Läs vad 150 Läs vad Jenny Svensk

• 2021-01-23
    Köpt bostadsrätt, blev utmärkt mött av Jenny, första gången jag köpt lgh på 26 år. Fick mycket fin kontakt med Jenny.
    Inger P
    • 2:a
    • 56.0 m²
    • Gustavsberg Hästhagen
  • 2021-01-10
    Sålt.
    Bara REKOMENDERA säljaren, en 10 på skala 1-5.
    Över förväntan, Se ovan.
    Bara bra TOP.
    Thomas Ö
    • 1:a
    • 42.5 m²
    • Gustavsberg Munkmora
    sålde sin lägenhet med hjälp av Jenny Svensk en del av HusmanHagberg Värmdö
    Åh tack Thomas! Fina ord att få höra så här i början av ett nytt år.

• 2020-11-02
    Superbra. Väldigt nöjd med allt. Rekommenderas.
    John Axel E
    • 6:a
    • 113.0 m²
    • Gustavsberg Norra Bruksgatorna
    köpte sin lägenhet med hjälp av Jenny Svensk en del av HusmanHagberg Värmdö
    Tack snälla för ditt fina omdöme! Och grattis till en av Gustavsbergs allra finaste boenden!

• 2020-11-02
    Vi sålde vårt hus med Jenny som mäklare och är supernöjda med bemötandet och hanteringen! Vi har haft en bra dialog och fått löpande information genom hela processen. Vi har mötts av stort engagemang och mycket kunskap. Jenny och de andra på Husman Hagberg är väldigt trevliga och professionella vilket känns viktigt och tryggt, så vi kan varmt rekommendera dem som mäklare vid köp eller försäljning!
    Linnéa O
    • 6:a
    • 113.0 m²
    • Gustavsberg Norra Bruksgatorna
    sålde sin lägenhet med hjälp av Jenny Svensk en del av HusmanHagberg Värmdö
    Tack snälla Linnéa! Uppskattar även att du noterat att hela vårt kontor utstrålar god service! Det är det vi jobbar för. Processen att sälja ert hus har varit väldigt fin, tack för att jag fick det förtroendet!

• 2020-10-26
    Oerhört proffsig, tillmötesgående och lätt att nå.
    Jennie G
    • Hovnoret Brännskeppet
    sålde sitt hus med hjälp av Jenny Svensk en del av HusmanHagberg Värmdö
    Tack snälla Jennie! Och se nu fram emot att äntligen gå vidare i dina bostadsplaner! Önskar dig en fortsatt fin höst!

• 2020-10-22
    Köpt en lägenhet av Jenny . Hon är proffsig och har en Mycket hög servicenivå!
    Carola K
    • 3:a
    • Gustavsberg Höjdhagen
    köpte sin lägenhet med hjälp av Jenny Svensk en del av HusmanHagberg Värmdö
    Tack snälla Carola! Och tack så mycket för gott samarbete. Jag blev extra smickrad av att ni ville att jag ska sälja er lägenhet inne i stan, och attans att vi inte kan gå över våra distriktsgränser. Hoppas att ni blir nöjda med er försäljning ändå.

• 2020-10-22
    Grym mäklare! Vi har både köpt och sålt objekt tillsammans med Jenny. Kan inte rekommenderas nog. Expert på sitt lokala område och full koll på marknaden. Jenny ger ett professionellt intryck och förtroende. Hon överträffar förväntningarna gång på gång. Vi skulle aldrig drömma om att sälja vårt nästa objekt utan henne. Troligen Värmdös bästa mäklare
    Mårten E
    • 3:a
    • Gustavsberg Höjdhagen
    sålde sin lägenhet med hjälp av Jenny Svensk en del av HusmanHagberg Värmdö
    Oj va fint skrivet Mårten! Jag blir alldeles tårögd. Då får jag se till att jobba kvar här om 20 år när ni säljer er stora villa för något mindre.

• 2020-10-19
    Jag har sålt 2 sommarstugor. Kände stort förtroende för hennes kunnighet och blev mycket väl bemött. Kan varmt rekommendera henne.
    Ann-sofie T
    • 66.0 m²
    • Svartsö/Gällnö/Grinda
    sålde sin stuga med hjälp av Jenny Svensk en del av HusmanHagberg Värmdö
    Tack Ann-Sofie! Vilket otroligt fint ställe ni har haft i alla dessa år! Tack för fint samarbete. Det känns som att köparna kommer att ta väl hand om fastigheterna.

• 2020-10-06
    Har anlitat Jenny Svensk för försäljning av fritidshuset, har fått mycket bra hjälp och gott bemötande. Jenny är mycket kunnig och hör snabbt av sig tillbaka när frågor dykt upp.
    Är jättenöjd med Jenny Svensk som mäklare.
    Boel C
    • 52.0 m²
    • Djurö
    sålde sin stuga med hjälp av Jenny Svensk en del av HusmanHagberg Värmdö
    Hej Hanna (Boel)! Tack för dina fina ord! Ert fina fritidshus kommer jag inte glömma i första taget. Stort lycka till nu med allt i ditt liv!

• 2020-07-18
    Jätte snäll mäklare,
    Upprepa och gör mig förstå med varje sak, vilka kunde jag vilja veta,
    Upplysnar och hjälpte mig med varje sak,
    Varje sak vilka var svårt gjorde det lätt att förstå,
    Tack!!
    Karol P
    • 1:a
    • 54.0 m²
    • Gustavsberg Munkmora
    köpte sin lägenhet med hjälp av Jenny Svensk en del av HusmanHagberg Värmdö
    Tack för dina fina ord Karol! Jag blir särskilt glad över att du tycker att jag har tagit stor hänsyn/ hjälp till vid språkförbistringar. Jag är säker på att ni kommer att göra lägenheten väldigt fin!