Petter Hellström

Petter Hellström

Petter Hellström är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Kalmar

och har varit registrerad mäklare sedan 2008. Petter Hellström har varit aktiv på Reco.se sedan 2017 och har fått 11 omdömen sedan 2017-09-19. Petter Hellström har haft 5 försäljningar det senaste året och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2019-10 - 2020-09

11 omdömen om Petter Hellström

• Det var mer min sambo som skötte den kontakten. Men bad om lite bilder etc som kom så fint så !
    Linda S köpte sitt hus med hjälp av Petter Hellström en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
    2020-09-24
    • 135.0 m²
    • Boholmarna
    2020-09-24
    Tack för omdömet! Jag hoppas att ni kan njuta av bildmaterialet till det är dags att flytta in! //Petter

Petter H

• Från första mötet till genomförd försäljning ett mycket gott, lugnt och sakligt bemötande. Bra drivkraft och samtidigt en väl balanserad dialig med utrymme för eftertanke för både säljare och köpare när så behövdes. Vi är mycket nöjda.
    Veronica T
    Veronica T sålde sitt hus med hjälp av Petter Hellström en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
    2020-09-22
    • 135.0 m²
    • Boholmarna
    2020-09-22
    Ett stort tack för ert omdöme och era fina ord! Det var ett härligt samarbete från dag ett! //Petter

Petter H

• Effektiv & Professionell. All kommunikation gick med vändande post.
    Anders A sålde sin lägenhet med hjälp av Petter Hellström en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
    2020-09-19
    • 4:a
    • 131.9 m²
    • Bremerlyckan
    2020-09-19
    Tack för omdömet! Det gick ju fint att göra affär tvärs över Atlanten! Fortsatt lycka till over there! //Petter

Petter H

• Petter hjälpte oss att sälja villan, processen gick bättre äv vi kunde drömma om. Lyhörd och följsam efter våra önskemål men samtidigt drivande att få alla delar av processen på plats.
    Nellie K sålde sitt hus med hjälp av Petter Hellström en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
    2020-05-03
    • 82.0 m²
    • Johannesborg
    2020-05-03
    Tack så mycket för rekommendationen! Försäljningen var ett resultat av ett kanonfint samarbete och jag tycker verkligen att vi tillsammans skapade förutsättningarna. Härligt att ni är nöjda och glada och jag hoppas ni ska njuta av er nya bostad! //Petter

Petter H

• Jätte nöjda med hjälpen med försäljning av vårt hus. Proffsig, stabil och rak. Alltid tryggt att ha Petter som mäklare. ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️
    Anna G sålde sitt hus med hjälp av Petter Hellström en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
    2020-04-28
    • 149.0 m²
    • KALMAR
    2020-04-28
    Tack så mycket för det fina omdömet! Fantastiskt kul att få hjälpa er med ytterligare en affär. Ett kanonsamarbete igen. Vi får se när det blir dags igen :) //Petter

Petter H

• Köpt hus i Lindsdal och fick ett bra bemötande genomgående. Petter är rak och informativ, tillgänglig, lugn och trevlig. Följde hela tiden upp och såg till att eventuella frågor/funderingar blev besvarade. Vi skulle rekommendera Petter som mäklare!
    My E köpte sitt hus med hjälp av Petter Hellström en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
    2020-01-12
    • 131.0 m²
    • Lindsdal
    2020-01-12
    Tack så mycket för ert fina omdöme! Hoppas ni ska trivas fint när ni väl får flytta in! :) //Petter

Petter H

• Petter har med fingertoppskänsla och utvecklat affärsmannaskap sålt vår kära villa och väglett oss genom hela processen. Petter har varit lyhörd för våra tankar, trygg när vi varit nervösa och lämnat genomtänkta förslag på hur försäljningen blir så bra som möjligt. Mycket proffsigt genomfört, rekommenderas varmt!
    Göran W
    Göran W sålde sitt hus med hjälp av Petter Hellström en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
    2019-11-12
    • 131.0 m²
    • Lindsdal
    2019-11-12
    Tack så mycket för det fina omdömet! Det glädjer att höra att ni är nöjda! //Petter

Petter H

• Jag sålde mitt hus i Kalmar genom Petter som agerat snabbt, effektivt och professionellt. Han föreslog i inledningsfasen ett genomtänkt upplägg som vi diskuterade fram till en gemensam plan för försäljningen. Kan varmt rekommendera Petter vidare, Mvh Rickard
    Rickard S köpte sin lägenhet med hjälp av Petter Hellström en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
    2019-08-05
    • 4:a
    • 131.9 m²
    • Bremerlyckan
    2019-08-05
    Stort tack för ditt fina omdöme Rickard! Bra plan, bra teamwork! //Petter

Petter H

• Har köpt ett bostadshus Mäklaren är fantastisk Ärlig, jordnära, proffsig +++ Helt reko
    Björn C köpte sitt hus med hjälp av Petter Hellström en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
    2018-10-01
    • 170.0 m²
    • Ljungbyholm
    2018-10-01
    Tack så mycket för det fina omdömet. Hoppas ni kommer trivas fint i ert nya hus! //Petter

Petter H

• Professionell Väldigt hög servicenivå Tydlig - inga överraskningar Fantastiskt trevlig Tog väl hand om både oss som säljare och våra köpare
    Lars H skrev om Petter Hellström en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
    2017-10-18
    2017-10-18
    Tack för ert omdöme! Härligt att höra att ni är nöjda! //Petter

Senaste försäljningarna

Fredagsvägen