Mäklarhuset Falkenberg

Nygatan 32, 311 30 Falkenberg — Visa karta

Välkommen till Mäklarhuset i Falkenberg!

Vi är inte störst i staden, men vi kan stolt säga att vi haft Sveriges mest nöjda kunder 8 år i rad enligt SKI! Det vill vi fortsätta med och vi tror att vårt personliga engagemang och goda lokalkännedom är två av våra starkaste sidor. Flera av oss är födda och uppvuxna här vilket gör att vi har full koll på föreningsliv, skolor och kommunikationer.

Oavsett om du vill sälja eller köpa fastighet hjälper vi dig gärna. Vi erbjuder fri värdering och kan ge tips och råd om bostad och boende. Kontakta oss eller kom förbi kontoret på en kopp kaffe!

Läs vad 328 kunder tycker om Mäklarhuset Falkenberg

• 2020-11-10

Jonas P skrev om Angelica Johansson en del av Mäklarhuset Falkenberg
    Det var andra gången Angelica säljer en bostadsrätt till oss. Samma trevliga bemötande och handläggning denna gången. Läs mer
  • 2020-11-05

Ulrika J skrev om Angelica Johansson en del av Mäklarhuset Falkenberg
    Vi har sålt en lägenhet.
    Tycker att Angelica har gjort ett jättebra jobb! Varit snabb m att underrätta oss om vad som händer och varit mycket aktiv. Bra tips på homestyling👍🏼
    Vi kommer absolut att rekommendera er till våra vänner! Läs mer
  • Elin G

2020-11-05

Elin G skrev om Angelica Johansson en del av Mäklarhuset Falkenberg
    Vi var väldigt nöjda med Angelica! Läs mer
  • 2020-11-02

Andreas T skrev om Katarina Söderberg en del av Mäklarhuset Falkenberg
    Vi har precis köpt en villa via Katarina. Vi fick jättebra service genom hela processen. För min del är kommunikation det viktigaste och med snabba, tydliga svar så var det toppen att ha Katarina som ansvarig mäklare. Rekommenderas varmt! Läs mer
  • 2020-10-24

Susanna D skrev om Johanna Knutsson en del av Mäklarhuset Falkenberg
    Vid försäljningen av vår bostadsrätt i Falkenberg var Johanna, i vår mening, den bäst lämpade för uppdraget med sin långa erfarenhet som mäklare. Mycket kunnig gällande allt i processen, stor lokalkännedom, fotografering, annonsering och marknadsföring samt mycket goda kunskaper inom ekonomi och bankärenden. Vänligt och varmt bemötande och tydlighet i kommunikationen. Vi vill varmt rekommendera Johanna! Läs mer
  • 2020-10-23

Bengt P skrev om Johanna Knutsson en del av Mäklarhuset Falkenberg
    Köpt en unik bostad av Johanna.
    Hon har ett trevligt bemötande, professionell i sitt yrke. Gedigen lokalkännedom. Tålmodig.
    Utomordentligt nöjd kund. Läs mer
  • 2020-10-18

Christian A skrev om Johanna Knutsson en del av Mäklarhuset Falkenberg
    Johanna var väldigt trevlig och tillmötesgående. Man fick snabbt förtroende för henne och hon såg till att man hela tiden uppdaterade. Hade man några frågor så fick man snabbt svar. Toppen helt enkelt. Läs mer
  • 2020-10-09

Torbjörn B skrev om Johanna Knutsson en del av Mäklarhuset Falkenberg
    Köpt en lägenhet
    Jag blev bemött bra, fick den hjälp jag behövde och tyckte allt gick smidigt till. Läs mer
  • 2020-10-09

Solrun J skrev om Angelica Johansson en del av Mäklarhuset Falkenberg
    Super trevlig, alt tipp topp bra jobbat 💪 Läs mer
  • 2020-10-07

Maria T skrev om Johanna Knutsson en del av Mäklarhuset Falkenberg
    Sålt badstuga på Skrea. Är nöjd med allt, snabbt, smidigt o trevlig! Läs mer
  • 2020-09-21

Saida A skrev om Angelica Johansson en del av Mäklarhuset Falkenberg
    Angelica hjälpte oss att sälja vårt sommarhus . Hon är en trevlig, proffsig, lyhörd och kunnig mäklare. Vi hade under hela säljprocessen en nära kontakt som kändes tryggt. Hon är lätt att få kontakt med och hon inger stort förtroende.
    Kan varmt rekommendera Angelica Läs mer
  • 2020-09-15

Jimmy G skrev om Angelica Johansson en del av Mäklarhuset Falkenberg
    Vi fick snabbt ett förtroende för Angelica när hon presenterade sin plan över hur hon ville sälja vår bostadsrätt. Framförallt vill vi lyfta fram hennes snabba och tydliga kommunikation, flexibilitet och förmåga att skapa ett lugn genom sitt självsäkra sätt att hantera hela säljprocessen. Vi rekommenderar Angelica starkt. Läs mer
  • 2020-09-14

Carina L skrev om Angelica Johansson en del av Mäklarhuset Falkenberg
    Sålt tomt. Är mycket nöjd med bemötandet, kunnigheten och återkopplingen.
    Rekommenderar Angelica som mäklare.
    Tack för hjälpen!! Läs mer
  • 2020-09-03

Stellan S skrev om Angelica Johansson en del av Mäklarhuset Falkenberg
    Vi hade Angelica Johansson som mäklare då vi köpte fritidshus i Glommen.
    Bemötandet har varit mycket bra och hon har levt upp till förväntningarna.
    Förväntningarna har varit att hon i sin roll som mäklare skall vara objektiv med både för-och nackdelar med objektet, samt att hålla vad hon lovat, t.ex med att återkomma på telefon/sms/mejl.
    Sammanfattningsvis kan vi rekommendera henne då hon dessutom haft ett trevligt bemötande. Läs mer
  • 2020-09-02

Elisabeth K skrev om Angelica Johansson en del av Mäklarhuset Falkenberg
    Jag har sålt ett sommar hus, och blivit mycket vänligt och professionellt bemött. Angelica tog ett tydligt helhetsgrepp och jag kände mej trygg. Jag är verkligen nöjd med budgivningen och hela avslutsdelen Hela hennes framträdande och kunnande kändes mycket bra👏 Läs mer
  • 2020-08-30

Carina M skrev om Angelica Johansson en del av Mäklarhuset Falkenberg
    En kunnig samt professionell mäklare som alltid är snabb att svara på frågor, ta reda på information samt vara flexibel vad gäller t.ex visningstid. Samtidigt har hon ett personligt bemötande som gör att man känner sig trygg. Vi är mycket nöjda. Läs mer
  • 2020-08-29

Jakob F skrev om Angelica Johansson en del av Mäklarhuset Falkenberg
    Köpte fastighet via Angelica på Mäklarhuset. Angelica är trevlig och behjälplig, lätt att komma i kontakt med. Hon tog snabbt fram information på frågor och funderingar som vi som köpare hade angående fastigheten. Budgivning och kontraktsskrivning gick smidigt samtidigt som Angelica var noggrann med genomgång/guidning kring kontrakten. Rekommenderas! Läs mer
  • 2020-08-28

Mona J skrev om Angelica Johansson en del av Mäklarhuset Falkenberg
    Köpt 1/3 i en bostadsrätt
    Blev inkopplad i ärendet lite sent, men all kontakt med Angelina har varit jätte bra.
    Var med på en andra visning så jag fick se lägenheten tillsammans med mor och far. Läs mer
  • 2020-08-02

Anders N skrev om Johanna Knutsson en del av Mäklarhuset Falkenberg
    Vi har både köpt och sålt med hjälp av Johanna på Mäklarhuset. Köpt en bostadsrätt och sålt vår villa. Vi har känt oss helt trygga med Johanna som är lugn, professionell, trevlig och kunnig. För oss har det varit viktigt att känna förtroende för vår mäklare vilket vi verkligen gjort för Johanna som levt upp till alla våra förväntningar Högsta betyg och lite till för Johanna Knutsson! Läs mer
  • 2020-08-01

Niklas L skrev om Katarina Söderberg en del av Mäklarhuset Falkenberg
    Hjälpsam. Snabba svar. Påläst och kunnig. Läs mer
  • 2020-07-31

Kate H skrev om Johanna Knutsson en del av Mäklarhuset Falkenberg
    Sålt villa på landet. Johanna Knutsson är engagerad och kunnig - vi kände oss därför trygga och nöjda med försäljningsprocessen. Läs mer
  • 2020-07-30

Siv Margareta B skrev om Katarina Söderberg en del av Mäklarhuset Falkenberg
    En mäklare som lyssnar och går att ha en bra dialog med! Läs mer
  • 2020-06-18

Jenny R skrev om Katarina Söderberg en del av Mäklarhuset Falkenberg
    Då vi har många mil till fastigheten vi sålde så underlättade Katarina det enormt för oss när hon hjälpte oss med i princip allting.
    En snabb smidig affär med en bra köpare som Katarina skötte all kontakt och pappersskrivning med genom fullmakt.
    Lyhörd och de var inga problem. Läs mer
  • 2020-06-18

Mikaela L skrev om Katarina Söderberg en del av Mäklarhuset Falkenberg
    Mycket bra bemötande vid köp av sommarstuga. Läs mer
  • 2020-06-16

Adam E skrev om Katarina Söderberg en del av Mäklarhuset Falkenberg
    Vi har köpt sommarhus där Katarina agerade mäklare.
    Katarina är ärlig och adekvat i det hon säger. Vi upplever att Katarina kommunicerar sanningen och tydliggör vad köpet innebär.

Våra förväntningar är höga vid köp av fastigheter och därmed ställer vi höga krav på mäklaren vad vi förväntar oss. Det har efterlevts utan avdrag på kvalité.

Skulle vi sälja en fastighet i dag skulle vi välja att anlita Katarina. Läs mer
  • 2020-06-16

Sven Anders M skrev om Johanna Knutsson en del av Mäklarhuset Falkenberg
    Sålt-Radhus
    Hon var professionell ,kunnig, ödmjuk och underbar
    Fantastiskt
    Ja
    Vi kommer att tala oss varma och henne och Mäklarhuset. Läs mer
  • FRIDA F

2020-06-12

FRIDA F skrev om Angelica Johansson en del av Mäklarhuset Falkenberg
    Köpte vårt första hus med Angelica som mäklare. Skötte det hela proffsigt och hon kändes verkligen jordnära. Hon hjälpte oss med förståelse att vi behövde köpa hus med tillträde omgående. Oerhört lyhörd och hjälpsam. Rekommenderar henne varmt! Läs mer
  • Catharina W

2020-06-10

Catharina W skrev om Johanna Knutsson en del av Mäklarhuset Falkenberg
    Kunnig och engagerad mäklare med god kännedom om den lokala marknaden! Läs mer
  • 2020-06-10

Lina B skrev om Johanna Knutsson en del av Mäklarhuset Falkenberg
    Köpte stuga på skrea strand. Det va tydligt och enkelt att förstå processen när avtal skulle skrivas på. Engagerad och visade att det va en stor och viktig dag vid överlämningen, viktigt för oss.
    Hon gjorde ett gott jobb, vi är nöjda Läs mer
  • 2020-06-09

Camilla D skrev om Johanna Knutsson en del av Mäklarhuset Falkenberg
    Trevlig och proffsig i sitt arbete som mäklare. Läs mer
  • Dennis W

2020-06-07

Dennis W skrev om Katarina Söderberg en del av Mäklarhuset Falkenberg
    Vi är väldigt nöjda med hennes hjälp och lyhördhet vid försäljningen av vår villa. Skicklig och jobbar för att båda parter ska gå nöjda ur affären. Rekommenderar henne starkt. Läs mer
  • 2020-06-05

Lucia M skrev om Johanna Knutsson en del av Mäklarhuset Falkenberg
    Jag har sålt mitt fritidsboende.
    Jag blev bemött på ett mycket trevligt och professionellt sätt.
    Jag tycker att Johanna levde upp till mina förväntningar på hur en mäklare bör arbeta.
    Jag fann Johanna mycket professionell i sitt sätt att arbeta. Utöver det upplevde jag Johanna som mycket trygghetsskapande. Läs mer
  • 2020-05-21

Mirjam O skrev om Katarina Söderberg en del av Mäklarhuset Falkenberg
    Katarina är en positiv och professionellt mäklare. Återkommer snabbt med bra information Katarina rekommenderas starkt för en trygg affär. Läs mer
  • 2020-05-19

Anders O skrev om Katarina Söderberg en del av Mäklarhuset Falkenberg
    Vi har sålt vårt centrumnära hus från 1923 mitt under Corona-pandemin.
    Om Katarina:
    Mycket professionell - alltid tillgänglig.
    Trevligt och korrekt bemötande.
    Bra på att ge information och relevanta tips. Läs mer
  • Madeleine N

