Yvonne Kreü

Yvonne Kreü

Yvonne Kreü är mäklare på Bostada Örebro

Yvonne Kreü har varit registrerad mäklare sedan 2008-02. Yvonne Kreü har varit aktiv på Reco.se sedan 2023-05 och har fått 14 omdömen med ett betyg på 4.8. Yvonne Kreü har haft 11 försäljningar sen 2023-05 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

2023-05 - 2024-04

14 omdömen om Yvonne Kreü

Britt A
Örebro

Vi tycker det har fungerat jättebra.. Vi har fått bra information om både visning och försäljning. Vi fick alltid bra svar när det var något som vi undrade över eller inte förstod. Vi är nöjda och vi rekommenderar gärna Yvonne./ Britt och Kent

Svar från Yvonne Kreü

Tack Britt att du upplevt er att er försäljning har fungerat bra! Det är jobbigt att sälja och flytta när man bott länge på ett ställe och också ska leta ny bostad och man undrar hur detta ska gå.....men det blev bra allt:)

Lina H
Södra Bro

Absolut den bästa mäklare som jag har anlitat ( har flyttat en del och haft med flera andra mäklare att göra). Professionell, engagerad, väldigt erfaren och kompetent. Rekommenderar starkt!!

Svar från Yvonne Kreü

Tack Lina för det fina omdömet och roligt att det gick bra med er försäljning! Det var lite motigt i början men nu är allt klart och ni har fått jättefina köpare. Tack ännu en gång:)

Paul L
Lindesberg

Yvonne var väldigt trevlig och kunnig så jag är supernöjd.

Svar från Yvonne Kreü

Tack så jättemycket för de fina orden! Det blev bra slut även om det tog lite tid.

Johan S
Örebro

helt suverän mäklare kan rekomender

Svar från Yvonne Kreü

Tack Johan för det fina omdömet! Det gick smidigt med försäljningen trots en trög marknad.

Pontus C
Köpte sitt hus med hjälp av Yvonne Kreü en del av Bostada Örebro
Örebro

Tack för hjälpen till första husköpet och tack till alla svar på mina funderingar😁👍

Svar från Yvonne Kreü

Tack för dina fina ord! Så roligt att kunna hjälpa dig till ditt första hus och det kommer att bli jättefint där. Stort Lycka till och hör av dig om du behöver en värdering i framtiden:)

Gun Marie A
Hampetorp

Vi är väldigt nöjda med valet av Yvonne som mäklare.Vi upplevde henne som professionell lyhörd och kommunikativTrevlig personlig tar tid till sin kunder vill varmt rekommendera henne.

Svar från Yvonne Kreü

Tack Gun för de fina orden de värmer! Ja det blev en smidig affär för er och ni fick bra köpare och nu är det snart tillträde så vi ses igen:)

Eva C
Köpte sitt hus med hjälp av Yvonne Kreü en del av Bostada Örebro
Hampetorp

Jag tycker att allt har varit bra finns inget att klaga på,kan absolut rekommendera henne !

Svar från Yvonne Kreü

Tack så mycket för det fina omdömet! Det var jätteroligt att få göra affär med er och ni får ett helt underbart hus som säkert kommer att trivas i och få njuta av. Det är inte så långt till tillträde så vi ses snart:)

Morgan B
Fiskartorpet Ödeby

Hej,Yvonne var väldigt engagerad i uppdraget att sälja sommarstugan,vi blev kontaktade så fort något nytt hände angående spekulanter,och har hjälpt oss med papper och hur vi ska gå till väga när vi behövt hjälp,kan bara tala gott om henne

Svar från Yvonne Kreü

Tack Morgan för de fina orden! Ja det var lite pyssel med papper runt eran försäljning av er avlidna fars stuga men det var bara roligt att kunna vara behjälplig.

Stefan A
Fiskartorpet Ödeby

Jag blev bemött på ett mycket bra vis. Hade blivit rekommenderad av en vän. Hon levde upp till alla mina förväntningar. Hon hjälpte till med mycket, som jag inte kände till vid försäljningen. Mycket trevlig och förstående , vid tankar och funderingar Mvh Stefan

Svar från Yvonne Kreü

Tack Stefan för de fina orden! Roligt att jag levde upp dina förväntningar och särskilt när någon rekommenderar en. Det blev bra till slut och ni fick bra köpare.

Berit B
Fiskartorpet Ödeby

Hon tog sig an säljuppdraget bra genom att lösa vissa oklarheter på ett föredömligt sätt

Svar från Yvonne Kreü

Tack Berit för de fina orden! Det var lite oklarheter från förra året när ni hade anlitat en annan mäklare men det ordnade upp sig till slut och vi fick ordning på allt och jag får tacka er för att jag fick förtroendet.