Fastighetsbyrån Örebro

Snittbetyg
4.7
Ring 019-21 70 00 Dela

Om företaget

Vi vill hjälpa dig till en smidig och förmånlig bostadsaffär! Fastighetsbyrån har funnits i 40 år i Örebro vilket betyder att vi hunnit samla på oss kunskap och erfarenhet av bostadsmarknaden i området. Vårt område sträcker sig även västerut till vårt andra kontor i Fjugesta, Lekeberg. Örebro är en stad med mycket historia,...

2115 omdömen om Fastighetsbyrån Örebro

Sedan starten hos Reco 2013

Visar 2115 omdömen med 4.7 i snittbetyg
Maria B
Sörbyängen

Trevlig och glad kille, lätt att kommunicera med, toppen bra bemötande, snabb svara sms/svara på frågor, synd att marknaden har ju varit trög, Kommer att gärna ha samma mäklaren nästa gång.

Clover G
Köpte sitt hus med hjälp av Emanuel Mirza en del av Fastighetsbyrån Örebro
Centralt Norr

Allt gick väldigt smidigt till med husköpet.

Bror Lars Erik L

Proffesionell duktig och trevlig

Linda L
Lillån

Engagerad, tillgänglig och erfaren mäklare. Och mycket trevlig. Rekommenderar honom verkligen.

Birgitt B
Sålde sin lägenhet med hjälp av Emanuel Mirza en del av Fastighetsbyrån Örebro
Adolfsberg / Södra Lindhult

En bra och trevlig mäklare som grundligt gick igenom hur försäljningen fungerar vid första mötet och som man lätt kan få tag på vid frågor och dylikt

Erik Christoffer G
Glanshammar

Tillgänglig och flexibel, bra kontakt!

Nils Börje G
Glanshammar

Trevlig o seriös var.alltid anträffbar o hjälpte oss med det vi behövde

Kerstin Gunhild Bendikta L
Köpte sin lägenhet med hjälp av Emanuel Mirza en del av Fastighetsbyrån Örebro
Adolfsberg / Södra Lindhult

Emanuel var trevlig tillmötesgående och kunnig i sin roll som mäklare och en god social person. Hälsningar Kerstin Lennartsson

Anton T
Skrev om Emanuel Mirza en del av Fastighetsbyrån Örebro

Proffsig och konkret, ger bra och detaljerad information

Hej Anton! Tack för din feedback, det uppskattas! Allt gott,

Charbel G
Köpte sin lägenhet med hjälp av Josef Ghafari en del av Fastighetsbyrån Örebro
Solhaga

Otrolig trevlig kille, med en toppen bra bemötande. Mvh Charbel

Marianne H
Skrev om Emanuel Mirza en del av Fastighetsbyrån Örebro

Emanuel är en lättpratad positiv person som lyssnar uppmärksamt och som förklarade de olika delarna som påverkar en värdering på ett pedagogiskt och bra sätt. Han väl förberedd och kändes professionell och kunde svara på de frågor man hade på ett bra sätt. Han var genuint intresserad och tog sig ordentligt med tid. Rekommenderas varmt!

Svar från Emanuel Mirza

Hej Marianne! Stort tack för din fina feedback, alltid kul att få vara till hjälp! Finns alltid tillgänglig om ni önskar ytterligare hjälp! Allt gott,

Stefan A
Sålde sin lägenhet med hjälp av Emanuel Mirza en del av Fastighetsbyrån Örebro
Grenadjärstaden

Super nöjd med Emanuels arbete! Kunnig och tillgänglig genom hela processen. Kan varmt rekommendera honom vidare!

Svar från Emanuel Mirza

Tack för din rekommendation Stefan, det värmer! All lycka till framåt och hör av dig om det skulle vara något du behöver ytterligare hjälp med! Allt gott,

Linus E
Sålde sin lägenhet med hjälp av Felicia Rosenlund en del av Fastighetsbyrån Kumla

Blev bemött professionellt och betryggande från start. Kändes som hon förstod mitt behov, och resultatet blev därefter. Kan varmt rekommendera!

Leif Åke K
Sålde sitt hus med hjälp av Jesper Gelin en del av Fastighetsbyrån Kumla
Västra Oxhagen

Trevligt , välkomnande och proffsigt bemötande. Vi förväntade oss att han skulle hjälpa oss att vägleda och hjälpa oss genom affären vilket han har gjort till hundra procent. Positiv , proffsig och otroligt hjälpsam. Var även duktig på att hela tiden informera oss om vad som hände under resans gång. Tex när någon eventuell köpare kontaktade honom . Vi är mycket nöjda med Jesper och kan varmt rekommendera honom till andra som ska göra en fastighetsaffär.

Svar från Jesper Gelin

Jättetack för ert fina omdöme! Jag tackar så mycket för förtroendet att ha fått hjälpa till med försäljningen och önskar er all lycka framåt.

Danielle G
Köpte sin lägenhet med hjälp av Felicia Rosenlund en del av Fastighetsbyrån Kumla

Trevlig och engagerade personer

Ing-Marie Ragnhild Margareta L
Sålde sitt hus med hjälp av David Johansson en del av Fastighetsbyrån Laxå
Hallsberg

Vi tycker att det kändes tryggt och bra att ha David som vår mäklare. Han var snäll, förstående och kunnig. Kändes som att han hade svar på vad han tyckte vi skulle göra i olika situationer vilket kändes tryggt. Han gav ett lugnt och bra intryck första gången vi sågs och det kändes bra redan från första stund.

Evelinn S
Södra Dylta - Ervalla

Emanuel fick otroligt kort tid på sig att mitt under jul/nyår och smällkall vinter, sälja vår fastighet. Han jobbade intensivt tillsammans med oss för att få affären att gå i lås. Tillgänglig dygnet runt, veckans alla dagar. Med ett proffsigt bemötande och ett stort engagemang tog han sig an denna uppgift och klarade av det med bravur. Både vi som säljare och de som köpte fastigheten känner oss båda nöjda och trygga. Rekommenderar!

Svar från Emanuel Mirza

Hej Evelinn! Tack för er Feedback, det glädje mig! Det har verkligen varit otroligt kul att få jobba tillsammans med er genom denna intensiva process. Lycka nu till med ert nya boende och hör av er om det är något mer jag kan hjälp er med ☺️ Allt gott,

Ulf B
Sålde sin lägenhet med hjälp av David Johansson en del av Fastighetsbyrån Laxå

Jag blev bemött på ett trevligt och lugnt sätt. David var lyhörd och resonerande. Jag hade inte några särskilda förväntningar, i övrigt se "delsvar" under punkt 1. Återigen se ovan, och i övrigt har David varit lätt att nå, och vi har kommunicerat bra med varandra.

Maria L
Köpte sin lägenhet med hjälp av David Johansson en del av Fastighetsbyrån Laxå

Hejsan, Jag kan rekommendera David till andra köpare och säljare. Artig och trevlig som alltid.

Hanna K
Sålde sin lägenhet med hjälp av David Johansson en del av Fastighetsbyrån Laxå

Lättsam och engagerad mäklare som gärna bollat tankar utifrån våra förutsättningar. Lätt att komma i kontakt med.

Albin S
Köpte sin lägenhet med hjälp av Joel Hämälä en del av Fastighetsbyrån Örebro
Gamla Hjärsta

Joel har bemött oss professionellt och trevligt sedan första visning till kontraktsskrivning.

Lena N
Centralt Öster

Bra bemötande och smidig affär!

Stefan L
Köpte sin lägenhet med hjälp av David Johansson en del av Fastighetsbyrån Laxå

Han var bra och trevlig och kan rekommenderas till andra

Zein A
Sålde sin lägenhet med hjälp av David Johansson en del av Fastighetsbyrån Laxå

Han var jättebra mäklare att jobba med, han har anpassat sig alltid efter mina behov och önskemål. Önskar dig all lycka framöver David

Klas W
Köpte sitt hus med hjälp av Jesper Gelin en del av Fastighetsbyrån Kumla

Samarbetet med mäklaren har gått snabbt och smidigt i samband med affären. Eventuella frågetecken har hanterats skyndsamt.

Svar från Jesper Gelin

Tack så mycket Klas för att du tog dig tiden att bedöma min arbetsinsats, det uppskattar jag! Det glädjer mig att du känner att det gått bra.

Anna J
Sålde sin lägenhet med hjälp av Joel Hämälä en del av Fastighetsbyrån Örebro
Gamla Hjärsta

Vi trillade över Joel mest av slump, och det är vi så glada för! Han är kompetent, proffisionell, lyhörd för oss och för marknaden. Vi har känt oss trygga med att han ser till våra intressen, han tar uppdraget på allvar och har varit engagerad hela vägen i mål.

Jonas S
Sålde sitt hus med hjälp av David Johansson en del av Fastighetsbyrån Laxå
Korsta

Trevlig men ung och oerfaren. Var inte alls drivande med att försöka få till mitt minimum pris. Den som fick göra mest jobb var jag som säljare. Han blir säkert bra med mer erfarenhet. Men lite mer driv skulle han må bra av samt tänka på kommunikation. Mer kontinuerlig kommunikation med säljare.

Bo S
Sålde sin lägenhet med hjälp av Caroline Dettker en del av Fastighetsbyrån Örebro
Centralt Norr

Vi är mycket nöjda med hur Caroline hanterade försäljningen av vår lägenhet. Vi önskade en smidig och snabb affär och det var precis vad vi fick!

Svar från Caroline Dettker

Tack för ett gott samarbete och god kommunikation. Det blev en mycket snabb och smidig affär via vår tjänst På Gång.

Anette S
Centralt Norr

Caroline har skött detta på bästa sätt.

Svar från Caroline Dettker

Jag blir så glad att ni känner er nöjda.

Ulf F

Trevligt bemötande kunnig om bostaden

Svar från Felicia Rosenlund

Tack Ulf för att du tog dig tiden att bedöma mitt arbete, ser fram emot ett fortsatt samarbete! Grattis till din nya fina lägenhet.

Filippa K
Köpte sin lägenhet med hjälp av Caroline Dettker en del av Fastighetsbyrån Örebro
Centralt Norr

Superbra! Som förstahandsköpare var hon ett bra stöd, snabb på att svara och hade ett trevligt sätt. Kan starkt rekommendera!

Svar från Caroline Dettker

Tack för dina fina ord och det gör mig så glad att höra att du kände att du känner dig nöjd med affären. Stort grattis till din första lägenhet. Där kommer det att vara lätt att trivas!

Felix T
Köpte sin lägenhet med hjälp av Josef Ghafari en del av Fastighetsbyrån Örebro
Vasastan

Tillgänglig, tydlig och lätt att kommunicera med.

Ali M
Skrev om Emanuel Mirza en del av Fastighetsbyrån Örebro

Jag kan starkt rekommendera Emanuel Mirza på Fastighetsbyrå i Örebro. Han är otroligt engagerad och kunnig vilket gör att man känner sig trygg och lugn under processen. Han är tillgänglig i stor sätt hela tiden och är väldigt snabb att svara om det dyker upp frågor. Han hjälpte till med allt på ett väldigt professionellt sätt med sitt bemötande, lyhördhet, erfarenhet och lyssnade på våra önskemål.

Svar från Emanuel Mirza

Hej Ali! Stort tack för att du tog dig tiden att skriva detta fina omdöme om mig, det värmer verkligen och uppskattas. Jag är glad att kunna vara till hjälp, ser fram emot att fortsätta arbeta med er framöver! Ta hand dig och familjen så hörs vi av framåt :)!

Malin Karin Theresia O
Skrev om Emanuel Mirza en del av Fastighetsbyrån Örebro

Trevlig, väl förberedd och intresserad mäklare.

Svar från Emanuel Mirza

Tack för ditt omdöme Malin, det uppskattas!

Nourouz W
Skrev om Emanuel Mirza en del av Fastighetsbyrån Örebro

Mycket trevlig och duktig, bästa bemötande och personligheten är väll omtyckt.. han kommer säkert nå långt i yrket..

Svar från Emanuel Mirza

Hej Nourouz! Stort tack för ditt fina omdöme, värmer verkligen! :)

Jörgen H
Sörbyängen

Josef var driven, tillgänglig och ett bra bollplank genom hela processen! Upplevdes väldigt proffsig, kunnig och väldigt noggrann.

Eleonor H
Centralt Öster

Tålmodig, smidig, seriös och trevlig!

Ingegärd Rosemarie F
Sålde sitt hus med hjälp av Joel Hämälä en del av Fastighetsbyrån Örebro
Sörby

Vi är mycket nöjda med mäklarens bemötande och professionella förhållningssätt. Samarbetet med honom har varit utmärkt. Och de dialoger vi har haft har underlättat vårt eget agerande under resans gång. Med undantag för den ursprungliga värderingen som möjligen höjde våra förväntningar för mycket.

Niklas A
Skrev om Emanuel Mirza en del av Fastighetsbyrån Örebro

Väldigt trevligt bemötande, engagerad och kunnig. Snabb återkoppling och uppföljning

Tack för ditt omdöme Niklas! Allt gott

Adam K
Köpte sin lägenhet med hjälp av David Johansson en del av Fastighetsbyrån Laxå

Noggrann och lyhörd. Snabb återkoppling vid frågor som ställdes under visning.

Michelle R
Köpte sin lägenhet med hjälp av David Johansson en del av Fastighetsbyrån Laxå

Snabb kommunikation, tillmötesgående och tydlig. Saknade dock ett prospekt på visningen.

Pontus P
Kumla

Trevlig och hjälpsam Mäklare. Han hade inte alltid svar direkt på frågor gällande saker som exempel internetleverantör i byggnaden eller storlek på förråd, men han tog snab reda på och gav ut sån information. Var lättillgänglig via telefon, sms och var lätt att boka extra visning av lägenheten.

Tony J
Köpte sitt hus med hjälp av David Johansson en del av Fastighetsbyrån Laxå

Bra mäklare. Lätt att prata med och gör inte saker mer komplicerat än vad det behöver vara. Hoppas han lyckas sälja mitt hus🙂

Christina H
Sålde sitt hus med hjälp av Josef Ghafari en del av Fastighetsbyrån Örebro
Hovsta

Josef har alltid bemött mig på ett lugnt och trevligt sätt. Jag trodde en mäklare gjorde en mer aktiv värdering av fastigheten. Josef har haft direktkontakt med min sambo och inte med mig när det gäller priset. Eftersom jag/ vi inte varit med vid visningarna vet jag inte vilka frågor intressenterna haft. Men marknaden har ju varit trög. Jag tycker dock att det pris vi fått i nuläget ligger i underkant. Jag hade någon fråga om inteckning som angavs i köpekontraktet som han, enligt min sambo inte kunde besvara. Vad menas...

Evelinn S
Köpte sitt hus med hjälp av Josef Ghafari en del av Fastighetsbyrån Örebro
Hovsta

Trevlig och engagerad. Hög tillgänglighet och kunnig

Annika S
Björkhaga

Lugn o kunnig . Bra han kände till o sålt fler lgher i området o även örebro i övrigt.

Thaeer A
Sålde sitt hus med hjälp av Jesper Gelin en del av Fastighetsbyrån Kumla
Korsta

Han är jättetrevlig och bra jag är väldigt nöjd med honom

Svar från Jesper Gelin

Tack Thaeer för att jag fick förtroendet att hjälpa er med försäljningen. Önskar er all lycka framåt i nya huset och hoppas ni kommer trivas hur bra som helst!

Emily H
Köpte sitt hus med hjälp av Jesper Gelin en del av Fastighetsbyrån Kumla
Korsta

Vi får tillräckligt med hjälp som vi behövdes. Han förklarade tydligt.

Svar från Jesper Gelin

Tack snälla för de fina orden, det uppskattas. Stort lycka till med lägenheten!

David Ingvar J
Köpte sitt hus med hjälp av Emanuel Mirza en del av Fastighetsbyrån Örebro
Fjugesta

Väldigt trevlig, ordningsam och tillmötesgående.

Svar från Emanuel Mirza

Hej David! Tack för ditt omdöme och återigen, STORT grattis till er nya fastighet! Hoppas ni kommer trivas många år framöver! Allt gott,

Triztan S

Tycker att Caroline har varit trevlig och personlig vid alla möten, väldigt tillmötesgående har förklarat allt väl och tydligt.

Svar från Caroline Dettker

Grattis till en superfin lägenhet och tack för en trevlig affär. Vi ses vid tillträdet!

Filtrera omdömen