HusmanHagberg Örebro

HusmanHagberg Örebro

Välkommen till HusmanHagberg i Örebro!

Vi är ett mäklarteam som verkligen trivs i Örebro och med vårt yrkesval. Genom att vi jobbar i hela Örebro län får vi träffa många olika typer av människor och se mängder av olika fastigheter, ingen dag är den andra lik!

Örebro är en växande ort och det är spännande att följa utvecklingen på bostadsmarknaden. Vi är inte bundna till varken bank eller försäkringsbolag vilket gör att vi alltid kan ha ditt bästa framför ögonen och ge oberoende råd och tips till dig som vill köpa eller sälja en bostad i Örebro län.

Kom gärna förbi hos oss med dina funderingar, vi svarar gärna och lotsar dig säkert genom hela bostadsaffären!

Läs vad 306 kunder tycker om HusmanHagberg Örebro 2

Ja
    Snabbt enkelt bra
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Yvonne Kreü en del av HusmanHagberg Örebro
    2021-05-04
    Köpt bostad. Mycket bra bemötande. Trevlig och duktig! Rekommenderas varmt!
    Hej Glenn och varmt tack för de fina orden! Nu är det inte så långt kvar till ert tillträde och allt spännande som ska hända i ert liv snart:) Yvonne Kreü
  • köpte sin stuga med hjälp av Yvonne Kreü en del av HusmanHagberg Örebro
    • Hampetorp
    2021-05-04
    Köpt Granvägen 4 med postadress Odensbacken, Mycket trevlig och kunnig mäklare, Ger henne högsta betyg
    Tack Anders för det fina omdömet! Hoppas nu att ni ska trivas vid södra Hjälmaren ett nytt område för er med mycket fint att upptäcka:) Yvonne Kreü
    2021-05-02
    Vi har sålt en bostadsrätt med hjälp av en mycket kompetent och trevlig mäklare.
    Snabb information och tiilgänglighet utmärker Patrik Boström. Vi rekommenderar honom i högsta grad!
    Absolut den bästa vi mött i mäklarbranchen!
    Caisa & Bertil Berntsson
  • Shna A
    köpte sitt hus med hjälp av Yvonne Kreü en del av HusmanHagberg Örebro
    • Hovsta
    2021-05-01
    Kan varmt rekommendera Yvonne Kreü.
    Bästa servicen och bästa mäklaren i stan.

Väljer ni HusmanHagberg och Yvonne kommer ni inte att ångra er.
    En nogrann mäklare som håller vad hon lovar.

Så bra bemötande, här finns allt!
    Tack söta Shna jag vet inte vad jag ska säga:) jag är så glad för er skull att ni fick ett sånt fint hus och att det fort och smidigt. Hoppas du och din familj får många fina år i huset och ni behöver inte göra når heller på flera år................bara att njuta:) Yvonne Kreü
  • Britt G
    köpte sin lägenhet med hjälp av Patrik Boström en del av HusmanHagberg Örebro
    2021-05-01
    Köpt ett bostadsrättsradhus i Nora.
    Det var en snabb och bra kontakt med mäklaren både via mail och telefon.
    Mäklaren hade en privat visning så det fanns möjlighet att undersöka bostaden.
    Patrik boström har varit mycket tillmötesgående och har haft en snabb åtrkoppling när det har uppstått frågor.
    Köpt ett bostadsrättsradhud.
    Fick snabbt kontakt med Patrik Boström per telefon.
    Mäklaren hade en privat visning för mig och jag fick god tid på mig att undersöka lägenheten både inom och utomhus.
    Intrycket av hela affären är mycket proffsigt.
    • Hovsta
    2021-04-30
    Jag har bara gott att säga om Yvonne, hon har på ett professionellt sätt hjälpt mig att sälja min villa.
    Hon har haft ett mycket bra bemötande både mot mig som säljare och mot köpare.
    Köparna har för mig berättat att de är "mycket glada att Yvonne har mäklat denna affär"

Mvh Hans Andersson
    Tack Hans för de fina orden! Ja det gick bra med din försäljning och du fick nöjda köpare som ska ta över ditt fina och välskötta hus. Nu får du se framåt och alla nya saker du ska göra framåt....spännande:) Yvonne Kreü
    2021-04-08
    nöjd först men sen mindre nöjd allteftersom försäljningen av vårat hus pågått.
    Missförstånd och negativ kritik
    Tack Eva! Jag försöker att vara noggrann som du säger och inte hasta fram saker men det är mycket information som ska fram så jag får be om ursäkt om du uppfattat att det har gått fort. Nu önskar jag er en lyckad flytt och att ni kommer trivas med ert nya boende! Yvonne Kreü
  • sålde sitt hus med hjälp av Patrik Boström en del av HusmanHagberg Örebro
    2021-04-07
    Patrik motsvarade alla förväntningar man kan ha på en mäklare, mycket nöjd med hans insats vid försäljningen av huset.
    • Centrum
    2021-04-06
    Patrik hjälpte min mamma med att sälja sin lägenhet. Trots språksvårigheter från mammas sida hade vi en utmärkt kommunikation. Allt gick smidigt helt enligt våra förväntningar.
    • Centrum
    2021-04-06
    Jag köpte nyligen en central lägenhet i Örebro där Patrik var mäklare. Han var tydlig och lättillgänglig redan från visningen och hela vägen genom budgivning och avtalsskrivning. Jag kommer använda Patrik när det är dags o sälja igen.
    Hej och stort tack för att du tog dig tid att svara och tack för det mycket fina omdömet. Det är det bästa betyg man kan få att du är så nöjd som köpare att du vill använda mig som mäklare i framtiden när du ska flytta. Patrik Boström
  • köpte sitt hus med hjälp av Yvonne Kreü en del av HusmanHagberg Örebro
    2021-04-03
    Har köpt Vreta Nyhyttan 1 och är nöjd med den service och kunskap som Yvonne bidragit med. Hon är en duktig och driven mäklare.

Hon ger dig en helhetslösning på allt.
    Tack Jessica för dessa fina ord! Ni kommer att passa jättebra där och får nu en gård att ta hand om och det vet jag att ni kan:) Yvonne Kreü
  • Peter R
    sålde sitt hus med hjälp av Yvonne Kreü en del av HusmanHagberg Örebro
    2021-04-01
    Tycker att Yvonne gjorde ett bra jobb och hon kommer att göra ett fortsatt bra jobb med resten av det vi behöver hjälp med.
    Ett gott bemötande samt förståelse de behov hon mötte hos mej.
    Hon har erfarenhet samt är kunnig inom sin verksamhet.
    Strålande jobbat Yvonne :)
    Stort Tack Peter för de värmande orden:) Det har varit roligt att få hjälpa er så här långt och jag tror att ni kommer att hitta ett boende som passar er bra bara man tänker på hur mycket jobb man vill lägga ner. Nu hörs vi vidare med avtalsservitutet! Yvonne Kreü
    • Almby
    2021-03-26
    Yvonne har varit en engagerad och proffsig mäklare genom hela processen. Mycket kunskap, erfarenhet och yrkesskicklighet. Tillgänglig för alla frågor och effektiv.
    Tack så mycket Kristina för de värmande orden! Det har varit en ynnest att få hjälpa dig att sälja ditt kära hus och jag vet att det är svårt att skiljas från ett hus man bott länge i och lagt ner kärlek på. Men nu vänder ni blad och kosan styr mot Bergslagen och nya projekt, mycket spännande och det kommer säkert bli bra ni har ju varit där några år nu. Vi hörs innan tillträde med att räkna ut skatten preliminärt! Yvonne Kreü
  • köpte sitt hus med hjälp av Yvonne Kreü en del av HusmanHagberg Örebro
    2021-03-22
    Jag och min sambo har köpt vreta nyhyttan 4 och vi är supernöjda med huset!

Mäklaren var mycket trevlig med god kunskap om det som såldes samt en mycket trevlig ton och attityd!

Har ofta inte förväntningar men tyckte att jag fick svar på det jag ville ha i samband med visningen.

Jag tycker att det har varit en bra upplevelse! Inga större konstigheter utan det har gått bra! Yvonne är en rutinerad mäklare och det märks, Med god relation till sina klienter. Kan starkt rekommenderas!
    Hej på er och tack så jättemycket för det fina omdömet! Ja, ni får ett jättefint hus men många möjligheter och kanske en misse på köpet:) Ni passade som hand i handske i huset och tyckte säljaren också. Nu får vi se fram mot tillträdet och sommaren. Tack för ni tog er tid att svara! Yvonne Kreü
    2021-03-21
    Snabb effektiv o mkt hjälpsam
    Tack Lena det var så roligt att få hjälpa dig att sälja huset! Nu hoppas vi på att du också hittar nåt riktigt bra:) Yvonne Kreü
    2021-02-25
    Jag blev bemött på väldigt trevligt sätt. Han gav oss mycket god servis och hjälpa oss med de vi behövt hjälp med.
    Mycket trevlig och hjälpsam mäklare, mycket nöjd!
    Vad roligt att ni är nöjda, tack för betyget. Jag tror det kommer bli perfekt för er i det huset ni köpte. Patrik Boström
    • Stråningstorp
    2020-12-23
    Jag har köpt radhus Karlskoga och upplever Patrik Boström som saklig, professionell med ett personligt förhållningssätt. Han håller en hög tillgänglighet och har en snabb hantering. Patrik uppfyller mina förväntningar på en mäklare med en yrkesskicklighet!
    Stort tack Camilla för de värmande orden och hoppas du kommer trivas i din nya bostad. Patrik Boström
    • Stora Hasstorp
    2020-12-17
    Jag har köpt nybyggnation. Blev bemöt väldigt bra.
    Patrik gav en bra service från första samtalet vi hade tills affären var avslutad.
    Vad kul att ni är nöjda. Tack så mycket för betyget. Patrik Boström
  • köpte en tomt med hjälp av Lisa Nilson en del av HusmanHagberg Örebro
    2020-12-16
    Köpte en tomt genom Lisa, allt gick smidigt. Snabb och enkel kommunikation, lösningsfokus samt tydlighet.
  • sålde en tomt med hjälp av Lisa Nilson en del av HusmanHagberg Örebro
    2020-12-16
    Vi sålde en tomt med hjälp av Lisa. Allt fungerade perfekt.
    • Södra Ladugårdsängen
    2020-12-14
    Jag sålde en nyproducerad bostadsrätt i Örebro. Mäklaren Patrik var ärlig och hjälpsam under hela processen. Han gick över alla förväntningar och jag kommer definitivt rekommendera och välja han i fortsättningen.
    Tack så mycket Simon. Att kunderna vill rekommendera mäklaren till sina vänner och bekanta är det bästa betyg man kan få. Patrik Boström
    • Sörby/Eklunda
    2020-11-25
    Nöjd med Patrik och hans förmedlingen av min nya lägenhet
    • Centralt Väster
    2020-11-15
    Sålt en trea i Örebro. Trevlig och enkel mäklare. Proffsig rakt igenom hela affären.
    Tack så mycket för de snälla orden. Hoppas allt blir bra för dina föräldrar på nya stället. Patrik Boström
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Lisa Nilson en del av HusmanHagberg Örebro
    • Ladugårdsängen
    2020-10-27
    Bra hjälp och kunnig. Snabba svar på frågor och vid försäljningen.
    2020-10-23
    Fantastiskt! Så smidigt! Lätt att prata med och han förstod min situation.
  • köpte sin stuga med hjälp av Patrik Boström en del av HusmanHagberg Örebro
    2020-10-21
    Trevlig, lätt att få tag på. Återkopplade på ett bra sätt. Pragmatisk.
    Fick till affären på distans, mycket bra.
    • Lundby
    2020-10-18
    förväntade mig mer flexibiltet av henne, spec när det gällde dialogen mellan mig och andra personen som ägde bostaden.
    Hej Jian! Vad tråkigt att du känner så. Hoppas verkligen att du kommer vara nöjd när affären är avslutad. Bästa hälsningar Lisa Lisa Nilson
    • Vintrosa
    2020-10-10
    Köpte första villan i mitt liv, allt var enklare i kontakten med mäklaren än jag trodde. Trevlig, lätt att nå, lätt att diskutera och fråga saker om. Mycket nöjd!
    2020-10-09
    Vi sålde vårt fritidshus nu i vår och blev rekomenderad Patrik, han uppfyllde vad vi förväntat oss, inga problem varisig före eller efter att fastigheten blev såld, Patrik uppträdde på ett korekt sätt men med ett trevligt bemötande från första stund, vi kan honom varmt rekommendra.

