Alla kategorier Mäklare Kalmar Nybro Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Nybro

Svensk Fastighetsförmedling Nybro

Fabriksgatan 2, 382 30 Nybro — Visa karta

Välkommen till "Staden i Glasriket" - Nybro!

Nybro har en pittoresk småstadskänsla och staden är omgiven av mindre orter och en aktiv landsbygd. Design-, trä-, och pappersindustrin är stark i området och med smidiga kommunikationer tar man sig snabbt och enkelt både till Kalmar vid kusten och Växjö i inlandet.

Vi på Svensk Fastighetsförmedling kan bostadsmarknaden i Nybro och vi känner både potentiella köpare och säljare i området. Därför kan vi bistå dig som är intresserad av att sälja med en realistisk värdering, styling och visning som passar de som kommer och tittar samt allt runt omkring. Är du i köpartagen hjälper vi dig hitta rätt bostad för dig och finns som stöd genom hela köpprocessen.

Kom förbi hos oss och låt oss svara på dina frågor om boende i Nybro!

Läs vad 32 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Nybro

• 2019-05-19

Obos J skrev om Katrin Franander en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
    Ett bra och trevligt bemötande! Leverans enligt vad som avtalats. Läs mer
  • Linda T

2019-05-17

Linda T skrev om Katrin Franander en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
    Katrin är smart, professionell, har stort kundfokus, är snabb med återkoppling och hade ett stort hjärta var med hela vägen när hon sålde vår bortgångna mammas lägenhet. Läs mer
    2019-05-18 Katrin F svarar Linda T
    Stort tack Linda för fint omdöme. Trevligt att våra vägar korsades igen även om man önskat att det varit under andra omständigheter. Önskar dig en fin sommar! /Katrin
  • 2019-05-12

Inga-Lena A skrev om Katrin Franander en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
    Mycket trevlig mäklare mycket bra återkoppling Vi är jättenöjda Läs mer
    2019-05-18 Katrin F svarar Inga-Lena A
    Tack Inga-Lena och Roy, det har varit ett nöje att vara med er i hela denna processen. Hoppas ni kommer trivas fint på Råstenen. //Katrin
  • Bo Ä

2019-05-11

Bo Ä skrev om Mats Arnesson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
    Vi har sålt vår hästgård, en uppgift som kräver kunskap, kommunikation och engagemang.
    Mats har tagit sig an detta uppdrag på ett förträffligt sätt och hjälpt oss hela vägen till en lyckad affär. Läs mer
  • 2019-05-10

Kevin L skrev om Katrin Franander en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
    Jag har köpt ett radhus, där jag på visningen blev vänligt bemött av mäklaren som beskrev objektet väldigt bra och föreningen.
    Jag tyckte hon gjorde ett bra jobb. Läs mer
    2019-05-10 Katrin F svarar Kevin L
    Tack Kevin! Hoppas ni ska trivas superbra i lägenheten! Stort lycka till!
    //Katrin
  • 2019-05-10

Eva-Lena E skrev om Katrin Franander en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
    Sålt en bostadsrätt.
    Bra bemött av mäklaren.
    Mycket nöjd. Läs mer
    2019-05-10 Katrin F svarar Eva-Lena E
    Tack Eva-Lena! Hoppas du och dottern ska trivas i er nya bostad. Lycka till!
    //Katrin
  • 2019-05-02

Susanne S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Nybro
    Jag har sålt en villa.
    Alexander bemötte oss respekt för vår bostad, lugnt, vänligt o proffsigt
    En mycket trevlig person.
    Dessutom rak och korrekt och "llättpratad"
    Hoppas verkligen få köpa min nästa bostad av honom Läs mer
  • 2019-04-30

Monica Paulina P skrev om Svensk Fastighetsförmedling Nybro
    Köpte bostad. Fick bra information Läs mer
  • Kerstin A

2019-04-15

Kerstin A skrev om Mats Arnesson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
    Jag har sålt min villa med hjälp av Svensk Fastgihetsförmedling och blivit väl bemött på ett trevligt och lättsamt sätt utan några märkvärdigheter Läs mer
  • Margareta R

2019-04-15

Margareta R skrev om Katrin Franander en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
    Köpt Bostadsrätt i Kalmar
    Supermäklare som förstod att vi ville handla snabbt och gjorde allt för att tillmötesgå vår önskan
    Proffsigt samt glatt trevligt och familjärt
    ALLA
    5 + KAN INTE BLI BÄTTRE Läs mer
    2019-04-15 Katrin F svarar Margareta R
    Tusen Tack Margareta! Det var väldigt roligt att hjälpa er. Är övertygad om att ni kommer trivas fint i Kalmar. //Katrin
  • 2019-04-04

Mats A skrev om Mats Arnesson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
    Köpt bostad på södra området Kalmar. Vänligt och proffsigt bemötande! Läs mer
  • Carl R

2019-03-23

Carl R skrev om Katrin Franander en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
    Personlig kontakt med en proffsig mäklare. Hon peppade o fanns alltid där för att hjälpa till eller ge tips. Läs mer
    2019-04-15 Katrin F svarar Carl R
    Tack Lisa och Calle! Det har varit ett nöje att hjälpa er. Hoppas att ni ska trivas superbra i er nya bostad! //Katrin
  • 2019-02-15

Denis O skrev om Katrin Franander en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
    Hej,

Jag har köpt en lägenhet till min dotter på Klockhus gatan i Kalmar.
    Fantastisk bra bemötande.
    Över förväntningar. Läs mer
    2019-02-15 Katrin F svarar Denis O
    Tusen tack! Hoppas Mayram trivas i sin nya bostad. //Katrin
  • Magnus G

2019-02-13

Magnus G skrev om Mats Arnesson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
    Sålt en enplansvilla med hjälp av Mats Arnesson på svensk fastighetsförmedling.
    Mycket Kompitent och trevligt bemötande av mäklaren.
    Bra medling mellan köpare och säljare.
    Rekomenderas varmt! Läs mer
  • 2019-02-01

Johan T skrev om Katrin Franander en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
    Kanon från start till mål. Finns inget att ändra på. Läs mer
    2019-02-04 Katrin F svarar Johan T
    Tusen tack Johan! Det har varit otroligt roligt att arbeta tillsammans med er i denna processen och jag önskar er stort lycka till i ert nya boende. //Katrin
  • 2019-01-29

Lennart N skrev om Katrin Franander en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
    Försäljning av bostadsrätt.

Engagemang med bra och pedagogiskt upplägg genom hela processen. Tydligt och klart presenterat. Mycket bra. Läs mer
    2019-02-05 Katrin F svarar Lennart N
    Tack både Lennart och Henrik för förtroendet. //Katrin
  • 2019-01-24

Anna B skrev om Katrin Franander en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
    Är mycket imponerad av hur Katrin skötte försäljningen av min bostadsrätt. Hon var snabb, smidig och proffsig. Lätt att kommunicera med. Svarade utan dröjsmål när jag sökte henne, och utstrålade en lyhördhet för hur jag ville bli bemött. Kände mig mycket trygg under hela processen. Upplevde att hon verkligen ansträngde sig till det yttersta för jag skulle bli nöjd med affären. Från värdering till försäljning har allt varit över förväntan. Kan varmt rekommendera henne! Läs mer
    2019-02-05 Katrin F svarar Anna B
    Tusen tack Anna, det var en fröjd att få förmedla din fina bostad. Önskar dig stort lycka till med ditt nya boende i Skåne. //Katrin
  • 2018-12-09

Rolf A skrev om Katrin Franander en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
    Köpt en bostadsrätt i Kalmar ! Blev alltid bra bemöt av mäklaren och det funka väldigt smidigt Läs mer
    2018-12-10 Katrin F svarar Rolf A
    Tack Rolf och Lena för fina ord. Jag hoppas ni ska trivas med ert nya boende i Kalmar. //Katrin
  • 2018-12-05

Jonny S skrev om Mats Arnesson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
    Domaregatan
    Vänlig och kunnig Läs mer
  • 2018-12-03

Lise-Lotte R skrev om Katrin Franander en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
    Jag har sålt en bostadsrätt, en trea. Jag blev väldigt trevligt bemött av Katrin. Jag jobbar i en annan stad och hon har varit mycket tillmötesgående i att försöka möta att jag inte alltid kan vara i Kalmar under dagtid.
    Katrin har svarat på alla frågor jag haft inom rimlig tid. Mina förväntningar var att ha en bra relation till henne, bli proffsigt bemött, och att få svar på frågor hyfsat snabbt. Detta uppfylldes mycket väl. Den mäklare jag haft var både proffsig och lättsam. Jag är jättenöjd och kan varmt rekommendera henne! Läs mer
    2018-12-05 Katrin F svarar Lise-Lotte R
    Stort tack för värmande ord Lotta! Önskar er all lycka till med ert nya projekt. //Katrin
  • 2018-11-17

Tommy P skrev om Katrin Franander en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
    Trevligt och professionellt bemötande med information via telefon mm. Läs mer
    2018-11-19 Katrin F svarar Tommy P
    Tack Tommy nöjet var helt på min sida. Lycka till i ditt nya boende.
  • Fredrik E

2018-10-28

Fredrik E skrev om Katrin Franander en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
    Vi fick hjälp att sälja vår bostad i Kalmar.
    Mäklaren tog väl hand om oss med både kunskap och mänsklig värme.
    Hennes glöd och engangemang i att affären skulle bli så bra som möjligt märktes verkligen.
    Stort tack för all hjälp. Läs mer
    2018-10-29 Katrin F svarar Fredrik E
    Tack Fredrik för värmande ord. Stort lycka till i framtiden. //Katrin
  • Anja E

2018-10-28

Anja E skrev om Katrin Franander en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
    Vi sålde vårt hem på Tackjärnsvägen i Kalmar.
    Vi ska separera och vi har båda känt oss uppmärksammade av mäklaren i denna situation.
    Vi förlitade oss på mäklaren och vi har upplevt omtanke, styrka, tydlighet och ärlighet.
    Mäklaren har visat ett genuint intresse för situationen i nutid men även i framtid.
    Det fanns förväntningar på en lite högre slutsumma men vi är nöjda och vi hade aldrig velat ha någon annan!
    Efter 6 visningar och många förtroliga samtal skrev vi igår kontrakt med köparen.
    Återkommer med det varmaste i framtiden. Läs mer
    2018-10-29 Katrin F svarar Anja E
    Stort tack Anja! Det har varit ett nöje att arbeta med dig. Stort lycka till så ses vi i Kalmar framöver. //Katrin
  • 2018-10-24

Mika B skrev om Katrin Franander en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
    Trevlig, jordnära och kunnig, på visningen fick vi den tiden vi behövde och Katrin kände av när vi ville fråga något. Väldigt hjälpsam vid hanteringen efter att vi vunnit budgivningen. Ett mycket personligt bemötande, det kommer vi att minnas, tack! Läs mer
    2018-10-24 Katrin F svarar Mika B
    Tusen tack Mika och Ida för fina ord! Är övertygad om att ni kommer trivas finfint i er nya bostad. //Katrin
  • 2018-08-31

Niklas N skrev om Katrin Franander en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
    Köpt en 1½ plans villa i bostadsområde. Jag och min partner blev väl bemötta från första stund. Otroligt informativ och kunnig mäklare som gav oss goda råd, både inför ett eventuellt köp men också hur det är att äga ett hus. Katrin Franander levde upp till samtliga förväntningar och lite till.

Vi är väldigt nöjda och kommer absolut vända oss till Katrin i framtiden både vid värdering och om vi skulle vilja flytta i framtiden. Läs mer
  • 2018-08-31

Muhamed D skrev om Svensk Fastighetsförmedling Nybro
    Vi sålde vårt hus. Underbart bemötande och bra tips och råd som kom väl till nytta för oss. Läs mer
  • 2018-08-06

Camilla M skrev om Katrin Franander en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
    Katrine är en engagerad mäklare som jobbar snabbt och målinriktat. Vi sålde vår bostadsrätt på 54 kvm som Katrine förmedlade. Hon är kunnig, ödmjuk och förtroendeingivande och jobbar snabbare än vinden. Vi kunde inte fått en bättre mäklare! Läs mer
    2018-08-17 Katrin F svarar Camilla M
    Tusen tack Camilla och Alexander, nöjet var helt på min sida!
  • 2018-04-22

Christer Elias Mauritz B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Nybro
    Hornsgatan 24, Nybro
    Trevligt bemött
    Upplevde alla förväntningar Läs mer
  • 2018-01-06

Daniel K skrev om Mats Arnesson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
    Mats har gort en mycket god insats, med realistiska förväntningar men snabbt resultat. Läs mer
  • 2017-07-11

Björn H skrev om Mats Arnesson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
    Mats gjorde en utmärkt analys av fastighetens värde och marknadsförde sedan objektet så att det verkligen syntes för dem som kunde vara intresserade. Läs mer
  • Ewa J

2016-09-06

Ewa J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Nybro
    Jag kände mej väldigt trygg och visste att de skulle gå bra. Och de gjorde de. Är väldigt nöjd och kommer att rekommendera han till andra. Läs mer
  • 2016-09-05

Barbara K skrev om Mats Arnesson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
    Mats är jätte snäll, hjälpte oss mycket med allt, kommunicerar utmärkt och klart, en finperson pa rätt plats! Tack sa mycket för allt! Läs mer

Fabriksgatan 2, 382 30 Nybro