Jessica Bergsten

Jessica Bergsten

Jessica Bergsten är mäklare på Fastighetsbyrån Kumla

Jessica Bergsten har varit registrerad mäklare sedan 2017-05. Jessica Bergsten har varit aktiv på Reco.se sedan 2017-08 och har fått 295 omdömen med ett betyg på 4.9. Jessica Bergsten har haft 68 försäljningar sen 2021-10 och har tillfrågat 96% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2021-10 - 2022-09

Läs vad 295 Läs vad Jessica Bergsten

• Sköllersta
    2022-09-28 Verifierad kund
    Trevlig och korrekt. Man fick bra förtroende för Jessica.
    Kan gärna ta henne som mäklare fler gånger om det skulle bli aktuellt.
    Tack så mycket för den recon Ingalill! Jessica Bergsten
    • Sköllersta
    2022-09-26 Verifierad kund
    Vi blev väl bemötta av mäklaren
    Utmärkt bra
    Mycket kunnig mäklare
    Tack så mycket för de fina orden Örjan! Jessica Bergsten
    2022-09-14 Verifierad kund
    Vi är väldigt nöjda med Jessica.
    Hon var mäklare när vi köpte huset 2018 och var nöjda då med.
    Bra tydlig information hela tiden. Inget krångel. Tillmötesgående, trevlig och seriös.
    Vi kommer rekommendera henne till vänner och bekanta när de behöver mäklare.
    Tusen tack Rasmus för den fina kommentaren! Jessica Bergsten
    2022-09-09 Verifierad kund
    Det var bra och perfekt förklaring.
    Stort tack för din reco Amin och grattis till huset! Jessica Bergsten
    2022-09-09 Verifierad kund
    Hon var bra och förklarat fint.
    Tack så mycket Amir och stort lycka till med huset! Jessica Bergsten
    • Korsta
    2022-09-08 Verifierad kund
    Mycket påläst och proffsig är Jessica dessutom är hon jättetrevlig som person.
    Jessica har även sålt en sommarstuga till mig tidigare så jag kände mig väldigt trygg vid denna försäljning.
    Jag skulle gärna rekommendera henne till vänner och bekanta

Tack Jessica för ett bra jobb.
    Stort tack för din fina kommentar, kul att se att du är nöjd! Jessica Bergsten
    2022-09-07 Verifierad kund
    En helt fantastisk mäklare. Alltid nåbar och glad.
    Tusen tack Helén, vilka fina ord! Jessica Bergsten
    • Korsta
    2022-08-16 Verifierad kund
    Väldigt bra trevlig hon hade semester så hennes kollega var med när försäljningen blev klar men kan verkligen rekommendera henne
    Tack så mycket Birgitta, det var roligt att se att det gick så bra med försäljningen. Allt gott! Jessica Bergsten
    2022-08-12 Verifierad kund
    Trevlig, inlyssnande och proffsig. Har koll på den lokala bostadsmarknaden och är rättvis och saklig. Snabb kommunikation och och tydlig planering kring försäljning. Bara positiva erfarenheter!
    Tusen tack Sandra, kul att se att ni är nöjda! Jessica Bergsten
    • Åmmeberg
    2022-08-11 Verifierad kund
    Jessica uppfattar jag som proffsig och väldigt trevlig i sitt bemötande.

Den huvudsakliga kontakten har jag dock haft med Felicia Rosenlund så vill göra en bedömning även av henne. Felicia är väldigt trevlig. Upplever som lite oerfaren. Jag upplevde att informationsflödet under budgivningen var för dålig. Jag fick själv ringa nästan ett dygn efter vårt sista bud och fråga vad som händer. Hon borde ha hört av sig till budgivarna på seneftermiddagen redan dagen innan och avslutat budgivningen förutsatt att de andra lagt sig redan då givetvis. Vi la även ett dolt bud till säljaren. Felicia hade svårt att nå henne och återkopplade med den informationen först 2 dygn efter lagt bud.

Viktigt att hålla koll på vad kunden heter. :)

Förväntningarna på mäklare är ett aktivt engagemang under budgivningen, vilket inte riktigt uppfylldes. För säljare och köpare är det otroligt viktiga timmar i livet.
    Trevligt mottagande upplevde jag absolut.

Sammanfattningsvis så är upplevelsen positiv om än inte magisk.
    Med vänlig hälsning Kerstin Landén
    Tack så mycket för att du tog dig tid att recensera vårt gemensamma arbete, vi kommer att jobba med detta på kontoret framåt. Jag vill passa på att gratulera till huset och önska er lycka till! Jessica Bergsten