Petter Hellström

Petter Hellström

Petter Hellström är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Kalmar

Petter Hellström har varit registrerad mäklare sedan 2008-06. Petter Hellström har varit aktiv på Reco.se sedan 2017-09 och har fått 13 omdömen med ett betyg på 5.0. Petter Hellström har haft 3 försäljningar sen 2020-08 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2020-08 - 2021-07

Läs vad 13 Läs vad Petter Hellström

• Magnus G
    • Kalmar
    2021-06-17
    Vi är mycket nöjda med Petter som mäklare; trevlig, proffsig och förtroendeingivande!
    Ett stort tack för det fina omdömet! Hoppas ni får en riktigt fin sommar i väntan på ert spännande nybyggnadsprojekt! //Petter Petter Hellström
  • köpte sitt hus med hjälp av Petter Hellström en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
    • Kalmar
    2021-06-16
    Trevlig, tydlig, informativ. Har bget negativ att säga.
    Tack för ni tog er tid att rekommendera mig här på reco.se! Önskar er en härlig sommar! //Petter Petter Hellström
    • Boholmarna
    2020-09-24
    Det var mer min sambo som skötte den kontakten. Men bad om lite bilder etc som kom så fint så !
    Tack för omdömet! Jag hoppas att ni kan njuta av bildmaterialet till det är dags att flytta in! //Petter Petter Hellström
  • Veronica T
    • Boholmarna
    2020-09-22
    Från första mötet till genomförd försäljning ett mycket gott, lugnt och sakligt bemötande. Bra drivkraft och samtidigt en väl balanserad dialig med utrymme för eftertanke för både säljare och köpare när så behövdes. Vi är mycket nöjda.
    Ett stort tack för ert omdöme och era fina ord! Det var ett härligt samarbete från dag ett! //Petter Petter Hellström
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Petter Hellström en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
    • Bremerlyckan
    2020-09-19
    Effektiv & Professionell. All kommunikation gick med vändande post.
    Tack för omdömet! Det gick ju fint att göra affär tvärs över Atlanten! Fortsatt lycka till over there! //Petter Petter Hellström
  • sålde sitt hus med hjälp av Petter Hellström en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
    • Johannesborg
    2020-05-03
    Petter hjälpte oss att sälja villan, processen gick bättre äv vi kunde drömma om. Lyhörd och följsam efter våra önskemål men samtidigt drivande att få alla delar av processen på plats.
    Tack så mycket för rekommendationen! Försäljningen var ett resultat av ett kanonfint samarbete och jag tycker verkligen att vi tillsammans skapade förutsättningarna. Härligt att ni är nöjda och glada och jag hoppas ni ska njuta av er nya bostad! //Petter Petter Hellström
    • Getingen
    2020-04-28
    Jätte nöjda med hjälpen med försäljning av vårt hus. Proffsig, stabil och rak. Alltid tryggt att ha Petter som mäklare. ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️
    Tack så mycket för det fina omdömet! Fantastiskt kul att få hjälpa er med ytterligare en affär. Ett kanonsamarbete igen. Vi får se när det blir dags igen :) //Petter Petter Hellström
    • Lindsdal
    2020-01-12
    Köpt hus i Lindsdal och fick ett bra bemötande genomgående. Petter är rak och informativ, tillgänglig, lugn och trevlig. Följde hela tiden upp och såg till att eventuella frågor/funderingar blev besvarade. Vi skulle rekommendera Petter som mäklare!
    Tack så mycket för ert fina omdöme! Hoppas ni ska trivas fint när ni väl får flytta in! :) //Petter Petter Hellström
  • Göran W
    • Lindsdal
    2019-11-12
    Petter har med fingertoppskänsla och utvecklat affärsmannaskap sålt vår kära villa och väglett oss genom hela processen. Petter har varit lyhörd för våra tankar, trygg när vi varit nervösa och lämnat genomtänkta förslag på hur försäljningen blir så bra som möjligt.
    Mycket proffsigt genomfört, rekommenderas varmt!
    Tack så mycket för det fina omdömet! Det glädjer att höra att ni är nöjda! //Petter Petter Hellström
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Petter Hellström en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
    • Bremerlyckan
    2019-08-05
    Jag sålde mitt hus i Kalmar genom Petter som agerat snabbt, effektivt och professionellt. Han föreslog i inledningsfasen ett genomtänkt upplägg som vi diskuterade fram till en gemensam plan för försäljningen.

Kan varmt rekommendera Petter vidare,

Rickard
    Stort tack för ditt fina omdöme Rickard! Bra plan, bra teamwork! //Petter Petter Hellström