Rekommenderat företag 2015 - Fastighetsbyrån Örebro
Fastighetsbyrån Örebro

Fastighetsbyrån Örebro

Drottninggatan 18-20, 702 10 Örebro

Vad är viktigt för dig när du ska byta bostad? Utifrån dina behov skräddarsyr vi en helhetstjänst som passar dig. Med god lokalkännedom om Örebro och starkt engagemang gör vi din viktigaste affär till din bästa affär. Fastighetsbyrån är Sveriges ledande mäklarkedja och vårt mål är att vara bäst i landet på att förmedla bostäder på ett affärsmässigt och professionellt sätt.

Läs vad 456 kunder tycker om Fastighetsbyrån Örebro

• Margareta  L
    Margareta L skrev om Fastighetsbyrån Örebro
    Vi är mycket nöjda med fastighetsbyrån som vi anlitat till vår husförsäljning.
    2016-07-14 Åsa Z svarar Margareta L
    Stort tack för din återkoppling Margareta. Det glädjer oss att ni är nöjda! Trevlig sommar!
  • Annie N
    Annie N skrev om Malin Davidsson en del av Fastighetsbyrån Örebro
    Kunnig, tillgänglig, hjälpsam och trevlig
    2016-07-11 Malin D svarar Annie N
    Tack för dina fina ord! Ha en underbar sommar! /Malin
  • Anna-karin K
    Anna-karin K skrev om Gro Velta en del av Fastighetsbyrån Örebro
    Gro är en otroligt hjälpsam, trevlig, kunnig och professionell mäklaren. Hon gjorde processen att sälja mycket smidig och enkel. Är en mer än nöjd kund!
    2016-07-05 Gro V svarar Anna-karin K
    Hej! Stort tack Anna-Karin för dina ord - det gjorde min dag!
    Njut av sommaren i nya huset med trädgård och grillplats och allt ni har önskat er. Vi ses! Hälsningar från Gro
  • Gunnar B
    Gunnar B skrev om Fastighetsbyrån Örebro
    Seriöst,snabbt och effektivt. Förtroendegivande bemötande skapar trevlig stämning och arvodet motsvarar mervärdet av försäljningen.
    2016-07-14 Åsa Z svarar Gunnar B
    Stort tack för din feedback! Vi är glada att vi motsvarat dina förväntningar! Trevlig sommar!
  • Jan  G
    Jan G skrev om Fastighetsbyrån Örebro
    Ett bra och professionellt bemötande utan problem. Gick snabbt och effektivt. Värt det vi betalade.
    2016-07-14 Åsa Z svarar Jan G
    Stort tack Jan för din återkoppling! Vi är glada att du är nöjd! Trevlig sommar!
  • Annika B
    Annika B skrev om Fastighetsbyrån Örebro
    Mäklarna på Fastighetsbyrån i Örebro är enormt kunniga och väldigt informativa. En mäklarbyrå jag verkligen kan rekommendera.
    2016-07-14 Åsa Z svarar Annika B
    Stort tack Annika för din återkoppling och din rekommendation! Ha en trevlig sommar!!
  • Helena I
    Helena I skrev om Roland Karlsson en del av Fastighetsbyrån Örebro
    Roland gjorde ett utmärkt jobb. Vi fick snabbt svar på alla frågor vi hade, han var samtidigt väldigt tydlig själv med hur allt skulle gå till då det var första gången vi köpte ett hus.
  • Ann A
    Ann A skrev om Malin Davidsson en del av Fastighetsbyrån Örebro
    Professionellt och trevligt bemötande.
    2016-06-13 Malin D svarar Ann A
    Tack Ann för dina fina ord! Det var roligt att få hjälpa er. Ha en bra sommar nu! /Malin
  • Therese H
    Therese H skrev om Fastighetsbyrån Örebro
    Mycket trevlig, noggrann och kompetens mäklare, och vi tycker absolut att den hjälp vi fick motsvarar mäklararvodet.
    2016-06-08 Åsa Z svarar Therese H
    Stort tack för din återkoppling! Vi önskar dig och er en trevlig sommar!
  • Gunnel F
    Gunnel F skrev om Fastighetsbyrån Örebro
    Trevligt bemötande och proffsigt utförande.
    2016-06-07 Åsa Z svarar Gunnel F
    Stort tack Gunnel! Trevlig sommar!
  • Tommy H
    Tommy H skrev om Håkan Åstö en del av Fastighetsbyrån Örebro
    Hej!
    Jag tycker att Håkan är en mäklare som ser helheten hos oss som säljare,tar in vad vi säger och ger även idéer för objektet som han ska förmedla ut till köparen.
    Mycket kompetent person som vet vad det handlar om.
    Ställde upp i alla lägen när vi ville svar på frågor och även när försäljningen var klar.
    Mycket nöjda med Håkan.
    2016-06-15 Håkan Å svarar Tommy H
    Tack för det fina omdömet! Det är alltid lite extra roligt att kunna hjälpa till med både köp och försäljning. Hoppas ni trivs i er fina lägenhet och att det inte känns allt för ocentralt;-) /Håkan
  • Shakiba I
    Shakiba I skrev om Gabriel Damar en del av Fastighetsbyrån Örebro
    Man får förtroende för honom. Strålar ärlighet och kunnighet.kan dölja sin stress på rätt sätt. Mycket artig person. Ger goda inredningsråd.
  • Ia M
    Ia M skrev om Gro Velta en del av Fastighetsbyrån Örebro
    Gro Velta är väldigt professionell. Hon sålde min lgh när jag befann mig på annan ort och skötte allting mycket bra. Gro var väldigt duktig på att återkoppla allteftersom försäljningen pågick. Jag hade verkligen inte förväntat mig att hon skull ordna med lånen på ¨min¨ bank, vips så var det klart. Jag hade under försäljningsprocessen mycket högt förtroende för henne och hon överträffade, som sagt, mina förväntningar. Tack!
    2016-07-05 Gro V svarar Ia M
    Hej Ia! Jättetrevligt att få hjälpa dig i din flyttprocess - och även om vi inte sågs så mycket under tiden så tycker jag vi skötte det "galant"..
    Tusen tack för dina fina ord :-) Ha en skön sommar! Hälsningar från Gro
  • Ulf A
    Ulf A skrev om Håkan Åstö en del av Fastighetsbyrån Örebro
    trevlig kunnig viste vad han pratade om
    fick det pris som vi kom överens om
    2016-06-15 Håkan Å svarar Ulf A
    Tack Ulf! - hoppas allt är bra med er och att ni trivs med lägenheten. /Håkan
  • Kajsa T
    Kajsa T skrev om Malin Davidsson en del av Fastighetsbyrån Örebro
    Jag tyckte att Malin hade ett trevligt sätt och ett bra bemötande.
    2016-06-13 Malin D svarar Kajsa T
    Tack Kajsa! Glad att du uppskattade mitt bemötande. Trevlig sommar. /Malin
  • Göran P
    Göran P skrev om Gabriel Damar en del av Fastighetsbyrån Örebro
    Mycket proffsigt och helt enligt förväntan.
  • Siv L
    Siv L skrev om Malin Davidsson en del av Fastighetsbyrån Örebro
    Malin är en kompetent och mycket duktig mäklare- förtroendefull,vänlig,kunnig och tar sig tid- enbart positiva omdömen.
    2016-06-13 Malin D svarar Siv L
    Tusen tack Siv för din fina feedback. Det värmer att ni är nöjda med mitt arbete. Ha en bra sommar! /Malin
  • Greger T
    Greger T skrev om Malin Davidsson en del av Fastighetsbyrån Örebro
    Trevlig, professionell och smidig.
    2016-06-13 Malin D svarar Greger T
    Tack Greger för återkopplingen! Hoppas att ni trivs bra i er nya bostad. Trevlig sommar. /Malin
  • Peder L
    Peder L skrev om Anton Olsson en del av Fastighetsbyrån Örebro
    Jag är mycket nöjd med Antons sätt att klara av försäljningen av min lägenhet,
    han är en "Coming Man"!!
  • Anna H
    Anna H skrev om Adam Wirén en del av Fastighetsbyrån Örebro
    Adam har genom hela vår husaffär agerat på ett mycket professionellt sätt. Han har gett råd och funnits tillgänglig när vi behövt honom. Han har vart en mycket lojal och duktig mäklare som med sin kunskap och positiva inställning sålde vårt hus till vår stora belåtenhet. Och i slutändan även köparnas :)
    Världens bästa mäklare i våra ögon.
    2016-06-07 Adam W svarar Anna H
    Hej Anna H! Tack för dina fina ord. Det var ett nöje att hjälpa er med erat boende. Lycka till med det nya och jag hoppas vi ses i framtiden.
  • Jonas S
    Jonas S skrev om Håkan Åstö en del av Fastighetsbyrån Örebro
    Väldigt bra bemötande o trevlig.
    2016-06-15 Håkan Å svarar Jonas S
    Tack Jonas! - hoppas ni trivs i nya huset. /Håkan
  • Tim A
    Tim A skrev om Anton Olsson en del av Fastighetsbyrån Örebro
    Anton var mycket bra & jag skulle anlita honom igen...
    Snabbt, enkelt & inget krångel!
  • Johan S
    Johan S skrev om Catarina Tenor en del av Fastighetsbyrån Örebro
    Mycket proffesionell och saklig, mer än nöjd
    2016-06-09 Catarina T svarar Johan S
    Hej Johan. Stort tack för din återkoppling och dina fina ord, vad glad jag blir. Och stort tack själva, det var så trevligt att göra affär med er. Hoppas ni trivs bra i nya huset. Önskar dig och resten av familjen en härlig och solig sommar. MvH Catarina
  • Gunne J
    Gunne J skrev om Malin Davidsson en del av Fastighetsbyrån Örebro
    Uppriktig lättsam korrekt kunnig bra
    2016-06-13 Malin D svarar Gunne J
    Tack Gunne för dina fina ord! Ha en underbar sommar nu! /Malin
  • My P
    My P skrev om Gro Velta en del av Fastighetsbyrån Örebro
    Allt har fungerat bra. Jag är nöjd med kontakten.
    2016-07-05 Gro V svarar My P
    Tack för det My! Hoppas du stortrivs i din nya lägenhet och att du får en skön sommar där på uteplatsen! Hälsningar från Gro
  • Monica L
    Monica L skrev om Malin Davidsson en del av Fastighetsbyrån Örebro
    Jag kan rekommendera Malin som mäklare för att jag upplever henne som mycket kompetent och seriös .
    2016-06-13 Malin D svarar Monica L
    Tack Monica för din rekommendation och feedback! Ha en trevlig sommar nu! /Malin
  • Simon R
    Simon R skrev om Gabriel Damar en del av Fastighetsbyrån Örebro
    Trevlig, välklädd, ritade på vår kudde, snäll
  • Johannes F
    Johannes F skrev om Gabriel Damar en del av Fastighetsbyrån Örebro
    Vi har både köpt och sålt med Gabriel på Fastighetsbyrån. I båda fallen har han visat att han är väldigt service minded, kompetent och trevlig att ha o göra med.
  • Sanna E
    Sanna E skrev om Catarina Tenor en del av Fastighetsbyrån Örebro
    Superbra seriös, trevlig och tillmötesgående!
    2016-06-09 Catarina T svarar Sanna E
    Hej Sanna. Stort tack för din återkoppling och dina fina ord, vad glad jag blir. Och ännu en gång stort tack för den fina vasen, den passar perfekt hemma hos oss. Hoppas ni har det bra i huset och trivs. Det var så trevligt att göra affär med er. Önskar dig och resten av familjen en härlig och solig sommar. MvH Catarina
  • Jan N
    Jan N skrev om Gro Velta en del av Fastighetsbyrån Örebro
    Professionellt, engagerat, bra kommunikation.
    2016-06-14 Gro V svarar Jan N
    Tack Jan! Hoppas Jussi stortrivs i lägenheten och önskar er båda en lång och solig sommar! Hälsningar från Gro
  • Angela H
    Angela H skrev om Gabriel Damar en del av Fastighetsbyrån Örebro
    Gabriel är en jätteduktig erfaren mäklare o jag är otroligt nöjd med min försäljning av min lägenhet👍
  • Malin L
    Malin L skrev om Catarina Tenor en del av Fastighetsbyrån Örebro
    Det kändes mycket bra att ha Catharina som mäklare. Hon var hjälpsam och ordentlig. Vi är mycket nöjda kunder.
    2016-06-09 Catarina T svarar Malin L
    Hej Malin. Stort tack för din återkoppling och dina fina ord, vad glad jag blir. Jag hoppas att det känns bra att ha kommit "hemåt" och att ni trivs bra i huset och att barnen har kommit in bra med nya kompisar och skola. Och stort tack själva, det var så trevligt att göra affär med er. Önskar dig och resten av familjen en härlig och solig sommar. MvH Catarina
  • Mariann W
    Mariann W skrev om Yvonne Kreü en del av Fastighetsbyrån Örebro
    Trevlig, serviceinriktad, driven, rolig, snabb och skicklig.
    2016-06-09 Yvonne K svarar Mariann W
    Hej på er! Tack för de fina orden de värmer. Det gick ju bra och jag tror att ni fick bra köpare har inte hört nåt. Hoppas ni trivs i Hammar jag kommer förbi nån gång åker ditåt ibland. Ha en skön sommar och hälsa Åsa!
  • Eva H
    Eva H skrev om Gabriel Damar en del av Fastighetsbyrån Örebro
    Bra kontakt med Gabriel men upplevde att mäklarna gärna kunnat samarbeta mera.
  • Danila M
    Danila M skrev om Anton Olsson en del av Fastighetsbyrån Örebro
    Bra omhändertagen, kompetent, professionell
  • Anna-karin F
    Anna-karin F skrev om Gro Velta en del av Fastighetsbyrån Örebro
    Gro Velta är en fantastisk mäklare och väldigt professionell och trevlig att samarbeta med. Har absolut inget att klaga på utan allt sköttes på bästa sätt.
    2016-06-14 Gro V svarar Anna-karin F
    Tack så mycket för ditt omdöme Anna-Karin! Jag är glad jag fick förtroendet att hjälpa dig med försäljningen, en mycket trevlig och smidig affär fick vi till! Önskar dig och din familj en underbar sommar! Hälsningar från Gro
  • Cajsa L
    Cajsa L skrev om Gro Velta en del av Fastighetsbyrån Örebro
    Väldigt duktig, framåt och tillmötesgående.
    2016-06-14 Gro V svarar Cajsa L
    Tack Cajsa för dina fina ord! Hoppas ni stortrivs på eran fina balkong med nice utsikt! Önskar er en härlig sommar med massa sol! Hälsningar från Gro
  • Tora H
    Tora H skrev om Gabriel Damar en del av Fastighetsbyrån Örebro
    Vi tycker att han utförde sitt uppdrag till stor belåtenhet och kan mycket väl tänka oss att anlita honom igen.
  • Lennart N
    Lennart N skrev om Gabriel Damar en del av Fastighetsbyrån Örebro
    Mycket positivt bemötande. Engagerad och kunnig. Dessutom med ett
    trevligt sätt.
  • Axel N
    Axel N skrev om Anton Olsson en del av Fastighetsbyrån Örebro
    Han var kunnig och trevlig och gav ett positivt bemötande.
  • Petra K
    Petra K skrev om Roland Karlsson en del av Fastighetsbyrån Örebro
    Affären gick lätt och smidigt. Trevligt bemötande. Serviceinriktad. Familjär.
  • Dimitrios G
    Dimitrios G skrev om Håkan Åstö en del av Fastighetsbyrån Örebro
    Jättebra att ha Håkan Åstö som mäklare i en fastighetsförsäljning
    2016-06-15 Håkan Å svarar Dimitrios G
    Tack för det vänliga omdömet och ett gott samarbete! Ha det bra. /Håkan
  • Olga L
    Olga L skrev om Catarina Tenor en del av Fastighetsbyrån Örebro
    Fick ett vänligt och kompetent bemötande. Har aldrig haft någon kontakt med mäklare förut, men mina förväntningar överträffades.
