HusmanHagberg Värmdö

Gustavsbergs Hamn, 134 40 Gustavsberg — Visa karta

Välkommen till underbara Värmdö och HusmanHagberg!

Det är nu tjugo år sedan HusmanHagberg öppnades här på Värmdö vilket ger oss en lång erfarenhet av fastighetsförmedling av fritidshus, villor, lägenheter och tomter. Vi kan vårt närområde, har ett stort kontaktnät och har ett kunnigt och trevligt gäng. Att göra affärer är något vi älskar och brinner för och vi gör alltid vårt yttersta för att du ska göra en trygg och lyckad bostadsaffär.

Boka oss för en förutsättningslös värdering och ett kostnadsfritt möte. Ring, maila eller kom förbi vårt kontor på Tyra Lundgrens Väg 6 i Gustavsbergs hamn!

Läs vad 436 kunder tycker om HusmanHagberg Värmdö

• 2020-05-28

Amanda B skrev om Jenny Svensk en del av HusmanHagberg Värmdö
    Köpt en bostadsrätt, min första erfarenhet av att köpa lägenhet. Fick mycket hjälp och råd kring hur man kan tänka och hur processen funkar. Trevligt bemötande och snabba svar! 😊 Läs mer
    2020-05-28 Jenny S svarar Amanda B
    Tack Amanda för din feedback, och grattis till en jättefin första-lägenhet! Hoppas så att ni kommer trivas. Ha en fin sommar nu tills vi ses på tillträdet.
  • 2020-05-27

Anna D skrev om Siw Rönnberg en del av HusmanHagberg Värmdö
    Jag hade Siw som mäklare när jag köpte mitt hus och hon är otroligt proffsig. Hon balanserar ärlighet, saklighet och har samtidigt en god känsla för vad som är av intresse utanför själva beskrivningen i offerten. Siw är engagerad och ser till att både köpare och säljare är nöjda till slut. Läs mer
  • 2020-05-25

Martin H skrev om Ulrika Andersson en del av HusmanHagberg Värmdö
    Vi har sålt vårt fritidshus. Mäklaren fick det sålt väldigt snabbt och till ett i vårt tycke bra pris.
    Kan varmt rekommendera henne. Läs mer
    2020-05-26 Ulrika A svarar Martin H
    Tack för rekommendationen! Verkligen roligt att intresset var så stort och att det blev en så bra budgivning! Hälsningar Ulrika
  • 2020-05-19

Michael W skrev om Jenny Svensk en del av HusmanHagberg Värmdö
    Man känner trygghet och Jenny visar stort intresse för uppdraget. Hade höga förväntningar och de uppfylls. Läs mer
    2020-05-22 Jenny S svarar Michael W
    Tack Michael för dina fina ord! Nu hoppas vi att ni hittar något bra hus till er. Njut av sommaren i Byns Gård fram tills att du flyttar.
  • 2020-05-19

Caroline T skrev om Siw Rönnberg en del av HusmanHagberg Värmdö
    Siv gjorde det hon skulle, vi visste vad vi ville, och affären gjordes upp snabbt. Läs mer
  • 2020-05-16

Elisabet P skrev om Jenny Svensk en del av HusmanHagberg Värmdö
    Jag har köpt en bostadsrätt i Gustavsberg. Jenny har varit engagerad och visat lägenheten 2 ggn. Varit aktsam med kontakter på ge av Corona och tillmötesgående med snabb kontraktsskrivning. Läs mer
    2020-05-18 Jenny S svarar Elisabet P
    Tack Elisabet för din fina återkoppling och att du tycker att jag har skött mig när det gäller att hålla social distans i dessa tider!
  • 2020-05-14

Daniel U skrev om Jenny Svensk en del av HusmanHagberg Värmdö
    Jag kan verkligen rekommendera Jenny som är proffsig, lyhörd och engagerad rätt igenom vilket gjorde mig trygg under hela försäljningsprocessen! Tack! Läs mer
    2020-05-18 Jenny S svarar Daniel U
    Tack snälla Daniel för fin feedback! Hoppas nu att det blir bra med ditt nya boende i Nacka.
  • 2020-05-08

Lisa W skrev om Ulrika Andersson en del av HusmanHagberg Värmdö
    Jag har sålt min lägenhet och min mäklare var mycket kunnig och proffsig. Läs mer
    2020-05-26 Ulrika A svarar Lisa W
    Tack för den fina rekommendationen! Hoppas att du ska få en härlig sommar i Småland! Hälsningar Ulrika
  • Tomas B

2020-05-08

Tomas B skrev om Jenny Svensk en del av HusmanHagberg Värmdö
    Har sålt en bostadsrätt.
    Mycket bra och kunnigt bemötande.
    Snabb. Läs mer
    2020-05-11 Jenny S svarar Tomas B
    Tack Tomas! Och tack för gott samarbete. Hoppas att du får en fin sommar.
  • 2020-05-06

Margareta J skrev om Ulrika Andersson en del av HusmanHagberg Värmdö
    Köpte en kolonistuga.Mäklaren utförde sitt uppdrag på ett sätt som man kan förvänta sig. Läs mer
    2020-05-07 Ulrika A svarar Margareta J
    Tack för rekommendationen! Hoppas att ni ska få mycket glädje av er stuga i Hjortens Odling! Hälsningar Ulrika
  • 2020-05-04

Sara R skrev om Ulrika Andersson en del av HusmanHagberg Värmdö
    Proffsig, trovärdig och pålitlig! Läs mer
    2020-05-07 Ulrika A svarar Sara R
    Tack för fin rekommendation och förtroendet att förmedla er mysiga kolonistuga! Hälsningar Ulrika
  • Christer Ö

2020-05-04

Christer Ö skrev om Jenny Svensk en del av HusmanHagberg Värmdö
    Efter att vi haft annan mäklare tidigare under försäljningen som inte lyckats (trots välbesökta visningar) så valde vi istället Husman Hagberg och Jenny Svensk. Jenny är väldigt kunnig och rak som mäklare och som person.
    Hon återkopplar väldigt bra och har en bra dialog under hela processen. Bilderna och beskrivningen av fastigheten var också av en väldigt hög kvalité. Vi sålde vår bostad relativt snabbt efter mäklarbytet och allt har löpt på väldigt bra och smidigt. Vi rekommenderar starkt andra att välja Jenny som mäklare!

Mvh Christer & Annelie Läs mer
    2020-05-05 Jenny S svarar Christer Ö
    Tack Christer och Annelie!
    Vilken fin och gedigen återkoppling, det uppskattar jag verkligen! Hoppas nu att ni får ett fortsatt fint år med era spännande planer. Ni lämnar över en fantastiskt fin fastighet till glada köpare.
  • 2020-05-03

Michael L skrev om Jenny Svensk en del av HusmanHagberg Värmdö
    Jenny har på ett utmärkt sätt hjälpt oss att köpa vårat nya fina hus, väldigt smidigt och utan problem/ Miche och Irene Läs mer
    2020-05-04 Jenny S svarar Michael L
    Tack snälla Miche och Irene! Hoppas nu att ni kommer att trivas med ert nya boende! Och va fort allt gick för er, spännande! Vi ses och hörs.
  • 2020-05-03

Christina H skrev om Ulrika Andersson en del av HusmanHagberg Värmdö
    Trevligt bemötande, ansvarsfull, lyhörd, seriös, professionell, kunnig och oerhört kompetent!
    Har haft en del mäklare genom åren men ingen slår Ulrika Andersson! Hon får absolut högsta betyg från mig!
    Hälsar
    Tina Höge
    Maja Snis gata 2 Läs mer
    2020-05-04 Ulrika A svarar Christina H
    Vilket toppenbetyg, så glad jag blir! :-) Det har verkligen varit ett nöje att samarbeta med er och jag önskar er all lycka till med renoveringen av er nya bostad! Varma hälsningar, Ulrika
  • 2020-05-01

Michael L skrev om Siw Rönnberg en del av HusmanHagberg Värmdö
    Siw sålde våran bostadsrätt så snabbt och smidigt att vi knappt hann reagera, till begärt pris och utan några som helst problem. Hon är världens bästa mäklare. Miche Läs mer
  • 2020-04-24

Dean F skrev om Charlotte Balcker en del av HusmanHagberg Värmdö
    Charlotte Balcker är en stjärna, som tar hand om kunden hela vägen genom affären Läs mer
    2020-04-29 Charlotte B svarar Dean F
    Tack Dean för att du gav mig förtroendet att sälja din lägenhet. Önskar dig och din familj en riktigt fin sommar
  • 2020-04-20

Sara F skrev om Charlotte Balcker en del av HusmanHagberg Värmdö
    Tack Charlotte för bra service och gedigen kunskap i samband med köpet av bostad! Läs mer
    2020-04-21 Charlotte B svarar Sara F
    Hej Sara,
    Tack för din fina rekommendation! Hoppas att du trivs lika bra i din nya lägenhet som Emma gjorde. Ha en fin vår
    Hälsningar Charlotte
  • 2020-04-20

Nina S skrev om Charlotte Balcker en del av HusmanHagberg Värmdö
    Charlotte är trevlig, proffsig, återkopplat snabbt och tar reda på alla frågor man har. Hon är superduktig på sitt jobb. Läs mer
    2020-04-21 Charlotte B svarar Nina S
    Tack Nina för fin rekommendation. Härligt att du ser mig som engagerad och kunnig, just den bilden är viktig att jag lever upp till. Hoppas du kommer trivas fantastiskt bra på Maja Snis gata. Njut på din fina altan! Hälsningar Charlotte
  • 2020-04-05

Jens Fredrik A skrev om Robert Nathanson en del av HusmanHagberg Värmdö
    Sålde en villa med sjötomt med hjälp av Robert. Fick ca 8% mer än utgångspriset i mars trots att tajmingen med Corona var usel. Jag kan inget annat än rekommendera Robert starkt. Från första mötet gav han ett proffesionellt, lugnt och rutinerat intryck. Han gav oss bla några tips på vad vi borde fixa på tomten för att höja intrycket som vi följde och jag tror det gjorde skillnad. En mycket behaglig, trovärdig och trygg mäklare. Köparna kommenterade själva att presentationen av huset var mycket bra. Läs mer
  • 2020-04-02

Ulf L skrev om Robert Nathanson en del av HusmanHagberg Värmdö
    Fritidshus.Snabb reaktion och flexibla tider. Läs mer
  • 2020-03-31

Carin A skrev om Robert Nathanson en del av HusmanHagberg Värmdö
    Väldigt nöjda efter att ha sålt vårt hus med Robert. Rekommenderar honom varmt. Läs mer
  • Maria L

2020-03-28

Maria L skrev om Ulrika Andersson en del av HusmanHagberg Värmdö
    Vi har genom åren träffat ett stort antal mäklare när vi sålt fyra fastigheter och själva varit på otaliga visningar. Ulrika Andersson träffade vi på ytterligare en husvisning. Hon gav ett seriöst och trevligt intryck. Vi kände förtroende för Ulrika och valde därför henne när det var dags att sälja vår hem. Hon är oerhört kunnig, erfaren och sympatisk att ha att göra med. Ulrika har en fingertoppskänsla för kontakterna med såväl säljare som köpare. Försäljningen av vår villa gick över förväntan snabbt (endast två visningar) och vi fick ett högre pris än vi vågat hoppas på. Vi är oerhört glada och tacksamma för alla goda råd Ulrika delat med sig av under processen och känner oss trygga med vårt val av mäklare. Läs mer
    2020-03-30 Ulrika A svarar Maria L
    Tack Maria, det gör mig varm i hjärtat! Jag är glad att jag fick förtroendet att sälja ert fina hus på Ingarö och tack för ett fint samarbete med värdefull input och glada tillrop genom hela processen. Hälsningar Ulrika
  • 2020-03-24

Susanna F skrev om Jenny Svensk en del av HusmanHagberg Värmdö
    Vi sålde vårt hus och Jenny får toppbetyg i alla moment av försäljningen! Jenny är otroligt professionell, kunnig, lyhörd, engagerad, tydlig, kommunikativ och tillgänglig. Jag kan varmt rekommendera Jenny! Läs mer
    2020-03-25 Jenny S svarar Susanna F
    Tack Susanna, nu blev jag alldeles tårögd. Så kul för er att ni tog steget med försäljning och flytt! Vi ses på gymmet/ utegymmet!
  • 2020-03-10

Diana E skrev om Charlotte Balcker en del av HusmanHagberg Värmdö
    Köpte en villa via Husman Hagberg. Charlottes bemötande var alltid professionellt och trevligt. Hon kunde besvara alla frågor och funderingar vi hade. Rekommenderar Charlotte, Siw och Husman Hagberg varmt! Läs mer
    2020-03-10 Charlotte B svarar Diana E
    Tack Diana för dina ord! Det värmer alltid med en fin reco när vi har haft mycket med er köpare att göra. Önskar er allt det bästa och ser fram emot att se hur fint ni kommer fixa huset. Lycka till med flytten och nya jobbet. Hälsningar Charlotte
  • Ulf H

2020-03-06

Ulf H skrev om Jenny Svensk en del av HusmanHagberg Värmdö
    Vi köpte ett radhus av jenny och fick sedan hjälp med det juridiska vid försäljning av våran lägenhet som vi sålt utan mäklare.
    Hjälpsam och trevlig med ett glatt humör.

Bara positiva intryck. Läs mer
    2020-03-09 Jenny S svarar Ulf H
    Tack för din fina rekommendation! Det var kul att höra att du även upplevde att jag hade ett glatt humör, så här i mörka vintertider. Stort lycka till nu med ert renoveringsprojekt.
  • 2020-03-02

Per Olof S skrev om Jenny Svensk en del av HusmanHagberg Värmdö
    Småhus.

Väldigt trevligt bemötande.

Detta är andra gången jag har haft Jenny som mäklare och det var erfarenheterna från första gången som gjorde att jag kontaktade HusmanHagberg denna gång. Läs mer
    2020-03-02 Jenny S svarar Per Olof S
    Tack P-O! Och tack för gott samarbete!
  • 2020-03-02

Caroline S skrev om Jenny Svensk en del av HusmanHagberg Värmdö
    Kunnig, bra på att återkoppla och mycket trovärdig. Läs mer
    2020-03-02 Jenny S svarar Caroline S
    Tack snälla Caroline! Det är just återkoppling som jag satsar på i mitt arbete så det är kul att du tycker likadant. Stort lycka till med allt! Vi får se om vi springer på varandra på Fårö i sommar .
  • 2020-03-01

Plamen P skrev om Jenny Svensk en del av HusmanHagberg Värmdö
    Vi köpte bostad med Jenny Svensk som säljare och upplevde mäklaren som väldigt engagerad och erfaren samt kunnig och positiv. Vi är mycket nöjda med bemötandet vi fått. Läs mer
    2020-03-02 Jenny S svarar Plamen P
    Tack Plamen! Och välkommen till Gustavsberg. Hoppas att ni ska trivas!
  • 2020-03-01

Joakim H skrev om Charlotte Balcker en del av HusmanHagberg Värmdö
    Hon var väldigt kunnig. Jag har sålt lägenhet. Mycket trevlig och tillmötesgående. Läs mer
    2020-03-10 Charlotte B svarar Joakim H
    Hej,
    Tack för att jag fått sälja er fina lägenhet. Vad ni kämpade och gjorde om inför försäljningen- en eloge till er. Riktigt tråkigt blir det då när man inte kommer upp till de förväntningar som ni säljare har. Önskar er en fin vår, hälsningar Charlotte
  • 2020-02-28

Bonnie S skrev om Charlotte Balcker en del av HusmanHagberg Värmdö
    Köpt en lägenhet. Trevligt proffsigt bemötande, bra kontakt, snabba svar och bra info, spec för mig som nybörjare. Läs mer
    2020-03-10 Charlotte B svarar Bonnie S
    Hej Bonnie, tack för trevligt möte med er. Nu är ni även medlemmar och snart kan ni tillträda. Vi hörs snart igen. Ha en fin kväll hälsningar Charlotte
  • 2020-02-28

Johan T skrev om Ulrika Andersson en del av HusmanHagberg Värmdö
    Hon hjälpte oss att sälja vårt parhus, vilket blev en smidig och bra affär, hon skötte allt på ett bra sätt. Är mycket nöjd med all hjälp och hantering av försäljningen, skulle rekommendera henne stark till vänner och familj Läs mer
    2020-03-05 Ulrika A svarar Johan T
    Stort tack för den fina rekommendationen! Kul att ni är nöjda och att det löste sig så bra för er med försäljning och köp på samma gång!
    Hälsningar Ulrika
  • 2020-02-27

Josefina T skrev om Ulrika Andersson en del av HusmanHagberg Värmdö
    Vi fick ett mycket bra bemötande då vi sålde vårt hus, vi har upplevt henne som kunnig, engagerad och med bra strategier. Det gav resultat och vi sålde vårt hus snabbare än vi hade trott! Läs mer
    2020-03-05 Ulrika A svarar Josefina T
    Stort tack för fin rekommendation! Det var roligt att få sälja ert fina hus och dessutom få en massa bra inredningsidéer. :-)
    Hälsningar Ulrika
  • 2020-02-26

Dennis G skrev om Jenny Svensk en del av HusmanHagberg Värmdö
    Lugn och lyhörd.
    Uppfattar som hon försöker tillgodose både säljare och köpare och deras situation. Läs mer
    2020-02-26 Jenny S svarar Dennis G
    Tack Dennis! Och grattis till ett superfint boende!
  • 2020-02-25

Josefine T skrev om Charlotte Balcker en del av HusmanHagberg Värmdö
    Vi köpte ett fritidshus med Charlotte som mäklare. Hon var professionell, tydlig och supertrevlig. Vi har känt oss trygga genom hela processen och skulle rekommendera henne starkt! Från första kontakten inför visning till den avslutande köpprocessen gjorde hon ett strålande jobb! Läs mer
    2020-02-25 Charlotte B svarar Josefine T
    Wow, tusen tack för denna fina reco! Den värmer mitt hjärta. Vad glad jag blir att ni uppfattar mig så som jag önskar vara som mäklare. Önskar er allt det bästa i er nya bostad! Varma hälsningar Charlotte
  • 2020-02-20

Bengt Oscar N skrev om Charlotte Balcker en del av HusmanHagberg Värmdö
    En kompetent mäklare som vi gärna varmt kan rrekommendera.
    Kunnig och vältalig så man förstår alla delar i en fritidshusförsäljnimg.

Tack för all hjälp Charlotte. Läs mer
    2020-02-26 Charlotte B svarar Bengt Oscar N
    Tack Bengt och Gun för att ni valde mig som mäklare. Har varit trevligt att hjälpa er och sen vilka intensiva dagar. Tänk vad ert hus var populärt. Ha en fin dag hälsningar Charlotte
  • 2020-02-20

Andreas T skrev om Charlotte Balcker en del av HusmanHagberg Värmdö
    Vi köpte en bostad ute på Värmdö med Charlotte som mäklare. Charlotte var väldigt trevlig, hjälpsam, påläst och snabb på att återkoppla. Kan verkligen rekommendera henne från våra erfarenheter som köpare. Läs mer
    2020-02-26 Charlotte B svarar Andreas T
    Tusen tack! Alltid lika trevligt när jag finner det optimala paret för en bostad. Hoppas verkligen ni kommer att trivas! Ha en fin dag hälsningar Charlotte
  • 2020-02-19

Tommy Å skrev om Jenny Svensk en del av HusmanHagberg Värmdö
    Mkt serviceinriktad, professionell, och kunnig. God lokalkännedom. Läs mer
    2020-02-21 Jenny S svarar Tommy Å
    Tack Tommy! De orden tar jag med mig i mitt fortsatta arbete! Vi ses och hörs.
  • 2020-02-19

Jens T skrev om Siw Rönnberg en del av HusmanHagberg Värmdö
    Utmärkt och personligt. Med bra kunskap om både fastigheten och vi som varit inblandade Läs mer
  • 2020-02-17

Erik S skrev om Jenny Svensk en del av HusmanHagberg Värmdö
    Skeviksgatan 4B

På ett bra och professionellt lotsade Jenny oss genom köpeprocessen.
    Hon tog en bra hänsyn både till köpare och säljare.

Vi tackar för samarbetet.
    Elisabet och Erik Staaf Läs mer
    2020-02-18 Jenny S svarar Erik S
    Tack Erik och Elisabet, och grattis till en jättefin lägenhet i ett av Gustavsbergs allra finaste områden!
  • 2020-02-17

Kristina H skrev om Jenny Svensk en del av HusmanHagberg Värmdö
    Vi har köpt en bostadsrätt och jag upplevde Jenny som lyhörd och proffisionell. Läs mer
    2020-02-18 Jenny S svarar Kristina H
    Tack Kristina! Hoppas att ni ska trivas bra i er nya fina lägenhet och att försäljningen av ert hus går smidigt.
  • Niclas H

2020-02-09

Niclas H skrev om Ulrika Andersson en del av HusmanHagberg Värmdö
    Toppen på alla sätt! Vi är mycket nöjda. Professionellt. Läs mer
    2020-02-27 Ulrika A svarar Niclas H
    Stort tack för toppenbetyget! Det var roligt att få förtroendet att ta hand om er lägenhetsförsäljning. Hälsningar Ulrika
  • 2020-02-07

Anna H skrev om Ulrika Andersson en del av HusmanHagberg Värmdö
    Ulrika har under hela processen varit mycket proffessionell och lyhörd. Jag har varit trygg från start till mål.
    Tacksam för hennes suport och goda råd. Läs mer
    2020-02-27 Ulrika A svarar Anna H
    Tack för dina fina ord Anna! Hälsningar Ulrika
    Ulrika A, Jill R gillar detta
  • 2020-02-01

Karin S skrev om Jenny Svensk en del av HusmanHagberg Värmdö
    Fullblodsproffs ut i fingerspetsarna från första mötet till signerat försäljningskontrakt. Skulle välja Jenny som mäklare igen utan att tveka. Bättre mäklare hittar du inte. Läs mer
    2020-02-03 Jenny S svarar Karin S
    Tack snälla du för de förträffligt fina orden! Och stort lycka till nu för dig och det stora som väntar!
    Jenny S, Jill R gillar detta
  • 2020-02-01

Claes-göran C skrev om Jenny Svensk en del av HusmanHagberg Värmdö
    jag har svarat på denna förfrågan en gång tidigare. Jenny är en bra och engagerad fastighetsmäklare, som jag gärna vill rekommendera till andra. Läs mer
    2020-02-03 Jenny S svarar Claes-göran C
    Tack snälla för att du svarade en gång till! Vi får kolla upp hur det kommer sig att du fick två förfrågningar. Vi ses när ni kommer till Sverige!
  • 2020-01-31

Beatrice C skrev om Charlotte Balcker en del av HusmanHagberg Värmdö
    Jag har köpt lägenhet, vi möttes av ett stort engagemang och Charlotte hjälpte mig med så mycket. Vi är extremt nöjda. Läs mer
    2020-02-20 Charlotte B svarar Beatrice C
    Tack för rekommendationen. Skönt att det jag strävar efter blev er uppfattning. Önskar dig en fin dag hälsningar Charlotte
  • 2020-01-30

Daniel F skrev om Ulrika Andersson en del av HusmanHagberg Värmdö
    Sålt lägenhet, smidigt, bra återkoppling o nöjd med hela säljprocessen Läs mer
    2020-02-04 Ulrika A svarar Daniel F
    Tack för din fina rekommendation! Alltid extra roligt med återkommande kunder. Allt gott! Hälsningar Ulrika
    Ulrika A, Jill R gillar detta
  • 2020-01-30

Lena Christina B skrev om Charlotte Balcker en del av HusmanHagberg Värmdö
    Jag har köpt en 2a på Hästskovägen 7
    Gustavsberg
    Charlotte var mycket positiv, kunnig o gav tips om hur lägenheten kunde förbättras.
    Kände väl omhändertagen - mitt första köp av boende.
    Lena Botvidson Läs mer
    2020-01-30 Charlotte B svarar Lena Christina B
    Tack Lena, glad att jag fick möjlighet att hjälpa dig finna en bra bostad. Ser fram emot att komma och se den senare i vår hur fint du fått till den. Ha en fin dag hälsningar Charlotte
    Jill R, Charlotte B gillar detta
  • 2020-01-27

Bengt S skrev om Charlotte Balcker en del av HusmanHagberg Värmdö
    Det gick snabbt och smidigt. Lätt och ha att göra med. Läs mer
    2020-01-30 Charlotte B svarar Bengt S
    Tack Bengt- det gjorde vi bra tillsammans! Trevligt att jag fick förtroendet. Hälsningar Charlotte
    Charlotte B gillar detta
  • 2020-01-27

Sara J skrev om Jenny Svensk en del av HusmanHagberg Värmdö
    Jag har sålt en lägenhet på Maja Snis gata 5 i Gustavsberg och blev rekommenderad Jenny av en vän.
    Jenny är mycket proffsig och trevlig att ha att göra med.
    Hon höll oss lugna och gav oss realistiska förväntningar som ändå i slutändan överträffades.
    Jenny höll oss kontinuerligt uppdaterade och värnar lika mycket om oss som säljare som vår lägenhets köpare! Läs mer
    2020-01-29 Jenny S svarar Sara J
    Tack Sara! Vilka fina ord. De tar jag med mig i mitt fortsatta arbete. Och lycka till med ditt nästa boende!
    Jenny S, Jill R gillar detta
  • 2020-01-23

Per Erik Niclas S skrev om Jenny Svensk en del av HusmanHagberg Värmdö
    Professionellt och tryggt helt befriat från hastiga förslag. Högsta betyg för min husförsäljning. Läs mer
    2020-01-24 Jenny S svarar Per Erik Niclas S
    Tack Niclas för det fina betyget!

Gustavsbergs Hamn, 134 40 Gustavsberg