Alla kategorier Mäklare Örebro Kumla Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Kumla

Fastighetsbyrån Kumla

Köpmangatan 11, 692 30 Kumla — Visa karta

Välkommen till Kumla, en växande kommun i Örebro län!

Vi på Fastighetsbyrån i Kumla tycker om det vi gör, är engagerade i varje affär och är lyhörda för dina önskemål. Kumla är en stad som passar barnfamiljer och det finns många skolor och förskolor. Dessutom finns många parker och naturområden för motion, rekreation och fritidsaktiviteter.

Vår kunskap, erfarenhet och stora kontaktnät gör att du kan känna dig trygg och säker med oss som mäklare. Att vi dessutom har ett nära samarbete med Swedbank gör det enkelt och smidigt för dig när det kommer till ekonomiska frågor.

Har du frågor eller funderingar om bostad och boende i Kumla? Kontakta oss på Fastighetsbyrån!

Läs vad 228 kunder tycker om Fastighetsbyrån Kumla

• 2019-02-16

Lilian J skrev om Gustaf Sundkvist en del av Fastighetsbyrån Kumla
    Jag har sålt en bostadsrätt. Gustaf Sundkvist är en mycket tillmötesgående,lyhörd person som är lätt att få kontakt med som jag hade förväntat mig.Rekommenderar honom gärna. Vänliga hälsningar Lilian Johansson Läs mer
    2019-02-18 Gustaf S svarar Lilian J
    Hej Lilian,

Tack så mycket för de fina orden. Det glädjer mig att ni känner att er förväntansbild blev uppfylld.

Ha det gott och hälsa Conny!

Gustaf Sundkvist,
  • 2019-02-15

Michael E skrev om Erika Ekström en del av Fastighetsbyrån Kumla
    Vi har använt Erika Ekström som mäklare både vid köp och försäljning . Bättre mäklare får man leta efter. Hon lyssnar på önskemål, målinriktad m.m . Hon har alltid ett leende på läpparna och gör allt i sin makt för att få ihop ett bra köp/sälj av huset. Kan absolut rekommendera henne till andra. Läs mer
  • 2019-02-15

Madelene B skrev om Jessica Bergsten en del av Fastighetsbyrån Kumla
    Jessica var väldigt professionell o hjälpte oss att sälja våran villa! Kan varmt rekommendera Jessica. Läs mer
    2019-02-15 Jessica B svarar Madelene B
    Tack så mycket för din reco Madelene!
  • Robert E

2019-02-14

Robert E skrev om Jessica Bergsten en del av Fastighetsbyrån Kumla
    Jessica fick äran att sälja min lägenhet på 3rum o kök på 72kvm. Att jag valde henne ångrar jag inte en sekund. Jag har haft kontakt med andra mäklare tidigare runtom i länet i andra affärer men just Jessica har varit den bästa.
    Hon är noggrann, trevlig, kunnig och hennes återkoppling är kanon! Kan varmt rekommendera henne! Hon sköter allt med bravur! Läs mer
    2019-02-15 Jessica B svarar Robert E
    Tusen tack Robert, det värmer gott att läsa detta. Stort tack för att du tog dig tid att recensera mitt arbete. Lycka till med nya boendet!
  • Andreas L

2019-02-12

Andreas L skrev om Erika Ekström en del av Fastighetsbyrån Kumla
    Jag har köpt ett hus och sålt en lägenhet.
    Erika visade mig allt jag behövde veta på ett sakligt och proffsigt sätt, även fast jag stundtals kanske varit något förvirrad när det hände många saker som jag inte hade en aning om.
    Jag hade nog inte några särskilda förväntningar på hur det skulle gå till, mer än att ”det ordnar sig nog”. Erika såg till att det ordnade sig.
    Stort tack för all hjälp! 😃 Läs mer
  • 2019-02-12

Peder C skrev om Erika Ekström en del av Fastighetsbyrån Kumla
    Jag sålde ett hus i Kumla och Erika som var min mäklare gjorde ett mycket bra jobb. Hon var intresserad, informerade fortlöpande och hon kan Kumla! Läs mer
  • 2019-02-12

Monica T skrev om Erika Ekström en del av Fastighetsbyrån Kumla
    Bra bemötande, alltid trevlig och tagit sig tid att förklara saker på ett sakligt sätt Läs mer
  • David S

2019-02-12

David S skrev om Gustaf Sundkvist en del av Fastighetsbyrån Kumla
    Köpt bostad. Gustaf är engagerad och trevlig mäklare både före och efter köp. Tar reda på på alla fråge tecken. Rekommenderas Läs mer
    2019-02-12 Gustaf S svarar David S
    Hej David!

