Robert Nathanson är mäklare på HusmanHagberg Värmdö

Robert Nathanson har varit registrerad mäklare sedan 1988-10. Robert Nathanson har varit aktiv på Reco.se sedan 2016-01 och har fått 44 omdömen med ett betyg på 4.7. Robert Nathanson har haft 7 försäljningar sen 2019-11 och har tillfrågat 93% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2019-11 - 2020-10

Läs vad 44 Läs vad Robert Nathanson

• 2020-10-07
    Vi har köpt ett fritidshus med hjälp av Robert och vi är i allt väldigt nöjda med hans agerande. Han är extremt noggrann, intresserad och vill inte lämna någon fråga obesvarad. Han har alltid varit tillgänglig och lätt att komma i kontakt med. Vi rekommenderar honom varmt och kommer inte tveka att kontakta honom den dagen vi behöver en mäklare.
    Rebecca C
    • 32.0 m²
    • Hässelmara
    köpte sin stuga med hjälp av Robert Nathanson en del av HusmanHagberg Värmdö
    Hej Rebecca, Tack snälla för fina ord och rekommendationer. Betyder mycket för mig. Vänliga hälsningar Robert

• 2020-10-02
    5-stjärnig mäklare! Mycket bra, noggrann & tydlig. Har gedigen erfarenhet vilket gav mig bästa upplevelsen. Det är andra gången jag anlitar Robert & det är för att han är bäst!
    Adam E
    Adam E
    • 5:a
    • 111.0 m²
    • Gustavsberg Ösbydalen
    sålde sin lägenhet med hjälp av Robert Nathanson en del av HusmanHagberg Värmdö
    Hej Adam, Stort tack för din vänlighet. Alltid lika trevligt att hjälpa dig. Mvh Robert

• 2020-06-25
    Mäklaren var kunnig och hjälpsam. Mycket bra.
    Mats B
    • 56.0 m²
    • Älvsala
    köpte sin stuga med hjälp av Robert Nathanson en del av HusmanHagberg Värmdö
    Hej Mats, Tack för din bedömning, det värmde. Hoppas ni haft en härlig sommar i ert nya hus. Mvh. Robert

• 2020-06-25
    Sålt fastighet på Värmdö...Mycket proffesionellt bemötande av R Nathansson.
    Rolf Charles K
    • 56.0 m²
    • Älvsala
    sålde sin stuga med hjälp av Robert Nathanson en del av HusmanHagberg Värmdö
  • 2020-04-05
    Sålde en villa med sjötomt med hjälp av Robert. Fick ca 8% mer än utgångspriset i mars trots att tajmingen med Corona var usel. Jag kan inget annat än rekommendera Robert starkt. Från första mötet gav han ett proffesionellt, lugnt och rutinerat intryck. Han gav oss bla några tips på vad vi borde fixa på tomten för att höja intrycket som vi följde och jag tror det gjorde skillnad. En mycket behaglig, trovärdig och trygg mäklare. Köparna kommenterade själva att presentationen av huset var mycket bra.
    Jens Fredrik A
  • 2020-04-02
    Fritidshus.Snabb reaktion och flexibla tider.
    Ulf L
  • 2020-03-31
    Väldigt nöjda efter att ha sålt vårt hus med Robert. Rekommenderar honom varmt.
    Carin A
  • 2019-10-01
    Jag har köpt ett hus. Jag upplevde att Robert var väldigt påläst på objektet som skulle säljas, och guidade runt i huset utan att vara påträngande.
    Anders B
    • 134.0 m²
    • Ingarö Björkvik
  • 2019-09-29
    Robert har sålt min villa på Ingarö med mycket gott resultat. Jag uppskattar att Robert är noggrann, seriös och med en bra känsla för att bemöta mig och spelulanter. Jag känner stort förtroende och är mycket nöjd med alla mina kontakter med Robert.
    Anna Margareta Elisabet K
    Anna Margareta Elisabet K
    • 133.0 m²
    • Ingarö Mörtviken
  • 2019-09-26
    Robert was the broker for a house we purchased in Värmdö. Robert was very thorough with his presentation of the history of the property. He went above and beyond to make sure that we were well informed with concerns to the purchase. We would highly recommend Robert as a broker!
    Joseph F. H
    Joseph F. H
    • 133.0 m²
    • Ingarö Mörtviken
    köpte sitt hus med hjälp av Robert Nathanson en del av HusmanHagberg Värmdö

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte