Notar Hammarby Sjöstad

Notar Hammarby Sjöstad

Låt oss på Notar bli din mäklare i området kring Hammarby Sjöstad och Johanneshov!

Vi på kontoret på Hammarby allé har bred lokalkännedom och lång erfarenhet av både mäklartjänster, området och de flesta föreningar häromkring. Vare sig du är på gång att köpa eller sälja en bostad kan du alltid kontakta oss för att få kompletta mäklartjänster skräddarsydda efter just dina behov.

På vår hemsida kan du dessutom få en kostnadsfri värdering av bostaden. Välkommen att kontakta oss så hjälper vi till med bostadsaffären!

Läs vad 465 kunder tycker om Notar Hammarby Sjöstad

• 2020-12-01

Theodor Å skrev om Hanna Parwén en del av Notar Hammarby Sjöstad
    Hanna hjälpte mig att sälja min etta, under processen fanns hon alltid tillgänglig för frågor och det märktes att hon ansträngde sig för att affären skulle skötas så bra som möjligt. Hanna hade mitt fulla förtroende och var ett mycket gott stöd under försäljningen, jag ger henne mina varmaste rekommendationer. Läs mer
  • 2020-11-30

Matilda R skrev om Hanna Parwén en del av Notar Hammarby Sjöstad
    Jag har köpt en bostadsrätt i Hammarbyhöjden som Hanna tipsade mig om. Hanna var väldigt tydlig och lugn vilket kändes mycket tryggt för mig som förstagångsköpare. Sammanfattningsvis var det en jättebra upplevelse! Läs mer
  • Björn K

2020-11-30

Björn K skrev om Ehsan Sedagati en del av Notar Hammarby Sjöstad
    Han är en slagkraftig mäklare och dessutom en offensiv mäklare med en tydlig strategi för själva upplägget av säljprocessen. Han har ett proffsigt team som inte lämnar något åt slumpen. Har ett öga för detaljer så som ljussättning val av fotograf och stylist. Tillsammans med övrig personal kan jag varmt rekommendera notar, min lägenhet såldes på 6 dagar med en prisökning på ca 13 procent. Notar i Hammarby Sjöstad är de vinnande laget enligt mig. Tack för en bra affär önskar en nöjd kund / Björn Läs mer
  • 2020-11-14

Lars L skrev om Notar Hammarby Sjöstad
    Bra kille, köpt lägenhet av honom alldeles för dyrt, hoppas han säljer min lika dyrt. Läs mer
  • 2020-11-05

Luis C skrev om Notar Hammarby Sjöstad
    Isak was extremely helpful during the process of visiting and buying the apartment, especially considering he had to translate into English for me. I really appreciated it. Läs mer
  • 2020-11-04

Robin S skrev om Notar Hammarby Sjöstad
    Sålde vår lägenhet med Isak som var en lyhörd och effektiv mäklare. Läs mer
  • 2020-11-04

Felix M skrev om Hanna Parwén en del av Notar Hammarby Sjöstad
    Hanna har agerat väldigt professionellt under hela försäljning och kommer använda mig av henne igen vid framtida försäljningar. Läs mer
  • 2020-11-02

Miguel Angel C skrev om Notar Hammarby Sjöstad
    Jag köpte en lägenhet om 48 kvm. Isak organiserade in privatvisning åt mig, vilket ledde till att jag köpte lägenheten. Mycket professionell och vänlig! Läs mer
  • 2020-10-24

Eddie H skrev om Ilirjana Breznica en del av Notar Hammarby Sjöstad
    Jag är köpare av en 4,5 rummare i sjöstaden. Ilirjana var ytterst professionell hela processen och väldigt trevlig. Hon var tillgänglig hela tiden och svarade snabbt på frågor i alla kanaler.
    Jag önskade en snabb och smidig affär då jag spenderat alldeles för mycket tid på visningar och budgivning på sistone när vi nu bestämt oss för skilsmässa. Ilirjana överträffade mina förväntningar och såg till att allt flöt på smidigt. Kan varmt rekommendera henne och Notar i framtiden. Om jag någon gång säljer min bostad så skulle jag enkelt kunna tänka mig anlita Ilirjana. Läs mer
  • 2020-10-22

