Bostada Örebro

Bostada Örebro

bostada.se
  • BadgeSixYears

Välkommen till Bostads Fastighetsmäklare! Går du i tankar om att sälja din bostad? Då finns vi här för att förverkliga dina önskemål. Oavsett om det gäller försäljning av villa, fritidshus eller bostadsrätt, i Örebro, kan någon av våra mäklare hjälpa dig. Samtliga av våra mäklare har arbetat flera år i mäklarbranschen och...

170 omdömen om Bostada Örebro

Alvin N
Köpte sitt hus med hjälp av Andreas Pontén en del av Bostada Örebro
Askersund

Andreas har genom hela köpeprocessen varit mycket proffsig, personlig och hjälpsam! Rekommenderas!

Peter E
Södra Lindhult

Bra bemötande, saklig information och en bra genomförd försäljning av lägenheten. Vi är väldigt nöjda.

Stefan Mattias L
Adolfsberg

Allt har fungerat smidigt med Andreas!

Lovisa D
Centralt väster

Flexibel, hjälpsam och tillgänglig mäklare!

Sebastian H
Karlberg

Blev bemött bra och fick bra med hjälp och info under hela resans gång. Hade jag funderingar och frågor försökte han hitta svar och lösningar och fick bra ett intryck överlag. Rekommenderar verkligen!

Maria L
Långängen

Trevlig, tålmodig och informativ

Catarina W
Skrev om Andreas Pontén en del av Bostada Örebro

Andreas är flexibel och kundorienterad. Mycket nöjd med bemötande och servicenivå.

Britt A
Örebro

Vi tycker det har fungerat jättebra.. Vi har fått bra information om både visning och försäljning. Vi fick alltid bra svar när det var något som vi undrade över eller inte förstod. Vi är nöjda och vi rekommenderar gärna Yvonne./ Britt och Kent

Svar från Yvonne Kreü

Tack Britt att du upplevt er att er försäljning har fungerat bra! Det är jobbigt att sälja och flytta när man bott länge på ett ställe och också ska leta ny bostad och man undrar hur detta ska gå.....men det blev bra allt:)

Joacim B
Hallsberg

Vi är mer en nöjda. Proffsig och kan sitt yrke!

Lina H
Södra Bro

Absolut den bästa mäklare som jag har anlitat ( har flyttat en del och haft med flera andra mäklare att göra). Professionell, engagerad, väldigt erfaren och kompetent. Rekommenderar starkt!!

Svar från Yvonne Kreü

Tack Lina för det fina omdömet och roligt att det gick bra med er försäljning! Det var lite motigt i början men nu är allt klart och ni har fått jättefina köpare. Tack ännu en gång:)

Naimi J
Ekeby-Almby

Jag rekommenderar varmt Andreas! Professionell, kunnig och målmedveten!

Camilla F
Norra Bro

Kunnig. Lätt att samarbeta med

Paul L
Lindesberg

Yvonne var väldigt trevlig och kunnig så jag är supernöjd.

Svar från Yvonne Kreü

Tack så jättemycket för de fina orden! Det blev bra slut även om det tog lite tid.

Johan S
Örebro

helt suverän mäklare kan rekomender

Svar från Yvonne Kreü

Tack Johan för det fina omdömet! Det gick smidigt med försäljningen trots en trög marknad.

Stephan T
Stråningstorp

Mycket trevlig och företagsam. Inga som helst problem i kontakten. Innovativ och lyhörd inför förslag.

Malin E
Stråningstorp

Professionell, pålitlig, trevlig och lättsam. Fick snabb respons vid frågor och funderingar. Tillmötesgående av våra önskemål. Mycket nöjda!

Åsa W
Bråten

Trevlig proffsig hjälpsam väldigt duktig

Pontus C
Örebro

Tack för hjälpen till första husköpet och tack till alla svar på mina funderingar😁👍

Svar från Yvonne Kreü

Tack för dina fina ord! Så roligt att kunna hjälpa dig till ditt första hus och det kommer att bli jättefint där. Stort Lycka till och hör av dig om du behöver en värdering i framtiden:)

Mattias H
Marieberg

Oerhört professionell och förtroendeingivande! Genom hela säljprocessen har Andreas varit tydlig och haft en bra kommunikation med oss som säljare. Trots en svår marknad lyckades han sälja vårt hus till ett pris som vi är nöjda med. Vi är väldigt glada och tacksamma att vi anlitade Andreas som vår mäklare!

