Läs vad 51 Läs vad Annika Röös

• 2020-12-25
    Sålt bostadsrätt. Bemötandet var bra. Mäklaren levde upp till alla mina förväntningar. Jag är jätte nöjd.
    Päivi B
    • 3:a
    • 84.5 m²
    sålde sin lägenhet med hjälp av Annika Röös en del av Fastighetsbyrån Askersund
  • 2020-12-13
    Annika har sålt min lägenhet.
    Förväntningarna har infriats med råge. Engagerad utan att vara för alltför petig. Vänlig, tillmötesgående och kunnig.
    Britt-marie P
    • 2:a
    • 61.7 m²
    sålde sin lägenhet med hjälp av Annika Röös en del av Fastighetsbyrån Askersund
  • 2020-10-07
    Trevlig och kunnig, vänligt bemötande; kan rekommenderas.
    Maritha T
    • 81.5 m²
  • 2020-10-02
    Vi har köpt en bostad rätt. Alldeles utmärkt. Ja absolut vi. Hon var väldigt hjälpsam om det uppstod några problem, och hörde av sig med jämna mellanrum som vi uppskattade mycket.
    Pär J
    • 81.5 m²
    köpte sitt hus med hjälp av Annika Röös en del av Fastighetsbyrån Askersund
  • 2020-06-19
    Vi har sålt vårt hus för att bo i hyresrätt. Försäljningen kom ut under hösten då vi fick möjlighet till att prov bo en nyproducerad bostadsrätt genom Annica. Flyttade tillbaka till huset februari/mars när Corona pandemin blev mer påtaglig. Annica har haft flera visningar som till slut gav ett snabbt resultat till rätt köpare får området.
    Annica har haft ett mycket trevligt bemötande och sett till säljarens bästa.
    Christina & Anders Forss
    Christina F
    • 144.0 m²
  • 2020-06-19
    Sålde åretrunt villa i fritidshusområde. Bra bemötande. Informativ. Smidig. Säljprocessen tog lite tid men berodde på coronan. Snabbt på slutet. Saknade annonsering i lokalpress.
    Anders F
    • 144.0 m²
  • 2020-05-04
    Bra support. Alltid tillgänglig. Trevligt bemötande och professionell.
    Veronika F
    • 75.0 m²
  • 2020-04-18
    Vi sålde vår villa i Askersund, ett fint enplanshus i vinkel, med härlig trädgård i fint naturnära område,
    Vi blev oerhört trevligt och proffsigt bemötta, och hela säljprocessen var enbart positiv

Mäklaren levde verkligen upp till våra förväntningar och hanterade en lite knepig budgivning på ett väldigt proffsigt o smart sätt.

Det blev en snabb o smidig affär totalt sett

Vi är helt enkelt supernöjda med allt!
    Claes-johan S
    • 128.0 m²
  • 2020-04-12
    köpte ett radhus och allt gick väldigt smidigt och bra
    Urban A
    • 103.0 m²
    köpte sitt hus med hjälp av Annika Röös en del av Fastighetsbyrån Askersund
  • 2020-04-05
    Kunnig, förtroendeingivande, noggrann. Snabb återkoppling under hela säljprocessen. Kom med tips och råd i olika situationer. Trevligt och omtänksamt bemötande. Positiv och glad. Vi är jättenöjda!
    ANETTE K
    • 103.0 m²
    sålde sitt hus med hjälp av Annika Röös en del av Fastighetsbyrån Askersund

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte