Mäklare i Örebro län

När du ska byta bostad är det många saker att hålla reda på och mycket som ska klaffa. Du ska hitta en köpare till ditt nuvarande boende och hitta något nytt du gillar - dessutom ska de här två passa ihop tidsmässigt för att affärerna ska gå igenom. För att hjälpa dig med allt detta finns mäklare. De har erfarenhet, kunskap och kontaktnät som kan hjälpa dig i din bostadsaffär!

När det gäller mäklare i Örebro län finns det ett antal att välja bland, men främst av allt finns just mäklare på flera lokala kontor i länet. Örebro har såklart ett gäng olika mäklarbyråer, i Lindesberg hittar du ytterligare några och i till exempel Kumla och Askersund finns det ännu fler.

Du kan alltså hitta en mäklare på just den firma du trivs med, i den stad där du önskar sälja eller köpa bostad. På Reco.se hjälper vi dig i ditt val genom att samla alla mäklare i Örebro län i en lista, samt uppdelat på ort, för att du ska kunna hitta de bäst rekommenderade och aktuella mäklarna i ditt närområde.

Har du köpt eller sålt ett objekt med hjälp av en mäklare i Örebro län? Skriv gärna en kommentar och ge ett omdöme för att framtida bostadsförsäljare och köpare ska kunna dra nytta av dina erfarenheter!

Mäklare
Laxå  (1 st)

Topp 23 mäklare i Örebro län

Mäklarhuset Örebro

Borgmästargatan 10, Örebro
    Varmt välkomna till Mäklarhuset!
    Arim Khaleel B
    Arim Khaleel B: allt var bra och gick som väntat. rekommenderas självklart.

Fastighetsbyrån Örebro

Drottninggatan 18-20, Örebro
    Välkommen till Fastighetsbyrån! Vi har kontor i centrala Örebro och i Fjugesta och kan våra områden i detalj.
    Bo L
    Bo L: Fick snabbt förtroende för mäklaren.Affären sköttes smidigt och snabbt.

Svensk Fastighetsförmedling Örebro

Köpmangatan 3, Örebro
    Välkommen till Svensk fastighetsförmedling och oss i Örebro! Vi erbjuder mäklarhjälp under hela bostadsaffären och 3D-visningar av lägenheter.
    Johanna Ö
    Johanna Ö: Supernöjd från början till slut! Professionell, engagerad och trevlig :)

Fastighetsbyrån Lindesberg

Kristinavägen 37, Lindesberg
    Funderar du på att flytta i eller till Lindesberg eller Nora? Vi på Fastighetsbyrån kan området och kan hjälpa dig genom hela processen.
    Peder C
    Peder C: Linn är en kunnig och trevlig person som det är lätt att få en bra relation med. Vi har bara gott att säga om henne.

SkandiaMäklarna Örebro

Orvar Bergmarks Plats 2a, Örebro
    Välkomna!
    Catrin V
    Catrin V: Viktor är lätt tillgänglig, snabb med svar, berättar bra så man förstår allt!

Fastighetsbyrån Kumla

Köpmangatan 11, Kumla
    Om du funderar på att byta boende kan en bra början vara att få en bild av vad ditt nuvarande boende är värt och få rådgivning kring de olika delarna i bostadsaffären. Våra mäklare gör gärna en kostna...
    Linda J
    Linda J: Jag tycker att Jessica var väldigt bra, kunnig, trevlig och hon var tydlig och förklarade saker väldigt bra. Jag är rikt...

Fastighetsbyrån Nora

Rådmansgatan 15, Nora
    Peder C

HusmanHagberg Nora

Rådmansgatan 26, Nora
    Välkommen till Nora och oss på HusmanHagberg. Bostäder är vår passion och vi hjälper dig gärna med affären!

HusmanHagberg Kumla

Hagendalsvägen 9, Kumla
    Välkommen till HusmanHagberg och oss i Kumla! Vi hjälper dig hitta rätt på bostadsmarknaden.

HusmanHagberg Örebro

Storgatan 28 - 30, Örebro
    Vi har personligt engagemang i varje bostadsaffär och vi kan Örebro utan och innan. Välkommen till HusmanHagberg!

Svensk Fastighetsförmedling Karlskoga

Bergsmansgatan 4, Karlskoga
    Välkommen till Svensk fastighetsförmedling i Karlskoga och Degerfors! Vi guidar dig bland lägenheter, villor och nyproduktioner. Våra mäklare brinner för bostäder.
    Bo B
    Bo B: Andreas Persson har varit både noggrann, engagerad, informativ och haft god marknadskännedom vad gäller begärt pris, när...

Fastighetsbyrån Hallsberg

Storgatan 9, Hallsberg
    Funderar du på att byta bostad i Hallsberg, eller kanske flytta hit? Fastighetsbyrån jobbar affärsmässigt och med personligt engagemang. Välkommen!
    Lars P
    Lars P: Ett trevligt och gott bemötande. Saklig och korrekt.

Fastighetsbyrån Karlskoga

Kilgatan 1, Karlskoga
    Välkommen till Fastighetsbyrån i Karlskoga och Degerfors! Vi känner till allt om området och har lång erfarenhet av branschen.
    Inger G
    Inger G: Bra och professionellt bemötande.

Fastighetsbyrån Laxå

Centrumhuset, Laxå
    Brith-marie G
    Brith-marie G: Snabb och bra affär med försäljningen.

Mäklarhuset Lindesberg

Kungsgatan 40, Lindesberg
    Jonas E
    Jonas E: Trevlig , proffsig , man känner sig trygg med Karin Gustavsson

MOHV Örebro

Rudbecksgatan 141, Örebro
    Hos oss på MOHV får du en mäklartjänst med nytänkande och kreativitet. Vi ser till att din affär går snabbt och smidigt till!
    Mikael W
    Mikael W: Bra, fick sålt huset på bara 1 visning.

Fastighetsbyrån Askersund

Storgatan 19, Askersund
    Ulla-britt S
    Ulla-britt S: Har fått ett mycket bra bemötande av Annika Röös. Hon har gjort allt som man kan förvänta sig. Jag är mycket nöjd.

Svensk Fastighetsförmedling Kumla

Köpmangatan 18, Kumla
    Välkommen till Svensk fastighetsförmedling! Vi på kontoret i Kumla kan trakterna här och runt Hallsberg. Kontakta oss om du vill ha hjälp med hela bostadsaffären.
    Peter N
    Peter N: Ordning och reda. Kändes proffsigt. Levde upp till våra förväntningar. 👍

Svensk Fastighetsförmedling Askersund

Torgparken, Askersund
    Välkommen till oss på Svensk fastighetsförmedling i Askersund! Vi mäklare hjälper dig med varje steg genom bostadsaffären, så att du får ditt drömboende här i södra Närke.
    Lars H
    Lars H: Åsa vet vad hon gör öppen glad trevlig och proffsig. Kan varmt rekommendera denna damen mvh Lasse Solögevägen 5 Nydalen.

Mäklarhuset Degerfors

Medborgargatan 12, Degerfors
    Fredrik A
    Fredrik A: bra trevlig hjälp i samband med försäljning av hus

Nethem Fastighetsmäklare

1 reco
    Stålgatan 4, Örebro
    Kerstin M
    Kerstin M: Har anlitat dem två gånger. Båda mäklarna var fantastiska. Hjälpsamma, snabba, pålästa, tydliga och rättvist arvode. Sku...

Skogs- & Villamäklaren

Gusselhyttan 459, Gusselby
    Tom N
    Tom N: Bästa mäklaren vi haft hittills. Rak och bra. Överträffade våra förväntningar, kom t.ex. med K6 blanketten utan att vi ...

Karin Bodin AB

1 reco