HusmanHagberg Sundbyberg

Landsvägen 71A, 172 65 Sundbyberg — Visa karta

Välkommen till HusmanHagberg Sundbyberg!

Letar du mäklare i Sundbyberg, Rissne, Ursvik, Hallonbergen eller Duvbo? Ta då gärna kontakt med någon av våra professionella mäklare på HusmanHagberg Sundbyberg. Vi har många års erfarenhet inom bostadsmarknaden här och en äkta passion för fastighetsförmedling.

Är du nyfiken på vad din bostad skulle kunna vara värd? Gör en kostnadsfri värdering av din lägenhet, villa eller radhus med oss. En bostadsaffär är en av de viktigaste affärerna i ditt liv, därför är vi måna om att allt ska gå smidigt till ett förväntat resultat. Allt för att du som kund ska bli nöjd med oss. Varmt välkommen att höra av dig till oss!

Läs vad 312 kunder tycker om HusmanHagberg Sundbyberg

Nathalie S skrev om Sebastian Scherdin en del av HusmanHagberg Sundbyberg
    Jag köpte en bostad för mer än jag tänkt. Men Sebastian var väldigt proffsig och rolig. Läs mer

Gulsen C skrev om Siyar Hamidanoglu en del av HusmanHagberg Solna
    Jag har sålt min bostad igår som ligger i Solna med hjälp av Siyar. Han är fantastisk bra och visar respekt till sina kunder och meddelar alltid via sms eller telefon allt kring bostad. Jag har inte upplevt några svårigheter med Siyar. Han var alltid tillgänglig när jag behövde fråga någonting.
    Jag tackar honom för sin hjälp och önskar i framtiden lycka till med nya kunder. Läs mer

Masoud H skrev om Siyar Hamidanoglu en del av HusmanHagberg Solna
    Jag är som säljer jag rekommendera siyar som bästa mäklare tusen tack. Läs mer

Rickard G skrev om Siyar Hamidanoglu en del av HusmanHagberg Solna
    Köp av lägenhet på Fridensborgsvägen 115. Vi blev väl bemötta och fick en mycket bra service. Läs mer

Sandra P skrev om Sebastian Scherdin en del av HusmanHagberg Sundbyberg
    Jag har köpt en lägenhet där Sebastian var mäklare, han har varit väldigt trevlig och hjälpsam Läs mer

Adam M skrev om Sebastian Scherdin en del av HusmanHagberg Sundbyberg
    Jag kontaktade Sebastian efter en rekordförsäljning han gjort i huset intill. Vi sa vad vi behövde ha för vår lägenhet som var en 3a och han tog sig an uppdraget!

Sebastians självsäkerhet och övertygelse om sin egna förmåga som han kan backa med grymma resultat gjorde att vi kunde luta oss bak och låta processen äga rum.

Sebastian levererade, hittade rätt spekulant och sålde i en svårsåld tid mitt i sommaren.

Vi är supernöjda!
    Vi vet att Sebastian jobbade hårt och effektivt och var alltid enkel och tillmötesgående för oss. Läs mer
  • 2020-08-11

Jukka K skrev om Sebastian Scherdin en del av HusmanHagberg Sundbyberg
    Jag anlitade Sebastian till försäljning av min lägenhet i Centrala Sundbyberg. Det var mycket trevlig och smidig process. Sebastian är alltid positiv och lösningsorienterat och därför lätt person att jobba med. Han levererar alltid det som han lovar och är mycket kommunikativ. Kan varmt rekommendera. Läs mer
  • 2020-08-11

Lars Tomas S skrev om Siyar Hamidanoglu en del av HusmanHagberg Solna
    Jag har köpt bostad i Huvudsta.
    Min kontakt med Siyar har varit väldigt ärlig med snabb återkoppling!
    Jag tyckte att han var väldigt kunnig och tillmötesgående med frågor och skötte kontakten med säljaren otroligt snabbt så att vi kunde göra en affär som alla blev nöjda med. Läs mer
  • Jenan K

2020-08-11

Jenan K skrev om Siyar Hamidanoglu en del av HusmanHagberg Solna
    Siyar uppfyller alla tänkbara krav på vad man förväntar sig av en bra mäklare. Han är kunnig, lyhörd, ambitiös och aldrig påträngande. Man känner sig bekväm med honom. En erfaren mäklare som vet hur en försäljning ska hanteras och levererar det som efterfrågas. Siyar sålde dessutom vår bostad för rekordpris i föreningen ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️ Läs mer
  • 2020-08-09

