Notar Hammarby Sjöstad

Hammarby Allé 54, 120 61 Stockholm — Visa karta

Låt oss på Notar bli din mäklare i området kring Hammarby Sjöstad och Johanneshov!

Vi på kontoret på Hammarby allé har bred lokalkännedom och lång erfarenhet av både mäklartjänster, området och de flesta föreningar häromkring. Vare sig du är på gång att köpa eller sälja en bostad kan du alltid kontakta oss för att få kompletta mäklartjänster skräddarsydda efter just dina behov.

På vår hemsida kan du dessutom få en kostnadsfri värdering av bostaden. Välkommen att kontakta oss så hjälper vi till med bostadsaffären!
Mån-Tor: 09:00-18:00
Fre: 09:00-15:00
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 409 kunder tycker om Notar Hammarby Sjöstad

Ingrid C skrev om Isak Blomster en del av Notar Hammarby Sjöstad
    Köpt bostad, av Isak Blomster som är lugn och noggrann, samt återkopplat snabbt. När frågetecken uppstått efter köpt har han snabbt hittat lösning. Läs mer

Alan M skrev om Hanna Parwén en del av Notar Hammarby Sjöstad
    Hanna är jättetrevlig och gör det lilla extra för att göra en nöjd :) Läs mer

Sofia H skrev om Hanna Parwén en del av Notar Hammarby Sjöstad
    Hanna var supertrevlig och serviceinriktad. Har fullt förtroende för henne! Läs mer
  • 2020-05-23

Ingrid C skrev om Ehsan Sedagati en del av Notar Hammarby Sjöstad
    Sålde min lägenhet i Hammarby sjöstad i en tid då Covid leder till att många är osäkra och en kan fråga sig hur bra bostadsmarknaden är. Med en erfaren, trygg mäklare som ser till att alla känner sig säkra så gick alls förberedelser, visning och försäljning alldeles fantastiskt. Jag kan varmt rekommendera Ehsan Sedagati till alla som vill flytta nu och framöver. Läs mer
  • 2020-05-19

Ida S skrev om Hanna Parwén en del av Notar Hammarby Sjöstad
    Jag har köpt min första bostadsrätt med Hannas hjälp. Hanna har haft ett vänligt bemötande redan från första kontakten. Hon var smidig att ha kontakt med och tydlig vad nästa steg i processen är, det kändes tryggt och bra då det här är första gången jag går igenom den här processen. Hon lyssnade och svarade på alla mina frågor som dök upp längs vägen. Stort tack till Hanna! Läs mer
  • 2020-05-18

Cristina G skrev om Ehsan Sedagati en del av Notar Hammarby Sjöstad
    Jag har köpt en lägenhet i stan. Ehsan bemötte mig med vänlighet, effektivitet och professionalism. Ehsan definitivt levde upp till mina förväntningar. mvh
    cc Läs mer
  • 2020-04-23

David K skrev om Hanna Parwén en del av Notar Hammarby Sjöstad
    Jag träffade flera mäklare men tyckte att Hanna hade det bästa upplägget samt den tydligaste planen för försäljningen av lägenheten. Hon var rak och tydlig i kommunikationen vilket uppskattades. Bra bemötande och lyhörd för vad jag som säljare till mina önskemål. Läs mer
  • 2020-04-22

Totte P skrev om Isak Blomster en del av Notar Hammarby Sjöstad
    5/5! Trevlig och kunnig mäklare som alltid fanns till hands om man hade frågor eller behövde få tag på honom. Isak Blomster sålde min lägenhet i sjöstaden och jag är riktigt nöjd. Kan varmt rekommendera honom. Sjöstans vassaste mäklare! Läs mer
  • 2020-04-14

Mikael P skrev om Hanna Parwén en del av Notar Hammarby Sjöstad
    Bra bemötande, professionell hantering. Läs mer
  • 2020-04-13

Annika Å skrev om Hanna Parwén en del av Notar Hammarby Sjöstad
    Sålde min 1,5:a i Hammarby Sjöstad med hjälp av Hanna. Hanna gav ett väldigt trevligt bemötande, jag fastnade främst för hennes jordnära och vänliga personlighet. Under försäljningen var Hanna mycket bra på att återkoppla till mig med information, status och lägesrapportering. Vi nådde en bra nivå på försäljningen där både jag och köpare var nöjda! Rekommenderar Hanna varmt. Läs mer

Jessica J skrev om Hanna Parwén en del av Notar Hammarby Sjöstad
    Från första samtal och genom hela förhandlingen gav Hanna mig ett fantastiskt proffesionellt och personligt bemötande där jag hela vägen kände mig trygg. Hon var lättillgänglig och gav snabb återkoppling och hon är ett självklart val av mäklare för mina framtida försäljningar. Rekommenderas starkt! Läs mer

Carina skrev om Hanna Parwén en del av Notar Hammarby Sjöstad
    Hanna var väldigt proffsig och engagerad och hon höll mig uppdaterad hela tiden. Vi hade vår lägenhet på kommande under en lång tid utan att känna stress av att sälja. När väl säljprocessen startade så gick det hela smidigt hon är väldigt mån om att göra sitt yttersta vilket åxo ledde till bästa resultat. Jag kan varmt rekommendera Hanna och kommer anlita henne igen om det skulle bli aktuellt. Läs mer

Rickard P skrev om Hanna Parwén en del av Notar Hammarby Sjöstad
    Vi sålde vår lägenhet i Hammarbysjöstad, de förväntningar och mål vi satt upp levde verkligen Hanna upp till. Läs mer
  • 2020-04-04

Lin H skrev om Ilirjana Breznica en del av Notar Hammarby Sjöstad
    Ilirjana är mycket engagerad, professionell och socialt kompetent som mäklare. Hon gav tydlig information och är verkligen supertrevlig i sitt bemötande. Som förstagångssäljare upplevde jag att jag fick tydlig information om försäljningsprocessen. Hon gav också mycket snabb återkoppling och besvarade telefonsamtal och meddelanden omedelbart. Ilirjana överträffade absolut mina förväntningar och jag skulle rekommendera henne som mäklare alla dagar i veckan. Min lägenhet blev såld innan visning och jag är supernöjd med slutpriset. Läs mer
    2020-04-04 Ilirjana B svarar Lin H
    Tusen tack Lin för din rekommendation och för ett fantastiskt samarbete!
    /Ilirjana
  • 2020-03-23

Emma G skrev om Hanna Parwén en del av Notar Hammarby Sjöstad
    Detta var min första gång att sälja en bostad, och Hanna har varit så bra under hela processen. Hon har varit tydlig, målinriktad och levererat service utöver förväntan. Jag har känt mig jättetrygg genom hela säljprocessen och kommer varmt rekommendera henne vidare till alla som vill sälja sina bostäder. Läs mer
  • 2020-03-21

Conny Ö skrev om Hanna Parwén en del av Notar Hammarby Sjöstad
    Hanna är mycket professionell, vet hur man driver en affär till ett avslut. Vi har erfarenhet av säkert 15-20 mäklare genom åren vid olika försäljningar under 30 år.
    Hanna ör definitivt en av de allra bästa!

/Conny Örneholm Läs mer

Kristina Ö skrev om Hanna Parwén en del av Notar Hammarby Sjöstad
    Hanna har varit noggrann, alltid återkopplat till oss säljare och hon ger ett säkert intryck! Vi skulle absolut rekommendera Hanna för andra! Läs mer

Mathilda N skrev om Hanna Parwén en del av Notar Hammarby Sjöstad
    Köpt en 1:a. Hanna var väldigt trevlig och tillmötesgående från start vid visning och under hela min "köp-period". Det var mitt första köp av bostadsrätt och jag är väldigt glad för att jag hamnade i trygga händer hos Hanna. Läs mer

Lisa K skrev om Hanna Parwén en del av Notar Hammarby Sjöstad
    Jag har köpt en tvåa i Skärmarbrink. Blev väldigt väl bemött av mäklaren, hon mindes mig från en annan visning flera månader tidigare vilket gjorde att jag kände mig betydelsefull och att hon kändes genuin.
    Det är första gången jag köper så jag hade inga förväntningar utöver att få svar på mina frågor, fick alla besvarade och lite tips utöver det vilket jag uppskattade.
    Har hittills en mycket bra upplevelse av Hanna, hon är ett proffs och hjälpsam. Läs mer
  • 2020-03-18

Peter H skrev om Ilirjana Breznica en del av Notar Hammarby Sjöstad
    Köpt 4a i Johanneshov

Ilirjana är väldigt driftig med fantastiskt korta svarstider på alla frågor. Läs mer
  • 2020-03-13

Fikru M skrev om Ilirjana Breznica en del av Notar Hammarby Sjöstad
    1. Jag har sålt min lägenhet på Etsarvägen 10
    2. Mäklaren var trevlig, engagerande, med hög social kompetente och integritet.
    3. Hon överträffade mina förväntningar genom sitt engagemang, tydlighet och sålde objekt snabbt.
    4. Hon är trevlig. ärlig och villig till att bemöta mina önskemål. Gick extramil att lösa hyresgästernas krav och samordna stylist och annat. Affären blev så enkelt och smärtfri och jag är mer än nöjd. Läs mer
    2020-03-16 Ilirjana B svarar Fikru M
    Stort tack Fikru för dina fina ord och för förtroendet! Det var en ära att få hjälpa dig med försäljningen.
    /Ilirjana
  • 2020-03-12

Marie G skrev om Hanna Parwén en del av Notar Hammarby Sjöstad
    Jag har köpt lägenhet i sjöstan där Hanna var mäklare. Hanna har gjort affären väldigt smidig. Hon är proffsig och återkopplar så fort något händer. Läs mer
  • 2020-03-11

Emelie L skrev om Ehsan Sedagati en del av Notar Hammarby Sjöstad
    Bra bemötande, härlig attityd. Läs mer
  • Ali N

2020-03-09

Ali N skrev om Ehsan Sedagati en del av Notar Hammarby Sjöstad
    Jag har sålt en 2:a i Barkarbystaden genom Ehsan Sedagati på Notar. Hela affären från första mötet till avslut gick som ett schweiziskt urverk. Ehsans engagemang, kunskap samt hans fantastiska förmåga att kommunicera gjorde affären till ett sant nöje.
    Jag fick lägenheten såld till ett marknadsvärde. Trots Ehsans expertis så kände jag mig delaktig i varje beslut som ett bevis på hans lyhördhet.
    Jag rekommenderar Ehsan till alla bostadssäljare som är ute efter en smidig och klanderfri försäljning. Läs mer
  • 2020-02-26

Oliver F skrev om Ilirjana Breznica en del av Notar Hammarby Sjöstad
    Ilirjana var professionell och tydlig i sitt bemötande. Hon levererade över förväntan och var engagerad genom hela processen. Läs mer
  • 2020-02-24

Isak Blomster skrev om Hanna Parwén en del av Notar Hammarby Sjöstad
    "Inför min försäljning var jag mycket noggrann med att jämföra olika mäklare eftersom att det var min första försäljning. Jag letade efter en person med ett stort driv men som också var tydlig och rak i sin kommunikation. Jag träffade fyra olika mäklare som alla har stor lokalkännedom och säljer mycket i mitt område. Valet var för mig inte svårt då jag direkt kände att jag och Hanna kom bra överens och hade samma inställning. Trots mina höga förväntningar på slutpriset var hon mer än villig att kämpa för att nå dit, vilket vi till slut gjorde, efter mycket hårt jobb.
    Jag ångrar inte en sekund att jag valde Hanna Parwén som min mäklare och kommer definitivt att rekommendera henne till mina vänner framöver. 5 av 5!" Läs mer
  • 2020-02-21

Parth M skrev om Ilirjana Breznica en del av Notar Hammarby Sjöstad
    Ett fantastiskt bemötande av supertrevlig engagerad mäklare. Hon tog sig tid både genom en privat visning och snabba besked. Läs mer
  • 2020-02-10

Jessica F skrev om Hanna Parwén en del av Notar Hammarby Sjöstad
    Precis köpt min första lägenhet och hela processen kändes tack vare Hanna väldigt trygg och lugn, trots min egna stress och panik över ett så stort beslut :)

Hennes bemötande redan på första visningen var väldigt proffsigt, lyhört och välkomnande. Läs mer
  • 2020-02-10

Frida L skrev om Hanna Parwén en del av Notar Hammarby Sjöstad
    Blev superbra bemött från första telefonsamtalet till sista mötet och jag kände mig verkligen trygg med Hanna som min mäklare! Läs mer
  • 2020-01-22

Zacke B skrev om Ilirjana Breznica en del av Notar Hammarby Sjöstad
    Ilirjana utförde mer än bara försäljningen, hon ställde upp med iordningställande av lägenheten samt hjälpte till med praktiska saker. Det uppskattades högt av en förälder med tidsbrist.

Hon gav kontinuerligt uppdatering om hur arbetet med försäljningsprocessen fortlöpte. Hon var alltid tillgänglig och positiv.

Jag rekommenderar Ilirjana Breznica om ni önskar en smidig försäljning. Läs mer
  • 2019-12-13

Ola S skrev om Ehsan Sedagati en del av Notar Hammarby Sjöstad
    Ehsan, är en mycket professionell och skicklig mäklare. Han hjälpte till att på ett mycket smidigt sätt få min lägenhet såld till ett bra pris och med en nöjd köpare. Jag kan varmt rekommendera Ehsan och hans kollegor på Notar! Läs mer
  • 2019-12-11

Sofia O skrev om Hanna Parwén en del av Notar Hammarby Sjöstad
    Köpt lägenhet.
    Jag tycker att Hanna har varit mycket bra, lätt och snabb att få tag på, vilket har varit skönt då det är första gången jag är lägenhetsköpare och därför är lite extra nervös. Läs mer
  • 2019-12-05

Karin L skrev om Isak Blomster en del av Notar Hammarby Sjöstad
    Jag har sålt en bostad i Hammarby sjöstad. Bemötandet var proffsigt. Mycket nöjd. Läs mer
  • 2019-12-03

Isolde B skrev om Hanna Parwén en del av Notar Hammarby Sjöstad
    Professionell och bra mäklare. Läs mer
  • 2019-12-01

Karin L skrev om Ehsan Sedagati en del av Notar Hammarby Sjöstad
    Jag har köpt en 3:a i Hammarby Sjöstad.
    Var på visning den 24/11 och skrev kontrakt den 28/11. Mycket trevlig och proffsig mäklare. Fick förtroende för mäklaren. Hella processen gick smidigt.
    Mycket nöjd. Läs mer
  • 2019-11-27

Johan M skrev om Hanna Parwén en del av Notar Hammarby Sjöstad
    Sålt en 3a i Hammarby Sjöstad.
    Hanna är en professionell mäklare som inger stort förtroende och ett trevligt bemötande. Hon var lättillgänglig och återkommer snabbt med bra svar på frågor. Skulle varmt rekommendera Hanna som mäklare. Läs mer
  • 2019-11-18

Sam G skrev om Ilirjana Breznica en del av Notar Hammarby Sjöstad
    Utsökt mäklararbete när det gäller försäljningen av vår bostadsrätt. Rätt värdering, snabbt agerande och vänligt bemötande. Ger ett mycket säkert intryck. Läs mer
  • 2019-11-16

Peter B skrev om Hanna Parwén en del av Notar Hammarby Sjöstad
    Hanna var duktig på att göra reklam för sig själv och visade tydligt att hon ville sälja lägenheten. Det blev inte så lätt som vi tänkt men det löste sig till slut. Läs mer
  • 2019-11-14

Camilla H skrev om Ilirjana Breznica en del av Notar Hammarby Sjöstad
    Vi fick bråttom att sälja vår bostad och fick snabb och professionell hjälp av Ilirjana. Styling och fotografering ordnades på studs. Hon höll oss hela tiden uppdaterade och arbetade hårt för att vi skulle få ett bra pris. Vi var överraskade över hur lätt allt flöt på. Bostaden såldes till ett pris över förväntan. Ilirjana har ett trevligt och proffsigt sätt att bemöta en som kund. Vi är jättenöjda med kontakten med henne och försäljningen. Läs mer
  • 2019-11-14

Aksel N skrev om Ilirjana Breznica en del av Notar Hammarby Sjöstad
    Mycket professionell och köparen och säljaren var alltid prio ett. Lätt att kommunicera med och hjälpte till snabbt och effektivt. Läs mer
  • 2019-11-09

Isabelle A skrev om Ilirjana Breznica en del av Notar Hammarby Sjöstad
    - Köpt bostadsrätt.
    - Snabba svar och bra information av mäklaren innan, efter och i samband med köpet.
    - Ilirjana har varit väldigt hjälpsam och bra på alla sätt! :) Läs mer
  • 2019-11-06

Dennis L skrev om Isak Blomster en del av Notar Hammarby Sjöstad
    Jag har sålt min lägenhet och blev bemött väldigt bra. Han uppfyllde mer än mina förväntningar. Läs mer
    Isak Blomster gillar detta
  • 2019-11-01

Martin E skrev om Hanna Parwén en del av Notar Hammarby Sjöstad
    Hanna var engagerad, professionell och hade ett bra bemötande genom hela processen. Vi skulle varmt rekommendera henne vidare! Läs mer
  • 2019-10-31

Hans A skrev om Isak Blomster en del av Notar Hammarby Sjöstad
    Bra bemötande av Mäklaren och ett snabbt hanterande av min förfrågan vilket jag uppskattar. Läs mer
  • 2019-10-29

Klas T skrev om Isak Blomster en del av Notar Hammarby Sjöstad
    Jag har sålt en 3 rums lägenhet i Hammarby Sjöstad, med första parkett till Hammarby kanal.

Lägenheten var/är väldigt unik, Isak och jag beslutade att vi borde hantera den med varm hand. Det innebar att inför fotografering och filmning används stylister för att visa lägenhetens fulla potential för hugade spekulanter. Isak tog hand om allt runt omkring, vilket innebar att jag själv inte behövde lägga ner tid som inte fanns på försäljningen.

Lägenheten blev väldigt bra/snygg och bilderna var verkligen fina. Min uppfattning var att denna lägenhet borde leda till ett bra försäljningsvärde, vilket även blev fallet...

Dessutom såldes lägenheten innan visning och faktiskt på en dag, vilket gjorde min resa väldigt enkel.

Jag rekommenderar Isak det varmaste, dels såklart för framgången att överträffa vår målbild på pris, men även på det smidiga sätt som försäljningen utfördes på. Isaks bra sociala egenskaper medförde att allt gick smärtfritt för mig, men även vid överlämnandet av lägenheten till nya ägare.

Stort Tack!

Klasse Läs mer
    2019-11-04 Isak Blomster svarar Klas T
    Stort tack för ett bra samarbete och en fin rekommendation. Det var en ära att få förmedla din Sjöstadspärla!
  • 2019-10-29

Elin B skrev om Hanna Parwén en del av Notar Hammarby Sjöstad
    Hanna sålde vår trea i Sjöstan. Hon har varit mycket lätt att samarbeta med, alltid tillgänglig och hade alltid svar på alla våra frågor på ett professionellt sätt, lämnade inga detaljer åt slumpen. Vi är verkligen nöjda. Vi kan varmt rekommendera henne till alla som letar en pålitlig mäklare! Läs mer
  • 2019-10-23

Jennie B skrev om Hanna Parwén en del av Notar Hammarby Sjöstad
    Sålt en 3a. Bemötte oss personligt och var lyhörd på våra tankar med försäljningen. Hanna gjorde snabba uppföljningar från första dagen till sista.
    Flexibel med försäljkingaupplägg.
    Proffsig,verkar trivas med det hon gör.
    Vi upplevde att Hanna gjorde så gott hon kunde för att komma så nära vår "drömförsäljning" hon jobbade in i det sista,hade en privat visning några timmar innan kontraktskrivandet. Läs mer
  • 2019-10-23

Ikuho K skrev om Hanna Parwén en del av Notar Hammarby Sjöstad
    We appreciate her effort assisting us with explaining everything in English. It is very hard to find an apartment especially for foreigners like us here in Stockholm, so we feel lucky to meet such kind and helpful person. Läs mer
  • Els-Maj E

2019-10-23

Els-Maj E skrev om Hanna Parwén en del av Notar Hammarby Sjöstad
    Fint bemötande, proffsig och lyhörd mäklare Läs mer
  • 2019-10-22

Sainabou A skrev om Hanna Parwén en del av Notar Hammarby Sjöstad
    Hanna Är en Otroligt Fin och Mänsklig Människa, med Stor förståelse för det vardagliga familjelivet. Försäljningen skötte Hanna med fingertoppskänsla. Stort Tack. Läs mer
Ehsan Sedagati
Hanna Parwén