Alla kategorier Mäklare Örebro Kumla Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Kumla

Fastighetsbyrån Kumla

Köpmangatan 11, 692 30 Kumla — Visa karta

Välkommen till Kumla, en växande kommun i Örebro län!

Vi på Fastighetsbyrån i Kumla tycker om det vi gör, är engagerade i varje affär och är lyhörda för dina önskemål. Kumla är en stad som passar barnfamiljer och det finns många skolor och förskolor. Dessutom finns många parker och naturområden för motion, rekreation och fritidsaktiviteter.

Vår kunskap, erfarenhet och stora kontaktnät gör att du kan känna dig trygg och säker med oss som mäklare. Att vi dessutom har ett nära samarbete med Swedbank gör det enkelt och smidigt för dig när det kommer till ekonomiska frågor.

Har du frågor eller funderingar om bostad och boende i Kumla? Kontakta oss på Fastighetsbyrån!

Läs vad 252 kunder tycker om Fastighetsbyrån Kumla

• Jessica Maria Elisabeth H

2019-05-22

Jessica Maria Elisabeth H skrev om Jessica Bergsten en del av Fastighetsbyrån Kumla
    Vi sålde vår villa i Kumla.
    Jag fick genast förtroende för Jessica.
    Jag tycker att man blev bemött professionellt och med respekt.
    Vi ville få till en snabb och smidig försäljning och det tycker jag att Jessica gjorde allt för att fixa.
    Jag är så glad att vi valde henne. Läs mer
    2019-05-23 Jessica B svarar Jessica Maria Elisabeth H
    Tack så jättemycket för din fina reco Jessica!
  • ULRIKA S

2019-05-21

ULRIKA S skrev om Gustaf Sundkvist en del av Fastighetsbyrån Kumla
    Lugn och trevlig, svarar alltid snabbt om man har någon fråga.
    Lyssnar in kundens önskemål.
    Kommer verkligen rekommendera, till vänner och bekanta som ska sälja hus.
    Ulrika Sveno Läs mer
    2019-05-22 Gustaf S svarar ULRIKA S
    Hej Ulrika!

Tack så mycket för den fina recon. Det glädjer mig att ni känner er så nöjda att ni kan rekommendera mig vidare.

Vi ses på tillträdet,

Fastighetsbyrån
  • Kajsa L

2019-05-21

Kajsa L skrev om Jessica Bergsten en del av Fastighetsbyrån Kumla
    Jag och min sambo köpte vårat första hus via mäklaren Jessica Bergsten.
    Riktigt bra kundservice, snabba svar och grymt bemötande!
    Vi är så nöjda och kunde inte ha önskat oss en bättre mäklare :)

/ Kajsa och Jens Läs mer
    2019-05-22 Jessica B svarar Kajsa L
    Tusen tack Kajsa, vad glad jag blir att läsa att ni är så nöjda. Stort lycka till med huset!
  • 2019-05-20

Jimmy Mattias H skrev om Jessica Bergsten en del av Fastighetsbyrån Kumla
    Vi sålde vårt villa och valde att ge uppdraget till Fastighetsbyrån och Jessica Bergsten.

Kände direkt ett förtroende för henne och blev inte besviken. Upplever Jessica som kunnig, förtroendeingivande och lugn. Har ingen direkt erfarenhet av husförsäljning och känner verkligen att vi fått all hjälp vi behövt.

Kan verkligen rekommendera Jessica och Fastighetsbyrån. Läs mer
    2019-05-22 Jessica B svarar Jimmy Mattias H
    Tack för förtroendet att ta hand om försäljningen av er villa. Det betyder mycket för mig att ni är nöjda med mitt arbete!
  • 2019-05-16

Emma A skrev om Gustaf Sundkvist en del av Fastighetsbyrån Kumla
    Vi sålde vårat hus, hade inga direkta förväntningar men tycker att det hela har fungerar väldigt bra! Läs mer
    2019-05-16 Gustaf S svarar Emma A
    Hej Emma,

Tack för din Reco! Roligt att höra att ni tycker det har fungerat väldigt bra. Vi ses på tillträdet!

• 2019-05-12

Aina L skrev om Erika Ekström en del av Fastighetsbyrån Kumla
    En trevlig engagerad person som man verkligen känner att hon vill sälja så att alla parter blir nöjda. Läs mer
  • 2019-05-12

Björn A skrev om Erika Ekström en del av Fastighetsbyrån Kumla
    Mycket bra genomfört, när Erika sålde mitt hus, allt jätte bra Läs mer
  • 2019-04-30

Perarne F skrev om Erika Ekström en del av Fastighetsbyrån Kumla
    Har köpt en lägenhet.
    Fått ett bra bemötande.
    God ordning på alla handlingar. Läs mer
  • 2019-04-28

Petra L skrev om Jessica Bergsten en del av Fastighetsbyrån Kumla
    Sålt en villa. Engagerad & positiv. Läs mer
    2019-04-29 Jessica B svarar Petra L
    Tack för din reco Petra. Stort lycka till med nya huset!
  • 2019-04-26

Thomas C skrev om Erika Ekström en del av Fastighetsbyrån Kumla
    stavsö 1:2 Köp
    Mycket trevlig kunnig i ärendet.
    Öppet
    Hon kan sitt jobb.
    Allt gick så lätt o smidigt no problems. Läs mer
  • 2019-04-23

Monica B skrev om Jessica Bergsten en del av Fastighetsbyrån Kumla
    Trevligt bemötande och alltid bra kommunikation oavsett dag och tid. Vi har fått god upplysning om de intresserade köparna och deras situation och köpläge. Jessica har varit engagerad och driven i jobbet med att sälja vårat hus.

Helt klart toppenbetyg!!! Läs mer
    2019-04-23 Jessica B svarar Monica B
    Tusen tack Monica, det värmer gott att läsa detta!
  • 2019-04-20

Margareta B skrev om Jessica Bergsten en del av Fastighetsbyrån Kumla
    Bra bemötande och en utmärkt genomförd affär. Vi är jättenöjda. Mvh Margareta & Bertil Bergman Läs mer
    2019-04-23 Jessica B svarar Margareta B
    Vad kul att ni är nöjda! Tack för er reco Margareta och Bertil.
  • 2019-04-18

Anna B skrev om Erika Ekström en del av Fastighetsbyrån Kumla
    Sålde min bostadsrättslägenhet. Erika är en toppenbra mäklare som jag verkligen rekommenderar! Hon fick mig att känna mig trygg hela tiden att lägenheten skulle bli såld till den summa jag ville ha trots en lite avvaktande marknad. Hon höll mig uppdaterad och var alltid på gott humör! Läs mer
  • 2019-04-11

Karl-Erik E skrev om Jessica Bergsten en del av Fastighetsbyrån Kumla
    Jag har sålt min mammas hus. Jag blev proffsigt och trevligt bemött av Jessica. Hon levde upp till mina förväntningar och mer därtill. Mycket hjälpsam och trevlig. Läs mer
    2019-04-11 Jessica B svarar Karl-Erik E
    Tack så jättemycket Karl-Erik, vad roligt att se att du är nöjd!
  • 2019-04-11

Olga L skrev om Jessica Bergsten en del av Fastighetsbyrån Kumla
    Jag har köpt en villa och Jessica som mäklaren hjälpade mycket mig. Läs mer
    2019-04-11 Jessica B svarar Olga L
    Tack så mycket för att du tog dig till att skriva en reco Olga. Lycka till med ditt nya boende!
  • 2019-04-10

Pernilla S skrev om Jessica Bergsten en del av Fastighetsbyrån Kumla
    Professionellt, kunnig och vänligt bemötande. Snabba svar, bra uppdatering. Har bara positivt att säga. Sålde mitt hus och ville ha en snabb affär, vilket jag fick.
    Rekommenderar varmt Jessica som mäklare. Läs mer
    2019-04-10 Jessica B svarar Pernilla S
    Tack så mycket Pernilla. Det värmer gott att läsa detta!
  • 2019-04-02

Kenneth B skrev om Jessica Bergsten en del av Fastighetsbyrån Kumla
    Jessica har sålt mitt hus på rekordtid och till, ett för mig, bra pris. Hon har sedan första dagen ingett ett mycket bra förtroende. Mycket noggrann, seriös, hjälpsam och trevlig.
    Jag kan ge henne dom bästa rekommendationer. Läs mer
    2019-04-04 Jessica B svarar Kenneth B
    Tusen tack Kenneth, jag blir mycket glad över se att du är nöjd med mitt arbete. Stort tack för förtroendet att få sälja ditt fina hus!
  • Mina-Lina J

2019-04-01

Mina-Lina J skrev om Jessica Bergsten en del av Fastighetsbyrån Kumla
    Hej jag tycker du bra helt ok tack 🌺 Läs mer
    2019-04-04 Jessica B svarar Mina-Lina J
    Tack för du tog dig tid att ge ditt omdöme!
  • 2019-03-25

Abdelsalam M skrev om Erika Ekström en del av Fastighetsbyrån Kumla
    Hej!

Vi köpte ett hus i Kumla och Erika var mäklaren så vi har mött henne på visning, vi är jättenöjda att hantera med henne hon svarade på all våra frågor. Hon är en praktisk mäklaren, tycker vi .

Mvh Abdelsalam Adam Läs mer
  • 2019-03-24

Lars-Inge Reino L skrev om Jessica Bergsten en del av Fastighetsbyrån Kumla
    Tomtfastighet som det visserligen tog tid att sälja men för övrigt blev en lyckad historia. Höll mig väl informerad, kom med goda råd och inte minst -såg till att det blev bra betalt för den. Läs mer
    2019-04-01 Jessica B svarar Lars-Inge Reino L
    Tack så mycket för din reco Lars-Inge. Det är viktigt för mig att du är nöjd!
  • 2019-02-22

Susanne Ö skrev om Jessica Bergsten en del av Fastighetsbyrån Kumla
    Jag har köpt en bostadsrätt och Jessica var mäklaren! Jag är jättenöjd med denna affär och Jessica var superbra🥰 Läs mer
    2019-02-22 Jessica B svarar Susanne Ö
    Vad kul att se att du är nöjd, tack så mycket Susanne! Lycka till med renoveringarna, det kommer bli toppen!
  • 2019-02-19

Mats S skrev om Joel Hämälä en del av Fastighetsbyrån Kumla
    Det blev ok för båda parter då vi sålde vårat hus.
    Joel gjorde det som förväntades men vi uppskattade att han var ärlig, saklig och kunnig. Läs mer
  • Ellinor B

2019-02-19

Ellinor B skrev om Gustaf Sundkvist en del av Fastighetsbyrån Kumla
    Gustav har på ett tryggt och proffsigt sätt hjälpt oss vid köpet av vårt första hus. Han har funnits tillgänglig på telefon dygnet runt och vi har upplevt honom som mycket engagerad i vår process! Vi kommer verkligen att rekommendera honom som mäklare till vänner och bekanta. Läs mer
    2019-02-19 Gustaf S svarar Ellinor B
    Hej Ellinor,

Tack för det fina betyget! Vad roligt att höra att ni känner er så pass nöjda att ni kan rekommendera mig vidare. Lycka till med ert nya hus.

• 2019-02-16

Lilian J skrev om Gustaf Sundkvist en del av Fastighetsbyrån Kumla
    Jag har sålt en bostadsrätt. Gustaf Sundkvist är en mycket tillmötesgående,lyhörd person som är lätt att få kontakt med som jag hade förväntat mig.Rekommenderar honom gärna. Vänliga hälsningar Lilian Johansson Läs mer
    2019-02-18 Gustaf S svarar Lilian J
    Hej Lilian,

Tack så mycket för de fina orden. Det glädjer mig att ni känner att er förväntansbild blev uppfylld.

Ha det gott och hälsa Conny!

Fastighetsbyrån

Michael E skrev om Erika Ekström en del av Fastighetsbyrån Kumla
    Vi har använt Erika Ekström som mäklare både vid köp och försäljning . Bättre mäklare får man leta efter. Hon lyssnar på önskemål, målinriktad m.m . Hon har alltid ett leende på läpparna och gör allt i sin makt för att få ihop ett bra köp/sälj av huset. Kan absolut rekommendera henne till andra. Läs mer

Hans L skrev om Erika Ekström en del av Fastighetsbyrån Kumla
    Sålt villafastighet.

Mycket kompetent person som var lätt att kommunicera med. Dessutom mycket trevlig.

Vi var väl uppdaterade under hela processen Läs mer

Madelene B skrev om Jessica Bergsten en del av Fastighetsbyrån Kumla
    Jessica var väldigt professionell o hjälpte oss att sälja våran villa! Kan varmt rekommendera Jessica. Läs mer
    2019-02-15 Jessica B svarar Madelene B
    Tack så mycket för din reco Madelene!
  • Robert E

2019-02-14

Robert E skrev om Jessica Bergsten en del av Fastighetsbyrån Kumla
    Jessica fick äran att sälja min lägenhet på 3rum o kök på 72kvm. Att jag valde henne ångrar jag inte en sekund. Jag har haft kontakt med andra mäklare tidigare runtom i länet i andra affärer men just Jessica har varit den bästa.
    Hon är noggrann, trevlig, kunnig och hennes återkoppling är kanon! Kan varmt rekommendera henne! Hon sköter allt med bravur! Läs mer
    2019-02-15 Jessica B svarar Robert E
    Tusen tack Robert, det värmer gott att läsa detta. Stort tack för att du tog dig tid att recensera mitt arbete. Lycka till med nya boendet!
  • Andreas L

2019-02-12

Andreas L skrev om Erika Ekström en del av Fastighetsbyrån Kumla
    Jag har köpt ett hus och sålt en lägenhet.
    Erika visade mig allt jag behövde veta på ett sakligt och proffsigt sätt, även fast jag stundtals kanske varit något förvirrad när det hände många saker som jag inte hade en aning om.
    Jag hade nog inte några särskilda förväntningar på hur det skulle gå till, mer än att ”det ordnar sig nog”. Erika såg till att det ordnade sig.
    Stort tack för all hjälp! 😃 Läs mer
  • 2019-02-12

Peder C skrev om Erika Ekström en del av Fastighetsbyrån Kumla
    Jag sålde ett hus i Kumla och Erika som var min mäklare gjorde ett mycket bra jobb. Hon var intresserad, informerade fortlöpande och hon kan Kumla! Läs mer
  • 2019-02-12

Monica T skrev om Erika Ekström en del av Fastighetsbyrån Kumla
    Bra bemötande, alltid trevlig och tagit sig tid att förklara saker på ett sakligt sätt Läs mer
  • David S

2019-02-12

David S skrev om Gustaf Sundkvist en del av Fastighetsbyrån Kumla
    Köpt bostad. Gustaf är engagerad och trevlig mäklare både före och efter köp. Tar reda på på alla fråge tecken. Rekommenderas Läs mer
    2019-02-12 Gustaf S svarar David S
    Hej David!

Tack för den fina recon, roligt att höra att ni är nöjda både före och efter. Fortsatt lycka till med nya huset!

På återseende,

• Frida L

2019-02-06

Frida L skrev om Erika Ekström en del av Fastighetsbyrån Kumla
    Erika hjälpte mig vid försäljningen av min bostadsrätt och jag upplevde att hon var trevlig, lugn, stabil, tillmötesgående och lyhörd. Samt väldigt påläst och informativ. En trevlig och professionell mäklare. Läs mer
  • 2019-02-05

Peter S skrev om Erika Ekström en del av Fastighetsbyrån Kumla
    Jag är nöjd från början till slut! Läs mer
  • 2019-02-01

Mats Lagneholt skrev om Jessica Bergsten en del av Fastighetsbyrån Kumla
    Jessica har hjälpt oss att sälja mors hus, är mycket nöjd med det jobb hon gjort. Proffsig, tydlig, trevlig och kompetent. Hon återkopplade alltid... och snabbt. Kan rekommendera henne.

Toppen mäklare, välj Jessica :-) Läs mer
    2019-02-04 Jessica B svarar Mats Lagneholt
    Vad glad jag blir att se att ni var nöjda med mitt arbete. Tack så mycket Mats för din fina reco!
  • 2019-02-01

Peder C skrev om Fastighetsbyrån Kumla
    Kan Kumla!
    Engagerade och bra på att informera under försäljningsprocessen. Läs mer
  • 2019-01-31

Tove S skrev om Erika Ekström en del av Fastighetsbyrån Kumla
    Sålde bostadsrätt och köpte hus av samma mäklare. Super smidig försäljning med rätt kunder på en förhandsvisning som slutade i budgivning. Liknande med köpet av hus, vi fick gå på förhandsvisning och la ett bud innan riktiga visningen. Toppen bra support och återkoppling genom hela försäljningen och Köpet. Ger stort förtroende och är proffsig. Läs mer
  • 2019-01-30

Väldigt duktig och glad
    Hjälpsam Läs mer
  • 2019-01-07

Niklas N skrev om Gustaf Sundkvist en del av Fastighetsbyrån Kumla
    Bostadsrätt. Väldigt trevligt bemött av Gustaf. Hade inga förväntningar, men blir alltid glad när saker går smidigt, vilket de verkligen gick nu. Allt som allt så är jag väldigt nöjd och glad över att jag fick just Gustaf som mäklare. Trevlig människa! Läs mer
    2019-01-07 Gustaf S svarar Niklas N
    Hej Niklas!

Tack så mycket för de fina orden. Det värmer att ni känner er nöjda, det är det viktigaste för mig. Jag får även passa på att önska stort lycka till med den nya bostadsrätten!

Vi ses,

Med vänliga hälsningar,
  • 2019-01-02

Rasmus H skrev om Jessica Bergsten en del av Fastighetsbyrån Kumla
    Jag har köpt en bostad i kumla på myntgatan. Jag vet inte vad jag skulle förvänta mig då det var mitt första bostadsköp. Mäklaren som hade hand om affären var bra. Enkel att få tag på, kunde fixa svar på frågor. Läs mer
    2019-01-08 Representant för Fastighetsbyrån svarar Rasmus H
    Tack så mycket för att du tog dig tid att gå in och ge en recension. Jag hoppas att ni ska trivas i nya huset!
  • 2018-12-08

Anna F skrev om Gustaf Sundkvist en del av Fastighetsbyrån Kumla
    Har ingen tidigare erfatenhet av husköp eller mäklare så jag har inget att jämföra med men tycker att det har varit bra. Trevligt bemötande och svar på mina frågor under visningar. Var inget problem att komma i kontakt med honom vid behov. Som förstagångsköpare av hus var mycket okänt och förvirrat och jag fick hjälp att reda upp allt och tydliga beskrivningar av de olika stegen i processen. Jag är nu ägare till en mindre villa. Läs mer
    2018-12-09 Gustaf S svarar Anna F
    Hej Anna,

Tack för att du tog dig tiden att recensera mitt arbete. Det glädjer mig att du känner att du fått svar på dina frågor under processen.

Stort lycka till med det nya huset!

• Johanna B

2018-12-07

Johanna B skrev om Gustaf Sundkvist en del av Fastighetsbyrån Kumla
    Köpte min första lägenhet och kunde inte ha blivit bemött bättre. Fantastiskt service och stöd genom hela processen. Tack så hemskt mycket Gustaf! Läs mer
    2018-12-09 Gustaf S svarar Johanna B
    Hej Johanna!

Tack så mycket för att du tog dig tiden att recensera mitt arbete, roligt att höra att du är nöjd.

Lycka till med nya lägenheten!

• 2018-12-06

Christina J skrev om Gustaf Sundkvist en del av Fastighetsbyrån Kumla
    Sålt en villa . Blev bemöt med god respekt och Gustaf har ett bra bemötande , känns att han lyssnar och har god social kompens och ser kundens behov. Väldigt kompetent trots att han är ung . Kändes tryggt ! Läs mer
    2018-12-06 Gustaf S svarar Christina J
    Hej Christina,

Tack för de fina orden! Det glädjer mig att ni är riktigt nöjda.

Ha en fin jul så ses vi på tillträdet!

• 2018-12-05

Jonas M skrev om Joel Hämälä en del av Fastighetsbyrån Kumla
    Jättenöjd! Kunnig och supertrevlig! Han toppade mina förväntningar och låg alltid steget före. Som kund innebar det att jag kunde slappna av och bara åka med. Han är den första jag ringer vid nästa affär. 5+ Läs mer
    2019-02-11 Joel H svarar Jonas M
    Jonas - varmt tack för att du tog dig tid att recensera mitt arbete och vad kul att du är nöjd.
    Det har varit ett nöje att få vara dig behjälplig.
    Vänligen,
    Joel
  • 2018-12-05

William M skrev om Gustaf Sundkvist en del av Fastighetsbyrån Kumla
    Gustav hjälpte mig att sälja min bostadsrätt och även att köpa en ny.
    Jag blev bemött på ett proffsigt sätt och är väldigt nöjd. Läs mer
    2018-12-05 Gustaf S svarar William M
    Hej William,

Tack för recensionen! Det glädjer mig att du är nöjd med mitt arbete. Vi ses på fredag för tillträdet.

Ha det gott!

• 2018-12-03

Peter T skrev om Jessica Bergsten en del av Fastighetsbyrån Kumla
    Köpt en bostadsrätt. Vi upplevde ett positivt och trevligt bemötande av en kunnig och tillmötesgående mäklare.
    Är allt annat en nöjd. Läs mer
    2018-12-05 Jessica B svarar Peter T
    Tack Peter för att du tog dig tid att gå in och recensera mitt arbete. Stort lycka till med nya lägenheten!
  • 2018-11-30

Anita B skrev om Jessica Bergsten en del av Fastighetsbyrån Kumla
    Jessica har varit mycket lyhörd och verkligen tillmötesgått oss och våra önskemål. Hon är effektiv, rak och ärlig och snabb med att återkoppla. Vi har känt oss trygga och välinformerade under hela försäljningsprocessen. Läs mer
    2018-11-30 Jessica B svarar Anita B
    Vad glad jag blir att ni är nöjda med mitt arbete. Tusen tack för din reco Antia! Jag ser framemot att se utvecklingen av er nya bostad, stort lycka till med allt!
  • 2018-11-29

Mats K skrev om Erika Ekström en del av Fastighetsbyrån Kumla
    Hej har sålt en villa. Jag tycker Erika har gjort ett väldigt bra jobb. Hon har lagt ner mycket tid och varit seriös i sitt bemötande med mej och köpare. Hon har informerat mej och hjälpt mej mycket.
    Mvh Mats Läs mer
  • Inger B

2018-11-21

Inger B skrev om Jessica Bergsten en del av Fastighetsbyrån Kumla
    Vi har sålt vårt hus en avstyckad lantgård I Rala kumla. Vi har blivit jätte fint bemötta av Jessica hon har varit grundlig, tydlig och omtänksam. Hon har lagt ner mycket tid på att allt ska bli så bra som möjligt. Hon har varit lätt att få kontakt med på telefon. Hon är proffsig,skicklig. Jag rekommenderar Jessica Bergsten på det varmaste. Läs mer
    2018-11-22 Jessica B svarar Inger B
    Tusen tack för de fina orden Inger och återigen tack för förtroendet att förmedla ert vackra hus!

Köpmangatan 11, 692 30 Kumla