Alla kategorier Mäklare Örebro Örebro Mäklarhuset Mäklarhuset Örebro

Mäklarhuset Örebro

Borgmästargatan 10, 702 25 Örebro — Visa karta

Med fokus på trygghet och ekonomi lotsar vi på Mäklarhuset dig genom hela bostadsaffären. Vårt kontaktnät här i Örebro är brett och starkt, och till för dig! Vi har även många års erfarenhet av bostadsmarknaden här i området och vi kan Örebro.

För oss är varje uppdrag unikt och oavsett om du ska köpa eller sälja får du en tjänst från oss anpassad för just dig, din bostad och dina behov. Vi lägger stor vikt vid detaljer och strävar inte efter att bli den största mäklarkedjan, vi vill vara marknadens bästa.

Vill du ha en mäklartjänst där ingenting lämnas åt slumpen? Kontakta oss på Mäklarhuset! Vi gör gärna en fri värdering av din bostad eller diskuterar ditt nästa boende här i Örebro.

Läs vad 930 kunder tycker om Mäklarhuset Örebro

• 2019-06-17

Helén M skrev om Martin Jarhäll en del av Mäklarhuset Örebro
    Vi sålde en villa strax utanför Örebro. Martin ger ett lugnt och tryggt bemötande och vi hade förtroende för honom sedan vi träffats tidigare när han sålde ett hus som vi var intresserade av. Han lyssnar och är intresserad av både köpare och säljares situation vilket visar att han är seriös och professionell. Läs mer

Annika E skrev om Malin Browall en del av Mäklarhuset Örebro
    Trevlig, professionell, kunnig med stark integritet vilket skapar trygghet och förtroende. Läs mer

Ahmed K skrev om Victoria Forell-Groth en del av Mäklarhuset Örebro
    Haft en riktigt bra upplevelse med Victoria!
    rekommenderas starkt!
    10/10 Läs mer
  • Anton R

2019-06-14

Anton R skrev om Sofia Persson en del av Mäklarhuset Örebro
    Köpt Brf på Oskarsvägen, Sofia uppträdde professionellt och jag kände mig trygg i hela affären. Extra plus som jag tycker var att Sofia återkopplade snabbt på samtliga frågor och kändes närvarande både innan och efter skrivningar. Läs mer

Frederick H skrev om Johan Carlsson en del av Mäklarhuset Örebro
    Om bra service hade ett annat namn skulle det heta Johan Carlsson Läs mer

Klara E skrev om Johan Carlsson en del av Mäklarhuset Örebro
    Vi köpte vårt drömhus via Johan som mäklare.
    Professionellt bemötande & god tillgänglighet vid frågor & rådgivning.
    Johan hjälpte även till med att sälja vår tidigare bostad.

Kan varmt rekommendera Johan! Läs mer

Clara Å skrev om Malin Browall en del av Mäklarhuset Örebro
    Bostadsrätt i centrala Örebro.
    Malin gav ett seriöst, påläst och trevligt intryck. När vi hade frågor som hon inte kunde svara på återkom hon snabbt med svar. Mycket nöjda! Läs mer
  • 2019-06-13

Anna M skrev om Victoria Forell-Groth en del av Mäklarhuset Örebro
    Supernöjd med Victoria. Snabb på att svara och återkoppla gällande frågor och funderingar vilket uppskattas. Kunnig och supertrevlig!! Läs mer
  • 2019-06-13

Awat J skrev om Magnus Olofsson en del av Mäklarhuset Örebro
    Magnus är erfaren och duktig mäklare. Han har koll över marknaden och ger råd och synpunkter på fin sätt. Positiv och alltid tillgänglig. Jag har haft kontakt med honom i samband med försäljning av en sommarstuga och nyligen ett hus. Läs mer

Ann-Charlotte E skrev om Ella Lövestedt en del av Mäklarhuset Örebro
    Sålt bostad. Mycket nöjd. Kändes väldigt tryggt. Läs mer

Birgitta V skrev om Peter Sjölinder en del av Mäklarhuset Örebro
    Sålt ett renoverat 1700-tals hus med tillhörande garage/verkstad.
    Fick ett bra intryck vid vårt första möte som bestod under hela processen.
    Förväntningarna infriades till 100 %.
    Upplevelsen är positiv från början till slut. Läs mer

Ralph M skrev om Peter Sjölinder en del av Mäklarhuset Örebro
    Här sålt ett renoverat 1700-talshus med tillhörande garage/verkstad.
    Fick ett gott intryck av mäklaren vid vårt första möte som bestod under hela processen.
    Förväntningarna var att hitta en köpare som satte värde på detta lite speciella objekt. Tycker att mäklaren på ett bra sätt kunde beskriva för kunderna objektets fördelar och möjligheter.
    Sammanfattningsvis gick säljprocessen smidigt och motsvarade våra förväntningar. Läs mer
  • NATALIA K

2019-06-04

NATALIA K skrev om Mäklarhuset Örebro
    Maklarhuset is registered and respected estate agents...
    I am just enormously unhappy wit the service provided by Magnus Olofsson - as I said before: enjoy your incompetence, Magnus! Läs mer
  • 2019-05-23

Adisa H skrev om Ella Lövestedt en del av Mäklarhuset Örebro
    Köpte bostadsrätt.
    Första boendet och vi blev mer än väl bemötta av mäklaren Ella och kan varmt rekommendera henne . Henne kommer vi i fortsättningen att samarbeta med

Mycket nöjda,!! Läs mer
    Ella L gillar detta
  • 2019-05-12

Forsastrand Kommanditbolag F skrev om Martin Jarhäll en del av Mäklarhuset Örebro
    Jag är mycket nöjd med hjälpen jag fått, och Martin Jarhäll är en mycket trevlig och kompetens mäklare som hjälpt mig vid försäljningen av min mark
    Vänlig hälsning
    ElseMarie Ristman Läs mer

Eva K skrev om Malin Browall en del av Mäklarhuset Örebro
    Saklig kunnig, positivt intryck Läs mer

Sofie B skrev om Sofia Persson en del av Mäklarhuset Örebro
    Jag köpte min första bostadsrätt med hjälp av Sofia. Från första sekund har hon gett bra och proffesionellt intryck. Hon har alltid varit tillgänglig och kunnat svara på frågor och komma med tips. Jag skulle absolut rekommendera Sofia som mäklare. Läs mer

Håkan A skrev om Peter Sjölinder en del av Mäklarhuset Örebro
    Sålt mitt hus som jag även köpte av Peter för 11 år sedan . Tycker jag har fått ett trevligt och proffsigt bemötande vid båda tillfällena därför tog jag kontakt igen har bara gott att säga om honom . Är lite risig just nu hoppas jag uttryckte mig tydligt nog Läs mer

Jim-ronny J skrev om Peter Sjölinder en del av Mäklarhuset Örebro
    mycket kunnig på sitt område, rekommenderas starkt Läs mer

Åsa B skrev om Martin Jarhäll en del av Mäklarhuset Örebro
    Martin har hjälpt oss vid två husförsäljningar, väldigt gott bemötande, Lättillgänglig och håller sin kund uppdaterad löpande. Läs mer
  • 2019-05-09

Inga A skrev om Malin Browall en del av Mäklarhuset Örebro
    Blev bra bemött

sålt en bostadsrätt

mäklaren levde upp till förväntningarna ja hade

Allt var bra mäklaren stod brevid mig Läs mer

Wictor L skrev om Victoria Forell-Groth en del av Mäklarhuset Örebro
    Jag har köpt en lägenhet i Kumla! Jag vart mycket väl trevligt bemött av Victoria och hela affären gick snabbt och felfritt! Väldigt bra mäklare! Rekommenderar starkt mäklarhuset till allmänheten! Tack! Läs mer

Maria N skrev om Peter Sjölinder en del av Mäklarhuset Örebro
    Vi köpte ett hus på landet. Mäklaren gav ett lugnt och stabilt intryck, ärlig mot oss om husets skavanker vilket skapade ett bra förtroende.

Höll kontakt med oss vid budgivningen på ett bra sätt och hade bra möten vid kontaktskrivningarna. Läs mer

Björn Eric Peter W skrev om Johan Carlsson en del av Mäklarhuset Örebro
    Sålt villa i Örebro.
    Johan har ett mycket professionellt och ständigt positivt bemötande och genomförande genom hela processen, kombinerat med att pragmatiskt lösa olika utmaningar som kan dyka upp, i det här fallet troligen i extra stor utsträckning.

