Ilirjana Breznica
Registrerad mäklare sedan 2019-08-22
Aktiv på Reco.se sedan 2019-11-09
2019-07 - 2020-06

Läs vad 11 Läs vad Ilirjana Breznica

• Alexander P sålde sin lägenhet med hjälp av Ilirjana Breznica en del av Notar Hammarby Sjöstad

2020-06-25

Gullmarsplan/Johanneshov
    Sålde min 2a i globen, supertrevlig och duktig Läs mer
    Ilirjana B gillar detta
  • Lin H sålde sin lägenhet med hjälp av Ilirjana Breznica en del av Notar Hammarby Sjöstad

2020-04-04

Gullmarsplan/Johanneshov
    Ilirjana är mycket engagerad, professionell och socialt kompetent som mäklare. Hon gav tydlig information och är verkligen supertrevlig i sitt bemötande. Som förstagångssäljare upplevde jag att jag fick tydlig information om försäljningsprocessen. Hon gav också mycket snabb återkoppling och besvarade telefonsamtal och meddelanden omedelbart. Ilirjana överträffade absolut mina förväntningar och jag skulle rekommendera henne som mäklare alla dagar i veckan. Min lägenhet blev såld innan visning och jag är supernöjd med slutpriset. Läs mer
    2020-04-04 Ilirjana B svarar Lin H
    Tusen tack Lin för din rekommendation och för ett fantastiskt samarbete!
    /Ilirjana
    Ilirjana B gillar detta
  • Peter H köpte sin lägenhet med hjälp av Ilirjana Breznica en del av Notar Hammarby Sjöstad

2020-03-18

4:a
    Johanneshov/Gullmarsplan
    Köpt 4a i Johanneshov

Ilirjana är väldigt driftig med fantastiskt korta svarstider på alla frågor. Läs mer
    Ilirjana B gillar detta
  • Fikru M sålde sin lägenhet med hjälp av Ilirjana Breznica en del av Notar Hammarby Sjöstad

2020-03-13

4:a
    Johanneshov/Gullmarsplan
    1. Jag har sålt min lägenhet på Etsarvägen 10
    2. Mäklaren var trevlig, engagerande, med hög social kompetente och integritet.
    3. Hon överträffade mina förväntningar genom sitt engagemang, tydlighet och sålde objekt snabbt.
    4. Hon är trevlig. ärlig och villig till att bemöta mina önskemål. Gick extramil att lösa hyresgästernas krav och samordna stylist och annat. Affären blev så enkelt och smärtfri och jag är mer än nöjd. Läs mer
    2020-03-16 Ilirjana B svarar Fikru M
    Stort tack Fikru för dina fina ord och för förtroendet! Det var en ära att få hjälpa dig med försäljningen.
    /Ilirjana
    Ilirjana B gillar detta
  • Oliver F sålde sin lägenhet med hjälp av Ilirjana Breznica en del av Notar Hammarby Sjöstad

2020-02-26

Hägersten-Liljeholmen Fruängen
    Ilirjana var professionell och tydlig i sitt bemötande. Hon levererade över förväntan och var engagerad genom hela processen. Läs mer
    Ilirjana B gillar detta
  • Parth M köpte sin lägenhet med hjälp av Ilirjana Breznica en del av Notar Hammarby Sjöstad

2020-02-21

Hägersten-Liljeholmen Fruängen
    Ett fantastiskt bemötande av supertrevlig engagerad mäklare. Hon tog sig tid både genom en privat visning och snabba besked. Läs mer
    Ilirjana B gillar detta
  • Zacke B sålde sin lägenhet med hjälp av Ilirjana Breznica en del av Notar Hammarby Sjöstad

2020-01-22

1.5:a
    Centrala Upplands Väsby
    Ilirjana utförde mer än bara försäljningen, hon ställde upp med iordningställande av lägenheten samt hjälpte till med praktiska saker. Det uppskattades högt av en förälder med tidsbrist.

Hon gav kontinuerligt uppdatering om hur arbetet med försäljningsprocessen fortlöpte. Hon var alltid tillgänglig och positiv.

Jag rekommenderar Ilirjana Breznica om ni önskar en smidig försäljning. Läs mer
    Ilirjana B gillar detta
  • Sam G sålde sin lägenhet med hjälp av Ilirjana Breznica en del av Notar Hammarby Sjöstad

2019-11-18

Hammarbyhöjden/Johanneshov
    Utsökt mäklararbete när det gäller försäljningen av vår bostadsrätt. Rätt värdering, snabbt agerande och vänligt bemötande. Ger ett mycket säkert intryck. Läs mer
    Ilirjana B gillar detta
  • Camilla H sålde sin lägenhet med hjälp av Ilirjana Breznica en del av Notar Hammarby Sjöstad

2019-11-14

Hammarbyhöjden/Johanneshov
    Vi fick bråttom att sälja vår bostad och fick snabb och professionell hjälp av Ilirjana. Styling och fotografering ordnades på studs. Hon höll oss hela tiden uppdaterade och arbetade hårt för att vi skulle få ett bra pris. Vi var överraskade över hur lätt allt flöt på. Bostaden såldes till ett pris över förväntan. Ilirjana har ett trevligt och proffsigt sätt att bemöta en som kund. Vi är jättenöjda med kontakten med henne och försäljningen. Läs mer
    Ilirjana B gillar detta
  • Aksel N köpte sin lägenhet med hjälp av Ilirjana Breznica en del av Notar Hammarby Sjöstad

2019-11-14

Hammarbyhöjden/Johanneshov
    Mycket professionell och köparen och säljaren var alltid prio ett. Lätt att kommunicera med och hjälpte till snabbt och effektivt. Läs mer

Senaste försäljningarna

Hasselquistvägen