2020-05-08

Madeleine N skrev om Johanna Knutsson en del av Mäklarhuset Falkenberg
    Köpt en liten sommarstuga på Skrea strand, en badhytt. Snabbt, smidigt, enkelt och trevligt bemötande. Supernöjd! Läs mer
  • 2020-05-08

Erik J skrev om Johanna Knutsson en del av Mäklarhuset Falkenberg
    Johanna har sålt vår stuga med stor kompetens och trevligt bemötande Läs mer
  • 2020-05-08

Jonas K skrev om Angelica Johansson en del av Mäklarhuset Falkenberg
    Jag sålde min villa.
    Upplever Mäklarhuset Falkenberg och specifikt Angelica som proffsig, driven och väldigt bra både med mig som säljare och hon tog bra hand om köparna. Läs mer
  • 2020-05-03

Johan K skrev om Katarina Söderberg en del av Mäklarhuset Falkenberg
    Kan starkt rekommendera mäklarhuset Falkenberg! Mycket kunnig personal Läs mer
  • 2020-04-26

Joakim R skrev om Angelica Johansson en del av Mäklarhuset Falkenberg
    Jag tycker Angelica har agerat på ett proffsigt och utmärkt sätt, antog en utmaning och levererade därefter! Rekommenderar starkt! Läs mer
  • 2020-04-23

Rona G skrev om Katarina Söderberg en del av Mäklarhuset Falkenberg
    Köpte en lägenhet. Otroligt bra bemötande och bra stöd av Katarina Söderberg. Tydlig och tillmötesgående. Läs mer
  • 2020-04-17

Roger G skrev om Katarina Söderberg en del av Mäklarhuset Falkenberg
    Sammanfattning: Resultatorienterad, drivande, hög social förmåga. Överträffade högt ställda förväntningar! Läs mer
  • 2020-04-12

Michael L skrev om Angelica Johansson en del av Mäklarhuset Falkenberg
    Angelica va en jätte bra mäklare Läs mer
  • Mats S

2020-04-12

Mats S skrev om Angelica Johansson en del av Mäklarhuset Falkenberg
    Vi har sålt vårt hus via mäklartjanst och Angelica Johansson. Vi är väldigt nöjda med hela upplägget. Läs mer
  • 2020-04-08

Elsy H skrev om Angelica Johansson en del av Mäklarhuset Falkenberg
    Angelica sålde vårt hus i Falkenberg med strålande resultat, hela 1,4mkr över utgångspris!
    Vi hade kontakt och rådgivning lång tid före försäljningen då hon hjälpte oss att utreda alternativen, ta reda på regler för bygglov och annat som ligger utanför hennes ansvarighet som mäklare.
    Hon har hela tiden haft en mycket proffsig, flexibel och vänlig inställning och kan därför starkt rekommendera henne till andra uppdrag.
    Med vänlig hälsning, Elsy Hamrén Berggren Läs mer
  • 2020-04-08

Lina K skrev om Angelica Johansson en del av Mäklarhuset Falkenberg
    Tillmötesgående och utförde ett grymt jobb! Läs mer
  • 2020-03-11

Hans-åke H skrev om Johanna Knutsson en del av Mäklarhuset Falkenberg
    Vi har sålt en villa. Vi är mycket nöjda med Johannas och övrig personal bemötande och på hur de har skött hela försäljning, annonsering och alla kontakter. Vi hade väntas oss att det kanske skulle gå trögt att sälja. Men allt har gått så smidigt och snabbt. Alla inblandade har varit mycket bra på att ha kontakt och gett bra information och hållit oss uppdaterade kontinuerligt. Läs mer
  • 2020-02-13

Conny S skrev om Johanna Knutsson en del av Mäklarhuset Falkenberg
    Johanna har varit utmärkt som mäklare och har gett bra information under hela processen. Läs mer
  • 2020-02-11

Kristoffer W skrev om Johanna Knutsson en del av Mäklarhuset Falkenberg
    Var väldigt hjälpsam under hela mark köps processen Läs mer
  • 2020-01-15

Carl-henrik S skrev om Johanna Knutsson en del av Mäklarhuset Falkenberg
    Otroligt proffsiga hela gänget. Mycket bra bemötande. Läs mer
  • 2020-01-02

Johan E skrev om Johanna Knutsson en del av Mäklarhuset Falkenberg
    Kunnig, trevlig och tydlig

Mvh Johan Läs mer
    Johanna K gillar detta

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte