HusmanHagberg Värmdö

Gustavsbergs Hamn, 134 40 Gustavsberg — Visa karta

Välkommen till underbara Värmdö och HusmanHagberg!

Det är nu tjugo år sedan HusmanHagberg öppnades här på Värmdö vilket ger oss en lång erfarenhet av fastighetsförmedling av fritidshus, villor, lägenheter och tomter. Vi kan vårt närområde, har ett stort kontaktnät och har ett kunnigt och trevligt gäng. Att göra affärer är något vi älskar och brinner för och vi gör alltid vårt yttersta för att du ska göra en trygg och lyckad bostadsaffär.

Boka oss för en förutsättningslös värdering och ett kostnadsfritt möte. Ring, maila eller kom förbi vårt kontor på Tyra Lundgrens Väg 6 i Gustavsbergs hamn!

Läs vad 474 kunder tycker om HusmanHagberg Värmdö

• 2020-09-24

Sofia B skrev om Charlotte Balcker en del av HusmanHagberg Värmdö
    Vi köpte ett radhus som Charlotte sålde och är väldigt nöjda med kontakten från början till slut!

Trevligt, hjälpsamt och professionellt bemötande.

Lätt att få kontakt med och hade svar på de frågor vi hade. Läs mer
  • Margareta Christine S

2020-09-23

Margareta Christine S skrev om Charlotte Balcker en del av HusmanHagberg Värmdö
    - Jag har sålt ett radhus i Ösbydalen.
    - Jag blev bemött på ett värdigt och respektfullt sätt. Hade nyligen mist min sambo och ville komma bort från Värmdö. Charlotte tog sig tid att prata om hennes sätt att arbeta för det skulle kunna passa ihop med mina önskemål.
    - Jag hade inte direkt några förväntningar , ville mer höra mig för
    hur det kunde se ut. Men efterhand som vi pratade fick jag mer och mer förtroende för Charlotte. Sägas bör väl att personkemin fungerade direkt vilket naturligtvis underlättar.
    - Sammanfattningsvis kan jag säga att jag är väldigt nöjd. Charlotte är klar och tydlig med information om vad som händer. Ringer alltid upp när jag har sökt henne. Samarbetet oss emellan fungerade perfekt ! Läs mer
    2020-09-23 Charlotte B svarar Margareta Christine S
    Kära Margareta vilket fint utlåtande du gav mig. Värmer mitt hjärta! Har verkligen uppskattat att få förmedla din bostad, du har varit så hjälpsam och tillmötesgående. Nu ska vi se till och hitta det bästa boendet åt dig. Hälsningar Charlotte
  • 2020-09-18

Anna N skrev om Ulrika Andersson en del av HusmanHagberg Värmdö
    Professionellt ,kunnigt och vänligt bemötande.
    Mycket god kännedom om området där jag köpte min kolonistuga dvs Hjortens odling,Värmdö
    Mäklaren har varit lätt att nå på tel och mail och har snabbt kunnat bistå vid frågor.
    Jag har redan rekommenderat Ulrika till bekanta. Läs mer
    2020-09-18 Ulrika A svarar Anna N
    Stort tack för detta fina omdöme! Roligt att höra att du även rekommenderat till bekanta. Hjortens Odling är ett supermysigt område, så jag är övertygad om att du kommer att trivas i din stuga! Hälsningar Ulrika
  • 2020-09-17

Josefine T skrev om Ulrika Andersson en del av HusmanHagberg Värmdö
    Vi köpte en fyra i Gustavsberg, väldigt proffesionellt och tillmötesgående på visning och vid skrivning. Jag tycker absolut att Ulrika levde upp till våra förväntningar, det kändes tryggt och metodiskt på genomgången av kontraktet. Vi är nöjda! Läs mer
    2020-09-18 Ulrika A svarar Josefine T
    Tack för fin rekommendation, härligt att höra! Det är precis så jag vill att kontraktsgenomgången ska kännas. Grattis än en gång till en jättefin lägenhet!
  • 2020-09-17

Linnéa J skrev om Ulrika Andersson en del av HusmanHagberg Värmdö
    Har sålt en villa.
    Blev väldigt fint bemött av Ulrika som är en omtänksam och inkännande person.
    De förväntningar jag hade var att mäklaren skulle ”sköta allt” vilket också gjordes, med råge. Ulrika är väldigt kunnig och erfaren och det kunde inte blivit bättre. Är mycket nöjd med allt. Läs mer
    2020-09-17 Ulrika A svarar Linnéa J
    Tack för detta fina omdöme! Jättekul att höra! Och jag vill än en gång ge dig en stor eloge för allt slit inför försäljningen. Som du kämpat med målning, trädgårdsarbete och styling! Det gav resultat. :-)
    Kram Ulrika
  • 2020-09-16

Kenneth B skrev om Ulrika Andersson en del av HusmanHagberg Värmdö
    Ulrika hjälpte oss att sälja vår fritidsfastighet. Via vänligt och professionellt bemötande och med ordning och reda i säljprocessen, skapade Ulrika ett stort intresse på marknaden för vårt sommarställe, som landade i en riktigt bra försäljning. Läs mer
    2020-09-17 Ulrika A svarar Kenneth B
    Stort tack för denna fina rekommendation! Det var roligt att få sälja ert fina fritidshus i Stavsnäs.
  • 2020-09-16

Clas L skrev om Ulrika Andersson en del av HusmanHagberg Värmdö
    Ulrika Andersson skötte om vår försäljning på ett mycket professionellt och fint sätt. Från det att vi tog första kontakten till även efter skrivna kontrakt. Vi är mycket nöjda. Läs mer
    2020-09-16 Ulrika A svarar Clas L
    Stort tack för fin rekommendation, härligt att ni är nöjda! Är glad att jag fick hjälpa till med er försäljning.
  • Kristina P

2020-09-16

Kristina P skrev om Ulrika Andersson en del av HusmanHagberg Värmdö
    Jag köpte ett fritidshus på Värmdö och jag uppskattar väldigt mycket att Ulrika var ärlig, rak, lugn och väldigt trevlig och hjälpsam. Läs mer
    2020-09-16 Ulrika A svarar Kristina P
    Tack för din fina rekommendation, roligt att höra! Är övertygad om att du kommer att trivas bra i ditt nya hus. Läget är magiskt. :-)
  • 2020-09-14

Kjell B skrev om Ulrika Andersson en del av HusmanHagberg Värmdö
    Snabb och enkel affär med ett avslut 5 dagar efter första mötet. Läs mer
    2020-09-16 Ulrika A svarar Kjell B
    Stort tack för rekommendationen! Ja, det var den snabbaste försäljningen i Hjortens Odling!
  • 2020-09-14

Annette P skrev om Ulrika Andersson en del av HusmanHagberg Värmdö
    Hjälpte oss med försäljning av parhus. Proffsig, kunnig och kompetent! Vi fick mycket användbara tips och råd. Hon har verkligen ett estetiskt öga.
    En trevligare och mer ödmjuk mäklare får du leta efter! Läs mer
    2020-09-16 Ulrika A svarar Annette P
    Åh så fina ord, det värmer! :-) Och en stor eloge till dig för allt fix inför fotografering och visning, superbra jobbat!
    Kram Ulrika
  • Katarina H

2020-08-30

Katarina H skrev om Ulrika Andersson en del av HusmanHagberg Värmdö
    Köpt Lgh på Farsta slottsväg 2
    Fick en egen visning, tidig morgon, bra!
    Kom senare även på en öppen visning, bra mottagen!
    Lite utdragen budgivning...
    När det väl blev klart fick jag omg en tid för avtals skrivning, bra! Läs mer
    2020-09-14 Ulrika A svarar Katarina H
    Stort tack för fint omdöme, Katarina! Budgivningar kan vara lite utdragna när det är många intressenter. :-) Och grattis än en gång till en jättefin lägenhet!
  • Souri S

2020-08-16

Souri S skrev om Morgan Flodman en del av HusmanHagberg Värmdö
    Hej
    jag köpt en lägenhet. Han är trevligt, ärligt. Läs mer
  • 2020-08-03

Annika L skrev om Charlotte Balcker en del av HusmanHagberg Värmdö
    Smidig försäljning av min lägenhet av en väldigt trevlig och engagerad mäklare. Läs mer
    2020-08-11 Charlotte B svarar Annika L
    Hej Annika, tänk vad smidigt det kan gå när allt blir rätt från början till slut. Nu håller vi tummarna att du finner din dröm lägenhet i Malmö. Hälsningar Charlotte
  • 2020-07-23

Buster P skrev om Morgan Flodman en del av HusmanHagberg Värmdö
    I januari kontaktade jag Morgan första gången och förklarade vad jag och min familj önskade för boende. Efter kontinuerlig kontakt med olika objekt så hittade han äntligen vårat drömhus. Vi har haft bra kontakt hela tiden och Morgan har ständigt återkopplat på dom frågor vi undrat över. Envis och lyhörd. Precis som en säljare ska vara.
    Kan varmt rekommendera Morgan om ni vill ha en mäklare att lita på.

Mvh Glada köpare Finkvägen 23 Läs mer
  • 2020-07-23

Sabina C skrev om Morgan Flodman en del av HusmanHagberg Värmdö
    Vi har köpt ett radhus med hjälp av Morgan!
    Morgan har varit grym ändå från start!
    Han hörde av sig till oss då han visste vi var intresserade av just ett sådant objekt och har varit en grym mäklare från start. Hört av sig och återkallat precis som vi vill!
    Kan startat rekommendera honom!!! Läs mer
  • 2020-07-20

Annette P skrev om Charlotte Balcker en del av HusmanHagberg Värmdö
    Charlotte hittade det perfekta boendet för mig och mina barn. Jag fick förhandsvisning och en snabb affär. Allt kändes tryggt och proffsigt! Läs mer
    2020-08-11 Charlotte B svarar Annette P
    Tack Annette, nu håller jag tummarna för en lika smidig affär för er. Önskar dig en fin höst
    Hälsningar Charlotte
  • 2020-07-20

Jörgen P skrev om Morgan Flodman en del av HusmanHagberg Värmdö
    Engagerad, snabb med svar och väl insatt i detaljer. Läs mer
  • 2020-07-18

Karol P skrev om Jenny Svensk en del av HusmanHagberg Värmdö
    Jätte snäll mäklare,
    Upprepa och gör mig förstå med varje sak, vilka kunde jag vilja veta,
    Upplysnar och hjälpte mig med varje sak,
    Varje sak vilka var svårt gjorde det lätt att förstå,
    Tack!! Läs mer
    2020-08-18 Jenny S svarar Karol P
    Tack för dina fina ord Karol! Jag blir särskilt glad över att du tycker att jag har tagit stor hänsyn/ hjälp till vid språkförbistringar. Jag är säker på att ni kommer att göra lägenheten väldigt fin!
  • Renzo R

2020-07-17

Renzo R skrev om Charlotte Balcker en del av HusmanHagberg Värmdö
    Har fått hjälp att köpa ett hus.
    Mycket serviceminded och
    Otroligt duktig på att återkoppla
    Till oss under hela affären.
    Hon ska ha stort beröm hur
    Hon har hanterat allt. Läs mer
  • 2020-07-10

Carola M skrev om Morgan Flodman en del av HusmanHagberg Värmdö
    Kunnig, närvarande och professionell. Läs mer

Johan L skrev om Morgan Flodman en del av HusmanHagberg Värmdö
    Bra mäklare som är snabb på att återkoppling ge nästan dygnet runt ;) Proffsig och enkel att ha att göra med. Läs mer

Johan L skrev om Jenny Svensk en del av HusmanHagberg Värmdö
    Professionell och väldigt bra och snabb på återkoppling! Efter en snabb affär när vi sålde vår bostadsrätt rekommenderar vi Jenny till fler. Läs mer
    2020-08-18 Jenny S svarar Johan L
    Tack Johan! Ja helt otroligt hur vi fick ihop det med snabb visning, säljkontrakt och köpkontrakt så tätt ihop! Hoppas nu att ni kommer att trivas i nya lägenheten.

Malin L skrev om Jenny Svensk en del av HusmanHagberg Värmdö
    Jag och min sambo har köpt bostadsrätt med Jennys hjälp. Trevlig, tydlig, snabb på att svara. Känns jättebra! Läs mer
    2020-07-07 Jenny S svarar Malin L
    Tack Malin! Hoppas att ni ska trivas bra i Gustavsberg!
  • 2020-06-29

Susanne H skrev om Charlotte Balcker en del av HusmanHagberg Värmdö
    Charlotte har på ett proffsigt, trevligt och personligt sätt förmedlat en bostad till oss som passar oss i både läge, planlösning och pris. Hon har fått oss att känna trygghet i köpet och gjort oss uppmärksamma om det vi behöver känna till kring huset och köpet. Hon har även gett oss bra tips och tankar kring att underlätta i vår egen försäljning trots att vi sålt med annan mäklare.
    Jag skulle varmt rekommendera andra att både sälja med, och köpa av Charlotte. Läs mer
    2020-06-29 Charlotte B svarar Susanne H
    Tusen tack Susanne för en fin rekommendation som värmer rakt igenom hjärtat. När jag får ett uppdrag hoppas jag alltid finna den perfekta köparen av just den fastigheten och med er blev det verkligen fullpott. Ni är de perfekta köparna! Önskar er en underbar sommar hälsningar Charlotte
  • 2020-06-25

Mats B skrev om Robert Nathanson en del av HusmanHagberg Värmdö
    Mäklaren var kunnig och hjälpsam. Mycket bra. Läs mer
  • 2020-06-25

Rolf Charles K skrev om Robert Nathanson en del av HusmanHagberg Värmdö
    Sålt fastighet på Värmdö...Mycket proffesionellt bemötande av R Nathansson. Läs mer
  • 2020-06-23

Per-olof W skrev om Ulrika Andersson en del av HusmanHagberg Värmdö
    Sålt fritidshus, hade inga förväntningar. Fantastiskt bemötande, professionell, ambitiös, noggrann är några ord som beskriver Ulrika. Läs mer
  • 2020-06-22

Martin J skrev om Ulrika Andersson en del av HusmanHagberg Värmdö
    Proffsig, lyhörd, objektiv och kreativ. Läs mer
    2020-06-26 Ulrika A svarar Martin J
    Stort tack för din rekommendation, det glädjer mig! Ha en fortsatt fin sommar!
  • 2020-06-22

Samuel Colin C skrev om Ulrika Andersson en del av HusmanHagberg Värmdö
    Ulrika was perfect for us. We were buying a house she was selling in värmdö.
    Ulrika is fast to reply and was very helpful with any questions we had.
    If we end up selling our house in the future we would definitely ask Ulrika to sell our property for us.
    10/10 Läs mer
    2020-06-26 Ulrika A svarar Samuel Colin C
    Thank you Sam! Happy to hear that! Hope you will enjoy your new house!
  • 2020-06-20

Peter E skrev om Charlotte Balcker en del av HusmanHagberg Värmdö
    Trevligt bemötande. jag upplever Charlotte proffsig påläst o vet vad hon pratar om kändes väldigt tryggt att låta Charlotte sälja vår bostad Känns som jag absolut kan rekommendera Charlotte när ni behöver mäklartjänster mvh Peter Englöf Läs mer
    2020-06-23 Charlotte B svarar Peter E
    Tack Peter och Elsie, hoppas du känner lika innan sommaren är slut! Nu ser vi till att sälja er bostad. Ser fram emot att få fotografera den. Önskar er en härlig vecka. // Charlotte
  • 2020-06-19

Linda F skrev om Charlotte Balcker en del av HusmanHagberg Värmdö
    Jag har köp en bostadsrätt
    Charlott är mycket flexibel och ordnade en extra visning till ett av mina barn som inte kunde vara med på den första. Hon ordnade båda visningarna med under två timmars varsel.
    Charlotte är ett riktigt proffs på sitt jobb. Hon är väldigt trevlig och skrattar mycket och det är ju sånt som smittar av sig.
    Jag uppskattar att hon behandlade mina barn så de fick sig att känna sig lika delaktiga som mej, de ska ju trots allt också bo där Läs mer
    2020-06-19 Charlotte B svarar Linda F
    Wow Linda, tack vilken fantastisk rekommendation jag fick. 1000 tack- nu väntar vi med spänning g på när inflyttning kan bli. Desto tidigare desto bättre🌺
  • 2020-06-15

Fredrik B skrev om Morgan Flodman en del av HusmanHagberg Värmdö
    Han är mycket trevlig, ambitiös och proffisionell. Läs mer
  • 2020-06-04

Inger-Lena T skrev om Jenny Svensk en del av HusmanHagberg Värmdö
    Jag har köpt en liten trea icharlottendal i Värmdö. Mäklaren var mycket positiv och tillmötesgående samt kunnig. Tydlig och bra kommunikation, både via telefon och vid möten. Tycker att hon väl levde upp till mina förväntningar, i samband med förhandlingar mellan mig och säljaren. Kom med förslag till olika sätt att hitta en lösning bl.a. Jag är mycket nöjd med att hon flera gånger ringde tillbaka för att fråga om status från min sida, samt rapportera om status från säljaren. Läs mer
    2020-06-05 Jenny S svarar Inger-Lena T
    Tack snälla Inger-Lena! Det är just den här återkopplingen från köpare som är så viktig. Det blir ett kvitto på att mitt arbete i affärerna görs rätt. Ha nu en fin sommar!
  • 2020-06-04

Tiina S skrev om Ulrika Andersson en del av HusmanHagberg Värmdö
    Vi anlitade Ulrika som mäklare nu när vi sålde vårt hus och är väldigt nöjda.
    Ulrika är trevlig och professionell och lätt att ha att göra med. Hon hjälper till med det lilla extra och både lyssnar och ger tips och råd. Läs mer
    2020-06-15 Ulrika A svarar Tiina S
    Stort tack för den fina rekommendationen! Det var roligt att få ta hand om er husförsäljning. Lycka till med ert nya husprojekt!
  • 2020-06-01

Tobias L skrev om Ulrika Andersson en del av HusmanHagberg Värmdö
    Köpte fritidsfastighet på Hjortens odling i Värmdö. Bra service och inga konstigheter. Alla förväntningar är uppfyllda med råge.

Sammanfattning:
    Heja Ulrika Andersson friskt humör!!! Läs mer
    2020-06-15 Ulrika A svarar Tobias L
    Tack för rekommendationen Tobias! Härligt med en egen hejaramsa! :-)
    Jill R, Ulrika A gillar detta
  • 2020-05-31

Cecilia J skrev om Charlotte Balcker en del av HusmanHagberg Värmdö
    Jag tyckte om Charlotte direkt. Hon var öppen, trevlig, engagerad och personlig.
    Bra mäklare som försöker skapa det bästa för både säljare och köpare. Läs mer
  • 2020-05-30

Martin L skrev om Jenny Svensk en del av HusmanHagberg Värmdö
    Köpt och sålt borätt, båda med Jenny Svensk. Jenny gjorde ett trevligt och väl balanserat intryck som kändes bra. Inte för ”säljig” utan rutinerat professionell. Jenny uppfyllde alla våra förväntningar och sydde ihop både vår sälj- och köpaffär på samma dag. Bra jobbat Jenny. Vi kommer att rekommendera dig om tillfälle uppstår. Läs mer
    2020-06-01 Jenny S svarar Martin L
    Tack Martin för dina fina ord! Ja helt otroligt att det blev så smidigt med både sälj och köp på samma dag. Hoppas nu att ni får en bra sommar!
  • 2020-05-29

Oskar A skrev om Jenny Svensk en del av HusmanHagberg Värmdö
    Köpte ett radhus, Jenny kontaktade mig direkt eftersom hon visste att jag hade visat intresse förut så affären kunde ordnas direkt mellan mig och säljaren. Uppskattar det verkligen! Jenny är mycket trevlig och ödmjuk och samtidigt väldigt proffesionell! Läs mer
    2020-06-01 Jenny S svarar Oskar A
    Hej Oskar och stort tack för din fina feedback. Och välkommen till fina Byns Gård!
  • 2020-05-28

Amanda B skrev om Jenny Svensk en del av HusmanHagberg Värmdö
    Köpt en bostadsrätt, min första erfarenhet av att köpa lägenhet. Fick mycket hjälp och råd kring hur man kan tänka och hur processen funkar. Trevligt bemötande och snabba svar! 😊 Läs mer
    2020-05-28 Jenny S svarar Amanda B
    Tack Amanda för din feedback, och grattis till en jättefin första-lägenhet! Hoppas så att ni kommer trivas. Ha en fin sommar nu tills vi ses på tillträdet.
  • 2020-05-27

Anna D skrev om Siw Rönnberg en del av HusmanHagberg Värmdö
    Jag hade Siw som mäklare när jag köpte mitt hus och hon är otroligt proffsig. Hon balanserar ärlighet, saklighet och har samtidigt en god känsla för vad som är av intresse utanför själva beskrivningen i offerten. Siw är engagerad och ser till att både köpare och säljare är nöjda till slut. Läs mer
  • 2020-05-25

Martin H skrev om Ulrika Andersson en del av HusmanHagberg Värmdö
    Vi har sålt vårt fritidshus. Mäklaren fick det sålt väldigt snabbt och till ett i vårt tycke bra pris.
    Kan varmt rekommendera henne. Läs mer
    2020-05-26 Ulrika A svarar Martin H
    Tack för rekommendationen! Verkligen roligt att intresset var så stort och att det blev en så bra budgivning! Hälsningar Ulrika
  • 2020-05-19

Michael W skrev om Jenny Svensk en del av HusmanHagberg Värmdö
    Man känner trygghet och Jenny visar stort intresse för uppdraget. Hade höga förväntningar och de uppfylls. Läs mer
    2020-05-22 Jenny S svarar Michael W
    Tack Michael för dina fina ord! Nu hoppas vi att ni hittar något bra hus till er. Njut av sommaren i Byns Gård fram tills att du flyttar.
  • 2020-05-19

Caroline T skrev om Siw Rönnberg en del av HusmanHagberg Värmdö
    Siv gjorde det hon skulle, vi visste vad vi ville, och affären gjordes upp snabbt. Läs mer
  • 2020-05-16

Elisabet P skrev om Jenny Svensk en del av HusmanHagberg Värmdö
    Jag har köpt en bostadsrätt i Gustavsberg. Jenny har varit engagerad och visat lägenheten 2 ggn. Varit aktsam med kontakter på ge av Corona och tillmötesgående med snabb kontraktsskrivning. Läs mer
    2020-05-18 Jenny S svarar Elisabet P
    Tack Elisabet för din fina återkoppling och att du tycker att jag har skött mig när det gäller att hålla social distans i dessa tider!
  • 2020-05-14

Daniel U skrev om Jenny Svensk en del av HusmanHagberg Värmdö
    Jag kan verkligen rekommendera Jenny som är proffsig, lyhörd och engagerad rätt igenom vilket gjorde mig trygg under hela försäljningsprocessen! Tack! Läs mer
    2020-05-18 Jenny S svarar Daniel U
    Tack snälla Daniel för fin feedback! Hoppas nu att det blir bra med ditt nya boende i Nacka.
  • 2020-05-08

Lisa W skrev om Ulrika Andersson en del av HusmanHagberg Värmdö
    Jag har sålt min lägenhet och min mäklare var mycket kunnig och proffsig. Läs mer
    2020-05-26 Ulrika A svarar Lisa W
    Tack för den fina rekommendationen! Hoppas att du ska få en härlig sommar i Småland! Hälsningar Ulrika
  • Tomas B

2020-05-08

Tomas B skrev om Jenny Svensk en del av HusmanHagberg Värmdö
    Har sålt en bostadsrätt.
    Mycket bra och kunnigt bemötande.
    Snabb. Läs mer
    2020-05-11 Jenny S svarar Tomas B
    Tack Tomas! Och tack för gott samarbete. Hoppas att du får en fin sommar.
  • 2020-05-06

Margareta J skrev om Ulrika Andersson en del av HusmanHagberg Värmdö
    Köpte en kolonistuga.Mäklaren utförde sitt uppdrag på ett sätt som man kan förvänta sig. Läs mer
    2020-05-07 Ulrika A svarar Margareta J
    Tack för rekommendationen! Hoppas att ni ska få mycket glädje av er stuga i Hjortens Odling! Hälsningar Ulrika
  • 2020-05-04

Sara R skrev om Ulrika Andersson en del av HusmanHagberg Värmdö
    Proffsig, trovärdig och pålitlig! Läs mer
    2020-05-07 Ulrika A svarar Sara R
    Tack för fin rekommendation och förtroendet att förmedla er mysiga kolonistuga! Hälsningar Ulrika
  • Christer Ö

2020-05-04

Christer Ö skrev om Jenny Svensk en del av HusmanHagberg Värmdö
    Efter att vi haft annan mäklare tidigare under försäljningen som inte lyckats (trots välbesökta visningar) så valde vi istället Husman Hagberg och Jenny Svensk. Jenny är väldigt kunnig och rak som mäklare och som person.
    Hon återkopplar väldigt bra och har en bra dialog under hela processen. Bilderna och beskrivningen av fastigheten var också av en väldigt hög kvalité. Vi sålde vår bostad relativt snabbt efter mäklarbytet och allt har löpt på väldigt bra och smidigt. Vi rekommenderar starkt andra att välja Jenny som mäklare!

Mvh Christer & Annelie Läs mer
    2020-05-05 Jenny S svarar Christer Ö
    Tack Christer och Annelie!
    Vilken fin och gedigen återkoppling, det uppskattar jag verkligen! Hoppas nu att ni får ett fortsatt fint år med era spännande planer. Ni lämnar över en fantastiskt fin fastighet till glada köpare.

Gustavsbergs Hamn, 134 40 Gustavsberg