Alla kategorier Mäklare Örebro Kumla Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Kumla

Fastighetsbyrån Kumla

Köpmangatan 11, 692 30 Kumla — Visa karta

Välkommen till Kumla, en växande kommun i Örebro län!

Vi på Fastighetsbyrån i Kumla tycker om det vi gör, är engagerade i varje affär och är lyhörda för dina önskemål. Kumla är en stad som passar barnfamiljer och det finns många skolor och förskolor. Dessutom finns många parker och naturområden för motion, rekreation och fritidsaktiviteter.

Vår kunskap, erfarenhet och stora kontaktnät gör att du kan känna dig trygg och säker med oss som mäklare. Att vi dessutom har ett nära samarbete med Swedbank gör det enkelt och smidigt för dig när det kommer till ekonomiska frågor.

Har du frågor eller funderingar om bostad och boende i Kumla? Kontakta oss på Fastighetsbyrån!

Läs vad 102 kunder tycker om Fastighetsbyrån Kumla

• Bo A
    Bo A skrev om Erika Ekström en del av Fastighetsbyrån Kumla
    En mycket trevlig ung dam som gjorde sitt jobb så jag/vi är nöjda
  • Hanna N
    Hanna N skrev om Erika Ekström en del av Fastighetsbyrån Kumla
    Jättetrevligt och proffsigt bemötande!
  • Ann Katrine K
    Ann Katrine K skrev om Joel Hämälä en del av Fastighetsbyrån Kumla
    Joel har givit oss ett proffessionellt och korrekt bemötande och har på alla sätt uppnått de förväntningar som vi hade på en mäklare och lite till. Vi är i stort mycket nöjda.
  • Theodoros K
    Theodoros K skrev om Joel Hämälä en del av Fastighetsbyrån Kumla
    Professionell och engagerad mäklare. Både mäklare och organisation har på ett mycket bra, snabbt och smidigt sätt genomfört försäljningen av vårt hus.
  • Hans D
    Hans D skrev om Joel Hämälä en del av Fastighetsbyrån Kumla
    Joel hämälä är en mycket bra mäklare och person han gör ett mycket bra jobb tack Joel hans dalevi hammar
  • Filip T
    Filip T skrev om Erika Ekström en del av Fastighetsbyrån Kumla
    Oerhört hjälpsam och trevlig. Fick bra tillit direkt!
  • Arkan R
    Arkan R skrev om Joel Hämälä en del av Fastighetsbyrån Kumla
    har varit en affär med mäklaren! han riktigt trevlig o kunnig med mkt bra bemötande!
    2017-02-23 Joel H svarar Arkan R
    Hej Arkan!
    Det har varit ett nöje att jobba tillsammans med dig och försäljningen av ditt hus. Kul att du är nöjd med mitt arbete!
    Vi ses snart igen när det är dags för tillträde.
  • Anita F
    Anita F skrev om Joel Hämälä en del av Fastighetsbyrån Kumla
    Mycket god service, helt nöjd.
    2017-02-23 Joel H svarar Anita F
    Anita - välkommen till Kumla kommun och din "nya" lägenhet, hoppas du ska trivas bra.

Och stort tack för ditt fina omdöme och att du tog dig tid att recensera mitt arbete.
  • Rose-marie S
    Rose-marie S skrev om Erika Ekström en del av Fastighetsbyrån Kumla
    Jag är 100% nöjd! Erika uppfyllde alla mina krav på god tillgänglighet och var mycket tillmötesgående och ordnade allt jag kunde önska och lite till :)
    Högsta betyg utan förbehåll!
    2017-02-15 Erika E svarar Rose-marie S
    Tack Rosie! Det är fantastiskt kul att läsa ditt fina omdöme. Det ger mig extra energi i min strävan att ha genomgående nöjda kunder.
    Vänlig hälsning Erika Ekström
  • Jens A
    Jens A skrev om Joel Hämälä en del av Fastighetsbyrån Kumla
    Trevlig och kunnig mäklare! Förklara alla stegen i en försäjning på ett bra sätt. Fick ett stort förtroende för honom redan från början!
    2017-02-23 Joel H svarar Jens A
    Hej Jens!
    Stort tack för att du tog dig tid att recensera mitt arbete och att du är nöjd, det är alltid min målsättning.
  • Niklas B
    Niklas B skrev om Erika Ekström en del av Fastighetsbyrån Kumla
    Mycket bra bemötande, trevlig och saklig. Fastighetsbyråns upplägg med "på gång" passade oss utmärkt.
    2017-02-15 Erika E svarar Niklas B
    Väldigt kul att ni känner er nöjda! Tack för att du och Carolin tog er tid att recensera mitt arbete, det uppskattas!
    Varma hälsningar Erika Ekström
  • Gustav O
    Gustav O skrev om Joel Hämälä en del av Fastighetsbyrån Kumla
    Joel har haft ett proffsigt bemötande från första mötet mellan oss till avslutad fastighetsaffär,kan varmt rekommenderar han till andra kunder/Med vänlig hälsning, Gustaf Gm bygg AB
    2017-02-23 Joel H svarar Gustav O
    Hej Gustaf!
    Stort tack för att du tog dig tid att recensera mitt arbete. Vidare är det kul att du är villig att rekommendera mig vidare till andra kunder som planerar att sälja bostaden - det är alltid min målsättning.

Vi ses i samband med tillträdet!
  • Lena P
    Lena P skrev om Joel Hämälä en del av Fastighetsbyrån Kumla
    Jättebra..lugn och saklig..Lätt att förstå..
    2017-02-23 Joel H svarar Lena P
    Lena - stort tack för ditt fina omdöme, det viktigaste för mig är att du nöjd med mitt arbete.
  • Carolin B
    Carolin B skrev om Erika Ekström en del av Fastighetsbyrån Kumla
    Mycket kunnig och påläst, engagerad, proffsig och framför allt mycket trevlig.
    Bästa bemötande man kan tänka sig.
    2017-02-15 Erika E svarar Carolin B
    Hej Carolin!
    Stort tack för oerhört fina ord. Min ambition är alltid att ni ska vara nöjda med mitt arbete.
    Vänligen Erika Ekström
  • Pierre H
    Pierre H skrev om Erika Ekström en del av Fastighetsbyrån Kumla
    Jag tycker att det har varit professionellt bemötande av henne, har både sålt vårat och sålt ett till oss som hon rekommenderade . Det huset vi köpte passar oss jätte bra, hon lyssnade verkligen på vad vi hade för önskan på hus.
    2017-02-15 Erika E svarar Pierre H
    Stort tack för värmande ord. Det gläder mig innerligt att ni är nöjda med mitt arbete både genom försäljning och köp.
    Vi ses! Hälsning Erika
  • Alexander H
    Alexander H skrev om Joel Hämälä en del av Fastighetsbyrån Kumla
    Stort tack Joel för att du bidrog med god hjälp för att jag, sambon och hunden till slut hittade vårt drömhus! Det har varit många upp och nedgångar i husletandet för vår del så när vi hittade vårt drömhus och du hjälpte oss med en Väldigt snabb affär så känns det riktigt skönt!
    Professionell i bemötande, kontakt, återkoppling.
    Tack igen för hjälpen!
  • Katarina A
    Katarina A skrev om Erika Ekström en del av Fastighetsbyrån Kumla
    Jättenöjda inget att klaga på
    2017-02-15 Erika E svarar Katarina A
    Hej Katarina.
    Tack för ett gott samarbete och för att du tog dig tid att ge mitt arbete en reco!
    Hälsningar Erika
  • Tommy P
    Tommy P skrev om Erika Ekström en del av Fastighetsbyrån Kumla
    Bra bemötande i våra kontakter..lugn o trevlig..jag är mkt nöjd med hennes jobb som mäklare..tack Erika 👍
    2016-11-01 Erika E svarar Tommy P
    Tack för varma ord! För mig är det viktigt att ni som köpare är nöjda med mitt arbete. Lycka till i nya huset. Hälsa Anna.
  • Kaj F
    Kaj F skrev om Erika Ekström en del av Fastighetsbyrån Kumla
    Jag/vi som köpte hus för första gången kände oss riktig lugna å trygga med all hjälp å stöd vid husköpet. Från först visningen till inflyttning har varit kanon! Fantastiskt bemötande av alla frågor å funderingar. Du kan inte bara sälja hus du är otroligt trevlig å lättsam vilket vi tyckte var kanon! Tack Erika.
    2016-11-01 Erika E svarar Kaj F
    Hej Kaj! Tack för ditt fina betyg. Det känns oerhört viktigt att ni som köpare känner er lugna och trygga genom affären. Det har varit att nöje att hjälpa er genom detta. Hälsa Emma!
  • Linus D
    Linus D skrev om Erika Ekström en del av Fastighetsbyrån Kumla
    Helt klockren fastighetsmäklare. Som jag definitivt kommer att använda mig av fler gånger.
    2016-11-01 Erika E svarar Linus D
    Tack, va roligt att ni är nöjda. Det har varit givande att arbeta tillsammans med er!
  • Mikael J
    Mikael J skrev om Joel Hämälä en del av Fastighetsbyrån Kumla
