Mäklare Örebro Kumla Fastighetsbyrån Kumla Jessica Bergsten
Registrerad mäklare sedan 2017
Aktiv på Reco.se sedan 2017
2018-05 - 2018-11

Läs vad 43 kunder tycker om Jessica Bergsten

• Peter T köpte sin bostad med hjälp av Jessica Bergsten en del av Fastighetsbyrån Kumla
    Köpt en bostadsrätt. Vi upplevde ett positivt och trevligt bemötande av en kunnig och tillmötesgående mäklare.
    Är allt annat en nöjd. Läs mer
    2018-12-05 Jessica B svarar Peter T
    Tack Peter för att du tog dig tid att gå in och recensera mitt arbete. Stort lycka till med nya lägenheten!
  • Anita B sålde sin bostad med hjälp av Jessica Bergsten en del av Fastighetsbyrån Kumla
    Jessica har varit mycket lyhörd och verkligen tillmötesgått oss och våra önskemål. Hon är effektiv, rak och ärlig och snabb med att återkoppla. Vi har känt oss trygga och välinformerade under hela försäljningsprocessen. Läs mer
    2018-11-30 Jessica B svarar Anita B
    Vad glad jag blir att ni är nöjda med mitt arbete. Tusen tack för din reco Antia! Jag ser framemot att se utvecklingen av er nya bostad, stort lycka till med allt!
  • Inger B
    Inger B sålde sin bostad med hjälp av Jessica Bergsten en del av Fastighetsbyrån Kumla
    Vi har sålt vårt hus en avstyckad lantgård I Rala kumla. Vi har blivit jätte fint bemötta av Jessica hon har varit grundlig, tydlig och omtänksam. Hon har lagt ner mycket tid på att allt ska bli så bra som möjligt. Hon har varit lätt att få kontakt med på telefon. Hon är proffsig,skicklig. Jag rekommenderar Jessica Bergsten på det varmaste. Läs mer
    2018-11-22 Jessica B svarar Inger B
    Tusen tack för de fina orden Inger och återigen tack för förtroendet att förmedla ert vackra hus!
  • Munir H köpte sin bostad med hjälp av Jessica Bergsten en del av Fastighetsbyrån Kumla
    Köpt hus.
    Jättetrevlig mäklare och hjälpsam.
    Mäklaren sköt sitt jobb på bästa sätt hon Är bästa mäklare jag har träffat jag har träffat cirka åtta mäklare men Jessica var den bästa med allt. Läs mer
    2018-11-22 Jessica B svarar Munir H
    Tack så jättemycket för din fina reco Munir! Jag önskar dig stort lycka till med nya huset.
  • Elin F sålde sin bostad med hjälp av Jessica Bergsten en del av Fastighetsbyrån Kumla
    Jessica har hjälpt oss att sälja vårt hus och vi är mycket nöjda med det jobb hon gjort. Hon är proffsig, tydlig, trevlig och kompetent. Kan verkligen rekommendera henne och hon återkopplade alltid fort.
    Toppen mäklare!! Läs mer
    2018-11-19 Jessica B svarar Elin F
    Vad glad jag blir att ni är nöjda med mitt arbete. Tusen tack för din reco Elin!
  • Marcus L köpte sin bostad med hjälp av Jessica Bergsten en del av Fastighetsbyrån Kumla
    Köpte ett hus i Kumla. Bemötandet av Jessica har varit förstklassigt, mycket trevligt och tillmötesgående. Mycket serviceinriktad.
    Kan bara rekommendera henne. Läs mer
    2018-11-15 Jessica B svarar Marcus L
    Tusen tack Marcus, vad glad jag blir att du är så nöjd. Stort lycka till med nya huset!
  • Lillemor G sålde sin bostad med hjälp av Jessica Bergsten en del av Fastighetsbyrån Kumla
    Jessica har varit ett stöd när jag sålde min lägenhet så
    jag kan verkligen rekommendera henne för ett bra jobb.

Hälsningar Lillemor Läs mer
    2018-10-15 Jessica B svarar Lillemor G
    Tack så mycket för att du tog dig tid att gå och ge ditt omdöme Lillemor. Jag hoppas att du kommer att trivas i din nya bostad. Lycka till!
  • Tomas S skrev om Jessica Bergsten en del av Fastighetsbyrån Kumla
    Jessica Bergsten har sålt ett hus åt mig,
    och ger henne högsta betyg på hela försäljningen,
    Ordnade massa visningar så alla spekulanter fick se fastigheten både en och två ggr.
    följde även upp alla som var på visningen på ett mycket bra sätt.
    mycket nöjd.
    mvh Tomas Stjernström Läs mer
    2018-10-07 Jessica B svarar Tomas S
    Tack så mycket Tomas för din fina reco och för förtroendet att förmedla huset!
  • Bert-ola P
    Bert-ola P köpte sin bostad med hjälp av Jessica Bergsten en del av Fastighetsbyrån Kumla
    Trevligt bemötande och hjälpsam, allt fungerade korrekt och enligt förväntningar. Läs mer
    2018-09-17 Jessica B svarar Bert-ola P
    Tack så mycket för din reco Bert-Ola. Jag önskar dig stort lycka till med nya huset!
  • Sergej I köpte sin bostad med hjälp av Jessica Bergsten en del av Fastighetsbyrån Kumla
    Jag har köpt hus.
    Väldigt duktig mäklare. Läs mer
    2018-09-14 Jessica B svarar Sergej I
    Tack för din reco Sergej! Vi ses snart igen då det är dags att ta över nycklarna till nya huset. Stort lycka till!

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Kumla

Joel Hämälä