Alla kategorier Mäklare Örebro Örebro Mäklarhuset Mäklarhuset Örebro

Mäklarhuset Örebro

Borgmästargatan 10, 702 25 Örebro — Visa karta

Med fokus på trygghet och ekonomi lotsar vi på Mäklarhuset dig genom hela bostadsaffären. Vårt kontaktnät här i Örebro är brett och starkt, och till för dig! Vi har även många års erfarenhet av bostadsmarknaden här i området och vi kan Örebro.

För oss är varje uppdrag unikt och oavsett om du ska köpa eller sälja får du en tjänst från oss anpassad för just dig, din bostad och dina behov. Vi lägger stor vikt vid detaljer och strävar inte efter att bli den största mäklarkedjan, vi vill vara marknadens bästa.

Vill du ha en mäklartjänst där ingenting lämnas åt slumpen? Kontakta oss på Mäklarhuset! Vi gör gärna en fri värdering av din bostad eller diskuterar ditt nästa boende här i Örebro.

Läs vad 870 kunder tycker om Mäklarhuset Örebro

• Fanny S

2019-01-14

Fanny S skrev om Sofia Persson en del av Mäklarhuset Örebro
    Sofia sålde vår bostadsrätt och vi är väldigt nöjda med hur hon hanterade hela processen, det kändes tryggt hela vägen. Snabb respons, noggranhet och ett stort engagemang! Rekommenderas varmt! Läs mer

Göran E skrev om Sofia Persson en del av Mäklarhuset Örebro
    Sålt radhus. Trevligt och glatt bemötande. Ordning och reda. Hade dock förväntat mig att hon skulle fått spekulanterna att bättre förstå mervärdet med det aktuella objektet. Ett liknande objekt gick direkt efteråt för 0,5 MSEK över priset för vårt objekt. Läs mer
    2019-01-14 Sofia P svarar Göran E
    Hej Göran! Tack för ditt omdöme! Det är inte helt ovanligt att säljare och köpare har olika bild av ett objekt och att de värderar det olika. Här har samma personer tittat på båda radhusen och uppfattat skillnader som även avspeglar sig i slutpriserna.

Jani R skrev om Sofia Persson en del av Mäklarhuset Örebro
    Vi köpte radhus genom Sofia och fick ett fantastisk bemötande.
    Allting gick väldigt smidigt och krångelfritt. Läs mer

Erik S skrev om Sofia Persson en del av Mäklarhuset Örebro
    Vi har Såld en lgh i Örebro

Riktigt trevliga mäklaren

Mycket seriöst mäklaren och trevligt Läs mer
  • Rahi A

2019-01-09

Rahi A skrev om Victoria Forell-Groth en del av Mäklarhuset Örebro
    Victoria sålde en lägenhet åt mig. Superbra att ha och göra med. Alltid tillgänglig och gjorde verkligen sitt yttersta för kunden. Kan varmt rekommenderas!!! Läs mer

Asim K skrev om Sofia Persson en del av Mäklarhuset Örebro
    Köpt en bostadsrätt. Blev mycket bra bemöt utav mäklaren, trevligt och hjälpsam. En bra mäklare som tar väl hand om sina kunder och hjälper de genom hela processen. Läs mer

Anette E skrev om Ella Lövestedt en del av Mäklarhuset Örebro
    Har köpt en bostadsrätt.
    Kan inte komma på något annat sätt att bli bemött på. Vänlig, hjälpsam, kunnig och lätt att få kontakt med vid frågor mm.
    Hon levde upp till mina förväntningar till fullo.
    Kommer att rekomendera henne till vänner eller själv välja henne som mäklare om jag ska sälja i framtiden Läs mer

Tijana T skrev om Sofia Persson en del av Mäklarhuset Örebro
    Med sin lyhördhet och uppmärksamhet hjälpte oss Sofia hitta vårat nya radhus.
    Stödet slutade inte vid påskriften. Läs mer

Annika N skrev om Fred Rehn Janowicz en del av Mäklarhuset Örebro
    När vi skulle sälja vårt radhus anlitade vi Fred.
    Fred är otroligt kunnig och ödmjuk.
    Från att vi lämnade uppdraget till Fred och huset var sålt var det inga bekymmer, bra återkoppling hela tiden. Läs mer

Ida M skrev om Magnus Olofsson en del av Mäklarhuset Örebro
    Köpte en bostadsrätt genom Magnus och blev väl omhändertagen från första stund. Trevlig, kunnig, och mycket serviceinriktad. Kan varmt rekommendera Magnus som mäklare för din kommande bostadsaffär. Läs mer
  • Sören L

2019-01-08

Sören L skrev om Victoria Forell-Groth en del av Mäklarhuset Örebro
    Vi har sålt en bostadsrätt i Örebro (Rynningeåsen) med hjälp av värdens bästa mäklare.
    Vi blev mycket väl omhändertagna och mäklaren lyssnade på oss och förklarade samt återkopplade / informerade oss under hela processen från första mötet till att försäljningen var klar.
    Våra förväntningar infriades med råge.

Sammanfattningsvis kan vi varmt rekommendera Viktoria Forell-Groth och Mäklarhuset att ta hand om försäljningar och köp.
    Att Mäklaren dessutom är en fantastik trevlig personlighet är ytterligare ett plus.. Läs mer

Carina B skrev om Victoria Forell-Groth en del av Mäklarhuset Örebro
    Victoria är en glad och varm tjej som är jätteduktig på det hon gör.
    Det kändes så bra att just hon skulle vara den som visade vår lägenhet vid första mötet. Läs mer
  • Veronica A

2018-12-20

Veronica A skrev om Fred Rehn Janowicz en del av Mäklarhuset Örebro
    Köpt ett lite äldre hus byggt -1946.

Upplever Fred som en mycket trevlig mäklare som kan sin sak. Ordningsam och bemötte oss köpare på ett mycket vänligt sätt.

Helt klart en av de trevligaste mäklarna jag träffat på. Läs mer
  • Gabriel G

2018-12-14

Gabriel G skrev om Magnus Olofsson en del av Mäklarhuset Örebro
    Fantastisk bra mäklare!! Magnus är en mäklare att lita på ! Läs mer
  • 2018-12-14

Carin M skrev om Fred Rehn Janowicz en del av Mäklarhuset Örebro
    Vi anlitade Fred att sälja vår villa och är verkligen jättenöjda med hans insats. Han är entusiastisk, engagerad och har varit ett stort stöd under hela processen. Alltid lätt att nå och har hela tiden hållt oss uppdaterade. Känns väldigt trygg i sin kompetens och agerat proffesionellt och målinriktat. Läs mer
  • 2018-12-14

Joanna S skrev om Victoria Forell-Groth en del av Mäklarhuset Örebro
    Sålt vår lägenhet i Örebro. Blev bemötta alldeles utmärkt och kände oss trygga i att Victoria hade koll på allt. Läs mer

Merit A skrev om Martin Jarhäll en del av Mäklarhuset Örebro
    Sålt en gård
    En trevlig , sympatisk, ödmjuk trygg mäklare.
    Lätt att prata med och förstående
    Jag hade inga förväntningar för jag var i en jobbig situation
    Jag skulle anlita honom igen o även rekomendera honom till andra.
    En otrolig bra mäklare, var rädd om honom Läs mer
  • Solveig W

2018-12-12

Solveig W skrev om Johan Carlsson en del av Mäklarhuset Örebro
    Sålt fritidshus
    Blev mycket väl omhändertagen av mäklaren. Han återkopplade snabbt och besvarade alltid alla frågor samt förklarade för- och nackdelar med olika alternativ. Mycket punktlig. Vänlig och trevlig! Vi kommer gärna att anlita honom igen. Läs mer

Cecilia L skrev om Victoria Forell-Groth en del av Mäklarhuset Örebro
    Superfantastisk mäklare som fick mig att köpa min drömlägenhet! Läs mer

Nils Åke W skrev om Malin Browall en del av Mäklarhuset Örebro
    Blir lite tjatigt. Har svarat för en månad sedan i det uppföljningsverktyg som användes då. Har även fått ett telefonsamtal där jag förklarade samma sak. Jag har svarade att jag var nöjd. Nilsåke son Pär Läs mer
    2018-12-12 Malin B svarar Nils Åke W
    Tack Pär, jag håller med dig, har förstått att det skickas utvärderingar från flera håll där mäklaren ska bli bedömd. Jag har tagit del av era fina betyg tidigare, tack för det :).
  • 2018-12-11

Aikaterini B skrev om Peter Sjölinder en del av Mäklarhuset Örebro
    Peter har varit stöd för oss båda vid köp och sälj av vårt hus. Professionell bemötande och hjälp med en gedigen kunskap av marknaden. Läs mer
  • 2018-12-11

Mohammad S skrev om Victoria Forell-Groth en del av Mäklarhuset Örebro
    Victoria hjälpte mig att sälja en lägenhet. Hon är en väldigt erfaren mäklare och vet precis had hon håller på med. Hon är väldigt genuin med sitt arbete och jobbar från hjärtat. Det märks att hon verkligen älskar sitt jobb och att hon bryr sig om att alla parter ska bli nöjda med affären. Jag rekommender henne starkt. Läs mer

Mikael A skrev om Martin Jarhäll en del av Mäklarhuset Örebro
    Vi köpte ett hus via Martin och tyckte att han var superbra, så det föll sig naturligt att anlita honom vid försäljningen av vårat befintliga hus. Inget att klaga på, grymt bra mäklare med mycket kunskap. Läs mer

Sofia K skrev om Johan Carlsson en del av Mäklarhuset Örebro
    Super nöjd med Johan!
    Han har hjälpt oss med att både köpa samt sälja hus.
    Mycket engagerad samt ödmjuk - uppskattas massor! Läs mer

Håkan P skrev om Martin Jarhäll en del av Mäklarhuset Örebro
    Sålt villa i Marieberg!
    Kunnig och seriöst bemött av Martin, kände att jag fick förtroende till honom.
    Uppfyllde mina förväntningar för en bra försäljning av huset.
    Väldigt nöjd med Mäklarhuset. Läs mer

Linnéa W skrev om Sofia Persson en del av Mäklarhuset Örebro
    Fint bemötande av Sofie, snabbt och smidigt.
    Sofie är en trevlig, snäll och duktig mäklare som jag varmt kan rekommendera till andra dom ska köpa och sälja i Örebro. Läs mer

Conny L skrev om Magnus Olofsson en del av Mäklarhuset Örebro
    Magnus är en toppen mäklare som jag/vi verkligen kan rek. Läs mer

Emma V skrev om Malin Browall en del av Mäklarhuset Örebro
    Köpt bostadsrätt, lägenhet. Blivit bemött vänligt och professionellt. Läs mer

Niklas F skrev om Malin Browall en del av Mäklarhuset Örebro
    Malin hjälpte mig att sälja en bostadsrätt. Trots sval marknad så lyckades hon få fram en köpare som ledde till en snabb och smidig affär.

5 av 5! :) Läs mer
  • 2018-11-27

Sanna L skrev om Andreas Olofsson en del av Mäklarhuset Örebro
    Vi kunde inte ha valt en bättre mäklare än Andreas och Mäklarhuset! Han var vår mäklare när vi köpte vårt första hus och när vi växt ur huset och letade ny bostad hjälpte han oss igenom det. Huset blev sålt när det låg som kommande (innan vi hittat ny bostad) med det högsta kvadratmeterpriset i området så långt bak i historiken vi kunde se.
    Han förklarar processen på en nivå som man förstår, han är rak & ärlig och svarar alltid på våra frågor och funderingar med ett leende på läpparna.
    Alla borde anlita Mäklarhuset, så bra är dom! Läs mer
    2018-11-30 Andreas O svarar Sanna L
    Hej Sanna! Vad glad jag blir med det Du/Ni skriver. Har varit roligt och givande att jobba med Er. Hoppas nu att Ni ska trivas i det nya huset. Tveka inte att höra av Er om det skulle vara något! Stort tack! Hälsa Henrik! Mvh Andreas Mäklarhuset
    Andreas O gillar detta
  • 2018-11-26

Oliwer G skrev om Magnus Olofsson en del av Mäklarhuset Örebro
    Träffade flera mäklare men magkänslan för Magnus var starkast. Det visade sig vara helt rätt också. Rekommenderar honom varmt! Läs mer
  • 2018-11-26

Therese S skrev om Fred Rehn Janowicz en del av Mäklarhuset Örebro
    Första gången jag kom i kontakt med Fred var när vår villa skulle säljas. Vi hade ingen tidigare erfarenhet av sådan typ av försäljning men det kändes väldigt tryggt med Fred. Allt gjordes grundligt och metodiskt och vi blev väldigt nöjda. Jag har därför valt att anlita Fred vid två andra försäljningar efter det, en bostadsrätt och en mindre gård. Båda med samma goda resultat. Läs mer
  • 2018-11-19

Therése A skrev om Martin Jarhäll en del av Mäklarhuset Örebro
    Martin har ett otroligt stort engagemang och har mycket goda råd och tips de gånger jag sålt bostad genom honom. Jag kan inte bli mer nöjd och rekommenderar honom alltid till vänner. Läs mer

Joel L skrev om Sofia Persson en del av Mäklarhuset Örebro
    Mycket bättre än jag hade förväntat mig! Läs mer

Margareta L skrev om Peter Sjölinder en del av Mäklarhuset Örebro
    Vid försäljningen av vår villa var Peter mycket professionell och trevlig. Skickade relevant information under försäljnings processen. Tät kontakt under visning och budgivning. Rekommenderad varmt !! Läs mer

