Alla kategorier Mäklare Örebro Örebro Mäklarhuset Mäklarhuset Örebro

Mäklarhuset Örebro

Borgmästargatan 10, 702 25 Örebro — Visa karta

Med fokus på trygghet och ekonomi lotsar vi på Mäklarhuset dig genom hela bostadsaffären. Vårt kontaktnät här i Örebro är brett och starkt, och till för dig! Vi har även många års erfarenhet av bostadsmarknaden här i området och vi kan Örebro.

För oss är varje uppdrag unikt och oavsett om du ska köpa eller sälja får du en tjänst från oss anpassad för just dig, din bostad och dina behov. Vi lägger stor vikt vid detaljer och strävar inte efter att bli den största mäklarkedjan, vi vill vara marknadens bästa.

Vill du ha en mäklartjänst där ingenting lämnas åt slumpen? Kontakta oss på Mäklarhuset! Vi gör gärna en fri värdering av din bostad eller diskuterar ditt nästa boende här i Örebro.

Läs vad 836 kunder tycker om Mäklarhuset Örebro

• Therése A skrev om Martin Jarhäll en del av Mäklarhuset Örebro
    Martin har ett otroligt stort engagemang och har mycket goda råd och tips de gånger jag sålt bostad genom honom. Jag kan inte bli mer nöjd och rekommenderar honom alltid till vänner. Läs mer
  • Joel L skrev om Sofia Persson en del av Mäklarhuset Örebro
    Mycket bättre än jag hade förväntat mig! Läs mer
  • Margareta L skrev om Peter Sjölinder en del av Mäklarhuset Örebro
    Vid försäljningen av vår villa var Peter mycket professionell och trevlig. Skickade relevant information under försäljnings processen. Tät kontakt under visning och budgivning. Rekommenderad varmt !! Läs mer
  • Elisabeth F skrev om Fred Rehn Janowicz en del av Mäklarhuset Örebro
    Kunnig och tydlig med ett positivt bemötande. Forskar vidare på begäran kring det han inte vet. Flexibel. Läs mer
  • Liv P skrev om Magnus Olofsson en del av Mäklarhuset Örebro
    Bra bemötande, mycket nöjda överlag! Läs mer
  • Sofie I skrev om Fred Rehn Janowicz en del av Mäklarhuset Örebro
    Jag upplevde honom som eriös trevlig och hjälpsam. Alltid nåbar! Läs mer
  • Gunvor L skrev om Fred Rehn Janowicz en del av Mäklarhuset Örebro
    Ugglevägen 9 Pålsboda

Fred var mycket bra på alla sätt. Läs mer
  • Urban K skrev om Fred Rehn Janowicz en del av Mäklarhuset Örebro
    Sålt ett äldre hus på landet 200m2 boyta med tomt 1600 m2. Huset i en liten mindre by med totalt 16 hus. Fred är mycket proffsig i sitt agerande och höll oss uppdaterad hela tiden med de som pågick och kom även med förslag o råd om hur vi på bästa sätt skulle göra. Han var med och hela tiden angagerad i hela försäljningen och hjälpte även till med pappersarbete för skatteuträkning. Lugn, tydlig och proffsig i sitt arbete. Läs mer
  • Bengt P skrev om Sofia Persson en del av Mäklarhuset Örebro
    Jag sålde en bostadsrätt i Örebro. Sofia Persson var mycket proffsig och uppfyllde alla mina förväntningar på en mäklare: planerande, snabb, smidig och mycket mån om att följa upp alla kontakter och informera om de olika stegen i försäljningsprocessen. Och hela tiden ett trevligt och positivt bemötande! Läs mer
  • Maria P skrev om Magnus Olofsson en del av Mäklarhuset Örebro
    Jag har köpt en bostadsrätt, av radhustypen. Jag blev mycket bra bemött av mäklaren. Jag fick snabb återkoppling på de frågor/funderingar som jag hade avseende bostaden. Läs mer
  • Robert G skrev om Martin Jarhäll en del av Mäklarhuset Örebro
    Jag köpte en industribyggnad direkt av säljare som Martin skötte allt pappersarbete. Allt som Martin gjorde är jag mycket nöjd med. Läs mer
  • Göran J skrev om Peter Sjölinder en del av Mäklarhuset Örebro
    Mycket korrekt o bäst på mäklarhuset Läs mer
  • Jonathan V skrev om Ella Lövestedt en del av Mäklarhuset Örebro
    Köpte en 2rok, fick jättebra kundupplevelse av mäklaren Ella Lövestedt! Hade inte så många förväntningar isåfall bara att de skulle gå smidigt hanterat! Fann ett tråkigt fel i lägenheten 2 dagar efter jag fått nycklarna, de var att de var vattenskador i nästan hela köket.. annars inget fel alls på lägenheten. Inte roligt direkt samma dag man flyttar in att man märker att de lukta avlopp i hela lägenheten o vattenskadorna:( annars var upplevelsen toppen! Läs mer
  • Anita B skrev om Ella Lövestedt en del av Mäklarhuset Örebro
    Sålt bostadsrätt i centrala Örebro. En smidig försäljning som gick fort med bra resultat. Läs mer
  • Hashem E skrev om Ella Lövestedt en del av Mäklarhuset Örebro
    Sålde lägenhet i Örebro med hjälp av Ella Lövestedt och hon var toppen när det gällde allt!👍 Läs mer
  • Miika P skrev om Victoria Forell-Groth en del av Mäklarhuset Örebro
    Sålde en lägenhet med hjälp av Victoria. Hon är en riktigt trevlig typ som är lätt att kommunicera med Läs mer
  • Albert S skrev om Johan Carlsson en del av Mäklarhuset Örebro
    Köpt enplansvilla som förstagångsköpare.
    Mycket bra mäklare, proffsig i alla moment. Bra uppföljning och hörde av sig när budgivningen svängde.
    Vi är jättenöjda med mäklarhuset Läs mer
  • Håkan B skrev om Peter Sjölinder en del av Mäklarhuset Örebro
    Köpt en fastighet av PS, bemötande av PS som mäklare har varit på bästa sätt, PS har levt upp till våra förväntningar under hela fastighetsaffären . Nöjda köpare och förmodligen en nöjd mäklare samt säljare! Läs mer
  • Johan K skrev om Johan Carlsson en del av Mäklarhuset Örebro
    Sålde vår villa, bra hjälp från Johan Karlsson Läs mer
  • Kristofer S skrev om Martin Jarhäll en del av Mäklarhuset Örebro
    Köpt en sommarstuga och fick mycket bra hjälp och fin service på vägen. Läs mer
  • Annica K skrev om Johan Carlsson en del av Mäklarhuset Örebro
    Johan sålde vår villa och vi kan rekommendera honom varmt. Han har en väldigt bra koll på marknaden och uppträder proffsigt. Läs mer
  • Anders L skrev om Sofia Persson en del av Mäklarhuset Örebro
    Köpte ett parhus, flyttade från en villa.
    Positivt och glatt bemötande, hjälpsam attityd. Läs mer
  • Emma E skrev om Johan Carlsson en del av Mäklarhuset Örebro
    Engagerad mäklare som känns professionell och personlig! Förmedlar trygghet i affären. Läs mer
  • Patric B skrev om Victoria Forell-Groth en del av Mäklarhuset Örebro
    Köpte en 1:a på 45 kvm.

