HusmanHagberg Sundbyberg

HusmanHagberg Sundbyberg

Välkommen till HusmanHagberg Sundbyberg!

Letar du mäklare i Sundbyberg, Rissne, Ursvik, Hallonbergen eller Duvbo? Ta då gärna kontakt med någon av våra professionella mäklare på HusmanHagberg Sundbyberg. Vi har många års erfarenhet inom bostadsmarknaden här och en äkta passion för fastighetsförmedling.

Är du nyfiken på vad din bostad skulle kunna vara värd? Gör en kostnadsfri värdering av din lägenhet, villa eller radhus med oss. En bostadsaffär är en av de viktigaste affärerna i ditt liv, därför är vi måna om att allt ska gå smidigt till ett förväntat resultat. Allt för att du som kund ska bli nöjd med oss. Varmt välkommen att höra av dig till oss!

Läs vad 945 kunder tycker om HusmanHagberg Sundbyberg 2

• sålde sin lägenhet med hjälp av Jessica Toubal en del av HusmanHagberg Sundbyberg
    2022-07-01 Verifierad kund
    Trevligt bemött av en mäklare som kan marknaden. Uppfyllde mina förväntningar vilket gav en smidig och bra affär.
    Sammantaget en riktigt bra mäklare som är en bra lyssnare och vet vad kunden vill, rekommenderar till fullo.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Niklas Lexander en del av HusmanHagberg Solna
    • Råsunda
    2022-06-29 Verifierad kund
    Jättebra och genuin. Lugn, saklig och hetsar inte.
    2022-06-27 Verifierad kund
    Hela säljärendet förlöpte med stor tillfredställelse och effektivitet.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Gabriel Mirza en del av HusmanHagberg Sundbyberg
    2022-06-26 Verifierad kund
    Gabriel bemötte oss m stor respekt.
    Han förstod våra behov o kunde på väldigt kort tid matcha ihop oss m rätt köpare. Han är väldigt bevandrad i området vilket är bra för säljare o köpare. Gabriel har en god förmåga att förstå sina kunder o arbetar hårt för att bibehålla dem. Vi kommer att nyttja hans tjänster igen om tillfälle uppstår!
    2022-06-25 Verifierad kund
    Gabriel was very motivated and managed to sell the apartment quickly and at our desired price. This even though the sentiment in the media is that prices are under pressure.

Gabriel is very friendly and puts a lot of effort into his clients. An example of this is how he participated in making some small changes to the decoration in the apartment for the photoshoot. He also always ensures that you're updated when anything happens, like how the viewing went.
    2022-06-22 Verifierad kund
    Fantastisk erfarenhet av hur snabbt Gabriel guidade oss genom försäljningsprocessen, och han höll oss ständigt informerade med all ny information. Hans personal gjorde ett utmärkt jobb för oss och försåg oss med mycket mer än vi hade bett om under hela affären.

Eftersom vi gick på två av hans visningar innan vi sålde vårt hem, kunde vi se hur professionellt han genomförde sin försäljning och hur väl han stängde affärerna. Helt nöjd med resultatet av vår förhandling
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Gabriel Mirza en del av HusmanHagberg Sundbyberg
    2022-06-17 Verifierad kund
    Gabriel var trevlig, tillgänglig och lyhörd. Vi fick ett professionellt bemötande av honom. Han gjorde ett utmärkt arbete. Vi är väldigt nöjda!
    2022-06-16 Verifierad kund
    En väldigt duktig mäklare. Han var väldigt tillgänglig och lyhörd. Vi fick ett professionellt bemötande av honom och kände oss trygga i att ha honom som mäklare. Vi fick alltid den hjälp vi behövde. Tummen upp för Gabriel!
    2022-06-13 Verifierad kund
    Det är andra gången som vi säljer med Gabriel. Han överträffade våra förväntningar även denna gång. Har sålt med andra mäklare tidigare men sen vi träffade Gabriel så är han fast med oss. 😅 Han har ett stort nätverk och sålde vår lägenhet innan vi hann fotografera den vilket sparade oss mycket tid. Rekommenderar verkligen!
  • skrev om Niklas Lexander en del av HusmanHagberg Solna
    2022-06-02 Spontant omdöme
    Niklas är en noggrann och detaljrik mäklare som alltid varit tillmötesgående, flexibel och snabb med svar. Stor vikt lägger han vid att både köpare och säljare ska bli nöjda. Rekommenderas varmt!
    2022-06-01 Verifierad kund
    Vi valde Gabriel som mäklare då vi upplevde att han hade ett gott självförtroende, var trevlig och lyhörd för att vår försäljning skulle passa vår familj så bra som möjligt. Vi började planera försäljning under hösten men valde att sälja först till våren. Under hela tiden höll Gabriel kontakten med oss och gav oss goda råd.
    Vill ni ha en trevlig, omtänksam och skicklig mäklare ska ni absolut anlita Gabriel Mirza.
    2022-05-28 Verifierad kund
    Gabriel has been nothing but great. He excels professionally while being very thoughtful personally. The experience was very good, exceeding expectations.
    2022-05-28 Verifierad kund
    Anlitade Gabriel för försäljning av bostadsrätt.
    Mycket lyhörd och tillmötesgående för hur vi som säljare ville lägga upp processen. Snabb affär gjordes i mycket osäker marknad samt till rekordpris i föreningen.
    2022-05-28 Verifierad kund
    Väldigt bra mäklare som va lyhörd och kämpade för våra intressen.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Therese Nylander en del av HusmanHagberg Sundbyberg
    2022-05-28 Verifierad kund
    Therese är en trevlig och bra mäklare som skötte min bostadsförsäljning smidigt och enkelt. Jag kan varmt rekommendera henne till dig som funderar på att sälja en bostad.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Therese Nylander en del av HusmanHagberg Sundbyberg
    2022-05-27 Verifierad kund
    Proffsigt bemötande av mig som köpare. Gjorde det möjligt att genomföra en snabb och smidig affär.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Rami Akkawi en del av HusmanHagberg Sundbyberg
    • Råsunda
    2022-05-26 Verifierad kund
    Professionell, fakta, vänlig, seriöst bemötande 👍
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Siyar Hamidanoglu en del av HusmanHagberg Solna
    • Järvastaden
    2022-05-26 Verifierad kund
    Trevligt bemötande, snabb återkoppling och en proffsigt genomförd affär.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Rami Akkawi en del av HusmanHagberg Sundbyberg
    • Gamla Råsunda
    2022-05-25 Verifierad kund
    Rami är en väldigt duktig mäklare och en genuint trevlig och älskvärd person. Rami har funnits där för mig under hela försäljningen som han skött snabbt och effectivt efter mitt önskemål. Han är lyhörd och det är tydligt att han brinner för sitt arbete och för att alla parter ska känna sig trygga med en affär!

Fyra grymma saker om Rami,
    -Han svara alltid i telefon.
    -Han gör det där lilla extra för att vara hjälpsam.
    -Han är flexibel och håller det tempo som säljaren önskar.
    -Han är förberedd, påläst och kan marknaden.

Jag kan varmt rekommendera Rami och vill även tacka dig igen för ett grymt bra samarbete, Tack!
  • Karl H
    sålde sin lägenhet med hjälp av Niklas Lexander en del av HusmanHagberg Solna
    • Arenastaden
    2022-05-23 Verifierad kund
    Niklas har ett tryggt och profecionellt bemötande, han levde väl upp till förväntningarna och hade en lugn och trygg hantering utav hela processen.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Siyar Hamidanoglu en del av HusmanHagberg Solna
    2022-05-21 Verifierad kund
    Vi jagade Siyar när vi valde att sälja vår lägenhet, han var då på väg på semester men tog sig ändå tiden och energin att leda allt från sin solsemester. Siyar gjorde det enkelt att slappna av och låta han sköta affären. Otroligt lyhörd och empatisk person. Hjälpte oss även bygga en relation med köparna då vi alla tyckte samma om honom. Skulle rekommendera honom närsomhelst.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Niklas Lexander en del av HusmanHagberg Solna
    • Arenastaden
    2022-05-19 Verifierad kund
    Korrekt, kompetent och tydlig!
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Sebastian Scherdin en del av HusmanHagberg Sundbyberg
    2022-05-18 Verifierad kund
    Positivt och proffsigt bemötande med handskakning och glad känsla. Vi kände oss inbjudna och att Sebastian kunde svara på våra frågor med ett leende.
    • Husby
    2022-05-18 Verifierad kund
    Siyar var noga med att hela processen skulle kännas bra för mig. Han var lugn, trygg, lyssnade på vad som var viktigt på mig, hade bra råd och rekommendationer, och upplevdes socialt välbevandrad.

Han gav rimliga förväntningar och visade tydligt på en stor erfarenhet inom området. Skulle gärna rekommendera andra att välja honom som mäklare.
    2022-05-16 Verifierad kund
    Har inget att anmärka på. Trevlig, lättsam och kompetent!
    2022-05-15 Verifierad kund
    Siyar var väldigt vänligt, tillmötesgående och behjälplig.
  • ALI S
    2022-05-10 Verifierad kund
    Otroligt hängiven mäklare som verkligen satte våra behov och önskemål som första prio. Kändes oss väldigt bra behandlade och litade på honom till 100%.
    Går man i säljtankar så rekommenderar jag Gabriel, tro mig ni kommer verkligen inte bli besvikna.
    2022-05-09 Verifierad kund
    Siyar var duktig rakt igenom processen. Han var tydlig och bra på att förklara varje steg. Och han var bra på att få in många intressenter till visning.
    2022-05-09 Verifierad kund
    Sebastian hjälpte oss att hitta våran drömlägenhet.
    Han är väldigt professionell och det märks att han värnar om både säljare och köpare.
    • Husby
    2022-05-09 Verifierad kund
    very friendly at all times and helped us a lot
    2022-05-09 Verifierad kund
    Bra mäklare som lyssnade väl på våra önskemål. Var lätt tillgänglig och hjälpsam
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Sebastian Scherdin en del av HusmanHagberg Sundbyberg
    2022-05-09 Verifierad kund
    Sebastian är en fantastiskt engagerad mäklare som finns ett sms bort genom hela försäljningen. Kunde inte varit mer nöjd.
  • köpte sitt hus med hjälp av Gabriel Mirza en del av HusmanHagberg Sundbyberg
    2022-05-02 Verifierad kund
    Professionell, kunnig och trevlig.
    2022-05-01 Verifierad kund
    Sebastian var väldigt tydlig under hela processen, både med vad han gjorde samt vad vi behövde göra för att få till en så bra försäljning som möjligt. Resultatet var klart över förväntan!
    2022-04-30 Verifierad kund
    Otroligt trevlig och lättsam person som avdramatiserade hela processen för en bekväm och smidig affär.
    2022-04-30 Verifierad kund
    Gabriel är proffsig, engagerad och lyhörd. Höll mig uppdaterad hela vägen. Skötte verkligen allt, styrde ihop mig med stylingfirman (Blå Fastighet & Design) som stylade upp lägenheten till en dröm. Det blev såklart ett rekord. Kan starkt rekommendera Gabriel till samtliga i säljtankar. Tack för denna gång vi ses igen!
  • sålde sitt hus med hjälp av Gabriel Mirza en del av HusmanHagberg Sundbyberg
    2022-04-30 Verifierad kund
    Gabriel är extremt bra på det han gör.
    Han levererade över vår förväntning och jag tror inte att vi är ensamma om det.
    Vi rekommenderar honom starkt.
    Stort tack Gabriel.
    2022-04-29 Verifierad kund
    Seriös, pålitlig och bra bemötande med så bra koll på lokalområdet som man kan kräva från en mäklare. Rekommenderar!
    2022-04-29 Verifierad kund
    Väldigt engagerad mäklare som vet marknaden och fixar försäljningen till sista minsta detaljen. Kan erbjuda full package med styling och foto.
    2022-04-29 Verifierad kund
    Jag kan varmt rekommendera Sebastian! Målinriktad, engagerad och gav inte upp förens jag som säljare kände mig nöjd!
    • Haga Norra
    2022-04-27 Verifierad kund
    Duktig och proffsig mäklare med bra koll på läget!
    2022-04-23 Verifierad kund
    Very competent and approachable
    2022-04-21 Verifierad kund
    Gabriel är professionell och kunnig. Kan rekommendera honom varmt.
    2022-04-21 Verifierad kund
    Mycket bra bemötande och proffsig hantering av försäljningen. Gabriel levererade enligt förväntningar och får överlag toppbetyg!
    Trevligt, hjälpsam , sköter allt
    2022-04-21 Verifierad kund
    Trevlig, rolig. Säker i sin roll och är väl medveten om vad han gör och pratar om
    2022-04-16 Verifierad kund
    Han jobbade hårt för att få ut högsta möjliga pris
  • Pauline J
    skrev om Sebastian Scherdin en del av HusmanHagberg Sundbyberg
    2022-04-14 Spontant omdöme
    Antagligen en av Sveriges bästa mäklare. Kan VARMT rekommendera Sebastian till alla som går i säljtankar om man vill ha en engagerad, pålitlig, omtänksam och professionell mäklare som verkligen gör sitt yttersta och jobbar HÅRT för dig som kund. Sebastian la ner sin tid, höll mig uppdaterad och lyssnade noga på mina önskemål. Därtill en härlig och sympatisk kille med nära till skratt. Önskar Sebastian all lycka i kommande affärer. Kan inte anmärka på något. Mycket nöjd kund!
    2022-04-11 Verifierad kund
    Information som jag fick från Mäklaren stämmer inte överens med verkligheten.
    Hej Amjad, skönt att vi kunde ha en dialog per telefon om detta och veta att du var iallafall väldigt nöjd över mitt arbete. I detta fal var att felet låg i den informationen som föreningen hade givit mig var missvisande till vad som sedan på nytt presenterades till dig personligen från dom. Bra att vi kunde lösa det för dig direkt..

Goda hälsningar
    Gabriel Mirza!
    Gabriel Mirza
    2022-04-09 Verifierad kund
    Sebastian har med stort tålamod tagit oss igenom hela försäljningsprocessen på ett synnerligen proffesionellt, sakligt, lugnt och smakfullt sätt. Alltid tillgänglig för frågor och funderingar och aldrig påstridig.
    Kan varmt rekommendera honom till alla som går i säljtankar.