Ehsan Sedagati

Ehsan Sedagati

Ehsan Sedagati är mäklare på Notar Hammarby Sjöstad

Ehsan Sedagati har varit registrerad mäklare sedan 2006-07. Ehsan Sedagati har varit aktiv på Reco.se sedan 2012-03 och har fått 228 omdömen med ett betyg på 4.8. Ehsan Sedagati har haft 33 försäljningar sen 2020-07 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Det bästa med att jobba som mäklare är friheten i arbetet och att få privilegiet att delta i en sån pass viktig del av människors liv.

Varför ska jag välja dig när jag ska göra en bostadsaffär?
Jag är unik med mitt lugna och behärskade sätt att bemöta mina kunder. Blir du bekväm nog som kund är du beredd att agera utefter den bekvämligheten och då tas de bästa besluten, det är min filosofi.

Vad gör du helst på fritiden?
På fritiden idrottar jag, lyssnar på ljudböcker eller umgås med min familj och mina vänner.

Försäljningar 2020-07 - 2021-06

Läs vad 228 Läs vad Ehsan Sedagati

• sålde sin lägenhet med hjälp av Ehsan Sedagati en del av Notar Hammarby Sjöstad
    2021-07-22
    Professionell, hjälpsam och trevlig. Ehsan gjorde ett fantastiskt jobb både vid köp och försäljning av min lägenhet
  • sålde sitt hus med hjälp av Ehsan Sedagati en del av Notar Hammarby Sjöstad
    • Haninge Tungelsta
    2021-06-02
    Vi är jättenöjda med Ehsan som gjort ett fantastiskt bra jobb med försäljningen av vår bostad. Ehsan har varit engagerad, lyhörd, lätt att komma i kontakt med och helt närvarande under hela processen. Vi har mycket stort förtroende för Ehsan och kan varmt rekommendera honom som mäklare.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Ehsan Sedagati en del av Notar Hammarby Sjöstad
    2021-05-03
    köpt bostad och proffsigt och bra bemötande. Återkopplar och ger bra information!
    2021-03-03
    Ehsan är pålitlig, trygg, kunnig och otroligt affärsmässig. Skulle rekommendera honom till var och en där ute :)
    • Finnboda Hamn / Nacka
    2021-01-26
    Är helt nöjd med Ehsan bemötande och genomförande av affären.
    • Finnboda Hamn / Nacka
    2021-01-25
    vi har köpt radhus i Finnboda varvsväg 16A
    vi blev trevligt bemötta av mäklaren,
    mäklaren och bostaden levde upp till våra förväntningar,
    upplevelsen var bra, mäklarna var tydliga med att ett visst antal personer fick bara vara i bostaden samtidigt, det tyckte vi var bra.
  • Shervin H
    sålde sin lägenhet med hjälp av Ehsan Sedagati en del av Notar Hammarby Sjöstad
    • Vasastan / Torsplan
    2021-01-17
    Sålde min 2:a på Torsplan 8, med Ehsan som har skött det hela exceptionellt, från första samtalet till slut. Mina förväntningar var främst tillgänglighet som han verkligen levt upp till. Fick ständig återkoppling och uppdatering om hur läget var med alla budgivare och spekulanter vilket var spännande att följa. Det jag verkligen uppskattar med Ehsan är att han la ner extremt mycket tid på min försäljning, bokade privata visningar från tidig morgon till sen kväll, allt för att kunna matcha spekulanternas önskemål under dessa rådande omständigheter med covid-19. Detta om något visar stort engagemang. Sen är han jäkligt skön att ha och göra med! Kommer definitivt anlita honom igen, 5/5 toasters!
  • Björn K
    sålde sin lägenhet med hjälp av Ehsan Sedagati en del av Notar Hammarby Sjöstad
    2020-11-30
    Han är en slagkraftig mäklare och dessutom en offensiv mäklare med en tydlig strategi för själva upplägget av säljprocessen. Han har ett proffsigt team som inte lämnar något åt slumpen. Har ett öga för detaljer så som ljussättning val av fotograf och stylist. Tillsammans med övrig personal kan jag varmt rekommendera notar, min lägenhet såldes på 6 dagar med en prisökning på ca 13 procent. Notar i Hammarby Sjöstad är de vinnande laget enligt mig. Tack för en bra affär önskar en nöjd kund / Björn
    • Södermalm
    2020-10-19
    Sålt lgh på Söder.
    Mäklaren var trevlig, proffsig och engagerad.
    Försäljningen uppfyllde våra förväntningar.
    2020-10-04
    Dryg attityd, satte ut ett lockpris på lägenheten och ingen förståelse för köparens önskemål. Han var orsaken till att vi inte lade ett högre bud på lägenheten.
    Hej Felix, Jag uppskattar verkligen kritik, men rena lögner och saker som hittas på är verkligen svårt att bemöta på annat sätt än nedan. Att kalla dig dryg vore en underdrift i sammanhanget. Du har för det första inte yppat ett ord av missnöje under hela processen, sedan har du ju i och för sig inte ens vågat möta min blick när jag tilltalat dig så det kanske finns ett samband där. Ditt påstående avseende lockpris kontra att ni hade kunnat buda mer om jag inte hade varit mäklare är aningen motsägelsefullt. Lägenheten steg 300 000kr, dvs 7% på tre budgivare. Sedan tog ju jag in ert lånelöfte och enligt det så översteg ert sista bud ert lånelöfte så ni betalade ju maximalt i förhållande till det iallafall. Men jag förstår att kritiken är missriktad då säljaren lämnade en, enligt er, sliten lägenhet med trasig vinkyl och golv som behövde slipas vilket ni tydligen inte kunnat reda ut. Och min hjälp betackade ni er därtill så ytterligare ansträngningar kändes förgäves. Ehsan Sedagati