HusmanHagberg Sundbyberg

Landsvägen 71A, 172 65 Sundbyberg — Visa karta

Välkommen till HusmanHagberg Sundbyberg!

Letar du mäklare i Sundbyberg, Rissne, Ursvik, Hallonbergen eller Duvbo? Ta då gärna kontakt med någon av våra professionella mäklare på HusmanHagberg Sundbyberg. Vi har många års erfarenhet inom bostadsmarknaden här och en äkta passion för fastighetsförmedling.

Är du nyfiken på vad din bostad skulle kunna vara värd? Gör en kostnadsfri värdering av din lägenhet, villa eller radhus med oss. En bostadsaffär är en av de viktigaste affärerna i ditt liv, därför är vi måna om att allt ska gå smidigt till ett förväntat resultat. Allt för att du som kund ska bli nöjd med oss. Varmt välkommen att höra av dig till oss!

Läs vad 229 kunder tycker om HusmanHagberg Sundbyberg

• 2020-03-21

Johan G skrev om Jessica Toubal en del av HusmanHagberg Sundbyberg
    Jag köpte en lägenhet på Järnvägsgatan i Sundbyberg där Jessica var mäklare. Jessica var väldigt trevlig och hjälpsam. Hade jag frågor angående lägenheten eller budgivningen fick jag alltid snabba och tydliga svar. Väldigt nöjd med Jessica som mäklare då hon uppfyllde alla förhoppningar jag hade. Läs mer
  • 2020-03-18

HOA L skrev om Jessica Toubal en del av HusmanHagberg Sundbyberg
    Buy my apartment via Jessica. Totally satisfy and recommend her Läs mer
  • Oliver Anton L

2020-03-16

Oliver Anton L skrev om Jessica Toubal en del av HusmanHagberg Sundbyberg
    Väldigt tillgänglig och duktig på att återkoppla. Jag ringer definitivt Jessica nästa gång det ska flyttas! Läs mer

Tommy S skrev om Sebastian Scherdin en del av HusmanHagberg Sundbyberg
    Lovade väldigt mycket innan jag lade mitt första bud (tillträde sex månader inga problem), svårt att hålla när budgivningen vunnits (sex månader kan vara svårt, skulle 4-5 månader funka? ... blev 4 månader). Det blev inte ett problem för oss i slutänden, men det kändes inte så seriöst. Läs mer

Sara O skrev om Sebastian Scherdin en del av HusmanHagberg Sundbyberg
    Sålde vår andra bostad med Sebastian, denna gång ett radhus och även denna gång lika nöjd!
    Sebastian är driven och ambitiös, likväl ödmjuk och inkännande. Bästa mäklaren! Läs mer

Emil J skrev om Sebastian Scherdin en del av HusmanHagberg Sundbyberg
    Bästa mäklaren i Sumpan! Andra boendet han sålt åt oss :) Läs mer
  • MARIA S

2020-03-12

MARIA S skrev om Jessica Toubal en del av HusmanHagberg Sundbyberg
    Andra gången jag kontaktar Jessica vid försäljning av lägenhet och är lika nöjd även denna gång med bemötande och resultatet.
    Jessica är supertrevlig, tillgänglig och professionell - rekommenderas varmt! Läs mer
  • 2020-03-12

JESSICA T skrev om HusmanHagberg Sundbyberg
    Husman Hagberg är bäst i Sundbyberg!

Ring oss om du också vill ha bäst betalt. Läs mer
  • Per Emil V

2020-03-12

Per Emil V skrev om Jessica Toubal en del av HusmanHagberg Sundbyberg
    Jessica har alltid snabb återkoppling och lyckades sälja på förhandsvisning till ett bra pris Läs mer
  • 2020-03-11

Eva L skrev om Sebastian Scherdin en del av HusmanHagberg Sundbyberg
    Vi har blivit väl bemötta och Sebastian är ambitiös och duktig.
    Han jobbar snabbt och effektivt och är bra på att attrahera kunder till visningar. Läs mer
  • 2020-03-10

Mike S skrev om Sebastian Scherdin en del av HusmanHagberg Sundbyberg
    Trevlig och bra mäklare som kan sundbyberg Läs mer
  • 2020-03-04

Sofia A skrev om Sebastian Scherdin en del av HusmanHagberg Sundbyberg
    Vi sålde vår lägenhet i Sundbyberg med hjälp av Sebastian Scherdin och är mer än nöjda!
    Hela processen gick snabbt och smidigt och vi är imponerade över hur snabbt Sebastian kunde leverera ett resultat som vi kunde känna oss riktigt nöjda med.
    Han är en superpositiv och engagerad mäklare och det märks att han brinner för sitt jobb. Rekommenderas varmt! Läs mer
  • 2020-03-03

Viktor R skrev om Sebastian Scherdin en del av HusmanHagberg Sundbyberg
    Vi träffade en del mäklare innan vi bestämde oss för Sebastian. Men kan säga såhär, vi kan nog inte riktigt med ord beskriva hur nöjda vi är med Sebastian och hur processen såg ut. Klockrent rakt igenom. Sebastian är lyhörd, genuin och alltid kontaktbar. Allt ifrån återkoppling till det faktiska slutpris på vår bostad är vi otroligt nöjda med. Jag kan VARMT rekommendera alla, oavsett köpare eller säljare att höra av sig till Sebastian på HusmanHagberg. Läs mer
  • 2020-02-29

William W skrev om Sebastian Scherdin en del av HusmanHagberg Sundbyberg
    Sebastian var alltid exalterad, positiv och proaktiv. När man inte trodde det kunde bli bättre så hade han ännu ett ess i rockärmen. Om du bor i Sumpan så finns bara ett alternativ till mäklare. Läs mer
  • 2020-02-25

KRISTOFFER O skrev om Jessica Toubal en del av HusmanHagberg Sundbyberg
    Sålde min lgh innan visning pga sitt breda nätverk. Ambitiös, lyhörd och ärlig. Rekommenderar Läs mer
  • 2020-02-22

Jacob K skrev om Sebastian Scherdin en del av HusmanHagberg Sundbyberg
    Har köpt lägenhet på 45 kvm i Sundbyberg. Sebastian var trevlig, proffsig och om omhändertagande. 5 av 5 toasts! Läs mer
  • 2020-02-20

Victor B skrev om Jessica Toubal en del av HusmanHagberg Sundbyberg
    Ambitiös, hungrig, driven. Bra kvalitéer för en mäklare. Jag kan tänka mig anlita hennexi framtiden. Läs mer
  • 2020-02-13

Joakim G skrev om Niklas Lexander en del av HusmanHagberg Solna
    Köpte nyligen en bosdatsrätt på Tulegatan i Sundbyberg av Niklas.
    Fick ett mycket seriöst intryck av Niklas som mäklare och upplevde honom som mycket engagerad, tillmötesgående, noggrann med detaljer samt mycket snabb i återkoppling under hela processen. Kan därför varmt rekommendera Niklas till mina vänner som söker en kunnig mäklare och skulle inte tveka att själv anlita honom vid en kommande försäljning. Betyg 5/5 Joakim i Sundbyberg Läs mer
  • 2020-02-10

Anna H skrev om Niklas Lexander en del av HusmanHagberg Solna
    Upplever inte att Niklas har gett oss den information som varit nödvädning vid försäljning.
    Mycket dök upp under processen som vi hade velat veta i förväg. Bristen på information ger intrycket av en mycket oseriös mäklare och firma. Läs mer
  • 2020-02-07

Sofia W skrev om Jessica Toubal en del av HusmanHagberg Sundbyberg
    Jag sålde en minitvåa i Sundbyberg. Jessica sålde den innan visning tack vare sitt kontaktnät. Jessica var lyhörd, sympatisk och ärlig. Rekommenderar henne varmt! Läs mer
    2020-02-20 Jessica T svarar Sofia W
    Tusen tack för din varma rekommendation! Önskar er allt gott!
  • 2020-02-04