Siv o Bo
  • Jacob L
    sålde sitt hus med hjälp av Patrik Boström en del av HusmanHagberg Örebro
    • Centralt Nora
    2020-10-03
    Mycket bra mäklare, saklig och har verkligen koll på saker. I vårt fall var vi väldigt "röriga" och hade det kaosartat i livet men Patrik Boström uppvisade ett tålamod utan dess like.
    Rekommenderar varmt!
    • Lillån
    2020-09-26
    Jag har köpt en bostadsrätt, 2 rum och kök.
    Patrik var trevlig, kompetent, tillmötesgående och gav god service.
    Jag kände mig trygg med mitt köp.
  • sålde sitt hus med hjälp av Lisa Nilson en del av HusmanHagberg Örebro
    2020-09-17
    Sålt mitt hus (290 kvm) i Nora.
    Tog lång tid att få det sålt.
    Lisa gjorde ett hyggligt jobb, svarade snabbt på email, men då hon har problem med stavning så blev det ibland svårt att förstå.
    Lisa har svårt med satsbyggnaden i meningarna.
    2020-09-12
    Mycket kan varmt rekommendera honom
    • Ladugårdsängen
    2020-08-08
    Behaglig, enkel och trevlig mäklare. Vi har köpt en bostadsrätt.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av HusmanHagberg Örebro
    • Lillån
    2020-08-05
    Jesper sålde min bostad snabbt och till ett bra pris vilket överträffade mina förväntningar. Jag rekommenderar Jesper varmt.
  • sålde sitt hus med hjälp av HusmanHagberg Örebro
    2020-07-14
    På den korta tid detta ärende gällde, tycker jag det blev väldigt bra.
    Hus på landet, sålt.
    2020-07-08
    Vi köpte ett parhus i Lanna, en BRF. Patrik var bra på att återkomma och snabb i dialogen. Tyvärr så visade sig efter kontraktsskrivning att säljaren ville ha extra betalt för samtliga fasta garderober i sovrummen vilket även Patrik visste när han fick uppdraget men valde att inte informera oss som köpare. Detta för att få en fördelaktigare prisbild.
    Huset är nytt och skall garantibesiktigas efter två år vilket kändes tryggt med tanke på undersökningsplikten. Tyvärr fick vi efter kontraktsskrivning reda på att byggherren hade gått i konkurs.
    Att anlita Patrik som säljare av ett objekt kan kanske vara bra men som köpare bör du vara uppmärksam vad som ingår i köpet!
  • köpte sitt hus med hjälp av HusmanHagberg Örebro
    2020-07-08
    Trevlig och snabb respons vid köp av blivande hästgård i Askersunds kommun.
    • Centralt Öster
    2020-07-07
    Jag skulle sälja min bostadsrätt och fick rekommendation att kontakta Patrik. Han gav ett seriöst och engagerat intryck vid första mötet. Har sedan under hela processen visat det i praktiken. Han har utfört uppdraget på ett utmärkt sätt med återkoppling och information.
    Vad skönt att jag verkar leva upp till de förväntningar du hade på mig och mitt arbete. Tack. Patrik Boström
    • Centralt Öster
    2020-07-05
    Köpt bostad via Patrik. Han är seriös, lugn, tillgänglig, har erfarenhet och mycket gott sätt att föra sig. Han övertrumfar by far alla förväntningar, som inte var låga från början då det var pga hans goda renommé jag överhuvudtaget anmälde mig till visning. Tack Patrik!
    Tack så hemskt mycket för alla fina ord Karin. Patrik Boström
  • sålde sin bostad med hjälp av Patrik Boström en del av HusmanHagberg Örebro
    • Pershyttan
    2020-07-02
    Fungerat mycket bra! Kunnigt och korrekt bemötande. Vi är helnöjda👍👍👍
    Vad kul att ni är nöjda. Alltid kul med nöjda kunder. Patrik Boström
  • sålde sitt hus med hjälp av Patrik Boström en del av HusmanHagberg Örebro
    2020-05-21
    Trevligaste mäklaren jag mött och fått tips av andra om denna toppenkille
    Tack så mycket Mats för de orden. Patrik Boström
    2020-05-21
    Vi köpte hus på liten ort utanför Örebro, allt gick supersmidigt och snabbt! Patrik är en toppenmäklare. Effektiv, snabb att svara på frågor och funderingar både på mail och telefon. Förklarar tydligt och bra hur allt går till, för oss som är nybörjare i husägarvärlden. Vi kunde inte vara mer nöjda!
    Tack så mycket för det betyget. Hoppas ni kommer trivas i er nya ort och bostad. Patrik Boström
  • köpte sin stuga med hjälp av HusmanHagberg Örebro
    • Klockhammar
    2020-05-19
    Jesper gav oss snabb hjälp och information vid vårat köp av sommarhus och det blev en väldigt smidig affär.
    • Nya Hjärsta
    2020-05-10
    en bostadsrätt.
    på ett bra sätt och var alltid tillgänglig med snabbt svar.
    jag är jätte nöjd med hur jag blev bemött.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Lisa Nilson en del av HusmanHagberg Örebro
    • Nya Hjärsta
    2020-05-07
    Proffsig och hjälpsam på alla sätt.
    • Ås
    2020-04-21
    Köpte min första egna bostad genom Lisa, och kan inte annat än att vara nöjd.
    • Sörbyängen
    2020-04-16
    Väldigt bra och professionellt bemötande. Gjorde ett jätte bra jobb.