Blev väldigt bra bemött av mäklaren men kändes lite övertrevlig och de va svårt o veta om hon var genuin eller inte. Svårt att säga då man inte känner personen ifråga.
    I övrigt gjorde hon ett utmärkt jobb, inget att anmärka på, tydlig! Läs mer
  • Teddie K
    Teddie K skrev om Magnus Olofsson en del av Mäklarhuset Örebro
    Sålt villa i ett ytterområde.
    Mäklaren var klockren från första till sista kontakt, hjälpte oss med tips hur vi kunde göra våran villa mer attraktiv med små medel och stöttade oss hela vägen före, under, genom och efter affären.
    Våra förväntningar var inte alls i våg med vad vi faktiskt fick ut av anlita Magnus på mäklarhuset i Örebro, det var både betydligt mer proffsigt och kanske framförallt en mycket mer omhändertagande upplevelse genom hela affären än vad vi kunde föreställa oss att det skulle vara.
    Det kändes skönt och tryggt att lämna över vårat livsverk i mäklarens händer, en försäljning som behandlades med respekt, proffsighet och omhändertagande och vi fick löpande information hela tiden hur allt gick, fick vara med i allt som skedde och tycka till.
    Vi rekommenderar starkt att ta hjälp av samma mäklare som vi. Läs mer
  • Hanna H skrev om Johan Carlsson en del av Mäklarhuset Örebro
    Johan är en väldigt kompetent, engagerad och kunnig mäklare. Vi har köpt hus genom honom och han hjälper oss nu att sälja vår villa. Vi är alltigenom nöjda och kan varmt rekommendera Johan! Läs mer
  • Ulrika M skrev om Victoria Forell-Groth en del av Mäklarhuset Örebro
    Victoria är omtänksam, uppmärksam, hjälpsam, kunnig, och supertrevlig! Vi är jättenöjda och fick bra bemötande och hjälp när vi sålde vår lägenhet, dessutom på distans. Läs mer
  • Jonatan L skrev om Johan Carlsson en del av Mäklarhuset Örebro
    Alltid trevlig! Oftast tillgänglig! Snabb och smidig! Tydlig. Läs mer
  • Louise K skrev om Ella Lövestedt en del av Mäklarhuset Örebro
    Snabb att svara på frågor, trevligt och bra bemötande. Köpt en bostadsrätt. Läs mer
  • Siv H skrev om Martin Jarhäll en del av Mäklarhuset Örebro
    Vi hade hjälp av Martin vid försäljningen av vår en-plansvilla på landet.
    Det finns egentligen bara en sak att säga som sammanfattar Martins hjälpsamhet.
    Han är nog Sveriges bästa mäklare ,en underbar person som vi fått förmånen att lära känna.
    Vi är tacksamma att han fanns när vi som bäst behövde honom.
    MVH Siv Holgersson Hans Bergkvist och Rio. Läs mer
    Martin J gillar detta
  • Peshkoh M skrev om Johan Carlsson en del av Mäklarhuset Örebro
    Jag har köpt en villa via mäklarhuset i örebro och dem va toppen. Blev väldigt bra bemöt och trävliga personal Läs mer
  • Alexander K skrev om Magnus Olofsson en del av Mäklarhuset Örebro
    Sålde lgh 2rok
    Fantastiskt bemötande.
    Levde upp till de förväntningar vi hade.
    Riktigt nöjda med Mäklarhuset och Magnus som mäklare! Läs mer
  • Katrin H
    Katrin H skrev om Johan Carlsson en del av Mäklarhuset Örebro
    Jag har köpt bostad, fristående villa.
    Mäklaren var mycket noggrann vid genomgång vid på skrivning av köpekontraktet, tillmötesgående vid visningen av bostaden. Bra och lätt att nå och man kunde ringa och ställa frågor under tiden om objektet. En mycket påläst mäklare. Läs mer
  • Maria U skrev om Sofia Persson en del av Mäklarhuset Örebro
    Jag har sålt en bostadsrätt som jag för åtta år sedan köpte och Sofia var mäklaren som sålde den då.
    Jag fick en bra kontakt och stort förtroende för Sofia då och har haft henne i tankarna sedan dess, att jag ville anlita henne den dag jag sålde min bostad.
    Hon har själv bott i Hovsta, där jag sålde och känner väl till området.
    Sofia ger goda råd och det märks att hon har erfarenhet. Läs mer
  • Johan B skrev om Johan Carlsson en del av Mäklarhuset Örebro
    Bra, proffsig, lugn, saklig, trevlig, Läs mer
  • Noomi T skrev om Victoria Forell-Groth en del av Mäklarhuset Örebro
    Vi sålde en bostadsrätt i våras. Victoria bemötte oss på ett trevligt, kunnigt och kompetent sätt. Det var lätt att" prata" med henne både i telefon, via mail och live. Hon delade information tydligt och snabbt.
    Vår viktigaste förväntan var ju att hon skulle sälja vår bostadsrätt till ett bra pris. Vi hade visning en tisdag och torsdag i samma vecka skrev vi kontrakt och vi är mycket nöjda med hennes insatser. Slutpriset låg dessutom en bra bit över vårt utgångspris.

