Jenny Svensk
Registrerad mäklare sedan 2011
Aktiv på Reco.se sedan 2016
2019-04 - 2020-03

Läs vad 126 Läs vad Jenny Svensk

• Susanna F sålde sin lägenhet med hjälp av Jenny Svensk en del av HusmanHagberg Värmdö

2020-03-24

Gustavsberg Farsta Slottsvik
    Vi sålde vårt hus och Jenny får toppbetyg i alla moment av försäljningen! Jenny är otroligt professionell, kunnig, lyhörd, engagerad, tydlig, kommunikativ och tillgänglig. Jag kan varmt rekommendera Jenny! Läs mer
    2020-03-25 Jenny S svarar Susanna F
    Tack Susanna, nu blev jag alldeles tårögd. Så kul för er att ni tog steget med försäljning och flytt! Vi ses på gymmet/ utegymmet!
  • Ulf H
    Ulf H köpte sitt hus med hjälp av Jenny Svensk en del av HusmanHagberg Värmdö

2020-03-06

Gustavsberg Lugnet
    Vi köpte ett radhus av jenny och fick sedan hjälp med det juridiska vid försäljning av våran lägenhet som vi sålt utan mäklare.
    Hjälpsam och trevlig med ett glatt humör.

Bara positiva intryck. Läs mer
    2020-03-09 Jenny S svarar Ulf H
    Tack för din fina rekommendation! Det var kul att höra att du även upplevde att jag hade ett glatt humör, så här i mörka vintertider. Stort lycka till nu med ert renoveringsprojekt.
  • Per Olof S sålde sitt hus med hjälp av Jenny Svensk en del av HusmanHagberg Värmdö

2020-03-02

Barnvik
    Småhus.

Väldigt trevligt bemötande.

Detta är andra gången jag har haft Jenny som mäklare och det var erfarenheterna från första gången som gjorde att jag kontaktade HusmanHagberg denna gång. Läs mer
    2020-03-02 Jenny S svarar Per Olof S
    Tack P-O! Och tack för gott samarbete!
    Jenny S gillar detta
  • Caroline S köpte sitt hus med hjälp av Jenny Svensk en del av HusmanHagberg Värmdö

2020-03-02

Charlottendalshöjden
    Kunnig, bra på att återkoppla och mycket trovärdig. Läs mer
    2020-03-02 Jenny S svarar Caroline S
    Tack snälla Caroline! Det är just återkoppling som jag satsar på i mitt arbete så det är kul att du tycker likadant. Stort lycka till med allt! Vi får se om vi springer på varandra på Fårö i sommar .
  • Plamen P köpte sin lägenhet med hjälp av Jenny Svensk en del av HusmanHagberg Värmdö

2020-03-01

Gustavsberg Munkmora
    Vi köpte bostad med Jenny Svensk som säljare och upplevde mäklaren som väldigt engagerad och erfaren samt kunnig och positiv. Vi är mycket nöjda med bemötandet vi fått. Läs mer
    2020-03-02 Jenny S svarar Plamen P
    Tack Plamen! Och välkommen till Gustavsberg. Hoppas att ni ska trivas!
  • Dennis G köpte sin lägenhet med hjälp av Jenny Svensk en del av HusmanHagberg Värmdö

2020-02-26

Gustavsberg Höjdhagen
    Lugn och lyhörd.
    Uppfattar som hon försöker tillgodose både säljare och köpare och deras situation. Läs mer
    2020-02-26 Jenny S svarar Dennis G
    Tack Dennis! Och grattis till ett superfint boende!
  • Tommy Å sålde sin lägenhet med hjälp av Jenny Svensk en del av HusmanHagberg Värmdö

2020-02-19

Norra Bruksgatorna
    Mkt serviceinriktad, professionell, och kunnig. God lokalkännedom. Läs mer
    2020-02-21 Jenny S svarar Tommy Å
    Tack Tommy! De orden tar jag med mig i mitt fortsatta arbete! Vi ses och hörs.
    Jenny S gillar detta
  • Erik S köpte sin lägenhet med hjälp av Jenny Svensk en del av HusmanHagberg Värmdö

2020-02-17

Gustavsberg Norra Bruksgatorna
    Skeviksgatan 4B

På ett bra och professionellt lotsade Jenny oss genom köpeprocessen.
    Hon tog en bra hänsyn både till köpare och säljare.

Vi tackar för samarbetet.
    Elisabet och Erik Staaf Läs mer
    2020-02-18 Jenny S svarar Erik S
    Tack Erik och Elisabet, och grattis till en jättefin lägenhet i ett av Gustavsbergs allra finaste områden!
    Jenny S gillar detta
  • Kristina H köpte sin lägenhet med hjälp av Jenny Svensk en del av HusmanHagberg Värmdö

2020-02-17

Gustavsberg Hästhagen
    Vi har köpt en bostadsrätt och jag upplevde Jenny som lyhörd och proffisionell. Läs mer
    2020-02-18 Jenny S svarar Kristina H
    Tack Kristina! Hoppas att ni ska trivas bra i er nya fina lägenhet och att försäljningen av ert hus går smidigt.
    Jenny S gillar detta
  • Karin S sålde sin lägenhet med hjälp av Jenny Svensk en del av HusmanHagberg Värmdö

2020-02-01

Gustavsberg Norra Bruksgatorna
    Fullblodsproffs ut i fingerspetsarna från första mötet till signerat försäljningskontrakt. Skulle välja Jenny som mäklare igen utan att tveka. Bättre mäklare hittar du inte. Läs mer
    2020-02-03 Jenny S svarar Karin S
    Tack snälla du för de förträffligt fina orden! Och stort lycka till nu för dig och det stora som väntar!
    Jenny S, Jill R gillar detta

Senaste försäljningarna