Alla kategorier Mäklare Kalmar Nybro Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Nybro

Svensk Fastighetsförmedling Nybro

Fabriksgatan 2, 382 30 Nybro — Visa karta

Välkommen till "Staden i Glasriket" - Nybro!

Nybro har en pittoresk småstadskänsla och staden är omgiven av mindre orter och en aktiv landsbygd. Design-, trä-, och pappersindustrin är stark i området och med smidiga kommunikationer tar man sig snabbt och enkelt både till Kalmar vid kusten och Växjö i inlandet.

Vi på Svensk Fastighetsförmedling kan bostadsmarknaden i Nybro och vi känner både potentiella köpare och säljare i området. Därför kan vi bistå dig som är intresserad av att sälja med en realistisk värdering, styling och visning som passar de som kommer och tittar samt allt runt omkring. Är du i köpartagen hjälper vi dig hitta rätt bostad för dig och finns som stöd genom hela köpprocessen.

Kom förbi hos oss och låt oss svara på dina frågor om boende i Nybro!

Läs vad 6 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Nybro

• Niklas N
    Niklas N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Nybro
    Köpt en 1½ plans villa i bostadsområde. Jag och min partner blev väl bemötta från första stund. Otroligt informativ och kunnig mäklare som gav oss goda råd, både inför ett eventuellt köp men också hur det är att äga ett hus. Katrin Franander levde upp till samtliga förväntningar och lite till.

Vi är väldigt nöjda och kommer absolut vända oss till Katrin i framtiden både vid värdering och om vi skulle vilja flytta i framtiden. Läs mer
  • Muhamed D
    Muhamed D skrev om Svensk Fastighetsförmedling Nybro
    Vi sålde vårt hus. Underbart bemötande och bra tips och råd som kom väl till nytta för oss. Läs mer
  • Christer Elias Mauritz B
    Christer Elias Mauritz B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Nybro
    Hornsgatan 24, Nybro
    Trevligt bemött
    Upplevde alla förväntningar Läs mer
  • Daniel K
    Daniel K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Nybro
    Mats har gort en mycket god insats, med realistiska förväntningar men snabbt resultat. Läs mer
  • Ewa J
    Ewa J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Nybro
    Jag kände mej väldigt trygg och visste att de skulle gå bra. Och de gjorde de. Är väldigt nöjd och kommer att rekommendera han till andra. Läs mer
  • Barbara K
    Barbara K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Nybro
    Mats är jätte snäll, hjälpte oss mycket med allt, kommunicerar utmärkt och klart, en finperson pa rätt plats! Tack sa mycket för allt! Läs mer

Fabriksgatan 2, 382 30 Nybro