Angelica Johansson
en del av Mäklarhuset Falkenberg

Nygatan 32
311 30 Falkenberg — Visa karta

Vad tror Angelica att er bostad är värd i dagsläget?

Ange ditt postnummer för en kostnadsfri värdering

Läs vad 74 kunder tycker om Angelica Johansson

• Marit Christina Tina H
    Marit Christina Tina H skrev om Angelica Johansson en del av Mäklarhuset Falkenberg
    Vi har sålt vår lägenhet med hjälp av Angelica på Mäklarhuset Falkenberg.
    Hon hjälpte oss på ett suveränt och tryggt vis igenom hela försäljningen då vi själva inte kunde vara på plats.
    Allt har gått smidigt från första mötet till sista dokumentet att skriva under. Läs mer
  • Carina N skrev om Angelica Johansson en del av Mäklarhuset Falkenberg
    Angelica har hjälpt oss på bästa sätt vid våra försäljningar och köp. Skulle inte välja någon annan mäklare, det säger allt om hur proffsig hon är.
    Tack för all hjälp Angelica! Läs mer
  • Pernilla K skrev om Angelica Johansson en del av Mäklarhuset Falkenberg
    Vi har köpt vårat drömhus!
    Även om vägen dit var ganska krokig så var Angelica hela tiden trevlig och proffsig. Läs mer
  • Rita A
    Rita A skrev om Angelica Johansson en del av Mäklarhuset Falkenberg
    Både köpt och sålt hus. Mäklaren varit enkel att jobba med. Hon lade ner mycket energi på att få bästa pris för mitt hus. Jag har litat på Angelica fullt ut och ger henne högsta betyg Läs mer
  • Charlotte G skrev om Angelica Johansson en del av Mäklarhuset Falkenberg
    Jag köpte en bostadsrätt mitt i centrum i Falkenberg. Så fin och totalrenorverad. Blev bra och väl bemött av mäklaren. Hade bra kontakt genom köpet med telefonkontakt och sms.Förväntningarna jag hade är att man ger ett bra intryck och ett bra bemötande. Det tyckte jag min mäklare hade. Läs mer
  • Tobias S skrev om Angelica Johansson en del av Mäklarhuset Falkenberg
    Sålt lägenhet på herting, Falkenberg Läs mer
  • Alexander H skrev om Angelica Johansson en del av Mäklarhuset Falkenberg
    Köpt en villa av henne. Snabb, kompetent säljare som jag varmt kan rekommendera. Mvh Alexander Hansson Läs mer
  • Susanne H skrev om Angelica Johansson en del av Mäklarhuset Falkenberg
    Vi har köpt ett hus och Angelica visade, berättade och har besvarat frågor om huset på ett proffesionellt sätt.
    Tack! Läs mer
  • Patrik J skrev om Angelica Johansson en del av Mäklarhuset Falkenberg
    Försäljning a fritidshus. Försäljningen drog ut på tiden av olika anledningar. Bra vägledning och information från mäklare hela tiden. Oerhört positiv dialog genom hela processen. Läs mer
  • Ann-charlotte K
    Ann-charlotte K skrev om Angelica Johansson en del av Mäklarhuset Falkenberg
    Sålt villa. Härligt bemötande. Förväntade mig att de tog hand om allt, utan att jag behövde oroa mig, vilket de gjorde mycket bra. Mycket nöjd med hela affären. Läs mer
  • Susann M skrev om Angelica Johansson en del av Mäklarhuset Falkenberg
    Vi har sålt ett fritidshus i Olofsbo. Det tog ett tag innan stugan blev såld och det var många turer med köpare som backade tillbaka och en del fick inte lån av banken. Angelica har varit helt fantastisk och aldrig tappat humöret utan med gott humör visat stugan om och om igen! Informativ mot oss säljare hela tiden med Mail , samtal eller sms. Personlig och varm i sitt sätt! Kan inte tänka mig en bättre mäklare än Angelica!! Läs mer
  • Robert P skrev om Angelica Johansson en del av Mäklarhuset Falkenberg
    Vi sålde en sommarstuga, hon var trevlig och bra att ha att göra med. Ställde upp när vi än behövde Läs mer
  • Mathias S skrev om Angelica Johansson en del av Mäklarhuset Falkenberg
    Köpt ett sommarhus i bästa tänkbara läget! Kanonservice och ett proffesionellt bemötande i köpet. Läs mer
  • Peter F skrev om Angelica Johansson en del av Mäklarhuset Falkenberg
    Sålde en fritidshus.
    Hade blivit tipsad om Angelica av annan mäklare. Hon uppfyllde alla de krav jag ställer på en mäklare. Proffsig och kompetent.
    Kul att jobba med! Läs mer
