HusmanHagberg Sundbyberg

Landsvägen 71A, 172 65 Sundbyberg — Visa karta

Välkommen till HusmanHagberg Sundbyberg!

Letar du mäklare i Sundbyberg, Rissne, Ursvik, Hallonbergen eller Duvbo? Ta då gärna kontakt med någon av våra professionella mäklare på HusmanHagberg Sundbyberg. Vi har många års erfarenhet inom bostadsmarknaden här och en äkta passion för fastighetsförmedling.

Är du nyfiken på vad din bostad skulle kunna vara värd? Gör en kostnadsfri värdering av din lägenhet, villa eller radhus med oss. En bostadsaffär är en av de viktigaste affärerna i ditt liv, därför är vi måna om att allt ska gå smidigt till ett förväntat resultat. Allt för att du som kund ska bli nöjd med oss. Varmt välkommen att höra av dig till oss!

Läs vad 410 kunder tycker om HusmanHagberg Sundbyberg

• 2020-11-27

Lina D skrev om Sebastian Scherdin en del av HusmanHagberg Sundbyberg
    Supertrevligt bemötande av Sebastian och toppeninfo - en bra kombo vid bostadsköp!
    Vi är jättenöjda med vårt bostadsköp på bästa gatan i Sundbyberg - Fredsgatan! Läs mer
  • 2020-11-27

Carl L skrev om Sebastian Scherdin en del av HusmanHagberg Sundbyberg
    Sebastian är en grym och trevlig mäklare som verkligen gör sitt yttersta för att man som kund ska bli nöjd. Han är väldigt kunnig och alltid tillgänglig för eventuella frågor Läs mer

Betty M skrev om Niklas Lexander en del av HusmanHagberg Solna
    En mycket trevlig, duktig och engagerad mäklare.
    Jag kommer att varmt rekommendera Niklas till de som jag kommer i kontakt med som ska sälja eller köpa.
    Tack för allt Niklas! Läs mer

Joel O skrev om Siyar Hamidanoglu en del av HusmanHagberg Solna
    Bra och professionellt bemötande. Bra att Siyar har stenkoll på köpeprocessen samt är tydlig med hur det går till.

Köp av lgh i Huvudsta Läs mer
  • Ida P

2020-11-26

Ida P skrev om Jessica Toubal en del av HusmanHagberg Sundbyberg
    Professionell mäklare med riktigt bra energi! Jessica är en varm och social person som gör ett bra intryck från första stund. Det märks att hon vet vad hon gör och att hon brinner för sitt yrke. Jag är superglad över att jag valde Jessica som min mäklare och skulle varmt rekommendera henne till nära och kära! Läs mer

Anders N skrev om Niklas Lexander en del av HusmanHagberg Solna
    Köpt lgh, enkelt och smidigt. Läs mer

Poyan K skrev om Jessica Toubal en del av HusmanHagberg Sundbyberg
    Jessica hjälpte oss att sälja vår lägenhet på ett oerhört professionellt sätt. Hon var en hjälpande hand i hela processen, vilket resulterade i en effektiv affär som gjorde oss nöjda. Läs mer
  • 2020-11-25

Beatrice H skrev om Sebastian Scherdin en del av HusmanHagberg Sundbyberg
    Sebastian sålde vår 3a i Sundbyberg. Sebastian är fantastisk och jag rekommenderar alla att jobba med Sebastian. En sak han gör väldigt bra är hans sätt att kommunicera. Han höll oss hela tiden uppdaterade om vad som hände vilket gör att man känner sig väldigt trygg.

Att köpa och sälja bostad är för de flesta den största affär man gör. Är det någon man vill samarbeta med så är det Sebastian! Sammanfattningsvis helt klanderfritt och utmärkt arbete. Läs mer
  • 2020-11-25

Mattias H skrev om Sebastian Scherdin en del av HusmanHagberg Sundbyberg
    Riktigt bra mäklare! Höll handen hela vägen och gjorde ett väldigt bra jobb! Läs mer
  • 2020-11-22

Arda C skrev om Siyar Hamidanoglu en del av HusmanHagberg Solna
    Supertrevlig och professionell mäklare som hjälpte oss med köpet av vår första bostad. Affären gick precis som ville. Snabbt och med villkor som passade oss. Siyar var behjälplig med både köpet av bostaden och alla praktiska frågor som kan uppstå för förstagångsköpare.

