Alla kategorier Mäklare Örebro Kumla Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Kumla
Rekommenderat företag 2016 - Fastighetsbyrån Kumla
Rekommenderat företag 2015 - Fastighetsbyrån Kumla

Fastighetsbyrån Kumla

Köpmangatan 11, 692 30 Kumla — Visa karta

Vad är viktigt för dig när du ska byta bostad? Utifrån dina behov skräddarsyr vi en helhetstjänst som passar dig. Med god lokalkännedom om Kumla och starkt engagemang gör vi din viktigaste affär till din bästa affär. Fastighetsbyrån är Sveriges ledande mäklarkedja och vårt mål är att vara bäst i landet på att förmedla bostäder på ett affärsmässigt och professionellt sätt.

Läs vad 86 kunder tycker om Fastighetsbyrån Kumla

• Katarina A
    Katarina A skrev om Erika Ekström en del av Fastighetsbyrån Kumla
    Jättenöjda inget att klaga på
  • Tommy P
    Tommy P skrev om Erika Ekström en del av Fastighetsbyrån Kumla
    Bra bemötande i våra kontakter..lugn o trevlig..jag är mkt nöjd med hennes jobb som mäklare..tack Erika 👍
    2016-11-01 Erika E svarar Tommy P
    Tack för varma ord! För mig är det viktigt att ni som köpare är nöjda med mitt arbete. Lycka till i nya huset. Hälsa Anna.
  • Kaj F
    Kaj F skrev om Erika Ekström en del av Fastighetsbyrån Kumla
    Jag/vi som köpte hus för första gången kände oss riktig lugna å trygga med all hjälp å stöd vid husköpet. Från först visningen till inflyttning har varit kanon! Fantastiskt bemötande av alla frågor å funderingar. Du kan inte bara sälja hus du är otroligt trevlig å lättsam vilket vi tyckte var kanon! Tack Erika.
    2016-11-01 Erika E svarar Kaj F
    Hej Kaj! Tack för ditt fina betyg. Det känns oerhört viktigt att ni som köpare känner er lugna och trygga genom affären. Det har varit att nöje att hjälpa er genom detta. Hälsa Emma!
  • Linus D
    Linus D skrev om Erika Ekström en del av Fastighetsbyrån Kumla
    Helt klockren fastighetsmäklare. Som jag definitivt kommer att använda mig av fler gånger.
    2016-11-01 Erika E svarar Linus D
    Tack, va roligt att ni är nöjda. Det har varit givande att arbeta tillsammans med er!
  • Mikael J
    Mikael J skrev om Joel Hämälä en del av Fastighetsbyrån Kumla
    Fick ett bra bemötande i dom kontakter vi hade i samband med köp av fritidshus. Han var tillgänglig och ordnade visning som passade oss på ett snabbt och smidigt sätt.
    2016-11-14 Joel H svarar Mikael J
    Hej Mikael!
    Tack för din feedback, uppskattas.
    Hälsningar, Joel.
  • Ragnhild T
    Ragnhild T skrev om Joel Hämälä en del av Fastighetsbyrån Kumla
    Eftersom jag inte haft någon kontakt med mäklare tidigare är det svårt att göra någon jämförande bedömning. Jag känner mig väl bemött, även om vi haft olika uppfattning i en specifik fråga
    2016-11-14 Joel H svarar Ragnhild T
    Hej Ragnhild!
    Tack för att du tar dig att recensera mitt arbete, uppskattas.
    Visst har vi haft olika uppfattning i en fråga, är dock övertygad om att vi kan diskutera fram en lösning som du känner dig tillfreds med.
    Mitt mål är du ska vara oerhört nöjd med mitt arbete.
  • Jouni C
    Jouni C skrev om Joel Hämälä en del av Fastighetsbyrån Kumla
    En väldigt duktig, trevlig och professionell mäklare, är väldigt nöjd med honom, en mäklare som bryr sig om sina kunder och har en god dialog med kunderna. Vet vad han gör och kan sitt jobb.
    2016-11-14 Joel H svarar Jouni C
    Tack för de vänliga orden och din feedback, det värmer. Det har varit ett sant nöje att få vara er behjälplig i husförsäljningen.
    Vi ses när det är dags för tillträde.
    Hälsningar, Joel Hämälä
  • Anneli K
    Anneli K skrev om Joel Hämälä en del av Fastighetsbyrån Kumla
    En bra och omtänksam mäklare som man kan nå när som helst ställer upp när man har frågor om något som har med hus försäljningen.. En trevlig mäklare alltid med ett leende på läpparna. Lyssnar på hur man vill ha det.
    2016-11-14 Joel H svarar Anneli K
    Anneli - stort tack för att du tar dig tid att recensera mitt arbete. Det har varit oerhört kul att jobba tillsammans med dig och det gläder mig innerligt att du är nöjd med mitt arbete. Det är alltid min målsättning.
    Vi ses, om inte före, när det är dags för deklaration.
  • Susanne A
    Susanne A skrev om Joel Hämälä en del av Fastighetsbyrån Kumla
    I mitt möte med Joel upplevde jag en trygghet. joel kändes kunnig och framför allt inlyssnande. Jag kan rekommendera Joel vid en fastighets affär.
    2016-11-14 Joel H svarar Susanne A
    Hej Susanne!
    Vad kul att du är nöjd med mitt arbete och att du kan tänka dig att rekommendera mig vidare.
    Tack för feedbacken och trevliga kontakter.
  • Håkan P
    Håkan P skrev om Erika Ekström en del av Fastighetsbyrån Kumla
    Har inte kunnat ha en bättre mäklare .!Proffsig kunde sitt jobb!!!!trevlig å rar .Erika Ekström 👍👍👍
    2016-11-01 Erika E svarar Håkan P
    Tack för de varma orden, det är viktigt för mig att du är nöjd med mitt arbete! Varma hälsningar Erika
  • Ann-helen A
    Ann-helen A skrev om Erika Ekström en del av Fastighetsbyrån Kumla
    Bra bemötande i våra kontakter. Vi är nöjda som kunder
    2016-11-01 Erika E svarar Ann-helen A
    Tack! Det har varit ett nöje att jobba tillsammans med er.
  • Jonna S
    Jonna S skrev om Erika Ekström en del av Fastighetsbyrån Kumla
    Jättenöjda! Bra bemötande av våra önskemål och det blev en bra affär.
    2016-11-01 Erika E svarar Jonna S
    Tack för de vänliga orden, hoppas ni trivs bra i Karlskoga!
  • Lilyan C
    Lilyan C skrev om Joel Hämälä en del av Fastighetsbyrån Kumla
    Jag tycker vår mäklare var bra och profesionell, ville det bästa för oss som kunder och väldigt trevlig.
    2016-11-14 Joel H svarar Lilyan C
    Lilyan - varmt tack för din feedback, uppskattas!
    Lycka till med "nya" huset :)
  • Stefan S
    Stefan S skrev om Joel Hämälä en del av Fastighetsbyrån Kumla
    Mycket trevligt bemötande. Joel är på många områden mycket kunnig och kommer med bra förslag och rekommendationer. Vet inte hur länge han har arbetat som mäklare men han kan sitt jobb!
    2016-11-14 Joel H svarar Stefan S
    Tack Stefan för ditt fina omdöme, det gläder mig att höra. Vill även passa på att tacka er för trevlig bemötande. Det har varit ett nöje att jobba tillsammans med er.
    Vi ses!
  • Leif K
    Leif K skrev om Joel Hämälä en del av Fastighetsbyrån Kumla
    Helt ok. Vi är nöjda och har inte mycket att tillägga.
    2016-11-14 Joel H svarar Leif K
    Hej Leif!
    Vad kul att ni är nöjda, det är alltid min ambition.
    Allt väl,
    Joel Hämälä
  • Faton B
    Faton B skrev om Joel Hämälä en del av Fastighetsbyrån Kumla
    Mycket trevlig kille sköte affären väldigt bra.
    2016-11-14 Joel H svarar Faton B
    Tjena Faton!
    Stort tack för att du tog dig tid att recensera mitt arbete och lycka till med huset.
    Vänligen,
    Joel Hämälä
  • Jessica L
    Jessica L skrev om Joel Hämälä en del av Fastighetsbyrån Kumla
    Jag kan varmt rekommendera Joel Hämälä som mäklare. Han inger förtroende och tar sig alltid tid för mig som kund. Han känns kunnig och påläst och säker i sin roll, vilket ger mig som kund trygghet. Dessutom har han ett väldigt varmt och trevligt bemötande. Hans kollega Erika gjorde ett lika gott intryck.
    2016-11-14 Joel H svarar Jessica L
    Hej Jessica!
    Varmt tack för ditt fina omdöme och att du tog dig tid att recensera mitt arbete, det betyder mycket för mig.
    Det har varit ett sant nöje att jobba tillsammans med er.
  • Elisabet S
    Elisabet S skrev om Joel Hämälä en del av Fastighetsbyrån Kumla
    Toppenkille!!
    Trevligt och vänligt bemötande, det kändes som han var engagerad och ville hjälpa till så gott han kunde. Skulle gärna använda mig av honom som mäklare om jag på nytt vill sälja.
    2016-11-14 Joel H svarar Elisabet S
    Elisabet - det är fantastiskt kul att läsa ditt fina omdöme - tack! Det ger mer extra energi i min strävan att ha genomgående nöjda kunder.
    Vill även tacka dig för genomgående trevliga kontakter.
  • Carina L
    Carina L skrev om Joel Hämälä en del av Fastighetsbyrån Kumla
    Har fungerat bra. Har inget att jämföra med.
    2016-11-14 Joel H svarar Carina L
    Tack för din feedback!
  • Anna J
    Anna J skrev om Joel Hämälä en del av Fastighetsbyrån Kumla
    Jag fick ett bra bemötande och den hjälp jag behövde. Är mycket nöjd.
    2016-11-14 Joel H svarar Anna J
    Hej Anna!
    Tack för ditt omdöme och vad kul att du är nöjd.
  • Daniel Ö
    Daniel Ö skrev om Joel Hämälä en del av Fastighetsbyrån Kumla
    Vi är mycket nöjda med Fastighetsbyrån i Kumla och med Joel som varit den mäklare vi haft kontakt med. Snabba svar, och har har gjort allt han kunnat för att hjälpa oss från första kontakt tills att vi snart får tillgång till nycklarna.

Jag kan starkt rekommendera Joel!
    2016-11-14 Joel H svarar Daniel Ö
    Tack för ert fina omdöme, väldigt kul att ni är nöjda med mitt arbete och ni är beredda att rekommendara mig.
    Vi ses i samband med tillträdet.
  • Nerima K
    Nerima K skrev om Joel Hämälä en del av Fastighetsbyrån Kumla
    Väldigt bra, bra att hantera alla situation , glad, bra att prata med. Ordna alt som har lovat.
  • Peter L
    Peter L skrev om Joel Hämälä en del av Fastighetsbyrån Kumla
    Trevligt, sakligt och professionellt.
    Även om säljarna i detta fall hade lite egna idéer löste Joel det till sist.

I det hela är vi nöjda.
  • Fredrik L
    Fredrik L skrev om Joel Hämälä en del av Fastighetsbyrån Kumla
    Joel är mycket tillmötesgående, trevlig och kunnig. Han hjälpte oss
    på allra bästa sätt i samband med försäljningen av vårt hus. Vi är mycket nöjda.
  • Nadina C
    Nadina C skrev om Joel Hämälä en del av Fastighetsbyrån Kumla
    Träffade Joel på flera visningar i Kumlaområde, när vi var på jakt efter vårt drömhus. Jättehjälpsam, trevlig och kunnig.
    2016-11-14 Joel H svarar Nadina C
    Hej Nadina!
    Tack för ert fina omdöme. Jättekul att ni tillslut fann ert "drömboende" och att jag fick vara er behjälplig.
  • Karin R
    Karin R skrev om Camilla Laurin en del av Fastighetsbyrån Kumla
    Gott bemötande som lever upp till mina förväntningar
  • Michel B
    Michel B skrev om Joel Hämälä en del av Fastighetsbyrån Kumla
    Mycket bra service och bemötande
    2016-11-14 Joel H svarar Michel B
    Michel - stort tack för att du tog dig tid att recensera mitt arbete. Väldigt kul att ni är nöjda.
  • juha H
    juha H skrev om Joel Hämälä en del av Fastighetsbyrån Kumla
    lyckad visning , saklig och trevlig ,hjälpsam vid visning, bra assistent med sig, vi är mycket nöjda , hälsningar Juha o Anki
    2016-02-03 Joel H svarar juha H
    Hej Juha och Anki! Tack för de vänliga orden, det har varit ett nöje att jobba tillsammans med er!
  • Lennart F
    Lennart F skrev om Joel Hämälä en del av Fastighetsbyrån Kumla
    Proffsigt och trevligt bemötande samt mycket bra handläggning genom hela försäljningsprocessen.
    Vi är mycket nöjda, både min syster och jag, och mäklaren har levt väl upp till våra förväntningar inför försäljningen av fastigheten.
    2016-02-03 Joel H svarar Lennart F
    Hej Lennart! Tack för ditt fina omdöme, det gläder mig. Jag har verkligen uppskattat att jobba tillsammans med er. Varma hälsningar, Joel Hämälä
  • Gert Daniel E
    Gert Daniel E skrev om Joel Hämälä en del av Fastighetsbyrån Kumla
    Joel har gjort ett mycket bra jobb!
    2016-02-03 Joel H svarar Gert Daniel E
    Tjena Daniel! Stort tack för ditt fina betyg, känns väldigt viktigt mig för att ni är nöjda. Vi ses igen när det är dags för tillträde :).
  • Eva S
    Eva S skrev om Joel Hämälä en del av Fastighetsbyrån Kumla
    Proffsig, trevligt bemötande. Lätt att ha och göra med
    2016-02-03 Joel H svarar Eva S
    Hej Eva! Stort tack för ditt fina betyg. Det har varit väldigt trevligt att samarbeta med dig. Allt gott!
  • Fatima D
    Fatima D skrev om Joel Hämälä en del av Fastighetsbyrån Kumla
    Han er veldig snill.og flink i jobben sin-jeg er veldig fornøyd med
    2016-02-03 Joel H svarar Fatima D
    Hej Fatima! Väldigt kul att du är nöjd med mitt arbete, jag ser fram emot fortsatta kontakter framöver.
  • Helena S
    Helena S skrev om Joel Hämälä en del av Fastighetsbyrån Kumla
    *Trevlig.
    *Rätt värdering av huset.
    *Vi fick dock inte veta så mycket om de olika som hade budat = vet inte om vi valde rätt budgivare som köpare.
    *Vi skulle välja honom igen.
    2016-02-03 Joel H svarar Helena S
    Hej Helena! Varmt tack, uppskattar att du/ni tog er tid att betygsätta mitt arbete. Tar även till mig av den konstruktiva kritiken. Vi ses och hörs inom kort :)
  • Therese G
    Therese G skrev om Joel Hämälä en del av Fastighetsbyrån Kumla
    Kanon! Snabba svar, lätt att få tag på! Kunnig trots sin unga ålder. Jättebra!
    2016-02-03 Joel H svarar Therese G
    Hej Therese! Det gläder mycket att ni känner er nöjda. Tack för er feedback!
