Alla kategorier Mäklare Örebro Kumla Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Kumla

Fastighetsbyrån Kumla

Köpmangatan 11, 692 30 Kumla — Visa karta

Välkommen till Kumla, en växande kommun i Örebro län!

Vi på Fastighetsbyrån i Kumla tycker om det vi gör, är engagerade i varje affär och är lyhörda för dina önskemål. Kumla är en stad som passar barnfamiljer och det finns många skolor och förskolor. Dessutom finns många parker och naturområden för motion, rekreation och fritidsaktiviteter.

Vår kunskap, erfarenhet och stora kontaktnät gör att du kan känna dig trygg och säker med oss som mäklare. Att vi dessutom har ett nära samarbete med Swedbank gör det enkelt och smidigt för dig när det kommer till ekonomiska frågor.

Har du frågor eller funderingar om bostad och boende i Kumla? Kontakta oss på Fastighetsbyrån!

Läs vad 211 kunder tycker om Fastighetsbyrån Kumla

• Anna F skrev om Gustaf Sundkvist en del av Fastighetsbyrån Kumla
    Har ingen tidigare erfatenhet av husköp eller mäklare så jag har inget att jämföra med men tycker att det har varit bra. Trevligt bemötande och svar på mina frågor under visningar. Var inget problem att komma i kontakt med honom vid behov. Som förstagångsköpare av hus var mycket okänt och förvirrat och jag fick hjälp att reda upp allt och tydliga beskrivningar av de olika stegen i processen. Jag är nu ägare till en mindre villa. Läs mer
    2018-12-09 Gustaf S svarar Anna F
    Hej Anna,

Tack för att du tog dig tiden att recensera mitt arbete. Det glädjer mig att du känner att du fått svar på dina frågor under processen.

Stort lycka till med det nya huset!

• Johanna B
    Johanna B skrev om Gustaf Sundkvist en del av Fastighetsbyrån Kumla
    Köpte min första lägenhet och kunde inte ha blivit bemött bättre. Fantastiskt service och stöd genom hela processen. Tack så hemskt mycket Gustaf! Läs mer
    2018-12-09 Gustaf S svarar Johanna B
    Hej Johanna!

Tack så mycket för att du tog dig tiden att recensera mitt arbete, roligt att höra att du är nöjd.

Lycka till med nya lägenheten!

• Christina J skrev om Gustaf Sundkvist en del av Fastighetsbyrån Kumla
    Sålt en villa . Blev bemöt med god respekt och Gustaf har ett bra bemötande , känns att han lyssnar och har god social kompens och ser kundens behov. Väldigt kompetent trots att han är ung . Kändes tryggt ! Läs mer
    2018-12-06 Gustaf S svarar Christina J
    Hej Christina,

Tack för de fina orden! Det glädjer mig att ni är riktigt nöjda.

Ha en fin jul så ses vi på tillträdet!

• Jonas M skrev om Joel Hämälä en del av Fastighetsbyrån Kumla
    Jättenöjd! Kunnig och supertrevlig! Han toppade mina förväntningar och låg alltid steget före. Som kund innebar det att jag kunde slappna av och bara åka med. Han är den första jag ringer vid nästa affär. 5+ Läs mer
  • William M skrev om Gustaf Sundkvist en del av Fastighetsbyrån Kumla
    Gustav hjälpte mig att sälja min bostadsrätt och även att köpa en ny.
    Jag blev bemött på ett proffsigt sätt och är väldigt nöjd. Läs mer
    2018-12-05 Gustaf S svarar William M
    Hej William,

Tack för recensionen! Det glädjer mig att du är nöjd med mitt arbete. Vi ses på fredag för tillträdet.

Ha det gott!

• Peter T skrev om Jessica Bergsten en del av Fastighetsbyrån Kumla
    Köpt en bostadsrätt. Vi upplevde ett positivt och trevligt bemötande av en kunnig och tillmötesgående mäklare.
    Är allt annat en nöjd. Läs mer
    2018-12-05 Jessica B svarar Peter T
    Tack Peter för att du tog dig tid att gå in och recensera mitt arbete. Stort lycka till med nya lägenheten!
  • Anita B skrev om Jessica Bergsten en del av Fastighetsbyrån Kumla
    Jessica har varit mycket lyhörd och verkligen tillmötesgått oss och våra önskemål. Hon är effektiv, rak och ärlig och snabb med att återkoppla. Vi har känt oss trygga och välinformerade under hela försäljningsprocessen. Läs mer
    2018-11-30 Jessica B svarar Anita B
    Vad glad jag blir att ni är nöjda med mitt arbete. Tusen tack för din reco Antia! Jag ser framemot att se utvecklingen av er nya bostad, stort lycka till med allt!
  • Mats K skrev om Erika Ekström en del av Fastighetsbyrån Kumla
    Hej har sålt en villa. Jag tycker Erika har gjort ett väldigt bra jobb. Hon har lagt ner mycket tid och varit seriös i sitt bemötande med mej och köpare. Hon har informerat mej och hjälpt mej mycket.
    Mvh Mats Läs mer
  • Inger B
    Inger B skrev om Jessica Bergsten en del av Fastighetsbyrån Kumla
    Vi har sålt vårt hus en avstyckad lantgård I Rala kumla. Vi har blivit jätte fint bemötta av Jessica hon har varit grundlig, tydlig och omtänksam. Hon har lagt ner mycket tid på att allt ska bli så bra som möjligt. Hon har varit lätt att få kontakt med på telefon. Hon är proffsig,skicklig. Jag rekommenderar Jessica Bergsten på det varmaste. Läs mer
    2018-11-22 Jessica B svarar Inger B
    Tusen tack för de fina orden Inger och återigen tack för förtroendet att förmedla ert vackra hus!
  • Munir H skrev om Jessica Bergsten en del av Fastighetsbyrån Kumla
    Köpt hus.
    Jättetrevlig mäklare och hjälpsam.
    Mäklaren sköt sitt jobb på bästa sätt hon Är bästa mäklare jag har träffat jag har träffat cirka åtta mäklare men Jessica var den bästa med allt. Läs mer
    2018-11-22 Jessica B svarar Munir H
    Tack så jättemycket för din fina reco Munir! Jag önskar dig stort lycka till med nya huset.
  • Elin F skrev om Jessica Bergsten en del av Fastighetsbyrån Kumla
    Jessica har hjälpt oss att sälja vårt hus och vi är mycket nöjda med det jobb hon gjort. Hon är proffsig, tydlig, trevlig och kompetent. Kan verkligen rekommendera henne och hon återkopplade alltid fort.
    Toppen mäklare!! Läs mer
    2018-11-19 Jessica B svarar Elin F
    Vad glad jag blir att ni är nöjda med mitt arbete. Tusen tack för din reco Elin!
  • Kevin S skrev om Erika Ekström en del av Fastighetsbyrån Kumla
    En väldigt bra och seriös mäklare som var lätt att prata med om allt man hade frågor och funderingar om. Hon gav mycket bra tips och råd som man ska tänka på vid försäljning av vårat hus.

Förmedling mellan potentiella köpare och oss som säljare gick igenom Erika och det var aldrig några missförstånd.

Vi som säljare är mycket nöjda med våran mäklare. Läs mer
    2018-11-29 Erika E svarar Kevin S
    Hej Kevin.
    Vad roligt att ni är nöjda med mitt arbete, det är oerhört glädjande.
    Fortsatt lycka till med ert nya boende!

• Elias K skrev om Erika Ekström en del av Fastighetsbyrån Kumla
    Jag har sålt en trea i centrala Kumla, mäklaren gav ett bra bemötande.
    Mina förväntningar var att mäklaren skulle förklara hela processen samt ha en bra dialog, mäklaren levde upp till dom förväntningar riktig bra. Mina upplevelser av hela affären var mycket bra jag tyckte det var hög kvalitet från början till slutet. Läs mer
    2018-11-29 Erika E svarar Elias K
    Hej Elias.
    Tusen tack för ditt fina omdöme, vad roligt att du är nöjd med mitt och Fastighetsbyråns arbete. Vi ses vid tillträdet.

• Marcus L skrev om Jessica Bergsten en del av Fastighetsbyrån Kumla
    Köpte ett hus i Kumla. Bemötandet av Jessica har varit förstklassigt, mycket trevligt och tillmötesgående. Mycket serviceinriktad.
    Kan bara rekommendera henne. Läs mer
    2018-11-15 Jessica B svarar Marcus L
    Tusen tack Marcus, vad glad jag blir att du är så nöjd. Stort lycka till med nya huset!
  • Camilla L skrev om Erika Ekström en del av Fastighetsbyrån Kumla
    Erika har som mäklare svarat snabbt och fixat bra lösningar utifrån vår situation - vi är båda mycket nöjda med Erikas insatts och rekommenderar henne varmt.
    Anders och Camilla Läs mer
    2018-11-29 Erika E svarar Camilla L
    Hej Camilla.
    Tack för ett fint omdöme. Det värmer att ni är riktigt nöjda med mitt arbete!

• Paul L skrev om Erika Ekström en del av Fastighetsbyrån Kumla
    Possitivt och kunnigt bemötande
    Snabb och lyhört agerande utifrån våra önskemål
    Lycka till Läs mer
    2018-11-29 Erika E svarar Paul L
    Hej Paul.
    Tack för ditt omdöme. Vad roligt att höra att du uppskattade mitt arbete med försäljningen.

• Ann-Charlotte E skrev om Erika Ekström en del av Fastighetsbyrån Kumla
    Erika var tålmodig, tydlig och hjälpsam. Hon skötte min husförsäljning mycket bra. Höll mig informerad. Jag är nöjd. Har dock inte skrivit köpebrevet än så allt är ju inte helt färdigt ännu. Läs mer
  • Anton K skrev om Erika Ekström en del av Fastighetsbyrån Kumla
    Väldigt duktig mäklare. Seriös, svarar i telefonen, via sms och mail oavsett tid på dygnet kändes det som. Kunnig!

Kommer anlita henne personligen i framtiden om det behövs. Läs mer
  • Christoffer K skrev om Gustaf Sundkvist en del av Fastighetsbyrån Kumla
    Hörde av mig till fastighetsbyrån när jag skulle sälja min lägenhet i Askersund. Gustav kontaktade mig och bokade in ett möte för värdering m.m.

Det gick bra och Gustav skötte sig riktigt professionellt och uppriktigt! Kan varmt rekommendera honom! Läs mer
    2018-10-29 Gustaf S svarar Christoffer K
    Hej Christoffer,

Vad roligt att höra att du tycker att du har blivit bemött på ett professionellt och uppriktigt sätt. Det glädjer mig att du är nöjd.

Stort lycka till med den nya bostaden norrut.

• Lukas K skrev om Gustaf Sundkvist en del av Fastighetsbyrån Kumla
    Har köpt en bostadsrätt och tycker att man inte kan bli bemött på ett bättre sätt, klockren på att förklara och lämnar inte ute något, var nervös inför köpet innan jag hade vunnit budgivningen men sen när Gustaf gick igenom steg för steg vart de glasklart, helt enkelt en klockren mäklare! Läs mer
    2018-10-29 Gustaf S svarar Lukas K
    Hej Lukas,

Tack för dina fina ord! Det värmer att du är riktigt nöjd med mitt arbete. Jag önskar stort lycka till med dina första lägenhet och köksrenoveringen.

Ha det fint!

• Jan Ingemar J skrev om Fastighetsbyrån Kumla
    Utomordentlig service. Snabba svar och ständigt tillgängliga. Läs mer
  • Lillemor G skrev om Jessica Bergsten en del av Fastighetsbyrån Kumla
    Jessica har varit ett stöd när jag sålde min lägenhet så
    jag kan verkligen rekommendera henne för ett bra jobb.

Hälsningar Lillemor Läs mer
    2018-10-15 Jessica B svarar Lillemor G
    Tack så mycket för att du tog dig tid att gå och ge ditt omdöme Lillemor. Jag hoppas att du kommer att trivas i din nya bostad. Lycka till!
  • Tomas S skrev om Jessica Bergsten en del av Fastighetsbyrån Kumla
    Jessica Bergsten har sålt ett hus åt mig,
    och ger henne högsta betyg på hela försäljningen,
    Ordnade massa visningar så alla spekulanter fick se fastigheten både en och två ggr.
    följde även upp alla som var på visningen på ett mycket bra sätt.
    mycket nöjd.
    mvh Tomas Stjernström Läs mer
    2018-10-07 Jessica B svarar Tomas S
    Tack så mycket Tomas för din fina reco och för förtroendet att förmedla huset!
  • Patrik M skrev om Gustaf Sundkvist en del av Fastighetsbyrån Kumla
    Sålt ett hus mäklaren va helt grym riktigt professionell kommer verkligen rekommendera han Läs mer
    2018-10-08 Gustaf S svarar Patrik M
    Tack så mycket för de fina orden Patrik! Roligt att höra att ni uppskattade mitt arbete med er försäljning.

Vi ses på tillträdet!

Fastighetsbyrån
  • Johanna H skrev om Gustaf Sundkvist en del av Fastighetsbyrån Kumla
    Köpte vårt första hus av Gustaf. Vi är supernöjda med allt angående köpet. Gustaf är toppen! Läs mer
    2018-10-01 Gustaf S svarar Johanna H
    Hej Johanna,

Vad roligt att höra att ni är riktigt nöjda med mitt arbete. Jag ser framemot att träffa er på tillträdet i December. Tills dess önskar jag en trevlig höst!

Fastighetsbyrån
  • Mats Torbjörn K
    Mats Torbjörn K skrev om Joel Hämälä en del av Fastighetsbyrån Kumla
    -Sålt villa
    -På ett trevligt sätt, mån att vi ska vara nöjda.
    -Priset motsvarade våra förväntningar,
    - vi har haft ett bra samarbete Läs mer
    2018-10-29 Joel H svarar Mats Torbjörn K
    Hej Torbjörn!

Stort tack för att ni tog er tid att recensera vårt samarbete i samband med försäljningen av ert hus - uppskattas.
    Vi ses i samband med tillträdet!
    Vänligen,
    Joel
  • Elisabeth W skrev om Erika Ekström en del av Fastighetsbyrån Kumla
    Äldre hus på landet.
    Bra information före och vid visning.
    Hade svar på våra frågor.
    Snabbt och bra avslut.
    Bra kontaktmöte med säljarna.
    Lätt att komma i kontakt med både mäklare och mäklarkontoret. Läs mer
  • Bert-ola P
    Bert-ola P skrev om Jessica Bergsten en del av Fastighetsbyrån Kumla
    Trevligt bemötande och hjälpsam, allt fungerade korrekt och enligt förväntningar. Läs mer
    2018-09-17 Jessica B svarar Bert-ola P
    Tack så mycket för din reco Bert-Ola. Jag önskar dig stort lycka till med nya huset!
  • Ann-kristin L skrev om Erika Ekström en del av Fastighetsbyrån Kumla
    2018-09-17 Erika E svarar Ann-kristin L
    Tack Anki för att du tog dig tid att recensera mitt arbete. Jag hoppas ni ska trivas bra i ert nya hus.
    Med vänlig hälsning Erika
  • Ove D skrev om Erika Ekström en del av Fastighetsbyrån Kumla
    Villa i Kumla.
    Mycket trevlig och bästa tänkbara service! Läs mer
    2018-09-17 Erika E svarar Ove D
    Hej Ove.
    Vad kul att ni är nöjda. Stort tack för att du tog dig tid att recensera mitt och Fastighetsbyrån arbete.
    / Erika
  • Mikael K skrev om Erika Ekström en del av Fastighetsbyrån Kumla
    Orroligt bra bemötande hela vägen både vid försäljningen at vår lägenhet och till köpet av vårt nya hus! Jätte trevlig och har bra koll på sitt arbete! Toppklass Läs mer
    2018-09-17 Erika E svarar Mikael K
    Hej. Tack för ditt fina omdöme. Stort lycka till i huset!
    Med vänlig hälsning Erika Ekström
  • Bertil S
    Bertil S skrev om Erika Ekström en del av Fastighetsbyrån Kumla
    Jag tog kontakt med Erika efter att jag fått ett meddeande om vad hon sålt i vårt område.
    Nu har vårt objekt, en sommarstuga med strandläge utskickats i området.
    Från första stund till avslut har hon skött ärendet proffsigt, alltid med ett glatt bemötande.
    Trots c:a 3000 besök på hemsidor blev närmaste granne en lycklig köpare. 4% är bra använda pengar t.o.m. deklaration. Läs mer
    2018-09-17 Erika E svarar Bertil S
    Hej Bertil. Tack så mycket för de fina orden. Ibland är världen bra liten, och det glädjer mig att du är nöjd med mitt arbete!
    Vi ses på tillträdesdagen. Varma hälsningar Erika Ekström
  • Sergej I skrev om Jessica Bergsten en del av Fastighetsbyrån Kumla
    Jag har köpt hus.
    Väldigt duktig mäklare. Läs mer
    2018-09-14 Jessica B svarar Sergej I
    Tack för din reco Sergej! Vi ses snart igen då det är dags att ta över nycklarna till nya huset. Stort lycka till!
  • Ingemar H skrev om Jessica Bergsten en del av Fastighetsbyrån Kumla
    Ett trevligt och bra bemötande. Har känt att hon varit med i alla steg av köpet. Hon överträffade alla förväntningar jag hade. Om jag i framtiden ska anlita en mäklare så återkommer jag till henne. Läs mer
    2018-09-13 Jessica B svarar Ingemar H
    Vad roligt att se att du är nöjd. Tusen tack Ingemar!
  • Martin D skrev om Jessica Bergsten en del av Fastighetsbyrån Kumla
    Köp av fritidshus. Jättebra bemött, snabb och smidig affär. Läs mer
    2018-09-13 Jessica B svarar Martin D
    Tack för att du tog dig tid att gå in och ge din reco Martin. Stort lycka till framöver och njut av nya utsikten!
  • Sandra Maria K skrev om Joel Hämälä en del av Fastighetsbyrån Kumla
    Jag är jätte nöjd ! Pga krångliga omständigheter i samband med en separation så var det verkligen inte ett lätt uppdrag. Det var två mäklare som tackade nej till att ens försöka.

Men Joel jobbade på och tillslut kunde han avsluta med en affär.

Jag är mycket glad och tacksam att han tog sig så mycket tid och tålamod till att i slutändan få båda säljarna och köparen nöjd!

Rekommenderas starkt! Läs mer
    2018-10-29 Joel H svarar Sandra Maria K
    Hej Sandra!
    Det glädjer mig att du är nöjd med hur försäljningen av huset gick till. Och stort tack för att du tog dig tid att recensera mitt arbete, det betyder mycket för mig.

Önskar all lycka framåt!
    Vänligen,
    Joel Hämälä
  • Karolina H skrev om Erika Ekström en del av Fastighetsbyrån Kumla
    Sålt och köpt bostad. Mycket bra mäklare besvarar alltid sms och mail snabbt. Läs mer
    2018-09-17 Erika E svarar Karolina H
    Hej Karolina. Vad roligt att ni upplever att ni har fått snabb återkoppling igenom de olika affärerna.
    Med vänlig hälsning Erika
  • Karin G
    Karin G skrev om Erika Ekström en del av Fastighetsbyrån Kumla
    Vi sålde vårt hus på Engelbrektsvägen i Kumla, vårt hem i 21 år. Erika skötte allt som ett proffs ut i fingerspetsarna, från första besöket till det sista. Hon hade stenkoll på allt, det kändes tryggt!!! Dessutom var hon väldigt trevlig. Det märktes att hon trivdes på jobbet, hon kommer att kunna gå långt i sin karriär som mäklare. Läs mer
    2018-09-17 Erika E svarar Karin G
    Hej Karin. Tack för att du har tagit dig tid att skriva en recension. Det glädjer mig att ni är nöjda med mitt arbete!
    Ha det fortsatt bra i ert nya hus. Hälsa Rolf. Med vänlig hälsning Erika
  • Christen Ä skrev om Jessica Bergsten en del av Fastighetsbyrån Kumla
    Jessica Bergsten var mycket vänlig o värnade om mej som köpare i samband med att jag köpte mitt sommarhus. Hon informerade mig hela tiden om olika saker som var viktigt för mej att veta. O det var ett mycket positivt övelämnande av fastigheten mellan mej o säljaren. Allt gott! Christen Läs mer
    2018-09-12 Jessica B svarar Christen Ä
    Vad roligt att se att du är nöjd Christen. Jag hoppas att du ska trivas i det nya huset!
  • Leif Åke G skrev om Jessica Bergsten en del av Fastighetsbyrån Kumla
    Det fungerade bra med Jessica som mäklare när vår sommarstuga skulle säljas. Läs mer
    2018-09-12 Jessica B svarar Leif Åke G
    Tack för att du tog dig tid att gå in och ge ditt omdöme!
  • Anders Stig Åke Ö skrev om Joel Hämälä en del av Fastighetsbyrån Kumla
    Vi har sålt sommarhus.
    Fint och proffsigt
    Vi är helt nöjda med Joel som mäklare. Läs mer
    2018-10-29 Joel H svarar Anders Stig Åke Ö
    Tack Anders för din recension - uppskattas!
    Allt gott,
    Joel
  • Alexander F
    Alexander F skrev om Jessica Bergsten en del av Fastighetsbyrån Kumla
    *Köpt en 1plans villa i sannahed kumla.
    *Ett mycket bra o proffsigt bemötande.
    *Hade svar på våra frågor o lite till.
    *trevligt bemötande och väldigt hjälpsam vid det snabba köp det blev som ägarna ville ha. Läs mer
    2018-09-05 Jessica B svarar Alexander F
    Stort tack Alexander! Jag hoppas att ni ska trivas i Sannahed med nya huset.
  • Rolf V skrev om Gustaf Sundkvist en del av Fastighetsbyrån Kumla
    Köpt en villa. Första kontakten var fin. Han var mycket kunnig i detta projekt. Jag hade inga förväntningar så det blev ändå en bra kontakt med Gustav.
    Gustav är en tillgång för Fastighetsbyrån. Läs mer
    2018-09-11 Gustaf S svarar Rolf V
    Hej Rolf,
    Tack så mycket för de fina orden, jag hoppas ni ska trivas väl i huset. Stort lycka till med renoveringarna.

