakobsgatan