Ida Källmyr

Ida Källmyr

Ida Källmyr är mäklare på Mäklarhuset Örebro

Ida Källmyr har varit registrerad mäklare sedan 2009-06. Ida Källmyr har varit aktiv på Reco.se sedan 2022-04 och har fått 63 omdömen med ett betyg på 4.7. Ida Källmyr har haft 36 försäljningar sen 2023-07 och har tillfrågat 96% av sina kunder efter omdömen.

2023-07 - 2024-06

63 omdömen om Ida Källmyr

Christer L
Askersund

Snabb tydlig och mycket trevlig och tar folk väldigt bra

Sebastian M
Sålde sin lägenhet med hjälp av Ida Källmyr en del av Mäklarhuset Örebro
Hovsta

Fick ett bra och proffsigt bemötande vid första kontakt. Kände mig aldrig bortglömd under hela processen som gick smidigt till från värdering till försäljning. Ida har snabbt kunnat svara på eventuella frågor och varit tillgänglig vid behov. Jag ha känt mig trygg med att låta Ida ta hand om försäljningen och vi landade i ett slutpris jag var mer än nöjd med

Michaela R
Köpte sin lägenhet med hjälp av Ida Källmyr en del av Mäklarhuset Örebro
Hovsta

Upplever att Ida har vart kommunikativ, trevlig och engagerad.

Annica B
Köpte sitt hus med hjälp av Ida Källmyr en del av Mäklarhuset Örebro
Tisarbaden

Ida Källmyr hjälpte oss med svar på alla våra frågor genom att kontakta olika instanser som båtförening och bank när vi själva gick bet. Stor servicenivå och jag ger Ida bästa betyg i bemötande till oss köpare. Tack

Alf Sven Ingemar E
Almby

Mycket nöjd med Ida. Fint omhändertagen vid alla möten med Ida.

Tilda M
Sålde sin lägenhet med hjälp av Ida Källmyr en del av Mäklarhuset Örebro
Eklunda / Sörby

Ida är en väldigt positiv och trygg person som är hjälpsam och informativ när det uppstår funderingar. Hon är professionell och jag har känt mig trygg och nöjd genom hela processen! Rekommenderas varmt!

Jeanette R
Glanshammar

Proffsig och kunnig på sin sak, bra kontakt med oss som säljare.

Louise L
Köpte sitt hus med hjälp av Ida Källmyr en del av Mäklarhuset Örebro
Almby

Ida är förtroendeingivande, tillmötesgående & återkopplar. Det uppskattas av både säljare och köpare!

Kjell B
Köpte sin stuga med hjälp av Ida Källmyr en del av Mäklarhuset Örebro
Karlslund

Bra !! Trevligt bemötande !! Proffsigt uppträdande och mycket behjälplig vid vårt köp av sommarstuga!

Ingalill E
Almby

Ida Källmyr har varit informativ, rådgivande när jag behövt och tålmodig med mina frågor.

Svar från Ida Källmyr

Tack för förtroendet och ett gott samarbete.