HusmanHagberg Sundbyberg

HusmanHagberg Sundbyberg

Välkommen till HusmanHagberg Sundbyberg!

Letar du mäklare i Sundbyberg, Rissne, Ursvik, Hallonbergen eller Duvbo? Ta då gärna kontakt med någon av våra professionella mäklare på HusmanHagberg Sundbyberg. Vi har många års erfarenhet inom bostadsmarknaden här och en äkta passion för fastighetsförmedling.

Är du nyfiken på vad din bostad skulle kunna vara värd? Gör en kostnadsfri värdering av din lägenhet, villa eller radhus med oss. En bostadsaffär är en av de viktigaste affärerna i ditt liv, därför är vi måna om att allt ska gå smidigt till ett förväntat resultat. Allt för att du som kund ska bli nöjd med oss. Varmt välkommen att höra av dig till oss!

Läs vad 612 kunder tycker om HusmanHagberg Sundbyberg 2

• köpte sin lägenhet med hjälp av Jessica Toubal en del av HusmanHagberg Sundbyberg
    2021-06-24
    Mycket trevlig med bra bemötande och god kommunikation under hela processen. Lyhörd, tydlig och engagerad från första bud till kontraktsskrivning!
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Jessica Toubal en del av HusmanHagberg Sundbyberg
    2021-06-24
    Jessica gav direkt ett bra och professionellt intryck! Då jag befann mig utomlands behövde all kommunikation skötas per mail eller telefon och det fungerade jättebra. Jessica var lätt att få tag på, kontaktade mig proaktivt när det behövdes och hela försäljningen gick jättesmidigt. Jag är mycket nöjd!

Dessutom blev det rekordpris på försäljningen!

Allt fungerade utmärkt från första kontakten och jag kan starkt rekommendera att använda er av Jessica!
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Sebastian Scherdin en del av HusmanHagberg Sundbyberg
    2021-06-23
    Fokuserad och engagerad genom hela processen, man kände sig trygg !

Lyssnar och tar sig tid att svara på alla frågor
  • André Z
    skrev om Therese Nylander en del av HusmanHagberg Sundbyberg
    2021-06-23
    Duktig mäklare med vetskap om området.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Gabriel Mirza en del av HusmanHagberg Sundbyberg
    2021-06-21
    Trevlig och kunnig mäklare i Sundbyberg
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Gabriel Mirza en del av HusmanHagberg Sundbyberg
    2021-06-21
    Gabriel är inte bara energisk och verbal, han besitter även hög kompetens inom sitt yrke och jobbar hårt för kunden. Realistisk och målinriktad och med en rak kommunikation lotsar han en mot en försäljning som inte bara levererar utan faktiskt överträffar alla förväntningar.
    2021-06-21
    Lättillgänglig och skötte kontakterna med säljarna på ett bra sätt. Budgivningen hanterades smidigt.
    2021-06-21
    Trevligt bemötande och bra och snabb kontraktsskrivning.
    2021-06-21
    Trevlig och personlig! Mycket trovärdig!
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Sebastian Scherdin en del av HusmanHagberg Sundbyberg
    2021-06-18
    Sebastian har en professionell bemötande: jätte trevlig, tydlig, lyhörd, snabb samtidigt ansvarsfull, rättvis, pålitligt och inte minst tillgänglig. Tack vare hans tålamod och råd köpte jag en så fin lägenhet.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Therese Nylander en del av HusmanHagberg Sundbyberg
    2021-06-16
    Proffsigt och trevligt bemötande, gav rätt förväntningar på slutpris och man kände sig trygg genom hela processen!
  • Marine M
    sålde sin lägenhet med hjälp av Niklas Lexander en del av HusmanHagberg Solna
    • Centrala Solna
    2021-06-15
    Mycket professionell och kompetent mäklare. Jag skulle rekommendera Niklas till alla .
  • Issmahane H
    köpte sitt hus med hjälp av Siyar Hamidanoglu en del av HusmanHagberg Solna
    2021-06-15
    jag har inte haft erfarenhet i solna
  • Ellen F
    2021-06-14
    Supertrevlig, förtroendeingivande och varm mäklare som vi verkligen rekommenderar! Vi är jättenöjda med vår försäljning som gick smidigt och snabbt till ett toppen slutpris. Skulle inte tveka att anlita Jessica igen :)
    2021-06-14
    Gabriel är en enastående mäklare!

Han såg till att vårt bostadsköp gick snabbt och smidigt, över förväntan!

Han kan bostadsmarknaden innan och utan, är kommunikativ och lyssnar på ens önskemål. Gabriel var alltid tillgänglig när vi hade frågor och försedde oss med all information som vi behövde.

Inte vår sista affär som görs med denne goa kille.

Rekommenderar honom med glädje till vänner och familj!!
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Niklas Lexander en del av HusmanHagberg Solna
    • Västra Skogen
    2021-06-11
    Niklas har under hela försäljningsprocessen, från start till mål, varit mycket tillmötesgående och serviceinriktad. Rekommenderar Niklas å det varmaste.
    2021-06-10
    Jag har vid två olika tillfällen både köpt och sålt via Jessica och hon är en genuin person som skapar en känsla av förtroende både hos mig som köpare- och säljare av en bostad. Jessica har guidat mig genom processen och varit lyhörd för mina behov och tankar för att göra en så god affär som möjligt!
    2021-06-07
    Therese :
    Vi sålde en lägenhet med Therese.
    Hon levererade utöver förväntan på alla punkter.
    Både gällande Service till säljare som köpare.
    Hon är mycket Trevlig, effektiv och lyhörd.
    Vi rekommenderar henne varmt inför kommande uppdrag!
    Hon undersöker och analyserar saker noggrant.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Therese Nylander en del av HusmanHagberg Sundbyberg
    2021-06-04
    Therese var mycket hjälpsam i vårt köp och kunde även svara på de frågor vi hade kring att sälja och dylikt. Rekommenderar starkt :)
    2021-06-03
    Sebastian är en härlig person, lätt att få tag på och är bra på det han gör. Hade absolut använt Sebastian igen vid försäljning av nästa bostad och rekommenderar honom starkt.
    2021-06-03
    Har köptes ett objekt, Gabriel har varit en stjärna genom hela processen
    2021-06-02
    mycket bra bemött. bra och tydlig info.
    Pratade lite för mycket om annat ibland.
  • skrev om Therese Nylander en del av HusmanHagberg Sundbyberg
    2021-06-01
    Therese : trevlig, effektiv och lyhörd. Vi rekommenderar henne varmt inför kommande uppdrag!
    Hon undersöker och analyserar saker noggrant.
    2021-06-01
    Gabriel Mirza är utan tvekan den bästa mäklaren jag träffat och anlitat! Hans enorma engagemang tillsammans med hans förmåga att lyssna på vad jag önskade, gjorde att säljprocessen gick smidigt och jag kände mig trygg hela vägen. Dessutom lyckades Gabriel med en rekordförsäljning som jag inte trodde var möjlig. Nästa gång jag ska sälja ringer jag Gabriel direkt.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Siyar Hamidanoglu en del av HusmanHagberg Solna
    2021-05-31
    Sålde en lägenhet i Solna och vill berömma Siyar för sitt eviga slit och sitt stora tålamod. Har bara gott att säga om honom som mäklare!
    2021-05-30
    Siyar var mycket engagerad i försäljningen av vår lägenheten och gav oss det stöd vi behövde. Lätt att samarbeta med, svarade snabbt och höll oss ständigt uppdaterade! Kan varmt rekommendera Siyar!
  • Beri J
    • Duvbo
    2021-05-27
    Jag hittade en annons på hemnet och blev förälskad i objektet och ringde till ansvarig mäklare Gabriel Mirza.

Gabriel var en utmärkt mäklare från första samtalet till självaste visningen till kontraktskrivningen OCH även efteråt! Gabriel har gjort det där lilla extra, som jag upplever att andra mäklare inte gör.

Gabriel är professionell, lyhörd och en fantastisk mäklare med mycket karisma och god energi. När jag ska sälja kommer jag utan tvekan att välja Gabriel som mäklare!
    • Duvbo
    2021-05-26
    Såå glad att jag valde Gabriel som mäklare när jag skulle sälja min lägenhet.
    Han frågade vilka förväntningar jag hade angående pris och tidsram, jag ställde ganska höga krav. Men han levererade över mina förväntningar. Bara en månad efter vårat första samtal var lägenheten såld. Precis som jag önskade och till det priset jag ville ha!
    Allt sköttes så professionellt och smidigt. Jag rekommenderar Gabriel till alla som går i säljtankar och vill ha en mäklare som genuint bryr sig, lyssnar, och levererar det du vill ha!
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Siyar Hamidanoglu en del av HusmanHagberg Solna
    • Gamla Råsunda
    2021-05-24
    Köpt förrådsgatan 1 i Solna.
    Glad, positiv och mycket kunnig mäklare.
    Tydlig och gjorde allt för en smidig affär mellan oss köpare och säljare.
    Ger honom toppbetyg.
    2021-05-23
    Bra service och bemötande. God tillgänglighet.
    2021-05-22
    Det är svårt att sammanfatta eftersom det blir när vi sticker i nyckeln i låset!
    Min son och jag ska dela ägandet till den här lägenheten och hoppas att det inte ska bli något mankemang
    Mäklaren är kul och verkar varm som person
    Som köpare är du ändå lite misstänksam
    Jag rror att det ligger i generna
    Det är läskigt att göra sitt livs viktigaste affär
    2021-05-21
    Varför det kändes tryggt att ha Gabriel som fastighetsmäklare när vi köpte vår första lägenhet var kunskap. Väldigt påläst och lugnande. Han ledde oss hela vägen vilket kändes bra. Första bostaden är oftast ett moment i livet som är nytt och lite stressat. Men det kändes som sagt tryggt att ha honom som ett bollplank genom hela processen.
    2021-05-20
    Gabriel var en enormt trygg, kunnig och lugn mäklare som hjälpte mig med försäljningen av min lägenhet i Sundbyberg. Kan varmt rekommendera honom!
    Hade inte kunnat haft en bättre mäklare! 5/5 stjärnor rakt av!
    2021-05-20
    Siyar är en fantastisk driven och professionell mäklare. Han var verkligen trevlig, lyhörd, tydlig och engagerad från start till slut. Hela säljprocessen gick supersmidigt, han kommunicerade och höll oss uppdaterade under hela processen. Siyar uppnådde mer än våra förväntningar och vi rekommenderar honom starkt!
    2021-05-20
    Jag är inte bekant med hur jag köper en lägenhet i Sverige. Therese var till stor hjälp hela tiden.
    2021-05-17
    Siyar är en tydlig och trevlig mälklare
    2021-05-17
    Av sebbe så vet man att du får ett bra säljtänk och ger den väldigt bra visningar av din bostad.
    2021-05-17
    Oklanderlig kommunikation, mycket bra känsla för marknaden och ett superbra bollplank för bästa strategi. Är så nöjd!
  • Anita P
    sålde sin lägenhet med hjälp av Siyar Hamidanoglu en del av HusmanHagberg Solna
    2021-05-17
    Siyar sålde min lgh och var mkt engagerad och lätt tillgänglig Upplevde honom som en mkt kunnig och tillmötesgående mäklare
    Mycket nöjd med mitt val
  • skrev om Siyar Hamidanoglu en del av HusmanHagberg Solna
    2021-05-17
    Att välja mäklare kan visa sig vara ett lotteri. Som säljare kan du välja att ta första bästa mäklare och hoppas på en väl genomförd affär eller kan du välja att påverka hur din försäljning ska gå. Såklart finns inga garantier på utfall men om du väljer det sista alternativet där du går in med ditt engagemang är det bra om din valda mäklare också har ett äkta engagemang för att företräda dig i kanske din livs största affär.

På mindre än 48 timmar träffade vi två lokalt kända mäklare samt ett wildcard i form av en pitch. Vi fick tre bra säljpresentationer men där vårt wildcard Siyar stack ut med det lilla extra. Han visade direkt engagemang och lyhördhet och kom att lotsa oss genom hela vår bostadsaffär på ett professionellt sätt och vi vill därför ge Siyar våra bästa rekommendationer.
    2021-05-16
    Lyhörd, ärlig och levererar vad han lovar. Blev en väldigt snabb affär! Rekommenderar honom starkt!!
    2021-05-16
    Köpt bostad.
    Professionell mäklare, flexibel och jordnära.
    Rekommenderas starkt.
    2021-05-13
    Vi sålde en lägenhet med Gabriel. Han levererade utöver förväntan på alla punkter. Både gällande service till säljare som köpare.

En mäklare man kan lita på!
    2021-05-12
    Jag har köpt en bostad i Rissne

Mäklaren var supertrevlig och hade bra kunskap om bostaden och kunde besvara alla mina frågor om området.

Bostadsköp är stora beslut, men min mäklare fick min att känna mig lugn och trygg i mitt bostadsköp. Absolut en mäklare jag skulle kunna rekommendera till mina vänner och familj.

Jag vill gärna anlita Gabriel i framtiden då jag kanske kommer sälja min nyinköpta bostad inom ett visst antal år.

Känns som att jag kan fråga min mäklare det mesta, och om ha ninte har svaret direkt kommer han göra allt för att jag ska få mina frågeställningar besvarade.

Allt som allt har jag haft en riktigt bra mäklare i mitt köp av bostad och är väldigt nöjd och tacksam över detta.
  • Erika W
    köpte sin lägenhet med hjälp av Niklas Lexander en del av HusmanHagberg Solna
    • Skytteholm
    2021-05-07
    Vi har köpt en bostad och under hela processen har Niklas varit hjälpsam och gett snabb respons i olika frågor.
    2021-05-06
    Siyar är trevlig, lyhörd och kunnig mäklare. Tog bra ansvar för all administration och kommunicerade tydligt allt som hände längs vägen. Skulle rekommendera till alla som funderar på att sälja sin bostad. Stort tack Siyar! 🙏😊
    2021-05-06
    Siyar var den mäklare som hade hand om den lägenhet jag bestämde mig för att köpa. Han är väldigt trevlig och hjälpsam, alltid snabb återkoppling!
    2021-05-06
    Köpte min första lägenhet med hjälp av Siyar, han prickade in precis vad jag sökte! Professionellt och personligt bemötande 🌟
    2021-05-06
    Siyar var en skön fläkt i mäklar djungeln!
    Alltid glad och positiv, samt mycket snabb med återkoppling!
    Kan varmt rekommendera honom!
    2021-05-06
    Sålde min lägenhet med Siyar. Tydlig, rak och effektiv. Smidig process med bra resultat.