Annika Röös
Aktiv på Reco.se sedan 2016
2019-04 - 2020-03

Läs vad 42 Läs vad Annika Röös

• Anette K sålde sitt hus med hjälp av Annika Röös en del av Fastighetsbyrån Askersund

2020-04-05

Askersund
    Kunnig, förtroendeingivande, noggrann. Snabb återkoppling under hela säljprocessen. Kom med tips och råd i olika situationer. Trevligt och omtänksamt bemötande. Positiv och glad. Vi är jättenöjda! Läs mer
  • Karl H sålde sitt hus med hjälp av Annika Röös en del av Fastighetsbyrån Askersund

2020-03-22

Hon har sålt vårat hus i Zinkgruvan
    Trevlig, kom på exakt den avtalade tiden för vårat möte
    kunnig ad beträffar prisuppskattningen

Nu är inte hela affären slutförd ännu så jag kan inte sammanfatt hela upplevelsen ännu Läs mer
  • Lena D sålde sitt hus med hjälp av Annika Röös en del av Fastighetsbyrån Askersund

2020-03-09

Hade önskat mer aktivitet. Villan såldes med bara en intressent och därmed ett lägre pris än mäklaren hade uppskattat huset till. Läs mer
  • Per A köpte sitt hus med hjälp av Annika Röös en del av Fastighetsbyrån Askersund

2020-03-09

Mycket trevligt bemötande och snabb och tydlig kommunikation när vi köpte ett litet lantställe i Hammar. Tog sig verkligen tid med oss då detta var en emotionell resa för säljaren. Hela processen var fantastiskt skött. Läs mer
  • Thomas L köpte sitt hus med hjälp av Annika Röös en del av Fastighetsbyrån Askersund

2019-11-27

Bra och sakligt stöd av mäklaren. Speciellt då säljaren besto av en förening då säljarrepresentante inte hade ett i alla stycken tydligt mandat från föreningen Läs mer
  • Christina K köpte sitt hus med hjälp av Annika Röös en del av Fastighetsbyrån Askersund

2019-11-26

Trevligt bemötande , tydlig , snabb med återkoppling även utanför kontortid . Läs mer
  • Pär K sålde sitt hus med hjälp av Annika Röös en del av Fastighetsbyrån Askersund

2019-09-27

Trevlig, kunnig och jordnära mäklare som hjälpte oss med allt kring försäljningen av föräldrars hus när far hastigt gick bort.
    Toppen! Läs mer
  • Christina E sålde sitt hus med hjälp av Annika Röös en del av Fastighetsbyrån Askersund

2019-09-21

Har sålt vår sommarstuga. Fick bra information hur upplägget skulle vara. Köpet gick snabbt och över förväntan.
    Tycker att Annika verkar veta vad hon gör
    och vi är väldigt nöjda med henne. Informationen från henne har varit mycket bra Läs mer
  • Margareta L köpte sitt hus med hjälp av Annika Röös en del av Fastighetsbyrån Askersund

2019-09-12

Åmmeberg
    Köpt sommarstuga. ANnika Röös mycket professionell. Återkopplade snabbt och tog reda på alla frågor som vi hade innan budgivning. Tillvaratog mina intressen mycket bra under budgivningen och som jag förstår upplyste säljaren om oss som ev köpare. Vilka vi var och vad vår avsikt var med köpet. Läs mer
  • Hans J köpte sitt hus med hjälp av Annika Röös en del av Fastighetsbyrån Askersund

2019-09-11

Vi köpte ett fritidshus. Har haft kontakt med Annika under 1 års tid innan affären kunde bli verklighet, då säljaren inte ville sälja fastigheten under utgångspriset. Vårat önskemål, slutpris blev till sist uppfyllt mha Annika :)
    Hon arbetet kundinriktat och ger snabba svar på frågor.

Annika är en trevlig och lyhörd mäklare som sätter kunden i centrum Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Askersund

Annika Röös