HusmanHagberg Värmdö

HusmanHagberg Värmdö

En del av HusmanHagberg www.husmanhagberg.se
  • BadgeNineYears

Välkommen till underbara Värmdö och HusmanHagberg! Det är nu tjugo år sedan HusmanHagberg öppnades här på Värmdö vilket ger oss en lång erfarenhet av fastighetsförmedling av fritidshus, villor, lägenheter och tomter. Vi kan vårt närområde, har ett stort kontaktnät och har ett kunnigt och trevligt gäng. Att göra affärer är något...

964 omdömen om HusmanHagberg Värmdö

Sedan starten hos Reco 2017

Christer B
Södra Kopparmora

Charlotte har uppfyllt alla våra önskemål och varit mycket tillmötesgående. Jag kan varmt rekommendera henne som mäklare.

Svar från Charlotte Balcker

Tack Christer för alla fina samtal vi haft och ert förtroende när ni valde mig som er mäklare. Ni lämnar nu ert fantastiska hus som du lagt mycket tid i. Önskar er allt det bästa vid flytten🏡

Karin Elisabet B
Södra Kopparmora

Charlotte har varit professionell hela tiden. Hon har bemött oss mycket bra och uppfyllt mina förväntningar mer än bra. Alltid varit tillgänglig och svarat på våra frågor och funderingar. Jag kan varmt rekommendera henne som mäklare!

Svar från Charlotte Balcker

🌼Tack Karin för att ni valde mig som mäklare och för ett fint samarbete vid försäljningen av er villa. Extra tack till dig som hjälpte till med flertalet fina bilder till fina annonsen. .Hoppas nu att ni kommer trivas i er nya lägenhet. Annars är ni hjärtligt välkomna tillbaka till Värmdö 😉☀️

Siv S
Södra Kopparmora

Charlotte är en varm och omtänksam person ett riktigt proffs hörde av sig flera gånger under tiden försäljningen pågick så vi är supernöjda kan varmt rekommendera henne

Svar från Charlotte Balcker

Tack Siv och Ove för att ni välde mig som mäklare. Det har varit så trevligt och enkelt att jobba tillsammans med er vid försäljningen. Ni var ytterst tillmötesgående och en snabb affär blev av. Önskar nu er riktigt mycket lycka till med ert köp av lägenhet. 🌼☀️

Anna-Karin S
Köpte sin lägenhet med hjälp av Charlotte Balcker en del av HusmanHagberg Värmdö
Gustavsberg Porslinskvarteren

Kunnig och professionell. Fick bra hjälp vid mitt lägenhetsköp.

Svar från Charlotte Balcker

Tack och stort grattis till din försäljning och ditt köp. Önskar dig och killarna allt det bästa ert nya boende i Gustavsberg 🌼

Anna-Karin S
Hagaberg

Ulrika är kunnig, påläst och hjälpsam. Känner mig trygg och fått fantastisk hjälp vid min husförsäljning.

Oscar W
Köpte sitt hus med hjälp av Robert Nathanson en del av HusmanHagberg Värmdö
Hovnoret Brännskeppet

Min upplevelse av Robert som mäklare var utmärkt. Trevlig, lyhörd och god kommunikation.

Svar från Robert Nathanson

Hej Oscar Tack snälla för fint omdöme. Önskar dig en glad och härlig påsk. Hälsningar Robert

Mats-Peter Börje A
Sålde sitt hus med hjälp av Robert Nathanson en del av HusmanHagberg Värmdö
Hovnoret Brännskeppet

Jag träffade Robert när han anlitades till att sälja mina föräldrars radhus; Robert bemötte oss på ett på ett lungt ; tryggt; och proffesionellt sätt som gjorde att när jag skulle sälja mitt hus så anlitade jag Robert utav tidigare erfarenheter. Jag och Robert hade samma förväntningar och Robert levde upp till dem. Min upplevelse av Robert är bara positiva. Mvh //Mats

Svar från Robert Nathanson

Hej Mats Tusen tack för detta. Önskar dig en glad och härlig Påsk. Hälsningar Robert

Daniel B
Sålde sin lägenhet med hjälp av Charlotte Balcker en del av HusmanHagberg Värmdö

Trevlig, professionell, rak!

Svar från Charlotte Balcker

Tack Daniel för förtroendet att sälja er lägenhet och tack för de tre starka orden som jag uppskattar att höra om mig 😀 Lycka till med sökandet efter bästa bostaden!

Katarina J
Gustavsbergs Hamn

Proffsig och engagerad mäklare. Jag är mycket nöjd över samarbetet vid försäljning samt köp.

Svar från Jenny Svensk

Tack för att du tycker att jag är både proffsig och engagerad. Och vilket roligt samarbete vi haft du och jag!

Håkan W
Gustavsberg Hästhagen

Väldigt hjälpsam och visade källarlokalerna bra

Svar från Charlotte Balcker

Hej, Vad bra att ni är nöjda, jag tror ni kommer trivas väldigt bra i området. Visst är det fantastiska källarutrymmen. Lycka till med försäljningen av er lägenhet. Hälsningar Charlotte

Leif J
Gustavsberg Hästhagen

När vi träffades första gången inför värderingen av lägenheten så infann sig en stor känsla av förtroende och att det kändes lugnt och bra inför försäljningen.

Svar från Charlotte Balcker

Tack Leif för fin rekommendation. Jag är så glad för vårt möte och att försäljningen gick så smidigt nu kan du njuta av våren. Ses snart 🌸

Leif J
Skrev om Charlotte Balcker en del av HusmanHagberg Värmdö

Jag är mycket nöjd med valet av HusmanHagberg som jag anlitade för försäljningen av min och min avlidna hustrus seniorlägenhet, lätt snabbt och proffsigt utfört av Charlotte Balcker. Stort tack för allt. Leif J

Charlotte B gillar detta
Svar från Charlotte Balcker

Tack Leif för fint samarbete vid försäljningen av lägenheten. Nu hoppas jag du kommer trivas i Hjo. Lycka till med flytten 🍀

Kristina I
Gustavsberg Charlottendal

Jag är mycket nöjd med Ulrika! Har tidigare anlitat henne vid en husförsäljning. Hon är lugn ,inlyssnande och känns mycket kunnigT Trevlig.

Svar från Ulrika Andersson

Alltid roligt med återkommande kunder! Stort tack för fin rekommendation och gott samarbete igen! Hälsningar Ulrika

Carola H
Gustavsberg Farstadal

Vi har upplevt Jenny som mycket bra och professionell i sitt bemötande och under försäljningsprocessen där hon alltid varit tillgänglig och återkopplat regelbundet om vad som händer. Jobbat aktivt för att få bostaden såld till ett så bra pris som möjligt trots rådande marknad. Kan starkt rekommendera Jenny som mäklare och ger därför toppbetyg.

Svar från Jenny Svensk

Åh vilket fint omdöme. Tack snälla! Det är precis så som jag arbetar i varje enskild affär. Och ja jag arbetar alltid för ett så högt slutpris som möjligt, det är det som är mitt absolut största driv.

Vivi B
Köpte sin lägenhet med hjälp av Ulrika Andersson en del av HusmanHagberg Värmdö
Gustavsberg Charlottendal

Lyhörd, tydlig, kunnig och vänlig.

Svar från Ulrika Andersson

Stort tack för fin rekommendation! Grattis än en gång till köpet av denna fina lägenhet! Hälsningar Ulrika

Lucia F
Barnvik

Trevligt bemötande vid visning! Jätte bra vid budgivningen och efteråt. Vi är väldigt nöjda!

Svar från Charlotte Balcker

Tack, ja det var en budgivning som jag inte kommer glömma i första taget. Saker och ting blir som det ska bli. Ni har köpt ett väldigt fint 🏡 grattis till er 💫

Thomas F
Barnvik

Väldigt bra och trevlig. Ger ett erfaret intryck som överensstämmer med verkligheten.

