Alla kategorier Fastighetsmäklare Mäklare Örebro Örebro Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Örebro
Rekommenderat företag 2016 - Fastighetsbyrån Örebro Rekommenderat företag 2015 - Fastighetsbyrån Örebro
Fastighetsbyrån Örebro

Fastighetsbyrån Örebro

Drottninggatan 18-20, 702 10 Örebro

Vad är viktigt för dig när du ska byta bostad? Utifrån dina behov skräddarsyr vi en helhetstjänst som passar dig. Med god lokalkännedom om Örebro och starkt engagemang gör vi din viktigaste affär till din bästa affär. Fastighetsbyrån är Sveriges ledande mäklarkedja och vårt mål är att vara bäst i landet på att förmedla bostäder på ett affärsmässigt och professionellt sätt.

Läs vad 480 kunder tycker om Fastighetsbyrån Örebro

• Vanja S
    Vanja S skrev om Andreas Rutqvist en del av Fastighetsbyrån Örebro
    Snabb affär, alla parter är nöjda. Vad kan man mer önska sig?
  • Monika D
    Monika D skrev om Andreas Rutqvist en del av Fastighetsbyrån Örebro
    Jag upplever Andreas som engagerad och lätt att kommunicera. Kommer garanterat använda honom och rekommendera mina vänner i framtiden.
  • Anders N
    Anders N skrev om Andreas Rutqvist en del av Fastighetsbyrån Örebro
    Tack Andreas för ett bra bemötande och en proffsigt genomförd affär.
  • Curterik P
    Curterik P skrev om Andreas Rutqvist en del av Fastighetsbyrån Örebro
    Andreas Rutqvist visade kunnighet och ingav stort förtroende när han visade det hus som vi sedan köpte. Om behovet visar sig framöver kan vi tänka oss att kontakta honom igen.
  • Brf L
    Brf L skrev om Andreas Rutqvist en del av Fastighetsbyrån Örebro
    En ung och framåt förmåga som fastighetsbyrån kommer att ha stor nytta av!!!!!!
  • Nils Bertil L
    Nils Bertil L skrev om Andreas Rutqvist en del av Fastighetsbyrån Örebro
    jag upplevde andreas som väldigt serviceinriktad och hjälpsam, skulle gärna anlita honom igen.
  • Gunhild L
    Gunhild L skrev om Andreas Rutqvist en del av Fastighetsbyrån Örebro
    Redan från första stund fick vi en bra kontakt. Jag är fullt medveten om att det inte går att få miljoner för något som inte är värt mer än 700.000:- kr. Betr. budgiv-ningen så var jag fullt informerad hela tiden. Vi, mina syskon och jag var lite inpo-nerade av dels hans taktik att komma igång dels med själva budgivningen när den väl kom igång. Vi är fullt nöjda. M v h Gunhild/ genom Sune Driksson
  • Emil J
    Emil J skrev om Andreas Rutqvist en del av Fastighetsbyrån Örebro
    Bra bemötande, personlig, omtänksam, svarade alltid när man ringde, glad.
    Rekommenderar gärna till andra.
  • Danielle S
    Danielle S skrev om Andreas Rutqvist en del av Fastighetsbyrån Örebro
    Bra bemötande, väldigt hjälpsam, trevlig.
  • Anna O
    Anna O skrev om Andreas Rutqvist en del av Fastighetsbyrån Örebro
    Mycket professionellt bemötande, kundfokuserad!! Gör det lilla extra.
  • Carlsson & Berger Ab
    Carlsson & Berger Ab skrev om Andreas Rutqvist en del av Fastighetsbyrån Örebro
    Lugn och samlad, trevlig.
    Vi har bara köpt av honom, men har gett oss indikatorer i sällsynta också.
    Bra.
  • Jonas H
    Jonas H skrev om Andreas Rutqvist en del av Fastighetsbyrån Örebro
    Trevligt bemötande samt att svarstiderna på de frågor vi hade var korta och bra
  • Malin A
    Malin A skrev om Andreas Rutqvist en del av Fastighetsbyrån Örebro
    Jag var nöjd då Andreas kändes trygg snabb och kunnig i vårt köp av hus. Han var lätt att nå på mobilen. Han var även bra efter köpet av vårt hus, när vi hade frågor.
    Mycket serviceminded!
  • Johan F
    Johan F skrev om Andreas Rutqvist en del av Fastighetsbyrån Örebro
    Har bara bra erfarenheter av Andreas
  • Jonas P
    Jonas P skrev om Andreas Rutqvist en del av Fastighetsbyrån Örebro
    Bra mäklare som jag varmt kan rekommendera.
  • Bolnex Ab
    Bolnex Ab skrev om Andreas Rutqvist en del av Fastighetsbyrån Örebro
    Professionellt bemötande och Service fokuserade !
  • Per L
    Per L skrev om Andreas Rutqvist en del av Fastighetsbyrån Örebro
    Andreas är bra, trevlig kille.
  • Sophia W
    Sophia W skrev om Andreas Rutqvist en del av Fastighetsbyrån Örebro
    Jag upplevde Andreas bemötande som positivt.
    Han var trevlig, och lätt att få tag på vid funderingar och frågor, och om han var upptagen när vi sökte honom, så hörde han alltid av sig senare.
    Det är väl vad man kan förvänta sig av en mäklare; trevligt bemötande och tillgänglig för frågor och funderingar.
    Sen kändes han äkta, inte bara som en mäklare som ville få ett hus sålt för så mycket pengar som möjligt, utan det kändes som att han ville att det skulle kännas bra för både säljare och köpare.
  • Elin P
    Elin P skrev om Andreas Rutqvist en del av Fastighetsbyrån Örebro
    Jag är mycket nöjd med Andreas som vår mäklare. Kunde inte varit bättre. Kändes väldigt tryggt och bra hela vägen.
    2016-08-09 Andreas R svarar Elin P
    Jättekul att ni är nöjda och stort tack för ett fint omdöme!
  • Fredrik E
    Fredrik E skrev om Andreas Rutqvist en del av Fastighetsbyrån Örebro
    Andreas gjorde ett lysande jobb som fastighetsmäklare. Han är en kunnig och trevlig fastighetsmäklare. Jag kan varmt rekommendera honom till andra!
    2016-08-09 Andreas R svarar Fredrik E
    Hej Fredrik!
    Stort tack för ett mycket fint omdöme!
  • Mathias E
    Mathias E skrev om Andreas Rutqvist en del av Fastighetsbyrån Örebro
    Hade inte jätte mycket svar på våra frågor eller fick någon visning men ett bra bemötande fick vi
    2016-08-09 Andreas R svarar Mathias E
    Hej
    Kul att ni är nöjda med bemötandet :) Min ambition är att kunna få fram den informationen mina kunder eftersöker.
  • Eva-marie F
    Eva-marie F skrev om Andreas Rutqvist en del av Fastighetsbyrån Örebro
    Kan verkligen rekommendera Andreas då vi är mycket nöjda med honom. Mycket trevlig och engagerad.
    2016-08-09 Andreas R svarar Eva-marie F
    Tack för det fina omdömet! Kul att ni kan tänka er att rekommendera mig :)
  • Markus J
    Markus J skrev om Andreas Rutqvist en del av Fastighetsbyrån Örebro
    Kunnig och kompetent med affären i fokus. Andreas har gjort ett professionellt intryck och jag anlitar honom gärna igen för det fall att jag säljer igen.
  • Torbjörn L
    Torbjörn L skrev om Andreas Rutqvist en del av Fastighetsbyrån Örebro
    Om vi ska sälja ett hus i framtiden så kommer Andreas att får sälja det !!!
    2016-08-09 Andreas R svarar Torbjörn L
    Tack för det fina svaret! Kul att få hjälpa till med framtida affärer med :)
  • Margareta  L
    Margareta L skrev om Fastighetsbyrån Örebro
    Vi är mycket nöjda med fastighetsbyrån som vi anlitat till vår husförsäljning.
    2016-07-14 Åsa Z svarar Margareta L
    Stort tack för din återkoppling Margareta. Det glädjer oss att ni är nöjda! Trevlig sommar!
  • Annie N
    Annie N skrev om Malin Davidsson en del av Fastighetsbyrån Örebro
    Kunnig, tillgänglig, hjälpsam och trevlig
    2016-07-11 Malin D svarar Annie N
    Tack för dina fina ord! Ha en underbar sommar! /Malin
  • Anna-karin K
    Anna-karin K skrev om Gro Velta en del av Fastighetsbyrån Örebro
    Gro är en otroligt hjälpsam, trevlig, kunnig och professionell mäklaren. Hon gjorde processen att sälja mycket smidig och enkel. Är en mer än nöjd kund!
    2016-07-05 Gro V svarar Anna-karin K
    Hej! Stort tack Anna-Karin för dina ord - det gjorde min dag!
    Njut av sommaren i nya huset med trädgård och grillplats och allt ni har önskat er. Vi ses! Hälsningar från Gro
  • Gunnar B
    Gunnar B skrev om Fastighetsbyrån Örebro
    Seriöst,snabbt och effektivt. Förtroendegivande bemötande skapar trevlig stämning och arvodet motsvarar mervärdet av försäljningen.
    2016-07-14 Åsa Z svarar Gunnar B
    Stort tack för din feedback! Vi är glada att vi motsvarat dina förväntningar! Trevlig sommar!
  • Jan  G
    Jan G skrev om Fastighetsbyrån Örebro
    Ett bra och professionellt bemötande utan problem. Gick snabbt och effektivt. Värt det vi betalade.
    2016-07-14 Åsa Z svarar Jan G
    Stort tack Jan för din återkoppling! Vi är glada att du är nöjd! Trevlig sommar!
  • Annika B
    Annika B skrev om Fastighetsbyrån Örebro
    Mäklarna på Fastighetsbyrån i Örebro är enormt kunniga och väldigt informativa. En mäklarbyrå jag verkligen kan rekommendera.
    2016-07-14 Åsa Z svarar Annika B
    Stort tack Annika för din återkoppling och din rekommendation! Ha en trevlig sommar!!
  • Helena I
    Helena I skrev om Roland Karlsson en del av Fastighetsbyrån Örebro
    Roland gjorde ett utmärkt jobb. Vi fick snabbt svar på alla frågor vi hade, han var samtidigt väldigt tydlig själv med hur allt skulle gå till då det var första gången vi köpte ett hus.
  • Ann A
    Ann A skrev om Malin Davidsson en del av Fastighetsbyrån Örebro
    Professionellt och trevligt bemötande.
    2016-06-13 Malin D svarar Ann A
    Tack Ann för dina fina ord! Det var roligt att få hjälpa er. Ha en bra sommar nu! /Malin
  • Therese H
    Therese H skrev om Fastighetsbyrån Örebro
    Mycket trevlig, noggrann och kompetens mäklare, och vi tycker absolut att den hjälp vi fick motsvarar mäklararvodet.
    2016-06-08 Åsa Z svarar Therese H
    Stort tack för din återkoppling! Vi önskar dig och er en trevlig sommar!
  • Gunnel F
    Gunnel F skrev om Fastighetsbyrån Örebro
    Trevligt bemötande och proffsigt utförande.
    2016-06-07 Åsa Z svarar Gunnel F
    Stort tack Gunnel! Trevlig sommar!
  • Tommy H
    Tommy H skrev om Håkan Åstö en del av Fastighetsbyrån Örebro
    Hej!
    Jag tycker att Håkan är en mäklare som ser helheten hos oss som säljare,tar in vad vi säger och ger även idéer för objektet som han ska förmedla ut till köparen.
    Mycket kompetent person som vet vad det handlar om.
    Ställde upp i alla lägen när vi ville svar på frågor och även när försäljningen var klar.
    Mycket nöjda med Håkan.
    2016-06-15 Håkan Å svarar Tommy H
    Tack för det fina omdömet! Det är alltid lite extra roligt att kunna hjälpa till med både köp och försäljning. Hoppas ni trivs i er fina lägenhet och att det inte känns allt för ocentralt;-) /Håkan
  • Shakiba I
    Shakiba I skrev om Gabriel Damar en del av Fastighetsbyrån Örebro
    Man får förtroende för honom. Strålar ärlighet och kunnighet.kan dölja sin stress på rätt sätt. Mycket artig person. Ger goda inredningsråd.
  • Ia M
    Ia M skrev om Gro Velta en del av Fastighetsbyrån Örebro
    Gro Velta är väldigt professionell. Hon sålde min lgh när jag befann mig på annan ort och skötte allting mycket bra. Gro var väldigt duktig på att återkoppla allteftersom försäljningen pågick. Jag hade verkligen inte förväntat mig att hon skull ordna med lånen på ¨min¨ bank, vips så var det klart. Jag hade under försäljningsprocessen mycket högt förtroende för henne och hon överträffade, som sagt, mina förväntningar. Tack!
    2016-07-05 Gro V svarar Ia M
    Hej Ia! Jättetrevligt att få hjälpa dig i din flyttprocess - och även om vi inte sågs så mycket under tiden så tycker jag vi skötte det "galant"..
    Tusen tack för dina fina ord :-) Ha en skön sommar! Hälsningar från Gro
  • Ulf A
    Ulf A skrev om Håkan Åstö en del av Fastighetsbyrån Örebro
    trevlig kunnig viste vad han pratade om
    fick det pris som vi kom överens om
    2016-06-15 Håkan Å svarar Ulf A
    Tack Ulf! - hoppas allt är bra med er och att ni trivs med lägenheten. /Håkan
  • Kajsa T
    Kajsa T skrev om Malin Davidsson en del av Fastighetsbyrån Örebro
    Jag tyckte att Malin hade ett trevligt sätt och ett bra bemötande.
    2016-06-13 Malin D svarar Kajsa T
    Tack Kajsa! Glad att du uppskattade mitt bemötande. Trevlig sommar. /Malin
  • Göran P
    Göran P skrev om Gabriel Damar en del av Fastighetsbyrån Örebro
    Mycket proffsigt och helt enligt förväntan.
  • Siv L
    Siv L skrev om Malin Davidsson en del av Fastighetsbyrån Örebro
    Malin är en kompetent och mycket duktig mäklare- förtroendefull,vänlig,kunnig och tar sig tid- enbart positiva omdömen.
    2016-06-13 Malin D svarar Siv L
    Tusen tack Siv för din fina feedback. Det värmer att ni är nöjda med mitt arbete. Ha en bra sommar! /Malin
  • Greger T
    Greger T skrev om Malin Davidsson en del av Fastighetsbyrån Örebro
    Trevlig, professionell och smidig.
    2016-06-13 Malin D svarar Greger T
    Tack Greger för återkopplingen! Hoppas att ni trivs bra i er nya bostad. Trevlig sommar. /Malin
  • Peder L
    Peder L skrev om Anton Olsson en del av Fastighetsbyrån Örebro
    Jag är mycket nöjd med Antons sätt att klara av försäljningen av min lägenhet,
    han är en "Coming Man"!!
  • Anna H
    Anna H skrev om Adam Wirén en del av Fastighetsbyrån Örebro
    Adam har genom hela vår husaffär agerat på ett mycket professionellt sätt. Han har gett råd och funnits tillgänglig när vi behövt honom. Han har vart en mycket lojal och duktig mäklare som med sin kunskap och positiva inställning sålde vårt hus till vår stora belåtenhet. Och i slutändan även köparnas :)
    Världens bästa mäklare i våra ögon.
    2016-06-07 Adam W svarar Anna H
    Hej Anna H! Tack för dina fina ord. Det var ett nöje att hjälpa er med erat boende. Lycka till med det nya och jag hoppas vi ses i framtiden.
  • Jonas S
    Jonas S skrev om Håkan Åstö en del av Fastighetsbyrån Örebro
    Väldigt bra bemötande o trevlig.
    2016-06-15 Håkan Å svarar Jonas S
    Tack Jonas! - hoppas ni trivs i nya huset. /Håkan
  • Tim A
    Tim A skrev om Anton Olsson en del av Fastighetsbyrån Örebro
    Anton var mycket bra & jag skulle anlita honom igen...
    Snabbt, enkelt & inget krångel!
  • Johan S
    Johan S skrev om Catarina Tenor en del av Fastighetsbyrån Örebro
    Mycket proffesionell och saklig, mer än nöjd
    2016-06-09 Catarina T svarar Johan S
    Hej Johan. Stort tack för din återkoppling och dina fina ord, vad glad jag blir. Och stort tack själva, det var så trevligt att göra affär med er. Hoppas ni trivs bra i nya huset. Önskar dig och resten av familjen en härlig och solig sommar. MvH Catarina
    Catarina T gillar detta
  • Gunne J
    Gunne J skrev om Malin Davidsson en del av Fastighetsbyrån Örebro
    Uppriktig lättsam korrekt kunnig bra
    2016-06-13 Malin D svarar Gunne J
    Tack Gunne för dina fina ord! Ha en underbar sommar nu! /Malin
  • My P
    My P skrev om Gro Velta en del av Fastighetsbyrån Örebro
    Allt har fungerat bra. Jag är nöjd med kontakten.
    2016-07-05 Gro V svarar My P
    Tack för det My! Hoppas du stortrivs i din nya lägenhet och att du får en skön sommar där på uteplatsen! Hälsningar från Gro
  • Monica L
    Monica L skrev om Malin Davidsson en del av Fastighetsbyrån Örebro
    Jag kan rekommendera Malin som mäklare för att jag upplever henne som mycket kompetent och seriös .
    2016-06-13 Malin D svarar Monica L
    Tack Monica för din rekommendation och feedback! Ha en trevlig sommar nu! /Malin