Fastighetsbyrån Askersund

Fastighetsbyrån Askersund

Ett stenkast från Vätterns strand finner du vårt kontor vid torget i Askersund. Här hjälper vi varje år många människor till sitt drömboende och vi är den mäklarfirma som säljer flest bostäder i Askersunds kommun.

I Askersund med omnejd är det stor efterfrågan just nu, så går du i säljtankar kommer vi gärna ut och värderar din bostad utan kostnad. Vill du istället få information om objekt till salu som passar dina önskemål? Då lägger vi enkelt till dig i vårt spekulantregister och skickar information direkt om något av intresse dyker upp.

Med vår kunskap, erfarenhet och banksamarbete kan du känna dig trygg med oss som mäklare. Vi jobbar för dig, så tveka inte att höra av dig!

Läs vad 733 kunder tycker om Fastighetsbyrån Askersund 2

• skrev om Erika Ekström en del av Fastighetsbyrån Kumla
    2022-08-07 Spontant omdöme
    Bra mäklare och professionell! Lägger alltid hela sitt intresse att få en nöjd. Gjort flera affärer och kommer garanterat använda henne igen!
    • Haga
    2022-08-02 Verifierad kund
    Jag upplever att Erika var insatt och duktig på de praktiska detaljerna kring kontraktsskrivning och ingav förtroende som medlare mellan köpare och säljare. Hon var tillmötesgående till våra förfrågningar och hjälpte oss som förstagångsköpare genom processen utmärkt.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Stefan Gabriel Azar en del av Fastighetsbyrån Kumla
    • Centralt Kumla
    2022-08-01 Verifierad kund
    Stefan är Sveriges bästa mäklare, som är social, snäll, duktig och tydligt. Han hjälper alltid när man behöver. Man känner sig trygg med honom.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Felicia Rosenlund en del av Fastighetsbyrån Kumla
    2022-08-01 Verifierad kund
    En toppenbra mäklare ! Felicia är en person som kan sitt arbete
    2022-07-29 Verifierad kund
    Intrycket jag fick av Stefan var mycket förtroendegivande han uppfyllde alla våra önskemål och mer därtill. Lätt att få kontakt med när som helst vilket inte är helt vanligt i dagens samhälle.
    2022-07-29 Verifierad kund
    enligt min åsikt gjorde Stefan allt jag hade förväntat mig , och mer därtill . honom kan vi varmt rekommendera .
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Stefan Gabriel Azar en del av Fastighetsbyrån Kumla
    2022-07-29 Verifierad kund
    Vi blev väldigt fint bemötade av Mäklaren Stefan, jag kan rakt av säga att han är nog den mest trevligaste och snällaste mäklaren jag bemött hela mitt liv. Vi fick många alternativ och han förklarade allt vi skulle ha koll på. Vill ni köpa hus eller liknande är mina rekommendationer Stefan Gabriel Azar för er! Bästa mäklaren i Sverige, ni kommer vara super nöjda efter ert köp:)
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Jesper Gelin en del av Fastighetsbyrån Kumla
    2022-07-29 Verifierad kund
    Mycket bra och engagerat bemötande. vi hade stora förväntningar på Fastighetsbyrån sedan vi använt oss av dem tidigare. Jesper överträffade alla dessa.!
    Jesper har varit tydlig, vänlig och noggrann.
    hela försäljningen har gått väldigt smidigt!
    vi kommer absolut att rekommendera Fastighetsbyrån till vänner och släktingar som ska sälja sin bostad
  • sålde sitt hus med hjälp av Stefan Gabriel Azar en del av Fastighetsbyrån Kumla
    2022-07-28 Verifierad kund
    Väldigt trevlig ung man , glad och hjälpsam.
    Jag hade tre krav att det skulle va en snabb affär , ville ha en lägenhet och att mitt piano kom väck. Detta klarade han med bravur.
    Vi är så tacksam för hans arbete.
    Rekommenderar han varmt.
  • skrev om Stefan Gabriel Azar en del av Fastighetsbyrån Kumla
    2022-07-28 Spontant omdöme
    Vi har bemöts av en bra och varm service genom hela köpet. Det var en trygg och avslappnad upplevelse/bostadsköp. Rekommenderas
  • köpte sitt hus med hjälp av Stefan Gabriel Azar en del av Fastighetsbyrån Kumla
