Hanna Parwén
Registrerad mäklare sedan 2017
Aktiv på Reco.se sedan 2017
2018-07 - 2019-06

Läs vad 45 Läs vad Hanna Parwén

• Erik M köpte sin lägenhet med hjälp av Hanna Parwén en del av Notar Hammarby Sjöstad

2019-07-10

Hammarbyhöjden/Björkhagen
    Mycket bra, supertrevlig och hjälpsam! Inga erfarenheter av mäklare innan men Hanna gav ett tryggt och kunnigt intryck. Läs mer
  • Rojin P köpte sin lägenhet med hjälp av Hanna Parwén en del av Notar Hammarby Sjöstad

2019-07-08

Hammarbyhöjden/Björkhagen
    Mycket trevlig och hjälpsam! Hanna var mån om att kommunicera på ett smidigt sätt och var en bra länk mellan oss som köpare och föreningen som sålde lägenheten. Toppklass! Läs mer
  • Per B
    Per B sålde sin lägenhet med hjälp av Hanna Parwén en del av Notar Hammarby Sjöstad

2019-07-08

Johanneshov
    Jag ångrar inte en sekund att jag valt att ha Hanna som min mäklare. Hon är otroligt kunnig och tillmötesgående 11 av 10 möjliga stjärnor Läs mer
  • Fredrik E köpte sin lägenhet med hjälp av Hanna Parwén en del av Notar Hammarby Sjöstad

2019-06-24

Hammarbyhöjden/Johanneshov
    Jag blev väl Bemött av Hanna. Det var också viktigt för mig som förstagångsköpare att hon använde enkelt och tydligt språk, vilket hon gjorde.

mvh,
    Fredrik Läs mer
  • Jonas W
    Jonas W sålde sin lägenhet med hjälp av Hanna Parwén en del av Notar Hammarby Sjöstad

Hammarby Sjöstad
    Jag sålde min lägenhet i Hammarby Sjöstad. Hanna förstod direkt vilka behov som var viktiga för mig och hon var oerhört lätt att kommunicera med. Mina varmaste rekommendationer! Läs mer
  • Line N köpte sin lägenhet med hjälp av Hanna Parwén en del av Notar Hammarby Sjöstad

Hammarby Sjöstad
    Köpte en lägenhet i hammarbysjöstad. Hanna var supertrevlig och hjälpsam genom hela processen. Läs mer
  • Ingrid Ö sålde sin lägenhet med hjälp av Hanna Parwén en del av Notar Hammarby Sjöstad

Östberga/Älvsjö
    Hanna skötte hela processen perfekt och fick ut ett mycket bra pris för lägenheten. Jag rekomderar gärna Henne när ni ska sälja er lägenhet. Läs mer
  • Eric S sålde sin lägenhet med hjälp av Hanna Parwén en del av Notar Hammarby Sjöstad

2019-06-02

Hammarbyhöjden/Johanneshov
    Sålde min tvåa i Hammarbyhöjden. Var viktigt för mig att välja en mäklare som jag själv kände att jag skulle vilja köpa av. Fick direkt förtroende för Hanna och detta förvaltade hon mycket väl under hela processen med täta uppdateringar och ett genuint personligt engagemang. Är också nöjd med det slutpris som det sedan blev. Läs mer
  • Andrea A köpte sin lägenhet med hjälp av Hanna Parwén en del av Notar Hammarby Sjöstad

2019-05-06

Hammarbyhöjden/Johanneshov
    Jag köpte en två i Hammarbyhöjden. Hanna kunde svara på alla mina frågor under visningen, var ett bra bollplank när det kom till olika lösningar i lägenheten bland annat hur man kunde möblera om i sovrummet. Hjälpte och mätte och var jättetrevlig. När jag sen började buda var Hanna alltid tillgänglig och var inte för påflugen utan var där som stöd när jag behövde det. Något jag uppskattar mycket. Helt klart en av de bästa mäklarna jag varit i kontakt med. Hon kunde läsa av mig. Jag kände mig trygg och det var bara bra vibes. Jag är mycket nöjd med Notar! Läs mer
  • Thèrése S köpte sin lägenhet med hjälp av Hanna Parwén en del av Notar Hammarby Sjöstad

2019-04-29

Hammarbyhöjden/Johanneshov
    Hanna var mycket vänlig och informativ. Hon hade hela tiden både säljarens och köparens bästa i åtanke vilket gjorde det hela till en mycket trevlig affär. Hanna var snabb och professionell.

Som köpare är jag mycket nöjd! Läs mer

Senaste försäljningarna

Arkadvägen