Alla kategorier Mäklare Stockholms län Värmdö HusmanHagberg HusmanHagberg Värmdö

HusmanHagberg Värmdö

Gustavsbergs Hamn, 134 40 Gustavsberg — Visa karta

Välkommen till underbara Värmdö och HusmanHagberg!

Det är nu tjugo år sedan HusmanHagberg öppnades här på Värmdö vilket ger oss en lång erfarenhet av fastighetsförmedling av fritidshus, villor, lägenheter och tomter. Vi kan vårt närområde, har ett stort kontaktnät och har ett kunnigt och trevligt gäng. Att göra affärer är något vi älskar och brinner för och vi gör alltid vårt yttersta för att du ska göra en trygg och lyckad bostadsaffär.

Boka oss för en förutsättningslös värdering och ett kostnadsfritt möte. Ring, maila eller kom förbi vårt kontor på Tyra Lundgrens Väg 6 i Gustavsbergs hamn!

Läs vad 366 kunder tycker om HusmanHagberg Värmdö

• 2019-08-11

Lotta skrev om Siw Rönnberg en del av HusmanHagberg Värmdö
    Siw är har skött såväl familjens som vänners fastighetsaffärer i många år. Hon är mycket erfaren och väldigt professionell i sitt yrkesutövande. Rekommenderas varmt! Läs mer
  • 2019-08-02

Martin S skrev om Charlotte Balcker en del av HusmanHagberg Värmdö
    Köpt villa på Värmdö. Blev bemött på ett väldigt trevlig sätt.
    Charlotte svarade utförligt och tydligt på våra frågor och hon levde upp till våra förväntningar.

Sammanfattningsvis var köpprocessen en trevlig och smidig affär. Charlotte var tydlig i sin kommunikation samt professionell och trevlig i sitt bemötande. Läs mer
    2019-08-04 Charlotte B svarar Martin S
    Hej Martin,
    Tack för tydlig och bra rekommendation. Snart är det dags för inflyttning, önskar er all lycka till med flytt. Ses på tillträdet
    Hälsningar Charlotte
  • Jml Utveckling

2019-07-21

Jml Utveckling skrev om Robert Nathanson en del av HusmanHagberg Värmdö
    Saklig och opartisk, bra råd till oss som köpare.
    Jag uppfattar Robert som engagerad och kunnig.
    Rekommenderar självklart Robert om man söker mäklare i Värmdö Läs mer
    2019-07-23 Robert N svarar Jml Utveckling
    Tusen tack för din rekommendation.
    Hälsningar Robert
  • 2019-07-19

Maria S skrev om Robert Nathanson en del av HusmanHagberg Värmdö
    En mycket trevlig och saklig mäklare. Rekommenderas varmt. Läs mer
    2019-07-19 Robert N svarar Maria S
    Tack snälla för er rekommendation.
    Sommarhälsningar Robert
  • 2019-07-03

Tommy V skrev om Jenny Svensk en del av HusmanHagberg Värmdö
    Sålde min lägenhet på Värmdö! Samarbetet med Jenny var mkt givande och smidigt. Hon gjorde kontinuerliga återkopplingar och förde processen hela tiden framåt. Nu är lyan såld! Jag kan varmt rekommendera Jenny! Läs mer
    2019-07-30 Jenny S svarar Tommy V
    Tack Tommy för de fina orden! De tar jag med mig. Och så hoppas jag att du får ett fantastiskt år här framöver med tanke på dina spännande planer.
  • 2019-07-03

Catharina U skrev om Jenny Svensk en del av HusmanHagberg Värmdö
    Köpte lägenhet på Värmdö.
    Trevligt och proffsigt bemötande av Jenny som också gav mig lite tips inför köpet.
    Jag är mycket nöjd med hela affären. Läs mer
    2019-07-30 Jenny S svarar Catharina U
    Tack Catharina och varmt välkommen till Värmdö!
  • 2019-06-28

Inga-Lisa A skrev om Ulrika Andersson en del av HusmanHagberg Värmdö
    Jag har sålt mitt hus på Ingarö.
    Jag har hela tiden blivit bemött av en person som visat intresse för mig och mitt hus. Ulrika är mycket proffsig och har ett bra bemötande. Detta har varit och är mitt livs största affär. Själv har jag mycket lite kunskap om husförsäljning. Då känns det tryggt att ha tillgång till en kunnig mäklare.
    Ulrika får högsta betyg av mig. Läs mer
    2019-07-17 Ulrika A svarar Inga-Lisa A
    Varmt tack för ditt fina betyg! Jag är så glad att jag fick förtroendet att ta hand om ditt livs största affär och att du har känt dig trygg genom hela processen. Det betyder mycket att höra det. Önskar dig en fortsatt fin sommar, så ses vi i höst! Hälsningar Ulrika
  • 2019-06-26

Pär H skrev om Jenny Svensk en del av HusmanHagberg Värmdö
    Jag har köpt en lägenhet på Skogsbovägen 18, blev utmärkt bemött av Jenny som under hela processen har vart öppen, behjälplig och professionell. Läs mer
    2019-06-27 Jenny S svarar Pär H
    Tack Pär för de fina orden och grattis till en toppenfin lägenhet!
  • 2019-06-20

Tom K skrev om Ulrika Andersson en del av HusmanHagberg Värmdö
    Ulrika är en professionell mäklare som sköter sitt uppdrag utmärkt. Vi är väldigt nöjda! Läs mer
    2019-06-25 Ulrika A svarar Tom K
    Stort tack för det fina betyget! Kul att ni är nöjda med både köp och försäljning. Och grattis än en gång till ert fina hus!
  • 2019-06-20

EMMA-MARIE H skrev om Charlotte Balcker en del av HusmanHagberg Värmdö
    Charlotte är en klippa! Jag har både köpt och sålt fritidshus genom henne. Hon är mycket kunnig och ger alltid ett strålande bemötande. Hela teamet på HusmanHagberg Värmdö gör ett toppenbra jobb och man känner alltid att affären är i trygga händer. Läs mer
    2019-06-20 Charlotte B svarar EMMA-MARIE H
    Tusen tack för fin rekommendation! Det har varit ett nöje att få ha dig som både köpare och säljare. Önskar dig all lycka i dina kommande bostadsaffärer. Bara och ringa om du behöver hjälp eller har fastighetsfrågor. Trevlig sommar, hälsningar Charlotte
  • 2019-06-18

Mathilda A skrev om Ulrika Andersson en del av HusmanHagberg Värmdö
    Både sålt bostadsrätt (radhus) & köpt villa, i samma veva. Vänligt & proffsigt bemött, kunnig mäklare. Mäklaren levde helt klart upp till våra förväntningar om inte mer. Vi är jättenöjda. Alltid ett glatt bemötande & tillgänglig för oss & våra frågor. Läs mer
    2019-06-25 Ulrika A svarar Mathilda A
    Stort tack för den fina rekommendationen! Härligt att höra och roligt att få vara behjälplig vid både köp och försäljning!
  • 2019-06-16

Marianne Majlöf L skrev om Ulrika Andersson en del av HusmanHagberg Värmdö
    Försäljning av villa. Vi valde HusmanHagberg för att vi även köpte villan via dem (10 år sedan). Fick redan då en bra service.
    Vi hade därför höga förväntningar på att även denna gång få en bra upplevelse.
    Mäklaren är kunnig, tydlig och intresserad av vad hon gör. Återkopplar regelbundet med det hon lovat göra. T.o.m värderingen stämde väl överens med vad vi önskat och vad vi fick.
    Vi väljer gärna HusmanHagberg igen och kan varmt rekommendera både dem och Ulrika. Läs mer
    2019-06-25 Ulrika A svarar Marianne Majlöf L
    Stort tack för den fina rekommendationen! Roligt att höra att era förväntningar infriades och att ni är nöjda och återkommande HusmanHagberg kunder. Ha en fortsatt fin sommar! Hälsningar Ulrika
  • Björn L

2019-06-13

Björn L skrev om Ulrika Andersson en del av HusmanHagberg Värmdö
    Vi har nyss sålt ett parhus på Värmdö. Ulrika gjorde en värdering som visade sig stämma mycket bra. Vi hamnade i mitten av intervallet hon angav. Ulrika informerade om processen fram t o m betalning av slutlikviden och överlämning av nycklar till köparen och vi kunde ställa frågor. Försäljningen gick snabbt och vi är mycket nöjda med Ulrikas insats! Läs mer
    2019-06-25 Ulrika A svarar Björn L
    Tack för fint betyg, Björn! Roligt att jag fick förtroendet att förmedla ert fina hus i Ljung. Ha en fortsatt fin sommar! Hälsningar Ulrika
  • SYLWIA M

2019-06-11

SYLWIA M skrev om Charlotte Balcker en del av HusmanHagberg Värmdö
    Köpt landställe på Värmdö/Evlinge.
    Vi haft bra känsla redan från första början.
    Väldigt duktigt och kunnigt mäklare, hjälpsam och trevligt.
    Vi är nöjda, och tacksamma för att just Charlotte har tagit hand om oss.
    Vi kan varmt rekommendera henne. Läs mer
    2019-06-12 Charlotte B svarar SYLWIA M
    Hej Sylwia, tack för er fina rekommendation! Ska bli roligt att följa ert byggprojekt. Önskar er en fin sommar
    Hälsningar Charlotte
  • 2019-06-08

Bengt G skrev om Jenny Svensk en del av HusmanHagberg Värmdö
    Hus på Ingarö. väldigt god lokalkännedom. Lyhörd, lugn och saklig genom hela affären.

Jenny levde upp till dem förväntningar man kan ha av en fastighetsmäklare. Läs mer
    2019-06-10 Jenny S svarar Bengt G
    Tack Bengt och tack själva för det härliga mötet mellan er och säljaren på kontraktstillfället. Mer sånt! Och hoppas nu att ni kommer att trivas på Ingarö.
  • 2019-06-08

Inga-Lisa A skrev om Charlotte Balcker en del av HusmanHagberg Värmdö
    Jag (läs banken) har lagt handpenning på en lägenhet.Väntar nu på att få min villa såld genom en annan mäklare i samma företag.
    Charlotte är den som har hand om lägenheten. Det blev/är en positiv känsla att ha fått kontakt med henne. Jag är glad att ha Charlotte, som försäljare. Hon känns trygg och kunnig. Läs mer
    2019-06-12 Charlotte B svarar Inga-Lisa A
    Hej Inga -Lisa,
    Tack för rekommendationen önskar dig all lycka till med försäljningen av din bostad. Du har en toppen mäklare som hjälper dig. Ha en fin sommar hälsningar Charlotte
  • Emilie B

2019-06-02

Emilie B skrev om Ulrika Andersson en del av HusmanHagberg Värmdö
    Jätte bra! :D
    Köpte ett parhus och blev jätte bra bemött, ärlig och trevlig!
    Glad och förväntansfull på hela upplevelsen. Läs mer
    2019-06-25 Ulrika A svarar Emilie B
    Tack, kul att höra! Hoppas att flytten har gått bra och att ni trivs i huset. Ha en fortsatt fin sommar! Hälsningar Ulrika
  • Reem S

2019-05-31

Reem S skrev om Ulrika Andersson en del av HusmanHagberg Värmdö
    Jag och min har köpt bostad. Mäklare var jätte snäll och svarade på alla våran frågor. Vi blev jätte nöjda med allt. Tack så jätte mycket. Läs mer
    2019-06-25 Ulrika A svarar Reem S
    Tack för det fina betyget, roligt att ni är nöjda! Jag hoppas att ni kommer att trivas bra i er nya lägenhet. Ha en fortsatt fin sommar! Hälsningar Ulrika
  • 2019-05-31

Anas A skrev om Ulrika Andersson en del av HusmanHagberg Värmdö
    Jag köpte en lägenhet som hittade den i hemnet, mäklare var bäst, hjälpsam och var snabb på svar och vi gjorde bra affär. Läs mer
    2019-06-25 Ulrika A svarar Anas A
  • 2019-05-31

Ewa J skrev om Jenny Svensk en del av HusmanHagberg Värmdö
    Trevligt bemötande, hjälpsam och hade tid att svara på alla frågor och funderingar som vi hade under försäljningen.
    Dock inte helt nöjd med stylingbolaget de rekommenderade Läs mer
    2019-06-03 Jenny S svarar Ewa J
    Hej Ewa! Tack för dina fina feedback! Jag ska ta med mig ert missnöje med stylingbolaget, jättebra för oss att få höra. Stort lycka till nu och hoppas att ni kommer trivas i Hammarby sjöstad.
  • 2019-05-26

Linda skrev om Jenny Svensk en del av HusmanHagberg Värmdö
    Fantastisk service och så trevlig! Läs mer
    2019-05-27 Jenny S svarar Linda
    Tack Linda! Stort lycka till med allt och varmt välkomna Värmdö och fina Värmdövik.
  • 2019-05-24

Eric L skrev om Jenny Svensk en del av HusmanHagberg Värmdö
    Vi valde Jenny vid försäljningen av vår villa på Värmdö. Hade haft koll på försäljningar i vårt område och bokade möte med Jenny eftersom hon gjorde fina försäljningsresultat på dessa objekt. Vid första möte var hon påläst, engagerad, och gjorde ett proffsigt intryck. Detta genomsyrade sedan hela försäljningsprocessen. Vi kan varmt rekommendera Jenny! Läs mer
    2019-05-27 Jenny S svarar Eric L
    Tack snälla Eric, vilka fina ord! Och tack själva för gott samarbete. Dessutom har det varit magiskt att få tillbringa stunder nu på våren på er fina fastighet. Stort lycka till nu med köp av lägenhet!
  • 2019-05-22

Elsa Kristina Y skrev om Charlotte Balcker en del av HusmanHagberg Värmdö
    Sålt radhus på Värmdö. Charlotte har mer än motsvarat alla förväntningar! Vi är så otroligt glada över att ha haft henne som vår mäklare! Ambitiös, kompetent och en otroligt go människa! Vi kommer definitivt välja Charlotte om det blir dags för oss att sälja igen! Läs mer
    2019-05-22 Charlotte B svarar Elsa Kristina Y
    Åhhhhh- stort tack för den rekommendationen! Det har varit en ära att få jobba med er. Ni är de optimala säljarna och jag så glad att vi hittade så fina köpare till ert hus. Önskar er nu lycka till att förverkliga er dröm. Ha en fin dag!
    Jill R, Charlotte B gillar detta

Maria L skrev om Ulrika Andersson en del av HusmanHagberg Värmdö
    Vi som förstsgångsköpare har fått jättebra hjälp av Ulrika. Hon är lätt att få tag på och gör sitt yttersta för att räta ut eventuella frågetecken. Tydlig, kunnig, vänlig och lätt att kommunicera med. Läs mer
    2019-06-25 Ulrika A svarar Maria L
    Tack för ditt fina omdöme! Jättekul att ni fick ert drömhus till slut. Hoppas att ni kommer att trivas där. Ha en fortsatt fin sommar! Hälsningar Ulrika

Robert F skrev om Jenny Svensk en del av HusmanHagberg Värmdö
    Trevligt, glad och effektiv.

Bara positiva saker att säga om vårt möte med Jenny Läs mer
    2019-05-23 Jenny S svarar Robert F
    Tack Robert! Och varmt välkomna till Gustavsberg.

Frida H skrev om Jenny Svensk en del av HusmanHagberg Värmdö
    Köpt en trea i Gustavsberg och upplevde att vi fick både vänlig och snabb hjälp av Jenny. Läs mer
    2019-05-21 Jenny S svarar Frida H
    Tack Frida! Tack själv för snabb återkoppling och information. Och välkommen till en av Gustavsbergs allra finaste gator!
  • 2019-05-17

Mattias E skrev om Charlotte Balcker en del av HusmanHagberg Värmdö
    Varm och genuin framtoning. Hade bra kunskap om objekt, förening och omgivning vilket gav förtroende. Levererat och stöttar genom processen. Läs mer
    2019-05-21 Charlotte B svarar Mattias E
    Hej,
    Tack för fint betyg på mig. Härligt att vi fick till en smidig lösning på affären. Önskar er en fin sommar, hälsningar Charlotte
  • 2019-05-15

Inger R skrev om Charlotte Balcker en del av HusmanHagberg Värmdö
    Charlotte sålde min 2:a i Hamnen med känsla, gott humör och stor kunnighet.
    Hon levde verkligen upp till mina förväntningar och kan starkt rekommendera henne. Läs mer
    2019-05-15 Charlotte B svarar Inger R
    Tackar för den fina rekommendationen! Önskar dig allt det bästa inför din flytt till nya delar av Gustavsberg. Tror du och Aslan kommer trivas utmärkt i den nya miljön. Hälsningar Charlotte
    Charlotte B gillar detta
  • Anette E

2019-05-08

Anette E skrev om Jenny Svensk en del av HusmanHagberg Värmdö
    Kan varmt rekommendera Jenny Svensk som har varit toppen.
    Trevlig, kunnig och återkopplar snabbt under hela affären. Läs mer
    2019-05-31 Jill R svarar Anette E
    Hej Anette. Tack för dina fina ord. Önskar dig en fin sommar.
    Hls HusmanHagberg Värmdö
  • 2019-04-20

Nina Ingeborg S skrev om Robert Nathanson en del av HusmanHagberg Värmdö
    Vi har sålt vårt hus. Vi är nöjda med allt. Läs mer
    2019-04-23 Robert N svarar Nina Ingeborg S
    Hej Nina,
    Tack för ditt svar. Jag är glad över att ni är nöjda med allt.
    Hälsningar Robert
  • 2019-04-15

Johan H skrev om Jenny Svensk en del av HusmanHagberg Värmdö
    Trevlig, kompetent , tålmodig och positiv! Allt man önskar av en mäklare. Läs mer
    2019-04-23 Jenny S svarar Johan H
    Tack snälla Johan för de fina orden! Uppskattar särskilt att du tycker att jag är tålmodig, det tar jag med mig i dessa tider med lite längre försäljningsprocesser. Bra sammanfattning av viktiga egenskaper hos en mäklare!

Hoppas nu att ni kommer att trivas i Saltsjöbaden och att ni kanske någon gång i framtiden återvänder till Värmdö.
  • 2019-04-10

Christopher J skrev om Ulrika Andersson en del av HusmanHagberg Värmdö
    Ulrika var väldigt tillmötesgående och hjälpsam trots att hon var på semester under tiden för husköpet. Läs mer
    2019-04-24 Ulrika A svarar Christopher J
    Stort tack för den fina rekommendationen! Och grattis än en gång till husköpet! Hälsningar Ulrika
  • 2019-04-09

Viktor H skrev om Jenny Svensk en del av HusmanHagberg Värmdö
    Vi köpte vår bostad genom Jenny. Jenny var förtroendeingivande och visade prov på hur man kan arbeta med sälj och service kombinerat på ett bra sätt. Stort plus för en tät dialog och snabb återkoppling. Läs mer
    2019-04-23 Jenny S svarar Viktor H
    Tack Viktor för återkopplingen! Tack själva för bra kommunikation innan, på och efter visning! Hoppas nu att ni kommer att trivas i ert fina radhus.
  • 2019-04-08

Kristian B skrev om Jenny Svensk en del av HusmanHagberg Värmdö
    Vi köpte vårat radhus och sålde sedermera samma radhus med hjälp av Jenny Svensk.
    Redan vid köp så blev vi varse om Jennys förmåga att agera otroligt, snabbt, professionellt och fackmannamässigt i sitt uppdrag, och sin i kontakt med både köpare och säljare. Alltid påläst och ödmjuk i sitt yrkesutövande. Därför så anlitade vi just Jenny när vi skulle sälja samma fastighet.
    Vi blev precis lika nöjda med Jennys leverans igen! Läs mer
    2019-04-08 Jenny S svarar Kristian B
    Tack Kristian för den fina rekommendationen. Och tack själva för bra samarbete!
  • 2019-04-03

Adam E skrev om Siw Rönnberg en del av HusmanHagberg Värmdö
    Bra bemötande. Hög servicegrad. Läs mer
  • 2019-03-27

Henrik J skrev om Ulrika Andersson en del av HusmanHagberg Värmdö
    Bra bemötande hela vägen igenom. Läs mer
    2019-04-24 Ulrika A svarar Henrik J
    Tack för rekommendationen, roligt att ni är nöjda med mitt arbete! Jag är övertygad om att ni kommer att trivas kanonbra i Mörtnäs Hagar! Hälsningar Ulrika
  • 2019-03-25

Malin T skrev om Jenny Svensk en del av HusmanHagberg Värmdö
    Gjort bostadsaffär via Jenny för tredje gången och är lika nöjd nu som tidigare! Hon är effektiv, ärlig och trygg att ha med i köp- och säljprocess. Läs mer
    2019-04-08 Jenny S svarar Malin T
    Vilka fina ord Malin! De värmer särskilt mycket just när de kommer från en återkommande kund som du!
  • Jannika Sjöstrand I

2019-03-23

Jannika Sjöstrand I skrev om Ulrika Andersson en del av HusmanHagberg Värmdö
    Vi köpte hus via Ulrika och hon var enkel och väldigt trevlig att arbeta med. Läs mer
    2019-04-24 Ulrika A svarar Jannika Sjöstrand I
    Stort tack för ert fina omdöme! Och grattis än en gång till ert nya hus, där kommer ni att trivas och kunna ta emot era långväga gäster! :-) Hälsningar Ulrika

Elin A skrev om Ulrika Andersson en del av HusmanHagberg Värmdö
    Ulrika hjälpte oss att sälja vårt radhus och vi är jätte nöjda med hennes hjälp under hela försäljningsprocessen .
    En mycket professionell och trevlig mäklare. Är alltid tillgänglig och svarar på dom frågor man har. Skulle verkligen rekommendera Ulrika. Hennes personlighet gör att man gillar henne.

Tack för all din hjälp. Läs mer
    2019-03-21 Ulrika A svarar Elin A
    Hej Elin! Tack, det värmde! Jätteroligt att jag fick förtroendet att sälja ert fina radhus! Hälsningar Ulrika

Emil A skrev om Ulrika Andersson en del av HusmanHagberg Värmdö
    Jag har Sålt mitt radhus i Mörtnäs Hagar.

Att sälja med Ulrika är behagligt.
    Hon är lugn, rak och förtroendeingivande.

Jag är säker på att Ulrika upplevs likadan ur en köpares perspektiv.

Emil Läs mer
    2019-03-21 Ulrika A svarar Emil A
    Stort tack för ditt fina omdöme! Alltid lika roligt med engagerade säljare som gör sitt yttersta inför varje visning. Bra jobbat! :-) Hälsningar Ulrika

Annika K skrev om Ulrika Andersson en del av HusmanHagberg Värmdö
    Köpte ett radhus. Blev väldigt gott bemött av en professionell och trevlig mäklare. Hon var alltid kontaktbar och kunde svara på frågor. Mycket nöjd med hela processen. Läs mer
    2019-03-21 Ulrika A svarar Annika K
    Stort tack för din fina rekommendation! Hoppas att ni ska trivas bra i ert nya hus! Varma hälsningar Ulrika
  • 2019-03-18

Robin A skrev om Siw Rönnberg en del av HusmanHagberg Värmdö
    Det som jag hade förväntat mig mer av var kontinuerliga uppdateringar. Annars möttes mina förväntningar. Läs mer
  • Åse N

2019-03-02

Åse N skrev om Jenny Svensk en del av HusmanHagberg Värmdö
    Mycket positivt. Snabb, samtidigt tillmötesgående. Stort förtroende för henne. Läs mer
    2019-03-04 Jenny S svarar Åse N
    Tack Åse för de fina orden! Nu håller vi tummarna att allt flyter på bra med försäljningen.
  • 2019-03-01

Lisbeth R skrev om Jenny Svensk en del av HusmanHagberg Värmdö
    Jenny Svensk är kunnig och sköter sitt uppdrag på ett utmärkt sätt. Jag har fullt förtoende för hennes sätt att hantera min försäljning. Driver på ett posititv sätt försäljning och köp.
    Hjälper till med det som behövs som tex uträkningar deklartion med mera.
    Glad och positiv.
    Lyhörd för mina funderingar och önskemål.
    Håller mig uppdaterad i mitt sökande av ny bostad.
    Ett mycket positivt samarbete.
    rekomenderar henne och Husmanhagberg. Läs mer
    2019-03-04 Jenny S svarar Lisbeth R
    Tack Lisbeth för de fina orden! Det är just i den slitiga vardagen som fina rekommendationer värmer som allra mest och ger glädje i jobbet. Nu håller vi tummarna att även din försäljning går bra.
  • 2019-02-28

Siv R skrev om Charlotte Balcker en del av HusmanHagberg Värmdö
    Upplever Charlotte som mån om både sin uppdragsgivare, säljaren, och mig som köpare. Upplever henne som effektiv. Läs mer
    2019-02-28 Charlotte B svarar Siv R
    Hej Siv,
    Det var en härlig rekommendation, tack! Effektiv, det gillar jag vara och jag månar verkligen om alla mina kunder. Lycka till med er försäljning! Hälsningar Charlotte
  • Anders G

2019-02-26

Anders G skrev om Charlotte Balcker en del av HusmanHagberg Värmdö
    Köpt en bostadsrätt.
    Trevlig och glad! Tog sig tid med mig.
    Förväntningar: Kunskap om lgh, förening och område. Charlotte hade bra koll på både lgh, förening och område.

Jag skulle absolut använda Charlotte om jag skulle behöva mäklare vid en försäljning. Trevlig, kunnig, lyhörd, lösningsinriktad - ingenting är omöjligt.

Bara att gratulera den som får chans att samarbeta med Charlotte! Läs mer
    2019-02-27 Charlotte B svarar Anders G
    Tackar allra ödmjukast för denna fina rekommendation. Värmde verkligen ett mäklar ❤️
    Önskar er en fin vår så ses vi på tillträdet. Hälsningar Charlotte
  • 2019-02-20

Tova L skrev om Jenny Svensk en del av HusmanHagberg Värmdö
    Jenny har hjälpt mig att sälja fler lägenheter. Hon får en att känna sig trygg med lgh affären. Läs mer
    2019-02-20 Jenny S svarar Tova L
    Tack snälla Tova! Alltid trevligt att samarbeta med dig!
  • 2019-02-19

Roger M skrev om Jenny Svensk en del av HusmanHagberg Värmdö
    Jenny förmedlar en BRF i Lugnet.

Är alltid tillgänglig och besvarar frågor med vändande e-post.

Trevlig med ett vänligt transparant bemötande.
    Kan rekommenderas för köp/ säljuppdrag. Läs mer
    2019-02-20 Jenny S svarar Roger M
    Hej Roger!

Tack snälla för din fina feedback!
  • 2019-02-11

Rikard L skrev om Ulrika Andersson en del av HusmanHagberg Värmdö
    Mycket förtroendeingivande. Rekommenderas!!! Läs mer
    2019-03-19 Ulrika A svarar Rikard L
    Tack för toppenbetyg! Jättekul att jag fick förtroendet att sälja ert fina hus! Hälsningar Ulrika
  • 2019-02-11

Elin L skrev om Ulrika Andersson en del av HusmanHagberg Värmdö
    Superbra mäklare. Stort tack för all din hjälp Ulrika! Läs mer
    2019-02-11 Ulrika A svarar Elin L
    Tack själv för gott samarbete! Så glad för er skull att det löste sig med både köp och försäljning samtidigt. Och köparna blev verkligen förälskade i ert fina hus!

Gustavsbergs Hamn, 134 40 Gustavsberg