Svensk Fastighetsförmedling Nybro

Svensk Fastighetsförmedling Nybro

Välkommen till "Staden i Glasriket" - Nybro!

Nybro har en pittoresk småstadskänsla och staden är omgiven av mindre orter och en aktiv landsbygd. Design-, trä-, och pappersindustrin är stark i området och med smidiga kommunikationer tar man sig snabbt och enkelt både till Kalmar vid kusten och Växjö i inlandet.

Vi på Svensk Fastighetsförmedling kan bostadsmarknaden i Nybro och vi känner både potentiella köpare och säljare i området. Därför kan vi bistå dig som är intresserad av att sälja med en realistisk värdering, styling och visning som passar de som kommer och tittar samt allt runt omkring. Är du i köpartagen hjälper vi dig hitta rätt bostad för dig och finns som stöd genom hela köpprocessen.

Kom förbi hos oss och låt oss svara på dina frågor om boende i Nybro!

Läs vad 105 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Nybro

• 2020-12-04

Linda E skrev om Katrin Franander en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
    Sålde vår lägenhet. Tog lång tid att få den såld och fick inte utropspris (det var ganska högt satt), vilket hänvisade till situationen med covid-19 och marknaden. Vi blev lite oroliga att den inte skulle bli såld, trots att andra byråer sålde lägenheter i samma område. Vilket kändes konstigt, varför kan inte svensk fast sälja vår, när Pontuz säljer sina.

Lägenheten blev såld till ett bra pris och vi är nöjda, det är ändå det som spelar roll i slutändan. Har hela tiden fått ett jättefint bemötande av Katrin och känt förtroende för henne.

Slutet gott, allting gott. Läs mer
    2020-12-04 Katrin F svarar Linda E
    Hej Linda och Gustav,

Det har verkligen varit kul att få hjälpa er i mål med affären. Även om det gick trögt i början, så blev det ett bra slutpris vilket visar på att det lönar sig att ha lite is i magen.

Hoppas nu att ni ska trivas som öbor och önskar er all lycka inför våren och framtiden med det nya livet!
  • 2020-11-30

Leif S skrev om Katrin Franander en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
    Efter en trevlig och covid19 anpassad visning av Katrin
    fastnade vi för ett fint hus i Bergkvara som vi skrev kontrakt på den 27/11 på kontoret i Kalmar.
    All kontakt vi haft med Katrin har varit mycket positiv.
    Vi upplever Katrin som kunnig i både fakta och service. Läs mer
    2020-12-04 Katrin F svarar Leif S
    Tack snälla Leif och Britt för ett fint omdöme. Hoppas att ni ska trivas på fastlandet och i Bergkvara. Det är ett fantastiskt hus som kommer passa er perfekt. God jul och gott nytt, må 2021 blir ett fantastiskt år!
  • 2020-11-25

Faeza A skrev om Ellen Mobelius en del av Svensk Fastighetsförmedling Nybro
    She was so warm and friendly in the first meeting. She made us comfortable, and has been very helpful. We had queries and she helped us out with our questions and concerns. Very polite! Läs mer
  • 2020-11-23

Niklas R skrev om Ellen Mobelius en del av Svensk Fastighetsförmedling Nybro
    Sålt min bostadsrätt, tog 4 dagar!! Mycket trevligt och givetvis proffsigt bemötande av mäklaren. Priset drevs upp 145 000 över utgångspris vilket absolut var över min förväntan!
    Skulle utan tvekan rekommendera/ anlita Ellen Mobelius igen vid behov. Läs mer
  • Tina F

2020-11-04

Tina F skrev om Katrin Franander en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
    Jag har köpt en bostadsrätt av henne.

Mina förväntningar var snabba svar på mail och telefon, de tyckte jag att jag fick! Vi fick ihop ett snabbt möte och vi fick bra med information och hon var väldigt tydlig och bra! Fick en jättebra bemötande och blev ett bra köp! :) väldigt trevlig och kunnig! Läs mer
    2020-11-06 Katrin F svarar Tina F
    Hej! Tusen tack för det fina omdömet. Jag hoppas ni ska trivas i er nya bostad.
    Tina F gillar detta
  • 2020-10-29

Elisabeth S skrev om Ellen Mobelius en del av Svensk Fastighetsförmedling Nybro
    Jag har sålt min villa och har fullt förtroende för Ellen Mobelius.
    Hon har hanterat detta bra och min fastighet blev såld på mindre än 14 dagar. . Vi har fått en väldigt bra kontakt och hon är lätt att prata med så jag känner mig trygg. Läs mer
  • 2020-10-24

Jennie O skrev om Katrin Franander en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
    Tips om rätt lägenhet som var perfekt för mig! Läs mer
    2020-10-27 Katrin F svarar Jennie O
    Tack Jennie för fina ord. Övertygad om att detta kommer blir superbra för dig och din familj.
  • 2020-10-24

Helen Ö skrev om Katrin Franander en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
    Under en tuff period i livet hjälpte Katrin oss att sälja vår lägenhet och hon gjorde allt över förväntan. Hon gav vår upplevelse en guldkant med sitt sinne för detaljer och sin goda service. Läs mer
    2020-10-27 Katrin F svarar Helen Ö
    Tack fina Helen och Johnny. Nöjet var helt på min sida och så skönt att ni är nöjda med förmedlingen. Nu ska vi bara hitta ert nya boende.:)
  • Maria P

2020-10-19

Maria P skrev om Katrin Franander en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
    Köpt bostadsrätt. Hon var mycket tillmötesgående, trevlig, snabb och effektiv. Mycket smidig affär. Anlitar gärna henne vid ytterligare köp eller försäljning.

Mycket nöjd kund. :) Läs mer
    2020-10-27 Katrin F svarar Maria P
    Stort tack för fina ord. Kul att den passade så bra. ibland hittar man rätt direkt.:) Är övertygad om att Ofelia kommer trivas i den fina lägenheten.
  • 2020-10-18

Elin E skrev om Ellen Mobelius en del av Svensk Fastighetsförmedling Nybro
    Ellen hjälpte till att sälja min bostadsrätt i Nybro. Hon var proffsig och entusiastisk genom hela processen. Det var en bra dialog och samarbete från dag ett. Hon var noga med att lyssna på vad jag önskade samtidigt som hon gav råd och berättade vad jag kunde förvänta mig. Med sitt stora engagemang och positiva attityd fick hon sedan snabbt till ett en affär som alla parter blev nöjda med. Rekommenderar henne starkt som mäklare. Läs mer
    2020-10-19 Ellen M svarar Elin E
    Stort tack Elin för dina fina ord! Det var fantastisk roligt att att hjälpa dig med försäljningen av din bostad, och hoppas du ska trivas i din nya! /Ellen
  • Kerstin H

2020-10-15

Kerstin H skrev om Mats Arnesson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
    Mats lotsade oss genom försäljningen av vår Fastighet, ett flerfamiljshus på ett utmärkt sätt. Vi var helt nöjda på alla plan. Vi möttes av stort kunnande och stort engagemang.
    Pelle o Kerstin Läs mer
  • 2020-10-15

Marianne S skrev om Mats Arnesson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
    Köpt en kolonistuga
    Vänlig och tillmötesgående mäklare Läs mer

Lena P skrev om Ellen Mobelius en del av Svensk Fastighetsförmedling Nybro
    Jag och min man sålde ett gammalt stationshus som var i renoveringsbehov. Vår mäklare Ellen såg potensial i huset o skrev väldigt fint om det.
    Det såldes på väldigt kort tid o vi kände oss väldigt trygga med Ellen.
    Hon lugnade mej väldigt bra när jag var nervös o såg spöken i en del intresserade. Hon hade rätt.
    Vi ger Ellen högsta betyg. Det kommer gå bra för denna tjej. Lugn o fin o vänlig, men kan nog säga ifrån om det behövs. Har rekommenderat henne till min vänskapskrets.
    Vänliga hälsningar. Lena o Dieter Pedevilla. Läs mer
    2020-10-19 Ellen M svarar Lena P
    Tack snälla Lena och Dieter för förtroendet att få sälja ert fantastiska hus. Ett mycket bra samarbete ledde till en mycket lyckad försäljning! Jag hoppas verkligen ni ska trivas i ert nya boende i Göteborg och att ni kommer förbi kontoret och hälsar på nästa gång ni är i krokarna! /Ellen

Kerstin J skrev om Mats Arnesson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
    Jag har sålt min mammas lägenhet efter hennes bortgång. Det var enkelt och trevligt att ha Mats som mäklare. Eftersom försäljning skulle ske i starten av pandemin så hade vi diskussioner och anpassade försäljningen efter det. Hela försäljningen gick fort eftersom vi hade kunder som ville se lägenheten innan visning och som var intresserade. Mats anpassade också kontraktsskrivningen så att de som köpte också kände sig trygga. Det finns inget att klaga, på Mats är en mycket bra mäklare som man får förtroende för. Läs mer
  • 2020-10-14

Anita Berit Margareta J skrev om Mats Arnesson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
    Mats har sålt en tomt i Läckeby.Jag hag har blivit trevligt och korrekt bemött och försäljningen gick snabbt och smärtfritt. Läs mer
  • 2020-10-13

Marianne A skrev om Mats Arnesson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
    Kan varmt rekommendera Mats Arnesson.En mycket bra mäklare,tillmötesgående,trevlig.Kände att han la mycket kraft på att jag skulle bli nöjd med försäljningen av min stuga Läs mer

Anders E skrev om Mats Arnesson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
    Tryggt
    Sålde villa och det gick fort och bra. Läs mer

Razika R skrev om Mats Arnesson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
    Jag ville ha en snabb och smidig affär när jag köpte huset.
    Mats var lyhörd. Läs mer

Mikaela A skrev om Mats Arnesson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
    Köpt och sålt bostad med hjälp av Svensk fastighetsförmedling.
    Kompetenta mäklare med bra bemötande. Läs mer
  • 2020-10-06

Andy Z skrev om Ellen Mobelius en del av Svensk Fastighetsförmedling Nybro
    Sålt bostadsrätt i Nybro.
    Jag fick bra kontakt med mäklaren.
    Jag ville sälja snabbt, det lyckades mäklaren med.
    Sålde innan visning. Läs mer
    2020-10-19 Ellen M svarar Andy Z
    Tack Andy för ditt omdöme! Och tack för det fina samarbetet som ledde till en mycket lyckad försäljning! /Ellen
  • 2020-09-26

Karina P skrev om Katrin Franander en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
    Köpt bostad.
    Trevlig och mycket kunnig
    Ja, fick den info som förväntades.
    Kan rekommenderas! Läs mer
    2020-10-06 Katrin F svarar Karina P
    Tack Karina, Lindö är fint och jag hoppas Marcus ska trivas i lägenheten.
  • 2020-09-22

Johan J skrev om Katrin Franander en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
    Mycket professionell mäklare som inger förtroende. Katrin har hjälpt oss sälja vår bostadsrätt. Läs mer
    2020-09-23 Katrin F svarar Johan J
    Tack Johan och Terese. Det har varit roligt att få följa er resa och nu ska ni förverkliga er dröm med att bygga nytt! Stort lycka till!
  • 2020-09-08

Kennerth G skrev om Ellen Mobelius en del av Svensk Fastighetsförmedling Nybro
    jag köpte lägenhet Sveaplansgatan 7b och upplevde Ellen som en mycket behaglig och trevlig kvinna. information och frågeställningar fungerade mycket bra. kontraktsskrivningen avslutades med kaffe och bakelse Läs mer
    2020-10-15 Ellen M svarar Kennerth G
    Tack Kennerth för ditt fina omdöme! Hoppas det ska funka bra för er med lägenheten! /Ellen
  • 2020-09-03

David F skrev om Katrin Franander en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
    Har både sålt 102m3 och köpt 176m3 bostadsrätt i en dubbelförmedling av Katrin.

Väl bemött med positiv och entusiastisk inställning till vår försäljning samt förmedling av objektet vi valde att köpa.

Hade höga förväntningar på Katrin efter tidigare erfarenhet av hennes hjälp vid försäljning samt engagemang för att hitta vårt framtida boende efter våra önskemål.

Enkelt, okomplicerat, snabbt och välinformerat Läs mer
    2020-09-09 Katrin F svarar David F
    Tusen tack David och Camilla! Det har varit jätteroligt att få förtroendet att arbeta med er igen i denna försäljningen och att också hittat ert nya boende där jag hoppas att ni kommer att trivas i många år framöver med er stora fantastiska familj! Kramar från Katrin
  • 2020-09-02

Ulf G skrev om Katrin Franander en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
    Bra service, bra bemötande på vår försäljning av Malmbrogatan 2c Läs mer
    2020-09-09 Katrin F svarar Ulf G
    Tack för att du tog dig tid att lämna ett omdöme. Det har varit jätteroligt att att hjälpa dig med försäljningen av din bostad. Allt gott! //Katrin
  • 2020-08-26

Marie G skrev om Katrin Franander en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
    Katrin sålde min bostad, det blev en snabb affär och jag blev mycket nöjd. Hon var väldigt tillgänglig och hade snabba svar när jag hade frågor. Kan varmt rekommendera Katrin om du går i säljtankar. Läs mer
    2020-08-31 Katrin F svarar Marie G
    Tusen Tack fina Marie för dina värmande ord. Det var en fröjd att få hjälpa dig med försäljningen! Önskar dig all lycka med den spännande tiden du/ni har framför er! Stor kram //Katrin
  • 2020-08-17

Ulf E skrev om Katrin Franander en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
    Sålde en lägenhet på Norrgårdsgatan. Katrin levde verkligen upp till mina förväntningar från det att vi tog kontakt till att hela säljprocessen var klar. Under hela processen höll hon mig uppdaterad om händelsen och utvecklingen.
    Jag kan varmt rekommendera Katrin till andra som vill sälja: Här får ni en mäklare med entusiasm, säkerhet, vilja och kunskap.
    Ett extra plus då jag inte är från Kalmar, så erbjöd sig Katrin själv att hjälpa till med att får bort vårt möblemang, hjälpa till med att få kontakt med flyttstäd, vilket är ovärderligt för oss.
    Jag kan återigen ge henne de bästa rekommendationer. Och jag står gärna som referens.
    Ulf Engström Läs mer
    2020-08-31 Katrin F svarar Ulf E
    Mitt varmaste tack för dessa fina ord. Nöjet var helt på min sida. Önskar er en fin höst och all lycka till i Sunne. //Katrin
  • 2020-08-01

Niklas P skrev om Ellen Mobelius en del av Svensk Fastighetsförmedling Nybro
    Väldigt kompetent och driven fastighetsmäklare. Läs mer
    2020-10-15 Ellen M svarar Niklas P
    Tack snälla Niklas för de fina orden och ett bra samarbete! /Ellen
  • 2020-07-28

Wael M skrev om Ellen Mobelius en del av Svensk Fastighetsförmedling Nybro
    Hej!
    Jag har köpt ett hus.
    Via Hemnet.
    Allt var okej och perfekt med Ellen.
    Mvh/Wael Läs mer
    2020-09-24 Ellen M svarar Wael M
    Tack Wael! Hoppas du och familjen ska trivas i ert nya hus! /Ellen
    Ellen M gillar detta
  • 2020-07-21

Rino A skrev om Ellen Mobelius en del av Svensk Fastighetsförmedling Nybro
    Mäklaren Ellen Mobelius var
    ...tillgänglig och återkopplade snabbt vår kommunikation.
    Den skedde via telefon sms o mejl och ledde till en snabb affär.
    Bostadsrätten i Nybro Jakobsgatan 25A som vi ville köpa,
    blev nog vår pga att mäklaren Ellen bevakade och kommuniserade våra föreslagna bud o våra frågor på ett tydligt o bra sätt också med säljaren,
    vilken slutligen alltid har "sista ordet" !
    Förnöjsammhet, flexibilitet o nytänkande måste få utrymme i dessa coronatider
    och det tycker jag uppfylldes i denna affär. Läs mer
    2020-07-28 Ellen M svarar Rino A
    Tack snälla Rino för de fina orden! Det var ett nöje att göra affärer med er. Hoppas T ska trivas i sin nya bostad! /Ellen
  • 2020-07-21

Robert N skrev om Katrin Franander en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
    Katrin har sålt min bostadsrätt. Jag är jättenöjd med hennes insats. Hon är engagerad, lyhörd och jag känner att jag har kunnat vara med och påverka processen i allt väsentligt. Läs mer
    2020-07-31 Katrin F svarar Robert N
    Tusen tack Robert! Nöjet har helt varit på vår sida att få hjälpa dig med försäljningen av din lägenhet! //Katrin & Elin
  • 2020-07-13

Ronja G skrev om Ellen Mobelius en del av Svensk Fastighetsförmedling Nybro
    Räggekulla 161. Blev bra och proffesionellt bemött utav Ellen:)
    Jag tyckte att Ellen levde upp till förväntningarna.
    Bra och sakkunnig. Läs mer
    2020-07-28 Ellen M svarar Ronja G
    Tack snälla Ronja för de fina orden! Jag är övertygad om att ni kommer trivas i ert nya fina hus! /Ellen
  • 2020-06-18

Britta S skrev om Mats Arnesson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
    Bra bemötande vid försäljningen av min koloni på Kalmar Södra koloniområde. Tydlig med all information till både mig och köparen. Dessutom lyckades han få ut ett mycket bra pris😊! Läs mer
  • 2020-06-09

Lars-erik K skrev om Mats Arnesson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
    mycket kompetent man och kunnig. Har köpt hus av honom. Blev mycket bra bemött. Han har mina förväntningar.

mycket bra
    . Läs mer
  • 2020-06-07

Martin N skrev om Katrin Franander en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
    Har sålt en villa.
    Var på en lägenhet visning som Katrin hade och fick genast förtroende för Katrin.
    Oerhört proffsig och kunnig.
    Kunde inte valt en bättre mäklare. Läs mer
    2020-06-10 Katrin F svarar Martin N
    Tusen tack Martin för ett fint omdöme! Nu ska jag bara hitta en annan bostad till dig som passar din vardag och dina intressen. Ha nu en fin sommar!
  • Erik A

2020-05-30

Erik A skrev om Ellen Mobelius en del av Svensk Fastighetsförmedling Nybro
    Kunnig och jordnära mäklare med ett Bra bemötande. Ett gott samarbete för att leva upp till våra förväntningar. Läs mer
    2020-07-28 Ellen M svarar Erik A
    Tack snälla Erik för det fina omdömet och ett fantastiskt samarbete! Jag hoppas ni ska trivas i ert nya fina hus! /Ellen
  • 2020-05-11

Johan N skrev om Katrin Franander en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
    Proffsig och hjälpsam i alla lägen! Läs mer
    2020-05-12 Katrin F svarar Johan N
    Tack för fint omdöme och din tillgänglighet genom hela försäljningsprocessen! Hoppas solen skiner på dig :) Ha en fin vår och sommar!
  • 2020-05-06

Matti T skrev om Katrin Franander en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
    Vi berättade vad vi sökte och Katrin gav av oss tipset på vår nya lägenhet. Snabbt och effektivt. Toppen!
    Tack Katrin. Läs mer
    2020-05-06 Katrin F svarar Matti T
    Tack Matti! Visste direkt när jag såg lägenheten att den skulle passa perfekt till er! Hoppas ni kommer att trivas! Ha en fin sommar!
  • Charlotte T

2020-05-05

Charlotte T skrev om Katrin Franander en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
    Tacksam för fint bemötande och god service. Läs mer
    2020-05-06 Katrin F svarar Charlotte T
    Tack bästa Lotta! Så roligt att kunna hjälpa till! Här är jag övertygad om att ni kommer att trivas. Önskar er en fin sommar!
  • 2020-04-29

Robin A skrev om Katrin Franander en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
    Köpt en bostadsrätt och mäklaren var trevlig och tydlig med att förklara allting och svara på de frågor som uppkom Läs mer
    2020-04-29 Katrin F svarar Robin A
    Tack Robin och Jenny! Hoppas ni får en härlig sommar i ert nya lilla radhus och lycka till med ert nya boende.
  • 2020-04-12

Robert S skrev om Ellen Mobelius en del av Svensk Fastighetsförmedling Nybro
    Jag har sålt min bostadsrätt i Nybro med hjälp utav Ellen Mobelius och svensk fastighetsförmedling. Jag kan varmt rekommendera andra till att anlita ovan nämnda mäklare för att organisera er försäljning. 5/5 Läs mer
    2020-04-15 Ellen M svarar Robert S
    Stort tack Robert för de fina orden och förtroendet att sälja er fina lägenhet!
    Jag hoppas att ni kommer trivas i ert nya boende!
    Ellen M gillar detta
  • 2020-04-09

Sivert P skrev om Mats Arnesson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
    Köpt lägenhet.

Trevligt och lättsamt.

Rätt område .och passande lägenhet.

Vi är nöjda Läs mer
  • 2020-03-25

Norregårdh M skrev om Katrin Franander en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
    Vi har sålt en bostadsrätt med hjälp av Katrin Franander. Vi är mycket nöjda med hennes arbete och trevliga bemötande. Hon gjorde ett snabbt och förtroendefullt arbete. Läs mer
    2020-03-26 Katrin F svarar Norregårdh M
    Tusen Tack Marie och Göran för förtroendet! Nöjet var helt på min sida att få förmedla en så fin bostad. Stort lycka till med ert nya boende, resor och golfspelandet!
  • 2020-03-05

Robert S skrev om Mats Arnesson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
    Vi har köpt en villa i Nybro, och i samband med köpet har vi även anlitat Svensk fastighetsförmedling för att sälja vår bostadsrätt. Bemötandet har varit trevligt, tydligt och tryggt. Därför blir betyget utmärkt för mäklaren Mats Arnesson och för svensk fastighetsförmedling! Läs mer
  • 2020-03-05

Fuad G skrev om Katrin Franander en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
    En jätte bra bemötande med kunnighet och med proffesionellt inställning. Läs mer
    2020-03-06 Katrin F svarar Fuad G
    Tusen tack för ett fint omdöme! Du kommer trivas bra i din nya bostad.
  • 2020-02-09

Bertil K skrev om Katrin Franander en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
    Sålt bostadsrätt.

Kunnigt o proffsigt bemötande och avkännande

Mer än väl

Nöjd med vår kontakt Läs mer
    2020-02-09 Katrin F svarar Bertil K
    Tack Bertil och Ann-Christin! Det har varit en ära att få förmedla en så välbevarad lägenhet. All lycka till i framtiden och njut av barn och barnbarn!
  • 2020-01-28

Björn M skrev om Mats Arnesson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
    Smidigt och sakligt genom affären så här långt. Läs mer
  • 2020-01-21

Heidrun B skrev om Katrin Franander en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
    Der Kauf des Ferienhauses war etwas schwierig, da wir kein schwedisch sprechen.
    Aber Katrin Franander hat sich sehr bemüht, uns zu unterstützen. Läs mer
    2020-03-06 Katrin F svarar Heidrun B
    Danke für die nette Bewertung. Schuldeutsch kam wirklich zum Einsatz und ich habe viel gelernt. Ich hoffe, Sie werden Ihr neues rotes Haus in Schweden genießen.
  • 2020-01-20

Eva P skrev om Katrin Franander en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
    Jag är mycket nöjd med Katrin som mäklare när jag sålde min bostadsrätt.
    Katrin lyssnade på mina önskemål, kom med bra förslag och återkopplade i processen som gjorde att jag kände mig helt trygg med hela försäljningen.
    Katrin är en mäklare att rekommendera. Läs mer
    2020-03-06 Katrin F svarar Eva P
    Stort tack Eva för förtroendet att få förmedla din lägenhet. Lycka till i ditt nya boende!
  • 2020-01-20

Rami V skrev om Katrin Franander en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
    Hej
    Jag är jättenöjd med Katrin och köpet av lägenheten! Hon är bra på att lyssna eftersom jag ställer många frågor. Fick mycket bra råd och tips, tack, fortsätt så 👍
    //Rami Vestberg Läs mer
    2020-01-27 Katrin F svarar Rami V
    Tack Rami, Du har gjort ett mycket bra köp av en fantastiskt fin lägenhet med många fina detaljer. Där kommer ni trivas!
    Elin T gillar detta

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte