HusmanHagberg

HusmanHagberg är en av landets ledande fastighetsmäklarkedjor med drygt 90 kontor och över 400 medarbetare. Vi är privatägda och fristående från banker och försäkringsbolag.
Många av våra medarbetare bor i området där de arbetar. Med ett äkta engagemang och en passion för sitt yrke vinner de kundernas hjärtan.
HusmanHagberg
"Mäklaren agerar proffsigt och är engagerad! Vi som säljare är jättenöjda med hur hon hölls oss informerade och uppdaterade under hela processen."
Pia E anlitade HusmanHagberg Åre
"Salt en bostadsrätt 3 1/2 RoK. Jag har inte själv träffat Kajsa, men hon verkar bade snabb, effektiv, proffesionell och bra pa att kommunicera och själva försäljningen gick snabbt och effektivt. Enda ..."
Anna R anlitade HusmanHagberg Kungsholmen
"Sålt en bostadsrätt Vi blev bemötta på ett mycket bra och proffsigt sätt. Vi fick fullt förtroende för prissättning, förarbete och efterarbete Många tips och Emma släppte inte ärendet"
John-Olof L anlitade HusmanHagberg Göteborg Öster

Detta är reco.se

Vi har samlat allt du behöver på ett enda ställe. Så oavsett om du vill hitta en snickare till köket, få rabatt på nya naglar eller boka en restaurang till på fredagskväll kan du göra det hos oss. Läs andra kunders rekommendationer och välj det företaget som passar dig bäst.
Registrera företag

Här finner du fler av våra vanligaste sökningar