Mäklarhuset Örebro

Borgmästargatan 10, 702 25 Örebro — Visa karta

Med fokus på trygghet och ekonomi lotsar vi på Mäklarhuset dig genom hela bostadsaffären. Vårt kontaktnät här i Örebro är brett och starkt, och till för dig! Vi har även många års erfarenhet av bostadsmarknaden här i området och vi kan Örebro.

För oss är varje uppdrag unikt och oavsett om du ska köpa eller sälja får du en tjänst från oss anpassad för just dig, din bostad och dina behov. Vi lägger stor vikt vid detaljer och strävar inte efter att bli den största mäklarkedjan, vi vill vara marknadens bästa.

Vill du ha en mäklartjänst där ingenting lämnas åt slumpen? Kontakta oss på Mäklarhuset! Vi gör gärna en fri värdering av din bostad eller diskuterar ditt nästa boende här i Örebro.

Läs vad 1255 kunder tycker om Mäklarhuset Örebro

• 2020-10-31

Stefan A skrev om Johan Carlsson en del av Mäklarhuset Örebro
    En mäklare som fixar allt till det bästa Läs mer
  • 2020-10-30

Magnus P skrev om Victoria Kalkan fd. Forell-Groth en del av Mäklarhuset Örebro
    Köpt bostadsrätt och har fått ett proffsigt och serviceinriktad hjälp från Victoria.
    Vi är mycket nöjda med hur allt har gått till. Läs mer
  • 2020-10-30

Annette S skrev om Victoria Kalkan fd. Forell-Groth en del av Mäklarhuset Örebro
    Köpt en bostadsrätt.
    Mäklaren har varit mycket tillmötesgående och har på kort varsel kunnat få till en extra visning.
    Mäklaren har varit kunnig och svarat på alla frågor vi haft. Har levt upp till alla förväntningar vi hade.

Totalt sett en mycket bra upplevelse. Tack Victoria. Läs mer
  • 2020-10-28

Petra S skrev om Sofia Persson en del av Mäklarhuset Örebro
    Jag är supernöjd med mitt val av mäklare, skulle verkligen rekommendera henne till andra som söker mäklare. Hon är positiv, engagerad, lyhörd och kunnig på alla sätt och vis 😊. Läs mer
  • 2020-10-27

Helene P skrev om Sofia Persson en del av Mäklarhuset Örebro
    Professionell i sitt yrkesutövande och hjälpsam där man känner sig trygg som kund att få den hjälpen man önskar i köp av ny bostad. Läs mer
  • 2020-10-27

Patric L skrev om Victoria Kalkan fd. Forell-Groth en del av Mäklarhuset Örebro
    Köpt en bostadsrätt
    Kan bara ge FEM plus till Victoria
    Väldigt hjälpsam o trevlig 😅👌🏻 Läs mer

PER L skrev om Martin Jarhäll en del av Mäklarhuset Örebro
    Martin är en mycket kompetent, tydlig och professionell mäklare. Vi är oerhört nöjda med honom och kan verkligen rekommendera honom alla dagar i veckan. Läs mer

Eleonor S skrev om Fred Rehn Janowicz en del av Mäklarhuset Örebro
    Sålt en BSR. Utmärkt bemött, seriös, ansvarfull och tydlig.
    Ovanstående förväntningar från mig har Fred hanterat försäljningen utöver mina förväntningar.
    Jag kommer att rekommendera honom varmt som en skicklig och inlyssnande mäklare. Läs mer

Jimmy L skrev om Sofia Persson en del av Mäklarhuset Örebro
    Köpt en bostadsrätt
    Hon är väldigt trevlig person Läs mer
  • 2020-10-25

Adin S skrev om Fred Rehn Janowicz en del av Mäklarhuset Örebro
    Jätte kunnig, trevlig och hjälpsam persson. Läs mer
  • 2020-10-25

Maria D skrev om Martin Jarhäll en del av Mäklarhuset Örebro
    Vi har varit väldigt nöjda med Martins bemötande från det första tillfället vi hade kontakt. Han har gett information och återkoppling på ett bra sätt under hela processen. Vi kan verkligen rekommendera Martin. Läs mer
  • 2020-10-24

Pernilla G skrev om Peter Sjölinder en del av Mäklarhuset Örebro
    Vid försäljningen av vårt hus blev vi fantastiskt bemötta och kände direkt stort förtroende för Peter med sin långa erfarenhet, professionalism och omtanke. Och att sedan affären gick otroligt bra bekräftade det bara och även i all kommunikation runtomkring. Så otroligt nöjd, och kommer aldrig ens fundera på att använda någon annan i kommande affärer och rekommenderar Peter varmt till andra. Läs mer
    2020-10-26 Peter S svarar Pernilla G
    Tack snälla Pernilla! alltid kul när mina kunder är nöjda, och extra roligt när affären vart så lyckad!
    Pernilla G gillar detta

Jonas E skrev om Magnus Olofsson en del av Mäklarhuset Örebro
    Villaförsäljning med pappershjälp. Bra bemötande. Läs mer

Sofia F skrev om Magnus Olofsson en del av Mäklarhuset Örebro
    -Köpt villa
    -Mycket trevligt och professionellt
    -Hade inga alls, så han överträffade väl allt
    -Vi fick ett trevligt bemötande vid så väl förhandsvisning som som ordinarie visning för att vi båda skulle kunna ges möjlighet att få se huset innan köp. Under budgivning fick vi goda råd och han besvarade samtliga frågor vi hade. Då affären gick i lås var han även mycket trevlig och tillmötesgående för såväl säljare som oss köpare. Mycket bra! Läs mer

Christian C skrev om Magnus Olofsson en del av Mäklarhuset Örebro
    Jag har sålt 2 st fastigheter med Magnus. Han är professionell och lyhörd. Läs mer
  • 2020-10-21

Malin L skrev om Johan Carlsson en del av Mäklarhuset Örebro
    Johan har sålt vårt parhus i samband med annan bostadsaffär så det behövde gå fort - och det gjorde det!
    Johan är alltid lika trevlig och proffsig. Som säljare känner man sig verkligen trygg och välinformerad. Läs mer
  • 2020-10-20

Jenny S skrev om Magnus Olofsson en del av Mäklarhuset Örebro
    Sålt en bostadsrätt och fick ett otroligt snabbt och proffsigt bemötande. Väldigt nöjd! Läs mer
  • 2020-10-20

Tomas F skrev om Peter Sjölinder en del av Mäklarhuset Örebro
    Sålt ett kedjehus. Peter var snabb med återkoppling och att få huset till marknaden. Då intresset var stort agerade han på det och försäljning före aviserad visning.
    Föredömlig process från första möte till säljprocess och som jag uppfattar seriös återkoppling till samtliga intressenter. Läs mer
    2020-10-20 Peter S svarar Tomas F
    Tack Tomas! det var en trevlig kontakt och hoppas allt blir bra nu!
  • 2020-10-19

Mattias W skrev om Sofia Persson en del av Mäklarhuset Örebro
    Sålde min lägenhet och hon var väldigt bra. Läs mer
  • 2020-10-18

Juliette A skrev om Fred Rehn Janowicz en del av Mäklarhuset Örebro
    I brought a new home in Sweden and Fred was my broker. He was very professional and spoke excellent English, which is good because I do not speak Swedish yet. He explained everything to me about buying a property in Sweden which is very different to buying a property in England. I would definitely recommend him as a broker. Läs mer
  • 2020-10-15

Ashraf G skrev om Victoria Kalkan fd. Forell-Groth en del av Mäklarhuset Örebro
    Hej
    Vi har sålt en lägenhet genom Victoria. Hon är toppen på alla sätt o viss. Hennes bemötande, återkoppling och kometens får högsta betyg av oss. Hon är super duktig. Läs mer
  • 2020-10-13

Branka H skrev om Malin Browall en del av Mäklarhuset Örebro
    Malin är helt fantastisk som mäklare då hon hjälpte mig sälja min bostadsrätt.
    Hon var inkännande i hur jag ville ha det med försäljningen, samt väldigt koncis i hur bostadsmarknaden ser ut idag.
    Hon är ödmjuk, vänlig och har en ett speciellt sätt att bemöta alla i sin närhet.
    Proffsig från början till slut av försäljningen, rekommenderar alla som ska sälja att välja Malin som sin mäklare.
    Jag är oerhört glad över att ha fått all den hjälp jag behövde under hela processen. Läs mer
  • 2020-10-13

Anders E skrev om Sofia Persson en del av Mäklarhuset Örebro
    Vi har köpt en lägenhet av Sofia. Hon är positiv, personlig och hjälpsam utan att vara påträngande. Läs mer

Rafah A skrev om Ella Lövestedt en del av Mäklarhuset Örebro
    Hon varit bra och det var fantastiska bemötandet jag fick av Ella.

mina förväntningar av Ella är att jag fick inte hjälp av min fråga som jag har frågade henne och fick inte rätt telefon nummer till förening och förvaltning som äger huset.

Jag har inte fått fakta om vindförrådet.

Rafah Läs mer

Zanna W skrev om Malin Browall en del av Mäklarhuset Örebro
    Vi använde oss av Malin när vi sålde vår bostadsrätt. Vi upplevde Malin som mycket engagerad, noggrann, trevlig och genuint intresserad. Hon höll oss uppdaterade under hela försäljningsprocessen och lyssnade in och gav råd kring våra önskemål på ett förtroendeingivande sätt. Hon levde verkligen upp till våra förväntningar på en mäklare (och mer därtill). Vi kan varmt rekommendera Malin för andra som går i säljtankar. Läs mer

David B skrev om Martin Jarhäll en del av Mäklarhuset Örebro
    Har haft Martin i både köp och försäljning av bostad.
    Informativ, proffsigt bemötande, bra och snabb återkoppling, han visar att han bryr sig.
    Lägger ner tid på köpare/säljare.

/David Läs mer
  • 2020-10-05

Lars L skrev om Martin Jarhäll en del av Mäklarhuset Örebro
    Vi har sålt vårt hus i Ås. Vi blev bemötta av mäklaren på ett bra sätt. Glad och en positiv inställning vid vårt första mötet med mäklaren. Rundvandringen i huset gick lite för fort så det blev en del fel i annonsen och inför visningen var detta inte ändrat. Planritningen stämde inte. Våra förväntningar av mäklare generellt är att allt blir rätt inför visningen så man som köpare känner igen sig utifrån annons och broschyr.
    Martin har varit lätt att nå och svarat snabbt på våra frågor och önskemål. Fotograferingen var mycket bra och särskilt Kvällsbilderna. Vi är mycket nöjda med ett snabbt och bra arbete som Martin gjort.
    Inger och Lars Läs mer
  • 2020-10-04

Anna E skrev om Ella Lövestedt en del av Mäklarhuset Örebro
    Väldigt trevlig och tillmötesgående. Läs mer
  • 2020-10-02

Frida R skrev om Johan Carlsson en del av Mäklarhuset Örebro
    Johan hjälpte oss när vi köpte vårt drömhus och vi är väldigt nöjda. Alltid ett trevlig bemötande! Läs mer
  • Camilla O

2020-10-02

Camilla O skrev om Peter Sjölinder en del av Mäklarhuset Örebro
    Jag har sålt min sommarstuga.
    Peter är påläst, engagerad och ger ett väldigt trevligt intryck!
    Jag skulle gärna både köpa och sälja bostad genom Peter igen. Läs mer
    Peter S gillar detta
  • 2020-09-29

Lina G skrev om Victoria Kalkan fd. Forell-Groth en del av Mäklarhuset Örebro
    Lyhörd och kunnig mäklare som guidar en på bästa sätt! Läs mer
  • 2020-09-29

Mycket nöjd Läs mer
  • LENA L

2020-09-28

LENA L skrev om Sofia Persson en del av Mäklarhuset Örebro
    Jag är såå nöjd med att jag valde Sofia! Hon är mycket kompetent, effektiv, engagerad och och trevlig på ett
    förtroendeingivande sätt. Hon höll mig konstant uppdaterad och var väldigt tillmötesgående med att visa lägenheten när det passade spekulanterna bäst. Rekommenderar henne alla dagar i veckan! Läs mer
  • 2020-09-22

Rustan J skrev om Fred Rehn Janowicz en del av Mäklarhuset Örebro
    Bostadsrätt i Kumla.
    Mycket trevlig och vänlig bara bra och hjälpsam, rekomenderas!

Rustan o Anna Karin Läs mer
  • 2020-09-20

Anna Karin E skrev om Fred Rehn Janowicz en del av Mäklarhuset Örebro
    Köpt bostadsrätt i Kumla. Mycket bra bemötande, trevlig och vänlig. Bra kontakt hela vägen. Tydlig och bra information om bostaden.

Bara bra och trevligt, rekommenderas.

Vänliga hälsningar Rustan och Anna-Karin Läs mer
  • Edin M

2020-09-15

Edin M skrev om Fred Rehn Janowicz en del av Mäklarhuset Örebro
    Vi har precis sålt vår lägenhet och köpt hus. Fred är en mycket proffsig och ambitiös mäklare som gjorde ett grymt bra jobb genom hela processen. Han höll oss uppdaterade hela tiden och var lätt åtkomlig vid frågor/funderingar. Lugn och tillmötesgående, rekommenderas verkligen om du går i sälj- eller köptankar. Läs mer
  • 2020-09-13

Nurfeta M skrev om Fred Rehn Janowicz en del av Mäklarhuset Örebro
    Vi har nyligen köpt hus och därav sålt vår lägenhet. Mäklaren, Fred Janowicz, var väldigt engagerad och närvarande genom hela processen. Han visade mycket kompetens och tillit vilket gjorde oss mycket nöjda och trygga.
    Mycket bra mäklare, vi är glada och tacksamma att vi valde Fred. Kan starkt rekommenderas, toppmäklare! Läs mer
  • 2020-09-13

Peter P skrev om Victoria Kalkan fd. Forell-Groth en del av Mäklarhuset Örebro
    Radhus
    Väldigt bra, hon guida en genom köpet.
    Framförallt var hon JÄMT tillgänglig på telefonen, vilket jag kanske tyvärr utnyttja lite väl mycket. Läs mer
  • 2020-09-12

Annica J skrev om Fred Rehn Janowicz en del av Mäklarhuset Örebro
    Köpt lägenhet. Mycket bra bemötande, Smidigt. Läs mer
  • 2020-09-11

Lenny F skrev om Victoria Kalkan fd. Forell-Groth en del av Mäklarhuset Örebro
    Rekommenderas starkt!
    Allt flöt på från början till slut, lyhörd och tillgänglig under hela säljprocessen.
    Victoria levde verkligen upp till våra förväntningar. Läs mer
  • 2020-09-11

Mattias D skrev om Victoria Kalkan fd. Forell-Groth en del av Mäklarhuset Örebro
    Sålde en lägenhet via Victoria. Hon hade bra kommunikation genom processen så att jag hela tiden var uppdaterad om vad som hände. Victoria hade alltid ett glatt och trevligt bemötande. Rekommenderas varmt. Läs mer
  • 2020-09-09

Bo P skrev om Fred Rehn Janowicz en del av Mäklarhuset Örebro
    Vi är väldigt nöjda med att ha anlitat Fred vid försäljningen av vårt 1½-plans hus.
    Han levde upp till alla våra förväntningar. Han har varit informativ, tydlig och lättillgänglig. Hållit oss informerade genom hela processen och skött allt på ett snabbt och smidigt sätt. Vi rekommenderar honom varmt till alla som vill ha en mäklare utöver det vanliga.
    Tack från Britt-Marie och Bosse Läs mer
  • 2020-09-09

Britt-marie P skrev om Fred Rehn Janowicz en del av Mäklarhuset Örebro
    Tack från Britt-Marie och Bosse Läs mer
  • 2020-09-07

Sebastian T skrev om Ella Lövestedt en del av Mäklarhuset Örebro
    Sålde min lägenhet. Ella var professionell genom hela försäljningsprocessen. Hon är engagerad, lyhörd och förtroendeingivande! Jag kan starkt rekommendera att sälja med henne! Läs mer
  • 2020-08-31

Sophie B skrev om Victoria Kalkan fd. Forell-Groth en del av Mäklarhuset Örebro
    Victoria sålde en etta i Sörbyängen åt mig. Det fungerade smidigt för det mesta även om det blev en del missförstånd mellan oss. Ibland gjorde Victoria slarvfel, som när jag önskade några ändringar i annonsen och hon sedan skickade tillbaka med samma stavfel som tidigare. Någonting jag tyckte om var när Victoria var uppriktig med mig om vad hon trodde kring försäljningen och prissättning. Läs mer
  • 2020-08-25

Weam A skrev om Fred Rehn Janowicz en del av Mäklarhuset Örebro
    en sommar stugan
    fin och respekt sätt Läs mer
  • 2020-08-25

Malin K skrev om Victoria Kalkan fd. Forell-Groth en del av Mäklarhuset Örebro
    Jag har nu köpt min första egen bostadsrätt och uppskattade då Victoria väldigt mycket, hon till skillnad från flertal andra mäklare såg mig och inte min föräldrar. Hon höll ständigt kontakten med mig och nedvärderade inte min möjlighet att kunna betala för mig. Jag kände att hon tog mig på allvar och var tydlig med att informera mig om vad det var som gällde och inte enbart mina föräldrar. Läs mer
  • Mikaela A

2020-08-24

Mikaela A skrev om Fred Rehn Janowicz en del av Mäklarhuset Örebro
    Fritidshus! Mäklaren var väldigt öppen och bemötandet var bra. Snabb kontakt och snabb affär! Läs mer
  • 2020-08-23

Eva W skrev om Fred Rehn Janowicz en del av Mäklarhuset Örebro
    Mycket bra och fint bemötande. Klar och tydlig i allt som är viktigt Läs mer
  • 2020-08-22

Ahmed A skrev om Fred Rehn Janowicz en del av Mäklarhuset Örebro
    Jag har köpt ett hus, Fred, han var faktiskt bästa mäklaren vi har träffat under den köp period. Fred är en trevlig och hjälpsam mäklaren.
    Tack för all hjälp Fred! Läs mer

Borgmästargatan 10, 702 25 Örebro

Tjänsteföretag lever på sitt goda ryckte