Mäklarhuset Örebro

Borgmästargatan 10, 702 25 Örebro — Visa karta

Med fokus på trygghet och ekonomi lotsar vi på Mäklarhuset dig genom hela bostadsaffären. Vårt kontaktnät här i Örebro är brett och starkt, och till för dig! Vi har även många års erfarenhet av bostadsmarknaden här i området och vi kan Örebro.

För oss är varje uppdrag unikt och oavsett om du ska köpa eller sälja får du en tjänst från oss anpassad för just dig, din bostad och dina behov. Vi lägger stor vikt vid detaljer och strävar inte efter att bli den största mäklarkedjan, vi vill vara marknadens bästa.

Vill du ha en mäklartjänst där ingenting lämnas åt slumpen? Kontakta oss på Mäklarhuset! Vi gör gärna en fri värdering av din bostad eller diskuterar ditt nästa boende här i Örebro.

Läs vad 1076 kunder tycker om Mäklarhuset Örebro

• 2019-12-12

Maria F skrev om Magnus Olofsson en del av Mäklarhuset Örebro
    Vår upplevelse efter att ha haft Magnus är att vi är mycket nöjda. Alltid trevlig och tillmötesgående men framförallt flexibel. Vilket är ett stort plus. Vi kan varmt rekommendera honom till andra. Läs mer
  • 2019-12-09

Maria S skrev om Johan Carlsson en del av Mäklarhuset Örebro
    Vi köpte vår bostadsrätt med Johan som mäklare. Han var trevlig, hjälpsam, flexibel och professionell. Vi var mycket nöjda med Johan och kan rekommendera honom. Läs mer
  • 2019-12-09

Butros L skrev om Victoria Kalkan fd. Forell-Groth en del av Mäklarhuset Örebro
    Jätte trevlig, duktig, och driven! Läs mer
  • Anette W

2019-12-05

Anette W skrev om Sofia Persson en del av Mäklarhuset Örebro
    Sofia är ett proffs! Ger ett positivt intryck från början till slut. Kunnig och påläst. Vi är mkt nöjda med kontakten med henne då vi köpt lgh på Köpmang 45 i Örebro. Läs mer
  • 2019-12-03

Daniel D skrev om Johan Carlsson en del av Mäklarhuset Örebro
    Köpte en bostadsrätt. Vi blev bemötta på ett bra sätt. Johan var lätt att få tag på, hörde av sig, svarade på frågor och var allmänt hjälpsam. Vi var mycket nöjda med hans insats. Läs mer
  • 2019-12-02

Johan S skrev om Sofia Persson en del av Mäklarhuset Örebro
    -Jättebra bemötande.
    -Äkta och genuin personlighet vilket skapar trovärdighet.
    -hjälpsam och tillgänglig

Kunde varit ett lägre arvode.... Läs mer
  • Christoffer J

2019-11-28

Christoffer J skrev om Fred Rehn Janowicz en del av Mäklarhuset Örebro
    Fred hjälpte oss att sälja vår lägenhet på kaserngården. Vi möttes alltid av en härlig och varm energi. Något vi verkligen uppskattade var Freds pedagogiska sida. Han gjorde det lätt för oss att förstå och hänga med på hela processen. Vi upplevde också att han gjorde det där lilla extra för att få våran lägenhet såld.
    Det var en snabb, smidig och trevlig försäljning. Högsta betyg! Rekommenderar verkligen Fred Läs mer
  • 2019-11-25

Peter Ö skrev om Johan Carlsson en del av Mäklarhuset Örebro
    Johan Carlsson Mäklarhuset, Örebro sålde min villa i Garphyttan i november 2019. Johan har varit helt fantastisk under hela processen, lätt att få tag på, hade alltid ett svar på de frågor som dök upp och såg till att alla bitar föll på plats oavsett om det gällde fotografering, besiktning, dokumentation eller visningar.
    Kan verkligen rekommendera Johan till alla som går i köp eller säljtankar, full poäng från mig.

/Peter Örnberg. Läs mer
  • 2019-11-22

Mikael C skrev om Victoria Kalkan fd. Forell-Groth en del av Mäklarhuset Örebro
    Hade några mäklare på besök hos oss men fastnade för Victoria. Hon var ärlig, trevlig & väldigt proffesionell. Hon sålde vår lägenhet väldigt snabb till ett väldigt bra pris och allt gick väldigt smidigt till. Bra kontakt var skönt där man pratade klarspråk hela tiden. Rekommenderar Victoria till alla som ska sälja. Läs mer
  • 2019-11-22

Hasan K skrev om Victoria Kalkan fd. Forell-Groth en del av Mäklarhuset Örebro
    Fantastiskt trevlig och professionell. Kändes tryggt hela vägen Läs mer
  • 2019-11-18

