Alla kategorier Mäklare Örebro Kumla Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Kumla

Fastighetsbyrån Kumla

Köpmangatan 11, 692 30 Kumla — Visa karta

Välkommen till Kumla, en växande kommun i Örebro län!

Vi på Fastighetsbyrån i Kumla tycker om det vi gör, är engagerade i varje affär och är lyhörda för dina önskemål. Kumla är en stad som passar barnfamiljer och det finns många skolor och förskolor. Dessutom finns många parker och naturområden för motion, rekreation och fritidsaktiviteter.

Vår kunskap, erfarenhet och stora kontaktnät gör att du kan känna dig trygg och säker med oss som mäklare. Att vi dessutom har ett nära samarbete med Swedbank gör det enkelt och smidigt för dig när det kommer till ekonomiska frågor.

Har du frågor eller funderingar om bostad och boende i Kumla? Kontakta oss på Fastighetsbyrån!

Läs vad 166 kunder tycker om Fastighetsbyrån Kumla

• Roland L
    Roland L skrev om Joel Hämälä en del av Fastighetsbyrån Kumla
    Trevlig, kunnig, och proffsigt bemötamde. Bjöd på nybryggt kaffe med hembakta cocosbollar vid kontraktskrivning och alla partner nöjda och glada.... men glömde fråga om jag fick provköra Audin :) Läs mer
    2018-08-14 Joel H svarar Roland L
    Hej Roland!
    Vad kul att du är nöjd och stort tack för att du tog dig tid att recensera mitt och Fastighetsbyrån arbete - uppskattas!
    Haha, det var oförskämt av mig, men det är klart att du får provköra :)
  • Izabella J
    Izabella J skrev om Jessica Bergsten en del av Fastighetsbyrån Kumla
    Wow säger bara! Jessica är en fantastisk mäklare och försäljningen av min bostadsrätt gick väldigt smidigt. Det är tydligt att hon brinner för sitt jobb! Jag är mer än nöjd och ger Jessica mina varmaste rekommendationer.

Izabella J Läs mer
    2018-07-19 Jessica B svarar Izabella J
    Tack så jättemycket Izabella! Du hade en mycket fin lägenhet, jag hoppas att ni ska stortrivas i huset nu!
  • Ove K
    Ove K skrev om Erika Ekström en del av Fastighetsbyrån Kumla
    Vi är kätte nöjda med fastighetsaffären gick smidigt och fort att lösa hela affären och vi har ett stort förtroende för Erika och kommer rekommendera henne till andra
    Tack Läs mer
  • Ludwig E
    Ludwig E skrev om Jessica Bergsten en del av Fastighetsbyrån Kumla
    Köpte villa och blev bemött på ett fint och trevligt sätt av mäklaren, mäklaren hade bra koll och gav bra svar på de frågor vi hade och förklarade utförligt om de olika sakerna vi frågade, efter allt som allt så är jag väldigt nöjd och tacksam för det mäklaren har gjort👍🏼 Läs mer
    2018-06-20 Jessica B svarar Ludwig E
    Vad roligt att se att ni är nöjda med mitt arbete. Tack så mycket Ludwig. Jag önskar er stort lycka till i nya huset!
  • Karolina H
    Karolina H skrev om Erika Ekström en del av Fastighetsbyrån Kumla
    Köpt hus, mycket bra mottagande. Läs mer
  • Pernilla G
    Pernilla G skrev om Erika Ekström en del av Fastighetsbyrån Kumla
    Vi har varit i kontakt med Erica ett flertal gånger på vår jakt av husköp. Varje gång har vi blivit vänligt bemötta, hon är glad och trevlig. Vill gärna veta om bilderna på hemnet.se överensstämmer med verkligheten och det känns väldigt seriöst från hennes sida.

