Svensk Fastighetsförmedling Nybro

Fabriksgatan 2, 382 30 Nybro — Visa karta

Välkommen till "Staden i Glasriket" - Nybro!

Nybro har en pittoresk småstadskänsla och staden är omgiven av mindre orter och en aktiv landsbygd. Design-, trä-, och pappersindustrin är stark i området och med smidiga kommunikationer tar man sig snabbt och enkelt både till Kalmar vid kusten och Växjö i inlandet.

Vi på Svensk Fastighetsförmedling kan bostadsmarknaden i Nybro och vi känner både potentiella köpare och säljare i området. Därför kan vi bistå dig som är intresserad av att sälja med en realistisk värdering, styling och visning som passar de som kommer och tittar samt allt runt omkring. Är du i köpartagen hjälper vi dig hitta rätt bostad för dig och finns som stöd genom hela köpprocessen.

Kom förbi hos oss och låt oss svara på dina frågor om boende i Nybro!

Läs vad 53 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Nybro

• 2019-11-19

Erik L skrev om Katrin Franander en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
    Trovärdig, trevlig, trygg,kunnig, bra omdöme Läs mer
    2019-11-19 Katrin F svarar Erik L
    Tack Erik för fina ord. Hoppas ni kommer trivas bra på Villa Simoni. //Katrin
  • 2019-11-08

Carina Å skrev om Mats Arnesson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
    Vi har köpt en villa och ska sälja vår nuvarande villa. Läs mer
  • 2019-11-08

Reidar v skrev om Mats Arnesson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
    Trevligt bemötande, kunnig med viljan att dela med sig av goda råd och erfarenheter. En person som jag gärna rekommenderar till vänner och affärsbekanta som behöver mäklartjänster. Läs mer
  • 2019-11-07

Emma H skrev om Katrin Franander en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
    När vi skulle köpa bostadsrätt var Katrin rak och tydlig genom hela processen. Dessutom upplevde vi henne som mycket genuin och trevlig. Läs mer
    2019-11-07 Katrin F svarar Emma H
    Tack Emma och Kristoffer! Hoppas ni kommer att trivas i er nya lägenhet och i föreningen Opalen. Ha det fint! //Katrin
  • 2019-11-05

Maths B skrev om Mats Arnesson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
    Professionell. Effektiv och kunnig Läs mer
  • Conny H

2019-10-21

Conny H skrev om Mats Arnesson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
    Hej
    Har sålt en bostadsrätt med hjälp av Mats Arnesson på svensk fastighetsförmedling. Det gick väldigt smidigt. Jag är mycket nöjd med Mats som mäklare och kan verkligen rekommendera honom. Blev väldigt fint bemött och fick ett stort förtroende för honom med en gång.
    Conny H Läs mer
  • 2019-10-19

Bostadsrättsföreningen F skrev om Katrin Franander en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
    Bostadsrätt. Fungerar mycket bra och trevligt bemötande Läs mer
    2019-11-19 Katrin F svarar Bostadsrättsföreningen F
    Tack Furan för fina ord och stort tack för ett bra samarbete.
  • 2019-10-15

Elisabeth F skrev om Katrin Franander en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
    Jag fick ett trevligt bemötande av Katrin när jag köpte lägenhet. Läs mer
    2019-10-19 Katrin F svarar Elisabeth F
    Tack Elisabeth, Jag är övertygad om att du kommer trivas perfekt på Norrgård. //Katrin
  • 2019-10-15

Åsa S skrev om Katrin Franander en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
    Fast jag förstått att hon har många kunder och försäljningar samtidigt fick hon mig hela tiden att känna att jag var hennes viktigaste kund. Läs mer
    2019-10-15 Katrin F svarar Åsa S
    Tack Åsa för fint omdöme, det är viktigt för mig att mina kunder känner sig sedda och hörda. Hoppas du ska trivas i din nya bostad och får en härlig start på det nya året 2020.
  • 2019-10-03

