Alla kategorier Mäklare Örebro Örebro Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Örebro
Rekommenderat företag 2016 - Fastighetsbyrån Örebro
Rekommenderat företag 2015 - Fastighetsbyrån Örebro

Fastighetsbyrån Örebro

Drottninggatan 18-20, 702 10 Örebro — Visa karta

Vad är viktigt för dig när du ska byta bostad? Utifrån dina behov skräddarsyr vi en helhetstjänst som passar dig. Med god lokalkännedom om Örebro och starkt engagemang gör vi din viktigaste affär till din bästa affär. Fastighetsbyrån är Sveriges ledande mäklarkedja och vårt mål är att vara bäst i landet på att förmedla bostäder på ett affärsmässigt och professionellt sätt.

Läs vad 637 kunder tycker om Fastighetsbyrån Örebro

• Olof K
    Olof K skrev om Gabriel Damar en del av Fastighetsbyrån Örebro
    I en bostadsdröm där snabba beslut, hård konkurrens och känslor samspelar upplevs Gabriel som lugn, tydlig, professionell och kunnig. Då jag har haft förmånen att både köpa och sälja tillsammans med Gabriel vet jag att han ser till att alla intressenter får rätt information, är med i processen samt hela hanteringen kring budgivning.

Under hela affären kände jag - både som köpare och säljare - en stor trygghet, hög tillgänglighet och ett starkt engagemang från Gabriel, även efter affären.

På senare tid har han även skaffat ett riktigt alfahaneskägg som tydligt markerar sin plats ibland Örebros i övrigt småfjuniga mäklarkår.
  • Åke A
    Åke A skrev om Anton Olsson en del av Fastighetsbyrån Örebro
    Trevligt bemötande, skötte sin uppgift med bravur
  • Maj L
    Maj L skrev om Yvonne Kreü en del av Fastighetsbyrån Örebro
    Yvonne levde verkligen upp till min förväntan
    2016-10-18 Yvonne K svarar Maj L
    Tack Maj det känns bra att du känner dig nöjd! Det gick ju bra och jag tror du överlämnar ditt hus i goda händer. Vi hörs ang. deklarationen.
  • Lena M
    Lena M skrev om Yvonne Kreü en del av Fastighetsbyrån Örebro
    Vi har fått ett stort förtroende för Yvonne. Hon är mycket kunnig och är mycket duktig på att informera oss om husköp mm. Hon är alltid pigg och glad.
    2016-10-18 Yvonne K svarar Lena M
    Hej o Tack för det fina omdömet det värmer!
    Nu är det inte långt kvar till tillträdet så vi träffas snart och ni får komma igång med allt ni vill göra med huset.
    Ha så gott så länge!
  • Kerstin K
    Kerstin K skrev om Thomas Rylander en del av Fastighetsbyrån Örebro
    Trevligt bemötande. Lätt att diskutera med, rätade ut oklarheter som uppstod. Snabb marknadsföring.
    Bra återkoppling via sms eller telefon.
  • Sophie L
    Sophie L skrev om Anton Olsson en del av Fastighetsbyrån Örebro
    Trevlig och seriös. Gav ett påläst intryck. Oftast lätt att få tag på. Väldigt engagerad.
  • Lena Och Hans N
    Lena Och Hans N skrev om Yvonne Kreü en del av Fastighetsbyrån Örebro
    Mycket bra bemötande,högsta betyg
    2016-10-18 Yvonne K svarar Lena Och Hans N
    Hej o Tack för det fina omdömet det värmer!
  • Maria R
    Maria R skrev om Gro Velta en del av Fastighetsbyrån Örebro
    Hon var professionell, trevlig och lätt att ha att göra med skulle mycket väl kunna tänka mej att låta henne sälja lägenheten åt oss när det är dax för det
  • Dan P
    Dan P skrev om Malin Davidsson en del av Fastighetsbyrån Örebro
    Min upplevelse är att hon var kunnig, effektiv och fanns tillgänglig vid behov så vi är nöjda.
  • Kristin S
    Kristin S skrev om Andreas Rutqvist en del av Fastighetsbyrån Örebro
    Vi blev väl bemötta och mäklaren levde upp till våra förväntningar.
  • Jenny E
    Jenny E skrev om Roland Karlsson en del av Fastighetsbyrån Örebro
    Mycket bra, vi är jätte nöjda.
  • Laura M
    Laura M skrev om Catarina Tenor en del av Fastighetsbyrån Örebro
    Engagerad och duktig mäklare som alltid tog sig tid för en.
    2016-10-17 Catarina T svarar Laura M
    Hej Laura. Stort tack för din återkoppling och ditt fina omdöme. Vad glad jag blir. Hoppas du har mitt i ordning i nya bostaden nu och att du trivs. Önskar dig en härligt höst. MvH Catarina
    Catarina T gillar detta
  • Eva Å
    Eva Å skrev om Andreas Rutqvist en del av Fastighetsbyrån Örebro
    Mkt professionell mäklare, bra helhetsupplevelse och vi är nöjda.
  • Gustav T
    Gustav T skrev om Thomas Rylander en del av Fastighetsbyrån Örebro
    Thomas har under hela processen vart mycket hjälpsam och alltid vart tillgänglig för att svara på frågor.
  • Erik A
    Erik A skrev om Carin Liedström en del av Fastighetsbyrån Örebro
    Carin har varit bra på att ett enkelt sätt förklara alla papper vi skrivit på. Trevlig med mycket energi!
    2016-10-19 Carin L svarar Erik A
    Tack Erik!! :) Hoppas ni kommer trivas i nya huset! Hör gärna av er för ny värdering i framtiden!!
  • Joakim E
    Joakim E skrev om Andreas Rutqvist en del av Fastighetsbyrån Örebro
    Bra kontaktnät, kunnig, bra kännedom om marknaden, enkel att ha att göra med
  • Ingrid I
    Ingrid I skrev om Catarina Tenor en del av Fastighetsbyrån Örebro
    Vi är jättenöjda med hur Catarina har bemött oss och hanterat försäljningen av vår bostadsrätt.
    2016-10-17 Catarina T svarar Ingrid I
    Hej Ingrid. Tack för era fina ord. Hoppas ni trivs bra i nya bostaden och att ni har kommit i ordning nu. Önskar er en fin höst. MvH Catarina
    Catarina T gillar detta
  • Ted B
    Ted B skrev om Carin Liedström en del av Fastighetsbyrån Örebro
    Toppen!
    När jag i övrigt har att göra med fastighetsförsäljningens Thorsten Flinck är Carin en klippa.
    2016-10-19 Carin L svarar Ted B
    Tack Ted! Det har varit en "spännande" resa! Du är såklart välkommen tillbaks i framtiden!
    Nu ska vi bara göra klart denna affär först! ;)
  • Tommy K
    Tommy K skrev om Anton Olsson en del av Fastighetsbyrån Örebro
    Redan vid första kontakten utstrålade ANTON vilken kunnig och serviceinriktad mäklare han är. Jag kan varmt rekommendera Anton till alla mina vänner
  • Emile N
    Emile N skrev om Thomas Rylander en del av Fastighetsbyrån Örebro
    Thomas får topbetyg 10 av 10 möjliga
  • Birgitta P
    Birgitta P skrev om Malin Davidsson en del av Fastighetsbyrån Örebro
    Jag är mycket nöjd - jag fick all den hjälp som behövdes för att sälja lägenheten till ett tacksamt pris!
