HusmanHagberg Värmdö

HusmanHagberg Värmdö

Välkommen till underbara Värmdö och HusmanHagberg!

Det är nu tjugo år sedan HusmanHagberg öppnades här på Värmdö vilket ger oss en lång erfarenhet av fastighetsförmedling av fritidshus, villor, lägenheter och tomter. Vi kan vårt närområde, har ett stort kontaktnät och har ett kunnigt och trevligt gäng. Att göra affärer är något vi älskar och brinner för och vi gör alltid vårt yttersta för att du ska göra en trygg och lyckad bostadsaffär.

Boka oss för en förutsättningslös värdering och ett kostnadsfritt möte. Ring, maila eller kom förbi vårt kontor på Tyra Lundgrens Väg 6 i Gustavsbergs hamn!

Läs vad 744 kunder tycker om HusmanHagberg Värmdö 2

• Djurö
    2022-09-28 Verifierad kund
    Charlotte är en uthållig och trogen mäklare som kommer med suveräna lösningar och tips på hur du kan göra ditt objekt mer attraktivt att sälja.
    Tack snälla
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Ulrika Andersson en del av HusmanHagberg Värmdö
    2022-09-22 Verifierad kund
    Ulrika svarade alltid bra på de frågor jag hade och återkom snabbt under budgivningen. Trevlig att ha att göra med.
  • köpte sitt hus med hjälp av Charlotte Balcker en del av HusmanHagberg Värmdö
    • Kalvandö
    2022-09-20 Verifierad kund
    Charlotte hjälpte oss med vårt livs största och viktigaste affär. Med en trygg och professionell hand guidade hon oss genom alla steg. Lyhörd, ödmjuk, otroligt kunnig och med själ och hjärta för det hon gör. Vi är henne evigt tacksam.
    Tack snälla för denna fina rekommendation- det är detta som gör mitt arbete så fantastiskt. Mötena med er som verkligen finner er dröm och att jag fått vara med på vägen dit. Tack 🫶 Charlotte Balcker
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Charlotte Balcker en del av HusmanHagberg Värmdö
    2022-09-19 Verifierad kund
    I can definitely say that Charlotte did her best since the very first meeting when we had our first viewing and all the way through the process.

She was very helpfull and respective, I really appreciate the flexibility and speed in regards to response time during the communication.

We got answers to all of our questions.
    Hi
    Thank you very much for your very nice recommendation. For me it’s always easy to be a good broker when I have to work with people like you. See you son🍂💫
  • sålde sin stuga med hjälp av Charlotte Balcker en del av HusmanHagberg Värmdö
    2022-09-07 Verifierad kund
    Toppenbra mäklare, som är engagerad, kunnig och mycket energisk.
    Tack vilket bra betyg! Det har varit väldigt roligt att få förmedla din fina bostad. Önskar er lycka till nu i nya huset 🏡 Charlotte Balcker
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Charlotte Balcker en del av HusmanHagberg Värmdö
    • Stora Stadsvall
    2022-08-28 Verifierad kund
    Mycket proffsigt, tydligt och alltid snabb återkoppling vid frågor.
    Rekommenderas starkt.
    Tack Ulrika för fint gemensamt arbete för att få till den bästa försäljningen. Tack vara alla hjälpmedel och att ni han bli klara med renoveringen fick vi till en snabb och trevlig affär. Ha en fin höst 🍂 Charlotte Balcker
    • Gustavsberg Munkmora
    2022-08-26 Verifierad kund
    Väldigt trevlig, kunnig och bra på att förklara på ett sätt som man lätt kan förstå!
    Tack David - nu är det inte långt kvar till du får komma in i din nya lägenhet. Ser fram emot se den förändras. Lycka till med renoveringen 🍂🏡 Charlotte Balcker
    • Gustavsberg Munkmora
    2022-08-25 Verifierad kund
    Jag skulle beskriva Charlotte med tre ord trevlig, professionell och förtroendeingivande. Det är första gången som jag säljer en lägenhet och Charlotte har verkligen fått mig att känna mig trygg genom hela processen. Hon har förklarat hela processen på ett tydligt sätt där jag själv känt att jag hänger med och förstår processen. Hon bemötte mina önskningar och förväntningar på hela försäljningen. Skulle absolut rekommendera Charlotte om man vill ha en trygg och professionell mäklare.
    Tack snälla Nina för dessa fina ord. Det har varit väldigt trevlig att få jobba ihop med dig. Vilket jobb du gjorde med att få till försäljningen och nu önskar jag er lycka till i Nyköping. Charlotte Balcker
  • sålde sin stuga med hjälp av Charlotte Balcker en del av HusmanHagberg Värmdö
    • Norra Kopparmora
    2022-07-06 Verifierad kund
    Toppen bemötande, snabb respons på frågor. Rekommenderas.
    Tack- gillar att du uppskattar det som jag verkligen vill få fram, bemötandet och återkoppling.
    Önskar er en fin höst 🍂
  • sålde sin stuga med hjälp av Ulrika Andersson en del av HusmanHagberg Värmdö
    2022-07-02 Verifierad kund
    En fantastiskt bra genomförd fastighetsaffär av en professionell mäklare som har ett lugnt och förtroendeingivande sätt.
    Jag som säljare är väldigt nöjd med Ulrika Andersson.
    2022-07-01 Verifierad kund
    Mycket gott bemötande, hjälpsam och informativ för alla frågor vi hade. Vi kan varmt rekommendera henne för andra köpare.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Ulrika Andersson en del av HusmanHagberg Värmdö
    2022-07-01 Verifierad kund
    Vi sålde vårt parhus med Ulrika som mäklare och vi är nöjda.
    Vi är nöjda med bemötandet genom hela processen, återkopplingen och flexibiliteten samt även priset vi fick för vår bostad av köparen. Förväntningarna var högt ställda på Ulrika som mäklare och dom efterlevdes. Ska vi ge någon feedback så är det processen med annonseringen som kunde ha varit något bättre, där det blev ett missförstånd kring när bostaden skulle annonseras på vilken annonssida. Ingen skada skedd dock.
  • skrev om Robert Nathanson en del av HusmanHagberg Värmdö
    2022-06-30 Spontant omdöme
    Vi ville sälja vårt fritidshus och vände oss då till Robert Nathanson som vi anlitat tidigare och som framgångsrikt sålt fastigheter i vår närhet. Robert är en mäklare med sinne för både detaljer och helhet. Han planerar noggrant de olika stegen i försäljningsprocessen och är lyhörd för frågor, önskemål och synpunkter. Som säljare är man i alla lägen uppdaterad på vad som händer. Robert är likaledes lyhörd för potentiella köpares frågor och funderingar samt ställer t ex upp med extravisningar. Det inger förtroende hos alla parter.
    Kort sagt; gör dig själv en tjänst och anlita Robert Nathanson nästa gång du behöver en fastighetsmäklare som kan sina saker.
    2022-06-27 Verifierad kund
    Proffsigt och noggrant. Försäljningen löpte på snabbt och effektivt.
    2022-06-27 Verifierad kund
    Bra, trevligt och professionellt bemötande.
    2022-06-26 Verifierad kund
    Jättebra upplevelse, tålmodig och proffesionell :)
  • sålde sitt hus med hjälp av Jenny Svensk en del av HusmanHagberg Värmdö
    • Gustavsberg Lugnet
    2022-06-23 Verifierad kund
    Vill tacka Jenny Svensk som är en utmärkt mäklare, proffsig och väldigt trevlig.
    Har fått väldigt bra hjälp genom hela försäljningen och rekommenderar henne varmt.
    Tack snälla Carin!

Vilket fint betyg. Det tar jag med mig i framtiden. Tack själva för ett gott samarbete!
  • sålde sin stuga med hjälp av Ulrika Andersson en del av HusmanHagberg Värmdö
    2022-06-23 Verifierad kund
    En väldigt duktig mäklare. Tillgänglig och lyhörd, professionellt och tryggt bemötande.
  • köpte sitt hus med hjälp av Jenny Svensk en del av HusmanHagberg Värmdö
    2022-06-22 Verifierad kund
    Väldigt kunnig och hjälpsam. Trevligt bemötande och lätt att få kontakt med via Mail eller telefon.
    Tack Helena för din fina feedback!
    Hoppas nu att ni ska trivas i ert nya radhus!
    Önskar er en superfin sommar!
    2022-06-21 Verifierad kund
    Påläst, proffsig, tydlig. Alltid tillgänglig. Väldigt noggrann vid genomgången av kontraktet.
    Tack för fint omdöme! Hoppas att du får mycket glädje av din fina stuga i sommar!
    • Gustavsberg Charlottendal
    2022-06-20 Verifierad kund
    Jag blev proffsigt bemött och är mycket nöjd med Ulrika Anderssos arbete angående försäljningen av min bostad.
    Tack för din fina rekommendation, Peter! Roligt att höra och tack själv för fint samarbete!
  • sålde sitt hus med hjälp av Jenny Svensk en del av HusmanHagberg Värmdö
    2022-06-20 Verifierad kund
    Proffsigt och vänligt jag känner Jenny sen tidigare bostadsköp försäljning
    Tack snälla Anne-lie!

Så tacksam över att du ville anlita mig och mina tjänster igen.
    Nu hoppas vi att allt flyter på bra fram till frånträde/ tillträde.
  • sålde sin stuga med hjälp av Jenny Svensk en del av HusmanHagberg Värmdö
    • Djurö Vindö - Trackersvik
    2022-06-20 Verifierad kund
    Jenny har skött hela fösäljningen väldigt proffsigt. Vi är väldigt nöjda med Jenny som dessutom är väldigt trevlig och ger förtroendeingivande intryck. Vi är väldigt nöjda genom hela processen.
    Tack för att jag har fått förmedla ert fantastiskt fina fritidshus. Vilket ställe! Och tack för ett bra samarbete. Ni följde alla våra råd och rekommendationer när det gäller förberedelser och va bra det blev! Och va skönt att höra att ni tycker att jag har varit både trevlig och samtidigt utstrålat förtroende. Jenny Svensk
    2022-06-20 Verifierad kund
    En genuint varm och fantastisk trevlig person som inger ett stort förtroende och som verkligen överträffade våra förväntningar! Engagerad, Proffsig, strategisk, positiv och ett väldigt bra stöd och bollplank genom hela vår utmanande säljprocess som förändrades snabbt med ett nytt ränteläge och en bostadsmarknad som blev avvaktade. Vi fick Snabba och regelbundna uppdateringar på vad som hände vilket kändes väldigt tryggt. Ser alltid möjligheter och lösningar även när det är motigt. Snabb på att svara och återkoppla på alla frågor som vi hade via mejl eller telefon. Vi är så nöjda med Ulrika och vi kommer absolut att anlita henne igen vid kommande försäljningar. Helt enkelt rätt person på rätt plats rekommenderar henne varmt!
    Åh vilket fint omdöme, stort tack! Det värmer i hjärtat! Och tack själva för er positiva inställning och ert tålamod genom hela försäljningsprocessen! Hälsningar Ulrika Ulrika Andersson
    2022-06-15 Verifierad kund
    Genomgående proffsig och tillmötesgående.
    Tack Joakim, hoppas nu ni kommer att trivas i hamnen. Ni har verkligen köpt en fin lägenhet. Trevlig helg 🌸 Charlotte Balcker
    2022-06-15 Verifierad kund
    Tack Charlotte!
    För ett perfekt utfört arbete runt försäljning av min lägenhet på alla sätt.
    Tack snälla och tack för uppdraget 🌸 önskar nu dig en fin sommar.☀️ Charlotte Balcker
    • Gustavsberg Hästhagen
    2022-06-13 Verifierad kund
    är mycket nöjd med min mäklare Jenny Svensk
    Tack Agneta! Andra gången gillt som du och jag samarbetar.

Hoppas att du blir nöjd i din nya lägenhet nu!

