Jenny Svensk

Jenny Svensk

Jenny Svensk är mäklare på HusmanHagberg Värmdö

Jenny Svensk har varit registrerad mäklare sedan 2011-06. Jenny Svensk har varit aktiv på Reco.se sedan 2016-01 och har fått 167 omdömen med ett betyg på 4.9. Jenny Svensk har haft 35 försäljningar sen 2020-09 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2020-09 - 2021-08

Läs vad 167 Läs vad Jenny Svensk

• Gustavsberg Porslinskvarteren
    2021-09-15
    Trevligt bemötande och hjälpsam
    Tack Annica! Och varmt välkommen till Gustavsberg. Jenny Svensk
    • Gustavsberg Porslinskvarteren
    2021-09-15
    Jenny är proffsig och trevlig och det känns tryggt att ha henne som mäklare!
    Tack snälla Madelene! Och tack för bra samarbete. Snart blir vi dessutom grannar, ska bli kul! Ha det fint nu tills vi ses igen. Jenny Svensk
    • Gustavsberg Södra Bruksgatorna
    2021-06-21
    Vi är väldigt nöjda med Jenny när vi skulle sälja vår älskade lägenhet. Bra att bolla idéer med och stor kunskap om marknaden och ger förtroende från första möte.
    Vi rekommenderar Jenny starkt och kommer höra av oss till henne igen om det blir dags för fler försäljningar!
    Tack Lotta för dina fina ord! Och tack för att jag fick ert förtroende att sälja er fina lägenhet! Vi håller kontakten! Jenny Svensk
    • Gustavsberg Munkmora
    2021-06-21
    Värmdös absolut bästa mäklare som på ett okonstlat sätt sköter försäljningen med ett mycket professionellt intryck. Hon ser till så att säljaren får en rimlig förväntan på försäljningen och köparen känner förtroende för att de gör ett bra köp till en rimlig peng.
    Jag kommer att rekommendera Jenny till alla som funderar på att sälja sitt boende ute på värmdö.
    Tack snälla Glenn, du har verkligen fångat upp hur jag jobbar! Och om du tipsar om mig till en ny kund vars hus blir sålt så får du en fin present av mig. Lycka till med bebis och nytt hus! Jenny Svensk
    • Gustavsberg Farsta Slottsvik
    2021-06-18
    Mycket vänlig glad och tillmötesgående.
    Kunnig.
    I efterhand skulle jag nog velat komma dit en extragång,då jag missat en del detaljer.-
    Hej Margareta! Tack för din återkoppling och ditt höga betyg av min tjänst. I framtiden ska jag ta med mig att alltid fråga köpare om de vill komma och titta igen innan kontraktskrivning. Och självklart ska vi ordna ett möte med säljaren i ert nya boende. Önskar er en fin sommar på Runmarö! Jenny Svensk
    • Gustavsberg Höjdhagen
    2021-06-11
    Jag är jätteglad att ha haft Jenny som mäklare. Proffsig och trygg hela vägen igenom affären . Det visste jag iof innan då vi använt henne förut. 10 av 10 i betyg.
    Tack snälla Marie! Det lever jag länge på! Jenny Svensk
    • Gustavsberg Höjdhagen
    2021-06-10
    Jenny är både engagerad och tillgänglig för oss som säljare av huset.
    Tack snälla Magnus för att jag fick förmedla ert fantastiska hus. Önskar dig en fin sommar! Jenny Svensk
    • Gustavsberg Ösbydalen
    2021-06-08
    Köpt lägenhet i Gustavsberg.
    Bra och trevligt bemötande med bra sakkunskap.
    Förväntningarna var stora och jag tyckte hon
    Svarade upp mot det fick svar på alla frågor.
    Eftersom jag köpte lägenheten är jag mycket
    Nöjd.
    Hej Claes-Göran! Tack för dina fina ord! Välkommen till Gustavsberg. Önskar er en fin sommar! Jenny Svensk
    • Gustavsbergs Hamn
    2021-06-07
    Jag sålde min bostadsrätt genom HusmanHagberg. Jenny är engagerad, kunnig och trevlig som mäklare och är bra på all kommunikation kring affären. Jag känner mig trygg med försäljningen och är mycket nöjd med HusmanHagberg som mäklare!
    Tack Linnea! Nu antar jag att det dröjer tag tills vi får göra affärer igen! Lycka till med ditt nya boende! Jenny Svensk
    • Ingarö Återvall
    2021-05-16
    Jenny är en trygg och trevlig mäklare att luta sig mot som i mitt fall var när jag sålde min fastighet på Ingarö. Hon har också en väldig social kompetens vid kontakt med människor vilket underlättar i försäljningssituationen både för säljaren och köparen.
    Tack snälla Pontus! Va glad jag blir för dina fina ord. Nu hoppas vi att du hittar drömlägenheten inne i stan! Jenny Svensk