Rekommenderar honom varmt och kommer ge honom förtroendet att sälja vår bostad i framtiden. Läs mer
  • 2020-11-21

Mergim K skrev om Siyar Hamidanoglu en del av HusmanHagberg Solna
    Mäklare i toppklass. Professionellt bemötande från början till slut. En mäklare som alltid är tillgänglig och tillmötesgående.

Trots att det första objektet inte blev aktuellt återkom han med ett nytt objekt som matchade våra önskemål inom några få dagar. Resultatet: vår drömbostad.

Kort och gott kan vi varmt rekommendera honom både till köpare och säljare. Kommer garanterat att återvända i framtiden. Läs mer
  • 2020-11-21

Marie E skrev om Niklas Lexander en del av HusmanHagberg Solna
    Niklas är seriös o påläst som mäklare. Svarade snabbt på alla olika sorters frågor vi hade. Läs mer
  • 2020-11-20

Eva H skrev om Niklas Lexander en del av HusmanHagberg Solna
    Niklas har ett professionellt och alltid vänligt bemötande. Han visade sig ha god kunskap om marknaden och agerade utefter detta. Han höll oss hela tiden uppdaterade och var lätt att nå under hela processen. För oss ledde detta till ett försäljningsresultat utöver vår förväntan. Vi rekommenderar honom gärna till kommande Husman& Hagbergs kunder.
    Eva&Per Läs mer
  • 2020-11-20

Peter K skrev om Sebastian Scherdin en del av HusmanHagberg Sundbyberg
    Hej,

Bra visning med påläst mäklare som gick igenom lägenhet, biutrymmen, förening, m.m.

Snabb budgivning, bra möte för överlåtelseavtal och övriga formalia kring köpet.

MVH / Peter Läs mer
  • 2020-11-19

Carl-Jacob L skrev om Sebastian Scherdin en del av HusmanHagberg Sundbyberg
    Detta var andra gången vi anlitade Sebastian för att sköta vår bostadsförsäljning. Sebastian ger ett mycket personligt och varmt intryck. Han är alltid tillgänglig, dag och natt.

Vi satte höga mål som Sebastian med bravur lyckades uppnå. Jag känner inte till någon annan mäklare i Sundbyberg som lyckas nå sådana resultat som Sebastian. Vi kan varmt rekommendera honom och kommer definitivt anlita honom igen! Läs mer
  • 2020-11-19

Lennart E skrev om Niklas Lexander en del av HusmanHagberg Solna
    Bra känsla. Tror det blir noggrant mm Läs mer

Helena H skrev om Niklas Lexander en del av HusmanHagberg Solna
    Vi sålde vår lägenhet i Solna med Niklas hjälp och fick all den hjälp vi behövde och är väldigt nöjda med hela processen! Läs mer

Philip G skrev om Sebastian Scherdin en del av HusmanHagberg Sundbyberg
    Säljare ut i fingertopparna. Rekommenderas! Läs mer

Emma L skrev om Siyar Hamidanoglu en del av HusmanHagberg Solna
    Jag tycker att Siyar visade ett stort engagemang! Som säljare hade jag förtroende för hans arbete och kände mig trygg i processen. Marknaden var tuff men jag tycker att Siyar gjorde sitt bästa givet omständigheterna och lyssnade på mig som säljare! Läs mer

David K skrev om Sebastian Scherdin en del av HusmanHagberg Sundbyberg
    Jag köpte en lägenhet på 62kvm. Bemötandet från Sebastian var bra från första början. Hjälpsam och trevlig. Läs mer

Joakim C skrev om Siyar Hamidanoglu en del av HusmanHagberg Solna
    Köpt en etta i Solna på 25kvm.
    Trevlig och förtroendeingivande mäklare. Märktes att han gjort detta många gånger förut. Min förväntan var att få ett ärligt och rakt tillmötesgående, vilket jag fick.
    I det stora hela en trevlig upplevelse. Läs mer
  • 2020-11-17

Hanna K skrev om Sebastian Scherdin en del av HusmanHagberg Sundbyberg
    Köpte en lägenhet på 37 kvm i Råsunda. Sebastian var väldigt trevlig och informativ vid visningen, han kunde besvara alla de frågor jag hade och var lätt att komma i kontakt vid efter visningen. Sebastian levde upp till alla förväntningar jag har på en mäklare och han var väldigt professionell.
    Överlag är jag väldigt nöjd! Läs mer
  • Gustav L

2020-11-16

Gustav L skrev om Siyar Hamidanoglu en del av HusmanHagberg Solna
    Siyar hjälpte oss sälja vår lägenhet och vi blev väldigt nöjda. Han var förtroendeingivande, engagerad och alltid tillgänglig vid behov. Rekommenderar starkt! Läs mer
  • 2020-11-15

