Johanna Knutsson
Registrerad mäklare sedan 2004
Aktiv på Reco.se sedan 2015
2018-10 - 2019-09

Läs vad 90 Läs vad Johanna Knutsson

• Anita J sålde sitt hus med hjälp av Johanna Knutsson en del av Mäklarhuset Falkenberg

2019-10-16

Tröingeberg
    Sålt villa, köpt lägenhet. Mina förväntningar på en bra Mäklare blev infriade. Alltigenom en positiv upplevelse. Läs mer
  • Jessica S sålde sitt hus med hjälp av Johanna Knutsson en del av Mäklarhuset Falkenberg

2019-10-14

Nyby Gärde
    Sålt ett radhus. Johanna mäklaren har varit mycket bra, Hjälpsam och trevlig möter sina kunder på ett professionellt sätt. Kan varmt rekommendera henne. Läs mer
    Johanna K gillar detta
  • Ulf N köpte sin lägenhet med hjälp av Johanna Knutsson en del av Mäklarhuset Falkenberg

2019-10-13

Skrea
    Vid köp av bostadsrätt på Brune kulle samt värdering av villa. Bra bemötande samt insatt/påläst.

Uppfyllde alla förväntningar. Läs mer
    Johanna K gillar detta
  • Katarina E sålde sin lägenhet med hjälp av Johanna Knutsson en del av Mäklarhuset Falkenberg

2019-10-13

Skogstorp
    Jag är så nöjd med min försäljning av lägenhet
    Min mäklare får dom högsta betygen från mig Läs mer
    Johanna K gillar detta
  • Mikaela W köpte sin lägenhet med hjälp av Johanna Knutsson en del av Mäklarhuset Falkenberg

Skrea
    Vi har mest haft kontakt med Alex Bennheden. Han har varit jätte trevlig, duktig och tillmötesgående. Läs mer
  • Selver S
    Selver S köpte sin lägenhet med hjälp av Johanna Knutsson en del av Mäklarhuset Falkenberg

Falkagård
    Köpt en bostadsrätt, nöjd med allt, affären gick snabbt och som jag hade förväntat! Läs mer
    Johanna K gillar detta
  • Selina L sålde sitt hus med hjälp av Johanna Knutsson en del av Mäklarhuset Falkenberg

Stafsinge Strand
    Very nice person. She helped us bought and sold the house. Very professional. Läs mer
    Johanna K gillar detta
  • Sanne N köpte sin lägenhet med hjälp av Johanna Knutsson en del av Mäklarhuset Falkenberg

Skrea
    Köpt bostadsrätt i Falkenberg. Trevligt bemött och hjälpsam angående de frågor och önskemål vi hade. Löpande uppdateringar hur nybyggsprojektet fortlöpte vilket var ett plus då jag själv inte var på plats i stan. Är mycket nöjd med mina kontakter på Mäklarhuset och kan varmt rekommendera Johanna och Alex! Läs mer
  • Emma L köpte sitt hus med hjälp av Johanna Knutsson en del av Mäklarhuset Falkenberg

Skogstorp
    Mäklaren var enligt mina förväntningar, bra kunskaper och bemötande. Mycket trevlig och erbjöd bra service. Med snabb affär och tydlig med all information kring köpet.

Jag är mycket nöjd! Läs mer
    Johanna K gillar detta
  • Lajos M köpte sin lägenhet med hjälp av Johanna Knutsson en del av Mäklarhuset Falkenberg

Skogstorp
    Hon var hjälpsam, flexibel, alltid tillgänglig Läs mer

Andra mäklare hos Mäklarhuset Falkenberg

Angelica Johansson