Björn M
Slussen

Mycket bra, positiv och alltid tillgänglig

Katja H
Centrum

Är väldigt nöjd över att ha valt Dennis som mäklare. Han har varit 100% tillgänglig och anpassningsbar utefter mina önskemål. Servicen har varit exeptionell och när det uppstått hinder på vägen så har Dennis varit väldigt lyhörd vilket gjort att allt löst sig till det bästa. Stort tack för allt!

Gunnel L
Slussen

Jag har blivit mycket bra bemött De förväntningar jag hade levde han upp till Ett proffsigt beteende som jag uppskattade

Caroline S

Jättetrevlig, personlig och rolig

Oskar J
Södra Lindhult

Trevligt och professionellt bemötande. Hela tiden engagerad och mån om att få till en bra affär för alla inblandade.

Marcelina D
Ekeby

Väldigt bra mäklare Bra kommunikation Högt rekommenderar

Thuy N
Rävåsen

Bra bemötande. Agerade snabb men ändå hänsynsfull. Överlag väldigt proportionell koncept från första mötet till kontraktsskrivning.

Gun Marie A
Hampetorp

Vi är väldigt nöjda med valet av Yvonne som mäklare.Vi upplevde henne som professionell lyhörd och kommunikativTrevlig personlig tar tid till sin kunder vill varmt rekommendera henne.

Svar från Yvonne Kreü

Tack Gun för de fina orden de värmer! Ja det blev en smidig affär för er och ni fick bra köpare och nu är det snart tillträde så vi ses igen:)

Björn H
Karlberg

Dennis var väldigt trevlig och tog sig tid att visa både tvättstuga och vindsförråd.

Linn E
Ormesta

Andreas Pontén har varit mycket hjälpsam och serviceinriktad under försäljningen av bostaden. Han är ärlig och ger ett seriöst intryck. Han har haft extra visningar och hållit oss väl informerade om läget. Vi är mycket nöjda med honom!

Filippa E
Ormesta

Trevlig mäklare som är mycket kunnig inom sitt område.

Ida-Lisa A
Ekeby-Almby

Bra och trevlig mäklare! Rekommenderas!

Cherry K
Häsängen

Vi kände oss så trygga med Dennis. Han var otroligt lyhörd för vart vi var i processen och vart vi ville. Vi fick kontinuerliga uppdateringar och professionella analyser om läget på bostadsmarknaden och hur det påverkade vår egen försäljning. Dennis var väldigt tillgänglig och vi kände oss väl omhändertagna genom hela processen. Kan mycket varmt rekommendera Dennis som en engagerad, professionell, trevlig och kompetent mäklare!

Eva C
Hampetorp

Jag tycker att allt har varit bra finns inget att klaga på,kan absolut rekommendera henne !

Svar från Yvonne Kreü

Tack så mycket för det fina omdömet! Det var jätteroligt att få göra affär med er och ni får ett helt underbart hus som säkert kommer att trivas i och få njuta av. Det är inte så långt till tillträde så vi ses snart:)

Birgitta G
Rosendal

Eftersom affären ännu inte är i hamn så är det svårt att lämna ett omdöme.

Therese S
Köpte sitt hus med hjälp av Andreas Pontén en del av Bostada Örebro
Marieberg

Bra, trevligt bemötande. Tålmodig.

Anne Marie F
Backa

Dennis har varit väldigt bemötande. Ordnat extra visningar. Inhämtat och lämnat information jag efterfrågat. Det känns tryggt att få hjälp av honom och rekommenderar honom gärna inför köp eller försäljning.

Emelie A
Sandviken

Dennis är en person som ger sina professionella idéer och tips samt lägger fram värde på liknande objekt. Han är en person jag upplevde lyssnade in bäst av alla mäklare jag var i kontakt med (+5 st). Tillsammans kom vi fram till saker som fick mig att inte behöva stå tillbaka eller känna mig nedpratad. Bra service och återkoppling är också något Dennis gjorde utmärkt. Rekommenderar verkligen Dennis som mäklare!

Morgan B
Fiskartorpet Ödeby

Hej,Yvonne var väldigt engagerad i uppdraget att sälja sommarstugan,vi blev kontaktade så fort något nytt hände angående spekulanter,och har hjälpt oss med papper och hur vi ska gå till väga när vi behövt hjälp,kan bara tala gott om henne

Svar från Yvonne Kreü

Tack Morgan för de fina orden! Ja det var lite pyssel med papper runt eran försäljning av er avlidna fars stuga men det var bara roligt att kunna vara behjälplig.

Stefan A
Fiskartorpet Ödeby

Jag blev bemött på ett mycket bra vis. Hade blivit rekommenderad av en vän. Hon levde upp till alla mina förväntningar. Hon hjälpte till med mycket, som jag inte kände till vid försäljningen. Mycket trevlig och förstående , vid tankar och funderingar Mvh Stefan

Svar från Yvonne Kreü

Tack Stefan för de fina orden! Roligt att jag levde upp dina förväntningar och särskilt när någon rekommenderar en. Det blev bra till slut och ni fick bra köpare.

Daniel L
Centralt norr

Jag och min sambo mötte Andreas en solig vinterdag på en visning av ett hus ute på landet. Vi kände direkt att detta var rätt mäklare för oss. Andreas har agerat proffsigt på alla sätt, varit ett fantastiskt bra stöd både när det gäller försäljningen av lägenheten men också i vår jakt på nytt boende. Han har varit till stor hjälp när vi började buda på vårt framtida hus, utan hans kunskap och erfarenhet hade den resan varit mycket krångligare. Trots en bostadsmarknad som varit torrare än Gobiöknen så lyckas vi få lägenheten...

Berit B
Fiskartorpet Ödeby

Hon tog sig an säljuppdraget bra genom att lösa vissa oklarheter på ett föredömligt sätt

Svar från Yvonne Kreü

Tack Berit för de fina orden! Det var lite oklarheter från förra året när ni hade anlitat en annan mäklare men det ordnade upp sig till slut och vi fick ordning på allt och jag får tacka er för att jag fick förtroendet.

Péter B
Näsby

Andreas har bevisat oss hur någon kan utföra sitt jobb på ett rikligt högt nivå, där kunskap och kompetens bemötas av öppenhet, fantastisk attityd i de viktiga momenten. Sådana egenskaper gör en skillnad i en försäljningsmässig dålig marknad som vi har befunnit oss 2022-2023. Han har visat riklig tålamod, stöd när vi har backat från försäljningen vid första gången utan att utöva tryck på oss. Hans försäljningsstrategi har fullständigt berättigats när man tittar i bakspeglet Vi är övertygade att hans öppna attityd och uppenbarligen...

Lena P
Sörby-Eklunda

Andreas har ett bra bemötande och var lyhörd för våra önskemål. Han har erfarenhet och kändes trygg att ha att göra med..

Fredrik S
Skranta

Dennis är engagerad och inlyssnande. Lugn i sitt bemötande och ger ett intryck av en trygg affär. Dennis skiljer sig mycket från många andra mäklare som jag upplever är pushiga och sprättiga. Dennis är en sådan mäklare jag själv skulle vilja sälja med.

Linn H
Näsby

Vi köpte vårat hus genom Andreas. Han var mycket professionell genom hela processen, snabb i kommunikationen mellan oss och köparna och mycket hjälpsam genom de olika stegen av affären. Tillmötesgående och lyhörd. Rekommenderar honom varmt!

Joakim J
Örebro

Bra jobbat av Yvonne. Insatt och duktig.

Svar från Yvonne Kreü

Tack Joakim för ditt fina omdöme! Nu har vi bara tillträdet kvar och det är inte långt bort sen kan ni njuta av ert fina torp.

Joel E
Sandviken

Super trevlig och hjälpsam! Rekommenderar starkt!

Marie L
Sålde sin stuga med hjälp av Yvonne Kreü en del av Bostada Örebro
Tjugesta

Engagerad,trevlig o jätteskicklig på det hon gör kände mig väldigt trygg ! Tack

Svar från Yvonne Kreü

Tack Marie för de fina orden! Ja det blev en lyckträff med köpare som kommer att ta hand om ditt fina ställe.

Håkan L
Köpte sin stuga med hjälp av Yvonne Kreü en del av Bostada Örebro
Tjugesta

Proffsig hantering rakt igenom hela affären. Mycket bra kommunikation.

Svar från Yvonne Kreü

Tack Håkan för de fina orden! Det är jätteviktigt för mig att köparen känner sig trygg och att hen får så mycket information som går att få. Ni kommer att få ett mycket fint ställe att njuta på.

Fredrik W
Köpte sin stuga med hjälp av Yvonne Kreü en del av Bostada Örebro
Dimbobaden

Trevligt och professionellt bemötande, svar på frågor man hade och stämningen var avslappnad på ett väldigt bekvämt och bra vis.

Svar från Yvonne Kreü

Tack Fredrik för de fina orden!