Annika Röös
Aktiv på Reco.se sedan 2016-10-25
2019-08 - 2020-07

Läs vad 47 Läs vad Annika Röös

• Christina F sålde sitt hus med hjälp av Annika Röös en del av Fastighetsbyrån Askersund

2020-06-19

Vi har sålt vårt hus för att bo i hyresrätt. Försäljningen kom ut under hösten då vi fick möjlighet till att prov bo en nyproducerad bostadsrätt genom Annica. Flyttade tillbaka till huset februari/mars när Corona pandemin blev mer påtaglig. Annica har haft flera visningar som till slut gav ett snabbt resultat till rätt köpare får området.
    Annica har haft ett mycket trevligt bemötande och sett till säljarens bästa.
    Christina & Anders Forss Läs mer
  • Anders F sålde sitt hus med hjälp av Annika Röös en del av Fastighetsbyrån Askersund

2020-06-19

Sålde åretrunt villa i fritidshusområde. Bra bemötande. Informativ. Smidig. Säljprocessen tog lite tid men berodde på coronan. Snabbt på slutet. Saknade annonsering i lokalpress. Läs mer
  • Veronika F sålde sitt hus med hjälp av Annika Röös en del av Fastighetsbyrån Askersund

2020-05-04

Bra support. Alltid tillgänglig. Trevligt bemötande och professionell. Läs mer
  • Claes-johan S sålde sitt hus med hjälp av Annika Röös en del av Fastighetsbyrån Askersund

2020-04-18

Askersund
    Vi sålde vår villa i Askersund, ett fint enplanshus i vinkel, med härlig trädgård i fint naturnära område,
    Vi blev oerhört trevligt och proffsigt bemötta, och hela säljprocessen var enbart positiv

Mäklaren levde verkligen upp till våra förväntningar och hanterade en lite knepig budgivning på ett väldigt proffsigt o smart sätt.

Det blev en snabb o smidig affär totalt sett

Vi är helt enkelt supernöjda med allt! Läs mer
  • Urban A köpte sitt hus med hjälp av Annika Röös en del av Fastighetsbyrån Askersund

2020-04-12

köpte ett radhus och allt gick väldigt smidigt och bra Läs mer
  • Anette K sålde sitt hus med hjälp av Annika Röös en del av Fastighetsbyrån Askersund

2020-04-05

Askersund
    Kunnig, förtroendeingivande, noggrann. Snabb återkoppling under hela säljprocessen. Kom med tips och råd i olika situationer. Trevligt och omtänksamt bemötande. Positiv och glad. Vi är jättenöjda! Läs mer
  • Karl H sålde sitt hus med hjälp av Annika Röös en del av Fastighetsbyrån Askersund

2020-03-22

Hon har sålt vårat hus i Zinkgruvan
    Trevlig, kom på exakt den avtalade tiden för vårat möte
    kunnig ad beträffar prisuppskattningen

Nu är inte hela affären slutförd ännu så jag kan inte sammanfatt hela upplevelsen ännu Läs mer
  • Lena D sålde sitt hus med hjälp av Annika Röös en del av Fastighetsbyrån Askersund

2020-03-09

Hade önskat mer aktivitet. Villan såldes med bara en intressent och därmed ett lägre pris än mäklaren hade uppskattat huset till. Läs mer
  • Per A köpte sitt hus med hjälp av Annika Röös en del av Fastighetsbyrån Askersund

2020-03-09

Mycket trevligt bemötande och snabb och tydlig kommunikation när vi köpte ett litet lantställe i Hammar. Tog sig verkligen tid med oss då detta var en emotionell resa för säljaren. Hela processen var fantastiskt skött. Läs mer
  • Thomas L köpte sitt hus med hjälp av Annika Röös en del av Fastighetsbyrån Askersund

2019-11-27

Bra och sakligt stöd av mäklaren. Speciellt då säljaren besto av en förening då säljarrepresentante inte hade ett i alla stycken tydligt mandat från föreningen Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Askersund

Annika Röös