Hanna Parwén
Aktiv på Reco.se sedan 2017
2017-12 - 2018-11

Läs vad 16 kunder tycker om Hanna Parwén

• Linda H
    Linda H köpte sin lägenhet med hjälp av Hanna Parwén en del av Notar Hammarby Sjöstad
    Hammarbyhöjden/Johanneshov
    Hanna är en fantastisk mäklare som förmedlade en härlig visning och kunde svara på frågor med en tydlighet. Direkt efter visningen var processen solklar och budgivningen gick smidigt till. Hanna svarade alltid snabbt på frågor och hjälpte även med viktiga processer som för mig som förstagångsköpare var superviktiga. En lysande mäklare! Läs mer
  • Lena H köpte sin lägenhet med hjälp av Hanna Parwén en del av Notar Hammarby Sjöstad
    Hammarbyhöjden/Johanneshov
    Kunnig. Snabb kommunikation. Trovärdig. Förtroendeingivande. Noggrann. Läs mer
  • Ann B skrev om Hanna Parwén en del av Notar Hammarby Sjöstad
    Jag har sålt min mammas lägenhet som jag har bott i de senaste åren, mamma flyttade till Danvikshem och det var viktigt för henne att hemmet fanns kvar. Jag har varit på Hannas lägenhetsvisningar och följt hennes arbete och tyckt mycket om det jag har sett och hört. Så när det blev dags för mig att sälja så var det en självklarhet för mig att vända mig till Notar och att just Hanna skulle få uppdraget. Läs mer
  • Pentti P
    Pentti P skrev om Hanna Parwén en del av Notar Hammarby Sjöstad
    2 a Bildhuggarvägen Johanneshov såld.
    Perfekt bemötande.
    Levde upp till förväntningarna med 110%.
    Väldigt bra info under hela prosessen från första till sista moment. Jag är mkt nöjd med Hannas insats och rekommenderar henne till alla som vill sälja! Läs mer
  • Yue W skrev om Hanna Parwén en del av Notar Hammarby Sjöstad
    The purchase was an apartment. Hanna always replies my message quickly. Very kind, polite and professional. Läs mer
  • Anastazja M skrev om Hanna Parwén en del av Notar Hammarby Sjöstad
    Hanna was very professional and always got back to us in a timely manner. As first time buyers she did a good job explaining the process to us and let us know what to expect. Läs mer
  • Johannes H skrev om Hanna Parwén en del av Notar Hammarby Sjöstad
    Hanna Parwén bemötte oss väldigt professionellt och personligt. Vi är extremt nöjda och glada över att ha samarbetat med Hanna och det jobb hon gjort för oss. Alltid snabb med att svara på våra frågor och ändrar sitt schema för att det ska passa oss.
    Skulle absolut rekommendera Hanna som mäklare. Läs mer
  • Stefan W skrev om Hanna Parwén en del av Notar Hammarby Sjöstad
    Köpt bostad, utmärkt bemötande, snabb återkoppling, mycket proffsigt handlagt.
    Hanna har verkligen överträffat förväntningarna avseende mäklare (och vi har erfarenhet av många mäklare). Läs mer
  • Rebecka S köpte sin lägenhet med hjälp av Hanna Parwén en del av Notar Hammarby Sjöstad
    Väldigt proffsig och snabb på att förmedla information. Mycket trevlig, snäll och hjälpsam! Läs mer
  • Cecilia K skrev om Hanna Parwén en del av Notar Hammarby Sjöstad
    Jag fick ett väldigt bra bemötande och Hanna har levt upp till alla förväntningar. Bra information, hjälpsam och trevlig. Läs mer

Senaste försäljningarna

4:a