Mäklarhuset Enköping

Kyrkogatan 12, 745 31 Enköping — Visa karta

Letar du bostad i Enköping, Bålsta, Sneby, Grillby, Kroby, Laxå eller Upplands-Bro med omnejd. Tveka inte att kontakta oss eller gå in på vår hemsida för att se vilka lediga objekt som finns ute.

Mäklarhuset är idag Sveriges största privatägda mäklarkedja med cirka 130 kontor över hela landet. Du kan förvänta dig en smart, modern och heltäckande mäklartjänst när du anlitar oss. Våra mäklare har alltid dig i fokus och strävar efter att din bostadsaffär ska bli en positiv upplevelse genom hela processen.

Välkommen till Sveriges största fristående mäklarkedja!

Läs vad 37 kunder tycker om Mäklarhuset Enköping

• 2020-02-10

Lovisa T skrev om Helena Wass en del av Mäklarhuset Enköping
    Jag sålde min lägenhet under 2019.
    Helena var den andra mäklaren som jag tog kontakt med,
    efter att ha avbrutit kontakten med en annan mäklare. Jag sökte nämligen en mäklare som var förtroendeingivande, enkel att ha kontakt med och som hade god erfarenhet av området. Allt det hade Helena vilket jag tyckte kändes tryggt. Sammanfattningsvis så tycker jag att affären blev smidig och okomplicerad, tack vare Helenas erfarenhet av mäklaryrket! Läs mer
  • Tomas H

2020-02-06

Tomas H skrev om Helena Wass en del av Mäklarhuset Enköping
    Helena Wass på Mäklarhuset har på ett ytterst proffesionellt sätt sålt min hästgård. Allt gick smidigt och kändes bra med en tydlig information och feedback under säljprocessen. Köparna är också supernöjda med köpet och den hjälp Helena har givit dem vilket är minst lika viktigt när man ska sälja sitt boende.
    Tack Helena 💐 Läs mer
  • 2020-02-04

Christoffer B skrev om Helena Wass en del av Mäklarhuset Enköping
    Vi är jättenöjda med Helena! Proffsigt jobb med värme i bemötande:) Läs mer
  • Annette G

2020-01-24

Annette G skrev om Lars Axelsson en del av Mäklarhuset Enköping
    Fick ett positivt intryck av Lars Axelsson från Mäklarhuset i Enköping och han tog sig an försäljningen av vårt hus med kompetens och kunskap. Hans bemötande och engagemang var över förväntan och ska man anlita en mäklare så skulle jag välja Lars Axelsson igen.
    Han är guld värd i mina ögon. Läs mer

Peter J skrev om Lars Axelsson en del av Mäklarhuset Enköping
    Jag köpte en bostadsrätts lägenhet.
    Väldigt proffsigt med bra engagemang och kundbemötande.
    Jag hade inga förväntningar eftersom jag aldrig varit i kontakt med en mäklare då de är in första bostad. Läs mer

Cecilia R skrev om Lars Axelsson en del av Mäklarhuset Enköping
    Köpt
    Proffsig, kunnig, trevlig, tydligt Läs mer

Lars-Eric S skrev om Lars Axelsson en del av Mäklarhuset Enköping
    Sålt ett radhus, trevligt bemötande. Hade tidigare Svensk Fastighetsförmedling som inte lyckades sälja fastigheten och därför kontaktade jag Lars och hade förväntning att Lars skulle lyckas, vilket han gjorde och i och med detta levde han upp till mina förväntningar.
    Proffsigt, enkelt, hjälpsam . Läs mer
  • 2020-01-20

Johan T skrev om Helena Wass en del av Mäklarhuset Enköping
    Sålt och köpt LGH
    Trevligt bemötande
    Mäklaren levde upp till förväntningarna.
    En bra mäklare som jag fick en bra uppgörelse med. Läs mer

Lars Anders L skrev om Leif Eriksson en del av Mäklarhuset Enköping
    Jag har köpt och sålt flera fastigheter genom Leif. Leif har stor integritet och lyckas på ett fantastiskt sätt ta tillvara både säljarens ock köparens intressen. Läs mer

Marcus E skrev om Helena Wass en del av Mäklarhuset Enköping
    Ärlig och rak mäklare med mycket tänk på kund och framtid Läs mer

Tor E skrev om Leif Eriksson en del av Mäklarhuset Enköping
    köpt och sålt bostadsrätt.
    Trevligt bemötande. Läs mer

Anders Ö skrev om Leif Eriksson en del av Mäklarhuset Enköping
    Leif har till sålt min lgh i Västerås. Leif bemötande är mycket trevligt och professionellt. Mina förväntningar var bl.a. att lägenhetsförsäljngen skulle ske smidigt med minimal inblandning av mig. Leif uppfyllde alla mina förväntingar med råge, hela försäljningen hanteras på ett professionellt sätt från början till slut.
    Leif är en mäklare som jag varmt kan rekommendera. Läs mer
  • 2020-01-16

Gun-britt L skrev om Helena Wass en del av Mäklarhuset Enköping
    Allt var ok, mycket bra. Köpt en liten bostad till bara mig. MYCKET NÖJD!!! Läs mer
  • 2020-01-16

Kristina B skrev om Helena Wass en del av Mäklarhuset Enköping
    Allt fungerade bra, från början till slut. Läs mer

Kristina B skrev om Leif Eriksson en del av Mäklarhuset Enköping
    Sålt hus.Sålt lägenhet.
    Kunig med sitt arbete.Ingav förtroende. Kunskap i närområdet.Han lyssnade på
    våra frågor,svarade.Inga svävande svar.
    Han var proffsig med sitt jobb.
    Skulle gärna anlita honom igen.
    Kan rekommendera Leif.
    Han kan sitt jobb att vara lagom inte för mycket.
    Mycket nöjd med Leifs uppdrag. Läs mer

Pia N skrev om Helena Wass en del av Mäklarhuset Enköping
    Helena sålde min lägenhet och hon var väldigt bra i hela processen. Tydlig, informativ och väldigt angelägen om att det skulle bli bra, inte bara för mig utan också för köparen. Något som jag som säljare uppskattar mycket. Helena kombinerar proffsighet med personlighet vilket passade mig väldigt bra. Läs mer

Camilla E skrev om Leif Eriksson en del av Mäklarhuset Enköping
    Vi sålde vår villa med hjälp av Leif.
    Leif höll kontakt med oss under hela processen och involverade oss i alla steg vilket vi uppskattade väldigt mycket.
    Sammantaget är Leif en mycket duktig och proffesionell mäklare som inger ett stort förtroende hos både köpare och säljare. Läs mer

Kerstin I skrev om Helena Wass en del av Mäklarhuset Enköping
    Vi sålde vår enplans villa i Grillby. Redan första mötet med vår mäklare så kändes allt rätt. Väldigt trevlig och engagerad mäklare. Bra planering och förberedelse inför visningarna samt aktivt arbete efter visningarna. Vi rekommenderar starkt Helena på mäklarhuset i Enköping. Läs mer

Leif S skrev om Leif Eriksson en del av Mäklarhuset Enköping
    Köpt lägenhet, mycket bra upplevelse av mäklaren. Läs mer

Andreas E skrev om Leif Eriksson en del av Mäklarhuset Enköping
    Lugn och trygg. Förtroendeingivande. Läs mer
  • Claes H

2020-01-15

Claes H skrev om Leif Eriksson en del av Mäklarhuset Enköping
    Leif har sålt både vårat hus 2016 och vår Brf 2018.
    Dessutom svärmors Brf 2018.
    Det har han gjort på bästa sätt för oss alla med utmärkt resultat och bemötande på ett proffsigt sätt.Vi kan verkligen rekommendera Mäklarhuset och Leif för framtida kunder. Läs mer

Roine R skrev om Helena Wass en del av Mäklarhuset Enköping
    Sålt och köpt bostad av Helena, har hela tiden känts lugnt och proffisionellt. Rekommenderar gärna Helena 👍😊 Läs mer

