Jenny Svensk
Registrerad mäklare sedan 2011
Aktiv på Reco.se sedan 2016
2017-12 - 2018-11

Läs vad 78 kunder tycker om Jenny Svensk

• Kajsa L köpte sin lägenhet med hjälp av Jenny Svensk en del av HusmanHagberg Värmdö
    Gustavsberg Farsta Slottsvik
    Köpt en 1a. Jätte bra! Hon var hjälpsam och trevlig. Läs mer
    2018-10-17 Jenny S svarar Kajsa L
    Tack Kajsa och grattis till ett fint första egna boende!
  • Eva-Lena L köpte sin lägenhet med hjälp av Jenny Svensk en del av HusmanHagberg Värmdö
    Gustavsberg Kvarnberget
    Jag upplever Jenny som genuin och mkt trevligt. Som att hon verkligen vill att det ska bli en bra affär för alla inblandade. För mig är det A och O att inte känna mig som en bricka i ett spel där syftet är att någon ska kunna köra därifrån i en glassig bil. Så mao högsta betyg.
    Jenny var också kvick på att svara på frågor, förmedla information samt tydlig vid kontraktsskrivandet. Hon var också kunnig på området jag köpte i vilket jag inte är. Det kändes bra.

Om/när jag någon gång ska sälja så känns det troligt att jag skulle vända mig till Jenny för att få hjälp.

Jag köpte en bostadsrätt med härlig uteplats. Läs mer
    2018-10-17 Jenny S svarar Eva-Lena L
    Tack Eva-Lena! Det var bland det finaste jag har hört. Välkommen till Gustavsberg! Hoppas att du ska trivas och att du hittar en bra stallplats åt dina hästar.
  • Jenny A köpte sitt hus med hjälp av Jenny Svensk en del av HusmanHagberg Värmdö
    Kolvik
    Har köpt en bostad där Jenny var mäklare och nu ska vi sälja våran bostad. Vårat självklara val blev Jenny då hon är otroligt förstående och proffsig på det hon gör.
    Vi är så nöjda! Läs mer
    2018-10-17 Jenny S svarar Jenny A
    Tack snälla Jenny och det ska bli kul att få fortsätta samarbeta med er här under hösten! Vi håller tummarna att er försäljning löper på smidigt!
  • Lars A sålde sin lägenhet med hjälp av Jenny Svensk en del av HusmanHagberg Värmdö
    Farsta Slottsvik
    Jenny har sålt min lägenhet i Gustavsberg, jenny har jag tidigare träffat genom köp av samma lägenhet som hon nu sålde.

Som ett exempel fick jag då hjälp med deklaration, en sak som min dåvarande mäklare inte gjorde. Det är något jag uppskattar att man gör lite extra. det gör att man blir ihågkommen!

Jenny är trevlig på alla sätt och en bra Mäklare. jag kommer förmodligen anlita henne framöver. Läs mer
    2018-10-17 Jenny S svarar Lars A
    Tack Lars! Jag ska fortsätta att tänka på vikten av den där lilla extratjänsten. Hoppas att du kommer tillbaks till Värmdö i framtiden!
  • Roine H
    Roine H sålde sin lägenhet med hjälp av Jenny Svensk en del av HusmanHagberg Värmdö
    Gustavsberg Höjdhagen
    Fantastisk kompetent, hörsam, engagerad och trevlig mäklare med bra kännedom om orten, samt uppdaterd av marknadsläget. Uppfyllde mina förväntningar till fullo. Läs mer
    2018-10-12 Jenny S svarar Roine H
    Tack Roine! Och tack själva för fint samarbete! Nu hoppas jag att ni kommer att trivas i er nya lägenhet.
  • Gunilla H sålde sin lägenhet med hjälp av Jenny Svensk en del av HusmanHagberg Värmdö
    Gustavsberg Farsta Slottsvik
    Jenny har just sålt vår lilla 1a i Fartsaviken.
    Från första början till The Happy Ending gick allt som smort.
    Ett extra plus för Mäklare med hjärta och mindre Bilförsäljare stuket!Trovärdigt &tryggt! Läs mer
    2018-10-12 Jenny S svarar Gunilla H
    Tack Gunilla för dina fina ord! Och att du gillar min approach.
  • Berit J sålde sin lägenhet med hjälp av Jenny Svensk en del av HusmanHagberg Värmdö
    Gustavsberg Norra Bruksgatorna
    Kompetent - duktig både på att hantera och bemöta människor och har god kunskap om fastighetsfrågor, både det byggnadstekniska och det juridiska. Är omdömesgill och trevlig dessutom. Jag sålde ett radhus. Mina förväntningar är stämmer överens med hennes kompetens. Läs mer
    2018-10-12 Jenny S svarar Berit J
    Åh kära nån vilka fina ord! Och tack Berit för ett exemplariskt bra återkopplande från din sida genom hela processen. Lycka för den bostadsrättsförening som får dig som medlem.
  • Helge K
    Helge K köpte sin lägenhet med hjälp av Jenny Svensk en del av HusmanHagberg Värmdö
    Gustavsberg Hästhagen
    Köpte ett radhus på Hovvägen i Gustavsberg.
    Jenny upplevdes mycket professionell och driven med massor av kunskap om området och fastigheten.

Jenny tog även hand om allt gällande föreningen och hanterade all kontakt och överenskommelser med säljaren som gjorde det enkelt för mig som kund att känna stort förtroende för Husman Hagberg som bolag.

sammanfattning: jag kände det enkelt och tryggt att göra en av mina livs största affärer. Läs mer
    2018-09-10 Jenny S svarar Helge K
    Tack Helge för din fina återkoppling och så hoppas jag att du trivs i Gustavsberg!
  • Peter W sålde sin lägenhet med hjälp av Jenny Svensk en del av HusmanHagberg Värmdö
    Gustavsberg Munkmora
    Hej
    Av min tidigare goda erfarenhet av Jenny kontaktade jag henne för ett försäljnings uppdrag för en bostadsrätt.
    Det här typen av uppdrag var nytt för Jenny och mig.
    Det gällde försäljning på uppdrag av mig som god man.
    Uppdraget sköttes på bästa sätt, smidigt, överenskommelser, kommunikation och med stort engagemang.
    Helt genom tryggt
    God Man
    Peter Wickberg Läs mer
    2018-09-03 Jenny S svarar Peter W
    Tack själv Peter för gott samarbete. Och tack för dina fina ord! Hoppas på vidare kontakt i liknande ärenden framöver.
  • Katarina K köpte sitt hus med hjälp av Jenny Svensk en del av HusmanHagberg Värmdö
    Djurö
    Oftast, tillgänglig på telefon, alltid på sms, informativ, kunnig och trevlig.
    Köpt fritidshus Läs mer
    2018-09-03 Jenny S svarar Katarina K
    Tack Katarina för din fina återkoppling och grattis till köpet av ert härliga fritidshus!

Senaste försäljningarna

Grävlingsstigen