Johanna Knutsson
Registrerad mäklare sedan 2004
Aktiv på Reco.se sedan 2015
2019-04 - 2020-03

Läs vad 100 Läs vad Johanna Knutsson

• Hans-åke H sålde sitt hus med hjälp av Johanna Knutsson en del av Mäklarhuset Falkenberg

2020-03-11

Tröingeberg
    Vi har sålt en villa. Vi är mycket nöjda med Johannas och övrig personal bemötande och på hur de har skött hela försäljning, annonsering och alla kontakter. Vi hade väntas oss att det kanske skulle gå trögt att sälja. Men allt har gått så smidigt och snabbt. Alla inblandade har varit mycket bra på att ha kontakt och gett bra information och hållit oss uppdaterade kontinuerligt. Läs mer
    Johanna K gillar detta
  • Conny S köpte en tomt med hjälp av Johanna Knutsson en del av Mäklarhuset Falkenberg

2020-02-13

Vesslunda
    Johanna har varit utmärkt som mäklare och har gett bra information under hela processen. Läs mer
    Johanna K gillar detta
  • Kristoffer W köpte en tomt med hjälp av Johanna Knutsson en del av Mäklarhuset Falkenberg

2020-02-11

Vesslunda
    Var väldigt hjälpsam under hela mark köps processen Läs mer
    Johanna K gillar detta
  • Carl-henrik S köpte sin lägenhet med hjälp av Johanna Knutsson en del av Mäklarhuset Falkenberg

2020-01-15

Skrea
    Otroligt proffsiga hela gänget. Mycket bra bemötande. Läs mer
    Johanna K gillar detta
  • Johan E köpte sitt hus med hjälp av Johanna Knutsson en del av Mäklarhuset Falkenberg

2020-01-02

Valencia
    Kunnig, trevlig och tydlig

Mvh Johan Läs mer
    Johanna K gillar detta
  • Ida G sålde sitt hus med hjälp av Johanna Knutsson en del av Mäklarhuset Falkenberg

2019-12-17

Valencia
    Johanna är en super duktig och trevlig mäklare! Hon hjälpte oss att sälja! Då vi tidigare bara köpt hus och inte va jätte nöjda med med dem så letade vi en annan mäklare och hittade då Johanna och mäklarhuset. Vi va mycket nöjda med allt hos Johanna, hon kunde träffa oss snabbt och löste allt smidigt och snabbt. Läs mer
    Johanna K gillar detta
  • Kjell W köpte sin lägenhet med hjälp av Johanna Knutsson en del av Mäklarhuset Falkenberg

2019-12-11

Ekhaga
    Hon gav bra information vid visningen och har uppträtt korrekt vid den efterföljande budgivningen. Trevligt bemötande. Läs mer
    Johanna K gillar detta
  • Marc G köpte sin bostad med hjälp av Johanna Knutsson en del av Mäklarhuset Falkenberg

2019-12-11

Glommen
    .................................................................................................. Läs mer
  • Margaretha L
    Margaretha L sålde sin lägenhet med hjälp av Johanna Knutsson en del av Mäklarhuset Falkenberg

2019-12-09

Ekhaga
    Johanna Knutsson har sålt en fastighet åt oss tidigare och nu vår bostadsrätt! Jahanna är på alla sätt den perfekta mäklaren! Rak, proffsig och oerhört sympatisk. Hon kan sin sak, ger ärliga svar och är tillmötesgående, alltid kontaktbar. Hade inga egentliga förväntningar, bara att det skulle gå snabbt, vilket det gjorde. Att inte priset blev det förväntade hade inget med mäklaren att göra, vi ville inte vänta! Rekommenderar alltid Mäklarhuset när jag träffar någon som funderar på att sälja. Läs mer
    Johanna K gillar detta
  • Ove K sålde sitt hus med hjälp av Johanna Knutsson en del av Mäklarhuset Falkenberg

2019-10-25

Mjöhult, Gunnarp
    Villa på landet med sjöutsikt.
    Bra bemötande och hon intresserade sig verkligen för att hitta usp:arna i objektet.
    Förväntningarna var en snabb och enkel affär där ett bud som jag/vi kunde acceptera lades utan allt för många om och men eller förbehåll bakades in i processen. Jag är nöjd med utfallet. Läs mer

Andra mäklare hos Mäklarhuset Falkenberg

Angelica Johansson