Alla kategorier Mäklare Halland Falkenberg Mäklarhuset Mäklarhuset Falkenberg

Mäklarhuset Falkenberg

Nygatan 32, 311 30 Falkenberg — Visa karta

Välkommen till Mäklarhuset i Falkenberg!

Vi är inte störst i staden, men vi kan stolt säga att vi haft Sveriges mest nöjda kunder 8 år i rad enligt SKI! Det vill vi fortsätta med och vi tror att vårt personliga engagemang och goda lokalkännedom är två av våra starkaste sidor. Flera av oss är födda och uppvuxna här vilket gör att vi har full koll på föreningsliv, skolor och kommunikationer.

Oavsett om du vill sälja eller köpa fastighet hjälper vi dig gärna. Vi erbjuder fri värdering och kan ge tips och råd om bostad och boende. Kontakta oss eller kom förbi kontoret på en kopp kaffe!

Läs vad 224 kunder tycker om Mäklarhuset Falkenberg

• Tommy M

2019-02-24

Tommy M skrev om Angelica Johansson en del av Mäklarhuset Falkenberg
    Jag har via Mäklarhuset i Falkenberg köpt en sommarstuga i Boberg strax söder om Falkenberg. Vi var på visning av detta hus i november och då bestämde jag mig direkt att jag ville köpa detta hus, och så blev det också. Vi blev bemötta av Angelica på ett vänligt och korrekt sätt, så när det hade gått några dagar så ringde jag till Angelica och sa att jag köper detta hus. Som tur var så blev det ingen budgivning utan jag kunde till och med pruta ned utgångspriset till min fördel. Kommunikationen förlöpte med Angelica till full belåtenhet för min del. Det är första gången jag har köpt ett hus och mycket var ju nytt och främmande för min del. Nu har jag fattat att jag är husägare för första gången i mitt liv och det ångrar jag inte en sekund. Läs mer
  • 2019-02-21

Biljana S skrev om Angelica Johansson en del av Mäklarhuset Falkenberg
    Väldig trevlig bemötande, varit nöje att samarbeta och alla förväntningar blev uppfyllda Läs mer
  • Torbjörn N

2019-02-20

Torbjörn N skrev om Angelica Johansson en del av Mäklarhuset Falkenberg
    Sålt föräldrahemmet tillsammans med min bror.
    Trevligt och proffsigt bemötande hela vägen. Läs mer
  • 2019-02-20

Liz B skrev om Angelica Johansson en del av Mäklarhuset Falkenberg
    Angelica var proffsig hela affären igenom. Vi rekommenderar Angelica varmt. Läs mer
  • 2019-02-20

Martin B skrev om Angelica Johansson en del av Mäklarhuset Falkenberg
    Angelica har verkligen levererat i en tid då det inte har varit helt lätt att sälja. Angelica har tagit hand om försäljningen på ett mycket professionellt sätt. Vi är helnöjda och vill varmt rekommendera Angelica. Läs mer
  • Roger W

2019-02-18

Roger W skrev om Angelica Johansson en del av Mäklarhuset Falkenberg
    Kanon på alla sätt och vis. Sålde två hus och fick hela tiden känslan av att jag hade valt rätt mäklare, proffs rakt igenom! Läs mer
  • 2019-02-02

Marianne P skrev om Johanna Knutsson en del av Mäklarhuset Falkenberg
    Vi har sålt vår sommarbostad. Johanna har bemött oss väl och varit behjälplig på alla sätt. Vi är mycket nöjda! Läs mer
  • Susanne F

2019-01-28

Susanne F skrev om Johanna Knutsson en del av Mäklarhuset Falkenberg
    Hej!
    Jag och min sambo köpte en enplansvilla av Johanna. Det första huset vi tittade på, såldes även det av Johanna och redan då var jag väldigt positiv efter hennes bemötande och sätt att hantera den visningen. Med anledning av det, så hade jag nog rätt höga förväntningar när jag hörde att Johanna var mäklare även denna gången. Jag blev inte det minsta besviken. Allt kring vårt husköp har fungerat jättebra. Johanna är väldigt kunnig och har många års erfarenhet plus att hon dessutom är en mycket trevlig människa och har ett behagligt sätt. Utan tvekan så är jag väldigt glad över att vi fick köpa vårt hus av just Johanna😊 Läs mer
  • 2019-01-25

Annika S skrev om Johanna Knutsson en del av Mäklarhuset Falkenberg
    Jag o mina systrar har sålt en sommarstuga!
    Mäklaren levde verkligen upp till våra förväntningar och vi blev väl bemötta av henne!
    Återkommer gärna till Johanna vid ev nya köp el försäljningar! Läs mer
  • 2019-01-25

Anita F skrev om Johanna Knutsson en del av Mäklarhuset Falkenberg
    Hjälpsam, lätt att samarbeta med. Läs mer
  • 2019-01-24

Peter Å skrev om Johanna Knutsson en del av Mäklarhuset Falkenberg
    Trevligt bemötande
    Informativ
    Mkt god service i alla led
    Handelsbanken var imponerade över den support som gavs!