Praktikertjänst N.ä.r.a A skrev om Sebastian Scherdin en del av HusmanHagberg Sundbyberg
    Sålde min lägenhet i Rissne nyligen
    Han var mycket proffsig trevlig lätt att få tag i
    har sålt o köpt flera gg för men har aldrig träffat på en mäklare som har ett sånt driv o entusiasm
    Tack Sebastian 👍👑 Läs mer
  • 2020-02-03

NINA Å skrev om Jessica Toubal en del av HusmanHagberg Sundbyberg
    Jessica sålde en lägenhet till mig,
    Hon va väldigt professionell och tillgänglig. Gjorde allt hon kunde för att hjälpa mig och tog sig verkligen tid. Jag kan starkt rekommendera henne om ni behöver hjälp att sälja eller köpa bostad. Läs mer
    2020-02-20 Jessica T svarar NINA Å
    Tusen tack Nina. Önskar dig all lycka i din nya bostad! :)

Emanuel W skrev om Niklas Lexander en del av HusmanHagberg Solna
    Köpte en trea i Skytteholm. Niklas upplevdes engagerad, noggrann och väldigt hjälpsam. Det kändes hela tiden som att han hade bra koll och var lätt att få tag på. Läs mer

Tomas G skrev om Sebastian Scherdin en del av HusmanHagberg Sundbyberg
    super trevlig och mycket proffsig,bara att slappna av o låta han göra jobbet för ingen gör det bättre än han.kungen Läs mer

Charlotta S skrev om Sebastian Scherdin en del av HusmanHagberg Sundbyberg
    Jag och min sambo köpte vår första lägenhet i dagarna, Sebastian var mycket hjälpsam oxh tillmötesgående. Han var också tålmodig med alla våra fråfor pxh förklarande allt. Fick oss att könna oss trygga Läs mer
    2020-01-31 Sebastian S svarar Charlotta S
    Vad glad jag blir att höra! Ni var en fröjd att jobba med och det finns inget som gör mig gladare än att hjälpa er. Om det är något som ni funderar över, tveka aldrig på att höra av er. Fira rejält nu i helgen! Trevlig helg!
  • VIKTOR S

2020-01-30

VIKTOR S skrev om Jessica Toubal en del av HusmanHagberg Sundbyberg
    Köpt lägenhet av Jessica.
    Professionell, lättillgänglig och väldigt behjälplig.
    Rekommenderar Jessica! Läs mer
  • 2020-01-24

Joinas L skrev om Sebastian Scherdin en del av HusmanHagberg Sundbyberg
    Sebastian har varit mycket professionell genom hela processen och stöttat med svar på frågor och funderingar på ett utmärkt sätt. Läs mer
    2020-01-28 Sebastian S svarar Joinas L
    Tusen tack för allt och feedbacken Jonas! Stort lycka till att även sälja tjejens och jakten på det nya. Om ni behöver någon som helst hjälp, finns jag alltid här. Jag påminner nästa år om deklarationen. Ha det bra!
  • 2020-01-20

Olof H skrev om Sebastian Scherdin en del av HusmanHagberg Sundbyberg
    Har mött Sebastian på både sälj- och köpsidan. Han är trevlig, lyhörd och engagerad. Mycket kunnig och kan Sundbyberg utan och innan. Läs mer
    2020-01-20 Sebastian S svarar Olof H
    Glad jag blir att höra Olof, tusen tack för allt! Och hoppas allt går vidare bra med tjejens försäljning och hitta nytt därefter. Hör gärna av dig till mig, så hjälper jag gladeligen vidare. Se till att fira försäljningen nu, ha det bra!
  • 2020-01-17

