Ehsan Sedagati
Registrerad mäklare sedan 2006
Aktiv på Reco.se sedan 2012
2018-06 - 2019-05
Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Det bästa med att jobba som mäklare är friheten i arbetet och att få privilegiet att delta i en sån pass viktig del av människors liv.

Varför ska jag välja dig när jag ska göra en bostadsaffär?
Jag är unik med mitt lugna och behärskade sätt att bemöta mina kunder. Blir du bekväm nog som kund är du beredd att agera utefter den bekvämligheten och då tas de bästa besluten, det är min filosofi.

Vad gör du helst på fritiden?
På fritiden idrottar jag, lyssnar på ljudböcker eller umgås med min familj och mina vänner. Läs mer

Läs vad 192 Läs vad Ehsan Sedagati

• Jakob L köpte sin lägenhet med hjälp av Ehsan Sedagati en del av Notar Hammarby Sjöstad

2019-04-22

Kungsholmen Thorildsplan
    - Jag och min framtida sambo har köpt en lägenhet på 38 kvm vid Thorildsplan.
    - Mäklaren bemötte mig professionelt och hade en tydlig kommunikation under hela processen.
    - Mina förväntningar på en mäklare är att hen ska vara kontaktbar, tydlig och en bra lyssnare. Ehsan tillgodesedde samtliga punkter.
    - Sammanfattningsvis är jag väldigt nöjd med Ehsan och Notar. Läs mer
  • Johanna L
    Johanna L sålde sin lägenhet med hjälp av Ehsan Sedagati en del av Notar Hammarby Sjöstad

2019-04-21

Johanneshov / Blåsut
    Jag sålde en etta i Johanneshov med hjälp av Ehsan. Jag upplever honom som en trygg och mycket erfaren mäklare som alltid finns tillgänglig om man har frågor under försäljningsprocessen. Läs mer
  • Nora S
    Nora S sålde sin lägenhet med hjälp av Ehsan Sedagati en del av Notar Hammarby Sjöstad

2019-04-20

Kungsholmen Thorildsplan
    Anlitade mäklarfirman för att sälja min lägenhet. Mäklaren var lyhörd och mycket trevlig (utan att vara överdriven), kom med bra rekommendationer samt höll mig uppdaterad genom hela säljprocessen. Mycket nöjd över resultatet. Tack till Eshan! Läs mer
  • Silan B
    Silan B sålde sin lägenhet med hjälp av Ehsan Sedagati en del av Notar Hammarby Sjöstad

2019-03-11

Johanneshov / Blåsut
    Har precis sålt min lägenhet i johanneshov. Väldigt lätt att känna sig trygg och bekväm med denne mäklare. Kändes inte som en ny bekantskap utan som en man känt sen förr. Väldigt snäll och avslappnad och han förstod just min situation och vad som var bra för just mig. Gav bra tips hela tiden. Har lång erfarenhet i branschen viket märks. Känns som han har ett halvt sjätte sinne för detta. Rekommenderar starkt Läs mer
  • Elisabeth Ö sålde sin lägenhet med hjälp av Ehsan Sedagati en del av Notar Hammarby Sjöstad

2019-03-04

Gullmarsplan/Johanneshov
    Ehsan har visat vår familj stort intresse och hjälpt oss med vår försäljning av vår bostad på Bildhuggarvägen 15 på bästa sätt.

Vi är därför mycket nöjda med honom som mäklare och vi reekomenderar honom varmt till andra kunder, såväl köpare som säljare.

Mvh, Lisa Öhrling Frid Läs mer
  • Isabelle Ö sålde sin lägenhet med hjälp av Ehsan Sedagati en del av Notar Hammarby Sjöstad

2019-02-28

Gullmarsplan/Johanneshov
    Jag har både köpt och sålt i Johanneshov via Ehsan. Han är super trevlig, hjälpsam och proffsig. Han har svar på alla frågor och är alltid tillgänglig. Ehsan är väldigt kompetent och kunnig och får en att känna sig trygg och lugn under hela processen. Rekommenderar honom starkt. Läs mer
  • Sara B köpte sin lägenhet med hjälp av Ehsan Sedagati en del av Notar Hammarby Sjöstad

2019-02-05

Har köpt en lägenhet. Blev bra bemött och fick alltid snabba svar på mina frågor. Hade höga förväntningar, vilket han uppfyllde. Dock lite otydligt vad han skulle sköta, och vad hans assistent tog hand om. Läs mer
  • Ninve D sålde sin lägenhet med hjälp av Ehsan Sedagati en del av Notar Hammarby Sjöstad

2019-01-04

Jag köpt och sålde en 2:a i Johanneshov via Ehsan.
    Bägge affärerna gick bra. Han är tydlig och professionell. Läs mer
  • Mikaela L köpte sin lägenhet med hjälp av Ehsan Sedagati en del av Notar Hammarby Sjöstad

2019-01-02

Södermalm/Reimersholme
    Jag köpte lägenhet på Reimersholme och var jättenöjd med det bemötande jag fick av Ehsan. Han var tillgänglig för att svara på mina frågor, jättetrevlig hela vägen och hjälpsam. Läs mer
  • skrev om Ehsan Sedagati en del av Notar Hammarby Sjöstad

2018-12-26

Ehsan hjälpte oss sälja en 3-rummare i Hammarby Sjöstad. Ehsan var väldigt strukturerad och noggrann för att det skulle bli en bra försäljning. Han fanns alltid lätt att få tag på och hade god näsa för att göra de avvägningar som behövs. Kan rekommendera Ehsan om man vill ha en kunnig och pålitlig mäklare! Läs mer

Senaste försäljningarna

Hammarby Allé