HusmanHagberg Värmdö

HusmanHagberg Värmdö

Välkommen till underbara Värmdö och HusmanHagberg!

Det är nu tjugo år sedan HusmanHagberg öppnades här på Värmdö vilket ger oss en lång erfarenhet av fastighetsförmedling av fritidshus, villor, lägenheter och tomter. Vi kan vårt närområde, har ett stort kontaktnät och har ett kunnigt och trevligt gäng. Att göra affärer är något vi älskar och brinner för och vi gör alltid vårt yttersta för att du ska göra en trygg och lyckad bostadsaffär.

Boka oss för en förutsättningslös värdering och ett kostnadsfritt möte. Ring, maila eller kom förbi vårt kontor på Tyra Lundgrens Väg 6 i Gustavsbergs hamn!

Läs vad 612 kunder tycker om HusmanHagberg Värmdö 2

• sålde sitt hus med hjälp av Morgan Flodman en del av HusmanHagberg Värmdö
    • Gustavsberg Ösbydalen
    Proffsigt och affärsmässigt.
    Var informativ och saklig.
    Trevligt bemötande.
    Svarade på mail inom rimlig tid.
    Trevligt bemötande och hjälpsam
    Tack Annica! Och varmt välkommen till Gustavsberg. Jenny Svensk
    2021-09-15
    Jenny är proffsig och trevlig och det känns tryggt att ha henne som mäklare!
    Tack snälla Madelene! Och tack för bra samarbete. Snart blir vi dessutom grannar, ska bli kul! Ha det fint nu tills vi ses igen. Jenny Svensk
  • sålde sitt hus med hjälp av Charlotte Balcker en del av HusmanHagberg Värmdö
    • Ingarö Fågelvikshöjden
    2021-09-14
    Mycket proffsigt och inspirerande att ha Charlotte som mäklare. Hon levde med råge upp till våra förväntningar och vi fick ett pris för vårt hus som vida översteg vad vi hade förväntat oss.
  • köpte sitt hus med hjälp av Robert Nathanson en del av HusmanHagberg Värmdö
    • Ingarö Långvik
    2021-09-13
    Professionell och otroligt välkomnande, noggrann och tog sig tid att gå igenom allt ordentligt. Inger förtroende och lugn. Väldigt nöjd.
  • köpte sitt hus med hjälp av Ulrika Andersson en del av HusmanHagberg Värmdö
    • Gustavsberg Ösby Grind
    2021-09-12
    Vi är väldigt nöjda med Ulrika. Hon är kunnig, tålmodig och alltid lätt att få tag på, vilket har känts viktigt vid vårt husköp.
    Vi rekommenderar henne varmt!
    Stort tack för er fina rekommendation! Roligt att höra. Grattis än en gång till husköpet! :-)
    2021-09-12
    Bra mäklare och skötte allt proffesionellt
    2021-09-12
    Riktigt bra mäklare och riktigt trevlig
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Charlotte Balcker en del av HusmanHagberg Värmdö
    2021-08-25
    Charlotte was absolutely Fantastic and extremely helpful in everything.

As I don’t speak Swedish, she took extra time to make sure I understood everything clearly and precisely.

She was very quick to contact me with new relevant information and you can deffinetly tell she is very passionate about her job!

I would highly highly recommend Charlotte to anyone, I couldn’t of been happier with the whole experience and service.

As mentioned she is extremely helpful, but also very friendly and approachable all whilst being super professional and very knowledgeable, she definitely does her homework on the house and surrounding area.

Above and beyond!!

Thank you so much Charlotte!
    Thank you very much Adam for one of my absolutely nicest recommendations. It’s been a real pleasure to have the opportunity to sell your lovely house. I wish you really good luck when you now leave Sweden for new exciting adventures. Regards Charlotte Charlotte Balcker
    2021-08-25
    Ulrika har varit mycket bra och trevlig hela tiden trots att
    försäljningen strulade pga min bror. Hon hjälpte också mig
    med ansvaret för att försäljningen blev av vilket jag var orolig för.

Ulrika levde upp till överträffade vår förväntningar. Hon var alltid lika lugn och anträffbar i alla lägen.

Sammanfattningsvis är jag mycket nöjd och glad att alt har gått bra.
    Stort tack för jättefint omdöme, det gläder mig! Ibland blir vägen till målet lite krokig, men huvudsaken är att det blir bra i slutändan. vilket det känns som att det blev för alla parter. :-)
  • VENUS A
    2021-08-20
    Kanonmäklare! Stort tack för all hjälp.
    Tack snälla!
    Nöjet låg helt på min sida-roligt att kunna göra affärer med er på en parkeringsplats i Visby. Lycka till med er försäljning
    Hälsningar Charlotte
  • Mona Maria G
    skrev om Ulrika Andersson en del av HusmanHagberg Värmdö
    2021-08-19
    Ulrika hjälpte oss med försäljningen av mammas dödsbo på ett mycket förtroendefullt och kompetent sätt som kändes tryggt och bra hela vägen. Hon är lyhörd, engagerad, sympatisk och proffsig. Jag kan varmt rekommendera Ulrika!
    Vilken fin rekommendation, Maria! Det gläder mig att höra. Tack för fint samarbete, allt gott!
    2021-08-19
    Engagemang enkelhet & entreprenörskap är i Charlottes DNA helt klart bästa mäklaren jag.haft
    Tackar för den coola rekommendationen - ni har varit helt fantastiska att jobba med. Stort lycka till med allt nu. Charlotte Balcker
    • Mörtnäsviken/Grisslinge
    2021-08-14
    Jätte nöjda med vår försäljning, det gick smidigt och bra!
    Tänk att det blev som vi båda önskade! Nu håller vi tummarna att resten av resan går lika smärtfritt som försäljningen! Charlotte Balcker
    • Farsta Slottsvik
    2021-08-09
    Charlotte hjälpte oss att sälja vår lägenhet smidigt och fort.
    Vi är väldigt nöjda med Charlotte då vi upplevde att hon lyssnade på våra önskemål samt kom med bra råd & tips. En kunnig mäklare med stor erfarenhet som gav all sin kraft för att uppfylla våra önskemål. Rekommenderar starkt ⭐️
    Bästa ni- det var en ära att få sälja er extremt fina lägenhet. Vilket proffs du är, vilket engagemang. Din styling gjorde hela affären. Önskats er allt det bästa i Mariefred 🌸 Charlotte Balcker
    • Herrviksnäs
    2021-08-06
    Proffsigt skött från första stund.
    En mycket duktig mäklare som man kan lita på. Rekommenderar henne gärna.
    Byt bild. Är mycket vackrare i verkligheten.
    Stort tack fina du! Det har varit så trevligt att samarbeta i den här försäljningsprocessen. Och tack för komplimangen. :-)
    • Gustavsberg Holmviksskogen
    2021-08-02
    Vi är över lag nöjda med kontakten och genomförandet av försäljningen av vår bostad. Charlotte har varit behjälplig och kommit med råd och tips under resans gång. Vi kan gott rekommendera Charlotte och hennes kollegor på Husman Hagberg Värmdö.
    Tackar- det var kul att jag fick hjälpa till i er försäljning. Önskar er nu lycka till med finna ert nya drömhem. Morgan hälsar 😉 ses på padel snart Charlotte Balcker
  • Jimmy  R
    köpte sin stuga med hjälp av Charlotte Balcker en del av HusmanHagberg Värmdö
    • Ingarö Återvall
    2021-08-02
    Tydligt, bra och noga. Tack för en fin fastighet
    Tack för det omdömet, ska bli spännande att få följa er byggnation. Hör av er när det blir dags för värdering. Hälsningar Charlotte Charlotte Balcker
    2021-08-01
    Hjälpte inte mig som köpare att säkerställa vissa saker som jag frågade eller klagade på inför köpet. Hänvisade inte till säljaren och lämnade inte ut namn och kontaktuppgifter till hen utan valde själv att svara på frågorma och jag trodde att han fick tala för säljaren då svaren var självsäkra.
    Uppvisade arrogans och ointresse på visningen och jagade sedan på för att få ett bud. Har aldrig känt mig så stressad vid ett bostadsköp.
    Hej Kristine,
    Min ambition är alltid att få varje spekulant att känna sig välbemött så jag är ledsen över att du känner så. Önskar dig oavsett lycka till med lägenheten. Mvh Morgan
    Morgan Flodman
    • Gustavsberg Lugnet
    2021-08-01
    Jätte trevlig person, och kunnig med sitt yrke.
    2021-07-25
    Trevligt och proffesionellt bemötande.
    Besvarade med glädje de frågor som dök upp under förloppet.
    2021-07-21
    Morgan Flodman har visat mig flera objekt som jag var intresserad av i Gustavsberg och svarat på alla frågor jag haft. Morgan har visat mig uppmärksamhet som kund och varit snabb med att svara på mejl. Budgivningen är en känslig fas i processen som jag som köpare ställer höga krav på. Den avlöpte i god ordning. Jag är nöjd med helheten och med att idag vara ägare till en lägenhet i ett område som jag kommer att trivas i.
    2021-07-11
    Första mötet med Morgan var behagligt. Både avspänt och korrekt. Jag och min sambo köpte senare den lägenhet som Morgan visade oss. Vid kontraktsskrivningen var Morgon väl förberedd och på ett pedagogiskt sätt gick han igenom alla handlingar. Hela tiden både leende och lyhörd för våra frågor.
    2021-07-10
    Morgan är en proffsig och trevlig mäklare som vi gärna rekommenderar!
    2021-07-09
    Väl bemött och hade en god bild av slutpriser i området.
    Prestationen var över förväntan!
  • sålde sitt hus med hjälp av Charlotte Balcker en del av HusmanHagberg Värmdö
    2021-07-08
    Charlotte är mån om sina kunder och har ett professionellt bemötande i samklang med ett mycket personligt engagemang. Inget annat än lovord till Charlotte.
    Tack för fint omdöme! Grattis till er nya bostad- ska bli så kul att få se hur den växer fram. Ses vid ert frånträde. Ha en fin höst hälsningar Charlotte Charlotte Balcker
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Charlotte Balcker en del av HusmanHagberg Värmdö
    • Mörtnäs Hagar
    2021-07-06
    Postivt och professionellt bemötande. Bra uppföljning vid frågor.

