Mäklare Örebro Örebro Mäklarhuset Örebro Magnus Olofsson
Aktiv på Reco.se sedan 2015

Läs vad 118 Läs vad Magnus Olofsson

• Awat J skrev om Magnus Olofsson en del av Mäklarhuset Örebro

2019-06-13

Magnus är erfaren och duktig mäklare. Han har koll över marknaden och ger råd och synpunkter på fin sätt. Positiv och alltid tillgänglig. Jag har haft kontakt med honom i samband med försäljning av en sommarstuga och nyligen ett hus. Läs mer
  • CHRISTER Carl Ragnar E skrev om Magnus Olofsson en del av Mäklarhuset Örebro

2019-04-12

Köpt resp sålt lgh med Magnus som mäklare. Ett mkt gott och engagerat bemötande.
    Alltid tillgänglig, återkopplar händelser, goda råd och har stor förståelse för mina krav.
    Förväntningarna blir ofta gemensamma med Magnus.
    Mkt bra mäklare och få mäklare kan leva upp till hans nivå. Läs mer
  • Bengt Sivert Paul T skrev om Magnus Olofsson en del av Mäklarhuset Örebro

2019-04-12

Köpt bostadsrätt. Magnus fixade separat visning då jag inte kunde på den allmänna. Bra bemötande hela vägen till avslut Läs mer
  • Ida M skrev om Magnus Olofsson en del av Mäklarhuset Örebro

2019-01-08

Köpte en bostadsrätt genom Magnus och blev väl omhändertagen från första stund. Trevlig, kunnig, och mycket serviceinriktad. Kan varmt rekommendera Magnus som mäklare för din kommande bostadsaffär. Läs mer
  • Gabriel G
    Gabriel G skrev om Magnus Olofsson en del av Mäklarhuset Örebro

2018-12-14

Fantastisk bra mäklare!! Magnus är en mäklare att lita på ! Läs mer
  • Conny L skrev om Magnus Olofsson en del av Mäklarhuset Örebro

2018-12-10

Magnus är en toppen mäklare som jag/vi verkligen kan rek. Läs mer
  • Oliwer G skrev om Magnus Olofsson en del av Mäklarhuset Örebro

2018-11-26

Träffade flera mäklare men magkänslan för Magnus var starkast. Det visade sig vara helt rätt också. Rekommenderar honom varmt! Läs mer
  • Liv P skrev om Magnus Olofsson en del av Mäklarhuset Örebro

2018-11-18

Bra bemötande, mycket nöjda överlag! Läs mer
  • Maria P skrev om Magnus Olofsson en del av Mäklarhuset Örebro

2018-11-16

Jag har köpt en bostadsrätt, av radhustypen. Jag blev mycket bra bemött av mäklaren. Jag fick snabb återkoppling på de frågor/funderingar som jag hade avseende bostaden. Läs mer
  • Teddie K
    Teddie K skrev om Magnus Olofsson en del av Mäklarhuset Örebro

2018-10-09

Sålt villa i ett ytterområde.
    Mäklaren var klockren från första till sista kontakt, hjälpte oss med tips hur vi kunde göra våran villa mer attraktiv med små medel och stöttade oss hela vägen före, under, genom och efter affären.
    Våra förväntningar var inte alls i våg med vad vi faktiskt fick ut av anlita Magnus på mäklarhuset i Örebro, det var både betydligt mer proffsigt och kanske framförallt en mycket mer omhändertagande upplevelse genom hela affären än vad vi kunde föreställa oss att det skulle vara.
    Det kändes skönt och tryggt att lämna över vårat livsverk i mäklarens händer, en försäljning som behandlades med respekt, proffsighet och omhändertagande och vi fick löpande information hela tiden hur allt gick, fick vara med i allt som skedde och tycka till.
    Vi rekommenderar starkt att ta hjälp av samma mäklare som vi. Läs mer

Andra mäklare hos Mäklarhuset Örebro

Johan Carlsson