Alla kategorier Mäklare Örebro Örebro HusmanHagberg HusmanHagberg Örebro
Rekommenderat företag 2016 - HusmanHagberg Örebro
Rekommenderat företag 2015 - HusmanHagberg Örebro

HusmanHagberg Örebro

Storgatan 28 - 30, 703 61 Örebro — Visa karta

HusmanHagberg är en av landets ledande fastighetsmäklarkedjor med över 80 kontor och drygt 320 medarbetare. Vi är privatägda och fristående från banker och försäkringsbolag. Många av våra medarbetare bor i området där de arbetar. Med ett äkta engagemang och en passion för sitt yrke vinner de kundernas hjärtan. Det är därför vi är fastighetsmäklaren med nöjdare kunder.

Läs vad 182 kunder tycker om HusmanHagberg Örebro

• Kristina B
    Kristina B skrev om Patrik Boström en del av HusmanHagberg Örebro
    Bra bemötande samarbetsvillig tydlig service
  • Jeanette R
    Jeanette R skrev om Patrik Boström en del av HusmanHagberg Örebro
    Proffsig hjälp med allt pappersarbete vid köp av sommarstuga.
  • Evelina E
    Evelina E skrev om Patrik Boström en del av HusmanHagberg Örebro
    Jag saknar det genuina engagemanget hos mäklaren.
    Ger sken av att vara kunnig/påläst på objektet genom en ytlig fasad men vid djupare frågor av en intresserad potentiell köpare upplever jag ett arrogant bemötande och relativt okunniga och oinformerade svar.
    Att efterfråga information inför ett husköp via mail upplever jag som kund också som slappt. Jag förväntar mig att bli direkt kontaktad av mäklaren via telefon för att slippa utsätta mina personuppgifter för onödig risk för ID kapning genom att skicka dessa mellan mailklienter där jag inte känner till krypteringsnivån.
  • Ernie S
    Ernie S skrev om Patrik Boström en del av HusmanHagberg Örebro
    Väldigt bra bemötande och professionellt intryck. Däremot har jag ingen förståelse varför priset sattes så högt från början och det endast var en visning av lägenheten. När det inte gick som mäklaren hade tänkt sig kändes det inte som han la någon energi på att förändra utgångsläget, ville istället att jag skulle nöja mig med ett pris långt under utgångspriset. Uppenbarligen har mäklaren gjort en dålig bedömning.
  • Stig B
    Stig B skrev om Charlotte Björkgren en del av HusmanHagberg Örebro
    Jätte bra.
    Duktig och trevlig!
  • Maria L
    Maria L skrev om Patrik Boström en del av HusmanHagberg Örebro
    Patrik har varit den bästa mäklare som vi kunnat få. Han har varit lyhörd och mån om att vi ska få den hjälp vi efterfrågat, genom att ta sitt jobb på fullaste allvar och vi är mer än nöjda med hans insats i försäljningen av vårt hus.
    2016-11-23 Patrik B svarar Maria L
    Stort tack för de värmande orden Maria. Det var trevligt att få hjälpa er att sälja ert fina hus.
  • Rita T
    Rita T skrev om Cari Östman Carlsson en del av HusmanHagberg Örebro
    Cari är en mycket kunnig och duktig mäklare. Lätt att umgås med och att rådfråga.
    Hon har en stor kännedom om sitt jobb och är värd ett stort beröm.
    Skulle jag undra om något så är det att hela köpeprocessen låg stilla under Caris 3-veckosemester. Det var ingen vikarie som tog vid. Det kanske är brukligt att så fungerar det.
  • Eva M
    Eva M skrev om Cari Östman Carlsson en del av HusmanHagberg Örebro
    Upplevde Husman& Hagberg mycket positivt. Cari Östman var mycket personlig glad samarbetsvillig till en tillfredställande affär
  • Niklas P
    Niklas P skrev om Cari Östman Carlsson en del av HusmanHagberg Örebro
    Professionell
    Engagerad
    Erfaren
  • Kristina F
    Kristina F skrev om Patrik Boström en del av HusmanHagberg Örebro
    Mkt trevlig o tillmötesgående. Vi e så nöjda!
    2016-11-22 Patrik B svarar Kristina F
    Hej Kristina. Vad kul att ni är nöjda med mitt jobb.
  • Fredrik G
    Fredrik G skrev om Charlotte Björkgren en del av HusmanHagberg Örebro
    Charlotte är mycket trevlig. Vi hade bra kontakt under säljprocessen. Jag blev hela tiden uppdaterad. Hon är i mina ögon en bra och kompetent mäklare.
  • Kent L
    Kent L skrev om Patrik Boström en del av HusmanHagberg Örebro
    Från 1:a kontakt till försäljning skötte sig Patrik utomordentligt, kunde alltid ringa om det var något jag undrade över! Proffsig inställning och skapade trygghet genom hela affären!
    2016-12-07 Patrik B svarar Kent L
    Tack för det fina omdömet. Kul att få hjälpa er.
  • Stefan W
    Stefan W skrev om Patrik Boström en del av HusmanHagberg Örebro
    Förtronde artig duktig kunnig en väldigt bra mäklare
    2016-10-26 Patrik B svarar Stefan W
    Tack så mycket för de fina orden.
  • Zeki Y
    Zeki Y skrev om Patrik Boström en del av HusmanHagberg Örebro
    Förtroendeingivande och kompetent
    2016-10-13 Patrik B svarar Zeki Y
    Stort tack för det fina omdömet Zeki.
  • Staffan H
    Staffan H skrev om Patrik Boström en del av HusmanHagberg Örebro
    Bra jordnära säljare som enkelt gjorde köpprocessen smidig och trevlig.
    2016-10-09 Patrik B svarar Staffan H
    Tack Staffan. Det var trevligt att göra affärer med er också.
  • Melli D
    Melli D skrev om Cari Östman Carlsson en del av HusmanHagberg Örebro
    Cari är toppen! Får alltid ett trevligt och profesionellt bemötande.
  • Fredrick E
    Fredrick E skrev om Charlotte Björkgren en del av HusmanHagberg Örebro
    Mycket bra och trevligt bemötande och svar på alla frågor
  • Christian H
    Christian H skrev om Charlotte Björkgren en del av HusmanHagberg Örebro
    Hjälpsam och trevlig. Vi fick bra kontakt och hon har alltid ställt upp när vi haft frågor och funderingar.
  • Sandra S
    Sandra S skrev om Charlotte Björkgren en del av HusmanHagberg Örebro
    CHARLOTTE ÄR BÄST OF DET BÄST ENKELT
  • Mats S
    Mats S skrev om Charlotte Björkgren en del av HusmanHagberg Örebro
    Charlotte tog kontakt med oss efter att vi anmält intresse via Husman/Hagbergs webbsida. Vi hade av bekanta rekommenderats H/H.
    Hon kom hem till oss och presenterade H/H:s prospekt på fastighetsförmedling, gav ett förslag på utgångspris och målpris. Vi diskuterade även vilka tjänster vi var intresserade av samt fick tips på vad som var viktigt att tänka på inför fotografering och visning.
    Charlotte höll i 2 visningar på egen hand och lämnade löpande information om inkomna anbud. Efter att vi bestämt vilket anbud som skulle antas, skedde undertecknandet av överlåtelseavtalet på H/H:s kontor i Örebro ca 1 vecka efter sista visningen.
    Både vid kontraktsskrivandet och vid det slutliga övertagandet, hade Charlotte noggranna genomgångar av samtliga handlingar.
    Sammantaget tycker vi att Charlotte skötte sitt uppdrag mycket professionellt och dessutom med ett trevligt sätt och bemötande.
  • Sanna E
    Sanna E skrev om Charlotte Björkgren en del av HusmanHagberg Örebro
    Jag tyckte att Charlotte var trevlig och kompetent. Hon hade svar på alla våra frågor, även om hon inte kunde svara direkt så återkom hon snabbt. Hon förklarade allt så att vi förstod. Hon kändes genuin. Vi är nöjda!
  • Johan R
    Johan R skrev om Patrik Boström en del av HusmanHagberg Örebro
    Vi tog in fler offerter men det personliga besöket vi hade med Patrik var avgörande. Vi valde honom för att vi fick en bra magkänsla vilket är en stor faktor som spelar in när man gör inköp. sedan låg han rätt till i pris också.

Han införlivade våra förväntningar mycket väl och skötte hela affären inkl. avslut mycket proffsigt och korrekt, så vi är jättenöjda.
    2016-10-24 Patrik B svarar Johan R
    Hej Johan. Stort tack för ditt fina omdöme. Det är alltid roligt när kunderna är nöjda. Det var även ett nöje att få sälja ett så pass fint hus.
  • Kolë L
    Kolë L skrev om Charlotte Björkgren en del av HusmanHagberg Örebro
    Mycket väl godkänd 👍
    Bra bemötande, tydlig och lätt att kommunicera med.
  • Gunnar J
    Gunnar J skrev om Cari Östman Carlsson en del av HusmanHagberg Örebro
    Gunnar avled den 7 juli så han kan tyvärr inte svara.
  • Tinka L
    Tinka L skrev om Patrik Boström en del av HusmanHagberg Örebro
    Trevlig. Bra bemötande o goda idéer. Höll mig informerad o uppdaterad hela processen. Lätt att få svar från o alltid tillgänglig.
    2016-10-05 Patrik B svarar Tinka L
    Tack för dina fina ord. Kul att du blev nöjd. Lycka till med ditt nya projekt.
  • Moises Isidoro Rojas F
    Moises Isidoro Rojas F skrev om Cari Östman Carlsson en del av HusmanHagberg Örebro
    Slarvig, betslade ej ut handpenningen i tid, hjälpte ej till med vinstskattberäknungen trots hon lovat de & vi skickat henne alla uppgifter hon bad om. Skrev fel i kontraktet vid kontraktsskrivningen som fick rättas till på plats
  • Maria L
    Maria L skrev om Charlotte Björkgren en del av HusmanHagberg Örebro
    Positiv och enkel. Mycket lätt att kommunicera med mäklaren och mycket proffsigt!
  • Björn B
    Björn B skrev om Patrik Boström en del av HusmanHagberg Örebro
    Bra attityd, tillmötesgående och flexibel.
    2016-10-05 Patrik B svarar Björn B
    Hej Björn. Tack för betyget och hoppas att sonen trivs.
  • Sten-erik T
    Sten-erik T skrev om Charlotte Björkgren en del av HusmanHagberg Örebro
    Vi tyckte vi fick en bra bemötande från början. Det var därför vi valde henne som mäklare. Sedan blev det lite knapphändig info inför annonsering så vi upplevde att vi fick ligga på lite. Visning och budgivning skötte hon perfekt, och som helhet gjorde hon ett bra jobb och vi är nöjda.
  • Amilcar S
    Amilcar S skrev om Charlotte Björkgren en del av HusmanHagberg Örebro
    Väldigt vänligt och professionellt bemötande.
  • Eva L
    Eva L skrev om Patrik Boström en del av HusmanHagberg Örebro
    Positiv o professionellt bemötande
    2016-08-10 Patrik B svarar Eva L
    Hej Eva. Kul att ni är nöjda. Hoppas ni trivs bra i huset.
  • Håkan W
    Håkan W skrev om Cari Östman Carlsson en del av HusmanHagberg Örebro
    Mycket lättsamt och trevligt bemötande.
  • Norberto R
    Norberto R skrev om Charlotte Björkgren en del av HusmanHagberg Örebro
    Proffesionellt och kunik i sin sak. Trevligt och bemötande får många 10or.
  • Göran G
    Göran G skrev om Cari Östman Carlsson en del av HusmanHagberg Örebro
    Bra trevligt bemötande Proffsigt! Kommer att anlita henne igen om jag säljer en fastighet
  • Sara N
    Sara N skrev om Patrik Boström en del av HusmanHagberg Örebro
    Mycket gott bemötande och mycket bra kommunikation. Vi fick svar på våra frågor snabbt och vi rekommenderar honom varmt.
    2016-08-08 Patrik B svarar Sara N
    Tackar ödmjukast för era rekommendationer och önskar er lycka till med nya lägenheten.
  • Krister F
    Krister F skrev om Patrik Boström en del av HusmanHagberg Örebro
    Har ju redan besvarat en undersökning
    2016-08-08 Patrik B svarar Krister F
    Hej Krister.
    Antingen så har det blivit något fel eller så är det två olika enkäter. Ska se till att det inte kommer ytterligare.
  • Monica L
    Monica L skrev om Charlotte Björkgren en del av HusmanHagberg Örebro
    Svår att nå via telefon, glömde viktig information i husannonsen, la in felaktig information i husannonsen, foton vi kommit överens om att de finnas i annonsen fanns inte med.
  • Lars F
    Lars F skrev om Patrik Boström en del av HusmanHagberg Örebro
    Trevlig, pålitlig och med en öppen och positiv syn
    på att skapa en ömsesidigt god affär.
    2016-08-08 Patrik B svarar Lars F
    Tack för ditt omdöme. Hoppas ni trivs bra på nya stället.
  • Emelie N
    Emelie N skrev om Patrik Boström en del av HusmanHagberg Örebro
    Vi fick ett mycket trevligt och professionellt bemötande. Lätt att nå via telefon och mail och Patrik Boström gjorde sitt yttersta för både oss som säljare, såväl som för husspekulanterna.
    2016-08-08 Patrik B svarar Emelie N
    Hej Emelie.
    Vad kul att ni blev nöjda.
  • Berit R
    Berit R skrev om Cari Östman Carlsson en del av HusmanHagberg Örebro
    Cari gav ett mycket positivt intryck vid första kontakten. Kemin stämde direkt, som man brukar säga. Trevligt bemötande under hela säljproceduren, vi är jättenöjda!
  • Anna-charlotta W
    Anna-charlotta W skrev om Patrik Boström en del av HusmanHagberg Örebro
    Vi är helt nöjda med det arbete Patrik Boström gjort i samband med vår husförsäljning.
    2016-08-08 Patrik B svarar Anna-charlotta W
    Hej. Tack för betyget och lycka till med ert nya boende.
  • Gun A
    Gun A skrev om Patrik Boström en del av HusmanHagberg Örebro
    Vi valde Patrik efter att haft kontakt med 4 andra mäklare
    Patrik är mycket kunnig och under försäljningen fick vi löpande info
    Så vi är mer än nöjda med Patrik
    2016-08-12 Patrik B svarar Gun A
    Vad kul att ni blev nöjda. Tack för det fina betyget.
  • Tomas B
    Tomas B skrev om Charlotte Björkgren en del av HusmanHagberg Örebro
    Pigg alert positiv kunnig!
    Pålitlig och alltid nåbar!
  • Linus A
    Linus A skrev om Patrik Boström en del av HusmanHagberg Örebro
    Vi är supernöjda och rekommenderar verkligen Patrik. Nästa gång vi är i behov av en mäklare så är valet redan givet.
    2016-08-08 Patrik B svarar Linus A
    Stort tack för de fina orden. Verkligen kul att få hjälpa till att sälja ert fina fritidshus.
  • Gunnar K
    Gunnar K skrev om Charlotte Björkgren en del av HusmanHagberg Örebro
    En behaglig trevlig och noggrann person.Ska vi sälja vårt hus nu?Där fanns en långsam period ,med plats för frågor och svar av mäklaren, vid olika möten och telefonsamtal. Allt förarbeten utfördes perfekt.Budgivning, kontakt med intresserade köpare gick bra,Mycket nöjd med slutpris, Kunnig och snabb vid avslutsarbetet.Vi fick en nöjd köpare också. Nu bygger vi ett nytt hus i samma område.
    Charlotte B gillar detta
  • Ann-sofie P
    Ann-sofie P skrev om Patrik Boström en del av HusmanHagberg Örebro
    Mycket nöjd med Patrik, han var precis den mäklare vi sökte, rak o ärlig, genuint omtänksam o trevlig. Trevlig på ett sånt bra sätt så att det inte blir överdrivet.
    Jag har rekommenderat Patrik till flera bekanta o skulle absolut härs av mig till honom igen om behov uppstår.
    Mvh Ann-Sofie
    2016-06-04 Patrik B svarar Ann-sofie P
    Stort tack för allt beröm Ann-Sofie. Det var ett nöje att få hjälpa er.
  • Anders J
    Anders J skrev om Charlotte Björkgren en del av HusmanHagberg Örebro
    Vi har fått ett väldigt bra bemötande og hjälp på alla sätt.
  • Marcus G
    Marcus G skrev om Patrik Boström en del av HusmanHagberg Örebro
    Lugn och förklarar så alla förstår. Erfaren
    2016-06-01 Patrik B svarar Marcus G
    Tack för det fina omdömet. Lycka till nu med hus å nyförvärvet :)
  • Göran E
    Göran E skrev om Charlotte Björkgren en del av HusmanHagberg Örebro
    Mycket bra! Visste hur man säljer till bra pris. Koll på det mesta, men när man ska träffas 15.00 för kontraktsskrivning kommer man inte 14.57. Man är där i god tid kaffet ska vara varmt och alla papper på bordet, kunderna ska inte behöva stå ute i duggregnet och vänta.
    2016-05-31 Charlotte B svarar Göran E
    Tack för din input Göran. Håller helt med dig om att tidhållningen kunde varit bättre i det fallet.
    Med vänlig hälsning Charlotte Björkgren
  • Samer A
    Samer A skrev om Patrik Boström en del av HusmanHagberg Örebro
    Va nöjd med de mesta.
    Patrik som va ansvarig skötte allting jätte bra med ärlighet och han va alltid nåbar.
    2016-04-06 Patrik B svarar Samer A
    Tack Samer för ditt fina omdöme. Lycka till med verksamheten.

Storgatan 28 - 30, 703 61 Örebro