Robert Nathanson
Registrerad mäklare sedan 1988-10-20
Aktiv på Reco.se sedan 2016-01-28
2019-07 - 2020-06

Läs vad 42 Läs vad Robert Nathanson

• Mats B köpte sin stuga med hjälp av Robert Nathanson en del av HusmanHagberg Värmdö

2020-06-25

Älvsala
    Mäklaren var kunnig och hjälpsam. Mycket bra. Läs mer
  • Rolf Charles K sålde sin stuga med hjälp av Robert Nathanson en del av HusmanHagberg Värmdö

2020-06-25

Älvsala
    Sålt fastighet på Värmdö...Mycket proffesionellt bemötande av R Nathansson. Läs mer
  • Jens Fredrik A sålde sitt hus med hjälp av Robert Nathanson en del av HusmanHagberg Värmdö

2020-04-05

Värmdövik
    Sålde en villa med sjötomt med hjälp av Robert. Fick ca 8% mer än utgångspriset i mars trots att tajmingen med Corona var usel. Jag kan inget annat än rekommendera Robert starkt. Från första mötet gav han ett proffesionellt, lugnt och rutinerat intryck. Han gav oss bla några tips på vad vi borde fixa på tomten för att höja intrycket som vi följde och jag tror det gjorde skillnad. En mycket behaglig, trovärdig och trygg mäklare. Köparna kommenterade själva att presentationen av huset var mycket bra. Läs mer
    Jill R gillar detta
  • Ulf L köpte sitt hus med hjälp av Robert Nathanson en del av HusmanHagberg Värmdö

2020-04-02

Värmdövik
    Fritidshus.Snabb reaktion och flexibla tider. Läs mer
    Jill R gillar detta
  • Carin A sålde sitt hus med hjälp av Robert Nathanson en del av HusmanHagberg Värmdö

2020-03-31

Värmdövik
    Väldigt nöjda efter att ha sålt vårt hus med Robert. Rekommenderar honom varmt. Läs mer
    Jill R gillar detta
  • Anders B köpte sitt hus med hjälp av Robert Nathanson en del av HusmanHagberg Värmdö

2019-10-01

Ingarö Björkvik
    Jag har köpt ett hus. Jag upplevde att Robert var väldigt påläst på objektet som skulle säljas, och guidade runt i huset utan att vara påträngande. Läs mer
  • Anna Margareta Elisabet K
    Anna Margareta Elisabet K sålde sitt hus med hjälp av Robert Nathanson en del av HusmanHagberg Värmdö

2019-09-29

Ingarö Mörtviken
    Robert har sålt min villa på Ingarö med mycket gott resultat. Jag uppskattar att Robert är noggrann, seriös och med en bra känsla för att bemöta mig och spelulanter. Jag känner stort förtroende och är mycket nöjd med alla mina kontakter med Robert. Läs mer
  • Joseph F. H
    Joseph F. H köpte sitt hus med hjälp av Robert Nathanson en del av HusmanHagberg Värmdö

2019-09-26

Ingarö Mörtviken
    Robert was the broker for a house we purchased in Värmdö.
    Robert was very thorough with his presentation of the history of the property. He went above and beyond to make sure that we were well informed with concerns to the purchase.
    We would highly recommend Robert as a broker! Läs mer
  • Jml Utveckling
    Jml Utveckling köpte sitt hus med hjälp av Robert Nathanson en del av HusmanHagberg Värmdö

2019-07-21

Norra Lagnö
    Saklig och opartisk, bra råd till oss som köpare.
    Jag uppfattar Robert som engagerad och kunnig.
    Rekommenderar självklart Robert om man söker mäklare i Värmdö Läs mer
    2019-07-23 Robert N svarar Jml Utveckling
    Tusen tack för din rekommendation.
    Hälsningar Robert
    Jill R gillar detta
  • Maria S köpte sitt hus med hjälp av Robert Nathanson en del av HusmanHagberg Värmdö

2019-07-19

Norra Lagnö
    En mycket trevlig och saklig mäklare. Rekommenderas varmt. Läs mer
    2019-07-19 Robert N svarar Maria S
    Tack snälla för er rekommendation.
    Sommarhälsningar Robert

Senaste försäljningarna