HusmanHagberg Värmdö

Gustavsbergs Hamn, 134 40 Gustavsberg — Visa karta

Välkommen till underbara Värmdö och HusmanHagberg!

Det är nu tjugo år sedan HusmanHagberg öppnades här på Värmdö vilket ger oss en lång erfarenhet av fastighetsförmedling av fritidshus, villor, lägenheter och tomter. Vi kan vårt närområde, har ett stort kontaktnät och har ett kunnigt och trevligt gäng. Att göra affärer är något vi älskar och brinner för och vi gör alltid vårt yttersta för att du ska göra en trygg och lyckad bostadsaffär.

Boka oss för en förutsättningslös värdering och ett kostnadsfritt möte. Ring, maila eller kom förbi vårt kontor på Tyra Lundgrens Väg 6 i Gustavsbergs hamn!

Läs vad 405 kunder tycker om HusmanHagberg Värmdö

• 2019-12-03

Linnea Emma C skrev om Morgan Flodman en del av HusmanHagberg Värmdö
    Engagerad, alltid tillgänglig och snabb att återkoppla med information under försäljningen.
    Stjärna i kanten till Morgan för snabb och smidig försäljning av min lägenhet i fabrikshuset. Läs mer
  • Birgitta G

2019-11-29

Birgitta G skrev om Ulrika Andersson en del av HusmanHagberg Värmdö
    En lägenhet. Ulrika var väldigt trevlig och behaglig, till skillnad från många andra mäklare som jag mött. Läs mer
  • 2019-11-28

Anna H skrev om Jenny Svensk en del av HusmanHagberg Värmdö
    Jenny bemötte oss på ett proffessionellt sätt på alla vis. Erfaren och förtroendeingivande. Jag är mycket nöjd med min kontakt med henne. Läs mer
    2019-11-28 Jenny S svarar Anna H
    Tack Anna för dina fina ord! De tar jag med mig i mitt fortsatta arbete! Stort lycka till nu med försäljning av din och Daniels lägenheter.
  • 2019-11-28

Daniel F skrev om Jenny Svensk en del av HusmanHagberg Värmdö
    Köpt lägenhet, affär gick smidigt o fick den hjälp som behövdes i affären.
    Snabb återkoppling Läs mer
    2019-11-28 Jenny S svarar Daniel F
    Tack för fin återkoppling Daniel! Nu hoppas vi att allt går bra med försäljningen av era lägenheter! Ha en fin december/jul.
  • 2019-11-18

Maria S skrev om Morgan Flodman en del av HusmanHagberg Värmdö
    Köpte på Bergmossevägen
    Morgan var trevlig både på visning och i telefon. Lyssnade och var tillmötesgående .
    Stort tack. Vi har ännu inte gjort sista. Inflytt 30/3. Läs mer
    2019-11-18 Morgan F svarar Maria S
    Tack Maria, det var trevligt att förhandla med dig också! Gratulerar till er nya lägenhet, jag tror ni kommer stormtrivas. Hörs och ses snart igen!
  • 2019-11-15

Amanda N skrev om Morgan Flodman en del av HusmanHagberg Värmdö
    Vi sålde vår lägenhet med Morgan som mäklare. Han gav ett mycket trevligt och professionellt intryck och var lätt att ha kontakt med. Han återkopplade snabbt och kändes engagerad. Värderingen han gjorde av lägenheten visade sig vara helt rimlig och han jobbade hårt för att vi skulle nå upp till den prisbild vi ville sälja för. Vi är mycket nöjda med Morgan som mäklare! Läs mer
    2019-11-18 Morgan F svarar Amanda N
    Tack snälla Amanda och Markus! Stort tack för fint samarbete och er reco, det uppskattas enormt. Vi hörs snart igen, allt gott!
  • 2019-11-12

Camilla H skrev om Morgan Flodman en del av HusmanHagberg Värmdö
    Precis fått hjälp av Morgan Flodman att sälja vår 2:a i Porslinskvarteren.
    Han är glad, positiv och har mycket energi.
    Jag förväntade mig att bli väl bemött och med respekt. Samt att han skulle få vår lägenhet såld, vilket han lyckades med.
    Kort och gott; en trevlig mäklare som tar sitt arbete på stort allvar. Skulle absolut kunna sälja/köpa med hjälp av Morgan igen!! Läs mer
    2019-11-18 Morgan F svarar Camilla H
    Vad kul att ni blev nöjda med samarbetet! Tackar ödmjukast för förtroendet och er fina reco. Allt gott så ses vi snart igen!
  • 2019-11-11

Philip J skrev om Morgan Flodman en del av HusmanHagberg Värmdö
    Mycket professionell. Lätt att arbeta med och utgår från kundens bästa och önskemål Läs mer
    2019-11-18 Morgan F svarar Philip J
    Tack Philip, det är verkligen ömsesidigt! Önskar dig all lycka med din nya bostad. Allt gott så hörs vi inför deklarationen :D
  • 2019-11-10

Elisabeth N skrev om Jenny Svensk en del av HusmanHagberg Värmdö
    Jenny är en uppskattad mäklare på Värmdö så jag hade väldigt höga förväntningar. Hon överträffade dom under hela min försäljningsprocess! Jenny är kundorienterad och målmedveten samtidigt som hon återkopplar under hela resan. Kan varmt rekommendera Jenny till både köpare och säljare. Läs mer
    2019-11-11 Jenny S svarar Elisabeth N
    Tack snälla Elisabeth! Värmer extra mycket då vi är i samma bransch du och jag. Stort tack för fint samarbete och så hoppas vi att du kommer att trivas i din nya lägenhet. Annars är du varmt välkommen tillbaks till Värmdö i framtiden!
  • Jesper R

2019-11-09

Jesper R skrev om Morgan Flodman en del av HusmanHagberg Värmdö
    Jag valde att samarbeta med Morgan Flodman vid försäljning av min lägenhet på Stig Lindbergs Gata. Morgan är en lyhörd, noggrann och envis förmedlare som alltid står vid din sida.

Min upplevelse är att Morgan lyckades sälja ett svårsålt objekt på en tuff marknad till ett pris ingen annan lyckats med under året. Jag rekommenderar starkt Morgan, en mäklare som aldrig ger upp för sin kund, som är detaljerad, noggrann och effektiv. Detta är en mäklare jag utan tvekan hade anlitat igen. Läs mer
    2019-11-18 Morgan F svarar Jesper R
    Vilken reco, vad glad jag blir! Skam den som ger sig! Stort stort tack Jesper för de fina orden och förtroendet. Ses på tillträdesdagen!
  • 2019-11-05

Hampus K skrev om Morgan Flodman en del av HusmanHagberg Värmdö
    Tillmötesgående, tålmodig och effektiv. Vi fick vår bostad såld trots hinder på vägen, mycket till Morgans förtjänst. Rekommanderas! Läs mer
    2019-11-18 Morgan F svarar Hampus K
    Stort Tack för din fina reco Hampus och tack för förtroendet. Vi ses på tillträdesdagen, allt gott så länge!
  • 2019-11-05

Peter H skrev om Morgan Flodman en del av HusmanHagberg Värmdö
    Bra bemötande och serviceinriktad.
    Väldigt nöjd med mäklaren vid vårt köp av lägenhet. Läs mer
    2019-11-18 Morgan F svarar Peter H
    Stort tack för de fina orden Peter, vad kul att ni blev nöjda. Allt gott!
  • 2019-11-04

Kim Inger Sook-an G skrev om Siw Rönnberg en del av HusmanHagberg Värmdö
    Sålde vårt kedjehus. Professionellt och trevligt bemötande från början till slut. Höll det som utlovades, gav tydliga besked, bra återkoppling och det kändes tryggt och seriöst under hela processen. Vi har erfarenhet av Siw både som köpare och säljare och upplever att hon på ett seriöst och professionellt sätt bemöter kunden från båda utgångslägena. Läs mer
  • 2019-10-31

Anders S skrev om Siw Rönnberg en del av HusmanHagberg Värmdö
    Vi ville sälja vår villa på Fågelbrolandet snabbt. Siw har lokalkännedom, kontaktnät och ett underbart driv. Ställde upp på kort varsel och agerade blixtsnabbt med sitt professionella team. Två veckor från första kontakt till kontrakt. Vi är nöjda med priset.
    Vill å det varmaste ge Siw Rönnberg högsta möjliga rating! Läs mer
  • Marie U

2019-10-25

Marie U skrev om Ulrika Andersson en del av HusmanHagberg Värmdö
    Köpt en bostadsrätt i Gustavsberg och är mycket nöjd kund. Läs mer
  • 2019-10-24

Gudrun A skrev om Ulrika Andersson en del av HusmanHagberg Värmdö
    Ulrika Andersson har sålt mitt hus och jag har känt mig så trygg med hennes kunnande. Ulrika har också hjälpt mig med nytt boende.
    Ulrika är lugn. kunnig och vänlig.
    Rekommenderar henne som mäklare. Läs mer
    2019-10-24 Ulrika A svarar Gudrun A
    Stort tack för din fina ord, Gudrun! Jag är glad att jag fick förtroendet att förmedla ditt fina hus i Mörtnäs och att kunna hjälpa dig att finna ett nytt boende där jag hoppas att du kommer att trivas! Hälsningar Ulrika
  • 2019-10-21

Adam A skrev om Siw Rönnberg en del av HusmanHagberg Värmdö
    Siw sålde vårt brf-parhus på Fågelbro på Värmdö. Hon är extremt proffsig och kunnig och vi kände oss hela tiden trygga med att hon skötte det hela. Toppklass, helt enkelt! Läs mer
  • 2019-10-07

Mattias P skrev om Jenny Svensk en del av HusmanHagberg Värmdö
    Köpt fastighet Enkärret 1:29 på Ingarö.
    Jenny Svensk var snabb på att följa upp frågor och önskningar vi hade. Såg till att det var en bra dialog mellan oss och säljare. I stort och smått väldigt positiv, informativ och hjälpsam! Läs mer
    2019-10-07 Jenny S svarar Mattias P
    Tack snälla för en fin återkoppling! Nu hoppas vi att det går vägen med de sista frågetecknen som ska rätas ut så att ni kan flytta till vackra Mörtviken!
  • 2019-10-01

Maria E skrev om Jenny Svensk en del av HusmanHagberg Värmdö
    Återkopplar bra från visning till avtalsskrivning och hon var toppen att ha med sig vid besiktning.
    Tack Jenny! Läs mer
    2019-10-01 Jenny S svarar Maria E
    Tack Maria! Jag tror att det kommer att bli ett toppenboende för er! Lycka till med er försäljning nu!
  • 2019-10-01

Anders B skrev om Robert Nathanson en del av HusmanHagberg Värmdö
    Jag har köpt ett hus. Jag upplevde att Robert var väldigt påläst på objektet som skulle säljas, och guidade runt i huset utan att vara påträngande. Läs mer
  • Anna Margareta Elisabet K

2019-09-29

Anna Margareta Elisabet K skrev om Robert Nathanson en del av HusmanHagberg Värmdö
    Robert har sålt min villa på Ingarö med mycket gott resultat. Jag uppskattar att Robert är noggrann, seriös och med en bra känsla för att bemöta mig och spelulanter. Jag känner stort förtroende och är mycket nöjd med alla mina kontakter med Robert. Läs mer
  • 2019-09-29

Ants Åke V skrev om Gunnar Johansson en del av HusmanHagberg Värmdö
    1. Sålt en obebyggd tomt på Värmdö.
    2. Gunnar var mycket vänlig och lätt att komma överses med.
    3. Trots lite strul från köparens sida, lyckades Gunnar reda ut affären.
    4. Det var min första kontakt med en mäklare och det var smidigare än förväntat. Läs mer
    2019-10-01 Gunnar J svarar Ants Åke V
    Tack Ants, vi får hoppas att resten av affären löper enligt plan.
  • 2019-09-27

Tuija P skrev om Ulrika Andersson en del av HusmanHagberg Värmdö
    Sålt radhus
    Tillgänglig, erfaren , professionell , kände mig trygg som säljare
    Rekommenderar verkligen Ulrika Andersson Läs mer
    2019-09-30 Ulrika A svarar Tuija P
    Stort tack för din fina rekommendation, härligt att höra! Hälsningar Ulrika
  • Joseph F. H

2019-09-26

Joseph F. H skrev om Robert Nathanson en del av HusmanHagberg Värmdö
    Robert was the broker for a house we purchased in Värmdö.
    Robert was very thorough with his presentation of the history of the property. He went above and beyond to make sure that we were well informed with concerns to the purchase.
    We would highly recommend Robert as a broker! Läs mer
  • 2019-09-25

Lisa R skrev om Ulrika Andersson en del av HusmanHagberg Värmdö
    Har köpt hus. Blev bemött bra av mäklaren. Jag uppfattar henne som lugn och noggrann. Vi fick möjlighet att titta på objektet vid flera tillfällen vilket vi tyckte var väldigt positivt eftersom det dök upp tankar och frågor efter en visning. Läs mer
    2019-09-30 Ulrika A svarar Lisa R
    Tack för det fina omdömet! Roligt att ni är nöjda och än en gång grattis till husköpet! Hälsningar Ulrika
  • 2019-09-23

Kathrin A skrev om Ulrika Andersson en del av HusmanHagberg Värmdö
    Väldigt trevlig och professionell mäklare.
    Vi har köpt parhus och håller på med att sälja bostadsrätten. Läs mer
    2019-09-30 Ulrika A svarar Kathrin A
    Stort tack för rekommendation och grattis än en gång till nya huset! Det var roligt att jag fick förtroendet att ta hand om försäljningen av er superfina lägenhet också! Hälsningar Ulrika
  • 2019-09-23

Chawder A skrev om Ulrika Andersson en del av HusmanHagberg Värmdö
    Köpt ett parhus samt är i försäljningsprocess av min bostadsrätt. Allt detta av samma mäklare. Jag är supernöjd. Så bra att ha och göra med mäklare som verkligen kan sin grej! Läs mer
    2019-09-30 Ulrika A svarar Chawder A
    Roligt med supernöjda kunder! Tack för den fina rekommendationen! Roligt att få vara behjälplig med både köp och försäljning! Hälsningar Ulrika
  • 2019-09-16

Lars Erik S skrev om Jenny Svensk en del av HusmanHagberg Värmdö
    Mycket kunnig, trevlig och glad. Läs mer
    2019-09-19 Jenny S svarar Lars Erik S
    Tack för dina fina ord och grattis till lägenheten!
  • 2019-09-16

Miranda B skrev om Jenny Svensk en del av HusmanHagberg Värmdö
    Köpte en bostad av Jenny svensk och jag tyckte hon var väldigt proffsig! Läs mer
    2019-09-19 Jenny S svarar Miranda B
    Tack Miranda och grattis till del i en fin liten lägenhet!
  • 2019-09-13

Karl-Erik S skrev om Gunnar Johansson en del av HusmanHagberg Värmdö
    Sålt sommarhus på Ingarö.
    Jag blev bra och kunnigt bemött
    De förväntningar vi hade överträffades
    Vi fickockså hjälp med att deklarera försäljningen långt efteråt. Vilket var en mycket bra service
    Sammantaget var vi mycket nöjda Läs mer
    2019-09-17 Gunnar J svarar Karl-Erik S
    Tack för det fina betyget, Gunnar
  • 2019-09-13

Åke Ö skrev om Gunnar Johansson en del av HusmanHagberg Värmdö
    En mycket trevlig och kompetent mäklare. Köpte en bostadsrätt via honom. Han har under hela resan agerat mycket bra och förtroendeingivande. Jag har vid flera tillfällen köpt och sålt bostäder och mitt samlade intryck är att Gunnar ligger mycket högt på min lista av tänkbara mäklare om jag ska sälja något i framtiden. Läs mer
    2019-09-17 Gunnar J svarar Åke Ö
    Tack Åke, hoppas ni kommer att trivas i er nya lägenhet. Gunnar

Kati Maarit H skrev om Charlotte Balcker en del av HusmanHagberg Värmdö
    Charlotte är mycket professionell och kunnig. Bra service och snabb svar. Läs mer
    2019-09-12 Charlotte B svarar Kati Maarit H
    Tack för omdömet! Har varit mycket trevlig att få förmedla er fastighet. Ni har varit mycket tillmötesgående i alla frågor som uppkommit. Önskar er nu lycka till med sökandet efter ert nya boende. Höstliga hälsningar Charlotte

Maria K skrev om Charlotte Balcker en del av HusmanHagberg Värmdö
    Köpte lgh som hon visade. Trevlig, proffsig och varm i sitt bemötande! Läs mer
    2019-09-11 Charlotte B svarar Maria K
    Tack Maria för omdömet, uppskattar verkligen att du tagit dig tiden och lämnat denna reco. Hoppas verkligen ni alla kommer trivas i den fina lägenheten. Ha en fin höst, hälsningar Charlotte

Lina H skrev om Charlotte Balcker en del av HusmanHagberg Värmdö
    Sålt en bostadsrätt, Charlotte var toppen hela vägen från start till mål. Valde henne effekter betyg på reco. Läs mer
    2019-09-11 Charlotte B svarar Lina H
    Hej Lina! Tack för den fina kommentaren! Kul att jag faktiskt motsvarade mitt betyg här på reco! Hälsa familjen och lycka till med sökandet av nytt boende. Hälsningar Charlotte
  • 2019-09-10

