Notar Hammarby Sjöstad

Hammarby Allé 54, 120 61 Stockholm — Visa karta

Låt oss på Notar bli din mäklare i området kring Hammarby Sjöstad och Johanneshov!

Vi på kontoret på Hammarby allé har bred lokalkännedom och lång erfarenhet av både mäklartjänster, området och de flesta föreningar häromkring. Vare sig du är på gång att köpa eller sälja en bostad kan du alltid kontakta oss för att få kompletta mäklartjänster skräddarsydda efter just dina behov.

På vår hemsida kan du dessutom få en kostnadsfri värdering av bostaden. Välkommen att kontakta oss så hjälper vi till med bostadsaffären!
Öppet just nu
Mån-Tor: 09:00-18:00
Fre: 09:00-15:00
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 385 kunder tycker om Notar Hammarby Sjöstad

• 2019-10-11

Eva-Carin J skrev om Isak Blomster en del av Notar Hammarby Sjöstad
    Vi har sålt vår lägenhet på Skärmarbrink.
    Isak har under hela processen varit väldigt tillmötesgående och kunnig. Det är ju en stor sak att sälja sin bostad och det har varit tryggt att kunna vända sig till Isak vid små och större frågor.
    På alla sätt har Isak levt upp till våra förväntningar. Han har visat på kreativitet och kunskap.
    Totalt sett är vi mycket nöjda med såväl vägen till försäljning som med resultatet. Läs mer
  • 2019-09-27

Susanna A skrev om Isak Blomster en del av Notar Hammarby Sjöstad
    Isak har varit mycket trevlig och tillmötesgående under denna process, rekommenderar honom varmt! Läs mer
    2019-10-01 Isak Blomster svarar Susanna A
    Tack så mycket, Susanna! Och stort grattis till din nya, fina lägenhet!
  • 2019-09-26

Suzanne D skrev om Ehsan Sedagati en del av Notar Hammarby Sjöstad
    Köpt lägenhet på Tallkorgsvägen i Enskede.
    Professionell mäklare som hörde av sig regelbundet med information.
    Kändes tryggt Läs mer
  • 2019-09-25

Stefan L skrev om Isak Blomster en del av Notar Hammarby Sjöstad
    Tre ord kan beskriva Isak Blomster på Notar Hammarby Sjöstad:
    Serviceinriktad. Effektiv. Kunnig.
    Jag sålde min 3:a och Isak var lyhörd för mina förväntningar och under hela säljprocessen, från visning till avslut, fanns han där, svarade på frågor, gav en sann bild av läget, tillgänglig vid behov.
    Jag är mycket nöjd med Isak Blomster. Läs mer
    2019-09-25 Isak Blomster svarar Stefan L
    Tack för de fina orden och för förtroendet, Stefan!
  • Alice N

2019-09-21

Alice N skrev om Hanna Parwén en del av Notar Hammarby Sjöstad
    Fantastisk service från start, vi är otroligt nöjda med Hanna! Kan inte rekommendera henne nog! Läs mer
  • 2019-09-20

Anders Kurt T skrev om Isak Blomster en del av Notar Hammarby Sjöstad
    Köpt lägenhet Hammarbyhöjden.
    Trevligt bra bemötande på visning. Smidig budgivning och bra telefonkontakt. Snabb och bra hantering hela vägen helt enkelt! Läs mer
    Isak Blomster gillar detta
  • Ki S

2019-09-19

Ki S skrev om Isak Blomster en del av Notar Hammarby Sjöstad
    Jag sålde en bostadsrätt med hjälp av Isak. Han var drivande och engagerad utan att vara påträngande. Dessutom alltid tillgänglig och tog sig verkligen tid, vilket gav mig en trygg känsla. Isaks värdering av lägenheten stämde väldigt bra med slutpriset och jag är jättenöjd med vårt samarbete! Läs mer
    2019-10-01 Isak Blomster svarar Ki S
    Stort tack för de fina orden och för förtroendet!
  • 2019-08-29

