Mäklarhuset Örebro

Borgmästargatan 10, 702 25 Örebro — Visa karta

Med fokus på trygghet och ekonomi lotsar vi på Mäklarhuset dig genom hela bostadsaffären. Vårt kontaktnät här i Örebro är brett och starkt, och till för dig! Vi har även många års erfarenhet av bostadsmarknaden här i området och vi kan Örebro.

För oss är varje uppdrag unikt och oavsett om du ska köpa eller sälja får du en tjänst från oss anpassad för just dig, din bostad och dina behov. Vi lägger stor vikt vid detaljer och strävar inte efter att bli den största mäklarkedjan, vi vill vara marknadens bästa.

Vill du ha en mäklartjänst där ingenting lämnas åt slumpen? Kontakta oss på Mäklarhuset! Vi gör gärna en fri värdering av din bostad eller diskuterar ditt nästa boende här i Örebro.

Läs vad 1196 kunder tycker om Mäklarhuset Örebro

• 2020-07-04

Roger O skrev om Victoria Kalkan fd. Forell-Groth en del av Mäklarhuset Örebro
    Victoria hjälpte oss att sälja vårt radhus och hon va fantastisk på alla sätt. Allt ifrån bemötande till småtips inför försäljningen och även jobbet efter med att få försäljning i hamn. Vi rekommenderar verkligen Victoria! Läs mer
  • 2020-07-02

Lars A skrev om Fred Rehn Janowicz en del av Mäklarhuset Örebro
    Seriös och noggrann trots en litet objekt. Läs mer
  • 2020-06-29

Carolina T skrev om Fred Rehn Janowicz en del av Mäklarhuset Örebro
    Sålt mitt hus. Mycket bra bemötande och en god dialog hela tiden. Bra information och uppdateringar om läget. Levde upp till mina förväntningar och jag kände mig lugn och trygg under försäljningen med en känsla av att han ville ge mig bästa möjliga hjälp under en ganska omständig försäljning. Kände att mina önskemål och behov uppmärksammades och inget lämnades åt slumpen utan hela tiden ett gott samarbete och god kommunikation. Läs mer
  • 2020-06-29

Ako K skrev om Fred Rehn Janowicz en del av Mäklarhuset Örebro
    Väldigt tålmodig och klok mäklare. Har goda kunskaper och goda respons på frågor och finns tillgänglig när så krävs Läs mer
  • 2020-06-25

Ktn A skrev om Johan Carlsson en del av Mäklarhuset Örebro
    Johan sålde vår sommarstuga i Kolja.
    Vi är mycket nöjda med Johans arbete hur han hanterade
    försäljningen.

Ola Karmbo Läs mer
  • 2020-06-22

Sanja S skrev om Peter Sjölinder en del av Mäklarhuset Örebro
    Vi både köpte och sålde samma villa med Peter som mäklare. Han är otroligt proffsig och inger förtroende oavsett om man är säljare eller köpare. Läs mer
    2020-06-22 Peter S svarar Sanja S
    Tack Sanja:) Det var lika kul att lära känna er igen men denna gång som säljare!
  • 2020-06-20

Ella L skrev om Malin Browall en del av Mäklarhuset Örebro
    Malin är fantastisk! Varmhjärtad, extremt kompetent och har en fin känsla för timing. Mycket bra på feedback, grymt snabb, alltid vänlig och tillmötesgående. Oavsett om du ska sälja eller köpa så kan du känna dig trygg med Malin, hon får högsta betyg! Läs mer
  • 2020-06-19

Eva-karin D skrev om Ella Lövestedt en del av Mäklarhuset Örebro
    Köpt bostadsrätt och är mer än nöjd med Ella som hjälpt oss på ett alldeles utmärkt sätt. I samarbete med mäklare på Mäklarhuset som ska sälja vårt hus, tog hon kontakt med oss när vår drömlägenhet blev till salu och vi fick möjlighet till privat visning och kom överens med säljaren direkt. Hon har hela tiden återkopplat till oss och vi är väldigt nöjda med henne. Läs mer

Liselotte S skrev om Magnus Olofsson en del av Mäklarhuset Örebro
    En proffsig mäklare med ett säker men ändå ödmjuk och lyhört bemötande av oss som säljare av ett dödsbo. Hela processen har varit enkel när Magnus Olofsson har skött om allt som förväntat. Vi har fått bra tips och råd som har varit gynnsamt för oss och vi tycker att han har varit väldigt bra i sitt uppdrag.
    Vi tänker absolut anlita Mäklarhuset igen om det blir aktuellt. Läs mer

Noraier B skrev om Magnus Olofsson en del av Mäklarhuset Örebro
    Jag köpte ett hus i Lundby , och och han var mellanhand , och han behandlade oss mycket bra , sen vi träffade honom på kontoret för att skriv kontrakt , vi var jätte nöjda och han är trevlig o jag rekommendera . tack Magnus Läs mer

Madelene Y skrev om Fred Rehn Janowicz en del av Mäklarhuset Örebro
    Fred hjälpte oss att sälja våran sommarstuga.
    Jag hade inte så många förväntningar, utan han skötte allt snabbt och smidigt. Vi behövde knappt fråga nånting, han fixade allt super snabbt. Fred är väldigt lugn. Känns väldigt säker på sin sak och vet vad han pratar om. Alltid tillgänglig känns det som. Inga frågor är för dumma. Väldigt hjälpsam! Läs mer

Jörgen Ö skrev om Martin Jarhäll en del av Mäklarhuset Örebro
    Upplevs som kunnig, tydlig kring hur processen ser ut och engagerad.

Kan varmt rekommenderas. Läs mer

Johan O skrev om Victoria Kalkan fd. Forell-Groth en del av Mäklarhuset Örebro
    Väldigt hjälpsam och professionell. Läs mer

Magnus S skrev om Johan Carlsson en del av Mäklarhuset Örebro
    Vi köpte en bostadsrätt i Mellringe, Vi var väldigt heta och väldigt "gåpåiga" om detta objekt. Johan var väldigt professionell och lyssnade på allt vi hade verkligen att säga och våra frågor.
    Våra hinder blev lösningar och från dag 1 till dag 3 så hade vi redan köpt våran framtida bostad. Läs mer
  • 2020-06-17

Ove A skrev om Fred Rehn Janowicz en del av Mäklarhuset Örebro
    Sålt en villa. (Dödsbo)
    Vart bemött på ett mycket bra och trevligt vis.
    Kan bara säga att jag är mycket nöjd!
    Med vänlig hälsning Ove Läs mer
  • Håkan O

2020-06-17

Håkan O skrev om Johan Carlsson en del av Mäklarhuset Örebro
    Sålt bostadsrätt i Mellringe Örebro.

Johan har hela tiden bemött oss på ett mycket
    professionelt sätt

Han motsvarade med råge våra förväntninga.

Affären gjordes upp snabbare än vi hade förväntas oss. Läs mer
  • 2020-06-17

Martina S skrev om Martin Jarhäll en del av Mäklarhuset Örebro
    Köpte bostadsrätt. Snabbt och smidigt hanterat av Martin, precis enligt mina önskemål :) Läs mer
  • 2020-06-16

Johan V skrev om Martin Jarhäll en del av Mäklarhuset Örebro
    Otroligt proffsig och flexibel människa som får kunden att känna sig förstådd och bemött. Trots krävande kund-ärenden bemöttes vi alltid med stor respekt och omhändertagna.

Bara positivt att säga om Martin! 👍 Läs mer
  • 2020-06-15

Cathrine J skrev om Fred Rehn Janowicz en del av Mäklarhuset Örebro
    Jag har köpt min första bostad, ett litet hus. Bemötandet jag fick på både visningen, genom budgivning samt efterföljande kontakt med mäklare Fred har varit: vänligt, hjälpsamt, tillmötesgående och professionellt. Som nybörjare på att köpa hus har han gett mig bra råd och förslag. Jag är mycket nöjd. Läs mer
  • Robert M