Tack för den fina recon, roligt att höra att ni är nöjda både före och efter. Fortsatt lycka till med nya huset!

På återseende,

• Frida L

2019-02-06

Frida L skrev om Erika Ekström en del av Fastighetsbyrån Kumla
    Erika hjälpte mig vid försäljningen av min bostadsrätt och jag upplevde att hon var trevlig, lugn, stabil, tillmötesgående och lyhörd. Samt väldigt påläst och informativ. En trevlig och professionell mäklare. Läs mer
  • 2019-02-05

Peter S skrev om Erika Ekström en del av Fastighetsbyrån Kumla
    Jag är nöjd från början till slut! Läs mer
  • 2019-02-01

Mats Lagneholt skrev om Jessica Bergsten en del av Fastighetsbyrån Kumla
    Jessica har hjälpt oss att sälja mors hus, är mycket nöjd med det jobb hon gjort. Proffsig, tydlig, trevlig och kompetent. Hon återkopplade alltid... och snabbt. Kan rekommendera henne.

Toppen mäklare, välj Jessica :-) Läs mer
    2019-02-04 Jessica B svarar Mats Lagneholt
    Vad glad jag blir att se att ni var nöjda med mitt arbete. Tack så mycket Mats för din fina reco!
  • 2019-02-01

Peder C skrev om Fastighetsbyrån Kumla
    Kan Kumla!
    Engagerade och bra på att informera under försäljningsprocessen. Läs mer
  • 2019-01-31

Tove S skrev om Erika Ekström en del av Fastighetsbyrån Kumla
    Sålde bostadsrätt och köpte hus av samma mäklare. Super smidig försäljning med rätt kunder på en förhandsvisning som slutade i budgivning. Liknande med köpet av hus, vi fick gå på förhandsvisning och la ett bud innan riktiga visningen. Toppen bra support och återkoppling genom hela försäljningen och Köpet. Ger stort förtroende och är proffsig. Läs mer
  • 2019-01-30

Väldigt duktig och glad
    Hjälpsam Läs mer
  • 2019-01-07

Niklas N skrev om Gustaf Sundkvist en del av Fastighetsbyrån Kumla
    Bostadsrätt. Väldigt trevligt bemött av Gustaf. Hade inga förväntningar, men blir alltid glad när saker går smidigt, vilket de verkligen gick nu. Allt som allt så är jag väldigt nöjd och glad över att jag fick just Gustaf som mäklare. Trevlig människa! Läs mer
    2019-01-07 Gustaf S svarar Niklas N
    Hej Niklas!

Tack så mycket för de fina orden. Det värmer att ni känner er nöjda, det är det viktigaste för mig. Jag får även passa på att önska stort lycka till med den nya bostadsrätten!

Vi ses,

Med vänliga hälsningar,
  • 2019-01-02

Rasmus H skrev om Jessica Bergsten en del av Fastighetsbyrån Kumla
    Jag har köpt en bostad i kumla på myntgatan. Jag vet inte vad jag skulle förvänta mig då det var mitt första bostadsköp. Mäklaren som hade hand om affären var bra. Enkel att få tag på, kunde fixa svar på frågor. Läs mer
    2019-01-08 Representant för Fastighetsbyrån svarar Rasmus H
    Tack så mycket för att du tog dig tid att gå in och ge en recension. Jag hoppas att ni ska trivas i nya huset!
  • 2018-12-08

Anna F skrev om Gustaf Sundkvist en del av Fastighetsbyrån Kumla
    Har ingen tidigare erfatenhet av husköp eller mäklare så jag har inget att jämföra med men tycker att det har varit bra. Trevligt bemötande och svar på mina frågor under visningar. Var inget problem att komma i kontakt med honom vid behov. Som förstagångsköpare av hus var mycket okänt och förvirrat och jag fick hjälp att reda upp allt och tydliga beskrivningar av de olika stegen i processen. Jag är nu ägare till en mindre villa. Läs mer
    2018-12-09 Gustaf S svarar Anna F
    Hej Anna,

Tack för att du tog dig tiden att recensera mitt arbete. Det glädjer mig att du känner att du fått svar på dina frågor under processen.

