Fastighetsbyrån Kumla

Fastighetsbyrån Kumla

Välkommen till Kumla, en växande kommun i Örebro län!

Vi på Fastighetsbyrån i Kumla tycker om det vi gör, är engagerade i varje affär och är lyhörda för dina önskemål. Kumla är en stad som passar barnfamiljer och det finns många skolor och förskolor. Dessutom finns många parker och naturområden för motion, rekreation och fritidsaktiviteter.

Vår kunskap, erfarenhet och stora kontaktnät gör att du kan känna dig trygg och säker med oss som mäklare. Att vi dessutom har ett nära samarbete med Swedbank gör det enkelt och smidigt för dig när det kommer till ekonomiska frågor.

Har du frågor eller funderingar om bostad och boende i Kumla? Kontakta oss på Fastighetsbyrån!

Läs vad 971 kunder tycker om Fastighetsbyrån Kumla 2

• sålde sitt hus med hjälp av David Johansson en del av Fastighetsbyrån Laxå
    • Laxå
    2022-11-18 Verifierad kund
    Lyhörd och mottaglig mäklare, gör sitt bästa för att göra båda parterna nöjda.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Erika Hämälä en del av Fastighetsbyrån Kumla
    2022-11-13 Verifierad kund
    Hon skötte det bra och var trevlig och kunnig
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Erika Hämälä en del av Fastighetsbyrån Kumla
    2022-11-11 Verifierad kund
    Bra bemött, svara på de frågor som dök upp. Kontaktade mig och informerade mig om vad som hände kring budgivningen
    2022-11-10 Verifierad kund
    Tycker mäklaren var väldigt bra, snabb i kontakten och lyssnade på vad vi sökte för hus. Köpet gick väldigt snabbt och smidigt så väldigt engagerad också!
    Bara positivt att säga om henne.
    2022-11-09 Verifierad kund
    Kunnig och kompetent, han har gjort ett bra jobb.
    Tackar Conny för att jag fick förtroendet att hjälpa dig med försäljningen av ditt trevliga hus! Jag är glad att du känner dig nöjd med mitt arbete. Tack för att du tog dig tiden att skriva några snälla ord! Jesper Gelin
    2022-11-06 Verifierad kund
    Jesper rekommenderas. Han är tydlig, påläst och tillgänglig och var alltid trevlig att ha att göra med.
    Wictor - Tack så mycket för att ni ville betygsätta min arbetsinsats vid ert bostadsförvärv! Jag önskar er stort lycka till med det nya huset! Jesper Gelin
  • sålde sitt hus med hjälp av Stefan Gabriel Azar en del av Fastighetsbyrån Kumla
    2022-11-04 Verifierad kund
    Fått en väl bemötande med intresse och ambition för att få huset sålt.
    Vänlig
    Ambitiös
    Loyal
    Kompetens
    2022-11-04 Verifierad kund
    När vi skulle sälja vårat hus så tog vi ut tre olika firmor som fick ställas mot varandra. Jesper Gelin på Fastighetsbyrån tog hem ”segern”. Hans engagemang, närvaro och kunskapen att se hela bilden för en lyckad affär är några av anledningarna att vi valde Jesper. Vi valde inte den billigaste mäklaren, men Jesper är relativt ny i branschen, vill göra sitt namn, och vinna förtroende och visa ansvar. Det fick vi kvitto på direkt. Önskar ni få en mäklare som finns hela vägen genom försäljningen så välj Jesper Gelin på Fastighetsbyrån.
    Wow vilken trevlig bedömning! Jag tackar er så mycket för att ni gav mig förtroendet att hjälpa er med försäljningen av det fantastiska huset. Det har varit ett sant nöje att få hjälpa er genom försäljningen och jag är glad att ni känner er belåtna med min insats. Jesper Gelin
    2022-11-02 Verifierad kund
    Hej!
    Jag köpte ett hus innan visning och jag är nöjd med Jesper Gelin från fastighetsbyrån.
    Jesper var jätte trevligt.

Ali
    Tack så jättemycket Ali för den fina recensionen! Jag är glad att ni är nöjda och önskar er all lycka framåt! Jesper Gelin
    • Lerbäck
    2022-10-26 Verifierad kund
    En strålande mäklare! Han var ett stöd och bollplank genom hela processen. Ett självklart val av mäklare om jag ska sälja en fastighet i framtiden!
    Duktig och tydlig . Tillmötesgående
    2022-10-24 Verifierad kund
    Vi blev bra bemötta utav Erika, hon hade koll på huset vid visning och allmänt trevlig!
    Erika förklarade saker på ett sätt som man förstod.
    Bra service
    • Lerbäck
    2022-10-24 Verifierad kund
    Trevligt bemötande och mäklaren var ett otroligt stöd och ”bollplank” för oss genom hela processen.
    Skulle vi sälja i framtiden så är valet av mäklare självklart för oss!
    2022-10-18 Verifierad kund
    Stefan har, från dag ett, ingett ett förtroendefullt och engagerat intryck. Han har varit tillgänglig och tillmötesgående gällande mina frågor och funderingar. Jag har lätt kunnat komma i kontakt med honom via telefon,mail och sms. Jag har upplevt att han är en mäklare som är lyhörd för kundens omständigheter och behov. Stefan arbetar med både hjärta och hjärna och jag kan verkligen rekommendera honom som mäklare.
  • Nils
    köpte sitt hus med hjälp av Stefan Gabriel Azar en del av Fastighetsbyrån Kumla
    2022-10-17 Verifierad kund
    Mycket proffsig, artig och korrekt.
    Flexibel och tillmötesgående.
  • köpte sitt hus med hjälp av Felicia Rosenlund en del av Fastighetsbyrån Kumla
    2022-10-07 Verifierad kund
    Felicia var trevlig och väldigt förklarande vid genomgång av köpekontraktet. Vi hade inga speciella förväntningar förutom att mäklaren ska vara behjälplig vid funderingar.
    2022-10-07 Verifierad kund
    Mycket bra bemötande och lugn och saklig och jag känner att det är bara att fråga om det var något jag inte förstod. Mäklaren levde upp till mina förväntningar. Jag tycker att det fungerade mycket bra och hon gjorde sitt jobb med bravur.
    Mycket bra att man som säljare fick uppdateringar om hur det gick med jämna mellanrum.
    2022-10-04 Verifierad kund
    Vi är jättenöjda med att ha haft Erika som mäklare. Hon är kunnig, engagerad och hjälpsam. Alltid ett gott och glatt bemötande. Vi har inget att klaga på!
    • Ryttartorpet
    2022-09-30 Verifierad kund
    Så otroligt bra och professionell mäklare! Stort stöd i försäljningsprocessen av vårt radhus. Kan varmt rekommendera henne!
    2022-09-29 Verifierad kund
    Proffsig inget att klaga på. Fick genomgång av allt vi behöver veta
    • Sköllersta
    2022-09-28 Verifierad kund
    Trevlig och korrekt. Man fick bra förtroende för Jessica.
    Kan gärna ta henne som mäklare fler gånger om det skulle bli aktuellt.
    Tack så mycket för den recon Ingalill! Jessica Bergsten
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Stefan Gabriel Azar en del av Fastighetsbyrån Kumla
    • Centralt Kumla
    2022-09-26 Verifierad kund
    Bra bemötande från första stund.
    Svarade alltid snabbt när vi hade frågor om försäljningen. Var alltid positiv och lugnade oss om vi var oroliga. Det kändes tryggt .
    Vi kan verkligen rekommendera Stefan.

Siv o Carl Henrik
    Kumla
    • Sköllersta
    2022-09-26 Verifierad kund
    Vi blev väl bemötta av mäklaren
    Utmärkt bra
    Mycket kunnig mäklare
    Tack så mycket för de fina orden Örjan! Jessica Bergsten
    • Åmmeberg
    2022-09-23 Verifierad kund
    Felicia är både omtänksam och bra att förklara allt vid en försäljning. Felicia har levt uop
    till alla förväntningar som jag har haft på en mäklare. Högsta betyg
    2022-09-21 Verifierad kund
    Mycket trevligt och proffsigt bemötande.
    Bra koll på fastigheten och löste övriga frågor väldigt snabbt.
    Tack så mycket Claes för att du ville ge en så härlig bedömning av min insats. Jag önskar dig stort lycka till med huset! Jesper Gelin
  • köpte sitt hus med hjälp av Stefan Gabriel Azar en del av Fastighetsbyrån Kumla
    2022-09-20 Verifierad kund
    Ett trevligt bemötande, ödmjuk och informativ.
    Stefan är en person som man lätt får kontakt med och känner förtroende för.
    Vi är mycket nöjda med hanteringen av vårt husköp och kan verkligen rekommendera Stefan Azar.
    2022-09-17 Verifierad kund
    Vi tyckte att mäklaren var väldigt trevlig och känns seriös. Hon bemötte både oss vuxna och våra stojjga småbarn på ett mycket fint sätt vid visningen av huset. Hon kändes avslappnad och lät oss titta i lugn och ro på huset, samtidigt som hon hela tiden fanns med i bakgrunden för att svara på frågor och liknande. Klar och tydlig genomgång av kontraktet vid kontraktsskrivningen. För att summera- en jättebra mäklare!
    • Kårstahult
    2022-09-17 Verifierad kund
    Proffsig. Värnar om både säljare och köpare
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Erika Hämälä en del av Fastighetsbyrån Kumla
    2022-09-17 Verifierad kund
    Bra och engagerad mäklare. Hon är bra på sitt jobb. Super trevlig och förståndig.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Erika Hämälä en del av Fastighetsbyrån Kumla
    2022-09-17 Verifierad kund
    Enkel, saklig och serviceminded. Vi är nöjda med allt.
    2022-09-14 Verifierad kund
    Trygg, påläst, trevligt bemötande, känner oss hörda på efter våra önskemål, ingen gåpåare utan mycket inlyssnande
    2022-09-14 Verifierad kund
    Vi är väldigt nöjda med Jessica.
    Hon var mäklare när vi köpte huset 2018 och var nöjda då med.
    Bra tydlig information hela tiden. Inget krångel. Tillmötesgående, trevlig och seriös.
    Vi kommer rekommendera henne till vänner och bekanta när de behöver mäklare.
    Tusen tack Rasmus för den fina kommentaren! Jessica Bergsten
  • Linnea D
    köpte sitt hus med hjälp av Erika Hämälä en del av Fastighetsbyrån Kumla
    2022-09-14 Verifierad kund
    Erika är trevlig och tydlig. Hon fick oss köpare att känna tilltro och tillit genom hela processen. Tack!
    • Laxå
    2022-09-12 Verifierad kund
    2022-09-09 Verifierad kund
    Det var bra och perfekt förklaring.
    Stort tack för din reco Amin och grattis till huset! Jessica Bergsten
    2022-09-09 Verifierad kund
    Hon var bra och förklarat fint.
    Tack så mycket Amir och stort lycka till med huset! Jessica Bergsten
    2022-09-08 Verifierad kund
    Mycket påläst och proffsig är Jessica dessutom är hon jättetrevlig som person.
    Jessica har även sålt en sommarstuga till mig tidigare så jag kände mig väldigt trygg vid denna försäljning.
    Jag skulle gärna rekommendera henne till vänner och bekanta