Ha en fin höst!
    /Gustaf Sundkvist
  • David K skrev om Jessica Bergsten en del av Fastighetsbyrån Kumla
    Jessica hjälpte oss sälja våran villa och vi kunde inte vara annat än supernöjda! Hon är kompetent, engagerad, trevlig och ärlig och har hjälpt oss på ett mycket förtjänstfullt sätt från början till slut. Vi är supernöjda att vi valde att sälja via Jessica och fastighetsbyrån och rekommenderar henne varmt! Läs mer
    2018-09-04 Jessica B svarar David K
    Tusen tack David! Jag blir så glad att se att ni är nöjda med mitt arbete. Nu önskar jag er all lycka till med nya huset under hösten!
  • Malin A skrev om Gustaf Sundkvist en del av Fastighetsbyrån Kumla
    Gustaf har varit tydlig, förklarande och proffsig i arbetet med vår husförsäljning. Han har varit tillgänglig och svarat snabbt på våra sms och mail. Mycket trevlig person dessutom som vi verkligen rekommenderar andra att anlita vid fastighetsaffärer. Vi har känt oss trygga i vår försäljningsprocess.
    Malin och Patric Läs mer
    2018-08-27 Gustaf S svarar Malin A
    Tack så mycket för den fina Recon Malin och Patric! Hoppas ni ska trivas väl i lägenheten i Örebro. Jag ser framemot att träffa er på tillträdet.

Ha en fin höst!
    /Gustaf Sundkvist
  • Roland L
    Roland L skrev om Joel Hämälä en del av Fastighetsbyrån Kumla
    Trevlig, kunnig, och proffsigt bemötamde. Bjöd på nybryggt kaffe med hembakta cocosbollar vid kontraktskrivning och alla partner nöjda och glada.... men glömde fråga om jag fick provköra Audin :) Läs mer
    2018-08-14 Joel H svarar Roland L
    Hej Roland!
    Vad kul att du är nöjd och stort tack för att du tog dig tid att recensera mitt och Fastighetsbyrån arbete - uppskattas!
    Haha, det var oförskämt av mig, men det är klart att du får provköra :)
  • Izabella J skrev om Jessica Bergsten en del av Fastighetsbyrån Kumla
    Wow säger bara! Jessica är en fantastisk mäklare och försäljningen av min bostadsrätt gick väldigt smidigt. Det är tydligt att hon brinner för sitt jobb! Jag är mer än nöjd och ger Jessica mina varmaste rekommendationer.

Izabella J Läs mer
    2018-07-19 Jessica B svarar Izabella J
    Tack så jättemycket Izabella! Du hade en mycket fin lägenhet, jag hoppas att ni ska stortrivas i huset nu!
  • Ove K skrev om Erika Ekström en del av Fastighetsbyrån Kumla
    Vi är kätte nöjda med fastighetsaffären gick smidigt och fort att lösa hela affären och vi har ett stort förtroende för Erika och kommer rekommendera henne till andra
    Tack Läs mer
  • Ludwig E
    Ludwig E skrev om Jessica Bergsten en del av Fastighetsbyrån Kumla
    Köpte villa och blev bemött på ett fint och trevligt sätt av mäklaren, mäklaren hade bra koll och gav bra svar på de frågor vi hade och förklarade utförligt om de olika sakerna vi frågade, efter allt som allt så är jag väldigt nöjd och tacksam för det mäklaren har gjort👍🏼 Läs mer
    2018-06-20 Jessica B svarar Ludwig E
    Vad roligt att se att ni är nöjda med mitt arbete. Tack så mycket Ludwig. Jag önskar er stort lycka till i nya huset!
  • Karolina H skrev om Erika Ekström en del av Fastighetsbyrån Kumla
    Köpt hus, mycket bra mottagande. Läs mer

Köpmangatan 11, 692 30 Kumla