Magnus Olofsson
Registrerad mäklare sedan 2005-06-29
Aktiv på Reco.se sedan 2015-02-10
2019-08 - 2020-07

Läs vad 134 Läs vad Magnus Olofsson

• Robin N köpte sin lägenhet med hjälp av Magnus Olofsson en del av Mäklarhuset Örebro

2020-08-15

Södra Ladugårdsängen
    Kan inte bli bättre om jag ska vara helt ärlig! Väldigt lätt att jobba med! Kan verkligen rekommendera Magnus Olofsson på Mäklarhuset! 👍👍 Läs mer
  • Nika V köpte sitt hus med hjälp av Magnus Olofsson en del av Mäklarhuset Örebro

2020-07-26

Nya Hjärsta
    Bästa mäklaren. Han är lugn, hjälpsam och duktig i sitt arbete Läs mer
  • Liselotte S sålde sitt hus med hjälp av Magnus Olofsson en del av Mäklarhuset Örebro

2020-06-18

Nya Hjärsta
    En proffsig mäklare med ett säker men ändå ödmjuk och lyhört bemötande av oss som säljare av ett dödsbo. Hela processen har varit enkel när Magnus Olofsson har skött om allt som förväntat. Vi har fått bra tips och råd som har varit gynnsamt för oss och vi tycker att han har varit väldigt bra i sitt uppdrag.
    Vi tänker absolut anlita Mäklarhuset igen om det blir aktuellt. Läs mer
  • Noraier B köpte sitt hus med hjälp av Magnus Olofsson en del av Mäklarhuset Örebro

2020-06-18

Lundby
    Jag köpte ett hus i Lundby , och och han var mellanhand , och han behandlade oss mycket bra , sen vi träffade honom på kontoret för att skriv kontrakt , vi var jätte nöjda och han är trevlig o jag rekommendera . tack Magnus Läs mer
  • Tord O köpte sitt hus med hjälp av Magnus Olofsson en del av Mäklarhuset Örebro

2020-06-02

Klockhammar
    Vi har köpt ett fritidshus med Magnus som mäklare. Under hela processen har an agerat mycket seriöst och på ett trevligt sätt. Alltid lätt att nå när frågor dyker upp. Rekommenderas varmt. Läs mer
  • Kjell L sålde sitt hus med hjälp av Magnus Olofsson en del av Mäklarhuset Örebro

2020-05-09

Ormesta
    Bra dialog och proffsig hantering! Läs mer
  • Ingrid Jessica B köpte sitt hus med hjälp av Magnus Olofsson en del av Mäklarhuset Örebro

2020-05-07

Ormesta
    Vi har köpt en villa med Magnus som mäklare. Magnus agerade proffsigt och var alltid lätt att nå. Vi önskade löpande information om vad som hände kring huset och bud som kom in och Magnus var noga med att uppdatera oss. Det märktes att han värnade om både säljarna och oss som köpare och att alla parter skulle bli nöjda i slutändan. Vi kan varmt rekommendera Magnus. Läs mer
  • Eliana J köpte sin lägenhet med hjälp av Magnus Olofsson en del av Mäklarhuset Örebro

2020-02-15

2:a
    Södra Ladugårdsängen
    Hej!! Skulle gärna att mäklaren skulle ha vanligt hyran privat inom Örebro oxå skulle jag tänkt hyra lägenhet av er och ni är bra på allting och bra förklaring på olika saker som gäller.. Det är inget fel på mäklaren tycker jag.

Mvh//Eliana Johansson Läs mer
  • Henrik J sålde sin lägenhet med hjälp av Magnus Olofsson en del av Mäklarhuset Örebro

2019-12-12

3:a
    Sörbyängen
    Magnus sålde vår lägenhet snabbare än vad vi räknat med på en ganska lugn marknad. Mycket bra kommunikation och superbra service. Läs mer
  • Maria F sålde sin lägenhet med hjälp av Magnus Olofsson en del av Mäklarhuset Örebro

2019-12-12

3:a
    Sörbyängen
    Vår upplevelse efter att ha haft Magnus är att vi är mycket nöjda. Alltid trevlig och tillmötesgående men framförallt flexibel. Vilket är ett stort plus. Vi kan varmt rekommendera honom till andra. Läs mer

Andra mäklare hos Mäklarhuset Örebro

Johan Carlsson