Jenny Svensk är mäklare på HusmanHagberg Värmdö

Jenny Svensk har varit registrerad mäklare sedan 2011-06. Jenny Svensk har varit aktiv på Reco.se sedan 2016-01 och har fått 196 omdömen med ett betyg på 4.9. Jenny Svensk har haft 42 försäljningar sen 2021-09 och har tillfrågat 99% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2021-09 - 2022-08

Läs vad 196 Läs vad Jenny Svensk

• sålde sitt hus med hjälp av Jenny Svensk en del av HusmanHagberg Värmdö
    • Gustavsberg Lugnet
    2022-06-23 Verifierad kund
    Vill tacka Jenny Svensk som är en utmärkt mäklare, proffsig och väldigt trevlig.
    Har fått väldigt bra hjälp genom hela försäljningen och rekommenderar henne varmt.
    Tack snälla Carin!

Vilket fint betyg. Det tar jag med mig i framtiden. Tack själva för ett gott samarbete!
  • köpte sitt hus med hjälp av Jenny Svensk en del av HusmanHagberg Värmdö
    • Gustavsberg Farsta Slottsvik
    2022-06-22 Verifierad kund
    Väldigt kunnig och hjälpsam. Trevligt bemötande och lätt att få kontakt med via Mail eller telefon.
    Tack Helena för din fina feedback!
    Hoppas nu att ni ska trivas i ert nya radhus!
    Önskar er en superfin sommar!
  • sålde sitt hus med hjälp av Jenny Svensk en del av HusmanHagberg Värmdö
    • Gustavsberg Farsta Slottsvik
    2022-06-20 Verifierad kund
    Proffsigt och vänligt jag känner Jenny sen tidigare bostadsköp försäljning
    Tack snälla Anne-lie!

Så tacksam över att du ville anlita mig och mina tjänster igen.
    Nu hoppas vi att allt flyter på bra fram till frånträde/ tillträde.
  • sålde sin stuga med hjälp av Jenny Svensk en del av HusmanHagberg Värmdö
    • Djurö Vindö - Trackersvik
    2022-06-20 Verifierad kund
    Jenny har skött hela fösäljningen väldigt proffsigt. Vi är väldigt nöjda med Jenny som dessutom är väldigt trevlig och ger förtroendeingivande intryck. Vi är väldigt nöjda genom hela processen.
    Tack för att jag har fått förmedla ert fantastiskt fina fritidshus. Vilket ställe! Och tack för ett bra samarbete. Ni följde alla våra råd och rekommendationer när det gäller förberedelser och va bra det blev! Och va skönt att höra att ni tycker att jag har varit både trevlig och samtidigt utstrålat förtroende. Jenny Svensk
    • Gustavsberg Hästhagen
    2022-06-13 Verifierad kund
    är mycket nöjd med min mäklare Jenny Svensk
    Tack Agneta! Andra gången gillt som du och jag samarbetar.

Hoppas att du blir nöjd i din nya lägenhet nu!

Önskar dig en fin sommar i Gustavsberg och Småland.
    • Gustavsberg Farstadal
    2022-05-08 Verifierad kund
    Jenny är engagerad, ambitiös, kunnig och seriös.Hon har varit lyhörd för för våra önskemål och har gett oss snabb återkoppling under hela processen. Vi har känt oss trygga med att ha haft Jenny som mäklare och kan verkligen rekommendera henne.
    Tack så fantastiskt mycket för din fina återkoppling! Det har varit så kul att få lära känna er och samarbeta med er under den här försäljningstiden. Lyhördhet, återkoppling och trygghet är väldigt viktiga parametrar i processen så det uppskattar jag att ni har uppmärksammat hos mig! Önskar er en fin sommar i Göteborg och Gustavsberg! Jenny Svensk
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Jenny Svensk en del av HusmanHagberg Värmdö
    • Gustavsberg Norra Bruksgatorna
    2022-05-01 Verifierad kund
    Jenny är alltid en glad och positiv person.
    Kan verkligen rekommendera henne som mäköare.
    Tack snälla Anne-lie! Jag känner själv att jag är positiv och ser lösningar i det mesta, vilket är en viktig egenskap i det här pusslande jobbet som vi har.

Tänker mycket på dig och din situation! Vi hoppas att det kommer att lösa sig på bästa vis.
    • Gustavsberg Norra Bruksgatorna
    2022-04-28 Verifierad kund
    Jag är nöjd på alla sätt och vis! Jenny har en perfekt kombination av inkännande närvaro, skarp blick för helheten och proffessionalitet. Vi gjorde upp en plan och den lyckades hela vägen fram till mål. Kan varmt rekommendera henne!
    Åh va fint skrivet Anna! Det är för mig tre väldigt viktiga förmågor som en mäklare ska ha, tack för att du tycker att jag lever upp till det.

Hoppas nu att du hittar något bra boende för dig och barnen.
    • Gustavsberg Kedjebacken
    2022-03-30 Verifierad kund
    Vi har haft Jenny som mäklare i tidigare bostads affärer och har alltid känt oss trygga med henne.
    Professionell och inlyssnande.
    Stort tack!
    Alltid lika trevligt att samarbeta med er! Stort lycka till med ert nya projekt.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Jenny Svensk en del av HusmanHagberg Värmdö
    • Gustavsberg Porslinskvarteren
    2022-03-18 Verifierad kund
    Bra bemötande av kunnig mäklare som verkar ha god kännedom om området.
    Tack Helena!
    Bemötande, kunskap och god lokalkännedom är alla tre viktiga mycket viktiga komponenter för att lyckas som mäklare så tack för den fina feedbacken.

Hoppas nu att ni ska trivas i Gustavsberg!