Alla kategorier Mäklare Örebro Kumla Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Kumla

Fastighetsbyrån Kumla

Köpmangatan 11, 692 30 Kumla — Visa karta

Välkommen till Kumla, en växande kommun i Örebro län!

Vi på Fastighetsbyrån i Kumla tycker om det vi gör, är engagerade i varje affär och är lyhörda för dina önskemål. Kumla är en stad som passar barnfamiljer och det finns många skolor och förskolor. Dessutom finns många parker och naturområden för motion, rekreation och fritidsaktiviteter.

Vår kunskap, erfarenhet och stora kontaktnät gör att du kan känna dig trygg och säker med oss som mäklare. Att vi dessutom har ett nära samarbete med Swedbank gör det enkelt och smidigt för dig när det kommer till ekonomiska frågor.

Har du frågor eller funderingar om bostad och boende i Kumla? Kontakta oss på Fastighetsbyrån!

Läs vad 141 kunder tycker om Fastighetsbyrån Kumla

• Gun R
    Gun R skrev om Jessica Bergsten en del av Fastighetsbyrån Kumla
    Min erfarenhet av Jessica Bergsten är enbart positiv.
    Hon är social och ger ett gott intryck och vänligt bemötande.
    Hon engagerar sig och försöker verkligen att ställa upp
    på alla sätt. Hittills så är jag mycket nöjd. Läs mer
    2018-02-19 Jessica B svarar Gun R
    Vad glad jag blir när jag ser att ni är nöjda, tack så mycket för din reco Gun!
  • Elin E
    Elin E skrev om Jessica Bergsten en del av Fastighetsbyrån Kumla
    Jessica var trevlig. Hon kunde dock inte svara på några frågor vi hade om lägenheten och det stod inte mycket i häftet vi fick heller. Läs mer
    2018-02-19 Jessica B svarar Elin E
    Tack för att du tog dig tid att recensera mitt arbete. Jag tar till mig av din feedback, tack Elin! Jag hoppas att du ska trivas i ditt nya boende och önskar dig all lycka till. Vi ses på tillträdet!
  • Ban N
    Ban N skrev om Jessica Bergsten en del av Fastighetsbyrån Kumla
    Hon är jätte bra och professional , Mycket njöd Läs mer
    2018-02-19 Jessica B svarar Ban N
    Tack så mycket Ban, kul att se att du är nöjd!
  • Erik J
    Erik J skrev om Erika Ekström en del av Fastighetsbyrån Kumla
    Kan varmt rekommendera Erika på Fastighetsbyrån. Proffsigt, ordning och reda samt bra återkoppling. Återkommer gärna i framtiden. Tack! Läs mer
  • Oskar L
    Oskar L skrev om Jessica Bergsten en del av Fastighetsbyrån Kumla
    Saklig och kunnig på sitt område! Serviceminded och svarade snabbt på eventuella frågor! Tack för hjälpen med köp och försäljning! Läs mer
    2018-02-05 Jessica B svarar Oskar L
    Tack så mycket för din rekommendation och för ett trevlig samarbete!
  • Anders J
    Anders J skrev om Jessica Bergsten en del av Fastighetsbyrån Kumla
    En mycket kompetent och bra mäklare, kunde inte vara bättre.
    Hon höll mig uppdaterad hela tiden om försäljningen
    och var hjälpsam och kunnig.
    Kan verkligen rekommendera henne. Läs mer
    2018-02-01 Jessica B svarar Anders J
    Kul att se att du är nöjd, tack så mycket för din rekommendation!
  • Pär A
    Pär A skrev om Jessica Bergsten en del av Fastighetsbyrån Kumla
    Det är precis denna typ av mäklare man söker, proffsig och bra kompetens. Snabba svar på frågor och otroligt hjälpsam. Jobbade verkligen stenhårt på att affären skulle bli så bra och smidig som möjligt. Mina varmaste rekommendationer. Läs mer
    2018-02-01 Jessica B svarar Pär A
    Tusen tack Pär! Det är viktigt för mig att mina kunder är nöjda med mitt arbete, så detta är riktigt kul att läsa. Återigen tack för förtroendet att förmedla ert fina hus!
  • Magdalena K
    Magdalena K skrev om Erika Ekström en del av Fastighetsbyrån Kumla
    Trevlig, lättsam, professionell, lyhörd. Enbart positiva intryck under de gånger vi mötts hittills. Läs mer
  • Maryam M
    Maryam M skrev om Jessica Bergsten en del av Fastighetsbyrån Kumla
    Väldigt bra bemötande, flexibel, följsam, kunnig! Läs mer
    2017-12-08 Jessica B svarar Maryam M
    Tack så mycket Maryam och tack för den fina tårtan!
  • Jere M
    Jere M skrev om Erika Ekström en del av Fastighetsbyrån Kumla
    Väldigt bra och proffsigt bemötande. Var snabb på att svara. Läs mer
    2017-12-12 Erika E svarar Jere M
    Hej Jere.
    Tack för att du har tagit dig tid för att recensera mitt arbete. Det glädjer mig att ni är nöjda med affären. Vi ses vid tillträdet!
    Med vänlig hälsning
    Erika Ekström
  • Mattias N
    Mattias N skrev om Erika Ekström en del av Fastighetsbyrån Kumla
    Snabbt och smidigt! Mycket trevligt bemötande! Läs mer
    2017-12-12 Erika E svarar Mattias N
    Hej Mattias.
    Vad roligt att ni är nöjda genom både köp och försäljning. Stort lycka till i nya huset!
    Med vänlig hälsning
    Erika Ekström
  • Ulrika A
    Ulrika A skrev om Erika Ekström en del av Fastighetsbyrån Kumla
    Mycket proffsigt intryck av Erika genom hela husaffären! Hon höll mig hela tiden uppdaterad med vad som hände och kollade av med mig vad jag tyckte och lade fram olika förslag till hur vi skulle gå vidare genom de olika stadierna av försäljningen. Skulle gladeligen rekommendera henne till andra som vill sälja sitt hus och om jag själv kommer i samma situation igen så vet jag att Erika kan jag lita på. Läs mer
    2017-12-07 Erika E svarar Ulrika A
    Hej Ulrika. Tack för att du har recenserat mitt arbete, det glädjer mig oerhört att du känner dig nöjd! Ses snart igen. Varma hälsningar Erika
  • Maria E
    Maria E skrev om Joel Hämälä en del av Fastighetsbyrån Kumla
    Joel bemötte oss på ett bra sätt båda på visning och vid kontraktskrivning. Tog sig tid att förklara och svara på våra frågor trots att han blev sen till sin nästa visning.
    Våra förväntningar på en mäklare uppfylldes av joel. Läs mer
  • Maria O
    Maria O skrev om Erika Ekström en del av Fastighetsbyrån Kumla
    Fick otroligt bra bemötande av Erika. Känner att jag inte kunde valt bättre mäklare.Högsta betyg av mej. Läs mer
    2017-12-06 Erika E svarar Maria O
    Tack för ditt fina omdöme, det viktigaste för mig är att du är nöjd! Vi ses vid igen vid tillträdet. Med vänlig hälsning Erika Ekström.
  • Brith-marie G
    Brith-marie G skrev om Jessica Bergsten en del av Fastighetsbyrån Kumla
    Mycket gott bemötande och bra kontakt. Fick fortlöpande information hela tiden. Läs mer
    2017-12-08 Jessica B svarar Brith-marie G
    Kul att se att ni är nöjda. Tack Brith-Marie för att du tog dig tid att svara på detta mitt i flyttkaoset. Lycka till i ert nya boende!
  • Roger J
    Roger J skrev om Jessica Bergsten en del av Fastighetsbyrån Kumla
    Kanontjej! Trevligt bemötande och mycket hjälpsam i min process inför mitt husköp. Läs mer
    2017-12-08 Jessica B svarar Roger J
    Tack så mycket Roger, jag önskar dig stort lycka till i det nya huset!
  • Andreas W
    Andreas W skrev om Jessica Bergsten en del av Fastighetsbyrån Kumla
    Jessica har ett intresse för både säljare och köpare och för en bra dialog mellan båda parter. Hon är mycket serviceminded och svarar snabbt på frågor samt hjälper till om man behöver något. Har inget ont att säga, klart den bästa mäklaren jag har haft att göra med och alltid med glimten i ögat. Kommer garanterat rekommendera henne till bekanta! :D Läs mer
    2017-12-08 Jessica B svarar Andreas W
    Vilka fina ord, tack så jättemycket Andreas!
  • Adam K
    Adam K skrev om Erika Ekström en del av Fastighetsbyrån Kumla
    Kanonbra bemötande. Trevlig och lättillgänglig. Tittat på flera hus där Erika varit ansvarig mäklare och vi är helnöjda. Läs mer
    2017-12-06 Erika E svarar Adam K
    Hej Adam. Tack för att du har tagit dig tid att bedöma mitt arbete. Det har varit ett nöje att hjälpa er med att hitta ert drömhus. Ses snart igen! Med vänlig hälsning Erika Ekström
  • Tove H
    Tove H skrev om Joel Hämälä en del av Fastighetsbyrån Kumla
    Kunnig och lätt att få tag på. Gjorde en felbedömning angående sitt eget spekulantregister som gjorde att vi tvivlade, men slutförde försäljningen på ett professionellt sätt. Läs mer
  • Inge R
    Inge R skrev om Erika Ekström en del av Fastighetsbyrån Kumla
    Behagligt trevligt bemötande ,berättade om upplägget för försäljning av bostaden på ett tydligt och lättförståeligt sätt
    Kom med förslag som vi kunde komma överens om på ett bra sätt
    Ex Bostadsbesiktningen med försäkring , Elbesiktningen

