Jessica Bergsten
Registrerad mäklare sedan 2017-05-31
Aktiv på Reco.se sedan 2017-08-12
2019-08 - 2020-07

Läs vad 118 Läs vad Jessica Bergsten

• Christiane Gisela G sålde sitt hus med hjälp av Jessica Bergsten en del av Fastighetsbyrån Kumla

2020-08-02

Hallsberg
    Naturlig öppet tilltalande lyhörd engagerad sympatisk fackunnig samarbete som ledde till snabb resultat
    all över the base ! Läs mer
  • Erika K sålde sitt hus med hjälp av Jessica Bergsten en del av Fastighetsbyrån Kumla

2020-07-23

Kumla Kommun
    Vill gärna lämna mitt omdöme, när överlåtelse/ tillträde är klart så här långt är det bara positivt, över förväntan i alla delar, jag ser fram emot 29 Sep. och vill så gärna då ämna ytterligare ett omdöme på min mäklare Jessica Bergsten
    Gården som Jessica Bergsten hjälpt mig sälja är en liten Hästgård. Läs mer
  • Josefine N sålde sin lägenhet med hjälp av Jessica Bergsten en del av Fastighetsbyrån Kumla

2020-07-20

Kumla
    Sålde min etta i Kumla med hjälp utav Jessica.
    Jag bor på annan ort så mycket har skötts via telefon och mail, och det har fungerat väldigt bra. Snabb och smidig affär, kändes som om Jessica hade bra koll på läget och marknaden.
    Mycket nöjd! Läs mer
  • SVEN-OLOF A skrev om Jessica Bergsten en del av Fastighetsbyrån Kumla

2020-07-02

Positiv och engagerad, lätt att komma i kontakt med, återkopplar snabbt, lyhörd, kunnig samt inger förtroende. Rekommenderas varmt! Läs mer
    2020-07-02 Jessica B svarar SVEN-OLOF A
    Stort tack för den rekommendationen Sven-Olof!
  • Linda E sålde sitt hus med hjälp av Jessica Bergsten en del av Fastighetsbyrån Kumla

2020-06-29

Korsta
    Vi har sålt bostadsrätt.
    Jessica Bergsten har haft trevligt bemötande hela tiden och varit till stor hjälp med affären. Jessica har visat stort intresse och engagemang.
    Har inte erfarenhet av mäklare tidigare och har därmed inte haft så stora förväntningar, men nu vet vi att vi har och jämföra med när det blir dags!
    Helhetsbilden är superbra! Läs mer
    2020-06-29 Jessica B svarar Linda E
    Tusen tack Linda! Vad glad jag blir av att läsa detta. Jag önskar er stort lycka till med flytten!
  • Pedro E köpte sitt hus med hjälp av Jessica Bergsten en del av Fastighetsbyrån Kumla

2020-06-29

Trevlig, kunnig, noggrann, omtänksam Läs mer
    2020-06-29 Jessica B svarar Pedro E
    Tack för de fina orden Pedro! Hoppas du ska få en härlig sommar i nya stugan. Lycka till med allt!
  • Claes E sålde sitt hus med hjälp av Jessica Bergsten en del av Fastighetsbyrån Kumla

2020-06-26

Korsta
    Vi har sålt vår bostadsrätt i Kumla. Jessica Bergsten visade från början stort engagemang, med fokus på våra intressen i affären. Vi hade hela tiden en god dialog om hur vi skulle gå tillväga och vi hade aldrig skäl att tvivla på hennes kunnande i branschen.
    Det finns säkert andra som gör ett lika gott arbete, men vi har inte haft några skäl att ångra vårt val av Jessica Bergsten som vår mäklare. Läs mer
    2020-06-29 Jessica B svarar Claes E
    Tack så mycket för din reco Claes och stort lycka till med flytten!
  • Wioletta P
    Wioletta P köpte sitt hus med hjälp av Jessica Bergsten en del av Fastighetsbyrån Kumla

2020-06-25

Kumla
    Jag är jätte nöjd ac Jessicas jobb, vi är från annan land, men hon hade visat förståelse och pratat sakta. Det var inte problem med det. Vi hade köpt ett gammalt hus i Kumla. Jag vet att jag kan ringa till henne om jag har frågor. Hon är toppen!!! Läs mer
    2020-06-25 Jessica B svarar Wioletta P
    Absolut, det är bara att ni hör av er! Vi hörs igen när ni är klara med renoveringen, stort lycka till!
  • Marlene L sålde sitt hus med hjälp av Jessica Bergsten en del av Fastighetsbyrån Kumla

2020-06-18

Haga
    Toppen
    Jag har känt mig trygg från starten på denna resa
    Jag har frågat på
    Och snabbt fått svar från Jessica
    Jag är så nöjd 🌞 Läs mer
    2020-06-18 Jessica B svarar Marlene L
    Vad kul att se att du är nöjd Marlene, stort tack för din reco!
  • Lars L sålde sitt hus med hjälp av Jessica Bergsten en del av Fastighetsbyrån Kumla

2020-06-16

Askersund
    Sålt sommar/åretrunt fastighet i Hammar/Askersund.
    Snabbt och professionellt bemötande och snabb hantering av försäljningen. Jessica mötte mina/våra förväntningar till 100%.
    Hennes kontaktnät över köpstarka intressenter bidrog till en snabb process och där vi som säljare nådde vårt mål om försäljningspris. Utmärkt på alla vis. Läs mer
    2020-06-16 Jessica B svarar Lars L
    Tusen tack för din recension Lars och för förtroendet att ta hand om förmedlingen av ert fantastiska fritidshus!

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Kumla

Erika Ekström