Jag är mycket nöjd med Johans insats och det samarbete vi hade under hela processen. Det gäller även hans uthållighet utan att någon gång svikta, en egenskap det kom att krävas extra av i just det här uppdraget. Läs mer

Emma K skrev om Peter Sjölinder en del av Mäklarhuset Örebro
    Vi köpte hus ute i Slyte! Peter var väldigt professionell under hela vårt samarbete. Han gjorde så både jag och min sambo kände oss trygga kring detta hus köp. Vi är mycket nöjda med våran bostad idag. Mvh Emma Läs mer

Göran L skrev om Sofia Persson en del av Mäklarhuset Örebro
    Sålde en bostadsrätt i Örebro. Klara och raka besked och franförallt en utmärkt återkoppling genom hela processen. Läs mer

Patrik L skrev om Martin Jarhäll en del av Mäklarhuset Örebro
    Martin är väldigt proffsig och mån om sina kunder, kan varmt rekommendera honom både som köpare och säljare. Läs mer
  • 2019-04-29

Jenny T skrev om Malin Browall en del av Mäklarhuset Örebro
    Köpte bostadsrätt.
    Blev mycket bra bemött av Malin.
    Kontaktar gärna henne igen när väl jag ska sälja. Läs mer
    Malin B gillar detta

Viktor S skrev om Martin Jarhäll en del av Mäklarhuset Örebro
    Sålde och köpte en villa. Fick mkt kompetent hjälp av mäklaren som var tillgänglig och som svarade på frågor även utanför kontorstid. Ett trevligt och professionellt bemötande genomgående. Läs mer

Håkan O skrev om Sofia Persson en del av Mäklarhuset Örebro
    Bostadsrätt . Sofia agerar proffsigt med både säljare och köpare. Vi skulle anlita Sofia igen om vi skulle sälja eller köpa något mera. Vi har rekommenderat Sofia till flera av våra vänner. Läs mer

Marcus H skrev om Johan Carlsson en del av Mäklarhuset Örebro
    Sålde en villa i Örebro åt oss. Upplever Johan som mkt proffsig och seriös. Känns väldigt ärlig och noggrann. Läs mer

Charlotte E skrev om Ella Lövestedt en del av Mäklarhuset Örebro
    Sålt bostadsrättslägenhet. Superproffsig mäklare. Kunnig, engagerad, tillgänglig. Läs mer

Hanna Christina H skrev om Johan Carlsson en del av Mäklarhuset Örebro
    Vi är mycket nöjda med Johan som mäklare. Han är kompetent, seriös, noggrann och engagerad. Om det blir aktuellt kommer vi att anlita honom igen! Läs mer

CHRISTER Carl Ragnar E skrev om Magnus Olofsson en del av Mäklarhuset Örebro
    Köpt resp sålt lgh med Magnus som mäklare. Ett mkt gott och engagerat bemötande.
    Alltid tillgänglig, återkopplar händelser, goda råd och har stor förståelse för mina krav.
    Förväntningarna blir ofta gemensamma med Magnus.
    Mkt bra mäklare och få mäklare kan leva upp till hans nivå. Läs mer

Anna W skrev om Peter Sjölinder en del av Mäklarhuset Örebro
    Oerhört trevlig att ha att göra med! Varm och ödmjuk i sin framtoning samt kunnig och lyhörd, vilket gjorde att vi kände fullt förtroende när vi skulle sälja vår villa. Skulle lätt anlita Peter igen om det blev aktuellt. Läs mer

Oscar K skrev om Victoria Forell-Groth en del av Mäklarhuset Örebro
    En 2a i Örebro.
    Blev bemött på ett bra sätt!

En mycket smidig affär utan problem! Läs mer

Bengt Sivert Paul T skrev om Magnus Olofsson en del av Mäklarhuset Örebro
    Köpt bostadsrätt. Magnus fixade separat visning då jag inte kunde på den allmänna. Bra bemötande hela vägen till avslut Läs mer

Emma B skrev om Peter Sjölinder en del av Mäklarhuset Örebro
    Pater var hjälpt oss att båda köpa och sälja vår villa och det finns ingen annan mäklare jag hellre skulle anlita. Han är erfaren och vet vad han pratar om samtidigt som han alltid gör sitt yttersta för sina klienter. En stjärna! Läs mer
  • Urban N

2019-03-26

Urban N skrev om Malin Browall en del av Mäklarhuset Örebro
    Jag köpte en bostadsrätt. Blev väldigt bra bemött av Malin. Hon ingav förtroende genom att visa sig både erfaren och påläst om både marknaden och bostaden. Hon levererade det jag förväntade mig och mer där till. Sammantaget är jag väldigt nöjd med Mäklarhuset och Malin Browall och önskar henne fortsatt framgång i sitt arbete. Läs mer
    Malin B gillar detta
  • 2019-03-19

Anna A skrev om Ella Lövestedt en del av Mäklarhuset Örebro
    Köpte ett kjedjehus byggt 1967. Vi är mycket nöjda med Ellas bemötande. Hon var lugn, saklig, ärlig, lätt att få tag på. Läs mer
  • 2019-03-18

Ingela H skrev om Johan Carlsson en del av Mäklarhuset Örebro
    Johan Carlsson är alltid vårt första val om vi behöver hjälp med försäljning eller rådgivning. Han ställer alltid upp även om det är frågor där han inte har del av försäljning eller annan vinning.
    Jag rekommenderar honom till släkt och vänner när det är husförsäljningar på gång och hittills har jag inte hört någon som varit besviken.
    Han har sålt vårat hus i Kumla, svärmors bostadsrätt samt vår lilla sommarstuga i Åmmeberg.

Nu väntar jag bara på att han ska göra en bra försäljning på vår andra sommarstuga i Åmmeberg.

Johan är glad, trevlig och förtroendeingivande men samtidigt väldigt proffsig.
    Han är vår nummer 1 mäklare alla dagar i veckan. Läs mer

Erik G skrev om Ella Lövestedt en del av Mäklarhuset Örebro
    Allt var klockrent! Ella får 10/10! Kunde inte vara nöjdare! Läs mer
    Ella L gillar detta

Hans F skrev om Ella Lövestedt en del av Mäklarhuset Örebro
    2, köpt lägenhet 3, kunnigt,. 4, trivsam lgh 5, proffsig, 6 personligt anpassad information Läs mer

Inger S skrev om Martin Jarhäll en del av Mäklarhuset Örebro
    En mycket angenäm bekantskap! Trevlig, kunnig & kompetent i kombination med en skön humor! Super! Läs mer
  • 2019-03-16

Eva S skrev om Martin Jarhäll en del av Mäklarhuset Örebro
    Sålt hus. Jättenöjd med mäklaren, allt gick enkelt och bra. Han skötte ”pappershanteringen” på bästa sätt och vi fick bra information. Därtill bra råd och trevligt bemötande. Har inget övrigt att önska. Skulle gärna vända mig till Martin igen om det blir aktuellt med nya fastighetsaffärer. Läs mer
  • 2019-03-16

Per S skrev om Martin Jarhäll en del av Mäklarhuset Örebro
    Sålt hus i Svennevad

Martin levde upp till de förväntningar jag hade
    MVH
    Per Läs mer
  • 2019-03-15

Charlotte S skrev om Ella Lövestedt en del av Mäklarhuset Örebro
    Köpt bostadsrätt. Hon visste inte så mycket om bostaden, tex att den hade gästrum och gem. bastu. Annars mycket tillmötesgående, trevlig pch kunnig för övrigt. Läs mer
  • 2019-02-24

Evelina Eriksson skrev om Mäklarhuset Örebro
    Jag har praktiserat hos Sofia och är verkligen jätte nöjd och glad över den möjligheten. Är också super imponerad av Sofia, en så otroligt duktig och engagerad mäklare. Kan starkt rekomendera henne! Läs mer
  • Camilla O

2019-02-19

Camilla O skrev om Sofia Persson en del av Mäklarhuset Örebro
    Absolut toppklass! Mycket kompetent, trevlig och erfaren. Pigg och glad och precis lagom säljande. Jag kan varmt rekommendera Sofia! 😊👍🏻 Läs mer
  • Boris K

2019-02-18