2020-06-15

Robert M skrev om Fred Rehn Janowicz en del av Mäklarhuset Örebro
    Vi har köpt ett hus i Karlskoga. Fred Janowicz vår vår mäklare. Han visade stor kunnighet och engagemang. Hans viljan att hjälpa oss sträckte sig i de minsta detaljer. Mest viktig har varit hans anpassning till våra tider o behov. Hans rutiner anpassade även till rådande situationen i coronakrisen.
    Vi är mycket tacksamma och glada att kunna träffa honom o få all hjälp. Mvh Robert och Iwona Läs mer
  • 2020-06-15

Ingela T skrev om Martin Jarhäll en del av Mäklarhuset Örebro
    Det var trögt att sälja bostadsrätten i Mars då värts Corona tiden var men till slut blev den såld i juni. Martin hade ett proffesionellt bemötande hela tiden och vi kom till ett snabbt avslut. Vi fick dock gå ner 50000 i pris. Läs mer
  • 2020-06-14

Frida A skrev om Victoria Kalkan fd. Forell-Groth en del av Mäklarhuset Örebro
    Sålde vår bostadsrätt och tyckte Victoria gjorde ett strålande jobb. Hon lyssnade på våra önskemål och kom med relevant input där det behövdes. Vi är mycket nöjda och rekommenderar Victoria starkt! Läs mer
  • 2020-06-14

Johan S skrev om Victoria Kalkan fd. Forell-Groth en del av Mäklarhuset Örebro
    Köpte ett radhus genom Victoria och fick ett mycket professionellt bemötande, både på plats och genom mail då hon alltid var nåbar och besvarade frågor vi hade snabbt! Läs mer
  • 2020-06-12

Jan W skrev om Fred Rehn Janowicz en del av Mäklarhuset Örebro
    Fred har sålt vår villa.Fred har under hela affären på ett proffsigt och vänligt sätt hållt oss underrättade om hur försäljningen framskred vilket vi uppskattade mycket.Vår uppfattning om Fred är att han ,trots svåra tider,jobbade hårt för att få affären i hamn.
    HAN MOTSVARADE MED RÅGE DOM FÖRVÄNTNINGAR VI HADE. Läs mer
  • 2020-06-12

Simon B skrev om Victoria Kalkan fd. Forell-Groth en del av Mäklarhuset Örebro
    Victoria var riktigt grym och lyssnade verkligen på vad vi ville och sedan genomförde hon det. Läs mer
  • 2020-06-11

Christoffer U skrev om Victoria Kalkan fd. Forell-Groth en del av Mäklarhuset Örebro
    Vi har köpt lägenhet i Örebro, även om Vi aldrig träffat Victoria så har hon hjälpt till med både få ihop en snabb affär samt med lånelöfte. Läs mer
  • Pernilla E

2020-06-07

Pernilla E skrev om Ella Lövestedt en del av Mäklarhuset Örebro
    Vi sålde vårat radhus med hjälp av Ella. Hon är lugn, trygg och pålitlig. Ella besvarade alla frågor vi hade mycket bra. Hon är påläst samt kunnig. Hon var alltid tillgänglig och gav oss snabba svar! Vi är mycket nöjda med att ha Ella som vår mäklare och skulle varmt rekommendera henne till andra!! Läs mer
  • 2020-06-07

Doris M skrev om Martin Jarhäll en del av Mäklarhuset Örebro
    Jag har köpt ett fritidshus/torp med stor tomt ute på landet.
    Martin Jarhäll är mycket trevlig och proffisionell.
    Han motsvarade mina förväntningar till fullo!

Snabb och smidig affär, Martin återkopplar och följer upp. Inga konstigheter, allt bara "rullad på". Jag är jättenöjd! Läs mer
  • 2020-06-04

Johan I skrev om Ella Lövestedt en del av Mäklarhuset Örebro
    Radhus
    Hon har varit en utmärkt mäklare. Läs mer
  • 2020-06-03

Johan S skrev om Johan Carlsson en del av Mäklarhuset Örebro
    Sålde huset, uppfyllde alla mina förväntningar. Rutinerad. Läs mer
  • 2020-06-02

