Alla kategorier Mäklare Stockholms län Stockholm Södermalm Södra Hammarbyhamnen Notar Hammarby Sjöstad

Notar Hammarby Sjöstad

Hammarby Allé 54, 120 61 Stockholm — Visa karta

Låt oss på Notar bli din mäklare i området kring Hammarby Sjöstad och Johanneshov!

Vi på kontoret på Hammarby allé har bred lokalkännedom och lång erfarenhet av både mäklartjänster, området och de flesta föreningar häromkring. Vare sig du är på gång att köpa eller sälja en bostad kan du alltid kontakta oss för att få kompletta mäklartjänster skräddarsydda efter just dina behov.

På vår hemsida kan du dessutom få en kostnadsfri värdering av bostaden. Välkommen att kontakta oss så hjälper vi till med bostadsaffären!
Mån-Tor: 09:00-18:00
Fre: 09:00-15:00
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 367 kunder tycker om Notar Hammarby Sjöstad

• 2019-06-24

Fredrik E skrev om Hanna Parwén en del av Notar Hammarby Sjöstad
    Jag blev väl Bemött av Hanna. Det var också viktigt för mig som förstagångsköpare att hon använde enkelt och tydligt språk, vilket hon gjorde.

mvh,
    Fredrik Läs mer
  • 2019-06-20

David B skrev om Ehsan Sedagati en del av Notar Hammarby Sjöstad
    Trevlig, kunnig och väldigt professionell. Rekommenderas starkt! Läs mer
  • Jonas W

2019-06-07

Jonas W skrev om Hanna Parwén en del av Notar Hammarby Sjöstad
    Jag sålde min lägenhet i Hammarby Sjöstad. Hanna förstod direkt vilka behov som var viktiga för mig och hon var oerhört lätt att kommunicera med. Mina varmaste rekommendationer! Läs mer
  • 2019-06-07

Line N skrev om Hanna Parwén en del av Notar Hammarby Sjöstad
    Köpte en lägenhet i hammarbysjöstad. Hanna var supertrevlig och hjälpsam genom hela processen. Läs mer
  • 2019-06-07

Ingrid Ö skrev om Hanna Parwén en del av Notar Hammarby Sjöstad
    Hanna skötte hela processen perfekt och fick ut ett mycket bra pris för lägenheten. Jag rekomderar gärna Henne när ni ska sälja er lägenhet. Läs mer
  • 2019-06-02

Eric S skrev om Hanna Parwén en del av Notar Hammarby Sjöstad
    Sålde min tvåa i Hammarbyhöjden. Var viktigt för mig att välja en mäklare som jag själv kände att jag skulle vilja köpa av. Fick direkt förtroende för Hanna och detta förvaltade hon mycket väl under hela processen med täta uppdateringar och ett genuint personligt engagemang. Är också nöjd med det slutpris som det sedan blev. Läs mer
  • 2019-05-06

Andrea A skrev om Hanna Parwén en del av Notar Hammarby Sjöstad
    Jag köpte en två i Hammarbyhöjden. Hanna kunde svara på alla mina frågor under visningen, var ett bra bollplank när det kom till olika lösningar i lägenheten bland annat hur man kunde möblera om i sovrummet. Hjälpte och mätte och var jättetrevlig. När jag sen började buda var Hanna alltid tillgänglig och var inte för påflugen utan var där som stöd när jag behövde det. Något jag uppskattar mycket. Helt klart en av de bästa mäklarna jag varit i kontakt med. Hon kunde läsa av mig. Jag kände mig trygg och det var bara bra vibes. Jag är mycket nöjd med Notar! Läs mer
  • 2019-04-29

Thèrése S skrev om Hanna Parwén en del av Notar Hammarby Sjöstad
    Hanna var mycket vänlig och informativ. Hon hade hela tiden både säljarens och köparens bästa i åtanke vilket gjorde det hela till en mycket trevlig affär. Hanna var snabb och professionell.

