Alla kategorier Mäklare Stockholms län Värmdö HusmanHagberg HusmanHagberg Värmdö

HusmanHagberg Värmdö

Gustavsbergs Hamn, 134 40 Gustavsberg — Visa karta

Välkommen till underbara Värmdö!

Vi kan vår kommun av vackra öar i Stockholms skärgård och vet både var potentiella köpare finns och vilka objekt som strax kommer ut på marknaden. Att göra affärer är något vi älskar och brinner för och vi gör alltid vårt yttersta för att du ska göra en trygg och lyckad bostadsaffär.

Eftersom vi är en fristående fastighetsförmedling har vi alltid ditt bästa för ögonen och ingen dold agenda i våra tips och råd. Vi samarbetar med Avtal24 och förmedlar vi din bostad får du fri rådgivning och rabatterat pris på alla avtal som är relaterade till bostadsaffären.

Vi på HusmanHagberg på Värmdö har bred erfarenhet och anpassar oss alltid efter dina behov och din bostad.

Läs vad 289 kunder tycker om HusmanHagberg Värmdö

• Helge K
    Helge K skrev om Jenny Svensk en del av HusmanHagberg Värmdö
    Köpte ett radhus på Hovvägen i Gustavsberg.
    Jenny upplevdes mycket professionell och driven med massor av kunskap om området och fastigheten.

Jenny tog även hand om allt gällande föreningen och hanterade all kontakt och överenskommelser med säljaren som gjorde det enkelt för mig som kund att känna stort förtroende för Husman Hagberg som bolag.

sammanfattning: jag kände det enkelt och tryggt att göra en av mina livs största affärer. Läs mer
    2018-09-10 Jenny S svarar Helge K
    Tack Helge för din fina återkoppling och så hoppas jag att du trivs i Gustavsberg!
  • Anneli Thor S
    Anneli Thor S skrev om Ulrika Andersson en del av HusmanHagberg Värmdö
    Jag kan absolut rekommendera Ulrika, har anlitat henne flera gånger. Läs mer
  • Martin Å
    Martin Å skrev om Ulrika Andersson en del av HusmanHagberg Värmdö
    Köpt parhus och blev proffesionellt och bra bemötta av Ulrika. Hon hade väldigt bra koll på området och huset. Vi är mycket nöjda med köpeprocessen. Läs mer
  • Åsa A
    Åsa A skrev om Ulrika Andersson en del av HusmanHagberg Värmdö
    Jag har köpt ett småhus som förmedlats av Ulrika Andersson. Ulrika gav ett mycket lugnt och trevligt intryck och hon var också påläst och kunde svara på alla frågor som jag och min man hade i samband med vårt husköp. Läs mer
  • Malin J
    Malin J skrev om Ulrika Andersson en del av HusmanHagberg Värmdö
    Gjorde ett toppen jobb när hon sålde vårat hus.
    Gav ett lugnt intryck och jobbade effektivt och noggrannt. En mäklare att rekommendera vidare. Läs mer
  • Daniel S
    Daniel S skrev om Ulrika Andersson en del av HusmanHagberg Värmdö
    Fantastisk service och engagemang från Ulrika! Läs mer
  • Mikael W
    Mikael W skrev om Ulrika Andersson en del av HusmanHagberg Värmdö
    Ulrika levde upp till alla mina förväntningar! Engagerad mäklare som är jäkligt trevlig 👍😊. Skulle rekommendera Ulrika för alla jag känner! 👌 Läs mer
  • Simon B
    Simon B skrev om Charlotte Balcker en del av HusmanHagberg Värmdö
    Bra information och planering inför försäljning, fanns alltid tillgänglig om man hade frågor! Läs mer
    2018-09-05 Charlotte Balcker H svarar Simon B
    Tack Simon, uppskattat att ha dig både som köpare och säljare av mina objekt. Önskar er lycka till nu vid flytten. Hälsningar Charlotte
  • Emanuel W
    Emanuel W skrev om Ulrika Andersson en del av HusmanHagberg Värmdö
    Professionell och påläst. Väldigt lyhörd Läs mer
  • Ingrid M
    Ingrid M skrev om Charlotte Balcker en del av HusmanHagberg Värmdö
    Jag har sålt en lägenhet Jag blev väldigt bra bemött trevlig och förstående hon levde upp till alla mina förväntningar det var en fin och trevlig upplevelse. Läs mer
  • Peter W
    Peter W skrev om Jenny Svensk en del av HusmanHagberg Värmdö
    Hej
    Av min tidigare goda erfarenhet av Jenny kontaktade jag henne för ett försäljnings uppdrag för en bostadsrätt.
    Det här typen av uppdrag var nytt för Jenny och mig.
    Det gällde försäljning på uppdrag av mig som god man.
    Uppdraget sköttes på bästa sätt, smidigt, överenskommelser, kommunikation och med stort engagemang.
    Helt genom tryggt
    God Man
    Peter Wickberg Läs mer
    2018-09-03 Jenny S svarar Peter W
    Tack själv Peter för gott samarbete. Och tack för dina fina ord! Hoppas på vidare kontakt i liknande ärenden framöver.
  • Katarina K
    Katarina K skrev om Jenny Svensk en del av HusmanHagberg Värmdö
    Oftast, tillgänglig på telefon, alltid på sms, informativ, kunnig och trevlig.
    Köpt fritidshus Läs mer
    2018-09-03 Jenny S svarar Katarina K
    Tack Katarina för din fina återkoppling och grattis till köpet av ert härliga fritidshus!
  • Christel F
    Christel F skrev om Jenny Svensk en del av HusmanHagberg Värmdö
    Köpt en lgh Wilhelm Kåges Gata. Jag hade inga förväntningar. Blev väldigt vänligt bemött av Jenny.
    Vänligt bemötande och snabb smidigt affär. Läs mer
    2018-09-10 Jenny S svarar Christel F
    Tack Christel för dina fina ord! Hoppas att du trivs i din nya lägenhet.
  • Emilia N
    Emilia N skrev om Jenny Svensk en del av HusmanHagberg Värmdö
    Har sålt min bostadsrätt i Gustavsberg hamn. Stort engagemang och hjälpsam. Gör det lilla extra för att jag som kund ska få de bästa förutsättningar för att få min bostad såld. Svarar snabbt på frågor, Rekommenderar! Läs mer
    2018-09-03 Jenny S svarar Emilia N
    Tack Emilia för dina fina ord! Hoppas nu att ni kommer att trivas i ert radhus på en av de finaste vägar man kan bo på.
  • Annika L
    Annika L skrev om Jenny Svensk en del av HusmanHagberg Värmdö
    Sålt en lägenhet. Jenny har varit genuin och rak i kommunikationen med oss, vilket vi har uppskattat! Alltid trevligt bemötande och gett oss hopp när vi har varit nära att ge upp ;) Kan verkligen rekommendera Jenny till andra som ska sälja sin bostad! Läs mer
    2018-08-30 Jenny S svarar Annika L
    Tack Annika för de fina orden och tack själva för ett gott samarbete under dessa månader! Lycka till nu i ert nya boende, det kommer att bli toppenbra!
  • Linda H
    Linda H skrev om Jenny Svensk en del av HusmanHagberg Värmdö
    Jag har köpt en lägenhet via Jenny Svensk.
    Jenny har under detta köp alltid kunnat svara på frågor & informerat mig om det jag behöver veta.
    Hon är en glad & positiv person att prata med. Läs mer
    2018-08-29 Jenny S svarar Linda H
    Kul att höra Linda! Och tack själv för en bra och tydlig kontakt hela vägen. Hoppas nu att du och din son kommer att trivas i lägenheten!
  • Krister P
    Krister P skrev om Jenny Svensk en del av HusmanHagberg Värmdö
    Hon hade vårat objekt, som fick kämpa med. Ihärdig och lyckades tillslut. Läs mer
    2018-08-29 Jenny S svarar Krister P
    Ja Krister det blev en hel del visningar! Men skam den som ger sig. Njut nu av ert nya fantastiska boende! Vi hörs när det närmar sig deklaration.
    2018-08-29 Krister P svarar Jenny S
    Kanon det gör vi. Jätte tack! :D
    Läs mer genom att expandera tråden +
  • Kerstin T
    Kerstin T skrev om Charlotte Balcker en del av HusmanHagberg Värmdö
    Har köpt fastighet av Charlotte Balcker. Hon kändes mycket professionell. Läs mer
    2018-08-27 Charlotte Balcker H svarar Kerstin T
    Tack Kerstin och tack för att ni valde att vilja sälja med mig med. Ha en fin dag hälsningar Charlotte
  • Markus Christer H
    Markus Christer H skrev om Charlotte Balcker en del av HusmanHagberg Värmdö
    Sålde mitt hus med Charlotte som mäklare, har absolut inget negativt att säga, mycket professionell och snabb service! Och slutresultatet hamnade över mina förväntningar.

