Svensk Fastighetsförmedling Nybro

Svensk Fastighetsförmedling Nybro

Välkommen till "Staden i Glasriket" - Nybro!

Nybro har en pittoresk småstadskänsla och staden är omgiven av mindre orter och en aktiv landsbygd. Design-, trä-, och pappersindustrin är stark i området och med smidiga kommunikationer tar man sig snabbt och enkelt både till Kalmar vid kusten och Växjö i inlandet.

Vi på Svensk Fastighetsförmedling kan bostadsmarknaden i Nybro och vi känner både potentiella köpare och säljare i området. Därför kan vi bistå dig som är intresserad av att sälja med en realistisk värdering, styling och visning som passar de som kommer och tittar samt allt runt omkring. Är du i köpartagen hjälper vi dig hitta rätt bostad för dig och finns som stöd genom hela köpprocessen.

Kom förbi hos oss och låt oss svara på dina frågor om boende i Nybro!

Läs vad 125 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Nybro 2

• sålde sitt hus med hjälp av Mats Arnesson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
    • Degerhamn
    2022-09-29 Verifierad kund
    Bra bemött av mäklaren, samt en snabb försäljning.
  • köpte sitt hus med hjälp av Kristian Isberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Nybro
    2022-09-16 Verifierad kund
    Vi är väldigt nöjda med Kristian. Han sköter kommunikationen bra och är alltid väldigt trevlig.
    Det har varit ett nöje att kunna hjälpa er att hitta ert nya hem och att fått lära känna er.
    Mvh. Kristian
    Kristian Isberg
  • sålde sitt hus med hjälp av Kristian Isberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Nybro
    2022-09-16 Verifierad kund
    Blev jättebra bemött och han ansträngde sig till max för att hitta en bra köpare åt mig
    Tack själv, kul att lära känna dig! Kristian Isberg
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Ellen Mobelius en del av Svensk Fastighetsförmedling Nybro
    2022-09-15 Verifierad kund
    Jättebra bemötande o hjälpsam. Snabbt o enkelt. Bra helt enkelt.
  • sålde sitt hus med hjälp av Ellen Mobelius en del av Svensk Fastighetsförmedling Nybro
    • Gullaskruv
    2022-09-14 Verifierad kund
    mycket trevlig och förstående när en gammal tant virrar till det. Men Ellen löste allt på bästa sätt
  • köpte sitt hus med hjälp av Ellen Mobelius en del av Svensk Fastighetsförmedling Nybro
    • Gullaskruv
    2022-09-14 Verifierad kund
    Mäklaren har varit tillmötesgående och snabb och mycket generös med sin tid
    2022-09-08 Verifierad kund
    Glad och trevlig som hjälper mig igenom köpet med allt vad det innebär. Hon känns väldigt professionell och jag känner mig trygg.
    2022-08-30 Verifierad kund
    fint och underbar bemött.
    bra sätt över allt
    snab handling även var långsam i början.
  • sålde sin bostad med hjälp av Kristian Isberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Nybro
    • Trekanten
    2022-08-17 Verifierad kund
    Vi blev mycket väl bemötta av Kristian. Han har utfört uppdraget på ett mycket föredömligt sätt och hela tiden varit lyhörd och kunnig. Vi kunde inte fått bättre service.
    Hej
    Tack själva för gott samarbete.
    Kristian Isberg
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Ellen Mobelius en del av Svensk Fastighetsförmedling Nybro
    • Smedby
    2022-07-27 Verifierad kund
    Mycket bra bemötande snabb och smidig försäljning trots att Ellen hade semester
    2022-07-27 Verifierad kund
    Väldigt trevlig mäklare som sålde vår bostadsrätt snabbt och smidigt!
  • sålde sin stuga med hjälp av Ellen Mobelius en del av Svensk Fastighetsförmedling Nybro
    • Vassmolösa
    2022-07-26 Verifierad kund
    Allt var bra. Kände mig i goda händer.
    Tack snälla Anni för din rekommendation! Så bra det blev tillslut med helt rätt köpare. Önskar dig allt gott så hörs vi säkert framöver! Ellen Mobelius
    • Ljungbyholm
    2022-07-02 Verifierad kund
    Hängiven mäklare och väldigt tillmötesgående
    2022-06-18 Verifierad kund
    Ellen är bästa mäklaren som jag träffas i Sverige hon är mycket snäll. Jag vill säga tack Ellen for allt.
    2022-06-16 Verifierad kund
    Det har funkat istortsett bra. Dåligt med annonser i tidningar.
    2022-06-15 Verifierad kund
    -Det var ett mycket trevligt bemötande.
    -Jag förväntade mig ett professionellt och tydligt samarbete vilket jag upplevde att vi levde upp till.
    -Jag är rätt nöjd i helhet. Min mäklare kunde a haft lite mer kunskap om lägenheten men det var ingen betydelsefull brist i det området. Utöver det så var allting smidigt och trevligt.
    2022-06-15 Verifierad kund
    Ellen är hjälpsam och finns alltid till hands! Vi är väldigt nöjda med vår husförsäljning
    2022-06-14 Verifierad kund
    Blev jättebra bemött, motsvarade helt mina förväntningar! Skulle absolut rekommendera Ellen till andra i säljtankar!
    2022-06-04 Verifierad kund
    Trevligt bemötande! Alltid tillgänglig för frågor och undringar.
    2022-06-04 Verifierad kund
    Trevligt bemötande och väldigt tillmötesgående.
    Tack snälla Christoffer för dina fina ord! Hoppas allt går bra med renoveringen, hade varit superkul att få komma och kika när allt är klart! /Ellen Ellen Mobelius
    2022-06-03 Verifierad kund
    Ett mycket proffsigt bemötandet. Medsnabba svar på mina frågor.

Kjell Haraldsson
    Tack Kjell för ditt fina omdöme! Hoppas allt gått bra med renoveringarna och att du trivs i ditt nya hus! /Ellen Ellen Mobelius
    2022-06-02 Verifierad kund
    Lyssnande , pålitlig, vänlig.
    En bra kontakt och vi är nöjda
    Tack så mycket. Vi hörs vidare om gården efter sommaren. / Mats Mats Arnesson
  • sålde sin stuga med hjälp av Mats Arnesson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
    • Rockneby
    2022-06-01 Verifierad kund
    Vi blev väl bemötta av en mäklare som kändes trygg och erfaren.
    Tack så mycket. Har pengarna kommit fram. / Mats Mats Arnesson
    2022-06-01 Verifierad kund
    Bra bemötande. Kontinuerlig uppdatering via meddelanden och telefonsamtal.
    Tack snälla Tuula för ditt omdöme och för ett fint samarbete! Det var fantastiskt roligt att få hjälpa er med försäljningen av er fina stuga. /Ellen Ellen Mobelius
    2022-05-30 Verifierad kund
    Lätt att få kontakt med och svarar tydligt på frågor.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Mats Arnesson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
    • Kattrumpan
    2022-05-21 Verifierad kund
    Tyckte det enligt vår bedömning verkade proffsigt.Vi är nöjda, så beskrivningen får räcka med det.
    Vår förväntning var att sälja, det har fullföljts, så vi tackar för det.
  • köpte sin stuga med hjälp av Mats Arnesson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
    • Stensö

/ Mats
    Mats Arnesson
    • Målerås
    2022-05-02 Verifierad kund
    Korrekt, omtänksam, trevlig och engagerad!
    Tack snälla Anneli för din rekommendation! Hoppas allt är bra med er och att ni haft en fin sommar! /Ellen Ellen Mobelius
  • köpte sin stuga med hjälp av Ellen Mobelius en del av Svensk Fastighetsförmedling Nybro
    2022-05-01 Verifierad kund
    Trevlig, tydlig och ärlig. Vi har känt oss bra behandlade under hela processen och snabbt fått svar på frågor.
    • Västeräng
    2022-04-13 Verifierad kund
    Väldigt bra service!! Engagerad mäklare!
    • Västeräng
    2022-04-13 Verifierad kund
    Jag och min sambo fick ett professionellt bemötande och en fantastiskt snabb och smidig affär. Mäklaren var lyhörd och behjälplig under hela processen och kom med konkreta tips och idéer. Vi tackar henne för insatsen och kommer absolut vara intresserade att anlita henne igen i eventuella framtida affärer.
    Tack snälla Eric för dom fina orden, det gör mig så glad att höra! Tack själva för ett fint samarbete och hoppas allt är bra med er och att ni trivs i ert nya boende! /Ellen Ellen Mobelius
    2022-04-11 Verifierad kund
    Mycket bra och proffsig. Hon var mån om kunden.
  • sålde sin bostad med hjälp av Mats Arnesson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
    • Vissefjärda
    2022-03-28 Verifierad kund
    Mycket ambitiös, mycket bra dialog under hela proseduren, från början till slutförsäljningen!
    Tack så mycket Thomas.
    Får vi hoppas att allt blir bra hela vägen och att det blir bra för Vissefjärda samhälle. Men det blir det enligt min magkänsla. / Mats
    Mats Arnesson
    • Kalmar
    2022-03-19 Verifierad kund
    Väldigt bra bemötande och fick uppfattningen att han tog sig tid att förklara för de som var intresserade. Slutpris var över förväntan.
    Tack så mycket. Jag tycker det var mycket roligt att vi fick till en bra budgivning. Nu får ni lite kapital att renovera nya huset med. Mats Arnesson
    • Grönskåra
    2022-02-01 Verifierad kund
    Ms. Mobelius är vänlig och hjälpsam. Hon är diskret och tålmodig, den sista var viktig eftersom jag är utlänning.

Jag skulle när som helst arbeta med fru Mobelius igen och kan varmt rekommendera henne som mäklare.
    Tack snälla Jan för ditt omdöme och tack för ett fint samarbete! /Ellen Ellen Mobelius
    • Kalmar
    2022-01-27 Verifierad kund
    Ellen Mobelius är en oerhört kompetent och skicklig mäklare. Hon har öga för detaljer, ger bra och vettiga råd och tips samt är otroligt serviceminded. Ellen är mycket duktig på marknadsföring och upplägg, hon har en enorm kunskap om hur man presenterar objekt på ett ärligt, men bra sätt. Som mäklare gav hon ett vänligt och tillmötesgående intryck som gav oss ett stort förtroende för henne och firman hon representerar. Oerhört professionell! Vi ger högsta betyg och kan utan minsta tvekan rekommendera Ellen Mobelius. Tack vare henne fick vi en mycket lyckad försäljning!
    • Påryd
    2022-01-26 Verifierad kund
    Väldigt trevligt bemötande och förståelse över situationen. Skötte allt precis som man ville och följde även upp efter affären och ville kolla läget.
    2022-01-25 Verifierad kund
    BRA BEMÖTANDE FRÅN BÖRJAN TILL SLUT. PÅLÄST OCH KUNNIG.
    Tack Anders för det fina omdömet! Hoppas allt är bra med dig och Ann! /Ellen Ellen Mobelius
    • Hagby
    2021-12-03 Verifierad kund
    Trevligt och kompetent bemötande. Jag fick snabbt svar på mina frågor ang. huset.
    • Påryd
    2021-11-01 Verifierad kund
    Väldigt positivt, utmärkt bemötande
    Tack snälla Anita för ditt fina omdöme, hoppas allt är bra med dig och att vi kan få till en kaffe snart i din nya lägenhet!/Ellen Ellen Mobelius
    • Smedby
    2021-10-28 Verifierad kund
    Proffsigt bemötande, stor erfarenhet, social kompetens
    2021-10-11 Verifierad kund
    Jag blev bra bemött av mäklaren. På vissa frågor kände jag att jag kunde fått bättre svar men det visade sig att mäklaren inte hade fått den informationen av säljaren.
    Jag hade nog inga speciella förväntningar och kan därmed inte skriva om mäklaren levde upp till dessa.
    Upplevelsen är att allt gick jättefort.
    Tack Joanna för ditt omdöme! Är övertygad om att huset kommer passa dig perfekt! Vi ses igen till tillträdet :) /Ellen Ellen Mobelius
    2021-10-02 Verifierad kund
    Proffsigt, korrekt. Uppfyllde förväntningar.
    Tack Karl-Johan för ditt fina omdöme! Vi ses igen på tillträdet :) /Ellen Ellen Mobelius
    • Alsterbro
    2021-09-23 Verifierad kund
    Hade han varit ledig och ungkarl , hade jag friat...
  • köpte sin bostad med hjälp av Mats Arnesson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
    • Alsterbro
    2021-09-22 Verifierad kund
    Mats Arnesson helps me tu buy Knivingaryd 2:3.
    Very nice and helpful person!
    • Emmaboda
    2021-09-18 Verifierad kund
    blev mycket bra bemött
    hade förväntningar som Ellen levda upp till.
    efter vissa påtryckningar så hände det lite mer och affären gick bra.
    Tack för ett fint samarbete som tillslut landade i ett riktigt bra resultat. Hoppas ni trivs i ert nya boende så ses vi snart igen! /Ellen Ellen Mobelius
    • Emmaboda
    2021-09-17 Verifierad kund
    Ödmjuk, tillmötesgående och förtroendeingivande
    Tack för dom fina orden och grattis till ert nya hus! Ett fantastiskt hus som jag är övertygad om att ni kommer trivas i. Nu gasar vi på med försäljningen av er lägenhet så ni snabbt kan få flytta in :) / Ellen Ellen Mobelius
    • Stensö
    2021-09-13 Verifierad kund
    Mats inger stor trygghet till både köpare och säljare.
    2021-09-07 Verifierad kund
    Lugn och harmonisk att ha att göra med. Har bara positiva erfarenheter av henne. duktig och hjälpsam. Denna försäljning gick över förväntan bra o smidigt. Hon har även skött en husförsäljning åt mej tidigare, vilken jag som God man hade i uppdrag att sälja. Fungerade jättebra så därför anlitade jag henne igen. Har bara positiva saker att säja om henne o det arbete hon utfört.
    Tack snälla Marie-Louise för dom fina orden. Ett fint samarbete genom båda affärerna ledde till härliga slutpriser. Hoppas jag får förmånen att arbeta med dig igen i framtiden även om det nu är hyresrätt som gäller. Håller fortfarande utkik efter lägenhet i Kalmar! :) /Ellen Ellen Mobelius
    2021-09-01 Verifierad kund
    Trevligt och bra bemötande. Kunnig och inger förtroende.
    Tack David för ditt fina omdöme! Jag är övertygad om att du och din familj ska trivas i ert nya fina boende. Vi ses till tillträdet :) /Ellen Ellen Mobelius