HusmanHagberg Örebro

HusmanHagberg Örebro

En del av HusmanHagberg www.husmanhagberg.se
  • Badge2022

Välkommen till HusmanHagberg i Örebro! Vi är ett mäklarteam som verkligen trivs i Örebro och med vårt yrkesval. Genom att vi jobbar i hela Örebro län får vi träffa många olika typer av människor och se mängder av olika fastigheter, ingen dag är den andra lik! Örebro är en växande ort och det är spännande att följa utvecklingen...

366 omdömen om HusmanHagberg Örebro

Sedan starten hos Reco 2017

Sofia Kristina P
Sålde sin lägenhet med hjälp av HusmanHagberg Örebro
Centrum

Mäklaren var över förväntan. Ett gott bemötande och fingertoppskänsla för mina önskemål. Tillgänglig och snabb men framförallt lyhörd!

Svar från HusmanHagberg Örebro

Tack Sofia! Det var ett nöje att kunna hjälpa dig att uppfylla dina önskemål. Och tack själv för ett mycket gott samarbete! Och att la din guldklimp i min hand!

Johan S
Mosås

Fantastiskt professionell mäklare. Fantastiskt tålamod och tillmötesgående. Rekommenderas varmt

Fredrik G
Köpte sitt hus med hjälp av

Trevlig lättsamt proffsigt ……………..

Svar från Yvonne Kreü

Tack Fredrik för ditt fina omdöme:) Vi ses snart på tillträdet.

Per-Olov J
Solhaga

Han var trevlig och tillmötesgående

Tobias N
Kumla

Helt fantastiskt mottagande vid visning. Tog sig tid att ge svar på de frågor vi hade Gjorde våran husaffär väldigt enkel och smidig Uppmärksammade oss på saker som vi inte kände till och som för oss betydde väldigt mycket då vi sålt hus i närtid.

Svar från Yvonne Kreü

Hej och Stort Tack för det fina omdömet! Det är viktigt för mig att ha nöjda kunder och det gäller både säljare och köpare. På visningen har jag ju möjligheten att få ge mer information och roligt att ni uppskattade det. Det blev ju bra för er till slut med hur ni ska ni lägga upp allting med både er egen försäljning och ert nya köp. Nu dröjer ett tag till tillträdet men då har ni tid för fundera över allt ni vill göra:)

Roy Å
Kumla

Saklig.ärlig.fin hund.gott organiserat.

Svar från Yvonne Kreü

Hej o tack för de dina orden! Roligt att ni känner så och det gick ju bra även fast marknaden nu är lite trögare. Ni har ju finaste katterna:)

Mikael E
Köpte sin stuga med hjälp av

Lugn och metodisk mäklare som tar reda på saker om han inte vet svaret direkt. Har ett mycket trevligt sätt att bemöta kunder på.

Jan P
Sålde sitt hus med hjälp av

Bra hjälp och förklarar tydligt vad som gäller. Kan inte göra annat än att rekomendera Patrik.

Anne R
Nya Hjärsta

Trevligt och öppet bemötande och vi var ganska överens om vilka förväntningar som var möjliga. Så min upplevelse har varit positiv och skulle inte tveka att anlita Patrik igen.

Diana G

Rekommenderar Patrik , extremt professionell

Maria G
Nya Hjärsta

Vi blev jättebra bemötta samt fick våra frågor besvarade! Bra service!

Åsa H
Sålde sin stuga med hjälp av

Proffsig, kunnig och trevlig. Försäljningen gick mycket smidigt

Marita O
Sålde sin stuga med hjälp av

Öppen och bekräftande, trevligt förstamöte, som vi tycker fortfarande. Ärlighet och rättfram, var våra krav, som också infriades. Tydlig, pålitlig och lättillgänglig.

Avo B
Sålde sin stuga med hjälp av

En trevlig mäklare lättsam att ha att göra med-. Inget speciellt att anmärka på.

Marie F
Myrö

Jag tycker att Yvonne var tillmötesgående och berättade det man behövde veta.

Svar från Yvonne Kreü

Tack Marie och bra för mig att veta att du känner att du fått all tillgänglig information:) Ses snart igen för tillträde på stugan!

Per C
Sålde en tomt med hjälp av
Glanshammar

Alltid ett trevligt bemötande och levde mer än väl upp till förväntningarna på våra önskemål vid försäljningen. Kändes erfaren och proffsig. Fingertoppskänsla och lyhörd för våra tankar och idéer som kanske inte alltid följer normen. Sammanfattningsvis så är vi mycket nöjda.

Svar från Yvonne Kreü

Tack Per för dina fina ord de värmer! Det gick ju bra och ni kommer att få fina köpare och grannar som kommer att ta hand om fastigheten på ett fint sätt:)

Inger T
Köpte sin stuga med hjälp av

Mycket trevligt bemötande. Kunnig mäklare.