Karina N skrev om Leif Eriksson en del av Mäklarhuset Enköping
    Vi har köpt och sålt både lägenheter och hus med hjälp av Leif Eriksson så vi är verkligen toppen nöjda.Vi kommer att anlita honom med våra kommande objekt då allt sköts exemplariskt vilket vi uppskattar mycket.Alla på Mäklarhuset Enköping är tillmötesgående och vänliga man känner sig välkommen direkt när man öppnar dörren. De projekt vi sålt har fått vackra bilder och fina beskrivningar verkligen över förväntan så ja vi är positivt inställda till till Leif , mvh Karina Norberg Läs mer

Adam H skrev om Leif Eriksson en del av Mäklarhuset Enköping
    Hur bra som helst
    Mycket duktig och kunnig Läs mer

Michael B skrev om Leif Eriksson en del av Mäklarhuset Enköping
    - jag har såld en villa
    - bemötande kunde inte ha varit bättre.
    -förväntningen va exakt som jag tyckte.
    -bästa märklahuset Läs mer

Berit M skrev om Leif Eriksson en del av Mäklarhuset Enköping
    Jag köpte en gård utanför Enköping och Leif Eriksson var som mäklare alltid tillmötesgående, kunnig, hjälpsam och trevlig. Läs mer

Kim J skrev om Leif Eriksson en del av Mäklarhuset Enköping
    Lägenhetsköpet gick enkelt och smidigt! Läs mer
  • 2016-09-03

Maria K skrev om Mäklarhuset Enköping
    Åtminstone en av mäklarna använder vad som ser ut som rejäla lockpriser på många objekt. Dessutom nonchalant och nästan otrevlig mot spekulanter ibland. Läs mer
  • 2015-01-07

Tomas C skrev om Mäklarhuset Enköping
    Vi har använt Mäklarhuset för både försäljning och köp av fastighet. Vår uppfattning är att dels besitter de en för uppgiften mycket bra kompetens samt att deras behandling av oss som kund varit över förväntan. Läs mer
  • 2014-12-23

Ali D skrev om Mäklarhuset Enköping
    Var en bra byrå överlag, dock var de mindre bra på att planera dagar & tider för visningen vilket drar ner betyder rejält! Läs mer
  • 2014-12-22

Stellan D skrev om Mäklarhuset Enköping
    Oseriös mäklare som inte tillvaratar en köpares intressen utan bara är intresserad av provisionen från säljaren.
    Långt från vad man skall förvänta sig Läs mer
  • Eva W

2014-12-20

Eva W skrev om Mäklarhuset Enköping
    Vår kontakt med Mäklarhuset i Enköping har varit positiv. När vi köpte huset var de säljarens mäklare och när vi sålde valde vi dem som vår mäklare. De kan området väldigt bra och gav ett positivt och professionellt intryck. Läs mer

Dan N skrev om Mäklarhuset Enköping
    Mycket professionella och hjälpsamma i alla avseenden Läs mer

Max H skrev om Mäklarhuset Enköping
    Mycket bra och trevlig personal! Läs mer

Jan-erik R skrev om Mäklarhuset Enköping
    Mycket kunniga och trevliga. Vid båda försäljningarna har vi varit nöjda med allt. God hjälp med deklarationen har vi också fått .Vi kan på det bästa rekommendera Mäklarhuset, all heder åt Leif Eriksson. Läs mer
  • 2014-12-18

Torbjörn S skrev om Mäklarhuset Enköping
    När jag som bäst behövde att få prata med dom så var det knäpptyst. Det var efter kontraktsskrivning, innan så fick jag svar, så jag kan delvis förstå att dom inte var tvungna att svara. Men det hade gett ett enormt mycket bättre intryck än "Jag är intressant tills dess att de fått ut sin del av pengarna i affären. Sen åker jag ut illa kvickt". Läs mer
  • 2014-12-18

Christina M skrev om Mäklarhuset Enköping
    Mäklarhuset i Enköping har skött ett uppdrag åt oss på ett utomordentligt vis. Proffsiga från början till slut. De varmaste rekommendationer till dem. Läs mer

Kyrkogatan 12, 745 31 Enköping