Svensk Fastighetsförmedling Nybro

Svensk Fastighetsförmedling Nybro

Välkommen till "Staden i Glasriket" - Nybro!

Nybro har en pittoresk småstadskänsla och staden är omgiven av mindre orter och en aktiv landsbygd. Design-, trä-, och pappersindustrin är stark i området och med smidiga kommunikationer tar man sig snabbt och enkelt både till Kalmar vid kusten och Växjö i inlandet.

Vi på Svensk Fastighetsförmedling kan bostadsmarknaden i Nybro och vi känner både potentiella köpare och säljare i området. Därför kan vi bistå dig som är intresserad av att sälja med en realistisk värdering, styling och visning som passar de som kommer och tittar samt allt runt omkring. Är du i köpartagen hjälper vi dig hitta rätt bostad för dig och finns som stöd genom hela köpprocessen.

Kom förbi hos oss och låt oss svara på dina frågor om boende i Nybro!

Läs vad 168 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Nybro 2

• köpte sin lägenhet med hjälp av Katrin Franander en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
    2021-09-26
    Trevlig och hälsar välkommen
    Effektiv och tydlig
    Tack Annelie, Hoppas att du ska trivas i din nya bostad. Katrin Franander
  • sålde sin bostad med hjälp av Mats Arnesson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
    • Alsterbro
    2021-09-23
    Hade han varit ledig och ungkarl , hade jag friat...
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Katrin Franander en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
    • Norrliden
    2021-09-22
    Mycket bra bemötande och effektivt arbete
  • köpte sin bostad med hjälp av Mats Arnesson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
    • Alsterbro
    2021-09-22
    Mats Arnesson helps me tu buy Knivingaryd 2:3.
    Very nice and helpful person!
  • sålde sitt hus med hjälp av Ellen Mobelius en del av Svensk Fastighetsförmedling Nybro
    • Emmaboda
    2021-09-18
    blev mycket bra bemött
    hade förväntningar som Ellen levda upp till.
    efter vissa påtryckningar så hände det lite mer och affären gick bra.
  • köpte sitt hus med hjälp av Ellen Mobelius en del av Svensk Fastighetsförmedling Nybro
    • Emmaboda
    2021-09-17
    Ödmjuk, tillmötesgående och förtroendeingivande
  • sålde sin stuga med hjälp av Mats Arnesson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
    • Stensö
    2021-09-13
    Mats inger stor trygghet till både köpare och säljare.
    • Orrefors
    2021-09-07
    Lugn och harmonisk att ha att göra med. Har bara positiva erfarenheter av henne. duktig och hjälpsam. Denna försäljning gick över förväntan bra o smidigt. Hon har även skött en husförsäljning åt mej tidigare, vilken jag som God man hade i uppdrag att sälja. Fungerade jättebra så därför anlitade jag henne igen. Har bara positiva saker att säja om henne o det arbete hon utfört.
    • Orrefors
    2021-09-01
    Trevligt och bra bemötande. Kunnig och inger förtroende.
  • sålde sitt hus med hjälp av Mats Arnesson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
    • Idehult
    2021-08-17
    Vi fick ett bra bemötande
    Vi ville sälja huset så snabbt som möjligt, men pga av skada i huset blev de uppskjutet 3 mån. Men vi tycker Mats skötte de bra, han rekommenderade Markus på conservator som gjorde ett bra jobb.
    Så i slutänden blev alt bra & vi sålde vårt hus.
    Vi rekommenderar Mats Arnesson till andra som ska sälja sina hus.
    Hälsningar Katarina Fransén
    Tack så mycket Katarina. Tycker också att det blev bra trots allt som hänt och vi fick till en budgivning som vi båda ville det skulle bli till slut. Mats Arnesson
    2021-08-16
    Katrin är som alltid proffsig och omtänksam och tar sig tid för att möta våra behov. Hon hjälpte oss att se möjligheter med vårt nya boende och fick oss att känna oss trygga med vårt köp.
    • Ljungbyholm
    2021-08-14
    Mäklaren gav mig en känsla av trygghet
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Ellen Mobelius en del av Svensk Fastighetsförmedling Nybro
    2021-07-31
    Tillgänglig, professionell och allmänt bra.
    2021-07-20
    Bra och trevligt bemötande. Kompetent inom sitt yrke.
    2021-07-13
    Ellen är trevlig mäklare som jan verkligen sitt jobb.
    • Södercentrum
    2021-07-09
    Trevlig, glad och social mäklare som var till god hjälp!