Malin J
Marstrandshagen

Hade förväntat mig att få mer strategiska råd.

Dennis T
Köpte en tomt med hjälp av
Sticksjö

Svårt att komma i kontakt med i början, kunde vara så att mail kontakt är att föredra framför tel. Allt flyttade på bra efter det.

Anna V
Kåvi

Fantastisk mäklare! Köpte mitt hus av Yvonne för 5 år sedan, nu säljer jag mitt hus via henne igen. Och köper mitt nya hus. I alla turer har jag känt mig trygg och vägledd, uppskattar att hon alltid säger vad hon tycker. Verkligen pålitlig. Rekommenderas varmt.

Svar från Yvonne Kreü

Tack Anna för dina fina ord:) Ja nu är det dags för er att ta itu med ert nästa projekt....spännande. Och tack ännu en gång för ni valde att anlita mig ännu en gång:)

Alex A
Centralt Öster

Bra, smidig och tydlig information under hela försäljningen!

Elias S
Marstrandshagen

Trevlig och professionell mäklare som vill få både köpare och säljare nöjda.

Jonas L
Lanna

Fantastiskt bemötande och kunnig mäklare

Svar från Yvonne Kreü

Stort Tack Jonas för ditt omdöme! Det var roligt att hjälpa er att sälja ert fina hus som ni lagt ner hela er själ på:)

Karin L
Lanna

Bra bemötande. Kunnig och professionell men ändå personlig och stöttande. Vi fick många goda råd och hjälp med styling av huset innan fotograferingen. Vi fick hela tiden information om vad som händer både innan och efter budgivningen. Vi är supernöjda

Svar från Yvonne Kreü

Stort Tack Karin för de fina orden det värmer! Det var roligt att hjälpa er med det sista men det är ni som gjort det stora jobbet med huset som blev superfint. Ni fick också väldigt nöjda köpare:)

Emma T
Lanna

Jättetrevligt bemötande, ingjöt trygghet och besatt stor kompetens inom sitt område. Mycket nöjd!

Svar från Yvonne Kreü

Tack Emma för de fina orden! Det var roligt att höra att ni kände er trygga inför köpet och det är jätteviktigt för mig och säljarna att få nöjda köpare, det är ett livets stora beslut att köpa hus och då ska det bli bra. Nu är det inte så långt till att ni får flytta:)

Mats S
Centralt Nora

Patrik Boström får högsta betyg på alla steg .han har varit bästa tänkbara fastighetsmäklare.mvh Mats Stenman och Elisabet fornstedt

Svar från Patrik Boström

Stort tack för de värmande orden. Kul att ni ännu en gång är nöjda med mitt arbete.

Renu L
Öster

Trevlig bemötande Känns avslappnat och Patrik är professionell på alla sätt!

Naila K
Solhaga

Bemötande va bra,han va profesionel ock bra ock det räcker för mig

Helena P
Örnsro

Försäljningen gick snabbt och smidigt

Stefan E
Södra Bettorp

Proffsigt och trevligt bemötande, mycket nöjd!

Svar från Yvonne Kreü

Tack Stefan för det fina omdömet! Du får en jättefin lägenhet på bra läge:)

Lisa N
Södra Bettorp

Som säljare är jag supernöjd över Yvonnes insats från start till mål. Kompetent på alla plan i sitt yrke, energifylld och lättillgänglig.

Svar från Yvonne Kreü

Tack Lisa för de värmande orden:) Det var mycket roligt att jobba med dig och din sambo och det blev en bra och smidig försäljning.

Malin S
Kåvi

Professionell, kunnig, jättetrevlig och mycket tålamodig med en förstagångshusköpare.

Svar från Yvonne Kreü

Tack Malin för de fina orden:) Ja första gången är första gången och då ska man fråga mycket så man känner sig säker. Jag kommer ihåg hur det var att köpa hus första gången....jättepirrigt.

Filip D
Kåvi

Bra bemötande hela tiden, aldrig några problem. Vi är mycket nöjda!

Svar från Yvonne Kreü

Tack Filip för ditt fina omdöme:) och Stort Grattis till ert fina hus!

John Henrik R
Sålde en tomt med hjälp av

Har haft Patrik förut och är nöjd, han är trevlig och saklig, skulle anlita honom igen om behov skulle uppstå.

Robert A
Ekeby-Almby

Väldigt trevligt bemötande. Pedagogisk och tydlig vid oklarheter. Tillgänglig och närvarande under hela processen. Vi är jättenöjda !

Svar från Yvonne Kreü

Tack för det fina omdömet:) Ja, här har ni nu alla möjligheter att bygga er ett fint hus på en stor tomt och kanske hyra ut det lilla huset. Skönt också att ni inte är stressade utan kan ta alla beslut i lugn o ro.

Ann-christine K
Ekeby-Almby

Otroligt kunnig och omhändertagande, bra information, väldigt trevlig, kan rekommenderas!

Svar från Yvonne Kreü

Tack snälla du/ni för de värmande orden:) Ja det var lite krångel men det redde ut sig och blev riktigt bra till slut och sen fick ni tag i en fin lägenhet och det var väl toppen.

Mattias W
Lillån

Proffsig, lättsam och effektiv!

Svar från Yvonne Kreü

Tack för ditt fina omdöme! Ja det blev en snabb och bra försäljning och nöjda köpare.

Birgitta K
Sålde sitt hus med hjälp av

Efter lite strul och missförstånd vad provisionen med 10% skulle sättas gick vi vidare och vi är nu nöjda. Patrik har ett bra bemötande och har hela tiden varit positiv när vi har varit tveksamma.

Christer S
Solhaga

Patrik sålde vår bostadsrätt. Efter 3 dagar på Hemnet var affären klar. Patrik är engagerad och effektiv samt hade ett trevligt och proffesionellt bemötande genom hela försäljningen. Jag kan varmt rekommendera honom.

Jan E
Köpte en tomt med hjälp av
Glanshammar

Rutinerad och duktig mäklare. Lätt att komma i med

Johan E
Hovsta

Patrik är en lugn, avslappnad mäklare som inger trygghet. Affären var snabb och smidig.

Svar från Patrik Boström

Tack så mycket för det omdömet Johan. Jag hoppas ni kommer trivas bra i ert nya boende.

Hanna K
Odensbacken

En glad och trevlig mäklare som vill sköta allting över mail, så tycker man om det så är hon perfekt.

Svar från Yvonne Kreü

Tack Hanna för ditt fina omdöme! Ja många gånger är det lättare att maila för att senare kunna gå tillbaka och titta vad man kom överens om. Man får också ringa mig för ibland är det bättre:)

Hanna K
Hitorp

En trevlig mäklare som alltid går att nå, gör sitt jobb väldigt bra. Vi känner oss väldigt nöjda.

Svar från Patrik Boström

Tack Hanna för de fina orden. Jag hoppas ni kommer trivas bra i det nya huset där ni får "nära till allt".

Johnas L
Glanshammar

Yvonne ger en ett väldigt proffsigt och tryggt bemötande. En budgivning är minst sagt stressig och minst sagt turbulent period. Yvonne gjorde det hon kan för att underlätta, genom att ge möjligheter med extra visning, information och bra tips och råd i övrigt. När budgivningen väl var vunnen så har hon varit väldigt professionell men även personlig så att man har känt sig trygg med köpet. Skulle jag i framtiden bli en potentiell säljare så skulle jag absolut överväga att anlita Yvonne som min mäklare. Stort Tack Yvonne.

Svar från Yvonne Kreü

Tack Johnas för det fina omdömet det värmer! Jag är noga med att köparna ska känna sig trygga genom hela processen det gör också att mina säljare får nöjda köpare. Ni får ett jättefint och välskött hus som ni säkert kommer att trivas i och barnen verkade nöjda också:)

Charlotte O
Lundby

Lisa Nilson har och hjälper mig fortfarande med mitt köp av Dolomitvägen 48 och det fungerar väldigt bra! Det här är mitt första köp av egen bostad och Lisa har varit väldigt hjälpsam, trevlig och förstående. :)

Peder A
Esstorp

Hej! Jag tycker att Patrik har är riktigt proffsig på det han gör. Vi köpte ett hus som han sålde, han lät oss titta ifred och inte så ”på”. Han sålde också vårat hus och vi hade en bra kontakt.

Svar från Patrik Boström

Vad kul att ni blev nöjda som både köpare och säljare. Lycka till med odlingen på nya stället :)

Johan F
Lillån

Proffsig, förstående och enkel. Är mycket nöjd med Yvonne.

Svar från Yvonne Kreü

Tack Johan för de fina orden:) Du har ett spännande projekt framför dig nu men det kommer att bli jättebra.

Ana Maria C
Centralt Öster

Engagerad, påläst, trevligt bemötande och professionell.

Svar från Patrik Boström

Tack så mycket för de fina orden. Hoppas du kommer trivas bra i din nya fina lägenhet.

Lena N
Sålde sitt hus med hjälp av

Hon är bara bäst, så kunnig och hjälpsam.

Svar från Yvonne Kreü

Tack snälla du för dina fina ord! Ja det blev bra med era köpare och nu kan ni putsa ut. Ha en skön sommar:)

Mats P
Esstorp

Fungerat bra från inledande samtal till kontraktsskrivning