Malin W skrev om Siyar Hamidanoglu en del av HusmanHagberg Solna
    Sålt 2a i Solna på 60 kvadrat. Siyar var mycket lätt att ha att göra med och fick vår lägenhet såld snabbt! Läs mer
  • Amir Houshang M

2020-11-14

Amir Houshang M skrev om Siyar Hamidanoglu en del av HusmanHagberg Solna
    Har tidigare köpt lägenhet i Solna av Siyar där hans arbetserfarenhet och professionella bemötande gjorde det självklart att återvända för en försäljning. Affären avlöpte till stor belåtenhet där han arbetade utöver våra förväntningar och slog enligt Hemnet prisrekord sedan 2017 i området.
    En genuint trevlig, välorganiserad, engagerad och förtroendeingivande mäklare med snabb och pålitlig kommunikation under hela processen, utmärkt lokalkännedom och uppfattning om marknaden vilket medförde realistiska förväntningar på slutpriset. Enastående bilder som gjorde att bostadsannonsen stack ut i jämförelse med övriga och på så sätt drog till sig många spekulanter.
    Varmt rekommenderad.

Evenemangsgatan 30, våning 18, Solna Läs mer
  • 2020-11-13

Oscar F skrev om Siyar Hamidanoglu en del av HusmanHagberg Solna
    Siyar är en duktig mäklare och vi är väldigt nöjda med vårat köp av honom. Vi rekommenderar Siyar varmt. Läs mer
  • 2020-11-10

Jon M skrev om Sebastian Scherdin en del av HusmanHagberg Sundbyberg
    Inlyssnande och förtroendeingivande mäklare för mig som kund. Rekommenderas! Läs mer
  • 2020-11-10

Anton L skrev om Siyar Hamidanoglu en del av HusmanHagberg Solna
    Siyar var hjälpsam och tillgänglig genom hela köpprocessen.
    Vi är helnöjda med lägenhetsköpet och kommunikationen med Siyar! Läs mer

Mathias K skrev om Sebastian Scherdin en del av HusmanHagberg Sundbyberg
    Vänlig och proffsig i sitt hanterande av vår fastighetsaffär. Kunnig och hjälpsam hela tiden samt höll oss hela tiden up-to-date.

Rekommenderar honom starkt.

Mvh Mathias Läs mer

Louise E skrev om Sebastian Scherdin en del av HusmanHagberg Sundbyberg
    Vi är mycket nöjda med försäljningen av vår lägenhet! Sebastian är engagerad och driven och har väldigt bra koll på marknaden i Sundbyberg. Vi kan varmt rekommendera honom! Läs mer

Mehdi Z skrev om Jessica Toubal en del av HusmanHagberg Sundbyberg
    Jag har köpt en lägenhet och blev verkligen väldigt väl bemöt av mäklaren.
    En super fin glad och positivt tjej som meddelade mig för verje bud det var väldigt spännande under budgivningen och hon försökte att vara verkligen snäll mot alla vi budläggare. Läs mer
  • 2020-11-07

Katrine M skrev om Sebastian Scherdin en del av HusmanHagberg Sundbyberg
    Sebastian höll oss informerade under hela processen via sms då han var sjuk. Vi fick mycket bra information om vad som skedde hel tiden. Läs mer
  • 2020-11-06

Rolf Å skrev om Gabriel Mirza en del av HusmanHagberg Sundbyberg
    Gabriel är med sitt engagemang och kunskap en person som det är lätt att få kontakt med och tycka om. Vilket gjorde det lätt för mig att sälja min bostad.
    Stort tack Gabriel Läs mer
  • 2020-11-06

Cecilia L skrev om Siyar Hamidanoglu en del av HusmanHagberg Solna
    Sålt lägenhet, mäklaren satte upp ett högt mål som han också fixade bra! Fick också bra råd inför fotografering och visning.
    Rekommenderade bra staylist Läs mer
  • 2020-11-04

Michael Y skrev om Gabriel Mirza en del av HusmanHagberg Sundbyberg
    Gabriel är en genuin försäljare. vilket vill säga en trygg övergångs brobyggare för både säljare och köpare.

