Fastighetsbyrån Kumla

Köpmangatan 11, 692 30 Kumla — Visa karta

Välkommen till Kumla, en växande kommun i Örebro län!

Vi på Fastighetsbyrån i Kumla tycker om det vi gör, är engagerade i varje affär och är lyhörda för dina önskemål. Kumla är en stad som passar barnfamiljer och det finns många skolor och förskolor. Dessutom finns många parker och naturområden för motion, rekreation och fritidsaktiviteter.

Vår kunskap, erfarenhet och stora kontaktnät gör att du kan känna dig trygg och säker med oss som mäklare. Att vi dessutom har ett nära samarbete med Swedbank gör det enkelt och smidigt för dig när det kommer till ekonomiska frågor.

Har du frågor eller funderingar om bostad och boende i Kumla? Kontakta oss på Fastighetsbyrån!

Läs vad 362 kunder tycker om Fastighetsbyrån Kumla

• 2020-02-20

Ronny S skrev om Gustaf Sundkvist en del av Fastighetsbyrån Kumla
    Vi köpte ett hus och var väldigt nöjda med mäklaren. Han gav ett proffsigt intryck från start till mål och är väldigt trevlig och lyhörd. Vi rekommenderar honom varmt och kommer absolut kontakta honom i framtiden om det blir aktuellt. Läs mer
    2020-02-20 Gustaf S svarar Ronny S
    Hej Ronny!

Tack så mycket för att du tog dig tiden att utvärdera mitt hanterande av ert husköp i Pålsboda. Vad roligt att ni känner er tillräckligt nöjda för att komma åter i framtiden.

• 2020-02-19

Kenneth H skrev om Erika Ekström en del av Fastighetsbyrån Kumla
    Vi har sålt en vill i Åbytorp Kumla.

Erika har varit en drivande och bra på alla sätt. Vi har inget att anmärka. Jag hoppas att hon fortsätter och gör ett bra jobb i fortsättningen. Tack Erika. Läs mer
  • 2020-02-19

Sophie S skrev om Erika Ekström en del av Fastighetsbyrån Kumla
    Jag har sålt en lägenhet i kumla. En 2a på 59m2.
    Jag har varit i kontakt med Erika Ekström och känner att det är tack vare henne jag ger detta betyg. Hon har sålt en del lägenheter i mitt område och hade därmed koll på det mesta.

Mina förväntningar var att det skulle vara smidigt och såklart att ha en bra kontakt med mäklaren.

Erika och jag har haft bra kommunikation med varandra och hon har skött det mesta vilket jag tycker är väldigt skönt.

Säljarcoachen är ett bra verktyg. Läs mer
  • 2020-02-18

Jörgen F skrev om Gustaf Sundkvist en del av Fastighetsbyrån Kumla
    Jag har sålt en villa i Harge. Mäklaren gjorde ett bra jobb och allt gick väldigt snabbt. Jag upplevde att mäklaren var kunnig inom området. Läs mer
    2020-02-18 Gustaf S svarar Jörgen F
    Hej Jörgen!

Tack så mycket för recensionen! Kul att höra att ni upplevde mig som kunnig.

Vi ses för nyckelöverlämning!

• 2020-02-17

Per L skrev om Jessica Bergsten en del av Fastighetsbyrån Kumla
    Sålde min bostadsrätt och är mycket nöjd med Jessicas arbete. Vi har haft en bra kontakt under tiden min bostad låg ute till försäljning.
    Jag rekommenderar Jessica Bergsten till alla som ska sälja sin bostad. Mvh. Per Lundström Läs mer
    2020-02-17 Jessica B svarar Per L
    Tusen tack för de fina orden Per! Vad kul att se att du är nöjd med mitt arbete.
  • 2020-02-17

Karin E skrev om Jessica Bergsten en del av Fastighetsbyrån Kumla
    Trevligt och professionellt bemötande. Kontinuerlig återkoppling gällande intresserade köpare. Läs mer
    2020-02-17 Jessica B svarar Karin E
    Tack för din reco Karin! Jag önskar er stort lycka till med nya bostaden.
  • Komar J

2020-02-17

Komar J skrev om Gustaf Sundkvist en del av Fastighetsbyrån Kumla
    Bästa mäklare alla som ska han är super bra Läs mer
    2020-02-17 Gustaf S svarar Komar J
    Hej Komar!

Tack så mycket för rekommendationen. Roligt att höra att ni är nöjd med mitt arbete gällande lägenhetsköpet.

• 2020-02-09

Jens A skrev om Gustaf Sundkvist en del av Fastighetsbyrån Kumla
    Köpte fastigheten Lövvägen 8 Hammar
    Bemötande: Ett välkommande och lyhört sätt.
    Hade inga speciella förväntningar.
    Gustav utförde med beröm under hela tiden från visning till köpets fulföljande
    Högsta betyg från Marita och Jens Läs mer
    2020-02-10 Gustaf S svarar Jens A
    Hej Marita och Jens!

Vad roligt att ni tyckte att mitt agerande i ert bostadsköp på Lövvägen gick till på ett föredömligt sätt. Det glädjer mig att ni vill rekommendera mig vidare.

• 2020-02-08

Christer A skrev om Gustaf Sundkvist en del av Fastighetsbyrån Kumla
    Han var bra på att ge snabba svar på funderingar. Läs mer
    2020-02-11 Gustaf S svarar Christer A
    Hej Christer,

Tack för att du utvärderade mitt arbete med lägenhetsköpet, det glädjer mig att du tyckte att återkoppling låg i linje med det som förväntades.

Välkommen till Kumla!

• 2020-02-05

Oskar O skrev om Gustaf Sundkvist en del av Fastighetsbyrån Kumla
    Jag har köpt en bostadsrätt med Gustaf som mäklare, detta var mitt första köp och visste inte riktigt vad jag skulle förvänta mig. Vid eventuella frågor jag hade svarade han direkt och/eller tog reda på svaren snabbt, han förklarade även hur processen skulle gå till så jag visste lite i förväg vad som skulle hända. En väldigt bra mäklare! Läs mer
    2020-02-05 Gustaf S svarar Oskar O
    Hej Oskar!

Vad roligt att du är nöjd med mitt hanterande av ditt bostadsrättsköp. Tack för att du tog dig tiden att recensera.

Varmt välkommen till Askersund!

• 2020-02-05

Svensson K skrev om Erika Ekström en del av Fastighetsbyrån Kumla
    Professionell, kunnig och personlig. Väldigt bra mäklare! Läs mer
  • 2020-02-02

Joel L skrev om Erika Ekström en del av Fastighetsbyrån Kumla
    Villa försäljning.
    Bra och trevligt bemötande och bra återkoppling under hela affären. Läs mer
  • 2020-01-24

Ida Elisabeth L skrev om Jessica Bergsten en del av Fastighetsbyrån Kumla
    Vi är så nöjda med vår mäklare som alltid är trevlig och lätt att få tag i.
    Efter många visningar, så blev huset sålt till helt rätt familj.
    Nu ser vi fram emot att flytta in i vårt nya hem. Läs mer
    2020-01-27 Jessica B svarar Ida Elisabeth L
    Tack så mycket för den fina recensionen Ida. Jag önskar er stort lycka till med flytten!
  • 2020-01-24

Toni L skrev om Jessica Bergsten en del av Fastighetsbyrån Kumla
    Hon har en väldigt proffsig attityd och rätt inställning
    Snabb återkoppling och en stort engagemang
    Vi är väldigt nöjda med henne och rekommenderar henne gärna till nya kunder Läs mer
    2020-01-27 Jessica B svarar Toni L
    Tack så mycket Toni, det värmer gott att se att ni är nöjda!
  • 2020-01-20

Sabina S skrev om Gustaf Sundkvist en del av Fastighetsbyrån Kumla
    Jag sålde en lägenhet i Hallsberg 2 rok och hade Gustaf som mäklare. Från början till slut så mötte han mig med ett proffessionellt och tillmötesgående bemötande. Kände fullt förtroende för honom och har därefter fått all hjälp och information som jag behövde under försäljningen. Han höll mig ständigt uppdaterad så jag behövde aldrig fundera på något eller självmant kontakta honom, kommunikationen var över all förväntan!
    Det här var min första försäljning av bostad och jag kunde inte ha fått en bättre mäklare, känner jag. Han gjorde ett kanonjobb och jag rekommenderar honom varmt! Läs mer
    2020-01-21 Gustaf S svarar Sabina S
    Hej Sabina!

Tack så hemskt mycket för att du tog dig tiden att utvärdera mitt jobb med din bostadsrättsförsäljning. Roligt att du tyckte att vårt samarbete funkade bra och att kommunikationen var över förväntan.

Vi ses närmare för tillträdet!

• 2020-01-20

Jessika B skrev om Jessica Bergsten en del av Fastighetsbyrån Kumla
    Vi har sålt vår bostad genom Jessica. Från första stund har hon bemött oss professionellt & trevligt. Hon har även varit pedagogisk kring delar där vi inte känner oss så bekväma.

Sammanfattningsvis är vi väldigt nöjda med Jessica & Fastighetsbyrån för både vår försäljning och vår affär. Läs mer
    2020-01-20 Jessica B svarar Jessika B
    Vad glad jag blir att se att ni är nöjda med vårt arbete. Tack för förtroendet att ta hand om förmedlingen av er fina bostad!
  • 2020-01-19

Axel Å skrev om Gustaf Sundkvist en del av Fastighetsbyrån Kumla
    jag har köpt en villa alldeles innan jul, pga en sjukskrivning hos min bank blev uppgörelsen med dem att ligga mycket nära inpå tillträdesdatumet, Gustaf var till stor hjälp i kontakten med banken för att vi skulle få till köp efter avtal och har i allt varit snabb med svar och haft god ordning. Tack Gustaf!! Läs mer
    2020-01-20 Gustaf S svarar Axel Å
    Hej Axel!

Tack så mycket för din rekommendation. Det glädjer mig att du är nöjd med hanteringen av de olika situationerna som dök upp under affären.

Varmt välkommen till Östansjö!

• 2020-01-13

Tahere H skrev om Gustaf Sundkvist en del av Fastighetsbyrån Kumla
    Vi har köpt ett hus och vi fick hjälp av Gustaf Sundkvist. Han har väldigt bra erfarenheter som mäklare , ett utmärkt bemötande. Vi är väldigt nöjda. Läs mer
    2020-01-14 Gustaf S svarar Tahere H
    Hej Tahere!

Vad roligt att ni är nöjda med mitt arbete gällande ert bostadsköp. Det glädjer mig att ni vill rekommendera mig vidare.

• 2020-01-04

Malena K skrev om Erika Ekström en del av Fastighetsbyrån Kumla
    Snabb i komunikationen och serviceinriktad. Tog sig tid att besvara våra frågor Läs mer
    2020-01-08 Erika E svarar Malena K
    Hej Malena.
    Hjärtligt tack för din rekommendation. Hoppas ni kommer trivas bra i ert nya hus.
    Hälsa Andreas.
    Hälsningar
    Erika
  • 2019-12-26

Maria H skrev om Erika Ekström en del av Fastighetsbyrån Kumla
    Envis mäklare som till slut fick vårt svårsålda hus sålt.
    Alltid artig och tillmötesgående även om vi var av olika åsikter ibland. Läs mer
    2020-01-08 Erika E svarar Maria H
    Hej Maria.
    Tack för att du tagit dig att recensera mitt arbete.
  • 2019-12-25