Vi skulle absolut rekommendera henne till andra säljare/köpare. Läs mer
  • Karola K
    Karola K skrev om Jessica Bergsten en del av Fastighetsbyrån Kumla
    Ich werde es weiter empfehlen, wär ein Haus kaufen möchte in Schweden.
    Tack sa mycket Läs mer
    2018-06-12 Jessica B svarar Karola K
    Vielen Dank für Ihre Empfehlung Karola!
  • Anne-Marie T
    Anne-Marie T skrev om Jessica Bergsten en del av Fastighetsbyrån Kumla
    Jessica Bergsten
    Väldigt duktig o kunnig det kändes tryggt o bra. Vi rekomenderar henne varmt
    Anne-Marie Thorén Läs mer
    2018-06-07 Jessica B svarar Anne-Marie T
    Tusen tack Anne-Marie att du tog dig tid att gå in och skriva en rekommendation. Stort lycka till med allt!
  • Håkan L
    Håkan L skrev om Erika Ekström en del av Fastighetsbyrån Kumla
    Försäljningen av våran lägenhet sköttes utmärkt.
    Trevlig och tillmötesgående.

Vid ytterligare försäljning kommer samma mäklare att anlitas :) Läs mer
  • Gunnel L
    Gunnel L skrev om Fastighetsbyrån Kumla
    Helt ok. Vi är nöjda med genomförandet. Läs mer
  • Anna-Lena L
    Anna-Lena L skrev om Erika Ekström en del av Fastighetsbyrån Kumla
    Sålt en mindre villa i ett bostadsområde.
    Vi har blivit väl omhändertagna av Erika hon har varit till stor hjälp vid försäljningen och hon har varit lätt att få kontakt med vid frågor som uppstått. Nogran. Lätt att få tag i svarar alltid på frågor. Trevlig. Toppen mäklare helt enkelt! Läs mer
  • Katarina C
    Katarina C skrev om Jessica Bergsten en del av Fastighetsbyrån Kumla
    Smidigt, korrekt och förtroendeingivande från början till slut var det att få hjälp med att sälja min lägenhet. Försäljningen gick över förväntan snabbt och alla moment genomfördes på ett trevligt och tillmötesgående sätt. Läs mer
    2018-05-15 Jessica B svarar Katarina C
    Tack så mycket för din reco och för förtroendet att sälja din bostad!
  • Hoshmend H
    Hoshmend H skrev om Erika Ekström en del av Fastighetsbyrån Kumla
    Jag och min tjej köpte en lägenheten i Kumla och vi var jättenöjda med mäklaren, rekommenderar henne till alla eftersom hon gav oss all information om köpet av lägenheten. 10/10! Läs mer
  • Bo J
    Bo J skrev om Jessica Bergsten en del av Fastighetsbyrån Kumla
    Sålt hus i Zinkgruvan köpt lgh i Askersund.
    Båda objektet ordnade Jessica på ett mycket bra sätt.
    Hon var påläst och kunnig. Läs mer
    2018-05-14 Jessica B svarar Bo J
    Tack Bo för att du tog dig tid att recensera mitt arbete. Jag hoppas att du ska trivas bra i Askersund!
  • Ida L
    Ida L skrev om Erika Ekström en del av Fastighetsbyrån Kumla
    Mäklaren bemötte oss på ett professionellt sätt. Hon fanns tillgänglig om vi behövde det. Hon hittade en köpare till vår bostadsrätt så hon levde upp till mina förväntningar. Jag skulle rekommendera henne till någon annan. Läs mer
  • Isabelle A
    Isabelle A skrev om Erika Ekström en del av Fastighetsbyrån Kumla
    -Köpt hus, förstagångsköpare av den typen av bostad.
    -Erika bemötte oss på bästa sätt, professionell, trevlig och rolig.
    -Gjorde processen tydlig och var mycket tillmötesgående.
    Tack! Läs mer
  • Magnus E
    Magnus E skrev om Erika Ekström en del av Fastighetsbyrån Kumla
    Erika hjälpte mig att värdera ett torp i samband med att jag och min före detta sambo gått isär. Hon gav ett tryggt och professionelt intryck 👍🏼 Läs mer
  • Darius S
    Darius S skrev om Joel Hämälä en del av Fastighetsbyrån Kumla
    Hej han är fantastisk kille. Läs mer
    2018-06-28 Joel H svarar Darius S
    Hej Darius!
    Tack för ditt fina omdöme, det värmer.
    Jag vill också passa på att tacka för trevliga kontakter.
    Ha en bra sommar och lycka till med "nya" huset.
    Joel
  • Aggi A
    Aggi A skrev om Jessica Bergsten en del av Fastighetsbyrån Kumla
    Vi köpte vårt nya hus via Jessica och är mycket nöjda med det bemötande vi fått, från den första kontakten rakt igenom hela affären. Mycket professionell, hjälpsam och trevlig! Vi ger Jessica våra bästa rekommendationer :) Läs mer
    2018-04-20 Jessica B svarar Aggi A
    Tusen tack Aggi och Kristofer. Jag önskar er stort lycka till med flytten och hoppas att ni ska trivas bra i den nya staden!
    Aggi A gillar detta
  • Alexander L
    Alexander L skrev om Erika Ekström en del av Fastighetsbyrån Kumla
    Bra, proffesionellt & samtidigt öppet & trevligt! Läs mer
  • Akad Iskandir S
    Akad Iskandir S skrev om Joel Hämälä en del av Fastighetsbyrån Kumla
    En väldigt duktig och kunnig mäklare, trevlig och har alltid ett bra bemötande. Kan sitt jobb och har koll på situationen, ärlig och jobbar för en bra affär. Har jobbat med honom tidigare och tycker alltid att han gör ett bra jobb, är väldigt nöjd som kund. Kan rekommendera honom starkt till andra kunder. Läs mer
  • Rickard P
    Rickard P skrev om Erika Ekström en del av Fastighetsbyrån Kumla
    Mycket engagemang mäklare som alltid var lätt att nå och som också återkopplade kontinuerligt.
    Rekommenderas! Läs mer
  • Robert H
    Robert H skrev om Jessica Bergsten en del av Fastighetsbyrån Kumla
    Jag deltog igår i en budgivning av en villa i Zinkgruvan. Mäklaren Jessica Bergsten var informativ, hjälpsam och rapp...utan att skapa stress.

Jag gissar att alla inblandade; säljaren, den som vann budgivningen....samt även jag......är nöjda med budgivningsprocessen.

Bra jobbat, Jessica. Läs mer
    2018-04-09 Representant för Fastighetsbyrån svarar Robert H
    Vad roligt att se att du är nöjd med mitt arbete! Tack så mycket för att du tog dig tid att gå in och recensera mig. Jag hoppas att vi får ses på en visning framöver.
  • Emanuel E
    Emanuel E skrev om Joel Hämälä en del av Fastighetsbyrån Kumla
    Köpt lgh.
    Allt mkt välskött och bra bemött.
    Uppfyllde förväntningar.
    Jag är mkt nöjd. Läs mer
    2018-04-11 Joel H svarar Emanuel E
    Hej Emanuel!
    Vad kul att du är nöjd och tack för att du tar dig tid att recensera mitt och Fastighetsbyrån arbete - uppskattas!
    Önskar lycka till med lägenheten.
    Joel Hämälä
  • Linda J
    Linda J skrev om Jessica Bergsten en del av Fastighetsbyrån Kumla
    Jag tycker att Jessica var väldigt bra, kunnig, trevlig och hon var tydlig och förklarade saker väldigt bra. Jag är riktigt nöjd. Läs mer
    2018-02-21 Jessica B svarar Linda J
    Vad glad jag blir att du är nöjd, det är viktigt för mig. Åter igen - Tack så mycket för förtroendet att förmedla din fina bostad!
  • Gun R
    Gun R skrev om Jessica Bergsten en del av Fastighetsbyrån Kumla
    Min erfarenhet av Jessica Bergsten är enbart positiv.
    Hon är social och ger ett gott intryck och vänligt bemötande.
    Hon engagerar sig och försöker verkligen att ställa upp
    på alla sätt. Hittills så är jag mycket nöjd. Läs mer
    2018-02-19 Jessica B svarar Gun R
    Vad glad jag blir när jag ser att ni är nöjda, tack så mycket för din reco Gun!
  • E
    E skrev om Jessica Bergsten en del av Fastighetsbyrån Kumla
    Jessica var trevlig. Hon kunde dock inte svara på några frågor vi hade om lägenheten och det stod inte mycket i häftet vi fick heller. Läs mer
    2018-02-19 Jessica B svarar E
    Tack för att du tog dig tid att recensera mitt arbete. Jag tar till mig av din feedback, tack Elin! Jag hoppas att du ska trivas i ditt nya boende och önskar dig all lycka till. Vi ses på tillträdet!
  • Ban N
    Ban N skrev om Jessica Bergsten en del av Fastighetsbyrån Kumla
    Hon är jätte bra och professional , Mycket njöd Läs mer
    2018-02-19 Jessica B svarar Ban N
    Tack så mycket Ban, kul att se att du är nöjd!
  • Erik J
    Erik J skrev om Erika Ekström en del av Fastighetsbyrån Kumla
    Kan varmt rekommendera Erika på Fastighetsbyrån. Proffsigt, ordning och reda samt bra återkoppling. Återkommer gärna i framtiden. Tack! Läs mer
    2018-03-22 Erika E svarar Erik J
    Hej Erik.
    Tack för varma ord. Vad roligt att ni är nöjda med mitt arbete.
    Allt gott. Vi ses!
  • Oskar L
    Oskar L skrev om Jessica Bergsten en del av Fastighetsbyrån Kumla
    Saklig och kunnig på sitt område! Serviceminded och svarade snabbt på eventuella frågor! Tack för hjälpen med köp och försäljning! Läs mer
    2018-02-05 Jessica B svarar Oskar L
    Tack så mycket för din rekommendation och för ett trevlig samarbete!
  • Anders J
    Anders J skrev om Jessica Bergsten en del av Fastighetsbyrån Kumla
    En mycket kompetent och bra mäklare, kunde inte vara bättre.
    Hon höll mig uppdaterad hela tiden om försäljningen
    och var hjälpsam och kunnig.
    Kan verkligen rekommendera henne. Läs mer
    2018-02-01 Jessica B svarar Anders J
    Kul att se att du är nöjd, tack så mycket för din rekommendation!
  • Pär A
    Pär A skrev om Jessica Bergsten en del av Fastighetsbyrån Kumla
    Det är precis denna typ av mäklare man söker, proffsig och bra kompetens. Snabba svar på frågor och otroligt hjälpsam. Jobbade verkligen stenhårt på att affären skulle bli så bra och smidig som möjligt. Mina varmaste rekommendationer. Läs mer
    2018-02-01 Jessica B svarar Pär A
    Tusen tack Pär! Det är viktigt för mig att mina kunder är nöjda med mitt arbete, så detta är riktigt kul att läsa. Återigen tack för förtroendet att förmedla ert fina hus!
  • Magdalena K
    Magdalena K skrev om Erika Ekström en del av Fastighetsbyrån Kumla
    Trevlig, lättsam, professionell, lyhörd. Enbart positiva intryck under de gånger vi mötts hittills. Läs mer
    2018-03-22 Erika E svarar Magdalena K
    Hej Magdalena.
    Tack för att du tagit dig tid att recensera mitt arbete. Vad roligt att ni är nöjda, det är viktigt för mig.
    Vi ses på tillträdet. Allt gott!
  • Maryam M
    Maryam M skrev om Jessica Bergsten en del av Fastighetsbyrån Kumla
    Väldigt bra bemötande, flexibel, följsam, kunnig! Läs mer
    2017-12-08 Jessica B svarar Maryam M
    Tack så mycket Maryam och tack för den fina tårtan!
  • Jere M
    Jere M skrev om Erika Ekström en del av Fastighetsbyrån Kumla
    Väldigt bra och proffsigt bemötande. Var snabb på att svara. Läs mer
    2017-12-12 Erika E svarar Jere M
    Hej Jere.
    Tack för att du har tagit dig tid för att recensera mitt arbete. Det glädjer mig att ni är nöjda med affären. Vi ses vid tillträdet!
    Med vänlig hälsning
    Erika Ekström
  • Mattias N
    Mattias N skrev om Erika Ekström en del av Fastighetsbyrån Kumla
    Snabbt och smidigt! Mycket trevligt bemötande! Läs mer
    2017-12-12 Erika E svarar Mattias N
    Hej Mattias.
    Vad roligt att ni är nöjda genom både köp och försäljning. Stort lycka till i nya huset!
    Med vänlig hälsning
    Erika Ekström
  • Ulrika A
    Ulrika A skrev om Erika Ekström en del av Fastighetsbyrån Kumla
    Mycket proffsigt intryck av Erika genom hela husaffären! Hon höll mig hela tiden uppdaterad med vad som hände och kollade av med mig vad jag tyckte och lade fram olika förslag till hur vi skulle gå vidare genom de olika stadierna av försäljningen. Skulle gladeligen rekommendera henne till andra som vill sälja sitt hus och om jag själv kommer i samma situation igen så vet jag att Erika kan jag lita på. Läs mer
    2017-12-07 Erika E svarar Ulrika A
    Hej Ulrika. Tack för att du har recenserat mitt arbete, det glädjer mig oerhört att du känner dig nöjd! Ses snart igen. Varma hälsningar Erika
  • Maria E
    Maria E skrev om Joel Hämälä en del av Fastighetsbyrån Kumla
    Joel bemötte oss på ett bra sätt båda på visning och vid kontraktskrivning. Tog sig tid att förklara och svara på våra frågor trots att han blev sen till sin nästa visning.
    Våra förväntningar på en mäklare uppfylldes av joel. Läs mer
    2018-06-28 Joel H svarar Maria E
    Hej Maria!
    Tack för feedback och kul att ni är nöjda med mitt arbete.
    Snart dags för nyckelöverlämning, ses då! :)
    Joel Hämälä
  • Maria O
    Maria O skrev om Erika Ekström en del av Fastighetsbyrån Kumla
    Fick otroligt bra bemötande av Erika. Känner att jag inte kunde valt bättre mäklare.Högsta betyg av mej. Läs mer
    2017-12-06 Erika E svarar Maria O
    Tack för ditt fina omdöme, det viktigaste för mig är att du är nöjd! Vi ses vid igen vid tillträdet. Med vänlig hälsning Erika Ekström.
  • Brith-marie G
    Brith-marie G skrev om Jessica Bergsten en del av Fastighetsbyrån Kumla
    Mycket gott bemötande och bra kontakt. Fick fortlöpande information hela tiden. Läs mer
    2017-12-08 Jessica B svarar Brith-marie G
    Kul att se att ni är nöjda. Tack Brith-Marie för att du tog dig tid att svara på detta mitt i flyttkaoset. Lycka till i ert nya boende!
  • Roger J
    Roger J skrev om Jessica Bergsten en del av Fastighetsbyrån Kumla
    Kanontjej! Trevligt bemötande och mycket hjälpsam i min process inför mitt husköp. Läs mer
    2017-12-08 Jessica B svarar Roger J
    Tack så mycket Roger, jag önskar dig stort lycka till i det nya huset!
  • Andreas W
    Andreas W skrev om Jessica Bergsten en del av Fastighetsbyrån Kumla
    Jessica har ett intresse för både säljare och köpare och för en bra dialog mellan båda parter. Hon är mycket serviceminded och svarar snabbt på frågor samt hjälper till om man behöver något. Har inget ont att säga, klart den bästa mäklaren jag har haft att göra med och alltid med glimten i ögat. Kommer garanterat rekommendera henne till bekanta! :D Läs mer
    2017-12-08 Jessica B svarar Andreas W
    Vilka fina ord, tack så jättemycket Andreas!
  • Adam K
    Adam K skrev om Erika Ekström en del av Fastighetsbyrån Kumla
    Kanonbra bemötande. Trevlig och lättillgänglig. Tittat på flera hus där Erika varit ansvarig mäklare och vi är helnöjda. Läs mer
    2017-12-06 Erika E svarar Adam K
    Hej Adam. Tack för att du har tagit dig tid att bedöma mitt arbete. Det har varit ett nöje att hjälpa er med att hitta ert drömhus. Ses snart igen! Med vänlig hälsning Erika Ekström
  • Tove H
    Tove H skrev om Joel Hämälä en del av Fastighetsbyrån Kumla
    Kunnig och lätt att få tag på. Gjorde en felbedömning angående sitt eget spekulantregister som gjorde att vi tvivlade, men slutförde försäljningen på ett professionellt sätt. Läs mer
    2018-06-28 Joel H svarar Tove H
    Hej Tove!

Tack för att du tog dig tid att recensera mitt arbete, det uppskattas! Jag tar med mig "punkten" om spekulantregistret och ska se till att bli tydligare vad gäller förväntansbilden.
    Joel
  • Inge R
    Inge R skrev om Erika Ekström en del av Fastighetsbyrån Kumla
    Behagligt trevligt bemötande ,berättade om upplägget för försäljning av bostaden på ett tydligt och lättförståeligt sätt
    Kom med förslag som vi kunde komma överens om på ett bra sätt
    Ex Bostadsbesiktningen med försäkring , Elbesiktningen

Och framförallt hennes snabba hantering av försäljningen Läs mer
    2017-12-07 Erika E svarar Inge R
    Hej Inge. Tack för att du har tagit dig tid att bedöma mitt arbete. Det är av stor betydelse för mig att ni är nöjda med försäljningen. Vi ses vid tillträdet. Hälsning Erika
  • Björn P
    Björn P skrev om Jessica Bergsten en del av Fastighetsbyrån Kumla
    Jessica Bergsten är en mycket trevlig och kompetent fastighetsmäklare! Läs mer
    2017-12-05 Jessica B svarar Björn P
    Tack så mycket Björn och tack för att jag fick förtroendet att sälja ditt fina hus!
  • Anettte U
    Anettte U skrev om Erika Ekström en del av Fastighetsbyrån Kumla
    Har ett proffsigt och mycket trevligt bemötande. Gjorde att vår fastighetsaffär gick mycket smidigt. Både bra start och avslut Läs mer
    2017-12-06 Erika E svarar Anettte U
    Hej Anette. Vad roligt att ni uppskattar mitt arbete, det viktigaste för mig är att ha nöjda kunder. Hälsa Boris. Med vänlig hälsning Erika Ekström.
  • Björn F
    Björn F skrev om Jessica Bergsten en del av Fastighetsbyrån Kumla
    Positivt,tydligt och professionellt,tillgänglig Läs mer
    2017-11-29 Jessica B svarar Björn F
    Tack så mycket för de fina orden Björn!
  • Hanna Ö
    Hanna Ö skrev om Jessica Bergsten en del av Fastighetsbyrån Kumla
    Super trevlig och hjälpsam! Kunde svara och ta reda på alla våra funderingen!
    Vi är jätte nöjda! Läs mer
    2017-11-28 Jessica B svarar Hanna Ö
    Tack så mycket Hanna och Niklas! Jag hoppas att ni kommer trivas bra i nya huset, precis lagom till jul.
  • Thomas N
    Thomas N skrev om Jessica Bergsten en del av Fastighetsbyrån Kumla
    Jag fick ett bra bemötande från första dagen.
    Hon har mejlat och skickat sms och hållit mig uppdaterad regelbundet.
    Vi upplever Jessica som en bra mäklare som vi gärna rekommenderar till våra vänner framöver. Läs mer
    2017-10-09 Jessica B svarar Thomas N
    Vad roligt att se att ni är nöjda. Tack så mycket Thomas!

Köpmangatan 11, 692 30 Kumla