Alla kategorier Mäklare Stockholms län Värmdö HusmanHagberg HusmanHagberg Värmdö

HusmanHagberg Värmdö

Gustavsbergs Hamn, 134 40 Gustavsberg — Visa karta

Välkommen till underbara Värmdö!

Vi kan vår kommun av vackra öar i Stockholms skärgård och vet både var potentiella köpare finns och vilka objekt som strax kommer ut på marknaden. Att göra affärer är något vi älskar och brinner för och vi gör alltid vårt yttersta för att du ska göra en trygg och lyckad bostadsaffär.

Eftersom vi är en fristående fastighetsförmedling har vi alltid ditt bästa för ögonen och ingen dold agenda i våra tips och råd. Vi samarbetar med Avtal24 och förmedlar vi din bostad får du fri rådgivning och rabatterat pris på alla avtal som är relaterade till bostadsaffären.

Vi på HusmanHagberg på Värmdö har bred erfarenhet och anpassar oss alltid efter dina behov och din bostad.

Läs vad 312 kunder tycker om HusmanHagberg Värmdö

• 2019-01-07

Ulf T skrev om Ulrika Andersson en del av HusmanHagberg Värmdö
    Har köpt och sålt lägenhet via Ulrika och är mycket nöjd med hennes arbete och kunnande Läs mer
  • 2018-12-19

Yvonne A skrev om Ulrika Andersson en del av HusmanHagberg Värmdö
    Ulrika har hjälpt oss med försäljning av vår villa på ett mycket proffesionellt sätt. Vi känner oss mycket trygga med hennes arbete under hela processen. Läs mer
  • Birgitta W

2018-12-19

Birgitta W skrev om Ulrika Andersson en del av HusmanHagberg Värmdö
    Kunnig och trevlig mäklare.
    Återkopplar och ger löpande information Läs mer
  • 2018-12-08

Jessica J skrev om Charlotte Balcker en del av HusmanHagberg Värmdö
    Mycket proffisionell , kunnig , lyhörd och supertrevlig . Snabb på återkoppling och verkligen gjorde allt mycket bra för oss med vår försäljning. Läs mer
    2018-12-12 Charlotte B svarar Jessica J
    Tack Jessica för fin rekommendation och att ni valde mig som mäklare av ert fina objekt. Önskar er lycka till med flytt och med nya bostaden. God jul och ett gott slut.
  • 2018-12-06

Kristina N skrev om Charlotte Balcker en del av HusmanHagberg Värmdö
    Glad, trevlig och possitiv.
    Gav bra information av försäljning och kontraktsskrivning av lägenheten. Läs mer
    2018-12-12 Charlotte B svarar Kristina N
    Tack Kristina! Önskar nu er en fin flytt till lägenheten. God jul och gott nytt år
  • 2018-12-06

Niclas K skrev om Charlotte Balcker en del av HusmanHagberg Värmdö
    Jag köpte en lägenhet och blev väldigt vänligt och hjälpsamt bemött. Läs mer
    2018-12-12 Charlotte B svarar Niclas K
    Hej Niclas,
    Tack för rekommendationen! Hoppas du hade en fin semester. God Jul och gott nytt år hälsa familjen
  • 2018-12-02

Isabelle W skrev om Robert Nathanson en del av HusmanHagberg Värmdö
    Köpte ett parhus på Ingarö. Blev väl bemött och hela upplevelsen kan sammanfattas som toppen, utan anmärkning. Läs mer
  • 2018-12-01

Simeon S skrev om Robert Nathanson en del av HusmanHagberg Värmdö
    Ville ha en lokal mäklare som kann orten.
    Trevlig
    Kunnig
    Artig
    Lyssnande
    Bra avslut
    Nöjd kund! Läs mer
  • 2018-11-30

Eliana P skrev om Robert Nathanson en del av HusmanHagberg Värmdö
    Bra mäklare för oss som köpare, kanske mindre bra för säljaren. Mäklaren visade inte hela huset och dess potential i prospektet, var nonchalant inför vårt bud och vi fick själva pusha på köpet.
    Mäklaren skötte all formalia korrekt men var lite rörig. Helt okej helt enkelt. Läs mer
  • 2018-10-23

Anna Q skrev om Ulrika Andersson en del av HusmanHagberg Värmdö
    Jag har sålt min dotters dödsbo,bostadsrätt i Gustavsberg.
    Jag har blivit bemött med vänlighet och förståelse för en sabb affär i min situation.
    Jag är 100% nöjd för Ulrikas sätt att hantera min önskan om försäljningen i min svåra situation .

Vi har kommuniserat mycket bra och förstått varandra trots
    min irritation för bestämmelser Sverige. Vi är ju EU-land båda två.!!! Jag hade alla giltiga papper klara här på Åland, men dom godkändes inte i Sverige.
    Men Ulrika gjorde ett bra jobb med det, så allt bör vara klart nu.

Mariehamn 2018.10.23

Mvh Anna Qvarnström
    Alvägen 17
    AX- 22100 Mariehamn
    annaq0808@gmail.com Läs mer
    2018-12-19 Ulrika A svarar Anna Q
    Tack snälla Anna för din fina rekommendation! Jag är glad att jag kunde hjälpa dig i din svåra situation. Du är verkligen en kämpe, önskar dig allt gott!
  • 2018-10-16

Kajsa L skrev om Jenny Svensk en del av HusmanHagberg Värmdö
    Köpt en 1a. Jätte bra! Hon var hjälpsam och trevlig. Läs mer
    2018-10-17 Jenny S svarar Kajsa L
    Tack Kajsa och grattis till ett fint första egna boende!
  • 2018-10-15

Eva-Lena L skrev om Jenny Svensk en del av HusmanHagberg Värmdö
    Jag upplever Jenny som genuin och mkt trevligt. Som att hon verkligen vill att det ska bli en bra affär för alla inblandade. För mig är det A och O att inte känna mig som en bricka i ett spel där syftet är att någon ska kunna köra därifrån i en glassig bil. Så mao högsta betyg.
    Jenny var också kvick på att svara på frågor, förmedla information samt tydlig vid kontraktsskrivandet. Hon var också kunnig på området jag köpte i vilket jag inte är. Det kändes bra.

Om/när jag någon gång ska sälja så känns det troligt att jag skulle vända mig till Jenny för att få hjälp.

Jag köpte en bostadsrätt med härlig uteplats. Läs mer
    2018-10-17 Jenny S svarar Eva-Lena L
    Tack Eva-Lena! Det var bland det finaste jag har hört. Välkommen till Gustavsberg! Hoppas att du ska trivas och att du hittar en bra stallplats åt dina hästar.
  • 2018-10-15

Jenny A skrev om Jenny Svensk en del av HusmanHagberg Värmdö
    Har köpt en bostad där Jenny var mäklare och nu ska vi sälja våran bostad. Vårat självklara val blev Jenny då hon är otroligt förstående och proffsig på det hon gör.
    Vi är så nöjda! Läs mer
    2018-10-17 Jenny S svarar Jenny A
    Tack snälla Jenny och det ska bli kul att få fortsätta samarbeta med er här under hösten! Vi håller tummarna att er försäljning löper på smidigt!

Lars A skrev om Jenny Svensk en del av HusmanHagberg Värmdö
    Jenny har sålt min lägenhet i Gustavsberg, jenny har jag tidigare träffat genom köp av samma lägenhet som hon nu sålde.

Som ett exempel fick jag då hjälp med deklaration, en sak som min dåvarande mäklare inte gjorde. Det är något jag uppskattar att man gör lite extra. det gör att man blir ihågkommen!

Jenny är trevlig på alla sätt och en bra Mäklare. jag kommer förmodligen anlita henne framöver. Läs mer
    2018-10-17 Jenny S svarar Lars A
    Tack Lars! Jag ska fortsätta att tänka på vikten av den där lilla extratjänsten. Hoppas att du kommer tillbaks till Värmdö i framtiden!
  • Roine H

2018-10-12

Roine H skrev om Jenny Svensk en del av HusmanHagberg Värmdö
    Fantastisk kompetent, hörsam, engagerad och trevlig mäklare med bra kännedom om orten, samt uppdaterd av marknadsläget. Uppfyllde mina förväntningar till fullo. Läs mer
    2018-10-12 Jenny S svarar Roine H
    Tack Roine! Och tack själva för fint samarbete! Nu hoppas jag att ni kommer att trivas i er nya lägenhet.

