Ehsan Sedagati
Registrerad mäklare sedan 2006-07-13
Aktiv på Reco.se sedan 2012-03-12
2019-08 - 2020-07
Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Det bästa med att jobba som mäklare är friheten i arbetet och att få privilegiet att delta i en sån pass viktig del av människors liv.

Varför ska jag välja dig när jag ska göra en bostadsaffär?
Jag är unik med mitt lugna och behärskade sätt att bemöta mina kunder. Blir du bekväm nog som kund är du beredd att agera utefter den bekvämligheten och då tas de bästa besluten, det är min filosofi.

Vad gör du helst på fritiden?
På fritiden idrottar jag, lyssnar på ljudböcker eller umgås med min familj och mina vänner. Läs mer

Läs vad 210 Läs vad Ehsan Sedagati

• Joakim S sålde sin lägenhet med hjälp av Ehsan Sedagati en del av Notar Hammarby Sjöstad

2020-08-14

2:a
    Överträffade våra förväntningar. Gjorde ett fantastiskt jobb. Proffsig, ödmjuk och kunnig Läs mer
  • Ingemar B sålde sin lägenhet med hjälp av Ehsan Sedagati en del av Notar Hammarby Sjöstad

2020-07-01

Johanneshov/Gullmarsplan
    Mycket bra mäklare, informerar, dokumenterar och mycket kunnig!
    Känns mycket professionell! Läs mer
  • Katarina S sålde sin lägenhet med hjälp av Ehsan Sedagati en del av Notar Hammarby Sjöstad

2020-06-21

3:a
    Hammarby Sjöstad
    För lågt utgångspris. ”Fel ” folk kommer på visning som inte kan betala det som vi hoppats på. Hellre då fler privata visningar. Läs mer
  • Tomas R köpte sin lägenhet med hjälp av Ehsan Sedagati en del av Notar Hammarby Sjöstad

2020-06-13

4:a
    Hammarby Sjöstad
    Det var kul att träffa honom. Han var både social, intresserad av mycket och professionell. Man kände sig väl mottagen, hade en god dialog och professionell behandling. Det kändes tryggt. Läs mer
  • Johan H sålde sin lägenhet med hjälp av Ehsan Sedagati en del av Notar Hammarby Sjöstad

2020-06-11

4:a
    Hammarby Sjöstad
    Sålt två lägenheter genom Ehsan. Alltid samma fina engagemang och resultat. Läs mer
  • Dennis B köpte sin lägenhet med hjälp av Ehsan Sedagati en del av Notar Hammarby Sjöstad

2020-06-11

Hammarby Sjöstad
    Eshan var väldigt tillmötesgående och professionell genom hela processen. Det kändes väldigt enkelt att gå igenom allt från visning, budgivning och kontrakt. Läs mer
  • Jonas B köpte sin lägenhet med hjälp av Ehsan Sedagati en del av Notar Hammarby Sjöstad

2020-06-05

Hammarbyhöjden/Johanneshov
    Proffsig mäklare som gjorde köpet enkelt och smidigt! Läs mer
  • Ingrid C sålde sin lägenhet med hjälp av Ehsan Sedagati en del av Notar Hammarby Sjöstad

2020-05-23

3:a
    Hammarby Sjöstad
    Sålde min lägenhet i Hammarby sjöstad i en tid då Covid leder till att många är osäkra och en kan fråga sig hur bra bostadsmarknaden är. Med en erfaren, trygg mäklare som ser till att alla känner sig säkra så gick alls förberedelser, visning och försäljning alldeles fantastiskt. Jag kan varmt rekommendera Ehsan Sedagati till alla som vill flytta nu och framöver. Läs mer
  • Cristina G köpte sin lägenhet med hjälp av Ehsan Sedagati en del av Notar Hammarby Sjöstad

2020-05-18

Södermalm Mariaberget
    Jag har köpt en lägenhet i stan. Ehsan bemötte mig med vänlighet, effektivitet och professionalism. Ehsan definitivt levde upp till mina förväntningar. mvh
    cc Läs mer
  • Emelie L köpte sin lägenhet med hjälp av Ehsan Sedagati en del av Notar Hammarby Sjöstad

2020-03-11

Järfälla Barkarbystaden
    Bra bemötande, härlig attityd. Läs mer

Senaste försäljningarna

Redargatan