HusmanHagberg Örebro

Storgatan 28 - 30, 703 61 Örebro — Visa karta

Välkommen till HusmanHagberg i Örebro!

Vi är ett mäklarteam som verkligen trivs i Örebro och med vårt yrkesval. Genom att vi jobbar i hela Örebro län får vi träffa många olika typer av människor och se mängder av olika fastigheter, ingen dag är den andra lik!

Örebro är en växande ort och det är spännande att följa utvecklingen på bostadsmarknaden. Vi är inte bundna till varken bank eller försäkringsbolag vilket gör att vi alltid kan ha ditt bästa framför ögonen och ge oberoende råd och tips till dig som vill köpa eller sälja en bostad i Örebro län.

Kom gärna förbi hos oss med dina funderingar, vi svarar gärna och lotsar dig säkert genom hela bostadsaffären!

Läs vad 242 kunder tycker om HusmanHagberg Örebro

• 2019-10-18

Robar M skrev om Patrik Boström en del av HusmanHagberg Örebro
    Sålde en bostadsrätt via Patrik och vi blev supernöjda med försäljningen. Mäklarens bemötande var proffsigt och han är kunnig och kan sin grej. Vi trodde inte vi kunde få sålt då tidigare mäklare misslyckats men för Patrik gick det utan problem. Patrik är tydlig och lätt att ha med, han fixar det du vill, rekommenderas starkt! Läs mer
  • Zana K

2019-10-18

Zana K skrev om Patrik Boström en del av HusmanHagberg Örebro
    Vi tycker att Patrik är en seriös mäklare och bästa mäklare vi har haft under röret synd att vi visste inte vem han var tidigare mvh zana karimi Läs mer
    2019-10-18 Patrik B svarar Zana K
    Tack så mycket för de fina orden Zana.
  • 2019-09-11

Anna-Lena Å skrev om Lisa Nilson en del av HusmanHagberg Örebro
    Sålt en bostadsrätt i Örebro.

Vi valde mellan tre mäklare och fastande för Lisa. Hon gav ett seriöst och tryggt intryck vilket har fortsatt genom hela affären. Hon har lyssnat på våra krav och inte velat hasta iväg med försäljningen.

Mycket bra , informativ och trevlig i sitt bemötande. Skulle varmt rekommendera henne till andra. Läs mer
  • 2019-09-05

Per Åke Å skrev om Lisa Nilson en del av HusmanHagberg Örebro
    Jag har sålt radhus

Jag har fått ett mycket proffsigt bemötande i alla skeenden i försäljningen.

Min förväntningar överträffades med råge.

Min upplevelse gör att jag kommer att rekommendera Husman Hagberg i Örebro till vänner o bekanta. Läs mer
  • 2019-08-21

Eva Britt-Marie L skrev om Patrik Boström en del av HusmanHagberg Örebro
    Köpt en bostadsrätt, radhus. Utmärkt och bra bemötande, trevlig, enkelt och smidigt. Förväntningarna var stora från mej och allt gick bra och smidigt. 😁. Tack Läs mer
  • 2019-08-19

Rikard P skrev om Patrik Boström en del av HusmanHagberg Örebro
    Detta är andra försäljningen jag anlitat Patrik till, jag är mycket nöjd med hans arbete. Han är tillgänglig, engagerad och lyckas alltid få till en riktigt bra affär.
    Stort plus att han svarar på både Mail och telefon när man söker honom! Ska man sälja så kan jag inte tänka mig en bättre mäklare. Läs mer
    2019-08-19 Patrik B svarar Rikard P
    Tack för det fina omdömet och att du är så nöjd Rikard. Alltid kul att få hjälpa dig med dina fina bostäder.
  • 2019-07-09

Tomas M skrev om Patrik Boström en del av HusmanHagberg Örebro
    Köpte en villa med hjälp av Patrik. Överlag bra. Läs mer
  • 2019-07-02

Mikael H skrev om Patrik Boström en del av HusmanHagberg Örebro
    Bra bemötande och en professionell försäljning av bostadsrätt i Örebro. Läs mer
  • 2019-07-01