Som köpare är jag mycket nöjd! Läs mer
  • 2019-04-22

Jakob L skrev om Ehsan Sedagati en del av Notar Hammarby Sjöstad
    - Jag och min framtida sambo har köpt en lägenhet på 38 kvm vid Thorildsplan.
    - Mäklaren bemötte mig professionelt och hade en tydlig kommunikation under hela processen.
    - Mina förväntningar på en mäklare är att hen ska vara kontaktbar, tydlig och en bra lyssnare. Ehsan tillgodesedde samtliga punkter.
    - Sammanfattningsvis är jag väldigt nöjd med Ehsan och Notar. Läs mer
  • Johanna L

2019-04-21

Johanna L skrev om Ehsan Sedagati en del av Notar Hammarby Sjöstad
    Jag sålde en etta i Johanneshov med hjälp av Ehsan. Jag upplever honom som en trygg och mycket erfaren mäklare som alltid finns tillgänglig om man har frågor under försäljningsprocessen. Läs mer
  • Nora S

2019-04-20

Nora S skrev om Ehsan Sedagati en del av Notar Hammarby Sjöstad
    Anlitade mäklarfirman för att sälja min lägenhet. Mäklaren var lyhörd och mycket trevlig (utan att vara överdriven), kom med bra rekommendationer samt höll mig uppdaterad genom hela säljprocessen. Mycket nöjd över resultatet. Tack till Eshan! Läs mer
  • 2019-04-08

Christoffer A skrev om Hanna Parwén en del av Notar Hammarby Sjöstad
    Väldigt proffsig och pedagogisk så att man förstod allt och på så vis byggde upp ett tillit till henne. Otroligt hjälpsam och var behjälplig dygnet runt. Jag kommer garanterat höra av mig till er och henne nästa gång jag ska sälja en lägenhet. Läs mer
  • 2019-04-08

Senait A skrev om Hanna Parwén en del av Notar Hammarby Sjöstad
    Jag köpte en lägenhet på bostadsförening. Jag blev bemött av mäklaren på ett proffesionellt sätt. Jag hade förväntningar att få all information om lägenheten från mäklaren och få hjälp med förklaring vad som sker efter man skriva kontrakt. Jag tycker att mäklaren levde upp till dem. Läs mer
  • 2019-04-03

Caroline skrev om Hanna Parwén en del av Notar Hammarby Sjöstad
    Sålde för andra gången med Hanna Parwén och hon har verkligen varit fantastisk! Jag blev rekommenderad av en bekant som använt sig av henne och var väldigt nöjd så jag gav det en chans. Och hon gjorde mig verkligen inte besviken. Nu är hon det självklara valet!

Hanna är lyhörd och alert. Har köpt och sålt med andra mäklare men aldrig varit så nöjd och på riktigt känt mig trygg i att hon gör allt hon kan för mig som säljare men även bryr sig mycket om köparen. Hon är en sådan du både vill köpa och sälja av och det är en fantastisk egenskap.

På Notar i Hammarby Sjöstad var det fint, rent och fräscht och jag blev vänligt bemött av andra medarbetare. Läs mer
  • 2019-03-25

Jennie N skrev om Hanna Parwén en del av Notar Hammarby Sjöstad
    En fyra i blåsut såld
    Mycket proffsig och kompenent mäklaren trevlig, sympatisk, glad och positiv person som kämpade för oss.
    Rekommenderas varmt. Läs mer
  • 2019-03-22

Andreas G skrev om Hanna Parwén en del av Notar Hammarby Sjöstad
    Mycket bra upplevelse, Hanna är otroligt professionell, bästa mäklaren jag haft. Läs mer
  • Hans S

2019-03-16

Hans S skrev om Hanna Parwén en del av Notar Hammarby Sjöstad
    Lugn och sansad
    Mycket professionell.
    Bra återkoppling under processen. Läs mer
  • 2019-03-12

Ewa W skrev om Hanna Parwén en del av Notar Hammarby Sjöstad
    Köpt en 3a Hammarby väldigt fin med härlig utsikt.
    Jag har fått en gott intryck av mäklaren.Hon är engagerad,
    positiv kunnig och driven .Hon har hjälpt mig att hitta min drömlägenhet.

Väldigt nöjd och glad so far! Läs mer
  • Silan B

2019-03-11

Silan B skrev om Ehsan Sedagati en del av Notar Hammarby Sjöstad
    Har precis sålt min lägenhet i johanneshov. Väldigt lätt att känna sig trygg och bekväm med denne mäklare. Kändes inte som en ny bekantskap utan som en man känt sen förr. Väldigt snäll och avslappnad och han förstod just min situation och vad som var bra för just mig. Gav bra tips hela tiden. Har lång erfarenhet i branschen viket märks. Känns som han har ett halvt sjätte sinne för detta. Rekommenderar starkt Läs mer
  • Sarah L

2019-03-07

Sarah L skrev om Hanna Parwén en del av Notar Hammarby Sjöstad
    Väldigt trevlig, kompetent och proffsig! Kan varmt rekommendera! Läs mer
  • 2019-03-07

Daniel B skrev om Hanna Parwén en del av Notar Hammarby Sjöstad
    Hanna hjälpte oss att sälja en 2:a i Hammarbyhöjden.
    Proffsigt bemötande genom hela säljprocessen och stort engagemang.

Bra slutpris.

Vi är supernöjda.

/Daniel, Sarah Läs mer
  • 2019-03-05

Sjur K skrev om Hanna Parwén en del av Notar Hammarby Sjöstad
    Kjøpt i Skulptorvagen 15. Tatt alt via telefon og mail her i Norge.
    Hun har vært veldig hjelpsom, og løst alt på en fantastisk bra måte.
    Mine varmeste anbefalinger. Läs mer
  • 2019-03-04

Elisabeth Ö skrev om Ehsan Sedagati en del av Notar Hammarby Sjöstad
    Ehsan har visat vår familj stort intresse och hjälpt oss med vår försäljning av vår bostad på Bildhuggarvägen 15 på bästa sätt.

Vi är därför mycket nöjda med honom som mäklare och vi reekomenderar honom varmt till andra kunder, såväl köpare som säljare.

Mvh, Lisa Öhrling Frid Läs mer
  • 2019-02-28

Isabelle Ö skrev om Ehsan Sedagati en del av Notar Hammarby Sjöstad
    Jag har både köpt och sålt i Johanneshov via Ehsan. Han är super trevlig, hjälpsam och proffsig. Han har svar på alla frågor och är alltid tillgänglig. Ehsan är väldigt kompetent och kunnig och får en att känna sig trygg och lugn under hela processen. Rekommenderar honom starkt. Läs mer
  • Johan D

2019-02-19

Johan D skrev om Jakob Johnson en del av Notar Hammarby Sjöstad
    Jakob sålde min 44 kvm lägenhet i Gamla Enskede på Handelsvägen 28 våren 2019. Han uppnådde priset jag önskade trots en mycket labil marknad i Stockholm. Jag hade låga förväntningar då jag visste att det skulle bli en utmaning att sälja i det dåvarande läget, därför blev jag mycket positivt överraskad av hur Jakob hanterade situationen och lyckades sälja min lägenhet till mitt önskade pris.
    Jakob har varit ett stort stöd genom försäljningen. Genom kontinuerliga uppdateringar, ett inlyssnande och empatiskt bemötande och ett genuint intresse har Jakob levererat fantastisk service. Jag har sålt lägenheter förut och därav varit kontakt med ett antal mäklare, och vet därför att denna typ av mäklare inte är helt enkla att finna.
    Jag kan därför varmt rekommendera Jakob för er framtida försäljning.  Läs mer
  • 2019-02-10

Magnus A skrev om Hanna Parwén en del av Notar Hammarby Sjöstad
    Köpte min bostadsrätt som förmedlades utav Hanna. Hannas bemötande har under hela processen varit professionellt och trevligt. Vi har haft en bra dialog där hon alltid var tillgänglig och höll mig uppdaterad hela tiden. Sammanfattningsvis har jag fått ett mycket gott intryck utav Hannas arbete i samband med köpet utav min bostadsrätt. Läs mer
  • Sabina F

2019-02-08

Sabina F skrev om Hanna Parwén en del av Notar Hammarby Sjöstad
    Köpt en tvåa i Johanneshov.
    Trevlig bemötande. Snabba svar på
    Telefon, sms och mail.
    Tydlig information.
    Mkt behjälplig. Läs mer
  • 2019-02-08

Adam S skrev om Hanna Parwén en del av Notar Hammarby Sjöstad
    Hanna har varit professionell och mycket tillmötesgående från vår första kontakt med henne till påskrivet kontrakt. Läs mer
  • 2019-02-08

Frida G skrev om Hanna Parwén en del av Notar Hammarby Sjöstad
    Bara bra!! Mycket trevlig, positiv och tillmötesgående!! Läs mer
  • 2019-02-07

Toni-Matias H skrev om Hanna Parwén en del av Notar Hammarby Sjöstad
    Som köpare fick vi ett trevligt bemötande och ett bra intryck av mäklaren redan vid visningen. Kommunikationen har fungerat bra och affären var smidig. Rekommenderas! Läs mer
  • Anton L

2019-02-06

Anton L skrev om Hanna Parwén en del av Notar Hammarby Sjöstad
    Sålde en 2:a och det gick verkligen över förväntningarna. Väldigt mycket tack vare Hanna.
    Driven, mycket trevlig, snabb på att svara på frågor, håller en uppdaterad konstant, ärlig.

Hamna Parwén rekommenderas starkt av mig och min fästmö! Läs mer
  • 2019-02-06

Emma W skrev om Hanna Parwén en del av Notar Hammarby Sjöstad
    Hanna var mycket behjälplig både innan, under och efter försäljningen av min lägenhet! Läs mer
  • 2019-02-06

Emma H skrev om Hanna Parwén en del av Notar Hammarby Sjöstad
    Vi har köpt en bostad på 81m/2
    Bra bemött
    Ja
    Bra, trevlig Läs mer
  • 2019-02-05

Sara B skrev om Ehsan Sedagati en del av Notar Hammarby Sjöstad
    Har köpt en lägenhet. Blev bra bemött och fick alltid snabba svar på mina frågor. Hade höga förväntningar, vilket han uppfyllde. Dock lite otydligt vad han skulle sköta, och vad hans assistent tog hand om. Läs mer
  • 2019-01-04

Ninve D skrev om Ehsan Sedagati en del av Notar Hammarby Sjöstad
    Jag köpt och sålde en 2:a i Johanneshov via Ehsan.
    Bägge affärerna gick bra. Han är tydlig och professionell. Läs mer
  • 2019-01-02

Mikaela L skrev om Ehsan Sedagati en del av Notar Hammarby Sjöstad
    Jag köpte lägenhet på Reimersholme och var jättenöjd med det bemötande jag fick av Ehsan. Han var tillgänglig för att svara på mina frågor, jättetrevlig hela vägen och hjälpsam. Läs mer
  • 2018-12-26

skrev om Ehsan Sedagati en del av Notar Hammarby Sjöstad
    Ehsan hjälpte oss sälja en 3-rummare i Hammarby Sjöstad. Ehsan var väldigt strukturerad och noggrann för att det skulle bli en bra försäljning. Han fanns alltid lätt att få tag på och hade god näsa för att göra de avvägningar som behövs. Kan rekommendera Ehsan om man vill ha en kunnig och pålitlig mäklare! Läs mer
  • Malin R

2018-12-13

Malin R skrev om Hanna Parwén en del av Notar Hammarby Sjöstad
    Jag har köpt en 2a i Hammarbyhöjden och hade Hanna Parwén som mäklare.
    Jag tycker att Hanna har varit toppen på alla plan. Hela köpprocessen kändes trygg då hon onekligen är en skicklig mäklare som verkligen gör sitt absolut bästa för att göra både säljare och köpare nöjd. Även efter köpet har hon varit otroligt hjälpsam vilket jag är väldigt tacksam för.
    Redan efter första samtalet med Hanna fick jag ett intryck av att hon var en exemplarisk mäklare vilket jag nu i efterhand kan intyga och säga stämde. Läs mer
  • Izabel Elisabeth H

2018-12-13

Izabel Elisabeth H skrev om Ehsan Sedagati en del av Notar Hammarby Sjöstad
    Köpt en nyproduktion som redan var köpt tidigare. En etta med sovalkov på 39kvm i rissne.
    Blev väl bemött av mäklaren och han var tydlig vad det gällde informationen och trevlig.
    Negativt var att han var väldigt hård mot min bankkontakt och sa att "får vi inte pengarna innan tisdag så kommer Izabel få betala mer". Var på banken hade vissa saker de behövde göra överlåtelse bestämmelser på som skulle ta lite extra tid. Det löste sig, men var väl inte det bästa sättet att lösa situationen på. Så fick han som han ville var allt bara bra, men var det något som gick utanför hans ram handlade han snabbt och lite förhastat, och det kunde kännas lite opålitligt.
    Men glad över mitt köp och tror att jag fick ett bra pris i alla fall. Läs mer
  • 2018-12-13

skrev om Ehsan Sedagati en del av Notar Hammarby Sjöstad
    Vi är super nöjda med Ehsan. Han är den bästa mäklaren vi har haft ,därför kommer vi att fortsätta att jobba med honom. Läs mer
  • 2018-12-13

