en del av Fastighetsbyrån Örebro

4.8 / 5 i betyg — 55 rekommendationer

Läs vad 55 användare tycker om Catarina Tenor

• Laura M
    Laura M skrev om Catarina Tenor en del av Fastighetsbyrån Örebro
    Engagerad och duktig mäklare som alltid tog sig tid för en.
    2016-10-17 Catarina T svarar Laura M
    Hej Laura. Stort tack för din återkoppling och ditt fina omdöme. Vad glad jag blir. Hoppas du har mitt i ordning i nya bostaden nu och att du trivs. Önskar dig en härligt höst. MvH Catarina
  • Ingrid I
    Ingrid I skrev om Catarina Tenor en del av Fastighetsbyrån Örebro
    Vi är jättenöjda med hur Catarina har bemött oss och hanterat försäljningen av vår bostadsrätt.
    2016-10-17 Catarina T svarar Ingrid I
    Hej Ingrid. Tack för era fina ord. Hoppas ni trivs bra i nya bostaden och att ni har kommit i ordning nu. Önskar er en fin höst. MvH Catarina
  • Charlotte S
    Charlotte S skrev om Catarina Tenor en del av Fastighetsbyrån Örebro
    Trevligt bemötande snabb kontakt ordning och reda på alla papper. Tack
    2016-09-13 Catarina T svarar Charlotte S
    Hej Charlotte. Stort tack för din återkoppling och dina fina ord. Hoppas ni har det bra i nya bostaden och att ni har kommit i ordning ordentligt. Önskar er en fin dag. Må så gott. MvH Catarina
  • Christian W
    Christian W skrev om Catarina Tenor en del av Fastighetsbyrån Örebro
    Mycket bra! Trevlig och bra att ha och göra med 👍💪
    2016-09-13 Catarina T svarar Christian W
    Hej Christian
    Tack för din fina återkoppling, vad glad jag blir. Hoppas ni trivs bra i nya bostaden, tänker att den blir perfekt för er nu när ni snart är tre. Önskar er lycka till med det som komma skall. Må så gott. MvH Catarina
  • Elisabeth B
    Elisabeth B skrev om Catarina Tenor en del av Fastighetsbyrån Örebro
    Jag upplevde att hon var noga med att gå igenom alla punkter/alla detaljer i köpekontraktet, ville inte hoppa över något.
    Dessutom tyckte jag hon klarade att hantera situationen bra med säljarna som sålde pga att de gått isär. Säljarna av lägenheten var inte kontanta med varandra.
    2016-09-13 Catarina T svarar Elisabeth B
    Hej Elisabeth. Stort tack för din återkoppling och fina feedback. Jag hoppas att ni trivs bra mitt i city, gillar verkligen bostaden ni köpte, den har så mycket möjligheter. Önskar dig en fin dag. Mvh Catarina
  • Kristina C
    Kristina C skrev om Catarina Tenor en del av Fastighetsbyrån Örebro
    Mycket nöjd. Vänligt bemötande. Svarat alltid på frågor eller återkommer om hon är upptagen.
    2016-09-13 Catarina T svarar Kristina C
    Hej Kristina. Stort tack för din återkoppling och dina fina ord, vad glad jag blir. Och stort tack själva och hoppas att ni trivs bra i den nya bostaden. Önskar dig en härlig dag. MvH Catarina
  • Karin W
    Karin W skrev om Catarina Tenor en del av Fastighetsbyrån Örebro
    Mycket bra och kompetent mäklare och gott bemötande!
    2016-09-13 Catarina T svarar Karin W
    Hej Karin. Stort tack för din återkoppling och dina fina ord, vad glad jag blir. Och stort tack själv och hoppas att du har det bra i den nya och fina bostaden. Önskar dig en härlig dag. MvH Catarina
  • Johan S
    Johan S skrev om Catarina Tenor en del av Fastighetsbyrån Örebro
    Mycket proffesionell och saklig, mer än nöjd
    2016-06-09 Catarina T svarar Johan S
    Hej Johan. Stort tack för din återkoppling och dina fina ord, vad glad jag blir. Och stort tack själva, det var så trevligt att göra affär med er. Hoppas ni trivs bra i nya huset. Önskar dig och resten av familjen en härlig och solig sommar. MvH Catarina
  • Sanna E
    Sanna E skrev om Catarina Tenor en del av Fastighetsbyrån Örebro
    Superbra seriös, trevlig och tillmötesgående!
