Mäklarhuset Örebro

Mäklarhuset Örebro

Med fokus på trygghet och ekonomi lotsar vi på Mäklarhuset dig genom hela bostadsaffären. Vårt kontaktnät här i Örebro är brett och starkt, och till för dig! Vi har även många års erfarenhet av bostadsmarknaden här i området och vi kan Örebro.

För oss är varje uppdrag unikt och oavsett om du ska köpa eller sälja får du en tjänst från oss anpassad för just dig, din bostad och dina behov. Vi lägger stor vikt vid detaljer och strävar inte efter att bli den största mäklarkedjan, vi vill vara marknadens bästa.

Vill du ha en mäklartjänst där ingenting lämnas åt slumpen? Kontakta oss på Mäklarhuset! Vi gör gärna en fri värdering av din bostad eller diskuterar ditt nästa boende här i Örebro.

Läs vad 1593 kunder tycker om Mäklarhuset Örebro 2

• sålde sin lägenhet med hjälp av Fred Rehn Janowicz en del av Mäklarhuset Örebro
    • Almby/Näsby
    2022-01-14
    Fred är trygg kunnig tillgänglig och trevlig. Rakt igenom ett proffsigt omhändertagande.
  • köpte sitt hus med hjälp av Johan Carlsson en del av Mäklarhuset Örebro
    • Västra Oxhagen
    2022-01-04
    Kompetent
    Hjälpsam
    Pålitlig

Johan är en mycket kompetent, pålitlig och alltid vänlig och hjälpsam mäklare.
    2022-01-03
    Ella har varit trevlig o tillmötesgående under hela processen av försäljningen av vår lägenhet! Väldigt nöjda överlag!
  • köpte sitt hus med hjälp av Peter Sjölinder en del av Mäklarhuset Örebro
    • Adolfsberg
    2022-01-03
    Fint bemötande! Känns otroligt viktigt i den här typen av stora köpprocesser.
  • skrev om Sofia Persson en del av Mäklarhuset Örebro
    2022-01-03
    Kan varmt rekommendera Sofia. Hon har ett mycket trevligt och positivt bemötande. Känns mycket kunnig och erfaren. Gav goda råd inför fotograferingen, var lättillgänglig och gav snabb återkoppling genom hela försäljningen.
    Kommer absolut att anlita Sofia vid framtida försäljning.
    Säljare på Karlsgatan 32S
    Hej Ann! God fortsättning! Tack snälla för att du tog dig tid att lämna omdöme om mig. Jag uppskattar det verkligen! Sofia Persson
    2022-01-03
    Ella hade ett trevligt bemötande och har skött vår försöljning proffsigt
  • köpte sitt hus med hjälp av Fred Rehn Janowicz en del av Mäklarhuset Örebro
    • Vintrosa
    2022-01-02
    Skit bra mäklare, supertrevlig och grym på service
  • köpte sitt hus med hjälp av Magnus Olofsson en del av Mäklarhuset Örebro
    • Hasselfors
    2021-12-26
    Trevligt bemött, erfaren i yrket. Van att göra då kunder känner sig välkomna. Det är bra att ni hjälper till för svårt drabbade barnen. Gillar starkt!
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Malin Browall en del av Mäklarhuset Örebro
    2021-12-25
    Proffesionellt bemötande, kompetent och vänlig och hjälpsam så både säljare och köpare så långt det är möjligt är nöjda
    2021-12-25
    Vi har fått väldigt bra bemötande. Hon var flexibel med visningstid som var av stor hjälp. Bra information vid påskrivning av avtal.
  • köpte sitt hus med hjälp av Magnus Olofsson en del av Mäklarhuset Örebro
    • Hasselfors
    2021-12-24
    Mäklaren är jättetrevligt och mycket profesionellt..vi tacksam för att han hjälpa oss med huset..Gud jul

Mvh Mary och Denny
    • Väster Park
    2021-12-22
    Vi fick ett fantastiskt, öppet och varmt bemötande av Sofia, det var en så stor skillnad med hur vi var bemött av andra mäklare från andra fastighetsbolag. Hon anpassade visningen av lägenheten till oss eftersom vi inte hade möjlighet att komma på öppenvisningen, och när vi kom fram gav hon oss gott om tid att titta runt, svarade på ett klart och tydligt sätt på alla våra frågor och var väldigt trevlig och omtänksam. Hon är också fantastiskt med barn och vår 8 årig son var väldigt förtjust i henne, speciell eftersom han kunde prata om Pokémon med henne! När vi hade köpt bostaden och skulle skriva på alla dokument fick vi återigen ett väldigt fint bemötande av Sofia och hela processen gick smidig och med positiv stämning. Sofia är en glädjespridare och verkligen ett tillskott för Mäklarhuset! Vi tackar henne så mycket för all hjälp och vänlighet hon har visat oss.

Med vänliga hälsningar,

Edith Barlow och Carl Pontén med familj.
    Hej gänget! Ni anar inte hur glad jag blir över era fina ord. Tack så hemskt mycket! Att jobba med försäljning av bostäder är fantastiskt roligt, men att träffa olika människor är ännu roligare. Ni är riktiga energispridare själva, hela familjen!

Och vi Pokemontränare måste ju hålla ihop! ;)
    Sofia Persson
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Mäklarhuset Örebro
    • Centralt norr
    2021-12-22
    Bra information genom hela försäljningen. Mäklaren fick mig känna mig trygg och lugn
  • sålde sitt hus med hjälp av Malin Browall en del av Mäklarhuset Örebro
    • Nya Hjärsta
    Proffsig och affärsmässig. Duktig säljare
  • Karin D
    sålde sitt hus med hjälp av Malin Browall en del av Mäklarhuset Örebro
    • Nya Hjärsta
    2021-12-21
    Förtroendet lugnet och sin positiva inställning att vilja hjälpa oss att sälja till ett så bra pris som möjligt.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Magnus Olofsson en del av Mäklarhuset Örebro
    • Centralt / Öster
    2021-12-20
    Bra och trevlig mäklare som håller en uppdaterad under hela processen. Tillgänglig.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Magnus Olofsson en del av Mäklarhuset Örebro
    • Centralt / Öster
    2021-12-19
    Magnus var bra lyhörd och professionell⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️ V. V. V. V.
    2021-12-18
    Blev väldigt väl bemött. Sofia är väldigt glad, trevlig och hjälpsam. Hon var påläst och hade svar på alla våra frågor.
    Hej Ida! Tack snälla för att du tog dig tid att lämna ett omdöme om mig. Jag tror, och hoppas, att du kommer att stortrivas i den här oerhört fina lägenheten! Det är inte utan att man blir lite avundsjuk med tanke på den fantastiska klädkammaren...(!) ;) Sofia Persson
    2021-12-14
    Kan absolut rekommendera Sofia! Hon är proffsig, har ett varmt bemötande och är full av energi. Kände mig trygg genom hela processen då Sofia agerade snabbt efter mina önskemål, gav mig goda råd, var lättillgänglig och var exemplariskt bra på att hålla mig uppdaterad!
    Hej Erika! Tack snälla du för att du tog dig tid att lämna ett omdöme och tack för de fina orden! Det är alltid roligt att jobba med försäljningar där säljaren själv är engagerad. Det blir ett bra teamwork på det sättet! Sofia Persson
    • Kumla
    2021-12-14
    Fred är en jättetrevlig mäklare med gott bemötande. Han svarade på alla våra frågor, var snabb med återkoppling och det var otroligt enkelt och smidigt att sälja vårt hus med honom som mäklare. Vi kommer definitivt använda oss av Fred igen. En toppen mäklare!
    • Kumla
    2021-12-10
    Fred hade ett väldigt trevligt bemötande, var väldigt enkel att jobba med och var snabb i responsen.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Ella Lövestedt en del av Mäklarhuset Örebro
    2021-12-07
    Jätte härlig mäklare som alltid var tillgänglig när man behövde hennes hjälp
  • sålde en tomt med hjälp av Fred Rehn Janowicz en del av Mäklarhuset Örebro
    • Ervalla
    2021-12-07
    Ärligt, trevligt, hjälpsam och noggrann.
    2021-12-04
    Fred gav mig ett trevligt och ett professionellt intryck. Lätt att kommunicera med och gjorde ett väldigt bra jobb. Jag är riktigt nöjd.
  • sålde sitt hus med hjälp av Peter Sjölinder en del av Mäklarhuset Örebro
    2021-12-02
    Peter var otroligt fin i sitt bemötande av oss vilket medförde att vi snabbt blev trygga med honom. Han kände snabbt in vilka vi var och var lagom personlig.
    Vi upplevde att han var kunnig och kände till området vilket vi såg som en fördel. Han var noga med att vi var med i gången av försäljningen, gav en realistisk värdering av huset och vad vi kunde förvänta oss att landa i försäljningen.
    Under hela resan har Peter varit mycket noga med informationen till oss. Han har lyssnat in våra åsikter och önskemål och jobbat vidare utifrån det.
    Kommer rekommendera honom!!!
    2021-12-02
    Ella har under hela försäljningsprocessen varit väldigt professionell, tillgänglig och haft ett trevlig bemötande. Jag rekommenderar starkt att ni anlitar Ella för att sälja er bostad.
  • sålde sin stuga med hjälp av Fred Rehn Janowicz en del av Mäklarhuset Örebro
    • Gropvik
    2021-12-02
    Allting gick snabbt och smidigt. Jag var alltid uppdaterad och trevligt bemött. Rekommenderar Fred starkt.
    2021-12-01
    Mycket proffsigt bemötande! Vi fick snabba uppdateringar, goda råd och upplevde ett mycket positivt samspel genom hela processen.
    Hej Emilia! Tack snälla du för att du lämnar ett omdöme om mig, det uppskattas enormt! Det är skönt att det blev ett fint avslut med den här jättefina lägenheten för dig :) Sofia Persson
    2021-12-01
    Väldigt professionellt och trevligt bemötande. Jag hade förstås höga förväntningar också. Sofia var väldigt informativ (via mail och telefon), bra på uppföljning, snabb att agera (fotografering, annons på hemnet, visning), super bra annons både skriftligt och foton på Hemnet. Väldigt positiv upplevelse, rekommenderar varmt Mäklarhuset och Sofia Persson.
    Hej Erja & co! Tack snälla för de fina orden och omdömet från dig/er! Det är väldigt roligt med ett samarbete där jag känner att vi kompletterar varandra så bra och där ni som säljare också lägger ner tid och engagemang på er försäljning. Det kan inte bli annat än lyckat! Sofia Persson
    2021-12-01
    En otroligt vänlig, kompetent och serviceminded mäklare. Bemötandet har varit mycket gott, och vi har fått all hjälp vi har kunnat önska. Mäklaren har varit lätt att få kontakt med, och även återkopplat snabbt.

