Magnus Olofsson
Registrerad mäklare sedan 2005
Aktiv på Reco.se sedan 2015
2019-04 - 2020-03

Läs vad 127 Läs vad Magnus Olofsson

• Eliana J köpte sin lägenhet med hjälp av Magnus Olofsson en del av Mäklarhuset Örebro

2020-02-15

Södra Ladugårdsängen
    Hej!! Skulle gärna att mäklaren skulle ha vanligt hyran privat inom Örebro oxå skulle jag tänkt hyra lägenhet av er och ni är bra på allting och bra förklaring på olika saker som gäller.. Det är inget fel på mäklaren tycker jag.

Mvh//Eliana Johansson Läs mer
  • Henrik J sålde sin lägenhet med hjälp av Magnus Olofsson en del av Mäklarhuset Örebro

2019-12-12

Sörbyängen
    Magnus sålde vår lägenhet snabbare än vad vi räknat med på en ganska lugn marknad. Mycket bra kommunikation och superbra service. Läs mer
  • Maria F sålde sin lägenhet med hjälp av Magnus Olofsson en del av Mäklarhuset Örebro

2019-12-12

Sörbyängen
    Vår upplevelse efter att ha haft Magnus är att vi är mycket nöjda. Alltid trevlig och tillmötesgående men framförallt flexibel. Vilket är ett stort plus. Vi kan varmt rekommendera honom till andra. Läs mer
  • Per Olov P
    Per Olov P sålde sitt hus med hjälp av Magnus Olofsson en del av Mäklarhuset Örebro

2019-10-12

Ekeby
    Vi sålde en villa på landet. Magnus Olofsson är en mycket kunnig och trevlig mäklare.Våra förväntningar på försäljningen uppfylldes med råge. Vi fick den hjälp vi hade väntat oss och lite till. Helt nöjda. Läs mer
  • Anna Margareta P sålde sitt hus med hjälp av Magnus Olofsson en del av Mäklarhuset Örebro

2019-10-11

Ekeby
    Magnus hjälpte oss bra när vi sålde vårt hus,kom med förslag och idéer.Ställde alltid upp och var mycket trevlig och tillmötesgående. Läs mer
  • Kent E sålde sitt hus med hjälp av Magnus Olofsson en del av Mäklarhuset Örebro

2019-10-10

Almby
    * Sålt villa
    * Med förtroende
    * Seriöst uppförande mot köpare och säljare och det infriades på ett utmärkt sätt.
    * Utmärkt Läs mer
  • Marie L
    Marie L skrev om Magnus Olofsson en del av Mäklarhuset Örebro

2019-08-25

Köpte lägenhet. Trevligt och korrekt bemötande. Tydlighet och ordning i all pappershantering. Ställde utan problem upp på den extra visning. Mycket nöjda Läs mer
  • Malin W sålde sin lägenhet med hjälp av Magnus Olofsson en del av Mäklarhuset Örebro

2019-08-23

Disponentparken
    Vi sålde ett radhus. Blev proffsigt bemött och väl omhändertagna i hela processen. Vi är jättenöjda! Läs mer
  • Rolf L skrev om Magnus Olofsson en del av Mäklarhuset Örebro

2019-08-23

Köpt en bostadsrätt som vår son ska bo i.
    Mäklaren bemötte och sakligt, professionellt och förtroendeingivande. Svarade tydligt och koncist på våra frågor och när vi ställde någon fråga han inte hade svar på, så bad han att få återkomma, vilket han gjorde. Läs mer
  • Awat J sålde sitt hus med hjälp av Magnus Olofsson en del av Mäklarhuset Örebro

2019-06-13

Lundby
    Magnus är erfaren och duktig mäklare. Han har koll över marknaden och ger råd och synpunkter på fin sätt. Positiv och alltid tillgänglig. Jag har haft kontakt med honom i samband med försäljning av en sommarstuga och nyligen ett hus. Läs mer

Andra mäklare hos Mäklarhuset Örebro

Johan Carlsson