Ilirjana Breznica

Ilirjana Breznica

5.0 i betyg av 22 omdömen

Ilirjana Breznica är mäklare på Notar Hammarby Sjöstad

och har varit registrerad mäklare sedan 2019. Ilirjana Breznica har varit aktiv på Reco.se sedan 2019 och har fått 22 omdömen sedan 2019-11-09. Ilirjana Breznica har haft 18 försäljningar det senaste året och har tillfrågat 95% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2019-10 - 2020-09

Läs vad 22 Läs vad Ilirjana Breznica

• Trevlig, snabbt agerande och ärlig.
    Borna A köpte sin lägenhet med hjälp av Ilirjana Breznica en del av Notar Hammarby Sjöstad
    2020-10-16
    • 1:a
    • 23.0 m²
    • Midsommarkransen
    2020-10-16
  • Efter en mängd visningar hittade vi ett objekt som vi föll för - vår första bostadsrätt. Även om det är vår första affär har vi träffat många mäklare under resan. Ilirjana stack ut genom stort engagemang, förståelse och såg alltid till vårt behov. Vi gillade också hennes ärliga approach - hon försökte aldrig gissa sig fram till ett svar utan tog reda på fakta. Vi är säkra på att hon kommer förbli framgångsrik i hennes karriär som mäklare men vi vill ändå ge henne våra fulla rekommendationer.
    Patricia M köpte sin lägenhet med hjälp av Ilirjana Breznica en del av Notar Hammarby Sjöstad
    • 49.0 m²
    • Globen / Johanneshov
    2020-10-07
  • Professionell service från visning till avslut. Alltid tillgänglig när frågor uppstår!
    Philip C köpte sin lägenhet med hjälp av Ilirjana Breznica en del av Notar Hammarby Sjöstad
    • 1.5:a
    • 31.0 m²
    • Midsommarkransen
    2020-10-07
  • Vi har haft ett väldigt bra samarbete med Ilirjana. Hon har haft ett professionellt och trevligt bemötande från start, lyssnat och tagit till sig våra åsikter. Vi har haft en bra kommunikation emellan men den blev en aning inflexibel när vi meddelade om att vi inte ville ha styling men det gick också bra till slut. Vi hade som krav att sälja lägenheten för minst 4.2. Ilirjana jobbade hårt och lyckades inom kort tid hitta en köpare som matchade våra krav. Vi är mycket nöjda med vår kontakt med Ilirjana.
    Ke Z sålde sin lägenhet med hjälp av Ilirjana Breznica en del av Notar Hammarby Sjöstad
    2020-09-21
    • 59.0 m²
    • Hammarby Sjöstad
    2020-09-21
  • Jag är super nöjd med helheten. Ilirjana är en mycket proffesionell mäklare som samarbetar med duktig fotograf och inredningsfirma. Hon var alltid tillgänglig vid frågor och höll mig informerad. Hon satte rätt förväntning på kronan.
    Mårten D sålde sin lägenhet med hjälp av Ilirjana Breznica en del av Notar Hammarby Sjöstad
    2020-09-20
    • 49.0 m²
    • Globen / Johanneshov
    2020-09-20
  • Iljana är en fantastiskt driven och skarp mäklare. Blev professionellt bemött från dag ett och kontinuerligt informerad om process och status under försäljningsprocessen. Hon jobbar stenhårt, effektivt och målmedvetet. Jag har aldrig varit med om att det kommit så många intressenter till en lägenhetsförsäljning (över 31 st par) vilket vittnar om hennes förmåga att bemöta intressenter men också lyfta fram rätt saker i ett försäljningsobjekt samtidigt som hon arbetar med rätt personer (fotograf, styling m.m). Ilirjana har mina varmaste och bästa rekommendationer till er som ska sälja er bostad! :)
    David K
    David K sålde sin lägenhet med hjälp av Ilirjana Breznica en del av Notar Hammarby Sjöstad
    2020-09-13
    • 3:a
    • 93.0 m²
    • Hammarby Sjöstad
    2020-09-13
  • Köpte en bostadsrätt, mycket bra kontakt och ville få till det bästa för båda parter.
    Erik A köpte sin lägenhet med hjälp av Ilirjana Breznica en del av Notar Hammarby Sjöstad
    • 47.0 m²
    2020-09-05
  • Sålt lägenhet och kontaktade Ilirjana på rekommendation. Blev professionellt bemött från första mötet och kände att Ilirjana arbetade för mig. Höll mig uppdaterad under hela processen. Kan varmt rekommendera Ilirjana för din bostadsaffär.
    Martin P sålde sin lägenhet med hjälp av Ilirjana Breznica en del av Notar Hammarby Sjöstad
    • 47.0 m²
    2020-09-05
  • Det var dags att sälja min första lägenhet, nervös och osäker var jag självklart. Men från första mötet med Ilirjana till försäljningen så har Ilirjana varit tydlig med all information jag behövde veta och hennes kommunikation före och under pågående försäljning har varit fantastiskt!
    Ninos S sålde sin lägenhet med hjälp av Ilirjana Breznica en del av Notar Hammarby Sjöstad
    2020-08-29
    • 39.0 m²
    • Gullmarsplan/Johanneshov
    2020-08-29
  • She is an excellent broker. I am glad I brought my first apartment in Stockholm with her help. I don't have any experience here in Sweden before, but She's very patient,easy-going and explains everything clearly to me. It's a great experience.
    Meng Z köpte sin lägenhet med hjälp av Ilirjana Breznica en del av Notar Hammarby Sjöstad
    2020-07-14
    • 39.0 m²
    2020-07-14
    Thank you so much for your kind words Meng. It's been a pleasure to help you!

Ilirjana B

Visa svar