Stort lycka till med det nya huset!

• Johanna B

2018-12-07

Johanna B skrev om Gustaf Sundkvist en del av Fastighetsbyrån Kumla
    Köpte min första lägenhet och kunde inte ha blivit bemött bättre. Fantastiskt service och stöd genom hela processen. Tack så hemskt mycket Gustaf! Läs mer
    2018-12-09 Gustaf S svarar Johanna B
    Hej Johanna!

Tack så mycket för att du tog dig tiden att recensera mitt arbete, roligt att höra att du är nöjd.

Lycka till med nya lägenheten!

• 2018-12-06

Christina J skrev om Gustaf Sundkvist en del av Fastighetsbyrån Kumla
    Sålt en villa . Blev bemöt med god respekt och Gustaf har ett bra bemötande , känns att han lyssnar och har god social kompens och ser kundens behov. Väldigt kompetent trots att han är ung . Kändes tryggt ! Läs mer
    2018-12-06 Gustaf S svarar Christina J
    Hej Christina,

Tack för de fina orden! Det glädjer mig att ni är riktigt nöjda.

Ha en fin jul så ses vi på tillträdet!

• 2018-12-05

Jonas M skrev om Joel Hämälä en del av Fastighetsbyrån Kumla
    Jättenöjd! Kunnig och supertrevlig! Han toppade mina förväntningar och låg alltid steget före. Som kund innebar det att jag kunde slappna av och bara åka med. Han är den första jag ringer vid nästa affär. 5+ Läs mer
    2019-02-11 Joel H svarar Jonas M
    Jonas - varmt tack för att du tog dig tid att recensera mitt arbete och vad kul att du är nöjd.
    Det har varit ett nöje att få vara dig behjälplig.
    Vänligen,
    Joel
  • 2018-12-05

William M skrev om Gustaf Sundkvist en del av Fastighetsbyrån Kumla
    Gustav hjälpte mig att sälja min bostadsrätt och även att köpa en ny.
    Jag blev bemött på ett proffsigt sätt och är väldigt nöjd. Läs mer
    2018-12-05 Gustaf S svarar William M
    Hej William,

Tack för recensionen! Det glädjer mig att du är nöjd med mitt arbete. Vi ses på fredag för tillträdet.

Ha det gott!

• 2018-12-03

Peter T skrev om Jessica Bergsten en del av Fastighetsbyrån Kumla
    Köpt en bostadsrätt. Vi upplevde ett positivt och trevligt bemötande av en kunnig och tillmötesgående mäklare.
    Är allt annat en nöjd. Läs mer
    2018-12-05 Jessica B svarar Peter T
    Tack Peter för att du tog dig tid att gå in och recensera mitt arbete. Stort lycka till med nya lägenheten!
  • 2018-11-30

Anita B skrev om Jessica Bergsten en del av Fastighetsbyrån Kumla
    Jessica har varit mycket lyhörd och verkligen tillmötesgått oss och våra önskemål. Hon är effektiv, rak och ärlig och snabb med att återkoppla. Vi har känt oss trygga och välinformerade under hela försäljningsprocessen. Läs mer
    2018-11-30 Jessica B svarar Anita B
    Vad glad jag blir att ni är nöjda med mitt arbete. Tusen tack för din reco Antia! Jag ser framemot att se utvecklingen av er nya bostad, stort lycka till med allt!
  • 2018-11-29

Mats K skrev om Erika Ekström en del av Fastighetsbyrån Kumla
    Hej har sålt en villa. Jag tycker Erika har gjort ett väldigt bra jobb. Hon har lagt ner mycket tid och varit seriös i sitt bemötande med mej och köpare. Hon har informerat mej och hjälpt mej mycket.
    Mvh Mats Läs mer
  • Inger B

