Alla kategorier Mäklare Halland Falkenberg Mäklarhuset Mäklarhuset Falkenberg

Mäklarhuset Falkenberg

Nygatan 32, 311 30 Falkenberg — Visa karta

Välkommen till Mäklarhuset i Falkenberg!

Vi är inte störst i staden, men vi kan stolt säga att vi haft Sveriges mest nöjda kunder 8 år i rad enligt SKI! Det vill vi fortsätta med och vi tror att vårt personliga engagemang och goda lokalkännedom är två av våra starkaste sidor. Flera av oss är födda och uppvuxna här vilket gör att vi har full koll på föreningsliv, skolor och kommunikationer.

Oavsett om du vill sälja eller köpa fastighet hjälper vi dig gärna. Vi erbjuder fri värdering och kan ge tips och råd om bostad och boende. Kontakta oss eller kom förbi kontoret på en kopp kaffe!

Läs vad 204 kunder tycker om Mäklarhuset Falkenberg

• Marit Christina Tina H
    Marit Christina Tina H skrev om Angelica Johansson en del av Mäklarhuset Falkenberg
    Vi har sålt vår lägenhet med hjälp av Angelica på Mäklarhuset Falkenberg.
    Hon hjälpte oss på ett suveränt och tryggt vis igenom hela försäljningen då vi själva inte kunde vara på plats.
    Allt har gått smidigt från första mötet till sista dokumentet att skriva under. Läs mer
  • Johan G skrev om Johanna Knutsson en del av Mäklarhuset Falkenberg
    utmärkt service och bemötande, väldigt professionell Läs mer
  • Johan I
    Johan I skrev om Johanna Knutsson en del av Mäklarhuset Falkenberg
    Vår fars hus skulle säljas och efter prat med vänner/kollegor
    samt bra möte gick uppdraget till Johanna. Våra förväntningar om en professionellt och smidigt process uppfylldes mycket väl. Mina syskon och jag kan varmt rekommendera Johanna med teamet på Mäklarhuset i Falkenberg. Läs mer
  • Peter J skrev om Johanna Knutsson en del av Mäklarhuset Falkenberg
    Köpt och håller på att sälja.
    Bemötandet är seriöst och professionellt. Informerar och ställer upp vid behov. Läs mer
  • Anna K skrev om Johanna Knutsson en del av Mäklarhuset Falkenberg
    Johanna har sålt både vår villa och sommarstuga.
    Hon har verkligen varit toppen både med bemötande, hjälp och tips. Läs mer
  • Elna A skrev om Johanna Knutsson en del av Mäklarhuset Falkenberg
    Proffsigt bemötande. Bra fakta. Mycket god lokalkännedom. Samtidigt väldigt varmhjärtad. Vi sålde en lägenhet i Falkenberg och fick snabbt förtroende av Johanna. Vill du ha en snabb och smidig affär: anlita Johanna på Mäklarhuset! Läs mer
  • Björn B
    Björn B skrev om Johanna Knutsson en del av Mäklarhuset Falkenberg
    Hejsan, vi har både köpt en bostadsrätt och sålt samma lägenhet utav Johanna, och det har fungerat otroligt bra! Uppdraget som Johanna gav av oss hur dom ville att vi skulle göra med att fylla i alla uppgifter om vår lägenhet, och i slutändan när vår broschyr var färdig, så såg det helt perfekt ut vid försäljningen! Så Mäklarhusets upplägg är helt solklart tycker vi när det både gäller att köpa ett objekt, samt även när dom lägger ut en försäljning!

Så jag och min hustru vill åter tacka Johanna Knutsson och hennes kolegor för ett gott samarbete! Läs mer
  • Carina N skrev om Angelica Johansson en del av Mäklarhuset Falkenberg
    Angelica har hjälpt oss på bästa sätt vid våra försäljningar och köp. Skulle inte välja någon annan mäklare, det säger allt om hur proffsig hon är.
    Tack för all hjälp Angelica! Läs mer
  • Pernilla K skrev om Angelica Johansson en del av Mäklarhuset Falkenberg
    Vi har köpt vårat drömhus!
    Även om vägen dit var ganska krokig så var Angelica hela tiden trevlig och proffsig. Läs mer
  • Rita A
    Rita A skrev om Angelica Johansson en del av Mäklarhuset Falkenberg
    Både köpt och sålt hus. Mäklaren varit enkel att jobba med. Hon lade ner mycket energi på att få bästa pris för mitt hus. Jag har litat på Angelica fullt ut och ger henne högsta betyg Läs mer
  • Charlotte G skrev om Angelica Johansson en del av Mäklarhuset Falkenberg
    Jag köpte en bostadsrätt mitt i centrum i Falkenberg. Så fin och totalrenorverad. Blev bra och väl bemött av mäklaren. Hade bra kontakt genom köpet med telefonkontakt och sms.Förväntningarna jag hade är att man ger ett bra intryck och ett bra bemötande. Det tyckte jag min mäklare hade. Läs mer
  • Mikael B skrev om Johanna Knutsson en del av Mäklarhuset Falkenberg
    Bra mäklare jag är väldigt nöjd.

Allt sköttes mycket proffsigt. Läs mer
  • Marja K skrev om Johanna Knutsson en del av Mäklarhuset Falkenberg
    Jag har varit spekulant på bostadsrätter och sålt en villa med hjälp av Johanna. Från första kontakten har hon varit enormt hjälpsam och servicen hon gett har varit suverän. Exempel på denna service är t ex att hon mejlade andra mäklares objekt till mig! Johanna var alltid tillmötesgående och tjänstvillig.
    Jag kan rekommendera henne varmt vid köp eller försäljning av fastigheter! Läs mer
  • Tobias S skrev om Angelica Johansson en del av Mäklarhuset Falkenberg
    Sålt lägenhet på herting, Falkenberg Läs mer
  • Inge F skrev om Johanna Knutsson en del av Mäklarhuset Falkenberg
    Vi har solgt vores sommerhus via Johanna. Hun er en fantastisk ejendomsmægler, der hele tiden kommunikerer med os. Vi har været meget tilfredse med Johannas arbejde. Läs mer
  • Caj Z skrev om Johanna Knutsson en del av Mäklarhuset Falkenberg
    Villa.
    Mycket professionell, trevlig och med ett lugnt sätt.
    Vi har varit i kontakt med Johanna även vid köp och det har fungerat utmärkt. Läs mer
  • Alexander H skrev om Angelica Johansson en del av Mäklarhuset Falkenberg
    Köpt en villa av henne. Snabb, kompetent säljare som jag varmt kan rekommendera. Mvh Alexander Hansson Läs mer
  • Susanne H skrev om Angelica Johansson en del av Mäklarhuset Falkenberg
    Vi har köpt ett hus och Angelica visade, berättade och har besvarat frågor om huset på ett proffesionellt sätt.
    Tack! Läs mer
  • Patrik J skrev om Angelica Johansson en del av Mäklarhuset Falkenberg
    Försäljning a fritidshus. Försäljningen drog ut på tiden av olika anledningar. Bra vägledning och information från mäklare hela tiden. Oerhört positiv dialog genom hela processen. Läs mer
  • Ann-charlotte K
    Ann-charlotte K skrev om Angelica Johansson en del av Mäklarhuset Falkenberg
    Sålt villa. Härligt bemötande. Förväntade mig att de tog hand om allt, utan att jag behövde oroa mig, vilket de gjorde mycket bra. Mycket nöjd med hela affären. Läs mer
  • Susann M skrev om Angelica Johansson en del av Mäklarhuset Falkenberg
    Vi har sålt ett fritidshus i Olofsbo. Det tog ett tag innan stugan blev såld och det var många turer med köpare som backade tillbaka och en del fick inte lån av banken. Angelica har varit helt fantastisk och aldrig tappat humöret utan med gott humör visat stugan om och om igen! Informativ mot oss säljare hela tiden med Mail , samtal eller sms. Personlig och varm i sitt sätt! Kan inte tänka mig en bättre mäklare än Angelica!! Läs mer
  • Robert P skrev om Angelica Johansson en del av Mäklarhuset Falkenberg
    Vi sålde en sommarstuga, hon var trevlig och bra att ha att göra med. Ställde upp när vi än behövde Läs mer
  • Mathias S skrev om Angelica Johansson en del av Mäklarhuset Falkenberg
    Köpt ett sommarhus i bästa tänkbara läget! Kanonservice och ett proffesionellt bemötande i köpet. Läs mer
  • Peter F skrev om Angelica Johansson en del av Mäklarhuset Falkenberg
    Sålde en fritidshus.
    Hade blivit tipsad om Angelica av annan mäklare. Hon uppfyllde alla de krav jag ställer på en mäklare. Proffsig och kompetent.
    Kul att jobba med! Läs mer
  • Tommy E skrev om Angelica Johansson en del av Mäklarhuset Falkenberg
    Sålde stuga i Olofsbo Angelika gjorde ett fantastiskt bra jobb. Läs mer
  • Anna E
    Anna E skrev om Angelica Johansson en del av Mäklarhuset Falkenberg
    Det här var vår första erfarenhet av husförsäljning. Genom Angelica sålde vi vårt sekelskifteshus och vi är mer än nöjda! Vi förväntade oss inte att det skulle kunna upplevas så smidigt men Angelica skötte allt och vi kände oss lugna och trygga genom hela processen. Hade vi haft fler fastigheter hade vi utan tvekan sålt dem genom henne! Läs mer
  • Lars H skrev om Angelica Johansson en del av Mäklarhuset Falkenberg
    Alltid snabb återkoppling.
    Kändes tryggt Läs mer
  • Ahmed C skrev om Angelica Johansson en del av Mäklarhuset Falkenberg
    Köpt
    Trevligt och proffsigt bemötande.
    Har inget att säga mer än att allt gick smidigt och problemfritt Läs mer
  • Daniel G
    Daniel G skrev om Angelica Johansson en del av Mäklarhuset Falkenberg
    Vi köpte en avstyckad gård genom Angelica.
    Vi är mycket belåtna med hennes proffsiga bemötande och raka besked.
    Då det är en stor affär som man sällan gör hade vi höga förväntningar som verkligen uppfylldes.
    Mycket bra bemötande och trevlig att prata med. Läs mer
  • Johan P skrev om Angelica Johansson en del av Mäklarhuset Falkenberg
    Köpt bostadsrätt.
    Mäklare har alltid varit kontaktbar. Både under budgivningen och i samband med affären. Skötte förmedling av bud exemplariskt. Mycket tillmötesgående. Har känt mig trygg genom hela affären och fått stöd om jag haft frågor eller funderingar. Läs mer
  • Marie T skrev om Angelica Johansson en del av Mäklarhuset Falkenberg
    Angelica är en positiv och varm tjej. Duktig i sitt arbete och lyhörd. Ett väl bemötande i ett mycket positiv riktning. Glad och Tevlig. Läs mer
  • Ingela K skrev om Angelica Johansson en del av Mäklarhuset Falkenberg
    Angelica är klar, tydlig, trevlig och återkopplar. Läs mer
  • Zeinab A skrev om Angelica Johansson en del av Mäklarhuset Falkenberg
    Hon var jätte duktig o snäll . Hon är bästa mäklare Läs mer
  • Martina S
    Martina S skrev om Angelica Johansson en del av Mäklarhuset Falkenberg
    Angelica Johansson har varit en engagerad och väldigt trevlig mäklarkontakt. Hon har varit positiv och vänlig och hållt mig informerad och uppdaterad genom hela processen. När jag har haft frågor eller funderingar så har hon alltid återkommit snabbt med svar. Det har känts väldigt tryggt att ha Angelica som mäklare. Läs mer
  • Ros-marie J skrev om Angelica Johansson en del av Mäklarhuset Falkenberg
    Trevlig och proffsig. Känns säker i sitt bemötande, som kund litar jag till 100% på Angelica. Läs mer
  • Line N skrev om Angelica Johansson en del av Mäklarhuset Falkenberg
    Vi fick ett väldigt bra bemötande av Angelica hon gav ett positivt intryck direkt. Hon hade redan vid första träffen med sig potentiella hus som vi kunde titta på innan vi sålt vår lägenhet. När det väl var dax för visning gick allt snabbt och Angelica uppdaterade oss hela tiden. Hon svarade snabb om man hade några frågor och vi har bara positiva saker att säga. Läs mer
  • Ann-christin N skrev om Johanna Knutsson en del av Mäklarhuset Falkenberg
    Johanna var alltid trevlig, glad o tillmötesgående. Vi upplevde henne som mycket kunnig o en mäklare att lita på. Läs mer
  • Ingela H
    Ingela H skrev om Johanna Knutsson en del av Mäklarhuset Falkenberg
    Vi tycker vi har fått ett mycket bra bemötande med både hög kompetens men också på ett familjärt sätt som inger en känsla av trygghet. Hon har inte väjt för svårigheter som uppkommit men har heller inte petat onödigt mycket i detaljer som t ex hur vi har möblerat och vår färgsättning. Vi har mött mäklare tidigare som varit det rakt motsatta och det har skapat stor frustration när man måst göra om överallt för att dom ska kunna sälja huset. Läs mer
  • Britta S skrev om Johanna Knutsson en del av Mäklarhuset Falkenberg
    Behaglig varm person ytterst professionell ger ett kunnigt intryck.
    Hoppas göra fler affärer med henne.
    Rekommenderar henne gärna till vänner etc Läs mer
  • Cecilia W skrev om Johanna Knutsson en del av Mäklarhuset Falkenberg
    Min kontakt med Johanna har enbart varit positiv. Jag värdesätter hennes engagemang, tydlighet kring vad som förväntas av mig som säljare, lyhördhet för mina önskemål, att hon är professionell, att hon är tillgänglig och att hon har en personlig framtoning i sitt uppdrag utan att för den delen bli privat vid försäljningen av vårt hus. Känner även att vi skapade en plan för vår försäljning av huset vad gäller marknadsföring och sociala medier där jag som säljare fick möjlighet att vara delaktig, jag är också tacksam för de tips jag fick i samband med fotografering mm. Under hela processen, husförsäljning, så kände jag mig trygg vilket kanske är det viktigaste av allt :) Läs mer
  • Sofia H skrev om Mäklarhuset Falkenberg
    Mycket trevlig, tillmötesgående och proffsig även då det blev svårigheter i affären med köparna. Lätt att få tag på, snabb på att höra av sig/återkoppla. Läs mer
    2017-11-16 Mäklarhuset Falkenberg svarar Sofia H
    Tack Sofia! Hoppas allt är bra med er och att ni får en härlig sommar i huset!
  • Hans B skrev om Mäklarhuset Falkenberg
    Mycket tillmötesgående och serviceinriktad, Läs mer
    2017-11-14 Mäklarhuset Falkenberg svarar Hans B
    Det var snällt, hälsa och tacka och att knäoperationen går bra!
  • Gunnar S
    Gunnar S skrev om Mäklarhuset Falkenberg
    Vänlig, proffsig intresserad, kunde ort och marknad Läs mer
    2017-11-16 Mäklarhuset Falkenberg svarar Gunnar S
    Tack Gunnar, det var trevligt att lära känna dig och jag är glad för att allt gick så bra!
  • Ludvig E skrev om Katarina Söderberg en del av Mäklarhuset Falkenberg
    Fick väldigt väl bemötande och hon va super mysig. Detaljerad och precis. Trevlig och kunnig samt ett genuint leende. Läs mer
  • Rosanna H skrev om Katarina Söderberg en del av Mäklarhuset Falkenberg
    Vi är jättenöjda med Katarina. Proffsig, kunnig ovh väldigt trevlig! Hon var alltid lätt att få tag på och väldigt flexibel. Rekommenderar verkligen Katarina som mäklare. Läs mer
  • Siw A skrev om Katarina Söderberg en del av Mäklarhuset Falkenberg
    Mycket trevlig.😁 svarad så fort man ringde, väldigt kunnig✍️ Rekommendera Katarina Söderberg skulle absolut välj henne igen.👏👏👏 Har erfarenhet av mindre kuniga mäklare. Läs mer
  • Bo S skrev om Katarina Söderberg en del av Mäklarhuset Falkenberg
    Bra professionellt bemötande samt god social kompetens Läs mer
  • Marie J skrev om Mäklarhuset Falkenberg
    Jag fick ett väldigt trevligt bemötande och stöd vid övertagandet av stugan. Läs mer
    2017-11-16 Mäklarhuset Falkenberg svarar Marie J
    Tack Marie, önskar dig en härlig sommar i stugan!
  • Bo M skrev om Angelica Johansson en del av Mäklarhuset Falkenberg
    Angelica var såväl vänlig som proffsig från första kontakten till försäljningen var klar. Hon levde väl upp till våra förväntningar. Vi rekommenderar den som skall göra en fastighetsaffär att anlita henne. Läs mer
  • Bo M skrev om Mäklarhuset Falkenberg
    Vi blev mycket bra och proffsigt bemötta under hela säljprocessen. Mäklaren levde väl upp til våra förhoppningar. Rekommenderar utan förbehåll. Läs mer

Nygatan 32, 311 30 Falkenberg