Jag hade höga förväntningar (HusmanHagberg har gott renomme) och mäklaren uppfyllde dessa.

Genomgående professionell och positiv upplevelse .
    Hej,
    Tack för fint omdöme. Hoppas att ni trivs i lägenheten. Ha en fin höst, hälsningar Charlotte
  • sålde sitt hus med hjälp av Robert Nathanson en del av HusmanHagberg Värmdö
    • Ingarö Grönskan
    2021-06-30
    Seriös, Noggrann,, Lugn o saklig, Förklarande, Gav ärendet tid med förklaringar o förtydliganden.
    2021-06-30
    Otrolig positiv, personlig, erfaren och engagerad mäklare! Superbra!
    Hej,
    Tack för fint omdöme. Hoppas ni har en fin sommar och planerar grundligt hur er flytt ska gå till. Säg till om ni behövde hjälp med styling tips:-) Hälsningar Charlotte
  • sålde sin stuga med hjälp av Morgan Flodman en del av HusmanHagberg Värmdö
    2021-06-30
    Morgan stack ut jämfört med andra mäklare vi träffade. Han är en person som ser lösningar istället för problem, som är lugn, glad, vänlig och professionell. Tack vare Morgan blev det ett roligt projekt att sälja vårt hus. Jag skulle varmt rekommendera honom!
  • sålde sin stuga med hjälp av Charlotte Balcker en del av HusmanHagberg Värmdö
    • Norra Ingaröstrand
    2021-06-30
    Bra jobb, enligt förväntningarna. Charlotte hör ofta av sig med nyheter vilket är positivt.
    Hej,
    Tack för bra omdöme. Det är alltid lika trevligt att ha dig som säljare. Önskar er en fin höst!
    Hälsningar Charlotte
    2021-06-28
    Mycket trevligt och proffesionellt bemötande!
    Kunnig och kompetent!
  • köpte sitt hus med hjälp av Ulrika Andersson en del av HusmanHagberg Värmdö
    • Skeviksstrand
    2021-06-25
    Vi var väldigt nöjda med Ulrika. Hon har varit trevlig, kunnig, tålmodig och alltid lätt att få tag på. Vi har känt oss trygga och stöttade hela vägen med henne.
    Tack vad fint, jätteroligt att höra! Grattis än en gång till husköpet!
    2021-06-24
    Proffsig från start till mål! Rekommenderas varmt.
    Tack för fin rekommendation, roligt att höra!
    • Gustavsberg Södra Bruksgatorna
    2021-06-21
    Vi är väldigt nöjda med Jenny när vi skulle sälja vår älskade lägenhet. Bra att bolla idéer med och stor kunskap om marknaden och ger förtroende från första möte.
    Vi rekommenderar Jenny starkt och kommer höra av oss till henne igen om det blir dags för fler försäljningar!
    Tack Lotta för dina fina ord! Och tack för att jag fick ert förtroende att sälja er fina lägenhet! Vi håller kontakten! Jenny Svensk
    • Gustavsberg Munkmora
    2021-06-21
    Värmdös absolut bästa mäklare som på ett okonstlat sätt sköter försäljningen med ett mycket professionellt intryck. Hon ser till så att säljaren får en rimlig förväntan på försäljningen och köparen känner förtroende för att de gör ett bra köp till en rimlig peng.
    Jag kommer att rekommendera Jenny till alla som funderar på att sälja sitt boende ute på värmdö.
    Tack snälla Glenn, du har verkligen fångat upp hur jag jobbar! Och om du tipsar om mig till en ny kund vars hus blir sålt så får du en fin present av mig. Lycka till med bebis och nytt hus! Jenny Svensk
    2021-06-20
    Väldigt trevlig och lätt att kommunicera med.
    2021-06-18
    Vi fick ett väldigt bra bemötande av Morgan så han fick självklart uppdraget att sälja åt oss. Vi hade höga förväntningar på försäljningen av vårt hus och han gjorde det bättre än vi kunnat hoppats på. Nu är allt inte klart till 100% ännu men han har varit riktigt grym så här långt. Säker ni en mäklare som är perfektionist med allt från fotografering till avslut så är han er nästa mäklare.
    • Gustavsberg Farsta Slottsvik
    2021-06-18
    Mycket vänlig glad och tillmötesgående.
    Kunnig.
    I efterhand skulle jag nog velat komma dit en extragång,då jag missat en del detaljer.-
    Hej Margareta! Tack för din återkoppling och ditt höga betyg av min tjänst. I framtiden ska jag ta med mig att alltid fråga köpare om de vill komma och titta igen innan kontraktskrivning. Och självklart ska vi ordna ett möte med säljaren i ert nya boende. Önskar er en fin sommar på Runmarö! Jenny Svensk
    • Hjortens odling / Malma
    2021-06-13
    Trevligt bemötande ingav förtroende verkar kunnig OCH erfaren gjorde rätt bedömning angående
    Prisbilden i området känner mig mycket nöjd med resultatet OCH snabba besked MVH Åke Andersson
    Stort tack för din rekommendation! Det var roligt att ta hand om försäljningen av er fina stuga i Hjortens Odling. Ha en fortsatt härlig sommar!
    2021-06-11
    Glad, trevlig, kunnig. Mycket behaglig att samarbeta med.
    Stort tack för fint omdöme, roligt att höra! Extra roligt med återkommande kunder.
    Ha en fortsatt fin sommar!
  • sålde sitt hus med hjälp av Jenny Svensk en del av HusmanHagberg Värmdö
    2021-06-11
    Jag är jätteglad att ha haft Jenny som mäklare. Proffsig och trygg hela vägen igenom affären . Det visste jag iof innan då vi använt henne förut. 10 av 10 i betyg.
    Tack snälla Marie! Det lever jag länge på! Jenny Svensk
  • köpte sin stuga med hjälp av Ulrika Andersson en del av HusmanHagberg Värmdö
    2021-06-11
    Trevligt bemötande! Bra information på ett enkelt sätt!
    Jag är mycket nöjd så här långt.....handpenningen är betald!
    Tack för denna fina rekommendation! Och grattis än en gång till köpet. Ha en fortsatt fin sommar så ses vi på tillträdesdagen!
  • sålde sitt hus med hjälp av Jenny Svensk en del av HusmanHagberg Värmdö
    2021-06-10
    Jenny är både engagerad och tillgänglig för oss som säljare av huset.
    Tack snälla Magnus för att jag fick förmedla ert fantastiska hus. Önskar dig en fin sommar! Jenny Svensk
    • Gustavsberg Ösbydalen
    2021-06-08
    Köpt lägenhet i Gustavsberg.
    Bra och trevligt bemötande med bra sakkunskap.
    Förväntningarna var stora och jag tyckte hon
    Svarade upp mot det fick svar på alla frågor.
    Eftersom jag köpte lägenheten är jag mycket
    Nöjd.
    Hej Claes-Göran! Tack för dina fina ord! Välkommen till Gustavsberg. Önskar er en fin sommar! Jenny Svensk
    • Gustavsbergs Hamn
    2021-06-07
    Jag sålde min bostadsrätt genom HusmanHagberg. Jenny är engagerad, kunnig och trevlig som mäklare och är bra på all kommunikation kring affären. Jag känner mig trygg med försäljningen och är mycket nöjd med HusmanHagberg som mäklare!
    Tack Linnea! Nu antar jag att det dröjer tag tills vi får göra affärer igen! Lycka till med ditt nya boende! Jenny Svensk
    2021-06-06
    Morgan fixade snabbt en tid för oss att titta på bostaden och hade bra kontakt med oss löpande där han också ordnade med kontraktskrivningen på ett effektivt och välplanerat sätt. Trevlig, uppmärksam och med fokus både på oss som köpare men även säljaren precis som det ska vara.
    • Mörtnäs Hagar
    2021-06-04
    Fantastiskt hjälpsam, trevlig och lyhörd.
    2021-05-28
    Sålde min fritidsfastighet på Värmdö med Ulrika Andersson. Affären gick snabbt och smidigt med henne. Hon är lätt att kommunicera med och mycket insatt i området.
    Service över mina förväntningar.
    Tack för detta fina omdöme, härligt att höra! Ha en fortsatt fin sommar!
    2021-05-25
    1. Bought an apartment at Hovslagarvägen 76