Mäklarhuset Falkenberg

Nygatan 32, 311 30 Falkenberg — Visa karta

Välkommen till Mäklarhuset i Falkenberg!

Vi är inte störst i staden, men vi kan stolt säga att vi haft Sveriges mest nöjda kunder 8 år i rad enligt SKI! Det vill vi fortsätta med och vi tror att vårt personliga engagemang och goda lokalkännedom är två av våra starkaste sidor. Flera av oss är födda och uppvuxna här vilket gör att vi har full koll på föreningsliv, skolor och kommunikationer.

Oavsett om du vill sälja eller köpa fastighet hjälper vi dig gärna. Vi erbjuder fri värdering och kan ge tips och råd om bostad och boende. Kontakta oss eller kom förbi kontoret på en kopp kaffe!

Läs vad 275 kunder tycker om Mäklarhuset Falkenberg

• 2019-12-12

Jarl Anders H skrev om Katarina Söderberg en del av Mäklarhuset Falkenberg
    Sålt hus.
    Gör sitt jobb på ett korrekt och mänskligt sätt Läs mer
  • 2019-12-11

Kjell W skrev om Johanna Knutsson en del av Mäklarhuset Falkenberg
    Hon gav bra information vid visningen och har uppträtt korrekt vid den efterföljande budgivningen. Trevligt bemötande. Läs mer
  • 2019-12-11

Marc G skrev om Johanna Knutsson en del av Mäklarhuset Falkenberg
    .................................................................................................. Läs mer
  • Margaretha L

2019-12-09

Margaretha L skrev om Johanna Knutsson en del av Mäklarhuset Falkenberg
    Johanna Knutsson har sålt en fastighet åt oss tidigare och nu vår bostadsrätt! Jahanna är på alla sätt den perfekta mäklaren! Rak, proffsig och oerhört sympatisk. Hon kan sin sak, ger ärliga svar och är tillmötesgående, alltid kontaktbar. Hade inga egentliga förväntningar, bara att det skulle gå snabbt, vilket det gjorde. Att inte priset blev det förväntade hade inget med mäklaren att göra, vi ville inte vänta! Rekommenderar alltid Mäklarhuset när jag träffar någon som funderar på att sälja. Läs mer
  • Ingvar B

2019-11-22

Ingvar B skrev om Katarina Söderberg en del av Mäklarhuset Falkenberg
    Har köpt en fastighet och är mycket förnöjd med hur Katarina har skött detta. Hon var tillmötesgående och gav en klar och korekt information,Jag är överaskad av den positva hållningen hon har. Läs mer
  • 2019-11-14

Marguerite J skrev om Angelica Johansson en del av Mäklarhuset Falkenberg
    Sålde min villa i Skrea med hjälp av Angelica på Mäklarhuset. Förhandsvisning en måndag. sedan skrev vi kontrakt på torsdagen, snabba ryck! Har bara positivt att säga om Mäklarhuset och Angelica, mycket proffsig och kan sin sak😃 Läs mer
  • 2019-11-14

Kristian K skrev om Angelica Johansson en del av Mäklarhuset Falkenberg
    Svarar snabbt på frågor, är tydlig och vänlig. Vi rekommenderar varmt! Läs mer
  • 2019-10-25

Ove K skrev om Johanna Knutsson en del av Mäklarhuset Falkenberg
    Villa på landet med sjöutsikt.
    Bra bemötande och hon intresserade sig verkligen för att hitta usp:arna i objektet.
    Förväntningarna var en snabb och enkel affär där ett bud som jag/vi kunde acceptera lades utan allt för många om och men eller förbehåll bakades in i processen. Jag är nöjd med utfallet. Läs mer
  • 2019-10-24

Margareta B skrev om Angelica Johansson en del av Mäklarhuset Falkenberg
    Vi köpte ett fritidshus i somras. Har gått på visningar i två år och träffat ett antal mäklare.
    Angelica är trevlig utan att vara insmickrande, hjälpsam och kunnig. Eftersom vi sedan köpte huset hade vi mycket kontakt med varandra och Angelica var lätt att få tag på eller så fanns en kollega som hon satt in i ärendet . Vi fick stort förtroende för henne.
    Jag skulle anlita Angelica på studs om jag skulle sälja! Läs mer
  • Mikael K

2019-10-23

Mikael K skrev om Angelica Johansson en del av Mäklarhuset Falkenberg
    Angelica sålde vår stuga i Glommen. Vi upplevde Angelica professionell, kunnig och lyhörd. Personligt och trevligt bemötande.Angelica levde verkligen upp till våra förväntningar.
    Vi rekommenderar Angelica å det varmaste.//Mikael Läs mer
  • 2019-10-23

Dan B skrev om Angelica Johansson en del av Mäklarhuset Falkenberg
    Köpte sommarstuga. Angelica var uppmärksam, trevlig och följde upp allt på bästa sätt. Läs mer

Freddy S skrev om Angelica Johansson en del av Mäklarhuset Falkenberg
    Förväntningar hade vi inga när vi skulle titta på vår första bostadsrätt. Angelica mötte oss med ett proffsigt och trevligt sätt.
    Det hela slutade med köp av bostaden. Läs mer

Valeria K skrev om Angelica Johansson en del av Mäklarhuset Falkenberg
    Vi rekommenderar Angelica å det varmaste.//Valèria Läs mer

Cecilia N skrev om Angelica Johansson en del av Mäklarhuset Falkenberg
    Sålt en äldre villa.

Angelica har ett trevligt sätt, är mycket flitig, ambitiös och effektiv i sitt arbete. Gav alltid klara och raka svar på mina frågor. Alltid snabb återkoppling via telefon/sms/mail om hon inte hade tillfälle att svara direkt när jag sökte henne.

Sammanfattningsvis är jag helnöjd med Angelicas arbetsinsats! Läs mer

Marie A skrev om Angelica Johansson en del av Mäklarhuset Falkenberg
    Sålt bostad. Upplevde Angelica som uppriktig, påläst och engagerad Läs mer
  • 2019-10-16

Anita J skrev om Johanna Knutsson en del av Mäklarhuset Falkenberg
    Sålt villa, köpt lägenhet. Mina förväntningar på en bra Mäklare blev infriade. Alltigenom en positiv upplevelse. Läs mer
  • 2019-10-14

Jessica S skrev om Johanna Knutsson en del av Mäklarhuset Falkenberg
    Sålt ett radhus. Johanna mäklaren har varit mycket bra, Hjälpsam och trevlig möter sina kunder på ett professionellt sätt. Kan varmt rekommendera henne. Läs mer

Ulf N skrev om Johanna Knutsson en del av Mäklarhuset Falkenberg
    Vid köp av bostadsrätt på Brune kulle samt värdering av villa. Bra bemötande samt insatt/påläst.

Uppfyllde alla förväntningar. Läs mer

Andreas J skrev om Katarina Söderberg en del av Mäklarhuset Falkenberg
    Helt fantastisk bemötande hela vägen både på sälj och köp. Läs mer

Katarina E skrev om Johanna Knutsson en del av Mäklarhuset Falkenberg
    Jag är så nöjd med min försäljning av lägenhet
    Min mäklare får dom högsta betygen från mig Läs mer

Mikaela W skrev om Johanna Knutsson en del av Mäklarhuset Falkenberg
    Vi har mest haft kontakt med Alex Bennheden. Han har varit jätte trevlig, duktig och tillmötesgående. Läs mer
  • Selver S

2019-10-12

Selver S skrev om Johanna Knutsson en del av Mäklarhuset Falkenberg
    Köpt en bostadsrätt, nöjd med allt, affären gick snabbt och som jag hade förväntat! Läs mer

Selina L skrev om Johanna Knutsson en del av Mäklarhuset Falkenberg
    Very nice person. She helped us bought and sold the house. Very professional. Läs mer

Sanne N skrev om Johanna Knutsson en del av Mäklarhuset Falkenberg
    Köpt bostadsrätt i Falkenberg. Trevligt bemött och hjälpsam angående de frågor och önskemål vi hade. Löpande uppdateringar hur nybyggsprojektet fortlöpte vilket var ett plus då jag själv inte var på plats i stan. Är mycket nöjd med mina kontakter på Mäklarhuset och kan varmt rekommendera Johanna och Alex! Läs mer

Emma L skrev om Johanna Knutsson en del av Mäklarhuset Falkenberg
    Mäklaren var enligt mina förväntningar, bra kunskaper och bemötande. Mycket trevlig och erbjöd bra service. Med snabb affär och tydlig med all information kring köpet.

Jag är mycket nöjd! Läs mer

Lajos M skrev om Johanna Knutsson en del av Mäklarhuset Falkenberg
    Hon var hjälpsam, flexibel, alltid tillgänglig Läs mer

Annelie N skrev om Johanna Knutsson en del av Mäklarhuset Falkenberg
    Vi blev mycket bra bemött av Johanna proffsigt o korrekt .👍🏻👍🏻 Läs mer
  • 2019-10-11

Robin J skrev om Johanna Knutsson en del av Mäklarhuset Falkenberg
    Johanna hjälpte oss med allt vi behövde veta inför & under vårat husköp. Stort tack till en duktig mäklare! Läs mer
  • Christina H

2019-10-10

Christina H skrev om Johanna Knutsson en del av Mäklarhuset Falkenberg
    Fick ett stort förtroende från första stund. Lugn, stabil, noggrann och proffsig. Verkligen nöjd med val av mäklare. Läs mer
  • Maria A

2019-10-10

Maria A skrev om Johanna Knutsson en del av Mäklarhuset Falkenberg
    Köpte min lägenhet genom Johanna. När jag flyttat in i lägenheten visade det sig att det var fel på duschkranen vilket jag förmedlade till henne. Hon tog vidare detta till säljaren och såg till att jag fick ersättning. Jag uppskattade detta enorm, just att jag inte behövde dra i det själv och hon följde även upp att allt gått bra och alla var nöjda.
    Tack! Läs mer