En sammanfattning skulle kunna vara snabbt, effektivt, proffesionellt, tryggt och trevligt. Rekommenderas mycket varmt.
    Hej Carin - och tack för igår! Jag berättade för säljaren, efter att vi hade träffats igår, hur otroligt häftigt det är att få vara med i försäljningar och möten med människor varje dag. Jag tror, och hoppas, att den här lägenheten blir alldeles perfekt för er! Tack snälla för att du tog dig tid att skriva några ord som ett omdöme om mig, jag uppskattar det verkligen, Sofia Persson
    2021-11-30
    Med ett trevligt och förtroendeingivande bemötande lyckades Fred bemöta samtliga av de förväntningar jag hade på försäljningen av min bostad. Fred lyckades få en utdragen process fylld av höga krav, från mig som säljare, att kännas okomplicerad och smidig!
    En mäklare jag varmt rekommenderar till alla som är ute efter att sälja sin bostad!
    • Pråmkajen
    2021-11-29
    Väldigt trevlig och kunnig. Alla frågor som vi hade vid visningen och mötet vid kontoret fick vi svar på. Rekommenderar Sofia Persson med högsta betyg.
    Hej Ann! Tack snälla för att du/ni har tagit er tid att lämna ett omdöme om mig. Jag tror, och hoppas, att ni kommer att stortrivas vid vår lilla småbåtshamn! Sofia Persson
    • Pråmkajen
    2021-11-29
    Sofia har en mycket bra, lung och trevlig bemötande. Det jag gillade hos henne var att hon är en lojal o ärligt människa som jag kunde lita på.
    Hon tog sig tid o förklarade allt om hur det ska bli och hur det kommer att vara.
    Jag är mycket nöjd med henne. Hon är en engel så rar o varm person. Hon för många hjärta /stjärnor från mig. Tack till henne.
    Hej Milan! Tack snälla rara du för att du tar dig tid att lämna så fina ord/omdöme om mig. Det värmer i hjärtat och jag uppskattar det enormt mycket! Sofia Persson
    • Disponentparken
    2021-11-28
    Väldigt lättillgänglig, behjälplig och energisk person. Passade mig bra!
    Tack snälla Josefin för att du tar dig tid att skriva några ord och lämna ett omdöme om mig. Jag blir både glad och tacksam! Sofia Persson
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Ella Lövestedt en del av Mäklarhuset Örebro
    • Solhaga
    2021-11-27
    Vi var väldigt nöjda med upplevelsen. Hon var inkluderande och öppensinnad. Kommunikationen var utmärkt och det var lätt att få svar på frågor. Hon var duktig på att anpassa sig till oss och hade exempelvis inga problem med att prata på engelska. Hon var kunnig och trevlig.
    • Disponentparken
    2021-11-25
    Sofia ger ett superbra bemötande och håller en uppdaterad genom hela processen. För mig kommer Sofia vara ett självklart val för en framtida ny försäljning!
    Hej Ellen! Tack snälla du för de fina orden. Jag uppskattar verkligen att du tar dig tid att lämna ett omdöme om mig, det uppskattas! Sofia Persson
    • Vintrosa
    2021-11-25
    Världens bästa mäklare!! otroligt proffsig och ödmjuk.
  • Tove C
    sålde sin lägenhet med hjälp av Sofia Persson en del av Mäklarhuset Örebro
    • Rynningeåsen
    2021-11-23
    Det kändes självklart att välja Sofia som mäklare efter att ha träffat henne på visning. Genuin och inkännande och erfaren!
    Tack snälla Tove! Dina ord är ett fantastiskt kvitto på det arbete jag alltid försöker lägga ner på visningar. Det är många kunder som väljer - och väljer bort (!) mäklare som de har träffat på visningar. Det är verkligen ingen dum idé! Sofia Persson
    • Väster
    2021-11-23
    Mycket trevlig och engagerad mäklare som levde upp till alla förväntningar! Hon såg till att affären gick snabbt vilket uppskattas!
    Mycket lätt att få tag på vilket kändes tryggt.
    Sammanfattningsvis: en mycket bra mäklare som jag varmt rekommenderar!
    Tack snälla Amelie för att du har lämnat ett omdöme om mig. Jag hoppas att du ska trivas att bo sambo framöver, om inte annat hjälper jag dig självklart att leta efter en ny bostad ;) Sofia Persson
    • Rynningeåsen
    2021-11-22
    Sofia var väldigt trevlig och fick bostadsaffären att framstå som trivial.
    Hej Erik! Tack snälla för att du tog dig tid att lämna ett omdöme om mig. Det är en stor trygghet att ha så lång erfarenhet i den här branschen. Men det roligaste är att få träffa nya kunder om och om igen! Sofia Persson
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Fred Rehn Janowicz en del av Mäklarhuset Örebro
    • Rosta
    2021-11-20
    Fred är en fantastisk mäklare. Den första kontakten och intrycket, när du ska köpa en ny bostad, är 40% mäklaren och det intryck han eller hon ger, av trovärdighet, 40% känslan för bostaden och 20, viktiga %, magkänsla.
    Fred är ärlig, rak och oerhört kunnig, han har en otrolig service känsla och jag tycker att han balanserar både kundens och säljarens behov med respekt och integritet.
    Freds involvering och support för att jag skulle få så bra service som möjligt, sträcker sig lång över vad jag förväntat mig!
    Mäklarhuset har en TOPPEN mäklare i Fred.
    med vänlig hälsning
    Rosita
    2021-11-18
    Mäklaren var väldigt påläst och väldigt tillmötesgående. Uppskattade hennes trevliga bemötande.
    Tack snälla Emma för att du tog dig tid att skriva några ord och lämna ett omdöme. Jag uppskattar det! Jag hoppas att du ska stortrivas i den här fantastiska lägenheten framöver! Ps: Jag åt pizza på Sörens Vedugn vid Sörbybacken senast igår, de ÄR verkligen smarriga! ;) Sofia Persson
    2021-11-18
    Sofia är Örebros överlägset bästa mäklare.
    En bild säger mer än tusen ord och ibland säger 6 ord allt! ;) Sofia Persson
    • Adolfsberg/Lindhult
    2021-11-16
    Trevligt bemötande och kompetent.
    • Solhaga
    2021-11-16
    Väldigt proffsig och bra mäklare!
  • Elinor B
    sålde sitt hus med hjälp av Peter Sjölinder en del av Mäklarhuset Örebro
    • Ekeby-Almby
    2021-11-15
    • Peter är en ödmjuk å varm mäklare och inger stort förtroende. Vi har känt oss trygga i hela processen. Våra förväntningar uppfylldes och Peter ger alltid en realistiskt bild av läget.

• sammanfattningsvis skulle vi rekommendera Peter till alla som ska sälja sin bostad. Toppbetyg på allt😊
  • köpte sitt hus med hjälp av Peter Sjölinder en del av Mäklarhuset Örebro
    • Rostastrand
    2021-11-15
    Peter bemötte oss på ett mycket bra sätt, informativ,saklig och lyhörd.
    Mäklaren levde verkligen upp till våra förväntningar från första kontakt till kontraktskrivning.
    Vi kände att vi hade förtroende för mäklaren samt att det kände tryggt och bra samt att återkoppling skedde hela tiden snabbt vilket uppskattas
  • sålde sitt hus med hjälp av Peter Sjölinder en del av Mäklarhuset Örebro
    • Ekeby-Almby
    2021-11-15
    En mycket bra mäklare som vi har fullt förtroende för, vi använder oss av Peter vid varje husförsäljning vi gör.
    • Södra Ladugårdsängen
    2021-11-13
    Supertrevlig mäklare med god erfarenhet, bra energi och driv! Oerhört hjälpsam och tillgänglig genom hela processen. Rekommenderas starkt!
    En supertrevlig mäklare och en supertrevlig säljare är alltid en bra kombo! ;) Tack så mycket för att du tar dig tid att lämna ett omdöme, det uppskattas verkligen! Sofia Persson
    2021-11-12
    Fick kontinuerlig information om nuläge och br bemötande.