Kristian Bergman är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Kalmar

Kristian Bergman har varit registrerad mäklare sedan 2020-06. Kristian Bergman har varit aktiv på Reco.se sedan 2020-07 och har fått 38 omdömen med ett betyg på 4.9. Kristian Bergman har haft 33 försäljningar sen 2020-09 och har tillfrågat 92% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2020-09 - 2021-08

Läs vad 38 Läs vad Kristian Bergman

2021-09-02
    Vi blev väl mottagna och han var väl påläst om fastigheten.
    2021-09-01
    Kristian var alltid snabb på bollen både med information och att svara på frågor, alltid trevlig och hjälpsam under hela processen!
    2021-08-09
    Kristian var oerhört tillmötesgående och lösningsorienterad i samband med köpet av sommarhuset i Löttorp. Tillgänglig och serviceminded trots att han var på semester.
    Vi hade ont om tid då vi tillfälligt befann oss på Öland, men Kristian lyckades med att få till ett möte med säljarna med kort varsel.
    Vi är mycket nöjda med processen från början till slut, bra tydlig kontraktsskrivning där Kristian informerade och styrde på ett pedagogiskt sätt.
    Vi rekommenderar gärna honom till andra säljare/köpare!
    2021-07-17
    vi hade bra förhandlingar vi blev bra bemötta Kristian var bra som mäklare tack så mycke
    2021-06-02
    En riktig bra mäklare, som verkligen engagerar sig och kämpar, Riktigt nöjd med Kristian.
    2021-05-04
    Vi sålde en mindre villa med hjälp utav Kristian Bergman. Vi är väldigt nöjda med honom och skulle absolut rekommendera han till andra. Fick en bra magkänsla från start och huset såldes snabbt och för ett väldigt bra slutpris!
    Så glad att ni blev nöjda :D Att sälja till rekordpris, göra det på minimalt med tid + önska ett snabbt tillträde var många önskemål på en å samma gång. Vilket gör det desto roligare att kunna leverera på alla punkter. Önskar er sån lycka i ert nya boende och har ni nån vän/bekant som i framtiden även de söker mäklare så får ni så gärna nämna mitt namn ;) Syns på tillträdet. Kristian Bergman
    2021-05-04
    "Jag har under våren sålt min kolonistuga på Södra Koloniområdet i Kalmar. Jag har blivit bemött av en mycket tydlig, trevlig och kunnig mäklare. Hela tiden har jag känt mig trygg genom hans kontinuerliga uppdateringar om försäljningen. Kristian har mina varmaste rekommendationer"
    Hej bästa mona. Så kul att fått arbeta med dig. Var en fröjd att kunna arbeta med en säljaren som tog så aktivt engagemang i försäljningen. Sen blev det också kvm-rekord på Södra koloni-föreningen också. Bra teamwork helt enkelt. Tack för dina fina ord. Kristian Bergman
  • Dima M
    skrev om Kristian Bergman en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
    2021-05-03
    Kristian är superbra mäklare. Trevlig, kunnig & professionell!

Jag köpte ett hus i Smedby. Jag tycker att Kristian gav ett professionellt och trevligt intryck. Han var snabb med svar och var pedagogisk i sitt förhållande till mig som gick igenom ett fastighetsköp för första gången.

Han coachade mig strålande genom hela processen på ett tryggt och förtroendeingivande sät.

Jag kan rekommendera honom varmt.
    Så fina ord Dima. Verkligen jätteglad för din skull att du fick huset som du så slogs för. Varma hälsningar och hoppas dig all lycka i framtiden i ditt nya boende. Kristian Bergman
    2021-05-01
    Kristian har förmedlat vår bostad och ansträngt sig för att nå i mål med försäljningen.
    Hej Per.
    Så glad att vi lyckades lösa en försäljning nu redan sju månader innan inflytt till ert nyproducerade hus. Nu kan ni njuta av sommaren utan tanke på visningsstädning eller om försäljningen ska nå sitt mål. Ett nytt fint hus väntar och köparen av ert hus är minst sagt lyrisk inför tillträde och älskar verkligen ert hus. Glada för er alla att det löste sig som det gjorde.
  • Lotta B
    skrev om Kristian Bergman en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
    2021-04-10
    Hej! Jag har köpt ett hus av Kristian. Jag kände från första stund att han var väldigt lyhörd och tillmötesgående. Det var lätt att få tag i honom...han återkopplade snabbt till mig. Kristian har ett jätte trevligt humör , alltid glad och positiv. Träffat många mäklare,Kristian är helt klart bäst. Jag är säker på att han kommer växa stort i den här branschen. När det blir dags för mig att sälja är det Kristian jag vill ha som min mäklare. Så helt enkelt. HAN ÄR BÄST!/Mvh.Lotta Boström
    Tack bästa Lotta för dina fina ord. Blir alldeles rörd :D Önskar dig all vällycka i framtiden både för dig och ditt fina hus. Kristian Bergman