Mäklarhuset Falkenberg

Mäklarhuset Falkenberg

Välkommen till Mäklarhuset i Falkenberg!

Vi är inte störst i staden, men vi kan stolt säga att vi levererar en trygg, familjär och modern mäklartjänst. Vi tror att vårt personliga engagemang och goda lokalkännedom är två av våra starkaste sidor, lägg därtill att vi är svårslagna inom digital marknadsföring. Flera av oss är födda och uppvuxna här vilket gör att vi har full koll på föreningsliv, skolor och kommunikationer.

Oavsett om du vill sälja eller köpa fastighet hjälper vi dig gärna. Vi erbjuder fri värdering och kan ge tips och råd om bostad och boende. Kontakta oss eller kom förbi kontoret på en kopp kaffe!

Läs vad 354 kunder tycker om Mäklarhuset Falkenberg 2

• Grimsholmen
    2021-06-12
    Johanna geode ett gått intryck från början till genomförande. Det kändes stabilt i balansen mellan säljare, köpare och konkurrerande köpare. Det kändes som man kunde lite på Johanna i processen.
    • Vessigebro
    2021-06-11
    Vi har fått ett bra och trevligt bemötande. Johanna har varit tillgänglig när så behövts och vi är mycket nöjda med vår kontakt.
    2021-06-10
    På ett profsigt , kunnigt och förtroendefullt sätt.

Förväntningarna var höga och stämde väl.

Johanna inger förtroende hela tiden från: Intag, beskrivning och
    marknadföring av säljuppdraget. Den enorma kuntillsträmningen
    är ju ett säkert tecken på uppskattning.
  • köpte sin stuga med hjälp av Johanna Knutsson en del av Mäklarhuset Falkenberg
    2021-05-29
    Köpte en badhytt skrea strand
    Johanna är en mycket trevlig
    Duktig mäklare
    Så vi är mycket nöjda
  • sålde sin stuga med hjälp av Johanna Knutsson en del av Mäklarhuset Falkenberg
    2021-05-27
    Jag har både köpt och sålt där Johanna Knutsson varit mäklare.
    Alltid fått bra råd och hjälp av Johanna samtidigt som hon noga med sin integritet som mäklare.
  • köpte sitt hus med hjälp av Angelica Johansson en del av Mäklarhuset Falkenberg
    2021-05-25
    Supertrevlig mäklare som är ordentligt påläst på objekten hon säljer. Väldigt trevlig och tillmötesgående och har snabb kommunikation. Hon hjälpte oss att hitta vårt drömhus och såg till att affären gick mycket snabbt och smidigt till.

Skulle rekommendera henne till alla!
    2021-05-25
    Angelica var snäll som hörde av sig angående bostaden innan den publicerades. Hela affären gick smidigt som tusan då hon var bra och snabb i kommunikationen. Jag är mycket nöjd med både mitt husköp, samt Angelica!
  • sålde sitt hus med hjälp av Angelica Johansson en del av Mäklarhuset Falkenberg
    2021-05-17
    Sålt en villa. Toppenbetyg på bemötande av mäklaren. Har känt stöttning och hjälp genom hela processen och både kontakten med Angelica och försäljningen har gått över förväntan
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Angelica Johansson en del av Mäklarhuset Falkenberg
    • Ugglarp
    2021-05-05
    Har köpt bostadsrätt i Ugglarp.
    Mycket nöjd med mäklaren, som var proffsig och trevlig.
    Allt har fungerat väldigt smidigt med visningar och köp.
    • Herting
    2021-05-04
    Köpt bostad. Mycket bra bemötande och informativ. Välordnat och bra upplägg från visning till kontraktskrivning.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Angelica Johansson en del av Mäklarhuset Falkenberg
    • Falkagård
    2021-03-29
    Försäljning av bostadsrätt.
    Angelica var trevlig, strukturerad, och gav en tydlig och komplett förklaring av situationen och vad som skulle göras. Hon kommunicerade fortlöpande om utvecklingen och vilka insatser som behövdes från min sida, och levde tillfullo upp till mina förväntningar.
    • Grimsholmen
    2021-03-25
    Alltid med ett gott bemötande.
    Alltid med snabba besked.
    Alltid kontaktbar.
    En bra mäklare.
    • Gällared
    2021-03-16
    Har sålt ett hus
    Trevlig och tillmötesgående Alltid glad pigg
    • Valencia
    2021-03-16
    Jag har köpt fastighet via Angelica, hon rekommenderas varmt!
    2021-03-14
    Jag kände stort behov av att få en smidig och snabb lösning för att kunna sälja boendet pga skilsmässa och Angelica hittade effektiva lösningar och försäljningen gick bättre än förväntat. Tack Angelica! Din serviceanda är på toppnivå!
    2021-03-12
    Köpt bostadsrätt, Skrea
    Personligt, hjälpsamt, bjussigt och trevligt bemötande.
    Den personliga service hon erbjudit har vart avgörande i frågan om vilken bostad jag valt att köpa.
    Mer än nöjd.
    2021-02-27
    Köpt ett radhus. Angelica tog oss smärtfritt genom processen och höll oss välinformerade hela vägen. Mycket profesionell och utan konstigheter.
  • Viktor A
    köpte sitt hus med hjälp av Johanna Knutsson en del av Mäklarhuset Falkenberg
    • Årstad
    2021-02-26
    Vi har precis köpt en bostad genom Johanna Knutsson.
    Hon bemötte oss väldigt väl och var otroligt duktig igenom hela processen. Vi blev imponerad på hur mycket en mäklare ska kunna och Johanna visste allt.

Hon var över våra förväntningar!

Otroligt skicklig mäklare som vi kommer att tipsa om. Vi råder starkt att många andra anlitar denna skickliga mäklare till lyckad affär.

Mvh Viktor Andersson o Linnea Sporre
  • Jose L
    • Falkagård
    2021-02-26
    Angelica uppfyllde alla mina förväntningar och hon behandlade mig mycket väl jag uppskattar din hjälp ,tack jätte micket
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Johanna Knutsson en del av Mäklarhuset Falkenberg
    2021-01-22
    Jag har sålt en bostadsrätt. Jag blev väl bemött av min mäklare som anpassade försäljningen efter rådande omständigheter med covid-19. Jag hoppades på att gå plus minus noll på affären i förhållande till hur mycket jag köpte bostadsrätten för. Trots att det bara var en kund som var intresserad gick affären med vinst.

Sammanfattningsvis är jag väldigt nöjd med mitt val av mäklare.
    2020-12-19
    Köpte ett fritidshus nu i december och har bara gott att säga om Angelica som mäklare! Lättsam, påläst, lyhörd och Proffsig.
    Kan varmt rekommendera Angelica och Mäklarhuset. Hela gänget där är väldigt trevliga och tillmötesgående! Fick ett härligt mail av Alex med många fina tips om Falkenbergs mat och evenemang.
    Kan inte bli så mycket bättre:)
    2020-12-17
    Sålt ett sommarhus. Angelica är en fantastisk mäklare och person, allt har fungerat jättebra, man förstår att hon älskar sitt yrke
    • Östra Gärdet
    2020-12-16
    Alltid på plats om man har frågor och informerar så fort det är något , enormt duktig på det hon gör .
    • Sotared
    2020-12-07
    Ständigt kontaktbar 👌
    Seriös & kompetent
    • Blixtorp
    2020-12-02
    Effektiv och tydlig. Ser till behov hos både säljare och köpare på ett bra sätt
    • Blixtorp
    2020-11-30
    Effektiv, flexibel och hjälpsam! Alltid tillgänglig och förstående.
    • Kristineslätt
    2020-11-10
    Det var andra gången Angelica säljer en bostadsrätt till oss. Samma trevliga bemötande och handläggning denna gången.
    2020-11-05
    Vi har sålt en lägenhet.
    Tycker att Angelica har gjort ett jättebra jobb! Varit snabb m att underrätta oss om vad som händer och varit mycket aktiv. Bra tips på homestyling👍🏼
    Vi kommer absolut att rekommendera er till våra vänner!
  • Elin G
    sålde sitt hus med hjälp av Angelica Johansson en del av Mäklarhuset Falkenberg
    • Falkenberg
    2020-11-05
    Vi var väldigt nöjda med Angelica!
    • Näset
    2020-11-02
    Vi har precis köpt en villa via Katarina. Vi fick jättebra service genom hela processen. För min del är kommunikation det viktigaste och med snabba, tydliga svar så var det toppen att ha Katarina som ansvarig mäklare. Rekommenderas varmt!
    2020-10-24
    Vid försäljningen av vår bostadsrätt i Falkenberg var Johanna, i vår mening, den bäst lämpade för uppdraget med sin långa erfarenhet som mäklare. Mycket kunnig gällande allt i processen, stor lokalkännedom, fotografering, annonsering och marknadsföring samt mycket goda kunskaper inom ekonomi och bankärenden. Vänligt och varmt bemötande och tydlighet i kommunikationen. Vi vill varmt rekommendera Johanna!
    • Okome
    2020-10-23
    Köpt en unik bostad av Johanna.
    Hon har ett trevligt bemötande, professionell i sitt yrke. Gedigen lokalkännedom. Tålmodig.
    Utomordentligt nöjd kund.
    2020-10-18
    Johanna var väldigt trevlig och tillmötesgående. Man fick snabbt förtroende för henne och hon såg till att man hela tiden uppdaterade. Hade man några frågor så fick man snabbt svar. Toppen helt enkelt.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Johanna Knutsson en del av Mäklarhuset Falkenberg
    2020-10-09
    Köpt en lägenhet
    Jag blev bemött bra, fick den hjälp jag behövde och tyckte allt gick smidigt till.
    2020-10-09
    Super trevlig, alt tipp topp bra jobbat 💪
    2020-10-07
    Sålt badstuga på Skrea. Är nöjd med allt, snabbt, smidigt o trevlig!
    2020-09-21
    Angelica hjälpte oss att sälja vårt sommarhus . Hon är en trevlig, proffsig, lyhörd och kunnig mäklare. Vi hade under hela säljprocessen en nära kontakt som kändes tryggt. Hon är lätt att få kontakt med och hon inger stort förtroende.
    Kan varmt rekommendera Angelica
    2020-09-15
    Vi fick snabbt ett förtroende för Angelica när hon presenterade sin plan över hur hon ville sälja vår bostadsrätt. Framförallt vill vi lyfta fram hennes snabba och tydliga kommunikation, flexibilitet och förmåga att skapa ett lugn genom sitt självsäkra sätt att hantera hela säljprocessen. Vi rekommenderar Angelica starkt.
  • sålde en tomt med hjälp av Angelica Johansson en del av Mäklarhuset Falkenberg
    2020-09-14
    Sålt tomt. Är mycket nöjd med bemötandet, kunnigheten och återkopplingen.
    Rekommenderar Angelica som mäklare.
    Tack för hjälpen!!
    2020-09-03
    Vi hade Angelica Johansson som mäklare då vi köpte fritidshus i Glommen.
    Bemötandet har varit mycket bra och hon har levt upp till förväntningarna.
    Förväntningarna har varit att hon i sin roll som mäklare skall vara objektiv med både för-och nackdelar med objektet, samt att hålla vad hon lovat, t.ex med att återkomma på telefon/sms/mejl.
    Sammanfattningsvis kan vi rekommendera henne då hon dessutom haft ett trevligt bemötande.
    2020-09-02
    Jag har sålt ett sommar hus, och blivit mycket vänligt och professionellt bemött. Angelica tog ett tydligt helhetsgrepp och jag kände mej trygg. Jag är verkligen nöjd med budgivningen och hela avslutsdelen Hela hennes framträdande och kunnande kändes mycket bra👏
    2020-08-30
    En kunnig samt professionell mäklare som alltid är snabb att svara på frågor, ta reda på information samt vara flexibel vad gäller t.ex visningstid. Samtidigt har hon ett personligt bemötande som gör att man känner sig trygg. Vi är mycket nöjda.
    • Svartrå
    2020-08-29
    Köpte fastighet via Angelica på Mäklarhuset. Angelica är trevlig och behjälplig, lätt att komma i kontakt med. Hon tog snabbt fram information på frågor och funderingar som vi som köpare hade angående fastigheten. Budgivning och kontraktsskrivning gick smidigt samtidigt som Angelica var noggrann med genomgång/guidning kring kontrakten. Rekommenderas!
    2020-08-28
    Köpt 1/3 i en bostadsrätt
    Blev inkopplad i ärendet lite sent, men all kontakt med Angelina har varit jätte bra.
    Var med på en andra visning så jag fick se lägenheten tillsammans med mor och far.
    2020-08-02
    Vi har både köpt och sålt med hjälp av Johanna på Mäklarhuset. Köpt en bostadsrätt och sålt vår villa. Vi har känt oss helt trygga med Johanna som är lugn, professionell, trevlig och kunnig. För oss har det varit viktigt att känna förtroende för vår mäklare vilket vi verkligen gjort för Johanna som levt upp till alla våra förväntningar Högsta betyg och lite till för Johanna Knutsson!
    • Tröingeberg
    2020-08-01
    Hjälpsam. Snabba svar. Påläst och kunnig.
    • Årstad
    2020-07-31
    Sålt villa på landet. Johanna Knutsson är engagerad och kunnig - vi kände oss därför trygga och nöjda med försäljningsprocessen.
  • sålde sitt hus med hjälp av Mäklarhuset Falkenberg
    • Tröingeberg
    2020-07-30
    En mäklare som lyssnar och går att ha en bra dialog med!
  • sålde sitt hus med hjälp av Mäklarhuset Falkenberg
    • Olofsbo
    2020-06-18
    Då vi har många mil till fastigheten vi sålde så underlättade Katarina det enormt för oss när hon hjälpte oss med i princip allting.
    En snabb smidig affär med en bra köpare som Katarina skötte all kontakt och pappersskrivning med genom fullmakt.
    Lyhörd och de var inga problem.
    • Olofsbo
    2020-06-18
    Mycket bra bemötande vid köp av sommarstuga.