Vi rekommenderar gärna Victoria,
    Noomi o Kurt Tönnäng Läs mer
  • Ann-chatrin P skrev om Sofia Persson en del av Mäklarhuset Örebro
    Snabb affär, trevligt bemötande, tillgänglig när vi köpte vår bostadsrätt
    Kändes tryggt och säkert hela vägen. Läs mer
  • Anna J skrev om Magnus Olofsson en del av Mäklarhuset Örebro
    Har köpt en bostadsrätt i Sörbyängen. Blev bra bemött och var lätt att komma i kontakt med honom. Läs mer
  • Erik L skrev om Sofia Persson en del av Mäklarhuset Örebro
    Superbra bemötande, hjälpsam, proffsig och genuin. Läs mer
  • Villiam G skrev om Sofia Persson en del av Mäklarhuset Örebro
    Sålt bostadsrätt HSB i Örebro Pråmkajen. Vi är väldigt nöjda med det proffesionella bemötandet och goda tillgängligheten som Sofia på ett förtjänstfullt sätt levererar. Vi förväntade oss att få lägenheten såld men inte så snabbt. Den låg endast som kommande på Hemnet. Detta passade oss utmärkt då vi flyttade till annan ort och behövde få allt klart i god tid. Sammanfattningsvis kan vi varmt rekommendera andra köpare och säljare att kontakta Sofia för försäljning eller köp av bostad. Läs mer
  • Anna P
    Anna P skrev om Sofia Persson en del av Mäklarhuset Örebro
    Vi sålde vår bostadsrätt med hjälp av Sofia. Vi är väldigt nöjda med Sofias tålmodighet, timing och rådgivning. Vi kontaktade Mäklarhuset redan ett år innan själva försäljningen blev av, och Sofia hade kontakt med oss under hela tiden och det kändes tryggt! Läs mer
  • Maria G skrev om Peter Sjölinder en del av Mäklarhuset Örebro
    Sålt obebyggd tomt.
    Mäklaren tog sig tid och ärendet är inte helt klart.
    Har inte kontaktat mäklare tidigare så jag hade inga förväntningar.
    Vänligt bemötande
    Viktigt att mäklaren har erfarenhet Läs mer
  • Anette L skrev om Magnus Olofsson en del av Mäklarhuset Örebro
    Mycket bra o korrekt. Alla förväntningar är mer än man kan begära, alla på Mäklarhuset Örebro är klart bäst i Örebro. Läs mer
  • Södermalmstornet Ab B skrev om Peter Sjölinder en del av Mäklarhuset Örebro
    Oerhört skicklig mäklare som med trygghet som ledstjärna lotsar köpare och säljare mot sina mål Läs mer
  • Joakim S skrev om Magnus Olofsson en del av Mäklarhuset Örebro
    Trevligt bemötande och professionell hantering! Läs mer
  • Henrik L skrev om Andreas Olofsson en del av Mäklarhuset Örebro
    Otroligt bra bemött. Inga skönhetssvar utan ärliga svar i fråga om värde etc på bostaden som vi sålde. Otroligt duktig på sig arbete. Läs mer
    Andreas O gillar detta
  • Afrah G skrev om Peter Sjölinder en del av Mäklarhuset Örebro
    Vi har köpt ett hus. Peters bemötande var utmärkt och har varit hjälpsam med goda råd. Läs mer
  • Jonas G skrev om Sofia Persson en del av Mäklarhuset Örebro
    Sålde vår 3 rummare i Rynningeåsen. Sofia var toppen som mäklare. Alltid tillgänglig, lyssnade på våra åsikter och blandade det med hennes expertkunskap! Försäljningen gick dessutom snabbt och smidigt. Vi är supernöjda! /Jonas och Moa Läs mer
  • Birgitta Evin K skrev om Peter Sjölinder en del av Mäklarhuset Örebro
    Köpte mitt första hus av Peter.. sålde sedan det o köpte en villa med Peter..gillar honom han är en⭐️..om jag någonsin säljer mitt nya hus är Peter min kille😀 Läs mer
  • Lina A skrev om Martin Jarhäll en del av Mäklarhuset Örebro
    Köpte en villa tillsammans med min sambo och barn. Tycker vi fick ett bra bemötande av Martin och kunnig på sitt jobb Läs mer
    Martin J gillar detta

Borgmästargatan 10, 702 25 Örebro