Fastighetsbyrån Kumla

Köpmangatan 11, 692 30 Kumla — Visa karta

Välkommen till Kumla, en växande kommun i Örebro län!

Vi på Fastighetsbyrån i Kumla tycker om det vi gör, är engagerade i varje affär och är lyhörda för dina önskemål. Kumla är en stad som passar barnfamiljer och det finns många skolor och förskolor. Dessutom finns många parker och naturområden för motion, rekreation och fritidsaktiviteter.

Vår kunskap, erfarenhet och stora kontaktnät gör att du kan känna dig trygg och säker med oss som mäklare. Att vi dessutom har ett nära samarbete med Swedbank gör det enkelt och smidigt för dig när det kommer till ekonomiska frågor.

Har du frågor eller funderingar om bostad och boende i Kumla? Kontakta oss på Fastighetsbyrån!

Läs vad 417 kunder tycker om Fastighetsbyrån Kumla

• 2020-07-02

SVEN-OLOF A skrev om Jessica Bergsten en del av Fastighetsbyrån Kumla
    Positiv och engagerad, lätt att komma i kontakt med, återkopplar snabbt, lyhörd, kunnig samt inger förtroende. Rekommenderas varmt! Läs mer
    2020-07-02 Jessica B svarar SVEN-OLOF A
    Stort tack för den rekommendationen Sven-Olof!
  • 2020-07-01

Andreas M skrev om Erika Ekström en del av Fastighetsbyrån Kumla
    Vi köpte en villa i Kumla. Mäklare Erika Ekström bemötte oss på ett professionellt sätt och hjälpte oss genom köpet. Vi upplevde att vi fick bra stöd av Erika under processen och känner oss nöjda. Läs mer
  • 2020-07-01

Karin W skrev om Erika Ekström en del av Fastighetsbyrån Kumla
    Alla vi har mött på Fastighetsbyrån inklusive Erika har varit trevliga. Sen är det väldigt dyra priser, att betala 60 000 kr i mäklararvode när man säljer ett fritidshus på 200 000- 270 000. Nu kunde vi lösa det med att själva ta foton och lägga ut annons på blocket men vi skulle fortfarande betala 15 000 kr för ett kontrakt som inte tar särskilt mycket tid för er att ta fram och ha ett möte för underskrift. Det känns dock tryggt att använda en mäklare och det var bra i budgivningen att mäklaren var mellanhanden. Läs mer

David L skrev om Erika Ekström en del av Fastighetsbyrån Kumla
    Sålt en villa i Kumla. Erika hjälpte oss genom affären på ett mycket bra sätt. Vid sista visningen, budgivningen och kontraktsskrivningen hade Erika semester. Då fick vi bra hjälp av hennes kollega Jessica istället. Läs mer

Linda E skrev om Jessica Bergsten en del av Fastighetsbyrån Kumla
    Vi har sålt bostadsrätt.
    Jessica Bergsten har haft trevligt bemötande hela tiden och varit till stor hjälp med affären. Jessica har visat stort intresse och engagemang.
    Har inte erfarenhet av mäklare tidigare och har därmed inte haft så stora förväntningar, men nu vet vi att vi har och jämföra med när det blir dags!
    Helhetsbilden är superbra! Läs mer
    2020-06-29 Jessica B svarar Linda E
    Tusen tack Linda! Vad glad jag blir av att läsa detta. Jag önskar er stort lycka till med flytten!

Pedro E skrev om Jessica Bergsten en del av Fastighetsbyrån Kumla
    Trevlig, kunnig, noggrann, omtänksam Läs mer
    2020-06-29 Jessica B svarar Pedro E
    Tack för de fina orden Pedro! Hoppas du ska få en härlig sommar i nya stugan. Lycka till med allt!
  • 2020-06-26

Claes E skrev om Jessica Bergsten en del av Fastighetsbyrån Kumla
    Vi har sålt vår bostadsrätt i Kumla. Jessica Bergsten visade från början stort engagemang, med fokus på våra intressen i affären. Vi hade hela tiden en god dialog om hur vi skulle gå tillväga och vi hade aldrig skäl att tvivla på hennes kunnande i branschen.
    Det finns säkert andra som gör ett lika gott arbete, men vi har inte haft några skäl att ångra vårt val av Jessica Bergsten som vår mäklare. Läs mer
    2020-06-29 Jessica B svarar Claes E
    Tack så mycket för din reco Claes och stort lycka till med flytten!
  • Wioletta P

2020-06-25

Wioletta P skrev om Jessica Bergsten en del av Fastighetsbyrån Kumla
    Jag är jätte nöjd ac Jessicas jobb, vi är från annan land, men hon hade visat förståelse och pratat sakta. Det var inte problem med det. Vi hade köpt ett gammalt hus i Kumla. Jag vet att jag kan ringa till henne om jag har frågor. Hon är toppen!!! Läs mer
    2020-06-25 Jessica B svarar Wioletta P
    Absolut, det är bara att ni hör av er! Vi hörs igen när ni är klara med renoveringen, stort lycka till!
  • 2020-06-24

Joakim L skrev om Erika Ekström en del av Fastighetsbyrån Kumla
    Hjälpsam och proffsig.
    Förberedd inför första mötet Läs mer
  • 2020-06-18

Marlene L skrev om Jessica Bergsten en del av Fastighetsbyrån Kumla
    Toppen
    Jag har känt mig trygg från starten på denna resa
    Jag har frågat på
    Och snabbt fått svar från Jessica
    Jag är så nöjd 🌞 Läs mer
    2020-06-18 Jessica B svarar Marlene L
    Vad kul att se att du är nöjd Marlene, stort tack för din reco!
  • 2020-06-16

Lars L skrev om Jessica Bergsten en del av Fastighetsbyrån Kumla
    Sålt sommar/åretrunt fastighet i Hammar/Askersund.
    Snabbt och professionellt bemötande och snabb hantering av försäljningen. Jessica mötte mina/våra förväntningar till 100%.
    Hennes kontaktnät över köpstarka intressenter bidrog till en snabb process och där vi som säljare nådde vårt mål om försäljningspris. Utmärkt på alla vis. Läs mer
    2020-06-16 Jessica B svarar Lars L
    Tusen tack för din recension Lars och för förtroendet att ta hand om förmedlingen av ert fantastiska fritidshus!
  • 2020-06-05

Arif H skrev om Erika Ekström en del av Fastighetsbyrån Kumla
    har köpt en jättefin bostad, jätte lätt stt kommunicera med, trevlig och professionellt bemött men man bildade en bond under tiden. Läs mer
  • 2020-06-04

Malin S skrev om Erika Ekström en del av Fastighetsbyrån Kumla
    Jag köpte en bostadsrätt och upplevde att jag blev bemött på ett positivt och sakligt sätt under hela processen. Läs mer
  • 2020-06-03

Ann-charlotte S skrev om Gustaf Sundkvist en del av Fastighetsbyrån Kumla
    Har köpt en bostadsrätt där Gustaf var vår mäklare.
    Han var väldigt behjälplig o snabb med svar vid funderingar o frågor.
    Kan gärna rekommendera Gustaf. Läs mer
    2020-06-03 Gustaf S svarar Ann-charlotte S
    Hej Ann-Charlotte!

Tack så mycket för att du valt att rekommendera mig vidare! Det har varit ett nöje att samarbeta med er gällande lägenhetsköpet.

• 2020-06-03

David J skrev om Erika Ekström en del av Fastighetsbyrån Kumla
    Sålt villan
    Kommunikativ
    Mycket bra bemötande
    Lätt att ha att göra med
    Mycket bra mäklare Läs mer
    2020-06-05 Erika E svarar David J
    Hej David. Tack för din reco och för förtroendet att hjälpa till med försäljningen.
    Vi ses!

Per S skrev om Gustaf Sundkvist en del av Fastighetsbyrån Kumla
    Bra rådgivning och medger delaktighet Läs mer
    2020-06-01 Gustaf S svarar Per S
    Hej Per!

Tack för rekommendationen. Kul att du tycker att rådgivningen varit bra och att jag bjudit in till delaktighet. Roligt att du är nöjd!

Med vänlig hälsning

Maija Tuulikki J skrev om Gustaf Sundkvist en del av Fastighetsbyrån Kumla
    Jag har sålt vårt hus. Gustaf har hjälpt oss. Han har vänligt bemötande, trevlig och vi fick förtroende för honom. Vi känner oss trygga att vår fastighetsaffär går rätt till. Gustaf har med sin kunskap hjälpt oss och sälja huset och det var vår förväntning. Vi är nöjda med allt.. MVH Maija och Allan Jönsson Porsv4 Läs mer
    2020-06-01 Gustaf S svarar Maija Tuulikki J
    Hej Maija & Allan!

Tack så mycket för att ni har valt att utvärdera mitt arbete gällande husförsäljningen. Det glädjer mig att ni är nöjda!

Vi ses i samband med tillträdet,

Magnus S skrev om Gustaf Sundkvist en del av Fastighetsbyrån Kumla
    En rakt igenom smidig, professionell och trygg köp- och säljprocess. Vi är jättenöjda! Vi kan varmt rekommendera Gustaf Sundkvist och Fastighetsbyrån! Läs mer
    2020-06-01 Gustaf S svarar Magnus S
    Hej Magnus!

Vad roligt att ni tycker att både köpet av nya huset och försäljningen av det befintliga gick till på ett föredömligt sätt. Tack för er rekommendation!

• 2020-05-28

Heléne A skrev om Gustaf Sundkvist en del av Fastighetsbyrån Kumla
    Har sålt ett hus i Kumla. Bemötande av mäklaren var positiv och informativ han förklarade hela processen mycket bra och man fick ett fint förtroende hela sälj processen gick väl smidigt tycker jag. Jag tycker Gustaf är mycket duktig mäklare ja skulle kunna rekommendera andra att välja honom. Läs mer
    2020-05-29 Gustaf S svarar Heléne A
    Hej Heléne!

Stort tack för att du tog er tid att recensera vårt samarbete i samband med försäljningen av ert hus, det uppskattas.
    Vi ses i samband med tillträdet!

• KAJSA M

2020-05-24

KAJSA M skrev om Erika Ekström en del av Fastighetsbyrån Kumla
    Köpte en villa genom Erika. Mycket nöjda med affären. Proffsigt bemötande, snabba svar och tillmötesgående vid våra önskningar och frågor. Rekommenderar henne till alla som ska sälja i Kumlaområdet! Tack Erika! Läs mer
    2020-06-05 Erika E svarar KAJSA M
    Hej Kajsa. Stort tack för att du tagit dig tid att recensera mitt arbete., det viktigaste för mig är att ni är nöjda. Varmt välkomna till Kumla!
    Glad sommar!

Hälsningar Erika Ekström
  • 2020-05-20

Stefan S skrev om Gustaf Sundkvist en del av Fastighetsbyrån Kumla
    Har sålt en liten stuga i Hallsberg. Gustaf var väldigt lugn, kunnig och gav ett profsigt intryck. Hade ganska höga förväntningar på mäklaren och det var inga problem för honom att infria dem. Frågade vid varje steg vad jag tyckte och hur jag ville gå vidare, så man var inte "utestängd" i processen. Bra återkoppling hela tiden. Kan rekommendera Gustaf vid en fastighetsförsäljning. Läs mer
    2020-05-25 Gustaf S svarar Stefan S
    Hej Stefan,

Tack för att du tog dig tiden att utvärdera mitt arbete avseende husförsäljningen i Hallsberg. Det känns riktigt kul för min del att du uppskattade hur försäljningen hanterades och att återkopplingen var bra.

Vi ses för nyckelöverlämning!

• Hervor L

2020-05-18

Hervor L skrev om Gustaf Sundkvist en del av Fastighetsbyrån Kumla
    Vi sålde vår sommarstuga vid Vättern och vi var ganska spända inför mötet med Gustaf. Vem var han och hur var han? Frågorna var många.

Vi möttes av en lugn, trevlig och väldigt kunnig mäklare som har lotsat oss fram till försäljning och kontraktskrivande.
    Gustaf har under hela processen varit väldigt tillmötesgående och väldigt noggrann och verkligen lyssnat till våra önskemål.
    Det har gjort att vi har känt oss väldigt trygga med vår försäljning och vi kommer att rekommendera honom till de som vi känner. Läs mer
    2020-05-18 Gustaf S svarar Hervor L
    Hej Hervor!

Tack så mycket för rekommendationen! Det glädjer mig att höra att ni är nöjda med hur försäljningen av ert fritidshus vid Vättern har gått till. Jag ser framemot att träffas igen på tillträdet!

Vi ses och hälsa Hans,

• 2020-05-18

Eva I skrev om Gustaf Sundkvist en del av Fastighetsbyrån Kumla
    Undertecknad är besviken då mäklaren inte meddelat imtressenter att fastigheten var såld. Stöd folk på bron på lördag morgon och väckte oss. De hade kört cirka 11 mil enkel väg för att få visning och lägga bud. Läs mer
    2020-05-18 Gustaf S svarar Eva I
    Hej Eva!

Tack för din konstruktiva feedback. Jag beklagar att ni inte upplevde den delen av affären på ett bra sätt. I samband med kontraktsskrivningen som hölls dagen innan visningen meddelades samtliga intressenter om att visningen var inställd och fastigheten såld. Sammanfattningsvis tar jag med mig detta och ska se över hur vi på ett bättre sätt kan hantera liknande situationer framledes.

Vi ses på tillträdet!

• 2020-05-18

Robin Å skrev om Erika Ekström en del av Fastighetsbyrån Kumla
    Erika bemötte oss proffsigt och utförde affären precis så som vi önskade, snabbt och enkelt. Rekommenderas varmt! Läs mer
    2020-06-05 Erika E svarar Robin Å
    Hej Robin.
    Tack för att du tagit dig tid att recensera mitt arbete, det glädjer mig att du är nöjd. Stort tack för förtroendet att hjälpa dig med försäljningen!

Vi ses på tillträdesdagen!

• 2020-05-15

Ida L skrev om Joel Hämälä en del av Fastighetsbyrån Kumla
    Har köpt en nyproducerad villa av Joel. Han är mycket tillmötesgående och kunnig. Han är saklig och ser till att det blir så bra som möjligt för alla parter. Läs mer
  • 2020-05-13

Dan J skrev om Gustaf Sundkvist en del av Fastighetsbyrån Kumla
    Gustaf har sålt vår fastighet. Ända sedan vår första kontakt kände vi ett starkt förtroende för honom. Visningarna utförde han på ett perfekt och mycket skickligt sätt och var mycket insatt om fastigheten. Gustav är trevlig och är lätt att ha att göra med. Vi kan starkt rekommendera honom som mäklare. Dan och Inger Läs mer
    2020-05-17 Gustaf S svarar Dan J
    Hej Dan och Inger!

Tack så mycket för det fina betyget, vad roligt att ni tyckte att arbetet kring fastighetsförsäljningen gick till på ett bra sätt. Tack för ett gott samarbete så ses vi på tillträdet!

• Kaiser R

2020-05-13

Kaiser R skrev om Jessica Bergsten en del av Fastighetsbyrån Kumla
    Vi sålde en nybyggda hus med hjälp av Jessica och vi har haft från första början bra kontakt med varandra och förståelse för vårt mål och uppsikt. Våra förväntningar var att sälja huset till bra pris och inom kort, sedan fick vi ett acceptabel pris och huset såldes inom den ramtiden som vi ville från början. Vi upplever Läs mer
    2020-05-13 Jessica B svarar Kaiser R
    Tack för att du tog dig tid att recensera mitt arbete Kaiser!
  • 2020-05-13

Daliz K skrev om Jessica Bergsten en del av Fastighetsbyrån Kumla
    Trevligt och professionellt bemötande. Läs mer
    2020-05-13 Jessica B svarar Daliz K
    Tack för din recension Daliz och lycka till med stugan!
  • 2020-05-11

Sofia L skrev om Gustaf Sundkvist en del av Fastighetsbyrån Kumla
    Gustaf hjälpte oss att sälja vårt hus. Gustaf var alltid professionell i sitt bemötande, kunnig och lugn. Han hade kunskap om vårt område vilket kändes bra. Gustaf överträffade våra förväntningar vad gäller kommunikationen med oss. Han svarade alltid snabbt på alla våra frågor och hade glimten i ögat. Vi rekommenderar varmt Gustaf som mäklare. Läs mer
    2020-05-11 Gustaf S svarar Sofia L
    Hej Sofia!

Vad roligt att ni tog er tiden att utvärdera mitt arbete med husförsäljningen. Det känns riktigt kul att höra att ni är nöjda. Jag ser framemot att träffa er på tillträdet!

• 2020-05-05

Margareta E skrev om Gustaf Sundkvist en del av Fastighetsbyrån Kumla
    Vi har fått hjälp av Gustaf Sundkvist på Fastighetsbyrån att sälja vårt fritidshus.
    Vi var osäkra på om det skulle gå att sälja nu men Gustaf kändes väldigt stöttande och ingav både förtroende och hopp längs vägen. Han är väldigt proffsig. Trevlig, lugn och mycket kunnig.
    Han jobbar snabbt och förmedlar omgående om vad som händer i alla led. Jag skulle utan tvekan rekommendera Gustaf till andra då han levt upp till våra förväntningar med råge! /Patrik Karlqvist Läs mer
    2020-05-06 Gustaf S svarar Margareta E
    Hej Patrik!

Tack så mycket för de fina orden. Det värmer att ni upplevt att vårt samarbete kring försäljningen har funkat på ett föredömligt sätt. Vi ses på tillträdet och hälsa Margareta!

• 2020-04-27

Ingela S skrev om Gustaf Sundkvist en del av Fastighetsbyrån Kumla
    Har sålt ett torp.
    Mäklaren var väldigt lugn och pedagogisk och trevlig.
    Hade inga förväntningar utan det blev en positiv upplevelse. Läs mer
    2020-04-28 Gustaf S svarar Ingela S
    Hej Ingela!

Tack för förtroendet att hjälpa er hitta en köpare till ert torp. Det glädjer mig att höra att det var en positiv upplevelse.

Vi ses i samband med tillträdet!

• 2020-04-24

Ann-marie B skrev om Jessica Bergsten en del av Fastighetsbyrån Kumla
    Hej!
    Jag har köpt en bostad på landet.
    Jessica har varit glad, trevlig och tillmötesgående på alla vis.
    Jag är optimist och räknade med ett trevligt bemötande eftersom hon är en försäljare så mina förväntningar har hon levt upp till.
    När lånet blev försenat fick vi alla inblandade en ny erfarenhet av att senare lägga överlåtelsen. Med is i magen så löste även det sig. Läs mer
    2020-04-24 Jessica B svarar Ann-marie B
    Tack så mycket för din recension Ann-marie och stort lycka till med nya huset!
  • 2020-04-22

Stefan B skrev om Jessica Bergsten en del av Fastighetsbyrån Kumla
    Hon hjälpte oss att sälja vår villa.
    Det gick snabbt och smidigt.
    Hon var proffsigt och lämnade mycket information so övar lätt att förstå.
    Tydligt och bra
    Hon gjorde ett mycket bra jobb. Läs mer
    2020-04-23 Jessica B svarar Stefan B
    Tack för att du tog dig tid att svara på utskicket från reco.se!
  • 2020-04-22

Therése Maria Linnéa B skrev om Jessica Bergsten en del av Fastighetsbyrån Kumla
    Jessica har varit proffsig, engagerad och framförallt trevlig och påläst. Hon har gjort det vi förväntat oss och lite till. Så stort tack för hjälpen med försäljningen av vår sommarstuga! Läs mer
    2020-04-22 Jessica B svarar Therése Maria Linnéa B
    Tusen tack för den fina recensionen Therésa!
  • 2020-04-20

Lars K skrev om Gustaf Sundkvist en del av Fastighetsbyrån Kumla
    Driven, lösningsorienterad, snabb och tillmötesgående. Läs mer
    2020-04-21 Gustaf S svarar Lars K
    Hej Lasse!

Tack för de fina orden. Det värmer mig att du upplevde mitt arbete med husköpet på ett positivt sätt. Jag får passa på att önska stort lycka till med renoveringarna.

• 2020-04-11

Åsa H skrev om Gustaf Sundkvist en del av Fastighetsbyrån Kumla
    Gustaf hjälpte oss att sälja villan. Jag är mycket nöjd med bemötandet vi fick. Jag kände mig trygg genom hela affären. Gustaf var kunnig, tydlig och oftast nåbar när man behövde fråga om något. En person man får förtroende för helt enkelt. Läs mer
    2020-04-14 Gustaf S svarar Åsa H
    Hej Åsa!

Tack så mycket för att ni tog er tiden att recensera mitt arbete gällande husförsäljningen i Hällabrottet. Det känns riktigt kul att ni vill rekommendera mig vidare.

Tack så mycket så ses vi på tillträdet!

• 2020-04-10

Edvin P skrev om Erika Ekström en del av Fastighetsbyrån Kumla
    Köpt villa.

Erika var tillgänglig, trevlig och tydlig. Vad mer kan man önska? Läs mer
    2020-06-05 Erika E svarar Edvin P
    Hej Edvin. Det glädjer mig att ni är nöjda med mitt arbete genom ert köp.
    Stort lycka till i ert nya hus.
    Glad sommar!
    Hälsningar Erika Ekström
  • 2020-04-07

Bengt N skrev om Erika Ekström en del av Fastighetsbyrån Kumla
    Till Erika Ekström !

Vårt varma tack till Dig för Din kunskap och det fina bemötande vi fick under försäljningen av vår gård!
    Vi rekommenderar Dig på det varmaste till nya kunder!

Med vänlig hälsning Margareta o Bengt Nylander.

Ps. Sänder även ett tack till Er fotograf, (från Åland).
    Vi blev mycket nöjda med bilderna hon tog. Läs mer
    2020-06-05 Erika E svarar Bengt N
    Hej Bengt och Margareta.
    Varmt tack för era varma ord och rekommendationen.
    Jag ska även framföra detta till vår duktiga fotograf Susanna.
    Vi ses på tillträdesdagen.

Ta hand om er!

• 2020-04-04

Gunnar G skrev om Erika Ekström en del av Fastighetsbyrån Kumla
    Kunnig o trevlig.
    Sålt fastighet Läs mer
    2020-06-05 Erika E svarar Gunnar G
    Hej.
    Tack för förtroendet att hjälpa till med affären och för att du tagit dig tid att recensera mitt arbete!
    Med vänlig hälsning
  • 2020-04-03

Ann-sofie K skrev om Erika Ekström en del av Fastighetsbyrån Kumla
    Vart lite långdraget då vårat bud inte accepterades när vi la det. Men när det väl va bestämt att köpet skulle gå igenom så va allt bra. Läs mer
    2020-06-05 Erika E svarar Ann-sofie K
    Hej Ann-Sofie. Tack för din feedback. Jag tar med mig din synpunkt och gör allt jag kan för att förbättra detta.

Hej Ann-Sofie,

Tack så mycket för att du tog dig tiden att utvärdera mitt arbete gällande ert husköp. Jag beklagar att ni inte upplevde processen från framfört bud till kontraktsskrivning på ett bra sätt, jag tar till mig er feedback och säkerställer att vi på ett bättre sätt kan hantera liknande situationer framledes. Det glädjer mig att ni är nöjda med hur affären hanterades i övrigt.

• 2020-04-02

Torbjörn L skrev om Gustaf Sundkvist en del av Fastighetsbyrån Kumla
    Köpt villa.
    Mycket bra genom hela affären. Läs mer
    2020-04-03 Gustaf S svarar Torbjörn L
    Hej Torbjörn!

Tack så mycket för din utvärdering av mitt hanterande rörande ditt husköp. Det glädjer mig att du är mycket nöjd genom hela affären.

På återhörande!

Noggrann och korrekt.

Helt enkelt jättenöjd Läs mer
    2020-04-01 Gustaf S svarar Emma G
    Hej Emma!