    2016-06-09 Catarina T svarar Sanna E
    Hej Sanna. Stort tack för din återkoppling och dina fina ord, vad glad jag blir. Och ännu en gång stort tack för den fina vasen, den passar perfekt hemma hos oss. Hoppas ni har det bra i huset och trivs. Det var så trevligt att göra affär med er. Önskar dig och resten av familjen en härlig och solig sommar. MvH Catarina
  • Malin L
    Malin L skrev om Catarina Tenor en del av Fastighetsbyrån Örebro
    Det kändes mycket bra att ha Catharina som mäklare. Hon var hjälpsam och ordentlig. Vi är mycket nöjda kunder.
    2016-06-09 Catarina T svarar Malin L
    Hej Malin. Stort tack för din återkoppling och dina fina ord, vad glad jag blir. Jag hoppas att det känns bra att ha kommit "hemåt" och att ni trivs bra i huset och att barnen har kommit in bra med nya kompisar och skola. Och stort tack själva, det var så trevligt att göra affär med er. Önskar dig och resten av familjen en härlig och solig sommar. MvH Catarina
  • Olga L
    Olga L skrev om Catarina Tenor en del av Fastighetsbyrån Örebro
    Fick ett vänligt och kompetent bemötande. Har aldrig haft någon kontakt med mäklare förut, men mina förväntningar överträffades.
    2016-06-09 Catarina T svarar Olga L
    Hej Lars. Stort tack för din återkoppling och dina fina ord, vad glad jag blir att jag överträffade dina förväntningar. Jag hoppas att O har det bra i Ladugårdsängen och stort tack själv, det var så trevligt att göra affär med er. Önskar dig och mor din en härlig och solig sommar. MvH Catarina
  • Jonas P
    Jonas P skrev om Catarina Tenor en del av Fastighetsbyrån Örebro
    Mycket trevlig och kunnig. Rekomenderas starkt.
    2016-06-09 Catarina T svarar Jonas P
    Hej Jonas. Stort tack för din återkoppling och dina fina ord, vad glad jag blir. Och stort tack själv, det var så trevligt att göra affär med dig. Hoppas du trivs med huslivet och att du har kommit i ordning. Önskar dig en härlig och solig sommar med massor av grill. MvH Catarina
  • Matti A
    Matti A skrev om Catarina Tenor en del av Fastighetsbyrån Örebro
    Positiv upplevelse av den kontakt vi hade.Vi sålde innan visning så vi hade inte så mycket kontakt mer än före och vid själva kontraktskrivandet. Vårt mål var att sälja innan visning och det uppnåddes.
    2016-06-09 Catarina T svarar Matti A
    Hej Matti. Stort tack för din återkoppling och vad glad jag blir att ni har haft en positiv upplevelse. Jag hoppas att ni trivs bra i nya bostaden. Brukar kikar upp mot er när jag cyklar hemåt. Önskar er bägge en härlig och solig sommar. MvH Catarina
  • Anders T
    Anders T skrev om Catarina Tenor en del av Fastighetsbyrån Örebro
    Catarina Tenor är den bästa och mest professionella mäklare vi har haft kontakt med! Vi har både sålt och köpt villor och bostadsrätter.

Mvh Anders Thörnell!
    2016-06-09 Catarina T svarar Anders T
    Hej Anders. Stort tack för er återkoppling och fina ord. Vad glad och rörd jag blir. Hoppas ni hade det bra i Bergslagen och njuter av livet som pensionärer. Vad kul att A-L återvänder till skolan som jag och min familj tillhör. Önskar er båda en härlig och solig sommar. MvH Catarina
  • Jonny Å
    Jonny Å skrev om Catarina Tenor en del av Fastighetsbyrån Örebro
    Affären gick snabbt. Vi fick ochså snabb åtåterföring på motbud.
    Mycket nöjd
    2016-06-09 Catarina T svarar Jonny Å
    Hej Jonny. Tack för din återkoppling och ditt omdöme. Vad glad jag blir. Jag hoppas att ni trivs bra i nya bostaden. Önskar er en härlig och solig sommar. MvH Catarina
  • Eva S
    Eva S skrev om Catarina Tenor en del av Fastighetsbyrån Örebro
    Glad och kunnig. Positiv och hjälpsam. Trevlig
    2016-06-09 Catarina T svarar Eva S
    Hej Eva. Stort tack för din återkoppling och dina fina ord, vad glad jag blir. Jag hoppas att ni trivs bra i er nya fina bostad och att du trivs med att bo i Örebro. Önskar er bägge en härlig och solig sommar. MvH Catarina
  • Ylva L
    Ylva L skrev om Catarina Tenor en del av Fastighetsbyrån Örebro
    Proffsigt o mycket gott bemötande av Catarina Tenor
    2016-06-09 Catarina T svarar Ylva L
    Hej Ylva. Stort tack för din återkoppling och dina fina ord, vad glad jag blir. Och stort tack själva, det var så trevligt att göra affär med er. Önskar er en härlig och solig sommar. MvH Catarina
  • Afsane J
    Afsane J skrev om Catarina Tenor en del av Fastighetsbyrån Örebro
    Catarina är väldig profesionell och kunnig! Hon är bra på att återkomma och återkoppla.
    2016-06-09 Catarina T svarar Afsane J
    Hej Afsane. Stort tack för din återkoppling och dina fina ord, vad glad jag blir. Och stort tack själv, det var så trevligt att göra affär med dig. Hoppas du trivs bra i huset. Önskar dig en härlig och solig sommar. MvH Catarina
  • Lise-lott A
    Lise-lott A skrev om Catarina Tenor en del av Fastighetsbyrån Örebro
    Vi är mycket nöjda med både mäklaren och lägenheten.
    Vi blev inte på något sätt utsatta för några oegentligheter som undanhållande av fel eller aggressiv matknadsföring. Hon gjorde sitt jobb och vi fick ett trevlugt bemötande helt enkelt.
    2016-06-09 Catarina T svarar Lise-lott A
    Hej Lise-lott. Vad kul att ni trivs bra i er nya fina bostad och jag hoppas även att ni trivs bra att vara åter i Örebro. Brukar kika uppåt när jag åker förbi er. Stort tack för er återkoppling och era fina ord. Önskar er båda en härlig och solig sommar. MvH Catarina
  • Thord O
    Thord O skrev om Catarina Tenor en del av Fastighetsbyrån Örebro
    Catarina är en positiv engagerad tillgänglig seriös affärsmannamässig toppenmäklare ! Vi är så nöjda med henne !
    2016-06-09 Catarina T svarar Thord O
    Hej Thord. Stort tack för er återkoppling och era fina ord, vad glad jag blir. Och stort tack själva, det var så trevligt att göra affär med er. Hoppas du och C trivs bra med att bo på "landet". Önskar er en härlig och solig sommar. MvH Catarina
  • Margareta B
    Margareta B skrev om Catarina Tenor en del av Fastighetsbyrån Örebro
    Kunnig, duktig, trevlig, pålitlig
    2016-06-09 Catarina T svarar Margareta B
    Hej Margareta. Stort tack för din återkoppling och dina fina ord, vad glad jag blir. Och stort tack själv, det är trevligt att göra affärer med dig. Jag hoppas vi hittar någon nya bostad till dig inom kort som passar dina önskemål. Önskar dig en härlig och solig sommar. MvH Catarina
  • Robin I
    Robin I skrev om Catarina Tenor en del av Fastighetsbyrån Örebro
    Ger ett glatt och väldigt trevligt bemötande! Känns kunnig och vet hon inte så tar hon reda på det man vill.
    2016-06-09 Catarina T svarar Robin I
    Hej Robin. Stort tack för din återkoppling och dina fina ord, vad glad jag blir. Och stort tack själva, det har varit så trevligt att göra affärer med er. Jag hoppas ni trivs bra i nya huset och att det går bra med renoveringarna. Önskar både dig och J en härlig och solig sommar. MvH Catarina
  • Annica K
    Annica K skrev om Catarina Tenor en del av Fastighetsbyrån Örebro
    Jag fick ett gott, förtroendeingivande intryck av Catarina första gången jag träffade henne på en visning. Detta gjorde att när jag skulle sälja så var det Catarina jag ville skulle ta hand om allt.
    Hon är tydlig, positiv och tog hand om min försäljning på ett utmärkt sätt.
    När/om jag kommer att sälja nu igen, så kommer jag att välja Catarina som den som får ta hand om allt.
    2016-06-09 Catarina T svarar Annica K
    Hej Annica. Stort tack för din återkoppling och dina fina ord, vad glad jag blir. Och stort tack själv, det var så trevligt att göra affär med dig. Jag hoppas det har gått bra med uteplatsen. Jag kommer gärna förbi och ser hur ni har fått det någon dag. Önskar dig och Totte en härlig och solig sommar. MvH Catarina
  • Mikael L
    Mikael L skrev om Catarina Tenor en del av Fastighetsbyrån Örebro
    Väldigt nöjda med valet av mäklare. Försäljningen fungerade fint och vi hade en bra och tät kontakt med mäklaren genom hela processen där vi hela tiden fick info och svar på våra frågor.
    2016-06-09 Catarina T svarar Mikael L
    Hej Mikael. Stort tack för din återkoppling och dina fina ord, vad glad jag blir. Och stort tack själva, det var så trevligt att göra affär med er. Hoppas ni trivs bra som husägare. Önskar dig och resten av familjen en härlig och solig sommar. MvH Catarina
  • Therese Ö
    Therese Ö skrev om Catarina Tenor en del av Fastighetsbyrån Örebro
    Trevlig och hjälpsam. Har inget att klaga på.
    2016-06-09 Catarina T svarar Therese Ö
    Hej Therese. Stort tack för din återkoppling och dina fina ord, vad glad jag blir. Jag hoppas att du trivs bra i nya bostaden. Önskar dig en härlig och solig sommar. MvH Catarina
  • Hans A
    Hans A skrev om Catarina Tenor en del av Fastighetsbyrån Örebro
    Toppenbemötande!
    kunnig och "rak" i sin kommunikation
    Snabbt avslut!
    2016-06-09 Catarina T svarar Hans A
    Hej Hans. Stort tack för din återkoppling och dina fina ord, vad glad jag blir. Och stort tack själva, det var så trevligt att göra affär med er. Hoppas ni trivs i nya bostaden och "närheten" till arbete och city. Önskar er en härlig och solig sommar. MvH Catarina
  • Anette S
    Anette S skrev om Catarina Tenor en del av Fastighetsbyrån Örebro
    Catarina kan vi varmt rekommendera. Hon är mycket professionell och väldigt trevlig. Tack för all hjälp.
    /Anette, Thomas och Birgitta
    2016-02-12 Catarina T svarar Anette S
    Stort tack för er återkoppling och er fina ord, vad glad jag blir. Och stort tack själva, det var så trevligt att göra affär med er. Önskar er en härlig helg och en fin alla hjärtans dag. MvH Catarina
  • Hans K
    Hans K skrev om Catarina Tenor en del av Fastighetsbyrån Örebro
    jag tycker mäklare C, Tenor är väldig duktig som försäljning av mitt boende.
    Hans Kahl önskar lycka till.
    2015-12-11 Catarina T svarar Hans K
    Hej Hans.
    Stort tack för din återkoppling och dina fina ord, vad glad jag blir. Och tack för senast, vi ses nästa år om inte förr och du är alltid välkommen upp på en kopp kaffe igen när du är på stan. Önskar dig en God Jul och Gott Nytt år. Trevlig helg MvH Catarina
  • Rigmor W
    Rigmor W skrev om Catarina Tenor en del av Fastighetsbyrån Örebro
    Hon ger ett äkta och trevligt intryck, är inte överdrivet hjärtlig utan verkar seriöst intresserad och kunnig.
    2015-12-09 Catarina T svarar Rigmor W
    Hej Rigmor. Stort tack för din återkoppling och dina fina ord, vad glad jag blir. Hoppas ni trivs bra på landet. Önskar dig en God Jul och ett Gott Nytt År. MvH Catarina
  • Torgny W
    Torgny W skrev om Catarina Tenor en del av Fastighetsbyrån Örebro
    Bra, men informerade inte köparen riktigt som vi kommit överens om!
    2015-12-09 Catarina T svarar Torgny W
    Hej Torgny. Stort tack för din återkoppling, jag kommer ta kontakt med dig inom kort för att höra efter närmare vad du har i åtanke. Köparna har inte återkopplat något till mig gällande några oklarheter. Hoppas ni trivs bra på landet. Önskar dig en God Jul och ett Gott Nytt År. MvH Catarina
  • Björn R
    Björn R skrev om Catarina Tenor en del av Fastighetsbyrån Örebro
    Bra och tydligt bemötande, bra med återkoppling av mina frågor. Ett mycket bra stöd genom hela processen från det första mötet, när jag valde mäklare, till avslut av försäljningen.
    2015-12-09 Catarina T svarar Björn R
    Hej Björn. Stort tack för din återkoppling och dina fina ord, vad glad jag blir. Önskar dig en God Jul och ett Gott Nytt År. MvH Catarina
  • Kristina Ö
    Kristina Ö skrev om Catarina Tenor en del av Fastighetsbyrån Örebro
    Catarina är mycket professionell, kunnig och snabb. Hon uppfyllde min förväntan till fullo och jag kan varmt rekommendera henne till andra kunder.
    2015-12-20 Catarina T svarar Kristina Ö
    Hej Kristina, stort tack för din återkoppling och dina fina ord, vad glad jag blir. Hoppas att du och U trivs bra i nya bostaden. Är nyfiken på om ni har tagit bort mattan och fått fram trappen…
    Jag hade precis förmånen att handha ytterligare en försäljning i er nya förening, så snart från ni nya två medlemmar i föreningen och därav också nya grannar såklart. Önskar er bägge en God Jul och ett Gott Nytt År. MvH Catarina
  • Jörgen H
    Jörgen H skrev om Catarina Tenor en del av Fastighetsbyrån Örebro
    Hej, flrsta gången jag träffat en ärlig mäklare som inte håller på med % över vissa summor.

Den här branschen är rakt igenom ganska rutten. Försäljning för 1mij eller 10milj gör avsevärd skillnad när man använder sig av%.

Branchen behöver regleras.

Betyget jag sätter gäller endast Catarina Tenor😄
    2015-12-09 Catarina T svarar Jörgen H
    Hej Jörgen. Stort tack för din återkoppling och dina ord, vad glad jag blir. Affärsmässighet, trygghet & engagemang är nyckelord för Fastighetsbyrån. För mig känns det bra att arbeta på ett företag som har samma visioner som mig. Önskar dig en God Jul och ett Gott Nytt År. MvH Catarina
  • Agneta L
    Agneta L skrev om Catarina Tenor en del av Fastighetsbyrån Örebro
    Catarina Tenor var toppen bra!
    2015-12-09 Catarina T svarar Agneta L
    Hej Agneta. Stort tack för din återkoppling och dina fina ord, vad glad jag blir. Jag hoppas du kommer att trivas i nya staden och nya bostaden. Och att du har kommit i ordning nu och allt fungerar som det ska. Önskar dig en God Jul och ett Gott Nytt År. MvH Catarina
  • Stefan R
    Stefan R skrev om Catarina Tenor en del av Fastighetsbyrån Örebro
    Jag fick ett väldigt bra professionellt bemötande och Catarinas yrkeskunskaper är väldigt höga varvid jag är mycket nöjd med hennes insatser.
    2015-12-09 Catarina T svarar Stefan R
    Hej Stefan. Stort tack för din återkoppling och dina fina ord, vad glad jag blir. Önskar er en God Jul och ett Gott Nytt År med alla barn och barnbarn. MvH Catarina
  • Jennie N
    Jennie N skrev om Catarina Tenor en del av Fastighetsbyrån Örebro
    Trevlig, kunnig, tillmötesgående, trygg, goda dialoger, proffsig. +++++
    2015-12-09 Catarina T svarar Jennie N
    Hej Jennie. Stort tack för din återkoppling och dina fina ord, vad glad jag blir. Önskar dig en God Jul och ett Gott Nytt År, fast vi ses ju innan dess. Må så gott. MvH Catarina
  • Niklas N
    Niklas N skrev om Catarina Tenor en del av Fastighetsbyrån Örebro
    Tillgänglig, kompetent och allmänt bra. Har rekommenderat henne till fler
    2015-12-09 Catarina T svarar Niklas N
    Hej Niklas. Stort tack för din återkoppling, dina fina ord och rekommendationer, vad glad jag blir. Jag hoppas att ni trivs alla tre i nya bostaden och att B gillade Vem boken. Önskar er alla tre en God Jul och ett Gott Nytt År. MvH Catarina
  • Lage L
    Lage L skrev om Catarina Tenor en del av Fastighetsbyrån Örebro
    Vi är är mycket nöjda med Davids bemötande och hans hjälp vid försäljningen av vårt hus.
    2016-03-30 Catarina T svarar Lage L
    Hej Lage. Stort tack för din återkoppling och dina fina ord, vad glad både jag och David blir. Önskar er och resten av familjen en God Jul och ett Gott Nytt År. MvH Catarina & David
  • Peter L
    Peter L skrev om Catarina Tenor en del av Fastighetsbyrån Örebro
    Mycket bra bemötande. Allt från snabba svar till att hjälpa till med frågor och problem som uppstod efter hand. Både under och efter det att affären var klar. Jag kan varmt rekommendera andra att vända sig till Catarina Tenor vid fastighetsaffärer!
    2015-12-08 Catarina T svarar Peter L
    Hej Peter. Stort tack för din återkoppling och dina fina ord, vad glad jag blir. Önskar dig och resten av familjen en God Jul och ett Gott Nytt År. MvH Catarina
  • Marita J
    Marita J skrev om Catarina Tenor en del av Fastighetsbyrån Örebro
    Har bara gott att säga om Catarina Tenor. Mycket trevlig, pigg och alert. Jag var en "förstagångsköpare" och hade efter köpet, vid några tillfällen, behov av att fråga mer. Då ställde hon tålmodigt upp och besvarade mina frågor och funderingar. Jag upplevde att Catarina är en mycket kompetent mäklare som visste vad hon pratade om. Skulle absolut låta Catarina sälja min lägenhet om det skulle bli aktuellt, så jag har fullt förtroende för henne och kan såklart också rekommendera henne till andra. :)
    2015-12-08 Catarina T svarar Marita J
    Hej Marita. Stort tack för din återkoppling och dina fina ord, vad glad jag blir. Jag hoppas att du trivs bra i din nya bostad och att det har gått bra med renoveringen. Vill du få värdet uppdaterat är det bara du hör av er så löser jag det, tycker det vore jättekul att få se hur du har fått det. Önskar dig en God Jul och ett Gott Nytt År. MvH Catarina
  • Philip B
    Philip B skrev om Catarina Tenor en del av Fastighetsbyrån Örebro
    kanon bra bemötande och kunnig
    2015-12-08 Catarina T svarar Philip B
    Hej Philip. Stort tack för din återkoppling och dina fina ord min kära klient, vad glad jag blir. Jag hoppas att ni trivs bra som husägare. Önskar dig och resten av din mysiga familj en God Jul och ett Gott Nytt År. MvH Catarina
  • Therése B
    Therése B skrev om Catarina Tenor en del av Fastighetsbyrån Örebro
    Trevligt och proffsigt bemötande, kunnig och väldigt hjälpsam. Fanns tillhands hela processen och var alltid snabb att svara eller ringa tillbaka när vi undrade över något.
    2015-12-08 Catarina T svarar Therése B
    Hej Therése. Stort tack för din återkoppling och dina fina ord, vad glad jag blir. Jag hoppas att goa E trivs bra i nya boendet. Önskar dig en God Jul och ett Gott Nytt År. MvH Catarina
  • Eva H
    Eva H skrev om Catarina Tenor en del av Fastighetsbyrån Örebro
    Fantastiskt fint bemötande och engagemang! Catarina passade verkligen oss som mäklare. Vi är väldigt nöjda med hela processen.
    2015-12-08 Catarina T svarar Eva H
    Hej Eva. Stort tack för din återkoppling och dina fina ord, vad glad jag blir. Jag hoppas att ni trivs bra som husägare och att tomten bara kommer med bra paket till dig, håller fingrar och tår för detta. Önskar dig och resten av din härliga familj en God Jul och ett Gott Nytt År. MvH Catarina
  • Anna L
    Anna L skrev om Catarina Tenor en del av Fastighetsbyrån Örebro
    Det är första lägenheten jag köper, så jag har inte mycket att jämföra med. Dock var min upplevelse av Catarina väldigt god. Hon verkade ärlig och uppriktig när hon svarade på våra frågor om exempelvis möjlighet till en uppvärdering av lägenheten.
    Hon läste igenom kontraktet med mig och säljaren noggrant och såg till att jag förstod innehållet.
    Hon gav mig ett gott intryck.