    2022-07-28 Verifierad kund
    Vi har bemöts med en varm och otrolig fin och sann serviceanda genom hela vägen från den varmhjärtade Stefan. Hans lugn, sinne för humor och respektfulla bemötande lämnar stark intryck i positiv bemärkelse vilket gjorde hela bostadsköpet tryggt och avslappnat upplevelse. Jag hade en förväntning på att allt skulle bli mycket sakligt och stelt. Det var inte alls så vilket känns ännu bättre. Stort tack!
    • Centralt Kumla
    2022-07-27 Verifierad kund
    Med hjälp av Stefan fick jag sälja min tvåa i Kumla. Mycket bra bemötande, kom i tid, svarar på frågor snabbt och tydligt.
    • Hasselfors
    2022-07-24 Verifierad kund
    Första gången jag köper hus så jag förväntade mig förståelse för min okunskap och hjälp å stöd. Detta har Hecha införliva med bravur. Han har hela tiden hört av sig å återkopplat. Han är mycket artig, trevlig och sympatisk. Allt med en positiv inställning och proffsighet. Jag är verkligen supernöjd. Skulle gärna ha honom som mäklare igen om det blir aktuellt i framtiden.
    Mvh Andrea
    2022-07-23 Verifierad kund
    Trevligt bemötande och bra servicekänsla.
    • Hasselfors
    2022-07-23 Verifierad kund
    Hecha är en bra mäklare som fick sålt mitt hus snabbt och smidigt trots semestertider och räntehöjning.
    2022-07-21 Verifierad kund
    Erika gav ett trevligt och varmt bemötande från första stund. En trevlig och välkomnade visning där Erika aktivt svarade på frågor.
    Genom hela processen, från budgivning till kontraktsskrivning har Erika varit extremt tydlig och noggrann kring informationen och alla frågor har blivit besvarade så att man har förstått. Inget har lämnats åt slumpen.
    Vi har känt oss mycket trygga med Erika genom hela vårt husköp och kan varmt rekommendera henne!
  • skrev om Stefan Gabriel Azar en del av Fastighetsbyrån Kumla
    2022-07-21 Spontant omdöme
    Förtroendegivande, positiv och stabil. Påläst och flexibel. Lätt att få kontakt med. Trevlig!!
    2022-07-21 Verifierad kund
    Trevlig och professionell, vi kände oss trygga igenom hela processen.
    2022-07-20 Verifierad kund
    Hecha är trevlig. Man får hjälp och han frågar om det är något mer man behöver hjälp med.
    Hjälpt oss igenom vårt första husköp på ett bra sätt.
    2022-07-20 Verifierad kund
    Erika är professionell, tillgänglig och har väldigt trevligt sätt att bemöta folk. Vi hade inga särskilda förväntningar men hela processen gick fort och utförd med regelbundna uppdatering från Erika.
    En stressfri och utmärkt service från Erika Ekström och Fastighetsbyrån Kumla. Tack
    • Tisaren
    2022-07-19 Verifierad kund
    Jessica hade ett trevligt bemötande och var tillgänglig för frågor med snabb återkoppling!
    2022-07-18 Verifierad kund
    Jag uppfattade Jessica som en mycket duktig och engagerad mäklare. Hon kunde sitt område mycket väl och hade svar på nästan alla ens frågor. Det hon inte visste var hon bestämd med att kolla upp. Kan starkt rekommendera Jessica
    • Zinkgruvan
    2022-07-18 Verifierad kund
    Utmärkt vård från början till slut!
    2022-07-17 Verifierad kund
    Jessica har skickat en digital visning vilket resulterade i att vi köpte en fastighet på två dagar.
    2022-07-17 Verifierad kund
    Hecha bemött oss jag och min man med respekt och visade sitt stort intresse , kunnighet och engagemang i sitt yrke.som .mäklare .Vi är nöjda med försäljningen trots att vi inte fått det som vi hade önskat oss .och som många medvetna om det är världens ekonomi som har gjort sitt.Tack för oss Heacha. Lycka till i fortsättningen.
    2022-07-15 Verifierad kund
    Vi är mycket nöjda med Hecha, han är glad, trevlig och har den rätta känslan för att det ska bli så bra som möjligt för både oss och köparen.
    • Tisaren
    2022-07-13 Verifierad kund
    Lugn , trevlig och på alla sätt helt ok! Hjälpte mej när jag hade strul med SBAB så det ordnade upp sej på ett bra sätt.