Ann-sofie H skrev om Ilirjana Breznica en del av Notar Hammarby Sjöstad
    Jag är mycket nöjd med Ilirjana som mäklare. Hon är proffsig och engagerad och jag fick min lägenhet såld inom 5 dagar. Jag kan varmt rekommendera henne. Läs mer
  • 2020-10-19

Pär J skrev om Ehsan Sedagati en del av Notar Hammarby Sjöstad
    Sålt lgh på Söder.
    Mäklaren var trevlig, proffsig och engagerad.
    Försäljningen uppfyllde våra förväntningar. Läs mer
  • 2020-10-16

Borna A skrev om Ilirjana Breznica en del av Notar Hammarby Sjöstad
    Trevlig, snabbt agerande och ärlig. Läs mer
  • 2020-10-14

Emelie L skrev om Notar Hammarby Sjöstad
    Isak sålde vår lägenhet på Sickla Kanalgata för en vecka sedan. Vi är imponerade av hans sätt att jobba. Han är målmedveten, proffsig, tillgänglig, tydlig, noggrann, trevlig och social. Han har alla egenskaper vi önskar av en mäklare och skulle rekommendera honom till alla som ska köpa eller sälja en lägenhet. Läs mer

Patricia M skrev om Ilirjana Breznica en del av Notar Hammarby Sjöstad
    Efter en mängd visningar hittade vi ett objekt som vi föll för - vår första bostadsrätt. Även om det är vår första affär har vi träffat många mäklare under resan. Ilirjana stack ut genom stort engagemang, förståelse och såg alltid till vårt behov. Vi gillade också hennes ärliga approach - hon försökte aldrig gissa sig fram till ett svar utan tog reda på fakta. Vi är säkra på att hon kommer förbli framgångsrik i hennes karriär som mäklare men vi vill ändå ge henne våra fulla rekommendationer. Läs mer

Louise L skrev om Notar Hammarby Sjöstad
    Sålde min lägenhet och fick väldigt bra hjälp från Isak hela tiden. Jag är super nöjd! Läs mer
    2020-10-08 Isak Blomster svarar Louise L
    Stort tack för en fin rekommendation, Louise! Och tack för förtroendet att få sälja din fina lägenhet :)

Philip C skrev om Ilirjana Breznica en del av Notar Hammarby Sjöstad
    Professionell service från visning till avslut. Alltid tillgänglig när frågor uppstår! Läs mer
  • 2020-10-04

Felix F skrev om Ehsan Sedagati en del av Notar Hammarby Sjöstad
    Dryg attityd, satte ut ett lockpris på lägenheten och ingen förståelse för köparens önskemål. Han var orsaken till att vi inte lade ett högre bud på lägenheten. Läs mer
    2020-10-04 Ehsan S svarar Felix F
    Hej Felix,

Jag uppskattar verkligen kritik, men rena lögner och saker som hittas på är verkligen svårt att bemöta på annat sätt än nedan. Att kalla dig dryg vore en underdrift i sammanhanget.

Du har för det första inte yppat ett ord av missnöje under hela processen, sedan har du ju i och för sig inte ens vågat möta min blick när jag tilltalat dig så det kanske finns ett samband där.

Ditt påstående avseende lockpris kontra att ni hade kunnat buda mer om jag inte hade varit mäklare är aningen motsägelsefullt. Lägenheten steg 300 000kr, dvs 7% på tre budgivare. Sedan tog ju jag in ert lånelöfte och enligt det så översteg ert sista bud ert lånelöfte så ni betalade ju maximalt i förhållande till det iallafall.

