Angelica Johansson
Registrerad mäklare sedan 2012
Aktiv på Reco.se sedan 2015
2019-04 - 2020-03

Läs vad 103 Läs vad Angelica Johansson

• Marguerite J sålde sitt hus med hjälp av Angelica Johansson en del av Mäklarhuset Falkenberg

2019-11-14

Skrea
    Sålde min villa i Skrea med hjälp av Angelica på Mäklarhuset. Förhandsvisning en måndag. sedan skrev vi kontrakt på torsdagen, snabba ryck! Har bara positivt att säga om Mäklarhuset och Angelica, mycket proffsig och kan sin sak😃 Läs mer
  • Kristian K köpte sitt hus med hjälp av Angelica Johansson en del av Mäklarhuset Falkenberg

2019-11-14

Skrea
    Svarar snabbt på frågor, är tydlig och vänlig. Vi rekommenderar varmt! Läs mer
  • Margareta B köpte sin stuga med hjälp av Angelica Johansson en del av Mäklarhuset Falkenberg

2019-10-24

Glommen
    Vi köpte ett fritidshus i somras. Har gått på visningar i två år och träffat ett antal mäklare.
    Angelica är trevlig utan att vara insmickrande, hjälpsam och kunnig. Eftersom vi sedan köpte huset hade vi mycket kontakt med varandra och Angelica var lätt att få tag på eller så fanns en kollega som hon satt in i ärendet . Vi fick stort förtroende för henne.
    Jag skulle anlita Angelica på studs om jag skulle sälja! Läs mer
  • Mikael K
    Mikael K sålde sin stuga med hjälp av Angelica Johansson en del av Mäklarhuset Falkenberg

2019-10-23

Glommen
    Angelica sålde vår stuga i Glommen. Vi upplevde Angelica professionell, kunnig och lyhörd. Personligt och trevligt bemötande.Angelica levde verkligen upp till våra förväntningar.
    Vi rekommenderar Angelica å det varmaste.//Mikael Läs mer
  • Dan B köpte sin stuga med hjälp av Angelica Johansson en del av Mäklarhuset Falkenberg

2019-10-23

Glommen
    Köpte sommarstuga. Angelica var uppmärksam, trevlig och följde upp allt på bästa sätt. Läs mer
  • Freddy S köpte sin lägenhet med hjälp av Angelica Johansson en del av Mäklarhuset Falkenberg

Centrum
    Förväntningar hade vi inga när vi skulle titta på vår första bostadsrätt. Angelica mötte oss med ett proffsigt och trevligt sätt.
    Det hela slutade med köp av bostaden. Läs mer
  • Valeria K sålde sin stuga med hjälp av Angelica Johansson en del av Mäklarhuset Falkenberg

Vi rekommenderar Angelica å det varmaste.//Valèria Läs mer
  • Cecilia N sålde sitt hus med hjälp av Angelica Johansson en del av Mäklarhuset Falkenberg

Vessigebro
    Sålt en äldre villa.

Angelica har ett trevligt sätt, är mycket flitig, ambitiös och effektiv i sitt arbete. Gav alltid klara och raka svar på mina frågor. Alltid snabb återkoppling via telefon/sms/mail om hon inte hade tillfälle att svara direkt när jag sökte henne.

Sammanfattningsvis är jag helnöjd med Angelicas arbetsinsats! Läs mer
  • Marie A sålde sin lägenhet med hjälp av Angelica Johansson en del av Mäklarhuset Falkenberg

Arvidstorp
    Sålt bostad. Upplevde Angelica som uppriktig, påläst och engagerad Läs mer
  • Patrik H
    Patrik H skrev om Angelica Johansson en del av Mäklarhuset Falkenberg

2019-06-21

Anlitade Angelica för att sälja en villa i Falkenberg, mitt barndomshem. Hon är trevlig, noggrann, kunnig, lättillgänglig och hjälpsam. Full pott! Läs mer

Andra mäklare hos Mäklarhuset Falkenberg

Angelica Johansson