  • Tommy E skrev om Angelica Johansson en del av Mäklarhuset Falkenberg
    Sålde stuga i Olofsbo Angelika gjorde ett fantastiskt bra jobb. Läs mer
  • Anna E
    Anna E skrev om Angelica Johansson en del av Mäklarhuset Falkenberg
    Det här var vår första erfarenhet av husförsäljning. Genom Angelica sålde vi vårt sekelskifteshus och vi är mer än nöjda! Vi förväntade oss inte att det skulle kunna upplevas så smidigt men Angelica skötte allt och vi kände oss lugna och trygga genom hela processen. Hade vi haft fler fastigheter hade vi utan tvekan sålt dem genom henne! Läs mer
  • Lars H skrev om Angelica Johansson en del av Mäklarhuset Falkenberg
    Alltid snabb återkoppling.
    Kändes tryggt Läs mer
  • Ahmed C skrev om Angelica Johansson en del av Mäklarhuset Falkenberg
    Köpt
    Trevligt och proffsigt bemötande.
    Har inget att säga mer än att allt gick smidigt och problemfritt Läs mer
  • Daniel G
    Daniel G skrev om Angelica Johansson en del av Mäklarhuset Falkenberg
    Vi köpte en avstyckad gård genom Angelica.
    Vi är mycket belåtna med hennes proffsiga bemötande och raka besked.
    Då det är en stor affär som man sällan gör hade vi höga förväntningar som verkligen uppfylldes.
    Mycket bra bemötande och trevlig att prata med. Läs mer
  • Johan P skrev om Angelica Johansson en del av Mäklarhuset Falkenberg
    Köpt bostadsrätt.
    Mäklare har alltid varit kontaktbar. Både under budgivningen och i samband med affären. Skötte förmedling av bud exemplariskt. Mycket tillmötesgående. Har känt mig trygg genom hela affären och fått stöd om jag haft frågor eller funderingar. Läs mer
  • Marie T skrev om Angelica Johansson en del av Mäklarhuset Falkenberg
    Angelica är en positiv och varm tjej. Duktig i sitt arbete och lyhörd. Ett väl bemötande i ett mycket positiv riktning. Glad och Tevlig. Läs mer
  • Ingela K skrev om Angelica Johansson en del av Mäklarhuset Falkenberg
    Angelica är klar, tydlig, trevlig och återkopplar. Läs mer
  • Zeinab A skrev om Angelica Johansson en del av Mäklarhuset Falkenberg
    Hon var jätte duktig o snäll . Hon är bästa mäklare Läs mer
  • Martina S
    Martina S skrev om Angelica Johansson en del av Mäklarhuset Falkenberg
    Angelica Johansson har varit en engagerad och väldigt trevlig mäklarkontakt. Hon har varit positiv och vänlig och hållt mig informerad och uppdaterad genom hela processen. När jag har haft frågor eller funderingar så har hon alltid återkommit snabbt med svar. Det har känts väldigt tryggt att ha Angelica som mäklare. Läs mer
  • Ros-marie J skrev om Angelica Johansson en del av Mäklarhuset Falkenberg
    Trevlig och proffsig. Känns säker i sitt bemötande, som kund litar jag till 100% på Angelica. Läs mer
  • Line N skrev om Angelica Johansson en del av Mäklarhuset Falkenberg
    Vi fick ett väldigt bra bemötande av Angelica hon gav ett positivt intryck direkt. Hon hade redan vid första träffen med sig potentiella hus som vi kunde titta på innan vi sålt vår lägenhet. När det väl var dax för visning gick allt snabbt och Angelica uppdaterade oss hela tiden. Hon svarade snabb om man hade några frågor och vi har bara positiva saker att säga. Läs mer
  • Bo M skrev om Angelica Johansson en del av Mäklarhuset Falkenberg
    Angelica var såväl vänlig som proffsig från första kontakten till försäljningen var klar. Hon levde väl upp till våra förväntningar. Vi rekommenderar den som skall göra en fastighetsaffär att anlita henne. Läs mer
  • Ingrid E skrev om Angelica Johansson en del av Mäklarhuset Falkenberg
    Engagerad, kompetent, pålitlig och mkt trevlig. Skötte hela processen perfekt med återkoppling och uppdatering så att vi hela tiden hade koll på hur försäljningen utvecklades. Läs mer
  • Hans B skrev om Angelica Johansson en del av Mäklarhuset Falkenberg
    Angelica är en trygg mycket kompetent mäklare. Hon är hjälpsam gör sitt yttersta så det ska bli så bra som möjligt för båda parter.
    Skulle utan tvekan rekommendera henne till alla jag /vi känner.

Mvh Ingela o Hans Läs mer
  • Henrik E skrev om Angelica Johansson en del av Mäklarhuset Falkenberg
    Bra, trovärdig och trevlig. Enkelt bemötande. Inte pushig i onödan. Kunnig. Läs mer
  • Josefin G skrev om Angelica Johansson en del av Mäklarhuset Falkenberg
    Lyhörd, lösningsinriktad, hjälpsam, lugn Läs mer
  • Lena W
    Lena W skrev om Angelica Johansson en del av Mäklarhuset Falkenberg
    Hon är trevlig. Positiv.Tjänstvillig , superbra att ha med att göra . Vi är mycket nöjda!! Läs mer
  • Kristoffer K skrev om Angelica Johansson en del av Mäklarhuset Falkenberg
    Professionellt bemötande från början till slut. Enkelt och smidigt och man slapp i stort sett tänka på något alls själv! Läs mer
  • Alexandra A skrev om Angelica Johansson en del av Mäklarhuset Falkenberg
    Fantastiskt bra!
    Hon håller en uppdaterad och är verkligen en bra säljare som tar hand om sina kunder på bästa sätt. Läs mer
  • Anna Ö skrev om Angelica Johansson en del av Mäklarhuset Falkenberg
    Vi bytte mäklare mitt i säljprocessen och vände oss till Angelica. Hon satte sig snabbt in i vårt hus egenskaper och inom några dagar hade hon ordnat besiktning, total styling och fotografering. Imponerande!
    Angelica är påläst, effektiv, säker på sin sak och inger trygghet. Kombinationen av dessa är oslagbar och Angelica är verkligen "one of a kind".
    Jag rekommenderar varmt Angelica till dig! Läs mer
  • Inger R skrev om Angelica Johansson en del av Mäklarhuset Falkenberg
    Vi var jättenöjda med våran mäklaren. Läs mer
  • Niclas J skrev om Angelica Johansson en del av Mäklarhuset Falkenberg
    Trevlig och enkel att ha att göra med. Förklarade på ett enkelt sätt proceduren och var ständigt kontaktbar för eventuella frågor.
    Säljproceduren gick smidigt och enkelt. Läs mer
  • Helen S
    Helen S skrev om Angelica Johansson en del av Mäklarhuset Falkenberg
    Mycket bra bemötande. Fick snabbt svar på frågor mm. Kommer absolut både rekommendera andra att ta mäklarhuset när det är dax för försäljning och jag kommer komma tillbaka om det skulle bli aktuellt. Läs mer
  • Jan-anders A skrev om Angelica Johansson en del av Mäklarhuset Falkenberg
    Hon är trevlig,kunnig,glad och proffsig. Läs mer
  • Robin H skrev om Angelica Johansson en del av Mäklarhuset Falkenberg
    Bara bra, hela tiden engagerad och aktiv. Alltid enkel o få tag i, dyker det upp något så löses det direkt! Läs mer
  • Lena C skrev om Angelica Johansson en del av Mäklarhuset Falkenberg
    Hon var ambitiös, påläst, engagerad och trevlig.
    Talade om sina vibbar angående spekulanterna.
    Ringde och kollade av mellan besöken. Läs mer
  • Rolf Ingvar C skrev om Angelica Johansson en del av Mäklarhuset Falkenberg
    Vi var mycket nöjda med Angelica vi fick all hjälp vi behövde för att genomföra försäljningen! Läs mer
  • Maria C skrev om Angelica Johansson en del av Mäklarhuset Falkenberg
    Fantastisk bra mäklare med god kunskap och mycket god service! Vi blev mycket nöjda med upplägget från start hela vägen till slut och jag kan varmt rekommendera Angelica och Mäklarhuset i Falkenberg för dom som önskar ett trygg och lyckad affär. Läs mer
  • Ingrid T skrev om Angelica Johansson en del av Mäklarhuset Falkenberg
    Hej, jätte nöjd över att vi fick just Angelica s mäklare. Proffsig, trevlig och inget som verkade besvärligt eller jobbigt för henne, vi är såå nöjda!! Läs mer
  • Christer L skrev om Angelica Johansson en del av Mäklarhuset Falkenberg
    Mycket bra, trevlig och kunnig. Läs mer
  • Lena C skrev om Angelica Johansson en del av Mäklarhuset Falkenberg
    Affären gick smidigt. Mäklaren svarade snabbt på sms och jag fick bra information. Läs mer
  • Urban B skrev om Angelica Johansson en del av Mäklarhuset Falkenberg
    Vi fick sålt lägenheten snabbt och smidigt på ett proffsigt sätt.
    Till ett bra pris så vi är nöjda
    Urban Läs mer
  • Magdalena S skrev om Angelica Johansson en del av Mäklarhuset Falkenberg
    Angelica är jätte lugn, positivt, hjälpsamt och glad person som har allt under kontroll. Hon är väldigt kunnig på det som hon gör. Helt enkelt en underbar människa. Jag är jätte glad att jag fick tjäna henne. Läs mer
  • Yvonne H skrev om Angelica Johansson en del av Mäklarhuset Falkenberg
    Jag är mycket nöjd med Angelica som min mäklare hon är alltid trevlig och tillmötesgående och ställer upp om man behöver hjälp
    Man når henne oftast annars ringer hon upp samma dag det satte jag stort värde på Läs mer
  • Linus B skrev om Angelica Johansson en del av Mäklarhuset Falkenberg
    Riktigt proffitionell och lugn mäklare som svarade i god tid när man ville ha kontakt. Supernöjda och tacksamma för en smidig affär hon jobbat med. Läs mer
Angelica Johansson
Johanna Knutsson