HusmanHagberg

HusmanHagberg är en av landets ledande fastighetsmäklarkedjor med drygt 90 kontor och över 400 medarbetare. Vi är privatägda och fristående från banker och försäkringsbolag.
Många av våra medarbetare bor i området där de arbetar. Med ett äkta engagemang och en passion för sitt yrke vinner de kundernas hjärtan.
HusmanHagberg
"Anders är en toppenmäklare! Otroligt trevlig och jordnära. Har både köpt och sålt lägenheter via honom och är mycket nöjd med hans jobb!"
Marie F anlitade HusmanHagberg Kungsholmen
"Fastighetsmäklare Magnus Persson ingav ett stort förtroende under hela säljprocessen då han var mycket kunnig, tydlig och entusiastisk. Som säljare kunde vi tryggt förlita oss på att Magnus gjorde sit..."
Niklas J anlitade HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
"Kanon. Vi kan verkligen rekommendera Emil. Han kan området, är kunnig, trevlig och bra på sitt jobb. Gjorde vår lägenhetsförsäljning till en succé!"
Angelica L anlitade HusmanHagberg Enskede

Detta är reco.se

Vi har samlat allt du behöver på ett enda ställe. Så oavsett om du vill hitta en snickare till köket, få rabatt på nya naglar eller boka en restaurang till på fredagskväll kan du göra det hos oss. Läs andra kunders rekommendationer och välj det företaget som passar dig bäst.
Registrera företag

Här finner du fler av våra vanligaste sökningar