Alla kategorier Mäklare Stockholms län Stockholm Södermalm Södra Hammarbyhamnen Notar Hammarby Sjöstad

Notar Hammarby Sjöstad

Hammarby Allé 54, 120 61 Stockholm — Visa karta

Låt oss på Notar bli din mäklare i området kring Hammarby Sjöstad och Johanneshov!

Vi på kontoret på Hammarby allé har bred lokalkännedom och lång erfarenhet av både mäklartjänster, området och de flesta föreningar häromkring. Vare sig du är på gång att köpa eller sälja en bostad kan du alltid kontakta oss för att få kompletta mäklartjänster skräddarsydda efter just dina behov.

På vår hemsida kan du dessutom få en kostnadsfri värdering av bostaden. Välkommen att kontakta oss så hjälper vi till med bostadsaffären!
Öppet just nu
Mån-Tor: 09:00-18:00
Fre: 09:00-15:00
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 382 kunder tycker om Notar Hammarby Sjöstad

• Martin A
    Martin A skrev om Majah Huynh en del av Notar Hammarby Sjöstad
    Trevlig, professionell och kunnig mäklare! Läs mer
  • Vahida J skrev om Majah Huynh en del av Notar Hammarby Sjöstad
    Majah är en väldigt proffesionell mäklare. Trevlig, vänlig och framför allt en mäklare som hade svar på alla frågor.
    Samma dag var jag på flera olika visningar men de andra mäklare var inte i närheten av Majahs emottagande.
    Det är hennes förtjänst att jag nu kan känna mig trygg med mitt bostadsköp. Läs mer
  • Viktor P skrev om Ehsan Sedagati en del av Notar Hammarby Sjöstad
    Med uttryck som "men det måste du kunna förstå att jag är ledig" och ett visst motstånd i kommunikationen köpte jag en lägenhet av honom trots att det var han som sålde. Lägenheten sålde sig själv helt enkelt.
    Tror aldrig jag mött en mäklare med mindre känsla för service. Ledsen att behöva ge honom sämsta betyg men högre kan jag inte ge. Läs mer
    2018-10-02 Ehsan S svarar Viktor P
    Hej Viktor,

Vad tråkigt att du upplevt att du inte fått den service du önskat. Den lägenhet du köpte lades ut på fredagen och du ringde flera gånger på fredag kväll och även på lördag morgon. Jag meddelade dig då att jag är ledig men att jag kan höra med säljaren (som var bortrest hela helgen) och att jag återkommer på måndag morgon. På måndag fick du se lägenheten och du köpte den samma dag, dvs 3 dagar efter att den lades ut. Lägenheten såldes inte av sig självt, det gör ingen lägenhet, i synnerhet inte på denna marknad.

Jag strävar alltid efter att ge både säljare och köpare bästa möjliga service. Jättetråkigt att du inte är nöjd med förmedlingen. Jag hoppas att du får en bättre upplevelse vid din nästa bostadsaffär.

Med vänlig hälsning Ehsan
  • Emille G skrev om Majah Huynh en del av Notar Hammarby Sjöstad
    Majah, är mycket trevlig, lyhörd, tillmötesgående, proffsig och positiv.

Hon har sålt för mig två gånger och jag har varit mer än nöjd båda gångerna.

Kommer definitivt anlita henne igen i framtiden!

Emilie Grönkvist Läs mer
  • Ann-Kristin J skrev om Majah Huynh en del av Notar Hammarby Sjöstad
    Maja hjälpte mig sälja min trea vid Gullmarsplan. Hon la ner mycket tid och energi på att få lägenheten så fin som möjligt till fotograferingen och det blev jättefina bilder.
    Inga problem att få tag i henne när man behövde och hon svarade alltid på mail asap. Läs mer
  • Karin S skrev om Ehsan Sedagati en del av Notar Hammarby Sjöstad
    Jag köpte en 2:a på styrbordsgatan 14. Mäklaren var proffsig och engagerad. När banken strulade var han ett stort stöd och jag är mycket nöjd. Läs mer
  • Marie F skrev om Ehsan Sedagati en del av Notar Hammarby Sjöstad
    Jag har sålt min lägenhet och Ehsan skötte det professionellt, snabbt och lönsamt. Läs mer
  • Zouhair Q skrev om Majah Huynh en del av Notar Hammarby Sjöstad
    Majah var mycket professionell, hjälpsam och flexibel vid våra möten och vid våra telefonsamtal när vi köpte lägenhet.
    Vi hade inga direkta förväntningar på mäklare innan köpet men kan nu varmt rekommendera Majah till andra som ska köpa eller sälja bostad. Läs mer
  • Staffan H
    Staffan H skrev om Eva Niklasson en del av Notar Hammarby Sjöstad
    En mästare!

