Hanna Parwén
Registrerad mäklare sedan 2017-07-12
Aktiv på Reco.se sedan 2017-11-08
2019-08 - 2020-07

Läs vad 83 Läs vad Hanna Parwén

• Niklas Martin I sålde sin lägenhet med hjälp av Hanna Parwén en del av Notar Hammarby Sjöstad

2020-07-19

2:a
    Väldigt trevlig och kompetent, sålde lägenheten till det prisen hon sa, rekommenderas! Läs mer
  • Tom L sålde sin lägenhet med hjälp av Hanna Parwén en del av Notar Hammarby Sjöstad

2020-07-17

2:a
    Jag är ohört imponerande av Hanna med hennes kunskap om hennes arrangemang och jag som säljare får hela tiden info från henne kan rekomoderar på det varmast.
    Tom Lundin Läs mer
  • Alan M köpte sin lägenhet med hjälp av Hanna Parwén en del av Notar Hammarby Sjöstad

2020-05-25

Hammarbyhöjden/Johanneshov
    Hanna är jättetrevlig och gör det lilla extra för att göra en nöjd :) Läs mer
  • Sofia H köpte sin lägenhet med hjälp av Hanna Parwén en del av Notar Hammarby Sjöstad

2020-05-25

Hammarbyhöjden/Johanneshov
    Hanna var supertrevlig och serviceinriktad. Har fullt förtroende för henne! Läs mer
  • Ida S köpte sin lägenhet med hjälp av Hanna Parwén en del av Notar Hammarby Sjöstad

2020-05-19

Hammarbyhöjden/Johanneshov
    Jag har köpt min första bostadsrätt med Hannas hjälp. Hanna har haft ett vänligt bemötande redan från första kontakten. Hon var smidig att ha kontakt med och tydlig vad nästa steg i processen är, det kändes tryggt och bra då det här är första gången jag går igenom den här processen. Hon lyssnade och svarade på alla mina frågor som dök upp längs vägen. Stort tack till Hanna! Läs mer
  • David K sålde sin lägenhet med hjälp av Hanna Parwén en del av Notar Hammarby Sjöstad

2020-04-23

Hammarby Sjöstad
    Jag träffade flera mäklare men tyckte att Hanna hade det bästa upplägget samt den tydligaste planen för försäljningen av lägenheten. Hon var rak och tydlig i kommunikationen vilket uppskattades. Bra bemötande och lyhörd för vad jag som säljare till mina önskemål. Läs mer
  • Mikael P köpte sin lägenhet med hjälp av Hanna Parwén en del av Notar Hammarby Sjöstad

2020-04-14

3:a
    Hammarby Sjöstad
    Bra bemötande, professionell hantering. Läs mer
  • Annika Å sålde sin lägenhet med hjälp av Hanna Parwén en del av Notar Hammarby Sjöstad

2020-04-13

1.5:a
    Hammarby Sjöstad
    Sålde min 1,5:a i Hammarby Sjöstad med hjälp av Hanna. Hanna gav ett väldigt trevligt bemötande, jag fastnade främst för hennes jordnära och vänliga personlighet. Under försäljningen var Hanna mycket bra på att återkoppla till mig med information, status och lägesrapportering. Vi nådde en bra nivå på försäljningen där både jag och köpare var nöjda! Rekommenderar Hanna varmt. Läs mer
  • Jessica J köpte sin lägenhet med hjälp av Hanna Parwén en del av Notar Hammarby Sjöstad

2020-04-10

1.5:a
    Hammarby Sjöstad
    Från första samtal och genom hela förhandlingen gav Hanna mig ett fantastiskt proffesionellt och personligt bemötande där jag hela vägen kände mig trygg. Hon var lättillgänglig och gav snabb återkoppling och hon är ett självklart val av mäklare för mina framtida försäljningar. Rekommenderas starkt! Läs mer
  • Carina sålde sin lägenhet med hjälp av Hanna Parwén en del av Notar Hammarby Sjöstad

2020-04-10

3:a
    Hammarby Sjöstad
    Hanna var väldigt proffsig och engagerad och hon höll mig uppdaterad hela tiden. Vi hade vår lägenhet på kommande under en lång tid utan att känna stress av att sälja. När väl säljprocessen startade så gick det hela smidigt hon är väldigt mån om att göra sitt yttersta vilket åxo ledde till bästa resultat. Jag kan varmt rekommendera Hanna och kommer anlita henne igen om det skulle bli aktuellt. Läs mer

Senaste försäljningarna

Finn Malmgrens väg