    Tack fina Elsa för ett fint omdöme och grattis till köp av ditt första boende. Varmt välkommen till Söder! Katrin Franander
    2021-07-09
    Bra bemötande och hjälpsam vid frågor.
    • Norrliden
    2021-06-30
    Katrin är duktig och lyhörd. Hon bemötte oss fint och var en bra länk till säljarna.
    Slutförandet av affären genomfördes proffsigt.
    Stort Tack Cajsa för dina fina ord. Jag hoppas att ni ska trivas i er lägenhet på Norrlidsvägen. Ha nu en fin sommar så ses vi till hösten igen. Katrin Franander
  • Lars-Olof K
    • Örsjö
    2021-06-23
    perfekt 100% Den var mycket bra.
    • Malmen
    2021-06-17
    Proffsigt och trevligt bemötande.
    Sydde ihop affären snabbt så att både köpare och säljare blev nöjda.
    Högsta betyg för hennes insats.
    Stort tack Mikael! Hoppas att ni ska trivas i er övernattningslya och att barnbarnet får många roliga minnen därifrån. Ha en fin sommar! Katrin Franander
  • sålde sitt hus med hjälp av Katrin Franander en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
    2021-06-14
    Jag/vi upplevde Katrins bemötande som mycket positivt, trevligt, personligt, 'inlyssnande/lyhört' och proffessionellt.
    Hon infriade med råge alla våra förväntningar. Hon lotsade oss med van hand genom hela processen och höll oss kontinuerligt informerade.
    Det kändes som vi var i trygga händer.
    Hej Anders och Linda, Stort tack för förtroendet att få förmedla ert vackra hem och vara med på er resa i både i köp av ny bostad och försäljning. Njut nu av sommaren, havet, trädgården, fågellivet, punchverandan så ses vi igen till hösten. Katrin Franander
    • Alstermo
    2021-06-13
    Hon var mycket snällt måt mig
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Ellen Mobelius en del av Svensk Fastighetsförmedling Nybro
    • Nybro Centralt
    2021-05-25
    Jag är nöjd, hon hjälpte mig ATT SÄLJA MIN LÄGENHET DEN PRISET SOM JAG VILLE. Tack Ellen .
    • Nybro Centralt
    2021-05-24
    Min upplevelse med mäklare Ellen Mobelius har varit mycket bra! Bra bemötande, professionellt intryck, uppfattades som påläst och hade svar på samtliga frågor som uppkom under visningen. Lätt att nå i telefon. Sammanfattningsvis har min upplevelse med Ellen Mobelius och Svenskfast varit utmärkt. Jag skulle absolut rekommendera er till en vän.
    2021-05-24
    Ett mycket bra bemötande av en trevlig och kunnig person vid försäljning av vår fastighet. Men så var det ju andra gången vi möttes pga fastighetsaffärer.
    Tack så mycket. Nu skall vi bara se till så tillträdet löper på bra också.
    Vi hörs vidare. / MVH Mats
    Mats Arnesson
    • Kalmar Centralt
    2021-05-21
    Glad, Positiv, Trevlig, Kompetent och på läst
    Tack Johan, det har varit superkul att arbeta tillsammans med dig. Nu håller vi tummarna för att du hittar ditt drömställe på Öland i framtiden. Ha en skön sommar! Katrin Franander
    • Djurängen
    2021-05-19
    Köpt en bostadsrätt på ca 70 kvm i Kalmar. Bra bemötande på visningen och även hela processen från visning till kontrakt fungerade mycket bra.
    Tack Adam för fint omdöme. Hoppas att du ska trivas i din nya lägenhet. Katrin Franander
    2021-05-12
    Sålt en bostadsrätt. Mycket bra bemötande,Snabba svar kompetent. Uppfyller mina förväntningar
    Hej Anne-Lie,
    Tack för fint omdöme. Jag uppskattar verkligen att du tog dig tid att skriva en rad om hur du upplevde mitt arbete och bemötande.
    Katrin Franander
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Mats Arnesson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
    • Björkenäs
    2021-05-12
    Har köpt en bostadsrätt.
    Klara och tydliga svar på alla frågor och ett väldigt trevligt bemötande och samarbete.
    Känns mycket tryggt
  • köpte sitt hus med hjälp av Mats Arnesson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
    2021-05-11
    Förtroendegivande bemötande och raka besked när vi köpte vår villa.
    2021-05-07
    Eller är trevlig, följer upp, enkel att jobba med och vinner förtroende hos både säljare och köpare.
    • Broakulla
    2021-05-04
    När det var visning på villan vi köpte, så fick man varsin tid vilket var jättebra i dessa tider. Vi blev väldigt bra bemötta av Ellen under den här processen och vi är väldigt nöjda med köpet.
    2021-05-04
    Jag har köpt en bostad, en stor etta vid djurängen som jag tänkt renovera och bo i.

Jag blev bemött jättebra av Katrin Franander. Hon fick en att känna sig välkommen! Super trevlig och väldigt professionell i det hon arbetar med. Hon förklarade vad man behövde veta och gick igenom allt i god takt, hon tog även upp viktiga saker som man behöver tänka på. Topp betyg får hon utav mig!
    Tack Nour för fina ord och vackert omdöme. Önskar dig lycka till i din nya bostad. Katrin Franander
    2021-05-03
    Som köpare upplevde vi Mats som mycket erfaren och omtänksam.
    2021-05-03
    Försäljningen gick smidigt med Mats som är engagerad och lätt att ha att göra med. Mycket nöjd!
  • köpte sin stuga med hjälp av Mats Arnesson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
    2021-04-17
    Vi har köpt ett fritidshus. Seriöst och trevligt bemötande hela vägen frön visning till köp.
    2021-04-14
    sålt en sommarstuga.
    Bra och proffsigt bemötande.
    Känns tryggt.
    2021-04-14
    Katrin har verkligen varit hjälpsam till vårt första köp av lägenhet, tydlig och noggrann var exakt det vi önskade av vår mäklare och det har verkligen fått uppleva. Stort tack!
    Tack själva! Jag är helt övertygad om att ni kommer kommer göra lägenheten superfin med alla era tankar och idéer som ni hade på visningen! Önskar er stort lycka till! Katrin Franander
  • sålde en tomt med hjälp av Mats Arnesson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
    2021-04-10
    Försäljning av villa samt en fristående tomt. Mycket förtroendeingivande och enkel att ha att göra med.
    Tack Johan. Nu skall vi bara lyckas vidare, men det gör vi tillsammans. Tillsammans är man stark/ Mats Mats Arnesson
  • köpte en tomt med hjälp av Mats Arnesson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
    2021-04-10
    Jag fick stort förtroende direkt och ett väldigt bra bemötande hela vägen igenom.
    • Lindö
    2021-03-23
    Sålde min bostadsrätt (2a) och Katrin skötte hela processen på ett utmärkt sätt! Mycket personligt bemötande, lyhörd, flexibel och strategisk i försäljningen. Uppfyllde alla förväntningar med råge!
    Stort tack Susanne för ett fint omdöme och roligt samarbete med dig vid försäljningen av din lägenhet. Kommer att sakna grattissms på fel dagar, snacket om husdjur hund, katt eller häst?! och alla emojis :) Vi hörs av! Kram Katrin Franander
    2021-03-23
    Vi har köpt en kolonistuga i Kalmar och fick mycket hjälp av Mats som ställde upp och lät oss få veta att stuga fanns till salu, snabbt och proffsigt. Sedan gick själva köpet bra, vi fick svar på alla våra frågor, ingen stress.
    En mycket trevlig mäklare som vi känner stort förtroende för.
    Sofie o Per Engström
    Tack så mycket. Tycker också att allt blev bra./ Mats Mats Arnesson
    2021-03-01
    Allt gick snabbt och smidigt! Jättenöjd!
    Tack för ditt omdöme! Kul att just ni blev köparna! Lycka till med ert nya boende! Katrin Franander
  • Pétur S
    2021-02-28
    Det var första gången vi köpte en bostadsrätt så vi har inget att jämföra med men känslan var god från start till slut. Katrin var trevlig, ärlig och proffsig i sitt bemötande. Jag och min sambo är mycket nöjda med den service vi fick.
    Hej, Tack för ert fina omdöme. Hoppas verkligen ni ska trivas och tack för den fina gåvan i samband med kontraktsskrivningen. Katrin Franander
    • Söderåkra
    2021-02-26
    Väldigt behjälplig och bra bemötande och service
    • Hanemåla
    2021-02-19
    Glad, trevlig och väldigt engagerad! En väldigt bra mäklare som vi kände oss trygga med!
    • Malmen
    2021-02-18
    Mkt proffsigt hantering av aktuell försäljning.
    Tack Peter! Nöjet har helt varit på min sida att få hjälpa er med försäljningen. Nu hoppas jag bara att vi ska hitta ert nya drömboende. Vi ses! Katrin Franander
    2021-02-08
    Jag har fått ett väldigt bra bemötande både av Katrin och fastighetsförmedlingen. Katrin har alltid varit kontaktbar och givit relevant information och råd kring både marknaden och försäljningen.

Det ända problemet jag hade var att under en tidigare del av försäljningen, gick Katrin på semester och jag fick känslan av att uppdraget blev tilldelad en annan mäklare som inte riktigt prioriterade min lägenhet. Men detta kan ju också vara att den mäklaren hade mycket annat att stå i samtidigt.
    Tack Tim för ditt omdöme och tack för ett fint samarbete. Ledsen att du upplevde servicen bristfällig vid min semester och vi ska självklart förbättra oss i semestertider. Stort lycka till nu och hoppas du ska trivas i Lund. Katrin Franander
    • Bergavik
    2021-01-31
    Är nöjd med försäljningen av min bostad. Katrin är trevlig och kompetent. Dock har jag några saker som gjort mig besviken. Vid ett tillfälle hörde hon inte av sig som vi avtalat och i beskrivningen av min bostad som visades på Hemnet stod det att det fanns hiss vilket var felaktigt.
    Tack Monica för ditt omdöme, jag tar till mig av din kritik och ska ta det med mig inför framtida försäljningar. Önskar dig stort lycka till i ditt nya boende på Öland och hoppas att du ska trivas där. Katrin Franander
  • köpte sitt hus med hjälp av Katrin Franander en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
    • Bergavik
    2021-01-29
    Köpt hus. Mäklaren var mycket korrekt och bra.
    Tack Annika! Varmt välkomna till Kalmar, hoppas att ni ska trivas i Bergavik! Katrin Franander