Svensk Fastighetsförmedling Öland Färjestaden

Svensk Fastighetsförmedling Öland Färjestaden

Svensk Fastighetsförmedling Öland Färjestaden!

Vi är din mäklare på Öland Färjestaden med många års erfarenhet och profession inom branschen. Söker du efter bostad i Algutsrum, Runsbäck, Glömminge, Haga Park med mera. Låt våra kunniga mäklare ta hand om din försäljning eller guida dig till ett lyckat köp. Är du nyfiken på våra mäklare kan du ta en titt här nedan och läsa deras omdömen och bilda dig en uppfattning om vem du tror skulle passa dig bäst. Välkommen in till oss på Svensk Fastighetsförmedling Öland Färjestaden!

Läs vad 273 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Öland Färjestaden 2

• köpte sin bostad med hjälp av Per-Henric Olsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Öland Borgholm
    2021-12-25 Verifierad kund
    Trevligt bemötande, och över förväntan anordnat. Snabbt, smidigt och väl informerat.
  • sålde sin bostad med hjälp av Johannes Stynsberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
    2021-12-22 Verifierad kund
    Bra och kompetent mäklare. Trevlig och engagerad , mycket nöjd
  • köpte sitt hus med hjälp av Johannes Stynsberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
    2021-12-20 Verifierad kund
    Alldeles utmärkt bemötande. Kändes genuint proffsig o CNN h inhandla d så torr förtroende och trygghet. Johannes gick igenom hela köpekontraktet paragraf för paragraf utan stress. Han var noga med att både jag som köpare och även sökaren förstod innebörden av de olika paragraferna.
  • sålde sitt hus med hjälp av Johannes Stynsberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
    2021-12-20 Verifierad kund
    En fantastisk mäklare på alla sätt
  • köpte sin bostad med hjälp av Johannes Stynsberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
    2021-12-20 Verifierad kund
    Trevligt och varm bemötande.
    Ja, Johannes levde väl upp till våra förväntningar.
    Vi hade mycket frågor och fick snabb och tydlig återkoppling.
  • köpte sitt hus med hjälp av Philip Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Öland Färjestaden
    2021-12-12 Verifierad kund
    Trevlig och kunnig, vi fick den service vi förväntade oss.
  • köpte sin stuga med hjälp av Helena Runcrantz en del av Svensk Fastighetsförmedling Öland Borgholm
    2021-12-08 Verifierad kund
    Bra bemötande genom hela affären.
  • sålde sin stuga med hjälp av Helena Runcrantz en del av Svensk Fastighetsförmedling Öland Borgholm
    2021-12-06 Verifierad kund
    Helena Runcrantz är oerhört tillmötesgående, hon är proffsig på det hon gör, mycket kunnig, får saker gjorda , jättegullig på alla sätt, mycket hjälpsam, ja bara positivt med allt hon gjorde för mig & min mamma. Rekommenderar henne varmt😊😊/ Lisa
    Tack Lisa det värmer mig att ni känner så! Helena Runcrantz
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Helena Runcrantz en del av Svensk Fastighetsförmedling Öland Borgholm
    • Byxelkrok
    2021-12-05 Verifierad kund
    Trevligt bemötande och mån om kunden.
    Tack snälla! Helena Runcrantz
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Helena Runcrantz en del av Svensk Fastighetsförmedling Öland Borgholm
    2021-12-01 Verifierad kund
    Hej! Har haft ett trevligt bemötande och är väldigt hjälpsam oavsett vad man behöver hjälp med.
    Tack så hjärtligt! Helena Runcrantz
    2021-11-26 Verifierad kund
    Helena var väldigt bemötande och bra att ha att göra med.
    Tack vad härligt att du har upplevt mig så! Hoppas att ni ska trivas! Helena Runcrantz
    2021-11-25 Verifierad kund
    Kompetent, trevlig, lagom personlig, drivande.
    Tack snälla för de fina orden! Helena Runcrantz
    2021-11-25 Verifierad kund
    Hej!
    Vårt första möte med Helena var bekräftat till en lördag kl 12 då det skulle genomföras några visningar lördag 13:00 . Vi hade åkt Sollentuna dagen innan för möte, vilket missades av Helena.
    Lösningen blev att en kollega på löste problemet på Borgholmskontoret , vilket vi uppskattade mycket .
    Tiden september till ca 10 november var mycket lungan även om Helena ringde några gånger men inget hände. Vi hade då tankar att vänta med försäljningen till april.
    Då började seriösa bud komma och slutatade 30000:- över accepterat pris vilket vi är mycket nöjda med. Hanteringen därefter är vi nöjda med. Helena är trevlig och social och ser fram mot avslutningen med utträde ur bostadsrättsförening och avslut enligt överlåtelseavtal 2022-03-01. Med det sagt blev det en bra affär vi är nöjda med.
    Vi lämnar över på tillträdesdagen då även privata saker och kontrollerad slutställningen är utförd.
    Med hopp om ett trevligt avslut med Helena
    Hälsar
    Krister
    Tack Krister! Jag beklagar att jag blev försenad till vårt första möte men jag är glad att det löste sig fint till slut och att ni är nöjda. Helena Runcrantz
  • sålde sitt hus med hjälp av Per-Henric Olsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Öland Borgholm
    2021-11-21 Verifierad kund
    Trevlig och kunnig mäklare som vet hur saker och ting funkar.
    Skapar ett lugn med sin erfarenhet.
    2021-11-20 Verifierad kund
    Positivt bemötande, hjälpsam och trevlig.

Hade inga förväntningar då allt gick ganska fort från att vi tittat på intressant objekt till försäljning. Men positivt överlag.

Vi är nöjda och det gick bra. Johannes hjälpte oss med allt som vi undrade över och det är vi tacksamma för.
    2021-11-19 Verifierad kund
    Mycket bra bemötande på alla vis. Enkel och ärlig som person. Flexibel och anpassade sig enligt våra önskemål. Lite seg ibland på att svara på mail. Vi ser fram emot övertagandet av vårt hus framåt våren då vi avslutar köpet.
  • köpte sitt hus med hjälp av Helena Runcrantz en del av Svensk Fastighetsförmedling Öland Borgholm
    2021-11-18 Verifierad kund
    Mycket bra information och fint bemötande
    Tack snälla! Helena Runcrantz
  • Fredrik O
    • Öland Norra
    2021-11-18 Verifierad kund
    Helena gör verkligen det ”lilla extra” och överträffade våra förväntningar .
    Tack, det har varit trevligt att jobba tillsammans med er! Helena Runcrantz
    • Öland Norra
    2021-11-16 Verifierad kund
    Lugnt och fint samt bra uppkoppling. Samt bra förståelse för mina frågor och funderingar.
    Tack! Vad glad jag blir att ni är nöjda. Är övertygad om att ni kommer att trivas jättebra! Helena Runcrantz
    2021-11-15 Verifierad kund
    Helena är professionell, kunnig mäklare. Hon är lyhörd för kundens önskemål samarbetsvillig, omtänksam och gör ett mycket gott arbete för marknadsföring/försäljning .
    Jag rekommenderar Helena på det varmaste när man ska anlita mäklare. Jag ska snart sälja ytterligare ett objekt och då kommer jag anlita Helena.
    Lilian Gadd
    Tack Lilian! Vi har ett väldigt bra samarbete och jag ser fram emot att göra fler affärer med dig. Helena Runcrantz
  • köpte en tomt med hjälp av Kjell Jakobsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Öland Borgholm
    2021-11-12 Verifierad kund
    VI blev trevligt bemött av Kjell Jakobsson och fick direkta svar av våra frågor !
    Vi känner oss trygga med vårat köp av tomt via
    Svensk Fastighetsförmedling.
    Nu väntar en spännande tid framöver !
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Kjell Jakobsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Öland Borgholm
    • Öland Mellersta
    2021-11-03 Verifierad kund
    Man känner sig trygg när man har att göra med Kjell
    Han känns ärlig och har erfarenhet
    Man kan alltid nå honom
    Jag är mer än nöjd
    KristinaOlsson
  • köpte sin stuga med hjälp av Johannes Stynsberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
    • Degerhamn
    2021-11-03 Verifierad kund
    Bemötande var lugnt och kändes säkert och tryggt.
    Det var en snabb affär vi fick den hjälp vi behövde.
    Tusen tack för ett fint omdöme! Jag hoppas ni kommer trivas i ert nya hus! Johannes Stynsberg
  • sålde sin stuga med hjälp av Johannes Stynsberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
    • Degerhamn
    2021-10-29 Verifierad kund
    Trevlig sympatisk o saklig
    Kunnig samarbetsvillig o duktig mäklare
  • sålde sin bostad med hjälp av Per-Henric Olsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Öland Borgholm
    • Ljungbyholm
    2021-10-26 Verifierad kund
    Vänlig,bestämd och ödmjuk inför uppgiften.Lätt att samarbeta
    med.Pålitlig och punktlig gällande avtalade tider för möten,telefonkontakter och visningar.Förväntningarna var att sälja hästgården till "rätt" köpare d.v.s.känna av vilken typ av kö-
    pare som skulle bli mest nöjd, förvalta och utveckla gården för
    framtiden.Med sin goda människokännedom har Per Henric lyc-
    kats mycket väl.
    2021-10-21 Verifierad kund
    Mycket trevligt bemötande. Sakkunnig mäklare och som köpare kände jag mig väldigt trygg.
    2021-10-21 Verifierad kund
    Perfekt bra hjälpsam vänlig hälsningar
    Tack snälla för de fina orden! Helena Runcrantz
    2021-10-21 Verifierad kund
    Positiva vibbar, väder och omgivande miljö var inte lätta att handskas med, men Helena skötte det utmärkt! Bra feedback till våra frågor och ett personligt bemötande som ingav förtroende!
    Vi var nog inte riktigt i fas med ett köp, men här står vi nu som ägare av en bostadsrätt på norra Öland.
    Barbro och Peder
    Tack för de fina orden och tack för ert trevliga, härliga bemötande. Ni kommer att trivas fint! Helena Runcrantz
  • sålde sitt hus med hjälp av Helena Runcrantz en del av Svensk Fastighetsförmedling Öland Borgholm
    2021-10-20 Verifierad kund
    Redan skickat o hon har varit bäst.
    Duktig.
    Redelig.
    Hjälpsam.
    Målmedveten.
    Kortsiktig målsettninger, mycke bra o tillslut rätt värdering o nådde fram till ett mycke bra pris.
    Jag är jätte tacksam till Helena Runcrantz.
    Mvh Wenche Kristiansen 🌹
    Tusen tack Wenche för de fina orden! Det gläder mig att ni alla är så nöjda, det är det viktigaste för mig! Helena Runcrantz
  • köpte sitt hus med hjälp av Kjell Jakobsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Öland Borgholm
    2021-10-18 Verifierad kund
    Min beskrivning är att han är trevlig och tillmötesgående.

Mina förväntningar var att han skulle vara påläst och kunna svara på frågor rörande försäljningsobjektet, vilket Kjell gjorde.

Kjell är en duktig och trevlig mäklare som sätter kunden i fokus, har en känsla av vilken information som är mer viktig för köparen att ta del av.
  • sålde sitt hus med hjälp av Kjell Jakobsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Öland Borgholm
    2021-10-16 Verifierad kund
    Kjell är öppen, bemötande och oerhört serviceinriktad. Du får en realistisk värdering av din bostad och med det också en rimlig förväntan på försäljningen.
    2021-10-15 Verifierad kund
    Vänlig, tillgänglig, glad och hjälpsam på alla sett.
    2021-10-15 Verifierad kund
    Helena hjälpte till med att guida oss med alla dokument och fullmakt som behövdes. Hon är trevlig, vänlig och alltid kontaktbar. Vi hade inga förväntningar utan lät henne hjälpa oss till köpet. Vi är mycket nöjda med bemötandet
    Tusen tack för de fina orden! Har varit ett nöje att få hjälpa er! Helena Runcrantz
    2021-10-15 Verifierad kund
    Helena har ett säljande sätt och ett väldigt bra bemötande vilket skapar bra förtroende.
    Tack snälla! Har varit en ära att få jobba med er! Helena Runcrantz
    2021-10-15 Verifierad kund
    Helena var omtänksam och ärlig vilket vi verkligen uppskattade. Rekommenderar Helena varmt som mäklare.
    Tack snälla för de fina orden. Välkomna till Öland, hoppas att ni ska trivas! Helena Runcrantz
    2021-10-11 Verifierad kund
    Bra bemötande och bra med barn!
    Har hållit oss uppdaterade hela tiden under processen
    Tack Emmie med familj vad fina ni är! Helena Runcrantz
    2021-10-08 Verifierad kund
    Blev bemött på ett mänskligt och ödmjukt sätt. Dessutom var han påläst från början.
    2021-10-06 Verifierad kund
    fixade en "privat" förhandsvisning som han skötte bra. Inget att säga om honom.
    • Köpingsvik
    2021-10-03 Verifierad kund
    Per-Henric har med ett trevligt bemötande hjälpt oss med allt som ingår i en fastighetsförsäljning. Allt har gått smidigt och alla handlingar har snabbt kommit på plats. Vi är mycket nöjda med hans jobb !
  • köpte sin bostad med hjälp av Kjell Jakobsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Öland Borgholm
    2021-09-24 Verifierad kund
    Vi köpte ett hus på Öland. Vi fick all information och var mycket vänliga åtföljda och stöttade i behandlingen av köpekontraktet.
    2021-09-17 Verifierad kund
    Mkt trevligt bemötande, alltid kontaktbar.
    Hittills har våra förväntningar infriats. Försäljningen ej klar än.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Per-Henric Olsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Öland Borgholm
    • Falkenberg
    2021-09-13 Verifierad kund
    Trevligt och proffesionellt bemötande. Vi kände oss väl omhändertagna från budgivningen till nyckel i handen. Rekommenderas starkt 5/5.
    2021-09-10 Verifierad kund
    Johannes är en mycket sympatisk och trevlig person.
    Många strängar på sin lyra, men det verkar inte stressa honom särskilt mycket.
    • Öland Mellersta
    2021-09-08 Verifierad kund
    Vi har haft mycket lite kontakt med mäklare inför denna försäljning, då vi själva hittat objektet. Men den lilla kontakten har varit till belåtenhet.
  • köpte sin stuga med hjälp av Philip Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Öland Färjestaden
    2021-09-04 Verifierad kund
    Ett väldigt positivt bemötande redan vid första kontakten. Hade egentligen inga förväntningar eftersom mäklare har som jobb att sälja fastigheter o till så högt pris som möjligt. Väldigt tillmötesgående, seriös , bra kontakt redan från början, smidig att diskutera med, lätt att få kontakt med o duktig att informera hela vägen. Vi är mycket nöjda med det arbete han gjorde vid detta köp
    Tack för ert omdöme - vi fastighetsmäklare kan mer än bara att sälja dyrt. Kunder som ni, de nöjdaste man kan ha gör vårt jobb till det bästa! Lycka till med ert nya boende på Öland - Välkomna! Philip Andersson
    • Mörbylånga
    2021-08-31 Verifierad kund
    Mycket bra och trevligt bemötande, och ett bra slutresultat.
  • sålde sitt hus med hjälp av Philip Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Öland Färjestaden
    2021-08-31 Verifierad kund
    Philip har sett till vårt bästa och varit flexibel de gånger då det krävts. Huset blev sålt innan vår deadline vilket var det primära för oss. Vi kommer att kontakta Philip för framtida projekt med största sannolikhet!
    Tack för ert omdöme - Kul att ni är nöjda! Det har varit superkul att jobba med den här försäljningen. Ser fram emot ett fortsatt samarbete! Philip Andersson
  • köpte sitt hus med hjälp av Per-Henric Olsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Öland Borgholm
    • Mörbylånga
    2021-08-31 Verifierad kund
    Per-Henric har varit ett fantastiskt stöd när vi köpte vår sommarbostad på Öland. Tydlig och trygg genom hela affären vilket kändes bra då vi var nybörjare på husköp. Det var lätt att komma i kontakt med honom och han är påläst och kunnig både om objektet och hela processen runt omkring.
    2021-08-24 Verifierad kund
    Per-Henric har alltid besvarat mina mail då jag har haft frågor. Vi började redan för ett år sedan att fundera över detta boende innan vi till slut i år bestämde oss för att gå vidare och köpa en lägenhet i föreningen Badvakten. Det har känts tryggt att ha Per-Henric som mäklare. Då vi var i Borgholm i somras fick vi möjligheten att träffa några av hans kollegor vilka också ingav ett seriöst intryck.
  • sålde sin stuga med hjälp av Per-Henric Olsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Öland Borgholm
    • Rockneby
    2021-08-21 Verifierad kund
    Proffsig, trevlig, kunnig och vi upplevde ett engagemang att verkligen få till en bra affär