  • Fredrik E
    Fredrik E skrev om Erika Ekström en del av Fastighetsbyrån Kumla
    Jag är nöjd med det bemötande och den hjälp jag fått
  • Emma J
    Emma J skrev om Joel Hämälä en del av Fastighetsbyrån Kumla
    Joel har varit toppen som mäklare, jag skulle rekommendera honom till mina vänner.
    2016-02-03 Joel H svarar Emma J
    Hej Emma! Först och främst; tack för ditt fina betyg. Det har varit ett nöje att jobba tillsammans med dig och jag ser fram emot fortsättningen.
  • Per-åke J
    Per-åke J skrev om Joel Hämälä en del av Fastighetsbyrån Kumla
    Lugn saklig och trevlig upplevelse
    2016-02-03 Joel H svarar Per-åke J
    Hej Per-Åke! Tack för ditt fina omdöme och stort lycka till med det "nya" huset - hoppas ni kommer att trivas alldeles utmärkt.
  • Malin J
    Malin J skrev om Joel Hämälä en del av Fastighetsbyrån Kumla
    Trevligt bemötande, snabba svar, dock ibland otydlig information (olika svar på samma fråga).
    2016-02-03 Joel H svarar Malin J
    Hej Malin! Varmt tack för att du tog dig tid att betygsätta mitt arbete och din konstruktiva kritik. Jag tar till mig av det du sagt och arbetar för att alltid vara tydlig.
  • Kerstin G
    Kerstin G skrev om Joel Hämälä en del av Fastighetsbyrån Kumla
    Professionellt bemötande och bedömning av utgångspriset vilket resulterade i ett mycket snabbt avslut med prisnivå + 7 % över utgångspriset.
  • Josefina B
    Josefina B skrev om Joel Hämälä en del av Fastighetsbyrån Kumla
    Han har varit jätte trevlig, profesionel och svarat snabbt vid kontakt :)
  • Kurt W
    Kurt W skrev om Fastighetsbyrån Kumla
    Allt var mycket bra och vi är helt nöjda med resultatet.
  • Brje Ellert Hangry B
    Brje Ellert Hangry B skrev om Fastighetsbyrån Kumla
    Allt är bra till dags data Slutför 2015-07-31
  • Roger A
    Roger A skrev om Joel Hämälä en del av Fastighetsbyrån Kumla
    duktig lätt att ha att göra med
  • Inger B
    Inger B skrev om Joel Hämälä en del av Fastighetsbyrån Kumla
    Joel Hämälä är en proffsig och tillmötesgående mäklare. Tar täta kontakter med kunden och kollar upp under tiden försäljning pågår. Kan verkligen sitt jobb.
  • Eva L
    Eva L skrev om Joel Hämälä en del av Fastighetsbyrån Kumla
    Ett väldigt trevligt bemötande av min mäklare Joel Hämälä, kan bara rekommendera han och önska han lycka till i sitt fortsatta arbete.
  • Martin D
    Martin D skrev om Joel Hämälä en del av Fastighetsbyrån Kumla
    Riktigt bra mäklare. Intresserad och personlig. Tack för all hjälp!
  • Martin S
    Martin S skrev om Joel Hämälä en del av Fastighetsbyrån Kumla
    Professionella och smidiga att ha att göra med. Rekommenderas varmt!
  • Else-marie H
    Else-marie H skrev om Camilla Laurin en del av Fastighetsbyrån Kumla
    Mkt bra bemötande !
    Supernöjd
  • Henrik D
    Henrik D skrev om Camilla Laurin en del av Fastighetsbyrån Kumla
    Bra service och trevligt bemötande.
  • Oskar T
    Oskar T skrev om Fastighetsbyrån Kumla
    Proffsig, trevlig, bra bemötande och ett bra utfört jobb. Inga problem med att komma på visning

Köpmangatan 11, 692 30 Kumla