Mäklarhuset Falkenberg

Nygatan 32, 311 30 Falkenberg — Visa karta

Välkommen till Mäklarhuset i Falkenberg!

Vi är inte störst i staden, men vi kan stolt säga att vi haft Sveriges mest nöjda kunder 8 år i rad enligt SKI! Det vill vi fortsätta med och vi tror att vårt personliga engagemang och goda lokalkännedom är två av våra starkaste sidor. Flera av oss är födda och uppvuxna här vilket gör att vi har full koll på föreningsliv, skolor och kommunikationer.

Oavsett om du vill sälja eller köpa fastighet hjälper vi dig gärna. Vi erbjuder fri värdering och kan ge tips och råd om bostad och boende. Kontakta oss eller kom förbi kontoret på en kopp kaffe!

Läs vad 310 kunder tycker om Mäklarhuset Falkenberg

• 2020-08-02

Anders N skrev om Johanna Knutsson en del av Mäklarhuset Falkenberg
    Vi har både köpt och sålt med hjälp av Johanna på Mäklarhuset. Köpt en bostadsrätt och sålt vår villa. Vi har känt oss helt trygga med Johanna som är lugn, professionell, trevlig och kunnig. För oss har det varit viktigt att känna förtroende för vår mäklare vilket vi verkligen gjort för Johanna som levt upp till alla våra förväntningar Högsta betyg och lite till för Johanna Knutsson! Läs mer
  • 2020-08-01

Niklas L skrev om Katarina Söderberg en del av Mäklarhuset Falkenberg
    Hjälpsam. Snabba svar. Påläst och kunnig. Läs mer
  • 2020-07-31

Kate H skrev om Johanna Knutsson en del av Mäklarhuset Falkenberg
    Sålt villa på landet. Johanna Knutsson är engagerad och kunnig - vi kände oss därför trygga och nöjda med försäljningsprocessen. Läs mer
  • 2020-07-30

Siv Margareta B skrev om Katarina Söderberg en del av Mäklarhuset Falkenberg
    En mäklare som lyssnar och går att ha en bra dialog med! Läs mer
  • 2020-06-18

Jenny R skrev om Katarina Söderberg en del av Mäklarhuset Falkenberg
    Då vi har många mil till fastigheten vi sålde så underlättade Katarina det enormt för oss när hon hjälpte oss med i princip allting.
    En snabb smidig affär med en bra köpare som Katarina skötte all kontakt och pappersskrivning med genom fullmakt.
    Lyhörd och de var inga problem. Läs mer
  • 2020-06-18

Mikaela L skrev om Katarina Söderberg en del av Mäklarhuset Falkenberg
    Mycket bra bemötande vid köp av sommarstuga. Läs mer
  • 2020-06-16

Adam E skrev om Katarina Söderberg en del av Mäklarhuset Falkenberg
    Vi har köpt sommarhus där Katarina agerade mäklare.
    Katarina är ärlig och adekvat i det hon säger. Vi upplever att Katarina kommunicerar sanningen och tydliggör vad köpet innebär.

Våra förväntningar är höga vid köp av fastigheter och därmed ställer vi höga krav på mäklaren vad vi förväntar oss. Det har efterlevts utan avdrag på kvalité.

Skulle vi sälja en fastighet i dag skulle vi välja att anlita Katarina. Läs mer
  • 2020-06-16

Sven Anders M skrev om Johanna Knutsson en del av Mäklarhuset Falkenberg
    Sålt-Radhus
    Hon var professionell ,kunnig, ödmjuk och underbar
    Fantastiskt
    Ja
    Vi kommer att tala oss varma och henne och Mäklarhuset. Läs mer
  • FRIDA F

2020-06-12

FRIDA F skrev om Angelica Johansson en del av Mäklarhuset Falkenberg
    Köpte vårt första hus med Angelica som mäklare. Skötte det hela proffsigt och hon kändes verkligen jordnära. Hon hjälpte oss med förståelse att vi behövde köpa hus med tillträde omgående. Oerhört lyhörd och hjälpsam. Rekommenderar henne varmt! Läs mer
  • Catharina W

2020-06-10

Catharina W skrev om Johanna Knutsson en del av Mäklarhuset Falkenberg
    Kunnig och engagerad mäklare med god kännedom om den lokala marknaden! Läs mer
  • 2020-06-10

Lina B skrev om Johanna Knutsson en del av Mäklarhuset Falkenberg
    Köpte stuga på skrea strand. Det va tydligt och enkelt att förstå processen när avtal skulle skrivas på. Engagerad och visade att det va en stor och viktig dag vid överlämningen, viktigt för oss.
    Hon gjorde ett gott jobb, vi är nöjda Läs mer
  • 2020-06-09

Camilla D skrev om Johanna Knutsson en del av Mäklarhuset Falkenberg
    Trevlig och proffsig i sitt arbete som mäklare. Läs mer
  • Dennis W

2020-06-07

Dennis W skrev om Katarina Söderberg en del av Mäklarhuset Falkenberg
    Vi är väldigt nöjda med hennes hjälp och lyhördhet vid försäljningen av vår villa. Skicklig och jobbar för att båda parter ska gå nöjda ur affären. Rekommenderar henne starkt. Läs mer
  • 2020-06-05

Lucia M skrev om Johanna Knutsson en del av Mäklarhuset Falkenberg
    Jag har sålt mitt fritidsboende.
    Jag blev bemött på ett mycket trevligt och professionellt sätt.
    Jag tycker att Johanna levde upp till mina förväntningar på hur en mäklare bör arbeta.
    Jag fann Johanna mycket professionell i sitt sätt att arbeta. Utöver det upplevde jag Johanna som mycket trygghetsskapande. Läs mer
  • 2020-05-21

Mirjam O skrev om Katarina Söderberg en del av Mäklarhuset Falkenberg
    Katarina är en positiv och professionellt mäklare. Återkommer snabbt med bra information Katarina rekommenderas starkt för en trygg affär. Läs mer
  • 2020-05-19

Anders O skrev om Katarina Söderberg en del av Mäklarhuset Falkenberg
    Vi har sålt vårt centrumnära hus från 1923 mitt under Corona-pandemin.
    Om Katarina:
    Mycket professionell - alltid tillgänglig.
    Trevligt och korrekt bemötande.
    Bra på att ge information och relevanta tips. Läs mer
  • Madeleine N

2020-05-08

Madeleine N skrev om Johanna Knutsson en del av Mäklarhuset Falkenberg
    Köpt en liten sommarstuga på Skrea strand, en badhytt. Snabbt, smidigt, enkelt och trevligt bemötande. Supernöjd! Läs mer
  • 2020-05-08

Erik J skrev om Johanna Knutsson en del av Mäklarhuset Falkenberg
    Johanna har sålt vår stuga med stor kompetens och trevligt bemötande Läs mer
  • 2020-05-08

Jonas K skrev om Angelica Johansson en del av Mäklarhuset Falkenberg
    Jag sålde min villa.
    Upplever Mäklarhuset Falkenberg och specifikt Angelica som proffsig, driven och väldigt bra både med mig som säljare och hon tog bra hand om köparna. Läs mer
  • 2020-05-03

Johan K skrev om Katarina Söderberg en del av Mäklarhuset Falkenberg
    Kan starkt rekommendera mäklarhuset Falkenberg! Mycket kunnig personal Läs mer
  • 2020-04-26

Joakim R skrev om Angelica Johansson en del av Mäklarhuset Falkenberg
    Jag tycker Angelica har agerat på ett proffsigt och utmärkt sätt, antog en utmaning och levererade därefter! Rekommenderar starkt! Läs mer
  • 2020-04-23

Rona G skrev om Katarina Söderberg en del av Mäklarhuset Falkenberg
    Köpte en lägenhet. Otroligt bra bemötande och bra stöd av Katarina Söderberg. Tydlig och tillmötesgående. Läs mer
  • 2020-04-17

Roger G skrev om Katarina Söderberg en del av Mäklarhuset Falkenberg
    Sammanfattning: Resultatorienterad, drivande, hög social förmåga. Överträffade högt ställda förväntningar! Läs mer
  • 2020-04-12

Michael L skrev om Angelica Johansson en del av Mäklarhuset Falkenberg
    Angelica va en jätte bra mäklare Läs mer
  • Mats S

2020-04-12

Mats S skrev om Angelica Johansson en del av Mäklarhuset Falkenberg
    Vi har sålt vårt hus via mäklartjanst och Angelica Johansson. Vi är väldigt nöjda med hela upplägget. Läs mer
  • 2020-04-08

Elsy H skrev om Angelica Johansson en del av Mäklarhuset Falkenberg
    Angelica sålde vårt hus i Falkenberg med strålande resultat, hela 1,4mkr över utgångspris!
    Vi hade kontakt och rådgivning lång tid före försäljningen då hon hjälpte oss att utreda alternativen, ta reda på regler för bygglov och annat som ligger utanför hennes ansvarighet som mäklare.
    Hon har hela tiden haft en mycket proffsig, flexibel och vänlig inställning och kan därför starkt rekommendera henne till andra uppdrag.
    Med vänlig hälsning, Elsy Hamrén Berggren Läs mer
  • 2020-04-08

Lina K skrev om Angelica Johansson en del av Mäklarhuset Falkenberg
    Tillmötesgående och utförde ett grymt jobb! Läs mer
  • 2020-03-11

Hans-åke H skrev om Johanna Knutsson en del av Mäklarhuset Falkenberg
    Vi har sålt en villa. Vi är mycket nöjda med Johannas och övrig personal bemötande och på hur de har skött hela försäljning, annonsering och alla kontakter. Vi hade väntas oss att det kanske skulle gå trögt att sälja. Men allt har gått så smidigt och snabbt. Alla inblandade har varit mycket bra på att ha kontakt och gett bra information och hållit oss uppdaterade kontinuerligt. Läs mer
  • 2020-02-13

Conny S skrev om Johanna Knutsson en del av Mäklarhuset Falkenberg
    Johanna har varit utmärkt som mäklare och har gett bra information under hela processen. Läs mer
  • 2020-02-11

Kristoffer W skrev om Johanna Knutsson en del av Mäklarhuset Falkenberg
    Var väldigt hjälpsam under hela mark köps processen Läs mer
  • 2020-01-15

Kunnig, trevlig och tydlig

Mvh Johan Läs mer
  • 2019-12-19

Malin A skrev om Katarina Söderberg en del av Mäklarhuset Falkenberg
    Katarina hjälpte oss att sälja vår lägenhet.
    Hon hade ett proffsigt bemötande och tiden från ett första möte till fotografering, annons och försäljning gick fort.
    Vi är mycket nöjda kunder!
    Tack för all hjälp. Läs mer
  • 2019-12-19

Jan Olof A skrev om Katarina Söderberg en del av Mäklarhuset Falkenberg
    Vi säljer en bostadsrätt i Falkenberg.
    Bemötandet har vid samtliga tillfällen varit korrekt och mycket trevligt.
    Mäklaren har framstått som mycket professionell. Kunnig o påläst på samtliga punkter.
    Vi är därför väldigt nöjda//Jan-Olof Andersson Läs mer
  • 2019-12-17

Ida G skrev om Johanna Knutsson en del av Mäklarhuset Falkenberg
    Johanna är en super duktig och trevlig mäklare! Hon hjälpte oss att sälja! Då vi tidigare bara köpt hus och inte va jätte nöjda med med dem så letade vi en annan mäklare och hittade då Johanna och mäklarhuset. Vi va mycket nöjda med allt hos Johanna, hon kunde träffa oss snabbt och löste allt smidigt och snabbt. Läs mer
  • 2019-12-12

Jarl Anders H skrev om Katarina Söderberg en del av Mäklarhuset Falkenberg
    Sålt hus.
    Gör sitt jobb på ett korrekt och mänskligt sätt Läs mer
  • 2019-12-11

Kjell W skrev om Johanna Knutsson en del av Mäklarhuset Falkenberg
    Hon gav bra information vid visningen och har uppträtt korrekt vid den efterföljande budgivningen. Trevligt bemötande. Läs mer
  • 2019-12-11

Marc G skrev om Johanna Knutsson en del av Mäklarhuset Falkenberg
    .................................................................................................. Läs mer
  • Margaretha L

2019-12-09

Margaretha L skrev om Johanna Knutsson en del av Mäklarhuset Falkenberg
    Johanna Knutsson har sålt en fastighet åt oss tidigare och nu vår bostadsrätt! Jahanna är på alla sätt den perfekta mäklaren! Rak, proffsig och oerhört sympatisk. Hon kan sin sak, ger ärliga svar och är tillmötesgående, alltid kontaktbar. Hade inga egentliga förväntningar, bara att det skulle gå snabbt, vilket det gjorde. Att inte priset blev det förväntade hade inget med mäklaren att göra, vi ville inte vänta! Rekommenderar alltid Mäklarhuset när jag träffar någon som funderar på att sälja. Läs mer
  • Ingvar B

2019-11-22

Ingvar B skrev om Katarina Söderberg en del av Mäklarhuset Falkenberg
    Har köpt en fastighet och är mycket förnöjd med hur Katarina har skött detta. Hon var tillmötesgående och gav en klar och korekt information,Jag är överaskad av den positva hållningen hon har. Läs mer
  • 2019-11-14

Marguerite J skrev om Angelica Johansson en del av Mäklarhuset Falkenberg
    Sålde min villa i Skrea med hjälp av Angelica på Mäklarhuset. Förhandsvisning en måndag. sedan skrev vi kontrakt på torsdagen, snabba ryck! Har bara positivt att säga om Mäklarhuset och Angelica, mycket proffsig och kan sin sak😃 Läs mer
  • 2019-11-14

Kristian K skrev om Angelica Johansson en del av Mäklarhuset Falkenberg
    Svarar snabbt på frågor, är tydlig och vänlig. Vi rekommenderar varmt! Läs mer
  • 2019-10-25

Ove K skrev om Johanna Knutsson en del av Mäklarhuset Falkenberg
    Villa på landet med sjöutsikt.
    Bra bemötande och hon intresserade sig verkligen för att hitta usp:arna i objektet.
    Förväntningarna var en snabb och enkel affär där ett bud som jag/vi kunde acceptera lades utan allt för många om och men eller förbehåll bakades in i processen. Jag är nöjd med utfallet. Läs mer
  • 2019-10-24

Margareta B skrev om Angelica Johansson en del av Mäklarhuset Falkenberg
    Vi köpte ett fritidshus i somras. Har gått på visningar i två år och träffat ett antal mäklare.
    Angelica är trevlig utan att vara insmickrande, hjälpsam och kunnig. Eftersom vi sedan köpte huset hade vi mycket kontakt med varandra och Angelica var lätt att få tag på eller så fanns en kollega som hon satt in i ärendet . Vi fick stort förtroende för henne.
    Jag skulle anlita Angelica på studs om jag skulle sälja! Läs mer
  • Mikael K

2019-10-23

Mikael K skrev om Angelica Johansson en del av Mäklarhuset Falkenberg
    Angelica sålde vår stuga i Glommen. Vi upplevde Angelica professionell, kunnig och lyhörd. Personligt och trevligt bemötande.Angelica levde verkligen upp till våra förväntningar.
    Vi rekommenderar Angelica å det varmaste.//Mikael Läs mer
  • 2019-10-23

Dan B skrev om Angelica Johansson en del av Mäklarhuset Falkenberg
    Köpte sommarstuga. Angelica var uppmärksam, trevlig och följde upp allt på bästa sätt. Läs mer

Freddy S skrev om Angelica Johansson en del av Mäklarhuset Falkenberg
    Förväntningar hade vi inga när vi skulle titta på vår första bostadsrätt. Angelica mötte oss med ett proffsigt och trevligt sätt.
    Det hela slutade med köp av bostaden. Läs mer

Valeria K skrev om Angelica Johansson en del av Mäklarhuset Falkenberg
    Vi rekommenderar Angelica å det varmaste.//Valèria Läs mer

Cecilia N skrev om Angelica Johansson en del av Mäklarhuset Falkenberg
    Sålt en äldre villa.

Angelica har ett trevligt sätt, är mycket flitig, ambitiös och effektiv i sitt arbete. Gav alltid klara och raka svar på mina frågor. Alltid snabb återkoppling via telefon/sms/mail om hon inte hade tillfälle att svara direkt när jag sökte henne.

Sammanfattningsvis är jag helnöjd med Angelicas arbetsinsats! Läs mer

Marie A skrev om Angelica Johansson en del av Mäklarhuset Falkenberg