Fastighetsbyrån Askersund

Fastighetsbyrån Askersund

Ett stenkast från Vätterns strand finner du vårt kontor vid torget i Askersund. Här hjälper vi varje år många människor till sitt drömboende och vi är den mäklarfirma som säljer flest bostäder i Askersunds kommun.

I Askersund med omnejd är det stor efterfrågan just nu, så går du i säljtankar kommer vi gärna ut och värderar din bostad utan kostnad. Vill du istället få information om objekt till salu som passar dina önskemål? Då lägger vi enkelt till dig i vårt spekulantregister och skickar information direkt om något av intresse dyker upp.

Med vår kunskap, erfarenhet och banksamarbete kan du känna dig trygg med oss som mäklare. Vi jobbar för dig, så tveka inte att höra av dig!

Läs vad 78 kunder tycker om Fastighetsbyrån Askersund 2

• Åsbro
    2021-07-10
    Jättetrevlig och ett riktigt proffs!
    • Åsbro
    2021-07-10
    Vi blev väldigt trevligt bemötta.
    Vi har fått den hjälp vi behövt och är verkligen nöjda!
    2021-06-12
    Bra bemött seriös. Gjorde ett bra jobb.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Annika Röös en del av Fastighetsbyrån Askersund
    2021-06-10
    Annika har bemött oss väldigt trevligt och varit lätt att kommunicera med. Upplever att hon varit hjälpsam och har goda kunskaper som hon gärna delat med sig. Lägenhetsaffären gick i lås även om det var några oförutsedda händelser som gjorde att allt drog ut på tiden. Kanske att mäklaren kunde ha påverkat situationen mer än vad som skedde. Men är i stort klart nöjd med Annika.
    2021-06-10
    Mycket kunnig, bra service och trevligt bemötande. Toppen helt enkelt!
    2021-06-07
    Köpt hus. Vi blev bra bemötta av Annika.
    2021-06-07
    Hon sköter jobbet på bästa sätt!
    2021-06-05
    Vi har köpt ett hus i Åmmeberg och håller på och sälja min lägenhet i Askersund som gick snabbt o smidigt!
  • Sonja B
    sålde sin lägenhet med hjälp av Annika Röös en del av Fastighetsbyrån Askersund
    2021-05-07
    Sålt en lgh. Så fint bemötande hela vägen. Känt mig så trygg under hela processen och resultatet blev över förväntan. Jag kände lite oro inför försäljningen men det gick så bra och Annika var så engagerad och närvarande hela tiden. Kan verkligen rekommendera henne.
    // Sonja Broström
    Tack Sonja:) Nu hoppas vi på att ditt bygge i Sänna blir superbra. Annika Röös
    2021-04-13
    Köp av bostadsrätt.
    Annika har jobbat på ett seriöst och trevligt sätt.
    Tack, jag önskar dig lycka till i den fina lägenheten! Annika Röös
    2021-04-07
    Vi har köpt ett hus i Mariedamm. Det fanns vissa formella krångligheter runt fastigheten som nu är lösta tack vare mäklaren. Vi tycker att mäklaren mer än väl har uppfyllt sitt uppdrag och skött hela affären till vår fulla belåtenheten.
    Tack vad snällt! Hoppas allt blir bra och välkomna till Askersunds Kommun:) Annika Röös
    2021-03-25
    Vi har precis sålt en villa i Åsbro. Vi har bara gott och mycket kärlek att ge till Annika. Suverän mäklare, underbar och en fantastisk människa att lyssna, tipsa, ge råd och har verkligen hjälpt oss under vägen. Vi är mycket nöjda med henne! 🌟
    Åhh, tack för era fina ord:) All lycka framöver! Annika Röös
    2021-03-24
    Mycket trevligt bemötande och god kommunikation. Är genuint mån om sina kunder. Mycket nöjd!
    Tack, och lycka till i ert fantastiskt fina hus:) Annika Röös
    2021-02-22
    Har både köpt och sålt inom en månad och båda fungerade perfekt. Bra tillgänglighet och väldigt bra kommunikation så man alltid är uppdaterad på vad som händer.
    2021-02-08
    Engagerad hjälpsam vid köp av fritidshus där avstyckningen tog lång tid.
    Annika var trevlig och hjälpte till med dom frågor som vi hade.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Annika Röös en del av Fastighetsbyrån Askersund
    2020-12-25
    Sålt bostadsrätt. Bemötandet var bra. Mäklaren levde upp till alla mina förväntningar. Jag är jätte nöjd.
    2020-12-13
    Annika har sålt min lägenhet.
    Förväntningarna har infriats med råge. Engagerad utan att vara för alltför petig. Vänlig, tillmötesgående och kunnig.
    2020-10-07
    Trevlig och kunnig, vänligt bemötande; kan rekommenderas.
    2020-10-02
    Vi har köpt en bostad rätt. Alldeles utmärkt. Ja absolut vi. Hon var väldigt hjälpsam om det uppstod några problem, och hörde av sig med jämna mellanrum som vi uppskattade mycket.
    2020-06-19
    Vi har sålt vårt hus för att bo i hyresrätt. Försäljningen kom ut under hösten då vi fick möjlighet till att prov bo en nyproducerad bostadsrätt genom Annica. Flyttade tillbaka till huset februari/mars när Corona pandemin blev mer påtaglig. Annica har haft flera visningar som till slut gav ett snabbt resultat till rätt köpare får området.
    Annica har haft ett mycket trevligt bemötande och sett till säljarens bästa.
    Christina & Anders Forss
    2020-06-19
    Sålde åretrunt villa i fritidshusområde. Bra bemötande. Informativ. Smidig. Säljprocessen tog lite tid men berodde på coronan. Snabbt på slutet. Saknade annonsering i lokalpress.
    2020-05-04
    Bra support. Alltid tillgänglig. Trevligt bemötande och professionell.
    2020-04-18
    Vi sålde vår villa i Askersund, ett fint enplanshus i vinkel, med härlig trädgård i fint naturnära område,
    Vi blev oerhört trevligt och proffsigt bemötta, och hela säljprocessen var enbart positiv

