Per-Henric Olsson
Registrerad mäklare sedan 2009-09-16
Aktiv på Reco.se sedan 2018-11-01
2019-08 - 2020-07

Läs vad 38 Läs vad Per-Henric Olsson

• Jan P sålde sitt hus med hjälp av Per-Henric Olsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Öland Borgholm

2020-07-22

Färjestaden
    Sålt fritidshus
    Utmärkt bemött
    Förväntningar mer än infriade

Lungt, Informativt, sakligt Läs mer
  • Roger F köpte sitt hus med hjälp av Per-Henric Olsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Öland Borgholm

2020-06-28

Bra kontakt via telefon och Mail Läs mer
    2020-06-28 Per-Henric O svarar Roger F
    Tack Roger! Vi ses senare i höst!
  • Annette B sålde sitt hus med hjälp av Per-Henric Olsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Öland Borgholm

2020-06-26

Villa. Perfekt inga problem med något. Lätt att ha att göra med. Läs mer
    2020-06-28 Per-Henric O svarar Annette B
    Stort Tack för omdömet Annette! Du är också lätt att ha att göra med, ses snart igen!
  • Jesper A köpte sitt hus med hjälp av Per-Henric Olsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Öland Borgholm

2020-06-17

Borgholm
    Har köpt ett hus Per Henrik var mycket trevlig å kunnig affären var mycket smidig inga problem alls Läs mer
    2020-06-18 Per-Henric O svarar Jesper A
    Tack Jesper för dina ord och reco, vi hörs ju snart igen!
  • Rolf E sålde sitt hus med hjälp av Per-Henric Olsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Öland Borgholm

2020-06-16

Färjestaden
    Det var dags att sälja mitt fritidshus och Per-Henric hade jag tidigare haft kontakt med för värderingar. Han gav mig då ett gediget intryck vilket gjorde att jag kontaktade honom för försäljningen. Jag hade inga speciella förväntningar men hans arbete med försäljningen imponerade verkligen på mig. Det var en hisnande upplevelse han och mitt fritidshus bjöd på under den korta tid försäljningen pågick och jag kan verkligen rekommendera honom Läs mer
    2020-06-16 Per-Henric O svarar Rolf E
    Tack Rolf för värmande ord och omdöme! Många trevliga möten och samtal tackar jag också för! Sköt om dig!
  • Niklas A sålde sin lägenhet med hjälp av Per-Henric Olsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Öland Borgholm

2020-06-14

2:a
    Borgholm
    Oengagerad mäklare som gjorde det lätt för sig. Lovade köparen saker som vi som säljare hade varit tydliga med att det inte gällde(flyttstäd). Han uppfyllde inte alls de förväntningar vi hade på en professionell mäklare. Läs mer
    2020-06-15 Per-Henric O svarar Niklas A
    Nu blev jag lite förvånad Niklas, enklare avtorkning var överenskommet. Jag ringer köparen och återkommer till dig så får vi reda ut missförståndet.
  • Britt S sålde sin lägenhet med hjälp av Per-Henric Olsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Öland Borgholm

2020-06-11

Svensknabben
    Erfaren, lugn och kunnig mäklare med ett professionellt bemötande.

Pågående försäljning av en bostadsrätt.

Mycket nöjd med hjälpen som vi fått och får av honom.

Britt Läs mer
    2020-06-11 Per-Henric O svarar Britt S
    Stort tack Britt för det värmande omdömet, känns gott att läsa! Tack!
  • Leif S sålde sin lägenhet med hjälp av Per-Henric Olsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Öland Borgholm

2020-06-10

Svensknabben
    Per-Henric har hjälpt oss att sälja vårt hus tidigare och nu senast vår lägenhet. Han har ett mycket professionellt bemötande och erfarenhet när det gäller att förmedla extraordinarie hus och lägenheter.
    Allt har fungerat som förväntat och vi kan verkligen rekommendera honom vid bostadsaffärer. Läs mer
    2020-06-11 Per-Henric O svarar Leif S
    Leif! Tack för de fina orden, de väger tungt när de kommer från en van kravställare! Tack!
  • Bodil L köpte sin lägenhet med hjälp av Per-Henric Olsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Öland Borgholm

2020-06-09

Svensknabben
    Jag hade mycket lite kontakt med Per-Henrik eftersom hans kollega skötte huvuddelen av kundkontakten Läs mer
    2020-06-09 Per-Henric O svarar Bodil L
    Tack för din reco Bodil. Helt rätt att du mest haft kontakt med min kollega vilket vi bedömde vara bäst, hoppas allt blir jättebra för er där!
  • Lars A
    Lars A köpte sin lägenhet med hjälp av Per-Henric Olsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Öland Borgholm

2020-06-08

2:a
    Borgholm
    Trevligt bemötande, kunnig och lyhörd. Läs mer
    2020-06-09 Per-Henric O svarar Lars A
    Tack Lasse och Kerstin för omdöme men också trevliga möten och samtal! Vi hörs snart igen!

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Öland Borgholm

Philip Andersson