Notar Hammarby Sjöstad

Notar Hammarby Sjöstad

Låt oss på Notar bli din mäklare i området kring Hammarby Sjöstad och Johanneshov!

Vi på kontoret på Hammarby allé har bred lokalkännedom och lång erfarenhet av både mäklartjänster, området och de flesta föreningar häromkring. Vare sig du är på gång att köpa eller sälja en bostad kan du alltid kontakta oss för att få kompletta mäklartjänster skräddarsydda efter just dina behov.

På vår hemsida kan du dessutom få en kostnadsfri värdering av bostaden. Välkommen att kontakta oss så hjälper vi till med bostadsaffären!

Läs vad 561 kunder tycker om Notar Hammarby Sjöstad 2

• köpte sin lägenhet med hjälp av Ilirjana Breznica  en del av Notar Hammarby Sjöstad
    2022-08-04 Verifierad kund
    Fått all hjälp jag behövt, extremt snabba svar, toppennöjd
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Ehsan Sedagati en del av Notar Hammarby Sjöstad
    • Hammarbyhöjden/Kärrtorp
    2022-08-03 Verifierad kund
    Ehsan hjälpte oss både med köp och sälj av bostad. I båda affärerna hade han ett väldigt proffsigt bemötande och var lyhörd till våra förväntningar. Han gav en kontinuerlig återkoppling och hade ett gott engagemang. Vi kan stolt rekommendera Ehsan.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Ilirjana Breznica  en del av Notar Hammarby Sjöstad
    2022-07-15 Verifierad kund
    Jag är mycket nöjd med Ilirjana som tog över försäljningen med mycket kort varsel. Trots oroliga tider med en vikande marknad och mitt i sommarsemestrarna skapade hon på kort tid stort intresse för lägenheten med välbesökt visning och ett bra slutpris efter en budgivning med flera potentiella köpare. Ilirjana var under hela processen mycket professionell, tydlig och driven. Allt var också mycket smidigt."
    • Hammarbyhöjden - Johanneshov
    2022-07-09 Verifierad kund
    Hanna var otroligt kompetent, trevlig och lätt att ha att göra med.
    Hon gav oss många värdefulla tips under processen och vi kände oss väldigt trygga med henne som mäklare.
    / Maja
    • Gullmarsplan - Johanneshov
    2022-06-24 Verifierad kund
    Proffsig, effektiv och trevlig.
    • Gullmarsplan - Johanneshov
    2022-06-23 Verifierad kund
    Jag har fått superbra hjälp av Ehsan under min lägenhetsförsäljning, alltid ett trevligt bemötande och snabb återkoppling! Rekommenderas!
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Ehsan Sedagati en del av Notar Hammarby Sjöstad
    2022-06-16 Verifierad kund
    Fantastiskt engagerad och trevlig.
    Hjälpsam och snabb ned återkoppling.
    Rekommenderas starkt.
    • Trångsund
    2022-06-16 Verifierad kund
    Öppet, enkelt och smidigt. Det var viktigare för mig att ha banken helt med mig innan vi skrev överlåtelse mindre viktigt för Ehsan 😊
    Vill att Eghsan säljer min lägenhet vilket säger det mesta.
    • Trångsund
    2022-06-16 Verifierad kund
    Han är en seriös och pålitlig mäklare någonsin jag har träffat.

Han är en guld klippa!
    2022-06-06 Verifierad kund
    Hon gjorde ett utmärkt jobb, speciellt i slutet av affären och agerade verkligen professionellt i dialogen mellan säljare och köpare.
    2022-05-30 Verifierad kund
    Mycket saklig, proffesionell och tillmötesgående. Hon är trevlig och lätt att prata med
    2022-05-30 Verifierad kund
    Hanna är en fantastiskt mäklare på alla sätt. Hon gör det lilla extra för att bemöta sina kunder på ett professionellt och trevligt sätt, och får en att känna sig väldigt trygg genom hela processen.
    Vi är väldigt nöjd över både vårt val av mäklare samt av utgången av vår försäljning.
    2022-05-28 Verifierad kund
    Vi är väldigt nöjda med mäklaren.
    2022-05-01 Verifierad kund
    Mäklaren har uppfyllt alla mina önskemål och krav och har skött allting väldigt bra
    • Globen - Johanneshov
    2022-04-30 Verifierad kund
    Illirjana höll mig uppdaterad om allt som pågick under hela processen, det kändes väldigt tryggt med henne som min mäklare!
    2022-04-24 Verifierad kund
    Fantastiskt trevlig och välinformerad om lägenheten och området.

Ilirjana fick vårat köp att kännas tryggt och alla papper enkla att förstå.

Dagen vi säljer lägenheten kommer vi absolut kontakta Ilirjana!
    • Telefonplan
    2022-04-22 Verifierad kund
    Jag har varit väldigt nöjd med att jag valde mäklaren Illirjana! Trevlig, proffsig och otroligt lätt att samarbeta med under hela processen. Affären gick dessutom väldigt snabbt och lätt för både mig och köparen.
    Kan absolut rekommendera Illirjana vid försäljning av bostad.
    • Globen - Johanneshov
    2022-04-18 Verifierad kund
    Effektiv, tät kontakt, tillmötesgående! Gjorde allting enklare och smidigare trots helgdagar m.m!
    2022-04-09 Verifierad kund
    Hanna gjorde ett toppenjobb! Bra bemötande och hjälpsam vid frågor.
    • Barkarbystaden
    2022-04-07 Verifierad kund
    Bästa mäklaren i Stockholm 👍👌
    2022-03-30 Verifierad kund
    Bra bemötning och hjälpsam vid frågor.
    • Arenastaden
    2022-03-30 Verifierad kund
    En bra bemötande och en snabb och smidig bostadsaffär
    2022-03-28 Verifierad kund
    Tillgänglig, löpande information. Realistisk
  • Peter F
    köpte sin lägenhet med hjälp av Hanna Parwén en del av Notar Hammarby Sjöstad
    2022-03-27 Verifierad kund
    Jättebra och lätt att ha och göra med. Gjorde en snabb, smidig och okomplicerad affär mha Hanna.
    2022-03-11 Verifierad kund
    jobbade stenhårt, och hon fick till ett snabbt avslut som vi var nöjda med.
    • Hammarbyhöjden-Johanneshov
    2022-03-05 Verifierad kund
    Jag är supernöjd med Hanna, kände alltid att jag kunde ringa och prata om jag ville bolla några tankar om lägenheten, fick också mycket info hela tiden vilket var skönt att vara uppdaterad på vad som händer! Väldigt driven, positiv, proffsig och ställde verkligen upp på det där extra som underlättade för mig jättemycket! Skulle varmt rekommendera Hanna i framtiden!
    2022-03-01 Verifierad kund
    Hanna är proffsig och kunnig.
    2022-02-23 Verifierad kund
    Hanna viser stor profesjonalitet, og er veldig rask med gode tilbakemeldinger. Fikk solgt før visning takket være hennes gode kjennskap til markedet, og evne til å finne kjøper i sitt nettverk av potensielle kjøpere.
    2022-02-21 Verifierad kund
    Vi hade kontakt redan 3 år före försäljningen.
    Hon har hjälpt mig med värderingar under tiden. Jag är jättenöjd.
    2022-02-21 Verifierad kund
    Träffade Hanna på en visning och blev sedan tipsad om min nyinköpta lägenhet. Kunde snabbt få in en förhandsvisning och drygt 24 h efter visning hade vi ett signat avtal. Väldigt trevlig och kunnig!
    • Johanneshov Skärmarbrink
    2022-02-21 Verifierad kund
    Hon bemötte mig mycket bra då ja sen tidigare haft dålig erfarenhet av Notar men hon vände mig o hon gjorde ett kanon jobb.

Hon uppdaterade mig ordentligt o med bra info osv
    Topp betyg
    2022-02-21 Verifierad kund
    Hanna is amazing to work with. She is very professional and also flexible where flexibility was needed, such when it was necessary to schedule and reschedule the viewing She is very knowledgeable and always responds to my texts and emails quickly., It is a pleasure to work with her and I would highly recommend Hanna to anyone looking for a great real estate broker!
    2022-02-10 Verifierad kund
    Väldigt trevligt bemötande, kunnig och lätt att kommunicera med
  • Monica Cecilia R
    sålde sin lägenhet med hjälp av Hanna Parwén en del av Notar Hammarby Sjöstad
    • Hammarbyhöjden/Johanneshov
    2022-02-09 Verifierad kund
    Hanna har varit den perfekta mäklaren under min försäljning. Hon är enkel att kommunicera med, kommer med bra input och har varit lätt att få tag i.

Hon levde upp till mina förväntningar och mer därtill!
    • Vasastan/Birkastan
    2022-02-03 Verifierad kund
    Vi är verkligen jättenöjda med Ehsan och kunde inte haft en bättre mäklare i vår försäljning. Tryggt, enkelt, problemfritt och ett slutresultat över förväntan. Rekommenderar varmt Ehsan!
    • Vasastan/Birkastan
    2022-02-01 Verifierad kund
    Vi har inget annat än gott att säga om Ehsan. Från ett bra första intryck till ett väldigt professionellt bemötande under hela processen. 5/5!
    • Bandhagen
    2021-12-17 Verifierad kund
    Väldigt professionellt bemötande och service som ledde till köp av lägenhet! Kommer absolut rekommendera Ilirjana Breznica.
    • Bandhagen
    2021-12-08 Verifierad kund
    Hon var framförallt flexibel då hon med kort varsel ordnade fram ett privatvisning. Trevlig och genuin framtoning utan de klassiska smöriga säljarklicheerna.
    2021-12-07 Verifierad kund
    Ilirjana är en stjärna! Hennes lugn och proffsiga stil ger ett bra intryck både som köpare och säljare! Rekommenderar stark henne!
  • Freja Alexandra H
    2021-11-23 Verifierad kund
    Ilirjana är proffsig, smidig, tydlig, trevlig, snabb och har under både köp och försäljning kunnigt väglett oss genom hela processen. Bostadsaffärer kan ju tära på psyket men rätt mäklare gör det så mycket enklare. Mina varmaste rekommendationer!
    • Hammarbyhöjden/Johanneshov
    2021-11-16 Verifierad kund
    Hanna gav från första stund sett trevligt, seriöst och påläst intryck. Hon var noggrann och jag kände stort förtroende för henne. Hon skötte allt smidigt och uppdaterade mig under försäljningens gång. Jag skulle absolut rekommendera Hanna som mäklare!
    2021-11-10 Verifierad kund
    Så grymt bra och trevlig mäklare. llirjana sålde min lägenhet och lyckades så bra. Är supernöjd med henne
    /petter
    • Johanneshov/Gullmarsplan
    2021-11-03 Verifierad kund
    Bra bemötande, förväntningen var att jag skulle få sålt och det fick jag
    2021-10-27 Verifierad kund
    Har varit mycket hjälpsam under hela processen.
    2021-10-27 Verifierad kund
    Hanna gav mig både ett otroligt varmt och trevligt bemötande och samtidigt en trygg, professionell och stabil affär. Hon sätter kunden i fokus och har ett servicetänk utöver det vanliga. Hon kom med smarta tips och råd under resans gång och gjorde dessutom en otroligt fin annons som ledde till att många kom på visningen!
    Jag kan varmt rekommendera Hanna på Notar i Hammarby Sjöstad.
    • Johanneshov/Skärmarbrink
    2021-10-27 Verifierad kund
    Bra mäklare! Hon gjorde sitt bästa för att vi ska få ett önskevärt slutpris :)
    2021-10-25 Verifierad kund
    Väldigt trevlig, tydlig och förklarade varje steg väldigt tydligt och enkelt.
    Snabb i återkoppling och får svar på frågor jag hade.
    Väldigt nöjd!
    2021-10-24 Verifierad kund
    Mycket trevligt bemötande.
    Hanna nådde inte riktigt upp till vårt mål avs pris, men nästan. Allt gick smidigt och Hanna kommunicerade ofta och bra. Hanna var lätt att nå, vilket jag uppskattar.
    Vi köpte stylisthjälp vilket jag tror var bra. Själva stylingen var bra, men stylisten/ mäklaren lämnade många saker utan tillsyn på uteplatsen, böcker blev våta 8 rgnet och blommor blåste omkull. Det såg slarvigt och lite konstigt ut.

Annars allt bra!
    • Johanneshov/Gullmarsplan
    2021-10-24 Verifierad kund
    Ilirjana visade ett både professionellt och mycket personligt bemötande redan vid mitt första besök med henne, och eftersom jag är bosatt utomlands, så hjälpte detta till i vårt samarbete med försäljningen av min bostad.

Jag blev både förvånad och tacksam över hur kvickt bostaden blev stylad, utannonserad och såld och jag blev också positivt förvånad över slutpriset.

Så, för att sammanfatta, så är jag mer än nöjd med valet av Ilirjana för försäljningen av min bostad.
    2021-10-13 Verifierad kund
    Ilirjana is very driven and has a great personality. She has an amazing energy and is dedicated to reach the best possible outcome for your sale. In addition to this, she has showed great attention to detail when it comes to preparing everything as well as always taking the time to explain everything to us and to always keep us updated.

We felt very relaxed with her and there was no doubt for us that she will do everything she can do deliver the best possible outcome.