Mäklarhuset Enköping

Mäklarhuset Enköping

Letar du bostad i Enköping, Bålsta, Sneby, Grillby, Kroby, Laxå eller Upplands-Bro med omnejd. Tveka inte att kontakta oss eller gå in på vår hemsida för att se vilka lediga objekt som finns ute.

Mäklarhuset är idag Sveriges största privatägda mäklarkedja med cirka 130 kontor över hela landet. Du kan förvänta dig en smart, modern och heltäckande mäklartjänst när du anlitar oss. Våra mäklare har alltid dig i fokus och strävar efter att din bostadsaffär ska bli en positiv upplevelse genom hela processen.

Välkommen till Sveriges största fristående mäklarkedja!

Läs vad 76 kunder tycker om Mäklarhuset Enköping 2

2021-05-17
    Vi sålde vårt hus i Enköping med Helenas hjälp. Hon levererade det hon sa och vi hade en bra kommunikation till dess att huset blev sålt. Hon kan marknaden bra och hennes tips och ideér ska man verkligen ta till sig.
    Insatt och kunnig mäklare som vi ger högsta betyg.
    Tack för denna gång!
    • Uppsala
    2021-05-10
    Helena hjälpte oss att sälja vår bostadsrätt. Hon var vänlig, rak och självsäker i hela processen och det med rätta. Helena är grymt bra på sitt jobb! Vi fick sålt vår lägenhet snabbt och hela processen gick smidigt och bra.
    2021-05-04
    Sålt en etta i Enköping.
    Bra från början til slut, professionell.
    Levde upp till mina förväntningar med råge!
    Trevligt bemötande från en erfaren mäklare som kunde sin sak!
    2021-05-03
    Vi har sålt en etta i Enköping med hjälp av Helena, den tredje i raden av mäklare vi provat. Helena gav handfasta och värdefulla tips kring försäljningen, hon var lätt att komma i kontakt med, och har varit en trygghet under resans gång. Kunnig, proffsig och dessutom en glad och positiv person!
    2021-03-24
    Otroligt duktig mäklare, trevlig, sakkunnig och professionell.
  • Madeleine I
    sålde sitt hus med hjälp av Helena Wass en del av Mäklarhuset Enköping
    • Örsundbro
    2021-03-12
    Sålde vårt hus via Helena. Mycket trevlig, kunnig och engagerad mäklare. Tar sig tid till sin kund och är noggrann att all info ska finnas med, både för säljarens och köparens skull. Vi rekommenderar henne varmt!
    • Prinsbo
    2021-03-09
    Köpt bostad
    Bra bemötande, proffsig och kunnig
    • Bredsand
    2021-03-09
    Köpte hus och sålt radhus genom Helena, proffsig rakt igenom, kan marknaden och hur man navigerar igenom den samtidigt som hon är familjär.
    2021-01-29
    Mycket rutinerad och proffesionell.
  • köpte en tomt med hjälp av Helena Wass en del av Mäklarhuset Enköping
    • Ekolsund
    2020-12-13
    Vi har precis skrivit kontrakt på en tomt i Ekolsund. Vi har blivit mycket trevligt bemötta och fått snabbt svar på alla våra frågor. Vi har också fått värdefulla råd i fråga om vad man ska tänka på vid nybyggnation.

Helena har levt upp till alla våra förväntningar!

Ewa & Frank
    2020-12-10
    Har sålt ett torp utanför Enköping, Helena är mycket kunnig, serviceminded och professionell utan att vara opersonlig. Jag rekommenderar henne varmt!
    2020-12-08
    Helena har varit tydlig, rak och proffsig i sitt bemötande med oss när vårat hus såldes. Vi har känt att hon har tagit sig an uppdraget till 100% och prioriterat oss i våra frågor och funderingar. Vi är väldigt nöjda med Helena som våran mäklare!
    2020-12-08
    Helena var en fantastisk mäklare på alla vis. Vid försäljning av vår bostad så fanns det en del tidspress från vårt håll med stor oro över hur det skulle gå. Men med Helena vid rodret så kände man sig trygg och han var fantastiskt duktig på att lotsa oss och hålla oss i handen vid hela säljprocessen. Ska man välja mäklare så ska man ha Helena. Vi kommer efter denna upplevelsen aldrig fundera på en annan mäklare
    • Galgvreten
    2020-11-08
    Anlitat Helena Wass i samband med försäljning av lägenhet. Upplever henne som en mycket kunnig, kompetent och engagerad mäklare. Bra och trevligt bemötande.

Ett råd jag skickar med är att utforma en checklista, som mäklarassistenten kunde bocka av tillsammans med kunden, avseende de delar som ska gås igenom/uppgifter som behövs osv. Lite rörigt inledningsvis i kontakten med mäklarkontoret.
    2020-11-05
    Har sålt en villa.
    Fått mycket bra hjälp med allt.
  • sålde en tomt med hjälp av Helena Wass en del av Mäklarhuset Enköping
    • Ekolsund
    2020-10-24
    Helena är energisk positiv och gör sitt yttersta för att tillmötesgå kunden. Dessutom har hon hög moral o etik vilket gör att du känner att ditt ärende är i goda händer.
    • Munksundet
    2020-10-22
    Köpt gammalt enplanshus i centrala Enköping, renoverings objek.

Mycket bra och proffsigt bemötande vid visning och budgivning och vid genomgång av köpekontrakt.

En mycket proffsig mäklare.
  • Matthew H
    köpte sitt hus med hjälp av Helena Wass en del av Mäklarhuset Enköping
    • Herrgården
    2020-10-21
    Very nice to deal with. Explained everything to me in English as I'm still learning Swedish. Treated both seller and buyer the same.
    • Herrgården
    2020-10-21
    Helena var tillgänglig, öppen och flexibel. Vi som köpare av en villa kände oss väl omhändertagna och att Helena var lika mycket på vår sida som hon var säljarens.
    • Bålsta
    2020-10-08
    Helena har sålt ett radhus åt mig, inför och under försäljningen hållit mig informerad om vad som behöver göras och vad som hänt under säljprocessen. Helena har ett profisionellt arbetssätt och är förtroendeingivande. Helena har levt upp till vad jag förväntat mig av en mäklare och väl därtill.
  • köpte sin bostad med hjälp av Leif Eriksson en del av Mäklarhuset Enköping
    2020-10-05
    Bra bemötande på visningen.
    Däremot inte så bra bemötande när vi la första bud som underbud/ startbud.
    Bra bemötande sedan när allt skulle skrivas o göras klart.
  • Sören Jan Erik A
    sålde sin lägenhet med hjälp av Helena Wass en del av Mäklarhuset Enköping
    • Håbo
    2020-10-05
    Har sålt min 3:a i Bålsta.
    Helena har varit väldigt duktig mäklare däremot har Mäklarhuset gjort några fel som angett fel tillträdesdatum och fel belopp till den brf där överlåtelsen sker.
  • sålde sin bostad med hjälp av Leif Eriksson en del av Mäklarhuset Enköping
    2020-10-04
    Professionell, kunnig och personlig. Lever i verkligheten, lätt att prata med.
    • Slottskogen
    2020-09-28
    Helena has been recommended to us by one of her colleague in Sigtuna where we were looking to buy a house, in order to sell ours in Skokloster.
    Helena is a great professional: reliable, smart with a great ability to listen, highlight a house potential, and kindly organize what needs to be done for the best experience of the buyer and the seller.
    Her team is also very efficient at helping through the house preparation process before selling.(photographs, deco ect..)
    She did a great job end to end. We can only recommend her!
    2020-09-27
    Vi har sålt lägenhet genom Mäklarhuset Helena Wass.
    Helhetsbedömning Ok.
  • köpte sin bostad med hjälp av Leif Eriksson en del av Mäklarhuset Enköping
    2020-09-01
    Leif är en väldigt kunnig mäklare!
    Kan varmt rekommendera, både att köpa och sälja!
    • Ryssbo
    2020-08-10
    Sålt villa.
    Bra bemötande, ärlig, kunnig.
    • Galgvreten
    2020-07-11
    Jag ville bli av med min lägenhet snabbt. Allt gick väldigt smidigt och kändes tryggt från första kontakt till styling, fotografering, visning och försäljning. Jag är väldigt nöjd med mäklarhuset och de kontakter jag hade med Helena Wass och Anna Wiklund.
    2020-07-07
    Serviceinriktad och väldigt påläst. Gav mig ett mycket bra intryck. Kan bara ge henne mina bästa rekommendationer!
    • Uppsala
    2020-07-07
    vi har fått hjälp med flera lägenhetsförsäljningar. Helena är lätt att jobba med och man blir alltid väl bemött.
    • Hamnen
    2020-06-15
    *Lgh 4rok

*Mycket trevligt bemötande

*Att lgh skulle bli såld i rådande covid-19 situation

*Nöjd med helheten
    • Hamnen
    2020-06-12
    Helena och hennes kollegor har med stort engagemang tagit sig an vår försäljning.
    Helena har varit snabb på återkoppling och vi har haft en tät kontakt; vi har känt oss trygga och välinformerade genom hela processen.
    Vi upplever att Helena verkligen gjort det lilla extra och vi kan varmt rekommendera Mäklarhuset
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Helena Wass en del av Mäklarhuset Enköping
    • Fanna
    2020-05-03
    Ett renoveringsobjekt.

