Svensk Fastighetsförmedling Öland Färjestaden

Gamla Stationshuset, 386 31 Färjestaden — Visa karta

Svensk Fastighetsförmedling Öland Färjestaden!

Vi är din mäklare på Öland Färjestaden med många års erfarenhet och profession inom branschen. Söker du efter bostad i Algutsrum, Runsbäck, Glömminge, Haga Park med mera. Låt våra kunniga mäklare ta hand om din försäljning eller guida dig till ett lyckat köp. Är du nyfiken på våra mäklare kan du ta en titt här nedan och läsa deras omdömen och bilda dig en uppfattning om vem du tror skulle passa dig bäst. Välkommen in till oss på Svensk Fastighetsförmedling Öland Färjestaden!

Läs vad 139 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Öland Färjestaden

• 2020-09-04

Dan H skrev om Philip Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Öland Färjestaden
    Trevlig, hjälpsam, och rider inte på några höga hästar Läs mer
    2020-09-04 Philip A svarar Dan H
    Många tack Dan, alltid lika trevligt att träffa både dig & din familj på visningar. Extra kul att få förmedla ett hus till er också!
  • 2020-08-12

Linus K skrev om Philip Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Öland Färjestaden
    Tydlig, snabb i återkopplingar och mycket professionell. Vi är väldigt nöjda med vårt val av mäklare. Läs mer
    2020-09-04 Philip A svarar Linus K
    Tack för ditt omdöme Linus! Det har varit jätteroligt att hjälpa er vidare så här långt mot ert nya boende.
  • 2020-08-02

Malin B skrev om Kjell Jakobsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Öland Borgholm
    Mycket nöjd från första möte till avslutad affär. Kunde inte haft en bättre mäklare Läs mer
  • 2020-07-26

Jan L skrev om Kjell Jakobsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Öland Borgholm
    Jättebra och engagerad xxxxxxx Läs mer
  • Per E

2020-07-24

Per E skrev om Kjell Jakobsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Öland Borgholm
    Efter att ha letat efter lämpligt objekt på Öland en längre tid fick jag via Kjell Jakobsson och Svensk Fastighetsförmedling äntligen "napp" (Byxelkrok). Där och då var det viktigt för mig att känna förtroende för mäklare och den information som låg till grund för köpbeslutet. Här motsvarade Svensk Fastighetsförmedling mina förväntningar med råge. Sättet objektet presenterades på (hemsida, visning och prospekt) ingav förtroende och att Kjell alltid var tillgänglig för kompletterande information med snabba svar kändes seriöst och tryggt. Läs mer
  • 2020-07-22

Jan P skrev om Per-Henric Olsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Öland Borgholm
    Sålt fritidshus
    Utmärkt bemött
    Förväntningar mer än infriade

Lungt, Informativt, sakligt Läs mer
  • 2020-07-17

Karl-johan L skrev om Kjell Jakobsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Öland Borgholm
    Saklig, lugn, trevlig och snabb att återkomma. Läs mer
  • 2020-07-15

Fredrik J skrev om Philip Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Öland Färjestaden
    Allt har funkat felfritt, toppmäklare! Läs mer
    2020-07-16 Philip A svarar Fredrik J
    Tack än en gång Fredrik för förtroendet att hjälpa er!
  • 2020-07-15

Gun Majvi S skrev om Philip Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Öland Färjestaden
    Jag har sålt en villa som Philip har haft hand om med gott föredöme. Kan verkligen rekommendera Philip som mäklare. Läs mer
    2020-07-16 Philip A svarar Gun Majvi S
    Tack för ditt fina omdöme Majvi. Hoppas du ska trivas i ditt nya boende!
  • 2020-07-12

Birgitta M skrev om Kjell Jakobsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Öland Borgholm
    Här kommer en utvärdering av våra kontakter med Kjell Jakobsson, Svensk fastighetsförmedling. Dock vill jag först lämna en synpunkt kring själva utvärderingen. Den bör göras efter att affären är klar så att hela processen kan utvärderas. Den som lämnar utvärderingen skall känna sig fri att lämna synpunkter utan att det i teorin skulle kunna påverka den sista delen av affären. Vårt tillträde var den 2020-07-01.

Vi tycker att Kjell Jakobsson var trevlig att ha att göra med, men följande kan kanske vara till nytta för er i kommande kompetensanalyser. Den första punkten handlar om att vi upptäckte ganska många skillnader mellan skissen på huset och verklighetens hus. Trots att det står en brasklapp under skissen i prospektet (Viss avvikelse kan förekomma. Skala och mått kan avvika från verkligheten) var det ett tiotal fel vi identifierade. Det torde vara för många, trots brasklapp….. Som tur var upptäckte vi ganska snart att skissen inte gick att lita på, och hade med oss måttstock vid besök i huset. Skillnader mellan skiss och verklighet är uppradade nedan.

Den andra punkten handlar om felaktiga uppgifter i objektsbeskrivningen av huset. Enligt denna är boarean 88 m2 (med tillägget i objektsbeskrivningen ”Boareauppgift enligt: Lantmäteriet”). När vi läste utdraget ur lantmäteriets fastighetsregister framkom att boarean var 85 m2. Jag ställde frågan till Kjell om varför felaktiga uppgifter lämnats, men har inte fått något nöjaktigt svar. För oss var detta dock inte en avgörande faktor vid husköpet. Var god läs vår mailkonversation nedan.

Utdrag ur mailkorrespondens 2020-04-15, Birgitta:

”Vi har läst utdraget ur lantmäteriets fastighetsregister som du skickade som bilaga och ser att bo-arenan där är uppmätt till 85 kvadratmeter, men i prospektet står det 88 kvadratmeter, vilket fick oss lite fundersamma.”

Svar från Kjell 2020-04-16

”Gällande 85/88 kvm. Bygglovshandlingarna som lämnades in var 85 kvm men under byggets gång så gjordes några mindre ändringar.”

Svaret gjorde mig inte så mycket klokare. Gjorde ”några mindre ändringar” att huset blev 88 m2 istället för 85 m2? Varför har i så fall inte lantmäteriets fastighetsregister noterat detta? Har Kjell läst lantmäteriets fastighetsregister innan prospektet gjordes? I så fall borde han ha använt boarean 85 m2 som anges där!

Skillnader mellan skiss och verklighet
    1) I sovrummet finns ett fönster enligt skissen. Detta saknas i verkligheten.
    2) I WC är dörr och handfat felplacerade. Dörren ligger i verkligheten mitt på väggen vilket medför att handfat och toalettstol ligger på varsin kortsida.
    3) Bad. Handfat och toalettstol är förväxlade på skissen mot i verkligheten.
    4) På skissen finns en dörr mellan hall och stora rummet. Den finns inte i verkligheten. Den öppna förbindelsen mellan hall och stora rummet är också mycket bredare i verkligheten än den felaktigt inritade dörren på skissen.
    5) Det saknas en vägg på skissen på ca 50 cm mellan öppningen från hallen till stora rummet. Detta var en av de första avvikelserna vi hittade, och hade kunnat få en större betydelse för vår möblering.
    6) I stora rummet saknas dörr till trädäck i verkligheten jämfört med på skissen, men finns på annan plats istället, där den inte skulle finnas enligt skiss.
    7) I köket är två fönster inritade på skissen; i verkligheten är det ett fönster.
    8) Spis och diskho/vask har bytt plats på skissen gentemot verkligheten.
    9) Skissen har angett ett ”Förråd” som i verkligheten är ett tvättrum med tvättmaskin.

Vi vill poängtera att de händelser som tagits upp ovan inte ändrade vår önskan att köpa huset, men att det ändå är anmärkningsvärt att så många uppgifter inte är korrekta. Man förväntar sig korrekta uppgifter vid en så stor affär som ett fastighetsköp innebär.

Kjell fick två stjärnor i betyg. Det är ett ganska långt steg mellan två stjärnor (Inte alls bra) och tre (Helt OK); egentligen skulle jag velat ge ett betyg mellan dessa två steg.

