Läs vad 143 Läs vad Jessica Bergsten

• 2021-01-20
    Sålt ett parhus i Kumla .
    Jessicas sätt sköta den här försäljningen har gått klart över förväntan kan inte vara mer än nöjd med henne proffsig enkel i sitt sätt att förklara . Fastigthetsbyrån Kumla ska vara mer än stolta med en sådan medarbetare .
    PO A
    PO A
    • 178.0 m²
    • Kumla
    sålde sitt hus med hjälp av Jessica Bergsten en del av Fastighetsbyrån Kumla
    Stort tack för det fina omdömet P-O, kul att se att du är nöjd. Tack för förtroendet att ta hand om förmedlingen av ert vackra hus!

• 2021-01-20
    Tydlig, professionell och kunnig.
    köpte en tomt med hjälp av Jessica Bergsten en del av Fastighetsbyrån Kumla
    Tack så mycket Micaela. Lycka till med tomten!

• 2020-12-26
    It was a pleasure to work with Jessica Bergsten in the process of buying a Villa in Kumla.
    Jessica assisted us very effieciently in the entire process and was very prompt in getting back to us to all our querries. Her proffessional approach as well as her personnel reachout towards us as buyers was very helpful. We wish all the best to her.
    Jaspreet S
    • 144.0 m²
    • Haga
    köpte sitt hus med hjälp av Jessica Bergsten en del av Fastighetsbyrån Kumla
    Thank you so much Jaspreet for your nice ords. I wish you all the best!

• 2020-12-26
    Jessica hjälpte oss att sälja vår bostadsrätt i Kumla. Vi uppskattade Jessicas entusiasm och uppdatering under hela processen. Hennes bemötande mot potentiella köpare upplevdes professionellt. Sammanfattningsvis är vi mycket nöjda med försäljningen och val av mäklare.
    Gustav J
    • 59.8 m²
    • Haga
    sålde sin lägenhet med hjälp av Jessica Bergsten en del av Fastighetsbyrån Kumla
    Stort tack Gustav! Vad kul att se att ni är nöjda. Jag önskar er all lycka till med flytten!

• 2020-12-22
    Köpte ett hus som skulle ut på försäljning, sen skulle vi sälja vårat hus som hon hjälpte oss med.

Jag tycker hennes bemötande var alldeles utmärkt. Professionell och väldigt lugn i bemötandet.

Hade inga direkta förväntningar utan blev bara glatt överraskad hur Professionell hon var.

Tyckte allt gick smidigt till trots att bankerna krångla.
    Per H
    • 127.0 m²
    köpte sitt hus med hjälp av Jessica Bergsten en del av Fastighetsbyrån Kumla
    Tack snälla för din fina reco! Stort lycka till renoveringen nu.

• 2020-12-22
    Trevlig, tydlig, lätt att prata med, man känner sig trygg med att ställa alla frågor man har. VI fick alltid svar samma dag om vi undra över något. Vi är supernöjda.
    Natalie J
    • 127.0 m²
    köpte sitt hus med hjälp av Jessica Bergsten en del av Fastighetsbyrån Kumla
    Stort tack Natalie, vad fint att ni är nöjda!

• 2020-12-19
    Sålde en lägenhet med hjälp av Jessica och kunde inte vara mer nöjd. Man märker att hon vet vad hon pratar om och man förstår också när hon förklarar. Hon var dessutom lätt att få tag i och alltid lätt att ha och göra med. Extra plus att vi fick det sålt på mindre än en månad och till ett pris långt över förväntan.
    Oscar L
    • 3:a
    • 70.0 m²
    • Centralt Kumla
    Stort tack för att du tog dig tid att gå in och skriva ett kommentar. Kul att se att ni är nöjda, det är viktigt för mig. Allt gott!

• 2020-12-09
    Jessica ärToppen. 👍 som säljare o är trevlig o meddelar om det händer något
    Marina G
    • Kumla Kommun
    sålde en tomt med hjälp av Jessica Bergsten en del av Fastighetsbyrån Kumla
    Tack för er reco! Stort lycka till med nya grannen.

• 2020-12-03
    Jessica hjälpte oss att sälja vår bostadsrätt.
    Hon har en så härlig personlighet och är väldigt noggrann och professionell i sitt arbete.

Vi var ute efter en mäklare som var lätt att ha och göra med, förstående och trevlig. Det levde Jessica verkligen upp till!

Rekommenderar starkt henne!
    Sofie S
    Sofie S
    • 60.0 m²
    • Centralt Kumla
    Vad roligt att se att ni är nöjda med mitt arbete. Stort tack för din reco!

• 2020-12-03
    Sålde en bostadsrätt med Jessicas hjälp.
    Otroligt begåvad och duktig mäklare. Hade höga förväntningar men det blev bättre än så.

Rekommenderas starkt.
    Christian L
    • 60.0 m²
    • Centralt Kumla
    Tusen tack Christian, det värmer verkligen att läsa detta!

Visa svar

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte