Ilirjana Breznica

Ilirjana Breznica

Ilirjana Breznica är mäklare på Notar Hammarby Sjöstad

Ilirjana Breznica har varit registrerad mäklare sedan 2019-08. Ilirjana Breznica har varit aktiv på Reco.se sedan 2019-11 och har fått 51 omdömen med ett betyg på 5.0. Ilirjana Breznica har haft 23 försäljningar sen 2021-08 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2021-08 - 2022-07

Läs vad 51 Läs vad Ilirjana Breznica

• köpte sin lägenhet med hjälp av Ilirjana Breznica en del av Notar Hammarby Sjöstad
    2022-08-04 Verifierad kund
    Fått all hjälp jag behövt, extremt snabba svar, toppennöjd
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Ilirjana Breznica en del av Notar Hammarby Sjöstad
    2022-07-15 Verifierad kund
    Jag är mycket nöjd med Ilirjana som tog över försäljningen med mycket kort varsel. Trots oroliga tider med en vikande marknad och mitt i sommarsemestrarna skapade hon på kort tid stort intresse för lägenheten med välbesökt visning och ett bra slutpris efter en budgivning med flera potentiella köpare. Ilirjana var under hela processen mycket professionell, tydlig och driven. Allt var också mycket smidigt."
    • Gullmarsplan - Johanneshov
    2022-06-24 Verifierad kund
    Proffsig, effektiv och trevlig.
    2022-06-06 Verifierad kund
    Hon gjorde ett utmärkt jobb, speciellt i slutet av affären och agerade verkligen professionellt i dialogen mellan säljare och köpare.
    2022-05-01 Verifierad kund
    Mäklaren har uppfyllt alla mina önskemål och krav och har skött allting väldigt bra
    • Globen - Johanneshov
    2022-04-30 Verifierad kund
    Illirjana höll mig uppdaterad om allt som pågick under hela processen, det kändes väldigt tryggt med henne som min mäklare!
    2022-04-24 Verifierad kund
    Fantastiskt trevlig och välinformerad om lägenheten och området.

Ilirjana fick vårat köp att kännas tryggt och alla papper enkla att förstå.

Dagen vi säljer lägenheten kommer vi absolut kontakta Ilirjana!
    • Telefonplan
    2022-04-22 Verifierad kund
    Jag har varit väldigt nöjd med att jag valde mäklaren Illirjana! Trevlig, proffsig och otroligt lätt att samarbeta med under hela processen. Affären gick dessutom väldigt snabbt och lätt för både mig och köparen.
    Kan absolut rekommendera Illirjana vid försäljning av bostad.
    • Globen - Johanneshov
    2022-04-18 Verifierad kund
    Effektiv, tät kontakt, tillmötesgående! Gjorde allting enklare och smidigare trots helgdagar m.m!
    • Bandhagen
    2021-12-17 Verifierad kund
    Väldigt professionellt bemötande och service som ledde till köp av lägenhet! Kommer absolut rekommendera Ilirjana Breznica.