Mäklarhuset Örebro

Borgmästargatan 10, 702 25 Örebro — Visa karta

Med fokus på trygghet och ekonomi lotsar vi på Mäklarhuset dig genom hela bostadsaffären. Vårt kontaktnät här i Örebro är brett och starkt, och till för dig! Vi har även många års erfarenhet av bostadsmarknaden här i området och vi kan Örebro.

För oss är varje uppdrag unikt och oavsett om du ska köpa eller sälja får du en tjänst från oss anpassad för just dig, din bostad och dina behov. Vi lägger stor vikt vid detaljer och strävar inte efter att bli den största mäklarkedjan, vi vill vara marknadens bästa.

Vill du ha en mäklartjänst där ingenting lämnas åt slumpen? Kontakta oss på Mäklarhuset! Vi gör gärna en fri värdering av din bostad eller diskuterar ditt nästa boende här i Örebro.

Läs vad 1109 kunder tycker om Mäklarhuset Örebro

• 2020-02-15

Eliana J skrev om Magnus Olofsson en del av Mäklarhuset Örebro
    Hej!! Skulle gärna att mäklaren skulle ha vanligt hyran privat inom Örebro oxå skulle jag tänkt hyra lägenhet av er och ni är bra på allting och bra förklaring på olika saker som gäller.. Det är inget fel på mäklaren tycker jag.

Mvh//Eliana Johansson Läs mer

Thi T skrev om Sofia Persson en del av Mäklarhuset Örebro
    Jag tyckte att hon är snäll och skicklig mäklare som kan sitt jobb Läs mer

Marie O skrev om Sofia Persson en del av Mäklarhuset Örebro
    Positiv, snabba svar. Bra bemötande och kommunikation Läs mer
  • 2020-02-14

Paulina U skrev om Victoria Kalkan fd. Forell-Groth en del av Mäklarhuset Örebro
    Bra bemötande och tryggt hela vägen tills kontraktet var påskrivet. Läs mer

Sara F skrev om Victoria Kalkan fd. Forell-Groth en del av Mäklarhuset Örebro
    Kan verkligen rekommendera Victoria som mäklare. Snabb återkoppling, trevligt bemötande och kunnig inom sitt området. Hon är även väldigt lätt att kommunicera med. Jag har ingenting negativt att säga. Läs mer
  • 2020-02-07

Peshraw M skrev om Fred Rehn Janowicz en del av Mäklarhuset Örebro
    Sålde bostadsrätt på lertagsgatan 52d i Örebro.
    Mäklaren var väldigt ärlig och rak. Jobbade med oss genom hela affären och gav bra tips och råd.
    Trevlig och vänlig i sitt nedmotande.
    Han lyckades hitta köpare efter många visningar.

Jag är mycket nöjd med det Fred har gjort genom
    Hela affären. Läs mer
  • 2020-02-07

Magnus T skrev om Ella Lövestedt en del av Mäklarhuset Örebro
    Vi har sålt vår villa i Örebro. Ella har infriat alla våra förväntningar med råge. Ella är genuint trevlig och förtroendeingivande. Hon har varit mycket lyhörd för våra önskemål, lätt att kommunicera med, svarat snabbt på våra sms och mail. Vi rekommenderar henne varmt.
    Inna och Magnus Tybell Läs mer
  • 2020-02-06

Kriztofer Z skrev om Ella Lövestedt en del av Mäklarhuset Örebro
    Det här betyget var väldigt lätt att sätta då jag verkligen inte har någonting att klaga på från första till sista stund under försäljningens resa! Läs mer
  • 2020-02-05

Kristina N skrev om Sofia Persson en del av Mäklarhuset Örebro
    Sålde mammas bostadsrätt, Sofia är utmärk, ger ett glatt o trevligt bemötande, rekommenderar henne verkligen. Läs mer
  • 2020-02-05

Victoria E skrev om Victoria Kalkan fd. Forell-Groth en del av Mäklarhuset Örebro
    Så bra bemötande och förklarar bra så att alla i sällskapet förstår vad som händer! Bästa mäklaren jag träffat!! Läs mer

Dobrica Z skrev om Sofia Persson en del av Mäklarhuset Örebro
    duktig, pedant vänligt käpp av en bostadsrätt Läs mer

Elisabet B skrev om Sofia Persson en del av Mäklarhuset Örebro
    Sofia hjälpte oss att sälja mammas lägenhet. En toppentrevlig och engagerad mäklare som vi är helnöjda med. Läs mer

Conny R skrev om Sofia Persson en del av Mäklarhuset Örebro
    Hon är engagerad och ställer verkligen upp och kommer med förslag på lösningar. Hon håller kontakten om vad som händer under försäljningen. Läs mer

Hanna R skrev om Sofia Persson en del av Mäklarhuset Örebro
    Köpt bostad. Oerhört trevlig och informativ och lätt att ha att göra med. Läs mer
  • 2020-02-01

Jessica E skrev om Mäklarhuset Örebro
    Köpt bostadsrätt. Otroligt trevlig mäklare, med mycket kunskap och som ingav enorm trygghet. Snabb och smidig affär. Läs mer

Daniel L skrev om Fred Rehn Janowicz en del av Mäklarhuset Örebro
    Jag sålde min lägenhet. Fred bemötte mig på ett professionellt sätt med att vara lyhörd och tog in all information med vad jag hade för mål med min annons. Det som jag var riktigt nöjd med Fred var att han höll mig alltid uppdaterad så väl med telefonsamtal eller sms. Mina förväntningar var att min lägenhet skulle bli såld för det priset jag önska mig och så blev det plus lite till. De jag gillade med Fred var också att han gjorde allt 100%, plus de lilla extra för att jag plus gästerna skulle känna sig nöjda, så han fyllde verkligen över mina förväntningar. Läs mer

Carina O skrev om Ella Lövestedt en del av Mäklarhuset Örebro
    Vi sålde vårat kedjehus och kan varmt rekommendera Ella Lövestedt. Ella är en ödmjuk, kunnig varm person. Vi kände oss oxå väldigt trygga att ha henne som mäklare genom hela försäljningen . Carina, svein. Läs mer
    Ella L gillar detta

Max G skrev om Sofia Persson en del av Mäklarhuset Örebro
    Vi har sålt en lägenhet på 80 kvm i Örebro. Sofia är både professionell men samtidigt personlig. Hon både lyssnade in hur vi önskade ha det men kom även med värdefulla råd och tips på hur vi skulle kunna göra affären på bästa möjliga sätt.

Vi kunde inte vara mer nöjda med Sofias arbete och vår försäljning av vår lägenhet! Läs mer
  • 2020-01-24

Adel T skrev om Victoria Kalkan fd. Forell-Groth en del av Mäklarhuset Örebro
    Jag har köpt ett hus och är väldig nöjd. Mäklaren var alltid tillgänglig när vi skulle kontakta henne, Viktoria, och hon var väldig trevlig och kunnig inom hennes jobb. Vi fick svar till alla våra frågor och vi fick en väldig bra bemötande av henne när jag skulle skriva på kontraktet. Läs mer
  • 2020-01-23

Isabel S skrev om Victoria Kalkan fd. Forell-Groth en del av Mäklarhuset Örebro
    Har precis köpt en bostadsrätt, och det blev en väldigt snabb affär tack vare att Victoria var lyhörd och hade bra kommunikation mellan mig och säljarna. Det kändes professionellt, tryggt och jag är nöjd! Läs mer
  • 2020-01-19

Bo H skrev om Sofia Persson en del av Mäklarhuset Örebro
    en bostadsrätt
    mycket bra
    allting som vi kom överens om gick bra
    perfekt Läs mer
  • 2020-01-18

Ullabritt J skrev om Stina Arnesson en del av Mäklarhuset Örebro
    Positivt möte med Stina. Tog sej an våra önskemål omedelbart. Snabba svar och noggrann. Läs mer
  • 2020-01-17

Alexandra Å skrev om Ella Lövestedt en del av Mäklarhuset Örebro
    Engagerad, trevlig och pålitlig. Läs mer
    Ella L gillar detta
  • 2020-01-15

Anette L skrev om Sofia Persson en del av Mäklarhuset Örebro
    Sålde en bostadsrätt, blev fint och glatt bemött av Sofia. Hon tipsade mej lite innan fotograferingen mm. Allt blev jättebra och hon stöttade både mej och köparna på ett jättefint sätt. Över all förväntan gick det ! Läs mer
  • 2020-01-15

Sandra A skrev om Malin Browall en del av Mäklarhuset Örebro
    Malin är en väldigt trevlig, ärlig och genuin tjej! Hon är lätt att få tag på och svarar alltid fort. Jag köpte min första lägenhet av henne och hon fanns till som stöd och hjälpte under hela processen.

