Ehsan Sedagati
Registrerad mäklare sedan 2006
Aktiv på Reco.se sedan 2012
2019-04 - 2020-03
Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Det bästa med att jobba som mäklare är friheten i arbetet och att få privilegiet att delta i en sån pass viktig del av människors liv.

Varför ska jag välja dig när jag ska göra en bostadsaffär?
Jag är unik med mitt lugna och behärskade sätt att bemöta mina kunder. Blir du bekväm nog som kund är du beredd att agera utefter den bekvämligheten och då tas de bästa besluten, det är min filosofi.

Vad gör du helst på fritiden?
På fritiden idrottar jag, lyssnar på ljudböcker eller umgås med min familj och mina vänner. Läs mer

Läs vad 201 Läs vad Ehsan Sedagati

• Emelie L köpte sin lägenhet med hjälp av Ehsan Sedagati en del av Notar Hammarby Sjöstad

2020-03-11

Järfälla Barkarbystaden
    Bra bemötande, härlig attityd. Läs mer
  • Ali N
    Ali N sålde sin lägenhet med hjälp av Ehsan Sedagati en del av Notar Hammarby Sjöstad

2020-03-09

Järfälla Barkarbystaden
    Jag har sålt en 2:a i Barkarbystaden genom Ehsan Sedagati på Notar. Hela affären från första mötet till avslut gick som ett schweiziskt urverk. Ehsans engagemang, kunskap samt hans fantastiska förmåga att kommunicera gjorde affären till ett sant nöje.
    Jag fick lägenheten såld till ett marknadsvärde. Trots Ehsans expertis så kände jag mig delaktig i varje beslut som ett bevis på hans lyhördhet.
    Jag rekommenderar Ehsan till alla bostadssäljare som är ute efter en smidig och klanderfri försäljning. Läs mer
  • Ola S sålde sin lägenhet med hjälp av Ehsan Sedagati en del av Notar Hammarby Sjöstad

2019-12-13

Järfälla Viksjö
    Ehsan, är en mycket professionell och skicklig mäklare. Han hjälpte till att på ett mycket smidigt sätt få min lägenhet såld till ett bra pris och med en nöjd köpare. Jag kan varmt rekommendera Ehsan och hans kollegor på Notar! Läs mer
  • Karin L köpte sin lägenhet med hjälp av Ehsan Sedagati en del av Notar Hammarby Sjöstad

2019-12-01

Hammarby Sjöstad
    Jag har köpt en 3:a i Hammarby Sjöstad.
    Var på visning den 24/11 och skrev kontrakt den 28/11. Mycket trevlig och proffsig mäklare. Fick förtroende för mäklaren. Hella processen gick smidigt.
    Mycket nöjd. Läs mer
  • Suzanne Marie D köpte sin lägenhet med hjälp av Ehsan Sedagati en del av Notar Hammarby Sjöstad

2019-09-26

Gamla Enskede
    Köpt lägenhet på Tallkorgsvägen i Enskede.
    Professionell mäklare som hörde av sig regelbundet med information.
    Kändes tryggt Läs mer
  • Pär H sålde sin lägenhet med hjälp av Ehsan Sedagati en del av Notar Hammarby Sjöstad

2019-08-19

Nacka / Kvarnholmen
    Ehsan är jätteduktig mäklare! Professionellt och bra bemötande både mot köpare och säljare. Kan starkt rekommenderas Läs mer
  • Magnus A sålde sin lägenhet med hjälp av Ehsan Sedagati en del av Notar Hammarby Sjöstad

2019-08-07

Hammarby Sjöstad
    Vi anlitade Ehsan för att sälja vår bostadsrätt och vi är verkligen glada för att vi valde honom. Ehsan är trevlig, lätt att ha att göra med, och ett verkligt fullblodsproffs. Går du/ni i säljtankar rekommenderar jag er att kontakta Ehsan. Läs mer
  • Malin A sålde sin lägenhet med hjälp av Ehsan Sedagati en del av Notar Hammarby Sjöstad

2019-07-11

Globen / Gullmarsplan
    Ehsan är en supermäklare och en jättefin person. Lätt att prata med, tog sig alltid tid att svara på mina frågor. Försäljningen gick supersnabbt och min lägenhet blev såld för pris över förväntan. Driven och engagerad, samt kunnig och erfaren inom branschen. Rekommenderas varmt! Läs mer
  • David B sålde sin lägenhet med hjälp av Ehsan Sedagati en del av Notar Hammarby Sjöstad

2019-06-20

Trevlig, kunnig och väldigt professionell. Rekommenderas starkt! Läs mer
  • Jakob L köpte sin lägenhet med hjälp av Ehsan Sedagati en del av Notar Hammarby Sjöstad

2019-04-22

Kungsholmen Thorildsplan
    - Jag och min framtida sambo har köpt en lägenhet på 38 kvm vid Thorildsplan.
    - Mäklaren bemötte mig professionelt och hade en tydlig kommunikation under hela processen.
    - Mina förväntningar på en mäklare är att hen ska vara kontaktbar, tydlig och en bra lyssnare. Ehsan tillgodesedde samtliga punkter.
    - Sammanfattningsvis är jag väldigt nöjd med Ehsan och Notar. Läs mer

Senaste försäljningarna