Notar Hammarby Sjöstad

Hammarby Allé 54, 120 61 Stockholm — Visa karta

Låt oss på Notar bli din mäklare i området kring Hammarby Sjöstad och Johanneshov!

Vi på kontoret på Hammarby allé har bred lokalkännedom och lång erfarenhet av både mäklartjänster, området och de flesta föreningar häromkring. Vare sig du är på gång att köpa eller sälja en bostad kan du alltid kontakta oss för att få kompletta mäklartjänster skräddarsydda efter just dina behov.

På vår hemsida kan du dessutom få en kostnadsfri värdering av bostaden. Välkommen att kontakta oss så hjälper vi till med bostadsaffären!
Mån-Tor: 09:00-18:00

Alert, intresserad och professionell. Rekommenderar varmt Isak. Läs mer
  • David K

2020-09-13

David K skrev om Ilirjana Breznica en del av Notar Hammarby Sjöstad
    Iljana är en fantastiskt driven och skarp mäklare. Blev professionellt bemött från dag ett och kontinuerligt informerad om process och status under försäljningsprocessen. Hon jobbar stenhårt, effektivt och målmedvetet.

Jag har aldrig varit med om att det kommit så många intressenter till en lägenhetsförsäljning (över 31 st par) vilket vittnar om hennes förmåga att bemöta intressenter men också lyfta fram rätt saker i ett försäljningsobjekt samtidigt som hon arbetar med rätt personer (fotograf, styling m.m).

Ilirjana har mina varmaste och bästa rekommendationer till er som ska sälja er bostad! :) Läs mer
  • 2020-09-12

Elina R skrev om Isak Blomster en del av Notar Hammarby Sjöstad
    Isak var mycket tillmötesgående och styrde upp en snabb affär där både jag och säljaren var nöjda tillslut! Läs mer
  • 2020-09-05

Erik A skrev om Ilirjana Breznica en del av Notar Hammarby Sjöstad
    Köpte en bostadsrätt, mycket bra kontakt och ville få till det bästa för båda parter. Läs mer
  • 2020-09-05

Martin P skrev om Ilirjana Breznica en del av Notar Hammarby Sjöstad
    Sålt lägenhet och kontaktade Ilirjana på rekommendation. Blev professionellt bemött från första mötet och kände att Ilirjana arbetade för mig. Höll mig uppdaterad under hela processen. Kan varmt rekommendera Ilirjana för din bostadsaffär. Läs mer
  • 2020-08-29

Ninos S skrev om Ilirjana Breznica en del av Notar Hammarby Sjöstad
    Det var dags att sälja min första lägenhet, nervös och osäker var jag självklart. Men från första mötet med Ilirjana till försäljningen så har Ilirjana varit tydlig med all information jag behövde veta och hennes kommunikation före och under pågående försäljning har varit fantastiskt! Läs mer
  • 2020-08-24

Albin H skrev om Ehsan Sedagati en del av Notar Hammarby Sjöstad
    Ehsan var lätt att kommunicera med och proffsig. Jag skulle varmt rekommendera honom. Läs mer
  • 2020-08-24

Mattias F skrev om Ehsan Sedagati en del av Notar Hammarby Sjöstad
    Grym och seriös mäklare. Ordning och reda från första sekund till att affären är klar. Hjälpt mig att sälja två lägenheter med lysande resultat Läs mer
  • 2020-08-21

Pia N skrev om Ehsan Sedagati en del av Notar Hammarby Sjöstad
    Stort engagemang och professionell. Läs mer
  • 2020-08-16

Iman S skrev om Hanna Parwén en del av Notar Hammarby Sjöstad
    Trevlig, noggrann och hjälpsam. Läs mer
  • 2020-08-16

Katarina B skrev om Hanna Parwén en del av Notar Hammarby Sjöstad
    Mycket trevligt bemötande och bra tips samt utmärkt återkoppling under säljprocessen av min lägenhet. Läs mer

Isabelle Ö skrev om Hanna Parwén en del av Notar Hammarby Sjöstad
    Hanna har hjälpt mig och min man att sälja en 3:a i Hammarbyhöjden.
    Var många sällskap på visningen plus att Hanna fick in fler sällskap på två extravisningar som sen resulterade i en riktigt bra budgivning. Vi är supernöjda med Hannas bemötande, lyhördhet och hennes nytänkande. Läs mer

Joakim S skrev om Ehsan Sedagati en del av Notar Hammarby Sjöstad
    Överträffade våra förväntningar. Gjorde ett fantastiskt jobb. Proffsig, ödmjuk och kunnig Läs mer

Peter Ö skrev om Hanna Parwén en del av Notar Hammarby Sjöstad
    Det var väldigt tryggt att sälja med Hanna! Bra tips och råd i samband med vår försäljning av lägenheten. Läs mer

David J skrev om Hanna Parwén en del av Notar Hammarby Sjöstad
    Hanna var hjälpsam och svarade alltid snabbt på mejl och sms. Läs mer

Lena K skrev om Hanna Parwén en del av Notar Hammarby Sjöstad
    Köpt bostadsrätt vid Hammarbyhöjden.
    Bemöttes av kunskap och tydlighet, alltid snabb återkoppling.
    Skulle rekommendera henne. Läs mer
  • 2020-07-19

Niklas Martin I skrev om Hanna Parwén en del av Notar Hammarby Sjöstad
    Väldigt trevlig och kompetent, sålde lägenheten till det prisen hon sa, rekommenderas! Läs mer
  • 2020-07-17

Tom L skrev om Hanna Parwén en del av Notar Hammarby Sjöstad
    Jag är ohört imponerande av Hanna med hennes kunskap om hennes arrangemang och jag som säljare får hela tiden info från henne kan rekomoderar på det varmast.
    Tom Lundin Läs mer
  • 2020-07-14

Meng Z skrev om Ilirjana Breznica en del av Notar Hammarby Sjöstad
    She is an excellent broker. I am glad I brought my first apartment in Stockholm with her help. I don't have any experience here in Sweden before, but She's very patient,easy-going and explains everything clearly to me. It's a great experience. Läs mer
    2020-07-15 Ilirjana B svarar Meng Z
    Thank you so much for your kind words Meng. It's been a pleasure to help you!
  • 2020-07-14

Konstantinos P skrev om Ilirjana Breznica en del av Notar Hammarby Sjöstad
    Snabb, konstruktiv och uppfyller en säljares önskemål Läs mer
  • 2020-07-01

Ingemar B skrev om Ehsan Sedagati en del av Notar Hammarby Sjöstad
    Mycket bra mäklare, informerar, dokumenterar och mycket kunnig!
    Känns mycket professionell! Läs mer
  • 2020-06-25

Alexander P skrev om Ilirjana Breznica en del av Notar Hammarby Sjöstad
    Sålde min 2a i globen, supertrevlig och duktig Läs mer
  • 2020-06-21

Katarina S skrev om Ehsan Sedagati en del av Notar Hammarby Sjöstad
    För lågt utgångspris. ”Fel ” folk kommer på visning som inte kan betala det som vi hoppats på. Hellre då fler privata visningar. Läs mer
  • Max B

2020-06-17

Max B skrev om Isak Blomster en del av Notar Hammarby Sjöstad
    Jag sålde min lägenhet på Kungsholmen i Stockholm med hjälp utav Isak. Han lever upp till alla förväntningar som en säljare kan ha när man en gör en bostadsaffär. Isak hade från start ett väldigt professionellt bemötande och visade ett stort engagemang! Han har verkligen levererat från första gången vi sågs! Läs mer
    Isak Blomster gillar detta
  • 2020-06-13

Tomas R skrev om Ehsan Sedagati en del av Notar Hammarby Sjöstad
    Det var kul att träffa honom. Han var både social, intresserad av mycket och professionell. Man kände sig väl mottagen, hade en god dialog och professionell behandling. Det kändes tryggt. Läs mer
  • 2020-06-11

Johan H skrev om Ehsan Sedagati en del av Notar Hammarby Sjöstad
    Sålt två lägenheter genom Ehsan. Alltid samma fina engagemang och resultat. Läs mer
  • 2020-06-11

Dennis B skrev om Ehsan Sedagati en del av Notar Hammarby Sjöstad
    Eshan var väldigt tillmötesgående och professionell genom hela processen. Det kändes väldigt enkelt att gå igenom allt från visning, budgivning och kontrakt. Läs mer
  • 2020-06-05

Jonas B skrev om Ehsan Sedagati en del av Notar Hammarby Sjöstad
    Proffsig mäklare som gjorde köpet enkelt och smidigt! Läs mer

Ingrid C skrev om Isak Blomster en del av Notar Hammarby Sjöstad
    Köpt bostad, av Isak Blomster som är lugn och noggrann, samt återkopplat snabbt. När frågetecken uppstått efter köpt har han snabbt hittat lösning. Läs mer

Alan M skrev om Hanna Parwén en del av Notar Hammarby Sjöstad
    Hanna är jättetrevlig och gör det lilla extra för att göra en nöjd :) Läs mer

Sofia H skrev om Hanna Parwén en del av Notar Hammarby Sjöstad
    Hanna var supertrevlig och serviceinriktad. Har fullt förtroende för henne! Läs mer
  • 2020-05-23

Ingrid C skrev om Ehsan Sedagati en del av Notar Hammarby Sjöstad
    Sålde min lägenhet i Hammarby sjöstad i en tid då Covid leder till att många är osäkra och en kan fråga sig hur bra bostadsmarknaden är. Med en erfaren, trygg mäklare som ser till att alla känner sig säkra så gick alls förberedelser, visning och försäljning alldeles fantastiskt. Jag kan varmt rekommendera Ehsan Sedagati till alla som vill flytta nu och framöver. Läs mer
  • 2020-05-19

Ida S skrev om Hanna Parwén en del av Notar Hammarby Sjöstad
    Jag har köpt min första bostadsrätt med Hannas hjälp. Hanna har haft ett vänligt bemötande redan från första kontakten. Hon var smidig att ha kontakt med och tydlig vad nästa steg i processen är, det kändes tryggt och bra då det här är första gången jag går igenom den här processen. Hon lyssnade och svarade på alla mina frågor som dök upp längs vägen. Stort tack till Hanna! Läs mer
  • 2020-05-18

Cristina G skrev om Ehsan Sedagati en del av Notar Hammarby Sjöstad
    Jag har köpt en lägenhet i stan. Ehsan bemötte mig med vänlighet, effektivitet och professionalism. Ehsan definitivt levde upp till mina förväntningar. mvh
    cc Läs mer
  • 2020-04-23

David K skrev om Hanna Parwén en del av Notar Hammarby Sjöstad
    Jag träffade flera mäklare men tyckte att Hanna hade det bästa upplägget samt den tydligaste planen för försäljningen av lägenheten. Hon var rak och tydlig i kommunikationen vilket uppskattades. Bra bemötande och lyhörd för vad jag som säljare till mina önskemål. Läs mer
  • 2020-04-22

Totte P skrev om Isak Blomster en del av Notar Hammarby Sjöstad
    5/5! Trevlig och kunnig mäklare som alltid fanns till hands om man hade frågor eller behövde få tag på honom. Isak Blomster sålde min lägenhet i sjöstaden och jag är riktigt nöjd. Kan varmt rekommendera honom. Sjöstans vassaste mäklare! Läs mer
  • 2020-04-14

Mikael P skrev om Hanna Parwén en del av Notar Hammarby Sjöstad
    Bra bemötande, professionell hantering. Läs mer
  • 2020-04-13

Annika Å skrev om Hanna Parwén en del av Notar Hammarby Sjöstad
    Sålde min 1,5:a i Hammarby Sjöstad med hjälp av Hanna. Hanna gav ett väldigt trevligt bemötande, jag fastnade främst för hennes jordnära och vänliga personlighet. Under försäljningen var Hanna mycket bra på att återkoppla till mig med information, status och lägesrapportering. Vi nådde en bra nivå på försäljningen där både jag och köpare var nöjda! Rekommenderar Hanna varmt. Läs mer

Jessica J skrev om Hanna Parwén en del av Notar Hammarby Sjöstad
    Från första samtal och genom hela förhandlingen gav Hanna mig ett fantastiskt proffesionellt och personligt bemötande där jag hela vägen kände mig trygg. Hon var lättillgänglig och gav snabb återkoppling och hon är ett självklart val av mäklare för mina framtida försäljningar. Rekommenderas starkt! Läs mer

Carina skrev om Hanna Parwén en del av Notar Hammarby Sjöstad
    Hanna var väldigt proffsig och engagerad och hon höll mig uppdaterad hela tiden. Vi hade vår lägenhet på kommande under en lång tid utan att känna stress av att sälja. När väl säljprocessen startade så gick det hela smidigt hon är väldigt mån om att göra sitt yttersta vilket åxo ledde till bästa resultat. Jag kan varmt rekommendera Hanna och kommer anlita henne igen om det skulle bli aktuellt. Läs mer