Tack Jessica för ett bra jobb.
    Stort tack för din fina kommentar, kul att se att du är nöjd! Jessica Bergsten
    2022-09-07 Verifierad kund
    En helt fantastisk mäklare. Alltid nåbar och glad.
    Tusen tack Helén, vilka fina ord! Jessica Bergsten
    2022-09-07 Verifierad kund
    Väldigt glad och tillmötesgående, tog sig alltid tid och vi kände oss trygga. Kan inte annat än rekommendera!
    2022-09-07 Verifierad kund
    Trevlig bemötande, lyhörd och duktig på att följa upp!
  • Jimmy L
    köpte sitt hus med hjälp av Erika Hämälä en del av Fastighetsbyrån Kumla
    2022-09-05 Verifierad kund
    Mycket insatt och proffesionell mäklare, dessutom social och lätt att prata med, rekommenderas starkt.
    • Hällabrottet
    2022-09-05 Verifierad kund
    Mjuk, inkännande, tydlig och tillmötesgående person!
    2022-09-03 Verifierad kund
    Mycket trevligt bemött, Jesper lät alla prata till punkt och var hjälpsam och informativ. Det var vår första gång som köpare och det var en positiv upplevelse.
    Mvh Micke o Kerstin
    Tack så mycket Micke för att ni tog er tiden till att bedöma mitt arbete. Jag önskar er stort lycka till nu med det trevliga fritidshuset, det kommer nog bli galant! :) Jesper Gelin
    2022-08-30 Verifierad kund
    Trevligt, professionellt.

Han var positiv från allra första början till slutet.
    Stort tack för de fina orden, och tack för att jag fick förtroendet att hjälpa er med försäljningen! Jesper Gelin
    2022-08-29 Verifierad kund
    Jesper har varit både drivande på ett mycket positivt sätt och följsam för våra tankar i processen. Ett kunnigt stöd och ett utmärkt "bollplank" för oss. Vi har hela tiden haft stort förtroende för Jesper och samtidigt uppfattat det som han väckt förtroende även hos presumtiva köpare vilket vi som säljare uppskattat mycket. Jesper har varit den perfekta bryggan mellan oss som säljare och våra köpare.
    Peter - stort tack för att jag fick hjälpa er med försäljningen av ert fantastiska fritidshus och för att ni ville ta er tid för att betygsätta mitt jobb! Det uppskattas. Jesper Gelin
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Jesper Gelin en del av Fastighetsbyrån Kumla
    • Askersund
    2022-08-28 Verifierad kund
    Jesper är mycket vänlig, har alltid ett leende på läpparna, är påläst, kan svarar på nästan alla frågor, det som han inte vet tar han reda på. Det som jag värdesätter mycket är det faktum att Jesper verkligen tar sig tid - något som tyvärr inte alla mäklare kan skryta med!
    Även dagarna efter visningen var Jesper mycket aktiv, han informerade oss om den aktuella situationen flera gånger. Han förklarade direkt när något nytt hände och peppade oss. En perfekt mäklare alltså!! mvh Hans Müller
    Tack så mycket för en så utförlig och härlig bedömning, det uppskattas stort! Jag önskar er all lycka med den trevliga bostadsrätten! Jesper Gelin
    2022-08-27 Verifierad kund
    Jag har blivit bra bemött och fått ett förtroendeingivande intryck av Jesper Gelin.
    Vad roligt Rolf att du tycker att du blivit bemött på ett bra sätt! Jag tackar dig för att jag fått förtroendet att hjälpa dig med försäljningen av huset! Jesper Gelin
    • Zinkgruvan
    2022-08-26 Verifierad kund
    Erika gick på semester så jag har svårt att svara
    • Zinkgruvan
    2022-08-26 Verifierad kund
    Mötesgående glad person .mån om kunder