Med vänlig hälsning
    Birgitta Mc Ewen Läs mer
  • 2020-07-10

Magdalena O skrev om Philip Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Öland Färjestaden
    I samband med vår husaffär på Öland har vi fått snabb återkoppling och fint bemötande från både Philip och Ulrika. Sammanfattande upplevelse av Philip; professionell, mkt trevligt och med ett förtroendeingivande bemötande. Vi är mkt nöjda! Läs mer
    2020-07-13 Philip A svarar Magdalena O
    Tack för ert fina omdöme kring både mitt & Ulrikas arbete i samband med fastighetsaffären. Hoppas ni skall trivas i Vickleby framöver!
  • 2020-07-08

Helena L skrev om Kjell Jakobsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Öland Borgholm
    Mycket professionell, korrekt och trevlig. Stark rekommendation. Läs mer
  • 2020-06-28

Roger F skrev om Per-Henric Olsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Öland Borgholm
    Bra kontakt via telefon och Mail Läs mer
    2020-06-28 Per-Henric O svarar Roger F
    Tack Roger! Vi ses senare i höst!
  • 2020-06-26

Annette B skrev om Per-Henric Olsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Öland Borgholm
    Villa. Perfekt inga problem med något. Lätt att ha att göra med. Läs mer
    2020-06-28 Per-Henric O svarar Annette B
    Stort Tack för omdömet Annette! Du är också lätt att ha att göra med, ses snart igen!
  • 2020-06-22

Gunn V skrev om Philip Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Öland Färjestaden
    Filip är en glad positiv,lyssnar till önskemål,uppdaterar mig, helt enkelt en underbar duktig säljare har sålt min villa en och en halv plan på en vecka. Rekommenderas. Läs mer
    2020-06-23 Philip A svarar Gunn V
    Tack för ett gott samarbete som verkligen blev fruktsamt! Allt gott & lycka till i framtiden
  • 2020-06-17

Jesper A skrev om Per-Henric Olsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Öland Borgholm
    Har köpt ett hus Per Henrik var mycket trevlig å kunnig affären var mycket smidig inga problem alls Läs mer
    2020-06-18 Per-Henric O svarar Jesper A
    Tack Jesper för dina ord och reco, vi hörs ju snart igen!
  • 2020-06-16

Rolf E skrev om Per-Henric Olsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Öland Borgholm
    Det var dags att sälja mitt fritidshus och Per-Henric hade jag tidigare haft kontakt med för värderingar. Han gav mig då ett gediget intryck vilket gjorde att jag kontaktade honom för försäljningen. Jag hade inga speciella förväntningar men hans arbete med försäljningen imponerade verkligen på mig. Det var en hisnande upplevelse han och mitt fritidshus bjöd på under den korta tid försäljningen pågick och jag kan verkligen rekommendera honom Läs mer
    2020-06-16 Per-Henric O svarar Rolf E
    Tack Rolf för värmande ord och omdöme! Många trevliga möten och samtal tackar jag också för! Sköt om dig!
  • 2020-06-15

Maria S skrev om Philip Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Öland Färjestaden
    Vi har köpt en sommarstuga.
    Philip gav ett seriöst intryck och var serviceminded och snabb på att ge återkoppling. Läs mer
    2020-06-16 Philip A svarar Maria S
    Tack för ditt omdöme Maria om mitt arbete! Välkomna till Öland!
  • 2020-06-14

Niklas A skrev om Per-Henric Olsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Öland Borgholm
    Oengagerad mäklare som gjorde det lätt för sig. Lovade köparen saker som vi som säljare hade varit tydliga med att det inte gällde(flyttstäd). Han uppfyllde inte alls de förväntningar vi hade på en professionell mäklare. Läs mer
    2020-06-15 Per-Henric O svarar Niklas A
    Nu blev jag lite förvånad Niklas, enklare avtorkning var överenskommet. Jag ringer köparen och återkommer till dig så får vi reda ut missförståndet.
  • 2020-06-13

Laura C skrev om Kjell Jakobsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Öland Borgholm
    Vi köpte ett hus, Kjell mötte oss på en utmärkt sätt. Han är väldig trevlig och kunnig, snabb på att svara alla frågor vi hade och gjorde att affären blev trygg och säkert. Vi är väldig nöjda! Läs mer
  • 2020-06-11

Britt S skrev om Per-Henric Olsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Öland Borgholm
    Erfaren, lugn och kunnig mäklare med ett professionellt bemötande.

Pågående försäljning av en bostadsrätt.

Mycket nöjd med hjälpen som vi fått och får av honom.

