Läs vad 97 Läs vad Hanna Parwén

• 2020-12-09
    Hanna fick i uppdrag att sälja mitt hus i Saltsjö-Boo. Hela processen var noggrant upplagd och Hanna agerade i alla lägen mycket proffsigt.
    Dessutom upplevde jag Hanna som en hängiven och engagerad person
    Jag önskar henne lycka till med framtida försäljningar
    Wally Martha Leonore W
    • 86.0 m²
    • Östra Orminge
    sålde sitt hus med hjälp av Hanna Parwén en del av Notar Hammarby Sjöstad
  • 2020-12-08
    Superduktig ung mäklare. Har arbetat i bank svängen många år och mött många under åren Hanna hat klass
    Harriet L
    Harriet L
    • 86.0 m²
    • Östra Orminge
    köpte sitt hus med hjälp av Hanna Parwén en del av Notar Hammarby Sjöstad
  • 2020-12-07
    Hanna är serviceminded och ordnade en snabb och smidig affär för både säljare och köpare.
    Anton J
    • 3:a
    • 93.0 m²
  • 2020-12-01
    Hanna hjälpte mig att sälja min etta, under processen fanns hon alltid tillgänglig för frågor och det märktes att hon ansträngde sig för att affären skulle skötas så bra som möjligt. Hanna hade mitt fulla förtroende och var ett mycket gott stöd under försäljningen, jag ger henne mina varmaste rekommendationer.
    Theodor Å
    • 1:a
    • 35.0 m²
  • 2020-11-30
    Jag har köpt en bostadsrätt i Hammarbyhöjden som Hanna tipsade mig om. Hanna var väldigt tydlig och lugn vilket kändes mycket tryggt för mig som förstagångsköpare. Sammanfattningsvis var det en jättebra upplevelse!
    Matilda R
    • 38.0 m²
  • 2020-11-04
    Hanna har agerat väldigt professionellt under hela försäljning och kommer använda mig av henne igen vid framtida försäljningar.
    Felix M
    • 38.0 m²
  • 2020-09-23
    Hanna har varit jättetrevlig och närvarande i hela processen. Detta är mitt första bostadsköp så det känns viktigt med ngn som man kan bolla med och som inger trygghet.
    Johan F
    • 39.0 m²
  • 2020-09-23
    Bra bemötande, mycket hjälpsam och håller en ständigt uppdaterad under hela säljprocessen.
    Carl W
    • 39.0 m²
  • 2020-08-16
    Trevlig, noggrann och hjälpsam.
    Iman S
    • 46.0 m²
  • 2020-08-16
    Mycket trevligt bemötande och bra tips samt utmärkt återkoppling under säljprocessen av min lägenhet.
    Katarina B
    • 46.0 m²