Alla kategorier Mäklare Örebro Örebro Mäklarhuset Mäklarhuset Örebro

Mäklarhuset Örebro

Borgmästargatan 10, 702 25 Örebro — Visa karta

Med fokus på trygghet och ekonomi lotsar vi på Mäklarhuset dig genom hela bostadsaffären. Vårt kontaktnät här i Örebro är brett och starkt, och till för dig! Vi har även många års erfarenhet av bostadsmarknaden här i området och vi kan Örebro.

För oss är varje uppdrag unikt och oavsett om du ska köpa eller sälja får du en tjänst från oss anpassad för just dig, din bostad och dina behov. Vi lägger stor vikt vid detaljer och strävar inte efter att bli den största mäklarkedjan, vi vill vara marknadens bästa.

Vill du ha en mäklartjänst där ingenting lämnas åt slumpen? Kontakta oss på Mäklarhuset! Vi gör gärna en fri värdering av din bostad eller diskuterar ditt nästa boende här i Örebro.

Läs vad 891 kunder tycker om Mäklarhuset Örebro

• 2019-03-19

Anna A skrev om Ella Lövestedt en del av Mäklarhuset Örebro
    Köpte ett kjedjehus byggt 1967. Vi är mycket nöjda med Ellas bemötande. Hon var lugn, saklig, ärlig, lätt att få tag på. Läs mer
  • 2019-03-18

Ingela H skrev om Johan Carlsson en del av Mäklarhuset Örebro
    Johan Carlsson är alltid vårt första val om vi behöver hjälp med försäljning eller rådgivning. Han ställer alltid upp även om det är frågor där han inte har del av försäljning eller annan vinning.
    Jag rekommenderar honom till släkt och vänner när det är husförsäljningar på gång och hittills har jag inte hört någon som varit besviken.
    Han har sålt vårat hus i Kumla, svärmors bostadsrätt samt vår lilla sommarstuga i Åmmeberg.

Nu väntar jag bara på att han ska göra en bra försäljning på vår andra sommarstuga i Åmmeberg.

Johan är glad, trevlig och förtroendeingivande men samtidigt väldigt proffsig.
    Han är vår nummer 1 mäklare alla dagar i veckan. Läs mer

Erik G skrev om Ella Lövestedt en del av Mäklarhuset Örebro
    Allt var klockrent! Ella får 10/10! Kunde inte vara nöjdare! Läs mer
    Ella L gillar detta

Hans F skrev om Ella Lövestedt en del av Mäklarhuset Örebro
    2, köpt lägenhet 3, kunnigt,. 4, trivsam lgh 5, proffsig, 6 personligt anpassad information Läs mer

Inger S skrev om Martin Jarhäll en del av Mäklarhuset Örebro
    En mycket angenäm bekantskap! Trevlig, kunnig & kompetent i kombination med en skön humor! Super! Läs mer
  • 2019-03-16

Eva S skrev om Martin Jarhäll en del av Mäklarhuset Örebro
    Sålt hus. Jättenöjd med mäklaren, allt gick enkelt och bra. Han skötte ”pappershanteringen” på bästa sätt och vi fick bra information. Därtill bra råd och trevligt bemötande. Har inget övrigt att önska. Skulle gärna vända mig till Martin igen om det blir aktuellt med nya fastighetsaffärer. Läs mer
  • 2019-03-16

Per S skrev om Martin Jarhäll en del av Mäklarhuset Örebro
    Sålt hus i Svennevad

Martin levde upp till de förväntningar jag hade
    MVH
    Per Läs mer
  • 2019-03-15

Charlotte S skrev om Ella Lövestedt en del av Mäklarhuset Örebro
    Köpt bostadsrätt. Hon visste inte så mycket om bostaden, tex att den hade gästrum och gem. bastu. Annars mycket tillmötesgående, trevlig pch kunnig för övrigt. Läs mer
  • 2019-02-24

Evelina Eriksson skrev om Mäklarhuset Örebro
    Jag har praktiserat hos Sofia och är verkligen jätte nöjd och glad över den möjligheten. Är också super imponerad av Sofia, en så otroligt duktig och engagerad mäklare. Kan starkt rekomendera henne! Läs mer
  • Camilla O

2019-02-19

Camilla O skrev om Sofia Persson en del av Mäklarhuset Örebro
    Absolut toppklass! Mycket kompetent, trevlig och erfaren. Pigg och glad och precis lagom säljande. Jag kan varmt rekommendera Sofia! 😊👍🏻 Läs mer
  • Boris K

2019-02-18

Boris K skrev om Sofia Persson en del av Mäklarhuset Örebro
    Trevlig! Vänligt bemötande. Kände mig nöjd. Läs mer
  • Klas W

