Alla kategorier Mäklare Stockholms län Värmdö HusmanHagberg HusmanHagberg Värmdö

HusmanHagberg Värmdö

Gustavsbergs Hamn, 134 40 Gustavsberg — Visa karta

Välkommen till underbara Värmdö!

Vi kan vår kommun av vackra öar i Stockholms skärgård och vet både var potentiella köpare finns och vilka objekt som strax kommer ut på marknaden. Att göra affärer är något vi älskar och brinner för och vi gör alltid vårt yttersta för att du ska göra en trygg och lyckad bostadsaffär.

Eftersom vi är en fristående fastighetsförmedling har vi alltid ditt bästa för ögonen och ingen dold agenda i våra tips och råd. Vi samarbetar med Avtal24 och förmedlar vi din bostad får du fri rådgivning och rabatterat pris på alla avtal som är relaterade till bostadsaffären.

Vi på HusmanHagberg på Värmdö har bred erfarenhet och anpassar oss alltid efter dina behov och din bostad.

Läs vad 330 kunder tycker om HusmanHagberg Värmdö

• 2019-03-25

Malin T skrev om Jenny Svensk en del av HusmanHagberg Värmdö
    Gjort bostadsaffär via Jenny för tredje gången och är lika nöjd nu som tidigare! Hon är effektiv, ärlig och trygg att ha med i köp- och säljprocess. Läs mer
  • Jannika Sjöstrand I

2019-03-23

Jannika Sjöstrand I skrev om Ulrika Andersson en del av HusmanHagberg Värmdö
    Vi köpte hus via Ulrika och hon var enkel och väldigt trevlig att arbeta med. Läs mer

Elin A skrev om Ulrika Andersson en del av HusmanHagberg Värmdö
    Ulrika hjälpte oss att sälja vårt radhus och vi är jätte nöjda med hennes hjälp under hela försäljningsprocessen .
    En mycket professionell och trevlig mäklare. Är alltid tillgänglig och svarar på dom frågor man har. Skulle verkligen rekommendera Ulrika. Hennes personlighet gör att man gillar henne.

Tack för all din hjälp. Läs mer
    2019-03-21 Ulrika A svarar Elin A
    Hej Elin! Tack, det värmde! Jätteroligt att jag fick förtroendet att sälja ert fina radhus! Hälsningar Ulrika

Emil A skrev om Ulrika Andersson en del av HusmanHagberg Värmdö
    Jag har Sålt mitt radhus i Mörtnäs Hagar.

Att sälja med Ulrika är behagligt.
    Hon är lugn, rak och förtroendeingivande.

Jag är säker på att Ulrika upplevs likadan ur en köpares perspektiv.

Emil Läs mer
    2019-03-21 Ulrika A svarar Emil A
    Stort tack för ditt fina omdöme! Alltid lika roligt med engagerade säljare som gör sitt yttersta inför varje visning. Bra jobbat! :-) Hälsningar Ulrika

Annika K skrev om Ulrika Andersson en del av HusmanHagberg Värmdö
    Köpte ett radhus. Blev väldigt gott bemött av en professionell och trevlig mäklare. Hon var alltid kontaktbar och kunde svara på frågor. Mycket nöjd med hela processen. Läs mer
    2019-03-21 Ulrika A svarar Annika K
    Stort tack för din fina rekommendation! Hoppas att ni ska trivas bra i ert nya hus! Varma hälsningar Ulrika
  • 2019-03-18

Robin A skrev om Siw Rönnberg en del av HusmanHagberg Värmdö
    Det som jag hade förväntat mig mer av var kontinuerliga uppdateringar. Annars möttes mina förväntningar. Läs mer
  • 2019-03-02

Åse N skrev om Jenny Svensk en del av HusmanHagberg Värmdö
    Mycket positivt. Snabb, samtidigt tillmötesgående. Stort förtroende för henne. Läs mer
    2019-03-04 Jenny S svarar Åse N
    Tack Åse för de fina orden! Nu håller vi tummarna att allt flyter på bra med försäljningen.
  • 2019-03-01

Lisbeth R skrev om Jenny Svensk en del av HusmanHagberg Värmdö
    Jenny Svensk är kunnig och sköter sitt uppdrag på ett utmärkt sätt. Jag har fullt förtoende för hennes sätt att hantera min försäljning. Driver på ett posititv sätt försäljning och köp.
    Hjälper till med det som behövs som tex uträkningar deklartion med mera.
    Glad och positiv.
    Lyhörd för mina funderingar och önskemål.
    Håller mig uppdaterad i mitt sökande av ny bostad.
    Ett mycket positivt samarbete.
    rekomenderar henne och Husmanhagberg. Läs mer
    2019-03-04 Jenny S svarar Lisbeth R
    Tack Lisbeth för de fina orden! Det är just i den slitiga vardagen som fina rekommendationer värmer som allra mest och ger glädje i jobbet. Nu håller vi tummarna att även din försäljning går bra.
  • 2019-02-28

Siv R skrev om Charlotte Balcker en del av HusmanHagberg Värmdö
    Upplever Charlotte som mån om både sin uppdragsgivare, säljaren, och mig som köpare. Upplever henne som effektiv. Läs mer
    2019-02-28 Charlotte B svarar Siv R
    Hej Siv,
    Det var en härlig rekommendation, tack! Effektiv, det gillar jag vara och jag månar verkligen om alla mina kunder. Lycka till med er försäljning! Hälsningar Charlotte
  • Anders G

2019-02-26

Anders G skrev om Charlotte Balcker en del av HusmanHagberg Värmdö
    Köpt en bostadsrätt.
    Trevlig och glad! Tog sig tid med mig.
    Förväntningar: Kunskap om lgh, förening och område. Charlotte hade bra koll på både lgh, förening och område.

Jag skulle absolut använda Charlotte om jag skulle behöva mäklare vid en försäljning. Trevlig, kunnig, lyhörd, lösningsinriktad - ingenting är omöjligt.

Bara att gratulera den som får chans att samarbeta med Charlotte! Läs mer
    2019-02-27 Charlotte B svarar Anders G
    Tackar allra ödmjukast för denna fina rekommendation. Värmde verkligen ett mäklar ❤️
    Önskar er en fin vår så ses vi på tillträdet. Hälsningar Charlotte
  • 2019-02-20

Tova L skrev om Jenny Svensk en del av HusmanHagberg Värmdö
    Jenny har hjälpt mig att sälja fler lägenheter. Hon får en att känna sig trygg med lgh affären. Läs mer
    2019-02-20 Jenny S svarar Tova L
    Tack snälla Tova! Alltid trevligt att samarbeta med dig!
    Jenny S gillar detta
  • 2019-02-19

Roger M skrev om Jenny Svensk en del av HusmanHagberg Värmdö
    Jenny förmedlar en BRF i Lugnet.

Är alltid tillgänglig och besvarar frågor med vändande e-post.

Trevlig med ett vänligt transparant bemötande.
    Kan rekommenderas för köp/ säljuppdrag. Läs mer
    2019-02-20 Jenny S svarar Roger M
    Hej Roger!

Tack snälla för din fina feedback!
    Jenny S gillar detta
  • 2019-02-11

Rikard L skrev om Ulrika Andersson en del av HusmanHagberg Värmdö
    Mycket förtroendeingivande. Rekommenderas!!! Läs mer
    2019-03-19 Ulrika A svarar Rikard L
    Tack för toppenbetyg! Jättekul att jag fick förtroendet att sälja ert fina hus! Hälsningar Ulrika
  • 2019-02-11

Elin L skrev om Ulrika Andersson en del av HusmanHagberg Värmdö
    Superbra mäklare. Stort tack för all din hjälp Ulrika! Läs mer
    2019-02-11 Ulrika A svarar Elin L
    Tack själv för gott samarbete! Så glad för er skull att det löste sig med både köp och försäljning samtidigt. Och köparna blev verkligen förälskade i ert fina hus!
  • 2019-02-04

Helena H skrev om Ulrika Andersson en del av HusmanHagberg Värmdö
    Har sålt både lägenhet och radhus med Ulrika som mäklare. Hon är kompetent och tydlig så man känner sig otroligt trygg med henne. Läs mer
    2019-02-11 Ulrika A svarar Helena H
    Stort tack för ditt fina omdöme! Alltid så roligt med återkommande kunder!
  • 2019-01-31

Erik O skrev om Jenny Svensk en del av HusmanHagberg Värmdö
    Sålt fritidshus.
    Trevligt bemötande.
    Förväntningarna överträffades (betr pris).
    Sammanfattningsvis en förträfflig upplevelse. Läs mer
    2019-02-06 Jenny S svarar Erik O
    Tack för de fina orden Erik! Och tack själv för gott samarbete.
  • 2019-01-25

Susanne L skrev om Ulrika Andersson en del av HusmanHagberg Värmdö
    Kedjehus
    Genuint intresserad, tipsar, trevlig, hjälpsam

Hon är toppen! Läs mer
    2019-02-11 Ulrika A svarar Susanne L
    Så fint omdöme, tack Susanne! Roligt att få hjälpa till med både köp och försäljning.
  • 2019-01-23

Fredrik L skrev om Ulrika Andersson en del av HusmanHagberg Värmdö
    Köpte hus genom Ulrika, som var väldigt tydlig och förtroendeingivande. Läs mer
    2019-02-11 Ulrika A svarar Fredrik L
    Stort tack för fint omdöme och förtroendet att ta hand om er husförsäljning också!
  • 2019-01-07

Ulf T skrev om Ulrika Andersson en del av HusmanHagberg Värmdö
    Har köpt och sålt lägenhet via Ulrika och är mycket nöjd med hennes arbete och kunnande Läs mer
    2019-02-11 Ulrika A svarar Ulf T
    Stort tack för fint omdöme! Så roligt att få hjälpa till med både köp och försäljning i Kedjebacken.
  • 2018-12-19

Yvonne A skrev om Ulrika Andersson en del av HusmanHagberg Värmdö
    Ulrika har hjälpt oss med försäljning av vår villa på ett mycket proffesionellt sätt. Vi känner oss mycket trygga med hennes arbete under hela processen. Läs mer
    2019-02-11 Ulrika A svarar Yvonne A
    Stort tack för trevligt samarbete och fint omdöme! Det var roligt att jag fick förtroendet att ta hand om försäljningen av ert fina hus på Ingarö.
  • Birgitta W

2018-12-19

Birgitta W skrev om Ulrika Andersson en del av HusmanHagberg Värmdö
    Kunnig och trevlig mäklare.
    Återkopplar och ger löpande information Läs mer
    2019-02-11 Ulrika A svarar Birgitta W
    Tack för ditt fina omdöme! Alltid lika roligt att få sälja lägenheter i Kedjebacken. Hoppas att du trivs i ditt hus!
  • 2018-12-08

Jessica J skrev om Charlotte Balcker en del av HusmanHagberg Värmdö
    Mycket proffisionell , kunnig , lyhörd och supertrevlig . Snabb på återkoppling och verkligen gjorde allt mycket bra för oss med vår försäljning. Läs mer
    2018-12-12 Charlotte B svarar Jessica J
    Tack Jessica för fin rekommendation och att ni valde mig som mäklare av ert fina objekt. Önskar er lycka till med flytt och med nya bostaden. God jul och ett gott slut.
  • 2018-12-06

Kristina N skrev om Charlotte Balcker en del av HusmanHagberg Värmdö
    Glad, trevlig och possitiv.
    Gav bra information av försäljning och kontraktsskrivning av lägenheten. Läs mer
    2018-12-12 Charlotte B svarar Kristina N
    Tack Kristina! Önskar nu er en fin flytt till lägenheten. God jul och gott nytt år
  • 2018-12-06

Niclas K skrev om Charlotte Balcker en del av HusmanHagberg Värmdö
    Jag köpte en lägenhet och blev väldigt vänligt och hjälpsamt bemött. Läs mer
    2018-12-12 Charlotte B svarar Niclas K
    Hej Niclas,
    Tack för rekommendationen! Hoppas du hade en fin semester. God Jul och gott nytt år hälsa familjen
  • 2018-12-02

Isabelle W skrev om Robert Nathanson en del av HusmanHagberg Värmdö
    Köpte ett parhus på Ingarö. Blev väl bemött och hela upplevelsen kan sammanfattas som toppen, utan anmärkning. Läs mer
  • 2018-12-01

