Angelica Johansson

Läs vad 110 Läs vad Angelica Johansson

• FRIDA F
    FRIDA F skrev om Angelica Johansson en del av Mäklarhuset Falkenberg

2020-06-12

Köpte vårt första hus med Angelica som mäklare. Skötte det hela proffsigt och hon kändes verkligen jordnära. Hon hjälpte oss med förståelse att vi behövde köpa hus med tillträde omgående. Oerhört lyhörd och hjälpsam. Rekommenderar henne varmt! Läs mer
  • Jonas K sålde sitt hus med hjälp av Angelica Johansson en del av Mäklarhuset Falkenberg

2020-05-08

Vinbergs samhälle
    Jag sålde min villa.
    Upplever Mäklarhuset Falkenberg och specifikt Angelica som proffsig, driven och väldigt bra både med mig som säljare och hon tog bra hand om köparna. Läs mer
  • Joakim R sålde sin lägenhet med hjälp av Angelica Johansson en del av Mäklarhuset Falkenberg

2020-04-26

Skrea
    Jag tycker Angelica har agerat på ett proffsigt och utmärkt sätt, antog en utmaning och levererade därefter! Rekommenderar starkt! Läs mer
  • Michael L köpte sitt hus med hjälp av Angelica Johansson en del av Mäklarhuset Falkenberg

2020-04-12

Vinberg
    Angelica va en jätte bra mäklare Läs mer
  • Mats S
    Mats S sålde sitt hus med hjälp av Angelica Johansson en del av Mäklarhuset Falkenberg

2020-04-12

Vinberg
    Vi har sålt vårt hus via mäklartjanst och Angelica Johansson. Vi är väldigt nöjda med hela upplägget. Läs mer
  • Elsy H sålde sitt hus med hjälp av Angelica Johansson en del av Mäklarhuset Falkenberg

2020-04-08

Näset
    Angelica sålde vårt hus i Falkenberg med strålande resultat, hela 1,4mkr över utgångspris!
    Vi hade kontakt och rådgivning lång tid före försäljningen då hon hjälpte oss att utreda alternativen, ta reda på regler för bygglov och annat som ligger utanför hennes ansvarighet som mäklare.
    Hon har hela tiden haft en mycket proffsig, flexibel och vänlig inställning och kan därför starkt rekommendera henne till andra uppdrag.
    Med vänlig hälsning, Elsy Hamrén Berggren Läs mer
  • Lina K sålde sin lägenhet med hjälp av Angelica Johansson en del av Mäklarhuset Falkenberg

2020-04-08

Skrea
    Tillmötesgående och utförde ett grymt jobb! Läs mer
  • Marguerite J sålde sitt hus med hjälp av Angelica Johansson en del av Mäklarhuset Falkenberg

2019-11-14

Skrea
    Sålde min villa i Skrea med hjälp av Angelica på Mäklarhuset. Förhandsvisning en måndag. sedan skrev vi kontrakt på torsdagen, snabba ryck! Har bara positivt att säga om Mäklarhuset och Angelica, mycket proffsig och kan sin sak😃 Läs mer
  • Kristian K köpte sitt hus med hjälp av Angelica Johansson en del av Mäklarhuset Falkenberg

2019-11-14

Skrea
    Svarar snabbt på frågor, är tydlig och vänlig. Vi rekommenderar varmt! Läs mer
  • Margareta B köpte sin stuga med hjälp av Angelica Johansson en del av Mäklarhuset Falkenberg

2019-10-24

Glommen
    Vi köpte ett fritidshus i somras. Har gått på visningar i två år och träffat ett antal mäklare.
    Angelica är trevlig utan att vara insmickrande, hjälpsam och kunnig. Eftersom vi sedan köpte huset hade vi mycket kontakt med varandra och Angelica var lätt att få tag på eller så fanns en kollega som hon satt in i ärendet . Vi fick stort förtroende för henne.
    Jag skulle anlita Angelica på studs om jag skulle sälja! Läs mer

Andra mäklare hos Mäklarhuset Falkenberg

Angelica Johansson