Svensk Fastighetsförmedling Öland Färjestaden

Svensk Fastighetsförmedling Öland Färjestaden

Svensk Fastighetsförmedling Öland Färjestaden!

Vi är din mäklare på Öland Färjestaden med många års erfarenhet och profession inom branschen. Söker du efter bostad i Algutsrum, Runsbäck, Glömminge, Haga Park med mera. Låt våra kunniga mäklare ta hand om din försäljning eller guida dig till ett lyckat köp. Är du nyfiken på våra mäklare kan du ta en titt här nedan och läsa deras omdömen och bilda dig en uppfattning om vem du tror skulle passa dig bäst. Välkommen in till oss på Svensk Fastighetsförmedling Öland Färjestaden!

364 omdömen om Svensk Fastighetsförmedling Öland Färjestaden

Sedan starten hos Reco 2016
  • köpte sitt hus med hjälp av Philip Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Öland Färjestaden
    2023-01-09 Verifierad kund
    Mycket bra bemötande och fin service!
  • köpte en tomt med hjälp av Philip Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Öland Färjestaden
    2023-01-09 Verifierad kund
    Mycket bra bemötande och fin service!
  • sålde sin stuga med hjälp av Johannes Stynsberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
    2022-12-04 Verifierad kund
    Mycket fint bemötande. Jag uppskattar att han höll mig informerad hela tiden om vad som hände. Även om det var lite trögt i början så gav han inte upp och det gav resultat i slutänden.
    En stor eloge till honom.
  • Anne O
    2022-11-26 Verifierad kund
    Lätt att samarbeta med, tillgänglig, vänlig
  • köpte sitt hus med hjälp av Helena Runcrantz en del av Svensk Fastighetsförmedling Öland Borgholm
    2022-11-24 Verifierad kund
    Alltid lika proffsigt och trevligt bemötande!
    Tack snälla & välkomna till Öland! Helena Runcrantz
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Helena Runcrantz en del av Svensk Fastighetsförmedling Öland Borgholm
    2022-11-12 Verifierad kund
    Helena är mycket professionell, hon är förtroendeingivande och engagerad. Jag som köpare uppskattar att hon höll mig uppdaterad under hela processen från visning till kontraktsskrivning. När frågor dök upp tog hon reda på svar omgående och återkopplade alltid enligt överenskommelse.
    Jag är mycket nöjd och kan varmt rekommendera Helena!
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Philip Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Öland Färjestaden
    2022-11-10 Verifierad kund
    Helt ok! Han har dock lite svårt att förstå att många äldre har svårt att hänga med i den elektroniska världen….
    Tack för ditt omdöme Hanna. Härligt att vi till slut sydde ihop affären. Philip Andersson
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Philip Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Öland Färjestaden
    2022-11-10 Verifierad kund
    Kunnig och tillmötesgående. Lever definitivt upp till de förväntningar jag har på en mäklare.
    Tack för ditt omdöme Anders, välkomna till Öland! Hoppas ni kommer trivas i er nya bostad efter nyåret. Philip Andersson
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Sarah Johnsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Öland Färjestaden
    2022-11-04 Verifierad kund
    På bästa sätt.
    Vi hade höga förväntningar det var inte som vi tänkte på grund av räntan och oroligheter ,hon gjorde bra jobb.
    Vi sålde den på kommande, vi hade planer att går med högsta bud som jag skrev i andra rad vi vågade inte vänta och släppa de seriösa kunder.
    Tack så mycket Fadil, så kul att få jobba tillsammans med er. Sarah Johnsson
    2022-11-01 Verifierad kund
    Trevligt bemötande!
    Bra, kontinuerlig, kontakt!
    Bra information om bostadsmarknaden, ränteläget och förutsättningar för möjlighet till affär.
    Vi valde mellan tre mäklare vi träffade och Johannes var det självklara valet.
    Johannes har nog fått jobba en del för att kunna sälja vårt hus och det ser vi som professionellt.
  • sålde sitt hus med hjälp av Per-Henric Olsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Öland Borgholm
    • Köpingsvik
    2022-10-26 Verifierad kund
    Per-Henric är mycket bra o professionell, har stor kunskap. Hade ett mycket bra bemötande.
    Det enda som kan förbättras är återkoppling efter tex visningen, där fick jag fråga hur det hade gått. Hade velat haft direkt återkoppling så snart den var klar.
  • köpte en tomt med hjälp av Helena Runcrantz en del av Svensk Fastighetsförmedling Öland Borgholm
    2022-10-05 Verifierad kund
    Helena är en kunnig, charmig mäklare, med ett skönt lugn.

Vi hade förväntat oss att köpa vår drömtomt på ett smidigt sätt, och det gick i lås!
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Helena Runcrantz en del av Svensk Fastighetsförmedling Öland Borgholm
    2022-10-01 Verifierad kund
    Mycket bra bemötande, höll mig uppdaterad under processen. Lätt tillgänglig och snabb på att återkoppla.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Sarah Johnsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Öland Färjestaden
    • Tegelviken
    2022-09-29 Verifierad kund
    Blev trevligt bemött och kändes väldigt lätt att prata med. Sarah var kunnig och engagerad under hela processen. Detta var mitt första köp av bostad och mitt intryck är att allt sköttes fantastisk.
    Tack så mycket, hoppas verkligen du kommer trivas i lägenheten! Sarah Johnsson
  • Christan L
    2022-09-21 Verifierad kund
    Positiv kvinna. Bra bemötande.
    Tack så mycket! Hoppas du kommer trivas i din nya bostad! Sarah Johnsson
  • sålde sitt hus med hjälp av Johannes Stynsberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
    2022-09-20 Verifierad kund
    Uppskattade hur bra insatt han var i vårt område. Han kunde direkt säga vad han tyckte vårt hus var värt och det visade sig stämma mycket bra! Jag upplevde Johannes genuin och ärlig i sitt arbete.
    Tack så hjärtligt för fina ord Mikaela! Jag hoppas ni känner er nöjda. Johannes Stynsberg
    2022-09-14 Verifierad kund
    Bra bemötande och positivt uppmuntran vid varje besök vi hade. Helt okej för att hon är nyanställda men ändå bra erfarenhet.
    Tråkigt att höra om du inte känner dig helt nöjd. Jag tackar för förtroendet och hoppas att ni kommer trivas i er nya lägenhet. Sarah Johnsson
    2022-09-12 Verifierad kund
    Vi tyckte mycket om Sarah, hon är en bra mäklare. Våra förväntningar blev uppfyllda. Och vi är nöjda. Ann westholm.
    Tack snälla! Så kul att få hjälpa er båda köpa och sälja lägenhet. Önskar er stort lycka till med allt! Sarah Johnsson
  • köpte sin stuga med hjälp av Johannes Stynsberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
    2022-09-10 Verifierad kund
    Trevligt bemötande och påläst.
    Tack så hjärtligt Tobias! Hoppas ni kommer trivas i här på Öland! Johannes Stynsberg
    • Degerhamn
    2022-09-09 Verifierad kund
    Bra och reko mäklare i alla lägen samt ordentligt
    Tack så mycket för ett fint betyg Tony. Jag hoppas du kommer trivas på dina nya fastigheter! Johannes Stynsberg
    2022-09-08 Verifierad kund
    Alltid trevligt bemötande.

Tyvärr så fick vi ett lägre pris än mäklaren hade satt, han trodde ju att priset skulle bli ännu högre än det han satt som utgångspris.

Om man sökt honom så hörde han alltid av sig snabbt. Trevlig och kunnig mäklare.
    Tusen tack för fina ord Göran! Marknaden är ganska speciell just nu. Uppskattar verkligen vår ärliga och raka kommunikation. Hoppas på att få se er här på ön längre fram! Johannes Stynsberg
    2022-09-08 Verifierad kund
    Kompetent trevlig och engagerad
    Tack så hjärtligt Rolf! Det var superkul att få hjälpa er med er husförsäljning! Johannes Stynsberg
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Per-Henric Olsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Öland Borgholm
    2022-09-03 Verifierad kund
    Blev. bra bra bemött och levde upp till mina förväntningar
    2022-08-31 Verifierad kund
    Bra stöd i förmedlingen av objekt, förslag på olika åtgärder kring försäljning.
    Tack så jättemycket, lycka till med allt framöver Sarah Johnsson
  • Antonius Johannes Josephus K
    2022-08-30 Verifierad kund
    See very accurate and honest.
    Thank you so much! Hope you will like your new home Sarah Johnsson
    2022-08-29 Verifierad kund
    Inget onödigt ”säljande”. Bra på att läsa av, känns det som…
  • köpte sitt hus med hjälp av Per-Henric Olsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Öland Borgholm
    Hej,

Pelle är en bra och trevlig mäklare. Lätt att ha att göra med. Kan rekommenderass.

Per Nellevad
  • sålde sitt hus med hjälp av Helena Runcrantz en del av Svensk Fastighetsförmedling Öland Borgholm
    2022-08-29 Verifierad kund
    Helena är en mycket engagerad och entusiastisk mäklare som trots en tröghet i försäljningen aldrig tvivlat på att det kommer att lösa sig. Det gjorde det på ett utomordentligt sätt.
    Helena är informativ, trevlig, engagerad, upplevs som kunnig och har hela tiden bemött oss på ett utomordentligt trevligt och bra sätt.
    Sammanfattningen är att vi är mer än nöjda med Helenas arbete som mäklare.
    /Håkan
    2022-08-29 Verifierad kund
    Trevlig, professionell och ser till både mig som säljare och köparen.
  • köpte sitt hus med hjälp av Johannes Stynsberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
    2022-08-27 Verifierad kund
    Trevlig förtroendeingivande - bra service!
    Tack så mycket Camilla! Jag hoppas ni känner er nöjda. Det ska bli spännande att få se hur ni kommer utveckla huset! Hälsa så gott! Johannes Stynsberg
  • köpte sin stuga med hjälp av Per-Henric Olsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Öland Borgholm
    2022-08-27 Verifierad kund
    Mycket bra 👍 höll oss informerade, med ett snabbt och proffsigt avslut
    2022-08-25 Verifierad kund
    Bra bemött håll bra kontakt o gav bra info
    • Berga
    2022-08-24 Verifierad kund
    Sarah har ett trevligt bemötande och möter mig som säljare på ett respektfullt sätt. Inget är omöjligt.
    Tack så jättemycket! Hälsa så gott till Kerstin! Sarah Johnsson
    2022-08-24 Verifierad kund
    Bra bemötande, lätt att få tag i och kommer tillbaka snabbt på saker man lovat att följa upp.
    Tusen tack! Hoppas att ni kommer att trivas i ert nya fritidshus. Helena Runcrantz
    2022-08-24 Verifierad kund
    Helena var proffsig, påläst och mycket trevlig i sitt bemötande.
    Stort tack för de fina orden!! Helena Runcrantz
  • köpte sin bostad med hjälp av Per-Henric Olsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Öland Borgholm
    2022-08-22 Verifierad kund
    Per-Henric är professionell och lätt att komma i kontakt med. Som köpare var vi väldigt nöjda.
    2022-08-20 Verifierad kund
    Vi har inte ens träffat honom! Han har inte besvarat makens mejl om den fråga vi hade gällande tomten vi köpt.
    2022-08-05 Verifierad kund
    Engagerad, saklig och kunnig mäklare med trevligt bemötande.

Kanske hade jag lite högre förväntningar när det gäller slutpriset. Men lägger ingen större värdering kring det eftersom marknaden ser ut som den gör just nu med stigande räntor.

Snabb återkoppling och uppdatering under processen vid försäljningen. Känner mig nöjd med val av mäklare och kan rekommendera Johannes till andra kunder.
    Tusen tack för fina ord Magnus. Hoppas ni känner er nöjda. Det var verkligen roligt att få hjälpa er med förmedlingen av ert fina hus! Johannes Stynsberg
  • sålde sitt hus med hjälp av Philip Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Öland Färjestaden
    2022-08-05 Verifierad kund
    Ett utmärkt bemötande och han gav ett professionellt intryck omedelbart. Vi hade aldrig svårt att nå honom trots semestertider. Vi fick en grundlig genomgång av de olika stegen i processen.
    MVG!
    Tack för feedbacken fam. Palmgren. Det värmer gott att läsa hur nöjda ni varit med mitt arbete rörande försäljningen, trots lite semestertider 😀 //Philip Philip Andersson
    2022-08-05 Verifierad kund
    Andra gången vi har samarbetat med Philip och trots att han var på semester bemötta han oss på sitt vanliga trevliga och professionella sätt. Mycket nöjd.
    Tack för ert omdöme & att jag ännu en gång fick göra affärer med er! Det är alltid lika trevligt & går fint. Ses snart igen !! //Philip Philip Andersson
    2022-07-18 Verifierad kund
    Fick ett gott intryck redan vid första mötet. Johannes kände området och vad andra objekt gått för. Var ärlig i sin kommunikation och försökte att ge oss feedback under själva säljprocessen.

Det finns alltid en önskan och hopp om ett högre försäljningspris. Med tanke på världsläget och stigande räntor, så kände jag mig ganska nöjd ändå.

Kändes som Johannes hade bra kännedom om vad huset skulle kunna gå för redan från start.

Mycket nöjd med Johannes insats.
    Tack så mycket för fina ord Ingéla. Jag hoppas att ni känner er nöjda. Det var en fröjd att få hjälpa er med förmedlingen av ert vackra hus. Johannes Stynsberg
    2022-07-18 Verifierad kund
    Rak i sin kommunikation och hade kunskap om området och andra objekt.

Avseende detta ärende hjälpte Johannes till att utforma ett kontrakt och föra samtalet mellan oss och köparen som vi själva valt, utan att ha stugan ute till försäljning.

Mycket trevlig och hjälpsam.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Johannes Stynsberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
    2022-07-07 Verifierad kund
    Det var en bra upplevelse med en kompetent, kunnig och trevlig mäklare. Bra service hela processen!
    Tack så hjärtligt för fina ord Sam! Jag hoppas du kommer trivas i ditt nya boende! Johannes Stynsberg
  • köpte sin bostad med hjälp av Helena Runcrantz en del av Svensk Fastighetsförmedling Öland Borgholm
    2022-07-05 Verifierad kund
    Bemöttes på ett trevligt och professionellt sätt.
    2022-07-04 Verifierad kund
    Helena har varit positiv och hjälpsam och vi har fått snabb feedback på våra mail och frågor. Hon har ett trevligt och professionellt bemötande.
  • sålde sin bostad med hjälp av Helena Runcrantz en del av Svensk Fastighetsförmedling Öland Borgholm
    2022-07-02 Verifierad kund
    Helena är duktig, kunnig o mycket trevlig.
    Gör det lilla extra, så jag är mycket nöjd!
    Mvh Eva Pettersson i Byxelkrok
    Tusen tack Eva! Har varit så trevligt att samarbeta med er! Helena Runcrantz
  • köpte sitt hus med hjälp av Sarah Johnsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Öland Färjestaden
    2022-06-30 Verifierad kund
    Trevlig och tillmötesgående! Rekommenderas.
    Tack så mycket Christin och välkommen till Öland!
    Hoppas verkligen ni kommer trivas!
    Sarah Johnsson
    2022-06-29 Verifierad kund
    Väldigt tacksam att Sara på Svensk Fastighetsförmedling skötte min försäljning av min bostadsrätt i Kalmar. Med engagemang, kunskap och lyhördhet gjorde hon att jag fick betalt enligt vad jag förväntat mig, trots oroliga tider. Likaså var köparen nöjd.

Kan varmt rekommendera henne till andra kunder på fastighetsmarknaden i Kalmar.
    Tack så jättemycket för att jag fick förtroendet och för dem fina orden! Lycka till framöver! Sarah Johnsson
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Johannes Stynsberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
    2022-06-27 Verifierad kund
    Trevligt bemötande och bra kommunikation. Försäljning helt enligt våra önskemål.
    Tusen tack för fina ord! Det var verkligen kul att få hjälpa er med förmedlingen av ert fina hus! Johannes Stynsberg
    2022-06-27 Verifierad kund
    Trevlig bemött, svar på frågor och tydlig förklaring. Bra alternativ för möblering i rummen.
    Tack för din fina kommentar och välkommen tillbaka till Bremerlyckan! Hoppas du kommer trivas i lägenheten! Sarah Johnsson