Gunilla H skrev om Jenny Svensk en del av HusmanHagberg Värmdö
    Jenny har just sålt vår lilla 1a i Fartsaviken.
    Från första början till The Happy Ending gick allt som smort.
    Ett extra plus för Mäklare med hjärta och mindre Bilförsäljare stuket!Trovärdigt &tryggt! Läs mer
    2018-10-12 Jenny S svarar Gunilla H
    Tack Gunilla för dina fina ord! Och att du gillar min approach.

Berit J skrev om Jenny Svensk en del av HusmanHagberg Värmdö
    Kompetent - duktig både på att hantera och bemöta människor och har god kunskap om fastighetsfrågor, både det byggnadstekniska och det juridiska. Är omdömesgill och trevlig dessutom. Jag sålde ett radhus. Mina förväntningar är stämmer överens med hennes kompetens. Läs mer
    2018-10-12 Jenny S svarar Berit J
    Åh kära nån vilka fina ord! Och tack Berit för ett exemplariskt bra återkopplande från din sida genom hela processen. Lycka för den bostadsrättsförening som får dig som medlem.
  • 2018-10-08

Jennie R skrev om Ulrika Andersson en del av HusmanHagberg Värmdö
    Jätte trevligt bemötande, jag har köpt en bostadsrätt Läs mer
    2018-10-12 Ulrika A svarar Jennie R
    Stort tack för din rekommendation!

Sigrid B skrev om Ulrika Andersson en del av HusmanHagberg Värmdö
    Lugn, tillmötesgående och snabb på att återkomma med svar på frågor! Läs mer
    2018-10-12 Ulrika A svarar Sigrid B
    Tack för ditt fina omdöme och grattis än en gång till en jättefin lägenhet!

Marwan H skrev om Charlotte Balcker en del av HusmanHagberg Värmdö
    Hej,
    Jag skulle säga och skicka ett stort tack till Charlotte Balcker för allting.
    1. Mycket kunnig med rådgivning, förklaring och beskrivning av bostaden.
    2. Mycket noggrant i sitt arbete.
    3. Svarade direkt på våra frågor via email och/eller Mobilen. Läs mer
    2018-10-03 Charlotte B svarar Marwan H
    Tusen tack Marwan för er fina rekommendation, hoppas nu allt blir bra. Hälsa familjen hälsningar Charlotte

Anna-Karin L skrev om Ulrika Andersson en del av HusmanHagberg Värmdö
    Hej!

Vi sålde vår bostad i Gustavsberg. Ulrika trevlig och hjälpsam. Hon gav ett kunnigt intryck. Hörde ofta av sig och återkopplade vilket är viktigt.
    Vi kan absolut rekommendera henne. Läs mer
    2018-10-12 Ulrika A svarar Anna-Karin L
    Stort tack för ert fina omdöme och ett gott samarbete!
  • 2018-10-02

Maria N skrev om Charlotte Balcker en del av HusmanHagberg Värmdö
    Supertrevlig och tillmötesgående! Hon gjorde ens livs största affär trygg. Läs mer
    2018-10-02 Charlotte B svarar Maria N
    Tusen tack för fin rekommendation! Välkommen till Vörmdö, tror ni kommer trivas fantastiskt bra.Hälsningar Charlotte
  • 2018-10-01

Åsa W skrev om Charlotte Balcker en del av HusmanHagberg Värmdö
    Köpt bostadsrätt och allt har fungerat bra! Läs mer
    2018-10-01 Charlotte B svarar Åsa W
    Underbara Åsa- tror jag sålde din bostadsrätt och allt har gått bra! Snart är det tillträde för köparen och med det önskar dig en härlig höst. Hälsningar Charlotte
  • Helge K

2018-09-10

Helge K skrev om Jenny Svensk en del av HusmanHagberg Värmdö
    Köpte ett radhus på Hovvägen i Gustavsberg.
    Jenny upplevdes mycket professionell och driven med massor av kunskap om området och fastigheten.

Jenny tog även hand om allt gällande föreningen och hanterade all kontakt och överenskommelser med säljaren som gjorde det enkelt för mig som kund att känna stort förtroende för Husman Hagberg som bolag.

sammanfattning: jag kände det enkelt och tryggt att göra en av mina livs största affärer. Läs mer
    2018-09-10 Jenny S svarar Helge K
    Tack Helge för din fina återkoppling och så hoppas jag att du trivs i Gustavsberg!

Anneli Thor S skrev om Ulrika Andersson en del av HusmanHagberg Värmdö
    Jag kan absolut rekommendera Ulrika, har anlitat henne flera gånger. Läs mer
    2018-10-03 Ulrika A svarar Anneli Thor S
    Tack för din rekommendation och gott samarbete!

Martin Å skrev om Ulrika Andersson en del av HusmanHagberg Värmdö
    Köpt parhus och blev proffesionellt och bra bemötta av Ulrika. Hon hade väldigt bra koll på området och huset. Vi är mycket nöjda med köpeprocessen. Läs mer
    2018-10-03 Ulrika A svarar Martin Å
    Tack för din rekommendation och grattis igen till ert nya hus!

Åsa A skrev om Ulrika Andersson en del av HusmanHagberg Värmdö
    Jag har köpt ett småhus som förmedlats av Ulrika Andersson. Ulrika gav ett mycket lugnt och trevligt intryck och hon var också påläst och kunde svara på alla frågor som jag och min man hade i samband med vårt husköp. Läs mer
    2018-10-03 Ulrika A svarar Åsa A
    Varmt tack för ditt fina omdöme!

Malin J skrev om Ulrika Andersson en del av HusmanHagberg Värmdö
    Gjorde ett toppen jobb när hon sålde vårat hus.
    Gav ett lugnt intryck och jobbade effektivt och noggrannt. En mäklare att rekommendera vidare. Läs mer
    2018-10-03 Ulrika A svarar Malin J
    Tack snälla för fint betyg! Det är alltid roligt att sälja i Ösby Grind. Bra jobbat med alla förberedelser inför visningarna!

Daniel S skrev om Ulrika Andersson en del av HusmanHagberg Värmdö
    Fantastisk service och engagemang från Ulrika! Läs mer
    2018-10-03 Ulrika A svarar Daniel S
    Tack för detta toppenbetyg! Kul att höra!

Mikael W skrev om Ulrika Andersson en del av HusmanHagberg Värmdö
    Ulrika levde upp till alla mina förväntningar! Engagerad mäklare som är jäkligt trevlig 👍😊. Skulle rekommendera Ulrika för alla jag känner! 👌 Läs mer
    2018-10-03 Ulrika A svarar Mikael W
    Tack för din fina rekommendation, Micke! Det värmer. :-)

Simon B skrev om Charlotte Balcker en del av HusmanHagberg Värmdö
    Bra information och planering inför försäljning, fanns alltid tillgänglig om man hade frågor! Läs mer
    2018-09-05 Charlotte B svarar Simon B
    Tack Simon, uppskattat att ha dig både som köpare och säljare av mina objekt. Önskar er lycka till nu vid flytten. Hälsningar Charlotte

Emanuel W skrev om Ulrika Andersson en del av HusmanHagberg Värmdö
    Professionell och påläst. Väldigt lyhörd Läs mer
    2018-10-03 Ulrika A svarar Emanuel W
    Stort tack för fint betyg och gott samarbete! Bra jobbat med alla förberedelser inför visningarna!
  • Ingrid M

2018-09-03

Ingrid M skrev om Charlotte Balcker en del av HusmanHagberg Värmdö
    Jag har sålt en lägenhet Jag blev väldigt bra bemött trevlig och förstående hon levde upp till alla mina förväntningar det var en fin och trevlig upplevelse. Läs mer
    2018-09-28 Charlotte B svarar Ingrid M
    Tack Ingrid- nu önskar jag dig lycka till med att hitta ett bra boende.
  • 2018-09-02

Peter W skrev om Jenny Svensk en del av HusmanHagberg Värmdö
    Hej
    Av min tidigare goda erfarenhet av Jenny kontaktade jag henne för ett försäljnings uppdrag för en bostadsrätt.
    Det här typen av uppdrag var nytt för Jenny och mig.
    Det gällde försäljning på uppdrag av mig som god man.
    Uppdraget sköttes på bästa sätt, smidigt, överenskommelser, kommunikation och med stort engagemang.
    Helt genom tryggt
    God Man
    Peter Wickberg Läs mer
    2018-09-03 Jenny S svarar Peter W
    Tack själv Peter för gott samarbete. Och tack för dina fina ord! Hoppas på vidare kontakt i liknande ärenden framöver.
  • 2018-08-31

