Mäklarhuset Örebro

Mäklarhuset Örebro

Med fokus på trygghet och ekonomi lotsar vi på Mäklarhuset dig genom hela bostadsaffären. Vårt kontaktnät här i Örebro är brett och starkt, och till för dig! Vi har även många års erfarenhet av bostadsmarknaden här i området och vi kan Örebro.

För oss är varje uppdrag unikt och oavsett om du ska köpa eller sälja får du en tjänst från oss anpassad för just dig, din bostad och dina behov. Vi lägger stor vikt vid detaljer och strävar inte efter att bli den största mäklarkedjan, vi vill vara marknadens bästa.

Vill du ha en mäklartjänst där ingenting lämnas åt slumpen? Kontakta oss på Mäklarhuset! Vi gör gärna en fri värdering av din bostad eller diskuterar ditt nästa boende här i Örebro.

1884 omdömen om Mäklarhuset Örebro

Sedan starten hos Reco 2014
  • sålde sitt hus med hjälp av Peter Sjölinder en del av Mäklarhuset Örebro
    2023-01-27 Verifierad kund
    Trevligt och kompetent bemötande, en Mäklare som jag anlitat vid ett flertal tillfällen.
    • Näsby
    2023-01-27 Verifierad kund
    Eftersom vi haft Sofia tidigare så var valet lätt när vi skulle sälja vårt radhus. Trevligt bemötande, kunnig och snabb med återkoppling på frågor vi haft. Rekommenderar henne varmt!
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Victoria Kalkan fd. Forell-Groth en del av Mäklarhuset Örebro
    • Ekängsparken
    2023-01-26 Verifierad kund
    Bra bemötande genom hela processen.
    Trevligt bemötande.
    Upplevde mäklaren kunnig och insatt.
    • Näsby
    2023-01-25 Verifierad kund
    Mycket trevlig mäklare! Fick proffsig och snabb hjälp med visning och kontraktskrivning.
    2023-01-25 Verifierad kund
    Då jag endast träffat Sofia Persson en gång så har jag svårt att egentligen ge något betyg.
    Hon blev sjuk och därefter har vårt ärende skötts av annan mäklare.
    Sofia är väldigt trevlig och tillmötesgående men någon bredare uppfattninga har jag tyvärr inte.
  • sålde en tomt med hjälp av Ida Källmyr en del av Mäklarhuset Örebro
    2023-01-23 Verifierad kund
    Mäklaren bemötte mig på ett bra och trevligt sätt. Noggrann och korrekt, rakt på sak inga omvägar,
    Anlitade Mäklarhuset då jag använt dom vid tidigare försäljning och vet att de gör ett bra jobb och är kundorienterade.
    Tack Weine, det har vart trevligt att arbeta med er. Ida Källmyr
    • Grenadjärstaden, Rynninge
    2023-01-22 Verifierad kund
    Professionell och realistisk. Gav god vägledning även till mig som köpare.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Fred Rehn Janowicz en del av Mäklarhuset Örebro
    • Mellringe
    2023-01-20 Verifierad kund
    Mycket trevligt bemötande.
    Hjälpsam och tydlig.
    Kan inte bli bättre.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Johan Carlsson en del av Mäklarhuset Örebro
    2023-01-14 Verifierad kund
    Johan var väldigt tillmötesgående och trevlig från start. Jag kände att han jobbade lika mycket för både köpare/säljare samt att kommunikationen var enkel och tydlig.
    Väldigt bra mäklare och en trevlig affär rakt igenom.
    • Väster
    2022-12-31 Verifierad kund
    Väldigt lätt att planera med Sofia, hon tar hänsyn till kundens önskemål, säljare som köpare. Rekommenderar😊
  • Per O
    sålde sin lägenhet med hjälp av Malin Browall en del av Mäklarhuset Örebro
    2022-12-30 Verifierad kund
    Vi är så nöjda med Malin hon lägger ner ett hårt och gediget arbete även när det inte är så enkla förhållanden så levererar hon och det anser jag vara ett kvalitetsbetyg.
  • Per O
    sålde sin lägenhet med hjälp av Sofia Persson en del av Mäklarhuset Örebro
    2022-12-30 Verifierad kund
    Trots svår marknad har Sofia lyckats göra ett jättebra arbete hon är påläst, driven och pålitlig jag är supernöjd.
    • Väster
    2022-12-28 Verifierad kund
    Rekommenderar starkt 10/10

Väldigt trevlig och allt var glasklart från visning till köp :)
    • Almby
    2022-12-25 Verifierad kund
    Har ej varit med vid försäljningen av bostaden mina syskon har skött försäljningen,svårt ge betyg
    • Almby
    2022-12-25 Verifierad kund
    Malin är en väldig proffsig mäklare
    Lätt att få tag i och att ha göra med.
    Vi är supernöjda , man känner sig
    trygg.
    Kan starkt rekommendera Malin.
    • Sörbyängen
    2022-12-17 Verifierad kund
    Vid försäljning av min bostadsrätt gav Sofia utmärkta tips och råd inför fotografering och visning samt gjorde träffsäkra bedömningar av läget snabbt och noggrant under tiden. Trots en för tillfället trögare marknad blev resultatet över förväntan, kan inte vara mer nöjd med insatsen från en sann naturbegåvning som Sofia. Mäklarhuset har här en riktig pärla som medarbetare, ger henne högsta betyg och rekommenderas varmt till bostadsaffärer!
    Hej A-C! Tusen tack för dina fina ord, det värmer så oerhört mycket ska du veta. Jag både tror och hoppas att du ska trivas riktigt bra norrut här framöver! Sofia Persson
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Magnus Olofsson en del av Mäklarhuset Örebro
    2022-12-17 Verifierad kund
    Mycket trevlig
    Smidig hantering och jobbade för att vi skulle få tillträde så fort som möjligt till lägenheten. Uppskattas mycket 👍
    • Centralt/Sörby/Eklunda
    2022-12-16 Verifierad kund
    Superenkel att ha att göra med, proffsig och alltid tillgänglig när man hade frågor
    Hej Johan! Tusen tack för att du tog dig tid att lämna ett omdöme. Jag uppskattar det verkligen! Sofia Persson
  • skrev om Sofia Persson en del av Mäklarhuset Örebro
    2022-12-15 Spontant omdöme
    En glad och ödmjuk mäklare med hjärtat på rätta plats Jag köpte en bostadsrätt av hennes klient, och såg den fina omtänksamheten hon hade för klienten.

Sofia utförde sitt arbete som mäklare mycket väl, och var snabb på att svara på funderingar.
    Hej Maria! Tack snälla rara Maria för de fina orden. Tusen tack för att du lämnade ett omdöme om mig! Sofia Persson
    2022-12-15 Verifierad kund
    Sofia har skött allt från början till slut och kontinuerligt uppdaterat mig på det som händer i försäljningen. Allt har flutit på bra och jag kan verkligen rekommendera Sofia!
    Hej Mikaela! Tack så hemskt mycket för att du tog dig tid att lämna ett omdöme. God Jul & Gott Nytt År! Sofia Persson
  • skrev om Sofia Persson en del av Mäklarhuset Örebro
    2022-12-15 Spontant omdöme
    Super duktig och proffsig mäklare😀
    Hej Oliver! Du är en superproffsig säljare, tusen tack för ett fint samarbete! Sofia Persson
  • sålde sitt hus med hjälp av Fred Rehn Janowicz en del av Mäklarhuset Örebro
    • Brunnsgärdet
    2022-12-14 Verifierad kund
    5 av 5! Kan bara säga att vi är supernöjda!
    • Adolfsberg/Brunnsgärdet
    2022-12-11 Verifierad kund
    Trevlig! Snabb återkoppling. Engagerad.
    • Adolfsberg/Brunnsgärdet
    2022-12-10 Verifierad kund
    Trevlig sympatisk mäklare med stor erfarenhet. Lätt att få tag på och ville verkligen det bästa för mig som husköpare.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Victoria Kalkan fd. Forell-Groth en del av Mäklarhuset Örebro
    • Småbåtshamnen / Pråmkajen
    2022-12-04 Verifierad kund
    Trevlig och engagerad samt ett professionellt bemötande!
    • Centralt/Sveaparken
    2022-12-04 Verifierad kund
    Ett mycket gott bemötande. Malin levde upp till våra förväntningar trots att vi inte träffade henne fysiskt utan köpte bostaden via telefonkontakt.
    Hon kommunicerade på ett tydligt sätt, gav snabb återkoppling samt gav svar på alla frågor vi ställde.
    Vi är mycket nöjda med Malin som mäklare.
    • Centralt/Sveaparken
    2022-12-03 Verifierad kund
    Vi tycker att Malin var mycket trevlig, kunnig och engagerad i försäljningen av våran lägenhet.
    Vi kan varmt rekommendera henne till andra.
  • sålde sitt hus med hjälp av Magnus Olofsson en del av Mäklarhuset Örebro
    • Tjugesta
    2022-12-01 Verifierad kund
    Bra bra bra bra bra bra bra bra bra bra bra bra bara bra
  • Hans Göran H
    • Småbåtshamnen / Pråmkajen
    2022-11-29 Verifierad kund
    Jag blev bemött på ett bra och trvligt sätt.

Jag förväntade mig att få mycket information från mäklaren och möjlighet att ta kontakt med mäklaren om jag hade mer att få svar på.
    Allt detta uppfylde mäklaren med bravur.

Vi träffades säljare, köpare och mäklare.
    Mäklaren gick igenom köpekontraktet och vi fick ställa frågor om vi så önskade.
    Gick därifrån med pärm och handlingar samt att vi skulle kontakta vår bank inför nästa steg. Betalningen.
    2022-11-28 Verifierad kund
    Kanon bra service. Utmärkt!..............
    2022-11-24 Verifierad kund
    Victoria gav ett positivt första intryck. Trevlig, väl förberedd, och presenterade en rimlig strategi för försäljningen vid första besöket. Hon lyssnade på våra krav och det var lätt att komma överens om det mesta. Processen kring budgivningen och kontraktsskrivningen gick snabbt och det var lätt att få kontakt med henne under processen. Vi fick fortlöpande information om läget. Det mesta kring försäljningen har fungerat utan problem hittills, trots att timingen att sälja inte var den bästa utifrån marknadsläget.
    2022-11-23 Verifierad kund
    Vänlig, professionell och en god kpmmunikatör.
    • Gamla Hjärsta
    2022-11-22 Verifierad kund
    Fantastiskt duktig i sitt affärs området
  • sålde sitt hus med hjälp av Mäklarhuset Örebro
    • Hallsberg
    2022-11-21 Verifierad kund
    Väldigt trevliga och proffsiga
    2022-11-21 Verifierad kund
    Jättetrevlig, kunnig och proffsigt bemötande!
    Kändes tryggt att ha henne som mäklare, vi är supernöjda och rekommenderar andra att ta hjälp av sofia vid köp/försäljning av bostad!
    Hej Elin! Tusen tack! Jag blir så glad när jag läser dina ord och uppskattar verkligen att du tog dig tid att lämna ett omdöme. Jag tror, och hoppas, att ni kommer att stortrivas på andra sidan gatan! :) Sofia Persson
  • sålde sitt hus med hjälp av Magnus Olofsson en del av Mäklarhuset Örebro
    • Oxhagen
    2022-11-19 Verifierad kund
    Jag blev väl bemött, hela tiden uppföljning så att jag visste vad som hände med bud o.s.v.
    trots lite ”sämre tider” gällande försäljning upplevde jag en positiv men realistiskt inställning. Försäljningen slutade med ett bud som jag kunde godta o inom en snabbare tidsrymd än jag förväntat mej ..
    Jag kan rekommendera Mäklarhuset till alla som funderar på att sälja sin bostad 😃
    2022-11-19 Verifierad kund
    Blev bemött av all respekt.
    Mycket hjälpsam är hon och stötter med alla frågor och funderingar.
    Hon gör sitt jobb perfekt. Hon har alla svar på frågor som man inte hunnit ställa än.
    Hej Narine! Tack så hemskt mycket för de fina orden. Vad glad jag blir att du lämnade ett omdöme, det är så värdefullt för mig framåt i mitt jobb. Tack! :) Sofia Persson
    2022-11-18 Verifierad kund
    Vi är jättenöjda med allt Sofia gjorde för oss. Hjälpte oss genom hela processen med hög kompetens och stor hjälpsamhet. Alltid med ett trevligt bemötande och en förmåga att se till allas bästa. Vi kan verkligen rekommendera Sofia.
    Hej Andreas! Tusen tack för de fina orden och för att du tog dig tid att lämna ett omdöme. Det är oerhört värdefullt för mig. Sofia Persson
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Ida Källmyr en del av Mäklarhuset Örebro
    2022-11-17 Verifierad kund
    Trevligt bemötande! Bra engagemang, hjälpsam!
    Mvh Ewa
    2022-11-16 Verifierad kund
    Ovan betyg, utmärkt, säger allt!
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Ida Källmyr en del av Mäklarhuset Örebro
    2022-11-15 Verifierad kund
    Ida är en mycket positiv, lugn och trygg person. Lätt att få tag i om man behöver. Levde upp till förväntningarna. Mycket proffesionell och jag rekommenderar henne till försäljning av bostäder. Ida är toppen❤️
    • Sörbyängen
    2022-11-14 Verifierad kund
    Väldigt trevlig och lyhörd. Bra kommunikation. Allt går att lösa.
    Hej Emil! Bra kommunikation och trevlig dialog åt båda håll! Det gör allting så mycket enklare, tack för det! :) Sofia Persson
  • sålde sitt hus med hjälp av Fred Rehn Janowicz en del av Mäklarhuset Örebro
    2022-11-14 Verifierad kund
    Mäklaren skötte sig utmärkt fick förtroende redan från början. Noggrann och alltid bra påläst och alltid punktlig vid våra träffar.
  • köpte sitt hus med hjälp av Fred Rehn Janowicz en del av Mäklarhuset Örebro
    2022-11-14 Verifierad kund
    Lättsam, trevlig, kunnig och mycket omtänksam. Bra service till oss som köpare. Mycket nöjd så här långt!
    2022-11-13 Verifierad kund
    Det var snabbt och enkelt med en bra dialog.
    • Centralt väster
    2022-11-12 Verifierad kund
    Trevlig, seriös och saklig. Mycket bra bemötande.
    2022-11-11 Verifierad kund
    Bra bemötande och snabba puckar. Vi var väldigt nöjda.
    • Adolfsberg
    2022-11-11 Verifierad kund
    Vi fick oerhört bra och fin hjälp av Sofia! Även om hon var anlitad av säljaren, kände jag att jag som köpare fick snabba svar och på ett mycket trevligt sätt! Det kändes tryggt att ha Sofia som mäklare.
    Hej Petra! Även om jag som mäklare alltid eftersträvar att alla kunder ska känna sig trygga så är det fantastiskt fint att höra att du som kund känner att det efterlevs. Tack så jättemycket för att du tog dig tid att lämna ett omdöme, jag uppskattar det verkligen. Allt gott! Sofia Persson
    • Adolfsberg
    2022-11-11 Verifierad kund
    Väldigt trevligt och snäll och en av dem bästa mäklarna.
    Hej Haibat! Tack snälla du. Alltid lika trevligt att göra affärer med dig, det ska du veta! Sofia Persson