Alla kategorier Mäklare Örebro Örebro Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Örebro

Fastighetsbyrån Örebro

Drottninggatan 18-20, 702 10 Örebro — Visa karta

Vi vill hjälpa dig till en smidig och förmånlig bostadsaffär!

Fastighetsbyrån har funnits i 40 år i Örebro vilket betyder att vi hunnit samla på oss kunskap och erfarenhet av bostadsmarknaden i området. Vårt område sträcker sig även västerut till vårt andra kontor i Fjugesta, Lekeberg.

Örebro är en stad med mycket historia, varierad natur och ett snabbt växande universitet. Våra mäklare har koll på både gammalt och nytt samt alla trender på bostadsmarknaden. Hos oss får du konkreta råd och stöd inför försäljning eller köp.

Kom gärna förbi något av våra kontor eller kontakta oss på annat sätt med dina frågor kring bostad i och kring Örebro!

Läs vad 633 kunder tycker om Fastighetsbyrån Örebro

• Per B
    Per B skrev om Thomas Rylander en del av Fastighetsbyrån Örebro
    Efter 28 år i Hovsta och efter ett 30-tal visningar fastnade vi vid vår nya drömlägenhet i centrala Örebro.
    Det var Thomas som förmedlade den lägenheten på ett mycket trevligt och professionellt sätt.
    När det så var dags att sälja vår bostad i Hovsta var det naturligt att fråga Thomas om han ville hjälpa oss att sälja.
    Vi är mycket nöjda med det sätt som Thomas jobbar. Fullständigt ärlig, alltid kontaktbar och mycket energisk.
    Att han dessutom har en humor och ett sätt som vi verkligen uppskattar är ett stort plus i kanten.
    Ni som känner mig vet att jag brukar vara sparsam med att berömma folk i min omgivning men Thomas kan jag verkligen rekommendera om ni funderar på att sälja er bostad.
  • Daniel T
    Daniel T skrev om Fastighetsbyrån Örebro
    Blir lite trött på snabbheten av denna enket... allt är ju inte klart ännu !!! hur ska man då kunna svara på denna ?????
    2017-08-21 Andreas G svarar Daniel T
    Daniel, om tillträde ännu inte skett i den bostad där du är säljare eller köpare så har enkäten gått iväg för tidigt. Vi beklagar detta och hoppas du återkommer med din helhetsbedömning då tillträde skett.
    //Andreas Getzman
    Kontorschef
  • John O
    John O skrev om David Lundekvam en del av Fastighetsbyrån Örebro
    David uppfyllde alla förväntningar man kan ha på en fastighetsmäklare: kunnig, förtroendeingivande och trevlig. Han vägledde oss genom hela affären på ett mycket bra sätt, och helt utan krångel.
  • Artur Roman G
    Artur Roman G skrev om Carin Liedström en del av Fastighetsbyrån Örebro
    Wszystko zostało zrobione szybko, sprawnie i profesjonalnie.
    2017-08-14 Carin L svarar Artur Roman G
    Dziękujemy za wspaniałą Arthur zalecenia !! Nadzieję, że będziesz cieszyć się dobrze w nowym zakwaterowania. To była przyjemność, aby pomóc w zakupie domu! Z poważaniem, Carin.

Stort tack Artur för din fina rekommendation!! Hoppas ni kommer trivas fint i nya boendet. Det var ett nöje att hjälpa er med husköp! Med vänlig hälsning Carin.
  • Anita R
    Anita R skrev om Thomas Rylander en del av Fastighetsbyrån Örebro
    Mycket gott bemötande från Thomas Rylander, Fastighetsbyrån. Han höll mig informerad genom återkoppling regelbundet och vid behov, svarade snabbt på ev. frågor, var trevlig också i största allmänhet. Rekommenderar gärna Thomas! Med vänlig hälsning Anita
  • Erik S
    Erik S skrev om Yvonne Kreü en del av Fastighetsbyrån Örebro
    Yvonne är duktig och kompetent och har ett sätt som tilltalar mig. Vi har träffat Yvonne flera gånger
  • Sebastian G
    Sebastian G skrev om Lars Pettersson en del av Fastighetsbyrån Örebro
    Vi kontaktade Lars för en snabb affär pga nytt arbete i Sthlm mitt under sportlovsledigheten och han svarade direkt och inom 2 veckor hade fastighetsbyrån lyckats boka fotograf, fotat huset och haft en lyckad försäljning med bästa resultat. Lars är den i särklass bästa mäklaren i Örebro med omnejd och tack vare hans renommé och kontakter blev vår snabba omställning till en lyckad affär. Vi ger Lars det högsta betyg man kan- vårt högsta förtroende! Tack Lars för en fantastiskt lyckad affär.
  • Ulf L
    Ulf L skrev om David Lundekvam en del av Fastighetsbyrån Örebro
    jag tycker att vi fick ett bra bemötande av david lundekvam
    det tycker både jag och min fru
  • Linda E
    Linda E skrev om Gro Velta en del av Fastighetsbyrån Örebro
    Supertrevlig och lättsam. Rekommenderas varmt.
    2017-08-22 Gro V svarar Linda E
    Tack Linda! Kul att det blev en bra affär! Hoppas ni trivs bra i ert nya hem och att ni har haft en skön sommar! Bästa hälsningar Gro
  • Bo J
    Bo J skrev om Thomas Rylander en del av Fastighetsbyrån Örebro
    Hej.
    Vi fick ett väldigt bra bemötande och han levde väl upp till våra förväntningar och hade en mycket god servicemind.
  • Birgitta L
    Birgitta L skrev om David Lundekvam en del av Fastighetsbyrån Örebro
    Han har ett trevligt och bra bemötande. Jag hade lite synpunkter på visningstiderna, och att han trodde att vi skulle få mer för villan. Alltså lite förhoppningar som inte stämde. Men som person så är David bra att ha göra med.
  • Rose-marie I
    Rose-marie I skrev om Caroline Örtensjö en del av Fastighetsbyrån Örebro
    Caroline var trevlig och engagerad. Toppen helt enkelt!
  • Karolina N
    Karolina N skrev om Carin Liedström en del av Fastighetsbyrån Örebro
    Mycket bra bemötande hela vägen - trevligt och professionellt
    2017-08-11 Carin L svarar Karolina N
    Karolina, stort tack för så fin rekommendation! Vi hittade rätt hus åt er till slut! Hoppas ni kommer trivas.
    Lycka till med allt!
  • Johan L
    Johan L skrev om Håkan Åstö en del av Fastighetsbyrån Örebro
    Tyckte informationen om fastigheten var något bristfällig. Till säljarens nackdel. T.ex fick jag veta i efterhand att det ingick ComeHem TV och internet i månadsavgiften till samfälligheten.
  • Linda R
    Linda R skrev om David Lundekvam en del av Fastighetsbyrån Örebro
    jag är väldigt nöjd med mäklaren från början till slut
  • Daniel C
    Daniel C skrev om Adam Wirén en del av Fastighetsbyrån Örebro
    Fick ett gott intryck av Adam och har fått snabba svar avseende de frågor vi ställt till Fastighetsbyrån/säljaren.
    2017-08-07 Adam W svarar Daniel C
    Hej Daniel! Tack för ditt omdöme. Jag hoppas att ni kommer trivas i huset. Ha en fortsatt bra sommar!
  • Jonathan S
    Jonathan S skrev om Håkan Åstö en del av Fastighetsbyrån Örebro
    Mycket Trevligt och seriöst intryck
  • Thomas J
    Thomas J skrev om Thomas Rylander en del av Fastighetsbyrån Örebro
    Mycket bra trevligt och personligt bemötande. Visade engagemang och ingav trygghet och profession.

Levde mycket väl upp till min förväntan och brydde sig om mig som kund och min personliga situation.

Ärlig och förtroendeingivande. Jag och min son är mycket nöjda!
  • Lena H
    Lena H skrev om Yvonne Kreü en del av Fastighetsbyrån Örebro
    Vi är helt nöjda med Yvonne. Hon har ett bra bemötande och gett oss stöd i samband av försäljning av vårt hus. Hon utför ett professionellt jobb.
  • Bo G
    Bo G skrev om Lars Pettersson en del av Fastighetsbyrån Örebro
    Jag fick ett mycket bra och proffsigt bemötande, kan rekommenderas
  • Anders H
    Anders H skrev om Yvonne Kreü en del av Fastighetsbyrån Örebro
    Mycket professionellt bemötande och känsla för objektet. Önskat mer stöd vid likvidavräkning men banken ordnade detaljerna. Vi anlitar gärna Yvonne vid nästa affär.
    Anders och Berit Holm
  • Marie G
    Marie G skrev om Thomas Rylander en del av Fastighetsbyrån Örebro
    Trevlig, verkade ha koll på läget och engagerad i sitt arbete och kunder.

Kommer absolut anlita honom om flytt i framtiden blir aktuellt.
  • Leif T
    Leif T skrev om Yvonne Kreü en del av Fastighetsbyrån Örebro
    Jag är mycket nöjd med Yvonne hon var mycket kunnig och proffsig i sitt arbete med att sälja vårt hus. Jag kan varmt rekommendera Yvonne hon är även en humörförjyllare av rang och vet vad som behövs göras för att få ut det bästa priset😊😊😊
  • Jens G
    Jens G skrev om Carin Liedström en del av Fastighetsbyrån Örebro
    Vi var väldigt missnöjda med att hon var svår att få tag på, och när vi ringde och ville prata fick vi oftast bara svar via sms
    2017-08-11 Carin L svarar Jens G
    Jens, tack för din feedback. Jag håller med dig om att under er försäljningsprocess hade vi svårt att nå varandra. Det är dock MIN skyldighet att se till att vi har en bra kommunikation när beslut ska tas och information förmedlas. Jag ber om ursäkt för att det inte blev som vi båda önskade.
    Jag vill passa på att önska hela familjen lycka till i framtiden.
  • Marie W
    Marie W skrev om Thomas Rylander en del av Fastighetsbyrån Örebro
    Tillmötesgående, raka och ärliga svar på våra frågor och funderingar.
  • Lars-åke K
    Lars-åke K skrev om Adam Wirén en del av Fastighetsbyrån Örebro
    Bra!!! Han gjorde sitt jobb bra och vi fick vad vi ville och mer därtill. Trevlig och serviceinriktad
    2017-08-04 Adam W svarar Lars-åke K
    Hej Lars-Åke! Det är min målsättning att ha nöjda kunder och att vara serviceinriktad, det är roligt att det uppskattas. Hoppas du trivs i nya boendet! Ha en fortsatt skön sommar!
  • Jenny P
    Jenny P skrev om Carin Liedström en del av Fastighetsbyrån Örebro
    Proffsig och kunnig mäklare med goda kunskaper om hus.
    2017-08-11 Carin L svarar Jenny P
    Stort tack Jenny för ditt fina omdöme! Jag tycker vi hade ett fint samarbete vid er försäljning och jag tackar för ert förtroende. Hälsa hela familjen och lycka till i nya huset!
  • Tomas E
    Tomas E skrev om Adam Wirén en del av Fastighetsbyrån Örebro
    Adam upplevdes som kunnig, påläst, trevlig och gav ett trevligt och ärligt intryck.
    2017-08-04 Adam W svarar Tomas E
    Hej Tomas! Tack för din rekommendation och för en trevlig affär. Ha en fortsatt bra sommar!
  • Percy H
    Percy H skrev om Thomas Rylander en del av Fastighetsbyrån Örebro
    Kunnig och proffsig
    Ett snyggt bemötande
  • Peter G
    Peter G skrev om Håkan Åstö en del av Fastighetsbyrån Örebro
    Bra bemötande.
    Tydlig plan inför försäljning.
    "Tillräcklig" onlineinformation under försäljningen.
    Klargörande genomgång inför ekonomiskt bokslut.
    Återstår hjälp med deklarationsblanketten efter årsskiftet.
  • Christer Å
    Christer Å skrev om Håkan Åstö en del av Fastighetsbyrån Örebro
    Håkan infriade mina förväntningar som erfaren Mäklare hos Fastighetsbyrån!
  • Sonja P
    Sonja P skrev om Håkan Åstö en del av Fastighetsbyrån Örebro
    Mycket trevligt och tryggt bemötande.
    Det är så lätt att prata med honom, han ger klara och
    seriösa svar på alla frågor.
    Han har skött allting så proffsigt, över min förväntan.
    Kan inte tänka mig en bättre mäklare än Håkan Åstö!
  • Lisbeth L
    Lisbeth L skrev om Gro Velta en del av Fastighetsbyrån Örebro
    Det var bra. Hon gjorde det hon skulle.
    2017-08-22 Gro V svarar Lisbeth L
    Tack för uppdraget att värdera och hjälpa till med överlåtelse er emellan! Hoppas ni har haft en skön sommar! Bästa hälsningar Gro
  • Zandra H
    Zandra H skrev om Yvonne Kreü en del av Fastighetsbyrån Örebro
    Yvonne är proffs på det hon gör! Otroligt trevlig, kunnig och lättsam. Hon ger en känsla av trygghet genom hela affären både för oss och köpare. Ska vi sälja bostad igen så är det inget tvivel på vilken mäklare vi vänder oss till.
  • Anneli A
    Anneli A skrev om Adam Wirén en del av Fastighetsbyrån Örebro
    Från början till slut fick vi ett riktigt bra bemötande, skulle självklart rekommendera Adam till mina vänner
    2017-08-03 Adam W svarar Anneli A
    Hej Anneli! Tack för att jag fick förtroendet att förmedla erat hus och tack för de fina orden. Hoppas ni kommer att trivas i lägenheten. Ha en fortsatt fin sommar!
  • Christer H
    Christer H skrev om Håkan Åstö en del av Fastighetsbyrån Örebro
    Mycket bra och proffsigt.
    Kan rekommendera Håkan som mäklare.
  • Bengt S
    Bengt S skrev om Caroline Örtensjö en del av Fastighetsbyrån Örebro
    Trevligt bemötande och affären gick smidigt att genomföra.
  • Roger N
    Roger N skrev om Thomas Rylander en del av Fastighetsbyrån Örebro
    Vi har bara goda vitsord om Tomas. Allt var bra.
  • Maria S
    Maria S skrev om Gro Velta en del av Fastighetsbyrån Örebro
    Jag är visserligen inte Maria men jag var God man för henne vid den här fastighetsaffären. Gro Velta var kanonbra att ha att göra med, kan inte tänka mig en bättre näklare.
    Lennart Almqvist
    2017-08-22 Gro V svarar Maria S
    Tack Lennart! Det var väldigt trevligt att höra! Jag ser fram emot att samarbeta med dig igen. Hoppas du har och har haft en skön sommar! Bästa hälsningar Gro
  • Jasmin K
    Jasmin K skrev om Thomas Rylander en del av Fastighetsbyrån Örebro
    Veldigt trävlig människa och skulle rekommendera han till vem som helst han kan sitt jobb
  • Sofia A
    Sofia A skrev om Thomas Rylander en del av Fastighetsbyrån Örebro
    Toppen! Bra bemötande och proffsig.
  • Kerstin E
    Kerstin E skrev om Anton Olsson en del av Fastighetsbyrån Örebro
    Fick direkt ett bra intryck av Anton. Han höll oss informerade hela tiden genom telefonsamtal och mejl. Skulle verkligen rekommendera honom till vänner och bekanta.
  • Maria K
    Maria K skrev om Adam Wirén en del av Fastighetsbyrån Örebro
    Husförsäljningen gick snabbt och smidig.
    Utmärkt
    2017-08-02 Adam W svarar Maria K
    Hej Maria! Tack för ditt fina omdöme och vad roligt att ni är nöjda. Ha en fortsatt fin sommar!
  • Sandra M
    Sandra M skrev om Gro Velta en del av Fastighetsbyrån Örebro
    Vänlig, tillmötesgående och kunning
    2017-08-22 Gro V svarar Sandra M
    Tack Sandra för dina ord! Hoppas du stortrivs i din fina lägenhet och att du har njutit av kvällarna på den charmiga balkongen! Bästa hälsningar Gro
  • Nina A
    Nina A skrev om Adam Wirén en del av Fastighetsbyrån Örebro
    Lugn, trevlig, kunnig, saklig, informativ
    2017-08-02 Adam W svarar Nina A
    Hej Nina! Tack för ett trevligt och givande samarbete. Lycka till med det nya huset och med garaget. Ha en fortsatt fin sommar!
  • Stig H
    Stig H skrev om Carin Liedström en del av Fastighetsbyrån Örebro
    Mycket trevlig som person, kunnig i sitt yrke. Bra löpande information under försäljningen av fastigheten samt mycket uppskattat uppföljningsarbete av Carin L.
    2017-08-11 Carin L svarar Stig H
    Tack Stig för fina ord! Det var mitt nöje att hjälpa er med försäljningen. Jag hoppas nya ägarna kommer få lika många fina år i huset som ni fick! Lycka till med era nya boenden. Hälsa frun!
  • Anna-greta J
    Anna-greta J skrev om Lee Lemelius en del av Fastighetsbyrån Örebro
    Vi upplevde bemötandet från Lee spm mycket positivt så vi är nöjda
  • Elin E
    Elin E skrev om Anton Olsson en del av Fastighetsbyrån Örebro
    Väldigt trevligt bemötande, skulle gärna ha Anton vid nästa säljtillfälle.
  • Samer A
    Samer A skrev om Gro Velta en del av Fastighetsbyrån Örebro
    Gro is an active broker, good advisor, and honest.
    2017-08-22 Gro V svarar Samer A
    Thank you Samer! That was kind of you! Hope you are enjoying the apartment and that everything is Okey. Kind Regards Gro
  • Daniel P
    Daniel P skrev om Carin Liedström en del av Fastighetsbyrån Örebro
    Carin är supertrevlig men gjorde en stor felbedömning av värdet på vårat hus. Vi valde Carin efter möte med ett antal mäklare, vi hade stora förväntningar som inte infriades.
    2017-08-11 Carin L svarar Daniel P
    Hej Daniel. Jag är också missnöjd med prissättning när vi sålde ert hus. Önskar vi hade haft ett bättre underlag för värderingen.
    Tack ändå för förtroendet och jag önskar er lycka till i ert nya område!

Drottninggatan 18-20, 702 10 Örebro