HusmanHagberg Sundbyberg

HusmanHagberg Sundbyberg

En del av HusmanHagberg www.husmanhagberg.se
  • BadgeFiveYears

Välkommen till HusmanHagberg Sundbyberg! Letar du mäklare i Sundbyberg, Rissne, Ursvik, Hallonbergen eller Duvbo? Ta då gärna kontakt med någon av våra professionella mäklare på HusmanHagberg Sundbyberg. Vi har många års erfarenhet inom bostadsmarknaden här och en äkta passion för fastighetsförmedling. Är du nyfiken på vad...

663 omdömen om HusmanHagberg Sundbyberg

Sedan starten hos Reco 2019

Leyla Hiva B
Sålde sin lägenhet med hjälp av Sebastian Scherdin en del av HusmanHagberg Sundbyberg
Centrala Sundbyberg

Vi är så glada över vårt val av mäklare då Sebastian är otroligt driven och har hög lokalkännedom. Trevlig, positiv och väldigt mån om sina kunder.

Betél I
Köpte sin lägenhet med hjälp av Sebastian Scherdin en del av HusmanHagberg Sundbyberg
Centrala Sundbyberg

Schysst bemötande, och snabb på att återkoppla

Martin P
Centrala Sundbyberg

Väldigt imponerad av Sebastians arbete från start till mål. Trots en marknad i motvind så överträffa försäljningen vår förväntan. Han är ett proffs ut i fingerspetsarna och vi kan varmt rekommendera honom.

Dachassa G
Centrala Sundbyberg

Sebastian skötte allt med bravur och överträffade alla min förväntningar som säljare. Från första mötet och under hela säljperioden. Jag hade inte kunnat önska mig någon bättre. Hela processen gick verkligen smidigt till.

Marcus R
Köpte sin lägenhet med hjälp av Simon Johansson en del av HusmanHagberg Sundbyberg

Simon har under hela processen med vårt bostadsköp varit väldigt professionell och hjälpsam med de funderingar vi haft. Han har varit lättillgänglig, trevlig och ständigt uppdaterat oss om hur processen går framåt. Finns inget som han hade kunnat gjort annorlunda/bättre för oss som köpare! Rekommenderar Simon starkt!

Robin B
Sålde sin lägenhet med hjälp av Simon Johansson en del av HusmanHagberg Sundbyberg

Lätt den bästa mäklaren jag haft!

Svar från Simon Johansson

Bästa Robin! Tackar för din tillit och dina fina ord!

Anders M
Köpte sin lägenhet med hjälp av Johanna Markbäck Zeilon en del av HusmanHagberg Sundbyberg

Proffsig och trevlig bemötande

Svar från Johanna Markbäck Zeilon

Tack för en fin recension Anders, det var ett nöje att hjälpa er!

Jenny S
Sålde sin lägenhet med hjälp av Johanna Markbäck Zeilon en del av HusmanHagberg Sundbyberg
Centrala Sundbyberg

Johanna är en fantastisk mäklare som är otroligt engagerad i sitt jobb. Hon gjorde sitt yttersta för att hjälpa oss sälja vår lägenhet. Johanna var alltid tillgänglig och väldigt hjälpsam för oss som aldrig sålt något innan och kom alltid med tips och var väldigt tydlig i sin kommunikation vilket hjälpte oss mycket. Kan varmt rekommendera Johanna både till er som ska sälja eller letar ny bostad. Johanna har också mycket god lokalkännedom om Sundbyberg vilket lyste igenom.

Svar från Johanna Markbäck Zeilon

Tusen tack för fin recension Jenny. Det betyder jättemycket och det var jättekul att få hjälpa er med försäljningen. Jag hoppas ni kommer att trivas bra i er nya bostad. Vi ses på tillträdet!

Terence T
Centrala Sundbyberg

Despite a tough market, Simon delivered a good result. Very professional. Strongly recommended.

Svar från Simon Johansson

Thank you Terence! I really appreciate your kind words. It has been a pleasure!

Terence T
Centrala Sundbyberg

Despite a tough market, Sebastian delivered a good result. His guidance and support made all the difference. Strongly recommended.

Anna B
Ursvik

Johanna är verkligen en toppen mäklare! Hon kändes proffsig på att sälja in vår bostad till andra, och främst till andra barnfamiljer. Allt i processen gick väldigt smidigt, så nöjda!

Svar från Johanna Markbäck Zeilon

Stort tack Anna! Det var ett nöje att hjälpa er att sälja er fina lägenhet!

Antariksh M
Ursvik

She was easy to talk with and quite approachable. She managed to answer all the questions we had and helped with a good co-ordination between buyer and seller.

Robert Gunnar F
Centrala Sundbyberg

Väldigt på när det gällde att hitta kunder till vår lägenhet. Bra återkoppling löpande och förstående när vi tyckte olika.

Ann Elisabeth A
Centrala Sundbyberg

Vi har blivit väldigt bra bemötta av Johanna, från första mötet och genom hela processen fram till försäljning. Vi hade höga förväntningar och hon levde upp till dessa genom tydlig kommunikation och bra förhandling. Hon återkopplade regelbundet till oss och gav råd och tips inför visning, försäljning och kring budgivning.. Sammanfattningsvis en erfaren och kunnig mäklare som är lyhörd och bra på att kommunicera och hålla en uppdaterad. VI rekommenderar henne varmt.

Mikael B
Centrala Sundbyberg

Proffsig och snabb återkoppling samt mycket trevligt bemötande!

Sunar C
Sålde sin lägenhet med hjälp av Jessica Toubal en del av HusmanHagberg Sundbyberg
Centrala Sundbyberg

Efter att ha träffat några mäklare så föll valet på Jessica. Hon kändes pålitlig med ett fantastiskt driv, engagemang och omtanke. Hon har väldigt god lokalkännedom då hon själv bor i sundbyberg vilket kändes än mer tryggt. Vi är mer än glada och nöjda med Jessica och hennes hårda arbete för att hjälpa oss sälja i en svår marknadssituation. Rekommenderar Jessica alla dagar i veckan.!

Leo L
Centrala Sundbyberg

Tack vare Sebastians expertis och dedikation lyckades vi sälja vår lägenhet till ett pris som överträffade våra förväntningar. Detta resultat är en direkt reflektion av hans skicklighet som mäklare och hans förmåga att navigera genom marknaden på ett effektivt sätt. Vi är oerhört nöjda med Sebastian som vår mäklare under försäljningen av vår lägenhet i Sundbyberg. Hans professionalitet och engagemang gjorde hela processen smidig och positiv. Hans varma bemötande skapade en trygg och behaglig atmosfär under hela försäljningsprocessen....

Johan N

Leo C
Centrala Sundbyberg

Sebastian is awesome! Professional, hardworking and extremely nice. He listens and delivers. I can just say that Sebastian is the best realtor in Sundbyberg.

Domagoj Z
Centrala Sundbyberg

Sebastian has been helpful, friendly and honest throughtout the whole process. He helped us to achieve exactly what we were looking for. Highly recommend him for your new real estate agent.

Mathias A
Arenastaden

Kunde ha en bra dialog med mäklaren om objektet. Anpassningsbar, kunnig och trevlig.

Khazan D
Köpte sin lägenhet med hjälp av Jessica Toubal en del av HusmanHagberg Sundbyberg
Centrala Sundbyberg

En 10a! Jessica har skött allting snabbt och enkelt, finns inget att klaga på.

Svar från Jessica Toubal

Tusen, tusen tack! Blir så glad av att läsa detta :)

Chen Z
Ursvik

Jag fick förtroende för hon vid första mötet och det är kvar. hon har lyssnat och brytt sig om mina önskemål och gjort allt och lite till så jag rekommenderar hon varmt

Leila Yhomara G
Hallonbergen

Hon var snäll och vänlig med oss båda. Hon var så snabb att det gjorde oss stressade genom hela processen. Allt skulle vara klart igår, besöket i lägenheten, undertecknandet av kontraktet, den överenskomna betalningen, med mera. Detta, även om det var bra för henne, tog bort glädjen i vår erfarenhet som första husägare. Vi var vi inte redo för hastigheten som den här typen av verksamhet har, kanske, men vi såg också fram emot att känna oss guidade och inte pressade och stressade.

Svar från Jessica Toubal

Hej Leila, Tack för din kommentar. Tråkigt att ni känner så. Efter visningen, så sa både du och din partner till mig att ni ville skriva kontrakt omgående. Helst samma dag om möjligt. Jag fick ringa till styrelsen och förmedla detta. Även fast styrelsen hade velat vänta ett tag till och fortsätta visa bostaden till fler intressenter gick de till slut med på att sälja bostaden till Er. Därför kanske ni uppfattade det som att det gick fort. Ännu en gång, tråkigt att ni känner så. Samtidigt så hann ni köpa bostaden först då...

Birgitta A
Ursvik

Jag blev så väl bemött av Johanna från första början då jag gick in till deras kontor för att höra mig för om en eventuell försäljning av min lägenhet. Johanna fick mig att känna mig så trygg under hela resans gång. Jag kunde ringa Johanna om det var något jag funderade över. Vi höll även en bra kontakt via sms och jag fick snabbt svar om det var något. Från en pensionär som fick sin lägenhet såld av Johanna

Henrik N
Centrala Sundbyberg

Överträffade våra höga förväntningar!

Srinivas G
Rissne

Good and Pleasure to Deal with Simon

Svar från Simon Johansson

Thank you Srinivas! Always a pleasure my friend.

Elin M

Vi fick ett väldigt bra intryck av Simon som mäklare. Han var väldigt noggrann och ordentlig när han förklarade hela processen i varje steg. För oss som köpte vår första lägenhet var det guld värt och vi kände att vi verkligen hade förstått från början till slut. En trygg affär helt enkelt och vi gick därifrån nöjda och glada!

Svar från Simon Johansson

Tack Elin! Det var en ära att få vara delaktig i ert köp av bostad. Jag önskar er många lyckliga och trivsamma år i er nya lägenhet :)

Jonathan B
Centrala Sundbyberg

Min mäklare Sebastian Scherdin har på ett föredömligt och professionellt sätt rådgivit mig i mitt bostadsköp. Jag är väldigt tacksam för de tips och råd jag mottagit och har ett väldigt stort förtroende för Sebastian som mäklare. Tack för allt!

Jessica D

Bostadsmarknaden är en djungel men Simon har varit vår guide från värdering tills dess att avtalet skrivits på med köparen. Hela processen har varit helt smärtfri och vi har alltid känt att vi är i trygga händer Simon är ett proffs ut i fingerspetsarna och han kommer självklart få sälja vårt nästa projekt! Rekommenderas starkt!

Svar från Simon Johansson

Hej Jessica, jag tackar ödmjukast för ditt fina omdöme och för att ha gett mig förtroendet att hjälpa er med försäljningen! Världens bästa kund :)

Daniel vincent L
Centrala Sundbyberg

Proffsig, saklig, lösningsorienterad. Kändes tryggt som köpare!

Svar från Jessica Toubal

Tack snälla Daniel. Jag hoppas att du kommer att trivas i din nya bostad!

Malin A
Centrala Sundbyberg

Trevlig mäklare som höll oss uppdaterade oss under hela processen. Det enda negativa var den värdering som hon gjorde som visade sig vara långt ifrån rådande marknad.

Svar från Jessica Toubal

Hej Malin, Tack för din kommentar. När vi träffades i september så var det väldigt svårt att veta hur marknaden skulle utvecklas och nu när man tittar tillbaka så hade vi väldigt tuffa månader för många mäklare. Många av både mina och mina kollegors säljare har fortfarande inte fått sina bostäder sålda. Vi kämpade ända in i kaklet och fick vår såld till slut! :) Önskar er allt gott och hoppas ni kommer att trivas i er nya bostad!

Wictor L
Centrala Sundbyberg

Professionell, trevlig och evig optimist. Levererade trots en tuff marknad.

Sevinc T
Skrev om HusmanHagberg Sundbyberg

Simon Johansson hade ett trevligt bemötande, snabb vid frågor och otroligt hjälpsam. Han var även väldigt snabb med att återkoppla, underlätta i processen och såg även till att affären skedde smidigt. Rekommenderar starkt!

Marcus A
Centrala Sundbyberg (Lilla Alby)

Engagerad, kunnig och trevlig!

Sammy-Joe A
Centrala Sundbyberg

Sebastian är av världsklass! Professionell, snabb och otroligt samarbetsvillig! Kan varmt rekommendera Sebastian till alla som vill sälja sin lägenhet i Sumpan.

Tomasz Jan J
Skrev om Sebastian Scherdin en del av HusmanHagberg Sundbyberg

Sebastian är superprofessionell, alltid positiv, uppmärksam, hjälpsam och trevlig. Han gör säljprocessen enklare och mindre stressig. Han håller kontakten med både säljare och köpare och ser till att allt fungerar som det ska. Vi har köpt en lägenhet av Sebastian och har redan sålt två lägenheter med hans hjälp och kan DEFINITIVT rekommendera honom till alla!:) Tom&Frank

Pontus G
Centrala Sundbyberg (Lilla Alby)

Sebastian är mycket förtroendegivande och har ett brett nätverk i Sundbyberg. Vi arbetade med vår lägenhet i 4 månader och fick tillslut ett pris som vi var nöjda med, i en svår marknad.

Joanna M
Centrala Sundbyberg (Lilla Alby)

Professionell, ärlig och personlig mäklare, vi är jättenöjda!

Liam S
Centrala Sundbyberg

Riktigt bra och professionellt bemötande hela vägen. Kände mig trygg under hela processen av mitt köp. Kunde inte önska mig ett bättre och enklare bostadsköp. Rekommenderar Jessica starkt för er som ska köpa bostad i Sundbyberg

Frida M
Centrala Sundbyberg

Sebastian är väldigt tillmötesgående och välvillig! Rekommenderar starkt.

Anna Maria E
Centrala Sundbyberg

Mycket trevligt och proffesionellt bemötande! Kan varmt rekommendera!

Johan T
Centrala Sundbyberg

Jessica tog omgående kontakt, lyssnade på mina önskemål och presenterade snabbt ett upplägg som jag som säljare är mycket nöjd med. Hon tog sig tid och omtanke att guida både mig som säljare, och köparen genom alla steg i processen och kunde svara på alla frågor. Jessica har hela tiden varit lätt att få tag på, det har gått supersmidigt och över förväntan. Rekommenderar varmt henne som mäklare!

Mark S
Hallonbergen

Jessica är en mycket trevlig och skicklig mäklare som jag varmt kan rekommendera!

Anette B
Centrala Sundbyberg

Genuint trevligt bemötande. Lyhörd.

Magnus Tage Mats B
Centrala Sundbyberg

Mycket kompetent, hjälpsam och trevlig!

Mahshid H
Skrev om Sebastian Scherdin en del av HusmanHagberg Sundbyberg

Sebastian är verkligen en otrolig hängiven mäklare med stort engagemang. Vi köpte vår lägenhet av honom och är verkligen nöjda. Hans bemötande, ärlighet och tålamod var överträffande. En mäklare man önskar träffa på alla sina visningar. Stort Tack Sebastian !

Shayan H
Centrala Sundbyberg

Vi hade nyligen förmånen att köpa vår drömlägenhet med hjälp av Sebastian och vi kunde inte vara mer nöjda med den engagerade service vi fick. Sebastian är mycket kunnig om marknaden och området. Han lyssnade uppmärksamt på våra önskemål och guidade oss genom varje steg med tålamod. Kommunikationen var alltid snabb och tydlig och Sebastian var tillgänglig för att besvara våra frågor när som helst. Vi kände oss verkligen trygga och väl omhändertagna under hela köpupplevelsen. Vi rekommenderar varmt Sebastian till alla som...

Emma N
Skrev om Sebastian Scherdin en del av HusmanHagberg Sundbyberg

Sebastian gav aldrig upp och fick sålt min lägenhet trots en svårare marknad. Sebastian är en proffsig mäklare som har koll på området och vill till 100% att man ska bli nöjd.

Alexandre Ola Victor G
Skrev om Sebastian Scherdin en del av HusmanHagberg Sundbyberg

Jag fick en riktigt bra upplevelse med Sebastian som mäklare. Professionell, ärlig och alltid tillgänglig för att svara på alla frågor som kan uppstå. Kan starkt rekommendera Sebastian för andra som söker en pålitlig och engagerad mäklare.