HusmanHagberg Örebro

HusmanHagberg Örebro

Välkommen till HusmanHagberg i Örebro!

Vi är ett mäklarteam som verkligen trivs i Örebro och med vårt yrkesval. Genom att vi jobbar i hela Örebro län får vi träffa många olika typer av människor och se mängder av olika fastigheter, ingen dag är den andra lik!

Örebro är en växande ort och det är spännande att följa utvecklingen på bostadsmarknaden. Vi är inte bundna till varken bank eller försäkringsbolag vilket gör att vi alltid kan ha ditt bästa framför ögonen och ge oberoende råd och tips till dig som vill köpa eller sälja en bostad i Örebro län.

Kom gärna förbi hos oss med dina funderingar, vi svarar gärna och lotsar dig säkert genom hela bostadsaffären!

Läs vad 331 kunder tycker om HusmanHagberg Örebro 2

• Ekeby-Almby
    2021-10-28 Verifierad kund
    Väldigt trevligt bemötande. Pedagogisk och tydlig vid oklarheter. Tillgänglig och närvarande under hela processen. Vi är jättenöjda !
    Tack för det fina omdömet:) Ja, här har ni nu alla möjligheter att bygga er ett fint hus på en stor tomt och kanske hyra ut det lilla huset. Skönt också att ni inte är stressade utan kan ta alla beslut i lugn o ro. Yvonne Kreü
    • Ekeby-Almby
    2021-10-25 Verifierad kund
    Otroligt kunnig och omhändertagande, bra information, väldigt trevlig, kan rekommenderas!
    Tack snälla du/ni för de värmande orden:) Ja det var lite krångel men det redde ut sig och blev riktigt bra till slut och sen fick ni tag i en fin lägenhet och det var väl toppen. Yvonne Kreü
    • Lillån
    2021-10-21 Verifierad kund
    Proffsig, lättsam och effektiv!
    Tack för ditt fina omdöme! Ja det blev en snabb och bra försäljning och nöjda köpare. Yvonne Kreü
    2021-10-08 Verifierad kund
    Efter lite strul och missförstånd vad provisionen med 10% skulle sättas gick vi vidare och vi är nu nöjda. Patrik har ett bra bemötande och har hela tiden varit positiv när vi har varit tveksamma.
    • Solhaga
    2021-10-04 Verifierad kund
    Patrik sålde vår bostadsrätt. Efter 3 dagar på Hemnet var affären klar. Patrik är engagerad och effektiv samt hade ett trevligt och proffesionellt bemötande genom hela försäljningen. Jag kan varmt rekommendera honom.
  • köpte en tomt med hjälp av Patrik Boström en del av HusmanHagberg Örebro
    2021-09-21 Verifierad kund
    Rutinerad och duktig mäklare. Lätt att komma i med
    2021-09-08 Verifierad kund
    Patrik är en lugn, avslappnad mäklare som inger trygghet.
    Affären var snabb och smidig.
    Tack så mycket för det omdömet Johan. Jag hoppas ni kommer trivas bra i ert nya boende. Patrik Boström
    • Odensbacken
    2021-09-08 Verifierad kund
    En glad och trevlig mäklare som vill sköta allting över mail, så tycker man om det så är hon perfekt.
    Tack Hanna för ditt fina omdöme!
    Ja många gånger är det lättare att maila för att senare kunna gå tillbaka och titta vad man kom överens om. Man får också ringa mig för ibland är det bättre:)
    • Hitorp
    2021-09-07 Verifierad kund
    En trevlig mäklare som alltid går att nå, gör sitt jobb väldigt bra. Vi känner oss väldigt nöjda.
    Tack Hanna för de fina orden. Jag hoppas ni kommer trivas bra i det nya huset där ni får "nära till allt". Patrik Boström
    2021-08-25 Verifierad kund
    Yvonne ger en ett väldigt proffsigt och tryggt bemötande. En budgivning är minst sagt stressig och minst sagt turbulent period. Yvonne gjorde det hon kan för att underlätta, genom att ge möjligheter med extra visning, information och bra tips och råd i övrigt. När budgivningen väl var vunnen så har hon varit väldigt professionell men även personlig så att man har känt sig trygg med köpet. Skulle jag i framtiden bli en potentiell säljare så skulle jag absolut överväga att anlita Yvonne som min mäklare.
    Stort Tack Yvonne.
    Tack Johnas för det fina omdömet det värmer!
    Jag är noga med att köparna ska känna sig trygga genom hela processen det gör också att mina säljare får nöjda köpare. Ni får ett jättefint och välskött hus som ni säkert kommer att trivas i och barnen verkade nöjda också:)
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Lisa Nilson en del av HusmanHagberg Örebro
    • Lundby
    2021-08-07 Verifierad kund
    Lisa Nilson har och hjälper mig fortfarande med mitt köp av Dolomitvägen 48 och det fungerar väldigt bra! Det här är mitt första köp av egen bostad och Lisa har varit väldigt hjälpsam, trevlig och förstående. :)
    • Esstorp
    2021-07-21 Verifierad kund
    Hej! Jag tycker att Patrik har är riktigt proffsig på det han gör.
    Vi köpte ett hus som han sålde, han lät oss titta ifred och inte så ”på”.
    Han sålde också vårat hus och vi hade en bra kontakt.
    Vad kul att ni blev nöjda som både köpare och säljare. Lycka till med odlingen på nya stället :) Patrik Boström
    • Lillån
    2021-07-18 Verifierad kund
    Proffsig, förstående och enkel.
    Är mycket nöjd med Yvonne.
    Tack Johan för de fina orden:) Du har ett spännande projekt framför dig nu men det kommer att bli jättebra. Yvonne Kreü
    • Centralt Öster
    2021-07-04 Verifierad kund
    Engagerad, påläst, trevligt bemötande och professionell.
    Tack så mycket för de fina orden. Hoppas du kommer trivas bra i din nya fina lägenhet. Patrik Boström
    2021-07-02 Verifierad kund
    Hon är bara bäst, så kunnig och hjälpsam.
    Tack snälla du för dina fina ord!
    Ja det blev bra med era köpare och nu kan ni putsa ut.
    Ha en skön sommar:)
    • Esstorp
    2021-07-01 Verifierad kund
    Fungerat bra från inledande samtal till kontraktsskrivning
  • köpte sin stuga med hjälp av Patrik Boström en del av HusmanHagberg Örebro
    2021-07-01 Verifierad kund
    Trevligt och professionellt bemötande. Glad och positiv. Inga problem med ”kallpratet”
    • Centralt Öster
    2021-06-25 Verifierad kund
    Proffsigt och balanserat, mycket nöjd
    Tack så mycket för det fina omdömet. Att du som kund är nöjd är det bästa betyg jag som mäklare kan få. Patrik Boström
    2021-06-16 Verifierad kund
    Otrolig mäklare som står stadigt på marken. Haft lite otur med säljare och kommunikation men där har Yvonne hjälpt att medla mellan båda parter på ett professionellt och sakligt sätt.
    Tack Maria för det goda omdömet:)
    Ja det var en del turer men vi klarade av det tillsammans och nu är huset ert och nu är det bara att börja fixa med trädgården och odla.
    Hoppas ni kommer att trivas nu och jag får önska er en skön sommar!
  • sålde en tomt med hjälp av Yvonne Kreü en del av HusmanHagberg Örebro
    2021-06-09 Verifierad kund
    Trevligt-kunnigt- lyckad försäljning av tomt.
    Tack Kerstin!
    Ja det blev bra till slut och trevliga köpare och det är lite krångel när det är dödsbon och skriftliga pantbrev inblandande. Ha en skön sommar så hörs vi till hösten med deklaration.
    • Fjugesta
    2021-06-07 Verifierad kund
    Köpt ett hus i Fjugest Basvägen 9. Mycket nöjda med allt!
    Tack Erika och stort grattis till det fina huset!
    Roligt att ni känner er nöjda och det är inte långt kvar tills ni får flytta in.
    • Lundby
    2021-05-28 Verifierad kund
    Super trevlig mäklare med god bemötande och snabb svar samt lösning.
    • Nya Hjärsta
    2021-05-20 Verifierad kund
    Ett tydligt och sakligt information om hur det går till med husförsäljning.
    2021-05-18 Verifierad kund
    Vi har sålt fritidsfastighet och valde Patrik Boström som mäklare.
    Patrik är mycket kunnig, hjälpsam, tillmötesgående, trevlig, social och när det geler försäljningen då är han snabb återkopplande.
    Vi är mycket nöjda med Patrik och rekommenderar honom till 100%.
    Helena och Hans
    Jättetack för de fina orden och vad skönt att ni blev nöjda. Patrik Boström
    2021-05-18 Verifierad kund
    Vi har sålt vårat fritidshus. Våra förväntningar blev uppfyllda. Patrik är mycket kunnig, hjälpsam och tillmötesgående, trevligt och social. Vi är mycket nöjda och kan rekommendera honom till 100 procent. Hans
    • Lekhyttan
    2021-05-07 Verifierad kund
    Fritidshus
    Proffsigt bemött
    Ja
    Snabbt enkelt bra
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Yvonne Kreü en del av HusmanHagberg Örebro
    2021-05-04 Verifierad kund
    Köpt bostad. Mycket bra bemötande. Trevlig och duktig! Rekommenderas varmt!
    Hej Glenn och varmt tack för de fina orden! Nu är det inte så långt kvar till ert tillträde och allt spännande som ska hända i ert liv snart:) Yvonne Kreü
  • köpte sin stuga med hjälp av Yvonne Kreü en del av HusmanHagberg Örebro
    • Hampetorp
    2021-05-04 Verifierad kund
    Köpt Granvägen 4 med postadress Odensbacken, Mycket trevlig och kunnig mäklare, Ger henne högsta betyg
    Tack Anders för det fina omdömet!
    Hoppas nu att ni ska trivas vid södra Hjälmaren ett nytt område för er med mycket fint att upptäcka:)
    2021-05-02 Verifierad kund
    Vi har sålt en bostadsrätt med hjälp av en mycket kompetent och trevlig mäklare.
    Snabb information och tiilgänglighet utmärker Patrik Boström. Vi rekommenderar honom i högsta grad!
    Absolut den bästa vi mött i mäklarbranchen!
    Caisa & Bertil Berntsson
  • Shna A
    köpte sitt hus med hjälp av Yvonne Kreü en del av HusmanHagberg Örebro
    2021-05-01 Verifierad kund
    Kan varmt rekommendera Yvonne Kreü.
    Bästa servicen och bästa mäklaren i stan.

Väljer ni HusmanHagberg och Yvonne kommer ni inte att ångra er.
    En nogrann mäklare som håller vad hon lovar.

Så bra bemötande, här finns allt!
    Tack söta Shna jag vet inte vad jag ska säga:) jag är så glad för er skull att ni fick ett sånt fint hus och att det fort och smidigt. Hoppas du och din familj får många fina år i huset och ni behöver inte göra når heller på flera år................bara att njuta:) Yvonne Kreü
    Köpt ett bostadsrättsradhud.
    Fick snabbt kontakt med Patrik Boström per telefon.
    Mäklaren hade en privat visning för mig och jag fick god tid på mig att undersöka lägenheten både inom och utomhus.
    Intrycket av hela affären är mycket proffsigt.
  • Britt G
    köpte sin lägenhet med hjälp av Patrik Boström en del av HusmanHagberg Örebro
    2021-05-01 Verifierad kund
    Köpt ett bostadsrättsradhus i Nora.
    Det var en snabb och bra kontakt med mäklaren både via mail och telefon.
    Mäklaren hade en privat visning så det fanns möjlighet att undersöka bostaden.
    Patrik boström har varit mycket tillmötesgående och har haft en snabb åtrkoppling när det har uppstått frågor.
    2021-04-30 Verifierad kund
    Jag har bara gott att säga om Yvonne, hon har på ett professionellt sätt hjälpt mig att sälja min villa.
    Hon har haft ett mycket bra bemötande både mot mig som säljare och mot köpare.
    Köparna har för mig berättat att de är "mycket glada att Yvonne har mäklat denna affär"

