Jessica Bergsten
Registrerad mäklare sedan 2017
Aktiv på Reco.se sedan 2017
2019-04 - 2020-03

Läs vad 103 Läs vad Jessica Bergsten

• Tommy K köpte sin lägenhet med hjälp av Jessica Bergsten en del av Fastighetsbyrån Kumla

2020-04-01

Laxå
    Trevligt och professionellt bemötande. Hanteringen av affären från början till slut var mycket professionellt:
    - Bra dokumentation av bostadsrätten
    - Bra presentation av bostadsrätten
    - Bra support runt hela upplägget med affären
    - Snabba och korrekta svar vid de frågor som kom upp Läs mer
    2020-04-01 Jessica B svarar Tommy K
    Tack så mycket för den fina recensionen Tommy!
  • Mirkazem M köpte sitt hus med hjälp av Jessica Bergsten en del av Fastighetsbyrån Kumla

2020-03-25

Hallsberg
    Hej!
    Vi köpte ett hus och Jessica var otroligt snäll och hjälpsam. Vi är jättenöjda :) Läs mer
    2020-03-25 Jessica B svarar Mirkazem M
    Vad kul att höra att ni är nöjda Mirkazem! Jag hoppas ni ska trivas i nya bostaden, lycka till med allt!
  • Rouya Z köpte sitt hus med hjälp av Jessica Bergsten en del av Fastighetsbyrån Kumla

2020-03-23

Hallsberg
    Vi har köpt vårt första hus. Fick alla våra frågor besvarade och lite till. Väldigt hjälpsam, lätt att få tag på, trevlig och kunnig. Affären kändes tryggt hela vägen. Vi blev uppdaterade om allt som hände hela tiden. Utan tvekan det bästa. Läs mer
    2020-03-23 Jessica B svarar Rouya Z
    Tusen tack Rouya för den fina recensionen!
  • Neil W köpte sitt hus med hjälp av Jessica Bergsten en del av Fastighetsbyrån Kumla

2020-03-12

Åbytorp
    Jessica, is a very professional and dedicated realtor. She made buying the property very easy and pleasant.
    She is also VERY CUTE. Läs mer
    2020-03-13 Jessica B svarar Neil W
    Thank you Neil and good luck with your house!
  • Daniel M köpte sitt hus med hjälp av Jessica Bergsten en del av Fastighetsbyrån Kumla

2020-03-03

Korsta
    Lugn, förtroendeingivande, tydlig, förklarande, kunnig, trevlig. D.v.s. rätt person på rätt plats. Läs mer
    2020-03-03 Jessica B svarar Daniel M
    Stort tack för den beskrivningen Daniel. Jag hoppas att du ska trivas i din nya bostad!
  • Martin F sålde sitt hus med hjälp av Jessica Bergsten en del av Fastighetsbyrån Kumla

2020-02-29

Kumla Kommun
    Otroligt seriös, professionell och trevlig , kan varmt rekommenderas. Läs mer
    2020-03-02 Jessica B svarar Martin F
    Tack så mycket för din reco Martin!
  • Fanny F sålde sitt hus med hjälp av Jessica Bergsten en del av Fastighetsbyrån Kumla

2020-02-27

Kumla Kommun
    Vi har sålt en liten lantlig villa utanför Kumla.

Vi är otroligt nöjda med vårt bemötande av Jessica. Hon har visat nyfikenhet över vår situation, förståelse över vad som är jobbigt med att sälja sitt hus som man håller kärt. Hon har även haft otroligt bra koll på huset trots att vi bara suttit ner vid några tillfällen och gått igenom husets standard och byggnation. Jessica är peppande och positiv när det känns som att man inte kommer lyckas med affären. Och det bästa av allt, Jessica går ALLTID att få tag på. Det är ett mycket stort plus hos en mäklare i mina ögon.

Jag hade inga förväntningar på Jessica mer än att jag ville att det skulle vara lätt att få tag på henne om det var något. Det bevisade hon vid första stund att hon alltid är tillgänglig, och bar hon inte det skickade hon alltid ett sms eller ringde upp senare.

Våran upplevelse är att vi är nöjda. Vi är trygga med att Jessica förmedlat vårt hus och samspelet mellan vår mäklare och vår säljares mäklare på det hus vi köpt har gått så smidigt. Vi har inte behövt vara någon spindel i nätet mellan de hus vi sålt respektive köpt vilket underlättat för oss jättemycket. Jessica och Fastighetsbyrån får 10/10 😀 Läs mer
    2020-02-27 Jessica B svarar Fanny F
    Stort tack för de fina orden Fanny! Det värmer verkligen att läsa detta. Jag hoppas att ni ska trivas i nya huset och önskar er all lycka till!
  • Per L sålde sin lägenhet med hjälp av Jessica Bergsten en del av Fastighetsbyrån Kumla

2020-02-17

Kumla
    Sålde min bostadsrätt och är mycket nöjd med Jessicas arbete. Vi har haft en bra kontakt under tiden min bostad låg ute till försäljning.
    Jag rekommenderar Jessica Bergsten till alla som ska sälja sin bostad. Mvh. Per Lundström Läs mer
    2020-02-17 Jessica B svarar Per L
    Tusen tack för de fina orden Per! Vad kul att se att du är nöjd med mitt arbete.
  • Karin E köpte sitt hus med hjälp av Jessica Bergsten en del av Fastighetsbyrån Kumla

2020-02-17

Kumla
    Trevligt och professionellt bemötande. Kontinuerlig återkoppling gällande intresserade köpare. Läs mer
    2020-02-17 Jessica B svarar Karin E
    Tack för din reco Karin! Jag önskar er stort lycka till med nya bostaden.
  • Ida Elisabeth L sålde sitt hus med hjälp av Jessica Bergsten en del av Fastighetsbyrån Kumla

2020-01-24

Hällabrottet
    Vi är så nöjda med vår mäklare som alltid är trevlig och lätt att få tag i.
    Efter många visningar, så blev huset sålt till helt rätt familj.
    Nu ser vi fram emot att flytta in i vårt nya hem. Läs mer
    2020-01-27 Jessica B svarar Ida Elisabeth L
    Tack så mycket för den fina recensionen Ida. Jag önskar er stort lycka till med flytten!

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Kumla

Erika Ekström