Alla kategorier Mäklare Kalmar Mörbylånga Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Öland Färjestaden

Svensk Fastighetsförmedling Öland Färjestaden

Gamla Stationshuset, 386 31 Färjestaden — Visa karta

Svensk Fastighetsförmedling Öland Färjestaden!

Vi är din mäklare på Öland Färjestaden med många års erfarenhet och profession inom branschen. Söker du efter bostad i Algutsrum, Runsbäck, Glömminge, Haga Park med mera. Låt våra kunniga mäklare ta hand om din försäljning eller guida dig till ett lyckat köp. Är du nyfiken på våra mäklare kan du ta en titt här nedan och läsa deras omdömen och bilda dig en uppfattning om vem du tror skulle passa dig bäst. Välkommen in till oss på Svensk Fastighetsförmedling Öland Färjestaden!

Läs vad 31 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Öland Färjestaden

• 2019-04-08

Eva H skrev om Kjell Jakobsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Öland Borgholm
    fastighet vid havet på Öland. Blev väl bemött. Och såg till att budgivningen avslutades inom en rimlig tidsperiod. den var rätt långdragen. Läs mer
    2019-04-08 Kjell J svarar Eva H
    Tack Eva, och stort grattis till detta fantastiska läge!
  • 2019-02-11

Göran L skrev om Per-Henric Olsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Öland Borgholm
    Vi kunde köpa en ny bostadsrätt och sälja den gamla väldigt snabbt och smidigt. Inga konstigheter, allt har fungerat bra. Mäklaren har ställt upp oavsett dag och tid. Läs mer
    2019-02-11 Per-Henric O svarar Göran L
    Tack för ert omdöme! Hoppas ni njuter i nya lägenheten och vinterträdgården!
    /Pelle
  • 2019-02-01

Agneta H skrev om Philip Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Öland Färjestaden
    Sålt en bostadsrätt. Fått God information som gjort att jag känt mig trygg i att sälja mitt hus.Mäklaren var inlyssnande och respektfull. Läs mer
    2019-02-01 Philip A svarar Agneta H
    Tack Agneta för ditt omdöme. Jag hoppas du skall trivas i din nya stad även om du nu lämnar Öland.
  • 2019-01-23

Tommy L skrev om Per-Henric Olsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Öland Borgholm
    Hög kvalitet hela säljprocessen! Bra och informativ marknadsföring. Utmärkt bemötande till mig som uppdragsgivare. Alla mina förväntningar överträffades! Läs mer
    2019-02-06 Per-Henric O svarar Tommy L
    Tack Tommy! Å tack för ditt tålmodiga väntande på rätt kund...;)
  • 2019-01-11

Ann-Catrin A skrev om Per-Henric Olsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Öland Borgholm
    Enorm hjälp i samband med försäljning av vår gamla fastighet och köp av vår nya fastighet. Ett verkligt proffs i sin bransch. De varmaste rekommendationer! Läs mer
    2019-01-11 Per-Henric O svarar Ann-Catrin A
    Tusen tack för ert omdöme! Kul att få samarbeta med er!
  • 2019-01-03

Sven K skrev om Kjell Jakobsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Öland Borgholm
    köpt Bostadsrätt blev trevligt och på ett lugnt sätt bemött. Kände att jag kunde ställa frågor. Läs mer
    2019-02-06 Kjell J svarar Sven K
    Roligt att Ni är nöjda, en mycket trevlig lägenhet har Ni köpt! Tack!
  • Gustav K

2018-12-09

Gustav K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Öland Färjestaden
    Philip sålde mitt hus, kontakten har varit enkel och proffsig. Rak och tydlig kommunikation angående vad som gäller.
    Kan inte annat än rekommendera Mäklarfirman samt Philip. Läs mer
    2018-12-10 Philip A svarar Gustav K
    Tack för ditt omdöme Gustav. Hoppas ni skall trivas i ert nya boende på fastlandet.
  • 2018-12-02

Stefan L skrev om Kjell Jakobsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Öland Borgholm
    Köpt en tomt i Köpingsvik.
    Proffsigt.
    Förväntat bemötande.
    Hitills perfekt då allt inte är klart ännu Läs mer
    2019-02-06 Kjell J svarar Stefan L
    Kul för Er att ha planeringen av nytt hus framför Er, lycka till med bygget!
  • 2018-10-23

Malin B skrev om Philip Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Öland Färjestaden
    Fint bemötande målinriktad och engagerad ! Läs mer
    2018-10-24 Philip A svarar Malin B
    Tack för ditt omdöme angående mitt arbete med er försäljning Malin!
  • 2018-09-04

Rose-marie J skrev om Philip Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Öland Färjestaden
    Redan vid första mötet kan konstateras att detta är en kille som verkligen trivs med sitt jobb som mäklare. Philip är ambitiös, intresserad, lyhörd, snabb och återkopplande för att nämna några egenskaper han har bland många övriga. Jag känner mig glad och nöjd med hans arbete vid försäljningen av våran tomt. Läs mer
    2018-09-04 Philip A svarar Rose-marie J
    Härligt med så fina ord Rose-Marie, tack! Glad över att jag kunde hjälpa er med försäljningen utav er tomt.
  • 2018-08-30

