Fastighetsbyrån Kumla

Fastighetsbyrån Kumla

Välkommen till Kumla, en växande kommun i Örebro län!

Vi på Fastighetsbyrån i Kumla tycker om det vi gör, är engagerade i varje affär och är lyhörda för dina önskemål. Kumla är en stad som passar barnfamiljer och det finns många skolor och förskolor. Dessutom finns många parker och naturområden för motion, rekreation och fritidsaktiviteter.

Vår kunskap, erfarenhet och stora kontaktnät gör att du kan känna dig trygg och säker med oss som mäklare. Att vi dessutom har ett nära samarbete med Swedbank gör det enkelt och smidigt för dig när det kommer till ekonomiska frågor.

Har du frågor eller funderingar om bostad och boende i Kumla? Kontakta oss på Fastighetsbyrån!

Läs vad 705 kunder tycker om Fastighetsbyrån Kumla 2

• sålde sitt hus med hjälp av Jesper Gelin en del av Fastighetsbyrån Kumla
    • Hjortkvarn
    2021-12-02
    Jag upplever att Jesper är väldigt lyhörd, ödmjuk och kunnig i sitt arbete som mäklare.
    Han tar sig god tid och förklarar noggrant.
    Vi kan rekommendera Jesper med det varmaste.
    Tack så jätte mycket för Ditt arbete.
    Med vänlig hälsning Irene Strömberg, genom Ulrika Hiller
    Stort tack Irene för din bedömning! Jag tackar så mycket för att jag fått hjälpa till med förmedlingen och för att du tog dig tid att ge mig ett omdöme! Jesper Gelin
    2021-12-02
    Jessica är en trevlig och kunnig mäklare. Jag har fått svar på mina frågor och blivit väl bemött.
    Tack Ida och stort grattis till huset! Jessica Bergsten
    2021-12-01
    Jag blev bemött på ett mycket bra sätt. Fick bra genomgång av affären. Är mycket nöjd med Erikas jobb
    2021-11-30
    Mycket väl bemött. Visade engagemang och ville tillgodose mina önskemål. Gav bra tips. Mäklaren levde väl upp till mina förväntningar och såg till att smidigt ordna visningar för huset. Är mycket nöjd.
    Tack så mycket Kosti och tack för ett trevligt samarbete! Jessica Bergsten
    2021-11-30
    Jag kände mig väl bemött av Jessica. Veckopendlar men hon gjorde de möjligt att kunna boka tider som passade in med mitt schema. Det har varit två långa år . När Jessica kom in i bilden skickade hon olika förlag om hela tiden.
    Vid köpet av bostaden, fick jag bra information, möjlighet att ställa frågor, samt att Jessica gav oss tid att ta till och tänka genom allt. Väl planerat och man känner sig både lugn och välkommen.
    Stort tack för de fina orden och grattis till den nya bostaden! Jessica Bergsten
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Jessica Bergsten en del av Fastighetsbyrån Kumla
    2021-11-29
    Jessica är en super duktig mäklare, som verkligen tar sitt arbete seriöst. Hon är snabb på att återkoppla både när det gäller telefonsamtal, på sms och på mail. Jag har haft Jessica som mäklare 2 gånger och ville inte tveka att få hjälp av henne igen! Hon är reel och det är ärligt snack - jag kan räkna med att det hon säger passar. Jessica är grundlig - hon är alltid välinformerad om marknaden och hon är snabb på att få info om det är något hon inte vet. Jag känner mig fullständigt trygg vid att låta Jessica sköta bostadsförsäljningen!
    Tusen tack, vad glad jag blir av att se att ni är nöjda! Jessica Bergsten
  • köpte en tomt med hjälp av Jessica Bergsten en del av Fastighetsbyrån Kumla
    • Askersund
    2021-11-29
    Mäklaren var flexibel med kommunikation via mail och telefon.

Fick svar på mina frågor och vidare hjälp om de behövdes😊

Trevlig mäklare med humor👍
    Tack så mycket Simon och stort lycka till med tomten! Jessica Bergsten
    • Smedstorp
    2021-11-29
    Proffsigt och kunnigt bemötande.
    Lever upp till våra högt ställda förväntningar och vi kan inte annat än vara supernöjda!
    Tack så mycket och stort tack för förtroendet att hjälpa er med försäljningen av ert vackra hus! Jessica Bergsten
    • Smedstorp
    Proffsig
    Hon överträffade mina förväntningar
    Jessica är lyhörd och lyssnade på oss.
    Stort tack Linda och tack för ett trevligt samarbete! Jessica Bergsten
    2021-11-26
    Erika gjorde försäljningen så himla smidig.
    Hon är väldigt professionell och trevlig!
    Rekommenderar henne starkt.
    2021-11-26
    Vi är super nöjda med Erika som hjälpt oss genom både köp och försäljning! Det var våran första bostadsförsäljning och Erika svarade alltid på alla våra frågor och vägledde oss hela vägen! Våran försäljning gick överförväntan! Rekommenderar verkligen Erika, toppenmäklare!
    2021-11-25
    trevligt bemötande och var väldigt hjälpsam
    • Ryttartorpet
    2021-11-24
    Fint bemötande! Väldigt tillmötesgående och hjälpsam. Kunnig och proffsig.
    • Ryttartorpet
    2021-11-22
    Vi har sålt två hus samt köpt ett hus med hjälp av Erika och kan varmt rekommendera henne som mäklare både när det gäller att köpa och sälja bostad.
    Erika är tydlig, lyhörd och ger alltid snabb respons när man har frågor och funderingar. 5/5. :)
    2021-11-21
    Som noviser som bostadsrättsköpare tycker vi Erika gav oss saklig information om innebörden. Gick igenom köpeavtalet punkt för punkt och svarade gärna på våra frågor. Helhetsintrycket är väldigt tillfredsställande. Erika har ett trevligt bemötande.
    • Hjortkvarn
    2021-11-21
    Trevlig och intresserad. Effektiv. Lätt att få kontakt med. Svarar alltid på mail.
    Allt gick väldigt fort och vi hann inte träffas så många gånger tyvärr!
    2021-11-18
    Erika är en supertrevlig och engagerad mäklare som verkligen hjälper sina kunder på alla sätt. Skulle varmt rekommendera henne!
    2021-11-18
    Erika är en jätte bra mäklare som verkligen tänker på sina kunder och underlättar affären på alla sätt.

Skulle rekommendera henne till alla nära och bekanta som ska köpa/sälja bostad.
    • Pålsboda
    2021-11-18
    Jessica har skött försäljningen av vår fastighet exemplariskt. Från första stund fram till kontraktskrivning. Tillgänglig, trevlig och framåt skulle jag beskriva henne.
    Tusen tack och tack för förtroendet att förmedla er fina bostad! Jessica Bergsten
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Jessica Bergsten en del av Fastighetsbyrån Kumla
    2021-11-18
    Mycket bra smidigt, proffsigt bemötande
    Stort tack och grattis till nya bostaden! Jessica Bergsten
    • Pålsboda
    2021-11-18
    Mycket bra och trevligt bemötande.
    Utmärkt lätt tillgängligt dokumentation.
    Engagerad mäklare!
    Tack så mycket Andreea, kul att se att ni är nöjda! Jessica Bergsten
    2021-11-17
    Jessica är väldigt proffsig,saklig och alltid tillgänglig.
    Jag vill varmt rekomendera Jessica. Ann-Britt Johansson
    Stort tack Ann-Britt din reco! Jessica Bergsten
    2021-11-15
    Vid köpet av vårt hus blev vi extremt väl bemötta av Jessica. Hon fanns hela tiden oss tillgänglig och svarade på alla frågor vi hade på ett trevligt och proffsigt sätt. Vi är så nöjda med hela processen!
    Tusen tack Lovisa, vad glad jag blir när jag läser detta. Tack! Jessica Bergsten
    • Haga
    2021-11-15
    Försäljning av hus i skuggan av en skilsmässa.

Att rådda och råda genom en försäljning.

Trevlig, saklig och kunnig.
    2021-11-15
    Mäklaren har varit en bra kontaktperson vid köp av vår bostad
    Proffesionellt bemötande.
    Otroligt snabb och bra kommunikation.
    Rekommenderas.
    Stort tack Johan och tack för ett trevligt samarbete! Jessica Bergsten
    2021-11-12
    Jessica var väldigt hjälpsam mot oss och hade en trevligt bemötande. Hon svarade till alla våra frågor och tog extra tid att hitta olika lösningar till våra omständigheter.

Vi skulle starkt rekommendera henne till andra vi känner.
    Tusen tack Caleb och grattis till er nya bostad! Jessica Bergsten
  • sålde sitt hus med hjälp av Hecha Khalifazada en del av Fastighetsbyrån Kumla
    • Sköllersta
    2021-11-12
    Hecha är lyhörd och noggrann med att informera alla inblandade om ärendet. Väldigt bra och trevlig bemötande! Blev det är en smidigt affär som alla parter var nöjda med.
    • Åsbro
    2021-11-11
    Mycket bra är mycket nöjd med henne
    Tack så mycket Johan, det gjorde vi bra! Jessica Bergsten
  • köpte sitt hus med hjälp av Hecha Khalifazada en del av Fastighetsbyrån Kumla
    • Sköllersta
    2021-11-11
    Hecha var lyhörd , lätt att kommunicera , proffsig på sitt arbete , kunnig mäklare , trevlig kille !
    Vi var jätte nöjda från start till slutet 😊 bästa mäklare 😊 Vi rekommenderar Fastighetsbyrån Kumla !
    2021-11-10
    Vi har haft kontakt med Jessica under en längre tid och hon har hjälpt oss med såväl försäljning av vår lägenhet och med köp av vårt hus och hon har hela tiden funnits till hands för att hjälpa oss med alla frågor som dykt upp. Vi är nöjda med henne.
    Stort tack Gustav för den fina recon och tack för ett trevligt samarbete! Jessica Bergsten
    2021-11-06
    Erika är lugn och trygg med stor erfarenhet av försäljningar av hus. Vi har blivit väl bemötta och fått den stöttning vi har behövt. För vår del har det varit positivt att Erika nyttjat sitt nätverk av kunder som varit intresserade av bostad i vårt område. Att få nyttja tjänsten ”på gång” var passande för oss.
    2021-11-04
    Vi har visserligen inte så mycket erfarenhet av husköp. Men Erika var positiv, glad och trevlig. Hade bra bemötande och "tog sig tid" för oss. Hon kunde ge svar på våra frågor eller berätta hur vi skulle ta reda på dem.
    2021-11-03
    Jessica är väldigt kunnig på sin sak hon visste vad hon pratade om jag har känt mig säker på mitt bostadsköp. Hon är väldigt behjälplig i alla lägen. Och väldigt trevlig. Jag är super nöjd
    Vad kul att se att du är nöjd, stort tack för den fina recon! Jessica Bergsten
  • sålde sitt hus med hjälp av Fastighetsbyrån Kumla
    • Laxå
    2021-11-01
    Har känt mig trygg att låt Gustav sälja min bostad. Han har informerat mig på ett bra och tydligt sätt. Är mycket nöjd.
    2021-11-01
    Trevligt bemötande utan att vara för påträngande med att vilja sälja. Lätt att nå med frågor och funderingar. Jobbar får både säljare och köpares bästa. Vi är väldigt nöjda!
    2021-11-01
    Hon är mycket lugn o saklig.
    Stressar inte, påläst o kunnig.
    Samt trevlig…..
    2021-11-01
    Vänlig och med stort tålamod , tar sig tid med osäkra köpare
  • köpte sitt hus med hjälp av Fastighetsbyrån Kumla
    • Laxå
    2021-10-30
    Jag tycker Gustaf var trevlig, professionell och tillmötesgående.
    Lösningsorienterad, noggrann och duktig på att återkoppla snabbt.
    På ett bra sätt
    Vårt första hus så hade inga förväntningar men hon va duktig
    Lösningsorgenterad & snäll
    Kul att höra, tack så mycket Gabriel! Jessica Bergsten
    • Hallsberg Nytorget
    2021-10-20
    Erika bemötte mig med ett glatt humör och proffesionellt.
    Mina förväntningar var att få en lägenhet med snabb inflyttning och det löste Erika på ett bra sätt!
    2021-10-20
    Erika var trevlig och välkomnande från första mötet, hon var alltid snabb på att svara och hade god kunskap om både lägenheten och området runt omkring.
    2021-10-19
    Vi känner oss nöjda med vår mäklare och tycker vi blev bemötta på ett förstående samt professionellt sätt!

Då det är vårt första husköp hade vi förväntningar gällande att mäklaren skulle vara förstående och hjälpa oss vid eventuella frågor, vilket vi upplever att Jessica gjorde.

Trevlig visning där eventuella frågeställningar besvarades.
    Stort tack för att ni tog er tid att besvara reco och grattis till ert fina hus! Jessica Bergsten
    • Östansjö
    2021-10-18
    Hej!
    Det kändes som jag ska köra allt för att du ska bli nöjd och få det du vill ha för ditt hus.
    Erica är ju proffsig.
    Med vänlig hälsning Ingeborg Arwidson
    • Korsta
    2021-10-16
    Allt fungerade bra. Vi ville sälja snabbt vilket Erika kunde lösa på ett utmärkt sätt. Men frågan är om det blev rätt pris.
    • Korsta
    2021-10-15
    Overall the experience was excellent. Erika did a fantastic job and answered to all questions being asked.
    2021-10-14
    Vi är nöjda. Proffsigt och bra jobb.
    Tack så mycket, kul att se att ni är nöjda! Jessica Bergsten
    • Vretstorp
    2021-10-14
    Lättillgänglig och engagerad, löste alla problem snabbt och effektivt. Känslan av att hon alltid fanns tillgänglig utan att bli påflugen.
    Tack så mycket Stefan och stort tack för förtroendet att förmedla ert vackra hus! Jessica Bergsten
    2021-10-14
    Trevlig, tydlig och proffsig! Allt har funkat toppenbra med Jessica.
    Tusen tack, vad kul att se att ni är nöjda! Jessica Bergsten
    • Vretstorp
    2021-10-14
    Var en bra mäklare, fick bra hjälp.
    Tack så mycket Magnus och stort grattis till det nya huset! Jessica Bergsten