Hans J skrev om Johanna Knutsson en del av Mäklarhuset Falkenberg
    Vi har sålt en villa och köpt ett kedjehus på två dagar. Johanna är proffsig, snabb, förstående och tillmötesgående! Mycket bra bemötande - skulle absolut välja henne igen! Läs mer

Joakim F skrev om Johanna Knutsson en del av Mäklarhuset Falkenberg
    Mycket proffesionellt intryck och väldigt tillmötesgående. Läs mer

Christoffer M skrev om Johanna Knutsson en del av Mäklarhuset Falkenberg
    Införskaffade mig en Bostadsrätt.
    Och upplevde genomgående god service och hjälp i hela processen med Johanna och hennes stjärnskott till assistent Alex.
    Vid försäljning eller köp kommer jag inte tveka på att ta hjälp av dem igen. Läs mer

Janna A skrev om Johanna Knutsson en del av Mäklarhuset Falkenberg
    Johanna gjorde allt jag förväntade mig av en mäklare. Hon återkopplade under hela resans gång. Ett tag efter inflyttning hörde hon av sig igen för att stämma av att allt hade gått bra.
    Jag har bara gott att säga om Johanna som mäklare. Läs mer

Hans P skrev om Johanna Knutsson en del av Mäklarhuset Falkenberg
    Mycket bra och kunnig mäklare - Får 5 poäng utav 5 möjliga! Läs mer

Mats K skrev om Johanna Knutsson en del av Mäklarhuset Falkenberg
    köpt nyproducerad BF
    bemött Bra Läs mer
  • 2019-09-28

Karin G skrev om Katarina Söderberg en del av Mäklarhuset Falkenberg
    Ett oerhört trevligt och professionellt bemötande från första mötet till det sista. Läs mer
  • 2019-09-26

Gunilla N skrev om Katarina Söderberg en del av Mäklarhuset Falkenberg
    Jag Köpte ett fritidshus. Mäklaren var väldigt bra med ett trevligt bemötande och kunnig .Hen var väldigt lätt att prata med och man kunde ringa hen när som helst om man undrade över något.så min totala upplevelse blev MVG. Läs mer
  • 2019-09-26

Charlotta L skrev om Katarina Söderberg en del av Mäklarhuset Falkenberg
    Katarina hjälpte oss med drömhuset som vi hittade i Falkenberg! Tillmötesgående, lyhörd och proffsig. Vi är mer än nöjda! Läs mer
  • Patrik H

2019-06-21

Patrik H skrev om Angelica Johansson en del av Mäklarhuset Falkenberg
    Anlitade Angelica för att sälja en villa i Falkenberg, mitt barndomshem. Hon är trevlig, noggrann, kunnig, lättillgänglig och hjälpsam. Full pott! Läs mer
  • 2019-05-26

Marie W skrev om Johanna Knutsson en del av Mäklarhuset Falkenberg
    Sålde en bostadsrätt
    Väldigt nöjd Läs mer
  • 2019-05-26

Ingela N skrev om Johanna Knutsson en del av Mäklarhuset Falkenberg
    Vi upplevde Johanna som en väldigt seriös, kunnig och engagerad mäklare. Detta fick oss att känna ett stort förtroende för henne och en trygghet i att bostadsaffären skulle bli bra för både oss och köparen. Kan varmt rekommendera henne! Läs mer

Martina W skrev om Johanna Knutsson en del av Mäklarhuset Falkenberg
    Vi sålde en liten gård och Johanna skötte affären felfritt från början till slut. Hon var professionell och mycket trevlig. Uppstod frågor eller problem löste hon det direkt och med trevlig ton hela tiden.
    Väldigt nöjd med denna mäklare. Läs mer

Tobias W skrev om Johanna Knutsson en del av Mäklarhuset Falkenberg
    Väldigt engagerad och trevlig mäklare, kände mig trygg genom hela försäljningen! Läs mer

Johanna L skrev om Mäklarhuset Falkenberg
    Köpt och sålt bostad. Jättebra bemötande av mäklare. Kommer absolut tipsa andra om Mäklarhuset. Läs mer
  • 2019-05-23

Karin S skrev om Angelica Johansson en del av Mäklarhuset Falkenberg
    Jag tyckte jag fick ett bra bemötande Läs mer
  • 2019-05-18

Janine L skrev om Angelica Johansson en del av Mäklarhuset Falkenberg
    Vi har köpt en tvåa i Falkenberg och är helt nöjd med hur vi blev bemötta av mäklaren samt av hela köpesituationen. Läs mer
  • 2019-05-17

Lena P skrev om Angelica Johansson en del av Mäklarhuset Falkenberg
    Sålde en badstuga
    Angelica var proffsig och oerhört bra att sköta affären
    Sammanfattning, högsta poäng, rekommenderar varmt Angelica och Mäklarhuset Läs mer
  • 2019-05-17

Miriam Å skrev om Angelica Johansson en del av Mäklarhuset Falkenberg
    Sålde vår bostadsrätt. Mäklaren var lyhörd, proffsig och pålitlig. Hade hört innan attvår bostadsrätt var svårsåld men mäklaren lyckades få den till hemnets mest klickade hus samt få igång budgivning. Grymt jobbat💪 Läs mer
  • Anna C

2019-05-17