Mikael N skrev om Philip Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Öland Färjestaden
    Trevlig sympatisk glad framåt duktig Läs mer
    2018-09-04 Philip A svarar Mikael N
    Tack för ditt fina omdöme Mikael!
  • 2018-07-15

Ulla L skrev om Philip Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Öland Färjestaden
    En mycket trevlig och trovärdig mäklare. Vi blev väl bemötta hela tiden och upplever så här långt att det är ett väl utfört arbete. Kompetent, vänlig utan att överdriva. Vi köpte ett hus i Mysinge på Öland. Började med en visning sedan fick vi kort därefter en uppföljning/telefon och sedan budgivning som vi upplevde enkel/bra. Hela tiden återkoppling löpande. Läs mer
    2018-07-15 Philip A svarar Ulla L
    Tack för er fina beskrivning över hur ni upplevt mitt agerande & bemötande. Hoppas ni skall bli nöjda med ert nya hus på Öland! /Philip
  • 2018-07-13

Carina C skrev om Philip Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Öland Färjestaden
    Philip Andersson som sålde denna fastighet (inte Per-Henrik) var mycket bra. Är väldigt nöjd med honom. Läs mer
    2018-07-15 Philip A svarar Carina C
    Tack Carina för ditt omdöme. Glad över att jag kunde bidra till en lyckad affär! /Philip
  • 2018-07-06

Hans Carl Patrik D skrev om Philip Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Öland Färjestaden
    Perfekt genomfört uppdrag. Hög tillgänglighet och servicegrad. Bra resultat dessutom. Läs mer
    2018-07-11 Philip A svarar Hans Carl Patrik D
    Tack för förtroendet och ditt fina omdöme Patrik! /Philip
  • Torsås Missionsförsamling

2018-06-29

Torsås Missionsförsamling skrev om Philip Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Öland Färjestaden
    Vi har sålt en fastighet som skall användas till fritidsbostad.
    Mäklaren har på allt sätt bistått med sedvanlig saklighet och
    utnyttjat sin erfarenhet och kunskap för att genomföra affären till vår belåtenhet. Läs mer
  • Ingvar K

2018-06-26

Ingvar K skrev om Kjell Jakobsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Öland Borgholm
    Kjell har gjort ett otroligt bra arbete med att få huset sålt ,med bla.nya fräs bilder Läs mer
    2019-02-06 Kjell J svarar Ingvar K
    Tack för det Ingvar, eller som gubben sa, "man gör så gott man kan"!
  • Inger J

2018-06-02

Inger J skrev om Per-Henric Olsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Öland Borgholm
    Jag skulle sälja mitt lilla torp med trädgård och kontaktade flera mäklare för att jämföra metoder. Sv Fast och Per-Henric motsvarade mina förväntningar och mer därtill. Jag kände mig mycket väl omhändertagen! Jag kunde framföra mina önskemål, fick mycket goda råd, och kunde lita på Per-Henric till 100 %. Det jag framförde om fastigheten förmedlades av mäklaren som därmed hittade en mycket nöjd köpare bland alla intressenter! Prissättningen las på rätt nivå och slutpriset hamnade ändå högre.
    Rätt marknadsföring, rätt kommunikation, rätt köpare. Mycket nöjd säljare!
    Kan verkligen rekommendera Per-Henric Olsson som mäklare! Läs mer
  • 2018-05-24

Lena N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Öland Färjestaden
    köpt gård med mark som gränsar till våran egen gård.Som jag ser det bevakade säljarens intresse fullt ut samtidigt som vi fick ett korrekt bemötande. Läs mer
  • 2018-05-17

Linda A skrev om Kjell Jakobsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Öland Borgholm
    Kjell sålde min marklägenhet på Viktoriagatan .
    Är mycket nöjd med hantering och uppföljning.
    Tack för ett bra arbete.
    Med vänlig hälsning
    Linda Altenstam Läs mer
    2019-02-06 Kjell J svarar Linda A
    Tack Linda och Bosse, kul att det känns bra för Er också!
  • 2018-04-28

Gunilla L skrev om Philip Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Öland Färjestaden
    Vi har köpt ett fritidshus på Öland. Vi har haft kontakt med mäklaren Philip Andersson under en längre tid, även om affären gick mycket snabbt när det väl dök upp för oss passande objekt. Vi är mycket imponerade av den här mäklaren som i alla lägen varit oerhört professionell. Vi ger honom högsta betyg för handhavande och bemötande.
    Gunilla & Rolf Lindahl Läs mer
    2018-04-29 Philip A svarar Gunilla L
    Hej! Tack för ert fina omdöme av mitt arbete, det värmer gott. Hoppas ni får en härlig tid i er nya stuga snart! /Philip
  • 2018-04-20

Lars H skrev om Kjell Jakobsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Öland Borgholm
    Jag har sålt en villa i Borgholm. Vände mig till Svensk Fastighetsförmedling i Borgholm, Kjell Jakobsson.
    Ett trevligt bemötande och en förtroendeingivande uppfattning om vad jag kunde förvänta mig.
    Ett fullgott exempel på hur en fastighetsaffär ska gå till. Läs mer
    2019-02-06 Kjell J svarar Lars H
    Stort tack för det. Roligt att allt fungerade och att kommunikationen funkade mellan oss. Tack!
  • 2018-03-22

Kennert Inge Lars-Åke P skrev om Philip Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Öland Färjestaden
    allt stämde till 100% vid försäljningen av våran villa tack vare en driftig mäklare. Läs mer
    2018-03-22 Philip A svarar Kennert Inge Lars-Åke P
    Tack för ert omdöme! Kul att ni är så nöjda med mitt arbete. /Philip
  • 2018-03-05

Lennart S skrev om Philip Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Öland Färjestaden
    Tack, Philip, för all hjälp vid försäljningen av min lägenhet i Färjestaden. Du har tagit hand om allt i samband med annonsering, visning och kontraktsskrivning på ett fantastiskt sätt.
    Presentationen av lägenheten på hemnet.se och på svenskfast.se var verkligen "läcker" och den tryckta foldern var verkligen snygg. Skönt för mig som säljare att affären genomfördes snabbt. När vi träffades i lördags på ditt kontor tillsammans med köparna hade du förberett allt med färdiga utkast till försäljningskontrakt mm. Synnerligen väl genomarbetat.
    Hoppas att köparna inte ångrar sig. Läs mer
    2018-03-06 Philip A svarar Lennart S
    Tack för ditt fina omdöme Lennart! Kul att du gillade vår arbetsmetod med goda förberedelse & fina presentationer av din ”läckra” lägenhet! /Philip
  • 2018-02-26

Paul F skrev om Kjell Jakobsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Öland Borgholm
    "Going the extra mile" . Kjell var mycket engagerad och hjälpsam. För oss som sålde "per distans" så var den där extraservicen värd hur mycket som helst. Mycket bra information under hela processen. Väl värd ett A+ Läs mer
    2019-02-06 Kjell J svarar Paul F
    Tack för de orden, det värmer! Hälsar Kjell J
  • 2017-07-15

Ewa Agnieszka P skrev om Philip Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Öland Färjestaden
    Mäklaren var duktig, trevlig, öppen, ärlig och betedde sig som proffs. Inga anmärkningar.
    Det harvarit ett trevligt och givande samarbete.
    Hälsningar till Philip
    Ewa & Hakim Läs mer
    2017-07-17 Philip A svarar Ewa Agnieszka P
    Tack! Det var trevligt att göra affärer med er & det ska bli spännande att följa ert fortsatta arbete med fastigheten. Lycka till!
  • 2017-07-13

Bernhard K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Öland Färjestaden
    Mycket kompetent mäklare - väldigt bra bemötande och som konsekvens en snabb och okomplicerad affär! Alltid bra kontakt via mail med uppdaterade informationer - kan bara rekommederas varmt. Läs mer
    2017-07-14 Philip A svarar Bernhard K
    Tack för ditt fina omdöme, härligt och höra att du blev så nöjd!
  • 2017-07-12

Kent B skrev om Philip Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Öland Färjestaden
    En bra och effektivt genomförd process. Från första mötet tills försäljningen var klar. Läs mer
    2017-07-12 Philip A svarar Kent B
    Kul och höra att ni uppskattar vår välbeprövade försäljningsmetod!
  • 2017-07-08

Fredrik W skrev om Philip Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Öland Färjestaden
    Philip lyssnade på oss och tog stor hänsyn till våra funderingar kring husförsäljningen Läs mer
    2017-07-11 Philip A svarar Fredrik W
    Tack för ert fina omdöme! Lycka till med ert nya boende nu också.
  • 2017-02-06

Bengt J skrev om Per-Henric Olsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Öland Borgholm
    Ett mycket bra bemötande ,och den bästa hjälp man kan få som säljare Och kund. Läs mer
    2017-02-06 Per-Henric O svarar Bengt J
    Tack Bengt för dina ord och ert förtroende! Det var mycket roligt att få vara er hjälp längs denna "resa" och jag hoppas ni trivs i lägenheten!
  • Peter v

2017-01-19

Peter v skrev om Per-Henric Olsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Öland Borgholm
    Bra kontakt och inf. om försäljningen, Helt nöjd med affären som Per-Henric Olsson har ordnat för dödsboet Peter v Carlsburg. Läs mer
    2017-02-06 Per-Henric O svarar Peter v
    Tack Peter för ditt omdöme och för förtroendet att få medverka till er försäljning!
  • 2016-09-05

Elisabeth N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Öland Färjestaden
    Jag var nöjd. Kunde varit fler annonser med visning Läs mer

Gamla Stationshuset, 386 31 Färjestaden