Sara H skrev om Jenny Svensk en del av HusmanHagberg Värmdö
    Vi köpte bostad av Jenny och hon var väldigt proaktiv och tog kontakt. Hon är lyhörd, ej pushig och lyssnar på oss som kund. Kan varmt rekommendera ta Jenny! Läs mer
    2019-09-11 Jenny S svarar Sara H
    Tack snälla Sara! Stort lycka till nu med er försäljning, och (framför allt) tillökningen. Vi hörs och ses!
  • Ulf S

2019-09-06

Ulf S skrev om Jenny Svensk en del av HusmanHagberg Värmdö
    Jag har både köpt och sålt lgh genom JS i sommar.
    Hon är väldigt lätt och informell att samtala med, och är i regel alltid tillgänglig vid frågor eller funderingar.
    Så mina erfarenheter är helt positiva och jag kan med varm hand rekommendera henne till kommande bostadsspekulanter. Både för säljare och köpare! Läs mer
    2019-09-09 Jenny S svarar Ulf S
    Tack Ulf för dina fina ord! Känns särskilt kul att höra då du både köpt och sålt via mig. Hoppas att ni ska trivas i den nya lägenheten!
  • 2019-09-06

Christian M skrev om Jenny Svensk en del av HusmanHagberg Värmdö
    Villa 160kvm Ingarö Björkvik
    Mäklarens bemötande var mycket bra och hon lyssnade på alla våra frågeställningar och återkom snabbt med svar.
    Uppdaterade hela tiden vad som hänt/hände.
    Det kändes lugnt och hon stressade inte vid våra samtal eller hembesök.
    Vi hade ganska höga förväntningar och Jenny sålde huset strax över våra förväntningar trots relativt dåliga resultat efter visningarna.
    Sammanfattning:
    Vi kommer absolut att rekommendera henne och HH Värmdö i framtiden! Läs mer
    2019-09-09 Jenny S svarar Christian M
    Tack för att du tog din tid att skriva så fin feedback till mig. Det är just det som gör mitt arbete extra värdefullt. Tack själva för exemplariskt bra samarbete och förberedelse inför försäljningen. Stort lycka till nu med nästa boende!
  • 2019-09-05

Moa M skrev om Jenny Svensk en del av HusmanHagberg Värmdö
    Sålt bostad. Jenny har varit väldigt tillmötesgående på både ett professionellt och personligt sätt.
    Snabb återkoppling. Läs mer
    2019-09-09 Jenny S svarar Moa M
    Tack snälla Moa för de fina orden. De tar jag med mig! Tack själv för exemplariskt samarbete.
  • 2019-09-05

Marie B skrev om Jenny Svensk en del av HusmanHagberg Värmdö
    Väldig bra mäklare och det kändes tryggt att köpa hus av henne Läs mer
    2019-09-09 Jenny S svarar Marie B
    Tack Marie! De fina orden tar jag med mig! Och stort grattis till ett underbart fint hus!
  • 2019-08-11

Lotta skrev om Siw Rönnberg en del av HusmanHagberg Värmdö
    Siw är har skött såväl familjens som vänners fastighetsaffärer i många år. Hon är mycket erfaren och väldigt professionell i sitt yrkesutövande. Rekommenderas varmt! Läs mer
  • 2019-08-02

Martin S skrev om Charlotte Balcker en del av HusmanHagberg Värmdö
    Köpt villa på Värmdö. Blev bemött på ett väldigt trevlig sätt.
    Charlotte svarade utförligt och tydligt på våra frågor och hon levde upp till våra förväntningar.

Sammanfattningsvis var köpprocessen en trevlig och smidig affär. Charlotte var tydlig i sin kommunikation samt professionell och trevlig i sitt bemötande. Läs mer
    2019-08-04 Charlotte B svarar Martin S
    Hej Martin,
    Tack för tydlig och bra rekommendation. Snart är det dags för inflyttning, önskar er all lycka till med flytt. Ses på tillträdet
    Hälsningar Charlotte
  • Jml Utveckling

2019-07-21

Jml Utveckling skrev om Robert Nathanson en del av HusmanHagberg Värmdö
    Saklig och opartisk, bra råd till oss som köpare.
    Jag uppfattar Robert som engagerad och kunnig.
    Rekommenderar självklart Robert om man söker mäklare i Värmdö Läs mer
    2019-07-23 Robert N svarar Jml Utveckling
    Tusen tack för din rekommendation.
    Hälsningar Robert
  • 2019-07-19

Maria S skrev om Robert Nathanson en del av HusmanHagberg Värmdö
    En mycket trevlig och saklig mäklare. Rekommenderas varmt. Läs mer
    2019-07-19 Robert N svarar Maria S
    Tack snälla för er rekommendation.
    Sommarhälsningar Robert
  • 2019-07-03

Tommy V skrev om Jenny Svensk en del av HusmanHagberg Värmdö
    Sålde min lägenhet på Värmdö! Samarbetet med Jenny var mkt givande och smidigt. Hon gjorde kontinuerliga återkopplingar och förde processen hela tiden framåt. Nu är lyan såld! Jag kan varmt rekommendera Jenny! Läs mer
    2019-07-30 Jenny S svarar Tommy V
    Tack Tommy för de fina orden! De tar jag med mig. Och så hoppas jag att du får ett fantastiskt år här framöver med tanke på dina spännande planer.
  • 2019-07-03

Catharina U skrev om Jenny Svensk en del av HusmanHagberg Värmdö
    Köpte lägenhet på Värmdö.
    Trevligt och proffsigt bemötande av Jenny som också gav mig lite tips inför köpet.
    Jag är mycket nöjd med hela affären. Läs mer
    2019-07-30 Jenny S svarar Catharina U
    Tack Catharina och varmt välkommen till Värmdö!
  • 2019-06-28

Inga-Lisa A skrev om Ulrika Andersson en del av HusmanHagberg Värmdö
    Jag har sålt mitt hus på Ingarö.
    Jag har hela tiden blivit bemött av en person som visat intresse för mig och mitt hus. Ulrika är mycket proffsig och har ett bra bemötande. Detta har varit och är mitt livs största affär. Själv har jag mycket lite kunskap om husförsäljning. Då känns det tryggt att ha tillgång till en kunnig mäklare.
    Ulrika får högsta betyg av mig. Läs mer
    2019-07-17 Ulrika A svarar Inga-Lisa A
    Varmt tack för ditt fina betyg! Jag är så glad att jag fick förtroendet att ta hand om ditt livs största affär och att du har känt dig trygg genom hela processen. Det betyder mycket att höra det. Önskar dig en fortsatt fin sommar, så ses vi i höst! Hälsningar Ulrika
  • 2019-06-26

Pär H skrev om Jenny Svensk en del av HusmanHagberg Värmdö
    Jag har köpt en lägenhet på Skogsbovägen 18, blev utmärkt bemött av Jenny som under hela processen har vart öppen, behjälplig och professionell. Läs mer
    2019-06-27 Jenny S svarar Pär H
    Tack Pär för de fina orden och grattis till en toppenfin lägenhet!
  • 2019-06-20

Tom K skrev om Ulrika Andersson en del av HusmanHagberg Värmdö
    Ulrika är en professionell mäklare som sköter sitt uppdrag utmärkt. Vi är väldigt nöjda! Läs mer
    2019-06-25 Ulrika A svarar Tom K
    Stort tack för det fina betyget! Kul att ni är nöjda med både köp och försäljning. Och grattis än en gång till ert fina hus!
  • 2019-06-20

Emma-marie H skrev om Charlotte Balcker en del av HusmanHagberg Värmdö
    Charlotte är en klippa! Jag har både köpt och sålt fritidshus genom henne. Hon är mycket kunnig och ger alltid ett strålande bemötande. Hela teamet på HusmanHagberg Värmdö gör ett toppenbra jobb och man känner alltid att affären är i trygga händer. Läs mer
    2019-06-20 Charlotte B svarar Emma-marie H
    Tusen tack för fin rekommendation! Det har varit ett nöje att få ha dig som både köpare och säljare. Önskar dig all lycka i dina kommande bostadsaffärer. Bara och ringa om du behöver hjälp eller har fastighetsfrågor. Trevlig sommar, hälsningar Charlotte
  • 2019-06-18

Mathilda A skrev om Ulrika Andersson en del av HusmanHagberg Värmdö
    Både sålt bostadsrätt (radhus) & köpt villa, i samma veva. Vänligt & proffsigt bemött, kunnig mäklare. Mäklaren levde helt klart upp till våra förväntningar om inte mer. Vi är jättenöjda. Alltid ett glatt bemötande & tillgänglig för oss & våra frågor. Läs mer
    2019-06-25 Ulrika A svarar Mathilda A
    Stort tack för den fina rekommendationen! Härligt att höra och roligt att få vara behjälplig vid både köp och försäljning!

Gustavsbergs Hamn, 134 40 Gustavsberg