Men jag förstår att kritiken är missriktad då säljaren lämnade en, enligt er, sliten lägenhet med trasig vinkyl och golv som behövde slipas vilket ni tydligen inte kunnat reda ut.

Och min hjälp betackade ni er därtill så ytterligare ansträngningar kändes förgäves.
  • 2020-10-03

Daiva G skrev om Ehsan Sedagati en del av Notar Hammarby Sjöstad
    Vi har både köpt och såld lägenheter med Ehsans hjälp. Otroligt nöjda med hans arbete: trevlig, kompetent och duktig mäklare! Läs mer
  • 2020-10-02

Nicole S skrev om Ehsan Sedagati en del av Notar Hammarby Sjöstad
    Ehsan hjälpte oss med både köpet och försäljningen av vår förra lägenhet. Han hjälpte oss hela vägen genom snårskogen av papper och fick processerna att kännas enkla.

Ehsan är rak, ärlig och otroligt hjälpsam. Vi skulle verkligen rekommendera honom. Läs mer
  • 2020-09-27

Joachim G skrev om Notar Hammarby Sjöstad
    Under september hjälpte Isak mig att sälja min lägenhet på Östermalm. Isak levererade väl över förväntningarna under hela processen.

Jag hade begränsat med tid men Isak tog hand om allt inkl. stylingen på ett väldigt effektivt och professionellt sätt. Han var väldigt engagerad i processen och tog sig tid att svara på alla mina frågor samt hjälpa mig med de olika sakerna som kommer upp i en lägenhetsförsäljning.

Marknadsföringen blev väldigt bra vilket resulterade i att vi fick ett slutpris som också översteg förväntningarna.

För att sammanfatta är jag mycket nöjd och kan varmt rekommendera Isak! Läs mer
  • 2020-09-24

Felix K skrev om Notar Hammarby Sjöstad
    Isak jobbade på som ett ångtåg från dag 1 med försäljningen av min lägenhet.
    Han var otroligt driven och villig att göra det där extra för att få fart på budgivningen och intressenterna. Kommunikationen var kanon med konsekventa uppdateringar och lyhördhet från Isaks sida.
    Jag är mycket nöjd med Isaks insats och hela försäljningsprocessen. Hade varmt rekommenderat Isak åt vänner och bekanta utan att tveka det minsta på att han kommer göra ett bra jobb oavsett objekt eller marknad. Läs mer
  • 2020-09-24

Svante J skrev om Ehsan Sedagati en del av Notar Hammarby Sjöstad
    Vi har sålt en bostadsrätt på 90 kvm i Hammarby sjöstad. Lägenheten har extremt bra utsikt över kanalen med stor balkong i väst och västläge mot kanalen och ytterligare en stor balkong mot söder. För oss var det viktigt att nå ut till så många potentiella köpare som möjligt för att få rätt pris. Ehsan var med sin erfarenhet väldigt bestämd med vad som behövde göras och vi fick med hans hjälp flest besök på Hemnet och vi fick även hela 7 anbudsgivare. Vi är mer än nöjda med kontraktssumman och det som var extra skönt var att köparen också var väldigt nöjd. Ehsan skötte kontraktsskrivningen på ett genomtänkt sätt i dessa pandemitider. Läs mer
  • 2020-09-23

Johan F skrev om Hanna Parwén en del av Notar Hammarby Sjöstad
    Hanna har varit jättetrevlig och närvarande i hela processen. Detta är mitt första bostadsköp så det känns viktigt med ngn som man kan bolla med och som inger trygghet. Läs mer
  • 2020-09-23

Carl W skrev om Hanna Parwén en del av Notar Hammarby Sjöstad
    Bra bemötande, mycket hjälpsam och håller en ständigt uppdaterad under hela säljprocessen. Läs mer
  • 2020-09-21

