Angelica Johansson

Angelica Johansson

Angelica Johansson är mäklare på Mäklarhuset Falkenberg

Angelica Johansson har varit registrerad mäklare sedan 2012-05. Angelica Johansson har varit aktiv på Reco.se sedan 2015-02 och har fått 144 omdömen med ett betyg på 4.9. Angelica Johansson har haft 39 försäljningar sen 2020-07 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2020-07 - 2021-06

Läs vad 144 Läs vad Angelica Johansson

• sålde sitt hus med hjälp av Angelica Johansson en del av Mäklarhuset Falkenberg
    • Heberg
    2021-07-22
    Mycket bra och engagerad, vi är mycket nöjda
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Angelica Johansson en del av Mäklarhuset Falkenberg
    • Arvidstorp
    2021-07-07
    Uppfyllde alla förväntningar jag har på en mäklare.
  • köpte sitt hus med hjälp av Angelica Johansson en del av Mäklarhuset Falkenberg
    • Vinbergs Samhälle
    2021-06-30
    Hon var jättebra, lätt att prata med svarade på alla frågor dem hon inte viste kollade hon upp. Fullmakten till min man kunde ha skickats ut lite tidigare. Han fick den kl 14 och den skulle skickas tillbaka samma dag. Annars jättebra
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Angelica Johansson en del av Mäklarhuset Falkenberg
    • Västra Gärdet
    2021-06-24
    Väldigt bra och snabb kommunikation. Hon är trevlig och hjälpsam. Hon är bra påläst och bra på att förklara varje steg i en försäljning.
    Tusen tummar upp.
    • Västra Gärdet
    2021-06-23
    Rak och tydlig. Alltid trevlig och tillmötesgående. Väldigt proffsig och har stenkoll på läget. Har bara bra saker att säga om Angelica!
    • Glommen
    2021-06-17
    Professionell och effektiv. Tillgänglig. Tydlig.
    • Fajans
    2021-05-25
    Supertrevlig mäklare som är ordentligt påläst på objekten hon säljer. Väldigt trevlig och tillmötesgående och har snabb kommunikation. Hon hjälpte oss att hitta vårt drömhus och såg till att affären gick mycket snabbt och smidigt till.

Skulle rekommendera henne till alla!
    • Fajans
    2021-05-25
    Angelica var snäll som hörde av sig angående bostaden innan den publicerades. Hela affären gick smidigt som tusan då hon var bra och snabb i kommunikationen. Jag är mycket nöjd med både mitt husköp, samt Angelica!
    • Glommen
    2021-05-17
    Sålt en villa. Toppenbetyg på bemötande av mäklaren. Har känt stöttning och hjälp genom hela processen och både kontakten med Angelica och försäljningen har gått över förväntan
    • Ugglarp
    2021-05-05
    Har köpt bostadsrätt i Ugglarp.
    Mycket nöjd med mäklaren, som var proffsig och trevlig.
    Allt har fungerat väldigt smidigt med visningar och köp.