Läs vad 221 Läs vad Ehsan Sedagati

• 2020-11-30
    Han är en slagkraftig mäklare och dessutom en offensiv mäklare med en tydlig strategi för själva upplägget av säljprocessen. Han har ett proffsigt team som inte lämnar något åt slumpen. Har ett öga för detaljer så som ljussättning val av fotograf och stylist. Tillsammans med övrig personal kan jag varmt rekommendera notar, min lägenhet såldes på 6 dagar med en prisökning på ca 13 procent. Notar i Hammarby Sjöstad är de vinnande laget enligt mig. Tack för en bra affär önskar en nöjd kund / Björn
    Björn K
    Björn K
    • 55.5 m²
  • 2020-10-19
    Sålt lgh på Söder.
    Mäklaren var trevlig, proffsig och engagerad.
    Försäljningen uppfyllde våra förväntningar.
    Pär J
    • 102.0 m²
    • Södermalm
  • 2020-10-04
    Dryg attityd, satte ut ett lockpris på lägenheten och ingen förståelse för köparens önskemål. Han var orsaken till att vi inte lade ett högre bud på lägenheten.
    Felix F
    • 69.0 m²
    köpte sin lägenhet med hjälp av Ehsan Sedagati en del av Notar Hammarby Sjöstad
    Hej Felix, Jag uppskattar verkligen kritik, men rena lögner och saker som hittas på är verkligen svårt att bemöta på annat sätt än nedan. Att kalla dig dryg vore en underdrift i sammanhanget. Du har för det första inte yppat ett ord av missnöje under hela processen, sedan har du ju i och för sig inte ens vågat möta min blick när jag tilltalat dig så det kanske finns ett samband där. Ditt påstående avseende lockpris kontra att ni hade kunnat buda mer om jag inte hade varit mäklare är aningen motsägelsefullt. Lägenheten steg 300 000kr, dvs 7% på tre budgivare. Sedan tog ju jag in ert lånelöfte och enligt det så översteg ert sista bud ert lånelöfte så ni betalade ju maximalt i förhållande till det iallafall. Men jag förstår att kritiken är missriktad då säljaren lämnade en, enligt er, sliten lägenhet med trasig vinkyl och golv som behövde slipas vilket ni tydligen inte kunnat reda ut. Och min hjälp betackade ni er därtill så ytterligare ansträngningar kändes förgäves.
    Ehsan Sedagati

Ehsan Sedagati

Visa svar
  • 2020-10-03
    Vi har både köpt och såld lägenheter med Ehsans hjälp. Otroligt nöjda med hans arbete: trevlig, kompetent och duktig mäklare!
    Daiva G
    • 82.0 m²
  • 2020-10-02
    Ehsan hjälpte oss med både köpet och försäljningen av vår förra lägenhet. Han hjälpte oss hela vägen genom snårskogen av papper och fick processerna att kännas enkla.

Ehsan är rak, ärlig och otroligt hjälpsam. Vi skulle verkligen rekommendera honom.
    Nicole S
    • 53.0 m²
  • 2020-09-24
    Vi har sålt en bostadsrätt på 90 kvm i Hammarby sjöstad. Lägenheten har extremt bra utsikt över kanalen med stor balkong i väst och västläge mot kanalen och ytterligare en stor balkong mot söder. För oss var det viktigt att nå ut till så många potentiella köpare som möjligt för att få rätt pris. Ehsan var med sin erfarenhet väldigt bestämd med vad som behövde göras och vi fick med hans hjälp flest besök på Hemnet och vi fick även hela 7 anbudsgivare. Vi är mer än nöjda med kontraktssumman och det som var extra skönt var att köparen också var väldigt nöjd. Ehsan skötte kontraktsskrivningen på ett genomtänkt sätt i dessa pandemitider.
    Svante J
    • 90.0 m²
  • 2020-09-21
    Trygg och bra mäklare som värnar om bemötandet med kunden.
    Donna W
    • 52.0 m²
  • 2020-08-24
    Ehsan var lätt att kommunicera med och proffsig. Jag skulle varmt rekommendera honom.
    Albin H
    • 2.5:a
    • 56.0 m²
  • 2020-08-24
    Grym och seriös mäklare. Ordning och reda från första sekund till att affären är klar. Hjälpt mig att sälja två lägenheter med lysande resultat
    Mattias F
    • 2.5:a
    • 56.0 m²
  • 2020-08-21
    Stort engagemang och professionell.
    Pia N
    • 82.0 m²
    sålde sin lägenhet med hjälp av Ehsan Sedagati en del av Notar Hammarby Sjöstad

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte