Alla kategorier Mäklare Uppsala Enköping Mäklarhuset Enköping

Mäklarhuset Enköping

Kyrkogatan 12, 745 31 Enköping — Visa karta

Mäklarhuset är idag Sveriges största privatägda mäklarkedja cirka 130 kontor över hela landet. Du kan förvänta dig kunniga och engagerade medarbetare som verkligen vill att din bostadsaffär ska bli en positiv upplevelse genom hela processen.

Mäklarhuset grundades 1973 i Göteborg och fokus från starten låg på att förmedla bostäder i Göteborg med omnejd. 1998 utvecklades Mäklarhuset till en rikstäckande kedja av fristående lokala mäklarkontor.
Hammarby Allé 54, 12061, Stockholm
Notar Hammarby
Supriya N:
Jag är otroligt nöjd med Majah Huynh som mäklare. Hon har på ett professionellt sätt representerat affären och har alltid varit tillgänglig ...

Mäklare nära Mäklarhuset Enköping:

Kyrkogatan 16, Enköping
Db Jan S:
Allt fungerade bra från första möte till affärens avslutande.

Källgatan 17, Enköping
Om du funderar på att byta boende kan en bra början vara att få en bild av vad d... Läs mer ›
Helena G:
Trevligt bemötande. Lätt att prata med. Informativ på ett lättförståeligt sätt.

Läs vad 10 kunder tycker om Mäklarhuset Enköping

• Maria K
    Maria K skrev om Mäklarhuset Enköping
    Åtminstone en av mäklarna använder vad som ser ut som rejäla lockpriser på många objekt. Dessutom nonchalant och nästan otrevlig mot spekulanter ibland.
  • Tomas C
    Tomas C skrev om Mäklarhuset Enköping
    Vi har använt Mäklarhuset för både försäljning och köp av fastighet. Vår uppfattning är att dels besitter de en för uppgiften mycket bra kompetens samt att deras behandling av oss som kund varit över förväntan.
  • Ali D
    Ali D skrev om Mäklarhuset Enköping
    Var en bra byrå överlag, dock var de mindre bra på att planera dagar & tider för visningen vilket drar ner betyder rejält!
  • Stellan D
    Stellan D skrev om Mäklarhuset Enköping
    Oseriös mäklare som inte tillvaratar en köpares intressen utan bara är intresserad av provisionen från säljaren.
    Långt från vad man skall förvänta sig
  • Eva W
    Eva W skrev om Mäklarhuset Enköping
    Vår kontakt med Mäklarhuset i Enköping har varit positiv. När vi köpte huset var de säljarens mäklare och när vi sålde valde vi dem som vår mäklare. De kan området väldigt bra och gav ett positivt och professionellt intryck.
  • Dan N
    Dan N skrev om Mäklarhuset Enköping
    Mycket professionella och hjälpsamma i alla avseenden
  • Max H
    Max H skrev om Mäklarhuset Enköping
    Mycket bra och trevlig personal!
  • Jan-erik R
    Jan-erik R skrev om Mäklarhuset Enköping
    Mycket kunniga och trevliga. Vid båda försäljningarna har vi varit nöjda med allt. God hjälp med deklarationen har vi också fått .Vi kan på det bästa rekommendera Mäklarhuset, all heder åt Leif Eriksson.
  • Torbjörn S
    Torbjörn S skrev om Mäklarhuset Enköping
    När jag som bäst behövde att få prata med dom så var det knäpptyst. Det var efter kontraktsskrivning, innan så fick jag svar, så jag kan delvis förstå att dom inte var tvungna att svara. Men det hade gett ett enormt mycket bättre intryck än "Jag är intressant tills dess att de fått ut sin del av pengarna i affären. Sen åker jag ut illa kvickt".
  • Christina M
    Christina M skrev om Mäklarhuset Enköping
    Mäklarhuset i Enköping har skött ett uppdrag åt oss på ett utomordentligt vis. Proffsiga från början till slut. De varmaste rekommendationer till dem.

Kyrkogatan 12, 745 31 Enköping