Magnus Olofsson

Magnus Olofsson

Magnus Olofsson är mäklare på Mäklarhuset Örebro

Magnus Olofsson har varit registrerad mäklare sedan 2005-06. Magnus Olofsson har varit aktiv på Reco.se sedan 2015-02 och har fått 201 omdömen med ett betyg på 4.9. Magnus Olofsson har haft 30 försäljningar sen 2021-10 och har tillfrågat 97% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2021-10 - 2022-09

Läs vad 201 Läs vad Magnus Olofsson

• Långängen
    2022-09-19 Verifierad kund
    Mycket trevlig och ödmjuk mäklare som skötte försäljningen på ett proffsigt sätt.
    2022-09-07 Verifierad kund
    Otroligt bra bemötande från första mötet till efter försäljning. Tog mycket av sin privata tid efter arbetstid för att möjliggöra en smidig affär som gjorde mig väldigt nöjd. Uppskattar framförallt ärligheten och den genuinit som gjorde det lätt att ge fullt förtroende. Kommer definitivt rekomendera Magnus till bekanta och släkt som ska sälja i området.
  • sålde sitt hus med hjälp av Magnus Olofsson en del av Mäklarhuset Örebro
    • Glanshammar
    2022-08-27 Verifierad kund
    Bra bemötande , trevlig. Levererar vid försälning
    • Ladugårdsängen
    2022-08-21 Verifierad kund
    En mäklare som bryr sig i kunden, otroligt kunnig och ger de lilla extra.
    Har alltid varit magnus i alla våra försäljningar.
    • Ladugårdsängen
    2022-08-20 Verifierad kund
    Magnus är otroligt proffsig och tog hand om hela försäljnings processen på allra bästa sätt.
  • sålde sitt hus med hjälp av Magnus Olofsson en del av Mäklarhuset Örebro
    • Sticksjö/Glanshammar
    2022-08-18 Verifierad kund
    Vi upplevde Magnus som trevlig och tillmötesgående, han va lätt att få kontakt med och svarade på eventuella frågor.
    Bra dialog kring allt med försäljning och behjälplig med allt runt omkring.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Magnus Olofsson en del av Mäklarhuset Örebro
    2022-07-31 Verifierad kund
    Förtroendeingivande mäklare som med professionell trygghet hjälpt oss med dotterns bostadsköp.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Magnus Olofsson en del av Mäklarhuset Örebro
    2022-07-31 Verifierad kund
    Enormt hjälpsam och trevlig. Var tydlig och direkt gällande detaljer och beskrev väl vad som bör förväntas med lägenhetsköpet.
  • köpte sitt hus med hjälp av Magnus Olofsson en del av Mäklarhuset Örebro
    • Brånsta
    2022-07-27 Verifierad kund
    Magnus var väldigt proffsig och kunnig och vi uppskattade verkligen honom som mäklare. Han gjorde verkligen allt för att vi skulle känna oss trygga i vårt hus köp. Tack!
  • köpte sitt hus med hjälp av Magnus Olofsson en del av Mäklarhuset Örebro
    • Gamla Hjärsta
    2022-06-26 Verifierad kund
    Positivt bemötande, snabb med att förmedla viktiga och väsentlig information.
    Det är något som vi tycker är viktigt.

Erfaren mäklare som gav goda råd inför flytt samt saker som kan vara bra att tänka på.