Väldigt hjälpsam och förklarat tydligt hur allt går till då detta var mitt första köp! Väldigt bra service, trevlig!
    • Munksundet
    2020-04-28
    Helena var mycket lyhörd och professionell vi är supernöjda
    • Bredsand
    2020-04-16
    Mycket trevlig och professionell vid vårt husköp. Smidigt, tydligt och inget krångel.
  • köpte sitt hus med hjälp av Leif Eriksson en del av Mäklarhuset Enköping
    • Gånsta
    2020-03-29
    Mycket trevligt och professionellt bemötande.
  • Agneta A
    sålde sin lägenhet med hjälp av Helena Wass en del av Mäklarhuset Enköping
    • Lillsidan / Galgvreten
    2020-03-27
    Helena har varit en klippa under försäljningen av min lägenhet! Hon har, tillsammans med Anna och Eija, lotsat mig på ett mycket professionellt sätt och jag har känt mig trygg genom hela processen. Ett engagerat team som jag varmt vill rekommendera!
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Mäklarhuset Enköping
    2020-03-17
    Lägenhet, mycket kunnig och korrekt i sin mäklarroll.
    Uppskattad
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Leif Eriksson en del av Mäklarhuset Enköping
    2020-03-08
    Köpte en lägenhet. Har blivit väldigt bra bemött och är villig att hjälpa till med alla mina funderingar och önskemål. Rekommenderas av mig
    • Fålhagen
    2020-02-10
    Jag sålde min lägenhet under 2019.
    Helena var den andra mäklaren som jag tog kontakt med,
    efter att ha avbrutit kontakten med en annan mäklare. Jag sökte nämligen en mäklare som var förtroendeingivande, enkel att ha kontakt med och som hade god erfarenhet av området. Allt det hade Helena vilket jag tyckte kändes tryggt. Sammanfattningsvis så tycker jag att affären blev smidig och okomplicerad, tack vare Helenas erfarenhet av mäklaryrket!
  • Tomas H
    sålde sin bostad med hjälp av Helena Wass en del av Mäklarhuset Enköping
    • Boglösa
    2020-02-06
    Helena Wass på Mäklarhuset har på ett ytterst proffesionellt sätt sålt min hästgård. Allt gick smidigt och kändes bra med en tydlig information och feedback under säljprocessen. Köparna är också supernöjda med köpet och den hjälp Helena har givit dem vilket är minst lika viktigt när man ska sälja sitt boende.
    Tack Helena 💐
  • köpte sin bostad med hjälp av Helena Wass en del av Mäklarhuset Enköping
    • Boglösa
    2020-02-04
    Vi är jättenöjda med Helena! Proffsigt jobb med värme i bemötande:)
  • Annette G
    sålde sitt hus med hjälp av Mäklarhuset Enköping
    • Långtora
    2020-01-24
    Fick ett positivt intryck av Lars Axelsson från Mäklarhuset i Enköping och han tog sig an försäljningen av vårt hus med kompetens och kunskap. Hans bemötande och engagemang var över förväntan och ska man anlita en mäklare så skulle jag välja Lars Axelsson igen.
    Han är guld värd i mina ögon.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Mäklarhuset Enköping
    • Romberga
    2020-01-24
    Jag köpte en bostadsrätts lägenhet.
    Väldigt proffsigt med bra engagemang och kundbemötande.
    Jag hade inga förväntningar eftersom jag aldrig varit i kontakt med en mäklare då de är in första bostad.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Mäklarhuset Enköping
    Köpt
    Proffsig, kunnig, trevlig, tydligt
  • sålde sitt hus med hjälp av Mäklarhuset Enköping
    • Fanna
    2020-01-24
    Sålt ett radhus, trevligt bemötande. Hade tidigare Svensk Fastighetsförmedling som inte lyckades sälja fastigheten och därför kontaktade jag Lars och hade förväntning att Lars skulle lyckas, vilket han gjorde och i och med detta levde han upp till mina förväntningar.
    Proffsigt, enkelt, hjälpsam .
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Helena Wass en del av Mäklarhuset Enköping
    2020-01-20
    Sålt och köpt LGH
    Trevligt bemötande
    Mäklaren levde upp till förväntningarna.
    En bra mäklare som jag fick en bra uppgörelse med.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Leif Eriksson en del av Mäklarhuset Enköping
    • Gånsta
    2020-01-17
    Jag har köpt och sålt flera fastigheter genom Leif. Leif har stor integritet och lyckas på ett fantastiskt sätt ta tillvara både säljarens ock köparens intressen.
    2020-01-17
    Ärlig och rak mäklare med mycket tänk på kund och framtid
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Leif Eriksson en del av Mäklarhuset Enköping
    2020-01-17
    köpt och sålt bostadsrätt.
    Trevligt bemötande.