Kan absolut rekommendera Charlotte till andra som letar efter bra mäklare. Läs mer
    2018-06-21 Charlotte Balcker H svarar Markus Christer H
    Tack Markus för att ni valde att gå med mig. Det var ett nöje att få förmedla ert vackra hem, vilket jag inte var ensam om att tycka.. Önskar er en fin midsommar hälsningar Charlotte
  • Robert S
    Robert S skrev om Charlotte Balcker en del av HusmanHagberg Värmdö
    Charlotte är en fantastisk mäklare, första gången jag säljer en bostad & hon fick verkligen en att känna sig trygg i hela procesen. Läs mer
    2018-06-18 Charlotte Balcker H svarar Robert S
    Tack för bästa rekommendationen, önskar dig lycka till med ditt nya boende. Ha en fin sommar hälsningar Charlotte
  • Anne-Charlotte O
    Anne-Charlotte O skrev om Charlotte Balcker en del av HusmanHagberg Värmdö
    Köpt lägenhet och är mycket nöjd med Charlotte . I sin roll som mäklare ger hon ett mycket proffsigt intryck och man känner sig väl omhändertagen, samtidigt som hon värnar om att det ska bli så bra som möjligt för både köpare och säljare. Rekommenderar henne varmt! Läs mer
    2018-06-14 Charlotte Balcker H svarar Anne-Charlotte O
    Varmt tack för rekommendationen! Tror Oscar kommer trivas fantastiskt i sin nya bostad. Önskar er en fin sommar hälsningar Charlotte
  • Melanie A
    Melanie A skrev om Robert Nathanson en del av HusmanHagberg Värmdö
    Robert är mycket kunnig om fastigheter i allmänhet och Värmdö-marknaden. Vi kände att vi kunde lita på honom och att han är en väldigt genuin person och mycket professionell. Läs mer
  • Magnus Å
    Magnus Å skrev om Charlotte Balcker en del av HusmanHagberg Värmdö
    Sålt bostadsrätt.
    Personligt, tillmötesgående och professionellt bemötande.
    Jag hade höga förväntingar som levererades till fullo.
    Bra öppen dialog oss emellan.
    Rekommenderar starkt Charlotte! Läs mer
    2018-06-01 Charlotte Balcker H svarar Magnus Å
    Tusen tack Magnus och Rosi för ert förtroende. Ni har varit fantastiska att få jobba med. Önskar er nu lycka till i sökandet efter ert nya hem. Hälsningar Charlotte
  • Magnus J
    Magnus J skrev om Charlotte Balcker en del av HusmanHagberg Värmdö
    Vi köpte 1 1/2-plans radhus. Redan vid första visningen gav mäklaren ett vederhäftigt intryck.

Hon svarade på frågor och var hjälpsam utan att vara påträngande eller lismande.
    Jag har letat hus en längre tid och upplevt många mäklare som antingen ”gömmer sig” eller som hela tiden går steget bakom och skall påtala hur förträffligt allt är. Här var balansen god och svaren kändes ärliga.

Jag skulle tveklöst överväga att vända mig till denna mäklare igen om jag skall göra fler bostadsaffärer. Läs mer
    2018-06-01 Charlotte Balcker H svarar Magnus J
    Magnus, tack för din fina rekommendation den värmer verkligen en mäklares hjärta! Önskar er all lycka till i nya bostaden och bara höra av er om ni har minsta fråga, ni vet vart jag finns. Hälsningar Charlotte
  • Anna-Karin L
    Anna-Karin L skrev om Charlotte Balcker en del av HusmanHagberg Värmdö
    Jag köpte en bostad. Hon hade ett trevligt sätt. Kändes påläst och kunnig om bostaden. Kunde sitt jobb. Läs mer
    2018-05-28 Charlotte Balcker H svarar Anna-Karin L
    Varmt tack för fin rekommendation. Önskar er nu lycka till med er försäljning. Ha en fin sommar. Hälsningar Charlotte
  • Miriam L
    Miriam L skrev om Charlotte Balcker en del av HusmanHagberg Värmdö
    Har gjort båda sal och köp via Charlotte. Energisk, proffsig och supertrevlig! Mycket nöjd! Läs mer
    2018-05-28 Charlotte Balcker H svarar Miriam L
    Tack snälla Mirjam för dina fina ord. Härligt att ha er som både köpare och säljare. Ha en underbar sommar. Hälsningar Charlotte
  • Ann-sofie E
    2018-05-24 Charlotte Balcker H svarar Ann-sofie E
    Tack Ann-Sofie för rolig rekommendation, ha en fin sommar. Hälsningar Charlotte
  • Elisabeth W
    Elisabeth W skrev om Charlotte Balcker en del av HusmanHagberg Värmdö
    Snabb, fokuserad och tillgänglig Läs mer
    2018-05-22 Charlotte Balcker H svarar Elisabeth W
    Tack för att du uppmärksammade de egenskaperna- just de jag vill förknippas med. Uppskattar verkligen dig som köpare av ett av mina objekt. Hälsningar Charlotte
  • Johan S
    Johan S skrev om Charlotte Balcker en del av HusmanHagberg Värmdö
    Toppen rakt igenom. Snabb, proffsig och tydlig. Läs mer
    2018-05-21 Charlotte Balcker H svarar Johan S
    Tack Johan, det var jätte trevlig att få sälja ert fina hus och det glädjer mig att veta att ni stannar kvar i området. Hälsningar Charlotte
  • Veronica B
    Veronica B skrev om Charlotte Balcker en del av HusmanHagberg Värmdö
    She's great! She explained everything in a very easy way. She's friendly, thorough and very quick answering. Läs mer
    2018-05-21 Charlotte Balcker H svarar Veronica B
    Thank you very much and I'm sure that you will love your new home. Have a lovely summer
  • Karin B
    Karin B skrev om Ulrika Andersson en del av HusmanHagberg Värmdö
    Hej!
    Jag tycker Ulrika Andersson är kunnig, ambitiös och trevlig. Det känns tryggt att ha henne som ledsagare vid bostadsbytet.
    Vänlig hälsning Läs mer
    2018-05-09 Ulrika A svarar Karin B
    Tack för dina fina ord, Karin! Det har varit så roligt att kunna hjälpa dig med både köp och försäljning.
  • Anna G
    Anna G skrev om Jenny Svensk en del av HusmanHagberg Värmdö
    Vi har både sålt och köpt av Jenny och vi är supernöjda. Hon är otroligt proffsig och återkopplar hela tiden i processen. Vi kan verkligen rekommendera henne som mäklare! Läs mer
    2018-05-02 Jenny S svarar Anna G
    Hej Anna! Tack för dina fina ord. Nu hoppas jag att försäljningen mer ert radhus går bra!
  • Henrik D
    Henrik D skrev om HusmanHagberg Värmdö
    Sålde bostadsrätt i Gustavsberg under 2017. Husman Hagberg gjorde ett bra jobb med försäljningen och vi fick ett mycket bra pris. Men kan tyvärr ändå inte rekommendera dem. Vår mäklare (samt vad det tycks kontorets personal i övrigt) kände inte till och kunde på en rak fråga inte ge oss rätt information kring rätten till uppskov. Detta trots att de erbjuder hjälp med deklaration som en del av sin mäklartjänst. På grund av att vi fick fel information drabbades vi av en oförutsedd privatekonomisk smäll. Husman Hagberg gjorde heller inget för att kompensera oss eller ens tillstå sitt misstag. Anmälan gjordes till såväl mäklarinspektionen som till eras egna ombudsman. Mäklare ska ha kompetens kring grundläggande skatteregler. Måste därför avråda från att använda deras mäklartjänster. Läs mer
    2018-04-18 HusmanHagberg Värmdö svarar Henrik D
    Hej Henrik!

Det är väldigt tråkigt att ni inte har rätt till uppskov. Vår mäklare uppfattade aldrig att detta var viktig fråga när vi anlitades för uppdraget utan att det var fokus på att snabbt få en försäljning till stånd sett till Er privata situation. När frågan väl kom upp så var det för sent. Självklart ska vår mäklare kunna ge korrekt information, vilket han misslyckades med vid det tillfället. I den bästa av världar borde mäklaren också ha ställt frågan om uppskov var viktig parameter redan vid försäljningens start. Vi ber om ursäkt för att mäklaren inte har varit tydlig.”
    2018-04-18 Henrik D svarar HusmanHagberg Värmdö
    Hej! Mäklaren i fråga gav inte korrekt information vid något tillfälle under vår försäljning. Varken innan försäljningen eller i samband med hjälpen med deklarationen. Vår privata situation är och var oväsentlig.
    Läs mer genom att expandera tråden +
  • Jenny S
    Jenny S skrev om Charlotte Balcker en del av HusmanHagberg Värmdö
    Vi har köpt en bostad av Charlotte och valde att anlita henne även för försäljning av vår bostad eftersom vi verkligen gillar henne både som mäklare och som person. Mycket trevlig, glad och kompetent! Rekommenderar henne varmt. Läs mer
    2018-05-21 Charlotte Balcker H svarar Jenny S
    Tack snälla ni för er fina rekommendation, det har varit så kul att få sälja er vackra lägenhet. Ni är så varmt välkomna om ni behöver hjälp med värdering av ert nya köp. Ha en fantastisk sommar hälsa familjen
  • Nikos S
    Nikos S skrev om Charlotte Balcker en del av HusmanHagberg Värmdö
    Charlotte är en totalt sett noggrann och tillmötesgående mäklare. Rekommenderas. Läs mer
    2018-05-21 Charlotte Balcker H svarar Nikos S
    Tack Nikos det var mycket trevlig att få förmedla er fina lägenhet. Önskar dig en fin sommar hälsningar Charlotte
  • Mats B
    Mats B skrev om Charlotte Balcker en del av HusmanHagberg Värmdö
    Trevligt bemötande, god kontakt och professionell handläggning alltigenom. Läs mer
    2018-05-21 Charlotte Balcker H svarar Mats B
    Tack Mats och Helena, uppskattade verkligen att få förmedla ert hus. Jag tror verkligen ni kommer trivas i nya bostad. Ser fram emot att hälsa på och få värdera den när det behovet finns. Hälsningar Charlotte
  • Maria F
    Maria F skrev om Charlotte Balcker en del av HusmanHagberg Värmdö
    Köp av bostadsrätt, lgh. Proffsigt och positivt bemötande. Läs mer
    2018-05-21 Charlotte Balcker H svarar Maria F
    Tack snälla Maria, önskar er lycka till med er försäljning av villan och njut av ditt nya boende . Önskar dig en härlig sommar
  • Fredrik L
    Fredrik L skrev om Jenny Svensk en del av HusmanHagberg Värmdö
    Jenny har sålt åt mig 1 gång och värderat min nya bostad och är riktigt proffsig.
    Alltid trevlig, glad och påläst.
    Rekommenderar verkligen. Läs mer
    2018-03-27 Jenny S svarar Fredrik L
    Tack Fredrik! Hör av dig när villan är färdigbyggd. Då kommer jag gärna och värderar igen. Ha en fortsatt fin vår och sommar!
  • charlotte b
    charlotte b skrev om Charlotte Balcker en del av HusmanHagberg Värmdö
    Valde Charlotte efter träffat henne på en visning. Vilket engagemang och energi hon har, gör sitt yttersta från början till slut! Vi är super nöjda-TACK, Charlotte! Läs mer
    2018-03-26 Charlotte Balcker H svarar charlotte b
    Tack snälla Charlotte för ert förtroende! Önskar er all lycka till med ert nya boende.
  • Suoma S
    Suoma S skrev om Ulrika Andersson en del av HusmanHagberg Värmdö
    Vi rekommenderar henne gärna. Utmärkt. Läs mer
    2018-05-09 Ulrika A svarar Suoma S
    Tack för ditt fina betyg! Hoppas att ni kommer att trivas i Örebro!
  • Marie S
    Marie S skrev om Charlotte Balcker en del av HusmanHagberg Värmdö
    Bästa Märklaren jag träffat, & efter att ha sålt & köpt ex antal bostäder så har jag erfarenhet.
    Otroligt engagerad & kunnig, man får verkligen trygghets känslan med Charlotte.
    Åh vilken tävlings människa hon är :) Läs mer
    2018-03-26 Charlotte Balcker H svarar Marie S
    1000 tack för fin rekommendation härligt att jag kan förmedla trygghet.
  • Patrik H
    Patrik H skrev om Jenny Svensk en del av HusmanHagberg Värmdö
    Trevlig mäklare med bra lokalkännedom samt humor och distans Läs mer
    2018-03-15 Jenny S svarar Patrik H
    Hej Patrik! Tack för din återkoppling! Jag blev särskilt glad för att du tycker jag har humor och distans. Nu hoppas jag att du ska trivas i din fina lägenhet.
  • Yalcin C
    Yalcin C skrev om Jenny Svensk en del av HusmanHagberg Värmdö
    Hon är trevlig och hjälpsam. Väl organiserad. Jag förväntar mig att hon uppfyller arbetet väl. Läs mer
    2018-03-15 Jenny S svarar Yalcin C
    Tack Yalcin! Ja nu får vi hoppas att er försäljning går bra och att ni fortsätter att vara nöjda med mig som fastighetsmäklare. Tack själva för fint samarbete!
  • Rasmus L
    Rasmus L skrev om Jenny Svensk en del av HusmanHagberg Värmdö
    Sålde min lägenhet med Jenny otroligt proffsig. Fick bra betalt i lite sämre tider. Läs mer
    2018-03-15 Jenny S svarar Rasmus L
    Tack Rasmus för din fina återkoppling! Det har varit ett nöje att ha kontakt med dig och en fröjd att få förmedla din fantastiskt fint renoverade lägenhet. Lycka till nu med nästa husrenovering och boende på Ingarö!
  • Anne-lie P
    Anne-lie P skrev om Jenny Svensk en del av HusmanHagberg Värmdö
    Trevlig och servisinriktad Hon har varit punktlig med god framförhållning . Hon är gladlynt och lättsam. Omständigheterna på marknaden påverkade priset i negativ riktning. Vilket Jenny redde ut på ett bra sätt. Läs mer
    2018-03-15 Jenny S svarar Anne-lie P
    Hej Anne-lie! Tack för en fin och nyanserad återkoppling, det blir jag så glad för! Det har varit så kul att lära känna dig och jag hoppas att vi stöter på varandra i framtiden. Stort lycka till med ert nya boende.
  • Annie H
    Annie H skrev om Jenny Svensk en del av HusmanHagberg Värmdö
    Mycket bra bemötande och professionell hjälp från början till slut. Levde väl upp till förväntan och framför allt snabb återkoppling under resans gång. Läs mer
    2018-03-15 Jenny S svarar Annie H
    Hej Annie! Tack för dina fina ord! Och jag tar med mig en del av din härliga energi som du sprider. Hoppas att du kommer att trivas i ditt nya boende.
  • Irma B
    Irma B skrev om Jenny Svensk en del av HusmanHagberg Värmdö
    Trevligt och professionellt bemötande . Hon levde väl upp till de förväntningar vi hade. Läs mer
    2018-03-15 Jenny S svarar Irma B
    Tack Lars för din fina återkoppling! Och tack själva för mycket gott samarbete samt förberedelse inför fotografering och visning.
  • Natalie J
    Natalie J skrev om Charlotte Balcker en del av HusmanHagberg Värmdö
    Mycket professionellt och tillmötesgående bemötande på ett lättsamt och personligt sätt. Tillgängliga, engagerade och intresserade. Väldigt stöttande för den som inte har så många försäljningar i bagaget. Jag är väldigt nöjd! Läs mer
    2018-03-26 Charlotte Balcker H svarar Natalie J
    1000 tack för fin rekommendation och grattis till ditt nya boende.
  • Fredric K
    Fredric K skrev om Jenny Svensk en del av HusmanHagberg Värmdö
    Proffsig och saklig med hög servicekänsla. Läs mer
    2018-03-15 Jenny S svarar Fredric K
    Tack Fredric för din återkoppling och tack för att du tycker att jag skött mig proffsigt trots den svåra situation som du hamnade i! Hoppas att du kommer att trivas i din nya lägenhet.
  • Ida Özcetin C
    Ida Özcetin C skrev om Jenny Svensk en del av HusmanHagberg Värmdö
    Hon är trevlig och glad. Ser alla möjligheter och är säker på sitt arbete.
    Hon utstrålar ett förtroende och ett professionellt kunnande. Läs mer
    2018-03-15 Jenny S svarar Ida Özcetin C
    Tack Ida! Jag blev särskilt glad över att du tycker att jag ser möjligheter för det är verkligen något jag fokuserar på och gillar att göra! Ni kommer att få det så bra i ert nya boende.

Gustavsbergs Hamn, 134 40 Gustavsberg