Hanna Parwén
Registrerad mäklare sedan 2017
Aktiv på Reco.se sedan 2017
2018-02 - 2019-01

Läs vad 25 kunder tycker om Hanna Parwén

• Magnus A köpte sin lägenhet med hjälp av Hanna Parwén en del av Notar Hammarby Sjöstad

2019-02-10

28m²
    Kungsholmen
    Köpte min bostadsrätt som förmedlades utav Hanna. Hannas bemötande har under hela processen varit professionellt och trevligt. Vi har haft en bra dialog där hon alltid var tillgänglig och höll mig uppdaterad hela tiden. Sammanfattningsvis har jag fått ett mycket gott intryck utav Hannas arbete i samband med köpet utav min bostadsrätt. Läs mer
  • Sabina F köpte sin lägenhet med hjälp av Hanna Parwén en del av Notar Hammarby Sjöstad

50m²
    Johanneshov
    Köpt en tvåa i Johanneshov.
    Trevlig bemötande. Snabba svar på
    Telefon, sms och mail.
    Tydlig information.
    Mkt behjälplig. Läs mer
  • Adam S köpte sin lägenhet med hjälp av Hanna Parwén en del av Notar Hammarby Sjöstad

59m²
    Hammarby Sjöstad
    Hanna har varit professionell och mycket tillmötesgående från vår första kontakt med henne till påskrivet kontrakt. Läs mer
  • Frida G köpte sin lägenhet med hjälp av Hanna Parwén en del av Notar Hammarby Sjöstad

54m²
    Bara bra!! Mycket trevlig, positiv och tillmötesgående!! Läs mer
  • Toni-Matias H köpte sin lägenhet med hjälp av Hanna Parwén en del av Notar Hammarby Sjöstad

2019-02-07

59m²
    Hammarby Sjöstad
    Som köpare fick vi ett trevligt bemötande och ett bra intryck av mäklaren redan vid visningen. Kommunikationen har fungerat bra och affären var smidig. Rekommenderas! Läs mer
  • Anton L
    Anton L sålde sin lägenhet med hjälp av Hanna Parwén en del av Notar Hammarby Sjöstad

50m²
    Johanneshov
    Sålde en 2:a och det gick verkligen över förväntningarna. Väldigt mycket tack vare Hanna.
    Driven, mycket trevlig, snabb på att svara på frågor, håller en uppdaterad konstant, ärlig.

Hamna Parwén rekommenderas starkt av mig och min fästmö! Läs mer
  • Emma W sålde sin lägenhet med hjälp av Hanna Parwén en del av Notar Hammarby Sjöstad

28m²
    Kungsholmen
    Hanna var mycket behjälplig både innan, under och efter försäljningen av min lägenhet! Läs mer
  • Emma H köpte sin lägenhet med hjälp av Hanna Parwén en del av Notar Hammarby Sjöstad

4:a
    80m²
    Vi har köpt en bostad på 81m/2
    Bra bemött
    Ja
    Bra, trevlig Läs mer
  • Malin R
    Malin R köpte sin lägenhet med hjälp av Hanna Parwén en del av Notar Hammarby Sjöstad

2018-12-13

37m²
    Hammarbyhöjden/Johanneshov
    Jag har köpt en 2a i Hammarbyhöjden och hade Hanna Parwén som mäklare.
    Jag tycker att Hanna har varit toppen på alla plan. Hela köpprocessen kändes trygg då hon onekligen är en skicklig mäklare som verkligen gör sitt absolut bästa för att göra både säljare och köpare nöjd. Även efter köpet har hon varit otroligt hjälpsam vilket jag är väldigt tacksam för.
    Redan efter första samtalet med Hanna fick jag ett intryck av att hon var en exemplarisk mäklare vilket jag nu i efterhand kan intyga och säga stämde. Läs mer
  • Linda H
    Linda H köpte sin lägenhet med hjälp av Hanna Parwén en del av Notar Hammarby Sjöstad

2018-12-10

39m²
    Hammarbyhöjden/Johanneshov
    Hanna är en fantastisk mäklare som förmedlade en härlig visning och kunde svara på frågor med en tydlighet. Direkt efter visningen var processen solklar och budgivningen gick smidigt till. Hanna svarade alltid snabbt på frågor och hjälpte även med viktiga processer som för mig som förstagångsköpare var superviktiga. En lysande mäklare! Läs mer

Senaste försäljningarna

Konstgjutarvägen