Therése K skrev om Victoria Kalkan fd. Forell-Groth en del av Mäklarhuset Örebro
    Vi fick hjälp av Victoria att sälja vår lägenhet i Rynningeåsen. Vi fick ett bra intryck av Victoria redan vid första mötet ocv har haft fullt förtroende för henne genom hela processen. Hon har funnits där och lyssnat och givit oss stöd och råd. Vi är väldigt nöjda med Victorias insats! Läs mer
  • Johanna A

2019-11-13

Johanna A skrev om Fred Rehn Janowicz en del av Mäklarhuset Örebro
    Köpte en villa i Kumla av Fred, 2019. Förväntningarna jag hade som köpare var inte höga då man ofta upplever att mäklaren bara har säljarens bästa i åtanke. Men Fred kändes väldigt mån om allas bästa, även mig som köpare. Både innan, under och efter köpet har han skött allt över alla förväntningar. Fred känns genuin på ett sätt som jag inte upplevt någon annan mäklare varit. Har både sålt och köpt flera bostäder men jag har aldrig stött på samma service hos en mäklare som hos Fred. Vare sig man köper eller säljer en bostad tycker jag att det viktigaste är att man känner sig trygg, vilket jag gjort hela tiden. Jag skulle rekommendera honom varmt, vare sig man ska köpa eller sälja. Min upplevelse av husköpet och även tiden efter är rakt igenom positiv. Läs mer
  • 2019-11-12

Ludwig A skrev om Sofia Persson en del av Mäklarhuset Örebro
    Jag kan verkligen rekommendera Sofia! Ett härligt bemötande och väldigt professionell under hela processen.

/Nöjd kund Läs mer
  • 2019-11-09

Atli A skrev om Victoria Kalkan fd. Forell-Groth en del av Mäklarhuset Örebro
    Toppenmäklare som är supertrevlig och kan sin sak! Kunde inte ha bett om trevligare säljupplevelse! 10/10 😊 Läs mer
  • 2019-11-07

Julia S skrev om Victoria Kalkan fd. Forell-Groth en del av Mäklarhuset Örebro
    Jag har köpt en bostadsrätt via Victoria. Tycker att hon va toppen! Fick ett mycket varmt, vänligt och proffsigt bemötande. Läs mer
  • 2019-11-07

Afrim S skrev om Stina Arnesson en del av Mäklarhuset Örebro
    Lägenhet vi sålde.
    Stina är en utmärkt och vi rekommenderar alla att välja Stina som mäklare Läs mer
    2019-11-07 Stina A svarar Afrim S
    Tack snälla Afrim vad glad jag blir!
  • 2019-11-06

Amanda Z skrev om Victoria Kalkan fd. Forell-Groth en del av Mäklarhuset Örebro
    Jag har köpt en bostadsrätt i Nyponlunden. Hade innan det köpet en mycket bra kommunikation med Viktoria. Hon svarade snabbt och har/hade ett mycket bra och professionellt bemötande.

Sammanfattningsvis upplever jag mötena och samtalen med Viktoria mycket bra. Fått mycket bra och värdefull hjälp. Läs mer
  • 2019-11-05

Joakim L skrev om Victoria Kalkan fd. Forell-Groth en del av Mäklarhuset Örebro
    Kunnig, trevlig och kompetent. Läs mer
  • 2019-11-05

Gjullshen S skrev om Stina Arnesson en del av Mäklarhuset Örebro
    Sålt lägenhet i Örebro. Väldigt trevligt bemötande. Stina upplevdes som ansvarstagande, har hållit oss uppdaterade om allt kring visningen, budgivningen och kontraktet. Läs mer
  • 2019-11-04

Gunhild A skrev om Fred Rehn Janowicz en del av Mäklarhuset Örebro
    Fred har på ett utmärkt sätt varit lyhörd o omtänksam. Läs mer
  • 2019-11-04

Fredrik M skrev om Fred Rehn Janowicz en del av Mäklarhuset Örebro
    Jätte bra bemötande, vart uppdaterad ofta, alla mina förväntningar vart som jag hade tänkt Läs mer
  • Kim Hans Inge A

2019-11-03

Kim Hans Inge A skrev om Sofia Persson en del av Mäklarhuset Örebro
    Sofia är en mycket hängiven och engagerad mäklare! Jag har gjort flera fastighetsaffärer och Sofia är den jag vänder mig till i första hand! Rekommenderar starkt! Läs mer
  • 2019-11-02

Bo J skrev om Victoria Kalkan fd. Forell-Groth en del av Mäklarhuset Örebro
    Vi har sålt en bostadsrätt, 2 rok.
    Vi har träffat Victoria Kalkan tre gånger och blivit mycket väl bemötta vid varje tillfälle.
    Victoria har motsvarat fullgjort sitt uppdrag på ett förtjänstfullt sätt.
    Försäljningen, från första möte med besiktning och beställning av uppdrag till avslut på tillträdesdagen, gick snabbt och friktions-fritt.
    Vi hade möjligen förväntat oss ett ngt högre pris men då markna-den i Örebro mattats sedan en tidigare värdering hamnade slut-summan ändå på en bra nivå.
    Vi rekommenderar gärna Victoria Kalkan.
    Med vänlig hälsning,
    Bo Jonsson Läs mer
  • 2019-11-02

Pontus O skrev om Fred Rehn Janowicz en del av Mäklarhuset Örebro
    Vi köpte en villa via Fred. Supertrevlig, engagerad mäklare med fullt fokus på att både köpare och säljare skulle vara 100% nöjda. Han såg alltid till att försöka lösa situationen när någonting trasslade eller när vi med kort varsel ville få till en privat visning.
    Vi kunde helt enkelt inte fått en bättre service än den Fred gav oss! 10/10 Läs mer
  • 2019-10-31

Michael W skrev om Sofia Persson en del av Mäklarhuset Örebro
    Sofia är en glad trevlig pratglad mäklare som är lätt o gilla Läs mer
  • 2019-10-31

Per Egon B skrev om Sofia Persson en del av Mäklarhuset Örebro
    Ett professionellt och personligt bemötande parat med humor och ett bra objekt fick ett för oss gott resultat!! Läs mer
  • 2019-10-21

Linnea M skrev om Stina Arnesson en del av Mäklarhuset Örebro
    Vi köpte ett brf-radhus, där Stina var mäklare. Hon var lätt att få kontakt med, serviceminded och trevlig. Det fanns många likvärdiga radhus ute, antingen till försäljning eller ”på gång”, men tack vare att Stina var lätt att få kontakt med, supertrevlig och hjälpte oss att få en förhandsvisning utan att vi kände oss jobbiga - så kände vi att vi hellre köpte detta huset istället för att vänta. Efter köpet har hon bara varit hjälpsam och trevlig. Läs mer
    2019-10-21 Stina A svarar Linnea M
    Tack så mycket för ert omdöme, det värmer att höra.
  • 2019-10-15

Berit F skrev om Peter Sjölinder en del av Mäklarhuset Örebro
    Mycket duktig, seriös och trevlig mäklare! Läs mer
  • 2019-10-14

Sara B skrev om Victoria Kalkan fd. Forell-Groth en del av Mäklarhuset Örebro
    Victoria har hjälpt mig att sälja en lägenhet. Hon har ett väldigt fint och proffesionellt bemötande. Hon är hjälpsam, ärlig och ser till att man hela tiden vet vad som gäller och ger relevant information för processen. Jag kände mig trygg med henne som mäklare! Läs mer

Magnus W skrev om Peter Sjölinder en del av Mäklarhuset Örebro
    Smidigt bemötande. Ordnade snabbt en personlig visning och framförde snabbt och korrekt våra önskemål till säljarna så att det blev en smidig affär. Läs mer

Stefan S skrev om Peter Sjölinder en del av Mäklarhuset Örebro
    Vi har både sålt och köpt en villa i år och då hade vi Peter Sjölinder som mäklare vilket vi är glada för.
    Han var professionell och personlig på samma gång och vi har stort förtroende för honom. Alltid tillgänglig.
    Redan då vår kontakt inleddes så fick vi stort förtroende för honom och det förändrades inte under affärernas gång. Läs mer

Ulf T skrev om Johan Carlsson en del av Mäklarhuset Örebro
    Snabb, effektiv och rolig!................................!!!!!!!!!!!!!!!!!! Läs mer
  • Per Olov P

2019-10-12

Per Olov P skrev om Magnus Olofsson en del av Mäklarhuset Örebro
    Vi sålde en villa på landet. Magnus Olofsson är en mycket kunnig och trevlig mäklare.Våra förväntningar på försäljningen uppfylldes med råge. Vi fick den hjälp vi hade väntat oss och lite till. Helt nöjda. Läs mer

Alice Y skrev om Fred Rehn Janowicz en del av Mäklarhuset Örebro
    Fred skötte våran affär galant när vi köpte vårat ställe. Lättsam, kunnig och hjälpsam!
    Lätt att få kontakt med. Vi är mycket nöjda, tack Fred! Läs mer

Anna A skrev om Johan Carlsson en del av Mäklarhuset Örebro
    Bra! Köpte hus. Hade hört gott om honom från vänner, så vi kände oss trygga. Han gav ett proffsigt intryck, det kändes som att han visste vad han pratade om, med erfarenhet. Inte bara läst på något snabbt. Läs mer

Anna Margareta P skrev om Magnus Olofsson en del av Mäklarhuset Örebro
    Magnus hjälpte oss bra när vi sålde vårt hus,kom med förslag och idéer.Ställde alltid upp och var mycket trevlig och tillmötesgående. Läs mer

Tord L skrev om Peter Sjölinder en del av Mäklarhuset Örebro
    Strandnära hus vid Vätterns östra kust

Peter Sjölinder är en gammal god vän till mig. Fick rekommendation om att anlita Peter av grannar i Nydalen

Peter skötte hela processen mycket professionellt. Vi kände oss som säljare MYCKET trygga med Peters informationer och handlingar. Förväntningar på Peter uppfylldes till100%!

Peter inger ett lugn i sitt arbete och ingenting kändes oklart eller på något vis konstigt. Kommer med största glädje både kanske anlita men helt säkert rekommendera Peter för min omgivning!
    Tack Peter för ett gediget arbete och ett mycket fint bemötande!! Läs mer

Robert D skrev om Peter Sjölinder en del av Mäklarhuset Örebro
    Väldigt förstående och hjälpsam. Kändes som Peter verkligen la ner sin själ i att hjälpa till på alla sätt och vis. Läs mer

Per Olof A skrev om Peter Sjölinder en del av Mäklarhuset Örebro
    Peter har varit ett vid försäljningen av vårt fritidshus Läs mer

Josefin B skrev om Stina Arnesson en del av Mäklarhuset Örebro
    Köpt bostadsrätt. Stina är vänlig, tillgänglig och tydlig. Inga oklarheter eller konstigheter. Läs mer
    2019-10-21 Stina A svarar Josefin B
    Tack Josefin för ditt omdöme, kul att höra.

Ingeborg A skrev om Peter Sjölinder en del av Mäklarhuset Örebro
    Vi har sålt en tomt genom Peter. Vi blev utmärkt bemötta . Våra förväntningar infriades . Han var väldigt trevlig och svarade på våra frågor . Läs mer
  • Synnöve S

2019-10-10

Synnöve S skrev om Malin Browall en del av Mäklarhuset Örebro
    Loggatan 6 i Örebro
    Malin är lättsam o kunnig, lätt att få kontakt med.
    Har skött affären utmärkt hitintills.
    Håller alltid tiden för återuppringning, även om besked blivit framflyttat, mkt bra. Läs mer

Mikael F skrev om Johan Carlsson en del av Mäklarhuset Örebro
    Vi mitt köp av ett fritidshus så var Johan mäklare.
    Johan har visat engagemang och intresse genom hela processen och väl levt upp till mina förväntningar.
    Mina förväntningar var en bra beskrivning av läge och fastighet, samt enkelhet och trygghet genom affären. Läs mer

Kent E skrev om Magnus Olofsson en del av Mäklarhuset Örebro
    * Sålt villa
    * Med förtroende
    * Seriöst uppförande mot köpare och säljare och det infriades på ett utmärkt sätt.
    * Utmärkt Läs mer

Kedri K skrev om Fred Rehn Janowicz en del av Mäklarhuset Örebro
    Sålde lägenheten snabbt och enkelt.
    Bra jobbat Fred Rehn Janowicz. Läs mer
  • Anna K

2019-10-10

Anna K skrev om Johan Carlsson en del av Mäklarhuset Örebro
    Vi har haft Johan 2 ggr som mäklare. Både när vi köpte vårt radhus och när vi sålde den. Det var en självklarhet att vi skulle ha honom igen när vi skulle sälja. Han bryr sig om en, han engagerar sig och visar ett personligt intresse. Såna egenskaper är viktiga för en mäklare tycker vi. Och sen är han alltid glad och positiv. Den bästa mäklaren helt enkelt!! Läs mer

Elin S skrev om Johan Carlsson en del av Mäklarhuset Örebro
    Jag & min sambo köpte en lägenhet i de relativt nybyggda området disponentparken. Mäklaren Johan var väldigt trevlig på visningen och mycket kunnig, han kunde svara på alla frågor och funderingar vi hade. Han var också väldigt snabb & effektiv i hela köpprocessen och gjorde allting otroligt snabbt & smidigt för oss. Superbra! Läs mer

Tomas W skrev om Johan Carlsson en del av Mäklarhuset Örebro
    Tillgänglig och proffsig!

Johan har hjälpt till med flera försäljningar och ställer alltid upp! Läs mer

Tina N skrev om Johan Carlsson en del av Mäklarhuset Örebro
    Johan har varit mycket tillmötesgående, ärlig, tillgänglig och trevlig när han hjälpte oss sälja vårt hus. Han är proffsig, gör det han har sagt atta han ska göra och vi har känt oss trygga under hela försäljningen Läs mer
  • Eva L

2019-10-09

Eva L skrev om Johan Carlsson en del av Mäklarhuset Örebro
    Trevlig och vänlig
    Skötte affären snabbt och effektivt Läs mer

Borgmästargatan 10, 702 25 Örebro