Mäklarhuset Hammarby Sjöstad

Mäklarhuset Hammarby Sjöstad

31 omdömen om Mäklarhuset Hammarby Sjöstad

Francesco O
Hammarby Sjöstad

inte lätt att få kontakt med. inte tydligt med all detaljinformation. han följde inte försäljningen hela vägen till slutet (andra kollegor gjorde det)

HusmanHagberg Solna
4.9/5 i betyg av 935 omdömen 4.9 av 935 omdömen

Alexander A
Hammarby Sjöstad

Lugn, kunnig, behjälplig och proffessionell. Jag har aldrig stött på en mäklare som vart så genuin och tillgänglig, vi är grymt nöjda!

Johan K
Hammarby Sjöstad

Filip är en erfaren mäklare med ett imponerade driv och engagemang. Trots att vi sålde i en svår period på bostadsmarknaden med vikande priser och försiktiga köpare jobbade han hela tiden målmedvetet och strategiskt för att få affären i hamn. För oss var Filip det självklara valet av mäklare.

Mäklarhuset Uppsala
4.8/5 i betyg av 2927 omdömen 4.8 av 2927 omdömen

Daniel A
Hammarby Sjöstad

En person som inte bara är genuint trevlig utan dessutom bra på sitt jobb! Detsamma gäller hans kollegor.

Martin N
Hammarby Sjöstad

Mycket professionell, rak och ärlig om vad vi kunde förvänta oss. Trevlig och enkel att ha och göra med.

Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka
4.8/5 i betyg av 1654 omdömen 4.8 av 1654 omdömen

Ann-Christine K
Hammarby Sjöstad

Filip jobbar snabbt!! Han gick oss tillmötes för tider att visa lägenheten och senare för att skriva kontrakt.

Anna S
Stockholm

Daniel är en duktig säljare och gör verkligen det som krävs för att hitta rätt köpare. Vi är supernöjda! Tusen tack :)

MOHV Uppsala
4.9/5 i betyg av 456 omdömen 4.9 av 456 omdömen

Mats T
Hammarby Sjöstad

Filip är engagerad och kunnig. Han agerar professionell gentemot både säljare och köpare.

Lena Å
Hammarby Sjöstad

Trevligt bemötande, tydlig, kommunikativ, kunnig. Allt kändes tryggt och enkelt i vårt samarbete.

Svar från Madeleine Paldan

Tusen tack för dessa fina ord, det har varit jättekul att få jobba med er. Processen gick väldigt fort, så jätteglad att höra att ni kände er trygga.

HusmanHagberg Uppsala
4.8/5 i betyg av 1103 omdömen 4.8 av 1103 omdömen

Kenneth C
Hammarby Sjöstad

Proffsigt och mycket bra fokus på uppdraget för både köpare och säljare.

Martin Å
Hammarby Sjöstad

Pigg, allert, påläst och ingav stort förtroende

Svar från Madeleine Paldan

Tack så jättemycket Martin, glad över att jag fick möjligheten att få jobba med er och er bostad. Tack för erat förtroende i mig under hela processen.

Svenska Mäklarhuset Uppsala
4.8/5 i betyg av 1357 omdömen 4.8 av 1357 omdömen

Charlotta B
Hammarby Sjöstad

Madeleine har varit otroligt professionell, tillgänglig och ett stort stöd under hela processen och jag kan varmt rekommendera henne och Mäklarhuset.

Svar från Madeleine Paldan

Tack Charlotta för dom fina orden. Superkul att vi kunde hitta ett fint boende till dig.

Ewa K
Stockholm

Alltid trevligt bemötande, återkopplade alltid vid mitt behov av kontakt.

Riksmäklaren Uppsala
4.7/5 i betyg av 1118 omdömen 4.7 av 1118 omdömen

Engagerad och snabb att ge återkoppling. Flexibel. Bra!

Andreas T Andreas T
José Bohorquez Gomez M
Hammarby Sjöstad

Daniel var väldigt trevlig att arbeta med, verkligen hjälpsam och lugnande på denna komplicerade marknad och fick sitt jobb bra gjort. Topp kille.

Fanny Maria H
Hammarby Sjöstad

Väldigt proffsigt och trevligt bemötande. Kan området och har bra koll på detaljerna. Kan varmt rekomendera!

Catharina S
Hammarby Sjöstad

Proffsigt, personligt, stor förståelse för en jobbig situation. Lugnt och utan stress samt mycket kunnig! Rekommenderas !

Sara B
Hammarby Sjöstad

Daniel är professionell, lugn och väldigt trevlig! Gjorde sitt yttersta i en skakig marknad och vi kan inte annat än varmt rekommendera Daniel!

Ulf T

Trevlig, tydlig, uppnår resultat

Christina S
Sålde sin lägenhet med hjälp av Mäklarhuset Hammarby Sjöstad
Nacka

Mycket trevligt bemötande, en engagerad och driven mäklare. Vi är mycket nöjda med Mäklarhuset i Hammarby Sjästad.

Åsa F
Hammarby Sjöstad

Proffsigt bemötande och mycket bra kundkännedom.

Lena R
Hammarbyhöjden

Mycket bra mäklare som gör sitt yttersta för försäljningen.

Martin H
Hammarby Sjöstad

Daniel är en lyhörd, trevlig, tillmötesgående mäklare med exceptionellt bra lokalkännedom i Hammarby sjöstad. Proffsig och lättsamt helt enkelt.

Marie-Anne L
Hammarby Sjöstad

Har varit vår mäklare under flera försäljningar och köp. Mycket noga och påläst. Supernöjd.

JUAN CARLOS A
Hammarby Sjöstad

George är en duktig mäklare med god kännedom om marknaden. Han var väldigt professionell och hjälpte oss att nå prisnivån vi önskade oss. Kan varmt rekommendera honom.

Robert R
Hammarby Sjöstad

Blev bemött på ett väldigt bra och proffsigt sätt och levde upp till våra förväntningar. Rekommenderar varmt!

Henrik S
Hammarby Sjöstad

Saklig, engagerad, korrekt med mycket god kunskap om området

Eva E
Södermalm

Vi blev mycket väl omhändertagna av Tiiu så det kändes bra. Ringde alltid upp om jag ringt och hade ett fint bemötande .skulle lätt kunna rekommendera henne till en vän.

Malin Jeanette Maria C
Hammarby Sjöstad

Super fram tills kontraktsskrivning, sen otroligt svårt att få svar vilket såklart känns väldigt tråkigt.

Gunilla M
Hammarby Sjöstad

Jag gillade Tiiu. Hon var korrekt och kunde svara på alla våra frågor. Inget charmtroll, men tillräckligt trevlig och vi kände oss trygga med kontakten.

Eva-Lotta M
Hammarby Sjöstad

Daniel är ett superproffs som jobbar hårt för att alla ska bli nöjda. Vi är grymt nöjda och rekommenderar honom varmt till alla som funderar på att sälja.

Sabina E
Hammarby Sjöstad

Korrekt och kunnig. Höll sig till saken och var tydlig i samband med överlåtelsen. Mjuk och fin i kontakten.