Rickard P skrev om Hanna Parwén en del av Notar Hammarby Sjöstad
    Vi sålde vår lägenhet i Hammarbysjöstad, de förväntningar och mål vi satt upp levde verkligen Hanna upp till. Läs mer
  • 2020-04-04

Lin H skrev om Ilirjana Breznica en del av Notar Hammarby Sjöstad
    Ilirjana är mycket engagerad, professionell och socialt kompetent som mäklare. Hon gav tydlig information och är verkligen supertrevlig i sitt bemötande. Som förstagångssäljare upplevde jag att jag fick tydlig information om försäljningsprocessen. Hon gav också mycket snabb återkoppling och besvarade telefonsamtal och meddelanden omedelbart. Ilirjana överträffade absolut mina förväntningar och jag skulle rekommendera henne som mäklare alla dagar i veckan. Min lägenhet blev såld innan visning och jag är supernöjd med slutpriset. Läs mer
    2020-04-04 Ilirjana B svarar Lin H
    Tusen tack Lin för din rekommendation och för ett fantastiskt samarbete!
    /Ilirjana
  • 2020-03-23

Emma G skrev om Hanna Parwén en del av Notar Hammarby Sjöstad
    Detta var min första gång att sälja en bostad, och Hanna har varit så bra under hela processen. Hon har varit tydlig, målinriktad och levererat service utöver förväntan. Jag har känt mig jättetrygg genom hela säljprocessen och kommer varmt rekommendera henne vidare till alla som vill sälja sina bostäder. Läs mer
  • 2020-03-21

Conny Ö skrev om Hanna Parwén en del av Notar Hammarby Sjöstad
    Hanna är mycket professionell, vet hur man driver en affär till ett avslut. Vi har erfarenhet av säkert 15-20 mäklare genom åren vid olika försäljningar under 30 år.
    Hanna ör definitivt en av de allra bästa!

/Conny Örneholm Läs mer

Kristina Ö skrev om Hanna Parwén en del av Notar Hammarby Sjöstad
    Hanna har varit noggrann, alltid återkopplat till oss säljare och hon ger ett säkert intryck! Vi skulle absolut rekommendera Hanna för andra! Läs mer

Mathilda N skrev om Hanna Parwén en del av Notar Hammarby Sjöstad
    Köpt en 1:a. Hanna var väldigt trevlig och tillmötesgående från start vid visning och under hela min "köp-period". Det var mitt första köp av bostadsrätt och jag är väldigt glad för att jag hamnade i trygga händer hos Hanna. Läs mer

Lisa K skrev om Hanna Parwén en del av Notar Hammarby Sjöstad
    Jag har köpt en tvåa i Skärmarbrink. Blev väldigt väl bemött av mäklaren, hon mindes mig från en annan visning flera månader tidigare vilket gjorde att jag kände mig betydelsefull och att hon kändes genuin.
    Det är första gången jag köper så jag hade inga förväntningar utöver att få svar på mina frågor, fick alla besvarade och lite tips utöver det vilket jag uppskattade.
    Har hittills en mycket bra upplevelse av Hanna, hon är ett proffs och hjälpsam. Läs mer
  • 2020-03-18

Peter H skrev om Ilirjana Breznica en del av Notar Hammarby Sjöstad
    Köpt 4a i Johanneshov

Ilirjana är väldigt driftig med fantastiskt korta svarstider på alla frågor. Läs mer
  • 2020-03-13

Fikru M skrev om Ilirjana Breznica en del av Notar Hammarby Sjöstad
    1. Jag har sålt min lägenhet på Etsarvägen 10
    2. Mäklaren var trevlig, engagerande, med hög social kompetente och integritet.
    3. Hon överträffade mina förväntningar genom sitt engagemang, tydlighet och sålde objekt snabbt.
    4. Hon är trevlig. ärlig och villig till att bemöta mina önskemål. Gick extramil att lösa hyresgästernas krav och samordna stylist och annat. Affären blev så enkelt och smärtfri och jag är mer än nöjd. Läs mer
    2020-03-16 Ilirjana B svarar Fikru M
    Stort tack Fikru för dina fina ord och för förtroendet! Det var en ära att få hjälpa dig med försäljningen.
    /Ilirjana
  • 2020-03-12

Marie G skrev om Hanna Parwén en del av Notar Hammarby Sjöstad
    Jag har köpt lägenhet i sjöstan där Hanna var mäklare. Hanna har gjort affären väldigt smidig. Hon är proffsig och återkopplar så fort något händer. Läs mer
Ehsan Sedagati
Hanna Parwén