Ulrika Andersson
Registrerad mäklare sedan 2003-08-07
Aktiv på Reco.se sedan 2016-01-28
2019-08 - 2020-07

Läs vad 110 Läs vad Ulrika Andersson

• Per-olof W sålde sin stuga med hjälp av Ulrika Andersson en del av HusmanHagberg Värmdö

2020-06-23

Djurö/Vindö Svedudden
    Sålt fritidshus, hade inga förväntningar. Fantastiskt bemötande, professionell, ambitiös, noggrann är några ord som beskriver Ulrika. Läs mer
    Jill R gillar detta
  • Martin J sålde sitt hus med hjälp av Ulrika Andersson en del av HusmanHagberg Värmdö

2020-06-22

Ljung
    Proffsig, lyhörd, objektiv och kreativ. Läs mer
    2020-06-26 Ulrika A svarar Martin J
    Stort tack för din rekommendation, det glädjer mig! Ha en fortsatt fin sommar!
    Jill R gillar detta
  • Samuel Colin C köpte sitt hus med hjälp av Ulrika Andersson en del av HusmanHagberg Värmdö

2020-06-22

Strömma
    Ulrika was perfect for us. We were buying a house she was selling in värmdö.
    Ulrika is fast to reply and was very helpful with any questions we had.
    If we end up selling our house in the future we would definitely ask Ulrika to sell our property for us.
    10/10 Läs mer
    2020-06-26 Ulrika A svarar Samuel Colin C
    Thank you Sam! Happy to hear that! Hope you will enjoy your new house!
    Jill R gillar detta
  • Tiina S sålde sitt hus med hjälp av Ulrika Andersson en del av HusmanHagberg Värmdö

2020-06-04

Hemmesta
    Vi anlitade Ulrika som mäklare nu när vi sålde vårt hus och är väldigt nöjda.
    Ulrika är trevlig och professionell och lätt att ha att göra med. Hon hjälper till med det lilla extra och både lyssnar och ger tips och råd. Läs mer
    2020-06-15 Ulrika A svarar Tiina S
    Stort tack för den fina rekommendationen! Det var roligt att få ta hand om er husförsäljning. Lycka till med ert nya husprojekt!
    Jill R gillar detta
  • Tobias L köpte sin stuga med hjälp av Ulrika Andersson en del av HusmanHagberg Värmdö

2020-06-01

Malma
    Köpte fritidsfastighet på Hjortens odling i Värmdö. Bra service och inga konstigheter. Alla förväntningar är uppfyllda med råge.

Sammanfattning:
    Heja Ulrika Andersson friskt humör!!! Läs mer
    2020-06-15 Ulrika A svarar Tobias L
    Tack för rekommendationen Tobias! Härligt med en egen hejaramsa! :-)
    Jill R, Ulrika A gillar detta
  • Martin H sålde sin stuga med hjälp av Ulrika Andersson en del av HusmanHagberg Värmdö

2020-05-25

Stavsnäs
    Vi har sålt vårt fritidshus. Mäklaren fick det sålt väldigt snabbt och till ett i vårt tycke bra pris.
    Kan varmt rekommendera henne. Läs mer
    2020-05-26 Ulrika A svarar Martin H
    Tack för rekommendationen! Verkligen roligt att intresset var så stort och att det blev en så bra budgivning! Hälsningar Ulrika
    Jill R gillar detta
  • Lisa W sålde sin lägenhet med hjälp av Ulrika Andersson en del av HusmanHagberg Värmdö

2020-05-08

3:a
    Mörtnäs Hagar
    Jag har sålt min lägenhet och min mäklare var mycket kunnig och proffsig. Läs mer
    2020-05-26 Ulrika A svarar Lisa W
    Tack för den fina rekommendationen! Hoppas att du ska få en härlig sommar i Småland! Hälsningar Ulrika
    Ulrika A gillar detta
  • Margareta J köpte sin stuga med hjälp av Ulrika Andersson en del av HusmanHagberg Värmdö

2020-05-06

Malma
    Köpte en kolonistuga.Mäklaren utförde sitt uppdrag på ett sätt som man kan förvänta sig. Läs mer
    2020-05-07 Ulrika A svarar Margareta J
    Tack för rekommendationen! Hoppas att ni ska få mycket glädje av er stuga i Hjortens Odling! Hälsningar Ulrika
    Ulrika A gillar detta
  • Sara R sålde sin stuga med hjälp av Ulrika Andersson en del av HusmanHagberg Värmdö

2020-05-04

Malma
    Proffsig, trovärdig och pålitlig! Läs mer
    2020-05-07 Ulrika A svarar Sara R
    Tack för fin rekommendation och förtroendet att förmedla er mysiga kolonistuga! Hälsningar Ulrika
    Ulrika A gillar detta
  • Christina H sålde sin lägenhet med hjälp av Ulrika Andersson en del av HusmanHagberg Värmdö

2020-05-03

4:a
    Porslinskvarteren
    Trevligt bemötande, ansvarsfull, lyhörd, seriös, professionell, kunnig och oerhört kompetent!
    Har haft en del mäklare genom åren men ingen slår Ulrika Andersson! Hon får absolut högsta betyg från mig!
    Hälsar
    Tina Höge
    Maja Snis gata 2 Läs mer
    2020-05-04 Ulrika A svarar Christina H
    Vilket toppenbetyg, så glad jag blir! :-) Det har verkligen varit ett nöje att samarbeta med er och jag önskar er all lycka till med renoveringen av er nya bostad! Varma hälsningar, Ulrika

Senaste försäljningarna

Farledsbacken