Tack! Läs mer
  • 2019-01-23

Christina O skrev om Johanna Knutsson en del av Mäklarhuset Falkenberg
    Jag har köpt en bostadsrätt och jag träffade en trevlig och glad mäklare som ställde upp och visade en gång till. Johanna svarade på frågor och tog reda på info som vi ville ha svar på.
    Det hela var en mycket bra "mäklarupplevelse". Läs mer
  • Ann-louise S

2019-01-23

Ann-louise S skrev om Johanna Knutsson en del av Mäklarhuset Falkenberg
    Väldigt bra och proffsigt bemötande! Rekommenderas absolut! Läs mer
  • 2019-01-21

Joakim P skrev om Angelica Johansson en del av Mäklarhuset Falkenberg
    Proffesionellt och bra bemötande, given mäklarbyrån vid nästa eventuella fastighets affär. Läs mer
  • Ulrika H

2019-01-18

Ulrika H skrev om Angelica Johansson en del av Mäklarhuset Falkenberg
    När mina föräldrar sålde sitt hus, mitt barndomshem, möttes vi av ett mycket proffsigt bemötande av mäklaren. Hon levde verkligen upp till våra förväntningar. Alltid tillgänglig och trevlig. Läs mer
  • Jan-uno A

2019-01-18

Jan-uno A skrev om Angelica Johansson en del av Mäklarhuset Falkenberg
    Angelica Johansson har skött försäljningen av vår villa på ett bra sätt. Hon var väldigt tillmötesgående och kunnig. Hon gav fortlöpande information undre resans gång. Jag kunde tryckt på utmärkt i bedömningen men nöjer mig med att rekommendera. Läs mer
  • 2019-01-18

Fidan I skrev om Angelica Johansson en del av Mäklarhuset Falkenberg
    Mycket professionell och kunnig, kan verkligen sin grej:) :) :) Läs mer

Dejan H skrev om Angelica Johansson en del av Mäklarhuset Falkenberg
    Sålt bostadsrätt.
    Professionell och påläst mäklare.
    Smidigt Läs mer

Mikael P skrev om Angelica Johansson en del av Mäklarhuset Falkenberg
    Är mycket nöjd med Angelica, sålde vårt föräldrahem. Trevlig kunnig och löste allt på bästa sätt.
    Mikael P Läs mer

Aldijana A skrev om Angelica Johansson en del av Mäklarhuset Falkenberg
    Bra mäklare hjälpte oss med köp av boatadsrätt Läs mer
  • Marit Christina Tina H

2018-11-05

Marit Christina Tina H skrev om Angelica Johansson en del av Mäklarhuset Falkenberg
    Vi har sålt vår lägenhet med hjälp av Angelica på Mäklarhuset Falkenberg.
    Hon hjälpte oss på ett suveränt och tryggt vis igenom hela försäljningen då vi själva inte kunde vara på plats.
    Allt har gått smidigt från första mötet till sista dokumentet att skriva under. Läs mer
  • 2018-10-23

Johan G skrev om Johanna Knutsson en del av Mäklarhuset Falkenberg
    utmärkt service och bemötande, väldigt professionell Läs mer
  • Johan I

2018-10-22

Johan I skrev om Johanna Knutsson en del av Mäklarhuset Falkenberg
    Vår fars hus skulle säljas och efter prat med vänner/kollegor
    samt bra möte gick uppdraget till Johanna. Våra förväntningar om en professionellt och smidigt process uppfylldes mycket väl. Mina syskon och jag kan varmt rekommendera Johanna med teamet på Mäklarhuset i Falkenberg. Läs mer
  • 2018-10-21

Peter J skrev om Johanna Knutsson en del av Mäklarhuset Falkenberg
    Köpt och håller på att sälja.
    Bemötandet är seriöst och professionellt. Informerar och ställer upp vid behov. Läs mer
  • 2018-10-18

Anna K skrev om Johanna Knutsson en del av Mäklarhuset Falkenberg
    Johanna har sålt både vår villa och sommarstuga.
    Hon har verkligen varit toppen både med bemötande, hjälp och tips. Läs mer
  • 2018-10-17

Elna A skrev om Johanna Knutsson en del av Mäklarhuset Falkenberg
    Proffsigt bemötande. Bra fakta. Mycket god lokalkännedom. Samtidigt väldigt varmhjärtad. Vi sålde en lägenhet i Falkenberg och fick snabbt förtroende av Johanna. Vill du ha en snabb och smidig affär: anlita Johanna på Mäklarhuset! Läs mer
  • Björn B

2018-10-17

Björn B skrev om Johanna Knutsson en del av Mäklarhuset Falkenberg
    Hejsan, vi har både köpt en bostadsrätt och sålt samma lägenhet utav Johanna, och det har fungerat otroligt bra! Uppdraget som Johanna gav av oss hur dom ville att vi skulle göra med att fylla i alla uppgifter om vår lägenhet, och i slutändan när vår broschyr var färdig, så såg det helt perfekt ut vid försäljningen! Så Mäklarhusets upplägg är helt solklart tycker vi när det både gäller att köpa ett objekt, samt även när dom lägger ut en försäljning!

Så jag och min hustru vill åter tacka Johanna Knutsson och hennes kolegor för ett gott samarbete! Läs mer
  • 2018-10-07

Carina N skrev om Angelica Johansson en del av Mäklarhuset Falkenberg
    Angelica har hjälpt oss på bästa sätt vid våra försäljningar och köp. Skulle inte välja någon annan mäklare, det säger allt om hur proffsig hon är.
    Tack för all hjälp Angelica! Läs mer
  • 2018-10-06

Pernilla K skrev om Angelica Johansson en del av Mäklarhuset Falkenberg
    Vi har köpt vårat drömhus!
    Även om vägen dit var ganska krokig så var Angelica hela tiden trevlig och proffsig. Läs mer
  • Rita A

2018-10-04

Rita A skrev om Angelica Johansson en del av Mäklarhuset Falkenberg
    Både köpt och sålt hus. Mäklaren varit enkel att jobba med. Hon lade ner mycket energi på att få bästa pris för mitt hus. Jag har litat på Angelica fullt ut och ger henne högsta betyg Läs mer
  • 2018-08-29

Charlotte G skrev om Angelica Johansson en del av Mäklarhuset Falkenberg
    Jag köpte en bostadsrätt mitt i centrum i Falkenberg. Så fin och totalrenorverad. Blev bra och väl bemött av mäklaren. Hade bra kontakt genom köpet med telefonkontakt och sms.Förväntningarna jag hade är att man ger ett bra intryck och ett bra bemötande. Det tyckte jag min mäklare hade. Läs mer
  • 2018-07-25

Mikael B skrev om Johanna Knutsson en del av Mäklarhuset Falkenberg
    Bra mäklare jag är väldigt nöjd.

Allt sköttes mycket proffsigt. Läs mer
  • 2018-07-21

Marja K skrev om Johanna Knutsson en del av Mäklarhuset Falkenberg
    Jag har varit spekulant på bostadsrätter och sålt en villa med hjälp av Johanna. Från första kontakten har hon varit enormt hjälpsam och servicen hon gett har varit suverän. Exempel på denna service är t ex att hon mejlade andra mäklares objekt till mig! Johanna var alltid tillmötesgående och tjänstvillig.
    Jag kan rekommendera henne varmt vid köp eller försäljning av fastigheter! Läs mer

Tobias S skrev om Angelica Johansson en del av Mäklarhuset Falkenberg
    Sålt lägenhet på herting, Falkenberg Läs mer

Inge F skrev om Johanna Knutsson en del av Mäklarhuset Falkenberg
    Vi har solgt vores sommerhus via Johanna. Hun er en fantastisk ejendomsmægler, der hele tiden kommunikerer med os. Vi har været meget tilfredse med Johannas arbejde. Läs mer

Caj Z skrev om Johanna Knutsson en del av Mäklarhuset Falkenberg
    Villa.
    Mycket professionell, trevlig och med ett lugnt sätt.
    Vi har varit i kontakt med Johanna även vid köp och det har fungerat utmärkt. Läs mer
  • 2018-07-14

Alexander H skrev om Angelica Johansson en del av Mäklarhuset Falkenberg
    Köpt en villa av henne. Snabb, kompetent säljare som jag varmt kan rekommendera. Mvh Alexander Hansson Läs mer
  • 2018-07-09

Susanne H skrev om Angelica Johansson en del av Mäklarhuset Falkenberg
    Vi har köpt ett hus och Angelica visade, berättade och har besvarat frågor om huset på ett proffesionellt sätt.
    Tack! Läs mer
  • 2018-07-07

Patrik J skrev om Angelica Johansson en del av Mäklarhuset Falkenberg
    Försäljning a fritidshus. Försäljningen drog ut på tiden av olika anledningar. Bra vägledning och information från mäklare hela tiden. Oerhört positiv dialog genom hela processen. Läs mer
  • Ann-charlotte K

2018-07-06

Ann-charlotte K skrev om Angelica Johansson en del av Mäklarhuset Falkenberg
    Sålt villa. Härligt bemötande. Förväntade mig att de tog hand om allt, utan att jag behövde oroa mig, vilket de gjorde mycket bra. Mycket nöjd med hela affären. Läs mer

Susann M skrev om Angelica Johansson en del av Mäklarhuset Falkenberg
    Vi har sålt ett fritidshus i Olofsbo. Det tog ett tag innan stugan blev såld och det var många turer med köpare som backade tillbaka och en del fick inte lån av banken. Angelica har varit helt fantastisk och aldrig tappat humöret utan med gott humör visat stugan om och om igen! Informativ mot oss säljare hela tiden med Mail , samtal eller sms. Personlig och varm i sitt sätt! Kan inte tänka mig en bättre mäklare än Angelica!! Läs mer

Robert P skrev om Angelica Johansson en del av Mäklarhuset Falkenberg
    Vi sålde en sommarstuga, hon var trevlig och bra att ha att göra med. Ställde upp när vi än behövde Läs mer

Mathias S skrev om Angelica Johansson en del av Mäklarhuset Falkenberg
    Köpt ett sommarhus i bästa tänkbara läget! Kanonservice och ett proffesionellt bemötande i köpet. Läs mer

Peter F skrev om Angelica Johansson en del av Mäklarhuset Falkenberg
    Sålde en fritidshus.
    Hade blivit tipsad om Angelica av annan mäklare. Hon uppfyllde alla de krav jag ställer på en mäklare. Proffsig och kompetent.
    Kul att jobba med! Läs mer

Tommy E skrev om Angelica Johansson en del av Mäklarhuset Falkenberg
    Sålde stuga i Olofsbo Angelika gjorde ett fantastiskt bra jobb. Läs mer
  • Anna E

2018-06-13

Anna E skrev om Angelica Johansson en del av Mäklarhuset Falkenberg
    Det här var vår första erfarenhet av husförsäljning. Genom Angelica sålde vi vårt sekelskifteshus och vi är mer än nöjda! Vi förväntade oss inte att det skulle kunna upplevas så smidigt men Angelica skötte allt och vi kände oss lugna och trygga genom hela processen. Hade vi haft fler fastigheter hade vi utan tvekan sålt dem genom henne! Läs mer
  • 2018-05-31

Lars H skrev om Angelica Johansson en del av Mäklarhuset Falkenberg
    Alltid snabb återkoppling.
    Kändes tryggt Läs mer
  • 2018-05-31

Ahmed C skrev om Angelica Johansson en del av Mäklarhuset Falkenberg
    Köpt
    Trevligt och proffsigt bemötande.
    Har inget att säga mer än att allt gick smidigt och problemfritt Läs mer
  • Daniel G

2018-05-29

Daniel G skrev om Angelica Johansson en del av Mäklarhuset Falkenberg
    Vi köpte en avstyckad gård genom Angelica.
    Vi är mycket belåtna med hennes proffsiga bemötande och raka besked.
    Då det är en stor affär som man sällan gör hade vi höga förväntningar som verkligen uppfylldes.
    Mycket bra bemötande och trevlig att prata med. Läs mer
  • 2018-05-09

Johan P skrev om Angelica Johansson en del av Mäklarhuset Falkenberg
    Köpt bostadsrätt.
    Mäklare har alltid varit kontaktbar. Både under budgivningen och i samband med affären. Skötte förmedling av bud exemplariskt. Mycket tillmötesgående. Har känt mig trygg genom hela affären och fått stöd om jag haft frågor eller funderingar. Läs mer

Nygatan 32, 311 30 Falkenberg