Ehsan Sedagati
Registrerad mäklare sedan 2006
Aktiv på Reco.se sedan 2012
2017-12 - 2018-11
Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Det bästa med att jobba som mäklare är friheten i arbetet och att få privilegiet att delta i en sån pass viktig del av människors liv.

Varför ska jag välja dig när jag ska göra en bostadsaffär?
Jag är unik med mitt lugna och behärskade sätt att bemöta mina kunder. Blir du bekväm nog som kund är du beredd att agera utefter den bekvämligheten och då tas de bästa besluten, det är min filosofi.

Vad gör du helst på fritiden?
På fritiden idrottar jag, lyssnar på ljudböcker eller umgås med min familj och mina vänner. Läs mer

Läs vad 182 kunder tycker om Ehsan Sedagati

• Izabel Elisabeth H
    Izabel Elisabeth H köpte sin lägenhet med hjälp av Ehsan Sedagati en del av Notar Hammarby Sjöstad
    Sundbyberg
    Köpt en nyproduktion som redan var köpt tidigare. En etta med sovalkov på 39kvm i rissne.
    Blev väl bemött av mäklaren och han var tydlig vad det gällde informationen och trevlig.
    Negativt var att han var väldigt hård mot min bankkontakt och sa att "får vi inte pengarna innan tisdag så kommer Izabel få betala mer". Var på banken hade vissa saker de behövde göra överlåtelse bestämmelser på som skulle ta lite extra tid. Det löste sig, men var väl inte det bästa sättet att lösa situationen på. Så fick han som han ville var allt bara bra, men var det något som gick utanför hans ram handlade han snabbt och lite förhastat, och det kunde kännas lite opålitligt.
    Men glad över mitt köp och tror att jag fick ett bra pris i alla fall. Läs mer
  • skrev om Ehsan Sedagati en del av Notar Hammarby Sjöstad
    Vi är super nöjda med Ehsan. Han är den bästa mäklaren vi har haft ,därför kommer vi att fortsätta att jobba med honom. Läs mer
  • Samira M sålde sin lägenhet med hjälp av Ehsan Sedagati en del av Notar Hammarby Sjöstad
    Sundbyberg
    Ehsan har sålt min lägenhet .Jag är super nöjd med Ehsan , han är proffsigt och har hög arbetsmoral. Vi är super nöjda med Ehsan. Läs mer
  • Viktor P köpte sin lägenhet med hjälp av Ehsan Sedagati en del av Notar Hammarby Sjöstad
    Jarlaberg
    Med uttryck som "men det måste du kunna förstå att jag är ledig" och ett visst motstånd i kommunikationen köpte jag en lägenhet av honom trots att det var han som sålde. Lägenheten sålde sig själv helt enkelt.
    Tror aldrig jag mött en mäklare med mindre känsla för service. Ledsen att behöva ge honom sämsta betyg men högre kan jag inte ge. Läs mer
    2018-10-02 Ehsan S svarar Viktor P
    Hej Viktor,

Vad tråkigt att du upplevt att du inte fått den service du önskat. Den lägenhet du köpte lades ut på fredagen och du ringde flera gånger på fredag kväll och även på lördag morgon. Jag meddelade dig då att jag är ledig men att jag kan höra med säljaren (som var bortrest hela helgen) och att jag återkommer på måndag morgon. På måndag fick du se lägenheten och du köpte den samma dag, dvs 3 dagar efter att den lades ut. Lägenheten såldes inte av sig självt, det gör ingen lägenhet, i synnerhet inte på denna marknad.

Jag strävar alltid efter att ge både säljare och köpare bästa möjliga service. Jättetråkigt att du inte är nöjd med förmedlingen. Jag hoppas att du får en bättre upplevelse vid din nästa bostadsaffär.

Med vänlig hälsning Ehsan
  • Karin S köpte sin lägenhet med hjälp av Ehsan Sedagati en del av Notar Hammarby Sjöstad
    Hammarby Sjöstad
    Jag köpte en 2:a på styrbordsgatan 14. Mäklaren var proffsig och engagerad. När banken strulade var han ett stort stöd och jag är mycket nöjd. Läs mer
  • Marie F sålde sin lägenhet med hjälp av Ehsan Sedagati en del av Notar Hammarby Sjöstad
    Jarlaberg
    Jag har sålt min lägenhet och Ehsan skötte det professionellt, snabbt och lönsamt. Läs mer
  • Jessica W skrev om Ehsan Sedagati en del av Notar Hammarby Sjöstad
    Alltid trevlig, rak, snabb, proffsig. En klass för sej! Läs mer
  • Isabell B skrev om Ehsan Sedagati en del av Notar Hammarby Sjöstad
    Köpt
    Trevlig, lättillgänglig, vettig, bra dialog och kunde hitta en bra lösning för både köpare och säljare. Läs mer
  • Magnus K skrev om Ehsan Sedagati en del av Notar Hammarby Sjöstad
    Ehsan var den sista av tre mäklare som vi träffade och valet var givet redan innan mötet var över. Ehsan är professionell, kunnig, och förtroendeingivande. Han skötte hela affären exemplariskt och det tog exakt en månad (!) från första mötet till skrivet överlåtelseavtal, vilket är enastående med tanke på dagens bostadsmarknad. Ehsan är ditt val av mäklare om du vill få en korrekt bild av marknadsläget tillsammans med en förstklassig försäljning. Läs mer
  • Ramin T
    Ramin T skrev om Ehsan Sedagati en del av Notar Hammarby Sjöstad
    Ehsan är den rätt person om du vill köpa/sälja i Hammarby Sjöstad. Professionell, trevlig, hjälpsam och positiv mäklare som levererade alla införmation under hela processen och hjälpde oss sälja bostaden med bra pris när marknaden var ineffektive. Tack Ehsan och Notar Hammarby Sjöstad! Läs mer

Senaste försäljningarna

2:a