Petter Hellström

Petter Hellström

Petter Hellström är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Kalmar

Petter Hellström har varit registrerad mäklare sedan 2008-06. Petter Hellström har varit aktiv på Reco.se sedan 2017-09 och har fått 36 omdömen med ett betyg på 4.9. Petter Hellström har haft 23 försäljningar sen 2023-03 och har tillfrågat 98% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar

2023-03 - 2024-02

36 omdömen om Petter Hellström

Sedan starten hos Reco 2017
Jim B
Sålde sitt hus med hjälp av Petter Hellström en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
Läckeby

Väldigt bra bemötande! Hade höga krav och Petter levde upp till dom och lite till :) Jag känner att hela försäljningen vart väldigt bra planerad från första början och det fanns en bra plan hela tiden , väldigt bra återkoppling mellan varven också! Kan varmt rekommendera Petter till någon som ska sälja sin fastighet /Mvh jim Björnsson

Svar från Petter Hellström

Tack Jim för dina värmande ord och det fina omdömet. Ett riktigt fint hus väntar nu på att nya ägare skall flytta in. Vi håller tummarna för att de sista bitarna faller på plats och att vi därmed kan följa den tidplan vi gemensamt har satt upp. //Petter

Per G
Sålde sin lägenhet med hjälp av Petter Hellström en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
Bremerlyckan

Ett jätte bra bemötande tog vår situations på allvar. Genom för försäljningen på professionellt genomförande.

Svar från Petter Hellström

Tack så mycket för att du tog dig tid att lämna detta fina omdöme PG! Hoppas nu att mor ska känna sig nöjd, lugn och trygg i flytten vidare till nästa bostad. //Petter

Birger K
Köpte sin bostad med hjälp av Petter Hellström en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
Kalmar

Mycket kunnig och intresserad av att objektet bor sålt. Mycket snabb återkoppla under försäljningen.

Svar från Petter Hellström

Tack för omdömet Birger! Härligt att höra att du är nöjd med arbetet och utfallet. Extra roligt när din försäljning sedan också tog dig vidare till ett köp! Hoppas du skall trivas fint i din Smart Yta! //Petter

Hayder Salam T
Köpte sitt hus med hjälp av Petter Hellström en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
Trekanten

Han är jätte bra mäklare ,svarar snabb ,har svar på alla frågorna

Svar från Petter Hellström

Kul att höra att ni är nöjda Hayder! Tack för de värmande orden, det betyder mycket. Det blir spännande att följa er mot er nya bostad och ert nya hus! Nu är det bara att vänta in tillträdet. Gott slut och gott nytt år! //Petter

Helena S
Rockneby

Tack Petter för all din hjälp vid köpet av vårt hus. Du gjorde så att hela processen kändes smidig och bemötte oss och min familj på ett professionellt och tryggt vis.

Svar från Petter Hellström

Tack Helena för det fina omdömet! En smidig och trygg process trots avståndet. Ni löste allt på bästa sätt och tillsammans kunde vi få alla bitar på plats. Det blir kul att ses när flyttlasset går till Sverige. Gott Nytt År! //Petter

Sverker P
Sålde sin bostad med hjälp av Petter Hellström en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
Nybro

Proffesionell, saklig och väldigt bra bemötande. Trots en ganska tajt tidsplan för försäljningen. Rekomenderas varmt.

Svar från Petter Hellström

Stort tack för det fina omdömet Sverker! Från första kontakt via vår chatt till avslutad affär på några få veckor får nog anses vara tajt tidsplan. Men med ett bra samarbete och en bra kommunikation löste vi det fint! Önskar dig en God Jul och ett Gott Nytt År! //Petter

Ahmed B
Köpte en tomt med hjälp av Petter Hellström en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
Karlssons Äng

Peter är duktig och professionell mäklare.

Svar från Petter Hellström

Tack för det fina omdömet Ahmed! Hoppas ni skall trivas bra när huset så småningom är på plats! Nu har ni verkligen något att se fram emot. //Petter

Carolina H
Rinkabyholm

Varm och intresserad. Engagerad och tydlig.

Svar från Petter Hellström

Tack för ditt omdöme och att du tog dig tid att skriva några rader! Tack för förtroendet, det har varit kul att jobba med er och er försäljning. Hoppas det skall kännas riktigt bra nu när ni tar steget från huset efter dessa år. //Petter

Carina P
Trekanten

Har haft bra kontakt hela tiden. Väldigt bra bemötande. Kände fullt förtroende för honom.

Svar från Petter Hellström

Tack Carina förtroendet att hjälpa er med er resa mot er lägenhet. Och tack för det fina omdömet och de värmande orden. Det har varit ett härligt samarbete såhär långt, nu skall vi bara ta det i mål. //Petter

Maja A
Djursvik

Kan mycket väl rekommendera Petter som mäklare, engagerad proffsig och kompetent. Maja Andersson

Svar från Petter Hellström

Stort tack för det fina omdömet och att du tog dig tid att skriva dessa rader. Det värmer! Hoppas verkligen ni skall trivas i er nya sommardröm i Djursvik! Jag är säker på att ni kommer njuta av utsikten varje dag! //Petter