Tack Gabriel
    Mvh, Köpare av drömboende. Läs mer
  • 2020-11-03

Sana A skrev om Jessica Toubal en del av HusmanHagberg Sundbyberg
    Bra och proffsigt bemötande. Det enda minus var att avgiftshöjningen inte framgick förens vid kontraktsskrivning även om vi pratat om det flera gånger innan.
    Annars rekommenderas! Läs mer
  • 2020-11-02

Mikael D skrev om Sebastian Scherdin en del av HusmanHagberg Sundbyberg
    Vi sålde vår lägenhet, en 2:a i Sundbyberg med Sebastian och vi kan bara lovorda honom. Sebastian är ett superproffs som var väldigt lyhörd, otroligt kompetent och visade ett brinnande engagemang genom hela processen. Vi är så nöjda då han gick the extra mile i alla frågor och situationer, vi kan starkt rekommendera honom. Läs mer
  • 2020-11-01

Marie-anne D skrev om Siyar Hamidanoglu en del av HusmanHagberg Solna
    Jag sålde en lägenhet och köpte en lägenhet. Jag tycker att mäklaren levde upp till mina förväntningar. Läs mer
  • 2020-10-29

Viktor H skrev om Sebastian Scherdin en del av HusmanHagberg Sundbyberg
    Transparent och proffsigt, rakt igenom en väl utförd försäljning. Läs mer
  • 2020-10-28

Hanna Å skrev om Sebastian Scherdin en del av HusmanHagberg Sundbyberg
    Mycket bra och professionellt bemötande i alla kontakter. Läs mer
  • 2020-10-27

Anna W skrev om Jessica Toubal en del av HusmanHagberg Sundbyberg
    Jessica är en fantastisk mäklare! Efter att jag bytt mäklarbyrå då jag inte var nöjd med utfallet lyckades Jessica med en mycket smidigt försäljning. Hon gjorde allt som den andra byrån missade, från början till avslut. Om ni står och väljer mellan mäklare så är det Jessica ni bör välja! Hon är pålitlig, smidig, informativ och mycket kunnig - helt enkelt en toppenmäklare! Läs mer

Morten Britanius D skrev om Jessica Toubal en del av HusmanHagberg Sundbyberg
    Vi beskriver Jessica som en mycket trevlig och kompetent person som gav oss som köpare trygghet i våran bostadsaffär.

Helnöjd helt enkelt!

Kan varmt rekommendera Jessica Toubal. Läs mer

Gustaf W skrev om Sebastian Scherdin en del av HusmanHagberg Sundbyberg
    Sebastian hjälpte mig sälja min lägenhet. Han var noggrann med detaljer och att alla skulle vara nöjda. Pedagogisk i sitt sätt att förklara hur man går tillväga vid en försäljning och varför. Tydlig i sin kommunikation vad nästa steg i processen är. Skulle inte tveka på att sälja med honom igen. Läs mer

Nirankar S skrev om Gabriel Mirza en del av HusmanHagberg Sundbyberg
    Köpte genom Gabriel, mycket hjälpsam och duktig mäklare. Läs mer

Albin Mikael Yegor K skrev om Gabriel Mirza en del av HusmanHagberg Sundbyberg
    Vi sålt en villa med hjälp av Gabriel som jag skulle kunna rekommendera som en driven, lyhörd, omtänksam och professionell mäklare. Gabriel är en charmig och energisk person med positiva inställningar som håller fokus på sina klienter. Läs mer

Martin J skrev om Sebastian Scherdin en del av HusmanHagberg Sundbyberg
    Trevlig, påläst och en riktig mäklare! Läs mer
  • 2020-10-19

Sergej Vladimirovitj R skrev om Gabriel Mirza en del av HusmanHagberg Sundbyberg
    Gabriel hjälpte oss med försäljning av vårt villa. Mycket bra komunikation, professionellt bemötande, snabb respons 24/7.
    Allt detta ledde till en snabb affär med rätt köpare. Läs mer

Andrietta S skrev om Niklas Lexander en del av HusmanHagberg Solna
    Niklas hjälpte mig att sälja min lägenhet i Bergshamra. Jag är väldigt nöjd med hjälpen genom hela försäljningen och det slutgiltiga priset. Allt gick snabbt och smidigt! Läs mer

Tina A skrev om Jessica Toubal en del av HusmanHagberg Sundbyberg
    Högsta betyg för Jessica som var proffsig från början till slut på en snabb och smidig försäljning av min bostad. Ifrån trevligt bemötande till leverans av överenskommet försäljningspris så kan jag varmt rekommendera denna kompetenta mäklare! Läs mer

Stephen P skrev om Niklas Lexander en del av HusmanHagberg Solna
    Köpt lägenhet via Niklas. Han var informativ, rak, effektiv och kunnig. Läs mer

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte