Jessica Bergsten

Jessica Bergsten

Jessica Bergsten är mäklare på Fastighetsbyrån Kumla

Jessica Bergsten har varit registrerad mäklare sedan 2017-05. Jessica Bergsten har varit aktiv på Reco.se sedan 2017-08 och har fått 187 omdömen med ett betyg på 4.9. Jessica Bergsten har haft 59 försäljningar sen 2020-09 och har tillfrågat 91% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2020-09 - 2021-08

Läs vad 187 Läs vad Jessica Bergsten

• köpte sin lägenhet med hjälp av Jessica Bergsten en del av Fastighetsbyrån Kumla
    2021-09-17
    Otroligt trevlig och hjälpsam mäklare! Jag har bara positivt att säga om Jessica. Vi har haft en bra dialog under köpet av min nya bostad. Hon förklarar vad som kommer att ske i nästa steg på ett enkelt och tydligt sätt. Jag är mycket nöjd med Jessica som min mäklare!
    Stor tack Elin, vad kul att jag kunde hjälpa dig att hitta en bostad som verkligen passade dig! Lycka till med nya bostaden :) Jessica Bergsten
    2021-09-15
    Vi har fått ett väldigt bra och professionellt bemötande av vår mäklare.

Gällande förväntningar så var det något vi inte har vidare erfarenheter av. Men mäklaren var påläst, engagerad och tillmötesgående med frågor rörande fastigheten - och gav oss även bra och handfasta tips vad man bör tänka på.

Mycket bra!
    Vad glad jag blir att läsa detta, tusen tack Erika! Jessica Bergsten
    2021-09-15
    Vi blev bemötta på ett seriöst sätt. Väldigt påläst och kunnig.
    Stort tack Anders och grattis till ert nya hus! Jessica Bergsten
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Jessica Bergsten en del av Fastighetsbyrån Kumla
    2021-09-15
    Jessica hade ett trevligt bemötande och allt gick snabbt och smidigt vid första mötet. Mina förväntningar upplevde hon över förväntan på alla sätt och vis och framförallt då jag fick min bostad såld väldigt snabbt. Kan inte annat än att rekommendera Jessica för den som vill sälja sin bostad.
    Tack så mycket för de fina orden Stefan! Jessica Bergsten
  • sålde sitt hus med hjälp av Jessica Bergsten en del av Fastighetsbyrån Kumla
    2021-09-14
    Positivt, trevligt bemötande, lyhörd, engagerad, snabb återkoppling och kunnig.
    Vi förväntade att hon skulle vara engagerad vid försäljningen vilket hon var.
    Hon stöttade oss när vi upplevde att försäljningen gick segt.
    Tack så mycket, vad kul att se att ni är nöjda. Stort tack för förtroendet att förmedla ert vackra hus! Jessica Bergsten
    2021-09-13
    Fick toppen hjälp vid köpet av vårt hus! Kan verkligen rekommendera Jessica :)
    Tack för din rekommendation Sandra och stort grattis till ert framtida hus! Jessica Bergsten
  • sålde sitt hus med hjälp av Jessica Bergsten en del av Fastighetsbyrån Kumla
    • Pålsboda
    2021-09-10
    Funkade jättebra, uppdateringar regelbundet om vad som hände osv. Mycket nöjd och skulle rekommendera henne till min bekantskapskrets.
    Stort tack för den reco:n Camilla! Jessica Bergsten
    • Pålsboda
    2021-09-09
    Detaljrik och hjälpsam lyhörd och ser bra ut
    Tack så mycket Asmaa och stort lycka till med huset! Jessica Bergsten
    2021-09-06
    Extremt professionell rekommenderas alla dagar i veckan.
    Tusen tack Urban för de fina orden! Jessica Bergsten
    2021-08-18
    Det var verkligen bra bemötande jag fick av samtliga mäklare
    Vad kul att höra Marcus. Grattis till ett fint hus! Jessica Bergsten