Och framförallt hennes snabba hantering av försäljningen Läs mer
    2017-12-07 Erika E svarar Inge R
    Hej Inge. Tack för att du har tagit dig tid att bedöma mitt arbete. Det är av stor betydelse för mig att ni är nöjda med försäljningen. Vi ses vid tillträdet. Hälsning Erika
  • Björn P
    Björn P skrev om Jessica Bergsten en del av Fastighetsbyrån Kumla
    Jessica Bergsten är en mycket trevlig och kompetent fastighetsmäklare! Läs mer
    2017-12-05 Jessica B svarar Björn P
    Tack så mycket Björn och tack för att jag fick förtroendet att sälja ditt fina hus!
  • Anettte U
    Anettte U skrev om Erika Ekström en del av Fastighetsbyrån Kumla
    Har ett proffsigt och mycket trevligt bemötande. Gjorde att vår fastighetsaffär gick mycket smidigt. Både bra start och avslut Läs mer
    2017-12-06 Erika E svarar Anettte U
    Hej Anette. Vad roligt att ni uppskattar mitt arbete, det viktigaste för mig är att ha nöjda kunder. Hälsa Boris. Med vänlig hälsning Erika Ekström.
  • Björn F
    Björn F skrev om Jessica Bergsten en del av Fastighetsbyrån Kumla
    Positivt,tydligt och professionellt,tillgänglig Läs mer
    2017-11-29 Jessica B svarar Björn F
    Tack så mycket för de fina orden Björn!
  • Hanna Ö
    Hanna Ö skrev om Jessica Bergsten en del av Fastighetsbyrån Kumla
    Super trevlig och hjälpsam! Kunde svara och ta reda på alla våra funderingen!
    Vi är jätte nöjda! Läs mer
    2017-11-28 Jessica B svarar Hanna Ö
    Tack så mycket Hanna och Niklas! Jag hoppas att ni kommer trivas bra i nya huset, precis lagom till jul.
  • Thomas N
    Thomas N skrev om Jessica Bergsten en del av Fastighetsbyrån Kumla
    Jag fick ett bra bemötande från första dagen.
    Hon har mejlat och skickat sms och hållit mig uppdaterad regelbundet.
    Vi upplever Jessica som en bra mäklare som vi gärna rekommenderar till våra vänner framöver. Läs mer
    2017-10-09 Jessica B svarar Thomas N
    Vad roligt att se att ni är nöjda. Tack så mycket Thomas!
  • Per R
    Per R skrev om Erika Ekström en del av Fastighetsbyrån Kumla
    Mkt proffsigt. Kan inte bli bättre! Läs mer
    2017-12-06 Erika E svarar Per R
    Hej Per. Tack för att du har recenserat mitt arbete, vad roligt att du är nöjd med försäljningen. Med vänlig hälsning Erika Ekström
  • Marcus M
    Marcus M skrev om Jessica Bergsten en del av Fastighetsbyrån Kumla
    Fantastisk Mäklare, jordnära o trevlig. Är mycket nöjd med affären. Kommer garanterat anlita Jessica om några år när huset är renoverat o klart :) Med vänlig hälsning Marcus Med familj Läs mer
    2017-10-06 Jessica B svarar Marcus M
    Vad glad jag blir, tusen tack Marcus! Stort lycka till med huset.
  • Jonas L
    Jonas L skrev om Jessica Bergsten en del av Fastighetsbyrån Kumla
    Jag är nöjd bra bemötande och fick svar på alla frågor och huset sålt . Läs mer
    2017-10-04 Jessica B svarar Jonas L
    Tack så mycket Jonas. Vad kul att du är nöjd!
  • Emil B
    Emil B skrev om Erika Ekström en del av Fastighetsbyrån Kumla
    Fick ett mycket bra och professionellt bemötande. Läs mer
    2017-10-03 Erika E svarar Emil B
    Hej Emil. Tack för att du har tagit dig tid att recensera mitt arbete, det uppskattar jag. Hoppas du trivs i ditt nya hus!
  • Karzan K
    Karzan K skrev om Joel Hämälä en del av Fastighetsbyrån Kumla
    Väldigt profitionell utförande av försälningsprocessen. Mycket bra. Läs mer
    2017-12-05 Joel H svarar Karzan K
    Hej Karzan!

