Mäklare Örebro Kumla Fastighetsbyrån Kumla Jessica Bergsten
Registrerad mäklare sedan 2017
Aktiv på Reco.se sedan 2017
2018-08 - 2019-01

Läs vad 47 kunder tycker om Jessica Bergsten

• Madelene B sålde sitt hus med hjälp av Jessica Bergsten en del av Fastighetsbyrån Kumla

2019-02-15

4:a
    84m²
    Jessica var väldigt professionell o hjälpte oss att sälja våran villa! Kan varmt rekommendera Jessica. Läs mer
    2019-02-15 Jessica B svarar Madelene B
    Tack så mycket för din reco Madelene!
  • Robert E
    Robert E sålde sin lägenhet med hjälp av Jessica Bergsten en del av Fastighetsbyrån Kumla

2019-02-14

3:a
    72m²
    Kumla
    Jessica fick äran att sälja min lägenhet på 3rum o kök på 72kvm. Att jag valde henne ångrar jag inte en sekund. Jag har haft kontakt med andra mäklare tidigare runtom i länet i andra affärer men just Jessica har varit den bästa.
    Hon är noggrann, trevlig, kunnig och hennes återkoppling är kanon! Kan varmt rekommendera henne! Hon sköter allt med bravur! Läs mer
    2019-02-15 Jessica B svarar Robert E
    Tusen tack Robert, det värmer gott att läsa detta. Stort tack för att du tog dig tid att recensera mitt arbete. Lycka till med nya boendet!
  • Mats Lagneholt skrev om Jessica Bergsten en del av Fastighetsbyrån Kumla

2019-02-01

Jessica har hjälpt oss att sälja mors hus, är mycket nöjd med det jobb hon gjort. Proffsig, tydlig, trevlig och kompetent. Hon återkopplade alltid... och snabbt. Kan rekommendera henne.

Toppen mäklare, välj Jessica :-) Läs mer
    2019-02-04 Jessica B svarar Mats Lagneholt
    Vad glad jag blir att se att ni var nöjda med mitt arbete. Tack så mycket Mats för din fina reco!
  • Rasmus H köpte sin bostad med hjälp av Jessica Bergsten en del av Fastighetsbyrån Kumla

2019-01-02

Jag har köpt en bostad i kumla på myntgatan. Jag vet inte vad jag skulle förvänta mig då det var mitt första bostadsköp. Mäklaren som hade hand om affären var bra. Enkel att få tag på, kunde fixa svar på frågor. Läs mer
    2019-01-08 Representant för Fastighetsbyrån svarar Rasmus H
    Tack så mycket för att du tog dig tid att gå in och ge en recension. Jag hoppas att ni ska trivas i nya huset!
  • Peter T köpte sin bostad med hjälp av Jessica Bergsten en del av Fastighetsbyrån Kumla

2018-12-03

Köpt en bostadsrätt. Vi upplevde ett positivt och trevligt bemötande av en kunnig och tillmötesgående mäklare.
    Är allt annat en nöjd. Läs mer
    2018-12-05 Jessica B svarar Peter T
    Tack Peter för att du tog dig tid att gå in och recensera mitt arbete. Stort lycka till med nya lägenheten!
  • Anita B sålde sin bostad med hjälp av Jessica Bergsten en del av Fastighetsbyrån Kumla

2018-11-30

Jessica har varit mycket lyhörd och verkligen tillmötesgått oss och våra önskemål. Hon är effektiv, rak och ärlig och snabb med att återkoppla. Vi har känt oss trygga och välinformerade under hela försäljningsprocessen. Läs mer
    2018-11-30 Jessica B svarar Anita B
    Vad glad jag blir att ni är nöjda med mitt arbete. Tusen tack för din reco Antia! Jag ser framemot att se utvecklingen av er nya bostad, stort lycka till med allt!
  • Inger B
    Inger B sålde sin bostad med hjälp av Jessica Bergsten en del av Fastighetsbyrån Kumla

2018-11-21

Vi har sålt vårt hus en avstyckad lantgård I Rala kumla. Vi har blivit jätte fint bemötta av Jessica hon har varit grundlig, tydlig och omtänksam. Hon har lagt ner mycket tid på att allt ska bli så bra som möjligt. Hon har varit lätt att få kontakt med på telefon. Hon är proffsig,skicklig. Jag rekommenderar Jessica Bergsten på det varmaste. Läs mer
    2018-11-22 Jessica B svarar Inger B
    Tusen tack för de fina orden Inger och återigen tack för förtroendet att förmedla ert vackra hus!
  • Munir H köpte sin bostad med hjälp av Jessica Bergsten en del av Fastighetsbyrån Kumla

2018-11-21

Köpt hus.
    Jättetrevlig mäklare och hjälpsam.
    Mäklaren sköt sitt jobb på bästa sätt hon Är bästa mäklare jag har träffat jag har träffat cirka åtta mäklare men Jessica var den bästa med allt. Läs mer
    2018-11-22 Jessica B svarar Munir H
    Tack så jättemycket för din fina reco Munir! Jag önskar dig stort lycka till med nya huset.
  • Elin F sålde sin bostad med hjälp av Jessica Bergsten en del av Fastighetsbyrån Kumla

2018-11-19

Jessica har hjälpt oss att sälja vårt hus och vi är mycket nöjda med det jobb hon gjort. Hon är proffsig, tydlig, trevlig och kompetent. Kan verkligen rekommendera henne och hon återkopplade alltid fort.
    Toppen mäklare!! Läs mer
    2018-11-19 Jessica B svarar Elin F
    Vad glad jag blir att ni är nöjda med mitt arbete. Tusen tack för din reco Elin!
  • Marcus L köpte sin bostad med hjälp av Jessica Bergsten en del av Fastighetsbyrån Kumla

2018-11-15

Köpte ett hus i Kumla. Bemötandet av Jessica har varit förstklassigt, mycket trevligt och tillmötesgående. Mycket serviceinriktad.
    Kan bara rekommendera henne. Läs mer
    2018-11-15 Jessica B svarar Marcus L
    Tusen tack Marcus, vad glad jag blir att du är så nöjd. Stort lycka till med nya huset!

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Kumla

Joel Hämälä