Mäklarhuset Falkenberg

Mäklarhuset Falkenberg

Välkommen till Mäklarhuset i Falkenberg!

Vi är inte störst i staden, men vi kan stolt säga att vi levererar en trygg, familjär och modern mäklartjänst. Vi tror att vårt personliga engagemang och goda lokalkännedom är två av våra starkaste sidor, lägg därtill att vi är svårslagna inom digital marknadsföring. Flera av oss är födda och uppvuxna här vilket gör att vi har full koll på föreningsliv, skolor och kommunikationer.

Oavsett om du vill sälja eller köpa fastighet hjälper vi dig gärna. Vi erbjuder fri värdering och kan ge tips och råd om bostad och boende. Kontakta oss eller kom förbi kontoret på en kopp kaffe!

Läs vad 418 kunder tycker om Mäklarhuset Falkenberg 2

• köpte sitt hus med hjälp av Angelica Johansson en del av Mäklarhuset Falkenberg
    • Glommen
    2022-06-13 Verifierad kund
    Vi är väldigt nöjda med Angelica som mäklare i vårt husköp. Hon är kunnig, erfaren och tydlig.
  • köpte sin stuga med hjälp av Johanna Knutsson en del av Mäklarhuset Falkenberg
    2022-06-13 Verifierad kund
    Trevligt bemötande samt proffesionell och snabb hantering av köpet.
    Tack Lisa, hoppas ni skall trivas med er badstuga :) mvh Johanna Johanna Knutsson
  • sålde sin stuga med hjälp av Johanna Knutsson en del av Mäklarhuset Falkenberg
    2022-06-11 Verifierad kund
    Toppkvalitet från början till slut! Vi kände oss trygga hela vägen och är supernöjda med Johanna.
    Tack så jättemycket för att ni gav mig förtroendet att sälja er badstuga :) mvh Johanna Johanna Knutsson
  • sålde sitt hus med hjälp av Angelica Johansson en del av Mäklarhuset Falkenberg
    • Slöinge
    2022-06-10 Verifierad kund
    Vi fick stort förtroende för Angelica under vårt första möte och det stärktes under processen. Angelica är erfaren, kunnig, noggrann, lätt att samarbeta med och det gjorde att vi kände oss trygga hela vägen. Kort sagt: vi är väldigt nöjda.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Johanna Knutsson en del av Mäklarhuset Falkenberg
    2022-06-01 Verifierad kund
    Trevligt bemötande, svarar snabbt, kunde göra en snabb affär. Tillmötesgående.
    Tack Majlinda, roligt att göra affärer med er, Kram Johanna Johanna Knutsson
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Johanna Knutsson en del av Mäklarhuset Falkenberg
    2022-05-30 Verifierad kund
    Mäklaren Johanna var duktig och hjälpte mig vilket jag är tacksam över och nöjd. Utifrån mina åsikter är hon alldeles utmärk mäklare.
    Tack så jättemycket Sara, roligt att få hjälpa dig igen. Kram Johanna Johanna Knutsson
    • Näset
    2022-05-04 Verifierad kund
    Ett bra bemötande

Hon motsvarade förväntningarna vi hade på henne.
    • Näset
    2022-05-03 Verifierad kund
    Mycket ödmjuk och professionell.
    • Gällared
    2022-05-03 Verifierad kund
    Positiv, energisk och gott humör dessutom drivande i viktiga frågor.
    Synnerligen rekommendabel för sin uppgift so mäklare.
    • Slätten
    2022-04-30 Verifierad kund
    Allt flöt på bra, mäklaren var mycket kunnig, rutinerna för hur jobbet skulle göras kändes väl genomtänkta och strukturerade.
    Genomgången av kontraktet innan påskrift var mycket bra, fanns inga möjligheter att missa något från någon av parterna.
    • Slätten
    2022-04-24 Verifierad kund
    Hon hjälpte oss hela vägen från försäljning till köp. Hon förklarade alla steg vi behövde ta och svarade alltid snabbt på våra frågor. Hon överträffade våra förhoppningar!
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Angelica Johansson en del av Mäklarhuset Falkenberg
    • Hjortsberg
    2022-04-16 Verifierad kund
    Angelica är proffsig och pålitlig. Inga frågor varför dumma och hon stöttade oss igenom både vår försäljning och köp.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Angelica Johansson en del av Mäklarhuset Falkenberg
    • Hjortsberg
    2022-04-16 Verifierad kund
    Vänligt och professionellt bemötande, med snabb återkoppling och tydlighet kring processen.
    • Glommen
    2022-04-14 Verifierad kund
    Bemötandet från Johanna var som alltid fantastiskt! Det är en kombination av att både vara proffesionell och ändå personlig och man får fullt förtroende för henne och hennes förmåga att utföra uppdraget.Alltså levde hon upp till våra förväntningar till 100% och fick oss att både känna oss trygga och delaktiga.Vi är verkligen nöjda med vårt val av mäklare.
    Tack så jättemycket Ronnie för era fina ord, så stolt och glad att jag har fått hjälpa er med ännu en fastighetsaffär, kramar Johanna Johanna Knutsson
    2022-04-09 Verifierad kund
    Johanna är en väldigt fin och professionell Person. Hennes kunskap och vänlighet är utmärkt som Mäklare. Hon har even hjälpt till att rekommendera andra bostadsrätter eller villor efter försäljningen av vårt hus. Från början till slutet hade vi en bra samarbete och överenskommelse. Vi rekommenderar Johanna och Mäklarhuset för att det är viktigt att det känns rätt om man ska sälja eller köpa. Vi önskar henne och Mäklarhuset många många fina och framgångsrika år...
    Tack så jättemycket Adis för dina fina ord, känns jättebra att kunna hjälpa dig och din familj på alla sätt. Varmt välkomna igen så snart ni behöver hjälp. Mvh Johanna Johanna Knutsson
  • Kicki L
    sålde sitt hus med hjälp av Angelica Johansson en del av Mäklarhuset Falkenberg
    • Källsjö
    2022-04-07 Verifierad kund
    Angelica har varit toppen hela vägen. Hon har hela tiden hållt mej uppdaterad kring vad som händer och är planerat och kommit med goda råd kring alla möjliga detaljer. Det har känts tryggt att ha haft Angelica att lita på.
    • Källsjö
    2022-04-05 Verifierad kund
    Angelica var mycket trevlig
    Lätt att ha att göra med
    Snabbt och bra samarbete
    Svarar alltid direkt eller så snart som möjligt!
    2022-03-28 Verifierad kund
    Tycker hon har haft ett väldigt bra bemötande och tagit hänsyn till mina behov. Har känts tryggt att köpa lägenheten!
    Tack så jättemycket Linnea, hoppas du kommer att trivas. Mvh Johanna Johanna Knutsson
    2022-03-22 Verifierad kund
    Jättebra!
    Säger vi.
    AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
  • Jimmy K
    2022-03-17 Verifierad kund
    Angelica utstrålar trygghet och visar en stor kunskap.
    Hon har all de kvalifikationer som man önskar av en sakkunning, dedikerad och målmedveten mäklare.
    Hon är den vassaste kniven i lådan, hissen går hela vägen upp och hon har definitivt alla hästarna i stallet!
    Hon fick uppdraget att sälja min lägenhet, jag förväntade mig att bli nöjd och jag blev mer än nöjd.
    Ska jag sälja något i framtiden, så kommer jag lägga detta uppdraget på Angelica Johansson.
    2022-03-12 Verifierad kund
    Johanna har varit väldigt hjälpsam och serviceminded och inhämtat även lite mer udda information som varit avgörande för vårt köp av tomt. Vi hade nog inga speciella förväntningar men är väldigt nöjda.
    Tack, roligt att lotsa er genom köpet så att ni känner er trygga! Mvh Johanna Johanna Knutsson
    2022-03-07 Verifierad kund
    Vi fick ett mycket vänligt och tillmötesgående bemötande av Johanna. Hon var lyhörd och svarade snabbt på sms och mail.
    Hon gav oss de upplysningar vi behövde. Visade oss extra omtanke och flexibilitet då vi drabbades av bilproblem strax innan vi skulle skriva på överlåtelseavtalet sista timmarna vi befann oss i Falkenberg.
    Vi är mycket nöjda och kan varmt rekommendera Johanna som mäklare! Gerd och Kent Mossheden
    Tack så mycket, roligt att allt blev bra till slut och att ni fann ert fina boende på Brune Kulle! Mvh Johanna Johanna Knutsson
    2022-02-03 Verifierad kund
    Mycket trevlig och hjälpsam mäklare!
    2022-01-20 Verifierad kund
    Jätte bra bemötande, proffsig och trevlig. Jag har stort förtroende för Anjelica i mina hus affärer.
    2022-01-19 Verifierad kund
    Bra, kunnig och hjälpsam.
    Toppen 👍
    2022-01-18 Verifierad kund
    Tillmötesgående och inger förtroende
    • Långås
    2022-01-04 Verifierad kund
    Har fått bra tips vi haft nytta av. Påläst om objektet
    2022-01-04 Verifierad kund
    Johanna är noggrann och återkopplar alltid, och mycket snabbt.
    • Långås
    2022-01-03 Verifierad kund
    Personligt bemött
    Bra återkoppling och väldigt påläst på objektet
    2021-12-29 Verifierad kund
    Jätte fint bemötande av Angelica! Alltid snabb med svar och hjälpte mig med mina frågor.

Tyckte affären gick bra, det var en vecka då säljaren var lite väl långsam på att komma med besked. Men annars var affären väldigt bra.
    • Flädje
    2021-12-27 Verifierad kund
    Personlig, positiv och pålitlig.
  • sålde sin stuga med hjälp av Angelica Johansson en del av Mäklarhuset Falkenberg
    • Hansagård
    2021-12-06 Verifierad kund
    Trevligt och professionellt bemötande. Personlig utan att bli privat. Pålitlig, tydlig och målmedveten.
    Vi är supernöjda och rekommenderar varmt Angelica till de som söker en mäklare!
    2021-12-06 Verifierad kund
    Allt sköttes proffsigt och bra! Tydlig och kunnig och fick alltid hjälp fort vid frågor.
    2021-11-22 Verifierad kund
    Informativ, Professionell och trevlig!
    • Tröinge Ängar
    2021-11-20 Verifierad kund
    Mycket bra proffsig och trevlig kontakt. Nöjd med resultatet.
    • Falkenberg
    2021-11-14 Verifierad kund
    Trevligt och professionellt mottagande och bemötande!
    • Västra Gärdet
    2021-11-09 Verifierad kund
    Bra upplevelse tyckte de mesta funkade bra
    och Angelica gjorde de hon kunde för att få fram papprerna så nsabbt som möjligt
    2021-11-05 Verifierad kund
    Johanna Knutsson är trevlig, lätt att ha att göra med, och ständigt tillgänglig. Vi är mycket nöjda med försäljningen av vårt parhus. En mäklare vi gärna rekommenderar!
    Tack, Johanna!
    2021-11-02 Verifierad kund
    En riktig bra mäklare, hjälper många bra personer. Hon är bäst, jag är jätte nöjd! Jag hoppas på att hon får en bra framtid!
    2021-10-30 Verifierad kund
    Johanna är den bästa mäklaren. Jätte trevlig är hon! Önskar att alla är som henne. Hon hjälper en massa kunder. Jätte trevligt! Vi är jätte nöjda med det hon hjälpte oss med.
    2021-10-29 Verifierad kund
    Johanna har ett mycket vänligt bemötande. Vi upplever henne som lösningsinriktad och alltid angelägen att hjälpa.
    Johanna är en utmärkt samarbetspartner.
    • Östra Gärdet
    2021-10-04 Verifierad kund
    Väldigt sakkunnig. Var väl förberedd med information om objektet och visste hon inte det tog och reda på det. Väldigt angagerande och framförallt, väldigt trevlig och lätt att göra med!
    2021-09-30 Verifierad kund
    Mycket erfaren och trovärdig mäklare!
    2021-09-30 Verifierad kund
    Snabb och enkel affär. Skulle jag sälja, vet jag vem jag skulle ringa.

Martin
  • köpte sin stuga med hjälp av Angelica Johansson en del av Mäklarhuset Falkenberg
    • Hansagård
    2021-09-27 Verifierad kund
    Angelica var smidig att ha å göra med. Enkel, trevlig, hjälpsam. Vi är väldigt nöjda m Angelica. Vi kunde inte få en bättre mäklare👍👍
    • Kristineslätt
    2021-09-26 Verifierad kund
    Allt fungerade helt utmärkt vad gäller allaspekter
    • Ätran
    2021-09-15 Verifierad kund
    Lätt att prata med och att känna förtroende, även som köpare.
    2021-09-13 Verifierad kund
    Tydlig och trevlig.
    !!!!!!!!!!!!!!!
    2021-09-02 Verifierad kund
    Väldigt bra och snabb kommunikation. Hon är trevlig och hjälpsam. Hon är bra påläst och bra på att förklara hur man går tillväga med köpet.
    Tummar upp
    2021-09-02 Verifierad kund
    Otroligt kunnig, lättsam och trevlig.
    Vi är så nöjda att vi valde Johanna vid vår försäljning av vår bostad.