Djamea A skrev om Jessica Toubal en del av HusmanHagberg Sundbyberg
    Sålde våran lägenhet jätte snabbt! Hon är professionell och höll oss alltid uppdaterade om vad som hände.
    Kan starkt rekommendera henne! Läs mer
  • 2020-01-10

Rikard L skrev om Sebastian Scherdin en del av HusmanHagberg Sundbyberg
    Han sålde min lägenhet 3:a i Sundbyberg, mkt bra bemötande och duktig mäklare jag sålde den innan jul vilket kan vara tufft men mäklaren grajade det. vi hade mkt bra samarbete. Läs mer
    2020-01-17 Sebastian S svarar Rikard L
    Tack för dina fina ord Rikard! Och tack själv för samarbetet, det var precis som du säger - mycket bra. Lycka till med flytten, så hörs vi vidare kring din deklaration.
  • SANDRA T

2020-01-08

SANDRA T skrev om Jessica Toubal en del av HusmanHagberg Sundbyberg
    Träffade Jessica i samband med mitt lägenhetsköp i Sundbyberg. Rekommenderar henne varmt! Supertrevlig samt både lättillgänglig och ger toppservice. Gjorde hela processen snabb och smidig :) Läs mer
  • SENED K

2020-01-07

SENED K skrev om Jessica Toubal en del av HusmanHagberg Sundbyberg
    Jag kan varmt rekommendera Jessica Toubal efter att jag precis köpt lägenhet med henne som mäklare. Jessica var både professionell och flexibel i kontakten och framförallt kändes hom genuin. Läs mer
  • Svart Karin Linnéa K

2020-01-06

Svart Karin Linnéa K skrev om Jessica Toubal en del av HusmanHagberg Sundbyberg
    Jag kan varmt rekommendera Jessica som er mäklare. Supernöjd med resultat och bemötande. Proffsigt rakt igenom. Läs mer
  • 2019-12-23

Peter A skrev om Jessica Toubal en del av HusmanHagberg Sundbyberg
    köp lägenhet
    proffsigt och känns tryggt Läs mer
  • 2019-12-09

Joel M skrev om Niklas Lexander en del av HusmanHagberg Solna
    Tog hjälp av Niklas för att sälja en tvårumslägenhet i Solna. Väl igång fick vi ett proffesionellt och ärligt intryck. Tycker även han har god kompetens och marknadskännedom, något som visade sig då affären gick precis enligt de förväntningar vi fick. Han har därutöver varit hjälpsam i alla möjliga frågeställningar och anpassat sig efter våra önskemål. Kommunikationen har varit enkel och utan dröjsmål.

Rekommenderas varmt för en smidig bostadsförsäljning! Läs mer
  • 2019-12-05

Valeria L skrev om Niklas Lexander en del av HusmanHagberg Solna
    Niklas är tillgänglig, trevlig och kunnig.
    Det var lätt att förstå sig på processen av försäljningen och känna sig trygg med hans kunskap. Läs mer
  • 2019-12-05

Malin W skrev om Niklas Lexander en del av HusmanHagberg Solna
    Ett mycket trevligt bemötande, vi som köpare har fått jättebra stöd och hjälp av Niklas för att genomföra vårt bostadsköp. Kan varmt rekommendera. Läs mer
  • 2019-10-14

Rezan L skrev om Niklas Lexander en del av HusmanHagberg Solna
    Har köpt en lägenhet i Solna. Niklas är proffsig, trevlig och bemöter en på ett varmt sätt. Har sammanfattningsvis upplevt Niklas på ett positivt sätt. Läs mer
  • 2019-10-11

Farzad F skrev om Niklas Lexander en del av HusmanHagberg Solna
    Niklas är trevlig, tillgänglig och återkopplar snabbt. Vi gavs även möjligheten att titta på lägenheten flertalet gånger. Läs mer
  • 2019-10-09

Ali M skrev om Niklas Lexander en del av HusmanHagberg Solna
    Vi har köpt en lägenhet i Solna. Niklas har från första kontakt varit väldigt tillmötesgående mot oss som köpare genom att svara på alla möjliga frågor, både på och efter visning. Han har även haft stor transparens genom budgivningsprocessen vilket varit betryggande. Läs mer
  • 2019-10-07

Kim K skrev om Niklas Lexander en del av HusmanHagberg Solna
    Vi sålde vår bostad i Solna och Niklas hjälpte oss att organisera allt på bästa sätt. I sin värdering av lägenheten prickade han nästan på kronan rätt och han hade också en god känsla för vilken typ av människor som skulle vara mest intresserade av vår lägenhet. Niklas var väldigt kunnig på Solna med omnejd. Han var också mycket pedagogisk i sin förklaring av hela säljprocessen. Vi rekommenderar honom varmt. Läs mer
  • 2019-09-30

Subrata Kumar P skrev om Siyar Hamidanoglu en del av HusmanHagberg Solna
    Siyar was good, helpful and transparent in all stages of the buying process so far.

i hope to have the support extended in same way till the very end of buying process when we actually move in. Läs mer
  • 2019-09-28

Natalie L skrev om Siyar Hamidanoglu en del av HusmanHagberg Solna
    Vi sålde vår lägenhet i Solna under egentligen helt fel omständigheter! Vi trodde inte alls att vi skulle få det priset vi fick och Siyar levde upp till alla förväntningar! Vi är mycket nöjda ! Läs mer
  • 2019-09-26

Ebba E skrev om Niklas Lexander en del av HusmanHagberg Solna
    Niklas hjälpte oss att sälja vår 3:a med 100% engagemang och målmedvetenhet! Han har även varit till hjälp i vårt nya bostadsletandet och funnits närvarande som stöd då vi haft frågor eller funderingar. Stort tack för all hjälp! Läs mer
  • 2019-09-26

Gina B skrev om Niklas Lexander en del av HusmanHagberg Solna
    Vi har just sålt en bostadsrätt. Niklas Lexander är oerhört professionell, engagerad, påläst (det han inte vet tar han snabbt reda på), hans 15 år i branschen märks, han återkopplar tätt, det råder ingen tvekan om att gör sitt yttersta!
    Hade gjort slut med en medioker mäklare hos Bjurfors och Niklas visade hur en riktig mäklare jobbar, han överträffade mina förväntningar i alla avseenden. Tveka inte att anlita Niklas Lexander, han är bäst! Läs mer
  • Jonatan P

2019-09-20

Jonatan P skrev om Siyar Hamidanoglu en del av HusmanHagberg Solna
    Enkelt!, snabbt & kvalitativt!!
    Ärlig och rak kommunikation ! Läs mer
  • 2019-09-15

Lina Maria Conde A skrev om Niklas Lexander en del av HusmanHagberg Solna
    Han är vänlig och mycket trevlig när vi träffades på privatvisning och andra gånger också.
    Han var snabb med svar och alltid hjälpsam. Läs mer
  • 2019-09-14

Henrik L skrev om Niklas Lexander en del av HusmanHagberg Solna
    Köpt trea i Sundbyberg. Niklas var hjälpsam och gav oss en snabb och smidig affär från visning till påskrivning. Läs mer
  • 2019-09-11

Hanna W skrev om Niklas Lexander en del av HusmanHagberg Solna
    Jätteproffsigt bemötande och väldigt effektiv, supernöjda med allt och plus i kanten för att Niklas även är en mycket bra kommunikatör! Läs mer
  • 2019-08-21

Kyriakos C skrev om Siyar Hamidanoglu en del av HusmanHagberg Solna
    Siyar är en mycket professionell mäklare som gav oss goda tips och råd under hela försäljningsprocessen. Sålde vår lägenhet väldigt fort och överträffade våra förväntningar. Kan starkt rekommendera Siyar som är en erfaren mäklare! Läs mer
Niklas Lexander
Siyar Hamidanoglu