Angelica Johansson

Angelica Johansson

Angelica Johansson är mäklare på Mäklarhuset Falkenberg

Angelica Johansson har varit registrerad mäklare sedan 2012-05. Angelica Johansson har varit aktiv på Reco.se sedan 2015-02 och har fått 124 omdömen med ett betyg på 4.8. Angelica Johansson har haft 35 försäljningar sen 2019-12 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2019-12 - 2020-11

Läs vad 124 Läs vad Angelica Johansson

• 2020-12-02
    Effektiv och tydlig. Ser till behov hos både säljare och köpare på ett bra sätt
    Kristoffer V
    • 143.0 m²
    • Blixtorp
    köpte sitt hus med hjälp av Angelica Johansson en del av Mäklarhuset Falkenberg
  • 2020-11-30
    Effektiv, flexibel och hjälpsam! Alltid tillgänglig och förstående.
    Stefan Z
    • 143.0 m²
    • Blixtorp
  • 2020-11-10
    Det var andra gången Angelica säljer en bostadsrätt till oss. Samma trevliga bemötande och handläggning denna gången.
    Jonas P
    • 4:a
    • 108.0 m²
    • Kristineslätt
    köpte sin lägenhet med hjälp av Angelica Johansson en del av Mäklarhuset Falkenberg
  • 2020-11-05
    Vi har sålt en lägenhet. Tycker att Angelica har gjort ett jättebra jobb! Varit snabb m att underrätta oss om vad som händer och varit mycket aktiv. Bra tips på homestyling👍🏼 Vi kommer absolut att rekommendera er till våra vänner!
    Ulrika J
    • 3:a
    • 76.5 m²
    • Centrum
    sålde sin lägenhet med hjälp av Angelica Johansson en del av Mäklarhuset Falkenberg
  • 2020-11-05
    Vi var väldigt nöjda med Angelica!
    Elin G
    Elin G
    • 100.0 m²
    • Falkenberg
  • 2020-10-09
    Super trevlig, alt tipp topp bra jobbat 💪
    Solrun J
    • 6:a
    • 139.0 m²
    • Arvidstorp
  • 2020-09-21
    Angelica hjälpte oss att sälja vårt sommarhus . Hon är en trevlig, proffsig, lyhörd och kunnig mäklare. Vi hade under hela säljprocessen en nära kontakt som kändes tryggt. Hon är lätt att få kontakt med och hon inger stort förtroende. Kan varmt rekommendera Angelica
    Saida A
    • 70.0 m²
    • Glommen
  • 2020-09-15
    Vi fick snabbt ett förtroende för Angelica när hon presenterade sin plan över hur hon ville sälja vår bostadsrätt. Framförallt vill vi lyfta fram hennes snabba och tydliga kommunikation, flexibilitet och förmåga att skapa ett lugn genom sitt självsäkra sätt att hantera hela säljprocessen. Vi rekommenderar Angelica starkt.
    Jimmy G
    • 4:a
    • 128.0 m²
    • Skrea
  • 2020-09-14
    Sålt tomt. Är mycket nöjd med bemötandet, kunnigheten och återkopplingen. Rekommenderar Angelica som mäklare. Tack för hjälpen!!
    Carina L
    • Långasand
    sålde en tomt med hjälp av Angelica Johansson en del av Mäklarhuset Falkenberg
  • 2020-09-03
    Vi hade Angelica Johansson som mäklare då vi köpte fritidshus i Glommen. Bemötandet har varit mycket bra och hon har levt upp till förväntningarna. Förväntningarna har varit att hon i sin roll som mäklare skall vara objektiv med både för-och nackdelar med objektet, samt att hålla vad hon lovat, t.ex med att återkomma på telefon/sms/mejl. Sammanfattningsvis kan vi rekommendera henne då hon dessutom haft ett trevligt bemötande.
    Stellan S
    • 95.0 m²
    • Glommen
    köpte sitt hus med hjälp av Angelica Johansson en del av Mäklarhuset Falkenberg

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte