Alla kategorier Mäklare Örebro Kumla Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Kumla

Fastighetsbyrån Kumla

Köpmangatan 11, 692 30 Kumla — Visa karta

Välkommen till Kumla, en växande kommun i Örebro län!

Vi på Fastighetsbyrån i Kumla tycker om det vi gör, är engagerade i varje affär och är lyhörda för dina önskemål. Kumla är en stad som passar barnfamiljer och det finns många skolor och förskolor. Dessutom finns många parker och naturområden för motion, rekreation och fritidsaktiviteter.

Vår kunskap, erfarenhet och stora kontaktnät gör att du kan känna dig trygg och säker med oss som mäklare. Att vi dessutom har ett nära samarbete med Swedbank gör det enkelt och smidigt för dig när det kommer till ekonomiska frågor.

Har du frågor eller funderingar om bostad och boende i Kumla? Kontakta oss på Fastighetsbyrån!

Läs vad 190 kunder tycker om Fastighetsbyrån Kumla

• Lillemor G skrev om Jessica Bergsten en del av Fastighetsbyrån Kumla
    Jessica har varit ett stöd när jag sålde min lägenhet så
    jag kan verkligen rekommendera henne för ett bra jobb.

Hälsningar Lillemor Läs mer
    2018-10-15 Jessica B svarar Lillemor G
    Tack så mycket för att du tog dig tid att gå och ge ditt omdöme Lillemor. Jag hoppas att du kommer att trivas i din nya bostad. Lycka till!
  • Tomas S skrev om Jessica Bergsten en del av Fastighetsbyrån Kumla
    Jessica Bergsten har sålt ett hus åt mig,
    och ger henne högsta betyg på hela försäljningen,
    Ordnade massa visningar så alla spekulanter fick se fastigheten både en och två ggr.
    följde även upp alla som var på visningen på ett mycket bra sätt.
    mycket nöjd.
    mvh Tomas Stjernström Läs mer
    2018-10-07 Jessica B svarar Tomas S
    Tack så mycket Tomas för din fina reco och för förtroendet att förmedla huset!
  • Patrik M skrev om Gustaf Sundkvist en del av Fastighetsbyrån Kumla
    Sålt ett hus mäklaren va helt grym riktigt professionell kommer verkligen rekommendera han Läs mer
    2018-10-08 Gustaf S svarar Patrik M
    Tack så mycket för de fina orden Patrik! Roligt att höra att ni uppskattade mitt arbete med er försäljning.

Vi ses på tillträdet!

Med vänliga hälsningar
    Gustaf Sundkvist
    Fastighetsbyrån
  • Johanna H skrev om Gustaf Sundkvist en del av Fastighetsbyrån Kumla
    Köpte vårt första hus av Gustaf. Vi är supernöjda med allt angående köpet. Gustaf är toppen! Läs mer
    2018-10-01 Gustaf S svarar Johanna H
    Hej Johanna,

Vad roligt att höra att ni är riktigt nöjda med mitt arbete. Jag ser framemot att träffa er på tillträdet i December. Tills dess önskar jag en trevlig höst!

Med vänliga hälsningar
    Gustaf Sundkvist
    Fastighetsbyrån
  • Mats Torbjörn K
    Mats Torbjörn K skrev om Joel Hämälä en del av Fastighetsbyrån Kumla
    -Sålt villa
    -På ett trevligt sätt, mån att vi ska vara nöjda.
    -Priset motsvarade våra förväntningar,
    - vi har haft ett bra samarbete Läs mer
  • Elisabeth W skrev om Erika Ekström en del av Fastighetsbyrån Kumla
    Äldre hus på landet.
    Bra information före och vid visning.
    Hade svar på våra frågor.
    Snabbt och bra avslut.
    Bra kontaktmöte med säljarna.
    Lätt att komma i kontakt med både mäklare och mäklarkontoret. Läs mer
  • Bert-ola P
    Bert-ola P skrev om Jessica Bergsten en del av Fastighetsbyrån Kumla
    Trevligt bemötande och hjälpsam, allt fungerade korrekt och enligt förväntningar. Läs mer
    2018-09-17 Jessica B svarar Bert-ola P
    Tack så mycket för din reco Bert-Ola. Jag önskar dig stort lycka till med nya huset!
  • Ann-kristin L skrev om Erika Ekström en del av Fastighetsbyrån Kumla
    2018-09-17 Erika E svarar Ann-kristin L
    Tack Anki för att du tog dig tid att recensera mitt arbete. Jag hoppas ni ska trivas bra i ert nya hus.
    Med vänlig hälsning Erika
  • Ove D skrev om Erika Ekström en del av Fastighetsbyrån Kumla
    Villa i Kumla.
    Mycket trevlig och bästa tänkbara service! Läs mer
    2018-09-17 Erika E svarar Ove D
    Hej Ove.
    Vad kul att ni är nöjda. Stort tack för att du tog dig tid att recensera mitt och Fastighetsbyrån arbete.
    / Erika
  • Mikael K skrev om Erika Ekström en del av Fastighetsbyrån Kumla
    Orroligt bra bemötande hela vägen både vid försäljningen at vår lägenhet och till köpet av vårt nya hus! Jätte trevlig och har bra koll på sitt arbete! Toppklass Läs mer
    2018-09-17 Erika E svarar Mikael K
    Hej. Tack för ditt fina omdöme. Stort lycka till i huset!
    Med vänlig hälsning Erika Ekström
  • Bertil S
    Bertil S skrev om Erika Ekström en del av Fastighetsbyrån Kumla
    Jag tog kontakt med Erika efter att jag fått ett meddeande om vad hon sålt i vårt område.
    Nu har vårt objekt, en sommarstuga med strandläge utskickats i området.
    Från första stund till avslut har hon skött ärendet proffsigt, alltid med ett glatt bemötande.
    Trots c:a 3000 besök på hemsidor blev närmaste granne en lycklig köpare. 4% är bra använda pengar t.o.m. deklaration. Läs mer
    2018-09-17 Erika E svarar Bertil S
    Hej Bertil. Tack så mycket för de fina orden. Ibland är världen bra liten, och det glädjer mig att du är nöjd med mitt arbete!
    Vi ses på tillträdesdagen. Varma hälsningar Erika Ekström
  • Sergej I skrev om Jessica Bergsten en del av Fastighetsbyrån Kumla
    Jag har köpt hus.
    Väldigt duktig mäklare. Läs mer
    2018-09-14 Jessica B svarar Sergej I
    Tack för din reco Sergej! Vi ses snart igen då det är dags att ta över nycklarna till nya huset. Stort lycka till!
  • Ingemar H skrev om Jessica Bergsten en del av Fastighetsbyrån Kumla
    Ett trevligt och bra bemötande. Har känt att hon varit med i alla steg av köpet. Hon överträffade alla förväntningar jag hade. Om jag i framtiden ska anlita en mäklare så återkommer jag till henne. Läs mer
    2018-09-13 Jessica B svarar Ingemar H
    Vad roligt att se att du är nöjd. Tusen tack Ingemar!
  • Martin D skrev om Jessica Bergsten en del av Fastighetsbyrån Kumla
    Köp av fritidshus. Jättebra bemött, snabb och smidig affär. Läs mer
    2018-09-13 Jessica B svarar Martin D
    Tack för att du tog dig tid att gå in och ge din reco Martin. Stort lycka till framöver och njut av nya utsikten!
  • Sandra Maria K skrev om Joel Hämälä en del av Fastighetsbyrån Kumla
    Jag är jätte nöjd ! Pga krångliga omständigheter i samband med en separation så var det verkligen inte ett lätt uppdrag. Det var två mäklare som tackade nej till att ens försöka.

Men Joel jobbade på och tillslut kunde han avsluta med en affär.

Jag är mycket glad och tacksam att han tog sig så mycket tid och tålamod till att i slutändan få båda säljarna och köparen nöjd!

Rekommenderas starkt! Läs mer
  • Karolina H skrev om Erika Ekström en del av Fastighetsbyrån Kumla
    Sålt och köpt bostad. Mycket bra mäklare besvarar alltid sms och mail snabbt. Läs mer
    2018-09-17 Erika E svarar Karolina H
    Hej Karolina. Vad roligt att ni upplever att ni har fått snabb återkoppling igenom de olika affärerna.
    Med vänlig hälsning Erika
  • Karin G
    Karin G skrev om Erika Ekström en del av Fastighetsbyrån Kumla
    Vi sålde vårt hus på Engelbrektsvägen i Kumla, vårt hem i 21 år. Erika skötte allt som ett proffs ut i fingerspetsarna, från första besöket till det sista. Hon hade stenkoll på allt, det kändes tryggt!!! Dessutom var hon väldigt trevlig. Det märktes att hon trivdes på jobbet, hon kommer att kunna gå långt i sin karriär som mäklare. Läs mer
    2018-09-17 Erika E svarar Karin G
    Hej Karin. Tack för att du har tagit dig tid att skriva en recension. Det glädjer mig att ni är nöjda med mitt arbete!
    Ha det fortsatt bra i ert nya hus. Hälsa Rolf. Med vänlig hälsning Erika
  • Christen Ä skrev om Jessica Bergsten en del av Fastighetsbyrån Kumla
    Jessica Bergsten var mycket vänlig o värnade om mej som köpare i samband med att jag köpte mitt sommarhus. Hon informerade mig hela tiden om olika saker som var viktigt för mej att veta. O det var ett mycket positivt övelämnande av fastigheten mellan mej o säljaren. Allt gott! Christen Läs mer
    2018-09-12 Jessica B svarar Christen Ä
    Vad roligt att se att du är nöjd Christen. Jag hoppas att du ska trivas i det nya huset!
  • Leif Åke G skrev om Jessica Bergsten en del av Fastighetsbyrån Kumla
    Det fungerade bra med Jessica som mäklare när vår sommarstuga skulle säljas. Läs mer
    2018-09-12 Jessica B svarar Leif Åke G
    Tack för att du tog dig tid att gå in och ge ditt omdöme!
  • Anders Stig Åke Ö skrev om Joel Hämälä en del av Fastighetsbyrån Kumla
    Vi har sålt sommarhus.
    Fint och proffsigt
    Vi är helt nöjda med Joel som mäklare. Läs mer
  • Alexander F
    Alexander F skrev om Jessica Bergsten en del av Fastighetsbyrån Kumla
    *Köpt en 1plans villa i sannahed kumla.
    *Ett mycket bra o proffsigt bemötande.
    *Hade svar på våra frågor o lite till.
    *trevligt bemötande och väldigt hjälpsam vid det snabba köp det blev som ägarna ville ha. Läs mer
    2018-09-05 Jessica B svarar Alexander F
    Stort tack Alexander! Jag hoppas att ni ska trivas i Sannahed med nya huset.
  • Rolf V skrev om Gustaf Sundkvist en del av Fastighetsbyrån Kumla
    Köpt en villa. Första kontakten var fin. Han var mycket kunnig i detta projekt. Jag hade inga förväntningar så det blev ändå en bra kontakt med Gustav.
    Gustav är en tillgång för Fastighetsbyrån. Läs mer
    2018-09-11 Gustaf S svarar Rolf V
    Hej Rolf,
    Tack så mycket för de fina orden, jag hoppas ni ska trivas väl i huset. Stort lycka till med renoveringarna.

Ha en fin höst!
    /Gustaf Sundkvist
  • David K skrev om Jessica Bergsten en del av Fastighetsbyrån Kumla
    Jessica hjälpte oss sälja våran villa och vi kunde inte vara annat än supernöjda! Hon är kompetent, engagerad, trevlig och ärlig och har hjälpt oss på ett mycket förtjänstfullt sätt från början till slut. Vi är supernöjda att vi valde att sälja via Jessica och fastighetsbyrån och rekommenderar henne varmt! Läs mer
    2018-09-04 Jessica B svarar David K
    Tusen tack David! Jag blir så glad att se att ni är nöjda med mitt arbete. Nu önskar jag er all lycka till med nya huset under hösten!
  • Malin A skrev om Gustaf Sundkvist en del av Fastighetsbyrån Kumla
    Gustaf har varit tydlig, förklarande och proffsig i arbetet med vår husförsäljning. Han har varit tillgänglig och svarat snabbt på våra sms och mail. Mycket trevlig person dessutom som vi verkligen rekommenderar andra att anlita vid fastighetsaffärer. Vi har känt oss trygga i vår försäljningsprocess.
    Malin och Patric Läs mer
    2018-08-27 Gustaf S svarar Malin A
    Tack så mycket för den fina Recon Malin och Patric! Hoppas ni ska trivas väl i lägenheten i Örebro. Jag ser framemot att träffa er på tillträdet.

Ha en fin höst!
    /Gustaf Sundkvist
  • Roland L
    Roland L skrev om Joel Hämälä en del av Fastighetsbyrån Kumla
    Trevlig, kunnig, och proffsigt bemötamde. Bjöd på nybryggt kaffe med hembakta cocosbollar vid kontraktskrivning och alla partner nöjda och glada.... men glömde fråga om jag fick provköra Audin :) Läs mer
    2018-08-14 Joel H svarar Roland L
    Hej Roland!
    Vad kul att du är nöjd och stort tack för att du tog dig tid att recensera mitt och Fastighetsbyrån arbete - uppskattas!
    Haha, det var oförskämt av mig, men det är klart att du får provköra :)
  • Izabella J skrev om Jessica Bergsten en del av Fastighetsbyrån Kumla
    Wow säger bara! Jessica är en fantastisk mäklare och försäljningen av min bostadsrätt gick väldigt smidigt. Det är tydligt att hon brinner för sitt jobb! Jag är mer än nöjd och ger Jessica mina varmaste rekommendationer.

Izabella J Läs mer
    2018-07-19 Jessica B svarar Izabella J
    Tack så jättemycket Izabella! Du hade en mycket fin lägenhet, jag hoppas att ni ska stortrivas i huset nu!
  • Ove K skrev om Erika Ekström en del av Fastighetsbyrån Kumla
    Vi är kätte nöjda med fastighetsaffären gick smidigt och fort att lösa hela affären och vi har ett stort förtroende för Erika och kommer rekommendera henne till andra
    Tack Läs mer
  • Ludwig E
    Ludwig E skrev om Jessica Bergsten en del av Fastighetsbyrån Kumla
    Köpte villa och blev bemött på ett fint och trevligt sätt av mäklaren, mäklaren hade bra koll och gav bra svar på de frågor vi hade och förklarade utförligt om de olika sakerna vi frågade, efter allt som allt så är jag väldigt nöjd och tacksam för det mäklaren har gjort👍🏼 Läs mer
    2018-06-20 Jessica B svarar Ludwig E
    Vad roligt att se att ni är nöjda med mitt arbete. Tack så mycket Ludwig. Jag önskar er stort lycka till i nya huset!
  • Karolina H skrev om Erika Ekström en del av Fastighetsbyrån Kumla
    Köpt hus, mycket bra mottagande. Läs mer
  • Pernilla G skrev om Erika Ekström en del av Fastighetsbyrån Kumla
    Vi har varit i kontakt med Erica ett flertal gånger på vår jakt av husköp. Varje gång har vi blivit vänligt bemötta, hon är glad och trevlig. Vill gärna veta om bilderna på hemnet.se överensstämmer med verkligheten och det känns väldigt seriöst från hennes sida.

Vi skulle absolut rekommendera henne till andra säljare/köpare. Läs mer
  • Karola K skrev om Jessica Bergsten en del av Fastighetsbyrån Kumla
    Ich werde es weiter empfehlen, wär ein Haus kaufen möchte in Schweden.
    Tack sa mycket Läs mer
    2018-06-12 Jessica B svarar Karola K
    Vielen Dank für Ihre Empfehlung Karola!
  • Anne-Marie T skrev om Jessica Bergsten en del av Fastighetsbyrån Kumla
    Jessica Bergsten
    Väldigt duktig o kunnig det kändes tryggt o bra. Vi rekomenderar henne varmt
    Anne-Marie Thorén Läs mer
    2018-06-07 Jessica B svarar Anne-Marie T
    Tusen tack Anne-Marie att du tog dig tid att gå in och skriva en rekommendation. Stort lycka till med allt!
  • Håkan L skrev om Erika Ekström en del av Fastighetsbyrån Kumla
    Försäljningen av våran lägenhet sköttes utmärkt.
    Trevlig och tillmötesgående.

Vid ytterligare försäljning kommer samma mäklare att anlitas :) Läs mer
  • Gunnel L skrev om Fastighetsbyrån Kumla
    Helt ok. Vi är nöjda med genomförandet. Läs mer
  • Anna-Lena L skrev om Erika Ekström en del av Fastighetsbyrån Kumla
    Sålt en mindre villa i ett bostadsområde.
    Vi har blivit väl omhändertagna av Erika hon har varit till stor hjälp vid försäljningen och hon har varit lätt att få kontakt med vid frågor som uppstått. Nogran. Lätt att få tag i svarar alltid på frågor. Trevlig. Toppen mäklare helt enkelt! Läs mer
  • Katarina C skrev om Jessica Bergsten en del av Fastighetsbyrån Kumla
    Smidigt, korrekt och förtroendeingivande från början till slut var det att få hjälp med att sälja min lägenhet. Försäljningen gick över förväntan snabbt och alla moment genomfördes på ett trevligt och tillmötesgående sätt. Läs mer
    2018-05-15 Jessica B svarar Katarina C
    Tack så mycket för din reco och för förtroendet att sälja din bostad!
  • Hoshmend H skrev om Erika Ekström en del av Fastighetsbyrån Kumla
    Jag och min tjej köpte en lägenheten i Kumla och vi var jättenöjda med mäklaren, rekommenderar henne till alla eftersom hon gav oss all information om köpet av lägenheten. 10/10! Läs mer
  • Bo J skrev om Jessica Bergsten en del av Fastighetsbyrån Kumla
    Sålt hus i Zinkgruvan köpt lgh i Askersund.
    Båda objektet ordnade Jessica på ett mycket bra sätt.
    Hon var påläst och kunnig. Läs mer
    2018-05-14 Jessica B svarar Bo J
    Tack Bo för att du tog dig tid att recensera mitt arbete. Jag hoppas att du ska trivas bra i Askersund!
  • Ida L skrev om Erika Ekström en del av Fastighetsbyrån Kumla
    Mäklaren bemötte oss på ett professionellt sätt. Hon fanns tillgänglig om vi behövde det. Hon hittade en köpare till vår bostadsrätt så hon levde upp till mina förväntningar. Jag skulle rekommendera henne till någon annan. Läs mer
  • Isabelle A skrev om Erika Ekström en del av Fastighetsbyrån Kumla
    -Köpt hus, förstagångsköpare av den typen av bostad.
    -Erika bemötte oss på bästa sätt, professionell, trevlig och rolig.
    -Gjorde processen tydlig och var mycket tillmötesgående.
    Tack! Läs mer
  • Magnus E skrev om Erika Ekström en del av Fastighetsbyrån Kumla
    Erika hjälpte mig att värdera ett torp i samband med att jag och min före detta sambo gått isär. Hon gav ett tryggt och professionelt intryck 👍🏼 Läs mer
  • Darius S skrev om Joel Hämälä en del av Fastighetsbyrån Kumla
    Hej han är fantastisk kille. Läs mer
    2018-06-28 Joel H svarar Darius S
    Hej Darius!
    Tack för ditt fina omdöme, det värmer.
    Jag vill också passa på att tacka för trevliga kontakter.
    Ha en bra sommar och lycka till med "nya" huset.
    Vänligen,
    Joel
  • Aggi A skrev om Jessica Bergsten en del av Fastighetsbyrån Kumla
    Vi köpte vårt nya hus via Jessica och är mycket nöjda med det bemötande vi fått, från den första kontakten rakt igenom hela affären. Mycket professionell, hjälpsam och trevlig! Vi ger Jessica våra bästa rekommendationer :) Läs mer
    2018-04-20 Jessica B svarar Aggi A
    Tusen tack Aggi och Kristofer. Jag önskar er stort lycka till med flytten och hoppas att ni ska trivas bra i den nya staden!
    Aggi A gillar detta
  • Alexander L
    Alexander L skrev om Erika Ekström en del av Fastighetsbyrån Kumla
    Bra, proffesionellt & samtidigt öppet & trevligt! Läs mer
  • Akad Iskandir S skrev om Joel Hämälä en del av Fastighetsbyrån Kumla
    En väldigt duktig och kunnig mäklare, trevlig och har alltid ett bra bemötande. Kan sitt jobb och har koll på situationen, ärlig och jobbar för en bra affär. Har jobbat med honom tidigare och tycker alltid att han gör ett bra jobb, är väldigt nöjd som kund. Kan rekommendera honom starkt till andra kunder. Läs mer
    2018-09-13 Joel H svarar Akad Iskandir S
    Hej!
    Stort tack för att du tog dig tid att recensera mitt arbete. Jag är tacksam för att fått möjligheten att jobba tillsammans med er i flera olika affärer.

Allt gott,
    Joel
  • Rickard P skrev om Erika Ekström en del av Fastighetsbyrån Kumla
    Mycket engagemang mäklare som alltid var lätt att nå och som också återkopplade kontinuerligt.
    Rekommenderas! Läs mer
  • Robert H skrev om Jessica Bergsten en del av Fastighetsbyrån Kumla
    Jag deltog igår i en budgivning av en villa i Zinkgruvan. Mäklaren Jessica Bergsten var informativ, hjälpsam och rapp...utan att skapa stress.

Jag gissar att alla inblandade; säljaren, den som vann budgivningen....samt även jag......är nöjda med budgivningsprocessen.

Bra jobbat, Jessica. Läs mer
    2018-04-09 Representant för Fastighetsbyrån svarar Robert H
    Vad roligt att se att du är nöjd med mitt arbete! Tack så mycket för att du tog dig tid att gå in och recensera mig. Jag hoppas att vi får ses på en visning framöver.
  • Emanuel E skrev om Joel Hämälä en del av Fastighetsbyrån Kumla
    Köpt lgh.
    Allt mkt välskött och bra bemött.
    Uppfyllde förväntningar.
    Jag är mkt nöjd. Läs mer
    2018-04-11 Joel H svarar Emanuel E
    Hej Emanuel!
    Vad kul att du är nöjd och tack för att du tar dig tid att recensera mitt och Fastighetsbyrån arbete - uppskattas!
    Önskar lycka till med lägenheten.
    Vänligen,
    Joel Hämälä
  • Linda J skrev om Jessica Bergsten en del av Fastighetsbyrån Kumla
    Jag tycker att Jessica var väldigt bra, kunnig, trevlig och hon var tydlig och förklarade saker väldigt bra. Jag är riktigt nöjd. Läs mer
    2018-02-21 Jessica B svarar Linda J
    Vad glad jag blir att du är nöjd, det är viktigt för mig. Åter igen - Tack så mycket för förtroendet att förmedla din fina bostad!
  • Gun R skrev om Jessica Bergsten en del av Fastighetsbyrån Kumla
    Min erfarenhet av Jessica Bergsten är enbart positiv.
    Hon är social och ger ett gott intryck och vänligt bemötande.
    Hon engagerar sig och försöker verkligen att ställa upp
    på alla sätt. Hittills så är jag mycket nöjd. Läs mer
    2018-02-19 Jessica B svarar Gun R
    Vad glad jag blir när jag ser att ni är nöjda, tack så mycket för din reco Gun!

Köpmangatan 11, 692 30 Kumla