Min bostad var en svår nöt att knäcka men med tålamod och hårt arbete så gav Eva aldrig upp och lyckades till och med få fram ett bra pris i slutändan. Top Notch! Läs mer
  • Won-Hee L skrev om Majah Huynh en del av Notar Hammarby Sjöstad
    I have had a great experience with Majah! Very professional, friendly and was really easy to get in touch with her. Would highly recommend to anyone! Läs mer
  • Thom I skrev om Majah Huynh en del av Notar Hammarby Sjöstad
    Extremely helpful. Always reachable. Came through for us in a very difficult market Läs mer
  • Jessica W skrev om Ehsan Sedagati en del av Notar Hammarby Sjöstad
    Alltid trevlig, rak, snabb, proffsig. En klass för sej! Läs mer
  • Ann B skrev om Hanna Parwén en del av Notar Hammarby Sjöstad
    Jag har sålt min mammas lägenhet som jag har bott i de senaste åren, mamma flyttade till Danvikshem och det var viktigt för henne att hemmet fanns kvar. Jag har varit på Hannas lägenhetsvisningar och följt hennes arbete och tyckt mycket om det jag har sett och hört. Så när det blev dags för mig att sälja så var det en självklarhet för mig att vända mig till Notar och att just Hanna skulle få uppdraget. Läs mer
  • Pentti P
    Pentti P skrev om Hanna Parwén en del av Notar Hammarby Sjöstad
    2 a Bildhuggarvägen Johanneshov såld.
    Perfekt bemötande.
    Levde upp till förväntningarna med 110%.
    Väldigt bra info under hela prosessen från första till sista moment. Jag är mkt nöjd med Hannas insats och rekommenderar henne till alla som vill sälja! Läs mer
  • Elisabeth B skrev om Majah Huynh en del av Notar Hammarby Sjöstad
    Majah har varit trevlig informativ tydlig och veeligen hjälpt till och försökt fixa allt till det bästa! Tom under dagarn när hon skulle gifta sig. Henne skulle jag vårda ömt om hon var en i min personalstyrka .
    Med vänlig hälsning, Elisabeth Beoddeson Läs mer
  • Lena H skrev om Majah Huynh en del av Notar Hammarby Sjöstad
    Väldigt proffsig och kunning mäklare. Kommer med bra tips och råd och finns där när man behöver henne. Läs mer
  • Mimmi S skrev om Majah Huynh en del av Notar Hammarby Sjöstad
    Professionell, duktig och samtigt personlig på ett bra plan. Läs mer
  • Yue W skrev om Hanna Parwén en del av Notar Hammarby Sjöstad
    The purchase was an apartment. Hanna always replies my message quickly. Very kind, polite and professional. Läs mer
  • Isabell B skrev om Ehsan Sedagati en del av Notar Hammarby Sjöstad
    Köpt
    Trevlig, lättillgänglig, vettig, bra dialog och kunde hitta en bra lösning för både köpare och säljare. Läs mer
  • Magnus K skrev om Ehsan Sedagati en del av Notar Hammarby Sjöstad
    Ehsan var den sista av tre mäklare som vi träffade och valet var givet redan innan mötet var över. Ehsan är professionell, kunnig, och förtroendeingivande. Han skötte hela affären exemplariskt och det tog exakt en månad (!) från första mötet till skrivet överlåtelseavtal, vilket är enastående med tanke på dagens bostadsmarknad. Ehsan är ditt val av mäklare om du vill få en korrekt bild av marknadsläget tillsammans med en förstklassig försäljning. Läs mer
  • Ramin T
    Ramin T skrev om Ehsan Sedagati en del av Notar Hammarby Sjöstad
    Ehsan är den rätt person om du vill köpa/sälja i Hammarby Sjöstad. Professionell, trevlig, hjälpsam och positiv mäklare som levererade alla införmation under hela processen och hjälpde oss sälja bostaden med bra pris när marknaden var ineffektive. Tack Ehsan och Notar Hammarby Sjöstad! Läs mer
  • Kevin A
    Kevin A skrev om Ehsan Sedagati en del av Notar Hammarby Sjöstad
    Ehsan bemötte mig professionellt och gjorde upplevelsen av att köpa lägenheten väldigt smidig och enkel. Läs mer
  • Aram S
    Aram S skrev om Ehsan Sedagati en del av Notar Hammarby Sjöstad
    Professionell fastighetsmäklare med lång erfarenhet och hög kompetens. Snabba återkopplingar och raka svar. Ehsan levererade all viktig information under hela processen och som helhet kändes allt väldigt tryggt. Läs mer
  • Rickard N skrev om Ehsan Sedagati en del av Notar Hammarby Sjöstad
    Positiv, ger ett seriöst intryck ej snorkig Läs mer
  • Pia H skrev om Eva Niklasson en del av Notar Hammarby Sjöstad
    Genom en god vän fick jag kontakt med Eva. Jätte trevlig & fuktig mäklare , slet och jobbade på trög marknad . Med vänlig hälsning, pia hansson Läs mer
  • Anastazja M skrev om Hanna Parwén en del av Notar Hammarby Sjöstad
    Hanna was very professional and always got back to us in a timely manner. As first time buyers she did a good job explaining the process to us and let us know what to expect. Läs mer
  • Björn S skrev om Eva Niklasson en del av Notar Hammarby Sjöstad
    Så här långt en mycket positivt kontakt och mycket bra kommunikation under säljprocessen (säljprocessen är ännu inte avslutad) Läs mer
  • Helena H skrev om Eva Niklasson en del av Notar Hammarby Sjöstad
    Väldigt proffsigt bemötande, klart och tydligt och trevligt. Läs mer
  • Ralf K
    Ralf K skrev om Eva Niklasson en del av Notar Hammarby Sjöstad
    Vi valde mellan fem olika fastighetsmäklare som vi också träffade.
    Vi kände direkt att Eva var den vi ville anlita när vi skulle sälja vår lägenhet. Förutom ett mycket trevligt bemötande så visade det sig att Eva också var mycket kompetent och lyhörd för våra önskemål.
    Hon arbetar snabbt och effektivt och man ser också att hon också har stor erfarenhet. Vi är säkra på att vi som säljare och den som också köpte vår lägenhet båda var lika nöjda med Evas arbete.
    Vi kan verkligen rekommendera Eva som en mycket bra fastighetsmäklare. Läs mer
  • Monika H skrev om Eva Niklasson en del av Notar Hammarby Sjöstad
    Eva har varit oehört hjälpsam, professionell o tillgänglig. Jag har känt mig välinformerad o uppdaterad vilket gjort mig trygg o att jag haft full tillit till Eva. Jag kan varmt rekommendera Eva som mäklare!! Läs mer
  • Emilia F skrev om Eva Niklasson en del av Notar Hammarby Sjöstad
    Eva är oerhört effektiv, lyhörd och pålitlig som mäklare. Hon gjorde sitt absolut yttersta för att sälja vår lägenhet och vi blev jättenöjda med resultatet. Under hela processen fanns Eva alltid tillgänglig och svarade på mail, sms, telefonsamtal oavsett tidpunkt vilket uppskattades otroligt mycket av oss. Kan varmt rekommendera Eva! Läs mer
  • Johannes H skrev om Hanna Parwén en del av Notar Hammarby Sjöstad
    Hanna Parwén bemötte oss väldigt professionellt och personligt. Vi är extremt nöjda och glada över att ha samarbetat med Hanna och det jobb hon gjort för oss. Alltid snabb med att svara på våra frågor och ändrar sitt schema för att det ska passa oss.
    Skulle absolut rekommendera Hanna som mäklare. Läs mer
  • Sandra W skrev om Majah Huynh en del av Notar Hammarby Sjöstad
    Anlitade Majah för att sälja min lägenhet i Johanneshov. Hon gav bra service och jobbade målinriktat sedan dag ett. Oerhört trevlig och kunnig, kan rekommendera henne varmt. Läs mer
  • Camilla B skrev om Majah Huynh en del av Notar Hammarby Sjöstad
    Tycker att Majah var helt fantastiskt som mäklare och levererade över förväntan. Väldigt tillmötelsegående, snabb på återkoppling och otroligt hjälpsam! Skulle jag sälja min nyinköpta lägnehet i framtiden skulle jag absolut kontakta Majah igen! Läs mer
  • Stefan W skrev om Hanna Parwén en del av Notar Hammarby Sjöstad
    Köpt bostad, utmärkt bemötande, snabb återkoppling, mycket proffsigt handlagt.
    Hanna har verkligen överträffat förväntningarna avseende mäklare (och vi har erfarenhet av många mäklare). Läs mer
  • John K skrev om Ehsan Sedagati en del av Notar Hammarby Sjöstad
    Proffsig, noggrann och tydlig. Reckommenderas varmt. Läs mer
  • Rebecka S skrev om Hanna Parwén en del av Notar Hammarby Sjöstad
    Väldigt proffsig och snabb på att förmedla information. Mycket trevlig, snäll och hjälpsam! Läs mer
  • Jiayi S skrev om Ehsan Sedagati en del av Notar Hammarby Sjöstad
    I'v bought an apartment in Hammarby and Ehsan is the broker who in charge of the case. I think he is a professional broker. Läs mer
  • Kajsa P skrev om Eva Niklasson en del av Notar Hammarby Sjöstad
    Vi fick ett mycket gott intryck av Eva vid vårt första möte hemma hos oss. Förutom att Eva är väldigt trevlig upplevde vi henne som erfaren, kompetent och otroligt professionell och det visade sig att vår upplevelse stämde helt överens med verkligheten. Eva svarar snabbt på mejl och fanns överhuvudtaget väldigt tillgänglig för oss som kunder. Vi kände oss så trygga med Eva under hela processen och hon uppfyllde våra förväntningar med råge. Rekommenderar! Läs mer
    2018-03-22 Eva N svarar Kajsa P
    Hej Kajsa, Tack snälla för din fina rekommendation. Det var ett sant nöje att arbeta för er, ni är en fantastisk familj. Vi ses nästa vecka! Eva
  • Joachim T skrev om Ehsan Sedagati en del av Notar Hammarby Sjöstad
    Mycket trevlig och kunnig mäklare som alltid fanns tillgänglig. Gjorde ett bra jobb med försäljningen av vår bostad. Läs mer
  • Cornelia N
    Cornelia N skrev om Eva Niklasson en del av Notar Hammarby Sjöstad
    Eva är en extremt engagerad, seriös, kunnig, påläst, tillgänglig och personlig mäklare. Återkopplade snabbt på frågor och hade alltid rätt information och var påläst. Jag upplevde Eva som personligt engagerad i min bostadsaffär från första mötet, vilket gjorde att det kändes extra tryggt att veta att hon skulle göra allt hon kunde för att få till en så lyckad affär som möjligt.

Jag rekommenderar varmt att anlita Eva som mäklare vid din nästa bostadsaffär. Läs mer
    2018-03-22 Eva N svarar Cornelia N
    Hej Cornelia, Gulligt av dig att ta dig tid att skriva här och tack för att du trodde på mig genom hela försäljningen. Jag hoppas du trivs i din nya lägenhet. Jag önskar dig en fantastisk vår och sommar! Eva
  • Bengt G skrev om Eva Niklasson en del av Notar Hammarby Sjöstad
    Eva är mycket förtroende ingivande och har 100 koll på sitt jobb.

Hon levererade verkligen fullt ut. Läs mer
  • Johan A
    Johan A skrev om Ehsan Sedagati en del av Notar Hammarby Sjöstad
    Ehsan var engagerad, kunnig och trevlig. Rekommenderas starkt! Läs mer
  • Kay S skrev om Eva Niklasson en del av Notar Hammarby Sjöstad
    Eva was accessible, professional, helpful and also extremely friendly and nice. I would recommend Eva to anyone selling their flat and I'm very pleased we had the opportunity of having her on our side during this period. Thanks (and sorry about the English)… Läs mer
    2018-03-22 Eva N svarar Kay S
    Thank you for your kind words! It was a pleasure working for you and your family. You are welcome to my office next week. Eva
  • Milap P skrev om Eva Niklasson en del av Notar Hammarby Sjöstad
    Eva jobbar med hela hjärtat! Hon vill verkligen sina kunder väl och gör allt som krävs för att få till en bra affär - om så är att tillgodose svåra krav från kunden, fixa med lägenheten inför visning, ligga på hos spekulanter m.m. Toppenbra mäklare som rekommenderas starkt! Läs mer
    2018-02-21 Eva N svarar Milap P
    Tack snälla för att du tog dig tid att skriva här, det tog sin tid men till slut fick vi ihop det. Jag hoppas ni kommer att trivas i er nya fina lägenhet, vi ses på frånträdet.
  • Helene H skrev om Ehsan Sedagati en del av Notar Hammarby Sjöstad
    Bra visning och bemötande, snabb process.

