Jenny Svensk
Registrerad mäklare sedan 2011
Aktiv på Reco.se sedan 2016
2018-07 - 2019-06

Läs vad 97 Läs vad Jenny Svensk

• Tommy V sålde sin lägenhet med hjälp av Jenny Svensk en del av HusmanHagberg Värmdö

2019-07-03

Torsby
    Sålde min lägenhet på Värmdö! Samarbetet med Jenny var mkt givande och smidigt. Hon gjorde kontinuerliga återkopplingar och förde processen hela tiden framåt. Nu är lyan såld! Jag kan varmt rekommendera Jenny! Läs mer
  • Catharina U köpte sin lägenhet med hjälp av Jenny Svensk en del av HusmanHagberg Värmdö

2019-07-03

Torsby
    Köpte lägenhet på Värmdö.
    Trevligt och proffsigt bemötande av Jenny som också gav mig lite tips inför köpet.
    Jag är mycket nöjd med hela affären. Läs mer
  • Pär H köpte sin lägenhet med hjälp av Jenny Svensk en del av HusmanHagberg Värmdö

2019-06-26

Gustavsberg Ösby Sjö
    Jag har köpt en lägenhet på Skogsbovägen 18, blev utmärkt bemött av Jenny som under hela processen har vart öppen, behjälplig och professionell. Läs mer
    2019-06-27 Jenny S svarar Pär H
    Tack Pär för de fina orden och grattis till en toppenfin lägenhet!
  • Bengt G köpte sitt hus med hjälp av Jenny Svensk en del av HusmanHagberg Värmdö

2019-06-08

Ingarö Fågelvik
    Hus på Ingarö. väldigt god lokalkännedom. Lyhörd, lugn och saklig genom hela affären.

Jenny levde upp till dem förväntningar man kan ha av en fastighetsmäklare. Läs mer
    2019-06-10 Jenny S svarar Bengt G
    Tack Bengt och tack själva för det härliga mötet mellan er och säljaren på kontraktstillfället. Mer sånt! Och hoppas nu att ni kommer att trivas på Ingarö.
    Jenny S gillar detta
  • Ewa J sålde sin lägenhet med hjälp av Jenny Svensk en del av HusmanHagberg Värmdö

2019-05-31

Gustavsberg Farsta Slottsvik
    Trevligt bemötande, hjälpsam och hade tid att svara på alla frågor och funderingar som vi hade under försäljningen.
    Dock inte helt nöjd med stylingbolaget de rekommenderade Läs mer
    2019-06-03 Jenny S svarar Ewa J
    Hej Ewa! Tack för dina fina feedback! Jag ska ta med mig ert missnöje med stylingbolaget, jättebra för oss att få höra. Stort lycka till nu och hoppas att ni kommer trivas i Hammarby sjöstad.
  • Linda köpte sitt hus med hjälp av Jenny Svensk en del av HusmanHagberg Värmdö

2019-05-26

Värmdövik
    Fantastisk service och så trevlig! Läs mer
    2019-05-27 Jenny S svarar Linda
    Tack Linda! Stort lycka till med allt och varmt välkomna Värmdö och fina Värmdövik.
  • Eric L sålde sitt hus med hjälp av Jenny Svensk en del av HusmanHagberg Värmdö

2019-05-24

Värmdövik
    Vi valde Jenny vid försäljningen av vår villa på Värmdö. Hade haft koll på försäljningar i vårt område och bokade möte med Jenny eftersom hon gjorde fina försäljningsresultat på dessa objekt. Vid första möte var hon påläst, engagerad, och gjorde ett proffsigt intryck. Detta genomsyrade sedan hela försäljningsprocessen. Vi kan varmt rekommendera Jenny! Läs mer
    2019-05-27 Jenny S svarar Eric L
    Tack snälla Eric, vilka fina ord! Och tack själva för gott samarbete. Dessutom har det varit magiskt att få tillbringa stunder nu på våren på er fina fastighet. Stort lycka till nu med köp av lägenhet!
    Jenny S gillar detta
  • Robert F köpte sin lägenhet med hjälp av Jenny Svensk en del av HusmanHagberg Värmdö

2019-05-21

Gustavsberg Norra Bruksgatorna
    Trevligt, glad och effektiv.

Bara positiva saker att säga om vårt möte med Jenny Läs mer
    2019-05-23 Jenny S svarar Robert F
    Tack Robert! Och varmt välkomna till Gustavsberg.
    Jenny S gillar detta
  • Frida H köpte sin lägenhet med hjälp av Jenny Svensk en del av HusmanHagberg Värmdö

2019-05-21

Gustavsberg Norra Bruksgatorna
    Köpt en trea i Gustavsberg och upplevde att vi fick både vänlig och snabb hjälp av Jenny. Läs mer
    2019-05-21 Jenny S svarar Frida H
    Tack Frida! Tack själv för snabb återkoppling och information. Och välkommen till en av Gustavsbergs allra finaste gator!
  • Anette E
    Anette E sålde sin lägenhet med hjälp av Jenny Svensk en del av HusmanHagberg Värmdö

2019-05-08

Gustavsberg Lugnet
    Kan varmt rekommendera Jenny Svensk som har varit toppen.
    Trevlig, kunnig och återkopplar snabbt under hela affären. Läs mer
    2019-05-31 Jill R svarar Anette E
    Hej Anette. Tack för dina fina ord. Önskar dig en fin sommar.
    Hls HusmanHagberg Värmdö
    Jill R gillar detta