Alla kategorier Mäklare Örebro Örebro Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Örebro

Fastighetsbyrån Örebro

Drottninggatan 18-20, 702 10 Örebro — Visa karta

Vi vill hjälpa dig till en smidig och förmånlig bostadsaffär!

Fastighetsbyrån har funnits i 40 år i Örebro vilket betyder att vi hunnit samla på oss kunskap och erfarenhet av bostadsmarknaden i området. Vårt område sträcker sig även västerut till vårt andra kontor i Fjugesta, Lekeberg.

Örebro är en stad med mycket historia, varierad natur och ett snabbt växande universitet. Våra mäklare har koll på både gammalt och nytt samt alla trender på bostadsmarknaden. Hos oss får du konkreta råd och stöd inför försäljning eller köp.

Kom gärna förbi något av våra kontor eller kontakta oss på annat sätt med dina frågor kring bostad i och kring Örebro!

Läs vad 672 kunder tycker om Fastighetsbyrån Örebro

• Elsa Maria P
    Elsa Maria P skrev om Fastighetsbyrån Örebro
    Jag kan varmt rekommendera Fastighetsbyrån Örebro, fick en professionell hjälp genom hela husförsäljningen.
    2017-11-02 Andreas G svarar Elsa Maria P
    Elsa Maria,
    Tack så mycket för de fina orden. Det är precis den upplevelsen vi vill att alla våra kunder skall ha efter att ha jobbat med oss.

//Andreas Getzman
    Kontorschef
  • Henrik R
    Henrik R skrev om Adam Wirén en del av Fastighetsbyrån Örebro
    Han gjorde sitt jobb. Har inget att anmärka och heller inte att har jag saker som jag kan "hissa honom för". Han mötte mina förväntningar!
  • Sami S
    Sami S skrev om Håkan Åstö en del av Fastighetsbyrån Örebro
    Saklig,hjälpsam,kunnig.Professionell,helt enkelt!
  • Victoria A
    Victoria A skrev om Lee Lemelius en del av Fastighetsbyrån Örebro
    Ett mycket bra bemötande och en bra service fick vi.
    Tack så mycket.
  • Lina K
    Lina K skrev om Yvonne Kreü en del av Fastighetsbyrån Örebro
    Ett profissionellt bemötande, är rak och tydlig samtidigt som hon är hjälpsam och förstående.
    2017-11-07 Yvonne K svarar Lina K
    Tack Lina! Det värmer det du skriver och jag hoppas du trivs i ditt nya boende. Återkom till mig så ska vi göra deklarationen!
  • Jörgen G
    Jörgen G skrev om Adam Wirén en del av Fastighetsbyrån Örebro
    Jag tycker Adam var mycket trevlig och tydlig.
  • Jan B
    Jan B skrev om Adam Wirén en del av Fastighetsbyrån Örebro
    Adam har ett enkelt ochj tydligt bemötande som ger ett förtroende för honom som person, han gav ett mycket bra intryck och kunde sälja in sig på ett bra sätt.
    Däremot så upplevde vi att han inte tog uppdraget på fullaste allvar, vi kan tycka att han skulle vara mera proaktiv inför försäljningen och var mera "agresiv" eftersom det var vi som köpte tjänsten.
    Som helhet är Adam en mycket bra mäklare med många positiva sidor Som på ett mycket tydligt sätt redogjorde för säljaren/ köparens skyldigheter och rättigheter vilket är det vitikga vid en affär av detta slag.
  • Per S
    Per S skrev om Thomas Rylander en del av Fastighetsbyrån Örebro
    Trevlig, tillmötesgående, lyhörd.
    Mycket kunnig, gav bra tips.
    Skötte bostadsaffären på ett professionellt sätt. Mycket bra service och allt flöt på, på ett smidigt sätt.
    Rekommenderas varmt.
  • Hanna P
    Hanna P skrev om Anton Olsson en del av Fastighetsbyrån Örebro
    Anton gav mig ett väldigt bra bemötande. Han var inte bara proffsig på sitt sätt att sälja lägenheten utan hade även humor och visade verkligen hur mycket han intresserade sig för oss. Han frågade till exempel vad jag skulle plugga och på så sätt fick vi igång ett bra snack.
  • Mattias T
    Mattias T skrev om Carin Liedström en del av Fastighetsbyrån Örebro
    Vänligt men struligt vid avslut av kontraktet.
  • Kenneth J
    Kenneth J skrev om Caroline Örtensjö en del av Fastighetsbyrån Örebro
    Bra, snabbt och professionellt.
    2017-10-27 Caroline Ö svarar Kenneth J
    Tack för det fina omdömet! Det var roligt att få hjälpa er med försäljningen.
  • Ann-mari P
    Ann-mari P skrev om Caroline Örtensjö en del av Fastighetsbyrån Örebro
    Trevlig bra bemötande kunnig i sitt arbete
    2017-10-27 Caroline Ö svarar Ann-mari P
    Tack så mycket för din rekommendation och för en trevlig affär. Ha en fortsatt fin höst!
  • Jeans K
    Jeans K skrev om Anton Olsson en del av Fastighetsbyrån Örebro
    Trevlig o hjälpsam och väldigt proffesionell .
  • Anna-sara J
    Anna-sara J skrev om Adam Wirén en del av Fastighetsbyrån Örebro
    Ett väldigt bra första bemötande, proffsig, pålitlig och noggran.
  • Håkan A
    Håkan A skrev om Anton Olsson en del av Fastighetsbyrån Örebro
    Anton har ett bra bemötande och har förmåga att lyssna av och samarbeta för att få ett bra slutresultat
  • Daniel R
    Daniel R skrev om Håkan Åstö en del av Fastighetsbyrån Örebro
    Seriös och kunnig mäklare som med sin breda kunskap skapade trygghet i affären mot båda parter.
    2017-10-25 Håkan Å svarar Daniel R
    Tack Daniel! Varmt välkommen att höra av dig när ni behöver hjälp nästa gång.
    /Håkan
  • Jennie K
    Jennie K skrev om Lee Lemelius en del av Fastighetsbyrån Örebro
    Otroligt professionell och vänlig!!
  • Åsa S
    Åsa S skrev om Gro Velta en del av Fastighetsbyrån Örebro
    Mäklaren var mycket tillmötesgående, hjälpsam, serviceinriktad och trevlig och fanns alltid till hands när jag behövde hjälp och råd.
    2017-10-23 Gro V svarar Åsa S
    Tack Åsa! Det var roligt och trevligt att göra affärer med dig! Ser fram emot nästa :-) Njut av livet - var du än befinner dig i världen, hälsa Oskar och ha en skön höst. Bästa hälsningar Gro
  • Frederic Stanton L
    Frederic Stanton L skrev om David Lundekvam en del av Fastighetsbyrån Örebro
    David Lundekvam fanns tillgängligt med svar när vi behövde dem som mest. Han var vänlig och visade sig mycket kunnig när det gällde detaljerna. Jag kan rekommendera honom helhjärtat.
    2017-10-23 David L svarar Frederic Stanton L
    Stort tack Frederic, det var kul att höra.
  • Liselotte B
    Liselotte B skrev om Gro Velta en del av Fastighetsbyrån Örebro
    Trevlig och kunnig. Serviceinriktad. Hon lever mycket väl upp till vad jag förväntar mig som kund.
    2017-10-23 Gro V svarar Liselotte B
    Hej! Tusen tack för det Lotta! Jag hoppas du trivs mycket bra i ditt nya hem - snart kanske ett nytt kök är på gång också! Önskar dig en trevlig höst, bästa hälsningar Gro
  • Erik P
    Erik P skrev om Anton Olsson en del av Fastighetsbyrån Örebro
    Anton var en ovanligt trevlig men saklig mäklare som gav förtroende men ändå var humoristisk.
    All information var utmärkt initialt till signering av kontraktet. Fram till övertagande och slutbetaqlning saknade vi en del svar på frågor både från Anton och hanms assistent.
    Allt redde dock ut sig vid övertagandet. Anton ställde upp på att genomföra övertagandet sent en fredag vilket han skall h en eloge för.
    Framför allt gilldae vi Anton för saklighet, charm, humor samt att vi slapp alla floskler som mäklare ofta spottar ur sig.
  • Matz K
    Matz K skrev om Caroline Örtensjö en del av Fastighetsbyrån Örebro
    Från första mötet vid offertförfarandet märktes ett engagemang, tillförlitlighet och trygghet som ingen av de andra firmorna kunde matcha! Under processen visade Caroline även prov på mycket gott omdöme, flexibilitet och en energi som vi inte mött eller hört om tidigare.
    Att gå den extra milen för att man måste är en sak, och att som Caroline göra det för att den egenskapen kommer naturligt för henne är en ynnest för alla parter och säkert för företaget hon är ansiktet utåt för!
    Se till att ha med Caroline Örtensjö i ditt offertunderlag när du ska sälja eller köpa!
    2017-10-20 Caroline Ö svarar Matz K
    Vilka fantastiska ord! Tack så mycket, det var ett nöje att få hjälpa er med försäljningen. Jag önskar er all lycka till i nästa boende :)
  • Amer H
    Amer H skrev om Lars Pettersson en del av Fastighetsbyrån Örebro
    Han var mycket snäll, trevlig och hjälpsam
  • Karin E
    Karin E skrev om Anton Olsson en del av Fastighetsbyrån Örebro
    Anton var alltid professionell, gav svar på frågor, tillmötesgående, ja - vi kände oss trygga med honom.
  • Björn B
    Björn B skrev om Adam Wirén en del av Fastighetsbyrån Örebro
    Hej, vi är mycket nöjda med Adams jobb i vår husaffär . Med vänlig hälsning Björn och EvaLena .
  • Göran B
    Göran B skrev om Adam Wirén en del av Fastighetsbyrån Örebro
    Adam ger ett bra bemötande och känns som en mäklare som har koll på objektet han säljer.
  • Bo K
    Bo K skrev om David Lundekvam en del av Fastighetsbyrån Örebro
    David kändes att han kunde sin marknad, lugn och trygg. Även om inte priset kom upp i det önskade så gjorde han det som krävdes. Mycket bra. Rekommenderar honom gärna till vänner.
    2017-10-23 David L svarar Bo K
    Tack för dina fina ord! Bra att ni är nöjda ändå.
    David
  • Tobias L
    Tobias L skrev om Carin Liedström en del av Fastighetsbyrån Örebro
    Mycket proffsigt och naturligt bemötande från början till slut. Känns som att hon lyssnade till hur vi ville ha försäljningen och allt flöt på jättebra.
    2017-10-04 Carin L svarar Tobias L
    Underbart att ni är nöjda! Väldigt roligt att jobba med er, stort tack för rekommendationen. Allt gott!
  • Marie W
    Marie W skrev om David Lundekvam en del av Fastighetsbyrån Örebro
    David är påläst, kunnig och det märks att han stor erfarenhet av att sälja fastigheter.
    2017-10-04 David L svarar Marie W
    Tack Marie, kul att höra! //David
  • Hampus N
    Hampus N skrev om Anton Olsson en del av Fastighetsbyrån Örebro
    Otroligt nöjd med Antons engagemang. Han la ner mycket tid på mig som kund, och mötte mina behov utan några komplikationer.

Det som framförallt ska nämnas är hans snabba återkoppling och höga kunskap. Alla frågor gällande affären besvarades både snabbt och utförligt.
  • Göran K
    Göran K skrev om Gro Velta en del av Fastighetsbyrån Örebro
    Gro Velta gav ett gediget intryck , är omtänksam och kunnig . Vi tyckte om henne .
    2017-10-05 Gro V svarar Göran K
    Hej Göran och Marianne, tack så mycket för era fina ord. Även om vi fick kämpa lite så blev det bra till slut! Hoppas ni trivs bra i ert nya hem. Önskar er en fin höst! Bästa hälsningar Gro
  • Carina L
    Carina L skrev om Carin Liedström en del av Fastighetsbyrån Örebro
    Kunnig, trevlig och målmedveten!
    Vi är väldigt positiva till Carin från första kontakt till avslutad försäljning.
    Vi skulle anlita henne igen.
    2017-10-04 Carin L svarar Carina L
    Åh, stort tack Carina! Tack själva för ett toppensammarbete. Ni är så välkomna tillbaks vid nästa bostadsbyte!!! Lycka till i nya huset-måste få komma och titta!!!
  • Hans-christian T
    Hans-christian T skrev om Anton Olsson en del av Fastighetsbyrån Örebro
    Med tanke på att alla mina grannar sålde för över 300000 mer så måste jag säga att Anton kändes slapp och slarvig.
  • Kent M
    Kent M skrev om Håkan Åstö en del av Fastighetsbyrån Örebro
    Trevlig person
    Håkan var aktiv i början men lite väl passiv under själva budgivningen och därefter.
  • Lisa G
    Lisa G skrev om Gro Velta en del av Fastighetsbyrån Örebro
    Jag fick ett väldigt bra bemötande av Gro när jag köpte min lägenhet och jag kan inte vara annat än nöjd. Jag kände mig trygg genom hela processen!
    2017-10-04 Gro V svarar Lisa G
    Tack Lisa! Det var trevligt att höra! Hoppas du trivs utmärkt i den fina lägenheten och att balkongerna blir en njutning till våren igen :-)
    Önskar dig en fin höst - bästa hälsningar Gro
  • Simon B
    Simon B skrev om Thomas Rylander en del av Fastighetsbyrån Örebro
    Väldigt trevlig och sådär, men så fort försäljningsavtalet var underskrivet så förlorade han intresse för oss som köpare och det tog längre tid för honom att t.ex. svara på mejl. Fick påminna flera gånger angående en fråga som jag hade.
  • Caroline L
    Caroline L skrev om Thomas Rylander en del av Fastighetsbyrån Örebro
    Hej!
    Inte jätte nöjd , tyckte han var super trevlig absolut. Men Hade jag fått gjort om det i dag hade jag inte valt att anlita er.. Det han uppnådde kunde vi ha gjort själva utan mäklare.. :) men tyckte det är otroligt skönt att få hjälp med alla papper o kvitton men väntar fortfarande svar på vad man ska tänka att skatten hamnar på.
  • Mårthen E
    Mårthen E skrev om Anton Olsson en del av Fastighetsbyrån Örebro
    Mycket bra upplägg och återföring i affären, samt dito beteende och handlag med oss kunder. Jag tycker att Anton gjorde ett utmärkt jobb, och jag anser att han passar riktigt bra i sin roll som mäklare. Som kund är jag väldigt nöjd.
  • Johan P
    Johan P skrev om Anton Olsson en del av Fastighetsbyrån Örebro
    Mycket bra & trevlig mäklare som tog sitt uppdrag på ett proffitionellt sätt.
  • Per B
    Per B skrev om Thomas Rylander en del av Fastighetsbyrån Örebro
    Efter 28 år i Hovsta och efter ett 30-tal visningar fastnade vi vid vår nya drömlägenhet i centrala Örebro.
    Det var Thomas som förmedlade den lägenheten på ett mycket trevligt och professionellt sätt.
    När det så var dags att sälja vår bostad i Hovsta var det naturligt att fråga Thomas om han ville hjälpa oss att sälja.
    Vi är mycket nöjda med det sätt som Thomas jobbar. Fullständigt ärlig, alltid kontaktbar och mycket energisk.
    Att han dessutom har en humor och ett sätt som vi verkligen uppskattar är ett stort plus i kanten.
    Ni som känner mig vet att jag brukar vara sparsam med att berömma folk i min omgivning men Thomas kan jag verkligen rekommendera om ni funderar på att sälja er bostad.
  • Daniel T
    Daniel T skrev om Fastighetsbyrån Örebro
    Blir lite trött på snabbheten av denna enket... allt är ju inte klart ännu !!! hur ska man då kunna svara på denna ?????
    2017-08-21 Andreas G svarar Daniel T
    Daniel, om tillträde ännu inte skett i den bostad där du är säljare eller köpare så har enkäten gått iväg för tidigt. Vi beklagar detta och hoppas du återkommer med din helhetsbedömning då tillträde skett.
    //Andreas Getzman
    Kontorschef
  • John O
    John O skrev om David Lundekvam en del av Fastighetsbyrån Örebro
    David uppfyllde alla förväntningar man kan ha på en fastighetsmäklare: kunnig, förtroendeingivande och trevlig. Han vägledde oss genom hela affären på ett mycket bra sätt, och helt utan krångel.
  • Artur Roman G
    Artur Roman G skrev om Carin Liedström en del av Fastighetsbyrån Örebro
    Wszystko zostało zrobione szybko, sprawnie i profesjonalnie.
    2017-08-14 Carin L svarar Artur Roman G
    Dziękujemy za wspaniałą Arthur zalecenia !! Nadzieję, że będziesz cieszyć się dobrze w nowym zakwaterowania. To była przyjemność, aby pomóc w zakupie domu! Z poważaniem, Carin.