2019-02-15

Klas W skrev om Johan Carlsson en del av Mäklarhuset Örebro
    Sommarbostad
    Mycket lugn och saklig Läs mer

Susanne S skrev om Fred Rehn Janowicz en del av Mäklarhuset Örebro
    Mycket nöjd med Fred under försäljningen av huset. Tydlig, engagerad, uppmärksam och lättillgänglig. Jag som säljare kände mig trygg med att han gjorde vad han kunde och att allt var som det skulle. Gav bra råd. Skulle vända mig direkt till honom igen om behovet fanns. Rekommenderar gärna! Läs mer
    Fred J gillar detta

Darijan V skrev om Victoria Forell-Groth en del av Mäklarhuset Örebro
    Victoria sålde vår lägenhet på Sörbyängen Karlsdalsallen 38.
    Vi bokade in en värdering och fick direkt förtroende och professionell handledning.

Oerhört duktig lyhörd och återkopplar oavsett bud. Vi fick bra service och lägenheten såld snabbt

Vill du ha en pålitlig, professionell, prisvärd mäklare rekomenderar vi Victoria alla dagar

Super nöjda
    10/10 stjärnor Läs mer

Per G skrev om Sofia Persson en del av Mäklarhuset Örebro
    Sålt bostadsrätt, hon hade koll på marknaden, kontakter med ev. Köpare. Kunnig, personlig, trevlig och säker. Förtroende ingivande, mycket duktig på sitt arbetet Läs mer
  • Fatai K

2019-02-14

Fatai K skrev om Fred Rehn Janowicz en del av Mäklarhuset Örebro
    Duktig på jobbet och trevlig mot kunder Läs mer
    Fred J gillar detta
  • 2019-02-13

Alexander F skrev om Victoria Forell-Groth en del av Mäklarhuset Örebro
    Jag och min Sambo köpte en lägenhet på Förrådsgatan 12 som Victoria sålde, vi vart väldigt bra bemötta utav henne.

Vi hade egentligen inte så många förväntningar men när vi väl hade några frågor så fick vi hjälp direkt utav henne.

Allt var bra, har ingenting att anmärka något negativt på. Läs mer
  • 2019-02-12

Ulla Britta T skrev om Victoria Forell-Groth en del av Mäklarhuset Örebro
    Hej .Träffade Viktoria på en annan visning och fick genast förtroende för henne . Hon erbjöd sig att komma och göra en gratis värdering av mitt hus som var en bostadsrätt i HSB .då min man dog under våren 2018 blev jag tvingen att sälja och tog under hösten kontakt med Viktoria som har hjälpt mig med försäljningen . Viktoria har variit en trygghet för mig . Har hjälp mig och informerat mig om allt jag behöver veta och kunna . Jag har hela tiden kunna ringa till henne och fått bra återkoppling och fått råd och stöd .och får fortfarande hjälp . Viktoria har med sitt öppna och glada sätt gjort att man litar på henne och känner förtroende för henne . Hon gör ett bra jobb och jag är mycket nöjd med att jag valde henne som min mäklare . Allt blev mycket bra .önskar henne lycka till i framtiden . Mvh Ulla Thörn Läs mer
  • 2019-02-12

Sven R skrev om Sofia Persson en del av Mäklarhuset Örebro
    Köpare till bostadsrätt
    mycket trevligt bemötande
    Skulle gärna anlita Sofia om jag säljer min lgh Läs mer
  • Anna K

2019-01-29

Anna K skrev om Sofia Persson en del av Mäklarhuset Örebro
    Sofia har varit oerhört hjälpsam och trevlig hela vägen. Hon har dessutom varit mycket tillgänglig och omtänksam. Det har varit en fröjd att ha henne som mäklare! Läs mer
  • 2019-01-28

Frida Hallmén skrev om Mäklarhuset Örebro
    Victoria är en fantastiskt duktig och kunnig mäklare! Hon är lyhörd, hjälpsam och hon ser alltid till att alla parter ska vara nöjda. Hon finns alltid nära till hands om man undrar över något eller behöver få kontakt. Med värme och glädje ser hon till att affären blir så bra som möjligt för alla inblandade. Kan varmt rekommendera Victoria som mäklare! Läs mer
  • Fanny S

2019-01-14

Fanny S skrev om Sofia Persson en del av Mäklarhuset Örebro
    Sofia sålde vår bostadsrätt och vi är väldigt nöjda med hur hon hanterade hela processen, det kändes tryggt hela vägen. Snabb respons, noggranhet och ett stort engagemang! Rekommenderas varmt! Läs mer

Göran E skrev om Sofia Persson en del av Mäklarhuset Örebro
    Sålt radhus. Trevligt och glatt bemötande. Ordning och reda. Hade dock förväntat mig att hon skulle fått spekulanterna att bättre förstå mervärdet med det aktuella objektet. Ett liknande objekt gick direkt efteråt för 0,5 MSEK över priset för vårt objekt. Läs mer
    2019-01-14 Sofia P svarar Göran E
    Hej Göran! Tack för ditt omdöme! Det är inte helt ovanligt att säljare och köpare har olika bild av ett objekt och att de värderar det olika. Här har samma personer tittat på båda radhusen och uppfattat skillnader som även avspeglar sig i slutpriserna.

Jani R skrev om Sofia Persson en del av Mäklarhuset Örebro
    Vi köpte radhus genom Sofia och fick ett fantastisk bemötande.
    Allting gick väldigt smidigt och krångelfritt. Läs mer

Erik S skrev om Sofia Persson en del av Mäklarhuset Örebro
    Vi har Såld en lgh i Örebro

Riktigt trevliga mäklaren

Mycket seriöst mäklaren och trevligt Läs mer
  • Rahi A

2019-01-09

Rahi A skrev om Victoria Forell-Groth en del av Mäklarhuset Örebro
    Victoria sålde en lägenhet åt mig. Superbra att ha och göra med. Alltid tillgänglig och gjorde verkligen sitt yttersta för kunden. Kan varmt rekommenderas!!! Läs mer

Asim K skrev om Sofia Persson en del av Mäklarhuset Örebro
    Köpt en bostadsrätt. Blev mycket bra bemöt utav mäklaren, trevligt och hjälpsam. En bra mäklare som tar väl hand om sina kunder och hjälper de genom hela processen. Läs mer

Anette E skrev om Ella Lövestedt en del av Mäklarhuset Örebro
    Har köpt en bostadsrätt.
    Kan inte komma på något annat sätt att bli bemött på. Vänlig, hjälpsam, kunnig och lätt att få kontakt med vid frågor mm.
    Hon levde upp till mina förväntningar till fullo.
    Kommer att rekomendera henne till vänner eller själv välja henne som mäklare om jag ska sälja i framtiden Läs mer
    Ella L gillar detta

Tijana T skrev om Sofia Persson en del av Mäklarhuset Örebro
    Med sin lyhördhet och uppmärksamhet hjälpte oss Sofia hitta vårat nya radhus.
    Stödet slutade inte vid påskriften. Läs mer

Annika N skrev om Fred Rehn Janowicz en del av Mäklarhuset Örebro
    När vi skulle sälja vårt radhus anlitade vi Fred.
    Fred är otroligt kunnig och ödmjuk.
    Från att vi lämnade uppdraget till Fred och huset var sålt var det inga bekymmer, bra återkoppling hela tiden. Läs mer

Ida M skrev om Magnus Olofsson en del av Mäklarhuset Örebro
    Köpte en bostadsrätt genom Magnus och blev väl omhändertagen från första stund. Trevlig, kunnig, och mycket serviceinriktad. Kan varmt rekommendera Magnus som mäklare för din kommande bostadsaffär. Läs mer
  • Sören L

2019-01-08

Sören L skrev om Victoria Forell-Groth en del av Mäklarhuset Örebro
    Vi har sålt en bostadsrätt i Örebro (Rynningeåsen) med hjälp av värdens bästa mäklare.
    Vi blev mycket väl omhändertagna och mäklaren lyssnade på oss och förklarade samt återkopplade / informerade oss under hela processen från första mötet till att försäljningen var klar.
    Våra förväntningar infriades med råge.

Sammanfattningsvis kan vi varmt rekommendera Viktoria Forell-Groth och Mäklarhuset att ta hand om försäljningar och köp.
    Att Mäklaren dessutom är en fantastik trevlig personlighet är ytterligare ett plus.. Läs mer

Carina B skrev om Victoria Forell-Groth en del av Mäklarhuset Örebro
    Victoria är en glad och varm tjej som är jätteduktig på det hon gör.
    Det kändes så bra att just hon skulle vara den som visade vår lägenhet vid första mötet. Läs mer
  • Veronica A

2018-12-20

Veronica A skrev om Fred Rehn Janowicz en del av Mäklarhuset Örebro
    Köpt ett lite äldre hus byggt -1946.

Upplever Fred som en mycket trevlig mäklare som kan sin sak. Ordningsam och bemötte oss köpare på ett mycket vänligt sätt.

Helt klart en av de trevligaste mäklarna jag träffat på. Läs mer
  • Gabriel G

2018-12-14

Gabriel G skrev om Magnus Olofsson en del av Mäklarhuset Örebro
    Fantastisk bra mäklare!! Magnus är en mäklare att lita på ! Läs mer
  • 2018-12-14

Carin M skrev om Fred Rehn Janowicz en del av Mäklarhuset Örebro
    Vi anlitade Fred att sälja vår villa och är verkligen jättenöjda med hans insats. Han är entusiastisk, engagerad och har varit ett stort stöd under hela processen. Alltid lätt att nå och har hela tiden hållt oss uppdaterade. Känns väldigt trygg i sin kompetens och agerat proffesionellt och målinriktat. Läs mer
  • 2018-12-14

Joanna S skrev om Victoria Forell-Groth en del av Mäklarhuset Örebro
    Sålt vår lägenhet i Örebro. Blev bemötta alldeles utmärkt och kände oss trygga i att Victoria hade koll på allt. Läs mer

Merit A skrev om Martin Jarhäll en del av Mäklarhuset Örebro
    Sålt en gård
    En trevlig , sympatisk, ödmjuk trygg mäklare.
    Lätt att prata med och förstående
    Jag hade inga förväntningar för jag var i en jobbig situation
    Jag skulle anlita honom igen o även rekomendera honom till andra.
    En otrolig bra mäklare, var rädd om honom Läs mer
  • Solveig W

2018-12-12

Solveig W skrev om Johan Carlsson en del av Mäklarhuset Örebro
    Sålt fritidshus
    Blev mycket väl omhändertagen av mäklaren. Han återkopplade snabbt och besvarade alltid alla frågor samt förklarade för- och nackdelar med olika alternativ. Mycket punktlig. Vänlig och trevlig! Vi kommer gärna att anlita honom igen. Läs mer

Cecilia L skrev om Victoria Forell-Groth en del av Mäklarhuset Örebro
    Superfantastisk mäklare som fick mig att köpa min drömlägenhet! Läs mer

Nils Åke W skrev om Malin Browall en del av Mäklarhuset Örebro
    Blir lite tjatigt. Har svarat för en månad sedan i det uppföljningsverktyg som användes då. Har även fått ett telefonsamtal där jag förklarade samma sak. Jag har svarade att jag var nöjd. Nilsåke son Pär Läs mer
    2018-12-12 Malin B svarar Nils Åke W
    Tack Pär, jag håller med dig, har förstått att det skickas utvärderingar från flera håll där mäklaren ska bli bedömd. Jag har tagit del av era fina betyg tidigare, tack för det :).
  • 2018-12-11

Aikaterini B skrev om Peter Sjölinder en del av Mäklarhuset Örebro
    Peter har varit stöd för oss båda vid köp och sälj av vårt hus. Professionell bemötande och hjälp med en gedigen kunskap av marknaden. Läs mer
  • 2018-12-11

Mohammad S skrev om Victoria Forell-Groth en del av Mäklarhuset Örebro
    Victoria hjälpte mig att sälja en lägenhet. Hon är en väldigt erfaren mäklare och vet precis had hon håller på med. Hon är väldigt genuin med sitt arbete och jobbar från hjärtat. Det märks att hon verkligen älskar sitt jobb och att hon bryr sig om att alla parter ska bli nöjda med affären. Jag rekommender henne starkt. Läs mer

Mikael A skrev om Martin Jarhäll en del av Mäklarhuset Örebro
    Vi köpte ett hus via Martin och tyckte att han var superbra, så det föll sig naturligt att anlita honom vid försäljningen av vårat befintliga hus. Inget att klaga på, grymt bra mäklare med mycket kunskap. Läs mer

Sofia K skrev om Johan Carlsson en del av Mäklarhuset Örebro
    Super nöjd med Johan!
    Han har hjälpt oss med att både köpa samt sälja hus.
    Mycket engagerad samt ödmjuk - uppskattas massor! Läs mer

Håkan P skrev om Martin Jarhäll en del av Mäklarhuset Örebro
    Sålt villa i Marieberg!
    Kunnig och seriöst bemött av Martin, kände att jag fick förtroende till honom.
    Uppfyllde mina förväntningar för en bra försäljning av huset.
    Väldigt nöjd med Mäklarhuset. Läs mer

Linnéa W skrev om Sofia Persson en del av Mäklarhuset Örebro
    Fint bemötande av Sofie, snabbt och smidigt.
    Sofie är en trevlig, snäll och duktig mäklare som jag varmt kan rekommendera till andra dom ska köpa och sälja i Örebro. Läs mer

Conny L skrev om Magnus Olofsson en del av Mäklarhuset Örebro
    Magnus är en toppen mäklare som jag/vi verkligen kan rek. Läs mer

Emma V skrev om Malin Browall en del av Mäklarhuset Örebro
    Köpt bostadsrätt, lägenhet. Blivit bemött vänligt och professionellt. Läs mer

Niklas F skrev om Malin Browall en del av Mäklarhuset Örebro
    Malin hjälpte mig att sälja en bostadsrätt. Trots sval marknad så lyckades hon få fram en köpare som ledde till en snabb och smidig affär.

5 av 5! :) Läs mer

Borgmästargatan 10, 702 25 Örebro