Notar Hammarby Sjöstad

Hammarby Allé 54, 120 61 Stockholm — Visa karta

Låt oss på Notar bli din mäklare i området kring Hammarby Sjöstad och Johanneshov!

Vi på kontoret på Hammarby allé har bred lokalkännedom och lång erfarenhet av både mäklartjänster, området och de flesta föreningar häromkring. Vare sig du är på gång att köpa eller sälja en bostad kan du alltid kontakta oss för att få kompletta mäklartjänster skräddarsydda efter just dina behov.

På vår hemsida kan du dessutom få en kostnadsfri värdering av bostaden. Välkommen att kontakta oss så hjälper vi till med bostadsaffären!
Öppet just nu
Mån-Tor: 09:00-18:00
Fre: 09:00-15:00
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 377 kunder tycker om Notar Hammarby Sjöstad

• 2019-12-05

Karin L skrev om Isak Blomster en del av Notar Hammarby Sjöstad
    Jag har sålt en bostad i Hammarby sjöstad. Bemötandet var proffsigt. Mycket nöjd. Läs mer
  • 2019-12-03

Isolde B skrev om Hanna Parwén en del av Notar Hammarby Sjöstad
    Professionell och bra mäklare. Läs mer
  • 2019-12-01

Karin L skrev om Ehsan Sedagati en del av Notar Hammarby Sjöstad
    Jag har köpt en 3:a i Hammarby Sjöstad.
    Var på visning den 24/11 och skrev kontrakt den 28/11. Mycket trevlig och proffsig mäklare. Fick förtroende för mäklaren. Hella processen gick smidigt.
    Mycket nöjd. Läs mer
  • 2019-11-27

Johan M skrev om Hanna Parwén en del av Notar Hammarby Sjöstad
    Sålt en 3a i Hammarby Sjöstad.
    Hanna är en professionell mäklare som inger stort förtroende och ett trevligt bemötande. Hon var lättillgänglig och återkommer snabbt med bra svar på frågor. Skulle varmt rekommendera Hanna som mäklare. Läs mer
  • 2019-11-18

Sam G skrev om Ilirjana Breznica en del av Notar Hammarby Sjöstad
    Utsökt mäklararbete när det gäller försäljningen av vår bostadsrätt. Rätt värdering, snabbt agerande och vänligt bemötande. Ger ett mycket säkert intryck. Läs mer
  • 2019-11-16

Peter B skrev om Hanna Parwén en del av Notar Hammarby Sjöstad
    Hanna var duktig på att göra reklam för sig själv och visade tydligt att hon ville sälja lägenheten. Det blev inte så lätt som vi tänkt men det löste sig till slut. Läs mer
  • 2019-11-14

Camilla H skrev om Ilirjana Breznica en del av Notar Hammarby Sjöstad
    Vi fick bråttom att sälja vår bostad och fick snabb och professionell hjälp av Ilirjana. Styling och fotografering ordnades på studs. Hon höll oss hela tiden uppdaterade och arbetade hårt för att vi skulle få ett bra pris. Vi var överraskade över hur lätt allt flöt på. Bostaden såldes till ett pris över förväntan. Ilirjana har ett trevligt och proffsigt sätt att bemöta en som kund. Vi är jättenöjda med kontakten med henne och försäljningen. Läs mer
  • 2019-11-14

Aksel N skrev om Ilirjana Breznica en del av Notar Hammarby Sjöstad
    Mycket professionell och köparen och säljaren var alltid prio ett. Lätt att kommunicera med och hjälpte till snabbt och effektivt. Läs mer
  • 2019-11-09

Isabelle A skrev om Ilirjana Breznica en del av Notar Hammarby Sjöstad
    - Köpt bostadsrätt.
    - Snabba svar och bra information av mäklaren innan, efter och i samband med köpet.
    - Ilirjana har varit väldigt hjälpsam och bra på alla sätt! :) Läs mer
  • 2019-11-06

Dennis L skrev om Isak Blomster en del av Notar Hammarby Sjöstad
    Jag har sålt min lägenhet och blev bemött väldigt bra. Han uppfyllde mer än mina förväntningar. Läs mer
  • 2019-11-01

Martin E skrev om Hanna Parwén en del av Notar Hammarby Sjöstad
    Hanna var engagerad, professionell och hade ett bra bemötande genom hela processen. Vi skulle varmt rekommendera henne vidare! Läs mer
  • 2019-10-31

Hans A skrev om Isak Blomster en del av Notar Hammarby Sjöstad
    Bra bemötande av Mäklaren och ett snabbt hanterande av min förfrågan vilket jag uppskattar. Läs mer
  • 2019-10-29

Klas T skrev om Isak Blomster en del av Notar Hammarby Sjöstad
    Jag har sålt en 3 rums lägenhet i Hammarby Sjöstad, med första parkett till Hammarby kanal.

Lägenheten var/är väldigt unik, Isak och jag beslutade att vi borde hantera den med varm hand. Det innebar att inför fotografering och filmning används stylister för att visa lägenhetens fulla potential för hugade spekulanter. Isak tog hand om allt runt omkring, vilket innebar att jag själv inte behövde lägga ner tid som inte fanns på försäljningen.

Lägenheten blev väldigt bra/snygg och bilderna var verkligen fina. Min uppfattning var att denna lägenhet borde leda till ett bra försäljningsvärde, vilket även blev fallet...

Dessutom såldes lägenheten innan visning och faktiskt på en dag, vilket gjorde min resa väldigt enkel.

Jag rekommenderar Isak det varmaste, dels såklart för framgången att överträffa vår målbild på pris, men även på det smidiga sätt som försäljningen utfördes på. Isaks bra sociala egenskaper medförde att allt gick smärtfritt för mig, men även vid överlämnandet av lägenheten till nya ägare.

Stort Tack!

Klasse Läs mer
    2019-11-04 Isak Blomster svarar Klas T
    Stort tack för ett bra samarbete och en fin rekommendation. Det var en ära att få förmedla din Sjöstadspärla!
  • 2019-10-29

Elin B skrev om Hanna Parwén en del av Notar Hammarby Sjöstad
    Hanna sålde vår trea i Sjöstan. Hon har varit mycket lätt att samarbeta med, alltid tillgänglig och hade alltid svar på alla våra frågor på ett professionellt sätt, lämnade inga detaljer åt slumpen. Vi är verkligen nöjda. Vi kan varmt rekommendera henne till alla som letar en pålitlig mäklare! Läs mer
  • 2019-10-23

Jennie B skrev om Hanna Parwén en del av Notar Hammarby Sjöstad
    Sålt en 3a. Bemötte oss personligt och var lyhörd på våra tankar med försäljningen. Hanna gjorde snabba uppföljningar från första dagen till sista.
    Flexibel med försäljkingaupplägg.
    Proffsig,verkar trivas med det hon gör.
    Vi upplevde att Hanna gjorde så gott hon kunde för att komma så nära vår "drömförsäljning" hon jobbade in i det sista,hade en privat visning några timmar innan kontraktskrivandet. Läs mer
  • 2019-10-23

Ikuho K skrev om Hanna Parwén en del av Notar Hammarby Sjöstad
    We appreciate her effort assisting us with explaining everything in English. It is very hard to find an apartment especially for foreigners like us here in Stockholm, so we feel lucky to meet such kind and helpful person. Läs mer
  • Els-Maj E

2019-10-23

Els-Maj E skrev om Hanna Parwén en del av Notar Hammarby Sjöstad
    Fint bemötande, proffsig och lyhörd mäklare Läs mer
  • 2019-10-22

Sainabou A skrev om Hanna Parwén en del av Notar Hammarby Sjöstad
    Hanna Är en Otroligt Fin och Mänsklig Människa, med Stor förståelse för det vardagliga familjelivet. Försäljningen skötte Hanna med fingertoppskänsla. Stort Tack. Läs mer
  • 2019-10-21

Johan B skrev om Hanna Parwén en del av Notar Hammarby Sjöstad
    Bra och proffsig utan att vara för säljig. Bra servicenivå. Läs mer
  • 2019-10-21

Stefan A skrev om Hanna Parwén en del av Notar Hammarby Sjöstad
    Sålt vår bostadsrätt nu i höst.
    Allt gick väldigt snabbt och smidigt.
    Mycket bra kundservice.
    Jättenöjd. Läs mer
  • 2019-10-11

Eva-Carin J skrev om Isak Blomster en del av Notar Hammarby Sjöstad
    Vi har sålt vår lägenhet på Skärmarbrink.
    Isak har under hela processen varit väldigt tillmötesgående och kunnig. Det är ju en stor sak att sälja sin bostad och det har varit tryggt att kunna vända sig till Isak vid små och större frågor.
    På alla sätt har Isak levt upp till våra förväntningar. Han har visat på kreativitet och kunskap.
    Totalt sett är vi mycket nöjda med såväl vägen till försäljning som med resultatet. Läs mer
  • 2019-09-27

Susanna A skrev om Isak Blomster en del av Notar Hammarby Sjöstad
    Isak har varit mycket trevlig och tillmötesgående under denna process, rekommenderar honom varmt! Läs mer
    2019-10-01 Isak Blomster svarar Susanna A
    Tack så mycket, Susanna! Och stort grattis till din nya, fina lägenhet!
  • 2019-09-26

Suzanne D skrev om Ehsan Sedagati en del av Notar Hammarby Sjöstad
    Köpt lägenhet på Tallkorgsvägen i Enskede.
    Professionell mäklare som hörde av sig regelbundet med information.
    Kändes tryggt Läs mer
  • 2019-09-25

Stefan L skrev om Isak Blomster en del av Notar Hammarby Sjöstad
    Tre ord kan beskriva Isak Blomster på Notar Hammarby Sjöstad:
    Serviceinriktad. Effektiv. Kunnig.
    Jag sålde min 3:a och Isak var lyhörd för mina förväntningar och under hela säljprocessen, från visning till avslut, fanns han där, svarade på frågor, gav en sann bild av läget, tillgänglig vid behov.
    Jag är mycket nöjd med Isak Blomster. Läs mer
    2019-09-25 Isak Blomster svarar Stefan L
    Tack för de fina orden och för förtroendet, Stefan!
  • Alice N

2019-09-21

Alice N skrev om Hanna Parwén en del av Notar Hammarby Sjöstad
    Fantastisk service från start, vi är otroligt nöjda med Hanna! Kan inte rekommendera henne nog! Läs mer
  • 2019-09-20

Anders Kurt T skrev om Isak Blomster en del av Notar Hammarby Sjöstad
    Köpt lägenhet Hammarbyhöjden.
    Trevligt bra bemötande på visning. Smidig budgivning och bra telefonkontakt. Snabb och bra hantering hela vägen helt enkelt! Läs mer
  • Ki S

2019-09-19

Ki S skrev om Isak Blomster en del av Notar Hammarby Sjöstad
    Jag sålde en bostadsrätt med hjälp av Isak. Han var drivande och engagerad utan att vara påträngande. Dessutom alltid tillgänglig och tog sig verkligen tid, vilket gav mig en trygg känsla. Isaks värdering av lägenheten stämde väldigt bra med slutpriset och jag är jättenöjd med vårt samarbete! Läs mer
    2019-10-01 Isak Blomster svarar Ki S
    Stort tack för de fina orden och för förtroendet!
  • 2019-08-29

Christian E skrev om Hanna Parwén en del av Notar Hammarby Sjöstad
    Hanna tog sig ann uppdraget på ett väldigt proffesionellt sätt, men man fick ändå en personlig kontakt med henne.
    Hon gjorde verkligen sitt yttersta för att uppnå det mål vi hade och med hennes expertis och erfarenhet så lyckades hon tillslut landa uppdraget precis så jag/vi ville ha det.
    Jag kan rekommendera Hanna till 110% att sälja din lägenhet! Läs mer

Per M skrev om Hanna Parwén en del av Notar Hammarby Sjöstad
    Köpte 1 rums lgh att användas som övernattningslgh.
    Trevligt bemötande och snabb respons under hela affären.
    Slarvfel i fullmakten vilket renderade till att dokumentet fick vända ett par rundor.
    Då det var en ganska enkel fastighetsaffär förväntade jag mig att allt skulle gå smidigt även om köpet gjordes via ombud. Allt funkade bra. Läs mer

Isabelle B skrev om Isak Blomster en del av Notar Hammarby Sjöstad
    Jag gjorde min första lägenhetsförsäljning med Isak som mäklare och är oerhört nöjd. Isak är trevlig, engagerad och lätt att få kontakt med vid frågor. Vi uppnådde det satta målpriset med marginal och hela processen har varit smidig. Isak får mina varmaste rekommendationer! Läs mer

Pawel Karol K skrev om Hanna Parwén en del av Notar Hammarby Sjöstad
    Hanna took a great care of us and was a great help. It was a long process but she did all she can to help us and make it as simple as possible. Thank you. Läs mer
  • 2019-08-19

Pär H skrev om Ehsan Sedagati en del av Notar Hammarby Sjöstad
    Ehsan är jätteduktig mäklare! Professionellt och bra bemötande både mot köpare och säljare. Kan starkt rekommenderas Läs mer
  • 2019-08-19

Kristina E skrev om Hanna Parwén en del av Notar Hammarby Sjöstad
    Hanna var påläst och trevlig och gjorde ett bra intryck både på mig och spekulanterna. Läs mer
  • 2019-08-18

Håkan A skrev om Hanna Parwén en del av Notar Hammarby Sjöstad
    Hanna hjälpte mig att sälja min lägenhet i Hammarby Sjöstad och hela processen löpte väldigt smidigt och jag är mycket nöjd med Hannas insats och det pris jag fick för lägenheten. Läs mer
  • 2019-08-07

Magnus A skrev om Ehsan Sedagati en del av Notar Hammarby Sjöstad
    Vi anlitade Ehsan för att sälja vår bostadsrätt och vi är verkligen glada för att vi valde honom. Ehsan är trevlig, lätt att ha att göra med, och ett verkligt fullblodsproffs. Går du/ni i säljtankar rekommenderar jag er att kontakta Ehsan. Läs mer
  • 2019-07-11

Malin A skrev om Ehsan Sedagati en del av Notar Hammarby Sjöstad
    Ehsan är en supermäklare och en jättefin person. Lätt att prata med, tog sig alltid tid att svara på mina frågor. Försäljningen gick supersnabbt och min lägenhet blev såld för pris över förväntan. Driven och engagerad, samt kunnig och erfaren inom branschen. Rekommenderas varmt! Läs mer
  • 2019-07-10

Erik M skrev om Hanna Parwén en del av Notar Hammarby Sjöstad
    Mycket bra, supertrevlig och hjälpsam! Inga erfarenheter av mäklare innan men Hanna gav ett tryggt och kunnigt intryck. Läs mer
  • 2019-07-08

Rojin P skrev om Hanna Parwén en del av Notar Hammarby Sjöstad
    Mycket trevlig och hjälpsam! Hanna var mån om att kommunicera på ett smidigt sätt och var en bra länk mellan oss som köpare och föreningen som sålde lägenheten. Toppklass! Läs mer
  • Per B

2019-07-08

Per B skrev om Hanna Parwén en del av Notar Hammarby Sjöstad
    Jag ångrar inte en sekund att jag valt att ha Hanna som min mäklare. Hon är otroligt kunnig och tillmötesgående 11 av 10 möjliga stjärnor Läs mer
  • 2019-06-24

Fredrik E skrev om Hanna Parwén en del av Notar Hammarby Sjöstad
    Jag blev väl Bemött av Hanna. Det var också viktigt för mig som förstagångsköpare att hon använde enkelt och tydligt språk, vilket hon gjorde.

mvh,
    Fredrik Läs mer
  • 2019-06-20

David B skrev om Ehsan Sedagati en del av Notar Hammarby Sjöstad
    Trevlig, kunnig och väldigt professionell. Rekommenderas starkt! Läs mer
  • Jonas W

2019-06-07

Jonas W skrev om Hanna Parwén en del av Notar Hammarby Sjöstad
    Jag sålde min lägenhet i Hammarby Sjöstad. Hanna förstod direkt vilka behov som var viktiga för mig och hon var oerhört lätt att kommunicera med. Mina varmaste rekommendationer! Läs mer
  • 2019-06-07

Line N skrev om Hanna Parwén en del av Notar Hammarby Sjöstad
    Köpte en lägenhet i hammarbysjöstad. Hanna var supertrevlig och hjälpsam genom hela processen. Läs mer
  • 2019-06-07

Ingrid Ö skrev om Hanna Parwén en del av Notar Hammarby Sjöstad
    Hanna skötte hela processen perfekt och fick ut ett mycket bra pris för lägenheten. Jag rekomderar gärna Henne när ni ska sälja er lägenhet. Läs mer
  • 2019-06-02

Eric S skrev om Hanna Parwén en del av Notar Hammarby Sjöstad
    Sålde min tvåa i Hammarbyhöjden. Var viktigt för mig att välja en mäklare som jag själv kände att jag skulle vilja köpa av. Fick direkt förtroende för Hanna och detta förvaltade hon mycket väl under hela processen med täta uppdateringar och ett genuint personligt engagemang. Är också nöjd med det slutpris som det sedan blev. Läs mer
  • 2019-05-06

Andrea A skrev om Hanna Parwén en del av Notar Hammarby Sjöstad
    Jag köpte en två i Hammarbyhöjden. Hanna kunde svara på alla mina frågor under visningen, var ett bra bollplank när det kom till olika lösningar i lägenheten bland annat hur man kunde möblera om i sovrummet. Hjälpte och mätte och var jättetrevlig. När jag sen började buda var Hanna alltid tillgänglig och var inte för påflugen utan var där som stöd när jag behövde det. Något jag uppskattar mycket. Helt klart en av de bästa mäklarna jag varit i kontakt med. Hon kunde läsa av mig. Jag kände mig trygg och det var bara bra vibes. Jag är mycket nöjd med Notar! Läs mer
  • 2019-04-29

Thèrése S skrev om Hanna Parwén en del av Notar Hammarby Sjöstad
    Hanna var mycket vänlig och informativ. Hon hade hela tiden både säljarens och köparens bästa i åtanke vilket gjorde det hela till en mycket trevlig affär. Hanna var snabb och professionell.

Som köpare är jag mycket nöjd! Läs mer
  • 2019-04-22

Jakob L skrev om Ehsan Sedagati en del av Notar Hammarby Sjöstad
    - Jag och min framtida sambo har köpt en lägenhet på 38 kvm vid Thorildsplan.
    - Mäklaren bemötte mig professionelt och hade en tydlig kommunikation under hela processen.
    - Mina förväntningar på en mäklare är att hen ska vara kontaktbar, tydlig och en bra lyssnare. Ehsan tillgodesedde samtliga punkter.
    - Sammanfattningsvis är jag väldigt nöjd med Ehsan och Notar. Läs mer
  • Johanna L

2019-04-21

Johanna L skrev om Ehsan Sedagati en del av Notar Hammarby Sjöstad
    Jag sålde en etta i Johanneshov med hjälp av Ehsan. Jag upplever honom som en trygg och mycket erfaren mäklare som alltid finns tillgänglig om man har frågor under försäljningsprocessen. Läs mer
  • Nora S

2019-04-20

Nora S skrev om Ehsan Sedagati en del av Notar Hammarby Sjöstad
    Anlitade mäklarfirman för att sälja min lägenhet. Mäklaren var lyhörd och mycket trevlig (utan att vara överdriven), kom med bra rekommendationer samt höll mig uppdaterad genom hela säljprocessen. Mycket nöjd över resultatet. Tack till Eshan! Läs mer
Ehsan Sedagati
Hanna Parwén