Johanna Knutsson

Johanna Knutsson

Johanna Knutsson är mäklare på Mäklarhuset Falkenberg

Johanna Knutsson har varit registrerad mäklare sedan 2004-06. Johanna Knutsson har varit aktiv på Reco.se sedan 2015-02 och har fått 114 omdömen med ett betyg på 4.9. Johanna Knutsson har haft 35 försäljningar sen 2019-11 och har tillfrågat 93% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2019-11 - 2020-10

Läs vad 114 Läs vad Johanna Knutsson

• 2020-10-24
    Vid försäljningen av vår bostadsrätt i Falkenberg var Johanna, i vår mening, den bäst lämpade för uppdraget med sin långa erfarenhet som mäklare. Mycket kunnig gällande allt i processen, stor lokalkännedom, fotografering, annonsering och marknadsföring samt mycket goda kunskaper inom ekonomi och bankärenden. Vänligt och varmt bemötande och tydlighet i kommunikationen. Vi vill varmt rekommendera Johanna!
    Susanna D
    • 72.8 m²
    • Centrum
    sålde sin lägenhet med hjälp av Johanna Knutsson en del av Mäklarhuset Falkenberg
  • 2020-10-23
    Köpt en unik bostad av Johanna. Hon har ett trevligt bemötande, professionell i sitt yrke. Gedigen lokalkännedom. Tålmodig. Utomordentligt nöjd kund.
    Bengt P
    • 283.0 m²
    • Okome
    köpte sitt hus med hjälp av Johanna Knutsson en del av Mäklarhuset Falkenberg
  • 2020-10-18
    Johanna var väldigt trevlig och tillmötesgående. Man fick snabbt förtroende för henne och hon såg till att man hela tiden uppdaterade. Hade man några frågor så fick man snabbt svar. Toppen helt enkelt.
    Christian A
    • 67.0 m²
    • Skrea
  • 2020-10-09
    Köpt en lägenhet Jag blev bemött bra, fick den hjälp jag behövde och tyckte allt gick smidigt till.
    Torbjörn B
    • 70.0 m²
    • Arvidstorp
    köpte sin lägenhet med hjälp av Johanna Knutsson en del av Mäklarhuset Falkenberg
  • 2020-10-07
    Sålt badstuga på Skrea. Är nöjd med allt, snabbt, smidigt o trevlig!
    Maria T
    sålde sin stuga med hjälp av Johanna Knutsson en del av Mäklarhuset Falkenberg
  • 2020-08-02
    Vi har både köpt och sålt med hjälp av Johanna på Mäklarhuset. Köpt en bostadsrätt och sålt vår villa. Vi har känt oss helt trygga med Johanna som är lugn, professionell, trevlig och kunnig. För oss har det varit viktigt att känna förtroende för vår mäklare vilket vi verkligen gjort för Johanna som levt upp till alla våra förväntningar Högsta betyg och lite till för Johanna Knutsson!
    Anders N
    • 158.0 m²
    • Fajans
  • 2020-07-31
    Sålt villa på landet. Johanna Knutsson är engagerad och kunnig - vi kände oss därför trygga och nöjda med försäljningsprocessen.
    Kate H
    • 130.0 m²
    • Årstad
  • 2020-06-16
    Sålt-Radhus Hon var professionell ,kunnig, ödmjuk och underbar Fantastiskt Ja Vi kommer att tala oss varma och henne och Mäklarhuset.
    Sven Anders M
    • 125.0 m²
    • Herting
  • 2020-06-10
    Kunnig och engagerad mäklare med god kännedom om den lokala marknaden!
    Catharina W
    Catharina W
    sålde sin stuga med hjälp av Johanna Knutsson en del av Mäklarhuset Falkenberg
  • 2020-06-10
    Köpte stuga på skrea strand. Det va tydligt och enkelt att förstå processen när avtal skulle skrivas på. Engagerad och visade att det va en stor och viktig dag vid överlämningen, viktigt för oss. Hon gjorde ett gott jobb, vi är nöjda
    Lina B
    köpte sin stuga med hjälp av Johanna Knutsson en del av Mäklarhuset Falkenberg

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte