Ulrika Andersson
Aktiv på Reco.se sedan 2016
2019-04 - 2020-03

Läs vad 100 Läs vad Ulrika Andersson

• Maria L
    Maria L sålde sitt hus med hjälp av Ulrika Andersson en del av HusmanHagberg Värmdö

2020-03-28

Ingarö Lugnet
    Vi har genom åren träffat ett stort antal mäklare när vi sålt fyra fastigheter och själva varit på otaliga visningar. Ulrika Andersson träffade vi på ytterligare en husvisning. Hon gav ett seriöst och trevligt intryck. Vi kände förtroende för Ulrika och valde därför henne när det var dags att sälja vår hem. Hon är oerhört kunnig, erfaren och sympatisk att ha att göra med. Ulrika har en fingertoppskänsla för kontakterna med såväl säljare som köpare. Försäljningen av vår villa gick över förväntan snabbt (endast två visningar) och vi fick ett högre pris än vi vågat hoppas på. Vi är oerhört glada och tacksamma för alla goda råd Ulrika delat med sig av under processen och känner oss trygga med vårt val av mäklare. Läs mer
    2020-03-30 Ulrika A svarar Maria L
    Tack Maria, det gör mig varm i hjärtat! Jag är glad att jag fick förtroendet att sälja ert fina hus på Ingarö och tack för ett fint samarbete med värdefull input och glada tillrop genom hela processen. Hälsningar Ulrika
  • Johan T sålde sin lägenhet med hjälp av Ulrika Andersson en del av HusmanHagberg Värmdö

2020-02-28

Betsede
    Hon hjälpte oss att sälja vårt parhus, vilket blev en smidig och bra affär, hon skötte allt på ett bra sätt. Är mycket nöjd med all hjälp och hantering av försäljningen, skulle rekommendera henne stark till vänner och familj Läs mer
    2020-03-05 Ulrika A svarar Johan T
    Stort tack för den fina rekommendationen! Kul att ni är nöjda och att det löste sig så bra för er med försäljning och köp på samma gång!
    Hälsningar Ulrika
    Ulrika A gillar detta
  • Josefina T sålde sin lägenhet med hjälp av Ulrika Andersson en del av HusmanHagberg Värmdö

2020-02-27

Betsede
    Vi fick ett mycket bra bemötande då vi sålde vårt hus, vi har upplevt henne som kunnig, engagerad och med bra strategier. Det gav resultat och vi sålde vårt hus snabbare än vi hade trott! Läs mer
    2020-03-05 Ulrika A svarar Josefina T
    Stort tack för fin rekommendation! Det var roligt att få sälja ert fina hus och dessutom få en massa bra inredningsidéer. :-)
    Hälsningar Ulrika
  • Niclas H
    Niclas H sålde sin lägenhet med hjälp av Ulrika Andersson en del av HusmanHagberg Värmdö

2020-02-09

Ingarö Brunn
    Toppen på alla sätt! Vi är mycket nöjda. Professionellt. Läs mer
    2020-02-27 Ulrika A svarar Niclas H
    Stort tack för toppenbetyget! Det var roligt att få förtroendet att ta hand om er lägenhetsförsäljning. Hälsningar Ulrika
  • Anna H sålde sin lägenhet med hjälp av Ulrika Andersson en del av HusmanHagberg Värmdö

2020-02-07

Ingarö Brunn
    Ulrika har under hela processen varit mycket proffessionell och lyhörd. Jag har varit trygg från start till mål.
    Tacksam för hennes suport och goda råd. Läs mer
    2020-02-27 Ulrika A svarar Anna H
    Tack för dina fina ord Anna! Hälsningar Ulrika
    Ulrika A, Jill R gillar detta
  • Daniel F sålde sin lägenhet med hjälp av Ulrika Andersson en del av HusmanHagberg Värmdö

2020-01-30

Gustavsberg Kedjebacken
    Sålt lägenhet, smidigt, bra återkoppling o nöjd med hela säljprocessen Läs mer
    2020-02-04 Ulrika A svarar Daniel F
    Tack för din fina rekommendation! Alltid extra roligt med återkommande kunder. Allt gott! Hälsningar Ulrika
    Ulrika A, Jill R gillar detta
  • Birgitta G
    Birgitta G köpte sin lägenhet med hjälp av Ulrika Andersson en del av HusmanHagberg Värmdö

2019-11-29

Gustavsberg Hästhagen
    En lägenhet. Ulrika var väldigt trevlig och behaglig, till skillnad från många andra mäklare som jag mött. Läs mer
    2020-01-08 Ulrika A svarar Birgitta G
    Stort tack för din rekommendation! Vilken trevlig avtalsskrivning det blev hemma hos säljaren. Och än en gång grattis till en supercharmig lägenhet! Hälsningar Ulrika
  • Marie U
    Marie U köpte sin lägenhet med hjälp av Ulrika Andersson en del av HusmanHagberg Värmdö

2019-10-25

Gustavsberg Farsta Slottsvik
    Köpt en bostadsrätt i Gustavsberg och är mycket nöjd kund. Läs mer
    2020-01-08 Ulrika A svarar Marie U
    Stort tack för ditt fina omdöme! Lycka till med renovering och flytt! Hälsningar Ulrika
  • Gudrun A sålde sitt hus med hjälp av Ulrika Andersson en del av HusmanHagberg Värmdö

2019-10-24

Mörtnäs
    Ulrika Andersson har sålt mitt hus och jag har känt mig så trygg med hennes kunnande. Ulrika har också hjälpt mig med nytt boende.
    Ulrika är lugn. kunnig och vänlig.
    Rekommenderar henne som mäklare. Läs mer
    2019-10-24 Ulrika A svarar Gudrun A
    Stort tack för din fina ord, Gudrun! Jag är glad att jag fick förtroendet att förmedla ditt fina hus i Mörtnäs och att kunna hjälpa dig att finna ett nytt boende där jag hoppas att du kommer att trivas! Hälsningar Ulrika
    Ulrika A gillar detta
  • Tuija P sålde sitt hus med hjälp av Ulrika Andersson en del av HusmanHagberg Värmdö

2019-09-27

Fruvik Haghulta
    Sålt radhus
    Tillgänglig, erfaren , professionell , kände mig trygg som säljare
    Rekommenderar verkligen Ulrika Andersson Läs mer
    2019-09-30 Ulrika A svarar Tuija P
    Stort tack för din fina rekommendation, härligt att höra! Hälsningar Ulrika

Senaste försäljningarna

Meitens Väg