Christian E skrev om Hanna Parwén en del av Notar Hammarby Sjöstad
    Hanna tog sig ann uppdraget på ett väldigt proffesionellt sätt, men man fick ändå en personlig kontakt med henne.
    Hon gjorde verkligen sitt yttersta för att uppnå det mål vi hade och med hennes expertis och erfarenhet så lyckades hon tillslut landa uppdraget precis så jag/vi ville ha det.
    Jag kan rekommendera Hanna till 110% att sälja din lägenhet! Läs mer

Per M skrev om Hanna Parwén en del av Notar Hammarby Sjöstad
    Köpte 1 rums lgh att användas som övernattningslgh.
    Trevligt bemötande och snabb respons under hela affären.
    Slarvfel i fullmakten vilket renderade till att dokumentet fick vända ett par rundor.
    Då det var en ganska enkel fastighetsaffär förväntade jag mig att allt skulle gå smidigt även om köpet gjordes via ombud. Allt funkade bra. Läs mer

Isabelle B skrev om Isak Blomster en del av Notar Hammarby Sjöstad
    Jag gjorde min första lägenhetsförsäljning med Isak som mäklare och är oerhört nöjd. Isak är trevlig, engagerad och lätt att få kontakt med vid frågor. Vi uppnådde det satta målpriset med marginal och hela processen har varit smidig. Isak får mina varmaste rekommendationer! Läs mer
    Isak Blomster gillar detta

Pawel Karol K skrev om Hanna Parwén en del av Notar Hammarby Sjöstad
    Hanna took a great care of us and was a great help. It was a long process but she did all she can to help us and make it as simple as possible. Thank you. Läs mer
  • 2019-08-19

Pär H skrev om Ehsan Sedagati en del av Notar Hammarby Sjöstad
    Ehsan är jätteduktig mäklare! Professionellt och bra bemötande både mot köpare och säljare. Kan starkt rekommenderas Läs mer
  • 2019-08-19

Kristina E skrev om Hanna Parwén en del av Notar Hammarby Sjöstad
    Hanna var påläst och trevlig och gjorde ett bra intryck både på mig och spekulanterna. Läs mer
  • 2019-08-18

Håkan A skrev om Hanna Parwén en del av Notar Hammarby Sjöstad
    Hanna hjälpte mig att sälja min lägenhet i Hammarby Sjöstad och hela processen löpte väldigt smidigt och jag är mycket nöjd med Hannas insats och det pris jag fick för lägenheten. Läs mer
  • 2019-08-07

Magnus A skrev om Ehsan Sedagati en del av Notar Hammarby Sjöstad
    Vi anlitade Ehsan för att sälja vår bostadsrätt och vi är verkligen glada för att vi valde honom. Ehsan är trevlig, lätt att ha att göra med, och ett verkligt fullblodsproffs. Går du/ni i säljtankar rekommenderar jag er att kontakta Ehsan. Läs mer
  • 2019-07-11

Malin A skrev om Ehsan Sedagati en del av Notar Hammarby Sjöstad
    Ehsan är en supermäklare och en jättefin person. Lätt att prata med, tog sig alltid tid att svara på mina frågor. Försäljningen gick supersnabbt och min lägenhet blev såld för pris över förväntan. Driven och engagerad, samt kunnig och erfaren inom branschen. Rekommenderas varmt! Läs mer
  • 2019-07-10

Erik M skrev om Hanna Parwén en del av Notar Hammarby Sjöstad
    Mycket bra, supertrevlig och hjälpsam! Inga erfarenheter av mäklare innan men Hanna gav ett tryggt och kunnigt intryck. Läs mer
  • 2019-07-08

Rojin P skrev om Hanna Parwén en del av Notar Hammarby Sjöstad
    Mycket trevlig och hjälpsam! Hanna var mån om att kommunicera på ett smidigt sätt och var en bra länk mellan oss som köpare och föreningen som sålde lägenheten. Toppklass! Läs mer
  • Per B

2019-07-08

Per B skrev om Hanna Parwén en del av Notar Hammarby Sjöstad
    Jag ångrar inte en sekund att jag valt att ha Hanna som min mäklare. Hon är otroligt kunnig och tillmötesgående 11 av 10 möjliga stjärnor Läs mer
  • 2019-06-24

Fredrik E skrev om Hanna Parwén en del av Notar Hammarby Sjöstad
    Jag blev väl Bemött av Hanna. Det var också viktigt för mig som förstagångsköpare att hon använde enkelt och tydligt språk, vilket hon gjorde.

mvh,
    Fredrik Läs mer
  • 2019-06-20

David B skrev om Ehsan Sedagati en del av Notar Hammarby Sjöstad
    Trevlig, kunnig och väldigt professionell. Rekommenderas starkt! Läs mer
  • Jonas W

2019-06-07

Jonas W skrev om Hanna Parwén en del av Notar Hammarby Sjöstad
    Jag sålde min lägenhet i Hammarby Sjöstad. Hanna förstod direkt vilka behov som var viktiga för mig och hon var oerhört lätt att kommunicera med. Mina varmaste rekommendationer! Läs mer
  • 2019-06-07

Line N skrev om Hanna Parwén en del av Notar Hammarby Sjöstad
    Köpte en lägenhet i hammarbysjöstad. Hanna var supertrevlig och hjälpsam genom hela processen. Läs mer
  • 2019-06-07

Ingrid Ö skrev om Hanna Parwén en del av Notar Hammarby Sjöstad
    Hanna skötte hela processen perfekt och fick ut ett mycket bra pris för lägenheten. Jag rekomderar gärna Henne när ni ska sälja er lägenhet. Läs mer
  • 2019-06-02

Eric S skrev om Hanna Parwén en del av Notar Hammarby Sjöstad
    Sålde min tvåa i Hammarbyhöjden. Var viktigt för mig att välja en mäklare som jag själv kände att jag skulle vilja köpa av. Fick direkt förtroende för Hanna och detta förvaltade hon mycket väl under hela processen med täta uppdateringar och ett genuint personligt engagemang. Är också nöjd med det slutpris som det sedan blev. Läs mer
  • 2019-05-06

Andrea A skrev om Hanna Parwén en del av Notar Hammarby Sjöstad
    Jag köpte en två i Hammarbyhöjden. Hanna kunde svara på alla mina frågor under visningen, var ett bra bollplank när det kom till olika lösningar i lägenheten bland annat hur man kunde möblera om i sovrummet. Hjälpte och mätte och var jättetrevlig. När jag sen började buda var Hanna alltid tillgänglig och var inte för påflugen utan var där som stöd när jag behövde det. Något jag uppskattar mycket. Helt klart en av de bästa mäklarna jag varit i kontakt med. Hon kunde läsa av mig. Jag kände mig trygg och det var bara bra vibes. Jag är mycket nöjd med Notar! Läs mer
  • 2019-04-29

Thèrése S skrev om Hanna Parwén en del av Notar Hammarby Sjöstad
    Hanna var mycket vänlig och informativ. Hon hade hela tiden både säljarens och köparens bästa i åtanke vilket gjorde det hela till en mycket trevlig affär. Hanna var snabb och professionell.

Som köpare är jag mycket nöjd! Läs mer
  • 2019-04-22

Jakob L skrev om Ehsan Sedagati en del av Notar Hammarby Sjöstad
    - Jag och min framtida sambo har köpt en lägenhet på 38 kvm vid Thorildsplan.
    - Mäklaren bemötte mig professionelt och hade en tydlig kommunikation under hela processen.
    - Mina förväntningar på en mäklare är att hen ska vara kontaktbar, tydlig och en bra lyssnare. Ehsan tillgodesedde samtliga punkter.
    - Sammanfattningsvis är jag väldigt nöjd med Ehsan och Notar. Läs mer
  • Johanna L

2019-04-21

Johanna L skrev om Ehsan Sedagati en del av Notar Hammarby Sjöstad
    Jag sålde en etta i Johanneshov med hjälp av Ehsan. Jag upplever honom som en trygg och mycket erfaren mäklare som alltid finns tillgänglig om man har frågor under försäljningsprocessen. Läs mer
  • Nora S

2019-04-20

Nora S skrev om Ehsan Sedagati en del av Notar Hammarby Sjöstad
    Anlitade mäklarfirman för att sälja min lägenhet. Mäklaren var lyhörd och mycket trevlig (utan att vara överdriven), kom med bra rekommendationer samt höll mig uppdaterad genom hela säljprocessen. Mycket nöjd över resultatet. Tack till Eshan! Läs mer
  • 2019-04-08

Christoffer A skrev om Hanna Parwén en del av Notar Hammarby Sjöstad
    Väldigt proffsig och pedagogisk så att man förstod allt och på så vis byggde upp ett tillit till henne. Otroligt hjälpsam och var behjälplig dygnet runt. Jag kommer garanterat höra av mig till er och henne nästa gång jag ska sälja en lägenhet. Läs mer
  • 2019-04-08

Senait A skrev om Hanna Parwén en del av Notar Hammarby Sjöstad
    Jag köpte en lägenhet på bostadsförening. Jag blev bemött av mäklaren på ett proffesionellt sätt. Jag hade förväntningar att få all information om lägenheten från mäklaren och få hjälp med förklaring vad som sker efter man skriva kontrakt. Jag tycker att mäklaren levde upp till dem. Läs mer
  • 2019-04-03

Caroline skrev om Hanna Parwén en del av Notar Hammarby Sjöstad
    Sålde för andra gången med Hanna Parwén och hon har verkligen varit fantastisk! Jag blev rekommenderad av en bekant som använt sig av henne och var väldigt nöjd så jag gav det en chans. Och hon gjorde mig verkligen inte besviken. Nu är hon det självklara valet!

Hanna är lyhörd och alert. Har köpt och sålt med andra mäklare men aldrig varit så nöjd och på riktigt känt mig trygg i att hon gör allt hon kan för mig som säljare men även bryr sig mycket om köparen. Hon är en sådan du både vill köpa och sälja av och det är en fantastisk egenskap.

På Notar i Hammarby Sjöstad var det fint, rent och fräscht och jag blev vänligt bemött av andra medarbetare. Läs mer
  • 2019-03-25

Jennie N skrev om Hanna Parwén en del av Notar Hammarby Sjöstad
    En fyra i blåsut såld
    Mycket proffsig och kompenent mäklaren trevlig, sympatisk, glad och positiv person som kämpade för oss.
    Rekommenderas varmt. Läs mer
  • 2019-03-22

Andreas G skrev om Hanna Parwén en del av Notar Hammarby Sjöstad
    Mycket bra upplevelse, Hanna är otroligt professionell, bästa mäklaren jag haft. Läs mer
  • Hans S

2019-03-16

Hans S skrev om Hanna Parwén en del av Notar Hammarby Sjöstad
    Lugn och sansad
    Mycket professionell.
    Bra återkoppling under processen. Läs mer
  • 2019-03-12

Ewa W skrev om Hanna Parwén en del av Notar Hammarby Sjöstad
    Köpt en 3a Hammarby väldigt fin med härlig utsikt.
    Jag har fått en gott intryck av mäklaren.Hon är engagerad,
    positiv kunnig och driven .Hon har hjälpt mig att hitta min drömlägenhet.

Väldigt nöjd och glad so far! Läs mer
  • Silan B

2019-03-11

Silan B skrev om Ehsan Sedagati en del av Notar Hammarby Sjöstad
    Har precis sålt min lägenhet i johanneshov. Väldigt lätt att känna sig trygg och bekväm med denne mäklare. Kändes inte som en ny bekantskap utan som en man känt sen förr. Väldigt snäll och avslappnad och han förstod just min situation och vad som var bra för just mig. Gav bra tips hela tiden. Har lång erfarenhet i branschen viket märks. Känns som han har ett halvt sjätte sinne för detta. Rekommenderar starkt Läs mer
  • Sarah L

2019-03-07

Sarah L skrev om Hanna Parwén en del av Notar Hammarby Sjöstad
    Väldigt trevlig, kompetent och proffsig! Kan varmt rekommendera! Läs mer
  • 2019-03-07

Daniel B skrev om Hanna Parwén en del av Notar Hammarby Sjöstad
    Hanna hjälpte oss att sälja en 2:a i Hammarbyhöjden.
    Proffsigt bemötande genom hela säljprocessen och stort engagemang.

Bra slutpris.

Vi är supernöjda.

/Daniel, Sarah Läs mer
  • 2019-03-05

Sjur K skrev om Hanna Parwén en del av Notar Hammarby Sjöstad
    Kjøpt i Skulptorvagen 15. Tatt alt via telefon og mail her i Norge.
    Hun har vært veldig hjelpsom, og løst alt på en fantastisk bra måte.
    Mine varmeste anbefalinger. Läs mer
  • 2019-03-04

Elisabeth Ö skrev om Ehsan Sedagati en del av Notar Hammarby Sjöstad
    Ehsan har visat vår familj stort intresse och hjälpt oss med vår försäljning av vår bostad på Bildhuggarvägen 15 på bästa sätt.

Vi är därför mycket nöjda med honom som mäklare och vi reekomenderar honom varmt till andra kunder, såväl köpare som säljare.

Mvh, Lisa Öhrling Frid Läs mer
  • 2019-02-28

Isabelle Ö skrev om Ehsan Sedagati en del av Notar Hammarby Sjöstad
    Jag har både köpt och sålt i Johanneshov via Ehsan. Han är super trevlig, hjälpsam och proffsig. Han har svar på alla frågor och är alltid tillgänglig. Ehsan är väldigt kompetent och kunnig och får en att känna sig trygg och lugn under hela processen. Rekommenderar honom starkt. Läs mer
  • 2019-02-10

Magnus A skrev om Hanna Parwén en del av Notar Hammarby Sjöstad
    Köpte min bostadsrätt som förmedlades utav Hanna. Hannas bemötande har under hela processen varit professionellt och trevligt. Vi har haft en bra dialog där hon alltid var tillgänglig och höll mig uppdaterad hela tiden. Sammanfattningsvis har jag fått ett mycket gott intryck utav Hannas arbete i samband med köpet utav min bostadsrätt. Läs mer
  • Sabina F

2019-02-08

Sabina F skrev om Hanna Parwén en del av Notar Hammarby Sjöstad
    Köpt en tvåa i Johanneshov.
    Trevlig bemötande. Snabba svar på
    Telefon, sms och mail.
    Tydlig information.
    Mkt behjälplig. Läs mer
  • 2019-02-08

Adam S skrev om Hanna Parwén en del av Notar Hammarby Sjöstad
    Hanna har varit professionell och mycket tillmötesgående från vår första kontakt med henne till påskrivet kontrakt. Läs mer
  • 2019-02-08

Frida G skrev om Hanna Parwén en del av Notar Hammarby Sjöstad
    Bara bra!! Mycket trevlig, positiv och tillmötesgående!! Läs mer
  • 2019-02-07

Toni-Matias H skrev om Hanna Parwén en del av Notar Hammarby Sjöstad
    Som köpare fick vi ett trevligt bemötande och ett bra intryck av mäklaren redan vid visningen. Kommunikationen har fungerat bra och affären var smidig. Rekommenderas! Läs mer
  • Anton L

2019-02-06

Anton L skrev om Hanna Parwén en del av Notar Hammarby Sjöstad
    Sålde en 2:a och det gick verkligen över förväntningarna. Väldigt mycket tack vare Hanna.
    Driven, mycket trevlig, snabb på att svara på frågor, håller en uppdaterad konstant, ärlig.

Hamna Parwén rekommenderas starkt av mig och min fästmö! Läs mer
  • 2019-02-06

Emma W skrev om Hanna Parwén en del av Notar Hammarby Sjöstad
    Hanna var mycket behjälplig både innan, under och efter försäljningen av min lägenhet! Läs mer
Ehsan Sedagati
Hanna Parwén