Tack för din recension av mitt arbete och att jag fick möjlighet att jobba tillsammans med er.

• Camilla A
    Camilla A skrev om Joel Hämälä en del av Fastighetsbyrån Kumla
    Joel har skött hela husaffären väldigt bra och förklarat bra när jag har haft frågor Läs mer
    2017-12-05 Joel H svarar Camilla A
    Hej Camilla!
    Tack för ditt fina betyg och för att du tog dig tid att recensera mitt arbete - det uppskattar jag!

• Andreas S
    Andreas S skrev om Joel Hämälä en del av Fastighetsbyrån Kumla
    Vi tycker att Joels bemötande var exemplariskt och som kund kände vi oss trygga för att han är grym på det han gör. Läs mer
    2017-12-05 Joel H svarar Andreas S
    Hej Andreas!

Vad kul att ni är nöjda med mitt arbete, det värmer. Och stort tack för att ni tog er tid att recensera mitt arbete, det betyder mycket för mig.

Lycka till med huset!
  • Kim T
    Kim T skrev om Joel Hämälä en del av Fastighetsbyrån Kumla
    Trevlig, seriös och mycket bra bemötande. En förtroende ingivande person som hjälpte oss tryggt och säkert i vårt livs största affär. Läs mer
    2017-12-05 Joel H svarar Kim T
    Hej Kim!

Det var ett nöje att få vara en del utav er bostadsaffär. Och varmt tack för att ni tog er tid att recensera mitt arbete.
    Lycka till med huset!
  • Hans-werner G
    Hans-werner G skrev om Jessica Bergsten en del av Fastighetsbyrån Kumla
    Jessica är en väldigt duktig, engagerad och professionell mäklare. Hon är jättetrevlig och ger snabba svar på mina frågor. Jag är mycket nöjd. Läs mer
    2017-08-16 Jessica B svarar Hans-werner G
    Vad roligt att se att ni var nöjda med mitt arbete, det är viktigt för mig. Tack för att jag fick förtroendet att förmedla ditt vackra hus Hans-Werner!
  • Lars-olov L
    Lars-olov L skrev om Jessica Bergsten en del av Fastighetsbyrån Kumla
    Jessica var saklig och gav oss snabb och adekvat information på alla frågor vi hade. Hon bemötte oss vänligt och på allra bästa sätt. Jessica uppträdde som den neutrala person man förväntar sig av en professionell mäklare - hon respekterade både köpare och säljare. Om vi hade ett objekt att sälja skulle vi defenitivt anlita Jessica. Läs mer
    2017-08-16 Jessica B svarar Lars-olov L
    Tack så mycket Lars-Olov, det värmer att läsa detta. Jag önskar er all lycka till och hoppas att ni får njuta av många fina somrar i huset.

Jessica Bergsten
  • Carola H
    Carola H skrev om Joel Hämälä en del av Fastighetsbyrån Kumla
    Bra kontakt efter budgivning med tät och relevant info. Smidig och flexibel. Trevligt möte. Läs mer
    2017-12-05 Joel H svarar Carola H
    Hej Carola!

Stort tack för ditt fina omdöme, uppskattas.

• Sylvia E
    Sylvia E skrev om Erika Ekström en del av Fastighetsbyrån Kumla
    Erika är mycket professionell i sin yrkesroll. Hon har ett trevligt bemötande. Jag är nöjd med henne som mäklare/ Sylvia Läs mer
    2017-12-06 Erika E svarar Sylvia E
    Hej Sylvia. Tack för en fin recension, det har varit ett nöje att samarbeta tillsammans med dig. Vi ses snart. Med vänlig hälsning Erika Ekström
  • Omar A
    Omar A skrev om Joel Hämälä en del av Fastighetsbyrån Kumla
    en duktig mäklare som kunde övertyga säljare att acceptera budet samt köpare att ge rätt pris till rätt affär. Läs mer
    2017-12-05 Joel H svarar Omar A
    Hej Omar!

Vad kul att ni är nöjda med Fastighetsbyrån och mitt arbete. Det var ett sant nöje att få vara er behjälpliga.

• Michaela L
    Michaela L skrev om Erika Ekström en del av Fastighetsbyrån Kumla
    Jättebra bemötande och bra kontakt. Överträffade vår förväntan. Läs mer
    2017-12-06 Erika E svarar Michaela L
    Hej Michaela. Tack för ett fint omdöme! Hoppas ni trivs bra i ert nya hus. Med vänlig hälsning Erika Ekström
  • Bo A
    Bo A skrev om Erika Ekström en del av Fastighetsbyrån Kumla
    En mycket trevlig ung dam som gjorde sitt jobb så jag/vi är nöjda Läs mer
  • Hanna N
    Hanna N skrev om Erika Ekström en del av Fastighetsbyrån Kumla
    Jättetrevligt och proffsigt bemötande! Läs mer
  • Ann Katrine K
    Ann Katrine K skrev om Joel Hämälä en del av Fastighetsbyrån Kumla
    Joel har givit oss ett proffessionellt och korrekt bemötande och har på alla sätt uppnått de förväntningar som vi hade på en mäklare och lite till. Vi är i stort mycket nöjda. Läs mer
    2017-07-04 Joel H svarar Ann Katrine K
    Hej Ann Katrine!
    Tack för förtroendet att sälja ert hus och ett gott samarbete - jag har uppskattat att jobba tillsammans med er.
  • Theodoros K
    Theodoros K skrev om Joel Hämälä en del av Fastighetsbyrån Kumla
    Professionell och engagerad mäklare. Både mäklare och organisation har på ett mycket bra, snabbt och smidigt sätt genomfört försäljningen av vårt hus. Läs mer
  • Hans D
    Hans D skrev om Joel Hämälä en del av Fastighetsbyrån Kumla
    Joel hämälä är en mycket bra mäklare och person han gör ett mycket bra jobb tack Joel hans dalevi hammar Läs mer
    2017-07-04 Joel H svarar Hans D
    Hej Hans!
    Tack för ditt fina omdöme.
    Önskar dig lycka till med ditt nya boende.
  • Filip T
    Filip T skrev om Erika Ekström en del av Fastighetsbyrån Kumla
    Oerhört hjälpsam och trevlig. Fick bra tillit direkt! Läs mer
  • Arkan R
    Arkan R skrev om Joel Hämälä en del av Fastighetsbyrån Kumla
    har varit en affär med mäklaren! han riktigt trevlig o kunnig med mkt bra bemötande! Läs mer
    2017-02-23 Joel H svarar Arkan R
    Hej Arkan!
    Det har varit ett nöje att jobba tillsammans med dig och försäljningen av ditt hus. Kul att du är nöjd med mitt arbete!
    Vi ses snart igen när det är dags för tillträde.
  • Anita F
    Anita F skrev om Joel Hämälä en del av Fastighetsbyrån Kumla
    Mycket god service, helt nöjd. Läs mer
    2017-02-23 Joel H svarar Anita F
    Anita - välkommen till Kumla kommun och din "nya" lägenhet, hoppas du ska trivas bra.

Och stort tack för ditt fina omdöme och att du tog dig tid att recensera mitt arbete.
  • Rose-marie S
    Rose-marie S skrev om Erika Ekström en del av Fastighetsbyrån Kumla
    Jag är 100% nöjd! Erika uppfyllde alla mina krav på god tillgänglighet och var mycket tillmötesgående och ordnade allt jag kunde önska och lite till :)
    Högsta betyg utan förbehåll! Läs mer
    2017-02-15 Erika E svarar Rose-marie S
    Tack Rosie! Det är fantastiskt kul att läsa ditt fina omdöme. Det ger mig extra energi i min strävan att ha genomgående nöjda kunder.
    Vänlig hälsning Erika Ekström
  • Jens A
    Jens A skrev om Joel Hämälä en del av Fastighetsbyrån Kumla
    Trevlig och kunnig mäklare! Förklara alla stegen i en försäjning på ett bra sätt. Fick ett stort förtroende för honom redan från början! Läs mer
    2017-02-23 Joel H svarar Jens A
    Hej Jens!
    Stort tack för att du tog dig tid att recensera mitt arbete och att du är nöjd, det är alltid min målsättning.
  • Niklas B
    Niklas B skrev om Erika Ekström en del av Fastighetsbyrån Kumla
    Mycket bra bemötande, trevlig och saklig. Fastighetsbyråns upplägg med "på gång" passade oss utmärkt. Läs mer
    2017-02-15 Erika E svarar Niklas B
    Väldigt kul att ni känner er nöjda! Tack för att du och Carolin tog er tid att recensera mitt arbete, det uppskattas!
    Varma hälsningar Erika Ekström

Köpmangatan 11, 692 30 Kumla