2018-11-21

Inger B skrev om Jessica Bergsten en del av Fastighetsbyrån Kumla
    Vi har sålt vårt hus en avstyckad lantgård I Rala kumla. Vi har blivit jätte fint bemötta av Jessica hon har varit grundlig, tydlig och omtänksam. Hon har lagt ner mycket tid på att allt ska bli så bra som möjligt. Hon har varit lätt att få kontakt med på telefon. Hon är proffsig,skicklig. Jag rekommenderar Jessica Bergsten på det varmaste. Läs mer
    2018-11-22 Jessica B svarar Inger B
    Tusen tack för de fina orden Inger och återigen tack för förtroendet att förmedla ert vackra hus!
  • 2018-11-21

Munir H skrev om Jessica Bergsten en del av Fastighetsbyrån Kumla
    Köpt hus.
    Jättetrevlig mäklare och hjälpsam.
    Mäklaren sköt sitt jobb på bästa sätt hon Är bästa mäklare jag har träffat jag har träffat cirka åtta mäklare men Jessica var den bästa med allt. Läs mer
    2018-11-22 Jessica B svarar Munir H
    Tack så jättemycket för din fina reco Munir! Jag önskar dig stort lycka till med nya huset.
  • 2018-11-19

Elin F skrev om Jessica Bergsten en del av Fastighetsbyrån Kumla
    Jessica har hjälpt oss att sälja vårt hus och vi är mycket nöjda med det jobb hon gjort. Hon är proffsig, tydlig, trevlig och kompetent. Kan verkligen rekommendera henne och hon återkopplade alltid fort.
    Toppen mäklare!! Läs mer
    2018-11-19 Jessica B svarar Elin F
    Vad glad jag blir att ni är nöjda med mitt arbete. Tusen tack för din reco Elin!
  • 2018-11-18

Kevin S skrev om Erika Ekström en del av Fastighetsbyrån Kumla
    En väldigt bra och seriös mäklare som var lätt att prata med om allt man hade frågor och funderingar om. Hon gav mycket bra tips och råd som man ska tänka på vid försäljning av vårat hus.

Förmedling mellan potentiella köpare och oss som säljare gick igenom Erika och det var aldrig några missförstånd.

Vi som säljare är mycket nöjda med våran mäklare. Läs mer
    2018-11-29 Erika E svarar Kevin S
    Hej Kevin.
    Vad roligt att ni är nöjda med mitt arbete, det är oerhört glädjande.
    Fortsatt lycka till med ert nya boende!

• 2018-11-18

Elias K skrev om Erika Ekström en del av Fastighetsbyrån Kumla
    Jag har sålt en trea i centrala Kumla, mäklaren gav ett bra bemötande.
    Mina förväntningar var att mäklaren skulle förklara hela processen samt ha en bra dialog, mäklaren levde upp till dom förväntningar riktig bra. Mina upplevelser av hela affären var mycket bra jag tyckte det var hög kvalitet från början till slutet. Läs mer
    2018-11-29 Erika E svarar Elias K
    Hej Elias.
    Tusen tack för ditt fina omdöme, vad roligt att du är nöjd med mitt och Fastighetsbyråns arbete. Vi ses vid tillträdet.

• 2018-11-15

Marcus L skrev om Jessica Bergsten en del av Fastighetsbyrån Kumla
    Köpte ett hus i Kumla. Bemötandet av Jessica har varit förstklassigt, mycket trevligt och tillmötesgående. Mycket serviceinriktad.
    Kan bara rekommendera henne. Läs mer
    2018-11-15 Jessica B svarar Marcus L
    Tusen tack Marcus, vad glad jag blir att du är så nöjd. Stort lycka till med nya huset!
  • 2018-11-12

Camilla L skrev om Erika Ekström en del av Fastighetsbyrån Kumla
    Erika har som mäklare svarat snabbt och fixat bra lösningar utifrån vår situation - vi är båda mycket nöjda med Erikas insatts och rekommenderar henne varmt.
    Anders och Camilla Läs mer
    2018-11-29 Erika E svarar Camilla L
    Hej Camilla.
    Tack för ett fint omdöme. Det värmer att ni är riktigt nöjda med mitt arbete!

• 2018-11-09

Paul L skrev om Erika Ekström en del av Fastighetsbyrån Kumla
    Possitivt och kunnigt bemötande
    Snabb och lyhört agerande utifrån våra önskemål
    Lycka till Läs mer
    2018-11-29 Erika E svarar Paul L
    Hej Paul.
    Tack för ditt omdöme. Vad roligt att höra att du uppskattade mitt arbete med försäljningen.