Simeon S skrev om Robert Nathanson en del av HusmanHagberg Värmdö
    Ville ha en lokal mäklare som kann orten.
    Trevlig
    Kunnig
    Artig
    Lyssnande
    Bra avslut
    Nöjd kund! Läs mer
  • 2018-11-30

Eliana P skrev om Robert Nathanson en del av HusmanHagberg Värmdö
    Bra mäklare för oss som köpare, kanske mindre bra för säljaren. Mäklaren visade inte hela huset och dess potential i prospektet, var nonchalant inför vårt bud och vi fick själva pusha på köpet.
    Mäklaren skötte all formalia korrekt men var lite rörig. Helt okej helt enkelt. Läs mer
  • 2018-10-23

Anna Q skrev om Ulrika Andersson en del av HusmanHagberg Värmdö
    Jag har sålt min dotters dödsbo,bostadsrätt i Gustavsberg.
    Jag har blivit bemött med vänlighet och förståelse för en sabb affär i min situation.
    Jag är 100% nöjd för Ulrikas sätt att hantera min önskan om försäljningen i min svåra situation .

Vi har kommuniserat mycket bra och förstått varandra trots
    min irritation för bestämmelser Sverige. Vi är ju EU-land båda två.!!! Jag hade alla giltiga papper klara här på Åland, men dom godkändes inte i Sverige.
    Men Ulrika gjorde ett bra jobb med det, så allt bör vara klart nu.

Mariehamn 2018.10.23

Mvh Anna Qvarnström
    Alvägen 17
    AX- 22100 Mariehamn
    annaq0808@gmail.com Läs mer
    2018-12-19 Ulrika A svarar Anna Q
    Tack snälla Anna för din fina rekommendation! Jag är glad att jag kunde hjälpa dig i din svåra situation. Du är verkligen en kämpe, önskar dig allt gott!
  • 2018-10-16

Kajsa L skrev om Jenny Svensk en del av HusmanHagberg Värmdö
    Köpt en 1a. Jätte bra! Hon var hjälpsam och trevlig. Läs mer
    2018-10-17 Jenny S svarar Kajsa L
    Tack Kajsa och grattis till ett fint första egna boende!
  • 2018-10-15

Eva-Lena L skrev om Jenny Svensk en del av HusmanHagberg Värmdö
    Jag upplever Jenny som genuin och mkt trevligt. Som att hon verkligen vill att det ska bli en bra affär för alla inblandade. För mig är det A och O att inte känna mig som en bricka i ett spel där syftet är att någon ska kunna köra därifrån i en glassig bil. Så mao högsta betyg.
    Jenny var också kvick på att svara på frågor, förmedla information samt tydlig vid kontraktsskrivandet. Hon var också kunnig på området jag köpte i vilket jag inte är. Det kändes bra.

Om/när jag någon gång ska sälja så känns det troligt att jag skulle vända mig till Jenny för att få hjälp.

Jag köpte en bostadsrätt med härlig uteplats. Läs mer
    2018-10-17 Jenny S svarar Eva-Lena L
    Tack Eva-Lena! Det var bland det finaste jag har hört. Välkommen till Gustavsberg! Hoppas att du ska trivas och att du hittar en bra stallplats åt dina hästar.
  • 2018-10-15

Jenny A skrev om Jenny Svensk en del av HusmanHagberg Värmdö
    Har köpt en bostad där Jenny var mäklare och nu ska vi sälja våran bostad. Vårat självklara val blev Jenny då hon är otroligt förstående och proffsig på det hon gör.
    Vi är så nöjda! Läs mer
    2018-10-17 Jenny S svarar Jenny A
    Tack snälla Jenny och det ska bli kul att få fortsätta samarbeta med er här under hösten! Vi håller tummarna att er försäljning löper på smidigt!

Lars A skrev om Jenny Svensk en del av HusmanHagberg Värmdö
    Jenny har sålt min lägenhet i Gustavsberg, jenny har jag tidigare träffat genom köp av samma lägenhet som hon nu sålde.

Som ett exempel fick jag då hjälp med deklaration, en sak som min dåvarande mäklare inte gjorde. Det är något jag uppskattar att man gör lite extra. det gör att man blir ihågkommen!

Jenny är trevlig på alla sätt och en bra Mäklare. jag kommer förmodligen anlita henne framöver. Läs mer
    2018-10-17 Jenny S svarar Lars A
    Tack Lars! Jag ska fortsätta att tänka på vikten av den där lilla extratjänsten. Hoppas att du kommer tillbaks till Värmdö i framtiden!
  • Roine H

2018-10-12

Roine H skrev om Jenny Svensk en del av HusmanHagberg Värmdö
    Fantastisk kompetent, hörsam, engagerad och trevlig mäklare med bra kännedom om orten, samt uppdaterd av marknadsläget. Uppfyllde mina förväntningar till fullo. Läs mer
    2018-10-12 Jenny S svarar Roine H
    Tack Roine! Och tack själva för fint samarbete! Nu hoppas jag att ni kommer att trivas i er nya lägenhet.

Gunilla H skrev om Jenny Svensk en del av HusmanHagberg Värmdö
    Jenny har just sålt vår lilla 1a i Fartsaviken.
    Från första början till The Happy Ending gick allt som smort.
    Ett extra plus för Mäklare med hjärta och mindre Bilförsäljare stuket!Trovärdigt &tryggt! Läs mer
    2018-10-12 Jenny S svarar Gunilla H
    Tack Gunilla för dina fina ord! Och att du gillar min approach.

Berit J skrev om Jenny Svensk en del av HusmanHagberg Värmdö
    Kompetent - duktig både på att hantera och bemöta människor och har god kunskap om fastighetsfrågor, både det byggnadstekniska och det juridiska. Är omdömesgill och trevlig dessutom. Jag sålde ett radhus. Mina förväntningar är stämmer överens med hennes kompetens. Läs mer
    2018-10-12 Jenny S svarar Berit J
    Åh kära nån vilka fina ord! Och tack Berit för ett exemplariskt bra återkopplande från din sida genom hela processen. Lycka för den bostadsrättsförening som får dig som medlem.
  • 2018-10-08

Jennie R skrev om Ulrika Andersson en del av HusmanHagberg Värmdö
    Jätte trevligt bemötande, jag har köpt en bostadsrätt Läs mer
    2018-10-12 Ulrika A svarar Jennie R
    Stort tack för din rekommendation!

Sigrid B skrev om Ulrika Andersson en del av HusmanHagberg Värmdö
    Lugn, tillmötesgående och snabb på att återkomma med svar på frågor! Läs mer
    2018-10-12 Ulrika A svarar Sigrid B
    Tack för ditt fina omdöme och grattis än en gång till en jättefin lägenhet!

Marwan H skrev om Charlotte Balcker en del av HusmanHagberg Värmdö
    Hej,
    Jag skulle säga och skicka ett stort tack till Charlotte Balcker för allting.
    1. Mycket kunnig med rådgivning, förklaring och beskrivning av bostaden.
    2. Mycket noggrant i sitt arbete.
    3. Svarade direkt på våra frågor via email och/eller Mobilen. Läs mer
    2018-10-03 Charlotte B svarar Marwan H
    Tusen tack Marwan för er fina rekommendation, hoppas nu allt blir bra. Hälsa familjen hälsningar Charlotte

Anna-Karin L skrev om Ulrika Andersson en del av HusmanHagberg Värmdö
    Hej!

Vi sålde vår bostad i Gustavsberg. Ulrika trevlig och hjälpsam. Hon gav ett kunnigt intryck. Hörde ofta av sig och återkopplade vilket är viktigt.
    Vi kan absolut rekommendera henne. Läs mer
    2018-10-12 Ulrika A svarar Anna-Karin L
    Stort tack för ert fina omdöme och ett gott samarbete!
  • 2018-10-02

Maria N skrev om Charlotte Balcker en del av HusmanHagberg Värmdö
    Supertrevlig och tillmötesgående! Hon gjorde ens livs största affär trygg. Läs mer
    2018-10-02 Charlotte B svarar Maria N
    Tusen tack för fin rekommendation! Välkommen till Vörmdö, tror ni kommer trivas fantastiskt bra.Hälsningar Charlotte
  • 2018-10-01

Åsa W skrev om Charlotte Balcker en del av HusmanHagberg Värmdö
    Köpt bostadsrätt och allt har fungerat bra! Läs mer
    2018-10-01 Charlotte B svarar Åsa W
    Underbara Åsa- tror jag sålde din bostadsrätt och allt har gått bra! Snart är det tillträde för köparen och med det önskar dig en härlig höst. Hälsningar Charlotte
  • Helge K

2018-09-10

Helge K skrev om Jenny Svensk en del av HusmanHagberg Värmdö
    Köpte ett radhus på Hovvägen i Gustavsberg.
    Jenny upplevdes mycket professionell och driven med massor av kunskap om området och fastigheten.

Jenny tog även hand om allt gällande föreningen och hanterade all kontakt och överenskommelser med säljaren som gjorde det enkelt för mig som kund att känna stort förtroende för Husman Hagberg som bolag.

sammanfattning: jag kände det enkelt och tryggt att göra en av mina livs största affärer. Läs mer
    2018-09-10 Jenny S svarar Helge K
    Tack Helge för din fina återkoppling och så hoppas jag att du trivs i Gustavsberg!

Anneli Thor S skrev om Ulrika Andersson en del av HusmanHagberg Värmdö
    Jag kan absolut rekommendera Ulrika, har anlitat henne flera gånger. Läs mer
    2018-10-03 Ulrika A svarar Anneli Thor S
    Tack för din rekommendation och gott samarbete!

Martin Å skrev om Ulrika Andersson en del av HusmanHagberg Värmdö
    Köpt parhus och blev proffesionellt och bra bemötta av Ulrika. Hon hade väldigt bra koll på området och huset. Vi är mycket nöjda med köpeprocessen. Läs mer
    2018-10-03 Ulrika A svarar Martin Å
    Tack för din rekommendation och grattis igen till ert nya hus!

Åsa A skrev om Ulrika Andersson en del av HusmanHagberg Värmdö
    Jag har köpt ett småhus som förmedlats av Ulrika Andersson. Ulrika gav ett mycket lugnt och trevligt intryck och hon var också påläst och kunde svara på alla frågor som jag och min man hade i samband med vårt husköp. Läs mer
    2018-10-03 Ulrika A svarar Åsa A
    Varmt tack för ditt fina omdöme!

Malin J skrev om Ulrika Andersson en del av HusmanHagberg Värmdö
    Gjorde ett toppen jobb när hon sålde vårat hus.
    Gav ett lugnt intryck och jobbade effektivt och noggrannt. En mäklare att rekommendera vidare. Läs mer
    2018-10-03 Ulrika A svarar Malin J
    Tack snälla för fint betyg! Det är alltid roligt att sälja i Ösby Grind. Bra jobbat med alla förberedelser inför visningarna!

Daniel S skrev om Ulrika Andersson en del av HusmanHagberg Värmdö
    Fantastisk service och engagemang från Ulrika! Läs mer
    2018-10-03 Ulrika A svarar Daniel S
    Tack för detta toppenbetyg! Kul att höra!

Mikael W skrev om Ulrika Andersson en del av HusmanHagberg Värmdö
    Ulrika levde upp till alla mina förväntningar! Engagerad mäklare som är jäkligt trevlig 👍😊. Skulle rekommendera Ulrika för alla jag känner! 👌 Läs mer
    2018-10-03 Ulrika A svarar Mikael W
    Tack för din fina rekommendation, Micke! Det värmer. :-)

Simon B skrev om Charlotte Balcker en del av HusmanHagberg Värmdö
    Bra information och planering inför försäljning, fanns alltid tillgänglig om man hade frågor! Läs mer
    2018-09-05 Charlotte B svarar Simon B
    Tack Simon, uppskattat att ha dig både som köpare och säljare av mina objekt. Önskar er lycka till nu vid flytten. Hälsningar Charlotte

Emanuel W skrev om Ulrika Andersson en del av HusmanHagberg Värmdö
    Professionell och påläst. Väldigt lyhörd Läs mer
    2018-10-03 Ulrika A svarar Emanuel W
    Stort tack för fint betyg och gott samarbete! Bra jobbat med alla förberedelser inför visningarna!

Gustavsbergs Hamn, 134 40 Gustavsberg