Petter Hellström

Petter Hellström

Petter Hellström är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Kalmar

Petter Hellström har varit registrerad mäklare sedan 2008-06. Petter Hellström har varit aktiv på Reco.se sedan 2017-09 och har fått 40 omdömen med ett betyg på 4.9. Petter Hellström har haft 26 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 98% av sina kunder efter omdömen.

40 omdömen om Petter Hellström

Sedan starten hos Reco 2017
Holst K
Sålde sitt hus med hjälp av Petter Hellström en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
Drag

Från första träff till den senaste har Petter gjort ett fantastiskt arbete:: kristallklara förklaringar hur processen enl. honom ska gå till alla kostnader redovisade från början och vad som kommer proffsigt upplägg på Hemnet rapport när det minsta av betydelse har ägt rum! Vi är jättenöjda och kommer att varmt rekommendera Petters tjänster till alla som frågar! Hjärtligt tack från hela familjen Holst!

Svar från Petter Hellström

Ett stort tack till er för det fina samarbetet, det fina omdömet men också den fantastiska tulpanbuketten! Tydlighet och ärlighet har genomsyrat vår resa. Slutresultatet blev bra och det gläder mig att ni är nöjda! Sprider ni den känslan vidare till andra kan jag inte annat än att vara nöjd! //Petter

Per Ö
Köpte en tomt med hjälp av Petter Hellström en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
Tvärskog

Snabb och innehållsrik info på en bra nivå och kontinuerlig uppdatering vilket är bra och gör att man får ett förtroende för hantering och process Mvh PER

Svar från Petter Hellström

Tack Per för att du tog dig tid att skriva dessa rader. Snabb och innehållsrik info och kontinuerliga uppdateringar känns viktigt för mig. Kul att ni noterat detta och känner samma sak. Ser fram emot en spännande tid där jag får följa er resa mot ett nybyggt hus i Tvärskog. //Petter

Jörgen P
Köpte sin lägenhet med hjälp av Petter Hellström en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
Bergavik

Bra återkoppling under hela affären.

Svar från Petter Hellström

Tack Jörgen för att du tog dig tid att lämna omdöme här på Reco. Det uppskattas stort! Nu ser vi till att jobba hårt för att din försäljning skall gå lika bra som ditt köp! //Petter

Tommy L
Tvärskog

Petter är en erfaren mäklare med sinne för service och har en utvecklad kundförståelse dessutom en trevlig personlighet jag anlitar honom gärna igen som mäklare

Svar från Petter Hellström

Tack Tommy för det fina omdömet och att ni tog er tid att skriva några rader. Det har varit ett nöje att följa er i er beslutsprocess när ni nu skall ta steget och flytta till Småland mot barn och barnbarn. Det blir spännande att följa fortsättningen mot nybyggt hus under 2025. Lycka till med försäljningen där uppe! //Petter

Jim B
Läckeby

Väldigt bra bemötande! Hade höga krav och Petter levde upp till dom och lite till :) Jag känner att hela försäljningen vart väldigt bra planerad från första början och det fanns en bra plan hela tiden , väldigt bra återkoppling mellan varven också! Kan varmt rekommendera Petter till någon som ska sälja sin fastighet /Mvh jim Björnsson

Svar från Petter Hellström

Tack Jim för dina värmande ord och det fina omdömet. Ett riktigt fint hus väntar nu på att nya ägare skall flytta in. Vi håller tummarna för att de sista bitarna faller på plats och att vi därmed kan följa den tidplan vi gemensamt har satt upp. //Petter

Per G
Sålde sin lägenhet med hjälp av Petter Hellström en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
Bremerlyckan

Ett jätte bra bemötande tog vår situations på allvar. Genom för försäljningen på professionellt genomförande.

Svar från Petter Hellström

Tack så mycket för att du tog dig tid att lämna detta fina omdöme PG! Hoppas nu att mor ska känna sig nöjd, lugn och trygg i flytten vidare till nästa bostad. //Petter

Birger K
Köpte sin bostad med hjälp av Petter Hellström en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
Kalmar

Mycket kunnig och intresserad av att objektet bor sålt. Mycket snabb återkoppla under försäljningen.

Svar från Petter Hellström

Tack för omdömet Birger! Härligt att höra att du är nöjd med arbetet och utfallet. Extra roligt när din försäljning sedan också tog dig vidare till ett köp! Hoppas du skall trivas fint i din Smart Yta! //Petter

Hayder Salam T
Köpte sitt hus med hjälp av Petter Hellström en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
Trekanten

Han är jätte bra mäklare ,svarar snabb ,har svar på alla frågorna

Svar från Petter Hellström

Kul att höra att ni är nöjda Hayder! Tack för de värmande orden, det betyder mycket. Det blir spännande att följa er mot er nya bostad och ert nya hus! Nu är det bara att vänta in tillträdet. Gott slut och gott nytt år! //Petter

Helena S
Rockneby

Tack Petter för all din hjälp vid köpet av vårt hus. Du gjorde så att hela processen kändes smidig och bemötte oss och min familj på ett professionellt och tryggt vis.

Svar från Petter Hellström

Tack Helena för det fina omdömet! En smidig och trygg process trots avståndet. Ni löste allt på bästa sätt och tillsammans kunde vi få alla bitar på plats. Det blir kul att ses när flyttlasset går till Sverige. Gott Nytt År! //Petter

Sverker P
Sålde sin bostad med hjälp av Petter Hellström en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
Nybro

Proffesionell, saklig och väldigt bra bemötande. Trots en ganska tajt tidsplan för försäljningen. Rekomenderas varmt.

Svar från Petter Hellström

Stort tack för det fina omdömet Sverker! Från första kontakt via vår chatt till avslutad affär på några få veckor får nog anses vara tajt tidsplan. Men med ett bra samarbete och en bra kommunikation löste vi det fint! Önskar dig en God Jul och ett Gott Nytt År! //Petter