Alla kategorier Mäklare Halland Falkenberg Mäklarhuset Mäklarhuset Falkenberg

Mäklarhuset Falkenberg

Nygatan 32, 311 30 Falkenberg — Visa karta

Välkommen till Mäklarhuset i Falkenberg!

Vi är inte störst i staden, men vi kan stolt säga att vi haft Sveriges mest nöjda kunder 8 år i rad enligt SKI! Det vill vi fortsätta med och vi tror att vårt personliga engagemang och goda lokalkännedom är två av våra starkaste sidor. Flera av oss är födda och uppvuxna här vilket gör att vi har full koll på föreningsliv, skolor och kommunikationer.

Oavsett om du vill sälja eller köpa fastighet hjälper vi dig gärna. Vi erbjuder fri värdering och kan ge tips och råd om bostad och boende. Kontakta oss eller kom förbi kontoret på en kopp kaffe!

Läs vad 178 kunder tycker om Mäklarhuset Falkenberg

• Ros-marie J
    Ros-marie J skrev om Angelica Johansson en del av Mäklarhuset Falkenberg
    Trevlig och proffsig. Känns säker i sitt bemötande, som kund litar jag till 100% på Angelica. Läs mer
  • Line N
    Line N skrev om Angelica Johansson en del av Mäklarhuset Falkenberg
    Vi fick ett väldigt bra bemötande av Angelica hon gav ett positivt intryck direkt. Hon hade redan vid första träffen med sig potentiella hus som vi kunde titta på innan vi sålt vår lägenhet. När det väl var dax för visning gick allt snabbt och Angelica uppdaterade oss hela tiden. Hon svarade snabb om man hade några frågor och vi har bara positiva saker att säga. Läs mer
  • Ann-christin N
    Ann-christin N skrev om Johanna Knutsson en del av Mäklarhuset Falkenberg
    Johanna var alltid trevlig, glad o tillmötesgående. Vi upplevde henne som mycket kunnig o en mäklare att lita på. Läs mer
  • Ingela H
    Ingela H skrev om Johanna Knutsson en del av Mäklarhuset Falkenberg
    Vi tycker vi har fått ett mycket bra bemötande med både hög kompetens men också på ett familjärt sätt som inger en känsla av trygghet. Hon har inte väjt för svårigheter som uppkommit men har heller inte petat onödigt mycket i detaljer som t ex hur vi har möblerat och vår färgsättning. Vi har mött mäklare tidigare som varit det rakt motsatta och det har skapat stor frustration när man måst göra om överallt för att dom ska kunna sälja huset. Läs mer
  • Britta S
    Britta S skrev om Johanna Knutsson en del av Mäklarhuset Falkenberg
    Behaglig varm person ytterst professionell ger ett kunnigt intryck.
    Hoppas göra fler affärer med henne.
    Rekommenderar henne gärna till vänner etc Läs mer
  • Cecilia W
    Cecilia W skrev om Johanna Knutsson en del av Mäklarhuset Falkenberg
    Min kontakt med Johanna har enbart varit positiv. Jag värdesätter hennes engagemang, tydlighet kring vad som förväntas av mig som säljare, lyhördhet för mina önskemål, att hon är professionell, att hon är tillgänglig och att hon har en personlig framtoning i sitt uppdrag utan att för den delen bli privat vid försäljningen av vårt hus. Känner även att vi skapade en plan för vår försäljning av huset vad gäller marknadsföring och sociala medier där jag som säljare fick möjlighet att vara delaktig, jag är också tacksam för de tips jag fick i samband med fotografering mm. Under hela processen, husförsäljning, så kände jag mig trygg vilket kanske är det viktigaste av allt :) Läs mer
  • Sofia H
    Sofia H skrev om Martin Barne en del av Mäklarhuset Falkenberg
    Mycket trevlig, tillmötesgående och proffsig även då det blev svårigheter i affären med köparna. Lätt att få tag på, snabb på att höra av sig/återkoppla. Läs mer
    2017-11-16 Martin B svarar Sofia H
    Tack Sofia! Hoppas allt är bra med er och att ni får en härlig sommar i huset!
  • Hans B
    Hans B skrev om Martin Barne en del av Mäklarhuset Falkenberg
    Mycket tillmötesgående och serviceinriktad, Läs mer
    2017-11-14 Martin B svarar Hans B
    Det var snällt, hälsa och tacka och att knäoperationen går bra!
  • Gunnar S
    Gunnar S skrev om Martin Barne en del av Mäklarhuset Falkenberg
    Vänlig, proffsig intresserad, kunde ort och marknad Läs mer
    2017-11-16 Martin B svarar Gunnar S
    Tack Gunnar, det var trevligt att lära känna dig och jag är glad för att allt gick så bra!
  • Ludvig E
    Ludvig E skrev om Katarina Söderberg en del av Mäklarhuset Falkenberg
    Fick väldigt väl bemötande och hon va super mysig. Detaljerad och precis. Trevlig och kunnig samt ett genuint leende. Läs mer
  • Rosanna H
    Rosanna H skrev om Katarina Söderberg en del av Mäklarhuset Falkenberg
    Vi är jättenöjda med Katarina. Proffsig, kunnig ovh väldigt trevlig! Hon var alltid lätt att få tag på och väldigt flexibel. Rekommenderar verkligen Katarina som mäklare. Läs mer
  • Siw A
    Siw A skrev om Katarina Söderberg en del av Mäklarhuset Falkenberg
    Mycket trevlig.😁 svarad så fort man ringde, väldigt kunnig✍️ Rekommendera Katarina Söderberg skulle absolut välj henne igen.👏👏👏 Har erfarenhet av mindre kuniga mäklare. Läs mer
  • Bo S
    Bo S skrev om Katarina Söderberg en del av Mäklarhuset Falkenberg
    Bra professionellt bemötande samt god social kompetens Läs mer
  • Marie J
    Marie J skrev om Martin Barne en del av Mäklarhuset Falkenberg
    Jag fick ett väldigt trevligt bemötande och stöd vid övertagandet av stugan. Läs mer
    2017-11-16 Martin B svarar Marie J
    Tack Marie, önskar dig en härlig sommar i stugan!
  • Pär J
    Pär J skrev om Martin Barne en del av Mäklarhuset Falkenberg
    Som säljare fick vi ett bra bemötande av Martin Barne. Han uppvisade kunskap och erfarenhet under vår första genomgång på plats. Bedömning av värde och pris uppfattade vi som realistisk. Martin skötte försäljningsprocessen på ett bra sätt, dock kände vi som säljare en viss frustration och undrade om inte ytterligare försäljningsaktiviteter, utöver Hemnet och egna kunder, var möjliga. Budgivning och processen fram till avslut/signering handlades bra av Martin. Detta gäller även våra kontakter efter avslutad försäljning. Läs mer
    2017-11-16 Martin B svarar Pär J
    Tack för omdömet, jag fick till en mycket bra budgivning och slutpriset på över 6 miljoner "all time high" i Glommen med omnejd så jag är otroligt nöjd med resultatet.
  • Harry B
    Harry B skrev om Martin Barne en del av Mäklarhuset Falkenberg
    Vi kan varmt rekommendera Mäklarhuset Falkenberg.
    Martin Barne har på ett mycket professionellt sätt informerat oss - svarat på frågor av alla de slag och agerat " på direkten " - yrkesskicklighet.
    Det måste också nämnas att man direkt - när man öppnar dörren till mäklarkontoret - möts av en varmt välkomnande - oavsett vem som man först "stöter på" - i regel Alex - som inte har mäklarfunktionen - men som måste vara en ytterst stor "tillgång" för Mäklarhuset - med sin kunnighet och sitt sätt att bemöta kunderna.
    Harry och Kristina Bergfelt. Läs mer
    2017-10-05 Martin B svarar Harry B
    Tack Harry, alla hälsar! Vi är jätteglada för ditt fina omdöme och hoppas att ni trivs i ert fina hus vid havet.
  • Bo M
    Bo M skrev om Angelica Johansson en del av Mäklarhuset Falkenberg
    Angelica var såväl vänlig som proffsig från första kontakten till försäljningen var klar. Hon levde väl upp till våra förväntningar. Vi rekommenderar den som skall göra en fastighetsaffär att anlita henne. Läs mer
  • Bo M
    Bo M skrev om Mäklarhuset Falkenberg
    Vi blev mycket bra och proffsigt bemötta under hela säljprocessen. Mäklaren levde väl upp til våra förhoppningar. Rekommenderar utan förbehåll. Läs mer
  • Stig Åke B
    Stig Åke B skrev om Martin Barne en del av Mäklarhuset Falkenberg
    här skriver jag väl minst 30 tecken för att jag måste Läs mer
    2017-10-04 Martin B svarar Stig Åke B
    Tack Stig Åke 5 av 5 är gott nog!
  • Ingrid E
    Ingrid E skrev om Angelica Johansson en del av Mäklarhuset Falkenberg
    Engagerad, kompetent, pålitlig och mkt trevlig. Skötte hela processen perfekt med återkoppling och uppdatering så att vi hela tiden hade koll på hur försäljningen utvecklades. Läs mer
  • Hans B
    Hans B skrev om Angelica Johansson en del av Mäklarhuset Falkenberg
    Angelica är en trygg mycket kompetent mäklare. Hon är hjälpsam gör sitt yttersta så det ska bli så bra som möjligt för båda parter.
    Skulle utan tvekan rekommendera henne till alla jag /vi känner.

