Alla kategorier Mäklare Örebro Örebro Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Örebro

Fastighetsbyrån Örebro

Drottninggatan 18-20, 702 10 Örebro — Visa karta

Vi vill hjälpa dig till en smidig och förmånlig bostadsaffär!

Fastighetsbyrån har funnits i 40 år i Örebro vilket betyder att vi hunnit samla på oss kunskap och erfarenhet av bostadsmarknaden i området. Vårt område sträcker sig även västerut till vårt andra kontor i Fjugesta, Lekeberg.

Örebro är en stad med mycket historia, varierad natur och ett snabbt växande universitet. Våra mäklare har koll på både gammalt och nytt samt alla trender på bostadsmarknaden. Hos oss får du konkreta råd och stöd inför försäljning eller köp.

Kom gärna förbi något av våra kontor eller kontakta oss på annat sätt med dina frågor kring bostad i och kring Örebro!

Läs vad 774 kunder tycker om Fastighetsbyrån Örebro

• Tommie P skrev om David Lundekvam en del av Fastighetsbyrån Örebro
    När man väljer David får man extra allt! Läs mer
  • Therése W
    Therése W skrev om Beatrice Henriksson en del av Fastighetsbyrån Örebro
    Från start till mål skötte Beatrice vår affär med service på hög nivå! Tillgänglig, personlig och professionell. Väldigt nöjda! Läs mer
  • Anna J skrev om Thomas Rylander en del av Fastighetsbyrån Örebro
    Vi har sålt vårt BRF radhus. Thomas bemötte oss efter våra förväntningar och önskemål, han såg våra behov och levde upp till våra förväntningar. Mina förväntningar var en smidig affär där vi gjorde vårt bästa för att visa vårt boende från dess bästa sida samtidigt som jag ville att Thomas skulle ge allt för att hitta rätt köpare som var villig att betala bra. Vi hade en bra dialog och ett gott samarbete. Jag rekommenderar Thomas till alla i min närhet som ska sälja. Läs mer
  • Anneli B skrev om Malin Davidsson en del av Fastighetsbyrån Örebro
    jag har sålt en bostadsrätt på fyra rum och kök ute i Hovsta
    jag blev väldigt bra bemött, Malin var väldigt proffsig i sitt yrke.
    Jag kände mig väligt trygg med Malin.

Tusen tack Malin! Läs mer
    2018-11-12 Malin D svarar Anneli B
    Tack för de fina orden Anneli! De glädjer mig att du uppskattar mitt arbete. Vi ses på tillträdet!
    /Malin
  • Görel S skrev om Mikael Rantala en del av Fastighetsbyrån Örebro
    Engagerad
    Kommunikativ
    Informativ
    En bra mäklare som gjorde allt för att vi skulle bli nöjda.
    Vi hade inga förväntningar direkt utan vi tyckte att han skötte sin uppgift på ett professionellt och kunnigt sätt.
    Vi skulle gärna rekommendera honom till andra och även ta kontakt med honom om vi skulle sälja vårt hus. Läs mer
    2018-11-11 Mikael Rantala svarar Görel S
    Tack så jätte mycket för det fina omdömet! Vi ses snart🙂
  • Annica S skrev om Beatrice Henriksson en del av Fastighetsbyrån Örebro
    Jag köpte en bostadsrätt och har inte en bra känsla av Beatrice.
    Informationen om parkeringsplats som tillhör lgh var helt fel. När säljarnas städfirma repat golv bagatelliserade hon detta - det var bara att byta ut en planka - säljarna tog det på större allvar.
    Jag sålde en lgh för sex månader sedan och möttes av väldigt proffsiga mäklare i den försäljningen.
    Jag kommer inte rekommendera Beatrice. Läs mer
  • Anita L skrev om Mikael Rantala en del av Fastighetsbyrån Örebro
    Har sålt en villa för ett dödsbo. Bemötandet var bra. Han verkade ha god kunskap om hur läget var i aktuellt område o kunde utifrån det ge bra råd. Priset för huset blev högre än jag förväntat. Hittills är jag mycket nöjd. Läs mer
    2018-11-09 Mikael Rantala svarar Anita L
    Tack för det fina omdömet! Vi hörs snart, trevlig helg🙂
  • Pernilla B skrev om Anton Lindström en del av Fastighetsbyrån Örebro
    Köpt en liten sommarstuga.
    Anton var inte så påläst om objektet mycket av frågorna jag hade drog ut på tiden.
    Annars var Anton väldigt trevlig o lugn. Läs mer
  • Annika S skrev om Yvonne Kreü en del av Fastighetsbyrån Örebro
    Försäljning av hus.
    Stort engagemang och trygg försäljning med stöd av mäklaren. Läs mer
    2018-11-12 Yvonne K svarar Annika S
    Hej Annika!
    Tack för de fina orden och omdömet:) Det var så roligt att det gick bra för er och att ni nu kan gå vidare. Glöm inte att ni ska titta på underlaget för deklaration och gärna lämna det till mig innan jul, ni ska ju deklarera försäljningen nästa år.
  • Charlie A skrev om Beatrice Henriksson en del av Fastighetsbyrån Örebro
    Trevlig, proffsig och väldgt kunnig. Ställer upp för visning när som helst, vilket ledde till vår försäljning. Läs mer
  • Kenneth N skrev om Fastighetsbyrån Örebro
    Kan inte recensera byrån kan bara recensera mäklaren som var bra att jag sen får betala mycket pengar för lite arbete men jag vet att så är det. Läs mer
  • Camilla L
    Camilla L skrev om Thomas Rylander en del av Fastighetsbyrån Örebro
    Vi köpte en lägenhet. Mäklaren Thomas var trevlig och kunde svara och stötta oss i våra funderingar kring köpet och dessförinnan de olika visningarna av bostäder som han hade visat oss. Kontakten skedde via telefon och sms. Vi fick snabba svar och återkoppling på funderingar.
    Jag är mycket nöjd med köpet och mäklaren Thomas Läs mer
  • Hans H skrev om Yvonne Kreü en del av Fastighetsbyrån Örebro
    Finns inget neg.
    Allt var till vår belåtenhet. Läs mer
    2018-11-01 Yvonne K svarar Hans H
    Tack Hans!
    Det var trevligt att höra att ni känner er nöjda och det gläder mig och att ni till slut hittade en ny lägenhet som passade er.
  • Sarem M skrev om Thomas Rylander en del av Fastighetsbyrån Örebro
    - Bostadsrätt(nyproduktion), köpt och sålt.
    - Trevligt, vänskapligt bemötande.
    - Tillgänglighet, enkel/vänlig kontakt, pålitlighet. Thomas levde upp till mina förväntningar tillräckligt. Jag är nöjd. Läs mer
  • Zero Luisa B skrev om Thomas Rylander en del av Fastighetsbyrån Örebro
    Hej !

Första mötet av Tomas va väldigt trevligt och en väldigt öppen och ärlig dialog om vad som gällde inom båda parter. Gillar hans jargong. Väldig lättsam person och ha med att göra. Hade inga förväntningar förutom att han skulle sälja objekten. Jätte bra person att ha med att göra kan varmt rekommendera honom till andra.

Gilla honom pga att han är rak och ärlig person och säger hur saker och ting ligger till.

Mvh Zero Luisa Begallo Morad Läs mer
  • Alice L skrev om Beatrice Henriksson en del av Fastighetsbyrån Örebro
    Köpare av bostad. Otrolig vänlig, tillmötesgående och serviceminded. Stark rekommendation! Läs mer
  • Jarmo R skrev om Thomas Rylander en del av Fastighetsbyrån Örebro
    Vi har sålt vårt radhus.
    Bemötandet var väldigt bra och tillmötesgående.
    Jag hade höga förväntningar och har det fortfarande tills att allt är klart med deklaration osv.
    Sammanfattningsvis skulle jag varmt rekommendera mäklaren vi har. Läs mer
  • Therése W
    Therése W skrev om Thomas Rylander en del av Fastighetsbyrån Örebro
    Vi köpte bostadsrätt av Thomas och är supernöjda med den servicen han gav oss. Han är väldigt trevlig, lättsam, flexibel och professionell. Läs mer
  • Dennis S skrev om Beatrice Henriksson en del av Fastighetsbyrån Örebro
    Vi har sålt en bostadsrätt och har blivit väldigt bra bemötta av mäklaren.
    Mäklaren har gjort så våra förväntningar är bra.