    2016-06-09 Catarina T svarar Olga L
    Hej Lars. Stort tack för din återkoppling och dina fina ord, vad glad jag blir att jag överträffade dina förväntningar. Jag hoppas att O har det bra i Ladugårdsängen och stort tack själv, det var så trevligt att göra affär med er. Önskar dig och mor din en härlig och solig sommar. MvH Catarina
  • Jonas P
    Jonas P skrev om Catarina Tenor en del av Fastighetsbyrån Örebro
    Mycket trevlig och kunnig. Rekomenderas starkt.
    2016-06-09 Catarina T svarar Jonas P
    Hej Jonas. Stort tack för din återkoppling och dina fina ord, vad glad jag blir. Och stort tack själv, det var så trevligt att göra affär med dig. Hoppas du trivs med huslivet och att du har kommit i ordning. Önskar dig en härlig och solig sommar med massor av grill. MvH Catarina
  • Anette Evy Irene Eriksson W
    Anette Evy Irene Eriksson W skrev om Håkan Åstö en del av Fastighetsbyrån Örebro
    Jag fick ett proffsigt och vänligt bemötande. Med vad jag tror innehöll allt jag behövde veta. Fick rekomendation när jag behövde om hur jag skulle göra.
    Det enda som glömdes var en liten inte så viktig detalj.
    2016-06-15 Håkan Å svarar Anette Evy Irene Eriksson W
    Tack för att du tog dig tid att svara. Välkommen att höra av dig om det är något annat jag kan hjälpa till med. /Håkan
  • Björn A
    Björn A skrev om Gro Velta en del av Fastighetsbyrån Örebro
    Gro är en mycket trevlig, kompetent och tillmötesgående mäklare, både ur ett säljare som köpare perspektiv. Kan definitivt ge henne mina allra bästa rekommendationer.
    2016-06-14 Gro V svarar Björn A
    Hej Björn! Tusen tack för dina fina ord! Vi har samarbetat en del genom åren - alltid lika trevligt att få hjälpa dig hitta nya hem :-)
    Hoppas du nu stortrivs i nya fina lägenheten - annars vet du ju vart jag finns... Ha en härlig sommar! Hälsningar från Gro
  • Matti A
    Matti A skrev om Catarina Tenor en del av Fastighetsbyrån Örebro
    Positiv upplevelse av den kontakt vi hade.Vi sålde innan visning så vi hade inte så mycket kontakt mer än före och vid själva kontraktskrivandet. Vårt mål var att sälja innan visning och det uppnåddes.
    2016-06-09 Catarina T svarar Matti A
    Hej Matti. Stort tack för din återkoppling och vad glad jag blir att ni har haft en positiv upplevelse. Jag hoppas att ni trivs bra i nya bostaden. Brukar kikar upp mot er när jag cyklar hemåt. Önskar er bägge en härlig och solig sommar. MvH Catarina
  • Fredrik U
    Fredrik U skrev om Malin Davidsson en del av Fastighetsbyrån Örebro
    Ett i alla avseenden engagerat arbete, utfört utan anmärkningar och med ett föredömligt professionellt förhållningssätt.
    2016-06-13 Malin D svarar Fredrik U
    Tack Fredrik för din fina feedback! Glad att du uppskattar mitt engagemang och min professionalitet. Trevlig sommar! /Malin
  • Mikael E
    Mikael E skrev om David Lundekvam en del av Fastighetsbyrån Örebro
    Korrekt och hjälpsam. Inga konstigheter.
    2016-06-02 David L svarar Mikael E
    Tack Mikael! Det var roligt att höra. Ha en skön sommar// David
  • Karin H
    Karin H skrev om Carin Liedström en del av Fastighetsbyrån Örebro
    Carin var toppen, hon kändes professionell, trevlig och varm. En del mäklare vi mött har inte riktigt förståelsen i oron att köpa sitt första hus men Carin ingav ett förtroende.
    2016-07-13 Carin L svarar Karin H
    Åh, tack Karin för de fina orden! :)