  • Melinda W
    Melinda W skrev om Anton Olsson en del av Fastighetsbyrån Örebro
    Trevligt bemötande från första stund, man kände sig hemma på en gång, han var snabb på att svara på alla frågor man hade, riktigt nöjd med anton som mäklare!
  • Gunnar C
    Gunnar C skrev om Roland Karlsson en del av Fastighetsbyrån Örebro
    Trevlig snabbt avslut. Perfekt utfört arbete.
  • ?
    ? skrev om Thomas Rylander en del av Fastighetsbyrån Örebro
    Trevlig,lättsam och hjälpsam kille som bryr sig om sin kund.
  • Marit T
    Marit T skrev om Andreas Rutqvist en del av Fastighetsbyrån Örebro
    Proffsigt och bra bemötande i samband med köpet.
  • Johan A
    Johan A skrev om Gro Velta en del av Fastighetsbyrån Örebro
    Proffsigt och trygg i sitt kundbemötande,
  • Bo L
    Bo L skrev om Anton Olsson en del av Fastighetsbyrån Örebro
    Våra kontakter med och affärsmässiga mellanhavanden med Anton Olsson var - i alla avseenden - av positiv karaktär. Han uppträdde professionellt och korrekt och skötte sitt mäklarupppdrag på ett absolut klanderfritt sätt.
  • Janne H
    Janne H skrev om Gro Velta en del av Fastighetsbyrån Örebro
    Positiv upplevelse. Lätt att få kontakt med.
  • Eric G
    Eric G skrev om Malin Davidsson en del av Fastighetsbyrån Örebro
    Mycket bra, trevlig och kompetent.
  • Moa M
    Moa M skrev om Anton Olsson en del av Fastighetsbyrån Örebro
    Utmärkt! Rekommenderar Anton Olsson. Professionell, sakkunnig och kompetent!
  • A
    A skrev om Gabriel Damar en del av Fastighetsbyrån Örebro
    Riktigt trevlig och förtroendeingivande mäklare, blev toppnotering i föreningen och området när han sålde min tvåa på väster. Han gör vad som krävs för att nå uppsatta mål!
  • Camilla R
    Camilla R skrev om Gro Velta en del av Fastighetsbyrån Örebro
    Först hade vi svårt att få tag i mäklaren. Men när vi väl fått kontakt så var det bra.
  • Håkan F
    Håkan F skrev om Roland Karlsson en del av Fastighetsbyrån Örebro
    Professionellt bemötande.
    Lokalkunskap.
    Det som beslutades hölls.
    En bra mäklare!
  • Sonja B
    Sonja B skrev om Roland Karlsson en del av Fastighetsbyrån Örebro
    Vi fick ett gott bemötande. Försäljningen skedde på kort tid och till önskat pris.
  • Daniel H
    Daniel H skrev om Malin Davidsson en del av Fastighetsbyrån Örebro
    Kände mig sedd, hörd och bekräftad vad gäller mina åsikter i affären, samtidigt som Malin kom med klara och konkreta tips och råd utifrån sin professionalism...
    Mycket nöjd...
  • Hjördis J
    Hjördis J skrev om Roland Karlsson en del av Fastighetsbyrån Örebro
    Mycket nöjd med Rolands insats - bra återkoppling o mycket energi för att hitta intressanta budgivare. Positiv o smidigt samarbete.
  • Sergio P
    Sergio P skrev om Gro Velta en del av Fastighetsbyrån Örebro
    Hon är en mycket kompetent trevlig vacker och kreativ mäklare. Lätt att samarbeta med! Affären blev av snabbt, smidigt och med bra resultat.
  • Gabriel C
    Gabriel C skrev om Adam Wirén en del av Fastighetsbyrån Örebro
    Vi valde Adam efter rekommendation från en vän och han har varit lätt att ha att göra med, förklarar processen bra och skött det mesta snyggt. Mycket uppskattat att han även efter försäljning erbjudit sig att hjälpa till med deklarationen kring husförsäljningen som underlättar mycket.
    2016-09-20 Adam W svarar Gabriel C
    Hej Gabriel! Tack för förtroendet att hjälpa er med affären. Kul att ni är nöjda. Hoppas att det kommer gå bra med nybygget. Ha en fin höst!
  • Sören L
    Sören L skrev om Yvonne Kreü en del av Fastighetsbyrån Örebro
    Trevligt och proffsigt bemötande. kan gärna rekommenderas.
    2016-09-16 Yvonne K svarar Sören L
    Tack så mycket! Det var roligt att ni känner er nöjda med mitt arbete och vi ska höras vidare med deklarationen. ha så gott så länge! Yvonne
  • Viktoria K
    Viktoria K skrev om Malin Davidsson en del av Fastighetsbyrån Örebro
    Jag fick ett bra och drivande bemötande av Malin. Tydlig och rak i sin kommunikation, vilket underlättade försäljningen.
    2016-09-16 Malin D svarar Viktoria K
    Tack för din fina återkoppling Viktoria! Roligt att du känner dig nöjd med mitt jobb och försäljningen. Lycka till med er nya bostad! /Malin
  • Lars-Olof S
    Lars-Olof S skrev om Anton Olsson en del av Fastighetsbyrån Örebro
    Anton gjorde ett bra jobb. Höll mig väl informerad under hela processen. Som vanligt hade man önskat få mer för objektet.
  • Inger S
    Inger S skrev om Lars Pettersson en del av Fastighetsbyrån Örebro
    Lars visade huset sedan slutförde Yvonne Krue affären
    2016-09-13 Lars P svarar Inger S
    Tack för ert omdöme om mig, hoppas att ni kommer att trivas.
    Får väl komma på besiktning.
    Mycket Tack
    Lars Pettersoon
  • Lars E
    Lars E skrev om Yvonne Kreü en del av Fastighetsbyrån Örebro
    Bemötande var bra.

