Emanuel Mirza

Emanuel Mirza

Emanuel Mirza är mäklare på Fastighetsbyrån Örebro

Emanuel Mirza har varit registrerad mäklare sedan 2022-03. Emanuel Mirza har varit aktiv på Reco.se sedan 2022-04 och har fått 99 omdömen med ett betyg på 4.8. Emanuel Mirza har haft 30 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

99 omdömen om Emanuel Mirza

Ingegerd E

Full pott, trevligt bemötande. Kunnig

Andreas J
Skrev om Emanuel Mirza en del av Fastighetsbyrån Örebro

Snabb och professionell hjälp med värdering när jag skulle lägga om bolånet.

Simon C
Skrev om Emanuel Mirza en del av Fastighetsbyrån Örebro

Trevligt bemötande, kunnig och svarade sakligt på frågor.

Michaela Alexandra J
Rinkaby

Emanuel Mirza bemötte alla våra frågor och funderingar snabbt och positivt. Han tog alla våra bekymmer på allvar och fick oss att känna oss trygga med vårt beslut/köp. Vi hade en mycket bra erfarenhet och rekommenderar stort Emanuel som mäklare.

Svar från Emanuel Mirza

Tack för omdömet Michaela! Hoppas ni kommer trivas i er nya bostad nu, och vid minsta lilla fundering är jag ett samtal bort! Allt gott, Emanuel

Johan Patrik Thomas S
Sålde sitt hus med hjälp av Emanuel Mirza en del av Fastighetsbyrån Örebro
Rinkaby

Jag är riktigt nöjd med Emanuel, han är engagerad, trevlig, tillgänglig, förklarar bra.

Svar från Emanuel Mirza

Tack för ditt fina omdöme, det uppskattas! Allt gott, Emanuel!

Annika L
Köpte sitt hus med hjälp av Emanuel Mirza en del av Fastighetsbyrån Örebro

Emanuel har varit väldigt hjälpsam och flexibel med tider för att hjälpa till så mycket som möjligt då det inte alltid är så lätt att komma ifrån sitt jobb och särskilt inte då det är flera parter som är inblandade. Han har fixat allt på ett mycket professionellt sätt.

Svar från Emanuel Mirza

Vad roligt att du tycker det, hoppas ni kommer stor trivas i den nya fastigheten. Behöver ni ytterligare hjälp finns jag alltid tillgänglig! Allt gott, Emanuel

Anders Erik M
Sålde sitt hus med hjälp av Emanuel Mirza en del av Fastighetsbyrån Örebro
Vid Sjön Multen

Emanuel gav redan vid första kontakten ett väldigt gott intryck! Vi har fått tydlig och bra information, det har varit lätt att få kontakt och vi har fått snabbt svar. Emanuel har visat stort engagemang och vi har känt stort förtroende för Emanuel. Allt sammantaget, en snabb, lyckad affär, där Emanuel varit avgörande!

Svar från Emanuel Mirza

Hej! Tack för denna fina feedback, det uppskattas något enormt! Ser fram emot framtida samarbeten, allt gott tills dess och glad påsk till er /Emanuel

Mathieu S
Lillån

Jag blev bemött på ett väldigt trevligt sätt, och han levde upp till mina förväntningar och mer, det var en väldigt trevlig upplevelse

Svar från Emanuel Mirza

Tack för rekommendationen Mathieu! Hoppas ni kommer stor trivas i ert fantastiska hem! Lycka till och hör av er om ni behöver hjälp med något! Allt gott, Emanuel

Pernilla G
Sålde sin lägenhet med hjälp av Emanuel Mirza en del av Fastighetsbyrån Örebro
Garphyttan

Från dag 1 så fick jag et bra intryck o bra bemötande. Det höll hela vägen ut. Förtroende, bra personlighet o som sagt bra bemötande. Bara positivt

Svar från Emanuel Mirza

Glädje mig att höra detta, stort tack Pernilla. Finns alltid till hands om det skulle vara något! Allt gott, Emanuel

Malin Karolina G
Vid Sjön Multen

Emanuel var snabb med att svara på frågor, trevlig i sitt bemötande och proffsig på sitt jobb.

Svar från Emanuel Mirza

Roligt att du tycker det Malin, hoppas ni får till bostaden precis som ni önskar! Stort lycka till och hör av er om det skulle vara något ni undrar eller behöver hjälp med! Allt gott, Emanuel