Läs vad 131 Läs vad Ulrika Andersson

• 2021-01-14
    Mycket effektiv och professionell mäklare. Lugn, metodisk och nogrann. Hjälpsam och rak i sin kommunikation.
    Micael A
    • 5:a
    • 142.0 m²
    • Gustavsberg Östra Ekedal
  • 2020-12-23
    Ulrika Andersson är mycket trevlig och kompetent. Jag kan rekommendera henne varmt.
    Ingrid B
    • 59.5 m²
    • Gustavsberg Farsta Slottsvik
    Stort tack för din fina rekommendation! Hälsningar Ulrika

• 2020-12-21
    Hej
    Försäljning av fritidsfastighet i Stockholms skärgård
    en fastighet med tre hus en lada och ett båthus.

Jag blev bemött på ett mycket utmärkt och professionellt sätt.

Förväntningarna överträffades med råge.
    Ulrika lyckades på 24 timmar under en helg ta fram en ny köpare då den tidigare köparen hoppat av. Den nya köparen hade dessutom fått corona när köpet skulle slutföras och jag skulle dagen efter resa till Spanien. Trots allt genomfördes affären.

Sammanfattning
    Ulrika skall ha en stor elloge på det sätt hon genomförde affären från första möter till annonsering visning vidare till budgivning och slutförande av affären.

Sten Nilsson

Detta är sänt från min frus dator.
    Sten N
    • 95.0 m²
    • Runmarö
    sålde sin stuga med hjälp av Ulrika Andersson en del av HusmanHagberg Värmdö
    Stort tack för din fina rekommendation! Roligt att höra att förväntningarna överträffades med råge, då har jag lyckats! Tack för trevligt samarbete, allt gott! Hälsningar Ulrika

• 2020-12-17
    När jag skulle sälja min lägenhet blev mitt val självklart Husman Hagberg!
    Ulrika är en fantastiskt inkännande mäklare med fingertoppskänsla för detaljer och kunde hjälpa mig igenom alltifrån den bästa fotografen till mäklarbilderna, objektbeskrivningen till den slutliga försäljningen och överlåtelsen.
    Jag kommer varmt rekommendera alla jag känner att anlita dem, de känns familjärt med mäklare som själva bor på och känner till området de säljer i.
    Therese L
    • 60.0 m²
    • Gustavsberg Lugnet
    sålde sin lägenhet med hjälp av Ulrika Andersson en del av HusmanHagberg Värmdö
    Stort tack för ditt fina omdöme, det värmer i hjärtat ska du veta! Nu ska vi bara hitta en ny bostad åt dig också. :-) Kram Ulrika

• 2020-11-30
    Vänlig, tillmötesgående men med lyhördhet. Kändes inte påträngande när det var dags för budgivning. Förtroendeingivande.
    Lena J
    • 14.0 m²
    • Hjortens odling/Malma
    köpte sin stuga med hjälp av Ulrika Andersson en del av HusmanHagberg Värmdö
    Vilket fint omdöme, stort tack! Hoppas att du ska få mycket glädje av din lilla stuga och trädgården därtill. Hjortens Odling är så mysigt! Hälsningar Ulrika

• 2020-11-29
    köp ett fritidshus, trevlig glad, mina förväntningar var att bli sed och de vart jag, mycket bra visning även en bra första möte med säljaren
    Lillian S
    • 54.0 m²
    • Skeviksstrand
    köpte sin stuga med hjälp av Ulrika Andersson en del av HusmanHagberg Värmdö
    Stort tack för din fina rekommendation! Extra glad blev jag över att du kände dig sedd på visningen, det är precis så jag vill att det ska kännas. Grattis än en gång till köpet! Hälsningar Ulrika

• 2020-11-29
    Trevlig, mänsklig(inte min arfarenhet av mäklare bak i tiden).
    Malin G
    • 76.0 m²
    • Gustavsberg
    köpte sin lägenhet med hjälp av Ulrika Andersson en del av HusmanHagberg Värmdö
    Härligt att höra, tack för det fina omdömet! Allt gott! Hälsningar Ulrika

• 2020-11-27
    Allt funkade smidigt och bra. Supernöjda!
    Jan-erik O
    • 76.0 m²
    • Gustavsberg
    köpte sin lägenhet med hjälp av Ulrika Andersson en del av HusmanHagberg Värmdö
    Tack för det fina omdömet, härligt att höra! Hoppas att ni ska trivas riktigt bra i er nya fina lägenhet! Hälsningar Ulrika

• 2020-11-21
    Sålde precis min lägenhet på 73 m² med hjälp av Ulrika. Allt gick jättebra, snabbt och smidigt. Mycket kompetent och erfaren mäklare. Rekommenderas varmt.
    Seyedehfariba K
    • 73.0 m²
    • Mörtnäs Hagar
    sålde sin lägenhet med hjälp av Ulrika Andersson en del av HusmanHagberg Värmdö
    Stort tack för ditt fina omdöme, det värmer! Önskar dig allt gott! Hälsningar Ulrika

• 2020-10-13
    Ulrika är förtroendeingivande. Arbetar snabbt och kunnigt både mot mig och kunden. Uppskattas och rekommenderas!
    Leif A
    • 64.0 m²
    • Gustavsberg Farsta Slottsvik
    sålde sin lägenhet med hjälp av Ulrika Andersson en del av HusmanHagberg Värmdö
    Stort tack för ditt fina omdöme och för trevligt samarbete! Hälsningar Ulrika

Visa svar

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte