Läs vad 518 kunder tycker om HusmanHagberg Värmdö 2

• 2021-01-14
    Mycket effektiv och professionell mäklare. Lugn, metodisk och nogrann. Hjälpsam och rak i sin kommunikation.
    Micael A
    • 5:a
    • 142.0 m²
    • Gustavsberg Östra Ekedal
  • 2021-01-11
    Har sålt en tomt & Charlotte har varit väldigt aktiv trots julhelger & ledighet.
    Henrik N
    • Ingarö Brunn
    sålde en tomt med hjälp av Charlotte Balcker en del av HusmanHagberg Värmdö
  • 2021-01-10
    Sålt.
    Bara REKOMENDERA säljaren, en 10 på skala 1-5.
    Över förväntan, Se ovan.
    Bara bra TOP.
    Thomas Ö
    • 1:a
    • 42.5 m²
    • Gustavsberg Munkmora
    sålde sin lägenhet med hjälp av Jenny Svensk en del av HusmanHagberg Värmdö
    Åh tack Thomas! Fina ord att få höra så här i början av ett nytt år.

• 2020-12-28
    Charlotte har hjälpt mig hitta min drömbostad och var under säljprocessen vänlig, glad, kunnig och håller det hon lovar. Jag kände mig bra omhändertagen. Jag kände att hon hade mycket att göra men när vi hade tog hon sig alltid tid till att orientera och diskutera köpet av huset. Bra känsla för människor. Ringde alltid tillbaka. Mycket bra!
    Sjoerd R
    • Värmdö Evlinge
    köpte sitt hus med hjälp av Charlotte Balcker en del av HusmanHagberg Värmdö
    Hej, Vad roligt att jag hjälpte dig finna din drömbostad. Tusen tack för att du ser dessa fina egenskaper hos mig och uttrycker dem här. Önskar dig all lycka till med ditt nya boende. Hälsningar Charlotte

• 2020-12-23
    Ulrika Andersson är mycket trevlig och kompetent. Jag kan rekommendera henne varmt.
    Ingrid B
    • 59.5 m²
    Stort tack för din fina rekommendation! Hälsningar Ulrika

• 2020-12-23
    Charlotte gjorde ett utmärkt jobb och hittade en lämplig köpare till mitt inte helt färdigbyggda fritidshus. Huset såldes redan när det låg ute som kommande.
    Kjell H
    • Värmdö Evlinge
    sålde sitt hus med hjälp av Charlotte Balcker en del av HusmanHagberg Värmdö
    Hej Kjell, tack för fin rekommendation. Nu kan du sätta tänderna i nya projekt och njuta lite av ledighet. Önskar dig en fin vår. Hälsningar Charlotte

• 2020-12-21
    Hej
    Försäljning av fritidsfastighet i Stockholms skärgård
    en fastighet med tre hus en lada och ett båthus.

Jag blev bemött på ett mycket utmärkt och professionellt sätt.

Förväntningarna överträffades med råge.
    Ulrika lyckades på 24 timmar under en helg ta fram en ny köpare då den tidigare köparen hoppat av. Den nya köparen hade dessutom fått corona när köpet skulle slutföras och jag skulle dagen efter resa till Spanien. Trots allt genomfördes affären.

Sammanfattning
    Ulrika skall ha en stor elloge på det sätt hon genomförde affären från första möter till annonsering visning vidare till budgivning och slutförande av affären.

Sten Nilsson

Detta är sänt från min frus dator.
    Sten N
    • 95.0 m²
    • Runmarö
    sålde sin stuga med hjälp av Ulrika Andersson en del av HusmanHagberg Värmdö
    Stort tack för din fina rekommendation! Roligt att höra att förväntningarna överträffades med råge, då har jag lyckats! Tack för trevligt samarbete, allt gott! Hälsningar Ulrika

• 2020-12-17
    När jag skulle sälja min lägenhet blev mitt val självklart Husman Hagberg!
    Ulrika är en fantastiskt inkännande mäklare med fingertoppskänsla för detaljer och kunde hjälpa mig igenom alltifrån den bästa fotografen till mäklarbilderna, objektbeskrivningen till den slutliga försäljningen och överlåtelsen.
    Jag kommer varmt rekommendera alla jag känner att anlita dem, de känns familjärt med mäklare som själva bor på och känner till området de säljer i.
    Therese L
    • 60.0 m²
    • Gustavsberg Lugnet
    sålde sin lägenhet med hjälp av Ulrika Andersson en del av HusmanHagberg Värmdö
    Stort tack för ditt fina omdöme, det värmer i hjärtat ska du veta! Nu ska vi bara hitta en ny bostad åt dig också. :-) Kram Ulrika

• 2020-12-01
    Vi valde Charlotte Balcker som mäklare på HusmanHagberg på Värmdö för att sälja vårt hus i Kolvik. Vi tyckte hon var glad, rak, öppen och tydlig . Hon tog upp det viktigaste inför försäljningen av huset. Hon hade det vi önskade av en mäklare så valet var helt klart rätt.
    Hon är mycket mån om sitt objekt hon tog an samt mån om oss som kund. Charlotte gjorde allt i sin makt att få huset sålt. Hon är väl värd att välja som sin mäklare.
    Veronica H
    Veronica H
    sålde sitt hus med hjälp av Charlotte Balcker en del av HusmanHagberg Värmdö
    Hej Veronica och Pär! Tack för att jag var den rätta mäklaren för er- vilken bra kombo då ni var absolut de rätta och bästa säljarna. 1000 tack för allt ni fixade inför visningarna. Nu blickar vi fram emot att ni får titta ut över en ny vik och prova lägenhetslivet. Kram på er, hälsningar Charlotte

• 2020-11-30
    Vänlig, tillmötesgående men med lyhördhet. Kändes inte påträngande när det var dags för budgivning. Förtroendeingivande.
    Lena J
    • 14.0 m²
    köpte sin stuga med hjälp av Ulrika Andersson en del av HusmanHagberg Värmdö
    Vilket fint omdöme, stort tack! Hoppas att du ska få mycket glädje av din lilla stuga och trädgården därtill. Hjortens Odling är så mysigt! Hälsningar Ulrika

• 2020-11-29
    köp ett fritidshus, trevlig glad, mina förväntningar var att bli sed och de vart jag, mycket bra visning även en bra första möte med säljaren
    Lillian S
    • 54.0 m²
    • Skeviksstrand
    köpte sin stuga med hjälp av Ulrika Andersson en del av HusmanHagberg Värmdö
    Stort tack för din fina rekommendation! Extra glad blev jag över att du kände dig sedd på visningen, det är precis så jag vill att det ska kännas. Grattis än en gång till köpet! Hälsningar Ulrika

• 2020-11-29
    Trevlig, mänsklig(inte min arfarenhet av mäklare bak i tiden).
    Malin G
    • 76.0 m²
    • Gustavsberg
    Härligt att höra, tack för det fina omdömet! Allt gott! Hälsningar Ulrika

• 2020-11-27
    Allt funkade smidigt och bra. Supernöjda!
    Jan-erik O
    • 76.0 m²
    • Gustavsberg
    köpte sin lägenhet med hjälp av Ulrika Andersson en del av HusmanHagberg Värmdö
    Tack för det fina omdömet, härligt att höra! Hoppas att ni ska trivas riktigt bra i er nya fina lägenhet! Hälsningar Ulrika

• 2020-11-21
    Bostadsrätt, lägenhet i gustavsbergs hamn.

Mycket bra välkomnande på plats, tryggt.

Förväntningar var ett professionellt bemötande vilket jag tycker vi fick av Charlotte.

Överlag kändes processen seriös, trygg och säker.
    Jesper J
    • 71.0 m²
    • Gustavsbergs Hamn
    köpte sin lägenhet med hjälp av Charlotte Balcker en del av HusmanHagberg Värmdö
    Tack Jesper! Jag tror ni var den absolut bästa matchningen på denna lägenhet vi kunde få. Glad att era förväntningar blev uppfyllda och att ni känt er trygga och säkra i processen. Nu ser vi fram emot att ni ska få tillträda. Önskar er en riktigt god jul och gott nytt år. Hälsningar Charlotte

• 2020-11-21
    Sålde precis min lägenhet på 73 m² med hjälp av Ulrika. Allt gick jättebra, snabbt och smidigt. Mycket kompetent och erfaren mäklare. Rekommenderas varmt.
    Seyedehfariba K
    • 73.0 m²
    • Mörtnäs Hagar
    sålde sin lägenhet med hjälp av Ulrika Andersson en del av HusmanHagberg Värmdö
    Stort tack för ditt fina omdöme, det värmer! Önskar dig allt gott! Hälsningar Ulrika

• 2020-11-21
    Svårsåld lägenhet som Morgan arbetade metodiskt och effektivt med och uppnådde lyckat resultat. Mycket nöjd.
    Siw  R
    Siw R
    • 1:a
    • 25.0 m²
  • 2020-11-19
    Morgan hjälpte mig med försäljning av lägenhet.Han höll i och drev processen med stort engagemang och kompetens. Lätt att ha att göra med. Kloka synpunkter vid fotografering och många andra frågor man har att hatera vid en bostadsförsäljnig. Rekommenderar honom!
    Karin E
    • 87.5 m²
    • Gustavsberg Östra Ekedal
  • 2020-11-18
    Charlotte har ett välkomnande och trevligt bemötande, hon visar stort intresse och engagemang i samband med försäljningen av vår villa i Fågelvik på Ingarö. Hon var alltid informativ och lätta att få tag på. Försäljningen gick mycket snabbt och smidigt!
    Finn Z
    • 165.0 m²
    • Ingarö Fågelvikshöjden
    sålde sitt hus med hjälp av Charlotte Balcker en del av HusmanHagberg Värmdö
    Hej Finn och Cecilia, Tack för att jag fick förtroendet att förmedla er fastighet. Härligt med den respons vi fick och alltid lika underbart när jag får jobba med hjälpsamma säljare. Allt från besiktning, styling och försäljning flöt på utmärkt. Önskar er nu en riktigt fin och god jul! Ses nästa år:-) Hälsningar Charlotte

• 2020-11-02
    Superbra. Väldigt nöjd med allt. Rekommenderas.
    John Axel E
    • 6:a
    • 113.0 m²
    • Gustavsberg Norra Bruksgatorna
    köpte sin lägenhet med hjälp av Jenny Svensk en del av HusmanHagberg Värmdö
    Tack snälla för ditt fina omdöme! Och grattis till en av Gustavsbergs allra finaste boenden!

• 2020-11-02
    Vi sålde vårt hus med Jenny som mäklare och är supernöjda med bemötandet och hanteringen! Vi har haft en bra dialog och fått löpande information genom hela processen. Vi har mötts av stort engagemang och mycket kunskap. Jenny och de andra på Husman Hagberg är väldigt trevliga och professionella vilket känns viktigt och tryggt, så vi kan varmt rekommendera dem som mäklare vid köp eller försäljning!
    Linnéa O
    • 6:a
    • 113.0 m²
    • Gustavsberg Norra Bruksgatorna
    sålde sin lägenhet med hjälp av Jenny Svensk en del av HusmanHagberg Värmdö
    Tack snälla Linnéa! Uppskattar även att du noterat att hela vårt kontor utstrålar god service! Det är det vi jobbar för. Processen att sälja ert hus har varit väldigt fin, tack för att jag fick det förtroendet!

• 2020-10-30
    Charlotte is a strong saleswoman who took great care of selling my house, gave clear expectations and delivered on them. She was extremely experienced in the local market and had already sold several houses this year on the same street. The entire process was fast and painless yet she was always available to answer questions and never left me wondering when I would get updates. The best broker I have met in Sweden, 10/10 will use again.
    Rebecca Jane P
    • 112.0 m²
    sålde sitt hus med hjälp av Charlotte Balcker en del av HusmanHagberg Värmdö
    Hi, Thanks for your nice recommendation! It was a pleasure to sell your property. Looking forward to having you as a customer again. Take care! Regards Charlotte

• 2020-10-28
    Saklig, påläst och noggrann. Mån om kontakten med oss som kund och gav aldrig upp innan vi, köparen och inte minst Charlotte själv, var nöjd med affären. Att hon dessutom är en charmerande representant för HH är definitivt på plussidan:)
    Ove J
    • 106.0 m²
    • Gustavsbergs Hamn
    sålde sin lägenhet med hjälp av Charlotte Balcker en del av HusmanHagberg Värmdö
    Hej, Tusen tack för att du fick med just det som är en svårighet, tålamod och överträffa. Glad att ni är nöjda. Önskar dig all lycka till att fina din nya bostad. Hälsningar Charlotte

• 2020-10-28
    Vi sålde en lägenhet i Porslinkvarteren i Gustavsberg. Charlotte var väldigt kunnig om området hon sålde i, hon var engagerad hela vägen!
    Anna J
    • 106.0 m²
    • Gustavsbergs Hamn
    Tack Anna, önskar dig lycka till i sökandet efter en ny lika fin lägenhet. Hälsningar Charlotte

• 2020-10-26
    Oerhört proffsig, tillmötesgående och lätt att nå.
    Jennie G
    • Hovnoret Brännskeppet
    sålde sitt hus med hjälp av Jenny Svensk en del av HusmanHagberg Värmdö
    Tack snälla Jennie! Och se nu fram emot att äntligen gå vidare i dina bostadsplaner! Önskar dig en fortsatt fin höst!

• 2020-10-24
    Vi har sålt vår lägenhet i Gustavsberg med hjälp av Charlotte. Affären gick fort, smidigt med hjälp av en väldigt kunnig mäklare som känner väl båda området och spekulanter som kan vara intresserade att köpa just din lägenhet. Tack för bra bemötande, värdefulla råd och står förståelse för båda säljarens och köparens behov.
    Zsuzsanna M
    • Gustavsberg Hästhagen
    Tack för fin rekommendation av er. Det har varit så enkelt att haft med er att göra, er hjälpsamhet vid visning och besiktning hade stor betydelse! Önskar er en fin höst så ses vi på tillträder. Hälsningar Charlotte

• 2020-10-22
    Köpt en lägenhet av Jenny . Hon är proffsig och har en Mycket hög servicenivå!
    Carola K
    • Gustavsberg Höjdhagen
    köpte sin lägenhet med hjälp av Jenny Svensk en del av HusmanHagberg Värmdö
    Tack snälla Carola! Och tack så mycket för gott samarbete. Jag blev extra smickrad av att ni ville att jag ska sälja er lägenhet inne i stan, och attans att vi inte kan gå över våra distriktsgränser. Hoppas att ni blir nöjda med er försäljning ändå.

• 2020-10-22
    Grym mäklare! Vi har både köpt och sålt objekt tillsammans med Jenny. Kan inte rekommenderas nog. Expert på sitt lokala område och full koll på marknaden. Jenny ger ett professionellt intryck och förtroende. Hon överträffar förväntningarna gång på gång. Vi skulle aldrig drömma om att sälja vårt nästa objekt utan henne. Troligen Värmdös bästa mäklare
    Mårten E
    • Gustavsberg Höjdhagen
    sålde sin lägenhet med hjälp av Jenny Svensk en del av HusmanHagberg Värmdö
    Oj va fint skrivet Mårten! Jag blir alldeles tårögd. Då får jag se till att jobba kvar här om 20 år när ni säljer er stora villa för något mindre.

• 2020-10-19
    Jag har sålt 2 sommarstugor. Kände stort förtroende för hennes kunnighet och blev mycket väl bemött. Kan varmt rekommendera henne.
    Ann-sofie T
    • 66.0 m²
    • Svartsö/Gällnö/Grinda
    sålde sin stuga med hjälp av Jenny Svensk en del av HusmanHagberg Värmdö
    Tack Ann-Sofie! Vilket otroligt fint ställe ni har haft i alla dessa år! Tack för fint samarbete. Det känns som att köparna kommer att ta väl hand om fastigheterna.

• 2020-10-13
    Ulrika är förtroendeingivande. Arbetar snabbt och kunnigt både mot mig och kunden. Uppskattas och rekommenderas!
    Leif A
    • 64.0 m²
    sålde sin lägenhet med hjälp av Ulrika Andersson en del av HusmanHagberg Värmdö
    Stort tack för ditt fina omdöme och för trevligt samarbete! Hälsningar Ulrika

• 2020-10-12
    Ulrika har ett trevligt, professionellt och sakligt bemötande.
    Sophie D
    • 64.0 m²
    köpte sin lägenhet med hjälp av Ulrika Andersson en del av HusmanHagberg Värmdö
    Tack för fin rekommendation! Och grattis än en gång till er nya bostad! Hälsningar Ulrika

• 2020-10-09
    Vi upplevde Charlotte som positiv och duktigt på att återkoppla fort
    Christoffer K
    • Gustavsberg Hästhagen
  • 2020-10-07
    Vi har köpt ett fritidshus med hjälp av Robert och vi är i allt väldigt nöjda med hans agerande. Han är extremt noggrann, intresserad och vill inte lämna någon fråga obesvarad. Han har alltid varit tillgänglig och lätt att komma i kontakt med. Vi rekommenderar honom varmt och kommer inte tveka att kontakta honom den dagen vi behöver en mäklare.
    Rebecca C
    • 32.0 m²
    • Hässelmara
    köpte sin stuga med hjälp av Robert Nathanson en del av HusmanHagberg Värmdö
    Hej Rebecca, Tack snälla för fina ord och rekommendationer. Betyder mycket för mig. Vänliga hälsningar Robert

• 2020-10-06
    Har anlitat Jenny Svensk för försäljning av fritidshuset, har fått mycket bra hjälp och gott bemötande. Jenny är mycket kunnig och hör snabbt av sig tillbaka när frågor dykt upp.
    Är jättenöjd med Jenny Svensk som mäklare.
    Boel C
    • 52.0 m²
    • Djurö
    sålde sin stuga med hjälp av Jenny Svensk en del av HusmanHagberg Värmdö
    Hej Hanna (Boel)! Tack för dina fina ord! Ert fina fritidshus kommer jag inte glömma i första taget. Stort lycka till nu med allt i ditt liv!

• 2020-10-05
    Morgan är trevlig och lättsam att ha kontakt med. Jag upplever honom som rak och ärlig vilket jag verkligen uppskattat under min försäljningsprocess. Han är snabb på att svara och hängiven sitt uppdrag. Jag är nöjd.
    Maria S
    • 59.0 m²
  • 2020-10-02
    5-stjärnig mäklare! Mycket bra, noggrann & tydlig. Har gedigen erfarenhet vilket gav mig bästa upplevelsen. Det är andra gången jag anlitar Robert & det är för att han är bäst!
    Adam E
    Adam E
    • 5:a
    • 111.0 m²
    sålde sin lägenhet med hjälp av Robert Nathanson en del av HusmanHagberg Värmdö
    Hej Adam, Stort tack för din vänlighet. Alltid lika trevligt att hjälpa dig. Mvh Robert

• 2020-10-02
    Vi sålde vår villa och är mycket nöjda med Morgan,han var proffsig och lyhörd på alla sätt och vis samt fungerat bra som mellanhand säljare och köpare,kan varmt rekommendera!
    Bengt William R
    • 51.0 m²
    • Porslinskvarteren
    sålde sin lägenhet med hjälp av Siw Rönnberg en del av HusmanHagberg Värmdö
  • 2020-10-02
    Jag köpte en bostad i Gustavsberg : en stor lägenhet med terrass.
    Morgon var både tillmötesgående, professional och Vänlig. Jag köpte lägenheten lite under utgångspriset som säljaren ville ha, men som var orealistisk.
    Jag gav en bra bud under förutsättningen att det togs av marknaden innan andra visningen. Jag skulle antagligen ha fått det billigare men vill inte buda. Jag vill ha lägenheten.
    Morgon var hjälpsam under hela processen.
    Eileen I
    • 105.0 m²
    • Porslinskvarteren
    köpte sin lägenhet med hjälp av Morgan Flodman en del av HusmanHagberg Värmdö
  • 2020-10-02
    initialt upplevde vi mäklaren som lite svår att få kontakt med då vi missade den första visning av Norrsunda 457. Blev en dålig start kan man säga. Efter det tycker jag inte att det blev det bättre. Dock mycket lustigt avslut då vi på fredagskvällen kastade in handduken i budgivningen, för att på lördagen få besked om att de som vann budgivningen drog tillbaka sitt bud. Där borde vi som 2:a fått avsluta köpet, men då blev en ny budgivning som inte kändes riktigt bra. Vi köpte objektet, men lite förundrade över avslutet.
    Nils J
    • 95.0 m²
    • Runmarö
    köpte sin stuga med hjälp av Ulrika Andersson en del av HusmanHagberg Värmdö
    Tack för din feedback Nils. Det var synd att ni missade den öppna visningen och kom in så sent i processen. Jag arbetade intensivt med uppföljning av ca 50 intressenter från denna visning och det var många frågeställningar, så jag förstår att jag var svår att nå i början av veckan. Vi ordnade dock en privat visning åt er på Runmarö och ni fick chansen att kliva in i processen innan avslut. Sedan är det såklart alltid tråkigt med köpare som hoppar av innan avtal, men det är tyvärr så lagstiftningen ser ut. Man är inte juridiskt bunden förrän avtalet är påskrivet. När det gäller själva budgivningsförfarandet är det säljaren som sätter direktiven. Alla bud registreras i en budförteckning enligt lag och denna har också överlämnats till er vid avtalsskrivningen. Jag förklarar gärna mer ingående på telefon om ni vill. Hoppas att ni ska få många härliga somrar på gården på Runmarö framöver! Hälsningar Ulrika

• 2020-10-01
    Fint, personligt bemötande av Charlotte när vi köpte radhus.
    Fanny L
    köpte sitt hus med hjälp av Charlotte Balcker en del av HusmanHagberg Värmdö
    Hej, tack för fin rekommendation. Nu håller vi tummarna för säljarnas köp och er försäljning så ni kan snabbare komma in i radhuset. Ha en fin dag hälsningar Charlotte

• 2020-10-01
    Charlotte hjälpte oss med köpet av vårt första hus. Hon var smidig att få kontakt med, lätt att prata med om högt och lågt i bostadsaffären, noggrann med återkoppling, mån om att vi skulle känna oss trygga och generellt väldigt trevlig. Vi rekommenderar henne varmt.
    Sarah N
    • 112.0 m²
    köpte sitt hus med hjälp av Charlotte Balcker en del av HusmanHagberg Värmdö
    Hej Sarah, tusen tack för fin rekommendation. Nu håller vi tummat och tår att allt går som vi önskar hela vägen i mål. Ha en fin dag hörs snart igen Hälsningar Charlotte

• 2020-09-24
    Vi köpte ett radhus som Charlotte sålde och är väldigt nöjda med kontakten från början till slut!

Trevligt, hjälpsamt och professionellt bemötande.

Lätt att få kontakt med och hade svar på de frågor vi hade.
    Sofia B
    köpte sitt hus med hjälp av Charlotte Balcker en del av HusmanHagberg Värmdö
    Hej Sofia, Tackar, ni var verkligen den bästa för just denna bostaden. Önskar er lycka till med er försäljning så ses vi på tillträdet. Hälsa familjen Mvh Charlotte

• 2020-09-23
    - Jag har sålt ett radhus i Ösbydalen.
    - Jag blev bemött på ett värdigt och respektfullt sätt. Hade nyligen mist min sambo och ville komma bort från Värmdö. Charlotte tog sig tid att prata om hennes sätt att arbeta för det skulle kunna passa ihop med mina önskemål.
    - Jag hade inte direkt några förväntningar , ville mer höra mig för
    hur det kunde se ut. Men efterhand som vi pratade fick jag mer och mer förtroende för Charlotte. Sägas bör väl att personkemin fungerade direkt vilket naturligtvis underlättar.
    - Sammanfattningsvis kan jag säga att jag är väldigt nöjd. Charlotte är klar och tydlig med information om vad som händer. Ringer alltid upp när jag har sökt henne. Samarbetet oss emellan fungerade perfekt !
    Margareta Christine S
    Margareta Christine S
    sålde sitt hus med hjälp av Charlotte Balcker en del av HusmanHagberg Värmdö
    Kära Margareta vilket fint utlåtande du gav mig. Värmer mitt hjärta! Har verkligen uppskattat att få förmedla din bostad, du har varit så hjälpsam och tillmötesgående. Nu ska vi se till och hitta det bästa boendet åt dig. Hälsningar Charlotte

• 2020-09-18
    Professionellt ,kunnigt och vänligt bemötande.
    Mycket god kännedom om området där jag köpte min kolonistuga dvs Hjortens odling,Värmdö
    Mäklaren har varit lätt att nå på tel och mail och har snabbt kunnat bistå vid frågor.
    Jag har redan rekommenderat Ulrika till bekanta.
    Anna N
    • 17.0 m²
    köpte sin stuga med hjälp av Ulrika Andersson en del av HusmanHagberg Värmdö
    Stort tack för detta fina omdöme! Roligt att höra att du även rekommenderat till bekanta. Hjortens Odling är ett supermysigt område, så jag är övertygad om att du kommer att trivas i din stuga! Hälsningar Ulrika

• 2020-09-17
    Vi köpte en fyra i Gustavsberg, väldigt proffesionellt och tillmötesgående på visning och vid skrivning. Jag tycker absolut att Ulrika levde upp till våra förväntningar, det kändes tryggt och metodiskt på genomgången av kontraktet. Vi är nöjda!
    Josefine T
    • 98.0 m²
    • Farstadal
    köpte sin lägenhet med hjälp av Ulrika Andersson en del av HusmanHagberg Värmdö
    Tack för fin rekommendation, härligt att höra! Det är precis så jag vill att kontraktsgenomgången ska kännas. Grattis än en gång till en jättefin lägenhet! Hälsningar Ulrika

• 2020-09-17
    Har sålt en villa.
    Blev väldigt fint bemött av Ulrika som är en omtänksam och inkännande person.
    De förväntningar jag hade var att mäklaren skulle ”sköta allt” vilket också gjordes, med råge. Ulrika är väldigt kunnig och erfaren och det kunde inte blivit bättre. Är mycket nöjd med allt.
    Linnéa J
    • 137.0 m²
    • Djurö Vindö
    sålde sitt hus med hjälp av Ulrika Andersson en del av HusmanHagberg Värmdö
    Tack för detta fina omdöme! Jättekul att höra! Och jag vill än en gång ge dig en stor eloge för allt slit inför försäljningen. Som du kämpat med målning, trädgårdsarbete och styling! Det gav resultat. :-) Kram Ulrika

• 2020-09-16
    Ulrika hjälpte oss att sälja vår fritidsfastighet. Via vänligt och professionellt bemötande och med ordning och reda i säljprocessen, skapade Ulrika ett stort intresse på marknaden för vårt sommarställe, som landade i en riktigt bra försäljning.
    Kenneth B
    • 50.0 m²
    • Stavsnäs
    sålde sin stuga med hjälp av Ulrika Andersson en del av HusmanHagberg Värmdö
    Stort tack för denna fina rekommendation! Det var roligt att få sälja ert fina fritidshus i Stavsnäs. Hälsningar Ulrika

• 2020-09-16
    Ulrika Andersson skötte om vår försäljning på ett mycket professionellt och fint sätt. Från det att vi tog första kontakten till även efter skrivna kontrakt. Vi är mycket nöjda.
    Clas L
    • 130.0 m²
    • Gustavsberg Ösby Grind
    sålde sitt hus med hjälp av Ulrika Andersson en del av HusmanHagberg Värmdö
    Stort tack för fin rekommendation, härligt att ni är nöjda! Är glad att jag fick hjälpa till med er försäljning. Hälsningar Ulrika

• 2020-09-16
    Jag köpte ett fritidshus på Värmdö och jag uppskattar väldigt mycket att Ulrika var ärlig, rak, lugn och väldigt trevlig och hjälpsam.
    Kristina P
    Kristina P
    • 50.0 m²
    • Stavsnäs
    köpte sin stuga med hjälp av Ulrika Andersson en del av HusmanHagberg Värmdö
    Tack för din fina rekommendation, roligt att höra! Är övertygad om att du kommer att trivas bra i ditt nya hus. Läget är magiskt. :-) Hälsningar Ulrika

• 2020-09-14
    Snabb och enkel affär med ett avslut 5 dagar efter första mötet.
    Kjell B
    • 14.0 m²
    sålde sin stuga med hjälp av Ulrika Andersson en del av HusmanHagberg Värmdö
    Stort tack för rekommendationen! Ja, det var den snabbaste försäljningen i Hjortens Odling! Hälsningar Ulrika