Mvh Ingela o Hans Läs mer
  • Henrik E
    Henrik E skrev om Angelica Johansson en del av Mäklarhuset Falkenberg
    Bra, trovärdig och trevlig. Enkelt bemötande. Inte pushig i onödan. Kunnig. Läs mer
  • Josefin G
    Josefin G skrev om Angelica Johansson en del av Mäklarhuset Falkenberg
    Lyhörd, lösningsinriktad, hjälpsam, lugn Läs mer
  • Lena W
    Lena W skrev om Angelica Johansson en del av Mäklarhuset Falkenberg
    Hon är trevlig. Positiv.Tjänstvillig , superbra att ha med att göra . Vi är mycket nöjda!! Läs mer
  • Kristoffer K
    Kristoffer K skrev om Angelica Johansson en del av Mäklarhuset Falkenberg
    Professionellt bemötande från början till slut. Enkelt och smidigt och man slapp i stort sett tänka på något alls själv! Läs mer
  • Alexandra A
    Alexandra A skrev om Angelica Johansson en del av Mäklarhuset Falkenberg
    Fantastiskt bra!
    Hon håller en uppdaterad och är verkligen en bra säljare som tar hand om sina kunder på bästa sätt. Läs mer
  • Anna Ö
    Anna Ö skrev om Angelica Johansson en del av Mäklarhuset Falkenberg
    Vi bytte mäklare mitt i säljprocessen och vände oss till Angelica. Hon satte sig snabbt in i vårt hus egenskaper och inom några dagar hade hon ordnat besiktning, total styling och fotografering. Imponerande!
    Angelica är påläst, effektiv, säker på sin sak och inger trygghet. Kombinationen av dessa är oslagbar och Angelica är verkligen "one of a kind".
    Jag rekommenderar varmt Angelica till dig! Läs mer
  • Inger R
    Inger R skrev om Angelica Johansson en del av Mäklarhuset Falkenberg
    Vi var jättenöjda med våran mäklaren. Läs mer
  • Niclas J
    Niclas J skrev om Angelica Johansson en del av Mäklarhuset Falkenberg
    Trevlig och enkel att ha att göra med. Förklarade på ett enkelt sätt proceduren och var ständigt kontaktbar för eventuella frågor.
    Säljproceduren gick smidigt och enkelt. Läs mer
  • Helen S
    Helen S skrev om Angelica Johansson en del av Mäklarhuset Falkenberg
    Mycket bra bemötande. Fick snabbt svar på frågor mm. Kommer absolut både rekommendera andra att ta mäklarhuset när det är dax för försäljning och jag kommer komma tillbaka om det skulle bli aktuellt. Läs mer
  • Mette M
    Mette M skrev om Martin Barne en del av Mäklarhuset Falkenberg
    Jeg ble hurtig overbevist om at han var DEN BESTE. I løpet av årene har jeg snakket med mange meglere. Følte meg trygg på at dette skulle bli bra! Läs mer
    2017-05-18 Martin B svarar Mette M
    Stort tack Mette! Ni är också de Beste säljare!
  • Johan R
    Johan R skrev om Martin Barne en del av Mäklarhuset Falkenberg
    Trevligt bemötande, kunnig inom sitt yrke. Lätt att komma i kontakt med. Läs mer
    2017-05-12 Martin B svarar Johan R
    Tack Johan! Med er positiva inställning till allt underlättades hela försäljningsarbetet
  • Marie M
    Marie M skrev om Martin Barne en del av Mäklarhuset Falkenberg
    Fungerade jättebra. Martin gav ett seriöst intryck och var mån om att det skulle bli en bra affär för alla inblandade. Vi är jättenöjda! Läs mer
    2017-05-12 Martin B svarar Marie M
    Tack Marie! Det var bara roligt att hjälpa till med skrivningen. Hoppas att allt är bra och att ni trivs i ert nya hus.
  • Jan-anders A
    Jan-anders A skrev om Angelica Johansson en del av Mäklarhuset Falkenberg
    Hon är trevlig,kunnig,glad och proffsig. Läs mer
  • Jan S
    Jan S skrev om Martin Barne en del av Mäklarhuset Falkenberg
    Bästa betyg! Ett trevligt bemötande och affären gjordes snabbt och lätt. Läs mer
    2017-05-12 Martin B svarar Jan S
    Tack Jan det värmer med ett så fint betyg. Kul att Mäklarhuset kunde hjälpa till med försäljningen av ert hus i Varberg också.
  • Robin H
    Robin H skrev om Angelica Johansson en del av Mäklarhuset Falkenberg
    Bara bra, hela tiden engagerad och aktiv. Alltid enkel o få tag i, dyker det upp något så löses det direkt! Läs mer
  • Birgitta L
    Birgitta L skrev om Martin Barne en del av Mäklarhuset Falkenberg
    Martin är inlyssnande, kompetent och engagerad! Tack för hjälpen vid försäljningen av vårt hus. Vi kan varmt rekommendera Martin! Mvh Birgitta och Hasse Läs mer
    2017-05-12 Martin B svarar Birgitta L
    Tack så mycket, med er positiva inställning och kunskap om ert fina hus så hjälpte detta till en smidig och bra affär.
  • Elvira D
    Elvira D skrev om Johanna Knutsson en del av Mäklarhuset Falkenberg
    till en början lite knackigt, bemötandet upplevdes inte som jättetrevligt men blev bättre med tiden och i slutet riktigt bra. Läs mer
  • Lena C
    Lena C skrev om Angelica Johansson en del av Mäklarhuset Falkenberg
    Hon var ambitiös, påläst, engagerad och trevlig.
    Talade om sina vibbar angående spekulanterna.
    Ringde och kollade av mellan besöken. Läs mer
  • Marianne T
    Marianne T skrev om Johanna Knutsson en del av Mäklarhuset Falkenberg
    En duktig mäklare som förser kunden med en lagom mängd information under resans gång. Läs mer
  • Rolf Ingvar C
    Rolf Ingvar C skrev om Angelica Johansson en del av Mäklarhuset Falkenberg
    Vi var mycket nöjda med Angelica vi fick all hjälp vi behövde för att genomföra försäljningen! Läs mer
  • Loni A
    Loni A skrev om Johanna Knutsson en del av Mäklarhuset Falkenberg
    Proffsigt, vänlig, saklig, snabba återkopplingar, ordning & reda. Mycket bra jobbat Johanna! Läs mer
  • Berit S
    Berit S skrev om Johanna Knutsson en del av Mäklarhuset Falkenberg
    Mycket trevlig underbar och hjälpsam är vårt omdöme om Johanna kommer att varmt rekommendera henne till andra som behöver en mäklare. För övrigt ett mycket gott bemötande av alla de andra medarbetarna. Läs mer
  • Ronnie F
    Ronnie F skrev om Johanna Knutsson en del av Mäklarhuset Falkenberg
    Mycket nöjda, trevlig tillmötesgående och proffsig. Läs mer
  • Maria C
    Maria C skrev om Angelica Johansson en del av Mäklarhuset Falkenberg
    Fantastisk bra mäklare med god kunskap och mycket god service! Vi blev mycket nöjda med upplägget från start hela vägen till slut och jag kan varmt rekommendera Angelica och Mäklarhuset i Falkenberg för dom som önskar ett trygg och lyckad affär. Läs mer
  • Ingrid T
    Ingrid T skrev om Angelica Johansson en del av Mäklarhuset Falkenberg
    Hej, jätte nöjd över att vi fick just Angelica s mäklare. Proffsig, trevlig och inget som verkade besvärligt eller jobbigt för henne, vi är såå nöjda!! Läs mer
  • Christer L
    Christer L skrev om Angelica Johansson en del av Mäklarhuset Falkenberg
    Mycket bra, trevlig och kunnig. Läs mer
  • Ann-sofi S
    Ann-sofi S skrev om Johanna Knutsson en del av Mäklarhuset Falkenberg
    Jag är helt nöjd med mäklaren och hon levde upp till mina förväntningar Läs mer
  • Grethe B
    Grethe B skrev om Martin Barne en del av Mäklarhuset Falkenberg
    Martin är en trevlig och kompetent man som lyhörd kunde hitta det perfekta huset för oss
    Tack Martin ...... Grethe Bjarneborg och Göran ....så klart 😊 Läs mer
    2016-11-07 Martin B svarar Grethe B
    Tack Grethe! Fantastiskt roligt att jag kunde hjälpa er till att få köpa det fina huset.
  • Mikael J
    Mikael J skrev om Martin Barne en del av Mäklarhuset Falkenberg
    En bra och tillmötesgående mäklare!
    Vi är väldigt nöjda hittills med affären. Läs mer
    2016-11-03 Martin B svarar Mikael J
    Tack Mikael! Nu har du fått fotona på usb samt handpenningen är inne.

Nygatan 32, 311 30 Falkenberg