HusmanHagberg Örebro

HusmanHagberg Örebro

Välkommen till HusmanHagberg i Örebro!

Vi är ett mäklarteam som verkligen trivs i Örebro och med vårt yrkesval. Genom att vi jobbar i hela Örebro län får vi träffa många olika typer av människor och se mängder av olika fastigheter, ingen dag är den andra lik!

Örebro är en växande ort och det är spännande att följa utvecklingen på bostadsmarknaden. Vi är inte bundna till varken bank eller försäkringsbolag vilket gör att vi alltid kan ha ditt bästa framför ögonen och ge oberoende råd och tips till dig som vill köpa eller sälja en bostad i Örebro län.

Kom gärna förbi hos oss med dina funderingar, vi svarar gärna och lotsar dig säkert genom hela bostadsaffären!

364 omdömen om HusmanHagberg Örebro

Sedan starten hos Reco 2017
    • Mosås
    2022-12-04 Verifierad kund
    Fantastiskt professionell mäklare. Fantastiskt tålamod och tillmötesgående. Rekommenderas varmt
    2022-11-09 Verifierad kund
    Trevlig lättsamt proffsigt ……………..
    Tack Fredrik för ditt fina omdöme:)
    Vi ses snart på tillträdet.
    2022-10-04 Verifierad kund
    Han var trevlig och tillmötesgående
    • Kumla
    2022-09-23 Verifierad kund
    Helt fantastiskt mottagande vid visning.
    Tog sig tid att ge svar på de frågor vi hade
    Gjorde våran husaffär väldigt enkel och smidig
    Uppmärksammade oss på saker som vi inte kände till och som för oss betydde väldigt mycket då vi sålt hus i närtid.
    Hej och Stort Tack för det fina omdömet!
    Det är viktigt för mig att ha nöjda kunder och det gäller både säljare och köpare. På visningen har jag ju möjligheten att få ge mer information och roligt att ni uppskattade det. Det blev ju bra för er till slut med hur ni ska ni lägga upp allting med både er egen försäljning och ert nya köp. Nu dröjer ett tag till tillträdet men då har ni tid för fundera över allt ni vill göra:)
    • Kumla
    2022-09-21 Verifierad kund
    Saklig.ärlig.fin hund.gott organiserat.
    Hej o tack för de dina orden!
    Roligt att ni känner så och det gick ju bra även fast marknaden nu är lite trögare.
    Ni har ju finaste katterna:)
    2022-06-18 Verifierad kund
    Lugn och metodisk mäklare som tar reda på saker om han inte vet svaret direkt. Har ett mycket trevligt sätt att bemöta kunder på.
    2022-06-18 Verifierad kund
    Bra hjälp och förklarar tydligt vad som gäller.
    Kan inte göra annat än att rekomendera Patrik.
    2022-06-17 Verifierad kund
    Trevligt och öppet bemötande och vi var ganska överens om vilka förväntningar som var möjliga. Så min upplevelse har varit positiv och skulle inte tveka att anlita Patrik igen.
    2022-06-04 Verifierad kund
    Rekommenderar Patrik , extremt professionell
    2022-06-04 Verifierad kund
    Vi blev jättebra bemötta samt fick våra frågor besvarade! Bra service!
  • Åsa H
    sålde sin stuga med hjälp av Patrik Boström en del av HusmanHagberg Örebro
    2022-05-28 Verifierad kund
    Proffsig, kunnig och trevlig. Försäljningen gick mycket smidigt
  • sålde sin stuga med hjälp av Patrik Boström en del av HusmanHagberg Örebro
    2022-05-28 Verifierad kund
    Öppen och bekräftande, trevligt förstamöte, som vi tycker fortfarande.

Ärlighet och rättfram, var våra krav, som också infriades.