Samira M skrev om Ehsan Sedagati en del av Notar Hammarby Sjöstad
    Ehsan har sålt min lägenhet .Jag är super nöjd med Ehsan , han är proffsigt och har hög arbetsmoral. Vi är super nöjda med Ehsan. Läs mer
  • 2018-12-11

Admir S skrev om Notar Hammarby Sjöstad
    Köpt lägenhet på sjöfartsgatan 15 Läs mer
  • Linda H

2018-12-10

Linda H skrev om Hanna Parwén en del av Notar Hammarby Sjöstad
    Hanna är en fantastisk mäklare som förmedlade en härlig visning och kunde svara på frågor med en tydlighet. Direkt efter visningen var processen solklar och budgivningen gick smidigt till. Hanna svarade alltid snabbt på frågor och hjälpte även med viktiga processer som för mig som förstagångsköpare var superviktiga. En lysande mäklare! Läs mer
  • 2018-12-10

Lena H skrev om Hanna Parwén en del av Notar Hammarby Sjöstad
    Kunnig. Snabb kommunikation. Trovärdig. Förtroendeingivande. Noggrann. Läs mer
  • Martin A

2018-10-22

Martin A skrev om Notar Hammarby Sjöstad
    Trevlig, professionell och kunnig mäklare! Läs mer
  • 2018-10-02

Viktor P skrev om Ehsan Sedagati en del av Notar Hammarby Sjöstad
    Med uttryck som "men det måste du kunna förstå att jag är ledig" och ett visst motstånd i kommunikationen köpte jag en lägenhet av honom trots att det var han som sålde. Lägenheten sålde sig själv helt enkelt.
    Tror aldrig jag mött en mäklare med mindre känsla för service. Ledsen att behöva ge honom sämsta betyg men högre kan jag inte ge. Läs mer
    2018-10-02 Ehsan S svarar Viktor P
    Hej Viktor,

Vad tråkigt att du upplevt att du inte fått den service du önskat. Den lägenhet du köpte lades ut på fredagen och du ringde flera gånger på fredag kväll och även på lördag morgon. Jag meddelade dig då att jag är ledig men att jag kan höra med säljaren (som var bortrest hela helgen) och att jag återkommer på måndag morgon. På måndag fick du se lägenheten och du köpte den samma dag, dvs 3 dagar efter att den lades ut. Lägenheten såldes inte av sig självt, det gör ingen lägenhet, i synnerhet inte på denna marknad.

Jag strävar alltid efter att ge både säljare och köpare bästa möjliga service. Jättetråkigt att du inte är nöjd med förmedlingen. Jag hoppas att du får en bättre upplevelse vid din nästa bostadsaffär.

Med vänlig hälsning Ehsan
  • 2018-09-17

Karin S skrev om Ehsan Sedagati en del av Notar Hammarby Sjöstad
    Jag köpte en 2:a på styrbordsgatan 14. Mäklaren var proffsig och engagerad. När banken strulade var han ett stort stöd och jag är mycket nöjd. Läs mer
  • 2018-09-15

Marie F skrev om Ehsan Sedagati en del av Notar Hammarby Sjöstad
    Jag har sålt min lägenhet och Ehsan skötte det professionellt, snabbt och lönsamt. Läs mer
  • Staffan H

2018-09-01

Staffan H skrev om Eva Niklasson en del av Notar Hammarby Sjöstad
    En mästare!

Min bostad var en svår nöt att knäcka men med tålamod och hårt arbete så gav Eva aldrig upp och lyckades till och med få fram ett bra pris i slutändan. Top Notch! Läs mer
  • 2018-08-21

Thom I skrev om Notar Hammarby Sjöstad
    Extremely helpful. Always reachable. Came through for us in a very difficult market Läs mer
    Majah Huynh gillar detta
Ehsan Sedagati