Henrik v skrev om Katrin Franander en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
    Sålt en bostadsrätt.
    Hon genomförde affären på ett snabbt och effektivt sätt dessutom på ett vänligt sätt. Läs mer
  • 2019-09-27

Rubar G skrev om Katrin Franander en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
    En ärlig och rak mäklare, som arbetar hårt, för att hitta det som passar bäst. Fantastisk mäklare Läs mer
    2019-09-27 Katrin F svarar Rubar G
    Tusen tack Rubar!! Jag visste direkt att detta skulle bli din lägenhet och är säker på att du kommer att trivas där med dina tankar och idéer för lägenheten! Lycka till i ditt nya boende!
  • 2019-09-23

Ann-Christin T skrev om Katrin Franander en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
    Helt utmärkt! Vänligt och proffsigt bemötande. Läs mer
    2019-09-27 Katrin F svarar Ann-Christin T
    Tack Ann-Christin! Tack för fin kommentar, är övertygad om att du kommer trivas bra i Storklas!
  • 2019-08-27

Ulf T skrev om Mats Arnesson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
    Kompetenta mäklare och bra människor
    Svarade på alla frågor vi hade snabbt och professionella affären!
    Vi är helt nöjda och skulle anlitar de om vi ska sälja något fastighet Läs mer
  • 2019-08-27

Lars B skrev om Mats Arnesson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
    Har sålt vårt torp till utgångspris.
    Mycket proffesionellt och trevlig.
    Hade inte trott att torpet skulle säljas så fort utan prutning.
    Mäklaren gjorde mer än våra förväntningar
    Överraskad och glad. Läs mer
  • 2019-08-19

Irene B skrev om Mats Arnesson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
    Köpt lägenhet tydligt lugnt ingav trygghet Läs mer
  • 2019-08-10

Anders J skrev om Katrin Franander en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
    Hejsan,

Vi har sålt en lägenhet och är mycket nöjda med den service vi har fått av Katrin Franander och hennes medarbetare på Svensk Fastighetsförmedling i Kalmar. Vi rekommenderar gärna Katrin till andra som vill köpa eller sälja bostad.
    Vänligen Anders Jonsson Läs mer
    2019-09-27 Katrin F svarar Anders J
    Tack återigen Anders för förtroendet! Det är ett nöje att arbeta tillsammans med dig och din familj! Ha det gott!
  • 2019-07-15

Benny K skrev om Mats Arnesson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
    Vi kommer aldrig någonsin att anlita svensk fastighets förmedling nån gång i framtiden. och vi har både köpt och sålt fastigheter genom svensk fastighets förmedling. Läs mer
  • 2019-07-13

Zahra S skrev om Katrin Franander en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
    Hej!
    Jag har köpt en lägenhet. Jag e jätte njöd av mäklaren o lägenheten o jätte trevlig personal som verkling hjälper. Läs mer
    2019-09-27 Katrin F svarar Zahra S
    Hej Zahra, Tack själv! Hoppas ni ska trivas bra i er nya lägenhet.
  • Mogens P

2019-06-28

Mogens P skrev om Svensk Fastighetsförmedling Nybro
    Jeg skulle havde solgt mit hus og henvente mig til svenske Fastighetsförmedlingen i Nybro hvor jeg talte med Alexander som sad på kontoret han var meget venlig og imødekommende.

Han kom og kiggede på huset, og satte en pris som jeg var ganske godt tilfreds med. Derefter snakkede vi lidt om hvordan det skulle sættes til salg, og så gik det stærkt, allerede efter 14 dage efter det var sat til salg ja så var der en køber.

Jeg kan sige, at han fuldstændig levede op til mine forventninger og kan derfor anbefale ham, til dem jeg kender der skal handle hus.

Mogens Läs mer
  • 2019-06-04

Lars-Peter A skrev om Mats Arnesson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
    En och halplansvilla i originalskick som kommer att renoveras under en period. Läs mer
  • Halina N

2019-05-29

Halina N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Nybro
    håller på att köpa ett hus i Långasjö,kyrkvägen 51.Har träffat Alexandes och är mycket nöjd med han arbete och känner mig trygg i genomförandet. Läs mer
  • 2019-05-19

Obos J skrev om Katrin Franander en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
    Ett bra och trevligt bemötande! Leverans enligt vad som avtalats. Läs mer
    2019-09-27 Katrin F svarar Obos J
    Nöjet är helt på min sida! Alltid roligt att samarbeta med er.
  • Linda T

2019-05-17

Linda T skrev om Katrin Franander en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
    Katrin är smart, professionell, har stort kundfokus, är snabb med återkoppling och hade ett stort hjärta var med hela vägen när hon sålde vår bortgångna mammas lägenhet. Läs mer
    2019-05-18 Katrin F svarar Linda T
    Stort tack Linda för fint omdöme. Trevligt att våra vägar korsades igen även om man önskat att det varit under andra omständigheter. Önskar dig en fin sommar! /Katrin
  • 2019-05-12

Inga-Lena A skrev om Katrin Franander en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
    Mycket trevlig mäklare mycket bra återkoppling Vi är jättenöjda Läs mer
    2019-05-18 Katrin F svarar Inga-Lena A
    Tack Inga-Lena och Roy, det har varit ett nöje att vara med er i hela denna processen. Hoppas ni kommer trivas fint på Råstenen. //Katrin
  • Bo Ä

2019-05-11

Bo Ä skrev om Mats Arnesson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
    Vi har sålt vår hästgård, en uppgift som kräver kunskap, kommunikation och engagemang.
    Mats har tagit sig an detta uppdrag på ett förträffligt sätt och hjälpt oss hela vägen till en lyckad affär. Läs mer
  • 2019-05-10

Kevin L skrev om Katrin Franander en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
    Jag har köpt ett radhus, där jag på visningen blev vänligt bemött av mäklaren som beskrev objektet väldigt bra och föreningen.
    Jag tyckte hon gjorde ett bra jobb. Läs mer
    2019-05-10 Katrin F svarar Kevin L
    Tack Kevin! Hoppas ni ska trivas superbra i lägenheten! Stort lycka till!
    //Katrin
  • 2019-05-10

Eva-Lena E skrev om Katrin Franander en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
    Sålt en bostadsrätt.
    Bra bemött av mäklaren.
    Mycket nöjd. Läs mer
    2019-05-10 Katrin F svarar Eva-Lena E
    Tack Eva-Lena! Hoppas du och dottern ska trivas i er nya bostad. Lycka till!
    //Katrin
  • 2019-05-02

Susanne S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Nybro
    Jag har sålt en villa.
    Alexander bemötte oss respekt för vår bostad, lugnt, vänligt o proffsigt
    En mycket trevlig person.
    Dessutom rak och korrekt och "llättpratad"
    Hoppas verkligen få köpa min nästa bostad av honom Läs mer
  • 2019-04-30

Monica Paulina P skrev om Svensk Fastighetsförmedling Nybro
    Köpte bostad. Fick bra information Läs mer
  • Kerstin A

2019-04-15

Kerstin A skrev om Mats Arnesson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
    Jag har sålt min villa med hjälp av Svensk Fastgihetsförmedling och blivit väl bemött på ett trevligt och lättsamt sätt utan några märkvärdigheter Läs mer
  • Margareta R

2019-04-15

Margareta R skrev om Katrin Franander en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
    Köpt Bostadsrätt i Kalmar
    Supermäklare som förstod att vi ville handla snabbt och gjorde allt för att tillmötesgå vår önskan
    Proffsigt samt glatt trevligt och familjärt
    ALLA
    5 + KAN INTE BLI BÄTTRE Läs mer
    2019-04-15 Katrin F svarar Margareta R
    Tusen Tack Margareta! Det var väldigt roligt att hjälpa er. Är övertygad om att ni kommer trivas fint i Kalmar. //Katrin
  • 2019-04-04

Mats A skrev om Mats Arnesson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
    Köpt bostad på södra området Kalmar. Vänligt och proffsigt bemötande! Läs mer
  • Carl R

2019-03-23

Carl R skrev om Katrin Franander en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
    Personlig kontakt med en proffsig mäklare. Hon peppade o fanns alltid där för att hjälpa till eller ge tips. Läs mer
    2019-04-15 Katrin F svarar Carl R
    Tack Lisa och Calle! Det har varit ett nöje att hjälpa er. Hoppas att ni ska trivas superbra i er nya bostad! //Katrin
  • 2019-02-15

Denis O skrev om Katrin Franander en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
    Hej,

Jag har köpt en lägenhet till min dotter på Klockhus gatan i Kalmar.
    Fantastisk bra bemötande.
    Över förväntningar. Läs mer
    2019-02-15 Katrin F svarar Denis O
    Tusen tack! Hoppas Mayram trivas i sin nya bostad. //Katrin
  • Magnus G

2019-02-13

Magnus G skrev om Mats Arnesson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
    Sålt en enplansvilla med hjälp av Mats Arnesson på svensk fastighetsförmedling.
    Mycket Kompitent och trevligt bemötande av mäklaren.
    Bra medling mellan köpare och säljare.
    Rekomenderas varmt! Läs mer
  • 2019-02-01

Johan T skrev om Katrin Franander en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
    Kanon från start till mål. Finns inget att ändra på. Läs mer
    2019-02-04 Katrin F svarar Johan T
    Tusen tack Johan! Det har varit otroligt roligt att arbeta tillsammans med er i denna processen och jag önskar er stort lycka till i ert nya boende. //Katrin
  • 2019-01-29

Lennart N skrev om Katrin Franander en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
    Försäljning av bostadsrätt.

Engagemang med bra och pedagogiskt upplägg genom hela processen. Tydligt och klart presenterat. Mycket bra. Läs mer
    2019-02-05 Katrin F svarar Lennart N
    Tack både Lennart och Henrik för förtroendet. //Katrin
  • 2019-01-24

Anna B skrev om Katrin Franander en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
    Är mycket imponerad av hur Katrin skötte försäljningen av min bostadsrätt. Hon var snabb, smidig och proffsig. Lätt att kommunicera med. Svarade utan dröjsmål när jag sökte henne, och utstrålade en lyhördhet för hur jag ville bli bemött. Kände mig mycket trygg under hela processen. Upplevde att hon verkligen ansträngde sig till det yttersta för jag skulle bli nöjd med affären. Från värdering till försäljning har allt varit över förväntan. Kan varmt rekommendera henne! Läs mer
    2019-02-05 Katrin F svarar Anna B
    Tusen tack Anna, det var en fröjd att få förmedla din fina bostad. Önskar dig stort lycka till med ditt nya boende i Skåne. //Katrin
  • 2018-12-09

Rolf A skrev om Katrin Franander en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
    Köpt en bostadsrätt i Kalmar ! Blev alltid bra bemöt av mäklaren och det funka väldigt smidigt Läs mer
    2018-12-10 Katrin F svarar Rolf A
    Tack Rolf och Lena för fina ord. Jag hoppas ni ska trivas med ert nya boende i Kalmar. //Katrin
  • 2018-12-05

Jonny S skrev om Mats Arnesson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
    Domaregatan
    Vänlig och kunnig Läs mer
  • 2018-12-03

Lise-Lotte R skrev om Katrin Franander en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
    Jag har sålt en bostadsrätt, en trea. Jag blev väldigt trevligt bemött av Katrin. Jag jobbar i en annan stad och hon har varit mycket tillmötesgående i att försöka möta att jag inte alltid kan vara i Kalmar under dagtid.
    Katrin har svarat på alla frågor jag haft inom rimlig tid. Mina förväntningar var att ha en bra relation till henne, bli proffsigt bemött, och att få svar på frågor hyfsat snabbt. Detta uppfylldes mycket väl. Den mäklare jag haft var både proffsig och lättsam. Jag är jättenöjd och kan varmt rekommendera henne! Läs mer
    2018-12-05 Katrin F svarar Lise-Lotte R
    Stort tack för värmande ord Lotta! Önskar er all lycka till med ert nya projekt. //Katrin
  • 2018-11-17

Tommy P skrev om Katrin Franander en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
    Trevligt och professionellt bemötande med information via telefon mm. Läs mer
    2018-11-19 Katrin F svarar Tommy P
    Tack Tommy nöjet var helt på min sida. Lycka till i ditt nya boende.
  • Fredrik E

2018-10-28

Fredrik E skrev om Katrin Franander en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
    Vi fick hjälp att sälja vår bostad i Kalmar.
    Mäklaren tog väl hand om oss med både kunskap och mänsklig värme.
    Hennes glöd och engangemang i att affären skulle bli så bra som möjligt märktes verkligen.
    Stort tack för all hjälp. Läs mer
    2018-10-29 Katrin F svarar Fredrik E
    Tack Fredrik för värmande ord. Stort lycka till i framtiden. //Katrin
  • Anja E

2018-10-28

Anja E skrev om Katrin Franander en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
    Vi sålde vårt hem på Tackjärnsvägen i Kalmar.
    Vi ska separera och vi har båda känt oss uppmärksammade av mäklaren i denna situation.
    Vi förlitade oss på mäklaren och vi har upplevt omtanke, styrka, tydlighet och ärlighet.
    Mäklaren har visat ett genuint intresse för situationen i nutid men även i framtid.
    Det fanns förväntningar på en lite högre slutsumma men vi är nöjda och vi hade aldrig velat ha någon annan!
    Efter 6 visningar och många förtroliga samtal skrev vi igår kontrakt med köparen.
    Återkommer med det varmaste i framtiden. Läs mer
    2018-10-29 Katrin F svarar Anja E
    Stort tack Anja! Det har varit ett nöje att arbeta med dig. Stort lycka till så ses vi i Kalmar framöver. //Katrin
  • 2018-10-24

Mika B skrev om Katrin Franander en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
    Trevlig, jordnära och kunnig, på visningen fick vi den tiden vi behövde och Katrin kände av när vi ville fråga något. Väldigt hjälpsam vid hanteringen efter att vi vunnit budgivningen. Ett mycket personligt bemötande, det kommer vi att minnas, tack! Läs mer
    2018-10-24 Katrin F svarar Mika B
    Tusen tack Mika och Ida för fina ord! Är övertygad om att ni kommer trivas finfint i er nya bostad. //Katrin
  • 2018-08-31

Niklas N skrev om Katrin Franander en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
    Köpt en 1½ plans villa i bostadsområde. Jag och min partner blev väl bemötta från första stund. Otroligt informativ och kunnig mäklare som gav oss goda råd, både inför ett eventuellt köp men också hur det är att äga ett hus. Katrin Franander levde upp till samtliga förväntningar och lite till.

Vi är väldigt nöjda och kommer absolut vända oss till Katrin i framtiden både vid värdering och om vi skulle vilja flytta i framtiden. Läs mer
  • 2018-08-31

Muhamed D skrev om Svensk Fastighetsförmedling Nybro
    Vi sålde vårt hus. Underbart bemötande och bra tips och råd som kom väl till nytta för oss. Läs mer
  • 2018-08-06

Camilla M skrev om Katrin Franander en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
    Katrine är en engagerad mäklare som jobbar snabbt och målinriktat. Vi sålde vår bostadsrätt på 54 kvm som Katrine förmedlade. Hon är kunnig, ödmjuk och förtroendeingivande och jobbar snabbare än vinden. Vi kunde inte fått en bättre mäklare! Läs mer
    2018-08-17 Katrin F svarar Camilla M
    Tusen tack Camilla och Alexander, nöjet var helt på min sida!
  • 2018-04-22

Christer Elias Mauritz B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Nybro
    Hornsgatan 24, Nybro
    Trevligt bemött
    Upplevde alla förväntningar Läs mer
  • 2018-01-06

Daniel K skrev om Mats Arnesson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
    Mats har gort en mycket god insats, med realistiska förväntningar men snabbt resultat. Läs mer

Fabriksgatan 2, 382 30 Nybro