    Fick ett bra bemötande i dom kontakter vi hade i samband med köp av fritidshus. Han var tillgänglig och ordnade visning som passade oss på ett snabbt och smidigt sätt.
    2016-11-14 Joel H svarar Mikael J
    Hej Mikael!
    Tack för din feedback, uppskattas.
    Hälsningar, Joel.
  • Ragnhild T
    Ragnhild T skrev om Joel Hämälä en del av Fastighetsbyrån Kumla
    Eftersom jag inte haft någon kontakt med mäklare tidigare är det svårt att göra någon jämförande bedömning. Jag känner mig väl bemött, även om vi haft olika uppfattning i en specifik fråga
    2016-11-14 Joel H svarar Ragnhild T
    Hej Ragnhild!
    Tack för att du tar dig att recensera mitt arbete, uppskattas.
    Visst har vi haft olika uppfattning i en fråga, är dock övertygad om att vi kan diskutera fram en lösning som du känner dig tillfreds med.
    Mitt mål är du ska vara oerhört nöjd med mitt arbete.
  • Jouni C
    Jouni C skrev om Joel Hämälä en del av Fastighetsbyrån Kumla
    En väldigt duktig, trevlig och professionell mäklare, är väldigt nöjd med honom, en mäklare som bryr sig om sina kunder och har en god dialog med kunderna. Vet vad han gör och kan sitt jobb.
    2016-11-14 Joel H svarar Jouni C
    Tack för de vänliga orden och din feedback, det värmer. Det har varit ett sant nöje att få vara er behjälplig i husförsäljningen.
    Vi ses när det är dags för tillträde.
    Hälsningar, Joel Hämälä
  • Anneli K
    Anneli K skrev om Joel Hämälä en del av Fastighetsbyrån Kumla
    En bra och omtänksam mäklare som man kan nå när som helst ställer upp när man har frågor om något som har med hus försäljningen.. En trevlig mäklare alltid med ett leende på läpparna. Lyssnar på hur man vill ha det.
    2016-11-14 Joel H svarar Anneli K
    Anneli - stort tack för att du tar dig tid att recensera mitt arbete. Det har varit oerhört kul att jobba tillsammans med dig och det gläder mig innerligt att du är nöjd med mitt arbete. Det är alltid min målsättning.
    Vi ses, om inte före, när det är dags för deklaration.
  • Susanne A
    Susanne A skrev om Joel Hämälä en del av Fastighetsbyrån Kumla
    I mitt möte med Joel upplevde jag en trygghet. joel kändes kunnig och framför allt inlyssnande. Jag kan rekommendera Joel vid en fastighets affär.
    2016-11-14 Joel H svarar Susanne A
    Hej Susanne!
    Vad kul att du är nöjd med mitt arbete och att du kan tänka dig att rekommendera mig vidare.
    Tack för feedbacken och trevliga kontakter.
  • Håkan P
    Håkan P skrev om Erika Ekström en del av Fastighetsbyrån Kumla
    Har inte kunnat ha en bättre mäklare .!Proffsig kunde sitt jobb!!!!trevlig å rar .Erika Ekström 👍👍👍
    2016-11-01 Erika E svarar Håkan P
    Tack för de varma orden, det är viktigt för mig att du är nöjd med mitt arbete! Varma hälsningar Erika
  • Ann-helen A
    Ann-helen A skrev om Erika Ekström en del av Fastighetsbyrån Kumla
    Bra bemötande i våra kontakter. Vi är nöjda som kunder
    2016-11-01 Erika E svarar Ann-helen A
    Tack! Det har varit ett nöje att jobba tillsammans med er.
  • Jonna S
    Jonna S skrev om Erika Ekström en del av Fastighetsbyrån Kumla
    Jättenöjda! Bra bemötande av våra önskemål och det blev en bra affär.
    2016-11-01 Erika E svarar Jonna S
    Tack för de vänliga orden, hoppas ni trivs bra i Karlskoga!
  • Lilyan C
    Lilyan C skrev om Joel Hämälä en del av Fastighetsbyrån Kumla
    Jag tycker vår mäklare var bra och profesionell, ville det bästa för oss som kunder och väldigt trevlig.
    2016-11-14 Joel H svarar Lilyan C
    Lilyan - varmt tack för din feedback, uppskattas!
    Lycka till med "nya" huset :)
  • Stefan S
    Stefan S skrev om Joel Hämälä en del av Fastighetsbyrån Kumla
    Mycket trevligt bemötande. Joel är på många områden mycket kunnig och kommer med bra förslag och rekommendationer. Vet inte hur länge han har arbetat som mäklare men han kan sitt jobb!
    2016-11-14 Joel H svarar Stefan S
    Tack Stefan för ditt fina omdöme, det gläder mig att höra. Vill även passa på att tacka er för trevlig bemötande. Det har varit ett nöje att jobba tillsammans med er.
    Vi ses!
  • Leif K
    Leif K skrev om Joel Hämälä en del av Fastighetsbyrån Kumla
    Helt ok. Vi är nöjda och har inte mycket att tillägga.
    2016-11-14 Joel H svarar Leif K
    Hej Leif!
    Vad kul att ni är nöjda, det är alltid min ambition.
    Allt väl,
  • Faton B
    Faton B skrev om Joel Hämälä en del av Fastighetsbyrån Kumla
    Mycket trevlig kille sköte affären väldigt bra.
    2016-11-14 Joel H svarar Faton B
    Tjena Faton!
    Stort tack för att du tog dig tid att recensera mitt arbete och lycka till med huset.
  • Jessica L
    Jessica L skrev om Joel Hämälä en del av Fastighetsbyrån Kumla
    Jag kan varmt rekommendera Joel Hämälä som mäklare. Han inger förtroende och tar sig alltid tid för mig som kund. Han känns kunnig och påläst och säker i sin roll, vilket ger mig som kund trygghet. Dessutom har han ett väldigt varmt och trevligt bemötande. Hans kollega Erika gjorde ett lika gott intryck.
    2016-11-14 Joel H svarar Jessica L
    Hej Jessica!
    Varmt tack för ditt fina omdöme och att du tog dig tid att recensera mitt arbete, det betyder mycket för mig.
    Det har varit ett sant nöje att jobba tillsammans med er.
  • Elisabet S
    Elisabet S skrev om Joel Hämälä en del av Fastighetsbyrån Kumla
    Toppenkille!!
    Trevligt och vänligt bemötande, det kändes som han var engagerad och ville hjälpa till så gott han kunde. Skulle gärna använda mig av honom som mäklare om jag på nytt vill sälja.
    2016-11-14 Joel H svarar Elisabet S
    Elisabet - det är fantastiskt kul att läsa ditt fina omdöme - tack! Det ger mer extra energi i min strävan att ha genomgående nöjda kunder.
    Vill även tacka dig för genomgående trevliga kontakter.
  • Carina L
    Carina L skrev om Joel Hämälä en del av Fastighetsbyrån Kumla
    Har fungerat bra. Har inget att jämföra med.
    2016-11-14 Joel H svarar Carina L
    Tack för din feedback!
  • Anna J
    Anna J skrev om Joel Hämälä en del av Fastighetsbyrån Kumla
    Jag fick ett bra bemötande och den hjälp jag behövde. Är mycket nöjd.
    2016-11-14 Joel H svarar Anna J
    Hej Anna!
    Tack för ditt omdöme och vad kul att du är nöjd.
  • Daniel Ö
    Daniel Ö skrev om Joel Hämälä en del av Fastighetsbyrån Kumla
    Vi är mycket nöjda med Fastighetsbyrån i Kumla och med Joel som varit den mäklare vi haft kontakt med. Snabba svar, och har har gjort allt han kunnat för att hjälpa oss från första kontakt tills att vi snart får tillgång till nycklarna.

Jag kan starkt rekommendera Joel!
    2016-11-14 Joel H svarar Daniel Ö
    Tack för ert fina omdöme, väldigt kul att ni är nöjda med mitt arbete och ni är beredda att rekommendara mig.
    Vi ses i samband med tillträdet.
  • Nerima K
    Nerima K skrev om Joel Hämälä en del av Fastighetsbyrån Kumla
    Väldigt bra, bra att hantera alla situation , glad, bra att prata med. Ordna alt som har lovat.
  • Peter L
    Peter L skrev om Joel Hämälä en del av Fastighetsbyrån Kumla
    Trevligt, sakligt och professionellt.
    Även om säljarna i detta fall hade lite egna idéer löste Joel det till sist.

I det hela är vi nöjda.
  • Fredrik L
    Fredrik L skrev om Joel Hämälä en del av Fastighetsbyrån Kumla
    Joel är mycket tillmötesgående, trevlig och kunnig. Han hjälpte oss
    på allra bästa sätt i samband med försäljningen av vårt hus. Vi är mycket nöjda.
  • Nadina C
    Nadina C skrev om Joel Hämälä en del av Fastighetsbyrån Kumla
    Träffade Joel på flera visningar i Kumlaområde, när vi var på jakt efter vårt drömhus. Jättehjälpsam, trevlig och kunnig.
    2016-11-14 Joel H svarar Nadina C
    Hej Nadina!
    Tack för ert fina omdöme. Jättekul att ni tillslut fann ert "drömboende" och att jag fick vara er behjälplig.
  • Karin R
    Karin R skrev om Camilla Laurin en del av Fastighetsbyrån Kumla
    Gott bemötande som lever upp till mina förväntningar
  • Michel B
    Michel B skrev om Joel Hämälä en del av Fastighetsbyrån Kumla
    Mycket bra service och bemötande
    2016-11-14 Joel H svarar Michel B
    Michel - stort tack för att du tog dig tid att recensera mitt arbete. Väldigt kul att ni är nöjda.
  • juha H
    juha H skrev om Joel Hämälä en del av Fastighetsbyrån Kumla
    lyckad visning , saklig och trevlig ,hjälpsam vid visning, bra assistent med sig, vi är mycket nöjda , hälsningar Juha o Anki
    2016-02-03 Joel H svarar juha H
    Hej Juha och Anki! Tack för de vänliga orden, det har varit ett nöje att jobba tillsammans med er!
  • Lennart F
    Lennart F skrev om Joel Hämälä en del av Fastighetsbyrån Kumla
    Proffsigt och trevligt bemötande samt mycket bra handläggning genom hela försäljningsprocessen.
    Vi är mycket nöjda, både min syster och jag, och mäklaren har levt väl upp till våra förväntningar inför försäljningen av fastigheten.
    2016-02-03 Joel H svarar Lennart F
    Hej Lennart! Tack för ditt fina omdöme, det gläder mig. Jag har verkligen uppskattat att jobba tillsammans med er. Varma hälsningar, Joel Hämälä
  • Gert Daniel E
    Gert Daniel E skrev om Joel Hämälä en del av Fastighetsbyrån Kumla
    Joel har gjort ett mycket bra jobb!
    2016-02-03 Joel H svarar Gert Daniel E
    Tjena Daniel! Stort tack för ditt fina betyg, känns väldigt viktigt mig för att ni är nöjda. Vi ses igen när det är dags för tillträde :).
  • Eva S
    Eva S skrev om Joel Hämälä en del av Fastighetsbyrån Kumla
    Proffsig, trevligt bemötande. Lätt att ha och göra med
    2016-02-03 Joel H svarar Eva S
    Hej Eva! Stort tack för ditt fina betyg. Det har varit väldigt trevligt att samarbeta med dig. Allt gott!
  • Fatima D
    Fatima D skrev om Joel Hämälä en del av Fastighetsbyrån Kumla
    Han er veldig snill.og flink i jobben sin-jeg er veldig fornøyd med
    2016-02-03 Joel H svarar Fatima D
    Hej Fatima! Väldigt kul att du är nöjd med mitt arbete, jag ser fram emot fortsatta kontakter framöver.
  • Helena S
    Helena S skrev om Joel Hämälä en del av Fastighetsbyrån Kumla
    *Trevlig.
    *Rätt värdering av huset.
    *Vi fick dock inte veta så mycket om de olika som hade budat = vet inte om vi valde rätt budgivare som köpare.
    *Vi skulle välja honom igen.
    2016-02-03 Joel H svarar Helena S
    Hej Helena! Varmt tack, uppskattar att du/ni tog er tid att betygsätta mitt arbete. Tar även till mig av den konstruktiva kritiken. Vi ses och hörs inom kort :)
  • Therese G
    Therese G skrev om Joel Hämälä en del av Fastighetsbyrån Kumla
    Kanon! Snabba svar, lätt att få tag på! Kunnig trots sin unga ålder. Jättebra!
    2016-02-03 Joel H svarar Therese G
    Hej Therese! Det gläder mycket att ni känner er nöjda. Tack för er feedback!

Köpmangatan 11, 692 30 Kumla