Notar Hammarby Sjöstad

Notar Hammarby Sjöstad

Låt oss på Notar bli din mäklare i området kring Hammarby Sjöstad och Johanneshov!

Vi på kontoret på Hammarby allé har bred lokalkännedom och lång erfarenhet av både mäklartjänster, området och de flesta föreningar häromkring. Vare sig du är på gång att köpa eller sälja en bostad kan du alltid kontakta oss för att få kompletta mäklartjänster skräddarsydda efter just dina behov.

På vår hemsida kan du dessutom få en kostnadsfri värdering av bostaden. Välkommen att kontakta oss så hjälper vi till med bostadsaffären!

Läs vad 498 kunder tycker om Notar Hammarby Sjöstad 2

• köpte sin lägenhet med hjälp av Ilirjana Breznica  en del av Notar Hammarby Sjöstad
    2021-07-29
    Ilirjana is responsive, quick, and helpful.
    I think it makes her a great real estate broker.

My expectations were:
    - receive answers quickly
    - do not feel any kind of manipulation
    - actually get the work done in a safe and kind manner

I think Ilirjana did everything
    2021-07-24
    Professionell, tillgänglig och trevlig!
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Ilirjana Breznica  en del av Notar Hammarby Sjöstad
    2021-07-22
    Vår upplevelse av att ha anlitat Iliriana Breznica var mycket god. Hon var kompetent och samtidigt jordnära i sitt bemötande. Utifrån våra krav och mål framställde hon en väl genomarbetad plan. Hon prövade och omprövade olika idéer till det att hon uppnådde våra mål.

Vi rekommenderar henne till våra nära och kära. Betyg 5/5!
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Ehsan Sedagati en del av Notar Hammarby Sjöstad
    2021-07-22
    Professionell, hjälpsam och trevlig. Ehsan gjorde ett fantastiskt jobb både vid köp och försäljning av min lägenhet
    2021-07-09
    Mycket bra och snabb hantering i samband med försäljning av vår bostadsrätt. Noggrann mäklare som varmt kan rekommenderas!
    • Johanneshov/Skärmarbrink
    2021-06-28
    Hanna är en toppenmäklare! Duktig, pålitlig och kommunikativ. Kändes väldigt tryggt att sälja med Hanna.
    2021-06-23
    Målinriktad och professionellt! Får jobbet gjort. Mycket trevligt.
    2021-06-06
    Hon lyckades få min lägenhet såld på 2 veckor till ett markant högre pris än min tidigare mäklaren lyckats med på 5 månader.

Bra information genom hela processen, relevanta uppdateringar och bra omdöme.
  • sålde sitt hus med hjälp av Ehsan Sedagati en del av Notar Hammarby Sjöstad
    • Haninge Tungelsta
    2021-06-02
    Vi är jättenöjda med Ehsan som gjort ett fantastiskt bra jobb med försäljningen av vår bostad. Ehsan har varit engagerad, lyhörd, lätt att komma i kontakt med och helt närvarande under hela processen. Vi har mycket stort förtroende för Ehsan och kan varmt rekommendera honom som mäklare.
    2021-05-23
    Super trevlig mäklare. Hon är väldig professionell och har ordning och reda på saker och ting. Vi har bara positivt att säga om Hanna och upplevelsen av vårat köp. Rekommenderar Hanna på Notar alla dagar i veckan.
    2021-05-22
    Hanna hjälpte oss att sälja vår 2a i Hammarbyhöjden, hon var väldigt lättsam, trevlig och hjälpte till med allt man som säljare behöver hjälp med.
    • Enskede Blåsut/Johanneshov
    2021-05-13
    Jag hade en väldigt bra upplevelse när jag köpte min nya lägenhet med hjälp av Hanna. Hon försökte inte sätta ett högt överpris för förhandsvisning utan var ärlig och engagerad för att få till en smidig affär.
    • Enskede Blåsut/Johanneshov
    2021-05-12
    Sålt 2-rums lgh.
    Trevligt, professionellt bemötande.
    Uppskattades att hon sa som det var och inte ”vad vi ville höra”.
    2021-05-07
    Ilirjana was an excellent broker! She got my flat to market, and sold, with amazing speed and professionalism. She was always there to help, as well. I highly recommend her!
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Ehsan Sedagati en del av Notar Hammarby Sjöstad
    2021-05-03
    köpt bostad och proffsigt och bra bemötande. Återkopplar och ger bra information!
    2021-04-06
    Hanna hjälpte mig att sälja min bostad och gjorde allt jag kunde tänkas önska mig av en mäklare. Påläst, kommunikativ och seriös. Kan varmt rekommendera Hanna!
    • Kärrtorp
    2021-03-21
    Noggrann, engagerad och proffsig mäklare som gör det där lilla extra och värnar om relationen med alla inblandade.

