Mäklare Halland Falkenberg Mäklarhuset Falkenberg Johanna Knutsson
Registrerad mäklare sedan 2004
Aktiv på Reco.se sedan 2015

Läs vad 59 kunder tycker om Johanna Knutsson

• Johan G skrev om Johanna Knutsson en del av Mäklarhuset Falkenberg
    utmärkt service och bemötande, väldigt professionell Läs mer
  • Johan I
    Johan I skrev om Johanna Knutsson en del av Mäklarhuset Falkenberg
    Vår fars hus skulle säljas och efter prat med vänner/kollegor
    samt bra möte gick uppdraget till Johanna. Våra förväntningar om en professionellt och smidigt process uppfylldes mycket väl. Mina syskon och jag kan varmt rekommendera Johanna med teamet på Mäklarhuset i Falkenberg. Läs mer
  • Peter J skrev om Johanna Knutsson en del av Mäklarhuset Falkenberg
    Köpt och håller på att sälja.
    Bemötandet är seriöst och professionellt. Informerar och ställer upp vid behov. Läs mer
  • Anna K skrev om Johanna Knutsson en del av Mäklarhuset Falkenberg
    Johanna har sålt både vår villa och sommarstuga.
    Hon har verkligen varit toppen både med bemötande, hjälp och tips. Läs mer
  • Elna A skrev om Johanna Knutsson en del av Mäklarhuset Falkenberg
    Proffsigt bemötande. Bra fakta. Mycket god lokalkännedom. Samtidigt väldigt varmhjärtad. Vi sålde en lägenhet i Falkenberg och fick snabbt förtroende av Johanna. Vill du ha en snabb och smidig affär: anlita Johanna på Mäklarhuset! Läs mer
  • Björn B
    Björn B skrev om Johanna Knutsson en del av Mäklarhuset Falkenberg
    Hejsan, vi har både köpt en bostadsrätt och sålt samma lägenhet utav Johanna, och det har fungerat otroligt bra! Uppdraget som Johanna gav av oss hur dom ville att vi skulle göra med att fylla i alla uppgifter om vår lägenhet, och i slutändan när vår broschyr var färdig, så såg det helt perfekt ut vid försäljningen! Så Mäklarhusets upplägg är helt solklart tycker vi när det både gäller att köpa ett objekt, samt även när dom lägger ut en försäljning!

Så jag och min hustru vill åter tacka Johanna Knutsson och hennes kolegor för ett gott samarbete! Läs mer
  • Mikael B skrev om Johanna Knutsson en del av Mäklarhuset Falkenberg
    Bra mäklare jag är väldigt nöjd.

Allt sköttes mycket proffsigt. Läs mer
  • Marja K skrev om Johanna Knutsson en del av Mäklarhuset Falkenberg
    Jag har varit spekulant på bostadsrätter och sålt en villa med hjälp av Johanna. Från första kontakten har hon varit enormt hjälpsam och servicen hon gett har varit suverän. Exempel på denna service är t ex att hon mejlade andra mäklares objekt till mig! Johanna var alltid tillmötesgående och tjänstvillig.
    Jag kan rekommendera henne varmt vid köp eller försäljning av fastigheter! Läs mer
  • Inge F skrev om Johanna Knutsson en del av Mäklarhuset Falkenberg
    Vi har solgt vores sommerhus via Johanna. Hun er en fantastisk ejendomsmægler, der hele tiden kommunikerer med os. Vi har været meget tilfredse med Johannas arbejde. Läs mer
  • Caj Z skrev om Johanna Knutsson en del av Mäklarhuset Falkenberg
    Villa.
    Mycket professionell, trevlig och med ett lugnt sätt.
    Vi har varit i kontakt med Johanna även vid köp och det har fungerat utmärkt. Läs mer

Andra mäklare hos Mäklarhuset Falkenberg

Angelica Johansson