Läs vad 19 Läs vad Kristian Bergman

• 2021-01-12
    Jag köpte lägenhet genom Kristian och har bara positivt att säga om honom. Han är väldigt tydlig och snabb i sin kommunikation. Han är även väldigt tillgänglig och tog sig tid för mig trots att han egentligen var ledig. Jag rekommenderar varmt Kristian.
    Emelie O
    • 80.0 m²
    • Djurängen
    köpte sin lägenhet med hjälp av Kristian Bergman en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
  • 2021-01-05
    Mycket välinformerade och driven väldigt tydlig med all information kort Sakt en väldigt bra mäklare.
    Marcus W
    Marcus W
    • 80.0 m²
    • Djurängen
    sålde sin lägenhet med hjälp av Kristian Bergman en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
    Verkligen glad för dina ord. Önskar er all vällycka i framtiden.

• 2021-01-03
    Väldigt hjälpsam och personlig, jag kan verkligen inte vara nöjdare. Hade jag kunnat ge över 5 poäng så hade jag gjort det. Rekommenderar starkt.
    Ridvan R
    • 99.0 m²
    • Lindsdal
    köpte sitt hus med hjälp av Kristian Bergman en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
    En av de finaste återkopplingar jag fått Ridvan. Önskar er all vällycka i framtiden med ert nya boende. Och behöver ni nån gång hjälp i fortsättningen eller känner någon som behöver hjälp med sitt boende, så lovar jag finnas till ert förfogande. God fortsättning.

• 2020-12-20
    Vi har köpt en sommarstuga .Mycket bra bemötande. Har känts tryggt och bra. Vi är jättenöjda .
    Anitha G
    • 65.0 m²
    • Ragnabo
    köpte sin stuga med hjälp av Kristian Bergman en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
    Tack Anitha :) Så himla glad att ni fick ert fina sommarboende bara ett stenkast från vattnet. God fortsättning.

• 2020-12-15
    Har sålt ett fritidshus åt oss och varit mycket engagerad, kan verkligen rekommendera Kristian. Vi är mycket nöjda.
    Per A
    • 65.0 m²
    • Ragnabo
    sålde sin stuga med hjälp av Kristian Bergman en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
    Tack för era snälla ord Per. Önskar ni hjälp i fortsättningen eller har några vänner eller bekanta som även de önskar hjälp med sitt boende, så lovar jag finnas till ert förfogande. God fortsättning och lycka till med ert nya boende :)

• 2020-12-04
    Köpt bostad. Snabb och effektiv. Trevlig.
    Susanne K
    • 1.5:a
    • 44.0 m²
    • Kalmar
    Glad att fått möjlighet och hjälpa er Susanne. Och tack även för förtroendet att förmedla din mammas bostadsrätt. Den hittar vi en bra köpare till i januari 2021! God jul.

• 2020-12-02
    Vi hade Kristian Bergman som mäklare när vi nu sålde vår lägenhet i djurängen. Kristian är engagerad, noggrann, trevlig och sätter kunden i fokus. Han var dessutom alltid kontaktbar och informerade oss säljare ständigt om läget vilket uppskattades mycket. Vi är helnöjda med hela processen och vi rekommenderar Kristian starkt som din mäklare!
    Sofie P
    Sofie P
    • 1.5:a
    • 44.0 m²
    • Kalmar
    Så glad att vi lyckades lösa det bra för er Sofie. Önskar er en glad fortsättning och God Jul :)

• 2020-11-26
    Blev mycket bra bemötta av Kristian då vi anlitade honom för att sälja en villa.
    Seriös och kunnig. Gick alltid att nå och förklarade läget hela tiden. Kan varmt rekommendera honom som mäklare.
    Försäljningen gick snabbt och smidigt och vi är mycket nöjda med resultatet.
    Peter A
    • 146.0 m²
    • Trekanten
    sålde sitt hus med hjälp av Kristian Bergman en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
    Tack för fina ord Peter. Blev alldeles rörd :) Stor lycka till i framtiden och behöver du, sonen eller någon annan släkting hjälp i framtiden så finns jag för er!

• 2020-11-12
    Mycket professionellt bemötande.
    Hög service grad.
    Bara positivt.
    Christer M
    Christer M
    • 111.0 m²
    • Kalmar
    Var ett nöje att arbeta med er Christer! Hälsa Susanne och får ni någon i vänskapskretsen som funderar på nytt boende så får ni så gärna lägga in ett gott ord :) Med Vänliga Hälsningar // Kristian Bergman, Svensk Fast Kalmar

• 2020-11-08
    Jag köpte en villa genom Kristian och på visningen visade han hur engagerad han är i sitt arbete och påläst. Jag bemöttes mycket trevligt och de förväntningar jag hade av visningen levde mäklaren upp till.

Min upplevelse av Kristian som mäklare var mycket bra och jag rekommenderar honom starkt.
    Nechirvan F
    • 84.0 m²
    • Smedby
    Tack. Så kul att höra Nechirvan. Behöver ni nånsin hjälp i framtiden är det bara att höra av er. Vänliga hälsningar Kristian