Petter Hellström
Registrerad mäklare sedan 2008-06-17
Aktiv på Reco.se sedan 2017-09-19
2019-07 - 2020-06

Läs vad 8 Läs vad Petter Hellström

• Nellie K sålde sitt hus med hjälp av Petter Hellström en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar

2020-05-03

Johannesborg
    Petter hjälpte oss att sälja villan, processen gick bättre äv vi kunde drömma om. Lyhörd och följsam efter våra önskemål men samtidigt drivande att få alla delar av processen på plats. Läs mer
    2020-05-04 Petter H svarar Nellie K
    Tack så mycket för rekommendationen! Försäljningen var ett resultat av ett kanonfint samarbete och jag tycker verkligen att vi tillsammans skapade förutsättningarna. Härligt att ni är nöjda och glada och jag hoppas ni ska njuta av er nya bostad! //Petter
  • Anna G sålde sitt hus med hjälp av Petter Hellström en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar

2020-04-28

KALMAR
    Jätte nöjda med hjälpen med försäljning av vårt hus. Proffsig, stabil och rak. Alltid tryggt att ha Petter som mäklare. ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️ Läs mer
    2020-04-29 Petter H svarar Anna G
    Tack så mycket för det fina omdömet! Fantastiskt kul att få hjälpa er med ytterligare en affär. Ett kanonsamarbete igen. Vi får se när det blir dags igen :) //Petter
  • My E köpte sitt hus med hjälp av Petter Hellström en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar

2020-01-12

Lindsdal
    Köpt hus i Lindsdal och fick ett bra bemötande genomgående. Petter är rak och informativ, tillgänglig, lugn och trevlig. Följde hela tiden upp och såg till att eventuella frågor/funderingar blev besvarade. Vi skulle rekommendera Petter som mäklare! Läs mer
    2020-01-13 Petter H svarar My E
    Tack så mycket för ert fina omdöme! Hoppas ni ska trivas fint när ni väl får flytta in! :) //Petter
  • Göran W
    Göran W sålde sitt hus med hjälp av Petter Hellström en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar

2019-11-12

Lindsdal
    Petter har med fingertoppskänsla och utvecklat affärsmannaskap sålt vår kära villa och väglett oss genom hela processen. Petter har varit lyhörd för våra tankar, trygg när vi varit nervösa och lämnat genomtänkta förslag på hur försäljningen blir så bra som möjligt.
    Mycket proffsigt genomfört, rekommenderas varmt! Läs mer
    2019-11-13 Petter H svarar Göran W
    Tack så mycket för det fina omdömet! Det glädjer att höra att ni är nöjda! //Petter
  • Rickard S sålde sitt hus med hjälp av Petter Hellström en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar

2019-08-05

Berga
    Jag sålde mitt hus i Kalmar genom Petter som agerat snabbt, effektivt och professionellt. Han föreslog i inledningsfasen ett genomtänkt upplägg som vi diskuterade fram till en gemensam plan för försäljningen.

Kan varmt rekommendera Petter vidare,

Rickard Läs mer
    2019-08-06 Petter H svarar Rickard S
    Stort tack för ditt fina omdöme Rickard! Bra plan, bra teamwork! //Petter
  • Björn C köpte sitt hus med hjälp av Petter Hellström en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar

2018-10-01

Ljungbyholm
    Har köpt ett bostadshus
    Mäklaren är fantastisk
    Ärlig, jordnära, proffsig +++
    Helt reko Läs mer
    2018-10-30 Petter H svarar Björn C
    Tack så mycket för det fina omdömet. Hoppas ni kommer trivas fint i ert nya hus! //Petter
  • Lars H skrev om Petter Hellström en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar

2017-10-18

Professionell
    Väldigt hög servicenivå
    Tydlig - inga överraskningar
    Fantastiskt trevlig
    Tog väl hand om både oss som säljare och våra köpare Läs mer
    2018-10-30 Petter H svarar Lars H
    Tack för ert omdöme! Härligt att höra att ni är nöjda! //Petter
  • Marielle H skrev om Petter Hellström en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar

2017-09-19

Tydlig med informationen och förstod mina önskemål. Hade efter första mötet mest kontakt med assistenten. Läs mer
    2018-10-30 Petter H svarar Marielle H
    Kul att du känner så! Viktigt med bra och tydlig information samtidigt som man utgår ifrån kundens önskemål. Tack för omdömet! //Petter

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Kalmar

Göran Wallgren