Mäklare Örebro Askersund Fastighetsbyrån Askersund Annika Röös
Aktiv på Reco.se sedan 2016
2018-07 - 2019-06

Läs vad 31 Läs vad Annika Röös

• Anette A
    Anette A sålde en tomt med hjälp av Annika Röös en del av Fastighetsbyrån Askersund

2019-06-15

Askersund
    Köpt ett radhus i hamnen i Askersund och sålt tre fastigheter ( 2 tomter och en med underbart påkostat hus samtliga med sjöutsikt centralt i Askersund)
    Bemötandet av mäklaren är outstanding smidigt, professionellt och fin service med kontinuerlig kommunikation Toppenbetyg från mig och maken.
    Vi har erfarenheter från tidigare försäljningar av fastigheter men detta har varit i i särklass bra. Mäklaren levde med råge upp till våra förväntningar.
    Vi är mycket nöjda och rekommenderar Annika Röös till personer dom vill köpa eller sälja. Läs mer
    2019-06-17 Annika R svarar Anette A
    Tack snälla Anette & Bosse, kul att ni är nöjda. Ska bli roligt att hälsa på er i "Sjöboden".
  • Siv K köpte sitt hus med hjälp av Annika Röös en del av Fastighetsbyrån Askersund

2019-06-13

Har både sålt och köpt hus. Annika Röös är trevlig och kunnig. En bra mäklare. Läs mer
    2019-06-13 Annika R svarar Siv K
    Tack Siv, hoppas du kommer trivas i din nya bostad, jättefint hus!
  • Johanna D köpte sitt hus med hjälp av Annika Röös en del av Fastighetsbyrån Askersund

2019-05-31

Askersund
    Hon är kunnig och säljande. Kan det hon pratar oohh ger ett proffsigt intryck. Läs mer
    2019-06-13 Annika R svarar Johanna D
    Tack, lycka till i din nya bostad!
  • Tuija H
    Tuija H sålde sin lägenhet med hjälp av Annika Röös en del av Fastighetsbyrån Askersund

2019-04-08

Annika Röös har sålt min lägenhet i Askersund. Hennes bedömande har under hela processen varit mycket professionellt och omtänksamt. Annika är lösningsfokuserad och agerar alltid snabbt och korrekt. Hon är lugn och harmonisk och inger således förtroende.
    Min förväntning var att processen för min lägenhetsförsäljning skulle vara mycket enklare och smidigare om jag anlitade en mäklare. Annika befriade dessa förväntningar och jag kunde fokusera på mitt arbete och mina uppdrag. Även då jag har befunnit mig på en annan ort, har Annika löst processen för både visningar, kontrakt, överlåtelse och samtliga dokument involverade i försäljningen effektivt och professionellt. Stort tack för din insats Annika! Med vänlig hälsning, Tuija Havela Läs mer
    2019-05-02 Annika R svarar Tuija H
    Hej!
    Tack för ett fint samarbete och lycka till!
  • Uno S
    Uno S sålde sitt hus med hjälp av Annika Röös en del av Fastighetsbyrån Askersund

2019-03-18

Åmmeberg
    Har sålt min bostadsrätt i Åmmenberg. Jag har hela tiden blivit bemött trevligt och professionellt. Fick bostadsrätten såld till det pris jag förväntat mig.

Kan rekommendera Annika till andra jag känner som går i säljtankar! Läs mer
  • Mats K köpte sin bostad med hjälp av Annika Röös en del av Fastighetsbyrån Askersund

2019-01-25

Hej vi har köpt en villa ute på landet. Annika bemötte oss bra. Hon skötte sitt jobb på ett föredömligt sätt. Vi är mycket nöjda med henne. Mvh Mats Läs mer
    2019-01-28 Annika R svarar Mats K
    Tack Mats, hoppas ni kommer att trivas i huset!
  • Gerd Å sålde sin bostad med hjälp av Annika Röös en del av Fastighetsbyrån Askersund

2019-01-04

Bra och proffsigt vid försäljning av fastighet Läs mer
    2019-01-07 Annika R svarar Gerd Å
    Tack, kul att sälja er fastighet!
  • Anders B köpte sin bostad med hjälp av Annika Röös en del av Fastighetsbyrån Askersund

2018-12-19

LÄTT O SMIDIG HUSAFFÄR KUNDE GÅTT ÄNDÅ SMIDIGARE OM MAN SLUPPIT BANKEN
    KAN GÄRNA REKOMENDERA ANNIKA SOM MÄKLARE Läs mer
    2019-01-03 Annika R svarar Anders B
    Hej Tack för ditt svar och en trevlig affär!!
  • Peter F köpte sin bostad med hjälp av Annika Röös en del av Fastighetsbyrån Askersund

2018-12-07

Köpt ett fritidshus, mäklarn var bra. Läs mer
    2019-01-07 Annika R svarar Peter F
    Hej!
    Hoppas ni kommer att trivas!
  • Jenny M skrev om Annika Röös en del av Fastighetsbyrån Askersund

2018-10-15

Husköp, bra kontakt, hjälpsam och trevligt bemötande. Läs mer
    2018-10-17 Annika R svarar Jenny M
    Tack Jenny och grattis till en trevlig bostad!

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Askersund

Annika Röös