Ilirjana Breznica

Ilirjana Breznica

Ilirjana Breznica är mäklare på Notar Hammarby Sjöstad

Ilirjana Breznica har varit registrerad mäklare sedan 2019-08. Ilirjana Breznica har varit aktiv på Reco.se sedan 2019-11 och har fått 32 omdömen med ett betyg på 5.0. Ilirjana Breznica har haft 21 försäljningar sen 2020-08 och har tillfrågat 98% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2020-08 - 2021-07

Läs vad 32 Läs vad Ilirjana Breznica

• köpte sin lägenhet med hjälp av Ilirjana Breznica en del av Notar Hammarby Sjöstad
    2021-07-29
    Ilirjana is responsive, quick, and helpful.
    I think it makes her a great real estate broker.

My expectations were:
    - receive answers quickly
    - do not feel any kind of manipulation
    - actually get the work done in a safe and kind manner

I think Ilirjana did everything
    • Johanneshov / Blåsut
    2021-07-24
    Professionell, tillgänglig och trevlig!
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Ilirjana Breznica en del av Notar Hammarby Sjöstad
    • Johanneshov / Blåsut
    2021-07-22
    Vår upplevelse av att ha anlitat Iliriana Breznica var mycket god. Hon var kompetent och samtidigt jordnära i sitt bemötande. Utifrån våra krav och mål framställde hon en väl genomarbetad plan. Hon prövade och omprövade olika idéer till det att hon uppnådde våra mål.

Vi rekommenderar henne till våra nära och kära. Betyg 5/5!
    2021-05-07
    Ilirjana was an excellent broker! She got my flat to market, and sold, with amazing speed and professionalism. She was always there to help, as well. I highly recommend her!
    2021-01-29
    Trevligt bemötande, förtroendegivande och glad vilket alltid känns bra i dessa tillfällen. Både som köpare och som säljare. Man känner att hon lägger den där extra manken till.
    2021-01-29
    Köpte en 3:a i Hammarby sjöstad.
    Hade anlitat Ilirjana någon månad innan för att förbereda försäljning av våran lägenhet.
    Passade perfekt att hon kontaktade oss med en 3:a som hon skulle sälja.
    Väldigt glad, tydlig, lätt att ha att göra med.

Nu ska vi ha kontakt med Ilirjana fast omvänt, hon säljer som sagt våran lägenhet.
    • Kista
    2021-01-28
    Ilirjana är en otroligt dedikerad och vass mäklare som uppfyller alla kriterier som man förväntar sig som säljare. Hon håller god kontakt och en hög standard från start till slut. Jag kände direkt en trygghet och fick ett stort förtroende för Ilirjana då hon utförde allt med professionalism. Hon var lyhörd, kompetent och väldigt flexibel med bl.a. visningar och kunde träffa potentiella köpare vilken tid på dygnet som helst. Jag rekommenderar Ilirjana starkt till alla som vill ha en mäklare som ger 100% i alla lägen samt till er som vill ha en förstklassig försäljning!
    2021-01-08
    Samarbetet fungerade utmärkt och våra förväntningar infriades. Kan varmt rekommendera Ilirjana.
    2020-10-24
    Jag är köpare av en 4,5 rummare i sjöstaden. Ilirjana var ytterst professionell hela processen och väldigt trevlig. Hon var tillgänglig hela tiden och svarade snabbt på frågor i alla kanaler.
    Jag önskade en snabb och smidig affär då jag spenderat alldeles för mycket tid på visningar och budgivning på sistone när vi nu bestämt oss för skilsmässa. Ilirjana överträffade mina förväntningar och såg till att allt flöt på smidigt. Kan varmt rekommendera henne och Notar i framtiden. Om jag någon gång säljer min bostad så skulle jag enkelt kunna tänka mig anlita Ilirjana.
    2020-10-22
    Jag är mycket nöjd med Ilirjana som mäklare. Hon är proffsig och engagerad och jag fick min lägenhet såld inom 5 dagar. Jag kan varmt rekommendera henne.