Jag är väldigt nöjd med mitt köp och med Stefan :)
    2022-07-11 Verifierad kund
    På ett b ra sätt vi hade höga förventningar och han levde upp till den en bra mäklaren jag är nöjd
    2022-07-08 Verifierad kund
    Mycket trevlig person tycker han gjort ett bra jobb det har aldrig varit några problem med att kontakta honom tror även att Hescha även blivit Leeds supporter som mig vilket gläder både mig och min katt Castro 😂😂😂
    2022-07-08 Verifierad kund
    Väldigt trevlig och tillmötesgående!
    2022-07-08 Verifierad kund
    Fick mycket hjälp då vi köper hus för första gången. Var alltid behjälplig och väldigt lätt att ha att göra med.
    2022-07-08 Verifierad kund
    Väldigt tillmötesgående, engagerad och med ett bra bemötande. Lyhörd och lyssnade in vad vi kände och sa. Vi är väldigt nöjda.
    Tack till er för att jag fick hjälpa er med försäljningen av er fina bostad! Jag är väldigt glad att allt känns bra och önskar er stort lycka till framåt! Jesper Gelin
    • Sköllersta
    2022-07-07 Verifierad kund
    Jag vi är nöjda med Erika och hennes arbete med att sälja vår villa.
    Hon hade vårt fulla förtroende och vi litade på att hon skulle sköta detta i denna ändrade tid på bästa sätt. Hon rår inte för att vilkor räntor och förutsättningar skulle bli ändrade.
    Det blev till belåtenhet för oss och köparen.
    2022-07-07 Verifierad kund
    Blev välbemött av Jessica och väldigt trevlig och duktig, kände mig tryck Med henne som mäklaren från första mötet till huset blev sålt! Kan varmt rekommendera henne till andra som vill sälja eller köpa hus!
    Tack så mycket Simon för den fina recon! Jessica Bergsten
    • Hjortkvarn
    2022-07-06 Verifierad kund
    Jessica är både professionell, kommunikativ och lyhörd. Hon förklarade försäljningsprocessen tydligt och var mycket flexibel med tider. Vi kan verkligen rekommendera Jessica!

Camilla & Sandor
    Stort tack Camilla och Sandor, kul att se att ni är nöjda! Jessica Bergsten
  • köpte sitt hus med hjälp av Jesper Gelin en del av Fastighetsbyrån Kumla
    2022-07-05 Verifierad kund
    Jesper är grym! Väldigt trevlig med glimten i ögat. En fanatisk mäklare.
    Stort tack Emil för ditt fina betyg av mitt arbete! Jag säger grattis till er för ert första husköp och önskar er stort lycka till i framtiden med det! Jesper Gelin
    • Hjortkvarn
    2022-07-05 Verifierad kund
    Vi blev bemötta otroligt fint och bra redan på visningen! Otroligt duktig kvinna och stort evenemang för sitt jobb! Rätt kvinna på rätta stället är det verkligen!! Mycket nöjda!!❤️
    Tusen tack Maria, vad glad jag blir att läsa detta! Stort grattis till ert vackra hus. Jessica Bergsten
    • Haga
    2022-06-29 Verifierad kund
    Bara positivt att säga, rekommenderas
    Tack så mycket för ett trevligt samarbete! Jessica Bergsten
    • Korsta
    2022-06-27 Verifierad kund
    Tillmötesgående, trevlig och saklig. Bra på att informera rakt.
    Rekommenderas gärna
    • Vretstorp
    2022-06-23 Verifierad kund
    Jessica är en toppen mäklare , hon förklarar så bra vid skrivit. Inget att klaga på .
    Kul att höra, tack så mycket Gunilla! Jessica Bergsten
    2022-06-23 Verifierad kund
    Lyhörd för våra önskemål beträffande kundkontakter mm
    Tack så mycket Bertil för att du tog dig tiden att bedöma min insats! Jag tackar er stort för att jag fick förtroendet att förmedla ert fina hus! Jesper Gelin
  • köpte sitt hus med hjälp av Jesper Gelin en del av Fastighetsbyrån Kumla
    2022-06-22 Verifierad kund
    Mycket trevlig och social mäklare. Jag fick bra återkoppling gällande alla mina frågor och han lät alltid lika glad i telefonen trots alla mina samtal. Känner mig trygg med mitt första husköp. Jag skulle definitivt rekommendera Jesper alla dagar i veckan!
    Tack snälla Alex för er härliga bedömning! Det var ett sant nöje att svara i telefonen och hjälpa er med ert första husköp, grattis till det! Jesper Gelin
    2022-06-21 Verifierad kund
    Bra bemött!
    Införlivade förväntningar.
    Gick till det föreslagna priset=helt OK.
    Ung mäklare med utvecklingsmöjligheter!
    Tack så mycket för att jag fick hjälpa er med försäljningen av ert härliga hus, och för att ni tog er tiden att betygsätta mitt arbete. Jag önskar er stort lycka till med den nya lägenheten! Jesper Gelin
    • Korsta
    2022-06-21 Verifierad kund
    Trevlig, duktig . Lätt att komma kontakt med.
    Tack så mycket Maria och grattis till ett fint hus! Jessica Bergsten
  • köpte sitt hus med hjälp av Felicia Rosenlund en del av Fastighetsbyrån Kumla
    • Zinkgruvan
    2022-06-19 Verifierad kund
    Serviceminded, glad och trevlig! Felicia var omtänksam och lyhörd och det kändes verkligen som hon hade både säljarens och oss köpares bästa i åtanke.
    Stort tack Helna för den fina recon! Felicia Rosenlund
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Erika Ekström en del av Fastighetsbyrån Kumla
    2022-06-18 Verifierad kund
    En av bästa mäklaren jag har sett i mitt liv.
    Väldigt trevligt och jätte snäll, har bra tålamod och snyggt förklaring. Lätt att förstå när man gå genom avtalet och information. Väldigt bra hjälpsam.
    En av duktig mäklaren.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Jessica Bergsten en del av Fastighetsbyrån Kumla
    2022-06-17 Verifierad kund
    Vi är oerhört nöjda med Jessicas arbete. Arbetade väldigt seriöst, ingen stress vare sig vid visning eller kontraktsskrivning. Gick igenom kontrakt väldigt noggrant!
    Tack så mycket Börje, kul att se att ni är nöjda! Jessica Bergsten
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Jessica Bergsten en del av Fastighetsbyrån Kumla
    2022-06-17 Verifierad kund
    Har känt stor trygghet med Jessicas hantering av försäljninguppdraget, bra vägledning i de olika stegen av försäljningsproccesen.
    Stort tack Börje för den fina recon och tack för ett trevligt samarbete! Jessica Bergsten
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Jesper Gelin en del av Fastighetsbyrån Kumla
    • Hallsberg
    2022-06-17 Verifierad kund
    Min mäklare bemötte mig jätte bra, han lyssnade på mig och samarbetar med en!
    Han har verkligen gjort ett bra jobb, och kommer absolut tipsa vidare honom till andra!! 5/5 stjärnor får Jesper utav mig!
    Stort tack Felicia för det fina omdömet! Jag tackar dig för att jag fick hjälpa till med försäljningen av lägenheten och önskar dig en fin dag! Jesper Gelin
    2022-06-12 Verifierad kund
    Fullt godkänd och en bra personkemi. Rekommenderas.