HusmanHagberg Värmdö

Gustavsbergs Hamn, 134 40 Gustavsberg — Visa karta

Välkommen till underbara Värmdö och HusmanHagberg!

Det är nu tjugo år sedan HusmanHagberg öppnades här på Värmdö vilket ger oss en lång erfarenhet av fastighetsförmedling av fritidshus, villor, lägenheter och tomter. Vi kan vårt närområde, har ett stort kontaktnät och har ett kunnigt och trevligt gäng. Att göra affärer är något vi älskar och brinner för och vi gör alltid vårt yttersta för att du ska göra en trygg och lyckad bostadsaffär.

Boka oss för en förutsättningslös värdering och ett kostnadsfritt möte. Ring, maila eller kom förbi vårt kontor på Tyra Lundgrens Väg 6 i Gustavsbergs hamn!

Läs vad 388 kunder tycker om HusmanHagberg Värmdö

• 2019-10-07

Mattias P skrev om Jenny Svensk en del av HusmanHagberg Värmdö
    Köpt fastighet Enkärret 1:29 på Ingarö.
    Jenny Svensk var snabb på att följa upp frågor och önskningar vi hade. Såg till att det var en bra dialog mellan oss och säljare. I stort och smått väldigt positiv, informativ och hjälpsam! Läs mer
    2019-10-07 Jenny S svarar Mattias P
    Tack snälla för en fin återkoppling! Nu hoppas vi att det går vägen med de sista frågetecknen som ska rätas ut så att ni kan flytta till vackra Mörtviken!
  • 2019-10-01

Maria E skrev om Jenny Svensk en del av HusmanHagberg Värmdö
    Återkopplar bra från visning till avtalsskrivning och hon var toppen att ha med sig vid besiktning.
    Tack Jenny! Läs mer
    2019-10-01 Jenny S svarar Maria E
    Tack Maria! Jag tror att det kommer att bli ett toppenboende för er! Lycka till med er försäljning nu!
  • 2019-10-01

Anders B skrev om Robert Nathanson en del av HusmanHagberg Värmdö
    Jag har köpt ett hus. Jag upplevde att Robert var väldigt påläst på objektet som skulle säljas, och guidade runt i huset utan att vara påträngande. Läs mer
  • Anna Margareta Elisabet K

2019-09-29

Anna Margareta Elisabet K skrev om Robert Nathanson en del av HusmanHagberg Värmdö
    Robert har sålt min villa på Ingarö med mycket gott resultat. Jag uppskattar att Robert är noggrann, seriös och med en bra känsla för att bemöta mig och spelulanter. Jag känner stort förtroende och är mycket nöjd med alla mina kontakter med Robert. Läs mer
  • 2019-09-29

Ants Åke V skrev om Gunnar Johansson en del av HusmanHagberg Värmdö
    1. Sålt en obebyggd tomt på Värmdö.
    2. Gunnar var mycket vänlig och lätt att komma överses med.
    3. Trots lite strul från köparens sida, lyckades Gunnar reda ut affären.
    4. Det var min första kontakt med en mäklare och det var smidigare än förväntat. Läs mer
    2019-10-01 Gunnar J svarar Ants Åke V
    Tack Ants, vi får hoppas att resten av affären löper enligt plan.
  • 2019-09-27

Tuija P skrev om Ulrika Andersson en del av HusmanHagberg Värmdö
    Sålt radhus
    Tillgänglig, erfaren , professionell , kände mig trygg som säljare
    Rekommenderar verkligen Ulrika Andersson Läs mer
    2019-09-30 Ulrika A svarar Tuija P
    Stort tack för din fina rekommendation, härligt att höra! Hälsningar Ulrika
  • Joseph F. H

2019-09-26

Joseph F. H skrev om Robert Nathanson en del av HusmanHagberg Värmdö
    Robert was the broker for a house we purchased in Värmdö.
    Robert was very thorough with his presentation of the history of the property. He went above and beyond to make sure that we were well informed with concerns to the purchase.
    We would highly recommend Robert as a broker! Läs mer
  • 2019-09-25

Lisa R skrev om Ulrika Andersson en del av HusmanHagberg Värmdö
    Har köpt hus. Blev bemött bra av mäklaren. Jag uppfattar henne som lugn och noggrann. Vi fick möjlighet att titta på objektet vid flera tillfällen vilket vi tyckte var väldigt positivt eftersom det dök upp tankar och frågor efter en visning. Läs mer
    2019-09-30 Ulrika A svarar Lisa R
    Tack för det fina omdömet! Roligt att ni är nöjda och än en gång grattis till husköpet! Hälsningar Ulrika
  • 2019-09-23

Kathrin A skrev om Ulrika Andersson en del av HusmanHagberg Värmdö
    Väldigt trevlig och professionell mäklare.
    Vi har köpt parhus och håller på med att sälja bostadsrätten. Läs mer
    2019-09-30 Ulrika A svarar Kathrin A
    Stort tack för rekommendation och grattis än en gång till nya huset! Det var roligt att jag fick förtroendet att ta hand om försäljningen av er superfina lägenhet också! Hälsningar Ulrika
  • 2019-09-23

Chawder A skrev om Ulrika Andersson en del av HusmanHagberg Värmdö
    Köpt ett parhus samt är i försäljningsprocess av min bostadsrätt. Allt detta av samma mäklare. Jag är supernöjd. Så bra att ha och göra med mäklare som verkligen kan sin grej! Läs mer
    2019-09-30 Ulrika A svarar Chawder A
    Roligt med supernöjda kunder! Tack för den fina rekommendationen! Roligt att få vara behjälplig med både köp och försäljning! Hälsningar Ulrika
  • 2019-09-16

Lars Erik S skrev om Jenny Svensk en del av HusmanHagberg Värmdö
    Mycket kunnig, trevlig och glad. Läs mer
    2019-09-19 Jenny S svarar Lars Erik S
    Tack för dina fina ord och grattis till lägenheten!
  • 2019-09-16

Miranda B skrev om Jenny Svensk en del av HusmanHagberg Värmdö
    Köpte en bostad av Jenny svensk och jag tyckte hon var väldigt proffsig! Läs mer
    2019-09-19 Jenny S svarar Miranda B
    Tack Miranda och grattis till del i en fin liten lägenhet!
  • 2019-09-13

Karl-Erik S skrev om Gunnar Johansson en del av HusmanHagberg Värmdö
    Sålt sommarhus på Ingarö.
    Jag blev bra och kunnigt bemött
    De förväntningar vi hade överträffades
    Vi fickockså hjälp med att deklarera försäljningen långt efteråt. Vilket var en mycket bra service
    Sammantaget var vi mycket nöjda Läs mer
    2019-09-17 Gunnar J svarar Karl-Erik S
    Tack för det fina betyget, Gunnar
  • 2019-09-13

Åke Ö skrev om Gunnar Johansson en del av HusmanHagberg Värmdö
    En mycket trevlig och kompetent mäklare. Köpte en bostadsrätt via honom. Han har under hela resan agerat mycket bra och förtroendeingivande. Jag har vid flera tillfällen köpt och sålt bostäder och mitt samlade intryck är att Gunnar ligger mycket högt på min lista av tänkbara mäklare om jag ska sälja något i framtiden. Läs mer
    2019-09-17 Gunnar J svarar Åke Ö
    Tack Åke, hoppas ni kommer att trivas i er nya lägenhet. Gunnar

Kati Maarit H skrev om Charlotte Balcker en del av HusmanHagberg Värmdö
    Charlotte är mycket professionell och kunnig. Bra service och snabb svar. Läs mer
    2019-09-12 Charlotte B svarar Kati Maarit H
    Tack för omdömet! Har varit mycket trevlig att få förmedla er fastighet. Ni har varit mycket tillmötesgående i alla frågor som uppkommit. Önskar er nu lycka till med sökandet efter ert nya boende. Höstliga hälsningar Charlotte

Maria K skrev om Charlotte Balcker en del av HusmanHagberg Värmdö
    Köpte lgh som hon visade. Trevlig, proffsig och varm i sitt bemötande! Läs mer
    2019-09-11 Charlotte B svarar Maria K
    Tack Maria för omdömet, uppskattar verkligen att du tagit dig tiden och lämnat denna reco. Hoppas verkligen ni alla kommer trivas i den fina lägenheten. Ha en fin höst, hälsningar Charlotte

Lina H skrev om Charlotte Balcker en del av HusmanHagberg Värmdö
    Sålt en bostadsrätt, Charlotte var toppen hela vägen från start till mål. Valde henne effekter betyg på reco. Läs mer
    2019-09-11 Charlotte B svarar Lina H
    Hej Lina! Tack för den fina kommentaren! Kul att jag faktiskt motsvarade mitt betyg här på reco! Hälsa familjen och lycka till med sökandet av nytt boende. Hälsningar Charlotte
  • 2019-09-10

Sara H skrev om Jenny Svensk en del av HusmanHagberg Värmdö
    Vi köpte bostad av Jenny och hon var väldigt proaktiv och tog kontakt. Hon är lyhörd, ej pushig och lyssnar på oss som kund. Kan varmt rekommendera ta Jenny! Läs mer
    2019-09-11 Jenny S svarar Sara H
    Tack snälla Sara! Stort lycka till nu med er försäljning, och (framför allt) tillökningen. Vi hörs och ses!
  • Ulf S

2019-09-06

Ulf S skrev om Jenny Svensk en del av HusmanHagberg Värmdö
    Jag har både köpt och sålt lgh genom JS i sommar.
    Hon är väldigt lätt och informell att samtala med, och är i regel alltid tillgänglig vid frågor eller funderingar.
    Så mina erfarenheter är helt positiva och jag kan med varm hand rekommendera henne till kommande bostadsspekulanter. Både för säljare och köpare! Läs mer
    2019-09-09 Jenny S svarar Ulf S
    Tack Ulf för dina fina ord! Känns särskilt kul att höra då du både köpt och sålt via mig. Hoppas att ni ska trivas i den nya lägenheten!
  • 2019-09-06

Christian M skrev om Jenny Svensk en del av HusmanHagberg Värmdö
    Villa 160kvm Ingarö Björkvik
    Mäklarens bemötande var mycket bra och hon lyssnade på alla våra frågeställningar och återkom snabbt med svar.
    Uppdaterade hela tiden vad som hänt/hände.
    Det kändes lugnt och hon stressade inte vid våra samtal eller hembesök.
    Vi hade ganska höga förväntningar och Jenny sålde huset strax över våra förväntningar trots relativt dåliga resultat efter visningarna.
    Sammanfattning:
    Vi kommer absolut att rekommendera henne och HH Värmdö i framtiden! Läs mer
    2019-09-09 Jenny S svarar Christian M
    Tack för att du tog din tid att skriva så fin feedback till mig. Det är just det som gör mitt arbete extra värdefullt. Tack själva för exemplariskt bra samarbete och förberedelse inför försäljningen. Stort lycka till nu med nästa boende!
  • 2019-09-05

Moa M skrev om Jenny Svensk en del av HusmanHagberg Värmdö
    Sålt bostad. Jenny har varit väldigt tillmötesgående på både ett professionellt och personligt sätt.
    Snabb återkoppling. Läs mer
    2019-09-09 Jenny S svarar Moa M
    Tack snälla Moa för de fina orden. De tar jag med mig! Tack själv för exemplariskt samarbete.
  • 2019-09-05

Marie B skrev om Jenny Svensk en del av HusmanHagberg Värmdö
    Väldig bra mäklare och det kändes tryggt att köpa hus av henne Läs mer
    2019-09-09 Jenny S svarar Marie B
    Tack Marie! De fina orden tar jag med mig! Och stort grattis till ett underbart fint hus!
  • 2019-08-11

Lotta skrev om Siw Rönnberg en del av HusmanHagberg Värmdö
    Siw är har skött såväl familjens som vänners fastighetsaffärer i många år. Hon är mycket erfaren och väldigt professionell i sitt yrkesutövande. Rekommenderas varmt! Läs mer
  • 2019-08-02

Martin S skrev om Charlotte Balcker en del av HusmanHagberg Värmdö
    Köpt villa på Värmdö. Blev bemött på ett väldigt trevlig sätt.
    Charlotte svarade utförligt och tydligt på våra frågor och hon levde upp till våra förväntningar.