Svar från Charlotte Balcker

Tack för komplimangen💫 ser fram emot att höra vidare om hur ni kommer utveckla er nya bostad. Hälsningar Charlotte

Linnea W
Gustavsberg Lugnet

Jag upplevde ett mycket bra bemötande av mäklaren som även hade god kännedom om lägenhetens område. Mäklaren hade ett bra kontaktnät av tänkbara kunder. Jag hade räknat med att det skulle ta 2 till 3 veckor till visningen men affären var undertecknad inom en vecka. Alltså en snabb och bra affär helt enkelt.

Svar från Charlotte Balcker

Tack för förtroendet att få sälja er mammas lägenhet. Utan er hjälp hade det inte gått så snabbt. Super tack till er som fixade lägenheten visningsklar med så kort varsel. Bra teamwork 💥

Maid S
Gustavsberg Lugnet

Ännu ett köp genom Charlotte och en pågående försäljning ! Världsklass ! 5 av 5 Stjärnor ! Mvh Maid och Johanna

Svar från Charlotte Balcker

Både köp och säljer med mig och gjort det år efter år 🤩 TACK- Det är det bästa betyget jag kan få. 1000- tack för ert förtroende att ni väljer mig som mäklare om och om igen, hedrad!

Inger B
Gustavsberg Porslinskvarteren

Smidigt och professionellt genomförande av försäljningen av min lägenhet. Ulrika ger ett mycket lugnt och seriöst intryck och var helt fanatastisk att samarete med.

Svar från Ulrika Andersson

Stort tack för fin rekommendation, det gläder mig verkligen! Jag har också uppskattat vårt fina samarbete genom hela processen. Hälsningar Ulrika

Christina Ö
Sålde sin stuga med hjälp av Ulrika Andersson en del av HusmanHagberg Värmdö
Skeviksstrand

Ulrika är väldigt professionell och förtroendeingivande som mäklare. Ulrika tar ansvar både för att säljaren och köparen ska känna sig bekväma med sina beslut. Ulrika är en mycket bra mäklare som jag kan rekommendera till andra som vill sälja sin fastighet.

Svar från Ulrika Andersson

Tusen tack för fin rekommendation, roligt att höra! Det kändes verkligen som rätt köpare till er fastighet! Hälsningar Ulrika

Alex D
Köpte sitt hus med hjälp av Ulrika Andersson en del av HusmanHagberg Värmdö
Haghulta

Vi letade efter en ny boende och viste inte i vilket område vi ville bo. En dag träffades vi med Ulrika på en av vinningar i Värmdö. Ulrika har presenterat ett hus och ett område samt fördelar/nackdelar att bo där och som resultatet har vi köpt huset. Inom försäljning period svarade Ulrika på alla frågor som vi hade snabbt och tydligt. Som tycker jag mest är Ulrika’s oberoende attityd till säljare och köpare, hon företräder intressen alla parter, det är professionellt tror jag. Vi är nöjda och rekommenderar Ulrika som er mäklare! //Alex

Svar från Ulrika Andersson

Stort tack för fin rekommendation! Som mäklare handlar det om att kunna se till både säljares och köpares behov. Glad att höra att ni uppskattat mitt arbete! Grattis än en gång till husköpet! Hälsningar Ulrika

Christian L
Haghulta

Från att vi träffade Ulrika inför valet av mäklare har hon varit vår och vi tror även köparens mäklare. Ulrika har varit proffsig, kunnig, engagerad, informativ, tydlig och lyhörd för våra önskemål gällande våra behov och beskrivning av vår bostad. Hon har också läst oss på ett bra sätt och drivit oss framåt på ett trevligt och sakligt sätt. Vi hade "aldrig" bråttom, men när väl saker satte igång insåg vi att vi var på väg och att Ulrika hade hjälpt oss att sätta ett väl avvägt annonserat pris. Vi fick en process som var...

Svar från Ulrika Andersson

Stort tack för denna fina rekommendation, jag blir så glad! Det har varit ett jättefint samarbete och ni har varit snabba och tydliga med all information. Jag har verkligen uppskattat all positiv feedback genom hela processen! Hälsningar Ulrika

Axel R
Gustavsberg Farsta Slottsvik

Smidig och snabb affär, Smidig och snabb affär

Svar från Jenny Svensk

Tack Axel! Va bra att du upplevde processen smidig och snabb. Det är ju så det ska vara. Välkommen till Gustavsberg!