Mäklaren levde verkligen upp till våra förväntningar och hanterade en lite knepig budgivning på ett väldigt proffsigt o smart sätt.

Det blev en snabb o smidig affär totalt sett

Vi är helt enkelt supernöjda med allt!
    2020-04-12
    köpte ett radhus och allt gick väldigt smidigt och bra
    2020-04-05
    Kunnig, förtroendeingivande, noggrann. Snabb återkoppling under hela säljprocessen. Kom med tips och råd i olika situationer. Trevligt och omtänksamt bemötande. Positiv och glad. Vi är jättenöjda!
    2020-03-22
    Hon har sålt vårat hus i Zinkgruvan
    Trevlig, kom på exakt den avtalade tiden för vårat möte
    kunnig ad beträffar prisuppskattningen

Nu är inte hela affären slutförd ännu så jag kan inte sammanfatt hela upplevelsen ännu
    2020-03-09
    Hade önskat mer aktivitet. Villan såldes med bara en intressent och därmed ett lägre pris än mäklaren hade uppskattat huset till.
    2020-03-09
    Mycket trevligt bemötande och snabb och tydlig kommunikation när vi köpte ett litet lantställe i Hammar. Tog sig verkligen tid med oss då detta var en emotionell resa för säljaren. Hela processen var fantastiskt skött.
    2019-11-27
    Bra och sakligt stöd av mäklaren. Speciellt då säljaren besto av en förening då säljarrepresentante inte hade ett i alla stycken tydligt mandat från föreningen
    2019-11-26
    Trevligt bemötande , tydlig , snabb med återkoppling även utanför kontortid .
    2019-09-27
    Trevlig, kunnig och jordnära mäklare som hjälpte oss med allt kring försäljningen av föräldrars hus när far hastigt gick bort.
    Toppen!
    2019-09-21
    Har sålt vår sommarstuga. Fick bra information hur upplägget skulle vara. Köpet gick snabbt och över förväntan.
    Tycker att Annika verkar veta vad hon gör
    och vi är väldigt nöjda med henne. Informationen från henne har varit mycket bra
    2019-09-12
    Köpt sommarstuga. ANnika Röös mycket professionell. Återkopplade snabbt och tog reda på alla frågor som vi hade innan budgivning. Tillvaratog mina intressen mycket bra under budgivningen och som jag förstår upplyste säljaren om oss som ev köpare. Vilka vi var och vad vår avsikt var med köpet.
    2019-09-11
    Vi köpte ett fritidshus. Har haft kontakt med Annika under 1 års tid innan affären kunde bli verklighet, då säljaren inte ville sälja fastigheten under utgångspriset. Vårat önskemål, slutpris blev till sist uppfyllt mha Annika :)
    Hon arbetet kundinriktat och ger snabba svar på frågor.

Annika är en trevlig och lyhörd mäklare som sätter kunden i centrum
    2019-08-26
    Vi blev trevligt bemötta av Annika 😊👍
  • Anette A
    2019-06-15
    Köpt ett radhus i hamnen i Askersund och sålt tre fastigheter ( 2 tomter och en med underbart påkostat hus samtliga med sjöutsikt centralt i Askersund)
    Bemötandet av mäklaren är outstanding smidigt, professionellt och fin service med kontinuerlig kommunikation Toppenbetyg från mig och maken.
    Vi har erfarenheter från tidigare försäljningar av fastigheter men detta har varit i i särklass bra. Mäklaren levde med råge upp till våra förväntningar.
    Vi är mycket nöjda och rekommenderar Annika Röös till personer dom vill köpa eller sälja.
    Tack snälla Anette & Bosse, kul att ni är nöjda. Ska bli roligt att hälsa på er i "Sjöboden". Annika Röös
    2019-06-13
    Har både sålt och köpt hus. Annika Röös är trevlig och kunnig. En bra mäklare.
    Tack Siv, hoppas du kommer trivas i din nya bostad, jättefint hus! Annika Röös
    2019-05-31
    Hon är kunnig och säljande. Kan det hon pratar oohh ger ett proffsigt intryck.
    Tack, lycka till i din nya bostad! Annika Röös
  • Tuija H
    sålde sin lägenhet med hjälp av Annika Röös en del av Fastighetsbyrån Askersund
    2019-04-08
    Annika Röös har sålt min lägenhet i Askersund. Hennes bedömande har under hela processen varit mycket professionellt och omtänksamt. Annika är lösningsfokuserad och agerar alltid snabbt och korrekt. Hon är lugn och harmonisk och inger således förtroende.
    Min förväntning var att processen för min lägenhetsförsäljning skulle vara mycket enklare och smidigare om jag anlitade en mäklare. Annika befriade dessa förväntningar och jag kunde fokusera på mitt arbete och mina uppdrag. Även då jag har befunnit mig på en annan ort, har Annika löst processen för både visningar, kontrakt, överlåtelse och samtliga dokument involverade i försäljningen effektivt och professionellt. Stort tack för din insats Annika! Med vänlig hälsning, Tuija Havela
    Hej! Tack för ett fint samarbete och lycka till! Annika Röös
  • Uno S
    2019-03-18
    Har sålt min bostadsrätt i Åmmenberg. Jag har hela tiden blivit bemött trevligt och professionellt. Fick bostadsrätten såld till det pris jag förväntat mig.

Kan rekommendera Annika till andra jag känner som går i säljtankar!
    2019-01-25
    Hej vi har köpt en villa ute på landet. Annika bemötte oss bra. Hon skötte sitt jobb på ett föredömligt sätt. Vi är mycket nöjda med henne. Mvh Mats
    Tack Mats, hoppas ni kommer att trivas i huset! Annika Röös
  • skrev om Fastighetsbyrån Askersund
    2019-01-10
    Mycket trevligt bemötande och bra återkoppling vid förfrågan ordning och reda mycket bra inget att klaga på.
    Tack Bror, kul att göra affärer med dig!! Fastighetsbyrån Askersund
    2019-01-04
    Bra och proffsigt vid försäljning av fastighet
    Tack, kul att sälja er fastighet! Annika Röös
    2018-12-19
    LÄTT O SMIDIG HUSAFFÄR KUNDE GÅTT ÄNDÅ SMIDIGARE OM MAN SLUPPIT BANKEN
    KAN GÄRNA REKOMENDERA ANNIKA SOM MÄKLARE
    Hej Tack för ditt svar och en trevlig affär!! Annika Röös
    2018-12-07
    Köpt ett fritidshus, mäklarn var bra.
    Hej! Hoppas ni kommer att trivas! Annika Röös
    2018-10-15
    Husköp, bra kontakt, hjälpsam och trevligt bemötande.
    Tack Jenny och grattis till en trevlig bostad! Annika Röös
    2018-10-08
    Köpte fritidshus genom Annika. Motsvarade mins förväntningar och trevlig o tillmötesgående.
    Hej! Ann-Sofie och tack för ditt svar, hoppas ni är nöjda med huset! Annika Röös
    2018-09-23
    Vi köpte en villa i Askersund,
    Annika Röös var trevlig och kunnig.
    Vi förvänta oss att ärlighet om huset, vi fick veta att det finns blåbetong och att det då finns radon men vi undanhölls att det finns asbest på flera ställen i huset. När rörmokaren gjorde arbeten i huset fick vi veta om asbesten att det finns i alla hus från 50-60 talet. Tycker kanske att hon borde känt till det.
    2018-09-21
    Kunnig och förtroendefull. Kan sitt jobb!
    Hej Per Ove! Tack för trevligt samarbete! Annika Röös
  • Annica E
    2018-09-20
    Jag tycker att mäklaren uppfyllde sina åtaganden, både när vi köpte hus, och senare även sålde det genom henne. Jag är mycket nöjd
    Tack för ditt svar Annica:) Hoppas du trivs i lägenheten. Annika Röös