Britt Läs mer
    2020-06-11 Per-Henric O svarar Britt S
    Stort tack Britt för det värmande omdömet, känns gott att läsa! Tack!
  • 2020-06-10

Leif S skrev om Per-Henric Olsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Öland Borgholm
    Per-Henric har hjälpt oss att sälja vårt hus tidigare och nu senast vår lägenhet. Han har ett mycket professionellt bemötande och erfarenhet när det gäller att förmedla extraordinarie hus och lägenheter.
    Allt har fungerat som förväntat och vi kan verkligen rekommendera honom vid bostadsaffärer. Läs mer
    2020-06-11 Per-Henric O svarar Leif S
    Leif! Tack för de fina orden, de väger tungt när de kommer från en van kravställare! Tack!
  • 2020-06-09

Bodil L skrev om Per-Henric Olsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Öland Borgholm
    Jag hade mycket lite kontakt med Per-Henrik eftersom hans kollega skötte huvuddelen av kundkontakten Läs mer
    2020-06-09 Per-Henric O svarar Bodil L
    Tack för din reco Bodil. Helt rätt att du mest haft kontakt med min kollega vilket vi bedömde vara bäst, hoppas allt blir jättebra för er där!
  • Lars A

2020-06-08

Lars A skrev om Per-Henric Olsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Öland Borgholm
    Trevligt bemötande, kunnig och lyhörd. Läs mer
    2020-06-09 Per-Henric O svarar Lars A
    Tack Lasse och Kerstin för omdöme men också trevliga möten och samtal! Vi hörs snart igen!
  • 2020-06-08

Mathias S skrev om Per-Henric Olsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Öland Borgholm
    Mycket hjälpsam mäklare som dessutom är lätt att få tag på. Tydlig i det han säger och återkopplar på saker man undrar. Klart rekommenderad till skillnad från den Mäklaren vi hade o göra med hos Pontuz Löfgren som inte redovisade bud i budgivningen till säljaren och fifflade utan dess like. Läs mer
    2020-06-09 Per-Henric O svarar Mathias S
    Tack Mathias för din Reco och omdömet! Ser fram emot att se ert hus "live" också!
  • 2020-06-05

Henrik H skrev om Philip Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Öland Färjestaden
    Vi har köpt ett hus av Philip.
    Philip var väldigt tillgänglig under hela processen. Vi uppskattade den raka och tydliga kommunikationen. Allt gick smidigt. Läs mer
    2020-06-08 Philip A svarar Henrik H
    Tack för ditt omdöme Henrik & ett varmt välkomnande som bofast till Öland!
  • 2020-06-02

Gerd Sofia P skrev om Kjell Jakobsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Öland Borgholm
    Köpt fritidsbostad på Öland. Allt funkade jättebra, överträffade förväntningarna. Läs mer
  • 2020-05-28

Gunilla R skrev om Philip Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Öland Färjestaden
    Väldigt proffsigt och vänligt bemötande,
    Philip gav oss svar på våra frågor, finns absolut inget att klaga på Vi är jättenöjda:-) Läs mer
    2020-05-28 Philip A svarar Gunilla R
    Tack för omdömet Gunilla! Hoppas ni skall trivas!
  • 2020-05-22

Stefan D skrev om Philip Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Öland Färjestaden
    Riktigt bra som levererar ett noggrant och fullständigt arbete vid varje tillfälle. Läs mer
    2020-05-28 Philip A svarar Stefan D
    Tack Stefan för din rekommendation. Hoppas vi får chans till fler affärer framöver.
  • 2020-05-21

Mårten I skrev om Kjell Jakobsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Öland Borgholm
    Sålt en stuga på norra Öland, snabbt, smidigt och lyhört av Kjell, starkt förtroende för Kjell som förklarade och lyssnade dessutom in våra frågor och funderingar över en försäljning.
    Rekommenderas starkt Läs mer
  • 2020-05-16