Tydlig, pålitlig och lättillgänglig.
  • sålde sin stuga med hjälp av Patrik Boström en del av HusmanHagberg Örebro
    2022-05-28 Verifierad kund
    En trevlig mäklare lättsam att ha att göra med-.
    Inget speciellt att anmärka på.
  • köpte sin stuga med hjälp av Yvonne Kreü en del av HusmanHagberg Örebro
    • Myrö
    2022-05-22 Verifierad kund
    Jag tycker att Yvonne var tillmötesgående och berättade det man behövde veta.
    Tack Marie och bra för mig att veta att du känner att du fått all tillgänglig information:)
    Ses snart igen för tillträde på stugan!
  • sålde en tomt med hjälp av Yvonne Kreü en del av HusmanHagberg Örebro
    2022-05-15 Verifierad kund
    Alltid ett trevligt bemötande och levde mer än väl upp till förväntningarna på våra önskemål vid försäljningen. Kändes erfaren och proffsig. Fingertoppskänsla och lyhörd för våra tankar och idéer som kanske inte alltid följer normen.

Sammanfattningsvis så är vi mycket nöjda.
    Tack Per för dina fina ord de värmer! Det gick ju bra och ni kommer att få fina köpare och grannar som kommer att ta hand om fastigheten på ett fint sätt:) Yvonne Kreü
    2022-05-10 Verifierad kund
    Mycket trevligt bemötande. Kunnig mäklare.
    • Marstrandshagen
    2022-05-07 Verifierad kund
    Hade förväntat mig att få mer strategiska råd.
  • köpte en tomt med hjälp av Patrik Boström en del av HusmanHagberg Örebro
    • Sticksjö
    2022-05-07 Verifierad kund
    Svårt att komma i kontakt med i början, kunde vara så att mail kontakt är att föredra framför tel. Allt flyttade på bra efter det.
    Fantastisk mäklare!
    Köpte mitt hus av Yvonne för 5 år sedan, nu säljer jag mitt hus via henne igen. Och köper mitt nya hus.
    I alla turer har jag känt mig trygg och vägledd, uppskattar att hon alltid säger vad hon tycker.
    Verkligen pålitlig.
    Rekommenderas varmt.
    Tack Anna för dina fina ord:) Ja nu är det dags för er att ta itu med ert nästa projekt....spännande.
    Och tack ännu en gång för ni valde att anlita mig ännu en gång:)
    • Centralt Öster
    2022-05-07 Verifierad kund
    Bra, smidig och tydlig information under hela försäljningen!
    • Marstrandshagen
    2022-05-07 Verifierad kund
    Trevlig och professionell mäklare som vill få både köpare och säljare nöjda.
    2022-04-04 Verifierad kund
    Fantastiskt bemötande och kunnig mäklare
    Stort Tack Jonas för ditt omdöme! Det var roligt att hjälpa er att sälja ert fina hus som ni lagt ner hela er själ på:) Yvonne Kreü
    2022-04-04 Verifierad kund
    Bra bemötande. Kunnig och professionell men ändå personlig och stöttande. Vi fick många goda råd och hjälp med styling av huset innan fotograferingen. Vi fick hela tiden information om vad som händer både innan och efter budgivningen. Vi är supernöjda
    Stort Tack Karin för de fina orden det värmer! Det var roligt att hjälpa er med det sista men det är ni som gjort det stora jobbet med huset som blev superfint. Ni fick också väldigt nöjda köpare:) Yvonne Kreü
    2022-04-03 Verifierad kund
    Jättetrevligt bemötande, ingjöt trygghet och besatt stor kompetens inom sitt område. Mycket nöjd!
    Tack Emma för de fina orden! Det var roligt att höra att ni kände er trygga inför köpet och det är jätteviktigt för mig och säljarna att få nöjda köpare, det är ett livets stora beslut att köpa hus och då ska det bli bra.
    Nu är det inte så långt till att ni får flytta:)
    • Centralt Nora
    2022-03-31 Verifierad kund
    Patrik Boström får högsta betyg på alla steg .han har varit bästa tänkbara fastighetsmäklare.mvh Mats Stenman och Elisabet fornstedt
    Stort tack för de värmande orden. Kul att ni ännu en gång är nöjda med mitt arbete. Patrik Boström
    • Öster
    2022-03-08 Verifierad kund
    Trevlig bemötande
    Känns avslappnat och Patrik är professionell på alla sätt!
    2022-03-05 Verifierad kund
    Bemötande va bra,han va profesionel ock bra ock det räcker för mig
    • Örnsro
    2022-02-14 Verifierad kund
    Försäljningen gick snabbt och smidigt
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Yvonne Kreü en del av HusmanHagberg Örebro
    • Södra Bettorp
    2022-02-09 Verifierad kund
    Proffsigt och trevligt bemötande, mycket nöjd!
    Tack Stefan för det fina omdömet! Du får en jättefin lägenhet på bra läge:) Yvonne Kreü
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Yvonne Kreü en del av HusmanHagberg Örebro
    • Södra Bettorp
    2022-02-08 Verifierad kund
    Som säljare är jag supernöjd över Yvonnes insats från start till mål. Kompetent på alla plan i sitt yrke, energifylld och lättillgänglig.
    Tack Lisa för de värmande orden:) Det var mycket roligt att jobba med dig och din sambo och det blev en bra och smidig försäljning. Yvonne Kreü
    2022-01-30 Verifierad kund
    Professionell, kunnig, jättetrevlig och mycket tålamodig med en förstagångshusköpare.
    Tack Malin för de fina orden:) Ja första gången är första gången och då ska man fråga mycket så man känner sig säker. Jag kommer ihåg hur det var att köpa hus första gången....jättepirrigt. Yvonne Kreü
    2022-01-29 Verifierad kund
    Bra bemötande hela tiden, aldrig några problem. Vi är mycket nöjda!
    Tack Filip för ditt fina omdöme:) och Stort Grattis till ert fina hus! Yvonne Kreü
  • sålde en tomt med hjälp av Patrik Boström en del av HusmanHagberg Örebro
    2022-01-24 Verifierad kund
    Har haft Patrik förut och är nöjd, han är trevlig och saklig, skulle anlita honom igen om behov skulle uppstå.
    • Ekeby-Almby
    2021-10-28 Verifierad kund
    Väldigt trevligt bemötande. Pedagogisk och tydlig vid oklarheter. Tillgänglig och närvarande under hela processen. Vi är jättenöjda !
    Tack för det fina omdömet:) Ja, här har ni nu alla möjligheter att bygga er ett fint hus på en stor tomt och kanske hyra ut det lilla huset. Skönt också att ni inte är stressade utan kan ta alla beslut i lugn o ro. Yvonne Kreü
    • Ekeby-Almby
    2021-10-25 Verifierad kund
    Otroligt kunnig och omhändertagande, bra information, väldigt trevlig, kan rekommenderas!
    Tack snälla du/ni för de värmande orden:) Ja det var lite krångel men det redde ut sig och blev riktigt bra till slut och sen fick ni tag i en fin lägenhet och det var väl toppen. Yvonne Kreü
    • Lillån
    2021-10-21 Verifierad kund
    Proffsig, lättsam och effektiv!
    Tack för ditt fina omdöme! Ja det blev en snabb och bra försäljning och nöjda köpare. Yvonne Kreü
    2021-10-08 Verifierad kund
    Efter lite strul och missförstånd vad provisionen med 10% skulle sättas gick vi vidare och vi är nu nöjda. Patrik har ett bra bemötande och har hela tiden varit positiv när vi har varit tveksamma.
    2021-10-04 Verifierad kund
    Patrik sålde vår bostadsrätt. Efter 3 dagar på Hemnet var affären klar. Patrik är engagerad och effektiv samt hade ett trevligt och proffesionellt bemötande genom hela försäljningen. Jag kan varmt rekommendera honom.
  • köpte en tomt med hjälp av Patrik Boström en del av HusmanHagberg Örebro
    2021-09-21 Verifierad kund
    Rutinerad och duktig mäklare. Lätt att komma i med
  • köpte sitt hus med hjälp av Patrik Boström en del av HusmanHagberg Örebro
    • Hovsta
    2021-09-08 Verifierad kund
    Patrik är en lugn, avslappnad mäklare som inger trygghet.
    Affären var snabb och smidig.
    Tack så mycket för det omdömet Johan. Jag hoppas ni kommer trivas bra i ert nya boende. Patrik Boström
    • Odensbacken
    2021-09-08 Verifierad kund
    En glad och trevlig mäklare som vill sköta allting över mail, så tycker man om det så är hon perfekt.
    Tack Hanna för ditt fina omdöme!
    Ja många gånger är det lättare att maila för att senare kunna gå tillbaka och titta vad man kom överens om. Man får också ringa mig för ibland är det bättre:)
  • köpte sitt hus med hjälp av Patrik Boström en del av HusmanHagberg Örebro
    • Hitorp
    2021-09-07 Verifierad kund
    En trevlig mäklare som alltid går att nå, gör sitt jobb väldigt bra. Vi känner oss väldigt nöjda.
    Tack Hanna för de fina orden. Jag hoppas ni kommer trivas bra i det nya huset där ni får "nära till allt". Patrik Boström
    2021-08-25 Verifierad kund
    Yvonne ger en ett väldigt proffsigt och tryggt bemötande. En budgivning är minst sagt stressig och minst sagt turbulent period. Yvonne gjorde det hon kan för att underlätta, genom att ge möjligheter med extra visning, information och bra tips och råd i övrigt. När budgivningen väl var vunnen så har hon varit väldigt professionell men även personlig så att man har känt sig trygg med köpet. Skulle jag i framtiden bli en potentiell säljare så skulle jag absolut överväga att anlita Yvonne som min mäklare.
    Stort Tack Yvonne.
    Tack Johnas för det fina omdömet det värmer!
    Jag är noga med att köparna ska känna sig trygga genom hela processen det gör också att mina säljare får nöjda köpare. Ni får ett jättefint och välskött hus som ni säkert kommer att trivas i och barnen verkade nöjda också:)
  • köpte sin lägenhet med hjälp av HusmanHagberg Örebro
    • Lundby
    2021-08-07 Verifierad kund
    Lisa Nilson har och hjälper mig fortfarande med mitt köp av Dolomitvägen 48 och det fungerar väldigt bra! Det här är mitt första köp av egen bostad och Lisa har varit väldigt hjälpsam, trevlig och förstående. :)
    • Esstorp
    2021-07-21 Verifierad kund
    Hej! Jag tycker att Patrik har är riktigt proffsig på det han gör.
    Vi köpte ett hus som han sålde, han lät oss titta ifred och inte så ”på”.
    Han sålde också vårat hus och vi hade en bra kontakt.
    Vad kul att ni blev nöjda som både köpare och säljare. Lycka till med odlingen på nya stället :) Patrik Boström
    • Lillån
    2021-07-18 Verifierad kund
    Proffsig, förstående och enkel.
    Är mycket nöjd med Yvonne.
    Tack Johan för de fina orden:) Du har ett spännande projekt framför dig nu men det kommer att bli jättebra. Yvonne Kreü
    • Centralt Öster
    2021-07-04 Verifierad kund
    Engagerad, påläst, trevligt bemötande och professionell.
    Tack så mycket för de fina orden. Hoppas du kommer trivas bra i din nya fina lägenhet. Patrik Boström
    2021-07-02 Verifierad kund
    Hon är bara bäst, så kunnig och hjälpsam.
    Tack snälla du för dina fina ord!
    Ja det blev bra med era köpare och nu kan ni putsa ut.
    Ha en skön sommar:)
    • Esstorp
    2021-07-01 Verifierad kund
    Fungerat bra från inledande samtal till kontraktsskrivning
    2021-07-01 Verifierad kund
    Trevligt och professionellt bemötande. Glad och positiv. Inga problem med ”kallpratet”