Sammanfattat så är mäklaren jätte bra och vi kan rekomendera henne till fler. Läs mer
  • Mikael N skrev om Beatrice Henriksson en del av Fastighetsbyrån Örebro
    Jag sålde en bostadsrätt och Batrice har hjälpt mig på ett fantastiskt sätt från början till slut. Hon får toppbetyg på alla plan. Läs mer
  • Jens L skrev om Thomas Rylander en del av Fastighetsbyrån Örebro
    Thomas bistod med engagemang och tillgänglighet under hela processen vilket resulterade i en snabb och smidig affär vid försäljningen av vår lägenhet. Vi kan absolut rekommendera Thomas! Läs mer
  • Caroline B skrev om Malin Davidsson en del av Fastighetsbyrån Örebro
    Jag har sålt en bostadsrätt.
    Fick mkt bra bemötande.
    Malin var duktig o professionell.
    Hon utförde försäljningen på ett mkt bra sätt. Läs mer
    2018-10-17 Malin D svarar Caroline B
    Tack för era fina feedback! Det har varit väldigt roligt att få hjälpa er med försäljningen. Vi ses snart igen på tillträdet! /Malin
  • Sandra L skrev om Thomas Rylander en del av Fastighetsbyrån Örebro
    Väldigt trevlig och lyhörd mäklare som var enkel att ha att göra med! Läs mer
  • Joakim L skrev om Kristin Führ en del av Fastighetsbyrån Örebro
    Kanonbra service, allting flöt väldigt smidigt och enkelt och jag fick alltid bra råd och tipps av mäklaren då det var första gången jag köpte en bostad. Rekommenderar varmt Kristin Führ oavsett om du ska sälja eller köpa bostad. Läs mer
  • Anita H skrev om Kristin Führ en del av Fastighetsbyrån Örebro
    Sålde en näringsfastighet 1,5 mil utanför Örebro. Kristin var mycket engagerad . Mina förväntningar var inte så höga, ville bara sälja.Eftersom det inte finns så många liknande ställen så var naturligtvis utgångspriset svårt att fastställa, och hamnade 1 miljon över. Vilket kostade mej en rejäl slant. Sammanfattningsvis anser jag att Kristin utförde ett gott jobb. Läs mer
  • Ulla-Britt L skrev om Lee Lemelius en del av Fastighetsbyrån Örebro
    Lee har varit väldigt tillmötesgående och tillgänglig då vi både sålt och köpt lägenhet med hennes hjälp. Läs mer
    2018-10-11 Lee L svarar Ulla-Britt L
    Tack snälla för de varma orden. Hoppas det blev bra för mamma och pappa nu.
  • Amir S skrev om Thomas Rylander en del av Fastighetsbyrån Örebro
    Köpte en lägenhet. Affären är inte avslutad än men Thomas var alltid där för att svara på frågor även efter arbetstid. Läs mer
  • Håkan B skrev om Lee Lemelius en del av Fastighetsbyrån Örebro
    Lee möter mig som kund på ett utmärkt sätt, man blir varmt omhändertagen. Läs mer
    2018-10-11 Lee L svarar Håkan B
    Tusen tack för era ord, de värmer. Lycka till med allt nu och hälsa mamma och pappa.
  • Gun S skrev om Thomas Rylander en del av Fastighetsbyrån Örebro
    Thomas har hjälpt oss att sälja vår bostadsrätt. Vi fick ha flera visningar innan det blev affär så det kändes lite tungt emellanåt, men Thomas var lugn och kände sig säker på att det skulle ordna sig (vi upplevde att han inte var orolig iaf!).

Vi är ännu inte klara med affären, lägenheten är såld men vi har inte fått tid för att skriva och att överlåta den. Läs mer
  • Ylva W skrev om Kristin Führ en del av Fastighetsbyrån Örebro
    Rak och tydlig med ett glatt bemötande Läs mer
  • Fredrik P skrev om Lee Lemelius en del av Fastighetsbyrån Örebro
    Jag har sålt den bostadsrätt och blev väldigt bra bemött av mäklaren. Hon visade engagemang och intresse både före, under och efter försäljningen. Hon gjorde mer än vad man kan förvänta sig, då köparna av min lägenhet hade villkor om egen försäljning. Mäklaren ordnade med tillfälligt boende för deras köpare i väntan på denne skulle få tillträde till lägenheten efter försäljningen av min. Läs mer
    2018-10-10 Lee L svarar Fredrik P
    Tack snälla du för de fina rekommendationerna, det var klart ett stort nöje att jobba med dig. Och stort lycka till med ert nya hus !
  • Lisanne M skrev om Beatrice Henriksson en del av Fastighetsbyrån Örebro
    Undanhöll information om fel och brister i Bostadsrätten. Hon hade ett bra bemötande men det var för att få sälja så fort som möjligt. Förväntade mig ärlighet från en mäklare. Läs mer
  • Inaya K skrev om Caroline Örtensjö en del av Fastighetsbyrån Örebro
    Carolina är så väldigt jättebra som man kan inte beskriva henne Läs mer
  • Anne J skrev om Beatrice Henriksson en del av Fastighetsbyrån Örebro
    Trevligt bemött, bra förberett med papper gällande fullmakt, då vi var flera ägare av fastigheten och bodde i i samma län, vilket underlättar för oss. Läs mer
  • Susanne A skrev om Beatrice Henriksson en del av Fastighetsbyrån Örebro
    Bra förutom att jag efterlyser mer info om de tillfällen som visningar inte gett något resultat. Vill veta även det. Läs mer
  • Isabella J skrev om Marthina Almgren en del av Fastighetsbyrån Örebro
    Marthina hjälpte mig med min första försäljning och gav mig bra vägledning under hela processen. För mig var snabb återkoppling en viktig punkt när jag valde mäklare vilket Marthina levererade under hela affären. Hon är otroligt professionell och fick mig att känna mig trygg från början till slut. Jag ser fram emot att göra fler affärer med Marthina i framtiden. Läs mer
  • Karl Erik A skrev om Fastighetsbyrån Örebro
    Sålt en bostadsrätt, Fick ett bra bemötande från första kontakten genom hela processen och är säker på att avslutningen den 1 okt kommer att ske på samma sätt.
    mäklaren var öppen och samtidigt informerande om de lagar och annat som är kring en dylik försäljning. Det gäller i sådana här situationer att vara på "samma" nivå i diskussionerna vilket jag uppfattade att vi var. Läs mer
    2018-09-19 Andreas G svarar Karl Erik A
    Tack så mycket för din varma ord
    //Andreas Getzman
  • Michael W skrev om Malin Davidsson en del av Fastighetsbyrån Örebro
    Allt fungerade som det borde, inget krångel Läs mer
    2018-09-19 Malin D svarar Michael W
    Tack Michael för er feedback och roligt att ni tycker allt funkat som de ska!
    /Malin
  • Albin R skrev om Lee Lemelius en del av Fastighetsbyrån Örebro
    Lee är en positivt, utåtriktad mäklare som älskar sitt arbete! Läs mer
    Lee L gillar detta
  • Lena G skrev om Beatrice Henriksson en del av Fastighetsbyrån Örebro
    Har sålt en bostadsrätt i centrala Örebro.
    Mycket bra bemötande av mäklaren, vi har blivit lyssnade på och hon delgav oss sin proffessionalitet.
    B var mycket driven och rutinerad i mötet med köparna, då hon kunde förmå dom i olika omgångar att gå oss till mötes vad gällde slutpriset. Läs mer
  • Thommy G skrev om Caroline Örtensjö en del av Fastighetsbyrån Örebro
    Saklig, kunnig och effektiv - i kundens intresse. Läs mer
  • Thommy G skrev om Fastighetsbyrån Örebro
    Mycket bra flyt i hanteringen av hela köpa sälja-processen. Kändes tryggt och prisvärt. Läs mer
  • Hans K skrev om Thomas Rylander en del av Fastighetsbyrån Örebro
    - Sålt bostadsrätt
    - Mycket bra bemötande
    - Mina förväntningar på försäljningen och mäklarens utförande genomfördes på ett mycket bra sätt.
    - Ger mäklaren de bästa rekommendationerna Läs mer
  • Lars G skrev om Beatrice Henriksson en del av Fastighetsbyrån Örebro
    Sålt en bostadsrätt.
    Duktig och kompetent mäklare. Läs mer
  • Conny B skrev om Lars Pettersson en del av Fastighetsbyrån Örebro
    Lars är duktig, trevlig och kunnig på alla sätt. Det kändes tryggt att ha honom som mäklare. Jag tycker det är ovärdigt av fastighetsbyrån att göra sådana efterforskningar. Om något skulle vara fel så skulle jag hörs av mej ändå. Läs mer
  • Berit O skrev om David Lundekvam en del av Fastighetsbyrån Örebro
    Sålt sommar hus. Väl bemött och god service. Förväntningarna infriades och huset är sålt. vi känner oss mycket nöjda. Läs mer
  • Emerita N skrev om Yvonne Kreü en del av Fastighetsbyrån Örebro
    Hon gjorde processen lättare för oss, eftersom att hon är väldigt hjälpsam och trevlig. Det har varit en underbar upplevelse för oss första gången husköpare. Läs mer
    2018-09-15 Yvonne K svarar Emerita N
    Tack snälla du:) Ja det var roligt att ni kände er trygga med mig som mäklare och jag hoppas ni kommer att trivas i nya huset.
  • Arne D skrev om Yvonne Kreü en del av Fastighetsbyrån Örebro
    Allt snabbt enkelt och fel fritt! Precis som man vill ha det Läs mer
    2018-09-15 Yvonne K svarar Arne D
    Vad roligt att du upplevde så:) ja och ni var lättsamma att jobba med också. Hoppas nu att ni får njuta av er fina stuga!
  • Kaies D skrev om Beatrice Henriksson en del av Fastighetsbyrån Örebro
    Professionell, trevlig, kunnig. Läs mer
  • Micke S skrev om Lee Lemelius en del av Fastighetsbyrån Örebro
    Jag har sålt min bostad med Lee och hon skötte sitt uppdrag utan anmärkning. Super trevlig och fick igång en ordentlig budgivning trots att det spekuleras i en trög marknad. Min bostadsrätt steg med 400 000 i budgivningen, helt FANTASTISKT!
    Bra jobbat Lee, jag kommer rekommendera dig vidare till alla jag känner. Vilket proffs! Läs mer
    Lee L gillar detta

Drottninggatan 18-20, 702 10 Örebro