Jag kommer garanterat ta hjälp av Malin om jag ska sälja min bostad framöver.! Läs mer
  • 2020-01-14

Isabelle S skrev om Victoria Kalkan fd. Forell-Groth en del av Mäklarhuset Örebro
    Vi sålde vår bostadsrätt och anlitade Victoria Kalkan för uppdraget. Vi är supernöjda med Victoria gällande bemötande, tillgänglighet och resultat. Hon tog affären i mål på ett säkert sätt innan visning. Läs mer
  • 2020-01-13

Matilda G skrev om Victoria Kalkan fd. Forell-Groth en del av Mäklarhuset Örebro
    Trevlig, professionell och hjälpsam. Lätt att kommunicera med. Inget negativt att säga. Läs mer
  • 2020-01-13

Sargol N skrev om Victoria Kalkan fd. Forell-Groth en del av Mäklarhuset Örebro
    Mycket trevlig, kunnig och tillgänglig mäklare. Rekommenderar starkt. Läs mer
  • 2019-12-24

Teresia N skrev om Johan Carlsson en del av Mäklarhuset Örebro
    Sålt bostadsrätt, köpt villa genom samma mäklare. Har blivit väl bemött och han har hållit god kommunikation hela processen. Mycket nöjd! Läs mer
  • 2019-12-21

Daniel H skrev om Peter Sjölinder en del av Mäklarhuset Örebro
    Kunnig, tillgänglig och alltid positivt inställd. En bra mäklare! Läs mer
  • 2019-12-20

Kristian S skrev om Victoria Kalkan fd. Forell-Groth en del av Mäklarhuset Örebro
    Ett gediget engagemang kryddat med känsla för såväl detaljer som helhet! Kan varmt rekommendera Victoria för er bostadsaffär! Läs mer
  • 2019-12-19

Jan Erik T skrev om Stina Arnesson en del av Mäklarhuset Örebro
    Har gjort ett utmärkt jobb med att sälja mitt radhus. Hållit mig informerad under hela processen med både negativa och positiva besked. Kort sagt har hon skött det hela på ett proffsigt och trevligt sätt. Läs mer
  • 2019-12-12

Henrik J skrev om Magnus Olofsson en del av Mäklarhuset Örebro
    Magnus sålde vår lägenhet snabbare än vad vi räknat med på en ganska lugn marknad. Mycket bra kommunikation och superbra service. Läs mer
  • 2019-12-12

Maria F skrev om Magnus Olofsson en del av Mäklarhuset Örebro
    Vår upplevelse efter att ha haft Magnus är att vi är mycket nöjda. Alltid trevlig och tillmötesgående men framförallt flexibel. Vilket är ett stort plus. Vi kan varmt rekommendera honom till andra. Läs mer
  • 2019-12-09

Maria S skrev om Johan Carlsson en del av Mäklarhuset Örebro
    Vi köpte vår bostadsrätt med Johan som mäklare. Han var trevlig, hjälpsam, flexibel och professionell. Vi var mycket nöjda med Johan och kan rekommendera honom. Läs mer
  • 2019-12-09

Butros L skrev om Victoria Kalkan fd. Forell-Groth en del av Mäklarhuset Örebro
    Jätte trevlig, duktig, och driven! Läs mer
  • Anette W

2019-12-05

Anette W skrev om Sofia Persson en del av Mäklarhuset Örebro
    Sofia är ett proffs! Ger ett positivt intryck från början till slut. Kunnig och påläst. Vi är mkt nöjda med kontakten med henne då vi köpt lgh på Köpmang 45 i Örebro. Läs mer
  • 2019-12-03

Daniel D skrev om Johan Carlsson en del av Mäklarhuset Örebro
    Köpte en bostadsrätt. Vi blev bemötta på ett bra sätt. Johan var lätt att få tag på, hörde av sig, svarade på frågor och var allmänt hjälpsam. Vi var mycket nöjda med hans insats. Läs mer
  • 2019-12-02

Johan S skrev om Sofia Persson en del av Mäklarhuset Örebro
    -Jättebra bemötande.
    -Äkta och genuin personlighet vilket skapar trovärdighet.
    -hjälpsam och tillgänglig

Kunde varit ett lägre arvode.... Läs mer
  • Christoffer J

2019-11-28

Christoffer J skrev om Fred Rehn Janowicz en del av Mäklarhuset Örebro
    Fred hjälpte oss att sälja vår lägenhet på kaserngården. Vi möttes alltid av en härlig och varm energi. Något vi verkligen uppskattade var Freds pedagogiska sida. Han gjorde det lätt för oss att förstå och hänga med på hela processen. Vi upplevde också att han gjorde det där lilla extra för att få våran lägenhet såld.
    Det var en snabb, smidig och trevlig försäljning. Högsta betyg! Rekommenderar verkligen Fred Läs mer
  • 2019-11-25

Peter Ö skrev om Johan Carlsson en del av Mäklarhuset Örebro
    Johan Carlsson Mäklarhuset, Örebro sålde min villa i Garphyttan i november 2019. Johan har varit helt fantastisk under hela processen, lätt att få tag på, hade alltid ett svar på de frågor som dök upp och såg till att alla bitar föll på plats oavsett om det gällde fotografering, besiktning, dokumentation eller visningar.
    Kan verkligen rekommendera Johan till alla som går i köp eller säljtankar, full poäng från mig.

/Peter Örnberg. Läs mer
  • 2019-11-22

Mikael C skrev om Victoria Kalkan fd. Forell-Groth en del av Mäklarhuset Örebro
    Hade några mäklare på besök hos oss men fastnade för Victoria. Hon var ärlig, trevlig & väldigt proffesionell. Hon sålde vår lägenhet väldigt snabb till ett väldigt bra pris och allt gick väldigt smidigt till. Bra kontakt var skönt där man pratade klarspråk hela tiden. Rekommenderar Victoria till alla som ska sälja. Läs mer
  • 2019-11-22

Hasan K skrev om Victoria Kalkan fd. Forell-Groth en del av Mäklarhuset Örebro
    Fantastiskt trevlig och professionell. Kändes tryggt hela vägen Läs mer
  • 2019-11-18

Therése K skrev om Victoria Kalkan fd. Forell-Groth en del av Mäklarhuset Örebro
    Vi fick hjälp av Victoria att sälja vår lägenhet i Rynningeåsen. Vi fick ett bra intryck av Victoria redan vid första mötet ocv har haft fullt förtroende för henne genom hela processen. Hon har funnits där och lyssnat och givit oss stöd och råd. Vi är väldigt nöjda med Victorias insats! Läs mer
  • Johanna A

2019-11-13

Johanna A skrev om Fred Rehn Janowicz en del av Mäklarhuset Örebro
    Köpte en villa i Kumla av Fred, 2019. Förväntningarna jag hade som köpare var inte höga då man ofta upplever att mäklaren bara har säljarens bästa i åtanke. Men Fred kändes väldigt mån om allas bästa, även mig som köpare. Både innan, under och efter köpet har han skött allt över alla förväntningar. Fred känns genuin på ett sätt som jag inte upplevt någon annan mäklare varit. Har både sålt och köpt flera bostäder men jag har aldrig stött på samma service hos en mäklare som hos Fred. Vare sig man köper eller säljer en bostad tycker jag att det viktigaste är att man känner sig trygg, vilket jag gjort hela tiden. Jag skulle rekommendera honom varmt, vare sig man ska köpa eller sälja. Min upplevelse av husköpet och även tiden efter är rakt igenom positiv. Läs mer
  • 2019-11-12

Ludwig A skrev om Sofia Persson en del av Mäklarhuset Örebro
    Jag kan verkligen rekommendera Sofia! Ett härligt bemötande och väldigt professionell under hela processen.

/Nöjd kund Läs mer
  • 2019-11-09

Atli A skrev om Victoria Kalkan fd. Forell-Groth en del av Mäklarhuset Örebro
    Toppenmäklare som är supertrevlig och kan sin sak! Kunde inte ha bett om trevligare säljupplevelse! 10/10 😊 Läs mer
  • 2019-11-07

Julia S skrev om Victoria Kalkan fd. Forell-Groth en del av Mäklarhuset Örebro
    Jag har köpt en bostadsrätt via Victoria. Tycker att hon va toppen! Fick ett mycket varmt, vänligt och proffsigt bemötande. Läs mer
  • 2019-11-07

Afrim S skrev om Stina Arnesson en del av Mäklarhuset Örebro
    Lägenhet vi sålde.
    Stina är en utmärkt och vi rekommenderar alla att välja Stina som mäklare Läs mer
    2019-11-07 Stina A svarar Afrim S
    Tack snälla Afrim vad glad jag blir!
    Stina A gillar detta
  • 2019-11-06

Amanda Z skrev om Victoria Kalkan fd. Forell-Groth en del av Mäklarhuset Örebro
    Jag har köpt en bostadsrätt i Nyponlunden. Hade innan det köpet en mycket bra kommunikation med Viktoria. Hon svarade snabbt och har/hade ett mycket bra och professionellt bemötande.

Sammanfattningsvis upplever jag mötena och samtalen med Viktoria mycket bra. Fått mycket bra och värdefull hjälp. Läs mer

Borgmästargatan 10, 702 25 Örebro