Önskar dig en fin sommar i Gustavsberg och Småland.
  • sålde sitt hus med hjälp av Robert Nathanson en del av HusmanHagberg Värmdö
    • Ingarö Brunn
    2022-06-09 Verifierad kund
    utmärkt bra! xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
    Tack för din bedömning. Den glädjer mig.
    Hälsningar Robert
    Robert Nathanson
    • Skeviksstrand
    2022-06-09 Verifierad kund
    Proffsig och ett mycket bra kundbemötande.
    Stort tack för fint omdöme och trevligt samarbete!
    • Värmdö Evlinge
    2022-06-07 Verifierad kund
    Personlig kontakt och med mycket engagemang sålde hon min bostad. Väldigt nöjd.
    Tack Henrik! Hoppas du satte realistiskt tillträde så du verkligen hinner flytta ut:-) Lycka till med studierna. Charlotte Balcker
    2022-06-04 Verifierad kund
    Ulrika har varit saklig och tillmötesgående i alla frågor jag haft och har ordnat på bästa sätt med extravisning. Bra dialog med både mig som köpare och säljare känns det som,
    Kunnig på sitt yrke.
    Stort tack för fin rekommendation! Och grattis än en gång till köpet, vilken pärla! Här kommer du att kunna njuta av lugnet och livet på landet. Hälsningar Ulrika Ulrika Andersson
    • Mörtnäs
    2022-06-02 Verifierad kund
    Av Principiela skäl ,svarar jag inte ofentlight ! ! !
  • köpte sitt hus med hjälp av Charlotte Balcker en del av HusmanHagberg Värmdö
    • Värmdö Evlinge
    2022-06-01 Verifierad kund
    Sympatisk, påläst, serviceminded,
    Tack för fin och tydlig rekommendation!🌺
    Önskar er all lycka i er nya bostad.
    Hälsningar Charlotte
    2022-05-30 Verifierad kund
    Super trevligt bemötande av Ulrika genom hela försäljningen. Svarar snabbt och tydligt på samtliga frågor som kom fram under försäljningen.

Ulrika skapade en trygg känsla hos oss genom sitt lugn och proffsiga bemötande.

Rekommenderar startk Ulrika
    Stort tack för detta fina omdöme och tack för gott samarbete genom hela försäljningsprocessen!
    • Gustavsberg Höjdhagen
    2022-05-30 Verifierad kund
    Charlotte Balcker var en utmärkt mäklare. Hon fanns alltid till hands när jag behövde råd och jag kände att jag kunde fundera öppet kring köp och försäljning med henne. Det kändes tryggt och säkert.
    Jag kan ge henne de bäste rekomendadtioner.
    Tack Thor för uppdraget, det har varit så trevlig att få ha haft din fina lägenhet till försäljning. Vilken vecka vi hade, allt var perfekt och vilket fantastiskt team vi alla var.
    Njut av familjen så hörs vi framöver 🌺
    • Gustavsberg Höjdhagen
    2022-05-28 Verifierad kund
    Det blev en snabb affär som sköttes mycket proffsigt och på ett trevligt och tillmötesgående sätt. Jag ger henne mina bästa rekommendationer.
    Tack härliga Eva! Det är så fint att få se när en person klickar med en lägenhet som du gjorde. Tror du kommer trivas helt fantastiskt på Värmdö 💫
    Lycka till med försäljningen av din lägenhet
    Vi hörs vidare hälsningar Charlotte
    2022-05-28 Verifierad kund
    Trevlig och lyssnande. Seriös. Noggrann.
    Stort tack för fint omdöme! Hoppas att du får en underbar sommar i Hjortens Odling!
    Ulrika Andersson
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Robert Nathanson en del av HusmanHagberg Värmdö
    2022-05-23 Verifierad kund
    Väldigt trevlig mäklare.
    Robert var noga att hålla kontakten och uppdatera vid händelser och det kändes väldigt bra.
    Vi är så nöjda !
    Kul att höra, Tusen tack Robert Nathanson
    2022-05-21 Verifierad kund
    Robert mötte alla våra förväntningar. Vi önskade en snabb genomgång av allt och det levde Robert upp till. Kontinuerlig och bra uppdatering kring varje process, från början till avslut. Väldigt nöjda!
    Tusen tack. Hälsningar Robert Robert Nathanson
    2022-05-20 Verifierad kund
    Charlotte var en klippa i hela processen och även efteråt i samband med vårt nästa köp bjöd hon på värdefull feedback osv. Kan verkligen rekommendera henne!
    Tack fina Lisa och Tobias för er rekommendation.
    Kul att kunna vara till hjälp även om affären inte var min. Önskar er en fin sommar🌺 är övertygad om att ni kommer trivas på Djurö
    • Gustavsberg Östra Ekedal
    2022-05-16 Verifierad kund
    Charlotte är MÄKLAREN(!) du inte behöver tveka på att anlita.

Målfokuserad, informativ och supertydlig!.

Brett kontaktnät.

Arbetssättet skapade starkt förtroende och en känsla av "extra engagemang under processens gång" för mig som kund.

Få mäklare klarar utav att leverera den helhet som Charlotte gjorde.

/Ronnie Lindberg, Gezelius Väg 16, Gustavsberg (Maj 2022)
    WOW! Tusen tack för en av de bästa Reco jag fått. Jag är mållös och varm i hjärtat.
    Hör bara av er om ni behöver hjälp i er köpprocess.
    Hälsningar Charlotte
    • Mörtnäs
    2022-05-14 Verifierad kund
    Efter en sökning på google kom er mäklarfirma upp först och tur var det. Vi blev hänvisade till Ulrika och fick redan vid första samtalet ett stort förtroende för henne. Hon var informativ, lugn och hade en förmåga att lyssna. Ulrika har på ett tryggt sätt följt med oss och guidat oss genom hela resan. Vi är mycket nöjda och kan varmt rekommendera henne.
    Så fint att höra Britta, tack för dessa fina ord! Glad att jag kunde erbjuda dig en trygg affär, en av livets största.
    Önskar dig en fin sommar! Hälsningar Ulrika
    • Gustavsberg Östra Ekedal
    2022-05-13 Verifierad kund
    Vi har gjort många bostadsaffärer i vårt liv men denna var i särklass smidigast och effektivast med en trygg mäklare och ett omsorgsfullt handlag.
    Tack Kim, det är alltid mycket lättare att göra smidiga affärer när jag har med likasinnade att göra:-) Vi hade en plan och den gick som vi önskade. Önskar er nu lycka till i ert sökande.
    Hälsningar Charlotte.
    • Aspvik
    2022-05-12 Verifierad kund
    Bra kommunikation och bemötande!
    Tack för denna fina rekommendation! Grattis än en gång till ett fantastiskt hus!
    2022-05-12 Verifierad kund
    Väldigt professionel och trevlig.
    Kompetent och otrolig bra på sitt jobb.
    Stort tack för denna fina rekommendation! Alltid lika roligt med nöjda kunder!
  • Karl-Ivar L
    köpte sin stuga med hjälp av Ulrika Andersson en del av HusmanHagberg Värmdö
    2022-05-09 Verifierad kund
    Ordnade visning på tid som passade oss.
    Bra bemötande.
    Tack för fin rekommendation! Hoppas att ni ska trivas bra i Hjortens Odling!
    • Gustavsberg Farstadal
    2022-05-08 Verifierad kund
    Jenny är engagerad, ambitiös, kunnig och seriös.Hon har varit lyhörd för för våra önskemål och har gett oss snabb återkoppling under hela processen. Vi har känt oss trygga med att ha haft Jenny som mäklare och kan verkligen rekommendera henne.
    Tack så fantastiskt mycket för din fina återkoppling! Det har varit så kul att få lära känna er och samarbeta med er under den här försäljningstiden. Lyhördhet, återkoppling och trygghet är väldigt viktiga parametrar i processen så det uppskattar jag att ni har uppmärksammat hos mig! Önskar er en fin sommar i Göteborg och Gustavsberg! Jenny Svensk
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Jenny Svensk en del av HusmanHagberg Värmdö
    • Gustavsberg Norra Bruksgatorna
    2022-05-01 Verifierad kund
    Jenny är alltid en glad och positiv person.
    Kan verkligen rekommendera henne som mäköare.
    Tack snälla Anne-lie! Jag känner själv att jag är positiv och ser lösningar i det mesta, vilket är en viktig egenskap i det här pusslande jobbet som vi har.

Tänker mycket på dig och din situation! Vi hoppas att det kommer att lösa sig på bästa vis.
    • Älvsala
    2022-04-29 Verifierad kund
    Varmt och intresserat bemötande,
    Vi har både köpt och sålt genom Charlotte
    Fort gick det,skönt!
    Tack fina Leif och Lena, det har varit så trevligt att få ha er som både köpare och säljare. Tänk vad smidigt båda affärerna gick! Glad för er skull💫
    Hörs snart igen🌺
    • Gustavsberg Norra Bruksgatorna
    2022-04-28 Verifierad kund
    Jag är nöjd på alla sätt och vis! Jenny har en perfekt kombination av inkännande närvaro, skarp blick för helheten och proffessionalitet. Vi gjorde upp en plan och den lyckades hela vägen fram till mål. Kan varmt rekommendera henne!
    Åh va fint skrivet Anna! Det är för mig tre väldigt viktiga förmågor som en mäklare ska ha, tack för att du tycker att jag lever upp till det.

Hoppas nu att du hittar något bra boende för dig och barnen.