Stort tack Artur för din fina rekommendation!! Hoppas ni kommer trivas fint i nya boendet. Det var ett nöje att hjälpa er med husköp! Med vänlig hälsning Carin.
  • Anita R
    Anita R skrev om Thomas Rylander en del av Fastighetsbyrån Örebro
    Mycket gott bemötande från Thomas Rylander, Fastighetsbyrån. Han höll mig informerad genom återkoppling regelbundet och vid behov, svarade snabbt på ev. frågor, var trevlig också i största allmänhet. Rekommenderar gärna Thomas! Med vänlig hälsning Anita
  • Erik S
    Erik S skrev om Yvonne Kreü en del av Fastighetsbyrån Örebro
    Yvonne är duktig och kompetent och har ett sätt som tilltalar mig. Vi har träffat Yvonne flera gånger
    2017-11-07 Yvonne K svarar Erik S
    Tack Erik! Det är roligt att du känner så och jag tycker också att vi pratar "samma språk". Hoppas du trivs i ditt nya boende och att alla har det bra:)
  • Sebastian G
    Sebastian G skrev om Lars Pettersson en del av Fastighetsbyrån Örebro
    Vi kontaktade Lars för en snabb affär pga nytt arbete i Sthlm mitt under sportlovsledigheten och han svarade direkt och inom 2 veckor hade fastighetsbyrån lyckats boka fotograf, fotat huset och haft en lyckad försäljning med bästa resultat. Lars är den i särklass bästa mäklaren i Örebro med omnejd och tack vare hans renommé och kontakter blev vår snabba omställning till en lyckad affär. Vi ger Lars det högsta betyg man kan- vårt högsta förtroende! Tack Lars för en fantastiskt lyckad affär.
  • Ulf L
    Ulf L skrev om David Lundekvam en del av Fastighetsbyrån Örebro
    jag tycker att vi fick ett bra bemötande av david lundekvam
    det tycker både jag och min fru
  • Linda E
    Linda E skrev om Gro Velta en del av Fastighetsbyrån Örebro
    Supertrevlig och lättsam. Rekommenderas varmt.
    2017-08-22 Gro V svarar Linda E
    Tack Linda! Kul att det blev en bra affär! Hoppas ni trivs bra i ert nya hem och att ni har haft en skön sommar! Bästa hälsningar Gro
  • Bo J
    Bo J skrev om Thomas Rylander en del av Fastighetsbyrån Örebro
    Hej.
    Vi fick ett väldigt bra bemötande och han levde väl upp till våra förväntningar och hade en mycket god servicemind.
  • Birgitta L
    Birgitta L skrev om David Lundekvam en del av Fastighetsbyrån Örebro
    Han har ett trevligt och bra bemötande. Jag hade lite synpunkter på visningstiderna, och att han trodde att vi skulle få mer för villan. Alltså lite förhoppningar som inte stämde. Men som person så är David bra att ha göra med.

Drottninggatan 18-20, 702 10 Örebro