Elisabeth F skrev om Fred Rehn Janowicz en del av Mäklarhuset Örebro
    Kunnig och tydlig med ett positivt bemötande. Forskar vidare på begäran kring det han inte vet. Flexibel. Läs mer

Liv P skrev om Magnus Olofsson en del av Mäklarhuset Örebro
    Bra bemötande, mycket nöjda överlag! Läs mer

Sofie I skrev om Fred Rehn Janowicz en del av Mäklarhuset Örebro
    Jag upplevde honom som eriös trevlig och hjälpsam. Alltid nåbar! Läs mer

Gunvor L skrev om Fred Rehn Janowicz en del av Mäklarhuset Örebro
    Ugglevägen 9 Pålsboda

Fred var mycket bra på alla sätt. Läs mer

Urban K skrev om Fred Rehn Janowicz en del av Mäklarhuset Örebro
    Sålt ett äldre hus på landet 200m2 boyta med tomt 1600 m2. Huset i en liten mindre by med totalt 16 hus. Fred är mycket proffsig i sitt agerande och höll oss uppdaterad hela tiden med de som pågick och kom även med förslag o råd om hur vi på bästa sätt skulle göra. Han var med och hela tiden angagerad i hela försäljningen och hjälpte även till med pappersarbete för skatteuträkning. Lugn, tydlig och proffsig i sitt arbete. Läs mer

Bengt P skrev om Sofia Persson en del av Mäklarhuset Örebro
    Jag sålde en bostadsrätt i Örebro. Sofia Persson var mycket proffsig och uppfyllde alla mina förväntningar på en mäklare: planerande, snabb, smidig och mycket mån om att följa upp alla kontakter och informera om de olika stegen i försäljningsprocessen. Och hela tiden ett trevligt och positivt bemötande! Läs mer

Maria P skrev om Magnus Olofsson en del av Mäklarhuset Örebro
    Jag har köpt en bostadsrätt, av radhustypen. Jag blev mycket bra bemött av mäklaren. Jag fick snabb återkoppling på de frågor/funderingar som jag hade avseende bostaden. Läs mer
  • 2018-10-21

Robert G skrev om Martin Jarhäll en del av Mäklarhuset Örebro
    Jag köpte en industribyggnad direkt av säljare som Martin skötte allt pappersarbete. Allt som Martin gjorde är jag mycket nöjd med. Läs mer
  • 2018-10-17

Göran J skrev om Peter Sjölinder en del av Mäklarhuset Örebro
    Mycket korrekt o bäst på mäklarhuset Läs mer
  • 2018-10-11

Jonathan V skrev om Ella Lövestedt en del av Mäklarhuset Örebro
    Köpte en 2rok, fick jättebra kundupplevelse av mäklaren Ella Lövestedt! Hade inte så många förväntningar isåfall bara att de skulle gå smidigt hanterat! Fann ett tråkigt fel i lägenheten 2 dagar efter jag fått nycklarna, de var att de var vattenskador i nästan hela köket.. annars inget fel alls på lägenheten. Inte roligt direkt samma dag man flyttar in att man märker att de lukta avlopp i hela lägenheten o vattenskadorna:( annars var upplevelsen toppen! Läs mer
  • 2018-10-11

Johan A skrev om Fred Rehn Janowicz en del av Mäklarhuset Örebro
    köpt hus. Bra bemötande och väldigt hjälpsam. Tar reda på svar och engagerar sig riktigt bra. Bra kommunikation och man får känslan av att både jag som köpare och säljarna kommit bra överens tack vare att den löpt smidigt. Gillar att det funnits flera olika sätt att kommunicera på, sms, e-post, telefon och kunna mötas.

Helt enkelt, utmärkt betyg! Läs mer

Anita B skrev om Ella Lövestedt en del av Mäklarhuset Örebro
    Sålt bostadsrätt i centrala Örebro. En smidig försäljning som gick fort med bra resultat. Läs mer

Hashem E skrev om Ella Lövestedt en del av Mäklarhuset Örebro
    Sålde lägenhet i Örebro med hjälp av Ella Lövestedt och hon var toppen när det gällde allt!👍 Läs mer

Miika P skrev om Victoria Forell-Groth en del av Mäklarhuset Örebro
    Sålde en lägenhet med hjälp av Victoria. Hon är en riktigt trevlig typ som är lätt att kommunicera med Läs mer

Albert S skrev om Johan Carlsson en del av Mäklarhuset Örebro
    Köpt enplansvilla som förstagångsköpare.
    Mycket bra mäklare, proffsig i alla moment. Bra uppföljning och hörde av sig när budgivningen svängde.
    Vi är jättenöjda med mäklarhuset Läs mer

Borgmästargatan 10, 702 25 Örebro