Johanna Knutsson

Johanna Knutsson

Johanna Knutsson är mäklare på Mäklarhuset Falkenberg

Johanna Knutsson har varit registrerad mäklare sedan 2004-06. Johanna Knutsson har varit aktiv på Reco.se sedan 2015-02 och har fått 124 omdömen med ett betyg på 4.9. Johanna Knutsson har haft 35 försäljningar sen 2020-06 och har tillfrågat 94% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2020-06 - 2021-05

Läs vad 124 Läs vad Johanna Knutsson

• Grimsholmen
    2021-06-12
    Johanna geode ett gått intryck från början till genomförande. Det kändes stabilt i balansen mellan säljare, köpare och konkurrerande köpare. Det kändes som man kunde lite på Johanna i processen.
    • Vessigebro
    2021-06-11
    Vi har fått ett bra och trevligt bemötande. Johanna har varit tillgänglig när så behövts och vi är mycket nöjda med vår kontakt.
  • sålde sitt hus med hjälp av Johanna Knutsson en del av Mäklarhuset Falkenberg
    • Skrea
    2021-06-10
    På ett profsigt , kunnigt och förtroendefullt sätt.

Förväntningarna var höga och stämde väl.

Johanna inger förtroende hela tiden från: Intag, beskrivning och
    marknadföring av säljuppdraget. Den enorma kuntillsträmningen
    är ju ett säkert tecken på uppskattning.
  • köpte sin stuga med hjälp av Johanna Knutsson en del av Mäklarhuset Falkenberg
    • Skrea Strand
    2021-05-29
    Köpte en badhytt skrea strand
    Johanna är en mycket trevlig
    Duktig mäklare
    Så vi är mycket nöjda
  • sålde sin stuga med hjälp av Johanna Knutsson en del av Mäklarhuset Falkenberg
    • Skrea Strand
    2021-05-27
    Jag har både köpt och sålt där Johanna Knutsson varit mäklare.
    Alltid fått bra råd och hjälp av Johanna samtidigt som hon noga med sin integritet som mäklare.
    • Grimsholmen
    2021-03-25
    Alltid med ett gott bemötande.
    Alltid med snabba besked.
    Alltid kontaktbar.
    En bra mäklare.
  • Viktor A
    köpte sitt hus med hjälp av Johanna Knutsson en del av Mäklarhuset Falkenberg
    • Årstad
    2021-02-26
    Vi har precis köpt en bostad genom Johanna Knutsson.
    Hon bemötte oss väldigt väl och var otroligt duktig igenom hela processen. Vi blev imponerad på hur mycket en mäklare ska kunna och Johanna visste allt.

Hon var över våra förväntningar!

Otroligt skicklig mäklare som vi kommer att tipsa om. Vi råder starkt att många andra anlitar denna skickliga mäklare till lyckad affär.

Mvh Viktor Andersson o Linnea Sporre
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Johanna Knutsson en del av Mäklarhuset Falkenberg
    • Skrea
    2021-01-22
    Jag har sålt en bostadsrätt. Jag blev väl bemött av min mäklare som anpassade försäljningen efter rådande omständigheter med covid-19. Jag hoppades på att gå plus minus noll på affären i förhållande till hur mycket jag köpte bostadsrätten för. Trots att det bara var en kund som var intresserad gick affären med vinst.

Sammanfattningsvis är jag väldigt nöjd med mitt val av mäklare.
    • Östra Gärdet
    2020-12-16
    Alltid på plats om man har frågor och informerar så fort det är något , enormt duktig på det hon gör .
  • sålde sitt hus med hjälp av Johanna Knutsson en del av Mäklarhuset Falkenberg
    • Sotared