Ehsan Sedagati

Ehsan Sedagati

Ehsan Sedagati är mäklare på Notar Hammarby Sjöstad

Ehsan Sedagati har varit registrerad mäklare sedan 2006-07. Ehsan Sedagati har varit aktiv på Reco.se sedan 2012-03 och har fått 240 omdömen med ett betyg på 4.8. Ehsan Sedagati har haft 19 försäljningar sen 2021-08 och har tillfrågat 97% av sina kunder efter omdömen.

Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Det bästa med att jobba som mäklare är friheten i arbetet och att få privilegiet att delta i en sån pass viktig del av människors liv.

Varför ska jag välja dig när jag ska göra en bostadsaffär?
Jag är unik med mitt lugna och behärskade sätt att bemöta mina kunder. Blir du bekväm nog som kund är du beredd att agera utefter den bekvämligheten och då tas de bästa besluten, det är min filosofi.

Vad gör du helst på fritiden?
På fritiden idrottar jag, lyssnar på ljudböcker eller umgås med min familj och mina vänner.

Försäljningar 2021-08 - 2022-07

Läs vad 240 Läs vad Ehsan Sedagati

• sålde sin lägenhet med hjälp av Ehsan Sedagati en del av Notar Hammarby Sjöstad
    • Hammarbyhöjden/Kärrtorp
    2022-08-03 Verifierad kund
    Ehsan hjälpte oss både med köp och sälj av bostad. I båda affärerna hade han ett väldigt proffsigt bemötande och var lyhörd till våra förväntningar. Han gav en kontinuerlig återkoppling och hade ett gott engagemang. Vi kan stolt rekommendera Ehsan.
    • Gullmarsplan - Johanneshov
    2022-06-23 Verifierad kund
    Jag har fått superbra hjälp av Ehsan under min lägenhetsförsäljning, alltid ett trevligt bemötande och snabb återkoppling! Rekommenderas!
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Ehsan Sedagati en del av Notar Hammarby Sjöstad
    2022-06-16 Verifierad kund
    Fantastiskt engagerad och trevlig.
    Hjälpsam och snabb ned återkoppling.
    Rekommenderas starkt.
    • Trångsund
    2022-06-16 Verifierad kund
    Öppet, enkelt och smidigt. Det var viktigare för mig att ha banken helt med mig innan vi skrev överlåtelse mindre viktigt för Ehsan 😊
    Vill att Eghsan säljer min lägenhet vilket säger det mesta.
    • Trångsund
    2022-06-16 Verifierad kund
    Han är en seriös och pålitlig mäklare någonsin jag har träffat.

Han är en guld klippa!
    • Barkarbystaden
    2022-04-07 Verifierad kund
    Bästa mäklaren i Stockholm 👍👌
    • Vasastan/Birkastan
    2022-02-03 Verifierad kund
    Vi är verkligen jättenöjda med Ehsan och kunde inte haft en bättre mäklare i vår försäljning. Tryggt, enkelt, problemfritt och ett slutresultat över förväntan. Rekommenderar varmt Ehsan!
    • Vasastan/Birkastan
    2022-02-01 Verifierad kund
    Vi har inget annat än gott att säga om Ehsan. Från ett bra första intryck till ett väldigt professionellt bemötande under hela processen. 5/5!
  • Kim D
    sålde sin lägenhet med hjälp av Ehsan Sedagati en del av Notar Hammarby Sjöstad
    2021-10-02 Verifierad kund
    Jag kände mig lugn och trygg med hans bemötande och sätt att hantera försäljningen av min lägenhet.
    Jag hade inte några förväntningar förutom att få så mycket som jag köpte den för trots mäklarens värdering.
    Eftersom den såldes lite över vad den värderades till så kan jag inte vara annat än nöjd och lite till.
    Jag kan rekommendera honom alla dar i veckan!
    Trygg och ärlig är mina två ord för Ehsan.
    2021-09-10 Verifierad kund
    Feed back