Erika Hämälä

Erika Hämälä

Erika Hämälä är mäklare på Fastighetsbyrån Kumla

Erika Hämälä har varit registrerad mäklare sedan 2014-11. Erika Hämälä har varit aktiv på Reco.se sedan 2016-01 och har fått 370 omdömen med ett betyg på 4.8. Erika Hämälä har haft 65 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 97% av sina kunder efter omdömen.

370 omdömen om Erika Hämälä

Swantje K
Köpte sitt hus med hjälp av Erika Hämälä en del av Fastighetsbyrån Kumla
Hällabrottet

Erika is professional and very friendly. We felt super safe during the whole process. She always answer right away. We really recommend her!

Frank Nygaard L
Sköllersta

Erika Hämälä, Kumla, alltid trevligt och glatt bemötande. Inlyssnande och saklig/tydlig. Mycket nöjda med mäklaren.

Anders B
Tived

Helt ok. Trevligt bemötande och service inriktad.

Margareta H
Tived

Erika har på ett kunnigt och trivsamt sätt lotsat oss igenom processen. Hon har skött sitt jobb till full belåtenhet

Dina Saadi K
Sålde sitt hus med hjälp av Erika Hämälä en del av Fastighetsbyrån Kumla

Erika är mycket professionell och kunnig mäklare, samtidigt som mycket trevlig, duktig och lyhörd. Allt gått snabb och smidig. Vi kan inte vara mer nöjda jag kan verkligen rekommendera henne.

Husam I
Sålde sitt hus med hjälp av Erika Hämälä en del av Fastighetsbyrån Kumla

Kunnig mäklare, har bra bemötande. Trevlig

Robin C
Köpte sin lägenhet med hjälp av Erika Hämälä en del av Fastighetsbyrån Kumla
Hallsberg Nytorget

När jag först kom i kontakt med Erika Hämälä från Fastighetsbyrån Kumla vid köpet av min bostad på Nytorgsgatan 12B, blev jag omedelbart imponerad av hennes professionella tillvägagångssätt och den varma bemötande jag fick. Innan vi påbörjade processen hade jag specifika förväntningar på hur allt skulle skötas, framför allt gällande kommunikationen och tillgängligheten. Erika levde inte bara upp till dessa förväntningar, hon överträffade dem. Från start till mål var Erika otroligt engagerad och tillmötesgående. Hon gjorde...

Carina U
Köpte sitt hus med hjälp av Erika Hämälä en del av Fastighetsbyrån Kumla
Långängen

Erika möter kunden med ett trevligt sätt samt att hon visar intresse för i mitt fall köpare. Hon är tillgänglig och informativ på ett proffesionellt sätt, med bibehållen personlighet som hon ger köpare. Mycket trevlig mäklare att möta.

Stefan A
Sålde sin lägenhet med hjälp av Erika Hämälä en del av Fastighetsbyrån Kumla

Glad ,trevlig ,positiv ,trevligt bemötande Kunnig ,Bra kontakt rakt igenom hela affären Är mycket nöjd ,Rekommenderar både Fastighets byrån å Erika ,till andra som går i säljtankar Mvh Stefan

Pontus N
Långängen

En bra mäklare som jobbar för kundens bästa. Erika kan ja starkt rekommendera, hon överträffade mina förväntningar.