Jenny Svensk
Registrerad mäklare sedan 2011
Aktiv på Reco.se sedan 2016
2018-02 - 2019-01

Läs vad 81 kunder tycker om Jenny Svensk

• Tova L sålde sin lägenhet med hjälp av Jenny Svensk en del av HusmanHagberg Värmdö

2019-02-20

66m²
    Gustavsberg Lugnet
    Jenny har hjälpt mig att sälja fler lägenheter. Hon får en att känna sig trygg med lgh affären. Läs mer
    2019-02-20 Jenny S svarar Tova L
    Tack snälla Tova! Alltid trevligt att samarbeta med dig!
    Jenny S gillar detta
  • Roger M köpte sin lägenhet med hjälp av Jenny Svensk en del av HusmanHagberg Värmdö

2019-02-19

66m²
    Gustavsberg Lugnet
    Jenny förmedlar en BRF i Lugnet.

Är alltid tillgänglig och besvarar frågor med vändande e-post.

Trevlig med ett vänligt transparant bemötande.
    Kan rekommenderas för köp/ säljuppdrag. Läs mer
    2019-02-20 Jenny S svarar Roger M
    Hej Roger!

Tack snälla för din fina feedback!
    Jenny S gillar detta
  • Erik O sålde sitt hus med hjälp av Jenny Svensk en del av HusmanHagberg Värmdö

2019-01-31

43m²
    Ingarö Björkvik
    Sålt fritidshus.
    Trevligt bemötande.
    Förväntningarna överträffades (betr pris).
    Sammanfattningsvis en förträfflig upplevelse. Läs mer
    2019-02-06 Jenny S svarar Erik O
    Tack för de fina orden Erik! Och tack själv för gott samarbete.
  • Kajsa L köpte sin lägenhet med hjälp av Jenny Svensk en del av HusmanHagberg Värmdö

2018-10-16

1:a
    29m²
    Gustavsberg Farsta Slottsvik
    Köpt en 1a. Jätte bra! Hon var hjälpsam och trevlig. Läs mer
    2018-10-17 Jenny S svarar Kajsa L
    Tack Kajsa och grattis till ett fint första egna boende!
  • Eva-Lena L köpte sin lägenhet med hjälp av Jenny Svensk en del av HusmanHagberg Värmdö

2018-10-15

2:a
    52m²
    Gustavsberg Kvarnberget
    Jag upplever Jenny som genuin och mkt trevligt. Som att hon verkligen vill att det ska bli en bra affär för alla inblandade. För mig är det A och O att inte känna mig som en bricka i ett spel där syftet är att någon ska kunna köra därifrån i en glassig bil. Så mao högsta betyg.
    Jenny var också kvick på att svara på frågor, förmedla information samt tydlig vid kontraktsskrivandet. Hon var också kunnig på området jag köpte i vilket jag inte är. Det kändes bra.

Om/när jag någon gång ska sälja så känns det troligt att jag skulle vända mig till Jenny för att få hjälp.

Jag köpte en bostadsrätt med härlig uteplats. Läs mer
    2018-10-17 Jenny S svarar Eva-Lena L
    Tack Eva-Lena! Det var bland det finaste jag har hört. Välkommen till Gustavsberg! Hoppas att du ska trivas och att du hittar en bra stallplats åt dina hästar.
  • Jenny A köpte sitt hus med hjälp av Jenny Svensk en del av HusmanHagberg Värmdö

2018-10-15

140m²
    Kolvik
    Har köpt en bostad där Jenny var mäklare och nu ska vi sälja våran bostad. Vårat självklara val blev Jenny då hon är otroligt förstående och proffsig på det hon gör.
    Vi är så nöjda! Läs mer
    2018-10-17 Jenny S svarar Jenny A
    Tack snälla Jenny och det ska bli kul att få fortsätta samarbeta med er här under hösten! Vi håller tummarna att er försäljning löper på smidigt!
  • Lars A sålde sin lägenhet med hjälp av Jenny Svensk en del av HusmanHagberg Värmdö

2:a
    50.5m²
    Farsta Slottsvik
    Jenny har sålt min lägenhet i Gustavsberg, jenny har jag tidigare träffat genom köp av samma lägenhet som hon nu sålde.

Som ett exempel fick jag då hjälp med deklaration, en sak som min dåvarande mäklare inte gjorde. Det är något jag uppskattar att man gör lite extra. det gör att man blir ihågkommen!

Jenny är trevlig på alla sätt och en bra Mäklare. jag kommer förmodligen anlita henne framöver. Läs mer
    2018-10-17 Jenny S svarar Lars A
    Tack Lars! Jag ska fortsätta att tänka på vikten av den där lilla extratjänsten. Hoppas att du kommer tillbaks till Värmdö i framtiden!
  • Roine H
    Roine H sålde sitt hus med hjälp av Jenny Svensk en del av HusmanHagberg Värmdö

93m²
    Gustavsberg Höjdhagen
    Fantastisk kompetent, hörsam, engagerad och trevlig mäklare med bra kännedom om orten, samt uppdaterd av marknadsläget. Uppfyllde mina förväntningar till fullo. Läs mer
    2018-10-12 Jenny S svarar Roine H
    Tack Roine! Och tack själva för fint samarbete! Nu hoppas jag att ni kommer att trivas i er nya lägenhet.
  • Gunilla H sålde sin lägenhet med hjälp av Jenny Svensk en del av HusmanHagberg Värmdö

1:a
    29m²
    Gustavsberg Farsta Slottsvik
    Jenny har just sålt vår lilla 1a i Fartsaviken.
    Från första början till The Happy Ending gick allt som smort.
    Ett extra plus för Mäklare med hjärta och mindre Bilförsäljare stuket!Trovärdigt &tryggt! Läs mer
    2018-10-12 Jenny S svarar Gunilla H
    Tack Gunilla för dina fina ord! Och att du gillar min approach.
  • Berit J sålde sitt hus med hjälp av Jenny Svensk en del av HusmanHagberg Värmdö

60m²
    Gustavsberg Norra Bruksgatorna
    Kompetent - duktig både på att hantera och bemöta människor och har god kunskap om fastighetsfrågor, både det byggnadstekniska och det juridiska. Är omdömesgill och trevlig dessutom. Jag sålde ett radhus. Mina förväntningar är stämmer överens med hennes kompetens. Läs mer
    2018-10-12 Jenny S svarar Berit J
    Åh kära nån vilka fina ord! Och tack Berit för ett exemplariskt bra återkopplande från din sida genom hela processen. Lycka för den bostadsrättsförening som får dig som medlem.

Senaste försäljningarna

Meitens väg