Björn Å skrev om Sebastian Scherdin en del av HusmanHagberg Sundbyberg
    Köpte bostad och blev väl bemöten. Läs mer

Prem K skrev om Gabriel Mirza en del av HusmanHagberg Sundbyberg
    Gabriel is an energetic and a professional realtor. He came prepared with property assessment and clear plan about the selling process for the first meeting, which was instrumental in selecting him to sell my apartment. Once the expectations were discussed, he managed to find a suitable client within 2 days after posting the advertisement in Hemnet and on day 3 we could close the deal, much earlier than the planned open visning. Läs mer

Saman H skrev om Jessica Toubal en del av HusmanHagberg Sundbyberg
    Otroligt duktig och professionell mäklare! Hon lyssnar verkligen på säljarens vilja och skapar ett starkt förtroende. Jag kan varmt rekommendera Jessica till alla som vill sälja eller köpa! Jag kommer definitivt sälja med denna mäklare i framtiden! Läs mer

Birgitta L skrev om Gabriel Mirza en del av HusmanHagberg Sundbyberg
    Redan från första kontakt var Gabriel tillmötesgående och villig att ta sig tid för både förhandsvisning samt att svara på frågor om objektet. Han är tillgänglig och en trygg mäklare att vara i kontakt med. Jag skulle absolut kunna rekommendera Gabriel och HusmanHagberg till familj och vänner. Läs mer
  • 2020-07-29

Fredrik G skrev om Gabriel Mirza en del av HusmanHagberg Sundbyberg
    Sålt Mjölnerbacken 24.
    Bra bemötande rakt igenom. Smidig affär och ett ganska bra slutpris. Är nöjd med allt utom att vi behöver lägga ganska mycket tid på att "renskriva" vår säljannons innan den kunde publiceras. Läs mer
  • 2020-07-28

Hampus F skrev om Sebastian Scherdin en del av HusmanHagberg Sundbyberg
    Jag har sålt en 1:a på 22 kvadrat. Sebastian visade stort intresse och engagemang redan från början, och ordnade sedan en snabb och bra affär. Allt var klart på en vecka! Läs mer
  • 2020-07-28

Jens P skrev om Sebastian Scherdin en del av HusmanHagberg Sundbyberg
    Sebastian är en superbra mäklare! Är mycket nöjd med att jag anlitade honom inför att jag skulle sälja min lägenhet. Läs mer
  • 2020-07-27

Ann S skrev om Sebastian Scherdin en del av HusmanHagberg Sundbyberg
    Sålde med hjälp av Sebastian en nyproducerad lägenhet i Sundbyberg/Rissne på en svår marknad med bra resultat. Fick mer än vad likvärdiga lägenheter gått för. Sebastian är trevlig, glad, proffsig, hungrig och alltid tillgänglig för råd och stöd. Kan varmt rekommendera andra att anlita honom! Läs mer
  • 2020-07-27

Nazli K skrev om Siyar Hamidanoglu en del av HusmanHagberg Solna
    Jag anlitade Siyar Hamidanoglu vid försäljning av min bostadsrätt. Vid processens inledande visade Siyar på marknadskännedom samt kompetens om min specifika bostad varför jag snabbt kände förtroende och trygghet. Siyar var ytterst professionell, tillmötesgående och tillgänglig under processens gång. Det känns otroligt bra för mig att, på ett genuint och ärligt sätt, kunna säga att Siyar är det självklara valet av mäklare. Jag rekommenderar honom varmt! Läs mer
  • William G

2020-07-27

William G skrev om Sebastian Scherdin en del av HusmanHagberg Sundbyberg
    Bra upplägg, tydlighet i strategi, mycket driven för ett bra och snabbt avslut i samband med budgivningen. Läs mer
  • 2020-07-26

metha e skrev om Sebastian Scherdin en del av HusmanHagberg Sundbyberg
    Fantastic bra mäklare
    Levererar resultat
    Supernöjd Läs mer
  • 2020-07-26

Liam S skrev om Sebastian Scherdin en del av HusmanHagberg Sundbyberg
    Alltid lätt att nå, förstår mitt behov som säljare och arbetar för den bästa möjliga affär in i slutet. Tar även egna initiativ själv som är gynsamma för affären. Läs mer
  • 2020-07-24

Mahkameh S skrev om Siyar Hamidanoglu en del av HusmanHagberg Solna
    Jag har köpt en lägenhet som Siyar har förmedlat. Siyar var väldigt professionell, lugn och stöttande under hela processen. Ett stort köp behöver gå precis som det gjorde tack vare hans lugna arbetssätt.
    Glad för mitt köp och rekommenderar Siyar. Läs mer

Kazal B skrev om Gabriel Mirza en del av HusmanHagberg Sundbyberg
    Jag har köpt en lägenhet i Sundbyberg Franstorpsvägen 7
    Där Gabriel agerade mäklare .Han var väldigt tydlig, punktlig och trevlig genom hela processen.
    Jag och min man är väldigt nöjda med bemötandet och vi kände oss väldigt trygga. Det är allt vi kan förvänta oss av en mäklare så det är vi tacksamma för. Vi rekommenderar Gabriel mycket varmt till andra. Läs mer

Dick N skrev om Sebastian Scherdin en del av HusmanHagberg Sundbyberg
    Två visningar den första med mycket intresserad
    Snyggt avslut Läs mer
  • Prakash R

2020-07-23

Prakash R skrev om Sebastian Scherdin en del av HusmanHagberg Sundbyberg
    Sebastian helped me with selling my apartment in Sundbyberg!
    Overall process i would rate as Top Notch !!!!
    Sebastian has very high sensitivity in understanding seller and buyer needs !
    He is quite humble, easy going and always available to help!
    Great photos and excellent description in the ad !
    He is not afraid of taking calculated risks!
    It was pleasure in collaboration with Sebastian in this sale and i am fully satisfied with the sale :) Läs mer

Suzanna Å skrev om Sebastian Scherdin en del av HusmanHagberg Sundbyberg
    Från fösta samtalet var Sebastian väldigt trevlig, hjälpsam och professionell.
    En alltigenom mycket bra upplevelse vid vårt köp av lägenhet. Läs mer

Aleksei P skrev om Niklas Lexander en del av HusmanHagberg Solna
    We are very happy with Niklas as a broker. He was very honest and very helpful in explaining all the steps to be able to complete the deal in the best way. Läs mer

Endalkachew S skrev om Gabriel Mirza en del av HusmanHagberg Sundbyberg
    Vi har sålt lägenhet och han är strålande duktig mäklare. Läs mer

Bassam S skrev om Gabriel Mirza en del av HusmanHagberg Sundbyberg
    Fick hjälp från Gabriel med min första bostad köp, kunnig i sin sak och alltid tillgänglig 😉 Läs mer
  • 2020-07-20

Karin O skrev om Sebastian Scherdin en del av HusmanHagberg Sundbyberg
    Fick fantastisk hjälp av Sebastian vid försäljningen av min bostadsrätt i Sundbyberg. Han har en härlig energi och inställning och är en naturlig säljare som ger det lilla extra. Kan verkligen rekommendera Sebastian Scherdin! Läs mer
  • 2020-07-19

Shahla T skrev om Jessica Toubal en del av HusmanHagberg Sundbyberg
    Jag har köpt lägenhet, hon var snäll och artig, hon svarar inte lät på telefonen! Även om man lämnar meddelande särskilld efter jag skrev kontrakten. Läs mer
  • 2020-07-18

Sara M skrev om Jessica Toubal en del av HusmanHagberg Sundbyberg
    Helt klart bästa mäklaren i Sumpan, kände mig helt trygg när Jessica skötte min försäljning! Läs mer
  • 2020-07-16

David T skrev om Gabriel Mirza en del av HusmanHagberg Sundbyberg
    Jag har nyss köpt en lägenhet av Gabriel i Sundbyberg. Vi är väldigt nöjda med Gabriel som mäklare då vi upplevde att han var väldigt ärligt och jättehjälpsam. Läs mer
  • 2020-07-13

Per W skrev om Niklas Lexander en del av HusmanHagberg Solna
    Supertrevlig, kompetent och hjälpsam för mig som köpare av lägenhet i Råsunda. Kan området och marknaden bra. Har kännts tryggt genom hela processen. Läs mer
  • 2020-07-08

Fanuel M skrev om Gabriel Mirza en del av HusmanHagberg Sundbyberg
    En engagerad och energisk mäklare med positiv inställning.Trevlig bemötande och levde verkligen upp till våra förväntningar. Rekommenderas starkt. Läs mer
  • 2020-07-04

Angelica B skrev om Gabriel Mirza en del av HusmanHagberg Sundbyberg
    "Gabriel är mycket proffsig i sin yrkesroll. Glad, lyhörd och engagerad. Vi är glada att vi anlitade honom när vi sålde vår lägenhet. Vi kan varmt rekommendera andra att anlita Gabriel." Läs mer
  • 2020-07-04

Camilla L skrev om Jessica Toubal en del av HusmanHagberg Sundbyberg
    Proffsig, kunnig, serviceminded , flexibel och lösningsorienterad ! Läs mer
  • 2020-07-02

Ingela W skrev om Sebastian Scherdin en del av HusmanHagberg Sundbyberg
    Sebastian är en fantiskat engagerad mäklare med hjärtat på rätt ställe. Han har gjort allt för att sälja vår lägenhet i corona tider vilket inte varit lätt. Tack vara att han brinner för sitt yrke så lyckades han. En mycket trevlig och personlig mäklare vilket gjorde att vi fick en mycket bra kontakt och förtroende för honom som mäklare Läs mer
  • Anna F

2020-06-29

Anna F skrev om Jessica Toubal en del av HusmanHagberg Sundbyberg
    Professionell, kunnig, ambitiös och otroligt trevlig är ord som beskriver Jessica. Kunde inte vara nöjdare med Jessicas insats! En extremt skicklig mäklare som sålde vår lägenhet genom sitt nätverk. Rekommenderar varmt! Läs mer
  • 2020-06-29

TOMMY G skrev om Jessica Toubal en del av HusmanHagberg Sundbyberg
    Jessica är en väldigt kompetent mäklare som värnar om kundens bästa. Duktig på att ta hand om förstagångsköpare. Förklarar tydligt alla steg för att kunna genomföra affären på bästa sätt. Läs mer
  • 2020-06-27

Daniel D skrev om Sebastian Scherdin en del av HusmanHagberg Sundbyberg
    Jag är väldigt imponerad och glad om sebastian.
    Jag hade bra koll på honom
    Var Smart kunnig flexibel. Framför allt han har står respekt för sina kunderna .jag rekommenderar att företaget man har bra koll för sina duktiga med arbetare liksom Sebastian. Läs mer
  • 2020-06-26

Elin E skrev om Niklas Lexander en del av HusmanHagberg Solna
    Anlitade Niklas Lexander för att sälja en bostadsrätt i Sundbyberg. Niklas Lexander är mycket kunnig och har ett professionellt bemötande. Med anledning av Corona kunde jag som säljare inte närvara personligen vid kontraktskrivning och på tillträdesdagen men fick hjälp och stöd av Niklas att hantera detta på bästa sätt. Läs mer
  • 2020-06-26

Endalkachew S skrev om Sebastian Scherdin en del av HusmanHagberg Sundbyberg
    Jag köpte bostad och han är bra. Läs mer
  • 2020-06-25

Barbara D skrev om Gabriel Mirza en del av HusmanHagberg Sundbyberg
    Wow....what can I say about Gabriel Mirza...I don't quite think 5 stars is enough to describe how much of a wonderful and helpful person he is! The man has the patience of a saint. I can only say the place he found for me is PERFECT and I`m SUPER GRATEFUL to him and his professionalism and grace.
    Thank you Gabriel. I really could NOT have done it without you!
    And I am going to go ahead and give you 10 stars.....because I can! :) Läs mer
  • 2020-06-24

Samuel T skrev om Gabriel Mirza en del av HusmanHagberg Sundbyberg
    Mäklaren som gör det lilla extra. Gabriel hanterade en försäljning i en väldigt tuff marknad med bravur. Fanns alltid tillgänglig och gav allt för att komma i mål. I slutändan fick vi ut mer än vad vi trodde av vår försäljning. Kan verkligen rekommendera Gabriel och HusmanHagberg Sundbyberg! Läs mer
  • 2020-06-11

Rebecca H skrev om Jessica Toubal en del av HusmanHagberg Sundbyberg
    Jessica var snabb, smidig och tillmötesgående. Läs mer
  • 2020-06-09

Lukas S skrev om Sebastian Scherdin en del av HusmanHagberg Sundbyberg
    Alltid tillgänglig med ett härligt bemötande. Ett bra genomförande från start till mål. Kan starkt rekommendera Sebastian Läs mer
  • 2020-06-09

Halim T skrev om Gabriel Mirza en del av HusmanHagberg Sundbyberg
    han var mycket hjälpsam för oss Läs mer
    Gabriel M gillar detta
  • 2020-06-08

Josefin A skrev om Niklas Lexander en del av HusmanHagberg Solna
    Niklas Lexander sålde vår trea på 75 kvm i Sundbyberg. I dessa lite mer osäkra tider kändes hans agerande sakligt och professionellt genom hela affären. Läs mer
  • 2020-06-04

Håkan B skrev om Niklas Lexander en del av HusmanHagberg Solna
    Trots coronatider jobbade Niklas hårt med uppdraget och rodde efter många visningar till slut i land ett avslut. Läs mer
Niklas Lexander
Siyar Hamidanoglu