Läs vad 89 Läs vad Sebastian Scherdin

• 2021-01-22
    Sebastian sålde lägenheten och utmärker sig som mäklare genom sin entusiasm!
    Meryem F
    • 48.0 m²
    • Centrala Sundbyberg
    sålde sin lägenhet med hjälp av Sebastian Scherdin en del av HusmanHagberg Sundbyberg
  • 2021-01-20
    Processen gick smidigt och sköttes väldigt proffsigt!
    Pernilla A
    • 48.0 m²
    • Centrala Sundbyberg
    köpte sin lägenhet med hjälp av Sebastian Scherdin en del av HusmanHagberg Sundbyberg
  • 2021-01-15
    Duktig kille, välinformerad samt snabb och tydlig i sin kommunikation. Trevlig och lyhörd.
    Carl L
    • 54.0 m²
  • 2020-12-28
    Sålde en trea i brf med Sebastian. Han är väldigt lätt att få tag i och har svarat bra på alla frågor vi haft. Han är bra att resonera med och lyssnade på oss som sålde. Han har gjort bra prisbedömningar hela vägen, trots den märkliga marknaden under corona, men har aldrig lovat för mycket. Han har en typisk "säljarpersonlighet" som man kan uppfatta som lite insmickrande, men han är ödmjuk och mycket kompetent. Rekommenderas, utan tvekan!
    Caroline S
    • 74.5 m²
  • 2020-11-30
    Jag köpte en 1:a. Fick ett personligt och förtroende ingivande bemötande av Sebastian, han höll kontakten med mig genom hela processen och fanns som bollplank kring köpet och priset på bostaden, vilket uppskattades mycket av mig. Jag skulle rekommendera Sebastian och ta hjälp av honom igen.
    Amelia S
    • 1:a
    • 38.0 m²
  • 2020-11-29
    Sebastian överträffar alla förväntningar. Han är mycket professionell och återkopplar snarast kring alla eventuella frågor eller funderingar. Genuint engagerad mäklaren helt enkelt.
    Isak H
  • 2020-11-27
    Supertrevligt bemötande av Sebastian och toppeninfo - en bra kombo vid bostadsköp!
    Vi är jättenöjda med vårt bostadsköp på bästa gatan i Sundbyberg - Fredsgatan!
    Lina D
  • 2020-11-27
    Sebastian är en grym och trevlig mäklare som verkligen gör sitt yttersta för att man som kund ska bli nöjd. Han är väldigt kunnig och alltid tillgänglig för eventuella frågor
    Carl L
  • 2020-11-25
    Sebastian sålde vår 3a i Sundbyberg. Sebastian är fantastisk och jag rekommenderar alla att jobba med Sebastian. En sak han gör väldigt bra är hans sätt att kommunicera. Han höll oss hela tiden uppdaterade om vad som hände vilket gör att man känner sig väldigt trygg.

Att köpa och sälja bostad är för de flesta den största affär man gör. Är det någon man vill samarbeta med så är det Sebastian! Sammanfattningsvis helt klanderfritt och utmärkt arbete.
    Beatrice H
  • 2020-11-25
    Riktigt bra mäklare! Höll handen hela vägen och gjorde ett väldigt bra jobb!
    Mattias H
    • 1:a