Jenny Svensk
en del av HusmanHagberg Värmdö

Gustavsbergs Hamn
134 40 Gustavsberg — Visa karta

Vad tror Jenny att er bostad är värd i dagsläget?

Ange ditt postnummer för en kostnadsfri värdering

Läs vad 78 kunder tycker om Jenny Svensk

• Kajsa L skrev om Jenny Svensk en del av HusmanHagberg Värmdö
    Köpt en 1a. Jätte bra! Hon var hjälpsam och trevlig. Läs mer
    2018-10-17 Jenny S svarar Kajsa L
    Tack Kajsa och grattis till ett fint första egna boende!
  • Eva-Lena L skrev om Jenny Svensk en del av HusmanHagberg Värmdö
    Jag upplever Jenny som genuin och mkt trevligt. Som att hon verkligen vill att det ska bli en bra affär för alla inblandade. För mig är det A och O att inte känna mig som en bricka i ett spel där syftet är att någon ska kunna köra därifrån i en glassig bil. Så mao högsta betyg.
    Jenny var också kvick på att svara på frågor, förmedla information samt tydlig vid kontraktsskrivandet. Hon var också kunnig på området jag köpte i vilket jag inte är. Det kändes bra.

Om/när jag någon gång ska sälja så känns det troligt att jag skulle vända mig till Jenny för att få hjälp.

Jag köpte en bostadsrätt med härlig uteplats. Läs mer
    2018-10-17 Jenny S svarar Eva-Lena L
    Tack Eva-Lena! Det var bland det finaste jag har hört. Välkommen till Gustavsberg! Hoppas att du ska trivas och att du hittar en bra stallplats åt dina hästar.
  • Jenny A skrev om Jenny Svensk en del av HusmanHagberg Värmdö
    Har köpt en bostad där Jenny var mäklare och nu ska vi sälja våran bostad. Vårat självklara val blev Jenny då hon är otroligt förstående och proffsig på det hon gör.
    Vi är så nöjda! Läs mer
    2018-10-17 Jenny S svarar Jenny A
    Tack snälla Jenny och det ska bli kul att få fortsätta samarbeta med er här under hösten! Vi håller tummarna att er försäljning löper på smidigt!
  • Lars A skrev om Jenny Svensk en del av HusmanHagberg Värmdö
    Jenny har sålt min lägenhet i Gustavsberg, jenny har jag tidigare träffat genom köp av samma lägenhet som hon nu sålde.

Som ett exempel fick jag då hjälp med deklaration, en sak som min dåvarande mäklare inte gjorde. Det är något jag uppskattar att man gör lite extra. det gör att man blir ihågkommen!

Jenny är trevlig på alla sätt och en bra Mäklare. jag kommer förmodligen anlita henne framöver. Läs mer
    2018-10-17 Jenny S svarar Lars A
    Tack Lars! Jag ska fortsätta att tänka på vikten av den där lilla extratjänsten. Hoppas att du kommer tillbaks till Värmdö i framtiden!
  • Roine H
    Roine H skrev om Jenny Svensk en del av HusmanHagberg Värmdö
    Fantastisk kompetent, hörsam, engagerad och trevlig mäklare med bra kännedom om orten, samt uppdaterd av marknadsläget. Uppfyllde mina förväntningar till fullo. Läs mer
    2018-10-12 Jenny S svarar Roine H
    Tack Roine! Och tack själva för fint samarbete! Nu hoppas jag att ni kommer att trivas i er nya lägenhet.
  • Gunilla H skrev om Jenny Svensk en del av HusmanHagberg Värmdö
    Jenny har just sålt vår lilla 1a i Fartsaviken.
    Från första början till The Happy Ending gick allt som smort.
    Ett extra plus för Mäklare med hjärta och mindre Bilförsäljare stuket!Trovärdigt &tryggt! Läs mer
    2018-10-12 Jenny S svarar Gunilla H
    Tack Gunilla för dina fina ord! Och att du gillar min approach.
  • Berit J skrev om Jenny Svensk en del av HusmanHagberg Värmdö
    Kompetent - duktig både på att hantera och bemöta människor och har god kunskap om fastighetsfrågor, både det byggnadstekniska och det juridiska. Är omdömesgill och trevlig dessutom. Jag sålde ett radhus. Mina förväntningar är stämmer överens med hennes kompetens. Läs mer
    2018-10-12 Jenny S svarar Berit J
    Åh kära nån vilka fina ord! Och tack Berit för ett exemplariskt bra återkopplande från din sida genom hela processen. Lycka för den bostadsrättsförening som får dig som medlem.
  • Helge K
    Helge K skrev om Jenny Svensk en del av HusmanHagberg Värmdö
    Köpte ett radhus på Hovvägen i Gustavsberg.
    Jenny upplevdes mycket professionell och driven med massor av kunskap om området och fastigheten.

Jenny tog även hand om allt gällande föreningen och hanterade all kontakt och överenskommelser med säljaren som gjorde det enkelt för mig som kund att känna stort förtroende för Husman Hagberg som bolag.

sammanfattning: jag kände det enkelt och tryggt att göra en av mina livs största affärer. Läs mer
    2018-09-10 Jenny S svarar Helge K
    Tack Helge för din fina återkoppling och så hoppas jag att du trivs i Gustavsberg!
  • Peter W skrev om Jenny Svensk en del av HusmanHagberg Värmdö
    Hej
    Av min tidigare goda erfarenhet av Jenny kontaktade jag henne för ett försäljnings uppdrag för en bostadsrätt.
    Det här typen av uppdrag var nytt för Jenny och mig.
    Det gällde försäljning på uppdrag av mig som god man.
    Uppdraget sköttes på bästa sätt, smidigt, överenskommelser, kommunikation och med stort engagemang.
    Helt genom tryggt
    God Man
    Peter Wickberg Läs mer
    2018-09-03 Jenny S svarar Peter W
    Tack själv Peter för gott samarbete. Och tack för dina fina ord! Hoppas på vidare kontakt i liknande ärenden framöver.
  • Katarina K skrev om Jenny Svensk en del av HusmanHagberg Värmdö
    Oftast, tillgänglig på telefon, alltid på sms, informativ, kunnig och trevlig.
    Köpt fritidshus Läs mer
    2018-09-03 Jenny S svarar Katarina K
    Tack Katarina för din fina återkoppling och grattis till köpet av ert härliga fritidshus!
  • Christel F skrev om Jenny Svensk en del av HusmanHagberg Värmdö
    Köpt en lgh Wilhelm Kåges Gata. Jag hade inga förväntningar. Blev väldigt vänligt bemött av Jenny.
    Vänligt bemötande och snabb smidigt affär. Läs mer
    2018-09-10 Jenny S svarar Christel F
    Tack Christel för dina fina ord! Hoppas att du trivs i din nya lägenhet.
  • Emilia N skrev om Jenny Svensk en del av HusmanHagberg Värmdö
    Har sålt min bostadsrätt i Gustavsberg hamn. Stort engagemang och hjälpsam. Gör det lilla extra för att jag som kund ska få de bästa förutsättningar för att få min bostad såld. Svarar snabbt på frågor, Rekommenderar! Läs mer
    2018-09-03 Jenny S svarar Emilia N
    Tack Emilia för dina fina ord! Hoppas nu att ni kommer att trivas i ert radhus på en av de finaste vägar man kan bo på.
  • Annika L skrev om Jenny Svensk en del av HusmanHagberg Värmdö
    Sålt en lägenhet. Jenny har varit genuin och rak i kommunikationen med oss, vilket vi har uppskattat! Alltid trevligt bemötande och gett oss hopp när vi har varit nära att ge upp ;) Kan verkligen rekommendera Jenny till andra som ska sälja sin bostad! Läs mer
    2018-08-30 Jenny S svarar Annika L
    Tack Annika för de fina orden och tack själva för ett gott samarbete under dessa månader! Lycka till nu i ert nya boende, det kommer att bli toppenbra!
  • Linda H skrev om Jenny Svensk en del av HusmanHagberg Värmdö
    Jag har köpt en lägenhet via Jenny Svensk.
    Jenny har under detta köp alltid kunnat svara på frågor & informerat mig om det jag behöver veta.
    Hon är en glad & positiv person att prata med. Läs mer
    2018-08-29 Jenny S svarar Linda H
    Kul att höra Linda! Och tack själv för en bra och tydlig kontakt hela vägen. Hoppas nu att du och din son kommer att trivas i lägenheten!
  • Krister P
    Krister P skrev om Jenny Svensk en del av HusmanHagberg Värmdö
    Hon hade vårat objekt, som fick kämpa med. Ihärdig och lyckades tillslut. Läs mer
    2018-08-29 Jenny S svarar Krister P
    Ja Krister det blev en hel del visningar! Men skam den som ger sig. Njut nu av ert nya fantastiska boende! Vi hörs när det närmar sig deklaration.
    2018-08-29 Krister P svarar Jenny S
    Kanon det gör vi. Jätte tack! :D
    Läs mer genom att expandera tråden +
  • Anna G skrev om Jenny Svensk en del av HusmanHagberg Värmdö
    Vi har både sålt och köpt av Jenny och vi är supernöjda. Hon är otroligt proffsig och återkopplar hela tiden i processen. Vi kan verkligen rekommendera henne som mäklare! Läs mer
    2018-05-02 Jenny S svarar Anna G
    Hej Anna! Tack för dina fina ord. Nu hoppas jag att försäljningen mer ert radhus går bra!
  • Fredrik L skrev om Jenny Svensk en del av HusmanHagberg Värmdö
    Jenny har sålt åt mig 1 gång och värderat min nya bostad och är riktigt proffsig.
    Alltid trevlig, glad och påläst.
    Rekommenderar verkligen. Läs mer
    2018-03-27 Jenny S svarar Fredrik L
    Tack Fredrik! Hör av dig när villan är färdigbyggd. Då kommer jag gärna och värderar igen. Ha en fortsatt fin vår och sommar!
  • Patrik H skrev om Jenny Svensk en del av HusmanHagberg Värmdö
    Trevlig mäklare med bra lokalkännedom samt humor och distans Läs mer
    2018-03-15 Jenny S svarar Patrik H
    Hej Patrik! Tack för din återkoppling! Jag blev särskilt glad för att du tycker jag har humor och distans. Nu hoppas jag att du ska trivas i din fina lägenhet.
  • Yalcin C skrev om Jenny Svensk en del av HusmanHagberg Värmdö
    Hon är trevlig och hjälpsam. Väl organiserad. Jag förväntar mig att hon uppfyller arbetet väl. Läs mer
    2018-03-15 Jenny S svarar Yalcin C
    Tack Yalcin! Ja nu får vi hoppas att er försäljning går bra och att ni fortsätter att vara nöjda med mig som fastighetsmäklare. Tack själva för fint samarbete!
  • Rasmus L skrev om Jenny Svensk en del av HusmanHagberg Värmdö
    Sålde min lägenhet med Jenny otroligt proffsig. Fick bra betalt i lite sämre tider. Läs mer
    2018-03-15 Jenny S svarar Rasmus L
    Tack Rasmus för din fina återkoppling! Det har varit ett nöje att ha kontakt med dig och en fröjd att få förmedla din fantastiskt fint renoverade lägenhet. Lycka till nu med nästa husrenovering och boende på Ingarö!
  • Anne-lie P skrev om Jenny Svensk en del av HusmanHagberg Värmdö
    Trevlig och servisinriktad Hon har varit punktlig med god framförhållning . Hon är gladlynt och lättsam. Omständigheterna på marknaden påverkade priset i negativ riktning. Vilket Jenny redde ut på ett bra sätt. Läs mer
    2018-03-15 Jenny S svarar Anne-lie P
    Hej Anne-lie! Tack för en fin och nyanserad återkoppling, det blir jag så glad för! Det har varit så kul att lära känna dig och jag hoppas att vi stöter på varandra i framtiden. Stort lycka till med ert nya boende.
  • Annie H
    Annie H skrev om Jenny Svensk en del av HusmanHagberg Värmdö
    Mycket bra bemötande och professionell hjälp från början till slut. Levde väl upp till förväntan och framför allt snabb återkoppling under resans gång. Läs mer
    2018-03-15 Jenny S svarar Annie H
    Hej Annie! Tack för dina fina ord! Och jag tar med mig en del av din härliga energi som du sprider. Hoppas att du kommer att trivas i ditt nya boende.
  • Irma B skrev om Jenny Svensk en del av HusmanHagberg Värmdö
    Trevligt och professionellt bemötande . Hon levde väl upp till de förväntningar vi hade. Läs mer
    2018-03-15 Jenny S svarar Irma B
    Tack Lars för din fina återkoppling! Och tack själva för mycket gott samarbete samt förberedelse inför fotografering och visning.
  • Fredric K
    Fredric K skrev om Jenny Svensk en del av HusmanHagberg Värmdö
    Proffsig och saklig med hög servicekänsla. Läs mer
    2018-03-15 Jenny S svarar Fredric K
    Tack Fredric för din återkoppling och tack för att du tycker att jag skött mig proffsigt trots den svåra situation som du hamnade i! Hoppas att du kommer att trivas i din nya lägenhet.
  • Ida Özcetin C skrev om Jenny Svensk en del av HusmanHagberg Värmdö
    Hon är trevlig och glad. Ser alla möjligheter och är säker på sitt arbete.
    Hon utstrålar ett förtroende och ett professionellt kunnande. Läs mer
    2018-03-15 Jenny S svarar Ida Özcetin C
    Tack Ida! Jag blev särskilt glad över att du tycker att jag ser möjligheter för det är verkligen något jag fokuserar på och gillar att göra! Ni kommer att få det så bra i ert nya boende.
  • Inger H skrev om Jenny Svensk en del av HusmanHagberg Värmdö
    Trevlig, glad och pigg mäklare. Ser till att både köpare och säljare är nöjda! Kan varmt rekommendera Jenny Läs mer
    2018-03-15 Jenny S svarar Inger H
    Tack snälla Inger och tack för alla tips om mig som du gett till andra som ska sälja. Hög kundnöjdhet är det allra viktigaste för mig. Vi ses på Ekedalskolans prylmarknad nu i helgen!
  • Andrea S skrev om Jenny Svensk en del av HusmanHagberg Värmdö
    Jenny har varit bra och professionell under hela affär Läs mer
    2018-03-15 Jenny S svarar Andrea S
    Tack Andrea och hoppas att ni trivs bra i ert hus!
  • Kristian G skrev om Jenny Svensk en del av HusmanHagberg Värmdö
    Trevlig, proffsig, kunnig, bra kännedom om området. Läs mer
  • André H skrev om Jenny Svensk en del av HusmanHagberg Värmdö
    Sammantaget är vi mycket nöjda med Jenny som mäklare, HusmanHagberg som mäklarbyrå och vårt husköpet! Läs mer
  • Peter W skrev om Jenny Svensk en del av HusmanHagberg Värmdö
    Redan vid första besöket ingav Jenny ett stort förtroende. Visade ett stort och intresserat intryck, antecknade noggrant. Jenny återkopplade snabbt och sakligt.
    Allt utlovat höll Jenny i god tid. Vi har hela tiden fått det stöd vi önskade.
    Jenny är mycket trevlig och ambitiös och proffsig. Ger med sitt sätt att arbeta stor trygghet hela affären igenom.
    Ger mina varmaste rekommendationer till Jenny Svensk Läs mer
    2017-10-16 Jenny S svarar Peter W
    Tack Peter för dina fina rekommendationer! Hoppas att ni trivs bra i er nya lägenhet. Nu är jag tillbaks från föräldraledighet så det är bara att du hör av dig om ni önskar en värdering av ert boende.
  • Veronica L skrev om Jenny Svensk en del av HusmanHagberg Värmdö
    Jenny var mäklaren till det hus som vi köpte. vi var väldigt nöjda kring allt runt husköpet. Läs mer
  • Magnus S skrev om Jenny Svensk en del av HusmanHagberg Värmdö
    Jenny var proffsig ut i fingerspetsarna. Hon la förväntningarna på säljresultatet på en bra nivå och överträffade dem.

Hela vår försäljningsprocess sköttes exemplariskt. Alla deadlines hölls, information under budgivningen fick vi snabbt, prospektet som hon gjorde var proffsigt och attraherade rätt typ av potentiella köpare.

Om jag skulle glra en försäljning igen, skulle jag stark överväga att använda Jenny igen. Läs mer
    2017-10-16 Jenny S svarar Magnus S
    Tack Magnus för din fina feedback! Hoppas att du trivs bra i radhuset. Ha det fint!
  • Bengt L skrev om Jenny Svensk en del av HusmanHagberg Värmdö
    bra. enklet och förtroende ingivande. Läs mer
  • Johan B skrev om Jenny Svensk en del av HusmanHagberg Värmdö
    Hel nöjd inget och klaga på
    :) Läs mer
  • Crille A
    Crille A skrev om Jenny Svensk en del av HusmanHagberg Värmdö
    vi kan varmt rekommendera Jenny Svensk som vi upplevde är kompetent och dessutom väldigt trevlig.
    Allt gick smidigt och vi var väldigt nöjda!

Vi hade Skandiamäklarna Nacka på vår egen försäljning och där hamnade vi hos Fastighetsmäklarinspektionen pga att vi som säljare inte behandlades på rätt sätt.
    Det var enormt jobbigt. Läs mer
    2017-10-16 Jenny S svarar Crille A
    Tack Crille för din fina feedback. Tråkigt för er med att säljprocessen inte blev som ni hade tänkt.
  • Crossler C skrev om Jenny Svensk en del av HusmanHagberg Värmdö
    Duktig och seriös mäklare som upplevs som uppriktig och pålitlig. Läs mer
  • Helena I skrev om Jenny Svensk en del av HusmanHagberg Värmdö
    Kompetent jordnära glad o sprudlande mäklare som verkligen valt ett yrke hon är menad till Läs mer
    2017-10-16 Jenny S svarar Helena I
    Tack snälla Helena! Dina ord värmer. Hoppas att du och barnen har det fint och att du trivs i lägenheten.
    Jenny S gillar detta
  • Exakt Bemanning I Sälen Ab skrev om Jenny Svensk en del av HusmanHagberg Värmdö
    Proffsigt och noggrant arbete under hela processen Läs mer
  • Jörgen H skrev om Jenny Svensk en del av HusmanHagberg Värmdö
    Allt helt perfekt
    Noga med allt
    Mycket trevlig ordning o reda Läs mer
  • Bibban J skrev om Jenny Svensk en del av HusmanHagberg Värmdö
    Jenny är trevlig, kunnig och en possitiv mäklare. Jag är nöjd med henne. Läs mer
  • Tomas Å skrev om Jenny Svensk en del av HusmanHagberg Värmdö
    Jag tycker att Jenny var superbra, kompetent, vänlig och tillmötesgående. Mycket bra intryck. Läs mer
    2016-02-05 Jenny S svarar Tomas Å
    Tack Tomas för fin feedback och tack själva för gott samarbete!
  • Maria S skrev om Jenny Svensk en del av HusmanHagberg Värmdö
    Trevligt! Positivt. Jenny var hjälpsam Läs mer
  • Daniel M skrev om Jenny Svensk en del av HusmanHagberg Värmdö
    Jenny är ödmjuk och tillmötesgående. Hon är precis en sådan mäklare som jag skulle vilja köpa ett hus av pga att hon känns äkta och har inget påklistrat säljbeteende. Läs mer
    2016-02-02 Jenny S svarar Daniel M
    Tack Daniel för din fina feedback!
  • Dan S skrev om Jenny Svensk en del av HusmanHagberg Värmdö
    Jag tycker att Jenny gjorde ett bra intryck på mig och att vi hade en bra dialog genom hela försäljningsproceduren! Läs mer
  • Johan A skrev om Jenny Svensk en del av HusmanHagberg Värmdö
    Mycket bra bemötande, och hon lever upp till våra förväntningar. Läs mer
  • Jonas A skrev om Jenny Svensk en del av HusmanHagberg Värmdö
    Grymt bra = bäst
    profsig och öga för detaljer ,återkopplar bra efter visingar /bud mm Läs mer
    2016-02-02 Jenny S svarar Jonas A
    Tack Jonas för din fina feedback!
  • Jan S
    Jan S skrev om Jenny Svensk en del av HusmanHagberg Värmdö
    trevlig,glad,påläst,saklig,behjälplig,kunnig.
    kände mig hjälpt och trygg i min bostadsaffär. Läs mer
  • Johan N
    Johan N skrev om Jenny Svensk en del av HusmanHagberg Värmdö
    lugn, saklig och mycket hjälpsam vid mitt köp av bostadsrätt i Gustavsberg! Läs mer
  • Sif B
    Sif B skrev om Jenny Svensk en del av HusmanHagberg Värmdö
    Jag upplever henne som mycket kunnig och kompetent.Hon är engagerad i arbetet och får mig, som kund, att känna stor tillit och förtroende för henne. Hon är glad och utstrålar "att det ska bli kul att göra jobbet tillsammans med just mig". Kontakter som behövde tas skedde enkelt och smidigt. TACK för ett jättebra samarbete vid försäljningen av vårt radhus Sif Läs mer
    2016-02-01 Jenny S svarar Sif B
    Tack för fina ord Sif, det gör mig jätteglad!
  • Cecilia L skrev om Jenny Svensk en del av HusmanHagberg Värmdö
    Jag kom i kontakt med Jenny första gången som spekulant, och slogs av hennesenormt positiva och förtroendeingivande utstrålning. Vi valde henne som vår mäklare vid försäljning och har inte ångrat oss en sekund.
    Sinne för fina bilder, glad och trevlig, ordning och reda, 100 % pålitlig och därtill ett rekordpris - mer går inte att önska sig. Vi rekommenderar Jenny varmt! Läs mer
    2016-02-01 Jenny S svarar Cecilia L
    Tack Cecilia, va glad jag blir!
Jenny Svensk
Ulrika Andersson