Kristian Bergman

Kristian Bergman

Kristian Bergman är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Kalmar

Kristian Bergman har varit registrerad mäklare sedan 2020-06. Kristian Bergman har varit aktiv på Reco.se sedan 2020-07 och har fått 79 omdömen med ett betyg på 4.8. Kristian Bergman har haft 20 försäljningar sen 2023-02 och har tillfrågat 93% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar

2023-02 - 2024-01

79 omdömen om Kristian Bergman

Sedan starten hos Reco 2020
Sonja F
Sålde sitt hus med hjälp av Kristian Bergman en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
Högsby

Den mest kompetenta mäklare jag har haft i mina hus försäljningar. Hade en mäklar firma från Mönsterås tidigare som fick uppdraget att sälja Allgunnen 578, men under 9 månader så hade hon inte en enda visning, men Kristian sålde huset bara på några veckor. All heder åt hans yrkeskunskap. Fanns inget vi skulle vilja ändra på hans upplägg på försäljningen.

Christel V
Köpte sitt hus med hjälp av Kristian Bergman en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
Högsby

Bra och kunnig. Trevligt bemötande på alla sätt.

Robin T
Berga

Ett bra bemötande och väldigt flexibel. Förväntningarna som va på denna husförsäljning slog vi med råge!

Osman D
Högsby

Jätte trevligt bemötande,mycket goda erfarenhet, köpt hjälp av han kommer troligtvis sälja med han

Josefin S
Figeholm

Han var konstant stressad, kändes som att han bara ville bli av med oss. Han blandade ihop olika budgivare. Dök inte upp på första visningen av huset utan ringde till den avlidnes far för att låsa upp huset. Han glömde ge nycklarna till fotografen som reste enjelresa 1.5h för att fotografera men då inte kom in i huset. Han har gett felaktig information eller ingen alls gällande hantering av papper/pårmar/kvitton. Killen är påväg in i väggen.

Svar från Kristian Bergman

Hej Josefin, Jag försöker alltid göra mitt yttersta för att göra varje kund nöjd. Beklagar därför verkligen. Jag kikade tillbaka på tillträdesdagen och där skulle jag kunna varit klart bättre på att lägga större hålrum mellan mina möte innan och efter vårt möte. Gällande övrig uppfattad stress så är det ibland så att jag rekommenderar att man agerar snabbt, men det är bara för att man som säljare ska få maximalt pris ut ur sin försäljning. Tack vare en snabb hantering så fick vi med våra 13 spekulanter, fyra budgivare ett...

Peter H
Fågelfors

Wir wurden sehr gut beraten und haben eine sehr gute Betreuung durch ihn erfahren dürfen.Werden Ihn auch weiter kontakttieren bei Fragen da er sehr hilfsbereit ist .Peter und Anja .

Svar från Kristian Bergman

Så glad för ert förtroende och att ni blev nöjda. Ha en fin dag så syns vi på tillträdet. :) Danke Bitte Best regards K

Wenche K
Oknö

Strålande bemötning från början till slut. Så följde en ingående information,enkel att följa med kortsiktiga o långsiktiga målsättningar.. Gick snart en känsla av att dette kändes lovande,.spenninhen steg mot slutet då vi gick in i budrunde som gav exact va jag begärde från början. Huset är sålt. Jag , säljaren är jätte tacksam för just Kristian Bergman,som mäklare. Tack. Mvh Wenche Kristiansen

Svar från Kristian Bergman

Tack Wenche, Blir helt varm i hjärtat av alla fina ord. Så glad att vi fick kontakt och att jag kunde stå till tjänst. Varit jätteglad att arbeta för dig. Take care Mvh K

Christoffer C
Oskarshamn

Jätteengagerad och trevlig, jobbar ihärdigt för kunden och allas bästa.

Svar från Kristian Bergman

Tack Christoffer för dina fina och uppskattade ord. Nu kavlar jag upp ärmarna och så gör vi ett lika bra jobb med ditt andra hus. Mvh Kristian

Ingvar H
Figeholm

Kristian mycket bra,väldigt kunnig och mån om oss som säljare av våran bortgångna mammas hus.Han hörde alltid av sig efter visning så vi fick höra hur det hade gått.Vi är mycket nöjda över att lyckades få huset sålt så snabbt som han gjorde.

Svar från Kristian Bergman

Tack fina ni för era fina ord. Jag finns till hands om ni någonsin i fortsättningen skulle behöva hjälp. Mvh Kristian

Ulf B
Sålde sin lägenhet med hjälp av Kristian Bergman en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
Smedby

Bra bemötande levt upp till mina förväntningar