Anders A skrev om Lisa Nilson en del av HusmanHagberg Örebro
    Se svar på den andra länken. Då texten behöver vara minst 30 tecken så skriver jag lite till... Läs mer
  • 2019-06-27

Lisa A skrev om Lisa Nilson en del av HusmanHagberg Örebro
    Lisa ger ett bra första intryck när vi ska sälja vår bostad. Tyvärr har hennes uppfattning om vad bostaden är värd ingen förankring i marknaden. Vi hade 20 besök på våra visningar av en stylad välrenoverad villa. Endast två lägger bud. Jag är tveksam till hur hon sålt in huset till potentiella köpare. Slutförhandlingen fick min man ta över då hon var för tvekande i sin förhandlingsteknik. Lisa menar väl men jag upplever att hon behöver sälja in bostaden på ett mer trovärdigt sätt samt slipa sin förhandlingsteknik. Läs mer
  • 2019-06-17

Sten T skrev om Lisa Nilson en del av HusmanHagberg Örebro
    Sålt bostadsrätt, Proffesionellt bemött och Lisa genomförde affären på ett föredömligt sätt. Extra plus för service utanför ordinarie arbetstid. Läs mer
  • 2019-06-17

Linnéa H skrev om Patrik Boström en del av HusmanHagberg Örebro
    Har köpt hus, och nu ska Patrik sälja min bostadsrätt. Hittills har allt flutit på jättebra och smidigt. Läs mer
  • 2019-05-24

Sabina B skrev om Patrik Boström en del av HusmanHagberg Örebro
    Trevligt och proffesionellt bemötande under tiden för vårt husköp. Läs mer
  • 2019-04-05

Kent L skrev om Patrik Boström en del av HusmanHagberg Örebro
    Vi har sålt en lägenhet. Mycket bra bemötande. Har tidigare haft erfarenhet av Patrik vid försäljning av släktings lägenhet och det var därför vi själva kontaktade honom i samband med detta uppdrag. Efter den kontakten hade vi höga förväntningar och han uppfyllde dem denna gång också. Läs mer
  • 2019-04-05

Nina L skrev om Patrik Boström en del av HusmanHagberg Örebro
    Bostadsrätt om 2 rum och kök. Trevlig och bra att prata med, effektiv och återkopplar snabbt!! Läs mer
  • 2019-04-02

Natalie S skrev om Lisa Nilson en del av HusmanHagberg Örebro
    Jag har köpt en lägenhet tillsammans med mina föräldrar. Då jag för tillfället inte befinner mig i Sverige är det svårt att besvara de här frågorna då det var mina föräldrar som mötte mäklaren och inte jag. Men jag tyckte allt gick väldigt smidigt och fort, och mäklaren var väldigt snabb att svara på mejl trots en stor tidsskillnad mellan oss. Under lägenhetsvisningen när alla papper skrevs på var hon väldigt bra på att översätta vad som faktiskt menades i papprena. Läs mer
  • Carina L

2019-02-14

Carina L skrev om Patrik Boström en del av HusmanHagberg Örebro
    Vi har sålt ett hus inne i Örebro. Patrik har från dag ett varit serviceminded och kunnig, bra på att hålla kontakten under processen och professionell. Läs mer
  • Lone N

2019-02-13

Lone N skrev om Patrik Boström en del av HusmanHagberg Örebro
    Professionell! Allt gick smidigt och snabbt vid försäljningen av min lägenhet, jag är jättenöjd. Läs mer
    2019-07-02 Patrik B svarar Lone N
    Tack. Vad kul att du blev nöjd.
  • 2019-02-13

Ingrid B skrev om Patrik Boström en del av HusmanHagberg Örebro
    Har köpt en lägenhet i Nora.
    Blev bemött mycket trevligt.
    Fick ett mycket trevligt intryck av mäklaren,som också var förväntat
    Fick fin kontakt och kan varmt rek. honom och Husman -Hagberg. Läs mer
    2019-07-02 Patrik B svarar Ingrid B
    Stort tack för det fina omdömet Ingrid. Hoppas du kommer trivas bra i din nya bostad.
  • 2019-02-12

Daniel D skrev om Patrik Boström en del av HusmanHagberg Örebro
    Fantastisk trevlig och tillmötesgående mäklare som var påläst på huset vi köpte. Läs mer
    2019-02-13 Patrik B svarar Daniel D
    Tack Daniel för det fina omdömet och kul att ni är nöjda.
  • 2019-01-09

Ann-Christin M skrev om Lisa Nilson en del av HusmanHagberg Örebro
    Sålt bostadsrätt. Smidig affär och bra bemötande och kontakt med mäklare Läs mer
  • 2018-12-03

Marie-Louise A skrev om Patrik Boström en del av HusmanHagberg Örebro
    Hej jag har tittat på många hus under ca 1 år. Patrik har varit mäklare för de flesta av dem. Han är proffsig, trevlig och svarar på frågor om fastgheterna så man förstår.
    Senaste visningen blev det äntligen ett köp. Och jag blev som vanligt vänligt och proffsigt bemött. Läs mer
    2019-01-09 Patrik B svarar Marie-Louise A
    Hej Marie-Louise. Stort tack för de värmande orden och grattis till ditt köp.
  • Rickard L

2018-10-25

Rickard L skrev om Patrik Boström en del av HusmanHagberg Örebro
    Tydlig och bra information och hjälp i samband med husköp. Läs mer
    2018-12-02 Patrik B svarar Rickard L
    Tack Rickard. Nu hoppas vi på en bra utgång av er försäljning också.
  • 2018-10-23

Miriam B skrev om Patrik Boström en del av HusmanHagberg Örebro
    Jag sålde en etta i en småstad. Bemötandet av mäklaren var väldigt bra och bostaden såldes för summan jag ville nå upp till. Jag hade en tät kontakt med mäklaren och kände mig delaktig i processen. Jag är nöjd med hela upplevelsen och kommer att anlita samma mäklare igen när jag får tillfälle! Läs mer
    2018-12-02 Patrik B svarar Miriam B
    Vad skoj att du blev så nöjd Miriam. Hoppas vi får tillfälle att göra fler affärer i framtiden.
  • 2018-10-22

Christina H skrev om Patrik Boström en del av HusmanHagberg Örebro
    Vi har köpt en villa i Nora. Min man har haft mest kontakt med honom. Han svarade i telefonen när man sökte honom, var trevlig på visningen och väldigt tillmötesgående vid skrivandet av kontraktet. Han ordnade alla papper och skickade över till Husman Hagberg i Nyköping så vi kunde skriva på där och slapp åka till Nora Läs mer
    2018-10-22 Patrik B svarar Christina H
    Tack för det fina betyget Christina. Er affär är ett perfekt bevis på hur smidigt allt kan gå inom en kedja, speciellt när samma företag har hand om både köp- och säljobjekt.

Therese P skrev om Patrik Boström en del av HusmanHagberg Örebro
    Patrik är en mycket professionell mäklare med trevligt bemötande och stor kunskap. Vi har varit mycket trygga genom hela husköpet genom att han återkopplat till oss på våra frågor och funderingar. Läs mer
    2018-10-22 Patrik B svarar Therese P
    Tack för de fina orden Therese. Hoppas ni trivs i ert nya boende.

Niklas Ö skrev om Patrik Boström en del av HusmanHagberg Örebro
    Köpte en villa i Kumla, Patrik har genom hela affären varit bra påläst om objektet och kunnat svara på alla frågor vi haft.
    Inga konstigheter alls! Trevlig och öppen att diskutera med! Läs mer

Mathias T skrev om Patrik Boström en del av HusmanHagberg Örebro
    Vi köpte ett hus, vi är verkligen nöjda med Patrik Läs mer
    2018-12-02 Patrik B svarar Mathias T
    Tack Mathias för ditt betyg, hoppas ni kommer trivas i er nya bostad.
  • 2018-10-01

Chad W skrev om Patrik Boström en del av HusmanHagberg Örebro
    Helt otroligt proffsigt! Hade genomtänkt allt. Läs mer
    2018-10-22 Patrik B svarar Chad W
    Vad kul att ni är nöjda med mitt arbete.
  • 2018-09-21

Arne J skrev om Patrik Boström en del av HusmanHagberg Örebro
    Patrik har med sitt kunniga och trevliga bemötande överträffat våra förväntningar. Han har varit tillgänglig inte bara på arbetstid utan även när vi haft frågor på kvällar och helger. Mycket professionell i sitt agerande genom hela processen, stort tack. Läs mer
    2019-01-09 Patrik B svarar Arne J
    Hej. Målet är att ni som kunder ska känna precis som ni verkar ha gjort. Tack så mycket för det fina betyget.
  • Anne S

2018-09-12

Anne S skrev om Patrik Boström en del av HusmanHagberg Örebro
    Köpte en tomt och det gick snabbt och smidigt! Läs mer
  • 2018-09-07

Gisela V skrev om Patrik Boström en del av HusmanHagberg Örebro
    Trevlig, kunnig och tillmötesgående då han hjälpte oss med att sälja två fastigheter.
    Rekommenderas! Läs mer
    2018-09-07 Patrik B svarar Gisela V
    Tack så mycket för ert betyg. Alltid kul att kunderna är så nöjda att de vill rekommendera till andra att anlita en.
  • Sofi Karlsson H

2018-08-15

Sofi Karlsson H skrev om Patrik Boström en del av HusmanHagberg Örebro
    Köpte ett hus.
    Trevlig och tydlig Läs mer
  • 2018-08-14

Marleena R skrev om Patrik Boström en del av HusmanHagberg Örebro
    Sålt ett hus på landet i ett kulturområde.
    Kommunikationen har varit väldigt bra och så även information, goda råd mm. Vi har kunnat diskutera lösningar osv med lätthet. Bemötandet har varit glatt o trivsamt. Snabba svar på frågor.
    Alltså: Vi gillar Patrik 😊 Läs mer
    2018-09-07 Patrik B svarar Marleena R
    Tack för det värmande betyget. Jag gillar er också :)
  • 2018-08-11

Gun-Britt B skrev om Patrik Boström en del av HusmanHagberg Örebro
    3 olika fastighetsbolag var hemma hos oss och presenterade
    sig och sitt företag. Vi var först lite tvekande till
    l Patrik B.men förtroendet steg, kunde han inte svara i
    telefon när vi ringde, så kunde vi vara säkra på att Patrik
    ringde upp senare. Ett löfte som han alltid höll.
    Mvh/ Gun-Britt Och Håkan Bryngelson Läs mer
    2018-09-07 Patrik B svarar Gun-Britt B
    Stort tack för de orden Håkan. Alltid skönt med nöjda kunder.
  • 2018-06-30

Eva-Lotta G skrev om Patrik Boström en del av HusmanHagberg Örebro
    Köpt en bostad i Bergsäng,Nora kommun.
    Fick en bra första kontakt i telefonen och fick ett gott bemötande under husvisningen!
    Patrik har vart tillgänglig och svarat snabbt både i telefon och på mail.
    Vid kontrakt skrivningen var han tydlig vad som skulle gås igenom och han upplevdes trygg i sin roll som mäklare och det kändes avslappnat och inte så stelt då papper ska skrivas osv...
    Glad och positiv kille! Läs mer
    2018-07-03 Patrik B svarar Eva-Lotta G
    Stort tack för de fina orden Eva-Lotta.
  • 2018-06-30

Ellen A skrev om Patrik Boström en del av HusmanHagberg Örebro
    Snabb i kontakten, tydlighet genom hela affären och god service! Läs mer
    2018-07-03 Patrik B svarar Ellen A
    Kul att du uppskattar mitt arbete med att ge er kunder en god service.
  • 2018-06-05

Gry S skrev om Patrik Boström en del av HusmanHagberg Örebro
    Jag tycker Patrik Boström gav ett bra och tillförlitlig intryck Läs mer
    2018-06-06 Patrik B svarar Gry S
    Tack Gry. Kul att göra affärer med dig.
  • 2018-05-06

Juliet S skrev om Patrik Boström en del av HusmanHagberg Örebro
    We purchased from long distance (USA), and Patrik kept us informed via email, telephone, and postal service. He always replied quickly to our communications. In person, he is professional, helpful, and friendly. It was a real pleasure doing business with him. Sincerely, Juliet Söderström. Läs mer
    2018-05-21 Patrik B svarar Juliet S
    Stort tack för de fina orden Juliet. Hoppas ni kommer att trivas.
  • 2018-05-01

Tamiru H skrev om Patrik Boström en del av HusmanHagberg Örebro
    Mycket bra och vänligt bemötande. Alltid tillgänglig, hjälpsam och lätt att ha kontakt med. Rätt värdering av villan och god beskrivning av bostadsmarknaden. Patrik är en mäklare som man kan lita på. Läs mer
    2018-05-01 Patrik B svarar Tamiru H
    Stort tack för de vänliga orden Tamiru.
  • 2018-04-12

Jonas A skrev om Patrik Boström en del av HusmanHagberg Örebro
    Patrik har ett väldigt gott bemötande. Trevlig och social. Jag kommer rekomendera honom till andra i min krets. Läs mer
    2018-04-12 Patrik B svarar Jonas A
    Stort tack för de fina orden. Att du vill rekommendera mig till andra är det bästa betyg man kan få.
  • 2018-03-24

Matilda W skrev om Patrik Boström en del av HusmanHagberg Örebro
    Utmärkt stöd och hjälp att sälja lägenhet i lite kärvt läge, gott humör och utmärkt avslut. Nöjd och glad! Läs mer
    2018-04-12 Patrik B svarar Matilda W
    Stort tack och hoppas du kommer trivas i din nya stad.
  • 2018-03-23

Leif W skrev om Patrik Boström en del av HusmanHagberg Örebro
    Såld en villa i Nora mäklaren tillmötesgående, allt bra. Läs mer
  • 2018-03-23

Lars R skrev om Patrik Boström en del av HusmanHagberg Örebro
    Ett mycket bra och trevligt bemötande. Jag fick verkligen förtroende för Patrik direkt. Läs mer
    2018-04-12 Patrik B svarar Lars R
    Vad kul att du är nöjd Lars. Tack för din rekommendation.
  • 2018-03-18

Domingos S skrev om Patrik Boström en del av HusmanHagberg Örebro
    Jag skulle rekommendera honom som en bra mäklare. Jag tycker att bemötandet var helt ok. Läs mer
  • 2018-02-14

Jenny S skrev om Patrik Boström en del av HusmanHagberg Örebro
    Bra bemötande, trevlig och snabb i kontakterna. Läs mer
    2018-04-12 Patrik B svarar Jenny S
    Tack så mycket Jenny för din kommentar och betyg.
  • 2018-02-07

Malin T skrev om Patrik Boström en del av HusmanHagberg Örebro
    Jättebra! Lever upp till förväntningarna, lätt att nå och hjälpsam! Läs mer
    2018-04-12 Patrik B svarar Malin T
    Vad kul att du är nöjd med mitt arbete. Hoppas du trivs i din nya lägenhet.
  • 2018-01-22

Irene R skrev om Patrik Boström en del av HusmanHagberg Örebro
    Han var trevlig och hjälpsam och försökte svara fort alla av våra många frågor. Det var vår första gång som vi köpte en lägenhet och det gick smidigt. Han fixade två visningar för oss och hjälpte oss att fixa en annan visning med säljarna. Läs mer
  • 2018-01-18

Antonios T skrev om Patrik Boström en del av HusmanHagberg Örebro
    Patrik har varit jätte mycket hjälpsam. Han var snäll och svarade på alla våra frågor. Det var också lätt att få kontakt med honom, och kommunikation har varit utmärkt. Läs mer
  • Susanne G

2018-01-18

Susanne G skrev om Patrik Boström en del av HusmanHagberg Örebro
    Patrik är en bra mäklare inga komplikationer han pratar från sitt kunnande. Trevligt bemötande lätt att prata med både på telefon och personligt mötande.
    Det bästa han gav inga förhoppningar att det skulle fort, utan att det tar sin tid att hitta rätt köpare till vissa objekt. Läs mer

Storgatan 28 - 30, 703 61 Örebro