Katarina K skrev om Jenny Svensk en del av HusmanHagberg Värmdö
    Oftast, tillgänglig på telefon, alltid på sms, informativ, kunnig och trevlig.
    Köpt fritidshus Läs mer
    2018-09-03 Jenny S svarar Katarina K
    Tack Katarina för din fina återkoppling och grattis till köpet av ert härliga fritidshus!
  • 2018-08-31

Christel F skrev om Jenny Svensk en del av HusmanHagberg Värmdö
    Köpt en lgh Wilhelm Kåges Gata. Jag hade inga förväntningar. Blev väldigt vänligt bemött av Jenny.
    Vänligt bemötande och snabb smidigt affär. Läs mer
    2018-09-10 Jenny S svarar Christel F
    Tack Christel för dina fina ord! Hoppas att du trivs i din nya lägenhet.
  • 2018-08-30

Emilia N skrev om Jenny Svensk en del av HusmanHagberg Värmdö
    Har sålt min bostadsrätt i Gustavsberg hamn. Stort engagemang och hjälpsam. Gör det lilla extra för att jag som kund ska få de bästa förutsättningar för att få min bostad såld. Svarar snabbt på frågor, Rekommenderar! Läs mer
    2018-09-03 Jenny S svarar Emilia N
    Tack Emilia för dina fina ord! Hoppas nu att ni kommer att trivas i ert radhus på en av de finaste vägar man kan bo på.
  • 2018-08-29

Annika L skrev om Jenny Svensk en del av HusmanHagberg Värmdö
    Sålt en lägenhet. Jenny har varit genuin och rak i kommunikationen med oss, vilket vi har uppskattat! Alltid trevligt bemötande och gett oss hopp när vi har varit nära att ge upp ;) Kan verkligen rekommendera Jenny till andra som ska sälja sin bostad! Läs mer
    2018-08-30 Jenny S svarar Annika L
    Tack Annika för de fina orden och tack själva för ett gott samarbete under dessa månader! Lycka till nu i ert nya boende, det kommer att bli toppenbra!
  • 2018-08-29

Linda H skrev om Jenny Svensk en del av HusmanHagberg Värmdö
    Jag har köpt en lägenhet via Jenny Svensk.
    Jenny har under detta köp alltid kunnat svara på frågor & informerat mig om det jag behöver veta.
    Hon är en glad & positiv person att prata med. Läs mer
    2018-08-29 Jenny S svarar Linda H
    Kul att höra Linda! Och tack själv för en bra och tydlig kontakt hela vägen. Hoppas nu att du och din son kommer att trivas i lägenheten!
  • Krister P

2018-08-29

Krister P skrev om Jenny Svensk en del av HusmanHagberg Värmdö
    Hon hade vårat objekt, som fick kämpa med. Ihärdig och lyckades tillslut. Läs mer
    2018-08-29 Jenny S svarar Krister P
    Ja Krister det blev en hel del visningar! Men skam den som ger sig. Njut nu av ert nya fantastiska boende! Vi hörs när det närmar sig deklaration.
    2018-08-29 Krister P svarar Jenny S
    Kanon det gör vi. Jätte tack! :D
    Läs mer genom att expandera tråden +
  • 2018-08-06

Kerstin T skrev om Charlotte Balcker en del av HusmanHagberg Värmdö
    Har köpt fastighet av Charlotte Balcker. Hon kändes mycket professionell. Läs mer
    2018-08-27 Charlotte B svarar Kerstin T
    Tack Kerstin och tack för att ni valde att vilja sälja med mig med. Ha en fin dag hälsningar Charlotte
  • 2018-06-21

Markus Christer H skrev om Charlotte Balcker en del av HusmanHagberg Värmdö
    Sålde mitt hus med Charlotte som mäklare, har absolut inget negativt att säga, mycket professionell och snabb service! Och slutresultatet hamnade över mina förväntningar.

Kan absolut rekommendera Charlotte till andra som letar efter bra mäklare. Läs mer
    2018-06-21 Charlotte B svarar Markus Christer H
    Tack Markus för att ni valde att gå med mig. Det var ett nöje att få förmedla ert vackra hem, vilket jag inte var ensam om att tycka.. Önskar er en fin midsommar hälsningar Charlotte
  • 2018-06-17

Robert S skrev om Charlotte Balcker en del av HusmanHagberg Värmdö
    Charlotte är en fantastisk mäklare, första gången jag säljer en bostad & hon fick verkligen en att känna sig trygg i hela procesen. Läs mer
    2018-06-18 Charlotte B svarar Robert S
    Tack för bästa rekommendationen, önskar dig lycka till med ditt nya boende. Ha en fin sommar hälsningar Charlotte
  • 2018-06-14

Anne-Charlotte O skrev om Charlotte Balcker en del av HusmanHagberg Värmdö
    Köpt lägenhet och är mycket nöjd med Charlotte . I sin roll som mäklare ger hon ett mycket proffsigt intryck och man känner sig väl omhändertagen, samtidigt som hon värnar om att det ska bli så bra som möjligt för både köpare och säljare. Rekommenderar henne varmt! Läs mer
    2018-06-14 Charlotte B svarar Anne-Charlotte O
    Varmt tack för rekommendationen! Tror Oscar kommer trivas fantastiskt i sin nya bostad. Önskar er en fin sommar hälsningar Charlotte
  • Melanie A

2018-06-11

Melanie A skrev om Robert Nathanson en del av HusmanHagberg Värmdö
    Robert är mycket kunnig om fastigheter i allmänhet och Värmdö-marknaden. Vi kände att vi kunde lita på honom och att han är en väldigt genuin person och mycket professionell. Läs mer
    2018-11-30 Robert N svarar Melanie A
    Hej Melanie,
    Tack snälla för dessa ord. Roligt att jag svarade upp till era förväntningar.
    Hoppas ni kommit tillrätta och trivs bra i ert nya.
    Hälsningar Robert
  • Magnus Å

2018-05-31

Magnus Å skrev om Charlotte Balcker en del av HusmanHagberg Värmdö
    Sålt bostadsrätt.
    Personligt, tillmötesgående och professionellt bemötande.
    Jag hade höga förväntingar som levererades till fullo.
    Bra öppen dialog oss emellan.
    Rekommenderar starkt Charlotte! Läs mer
    2018-06-01 Charlotte B svarar Magnus Å
    Tusen tack Magnus och Rosi för ert förtroende. Ni har varit fantastiska att få jobba med. Önskar er nu lycka till i sökandet efter ert nya hem. Hälsningar Charlotte
  • Magnus J

2018-05-28

Magnus J skrev om Charlotte Balcker en del av HusmanHagberg Värmdö
    Vi köpte 1 1/2-plans radhus. Redan vid första visningen gav mäklaren ett vederhäftigt intryck.

Hon svarade på frågor och var hjälpsam utan att vara påträngande eller lismande.
    Jag har letat hus en längre tid och upplevt många mäklare som antingen ”gömmer sig” eller som hela tiden går steget bakom och skall påtala hur förträffligt allt är. Här var balansen god och svaren kändes ärliga.

Jag skulle tveklöst överväga att vända mig till denna mäklare igen om jag skall göra fler bostadsaffärer. Läs mer
    2018-06-01 Charlotte B svarar Magnus J
    Magnus, tack för din fina rekommendation den värmer verkligen en mäklares hjärta! Önskar er all lycka till i nya bostaden och bara höra av er om ni har minsta fråga, ni vet vart jag finns. Hälsningar Charlotte
  • 2018-05-28

Anna-Karin L skrev om Charlotte Balcker en del av HusmanHagberg Värmdö
    Jag köpte en bostad. Hon hade ett trevligt sätt. Kändes påläst och kunnig om bostaden. Kunde sitt jobb. Läs mer
    2018-05-28 Charlotte B svarar Anna-Karin L
    Varmt tack för fin rekommendation. Önskar er nu lycka till med er försäljning. Ha en fin sommar. Hälsningar Charlotte
  • 2018-05-27

Miriam L skrev om Charlotte Balcker en del av HusmanHagberg Värmdö
    Har gjort båda sal och köp via Charlotte. Energisk, proffsig och supertrevlig! Mycket nöjd! Läs mer
    2018-05-28 Charlotte B svarar Miriam L
    Tack snälla Mirjam för dina fina ord. Härligt att ha er som både köpare och säljare. Ha en underbar sommar. Hälsningar Charlotte
  • 2018-05-24

Ann-sofie E skrev om Charlotte Balcker en del av HusmanHagberg Värmdö