Johanna Knutsson
Registrerad mäklare sedan 2004-06-22
Aktiv på Reco.se sedan 2015-02-19
2019-08 - 2020-07

Läs vad 109 Läs vad Johanna Knutsson

• Anders N sålde sitt hus med hjälp av Johanna Knutsson en del av Mäklarhuset Falkenberg

2020-08-02

Fajans
    Vi har både köpt och sålt med hjälp av Johanna på Mäklarhuset. Köpt en bostadsrätt och sålt vår villa. Vi har känt oss helt trygga med Johanna som är lugn, professionell, trevlig och kunnig. För oss har det varit viktigt att känna förtroende för vår mäklare vilket vi verkligen gjort för Johanna som levt upp till alla våra förväntningar Högsta betyg och lite till för Johanna Knutsson! Läs mer
    Johanna K gillar detta
  • Kate H sålde sitt hus med hjälp av Johanna Knutsson en del av Mäklarhuset Falkenberg

2020-07-31

Årstad
    Sålt villa på landet. Johanna Knutsson är engagerad och kunnig - vi kände oss därför trygga och nöjda med försäljningsprocessen. Läs mer
    Johanna K gillar detta
  • Sven Anders M sålde sitt hus med hjälp av Johanna Knutsson en del av Mäklarhuset Falkenberg

2020-06-16

Herting
    Sålt-Radhus
    Hon var professionell ,kunnig, ödmjuk och underbar
    Fantastiskt
    Ja
    Vi kommer att tala oss varma och henne och Mäklarhuset. Läs mer
  • Catharina W
    Catharina W sålde sin stuga med hjälp av Johanna Knutsson en del av Mäklarhuset Falkenberg

2020-06-10

Skrea Strand
    Kunnig och engagerad mäklare med god kännedom om den lokala marknaden! Läs mer
    Johanna K gillar detta
  • Lina B köpte sin stuga med hjälp av Johanna Knutsson en del av Mäklarhuset Falkenberg

2020-06-10

Skrea Strand
    Köpte stuga på skrea strand. Det va tydligt och enkelt att förstå processen när avtal skulle skrivas på. Engagerad och visade att det va en stor och viktig dag vid överlämningen, viktigt för oss.
    Hon gjorde ett gott jobb, vi är nöjda Läs mer
    Johanna K gillar detta
  • Camilla D sålde sin stuga med hjälp av Johanna Knutsson en del av Mäklarhuset Falkenberg

2020-06-09

Skrea Strand
    Trevlig och proffsig i sitt arbete som mäklare. Läs mer
    Johanna K gillar detta
  • Lucia M sålde sin stuga med hjälp av Johanna Knutsson en del av Mäklarhuset Falkenberg

2020-06-05

Skrea Strand
    Jag har sålt mitt fritidsboende.
    Jag blev bemött på ett mycket trevligt och professionellt sätt.
    Jag tycker att Johanna levde upp till mina förväntningar på hur en mäklare bör arbeta.
    Jag fann Johanna mycket professionell i sitt sätt att arbeta. Utöver det upplevde jag Johanna som mycket trygghetsskapande. Läs mer
  • Madeleine N
    Madeleine N köpte sin stuga med hjälp av Johanna Knutsson en del av Mäklarhuset Falkenberg

2020-05-08

Skrea Strand
    Köpt en liten sommarstuga på Skrea strand, en badhytt. Snabbt, smidigt, enkelt och trevligt bemötande. Supernöjd! Läs mer
    Johanna K gillar detta
  • Erik J sålde sin stuga med hjälp av Johanna Knutsson en del av Mäklarhuset Falkenberg

2020-05-08

Skrea Strand
    Johanna har sålt vår stuga med stor kompetens och trevligt bemötande Läs mer
    Johanna K gillar detta
  • Hans-åke H sålde sitt hus med hjälp av Johanna Knutsson en del av Mäklarhuset Falkenberg

2020-03-11

Tröingeberg
    Vi har sålt en villa. Vi är mycket nöjda med Johannas och övrig personal bemötande och på hur de har skött hela försäljning, annonsering och alla kontakter. Vi hade väntas oss att det kanske skulle gå trögt att sälja. Men allt har gått så smidigt och snabbt. Alla inblandade har varit mycket bra på att ha kontakt och gett bra information och hållit oss uppdaterade kontinuerligt. Läs mer

Andra mäklare hos Mäklarhuset Falkenberg

Angelica Johansson