Petter Hellström

Petter Hellström

Petter Hellström är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Kalmar

Petter Hellström har varit registrerad mäklare sedan 2008-06. Petter Hellström har varit aktiv på Reco.se sedan 2017-09 och har fått 16 omdömen med ett betyg på 5.0. Petter Hellström har haft 2 försäljningar sen 2021-08 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2021-08 - 2022-07

Läs vad 16 Läs vad Petter Hellström

• köpte sitt hus med hjälp av Petter Hellström en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
    • Vassmolösa
    2022-03-27 Verifierad kund
    Vi har blivit mycket bra bemötta av Petter under hela resan för vårt köp av fritidhus.

Petter var mycket kunnig och påläst vid
    visningen och det han inte kunde svara på tog han reda på och vi fick svar dagen efter.

Han är väldigt noggrann och strukturerad och vi fick stort förtroende för honom.
    Ett stort tack för era fina ord! Jag hoppas verkligen ni skall njuta av ert supercharmiga torp i Gräsgärde. Ha en fin vår så ses vi fram åt sommaren när det är dags att lämna över nycklarna! //Petter Petter Hellström
  • sålde sitt hus med hjälp av Petter Hellström en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
    • Vassmolösa
    2022-03-27 Verifierad kund
    Fantastiskt jobb i försäljning innan och efter ! Vi är jätte nöjda !
    Tack ska ni ha för det fina omdömet! Ett väl fungerande samarbete och en tydlig plan gav ett bra resultat! //Petter Petter Hellström
    • Smedby
    2021-10-03 Verifierad kund
    Trevlig, informativ och målmedveten. Gjorde sitt yttersta för att affären skulle bli så bra som möjligt för mig som säljare. Är riktigt nöjd med Petter. Tack!
    Tack så hjärtligt för det fina omdömet! Ett starkt samarbete hela vägen igenom resulterade i en fin affär. Nu kan ni i lugn och ro vänta in flytten till er nästa bostad. Ha en fin höst! //Petter Petter Hellström
  • Magnus G
    • Kalmar
    2021-06-17 Verifierad kund
    Vi är mycket nöjda med Petter som mäklare; trevlig, proffsig och förtroendeingivande!
    Ett stort tack för det fina omdömet! Hoppas ni får en riktigt fin sommar i väntan på ert spännande nybyggnadsprojekt! //Petter Petter Hellström
    • Kalmar
    2021-06-16 Verifierad kund
    Trevlig, tydlig, informativ. Har bget negativ att säga.
    Tack för ni tog er tid att rekommendera mig här på reco.se! Önskar er en härlig sommar! //Petter Petter Hellström
    • Boholmarna
    2020-09-24 Verifierad kund
    Det var mer min sambo som skötte den kontakten. Men bad om lite bilder etc som kom så fint så !
    Tack för omdömet! Jag hoppas att ni kan njuta av bildmaterialet till det är dags att flytta in! //Petter Petter Hellström
  • Veronica T
    • Boholmarna
    2020-09-22 Verifierad kund
    Från första mötet till genomförd försäljning ett mycket gott, lugnt och sakligt bemötande. Bra drivkraft och samtidigt en väl balanserad dialig med utrymme för eftertanke för både säljare och köpare när så behövdes. Vi är mycket nöjda.
    Ett stort tack för ert omdöme och era fina ord! Det var ett härligt samarbete från dag ett! //Petter Petter Hellström
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Petter Hellström en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
    • Bremerlyckan
    2020-09-19 Verifierad kund
    Effektiv & Professionell. All kommunikation gick med vändande post.
    Tack för omdömet! Det gick ju fint att göra affär tvärs över Atlanten! Fortsatt lycka till over there! //Petter Petter Hellström
    • Johannesborg
    2020-05-03 Verifierad kund
    Petter hjälpte oss att sälja villan, processen gick bättre äv vi kunde drömma om. Lyhörd och följsam efter våra önskemål men samtidigt drivande att få alla delar av processen på plats.
    Tack så mycket för rekommendationen! Försäljningen var ett resultat av ett kanonfint samarbete och jag tycker verkligen att vi tillsammans skapade förutsättningarna. Härligt att ni är nöjda och glada och jag hoppas ni ska njuta av er nya bostad! //Petter Petter Hellström
    • Getingen
    2020-04-28 Verifierad kund
    Jätte nöjda med hjälpen med försäljning av vårt hus. Proffsig, stabil och rak. Alltid tryggt att ha Petter som mäklare. ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️
    Tack så mycket för det fina omdömet! Fantastiskt kul att få hjälpa er med ytterligare en affär. Ett kanonsamarbete igen. Vi får se när det blir dags igen :) //Petter Petter Hellström