• 2018-11-05

Ann-Charlotte E skrev om Erika Ekström en del av Fastighetsbyrån Kumla
    Erika var tålmodig, tydlig och hjälpsam. Hon skötte min husförsäljning mycket bra. Höll mig informerad. Jag är nöjd. Har dock inte skrivit köpebrevet än så allt är ju inte helt färdigt ännu. Läs mer
  • 2018-10-30

Anton K skrev om Erika Ekström en del av Fastighetsbyrån Kumla
    Väldigt duktig mäklare. Seriös, svarar i telefonen, via sms och mail oavsett tid på dygnet kändes det som. Kunnig!

Kommer anlita henne personligen i framtiden om det behövs. Läs mer
  • 2018-10-28

Christoffer K skrev om Gustaf Sundkvist en del av Fastighetsbyrån Kumla
    Hörde av mig till fastighetsbyrån när jag skulle sälja min lägenhet i Askersund. Gustav kontaktade mig och bokade in ett möte för värdering m.m.

Det gick bra och Gustav skötte sig riktigt professionellt och uppriktigt! Kan varmt rekommendera honom! Läs mer
    2018-10-29 Gustaf S svarar Christoffer K
    Hej Christoffer,

Vad roligt att höra att du tycker att du har blivit bemött på ett professionellt och uppriktigt sätt. Det glädjer mig att du är nöjd.

Stort lycka till med den nya bostaden norrut.

• 2018-10-28

Lukas K skrev om Gustaf Sundkvist en del av Fastighetsbyrån Kumla
    Har köpt en bostadsrätt och tycker att man inte kan bli bemött på ett bättre sätt, klockren på att förklara och lämnar inte ute något, var nervös inför köpet innan jag hade vunnit budgivningen men sen när Gustaf gick igenom steg för steg vart de glasklart, helt enkelt en klockren mäklare! Läs mer
    2018-10-29 Gustaf S svarar Lukas K
    Hej Lukas,

Tack för dina fina ord! Det värmer att du är riktigt nöjd med mitt arbete. Jag önskar stort lycka till med dina första lägenhet och köksrenoveringen.

Ha det fint!

• 2018-10-24

Jan Ingemar J skrev om Fastighetsbyrån Kumla
    Utomordentlig service. Snabba svar och ständigt tillgängliga. Läs mer
  • 2018-10-12

Lillemor G skrev om Jessica Bergsten en del av Fastighetsbyrån Kumla
    Jessica har varit ett stöd när jag sålde min lägenhet så
    jag kan verkligen rekommendera henne för ett bra jobb.

Hälsningar Lillemor Läs mer
    2018-10-15 Jessica B svarar Lillemor G
    Tack så mycket för att du tog dig tid att gå och ge ditt omdöme Lillemor. Jag hoppas att du kommer att trivas i din nya bostad. Lycka till!
  • 2018-10-06

Tomas S skrev om Jessica Bergsten en del av Fastighetsbyrån Kumla
    Jessica Bergsten har sålt ett hus åt mig,
    och ger henne högsta betyg på hela försäljningen,
    Ordnade massa visningar så alla spekulanter fick se fastigheten både en och två ggr.
    följde även upp alla som var på visningen på ett mycket bra sätt.
    mycket nöjd.
    mvh Tomas Stjernström Läs mer
    2018-10-07 Jessica B svarar Tomas S
    Tack så mycket Tomas för din fina reco och för förtroendet att förmedla huset!
  • 2018-10-05

Patrik M skrev om Gustaf Sundkvist en del av Fastighetsbyrån Kumla
    Sålt ett hus mäklaren va helt grym riktigt professionell kommer verkligen rekommendera han Läs mer
    2018-10-08 Gustaf S svarar Patrik M
    Tack så mycket för de fina orden Patrik! Roligt att höra att ni uppskattade mitt arbete med er försäljning.

Vi ses på tillträdet!

