Ida Källmyr

Ida Källmyr

Ida Källmyr är mäklare på Mäklarhuset Örebro

Ida Källmyr har varit registrerad mäklare sedan 2009-06. Ida Källmyr har varit aktiv på Reco.se sedan 2022-04 och har fått 49 omdömen med ett betyg på 4.7. Ida Källmyr har haft 37 försäljningar sen 2023-02 och har tillfrågat 95% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar

2023-02 - 2024-01

49 omdömen om Ida Källmyr

Sedan starten hos Reco 2022
Lotta H
Hovsta

Lyhörd och hjälpsam genom hela processen

Inga-Britt Monika Linnéa K
Gamla Hjärsta

Hej! Min erfarenhet av Ida är att hon har ingett förtroende och varit tillmötesgående. Samt jobbat för att få lägenheten såld snabbt. Hon har varit tillgänglig när jag har sökt henne. Mvh Inga-Britt Kihlberg

Christer L
Sålde sin bostad med hjälp av Ida Källmyr en del av Mäklarhuset Örebro
Hallsberg

Proffsigt handhavande och tydlig duktig på information återkoppling med vad som händer med bud mm

Filippa B
Köpte sin lägenhet med hjälp av Ida Källmyr en del av Mäklarhuset Örebro
Öster

Jättenöjd! Toppen bemötande och väldigt hjälpsam kring hela processen.

Svar från Ida Källmyr

Tack Filippa, kommer bli så fin bostad till dig när ni är klara :)

John R
Köpte sin lägenhet med hjälp av Ida Källmyr en del av Mäklarhuset Örebro
Hitorp

Helt ok. Hon vet som dom flesta Mäklare vad hon pratar om

Pehr E
Hitorp

Ida är ett fullblodsproffs som jag tycker är fantastiskt. Sättet som hon har guidat mej genom min första försäljning av bostad är enastående. Jag känner mig super nöjd

Svar från Ida Källmyr

Tack Pehr, så kul att höra, nu blir det snabb flytt för dig 😊

Siv Elisabet H
Almby

Mycket bra bemötande av Ida Källmyr! Allt har fungerat jättebra, huset såldes snabbt. Informerat mig hela tiden vad som ska göras inför försäljning. Lätt att få kontakt med henne och hjälp med diverse frågor. Känt mig trygg att få så proffsig hjälp! För många år sedan var Ida Källmyr hemma hos oss och värderade huset. När jag nu behövde hjälp med att sälja huset, visste jag direkt vem jag skulle vända mig till..

Stig J
Tisarbaden

Mycket bra och professionellt bemötande och hantering av försäljningen.

Svar från Ida Källmyr

Tack Stig, så roligt med återkommande kunder!

Birgitta E
Lindesby

Nu har jag anlitat Ida fyra ggr för köp och försäljning ! Det står ju för ett svar. Jag anser henne väl kompetent för uppgiften. Hon är smidig och följsam. Pålitbar.

Svar från Ida Källmyr

Tack Birgitta, alltid så gott samarbete med dig.

Gunbritt Margareta J
Sålde sin bostad med hjälp av Ida Källmyr en del av Mäklarhuset Örebro
Lekeberg

Hon var snabb i tanken vi kom överens om det pris som skulle ut på nätet, hon bokade in besiktning, fotografering och visning i nämnd ordning. Det hela gick ganska fort vilket uppskattades av oss. Hon var lätt att ha att göra med så vi rekommenderar henne gärna till andra som skall sälja ett objekt.

Svar från Ida Källmyr

Tack Gunbritt för trevligt och smidigt samarbete.