Verkar kompetent Läs mer
  • Jenny E skrev om Eva Niklasson en del av Notar Hammarby Sjöstad
    Eva var proffsig och vänlig från början till slut och var service minded långt bortom vad man hade kunnat förvänta sig. Hon kommunicerade och återkopplade kontinuerligt kring budgivningsprocessen, och var tillgänglig även sent på kvällarna. Efter avslutad budgivning gav hon utförlig information och såg till att jag visste allt jag behövde veta om det praktiska och administrativa kring min nya lägenhet. Jag är mycket nöjd med mina kontakter med Eva. Läs mer
    2018-03-22 Eva N svarar Jenny E
    Hej Jenny, Vad roligt att du skrev om sena kvällar, det blev som du skriver ett mycket sent kontrakt och ingen dag är den andra lik i mitt jobb. Väldigt roligt att just du köpte den fina lägenheten, vilket underbart ljus du kommer få där nu i vår och sommar. Välkommen på tillträdet här nästa vecka, jag mailade till dig precis. Eva
  • Robert H skrev om Ehsan Sedagati en del av Notar Hammarby Sjöstad
    Mycket pålitlig, tillgänglig och trevlig. Läs mer
  • Sara M skrev om Majah Huynh en del av Notar Hammarby Sjöstad
    Bra bemötande. Tillmötesgående. Återkoppla på frågor. Proffsig. Läs mer
  • Britt-marie A skrev om Eva Niklasson en del av Notar Hammarby Sjöstad
    Jag rekommenderar Eva Niklasson varmt. Jag köpte min lägenhet via henne. Jag hade redan skrivit på med en annan mäklare för min egen försäljning. Fast jag inte sålde via henne stöttade hon mig med värdefulla råd och hjälp i en svårbedömd och trög marknad. Vid och inför mitt lägenhetsköp uppfattade jag henne som mycket seriös, noggrann, ärlig och dessutom genuint trevlig. Som köpare är det ovärderligt. Som säljare vill man ju ha en mäklare som behandlar köparna bra så högsta betyg från mig. Välj Eva när ni skall sälja och/eller köpa! Läs mer
    2018-02-21 Eva N svarar Britt-marie A
    Tack snälla du för dina fina ord sett från både köpare och säljares perspektiv. Jag älskar verkligen mitt arbete och det är alltid roligt när man kan hjälpa till.
Ehsan Sedagati
Majah Huynh