Robert Nathanson

Robert Nathanson

Robert Nathanson är mäklare på HusmanHagberg Värmdö

Robert Nathanson har varit registrerad mäklare sedan 1988-10. Robert Nathanson har varit aktiv på Reco.se sedan 2016-01 och har fått 49 omdömen med ett betyg på 4.7. Robert Nathanson har haft 9 försäljningar sen 2020-08 och har tillfrågat 94% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2020-08 - 2021-07

Läs vad 49 Läs vad Robert Nathanson

• Ingarö Grönskan
    2021-06-30
    Seriös, Noggrann,, Lugn o saklig, Förklarande, Gav ärendet tid med förklaringar o förtydliganden.
  • köpte sitt hus med hjälp av Robert Nathanson en del av HusmanHagberg Värmdö
    2021-03-26
    Vi köpte ett Hus som Robert sålde och vi är väldigt nöjda med Roberts seriösa och trevliga bemötande vi uppskattade även noggrannheten och vad som kändes Roberts genuina intresse att säkra en bra affär för alla parter vilket hjälpte oss att känna oss trygga med vårat köp.
  • Mikael B
    Engagerad
  • köpte sitt hus med hjälp av Robert Nathanson en del av HusmanHagberg Värmdö
    • Ingarö Lillängen
    2021-02-23
    Robert är en väldigt trevlig och förtroendeingivande mäklare! Vi har precis köpt ett underbart litet hus vid Lillängen, Ingarö, och har uppskattat alla trevliga samtal och Roberts svar på våra funderingar längs vägen.

Det märks när en mäklare är insatt i objektet och omgivningen!

Högsta betyg helt enkelt :)
    2021-02-02
    Robert har sålt vår villa på Ingarö. Vi byter inte bostad så ofta och har därmed inget att jämföra med men vi tycker att vi blivit vänligt och proffsigt bemötta. Robert har gett goda råd och tips t ex inför fotografering, om vad som betalar sig i form av renoveringar och åtgärder inför försäljning etc, vilket har varit värdefullt för oss.
    Vår uppfattning är att han även bemött köparen på ett schysst sätt vilket också var viktigt för oss.
    Roligt och trevligt att få hjälpa er. Tack så mycket för omdöme och uppdrag. Robert Nathanson
  • köpte sin stuga med hjälp av Robert Nathanson en del av HusmanHagberg Värmdö
    • Hässelmara
    2020-10-07
    Vi har köpt ett fritidshus med hjälp av Robert och vi är i allt väldigt nöjda med hans agerande. Han är extremt noggrann, intresserad och vill inte lämna någon fråga obesvarad. Han har alltid varit tillgänglig och lätt att komma i kontakt med. Vi rekommenderar honom varmt och kommer inte tveka att kontakta honom den dagen vi behöver en mäklare.
    Hej Rebecca, Tack snälla för fina ord och rekommendationer. Betyder mycket för mig. Vänliga hälsningar Robert Robert Nathanson
  • Adam E
    sålde sin lägenhet med hjälp av Robert Nathanson en del av HusmanHagberg Värmdö
    • Gustavsberg Ösbydalen
    2020-10-02
    5-stjärnig mäklare! Mycket bra, noggrann & tydlig. Har gedigen erfarenhet vilket gav mig bästa upplevelsen. Det är andra gången jag anlitar Robert & det är för att han är bäst!
    Hej Adam, Stort tack för din vänlighet. Alltid lika trevligt att hjälpa dig. Mvh Robert Robert Nathanson
  • köpte sin stuga med hjälp av Robert Nathanson en del av HusmanHagberg Värmdö
    • Älvsala
    2020-06-25
    Mäklaren var kunnig och hjälpsam. Mycket bra.
    Hej Mats, Tack för din bedömning, det värmde. Hoppas ni haft en härlig sommar i ert nya hus. Mvh. Robert Robert Nathanson
  • sålde sin stuga med hjälp av Robert Nathanson en del av HusmanHagberg Värmdö
    • Älvsala
    2020-06-25
    Sålt fastighet på Värmdö...Mycket proffesionellt bemötande av R Nathansson.
    • Värmdövik
    2020-04-05
    Sålde en villa med sjötomt med hjälp av Robert. Fick ca 8% mer än utgångspriset i mars trots att tajmingen med Corona var usel. Jag kan inget annat än rekommendera Robert starkt. Från första mötet gav han ett proffesionellt, lugnt och rutinerat intryck. Han gav oss bla några tips på vad vi borde fixa på tomten för att höja intrycket som vi följde och jag tror det gjorde skillnad. En mycket behaglig, trovärdig och trygg mäklare. Köparna kommenterade själva att presentationen av huset var mycket bra.