Jenny Svensk
Registrerad mäklare sedan 2011-06-15
Aktiv på Reco.se sedan 2016-01-28
2019-08 - 2020-07

Läs vad 139 Läs vad Jenny Svensk

• Karol P köpte sin bostad med hjälp av Jenny Svensk en del av HusmanHagberg Värmdö

2020-07-18

Jätte snäll mäklare,
    Upprepa och gör mig förstå med varje sak, vilka kunde jag vilja veta,
    Upplysnar och hjälpte mig med varje sak,
    Varje sak vilka var svårt gjorde det lätt att förstå,
    Tack!! Läs mer
  • Johan L sålde sin lägenhet med hjälp av Jenny Svensk en del av HusmanHagberg Värmdö

2020-07-07

3:a
    Gustavsberg Farstadal
    Professionell och väldigt bra och snabb på återkoppling! Efter en snabb affär när vi sålde vår bostadsrätt rekommenderar vi Jenny till fler. Läs mer
  • Malin L köpte sin lägenhet med hjälp av Jenny Svensk en del av HusmanHagberg Värmdö

2020-07-07

3:a
    Gustavsberg Farstadal
    Jag och min sambo har köpt bostadsrätt med Jennys hjälp. Trevlig, tydlig, snabb på att svara. Känns jättebra! Läs mer
    2020-07-07 Jenny S svarar Malin L
    Tack Malin! Hoppas att ni ska trivas bra i Gustavsberg!
    Jenny S gillar detta
  • Inger-Lena T köpte sin lägenhet med hjälp av Jenny Svensk en del av HusmanHagberg Värmdö

2020-06-04

3.5:a
    Gustavsberg Charlottendal
    Jag har köpt en liten trea icharlottendal i Värmdö. Mäklaren var mycket positiv och tillmötesgående samt kunnig. Tydlig och bra kommunikation, både via telefon och vid möten. Tycker att hon väl levde upp till mina förväntningar, i samband med förhandlingar mellan mig och säljaren. Kom med förslag till olika sätt att hitta en lösning bl.a. Jag är mycket nöjd med att hon flera gånger ringde tillbaka för att fråga om status från min sida, samt rapportera om status från säljaren. Läs mer
    2020-06-05 Jenny S svarar Inger-Lena T
    Tack snälla Inger-Lena! Det är just den här återkopplingen från köpare som är så viktig. Det blir ett kvitto på att mitt arbete i affärerna görs rätt. Ha nu en fin sommar!
  • Martin L skrev om Jenny Svensk en del av HusmanHagberg Värmdö

2020-05-30

Köpt och sålt borätt, båda med Jenny Svensk. Jenny gjorde ett trevligt och väl balanserat intryck som kändes bra. Inte för ”säljig” utan rutinerat professionell. Jenny uppfyllde alla våra förväntningar och sydde ihop både vår sälj- och köpaffär på samma dag. Bra jobbat Jenny. Vi kommer att rekommendera dig om tillfälle uppstår. Läs mer
    2020-06-01 Jenny S svarar Martin L
    Tack Martin för dina fina ord! Ja helt otroligt att det blev så smidigt med både sälj och köp på samma dag. Hoppas nu att ni får en bra sommar!
    Jenny S gillar detta
  • Oskar A köpte sitt hus med hjälp av Jenny Svensk en del av HusmanHagberg Värmdö

2020-05-29

Djurö Byns Gård
    Köpte ett radhus, Jenny kontaktade mig direkt eftersom hon visste att jag hade visat intresse förut så affären kunde ordnas direkt mellan mig och säljaren. Uppskattar det verkligen! Jenny är mycket trevlig och ödmjuk och samtidigt väldigt proffesionell! Läs mer
    2020-06-01 Jenny S svarar Oskar A
    Hej Oskar och stort tack för din fina feedback. Och välkommen till fina Byns Gård!
    Jenny S gillar detta
  • Amanda B köpte sin lägenhet med hjälp av Jenny Svensk en del av HusmanHagberg Värmdö

2020-05-28

4:a
    Porslinskvarteren
    Köpt en bostadsrätt, min första erfarenhet av att köpa lägenhet. Fick mycket hjälp och råd kring hur man kan tänka och hur processen funkar. Trevligt bemötande och snabba svar! 😊 Läs mer
    2020-05-28 Jenny S svarar Amanda B
    Tack Amanda för din feedback, och grattis till en jättefin första-lägenhet! Hoppas så att ni kommer trivas. Ha en fin sommar nu tills vi ses på tillträdet.
    Jill R, Jenny S gillar detta
  • Michael W sålde sitt hus med hjälp av Jenny Svensk en del av HusmanHagberg Värmdö

2020-05-19

Djurö Byns Gård
    Man känner trygghet och Jenny visar stort intresse för uppdraget. Hade höga förväntningar och de uppfylls. Läs mer
    2020-05-22 Jenny S svarar Michael W
    Tack Michael för dina fina ord! Nu hoppas vi att ni hittar något bra hus till er. Njut av sommaren i Byns Gård fram tills att du flyttar.
    Jill R, Jenny S gillar detta
  • Elisabet P köpte sin lägenhet med hjälp av Jenny Svensk en del av HusmanHagberg Värmdö

2020-05-16

2:a
    Gustavsberg Höjdhagen
    Jag har köpt en bostadsrätt i Gustavsberg. Jenny har varit engagerad och visat lägenheten 2 ggn. Varit aktsam med kontakter på ge av Corona och tillmötesgående med snabb kontraktsskrivning. Läs mer
    2020-05-18 Jenny S svarar Elisabet P
    Tack Elisabet för din fina återkoppling och att du tycker att jag har skött mig när det gäller att hålla social distans i dessa tider!
    Jill R, Jenny S gillar detta
  • Daniel U sålde sitt hus med hjälp av Jenny Svensk en del av HusmanHagberg Värmdö

2020-05-14

Ingarö Fågelvikshöjden
    Jag kan verkligen rekommendera Jenny som är proffsig, lyhörd och engagerad rätt igenom vilket gjorde mig trygg under hela försäljningsprocessen! Tack! Läs mer
    2020-05-18 Jenny S svarar Daniel U
    Tack snälla Daniel för fin feedback! Hoppas nu att det blir bra med ditt nya boende i Nacka.

Senaste försäljningarna

Publikvägen