Mikael S skrev om Victoria Kalkan fd. Forell-Groth en del av Mäklarhuset Örebro
    Vi har köpt en bostadsrätt. Victoria mötte oss på bästa sätt och levde upp till våra förväntningar om saklighet och att ha information.Det var en snabb affär men hittills allt väl Läs mer
  • 2020-06-02

Tord O skrev om Magnus Olofsson en del av Mäklarhuset Örebro
    Vi har köpt ett fritidshus med Magnus som mäklare. Under hela processen har an agerat mycket seriöst och på ett trevligt sätt. Alltid lätt att nå när frågor dyker upp. Rekommenderas varmt. Läs mer
  • 2020-05-20

Charlotte S skrev om Sofia Persson en del av Mäklarhuset Örebro
    Vi anlitade Sofia vid försäljningen av vår lägenhet. Ett mycket trevligt och smidigt samarbete. Vi upplevde henne som inlyssnande, ärlig och engagerad. Anlitar gärna Sofia igen vid eventuella framtida försäljningar och kan varmt rekommendera henne! Läs mer
    Sofia P gillar detta

Linda B skrev om Victoria Kalkan fd. Forell-Groth en del av Mäklarhuset Örebro
    När jag sålde min villa anlitade jag Victoria. Hon tog sig an uppdraget med ett fantastiskt engagemang, härlig drivkraft och gav stöd och uppbackning från början till slut. Tryggt, roligt och lyckat på alla sätt. Jag hade höga förväntningar, men dessa överträffades. Jag ger mina varmaste rekommendationer!
    Linda, Norra Sjöbacken 4 Läs mer

Susanne F skrev om Malin Browall en del av Mäklarhuset Örebro
    Sålt en bostad och trevligt bemötande, vi blev snabbt uppdaterad på dom intresserad köparna. Läs mer
  • 2020-05-15

Therese H skrev om Victoria Kalkan fd. Forell-Groth en del av Mäklarhuset Örebro
    Det var allt toppen! Allt från visning, till att få information, tillgänglighet osv. Väldigt trevlig och bra att ha att göra med! Proffsig mäklare med känsla för service och väldigt varm och tillmötesgående! Läs mer
  • 2020-05-13

Anton D skrev om Johan Carlsson en del av Mäklarhuset Örebro
    Mäklare för vårt husköp. Trevligt och bra bemötande! Serviceinriktad. Läs mer
  • 2020-05-12

Isak K skrev om Ella Lövestedt en del av Mäklarhuset Örebro
    Jag köpte hus av henne. Riktigt professionell, korrekt och trevlig! Läs mer
    Ella L gillar detta
  • 2020-05-10

Johan A skrev om Victoria Kalkan fd. Forell-Groth en del av Mäklarhuset Örebro
    Vi tog hjälp av Victoria för att sälja vår bostadsrätt. Från första mötet gav hon ett kunnigt och professionellt intryck. Genom hela processen har Victoria visat på genuint intresse för oss som kund. Hon är väldigt öppen, trevlig och ärlig. Jag rekommenderar Victoria varmt! Läs mer
  • 2020-05-09

Kjell L skrev om Magnus Olofsson en del av Mäklarhuset Örebro
    Bra dialog och proffsig hantering! Läs mer
  • 2020-05-07

Björn Sebastian Thomas E skrev om Fred Rehn Janowicz en del av Mäklarhuset Örebro
    Fred hjälpte oss att sälja vårt hus under en tuff period för oss som var trötta nyblivna småbarnsföräldrar. Med mycket värme och ett fantastiskt bemötande blev processen så mycket enklare än vi kunnat föreställa oss. Fred är professionell och kunnig och har både köpare och säljare i fokus så att det blir bästa möjliga för samtliga. Fred har en stor empatisk förmåga och vi kommer anlita honom för framtida husköp och sälj. Läs mer
    2020-05-08 Fred J svarar Björn Sebastian Thomas E
    Hej Björn och Alva!
    Nöjet har helt och hållet varit på min sida, ni har varit fantastiska att jobba med :)
    Ha nu en riktigt fin sommar så ses vi snart igen!
    Mvh Fred
    Fred J gillar detta
  • 2020-05-07