Rekommenderas varmt!
    2021-03-12
    Snabb och smidig affär, mycket bra hanterat av Hanna.
    2021-03-03
    Ehsan är pålitlig, trygg, kunnig och otroligt affärsmässig. Skulle rekommendera honom till var och en där ute :)
    2021-02-12
    Hanna var informativ och tydlig i sin kommunikation och vi fick snabbt återkoppling om vad som skedde med vår lägenhet. Jag kan varmt rekommendera Hanna som mäklare!
    2021-02-10
    Proffisionell och väldigt service minded!
    • Hammarby Sjöstad, Mårtensdal
    2021-02-04
    Vi har sålt en bostadsrätt.
    VI blev bemötta på ett trevlig samt lyhört sätt.
    Hanna levde verkligen upp till våra förväntningar.
    Hanna har under hela processen uppdaterat oss med aktuell status, vilket vi uppskattar mycket. Vi har inte behövt ringt och kolla då Hanna har löpande hört av sig.

Vi rekommenderar starkt Hanna!
    2021-01-29
    Trevligt bemötande, förtroendegivande och glad vilket alltid känns bra i dessa tillfällen. Både som köpare och som säljare. Man känner att hon lägger den där extra manken till.
    2021-01-29
    Köpte en 3:a i Hammarby sjöstad.
    Hade anlitat Ilirjana någon månad innan för att förbereda försäljning av våran lägenhet.
    Passade perfekt att hon kontaktade oss med en 3:a som hon skulle sälja.
    Väldigt glad, tydlig, lätt att ha att göra med.

Nu ska vi ha kontakt med Ilirjana fast omvänt, hon säljer som sagt våran lägenhet.
    2021-01-28
    Hanna sålde min lägenhet på Hammarbyhöjden. Hon skötte försäljningen professionellt och hade tydlig och transparent kommunikation genom hela processen. Jag kände mig trygg och kan starkt rekommenderar Hanna.
    • Kista
    2021-01-28
    Ilirjana är en otroligt dedikerad och vass mäklare som uppfyller alla kriterier som man förväntar sig som säljare. Hon håller god kontakt och en hög standard från start till slut. Jag kände direkt en trygghet och fick ett stort förtroende för Ilirjana då hon utförde allt med professionalism. Hon var lyhörd, kompetent och väldigt flexibel med bl.a. visningar och kunde träffa potentiella köpare vilken tid på dygnet som helst. Jag rekommenderar Ilirjana starkt till alla som vill ha en mäklare som ger 100% i alla lägen samt till er som vill ha en förstklassig försäljning!
    • Finnboda Hamn / Nacka
    2021-01-26
    Är helt nöjd med Ehsan bemötande och genomförande av affären.
    • Finnboda Hamn / Nacka
    2021-01-25
    vi har köpt radhus i Finnboda varvsväg 16A
    vi blev trevligt bemötta av mäklaren,
    mäklaren och bostaden levde upp till våra förväntningar,
    upplevelsen var bra, mäklarna var tydliga med att ett visst antal personer fick bara vara i bostaden samtidigt, det tyckte vi var bra.
  • Shervin H
    sålde sin lägenhet med hjälp av Ehsan Sedagati en del av Notar Hammarby Sjöstad
    • Vasastan / Torsplan
    2021-01-17
    Sålde min 2:a på Torsplan 8, med Ehsan som har skött det hela exceptionellt, från första samtalet till slut. Mina förväntningar var främst tillgänglighet som han verkligen levt upp till. Fick ständig återkoppling och uppdatering om hur läget var med alla budgivare och spekulanter vilket var spännande att följa. Det jag verkligen uppskattar med Ehsan är att han la ner extremt mycket tid på min försäljning, bokade privata visningar från tidig morgon till sen kväll, allt för att kunna matcha spekulanternas önskemål under dessa rådande omständigheter med covid-19. Detta om något visar stort engagemang. Sen är han jäkligt skön att ha och göra med! Kommer definitivt anlita honom igen, 5/5 toasters!
    2021-01-08
    Samarbetet fungerade utmärkt och våra förväntningar infriades. Kan varmt rekommendera Ilirjana.
  • sålde sitt hus med hjälp av Hanna Parwén en del av Notar Hammarby Sjöstad
    • Östra Orminge
    2020-12-09
    Hanna fick i uppdrag att sälja mitt hus i Saltsjö-Boo. Hela processen var noggrant upplagd och Hanna agerade i alla lägen mycket proffsigt.
    Dessutom upplevde jag Hanna som en hängiven och engagerad person
    Jag önskar henne lycka till med framtida försäljningar
  • Harriet L
    köpte sitt hus med hjälp av Hanna Parwén en del av Notar Hammarby Sjöstad
    • Östra Orminge
    2020-12-08
    Superduktig ung mäklare. Har arbetat i bank svängen många år och mött många under åren Hanna hat klass
    2020-12-07
    Hanna är serviceminded och ordnade en snabb och smidig affär för både säljare och köpare.
    2020-12-01
    Hanna hjälpte mig att sälja min etta, under processen fanns hon alltid tillgänglig för frågor och det märktes att hon ansträngde sig för att affären skulle skötas så bra som möjligt. Hanna hade mitt fulla förtroende och var ett mycket gott stöd under försäljningen, jag ger henne mina varmaste rekommendationer.
    2020-11-30
    Jag har köpt en bostadsrätt i Hammarbyhöjden som Hanna tipsade mig om. Hanna var väldigt tydlig och lugn vilket kändes mycket tryggt för mig som förstagångsköpare. Sammanfattningsvis var det en jättebra upplevelse!
  • Björn K
    sålde sin lägenhet med hjälp av Ehsan Sedagati en del av Notar Hammarby Sjöstad
    2020-11-30
    Han är en slagkraftig mäklare och dessutom en offensiv mäklare med en tydlig strategi för själva upplägget av säljprocessen. Han har ett proffsigt team som inte lämnar något åt slumpen. Har ett öga för detaljer så som ljussättning val av fotograf och stylist. Tillsammans med övrig personal kan jag varmt rekommendera notar, min lägenhet såldes på 6 dagar med en prisökning på ca 13 procent. Notar i Hammarby Sjöstad är de vinnande laget enligt mig. Tack för en bra affär önskar en nöjd kund / Björn
    2020-11-14
    Bra kille, köpt lägenhet av honom alldeles för dyrt, hoppas han säljer min lika dyrt.
    2020-11-05
    Isak was extremely helpful during the process of visiting and buying the apartment, especially considering he had to translate into English for me. I really appreciated it.
    2020-11-04
    Sålde vår lägenhet med Isak som var en lyhörd och effektiv mäklare.
    2020-11-04
    Hanna har agerat väldigt professionellt under hela försäljning och kommer använda mig av henne igen vid framtida försäljningar.
    2020-11-02
    Jag köpte en lägenhet om 48 kvm. Isak organiserade in privatvisning åt mig, vilket ledde till att jag köpte lägenheten. Mycket professionell och vänlig!
    2020-10-24
    Jag är köpare av en 4,5 rummare i sjöstaden. Ilirjana var ytterst professionell hela processen och väldigt trevlig. Hon var tillgänglig hela tiden och svarade snabbt på frågor i alla kanaler.
    Jag önskade en snabb och smidig affär då jag spenderat alldeles för mycket tid på visningar och budgivning på sistone när vi nu bestämt oss för skilsmässa. Ilirjana överträffade mina förväntningar och såg till att allt flöt på smidigt. Kan varmt rekommendera henne och Notar i framtiden. Om jag någon gång säljer min bostad så skulle jag enkelt kunna tänka mig anlita Ilirjana.
    2020-10-22
    Jag är mycket nöjd med Ilirjana som mäklare. Hon är proffsig och engagerad och jag fick min lägenhet såld inom 5 dagar. Jag kan varmt rekommendera henne.
    • Södermalm
    2020-10-19
    Sålt lgh på Söder.
    Mäklaren var trevlig, proffsig och engagerad.
    Försäljningen uppfyllde våra förväntningar.
    • Midsommarkransen
    2020-10-16
    Trevlig, snabbt agerande och ärlig.
    2020-10-14
    Isak sålde vår lägenhet på Sickla Kanalgata för en vecka sedan. Vi är imponerade av hans sätt att jobba. Han är målmedveten, proffsig, tillgänglig, tydlig, noggrann, trevlig och social. Han har alla egenskaper vi önskar av en mäklare och skulle rekommendera honom till alla som ska köpa eller sälja en lägenhet.
    • Globen / Johanneshov
    2020-10-07
    Efter en mängd visningar hittade vi ett objekt som vi föll för - vår första bostadsrätt. Även om det är vår första affär har vi träffat många mäklare under resan. Ilirjana stack ut genom stort engagemang, förståelse och såg alltid till vårt behov. Vi gillade också hennes ärliga approach - hon försökte aldrig gissa sig fram till ett svar utan tog reda på fakta. Vi är säkra på att hon kommer förbli framgångsrik i hennes karriär som mäklare men vi vill ändå ge henne våra fulla rekommendationer.
    2020-10-07
    Sålde min lägenhet och fick väldigt bra hjälp från Isak hela tiden. Jag är super nöjd!
    Stort tack för en fin rekommendation, Louise! Och tack för förtroendet att få sälja din fina lägenhet :) Notar Hammarby Sjöstad
    • Midsommarkransen
    2020-10-07
    Professionell service från visning till avslut. Alltid tillgänglig när frågor uppstår!
    2020-10-04
    Dryg attityd, satte ut ett lockpris på lägenheten och ingen förståelse för köparens önskemål. Han var orsaken till att vi inte lade ett högre bud på lägenheten.
    Hej Felix, Jag uppskattar verkligen kritik, men rena lögner och saker som hittas på är verkligen svårt att bemöta på annat sätt än nedan. Att kalla dig dryg vore en underdrift i sammanhanget. Du har för det första inte yppat ett ord av missnöje under hela processen, sedan har du ju i och för sig inte ens vågat möta min blick när jag tilltalat dig så det kanske finns ett samband där. Ditt påstående avseende lockpris kontra att ni hade kunnat buda mer om jag inte hade varit mäklare är aningen motsägelsefullt. Lägenheten steg 300 000kr, dvs 7% på tre budgivare. Sedan tog ju jag in ert lånelöfte och enligt det så översteg ert sista bud ert lånelöfte så ni betalade ju maximalt i förhållande till det iallafall. Men jag förstår att kritiken är missriktad då säljaren lämnade en, enligt er, sliten lägenhet med trasig vinkyl och golv som behövde slipas vilket ni tydligen inte kunnat reda ut. Och min hjälp betackade ni er därtill så ytterligare ansträngningar kändes förgäves. Ehsan Sedagati