Erik R skrev om Jessica Bergsten en del av Fastighetsbyrån Kumla
    Allt har gått enligt planerna. Finns inget att klaga på. Läs mer
    2019-12-27 Jessica B svarar Erik R
    Tack för att du tog dig tid att gå in och skriva på reco.se Erik!
  • EvaLena A

2019-12-22

EvaLena A skrev om Erika Ekström en del av Fastighetsbyrån Kumla
    Erika hjälpte mig tidigare med att värdera min sommarstuga och att ordna en mycket bra jurist Anna , för att hjälpa mig med att skriva förtida arv och gåvobrev. När det nu blev dags att sälja min bostadsrätt var det naturlig ta kontakt med Erika. Hon har hjälpt mig utmärkt genom de olika stegen och jag kunde t.o.m sälja min lägenhet innan visning. och budgivning, till ett väldigt bra fast bud, som jag är mycket nöjd med.
    Jag rekommenderar Erika varmt! Läs mer
  • 2019-12-11

Christer A skrev om Erika Ekström en del av Fastighetsbyrån Kumla
    Erika var tillmötesgående och trevlig hon har skött affären till belåtenhet. Det enda negativa var den hastiga genomgången av vinsten av affären. Hade gärna sett ett skriftligt sammanställning. Läs mer
    2020-01-08 Erika E svarar Christer A
    Hej Christer.
    Tack för att du tagit dig tid att recensera mitt arbete.

Självklart kommer jag hjälpa er med deklarationen gällande försäljningen, det var inte alls min mening att hasta igenom den genomgången. Jag är oerhört tacksam för att du framför din åsikt!

Vi ses vid tillträdet!
  • 2019-12-10

Linda W skrev om Gustaf Sundkvist en del av Fastighetsbyrån Kumla
    Vi fick hjälp med att sälja vår bostad i Åmmeberg. Ett mycket proffsigt bemötande och korrekt utgjort arbete av Gustaf. Han överträffade våra förväntningar. Efter/under en lång och komplicerad budgivning återkopplades vi oavsett tid på dygnet. Mycket nöjda med Gustaf och kommer rekommendera honom till alla! Läs mer
    2019-12-10 Gustaf S svarar Linda W
    Hej Linda!

Tack så mycket för de fina orden! Det känns riktigt kul att ni upplevde att mitt arbete med er husförsäljning överträffade förväntningarna och att ni känner er tillräckligt nöjda för att rekommendera mig vidare.

• Anna A

2019-12-09

Anna A skrev om Gustaf Sundkvist en del av Fastighetsbyrån Kumla
    Engagerad.
    Positiv.
    Ser möjligheterna.
    Tillgänglig.
    Målmedveten.
    Puschar en till rätt beslut. Läs mer
    2019-12-09 Gustaf S svarar Anna A
    Hej Anna!

Tack så mycket för dom fina orden. Det värmer att ni tog er tiden att recensera mitt arbete gällande er husförsäljning i Pålsboda.

Vi ses för nyckelöverlämningen!

• 2019-12-06

Carina E skrev om Jessica Bergsten en del av Fastighetsbyrån Kumla
    Engagerat, kunnigt, serviceinriktat och smidigt sålde hon vårt hus på kort tid. Hon mötte våra önskemål på alla plan. Läs mer
    2019-12-06 Jessica B svarar Carina E
    Tusen tack Carina! Det gläder mig att se att jag levde upp till era önskemål. Stort tack för förtroendet att ta hand om er försäljning!
  • 2019-12-03

Zanna Kristina Pepita N skrev om Jessica Bergsten en del av Fastighetsbyrån Kumla
    Vi har fått hjälp att sälja vårt hus. Jessica är otroligt professionell och trevlig. Vi har känt fullt förtroende för henne genom hela processen. Hon har absolut levt upp till vår förväntningar, och lite till. Vi är Otroligt nöjda över vårt val av mäklare. Läs mer
    2019-12-04 Jessica B svarar Zanna Kristina Pepita N
    Tack så mycket för den jättefina recon Zanna! Det värmer verkligen att se att ni är så nöjda. Stort lycka till med flytten i vår!
  • 2019-12-02

Sonia A skrev om Gustaf Sundkvist en del av Fastighetsbyrån Kumla
    Köpt enfamiljsbostad på Rosenlundsgatan 8 i Hasselfors
    Gustav fanns tillgänglig och svarade på frågor samt höll i kontakten med säljarna
    Gustav levde väl upp till de förväntningar jag hade på en fastighetsmäklare.
    Min upplevelse var positiv och jag kan rekommendera Fastighetsbyrån (Gustav Sundkvist) Läs mer
    2019-12-02 Gustaf S svarar Sonia A
    Hej Sonia!

Vad roligt att ni är nöjda med min hantering av ert husköp i Hasselfors! Samt att jag levde upp till era förväntningar på mitt arbete. Stort lycka till med det nya huset.

Hälsa Bengt-Erik!

• 2019-11-27

Kazys L skrev om Jessica Bergsten en del av Fastighetsbyrån Kumla
    Bra och trevlig service! Jag rekommenderar. Läs mer
    2019-11-28 Jessica B svarar Kazys L
    Tack Kazys för att du tog dig tid att recensera mitt arbete!
  • 2019-11-26

Inger J skrev om Gustaf Sundkvist en del av Fastighetsbyrån Kumla
    Sålt en villa.

Väldigt trevligt bemött.

Mäklaren levde upp till förväntningarna med att förklara hur det fungerar vid försäljning.

Lätt att komunicera med och förstå. Läs mer
    2019-11-27 Gustaf S svarar Inger J
    Hej Inger och Nicklas!

Vad roligt att ni är nöjda med bemötandet och tack för att ni tog er tiden att utvärdera mitt arbete med husförsäljningen!

Vi ses på tillträdet.

• Emma Q

2019-11-25

Emma Q skrev om Jessica Bergsten en del av Fastighetsbyrån Kumla
    Vi har nyligen sålt våran bostadsrätt och under hela förloppet har vi haft kontakt med Jessica.

Jessica är tydlig och informerar väl om hur allt går till. Hon är väldigt trevlig, snabb och hon uppdaterar så fort det händer något.

Vi är mer än nöjda med valet av mäklare och kan varmt rekommendera Jessica! Läs mer
    2019-11-26 Jessica B svarar Emma Q
    Tusen tack Emma! Det värmer gott att läsa att ni mer än nöjda - det är betyget som jag jobbar för!
  • 2019-11-23

Robert E skrev om Gustaf Sundkvist en del av Fastighetsbyrån Kumla
    Sålt en bostadsrätt/radhus.

Fick ett gott bemötande.

Förväntade mig engagemang och framförallt kommunikation. Alla mina förväntningar uppfylldes på det sätt jag förväntade mig.

För mig en bra upplevelse. Kul med en ung kille som visar framfötterna och framförallt ett genuint intresse för mig som kund. Bra kontakt rakt igenom. Inte ett frågetecken på hela resan. Läs mer
    2019-11-25 Gustaf S svarar Robert E
    Hej Robert!

Tack så mycket för det fina betyget. Det känns riktigt kul att du upplever att våra kontakter har varit goda och din upplevelse av mitt engagemang i din bostadsaffär låg i linje med förväntansbilden.

• Fatima Å

2019-11-21

Fatima Å skrev om Erika Ekström en del av Fastighetsbyrån Kumla
    Vi har sålt en villa. Erika har gett ett professionellt intryck och har svarat på de frågor vi har haft under resans gång.
    Stundtals har vi upplevt att det har varit svårt att få tag på mäklaren men hon har dock alltid återkopplat.
    Vi skulle rekommendera Erika till vänner och bekanta. Läs mer
  • 2019-11-20

Jörgen O skrev om Gustaf Sundkvist en del av Fastighetsbyrån Kumla
    Jag köpte en bostadsrätt som Gustaf hade hand om.
    Han var duktig trevlig & utförde sin yrkesroll med god kunskap & förväntan. Läs mer
    2019-11-21 Gustaf S svarar Jörgen O
    Hej Jörgen!

Tack så mycket för att du tog dig tiden att skriva en recension gällande mitt arbete med ert bostadsrättsköp. Det känns riktigt bra att ni är nöjda med min hantering av er bostadsaffär samt att jag levde upp till era förväntningar.

På återseende,

• 2019-11-18

Kwestan A skrev om Erika Ekström en del av Fastighetsbyrån Kumla
    Vi har köpt hus. Vi är jätte nöjda med Erika och mäklaren, allt gick bra. Mvh Kwestan Läs mer
  • 2019-11-15

Jonas H skrev om Jessica Bergsten en del av Fastighetsbyrån Kumla
    Sålt min bostad. Bra bemötande, proffsig! Läs mer
    2019-11-15 Jessica B svarar Jonas H
    Tack så mycket för din reco Jonas!
  • 2019-11-12

Marcus S skrev om Jessica Bergsten en del av Fastighetsbyrån Kumla
    Sålt en bostadsrätt.
    Mycket bra bemötande.
    Förväntningarna var att bostadsrätten skulle bli såld och det blev den.

Jessica har skött affären bra. Haft koll på läget. Ordning och reda. Jessica har även lyckats få spekulanter till visningarna. Läs mer
    2019-11-12 Jessica B svarar Marcus S
    Tusen tack Marcus! Kul att se att ni är nöjda. Lycka till med flytten i vår!
  • 2019-11-11

Emma S skrev om Jessica Bergsten en del av Fastighetsbyrån Kumla
    Sålt bostadsrätt. Bra, engagerat bemötande. Läs mer
    2019-11-12 Jessica B svarar Emma S
    Stort tack för att du tog dig tid att gå in och recensera mitt arbete Emma!
  • 2019-11-11

David L skrev om Erika Ekström en del av Fastighetsbyrån Kumla
    Bra på alla sätt och jag är väldigt nöjd. Finns inget jag skulle kunna tänka mig som skulle kunna förbättras. Läs mer
  • Francesca P

2019-11-11

Francesca P skrev om Gustaf Sundkvist en del av Fastighetsbyrån Kumla
    Vi sålde vår villa och hade från första början känslan att vi var i trygga händer : Gustav har kompetens , erfarenhet och tydlighet som krävs för att kunder ska känna sig trygga hela vägen .
    Sist men inte minst är han väldigt trevlig och bemötte oss och våra önskemål på bästa sättet . Vi kan verkligen rekommendera honom till alla som ska sälja eller köpa i vårt område ! Läs mer
    2019-11-11 Gustaf S svarar Francesca P
    Hej Francesca!

Vad roligt att ni tog er tiden att recensera mitt arbete med ert hus i Hällabrottet. Det känns riktigt roligt att ni valt att rekommendera mig vidare.

• 2019-11-10

Jennifer S skrev om Gustaf Sundkvist en del av Fastighetsbyrån Kumla
    Vi är jätte nöjda med vårat husköp . Gustav har varit en strålande mäklare .

Bara plus från vår sida

Mvh Jennifer Läs mer
    2019-11-11 Gustaf S svarar Jennifer S
    Hej Jennifer!

Tack så mycket för det fina betyget! Det glädjer mig att ni upplever bara "plus" från er upplevelse gällande min hantering av ert bostadsköp.

• 2019-11-09

Ingela E skrev om Jessica Bergsten en del av Fastighetsbyrån Kumla
    Jag har köpt ett fritidshus.
    Jag tycker Jessica är mycket professionell och har ett mycket trevligt bemötande. Hon visar att hon kan sitt jobb och ger snabb och riktig information. Läs mer
    2019-11-11 Jessica B svarar Ingela E
    Tack så mycket för din reco Ingela och stort lycka till med stugan!
  • 2019-11-08

Josef M skrev om Erika Ekström en del av Fastighetsbyrån Kumla
    Erika coachade oss genom affären (både köp och sälj) och visade relevant kunskap och engagemang för frågor som dyker upp vid fastighetsaffärer. Jag/vi är mycket nöjda med hur hon ledde oss genom affären Läs mer
  • 2019-11-07

Gustav H skrev om Gustaf Sundkvist en del av Fastighetsbyrån Kumla
    Vi är toppen nöjda med hela processen Ang vårat köp av hus Läs mer
    2019-11-07 Gustaf S svarar Gustav H
    Hej Gustav!

Det glädjer mig att ni känner er nöjda med husköpet i Östansjö. Roligt att ni tog er tiden att recensera!

• Åsa C

2019-11-05

Åsa C skrev om Gustaf Sundkvist en del av Fastighetsbyrån Kumla
    Sålt en villa.
    Gustav är en engagerad och trevlig mäklare. Lätt att få kontakt med och vi har fått information när vi behövt. Svarar alltid snabbt om man har någon fråga.
    Ett trevligt bemötande.
    Kan varmt rekommenderas Läs mer
    2019-11-06 Gustaf S svarar Åsa C
    Hej Åsa!

Tack så mycket för att du tog dig tiden att recensera mitt arbete med er fastighetsförsäljning. Vad roligt att ni känner er nöjda med servicen som tillhandahållits.

• 2019-11-04

Angelique B skrev om Gustaf Sundkvist en del av Fastighetsbyrån Kumla
    Varit tydlig, fått information när jag behövt
    Lätt att få kontakt med Läs mer
    2019-11-04 Gustaf S svarar Angelique B
    Hej Angelique!

Vad roligt att du är nöjd med mitt arbete gällande din bostadsrättsförsäljning!

Vi ses på tillträdet,

• 2019-10-29

Marwa M skrev om Erika Ekström en del av Fastighetsbyrån Kumla
    Väldigt nöjd. Rätt person på rätt plats. Läs mer
    2019-10-30 Erika E svarar Marwa M
    Hej Marwa.
    Tack för att du tagit dig tid att recensera mitt arbete. Det glädjer mig att du är väldigt nöjd med mitt arbete, det är viktigast för mig!
    Lycka till i din nya bostad.

Erika
  • 2019-10-23

Simon S skrev om Gustaf Sundkvist en del av Fastighetsbyrån Kumla
    Bra och proffsigt bemötande, Lätt att få tag på när det behövdes. Läs mer
    2019-10-23 Gustaf S svarar Simon S
    Hej Simon!

Tack så mycket för rekommendationen! Roligt att ni är nöjda med bemötandet och att ni upplevde att jag var enkel att få tag i.

Varmt välkomna till Kumla!

• 2019-10-21

Jenjira E skrev om Erika Ekström en del av Fastighetsbyrån Kumla
    Vi är jätte njöda med Erika Ekström.
    Hon var en trevligt och glad tjej 👍 Läs mer
    2019-10-30 Erika E svarar Jenjira E
    Hej Jenjira.
    Tack för värmande ord. Det glädjer mig att ni är nöjda med både ert köp och försäljning.
    Lycka till i ert nya hus! Hälsa Kim.

Erika Ekström
  • 2019-10-20

Bengt J skrev om Erika Ekström en del av Fastighetsbyrån Kumla
    Mycket bra bemött. Hon uppfyllde förväntningarna mer än vi väntade. Kan inte vara bättre. Läs mer
    2019-10-30 Erika E svarar Bengt J
    Hej Bengt.
    Tack för din reco, det glädjer mig att ni är nöjda med mitt arbete.

Erika Ekström

Köpmangatan 11, 692 30 Kumla