Ing-Marie T
Stavsnäs

Mkt bra bemötande När hon tog över som mäklare upplevde man att försäljningen tog fart, det blev mer aktivt. Allting sköttes jättebra, man ficksnabb återkoppling. Jag är lite besviken på att priset blev så lågt, men vi hade ju bestämt ett lågt utgångspris pga hur marknaden såg ut. Kändes som om man kunnat värdera trädgård och växthus bättre.

Svar från Ulrika Andersson

Tack för din rekommendation! Fint att höra att du upplevt ett mycket bra bemötande och mer aktivitet när jag tog över försäljningen från den andra mäklarfirman. I dessa tider är marknadspriset tyvärr inte alltid samma pris som man som säljaren hoppas på. Hoppas att du ska trivas riktigt bra i ditt nya boende! Hälsningar Ulrika

Katarina L
Haghulta

Trygg och trovärdig. Snabb med tydlig återkoppling. Proffsig!

Stort tack för denna rekommendation! Det gläder mig att höra! Hälsningar Ulrika

Karin L
Gustavsberg Farsta Slottsvik

Mycket bra bemötande och engagemang. En öppen dialog som kändes förtroendefull för mig.

Svar från Jenny Svensk

Hej Karin! Tack snälla Karin för de fina orden. Och tack själv för ett mycket bra samarbete under hela processen. Jag har alltid ett genuint engagemang och en öppen dialog är ett måste i de fallen. Stort lycka till med dina nya planer i livet!

Laura D
Gustavsbergs Hamn

Som köpare hade jag en väldigt positiv upplevelse och fin kontakt med Charlotte som var professionell, trevlig, tillmötesgående och hade koll på allt. Det kändes tryggt. Rekommenderas varmt!

Svar från Charlotte Balcker

🌺 Tack för fin Reco! Det var kul att just du blev köpare av den fina lägenheten och att du dessutom var säljare med oss. Cirkeln blev sluten🤩. Ser fram emot att hjälpa dig igen om så behövs 🌺 Trevlig helg hälsningar Charlotte

Jasmine S
Gustavsbergs Hamn

Mycket proffsig och personlig som tar sig tid och gör allting noggrant för bästa utfall. Sålde min lägenhet inom en vecka från aktivering och allt flöt på toppen från början till slut. Kan varmt rekommendera Charlotte!

Svar från Charlotte Balcker

Boom- 🙏🤩 tack, det gjorde vi bra! Tack för att du gav mig förtroendet att sälja din fantastiska lägenhet. Du är grym på skapa vacker miljö. Hoppas våra vägar möts igen. Önskar dig allt det bästa i nya lägenheten 😀

Anna Å
Gustavsberg Kedjebacken

Ulrika är en fantastisk Mäklare som vi har här på Värmdö. Försäljningen gick super snabbt och smidigt och Ulrika har varit behjälplig både under försäljningen och efter.stort tack till er alla på HusmanHagberg Värmdö

Svar från Ulrika Andersson

Tusen tack för fin rekommendation! Roligt att jag fick ta hand om försäljningen av din fina lägenhet i Kedjebacken. Allt gott! Hälsningar Ulrika

Dan S
Gustavsbergs Porslinskvarteren

Det har varit en lång process där jag inte ens behövt gått ut på Hemnet med lägenheten utan bara varit uppe på HusmanHagbergs egen sida om kommande lägenhetsförsäljningar, har för mig att det har varit 3-4 visningar totalt, Ulrika har stått ut med mina turer fram och tillbaka men till slut så fick jag ett bud som jag tyckte var helt OK, har blivit tvungen att sälja, trots att jag trivts väldigt bra, på grund av den höga räntan och amorteringskravet, tack för din proffsiga hjälp! Danne

Svar från Ulrika Andersson

Tack för rekommendationen och gott samarbete! Fint att kunna hjälpa dig att komma vidare. Hälsningar Ulrika

Jacob N
Gustavsberg Porslinskvarteren

Engagerad och snabb, och bra med kommunikationen. Rekommenderar starkt!

Svar från Charlotte Balcker

Tack för kort och mycket bra rekommendation- Lika kort och bra var försäljningen. Önskar er lycka till med ert köp. Tack för bra samarbete 💫

Petra L
Skrev om Charlotte Balcker en del av HusmanHagberg Värmdö

Tack Charlotte för bra engagemang och smidiga lösningar. Alla förväntningar uppfyllda.

Charlotte B gillar detta
Svar från Charlotte Balcker

Tusen tack för uppdraget! Har varit så trevligt att få jobba med er. Önskar dig allt det bästa nu när du inte längre har anknytning till Värmdö. Hoppas våra vägar möts igen 🌸

Caroline J
Gustavsberg Norra Bruksgatorna

Erfaren .Hon har mycket bra kunskap om området . Trevligt bemötande mot mej som säljare

Svar från Jenny Svensk

Hej Caroline! Tack snälla för dina träffande ord. Lycka till nu med flytt till villa och allt.

Katja S
Gustavsberg Norra Bruksgatorna

Trevligt bemötande, tydlig ! Jag är nöjd !

Svar från Jenny Svensk

Tack Katja för dina fina ord! Jag är säker på att du kommer att trivas i vackra Höjdhagen.

Camilla L
Gustavsberg Höjdhagen

Tydlig, kompetent och professionell. Vi kände oss väldigt trygga som köpare av det objekt som Jenny var mäklare för..

Svar från Jenny Svensk

Hej Camilla! Tack snälla för att du uppmärksammar mitt sätt att vara. Det känns mycket viktigt att ni som köpare känner er trygga i er process och jag försöker skapa trygghet just genom att vara tydlig, kompetent och professionell. Välkomna till Gustavsberg!

Tommy Å
Gustavsberg Höjdhagen

Jenny är den trevligaste, hårdast arbetande och effektivaste mäklaren på värmdö. Har hjälpt både mig och mina föräldrar med flera bra bostadsaffärer. Har stenkoll på marknaden och väldigt mån om sina kunder. Simply the best!

Svar från Jenny Svensk

Tack snälla Tommy för dina fina ord. Det betyder så otroligt mycket för mig att få höra det här just i den här lite trögare marknaden som vi har. Det tar jag med mig!

Tommy Å
Gustavsbergs Hamn

Snabb och proffsigt bemötande. Tog snabbt fram bostad jag var intresserad av.. mycket smidig affär med nöjd köpare och säljare

Svar från Charlotte Balcker

Hej, Tack för fin Reco och mycket smidig affär. Tänk vad underbart det kan bli när allt stämmer. Sälj och köp på samma dag. Önskar nu dig en underbar vår 💫 så ses vi på tillträdet 🏡

Eva W
Gustavsberg Lugnet

Jag tycker att Jenny utförde sitt jobb som mäklare på ett väldigt proffsigt sätt hon hörde av sig när hon hade sagt och har hela vägen haft ett otroligt proffsigt och ordning och reda på hela affären.

Svar från Jenny Svensk

Tack snälla Eva för din fina bedömning. Professionalitet, återkoppling och ordning och reda är viktiga byggstenar i min tjänst som fastighetsmäklare.

Sif B
Gustavsberg Lugnet

Jag har anlitat Jenny vid en tidigare försäljning och jag tycker att jag blivit mycket proffsigt bemött. Hon ger ett förtroendefullt intryck, så jag känner mig i goda händer i en situation där mycket pengar står på spel + att det är så många bitar som ska falla på plats.

Svar från Jenny Svensk

Tack Sif! Alltid extra kul att få hjälpa en säljare för andra gången. Jag har lång erfarenhet och bra rutiner för det mesta så du kan känna dig trygg nu resten av processen. Ser också fram emot att vi snart blir goda grannar i Höjdhagen.

Malin H
Sålde sin stuga med hjälp av Charlotte Balcker en del av HusmanHagberg Värmdö
Norra Kopparmora

Bra engagemang och smidiga lösningar

Svar från Charlotte Balcker

Ja, verkligen efter lite om och men! Jag är väldigt glad över resultatet vi fick på en helt stillastående fritidshusmarknad. Där jag ihärdigt visat huset för väldigt många spekulanter men aldrig av olika anledningar fick till det. Enträgen vinner och nu har vi funnit en fantastisk köpare som vi önskar välkommen till Värmdö.

Katarina F
Sålde sin lägenhet med hjälp av HusmanHagberg Värmdö
Gustavsberg Farsta Slottsvik

Engagerad, trevlig och mycket hjälpsam mäklare! Vi är mycket nöjda med hela försäljningsprocessen och rekommenderar den varmt!

Elsa Y
Mörtnäs Hagar

Charlotte är kompetent, professionell och jag har fullt förtroende för henne. Nu har jag igen (3e gången) sålt med Charlotte och kommer definitivt ringa henne om det blir aktuellt att sälja igen.

Svar från Charlotte Balcker

Tack Elsa för att du väljer mig om och om igen- det är det bästa betyget jag kan få. Önskar dig allt det bästa 2024 och en bra flytt till fina huset 🏡

Nadja H
Djurö

Charlotte är en engagerad och energifylld mäklare som har varit ett stort stöd under processen till vi fick vårt hus sålt. Med regelbundna kontakter och en tydlig plan kände jag mig väl omhändertagen.

Svar från Charlotte Balcker

Hej, God fortsättning på nya året. Tack för fint samarbete och att vi fick till det på denna tröga marknad. Ihärdigheten och positiv syn från oss alla tog oss i mål! Önskar er allt det bästa nu i Nacka.

Kim Mattias L
Djurö

Charlotte har på ett ödmjukt och professionellt sätt hjälpt mig som köpare att känna mig säker och positiv till mig mitt hus köp. Trots visa komplicerade problem har Charlotte visat sin kunskap, genom att hela tiden arbeta på framkant och löst detta på ett exceptionellt sätt. Jag rekommendera Charlotte till framtida kunder och hoppas på en vidare kontakt.

Svar från Charlotte Balcker

Hej och tusen tack för fin rekommendation. Alltid spännande sälja en villa på ett sätt som vi inte varje dag gör. Ser fram emot följa din renovering av fastigheten. Önskar dig en god jul 🎄🤶

Charlotte G
Gustavsberg Kvarnberget

Professionell, kunnig, tydlig i kommunikation och återkoppling, flexibel, ödmjuk och lugn. Ulrika inger trygghet för såväl säljare som köpare. Rekommenderas!

Svar från Ulrika Andersson

Stort tack för er fina rekommendation! Det värmer i hjärtat! Glad att jag kunde hjälpa er med en smidig underhandsförsäljning. Hälsningar Ulrika

Christoffer C
Skeppsdalsström

Ulrika är ett proffs, bra på kommunikation, flitig och har fått huset sålt.

Svar från Ulrika Andersson

Stort tack för denna fina rekommendation, vad glad jag blir! Varma hälsningar, Ulrika

Git H
Mörtnäs Hagar

Lugn, saklig, hjälpande lyssnande, beredd att svara åå frågor. Snäll o trevlig.

Svar från Charlotte Balcker

Hej, Tack för fint möte med dig och dina barn. Ser nu fram emot att se ditt hus säljas så du snart kan flytta in i den fina lägenheten du köpt 💫🤩

Kim P
Köpte sin lägenhet med hjälp av
Gustavsberg Hästhagen

Trevligt och bra bemötande. Hade lite problem med att förmedla vad jag ville så en del missförstånd uppstod men det blev bra i slutändan

Liesanna S
Gustavsberg Farsta Slottsvik

Mycket trevligt och proffesionellt bemötande.

Svar från Jenny Svensk

Tack Liesanna! Vad glad jag blir att du tycker det. Välkommen tillbaks till Sverige!