Johanna Knutsson

Johanna Knutsson

Johanna Knutsson är mäklare på Mäklarhuset Falkenberg

Johanna Knutsson har varit registrerad mäklare sedan 2004-06. Johanna Knutsson har varit aktiv på Reco.se sedan 2015-02 och har fått 155 omdömen med ett betyg på 4.9. Johanna Knutsson har haft 43 försäljningar sen 2021-08 och har tillfrågat 99% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2021-08 - 2022-07

Läs vad 155 Läs vad Johanna Knutsson

• köpte sin stuga med hjälp av Johanna Knutsson en del av Mäklarhuset Falkenberg
    • Skrea Strand
    2022-06-13 Verifierad kund
    Trevligt bemötande samt proffesionell och snabb hantering av köpet.
    Tack Lisa, hoppas ni skall trivas med er badstuga :) mvh Johanna Johanna Knutsson
  • sålde sin stuga med hjälp av Johanna Knutsson en del av Mäklarhuset Falkenberg
    • Skrea Strand
    2022-06-11 Verifierad kund
    Toppkvalitet från början till slut! Vi kände oss trygga hela vägen och är supernöjda med Johanna.
    Tack så jättemycket för att ni gav mig förtroendet att sälja er badstuga :) mvh Johanna Johanna Knutsson
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Johanna Knutsson en del av Mäklarhuset Falkenberg
    • Arvidstorp
    2022-06-01 Verifierad kund
    Trevligt bemötande, svarar snabbt, kunde göra en snabb affär. Tillmötesgående.
    Tack Majlinda, roligt att göra affärer med er, Kram Johanna Johanna Knutsson
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Johanna Knutsson en del av Mäklarhuset Falkenberg
    • Arvidstorp
    2022-05-30 Verifierad kund
    Mäklaren Johanna var duktig och hjälpte mig vilket jag är tacksam över och nöjd. Utifrån mina åsikter är hon alldeles utmärk mäklare.
    Tack så jättemycket Sara, roligt att få hjälpa dig igen. Kram Johanna Johanna Knutsson
    • Glommen
    2022-04-14 Verifierad kund
    Bemötandet från Johanna var som alltid fantastiskt! Det är en kombination av att både vara proffesionell och ändå personlig och man får fullt förtroende för henne och hennes förmåga att utföra uppdraget.Alltså levde hon upp till våra förväntningar till 100% och fick oss att både känna oss trygga och delaktiga.Vi är verkligen nöjda med vårt val av mäklare.
    Tack så jättemycket Ronnie för era fina ord, så stolt och glad att jag har fått hjälpa er med ännu en fastighetsaffär, kramar Johanna Johanna Knutsson
  • sålde sitt hus med hjälp av Johanna Knutsson en del av Mäklarhuset Falkenberg
    2022-04-09 Verifierad kund
    Johanna är en väldigt fin och professionell Person. Hennes kunskap och vänlighet är utmärkt som Mäklare. Hon har even hjälpt till att rekommendera andra bostadsrätter eller villor efter försäljningen av vårt hus. Från början till slutet hade vi en bra samarbete och överenskommelse. Vi rekommenderar Johanna och Mäklarhuset för att det är viktigt att det känns rätt om man ska sälja eller köpa. Vi önskar henne och Mäklarhuset många många fina och framgångsrika år...
    Tack så jättemycket Adis för dina fina ord, känns jättebra att kunna hjälpa dig och din familj på alla sätt. Varmt välkomna igen så snart ni behöver hjälp. Mvh Johanna Johanna Knutsson
    • Centrum
    2022-03-28 Verifierad kund
    Tycker hon har haft ett väldigt bra bemötande och tagit hänsyn till mina behov. Har känts tryggt att köpa lägenheten!
    Tack så jättemycket Linnea, hoppas du kommer att trivas. Mvh Johanna Johanna Knutsson
  • köpte en tomt med hjälp av Johanna Knutsson en del av Mäklarhuset Falkenberg
    2022-03-12 Verifierad kund
    Johanna har varit väldigt hjälpsam och serviceminded och inhämtat även lite mer udda information som varit avgörande för vårt köp av tomt. Vi hade nog inga speciella förväntningar men är väldigt nöjda.
    Tack, roligt att lotsa er genom köpet så att ni känner er trygga! Mvh Johanna Johanna Knutsson
    2022-03-07 Verifierad kund
    Vi fick ett mycket vänligt och tillmötesgående bemötande av Johanna. Hon var lyhörd och svarade snabbt på sms och mail.
    Hon gav oss de upplysningar vi behövde. Visade oss extra omtanke och flexibilitet då vi drabbades av bilproblem strax innan vi skulle skriva på överlåtelseavtalet sista timmarna vi befann oss i Falkenberg.
    Vi är mycket nöjda och kan varmt rekommendera Johanna som mäklare! Gerd och Kent Mossheden
    Tack så mycket, roligt att allt blev bra till slut och att ni fann ert fina boende på Brune Kulle! Mvh Johanna Johanna Knutsson
  • köpte sitt hus med hjälp av Johanna Knutsson en del av Mäklarhuset Falkenberg
    • Skogstorp
    2022-01-19 Verifierad kund
    Bra, kunnig och hjälpsam.
    Toppen 👍