Donna W skrev om Ehsan Sedagati en del av Notar Hammarby Sjöstad
    Trygg och bra mäklare som värnar om bemötandet med kunden. Läs mer
  • 2020-09-21

Ke Z skrev om Ilirjana Breznica en del av Notar Hammarby Sjöstad
    Vi har haft ett väldigt bra samarbete med Ilirjana. Hon har haft ett professionellt och trevligt bemötande från start, lyssnat och tagit till sig våra åsikter. Vi har haft en bra kommunikation emellan men den blev en aning inflexibel när vi meddelade om att vi inte ville ha styling men det gick också bra till slut. Vi hade som krav att sälja lägenheten för minst 4.2. Ilirjana jobbade hårt och lyckades inom kort tid hitta en köpare som matchade våra krav. Vi är mycket nöjda med vår kontakt med Ilirjana. Läs mer
  • 2020-09-20

Mårten D skrev om Ilirjana Breznica en del av Notar Hammarby Sjöstad
    Jag är super nöjd med helheten. Ilirjana är en mycket proffesionell mäklare som samarbetar med duktig fotograf och inredningsfirma.
    Hon var alltid tillgänglig vid frågor och höll mig informerad. Hon satte rätt förväntning på kronan. Läs mer
  • 2020-09-14

Oscar T skrev om Notar Hammarby Sjöstad
    Alert, intresserad och professionell. Rekommenderar varmt Isak. Läs mer
  • David K

2020-09-13

David K skrev om Ilirjana Breznica en del av Notar Hammarby Sjöstad
    Iljana är en fantastiskt driven och skarp mäklare. Blev professionellt bemött från dag ett och kontinuerligt informerad om process och status under försäljningsprocessen. Hon jobbar stenhårt, effektivt och målmedvetet.

Jag har aldrig varit med om att det kommit så många intressenter till en lägenhetsförsäljning (över 31 st par) vilket vittnar om hennes förmåga att bemöta intressenter men också lyfta fram rätt saker i ett försäljningsobjekt samtidigt som hon arbetar med rätt personer (fotograf, styling m.m).

Ilirjana har mina varmaste och bästa rekommendationer till er som ska sälja er bostad! :) Läs mer
  • 2020-09-12

Elina R skrev om Notar Hammarby Sjöstad
    Isak var mycket tillmötesgående och styrde upp en snabb affär där både jag och säljaren var nöjda tillslut! Läs mer
  • 2020-09-05

Erik A skrev om Ilirjana Breznica en del av Notar Hammarby Sjöstad
    Köpte en bostadsrätt, mycket bra kontakt och ville få till det bästa för båda parter. Läs mer
  • 2020-09-05

Martin P skrev om Ilirjana Breznica en del av Notar Hammarby Sjöstad
    Sålt lägenhet och kontaktade Ilirjana på rekommendation. Blev professionellt bemött från första mötet och kände att Ilirjana arbetade för mig. Höll mig uppdaterad under hela processen. Kan varmt rekommendera Ilirjana för din bostadsaffär. Läs mer
  • 2020-08-29

Ninos S skrev om Ilirjana Breznica en del av Notar Hammarby Sjöstad
    Det var dags att sälja min första lägenhet, nervös och osäker var jag självklart. Men från första mötet med Ilirjana till försäljningen så har Ilirjana varit tydlig med all information jag behövde veta och hennes kommunikation före och under pågående försäljning har varit fantastiskt! Läs mer
  • 2020-08-24

Albin H skrev om Ehsan Sedagati en del av Notar Hammarby Sjöstad
    Ehsan var lätt att kommunicera med och proffsig. Jag skulle varmt rekommendera honom. Läs mer
  • 2020-08-24

Mattias F skrev om Ehsan Sedagati en del av Notar Hammarby Sjöstad
    Grym och seriös mäklare. Ordning och reda från första sekund till att affären är klar. Hjälpt mig att sälja två lägenheter med lysande resultat Läs mer
  • 2020-08-21

