Robert Nathanson är mäklare på HusmanHagberg Värmdö

Robert Nathanson har varit registrerad mäklare sedan 1988-10. Robert Nathanson har varit aktiv på Reco.se sedan 2016-01 och har fått 57 omdömen med ett betyg på 4.8. Robert Nathanson har haft 10 försäljningar sen 2021-08 och har tillfrågat 85% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2021-08 - 2022-07

Läs vad 57 Läs vad Robert Nathanson

• 2022-06-30 Spontant omdöme
    Vi ville sälja vårt fritidshus och vände oss då till Robert Nathanson som vi anlitat tidigare och som framgångsrikt sålt fastigheter i vår närhet. Robert är en mäklare med sinne för både detaljer och helhet. Han planerar noggrant de olika stegen i försäljningsprocessen och är lyhörd för frågor, önskemål och synpunkter. Som säljare är man i alla lägen uppdaterad på vad som händer. Robert är likaledes lyhörd för potentiella köpares frågor och funderingar samt ställer t ex upp med extravisningar. Det inger förtroende hos alla parter.
    Kort sagt; gör dig själv en tjänst och anlita Robert Nathanson nästa gång du behöver en fastighetsmäklare som kan sina saker.
    • Ingarö Brunn
    2022-06-09 Verifierad kund
    utmärkt bra! xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
    Tack för din bedömning. Den glädjer mig.
    Hälsningar Robert
    Robert Nathanson
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Robert Nathanson en del av HusmanHagberg Värmdö
    • Gustavsberg Ösbydalen
    2022-05-23 Verifierad kund
    Väldigt trevlig mäklare.
    Robert var noga att hålla kontakten och uppdatera vid händelser och det kändes väldigt bra.
    Vi är så nöjda !
    Kul att höra, Tusen tack Robert Nathanson
    • Gustavsberg Ösbydalen
    2022-05-21 Verifierad kund
    Robert mötte alla våra förväntningar. Vi önskade en snabb genomgång av allt och det levde Robert upp till. Kontinuerlig och bra uppdatering kring varje process, från början till avslut. Väldigt nöjda!
    Tusen tack. Hälsningar Robert Robert Nathanson
    • Djurö
    2022-03-06 Verifierad kund
    Mkt proffsig.
    Trygg, pålitlig!
    Allt på bästa sätt!
    • Gustavsberg - Björnkärret
    2021-10-26 Verifierad kund
    Robert har funkat bra och levererat det stöd vi ansett oss behöva under hela säljprocessen. Han hade en detaljerad och tydlig genomgång med köparen och klargjorde processen från start till mål.
    • Värmdö Norrnäs
    2021-09-28 Verifierad kund
    Jag har sålt och köpt många fastigheter, men aldrig träffat på en så noggrann och seriös mäklare. Allt har gått helt perfekt!
    Stort tack för ert fina omdöme. Robert Nathanson
  • köpte sitt hus med hjälp av Robert Nathanson en del av HusmanHagberg Värmdö
    • Ingarö Långvik
    2021-09-13 Verifierad kund
    Professionell och otroligt välkomnande, noggrann och tog sig tid att gå igenom allt ordentligt. Inger förtroende och lugn. Väldigt nöjd.
    Tack snälla för ert fina omdöme. Lätt att vara välkomnande med trevliga spekulanter. Robert Nathanson
    • Ingarö Grönskan
    2021-06-30 Verifierad kund
    Seriös, Noggrann,, Lugn o saklig, Förklarande, Gav ärendet tid med förklaringar o förtydliganden.
    Tack för ditt fina omdöme. Hoppas du kommit till rätta i ditt nya boende. Robert Nathanson
  • köpte sitt hus med hjälp av Robert Nathanson en del av HusmanHagberg Värmdö
    • Ingarö Brunn
    2021-03-26 Verifierad kund
    Vi köpte ett Hus som Robert sålde och vi är väldigt nöjda med Roberts seriösa och trevliga bemötande vi uppskattade även noggrannheten och vad som kändes Roberts genuina intresse att säkra en bra affär för alla parter vilket hjälpte oss att känna oss trygga med vårat köp.
    Tack för ert fina omdöme. Hoppas ni trivs i ert nya fina hus. Robert Nathanson