Hanna Parwén

Hanna Parwén

Hanna Parwén är mäklare på Notar Hammarby Sjöstad

Hanna Parwén har varit registrerad mäklare sedan 2017-07. Hanna Parwén har varit aktiv på Reco.se sedan 2017-11 och har fått 117 omdömen med ett betyg på 4.9. Hanna Parwén har haft 55 försäljningar sen 2020-09 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2020-09 - 2021-08

Läs vad 117 Läs vad Hanna Parwén

2021-09-18
    Kan varmt rekommendera Hanna Parwén!
    • Centrala Nynäshamn
    2021-08-30
    Hanna var mycket hjälpsam, noggrann och enkel att jobba med. Hon gjorde alltid det där lilla extra och var lätt att få tag på. Ett mycket trevligt och charmigt bemötande. Rekommenderar verkligen Hanna som mäklare.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Hanna Parwén en del av Notar Hammarby Sjöstad
    • Centrala Nynäshamn
    2021-08-26
    Allt bra inget att klaga på
    2021-08-10
    Kändes tryggt, hon var väldigt noggrann och tydlig. Första gången vi sålde och det var skönt att få allt så tydligt och bra beskrivet och hanterat. Slutsumman stämde väl med vad vi fick höra att vi kunde förvänta oss.
    2021-08-09
    Kan varmt rekommendera Hanna Parwén! Genomgående bra driv, tillmötesgående och förtroendeingivande.
    2021-07-09
    Mycket bra och snabb hantering i samband med försäljning av vår bostadsrätt. Noggrann mäklare som varmt kan rekommenderas!
    • Johanneshov/Skärmarbrink
    2021-06-28
    Hanna är en toppenmäklare! Duktig, pålitlig och kommunikativ. Kändes väldigt tryggt att sälja med Hanna.
    2021-06-23
    Målinriktad och professionellt! Får jobbet gjort. Mycket trevligt.
    2021-06-06
    Hon lyckades få min lägenhet såld på 2 veckor till ett markant högre pris än min tidigare mäklaren lyckats med på 5 månader.

Bra information genom hela processen, relevanta uppdateringar och bra omdöme.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Hanna Parwén en del av Notar Hammarby Sjöstad
    2021-05-23
    Super trevlig mäklare. Hon är väldig professionell och har ordning och reda på saker och ting. Vi har bara positivt att säga om Hanna och upplevelsen av vårat köp. Rekommenderar Hanna på Notar alla dagar i veckan.