Hanna Parwén
Registrerad mäklare sedan 2017
Aktiv på Reco.se sedan 2017
2019-04 - 2020-03

Läs vad 72 Läs vad Hanna Parwén

• Emma G sålde sin lägenhet med hjälp av Hanna Parwén en del av Notar Hammarby Sjöstad

2020-03-23

Hammarbyhöjden/Johanneshov
    Detta var min första gång att sälja en bostad, och Hanna har varit så bra under hela processen. Hon har varit tydlig, målinriktad och levererat service utöver förväntan. Jag har känt mig jättetrygg genom hela säljprocessen och kommer varmt rekommendera henne vidare till alla som vill sälja sina bostäder. Läs mer
  • Conny Ö sålde sin lägenhet med hjälp av Hanna Parwén en del av Notar Hammarby Sjöstad

2020-03-21

Hammarbyhöjden/Johanneshov
    Hanna är mycket professionell, vet hur man driver en affär till ett avslut. Vi har erfarenhet av säkert 15-20 mäklare genom åren vid olika försäljningar under 30 år.
    Hanna ör definitivt en av de allra bästa!

/Conny Örneholm Läs mer
  • Kristina Ö sålde sin lägenhet med hjälp av Hanna Parwén en del av Notar Hammarby Sjöstad

Hammarbyhöjden/Johanneshov
    Hanna har varit noggrann, alltid återkopplat till oss säljare och hon ger ett säkert intryck! Vi skulle absolut rekommendera Hanna för andra! Läs mer
  • Mathilda N köpte sin lägenhet med hjälp av Hanna Parwén en del av Notar Hammarby Sjöstad

Hammarbyhöjden/Johanneshov
    Köpt en 1:a. Hanna var väldigt trevlig och tillmötesgående från start vid visning och under hela min "köp-period". Det var mitt första köp av bostadsrätt och jag är väldigt glad för att jag hamnade i trygga händer hos Hanna. Läs mer
  • Lisa K köpte sin lägenhet med hjälp av Hanna Parwén en del av Notar Hammarby Sjöstad

Hammarbyhöjden/Johanneshov
    Jag har köpt en tvåa i Skärmarbrink. Blev väldigt väl bemött av mäklaren, hon mindes mig från en annan visning flera månader tidigare vilket gjorde att jag kände mig betydelsefull och att hon kändes genuin.
    Det är första gången jag köper så jag hade inga förväntningar utöver att få svar på mina frågor, fick alla besvarade och lite tips utöver det vilket jag uppskattade.
    Har hittills en mycket bra upplevelse av Hanna, hon är ett proffs och hjälpsam. Läs mer
  • Marie G köpte sin lägenhet med hjälp av Hanna Parwén en del av Notar Hammarby Sjöstad

2020-03-12

Hammarby Sjöstad
    Jag har köpt lägenhet i sjöstan där Hanna var mäklare. Hanna har gjort affären väldigt smidig. Hon är proffsig och återkopplar så fort något händer. Läs mer
  • Isak Blomster sålde sin lägenhet med hjälp av Hanna Parwén en del av Notar Hammarby Sjöstad

2020-02-24

Hammarbyhöjden/Johanneshov
    "Inför min försäljning var jag mycket noggrann med att jämföra olika mäklare eftersom att det var min första försäljning. Jag letade efter en person med ett stort driv men som också var tydlig och rak i sin kommunikation. Jag träffade fyra olika mäklare som alla har stor lokalkännedom och säljer mycket i mitt område. Valet var för mig inte svårt då jag direkt kände att jag och Hanna kom bra överens och hade samma inställning. Trots mina höga förväntningar på slutpriset var hon mer än villig att kämpa för att nå dit, vilket vi till slut gjorde, efter mycket hårt jobb.
    Jag ångrar inte en sekund att jag valde Hanna Parwén som min mäklare och kommer definitivt att rekommendera henne till mina vänner framöver. 5 av 5!" Läs mer
  • Jessica F köpte sin lägenhet med hjälp av Hanna Parwén en del av Notar Hammarby Sjöstad

2020-02-10

Hammarbyhöjden/Johanneshov
    Precis köpt min första lägenhet och hela processen kändes tack vare Hanna väldigt trygg och lugn, trots min egna stress och panik över ett så stort beslut :)

Hennes bemötande redan på första visningen var väldigt proffsigt, lyhört och välkomnande. Läs mer
  • Frida L sålde sin lägenhet med hjälp av Hanna Parwén en del av Notar Hammarby Sjöstad

2020-02-10

Hammarbyhöjden/Johanneshov
    Blev superbra bemött från första telefonsamtalet till sista mötet och jag kände mig verkligen trygg med Hanna som min mäklare! Läs mer
  • Sofia O köpte sin lägenhet med hjälp av Hanna Parwén en del av Notar Hammarby Sjöstad

2019-12-11

Köpt lägenhet.
    Jag tycker att Hanna har varit mycket bra, lätt och snabb att få tag på, vilket har varit skönt då det är första gången jag är lägenhetsköpare och därför är lite extra nervös. Läs mer

Senaste försäljningarna

Forsskålsgatan