Vad roligt att ni är nöjda med bemötandet och mitt hanterande av ert husköp. Det glädjer mig. Varmt välkomna till Hjortkvarn!

• 2020-04-01

Tommy K skrev om Jessica Bergsten en del av Fastighetsbyrån Kumla
    Trevligt och professionellt bemötande. Hanteringen av affären från början till slut var mycket professionellt:
    - Bra dokumentation av bostadsrätten
    - Bra presentation av bostadsrätten
    - Bra support runt hela upplägget med affären
    - Snabba och korrekta svar vid de frågor som kom upp Läs mer
    2020-04-01 Jessica B svarar Tommy K
    Tack så mycket för den fina recensionen Tommy!
  • 2020-03-31

David S skrev om Erika Ekström en del av Fastighetsbyrån Kumla
    Väldigt trevligt bemötande, tydlig och bra information hela vägen mot mig som köpare. Tack Erika! Läs mer
    2020-04-02 Erika E svarar David S
    Hej David. Varmt välkommen till Kumla! Tack för att du tagit dig tid att recensera mitt arbete, det glädjer mig att du är nöjd.
    Lycka till i nya huset.

Varma hälsningar
  • 2020-03-25

Mirkazem M skrev om Jessica Bergsten en del av Fastighetsbyrån Kumla
    Hej!
    Vi köpte ett hus och Jessica var otroligt snäll och hjälpsam. Vi är jättenöjda :) Läs mer
    2020-03-25 Jessica B svarar Mirkazem M
    Vad kul att höra att ni är nöjda Mirkazem! Jag hoppas ni ska trivas i nya bostaden, lycka till med allt!
  • 2020-03-23

Rouya Z skrev om Jessica Bergsten en del av Fastighetsbyrån Kumla
    Vi har köpt vårt första hus. Fick alla våra frågor besvarade och lite till. Väldigt hjälpsam, lätt att få tag på, trevlig och kunnig. Affären kändes tryggt hela vägen. Vi blev uppdaterade om allt som hände hela tiden. Utan tvekan det bästa. Läs mer
    2020-03-23 Jessica B svarar Rouya Z
    Tusen tack Rouya för den fina recensionen!
  • 2020-03-12

Neil W skrev om Jessica Bergsten en del av Fastighetsbyrån Kumla
    Jessica, is a very professional and dedicated realtor. She made buying the property very easy and pleasant.
    She is also VERY CUTE. Läs mer
    2020-03-13 Jessica B svarar Neil W
    Thank you Neil and good luck with your house!
  • 2020-03-07

Yvonne G skrev om Erika Ekström en del av Fastighetsbyrån Kumla
    Erika har hjälpt mig att sälja min bostadsrätt som hon skött exemplariskt. Hon är trevlig och hon är proffsig. Jag har fullt förtroende för henne. Läs mer
    2020-03-09 Erika E svarar Yvonne G
    Hej Yvonne. Stort tack för dina fina ord! Det glädjer mig verkligen att du upplever att affären skötts exemplariskt.
    Vi ses på tillträdet i juni!
    Varma hälsningar
  • Peter H

2020-03-05

Peter H skrev om Gustaf Sundkvist en del av Fastighetsbyrån Kumla
    Sålt en bostad, bemötande var rolig och hade en bra relation till Gustav som säljare. Gustav är en kunnig mäklare . Lugn och sansad.
    Ställde upp på våra villkor mycket bra. Läs mer
    2020-03-05 Gustaf S svarar Peter H
    Hej Peter!

Vad roligt att du tog dig tiden att utvärdera mitt arbete gällande er lägenhetsförsäljning. Tack för det!

Vi ses på tillträdet!

• 2020-03-03

Daniel M skrev om Jessica Bergsten en del av Fastighetsbyrån Kumla
    Lugn, förtroendeingivande, tydlig, förklarande, kunnig, trevlig. D.v.s. rätt person på rätt plats. Läs mer
    2020-03-03 Jessica B svarar Daniel M
    Stort tack för den beskrivningen Daniel. Jag hoppas att du ska trivas i din nya bostad!

Köpmangatan 11, 692 30 Kumla