Sammanfattningsvis var köpprocessen en trevlig och smidig affär. Charlotte var tydlig i sin kommunikation samt professionell och trevlig i sitt bemötande. Läs mer
    2019-08-04 Charlotte B svarar Martin S
    Hej Martin,
    Tack för tydlig och bra rekommendation. Snart är det dags för inflyttning, önskar er all lycka till med flytt. Ses på tillträdet
    Hälsningar Charlotte
  • Jml Utveckling

2019-07-21

Jml Utveckling skrev om Robert Nathanson en del av HusmanHagberg Värmdö
    Saklig och opartisk, bra råd till oss som köpare.
    Jag uppfattar Robert som engagerad och kunnig.
    Rekommenderar självklart Robert om man söker mäklare i Värmdö Läs mer
    2019-07-23 Robert N svarar Jml Utveckling
    Tusen tack för din rekommendation.
    Hälsningar Robert
  • 2019-07-19

Maria S skrev om Robert Nathanson en del av HusmanHagberg Värmdö
    En mycket trevlig och saklig mäklare. Rekommenderas varmt. Läs mer
    2019-07-19 Robert N svarar Maria S
    Tack snälla för er rekommendation.
    Sommarhälsningar Robert
  • 2019-07-03

Tommy V skrev om Jenny Svensk en del av HusmanHagberg Värmdö
    Sålde min lägenhet på Värmdö! Samarbetet med Jenny var mkt givande och smidigt. Hon gjorde kontinuerliga återkopplingar och förde processen hela tiden framåt. Nu är lyan såld! Jag kan varmt rekommendera Jenny! Läs mer
    2019-07-30 Jenny S svarar Tommy V
    Tack Tommy för de fina orden! De tar jag med mig. Och så hoppas jag att du får ett fantastiskt år här framöver med tanke på dina spännande planer.
  • 2019-07-03

Catharina U skrev om Jenny Svensk en del av HusmanHagberg Värmdö
    Köpte lägenhet på Värmdö.
    Trevligt och proffsigt bemötande av Jenny som också gav mig lite tips inför köpet.
    Jag är mycket nöjd med hela affären. Läs mer
    2019-07-30 Jenny S svarar Catharina U
    Tack Catharina och varmt välkommen till Värmdö!
  • 2019-06-28

Inga-Lisa A skrev om Ulrika Andersson en del av HusmanHagberg Värmdö
    Jag har sålt mitt hus på Ingarö.
    Jag har hela tiden blivit bemött av en person som visat intresse för mig och mitt hus. Ulrika är mycket proffsig och har ett bra bemötande. Detta har varit och är mitt livs största affär. Själv har jag mycket lite kunskap om husförsäljning. Då känns det tryggt att ha tillgång till en kunnig mäklare.
    Ulrika får högsta betyg av mig. Läs mer
    2019-07-17 Ulrika A svarar Inga-Lisa A
    Varmt tack för ditt fina betyg! Jag är så glad att jag fick förtroendet att ta hand om ditt livs största affär och att du har känt dig trygg genom hela processen. Det betyder mycket att höra det. Önskar dig en fortsatt fin sommar, så ses vi i höst! Hälsningar Ulrika
  • 2019-06-26

Pär H skrev om Jenny Svensk en del av HusmanHagberg Värmdö
    Jag har köpt en lägenhet på Skogsbovägen 18, blev utmärkt bemött av Jenny som under hela processen har vart öppen, behjälplig och professionell. Läs mer
    2019-06-27 Jenny S svarar Pär H
    Tack Pär för de fina orden och grattis till en toppenfin lägenhet!
  • 2019-06-20

Tom K skrev om Ulrika Andersson en del av HusmanHagberg Värmdö
    Ulrika är en professionell mäklare som sköter sitt uppdrag utmärkt. Vi är väldigt nöjda! Läs mer
    2019-06-25 Ulrika A svarar Tom K
    Stort tack för det fina betyget! Kul att ni är nöjda med både köp och försäljning. Och grattis än en gång till ert fina hus!
  • 2019-06-20

EMMA-MARIE H skrev om Charlotte Balcker en del av HusmanHagberg Värmdö
    Charlotte är en klippa! Jag har både köpt och sålt fritidshus genom henne. Hon är mycket kunnig och ger alltid ett strålande bemötande. Hela teamet på HusmanHagberg Värmdö gör ett toppenbra jobb och man känner alltid att affären är i trygga händer. Läs mer
    2019-06-20 Charlotte B svarar EMMA-MARIE H
    Tusen tack för fin rekommendation! Det har varit ett nöje att få ha dig som både köpare och säljare. Önskar dig all lycka i dina kommande bostadsaffärer. Bara och ringa om du behöver hjälp eller har fastighetsfrågor. Trevlig sommar, hälsningar Charlotte
  • 2019-06-18

Mathilda A skrev om Ulrika Andersson en del av HusmanHagberg Värmdö
    Både sålt bostadsrätt (radhus) & köpt villa, i samma veva. Vänligt & proffsigt bemött, kunnig mäklare. Mäklaren levde helt klart upp till våra förväntningar om inte mer. Vi är jättenöjda. Alltid ett glatt bemötande & tillgänglig för oss & våra frågor. Läs mer
    2019-06-25 Ulrika A svarar Mathilda A
    Stort tack för den fina rekommendationen! Härligt att höra och roligt att få vara behjälplig vid både köp och försäljning!
  • 2019-06-16

Marianne Majlöf L skrev om Ulrika Andersson en del av HusmanHagberg Värmdö
    Försäljning av villa. Vi valde HusmanHagberg för att vi även köpte villan via dem (10 år sedan). Fick redan då en bra service.
    Vi hade därför höga förväntningar på att även denna gång få en bra upplevelse.
    Mäklaren är kunnig, tydlig och intresserad av vad hon gör. Återkopplar regelbundet med det hon lovat göra. T.o.m värderingen stämde väl överens med vad vi önskat och vad vi fick.
    Vi väljer gärna HusmanHagberg igen och kan varmt rekommendera både dem och Ulrika. Läs mer
    2019-06-25 Ulrika A svarar Marianne Majlöf L
    Stort tack för den fina rekommendationen! Roligt att höra att era förväntningar infriades och att ni är nöjda och återkommande HusmanHagberg kunder. Ha en fortsatt fin sommar! Hälsningar Ulrika
  • Björn L

2019-06-13

Björn L skrev om Ulrika Andersson en del av HusmanHagberg Värmdö
    Vi har nyss sålt ett parhus på Värmdö. Ulrika gjorde en värdering som visade sig stämma mycket bra. Vi hamnade i mitten av intervallet hon angav. Ulrika informerade om processen fram t o m betalning av slutlikviden och överlämning av nycklar till köparen och vi kunde ställa frågor. Försäljningen gick snabbt och vi är mycket nöjda med Ulrikas insats! Läs mer
    2019-06-25 Ulrika A svarar Björn L
    Tack för fint betyg, Björn! Roligt att jag fick förtroendet att förmedla ert fina hus i Ljung. Ha en fortsatt fin sommar! Hälsningar Ulrika
  • SYLWIA M

2019-06-11

SYLWIA M skrev om Charlotte Balcker en del av HusmanHagberg Värmdö
    Köpt landställe på Värmdö/Evlinge.
    Vi haft bra känsla redan från första början.
    Väldigt duktigt och kunnigt mäklare, hjälpsam och trevligt.
    Vi är nöjda, och tacksamma för att just Charlotte har tagit hand om oss.
    Vi kan varmt rekommendera henne. Läs mer
    2019-06-12 Charlotte B svarar SYLWIA M
    Hej Sylwia, tack för er fina rekommendation! Ska bli roligt att följa ert byggprojekt. Önskar er en fin sommar
    Hälsningar Charlotte
  • 2019-06-08

Bengt G skrev om Jenny Svensk en del av HusmanHagberg Värmdö
    Hus på Ingarö. väldigt god lokalkännedom. Lyhörd, lugn och saklig genom hela affären.

Jenny levde upp till dem förväntningar man kan ha av en fastighetsmäklare. Läs mer
    2019-06-10 Jenny S svarar Bengt G
    Tack Bengt och tack själva för det härliga mötet mellan er och säljaren på kontraktstillfället. Mer sånt! Och hoppas nu att ni kommer att trivas på Ingarö.
  • 2019-06-08

Inga-Lisa A skrev om Charlotte Balcker en del av HusmanHagberg Värmdö
    Jag (läs banken) har lagt handpenning på en lägenhet.Väntar nu på att få min villa såld genom en annan mäklare i samma företag.
    Charlotte är den som har hand om lägenheten. Det blev/är en positiv känsla att ha fått kontakt med henne. Jag är glad att ha Charlotte, som försäljare. Hon känns trygg och kunnig. Läs mer
    2019-06-12 Charlotte B svarar Inga-Lisa A
    Hej Inga -Lisa,
    Tack för rekommendationen önskar dig all lycka till med försäljningen av din bostad. Du har en toppen mäklare som hjälper dig. Ha en fin sommar hälsningar Charlotte
  • Emilie B

2019-06-02

Emilie B skrev om Ulrika Andersson en del av HusmanHagberg Värmdö
    Jätte bra! :D
    Köpte ett parhus och blev jätte bra bemött, ärlig och trevlig!
    Glad och förväntansfull på hela upplevelsen. Läs mer
    2019-06-25 Ulrika A svarar Emilie B
    Tack, kul att höra! Hoppas att flytten har gått bra och att ni trivs i huset. Ha en fortsatt fin sommar! Hälsningar Ulrika
  • Reem S

2019-05-31

Reem S skrev om Ulrika Andersson en del av HusmanHagberg Värmdö
    Jag och min har köpt bostad. Mäklare var jätte snäll och svarade på alla våran frågor. Vi blev jätte nöjda med allt. Tack så jätte mycket. Läs mer
    2019-06-25 Ulrika A svarar Reem S
    Tack för det fina betyget, roligt att ni är nöjda! Jag hoppas att ni kommer att trivas bra i er nya lägenhet. Ha en fortsatt fin sommar! Hälsningar Ulrika
  • 2019-05-31

Anas A skrev om Ulrika Andersson en del av HusmanHagberg Värmdö
    Jag köpte en lägenhet som hittade den i hemnet, mäklare var bäst, hjälpsam och var snabb på svar och vi gjorde bra affär. Läs mer
    2019-06-25 Ulrika A svarar Anas A
  • 2019-05-31

Ewa J skrev om Jenny Svensk en del av HusmanHagberg Värmdö
    Trevligt bemötande, hjälpsam och hade tid att svara på alla frågor och funderingar som vi hade under försäljningen.
    Dock inte helt nöjd med stylingbolaget de rekommenderade Läs mer
    2019-06-03 Jenny S svarar Ewa J
    Hej Ewa! Tack för dina fina feedback! Jag ska ta med mig ert missnöje med stylingbolaget, jättebra för oss att få höra. Stort lycka till nu och hoppas att ni kommer trivas i Hammarby sjöstad.
  • 2019-05-26

Linda skrev om Jenny Svensk en del av HusmanHagberg Värmdö
    Fantastisk service och så trevlig! Läs mer
    2019-05-27 Jenny S svarar Linda
    Tack Linda! Stort lycka till med allt och varmt välkomna Värmdö och fina Värmdövik.
  • 2019-05-24

Eric L skrev om Jenny Svensk en del av HusmanHagberg Värmdö
    Vi valde Jenny vid försäljningen av vår villa på Värmdö. Hade haft koll på försäljningar i vårt område och bokade möte med Jenny eftersom hon gjorde fina försäljningsresultat på dessa objekt. Vid första möte var hon påläst, engagerad, och gjorde ett proffsigt intryck. Detta genomsyrade sedan hela försäljningsprocessen. Vi kan varmt rekommendera Jenny! Läs mer
    2019-05-27 Jenny S svarar Eric L
    Tack snälla Eric, vilka fina ord! Och tack själva för gott samarbete. Dessutom har det varit magiskt att få tillbringa stunder nu på våren på er fina fastighet. Stort lycka till nu med köp av lägenhet!
  • 2019-05-22

Elsa Kristina Y skrev om Charlotte Balcker en del av HusmanHagberg Värmdö
    Sålt radhus på Värmdö. Charlotte har mer än motsvarat alla förväntningar! Vi är så otroligt glada över att ha haft henne som vår mäklare! Ambitiös, kompetent och en otroligt go människa! Vi kommer definitivt välja Charlotte om det blir dags för oss att sälja igen! Läs mer
    2019-05-22 Charlotte B svarar Elsa Kristina Y
    Åhhhhh- stort tack för den rekommendationen! Det har varit en ära att få jobba med er. Ni är de optimala säljarna och jag så glad att vi hittade så fina köpare till ert hus. Önskar er nu lycka till att förverkliga er dröm. Ha en fin dag!
    Jill R, Charlotte B gillar detta

Maria L skrev om Ulrika Andersson en del av HusmanHagberg Värmdö
    Vi som förstsgångsköpare har fått jättebra hjälp av Ulrika. Hon är lätt att få tag på och gör sitt yttersta för att räta ut eventuella frågetecken. Tydlig, kunnig, vänlig och lätt att kommunicera med. Läs mer
    2019-06-25 Ulrika A svarar Maria L
    Tack för ditt fina omdöme! Jättekul att ni fick ert drömhus till slut. Hoppas att ni kommer att trivas där. Ha en fortsatt fin sommar! Hälsningar Ulrika

Robert F skrev om Jenny Svensk en del av HusmanHagberg Värmdö
    Trevligt, glad och effektiv.

Bara positiva saker att säga om vårt möte med Jenny Läs mer
    2019-05-23 Jenny S svarar Robert F
    Tack Robert! Och varmt välkomna till Gustavsberg.

Frida H skrev om Jenny Svensk en del av HusmanHagberg Värmdö
    Köpt en trea i Gustavsberg och upplevde att vi fick både vänlig och snabb hjälp av Jenny. Läs mer
    2019-05-21 Jenny S svarar Frida H
    Tack Frida! Tack själv för snabb återkoppling och information. Och välkommen till en av Gustavsbergs allra finaste gator!
  • 2019-05-17

Mattias E skrev om Charlotte Balcker en del av HusmanHagberg Värmdö
    Varm och genuin framtoning. Hade bra kunskap om objekt, förening och omgivning vilket gav förtroende. Levererat och stöttar genom processen. Läs mer
    2019-05-21 Charlotte B svarar Mattias E
    Hej,
    Tack för fint betyg på mig. Härligt att vi fick till en smidig lösning på affären. Önskar er en fin sommar, hälsningar Charlotte
  • 2019-05-15

Inger R skrev om Charlotte Balcker en del av HusmanHagberg Värmdö
    Charlotte sålde min 2:a i Hamnen med känsla, gott humör och stor kunnighet.
    Hon levde verkligen upp till mina förväntningar och kan starkt rekommendera henne. Läs mer
    2019-05-15 Charlotte B svarar Inger R
    Tackar för den fina rekommendationen! Önskar dig allt det bästa inför din flytt till nya delar av Gustavsberg. Tror du och Aslan kommer trivas utmärkt i den nya miljön. Hälsningar Charlotte
    Charlotte B gillar detta

Gustavsbergs Hamn, 134 40 Gustavsberg