Johanna H skrev om Philip Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Öland Färjestaden
    Jag och Philip kom i kontakt med varandra sommaren -19 då han kom på ett första möte i mitt sommarhus. Vi la då upp en plan hur försäljningen skulle gå till och när det var dags. I november bokade han in fotografering och besiktning, även han själv kom förbi vid detta tillfälle. Då jag bor långt ifrån Öland så har han haft ett litet vakande öga på huset åt mig när han åkt förbi. Huset låg sedan ute som kommande under vintern. Fotografen kom sedan tillbaka i mars för att ta några kompletterande bilder innan det lades ut i skarpt läge. Under resans gång har vi haft en bra kontakt via Mail samt telefon. Han ordnade en förhandsvisning och den stora visningen var under påskhelgen. Sedan började en budgivning som gick över vår förväntan! Vi hade telefonkontakt och han gav mig en bra bild av budgivarna och hur visningen gått. Han hittade verkligen rätt köpare åt, inte bara pga att det var det högsta budet utan den nya ägaren är verkligen en genuin människa som jag tror förvaltar huset till det bästa! Philip har varit väldigt trevlig, hjälpsam och tillmötesgående under hela processen och även erbjudit sin hjälp för att få ordning på deklarationen och vad som ska redovisas, vilket är otroligt tacksamt! Kan varmt rekommendera Philip, världens bästa mäklare! Läs mer
    2020-05-28 Philip A svarar Johanna H
    Stort tack för dina fina ord Johanna. Din beskrivning av mitt arbete är precis vad jag vill representera. Din formulering och denna rekommendation värmer så varmt för en mäklare som brinner för sitt yrke 24/7. All lycka till er i framtiden & jag hoppas vi ses igen.
  • 2020-04-30

Jeanette E skrev om Philip Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Öland Färjestaden
    Har inte svarat tidigare då detta Mail hamnat i skräpposten.

Jag har sålt en fritidsfastigheter. Anledningen till att jag valde er byrå är att jag känner Philip privat. Han har en personlighet som jag har kommit att tycka mycket om och jag uppskattar hans ärlighet.

Under inga omständigheter hade jag vänt mig till Philip av någon hänsyn till vår vänskap. Jag har fullt förtroende för Philips kunskaper som mäklare och jag vet att han har ett bra bemötande och hanterar affären etiskt korrekt både mot mig och kunder.

Så här långt i affären är jag mycket nöjd. Läs mer
    2020-05-28 Philip A svarar Jeanette E
    Tack för ditt omdöme & förmånen att få hjälpa dig med försäljningen av din fastighet. Lycka till framöver nu!
  • 2020-04-25

Jill B skrev om Philip Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Öland Färjestaden
    Fick hjälp av Philip vid försäljning av mitt lilla enplanshus.
    Mycket bra skött från början till slut.
    Bra kontakt hela vägen och infriade förväntningar. Läs mer
    2020-04-27 Philip A svarar Jill B
    Tack för ditt omdöme Jill! Hoppas du skall trivas i ditt nya fina boende i Färjestaden så snart det är färdigt!
  • 2020-04-25

Thomas B skrev om Kjell Jakobsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Öland Borgholm
    Bästa mäklaren ever!
    Köpt sommarhus av honom. Läs mer
  • 2020-04-11

Emil R skrev om Per-Henric Olsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Öland Borgholm
    Svarar alltid när man ringer, eller ringer upp så fort han kan.
    Mycket trevlig och professionell. Läs mer
    2020-04-12 Per-Henric O svarar Emil R
    Tack Emil för ditt omdöme! Vi hörs inom kort för fortsättningen!
  • 2020-04-10

Kenneth A skrev om Per-Henric Olsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Öland Borgholm
    Köpt bostadsrätt
    Vänligt och bra bemött
    Mäklaren levde upp till förväntningarna
    Sammanfattning : allt bra Läs mer
    2020-04-12 Per-Henric O svarar Kenneth A
    Tackar så mycket för ert omdöme Kenneth! Hörs av så snart besked om medlemskapet kommit.
  • 2020-04-06

Lena N skrev om Kjell Jakobsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Öland Borgholm
    Sålt en mindre gård på Öland.
    Kjell var professionell men samtidigt personlig. En väldigt flexibel och tillgänglig mäklare. Jag sålde ett hus som betytt väldigt mycket för mig och Kjell hjälpte mig hitta de perfekta köparna! Läs mer
  • 2020-04-06

Tilde B skrev om Kjell Jakobsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Öland Borgholm
    Vi har köpt en gård med tillhörande 2,5ha mark. Kjell har varit med oss länge under vårt sökande och han har alltid haft ett proffesionellt men samtidigt personligt bemötande. Vi har hela tiden känt oss helt trygga med hans kunskap inom marknaden. Vi vet att Kjell har ett gott rykte här på ön Och det gör han sig verkligen förtjänt av också. Vi rekommenderar honom varmt! Läs mer
  • 2020-03-04

Magnus S skrev om Per-Henric Olsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Öland Borgholm
    Är på väg att köpa tomt.
    Vi har fått snabba och bra svar.
    Eftersom man inte gör fastighetsaffärer så ofta så har vi inga högt ställda förväntningar mer än sedvanlig kommunikation och bemötande.
    Hittills, vi har inte skrivit på än, så kan vi rekommendera Per-Henric till de kunder som kontaktar honom. Läs mer
  • 2020-03-03

Hans Christer R skrev om Philip Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Öland Färjestaden
    Sålt en fastighet genom Svensk fastighetsförmedling, Philip Andersson.
    Philip har på ett mycket proffesionellt sätt målmedvetet, strategisk arbetat med försäljningen samt hela tiden hållit mig underrättad från intag till en lyckad försäljning. Kan varmt rekommendera Philip som mäklare. Läs mer
    2020-03-03 Philip A svarar Hans Christer R
    Tack för ditt fina omdöme Christer. Det glädjer mig över att vårt samarbete blev så lyckat och en fin affär till slut. Det har varit jättetrevligt att få förtroendet att hjälpa dig med försäljningen av din fastighet.
  • 2020-02-27

Mikael O skrev om Philip Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Öland Färjestaden
    Bemötande, problemlösare, lyhörd Läs mer
    2020-02-27 Philip A svarar Mikael O
    Tack för ditt omdöme! Nu hoppas vi på en lika bra affär med försäljningen av ert eget boende!
  • 2020-02-21

Göran B skrev om Kjell Jakobsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Öland Borgholm
    Sålt sommarstuga på Öland.
    Mäklaren tyckte jag gjorde ett bra arbete och lade ner engagemang på objektet.
    Skötte allt så jag behövde aldrig engagera mig själv Läs mer
  • 2020-02-21

Elisabeth H skrev om Kjell Jakobsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Öland Borgholm
    Sålt fritidshus.
    Mäklaren gav oss bra information, höll kontakt och berättade vad som hände under processen. Eftersom alla säljare fanns på distans sköttes mycket via fullmakter, vilket fungerade smidigt. Jag är nöjd så här långt, vi är ju inte klara än. Läs mer
  • 2020-02-21

Monica T skrev om Kjell Jakobsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Öland Borgholm
    Mycket bra o snabbt bemötande. Läs mer
  • 2020-02-20

Sabine D skrev om Per-Henric Olsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Öland Borgholm
    Trevlig, tillmötesgående kunnig Läs mer
  • 2020-02-19

Hanna K skrev om Philip Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Öland Färjestaden
    Köpt tomt genom Philip, varit bra kontakt, alltid trevlig m.m. Kunde ha haft mer kontakt under själva budgivningen men annars bra! Trevlig och uppfyllde våra önskemål om att det skulle gå snabbt och smidigt. Läs mer
    2020-02-21 Philip A svarar Hanna K
    Tack för ditt omdöme Hanna! Hoppas nu att bygget rullar vidare så småningom.
  • 2020-02-17

Anton F skrev om Philip Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Öland Färjestaden
    Duktig och påläst mäklare som kan sina grejer. Alltid ett trevligt och bra bemötande.

Rekommenderas! Läs mer
    2020-02-17 Philip A svarar Anton F
    Tack för ditt omdöme! Nu kör vi vidare med nästa försäljning.
  • 2020-01-29

Claes J skrev om Per-Henric Olsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Öland Borgholm
    Bovieran , Borgholm. Bra bemötande ! So far so good ! Läs mer
  • 2020-01-14

Klas B skrev om Per-Henric Olsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Öland Borgholm
    Trevlig, lagom säljande vilket är vinnande, kunnig Läs mer
  • 2019-12-28

Sofia B skrev om Philip Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Öland Färjestaden
    Försäljning av sjöbod.
    Mkt proffsigt och ärligt. Läs mer
    2019-12-30 Philip A svarar Sofia B
    Tack för din feedback Sofia och för förtroendet att hjälpa dig med förmedlingen av din sjöbod.

Gamla Stationshuset, 386 31 Färjestaden