Mvh Hans Andersson
    Tack Hans för de fina orden! Ja det gick bra med din försäljning och du fick nöjda köpare som ska ta över ditt fina och välskötta hus. Nu får du se framåt och alla nya saker du ska göra framåt....spännande:) Yvonne Kreü
    2021-04-08 Verifierad kund
    nöjd först men sen mindre nöjd allteftersom försäljningen av vårat hus pågått.
    Missförstånd och negativ kritik
    Tack Eva!
    Jag försöker att vara noggrann som du säger och inte hasta fram saker men det är mycket information som ska fram så jag får be om ursäkt om du uppfattat att det har gått fort.
    Nu önskar jag er en lyckad flytt och att ni kommer trivas med ert nya boende!
    2021-04-07 Verifierad kund
    Patrik motsvarade alla förväntningar man kan ha på en mäklare, mycket nöjd med hans insats vid försäljningen av huset.
    • Centrum
    2021-04-06 Verifierad kund
    Patrik hjälpte min mamma med att sälja sin lägenhet. Trots språksvårigheter från mammas sida hade vi en utmärkt kommunikation. Allt gick smidigt helt enligt våra förväntningar.
    • Centrum
    2021-04-06 Verifierad kund
    Jag köpte nyligen en central lägenhet i Örebro där Patrik var mäklare. Han var tydlig och lättillgänglig redan från visningen och hela vägen genom budgivning och avtalsskrivning. Jag kommer använda Patrik när det är dags o sälja igen.
    Hej och stort tack för att du tog dig tid att svara och tack för det mycket fina omdömet. Det är det bästa betyg man kan få att du är så nöjd som köpare att du vill använda mig som mäklare i framtiden när du ska flytta. Patrik Boström
    2021-04-03 Verifierad kund
    Har köpt Vreta Nyhyttan 1 och är nöjd med den service och kunskap som Yvonne bidragit med. Hon är en duktig och driven mäklare.

Hon ger dig en helhetslösning på allt.
    Tack Jessica för dessa fina ord!
    Ni kommer att passa jättebra där och får nu en gård att ta hand om och det vet jag att ni kan:)
  • Peter R
    sålde sitt hus med hjälp av Yvonne Kreü en del av HusmanHagberg Örebro
    2021-04-01 Verifierad kund
    Tycker att Yvonne gjorde ett bra jobb och hon kommer att göra ett fortsatt bra jobb med resten av det vi behöver hjälp med.
    Ett gott bemötande samt förståelse de behov hon mötte hos mej.
    Hon har erfarenhet samt är kunnig inom sin verksamhet.
    Strålande jobbat Yvonne :)
    Stort Tack Peter för de värmande orden:)
    Det har varit roligt att få hjälpa er så här långt och jag tror att ni kommer att hitta ett boende som passar er bra bara man tänker på hur mycket jobb man vill lägga ner.
    Nu hörs vi vidare med avtalsservitutet!
    • Almby
    2021-03-26 Verifierad kund
    Yvonne har varit en engagerad och proffsig mäklare genom hela processen. Mycket kunskap, erfarenhet och yrkesskicklighet. Tillgänglig för alla frågor och effektiv.
    Tack så mycket Kristina för de värmande orden!
    Det har varit en ynnest att få hjälpa dig att sälja ditt kära hus och jag vet att det är svårt att skiljas från ett hus man bott länge i och lagt ner kärlek på.
    Men nu vänder ni blad och kosan styr mot Bergslagen och nya projekt, mycket spännande och det kommer säkert bli bra ni har ju varit där några år nu.
    Vi hörs innan tillträde med att räkna ut skatten preliminärt!
    2021-03-22 Verifierad kund
    Jag och min sambo har köpt vreta nyhyttan 4 och vi är supernöjda med huset!

Mäklaren var mycket trevlig med god kunskap om det som såldes samt en mycket trevlig ton och attityd!

Har ofta inte förväntningar men tyckte att jag fick svar på det jag ville ha i samband med visningen.

Jag tycker att det har varit en bra upplevelse! Inga större konstigheter utan det har gått bra! Yvonne är en rutinerad mäklare och det märks, Med god relation till sina klienter. Kan starkt rekommenderas!
    Hej på er och tack så jättemycket för det fina omdömet!
    Ja, ni får ett jättefint hus men många möjligheter och kanske en misse på köpet:)
    Ni passade som hand i handske i huset och tyckte säljaren också.
    Nu får vi se fram mot tillträdet och sommaren.
    Tack för ni tog er tid att svara!
    2021-03-21 Verifierad kund
    Snabb effektiv o mkt hjälpsam
    Tack Lena det var så roligt att få hjälpa dig att sälja huset!
    Nu hoppas vi på att du också hittar nåt riktigt bra:)
    2021-02-25 Verifierad kund
    Jag blev bemött på väldigt trevligt sätt. Han gav oss mycket god servis och hjälpa oss med de vi behövt hjälp med.
    Mycket trevlig och hjälpsam mäklare, mycket nöjd!
    Vad roligt att ni är nöjda, tack för betyget. Jag tror det kommer bli perfekt för er i det huset ni köpte. Patrik Boström
    • Stråningstorp
    2020-12-23 Verifierad kund
    Jag har köpt radhus Karlskoga och upplever Patrik Boström som saklig, professionell med ett personligt förhållningssätt. Han håller en hög tillgänglighet och har en snabb hantering. Patrik uppfyller mina förväntningar på en mäklare med en yrkesskicklighet!
    Stort tack Camilla för de värmande orden och hoppas du kommer trivas i din nya bostad. Patrik Boström
    • Stora Hasstorp
    2020-12-17 Verifierad kund
    Jag har köpt nybyggnation. Blev bemöt väldigt bra.
    Patrik gav en bra service från första samtalet vi hade tills affären var avslutad.
    Vad kul att ni är nöjda. Tack så mycket för betyget. Patrik Boström
  • köpte en tomt med hjälp av Lisa Nilson en del av HusmanHagberg Örebro
    2020-12-16 Verifierad kund
    Köpte en tomt genom Lisa, allt gick smidigt. Snabb och enkel kommunikation, lösningsfokus samt tydlighet.
  • sålde en tomt med hjälp av Lisa Nilson en del av HusmanHagberg Örebro
    2020-12-16 Verifierad kund
    Vi sålde en tomt med hjälp av Lisa. Allt fungerade perfekt.
    • Södra Ladugårdsängen
    2020-12-14 Verifierad kund
    Jag sålde en nyproducerad bostadsrätt i Örebro. Mäklaren Patrik var ärlig och hjälpsam under hela processen. Han gick över alla förväntningar och jag kommer definitivt rekommendera och välja han i fortsättningen.
    Tack så mycket Simon. Att kunderna vill rekommendera mäklaren till sina vänner och bekanta är det bästa betyg man kan få. Patrik Boström
    • Sörby/Eklunda
    2020-11-25 Verifierad kund
    Nöjd med Patrik och hans förmedlingen av min nya lägenhet
    • Centralt Väster
    2020-11-15 Verifierad kund
    Sålt en trea i Örebro. Trevlig och enkel mäklare. Proffsig rakt igenom hela affären.
    Tack så mycket för de snälla orden. Hoppas allt blir bra för dina föräldrar på nya stället. Patrik Boström