Bemötandet var bra. Vi fick det pris vi ville ha.
    snabbt köp!!

såg til
    2016-09-12 Yvonne K svarar Lars E
    Tack Lars det är roligt att du är nöjd! Vi hörs senare i höst angående att räkna ut skatten.
  • Jonas M
    Jonas M skrev om Malin Davidsson en del av Fastighetsbyrån Örebro
    Tydlig, saklig och kunnig mäklare!
    2016-09-16 Malin D svarar Jonas M
    Tack Jonas för de fina orden, de värmer! /Malin
  • Petra F
    Petra F skrev om Gro Velta en del av Fastighetsbyrån Örebro
    Gro Velta upplevs som en mycket trovärdig, förtroendegivande och lugn mäklare. Tydlig i sin kommunikation.
    2016-09-08 Gro V svarar Petra F
    Tack för det Petra - trevligt att höra! Hoppas er dotter trivs utmärkt i sin fina lägenhet - en väldigt bra start på ett eget liv! Vi ses! Hälsningar från Gro
  • Ulf B
    Ulf B skrev om Thomas Rylander en del av Fastighetsbyrån Örebro
    Ett mycket bra bemötande, jag är mycket nöjd med hans genomförande av affären.
  • Sten-åke S
    Sten-åke S skrev om Malin Davidsson en del av Fastighetsbyrån Örebro
    Malin är mycket duktig och trevlig. Allt gick smidigt och snabbt. Vi är mycket nöjda med Fastighetsbyrån.
    Mvh Sten-Åke Särnholm
    2016-09-16 Malin D svarar Sten-åke S
    Tack Sten-Åke för de fina orden! Det glädjer mig att ni är nöjda med mitt jobb och Fastighetsbyrån. Roligt att få hjälpa er. Ha det så bra. /Malin
  • Nanette R
    Nanette R skrev om David Lundekvam en del av Fastighetsbyrån Örebro
    Inga invändningar. Hade väl varit bra om han visste vilket internet som fanns. I övrigt bra.
  • Marcus K
    Marcus K skrev om Roland Karlsson en del av Fastighetsbyrån Örebro
    Tycker det har fungerat väldigt bra med Roland.
  • Lisa A
    Lisa A skrev om Adam Wirén en del av Fastighetsbyrån Örebro
    Trevligt och professionellt bemötande. Snabba återkopplingar.
    2016-09-08 Adam W svarar Lisa A
    Hej Lisa! Tack ditt fina svar. Jag är glad att ni uppskattade mitt jobb, det känns bra med nöjda kunder! Ha en fortsatt trevlig höst!

Drottninggatan 18-20, 702 10 Örebro