    2015-12-08 Catarina T svarar Anna L
    Hej Anna. Stort tack för din återkoppling och dina fina ord, vad glad jag blir. Jag hoppas att ni trivs bra i er nya bostad och att det har gått bra med renoveringen. Vill ni få värdet uppdaterat är det bara ni hör av er så löser vi det, tycker det vore jättekul att få se hur ni har fått det. Önskar er en God Jul och ett Gott Nytt År. MvH Catarina
  • Christer D
    Christer D skrev om Catarina Tenor en del av Fastighetsbyrån Örebro
    Mycket bra! Hjälpsam inte bara vid själva affären utan även med praktiska saker kring flytten.
    2015-12-08 Catarina T svarar Christer D
    Hej Christer. Stort tack för din återkoppling och dina fina ord, vad glad jag blir. Jag hoppas att ni trivs bra i nya bostaden och nya området och att ni har kommit i ordning och trivs. Får se om även ni blir kvar över tjugo år... ser det som ett gott betyg på ett område. Önskar er en God Jul och ett Gott Nytt År. MvH Catarina
  • Jenny G
    Jenny G skrev om Catarina Tenor en del av Fastighetsbyrån Örebro
    Mycket proffsig! Vi kände förtroende för Catarina och kände oss väl bemötta.
    2015-12-08 Catarina T svarar Jenny G
    Hej Jenny. Stort tack för din återkoppling och dina fina ord, vad glad jag blir. Jag hoppas att ni trivs bra i nya staden och ert nya boende. Önskar er en God Jul och ett Gott Nytt År. MvH Catarina
  • Daniel D
    Daniel D skrev om Catarina Tenor en del av Fastighetsbyrån Örebro
    Vänlig, snabb, motiverad, fick en absolut fantastik pris på lägenheten.
    2015-12-08 Catarina T svarar Daniel D
    Hej Daniel. Stort tack för din återkoppling och dina fina ord, vad glad jag blir. Jag hoppas att du och killarna trivs bra med att vara åter i huset. Önskar er en God Jul och ett Gott Nytt År. MvH Catarina
  • Hanna A
    Hanna A skrev om Catarina Tenor en del av Fastighetsbyrån Örebro
    Trevlig, tillmötesgående, serviceinriktad och lättillgänglig. Rekommenderas absolut!
    2015-12-08 Catarina T svarar Hanna A
    Hej Hanna. Stort tack för din återkoppling och fina ord, vad glad jag blir. Jag hoppas ni trivs bra i nya staden och ert nya boende. Vet att du är saknad av en liten dam i skolan. Önskar dig en God Jul och ett Gott Nytt År. MvH Catarina
  • Kenneth C
    Kenneth C skrev om Catarina Tenor en del av Fastighetsbyrån Örebro
    Hon är en väldigt engagerad person som inte lämnar något åt slumpen. Hon gör en mycket grundligt undersökning på de uppdrag som hon har åtagit sig. Hon är lätt att sammarbeta med, lyhörd för kundens behov och finns alltid tillgänglig för kundens önskemål eller frågor om ett objekt.
    2015-12-08 Catarina T svarar Kenneth C
    Hej Kenneth. Stort tack för er återkoppling och dina fina ord, vad glad jag blir. Då det inte var så länge sedan vi pratades vid hoppas jag att det vi diskuterade sist kan ha löst sig nu och jag hoppas att du njuter av vara friherre och tillgången till soligt boende och storstadens puls med allt vad det erbjuder. Önskar er båda en God Jul och ett Gott Nytt År. MvH Catarina
  • Jimi A
    Jimi A skrev om Catarina Tenor en del av Fastighetsbyrån Örebro
    Som köpare hade jag inte lika mycket kontakt med Catarina som jag antar att säljaren hade, men den kontakt jag hade med Catarina var alltid väldigt givande och hon fanns alltid tillgänglig att svara på frågor. Ur mitt perspektiv utförde Catarina sina uppgifter felfritt.
    2015-12-08 Catarina T svarar Jimi A
    Hej Jimi. Stort tack för din återkoppling, vad glad jag blir. Då det inte var så länge sedan vi pratades vid vet jag ju att du trivs i din nya fina bostad och i Örebro så jag hoppas att du fortsätter upptäcker Örebros alla fina pärlor och framför allt det som finns i närheten av ditt nya boende. Hoppas på snö i år så kan du åka lite slalom i Sörbybacken eller ta en tur på längdskidor runt Gustavsviks golfbana, om du gillar det vill säga och Osets vackra natur är vacker oavsett årstid. Önskar dig en God Jul och ett Gott Nytt År. MvH Catarina
Malin Davidsson
Gro Velta