• 2018-10-01

Johanna H skrev om Gustaf Sundkvist en del av Fastighetsbyrån Kumla
    Köpte vårt första hus av Gustaf. Vi är supernöjda med allt angående köpet. Gustaf är toppen! Läs mer
    2018-10-01 Gustaf S svarar Johanna H
    Hej Johanna,

Vad roligt att höra att ni är riktigt nöjda med mitt arbete. Jag ser framemot att träffa er på tillträdet i December. Tills dess önskar jag en trevlig höst!

• Mats Torbjörn K

2018-09-20

Mats Torbjörn K skrev om Joel Hämälä en del av Fastighetsbyrån Kumla
    -Sålt villa
    -På ett trevligt sätt, mån att vi ska vara nöjda.
    -Priset motsvarade våra förväntningar,
    - vi har haft ett bra samarbete Läs mer
    2018-10-29 Joel H svarar Mats Torbjörn K
    Hej Torbjörn!

Stort tack för att ni tog er tid att recensera vårt samarbete i samband med försäljningen av ert hus - uppskattas.
    Vi ses i samband med tillträdet!
    Vänligen,
    Joel
  • 2018-09-18

Elisabeth W skrev om Erika Ekström en del av Fastighetsbyrån Kumla
    Äldre hus på landet.
    Bra information före och vid visning.
    Hade svar på våra frågor.
    Snabbt och bra avslut.
    Bra kontaktmöte med säljarna.
    Lätt att komma i kontakt med både mäklare och mäklarkontoret. Läs mer
  • Bert-ola P

2018-09-17

Bert-ola P skrev om Jessica Bergsten en del av Fastighetsbyrån Kumla
    Trevligt bemötande och hjälpsam, allt fungerade korrekt och enligt förväntningar. Läs mer
    2018-09-17 Jessica B svarar Bert-ola P
    Tack så mycket för din reco Bert-Ola. Jag önskar dig stort lycka till med nya huset!
  • 2018-09-16

Ann-kristin L skrev om Erika Ekström en del av Fastighetsbyrån Kumla
    2018-09-17 Erika E svarar Ann-kristin L
    Tack Anki för att du tog dig tid att recensera mitt arbete. Jag hoppas ni ska trivas bra i ert nya hus.
    Med vänlig hälsning Erika
  • 2018-09-15

Ove D skrev om Erika Ekström en del av Fastighetsbyrån Kumla
    Villa i Kumla.
    Mycket trevlig och bästa tänkbara service! Läs mer
    2018-09-17 Erika E svarar Ove D
    Hej Ove.
    Vad kul att ni är nöjda. Stort tack för att du tog dig tid att recensera mitt och Fastighetsbyrån arbete.
    / Erika
  • 2018-09-14

Mikael K skrev om Erika Ekström en del av Fastighetsbyrån Kumla
    Orroligt bra bemötande hela vägen både vid försäljningen at vår lägenhet och till köpet av vårt nya hus! Jätte trevlig och har bra koll på sitt arbete! Toppklass Läs mer
    2018-09-17 Erika E svarar Mikael K
    Hej. Tack för ditt fina omdöme. Stort lycka till i huset!
    Med vänlig hälsning Erika Ekström
  • Bertil S

2018-09-14

Bertil S skrev om Erika Ekström en del av Fastighetsbyrån Kumla
    Jag tog kontakt med Erika efter att jag fått ett meddeande om vad hon sålt i vårt område.
    Nu har vårt objekt, en sommarstuga med strandläge utskickats i området.
    Från första stund till avslut har hon skött ärendet proffsigt, alltid med ett glatt bemötande.
    Trots c:a 3000 besök på hemsidor blev närmaste granne en lycklig köpare. 4% är bra använda pengar t.o.m. deklaration. Läs mer
    2018-09-17 Erika E svarar Bertil S
    Hej Bertil. Tack så mycket för de fina orden. Ibland är världen bra liten, och det glädjer mig att du är nöjd med mitt arbete!
    Vi ses på tillträdesdagen. Varma hälsningar Erika Ekström
  • 2018-09-13

Sergej I skrev om Jessica Bergsten en del av Fastighetsbyrån Kumla
    Jag har köpt hus.
    Väldigt duktig mäklare. Läs mer
    2018-09-14 Jessica B svarar Sergej I
    Tack för din reco Sergej! Vi ses snart igen då det är dags att ta över nycklarna till nya huset. Stort lycka till!

Köpmangatan 11, 692 30 Kumla