Mäklare Örebro Kumla Fastighetsbyrån Kumla Jessica Bergsten
Registrerad mäklare sedan 2017
Aktiv på Reco.se sedan 2017
2018-07 - 2019-06

Läs vad 71 Läs vad Jessica Bergsten

• Kjell Verner K sålde sitt hus med hjälp av Jessica Bergsten en del av Fastighetsbyrån Kumla

2019-07-18

Kumla
    Vi har sålt vårt hus, och Jessica har varit så snabb och proffsig i alla delar! Sen är hon väldigt trevlig också! Läs mer
    2019-07-18 Jessica B svarar Kjell Verner K
    Tusen tack! Jag passar även på att tacka för förtroendet att ta hand om försäljningen av ert fina hus.
  • Johan S köpte sitt hus med hjälp av Jessica Bergsten en del av Fastighetsbyrån Kumla

2019-07-18

Haga
    Väldigt proffsigt. Tillmötesgående hela vägen genom affären! Läs mer
    2019-07-18 Jessica B svarar Johan S
    Tack för den fina recon Johan. Stort lycka till med nya huset!
  • Anneli K köpte sitt hus med hjälp av Jessica Bergsten en del av Fastighetsbyrån Kumla

2019-07-01

Tisaren
    Köpte fritidshus!
    Jessica var väldigt duktig och trevlig mäklare. Hon skötte allting till belåtenhet.

Toppenbra Läs mer
    2019-07-17 Jessica B svarar Anneli K
    Tack så mycket Anneli. Jag hoppas ni får många fina sommardagar i stugan!
  • Jessica L
    Jessica L sålde sitt hus med hjälp av Jessica Bergsten en del av Fastighetsbyrån Kumla

2019-06-23

Hallsberg
    Sålde min bostadsrätt med Jessica som mäklare o fick tips om henne då hennes bemötande var toppen redan då o ja kunde inte fått bättre, så trevlig o jordnära Läs mer
    2019-07-17 Jessica B svarar Jessica L
    Vilka fina ord, tusen tack för din reco Jessica!
  • Pasi M sålde sitt hus med hjälp av Jessica Bergsten en del av Fastighetsbyrån Kumla

2019-06-13

Pålsboda
    Sålt en bostad.
    Proffsigt och trevlig bemötande.
    Mycket bra bemötande och alltid hjälpt till med allt som behövts. Läs mer
    2019-06-17 Jessica B svarar Pasi M
    Tack så mycket för din fina reco Pasi!
  • Anita N
    Anita N sålde sitt hus med hjälp av Jessica Bergsten en del av Fastighetsbyrån Kumla

2019-06-13

Vi har sålt vårt hus. Vi har blivit bemötta av Jessica på ett föredömligt sätt. Jessica är mycket kompetent och förtroendeingivande. Hon har lagt ner mycket tid, lätt att samarbeta med. Hon har varit lätt att få kontakt med, alltid klara besked. Vi rekommenderar Jessica med det varmaste.

Anita och Roger N Läs mer
    2019-06-13 Jessica B svarar Anita N
    Tusen tack Anita och Roger. Det betyder mycket att ni är nöjda. Stort lycka till med flytten!
  • Jerry G
    Jerry G sålde sitt hus med hjälp av Jessica Bergsten en del av Fastighetsbyrån Kumla

2019-06-06

Tisaren
    Har aldrig träffat Jessica tidigare , hon har hjälpt mig att sälja min stuga på ett erfaret sätt med god kontakt super nöjd . Läs mer
    2019-06-07 Jessica B svarar Jerry G
    Vad kul att se att du är nöjd Jerry, tack för din reco!
  • Fredrik K köpte sitt hus med hjälp av Jessica Bergsten en del av Fastighetsbyrån Kumla

2019-06-06

Köpt sommarstuga. Mycket bra bemött. Levde upp till våra förväntningar. Läs mer
    2019-06-07 Jessica B svarar Fredrik K
    Tack så mycket Fredrik. Jag önskar er en riktigt härlig sommar i stugan!
  • Åke K sålde sitt hus med hjälp av Jessica Bergsten en del av Fastighetsbyrån Kumla

2019-06-03

Vi blev glatt överraskade vid vårt första möte med Jessica. Professionell, glad och lugn trots att vi inkräktade på hennes lunchrast. Hela försäljningen var över våra förväntningar, då hon med stort engagemang, trots oattraktivt försäljningsområde, snabbt sålt vårt hus. Det känns som Jessica verkligen gjort allt och som om vi var den enda kunden, fast hon har så många. Vi rekommenderar Jessica varmt!!
    Åke och Laila Läs mer
    2019-06-04 Jessica B svarar Åke K
    Vad glad jag blir när jag läser detta. Tack så jättemycket Åke och Laila!
  • Christer J sålde sitt hus med hjälp av Jessica Bergsten en del av Fastighetsbyrån Kumla

2019-06-01

Hallsberg
    Sålt en villa blev väldigt bra bemött Läs mer
    2019-06-03 Jessica B svarar Christer J
    Tack så mycket för din reco Christer!

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Kumla

Joel Hämälä