27 rekommendationer

en del av Fastighetsbyrån Kumla

Köpmangatan 11
692 30 Kumla — Visa karta

Vad tror Jessica att er bostad är värd i dagsläget?

Ange ditt postnummer för en kostnadsfri värdering

Läs vad 27 kunder tycker om Jessica Bergsten

• Izabella J
    Izabella J skrev om Jessica Bergsten en del av Fastighetsbyrån Kumla
    Wow säger bara! Jessica är en fantastisk mäklare och försäljningen av min bostadsrätt gick väldigt smidigt. Det är tydligt att hon brinner för sitt jobb! Jag är mer än nöjd och ger Jessica mina varmaste rekommendationer.

Izabella J Läs mer
    2018-07-19 Jessica B svarar Izabella J
    Tack så jättemycket Izabella! Du hade en mycket fin lägenhet, jag hoppas att ni ska stortrivas i huset nu!
  • Ludwig E
    Ludwig E skrev om Jessica Bergsten en del av Fastighetsbyrån Kumla
    Köpte villa och blev bemött på ett fint och trevligt sätt av mäklaren, mäklaren hade bra koll och gav bra svar på de frågor vi hade och förklarade utförligt om de olika sakerna vi frågade, efter allt som allt så är jag väldigt nöjd och tacksam för det mäklaren har gjort👍🏼 Läs mer
    2018-06-20 Jessica B svarar Ludwig E
    Vad roligt att se att ni är nöjda med mitt arbete. Tack så mycket Ludwig. Jag önskar er stort lycka till i nya huset!
  • Karola K
    Karola K skrev om Jessica Bergsten en del av Fastighetsbyrån Kumla
    Ich werde es weiter empfehlen, wär ein Haus kaufen möchte in Schweden.
    Tack sa mycket Läs mer
    2018-06-12 Jessica B svarar Karola K
    Vielen Dank für Ihre Empfehlung Karola!
  • Anne-Marie T
    Anne-Marie T skrev om Jessica Bergsten en del av Fastighetsbyrån Kumla
    Jessica Bergsten
    Väldigt duktig o kunnig det kändes tryggt o bra. Vi rekomenderar henne varmt
    Anne-Marie Thorén Läs mer
    2018-06-07 Jessica B svarar Anne-Marie T
    Tusen tack Anne-Marie att du tog dig tid att gå in och skriva en rekommendation. Stort lycka till med allt!
  • Katarina C
    Katarina C skrev om Jessica Bergsten en del av Fastighetsbyrån Kumla
    Smidigt, korrekt och förtroendeingivande från början till slut var det att få hjälp med att sälja min lägenhet. Försäljningen gick över förväntan snabbt och alla moment genomfördes på ett trevligt och tillmötesgående sätt. Läs mer
    2018-05-15 Jessica B svarar Katarina C
    Tack så mycket för din reco och för förtroendet att sälja din bostad!
  • Bo J
    Bo J skrev om Jessica Bergsten en del av Fastighetsbyrån Kumla
    Sålt hus i Zinkgruvan köpt lgh i Askersund.
    Båda objektet ordnade Jessica på ett mycket bra sätt.
    Hon var påläst och kunnig. Läs mer
    2018-05-14 Jessica B svarar Bo J
    Tack Bo för att du tog dig tid att recensera mitt arbete. Jag hoppas att du ska trivas bra i Askersund!
  • Aggi A
    Aggi A skrev om Jessica Bergsten en del av Fastighetsbyrån Kumla
    Vi köpte vårt nya hus via Jessica och är mycket nöjda med det bemötande vi fått, från den första kontakten rakt igenom hela affären. Mycket professionell, hjälpsam och trevlig! Vi ger Jessica våra bästa rekommendationer :) Läs mer
    2018-04-20 Jessica B svarar Aggi A
    Tusen tack Aggi och Kristofer. Jag önskar er stort lycka till med flytten och hoppas att ni ska trivas bra i den nya staden!
    Aggi A gillar detta
  • Robert H
    Robert H skrev om Jessica Bergsten en del av Fastighetsbyrån Kumla
    Jag deltog igår i en budgivning av en villa i Zinkgruvan. Mäklaren Jessica Bergsten var informativ, hjälpsam och rapp...utan att skapa stress.

Jag gissar att alla inblandade; säljaren, den som vann budgivningen....samt även jag......är nöjda med budgivningsprocessen.

Bra jobbat, Jessica. Läs mer
    2018-04-09 Representant för Fastighetsbyrån svarar Robert H
    Vad roligt att se att du är nöjd med mitt arbete! Tack så mycket för att du tog dig tid att gå in och recensera mig. Jag hoppas att vi får ses på en visning framöver.
  • Linda J
    Linda J skrev om Jessica Bergsten en del av Fastighetsbyrån Kumla
    Jag tycker att Jessica var väldigt bra, kunnig, trevlig och hon var tydlig och förklarade saker väldigt bra. Jag är riktigt nöjd. Läs mer
    2018-02-21 Jessica B svarar Linda J
    Vad glad jag blir att du är nöjd, det är viktigt för mig. Åter igen - Tack så mycket för förtroendet att förmedla din fina bostad!
  • Gun R
    Gun R skrev om Jessica Bergsten en del av Fastighetsbyrån Kumla
    Min erfarenhet av Jessica Bergsten är enbart positiv.
    Hon är social och ger ett gott intryck och vänligt bemötande.
    Hon engagerar sig och försöker verkligen att ställa upp
    på alla sätt. Hittills så är jag mycket nöjd. Läs mer
    2018-02-19 Jessica B svarar Gun R
    Vad glad jag blir när jag ser att ni är nöjda, tack så mycket för din reco Gun!
  • E
    E skrev om Jessica Bergsten en del av Fastighetsbyrån Kumla
    Jessica var trevlig. Hon kunde dock inte svara på några frågor vi hade om lägenheten och det stod inte mycket i häftet vi fick heller. Läs mer
    2018-02-19 Jessica B svarar E
    Tack för att du tog dig tid att recensera mitt arbete. Jag tar till mig av din feedback, tack Elin! Jag hoppas att du ska trivas i ditt nya boende och önskar dig all lycka till. Vi ses på tillträdet!
  • Ban N
    Ban N skrev om Jessica Bergsten en del av Fastighetsbyrån Kumla
    Hon är jätte bra och professional , Mycket njöd Läs mer
    2018-02-19 Jessica B svarar Ban N
    Tack så mycket Ban, kul att se att du är nöjd!
  • Oskar L
    Oskar L skrev om Jessica Bergsten en del av Fastighetsbyrån Kumla
    Saklig och kunnig på sitt område! Serviceminded och svarade snabbt på eventuella frågor! Tack för hjälpen med köp och försäljning! Läs mer
    2018-02-05 Jessica B svarar Oskar L
    Tack så mycket för din rekommendation och för ett trevlig samarbete!
  • Anders J
    Anders J skrev om Jessica Bergsten en del av Fastighetsbyrån Kumla
    En mycket kompetent och bra mäklare, kunde inte vara bättre.
    Hon höll mig uppdaterad hela tiden om försäljningen
    och var hjälpsam och kunnig.
    Kan verkligen rekommendera henne. Läs mer
    2018-02-01 Jessica B svarar Anders J
    Kul att se att du är nöjd, tack så mycket för din rekommendation!
  • Pär A
    Pär A skrev om Jessica Bergsten en del av Fastighetsbyrån Kumla
    Det är precis denna typ av mäklare man söker, proffsig och bra kompetens. Snabba svar på frågor och otroligt hjälpsam. Jobbade verkligen stenhårt på att affären skulle bli så bra och smidig som möjligt. Mina varmaste rekommendationer. Läs mer
    2018-02-01 Jessica B svarar Pär A
    Tusen tack Pär! Det är viktigt för mig att mina kunder är nöjda med mitt arbete, så detta är riktigt kul att läsa. Återigen tack för förtroendet att förmedla ert fina hus!
  • Maryam M
    Maryam M skrev om Jessica Bergsten en del av Fastighetsbyrån Kumla
    Väldigt bra bemötande, flexibel, följsam, kunnig! Läs mer
    2017-12-08 Jessica B svarar Maryam M
    Tack så mycket Maryam och tack för den fina tårtan!
  • Brith-marie G
    Brith-marie G skrev om Jessica Bergsten en del av Fastighetsbyrån Kumla
    Mycket gott bemötande och bra kontakt. Fick fortlöpande information hela tiden. Läs mer
    2017-12-08 Jessica B svarar Brith-marie G
    Kul att se att ni är nöjda. Tack Brith-Marie för att du tog dig tid att svara på detta mitt i flyttkaoset. Lycka till i ert nya boende!
  • Roger J
    Roger J skrev om Jessica Bergsten en del av Fastighetsbyrån Kumla
    Kanontjej! Trevligt bemötande och mycket hjälpsam i min process inför mitt husköp. Läs mer
    2017-12-08 Jessica B svarar Roger J
    Tack så mycket Roger, jag önskar dig stort lycka till i det nya huset!
  • Andreas W
    Andreas W skrev om Jessica Bergsten en del av Fastighetsbyrån Kumla
    Jessica har ett intresse för både säljare och köpare och för en bra dialog mellan båda parter. Hon är mycket serviceminded och svarar snabbt på frågor samt hjälper till om man behöver något. Har inget ont att säga, klart den bästa mäklaren jag har haft att göra med och alltid med glimten i ögat. Kommer garanterat rekommendera henne till bekanta! :D Läs mer
    2017-12-08 Jessica B svarar Andreas W
    Vilka fina ord, tack så jättemycket Andreas!
  • Björn P
    Björn P skrev om Jessica Bergsten en del av Fastighetsbyrån Kumla
    Jessica Bergsten är en mycket trevlig och kompetent fastighetsmäklare! Läs mer
    2017-12-05 Jessica B svarar Björn P
    Tack så mycket Björn och tack för att jag fick förtroendet att sälja ditt fina hus!
  • Björn F
    Björn F skrev om Jessica Bergsten en del av Fastighetsbyrån Kumla
    Positivt,tydligt och professionellt,tillgänglig Läs mer
    2017-11-29 Jessica B svarar Björn F
    Tack så mycket för de fina orden Björn!
  • Hanna Ö
    Hanna Ö skrev om Jessica Bergsten en del av Fastighetsbyrån Kumla
    Super trevlig och hjälpsam! Kunde svara och ta reda på alla våra funderingen!
    Vi är jätte nöjda! Läs mer
    2017-11-28 Jessica B svarar Hanna Ö
    Tack så mycket Hanna och Niklas! Jag hoppas att ni kommer trivas bra i nya huset, precis lagom till jul.
  • Thomas N
    Thomas N skrev om Jessica Bergsten en del av Fastighetsbyrån Kumla
    Jag fick ett bra bemötande från första dagen.
    Hon har mejlat och skickat sms och hållit mig uppdaterad regelbundet.
    Vi upplever Jessica som en bra mäklare som vi gärna rekommenderar till våra vänner framöver. Läs mer
    2017-10-09 Jessica B svarar Thomas N
    Vad roligt att se att ni är nöjda. Tack så mycket Thomas!
  • Marcus M
    Marcus M skrev om Jessica Bergsten en del av Fastighetsbyrån Kumla
    Fantastisk Mäklare, jordnära o trevlig. Är mycket nöjd med affären. Kommer garanterat anlita Jessica om några år när huset är renoverat o klart :) Med vänlig hälsning Marcus Med familj Läs mer
    2017-10-06 Jessica B svarar Marcus M
    Vad glad jag blir, tusen tack Marcus! Stort lycka till med huset.
  • Jonas L
    Jonas L skrev om Jessica Bergsten en del av Fastighetsbyrån Kumla
    Jag är nöjd bra bemötande och fick svar på alla frågor och huset sålt . Läs mer
    2017-10-04 Jessica B svarar Jonas L
    Tack så mycket Jonas. Vad kul att du är nöjd!
  • Hans-werner G
    Hans-werner G skrev om Jessica Bergsten en del av Fastighetsbyrån Kumla
    Jessica är en väldigt duktig, engagerad och professionell mäklare. Hon är jättetrevlig och ger snabba svar på mina frågor. Jag är mycket nöjd. Läs mer
    2017-08-16 Jessica B svarar Hans-werner G
    Vad roligt att se att ni var nöjda med mitt arbete, det är viktigt för mig. Tack för att jag fick förtroendet att förmedla ditt vackra hus Hans-Werner!
  • Lars-olov L
    Lars-olov L skrev om Jessica Bergsten en del av Fastighetsbyrån Kumla
    Jessica var saklig och gav oss snabb och adekvat information på alla frågor vi hade. Hon bemötte oss vänligt och på allra bästa sätt. Jessica uppträdde som den neutrala person man förväntar sig av en professionell mäklare - hon respekterade både köpare och säljare. Om vi hade ett objekt att sälja skulle vi defenitivt anlita Jessica. Läs mer
    2017-08-16 Jessica B svarar Lars-olov L
    Tack så mycket Lars-Olov, det värmer att läsa detta. Jag önskar er all lycka till och hoppas att ni får njuta av många fina somrar i huset.

Joel Hämälä
Erika Ekström