Ingrid Jessica B skrev om Magnus Olofsson en del av Mäklarhuset Örebro
    Vi har köpt en villa med Magnus som mäklare. Magnus agerade proffsigt och var alltid lätt att nå. Vi önskade löpande information om vad som hände kring huset och bud som kom in och Magnus var noga med att uppdatera oss. Det märktes att han värnade om både säljarna och oss som köpare och att alla parter skulle bli nöjda i slutändan. Vi kan varmt rekommendera Magnus. Läs mer

Daniel L skrev om Victoria Kalkan fd. Forell-Groth en del av Mäklarhuset Örebro
    Sålde min bostadsrätt och anlitade Victoria. Victoria är väldigt professionell och en grym mäklare. Försäljningen gick väldigt snabbt trots rådande pandemi.

Rekommenderar henne starkt! Läs mer

Annette J skrev om Sofia Persson en del av Mäklarhuset Örebro
    Sålt en lägenhet, bra av mäklaren på alla sätt vi hade mycket kontakt via telefon o sms så man var uppdaterad hela tiden. Sen hamna vi ju i en svår tid men det löste sig till sist. Har inget att anmärka på. Nöjd

Med vänlig hälsning,
    Annette Läs mer
    Sofia P gillar detta

Amanda D skrev om Victoria Kalkan fd. Forell-Groth en del av Mäklarhuset Örebro
    Jag har köpt en lägenhet och från första stund har Viktoria varit superbra att ha och göra med. Hjälpsam och snabb i kontakten med säljarna. Jag är jättenöjd! Tack Viktoria! Läs mer
  • Felicia A

2020-05-02

Felicia A skrev om Victoria Kalkan fd. Forell-Groth en del av Mäklarhuset Örebro
    Victoria förmedlade en mycket god service i samband med vårat lägenhetsköp! Vi kände att hon tog till sig och lyssnade på både oss och säljaren för att affären skulle gå så smidigt som möjligt. Victoria kändes positiv och lättsam och ingav ett stort förtroende som mäklare.
    Vi är mycket nöjda med Victoria och rekommenderar henne varmt. Läs mer
  • 2020-04-30

Daniel D skrev om Fred Rehn Janowicz en del av Mäklarhuset Örebro
    Fred är trevlig och glad! Han sålde mig ett radhus. Läs mer
    Fred J gillar detta
  • Erik H

2020-04-27

Erik H skrev om Victoria Kalkan fd. Forell-Groth en del av Mäklarhuset Örebro
    Vi både köpte och sålde bostad med Victorias hjälp. Hon är supertrevlig och otroligt hjälpsam och är ett klockrent val om du går i köp eller säljtankar. Hon jobbade snabbt och effektivt och svarade snabbt på alla olika frågor vi hade. Vi hade inte kunnat vara nöjdare!! Läs mer
  • 2020-04-27

Gerd A skrev om Malin Browall en del av Mäklarhuset Örebro
    Har sålt en villa. Blev bemött med stark empati och mycket personligt engagemang av mäklaren. Proffsigt agerande i själva försäljnings fasen och förhandlingen med den blivande kunden.
    Ett bra upplägg och kontinuerlig information gjorde oss trygga i processen.
    Jag är supernöjd! Läs mer
    2020-04-29 Malin B svarar Gerd A
    Tack! Blir glad av att läsa det du skrivit. :)
  • Amanda W

2020-04-27

Amanda W skrev om Victoria Kalkan fd. Forell-Groth en del av Mäklarhuset Örebro
    Victoria har varit superhjälpsam från första start. Hon har varit superlätt att få tag på och alltid understrukit att hon är tillgänglig som bollplank med alla typer av frågor man har när man köper nytt och när man säljer sin gamla bostad. Hon är en supertrevlig person som var den som fick mig att känna mig lugn under hela processen. Det blir så tydligt när man möter Victoria att inga frågor är dumma frågor och att hon verkligen har hittat rätt yrke. Vi är supernöjda och så tacksamma för all hjälp! Läs mer

Borgmästargatan 10, 702 25 Örebro