Pia N skrev om Ehsan Sedagati en del av Notar Hammarby Sjöstad
    Stort engagemang och professionell. Läs mer
  • 2020-08-16

Iman S skrev om Hanna Parwén en del av Notar Hammarby Sjöstad
    Trevlig, noggrann och hjälpsam. Läs mer
  • 2020-08-16

Katarina B skrev om Hanna Parwén en del av Notar Hammarby Sjöstad
    Mycket trevligt bemötande och bra tips samt utmärkt återkoppling under säljprocessen av min lägenhet. Läs mer

Isabelle Ö skrev om Hanna Parwén en del av Notar Hammarby Sjöstad
    Hanna har hjälpt mig och min man att sälja en 3:a i Hammarbyhöjden.
    Var många sällskap på visningen plus att Hanna fick in fler sällskap på två extravisningar som sen resulterade i en riktigt bra budgivning. Vi är supernöjda med Hannas bemötande, lyhördhet och hennes nytänkande. Läs mer

Joakim S skrev om Ehsan Sedagati en del av Notar Hammarby Sjöstad
    Överträffade våra förväntningar. Gjorde ett fantastiskt jobb. Proffsig, ödmjuk och kunnig Läs mer

Peter Ö skrev om Hanna Parwén en del av Notar Hammarby Sjöstad
    Det var väldigt tryggt att sälja med Hanna! Bra tips och råd i samband med vår försäljning av lägenheten. Läs mer

David J skrev om Hanna Parwén en del av Notar Hammarby Sjöstad
    Hanna var hjälpsam och svarade alltid snabbt på mejl och sms. Läs mer

Lena K skrev om Hanna Parwén en del av Notar Hammarby Sjöstad
    Köpt bostadsrätt vid Hammarbyhöjden.
    Bemöttes av kunskap och tydlighet, alltid snabb återkoppling.
    Skulle rekommendera henne. Läs mer
  • 2020-07-19

Niklas Martin I skrev om Hanna Parwén en del av Notar Hammarby Sjöstad
    Väldigt trevlig och kompetent, sålde lägenheten till det prisen hon sa, rekommenderas! Läs mer
  • 2020-07-17

Tom L skrev om Hanna Parwén en del av Notar Hammarby Sjöstad
    Jag är ohört imponerande av Hanna med hennes kunskap om hennes arrangemang och jag som säljare får hela tiden info från henne kan rekomoderar på det varmast.
    Tom Lundin Läs mer
  • 2020-07-14

Meng Z skrev om Ilirjana Breznica en del av Notar Hammarby Sjöstad
    She is an excellent broker. I am glad I brought my first apartment in Stockholm with her help. I don't have any experience here in Sweden before, but She's very patient,easy-going and explains everything clearly to me. It's a great experience. Läs mer
    2020-07-15 Ilirjana B svarar Meng Z
    Thank you so much for your kind words Meng. It's been a pleasure to help you!
  • 2020-07-14

Konstantinos P skrev om Ilirjana Breznica en del av Notar Hammarby Sjöstad
    Snabb, konstruktiv och uppfyller en säljares önskemål Läs mer
  • 2020-07-01

Ingemar B skrev om Ehsan Sedagati en del av Notar Hammarby Sjöstad
    Mycket bra mäklare, informerar, dokumenterar och mycket kunnig!
    Känns mycket professionell! Läs mer
  • 2020-06-25

Alexander P skrev om Ilirjana Breznica en del av Notar Hammarby Sjöstad
    Sålde min 2a i globen, supertrevlig och duktig Läs mer
  • 2020-06-21

Katarina S skrev om Ehsan Sedagati en del av Notar Hammarby Sjöstad
    För lågt utgångspris. ”Fel ” folk kommer på visning som inte kan betala det som vi hoppats på. Hellre då fler privata visningar. Läs mer

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte