53 rekommendationer

Ulrika Andersson
en del av HusmanHagberg Värmdö

Gustavsbergs Hamn
134 40 Gustavsberg — Visa karta

Vad tror Ulrika att er bostad är värd i dagsläget?

Ange ditt postnummer för en kostnadsfri värdering

Läs vad 53 kunder tycker om Ulrika Andersson

• Karin B
    Karin B skrev om Ulrika Andersson en del av HusmanHagberg Värmdö
    Hej!
    Jag tycker Ulrika Andersson är kunnig, ambitiös och trevlig. Det känns tryggt att ha henne som ledsagare vid bostadsbytet.
    Vänlig hälsning Läs mer
    2018-05-09 Ulrika A svarar Karin B
    Tack för dina fina ord, Karin! Det har varit så roligt att kunna hjälpa dig med både köp och försäljning.
  • Suoma S
    Suoma S skrev om Ulrika Andersson en del av HusmanHagberg Värmdö
    Vi rekommenderar henne gärna. Utmärkt. Läs mer
    2018-05-09 Ulrika A svarar Suoma S
    Tack för ditt fina betyg! Hoppas att ni kommer att trivas i Örebro!
  • Pirkko C
    Pirkko C skrev om Ulrika Andersson en del av HusmanHagberg Värmdö
    Upplevt sakligt och trevligt bemötande av Ulrika Andersson. Mvh Läs mer
    2018-05-09 Ulrika A svarar Pirkko C
    Tack för att du tog dig tid att lämna en rekommendation!
  • Petri J
    Petri J skrev om Ulrika Andersson en del av HusmanHagberg Värmdö
    Hon är professionell och trevlig. Läs mer
    2018-05-09 Ulrika A svarar Petri J
    Tack för din rekommendation! Hoppas att du ska trivs bra i nya lägenheten.
  • Anders E
    Anders E skrev om Ulrika Andersson en del av HusmanHagberg Värmdö
    Proffsig med avslappnat bemötande
    Utstrålar och man känner sig trygg Läs mer
    2018-02-28 Ulrika A svarar Anders E
    Härligt att höra! Tack snälla för att du tog dig tid att lämna en rekommendation.
  • Maria Å
    Maria Å skrev om Ulrika Andersson en del av HusmanHagberg Värmdö
    Ulrika har varit fantastiskt bra i sitt bemötande från start.
    Proffsig, kunnig, lugn och trevlig.

Vi rekommenderar henne varmt till andra framtida husköpare.

Med vänlig hälsning
    Mia Åberg Läs mer
    2018-02-28 Ulrika A svarar Maria Å
    Stort tack, Mia! Det gör mig varm i hjärtat att få så här fina ord från en nöjd husköpare!
  • Klara N
    Klara N skrev om Ulrika Andersson en del av HusmanHagberg Värmdö
    Mycket trevligt och tillmötesgående bemötande! Läs mer
    2018-02-28 Ulrika A svarar Klara N
    Tack för ditt fina omdöme! Och grattis än en gång till din nya bostad!
  • Marcus Å
    Marcus Å skrev om Ulrika Andersson en del av HusmanHagberg Värmdö
    Är i sammanhanget köpare.

Ulrika är sammanfattat helt suverän. Fantastiskt saklig, kunnig & hjälpsam Läs mer
    2018-02-28 Ulrika A svarar Marcus Å
    Stort tack för ditt toppenbetyg, det värmer! Roligt med så positiva kunder!
  • Bo L
    Bo L skrev om Ulrika Andersson en del av HusmanHagberg Värmdö
    Vår första kontakt med en mäklare den var positiv och Ulrika Andersson var hjälpsam med förslag på vår önskan om lägenhet i Gustavsberg. Läs mer
    2018-02-28 Ulrika A svarar Bo L
    Härligt att höra! Hoppas ni trivs bra på Kedjebacken!
  • Mikael G
    Mikael G skrev om Ulrika Andersson en del av HusmanHagberg Värmdö
    Ulrika var engagerad, kunnig och trevlig. Läs mer
    2018-02-28 Ulrika A svarar Mikael G
    Tack för ditt fina omdöme, uppskattas!
  • Rosita R
    Rosita R skrev om Ulrika Andersson en del av HusmanHagberg Värmdö
    Mycket professionell och samtidigt med en personlig framtoning. Mycket trevlig, märks väl att hon är insatt i sitt jobb, det kallas service! Läs mer
    2018-02-28 Ulrika A svarar Rosita R
    Så glad jag blir över ditt fina omdöme, tack! Hoppas att du trivs i dina nya kvarter!
  • Elisabeth P
    Elisabeth P skrev om Ulrika Andersson en del av HusmanHagberg Värmdö
    Mycket gott bemötande och levde absolut upp till min förväntan.
    Helnöjd m.a Läs mer
    2018-02-28 Ulrika A svarar Elisabeth P
    Härligt att höra, stort tack för rekommendationen!
  • Ann-Kristin L
    Ann-Kristin L skrev om Ulrika Andersson en del av HusmanHagberg Värmdö
    Ett tryggt och proffsigt bemötande, kunde svara på mina undringar/ frågor. Försäljningen löpte snabbt . Före under och efter får högsta betyg. Jag är också nöjd med slutpriset .... Tack Läs mer
    2018-02-28 Ulrika A svarar Ann-Kristin L
    Stort tack för ditt fina omdöme både nu och under försäljningens gång! Roligt med rekordpriset också!
  • Monica E
    Monica E skrev om Ulrika Andersson en del av HusmanHagberg Värmdö
    Trevlig tillmltesgåenďe hörde av sig när mañ sökt henne odyl ja rekomenďerar henne till ďet varmaste M VH Monica Läs mer
    2018-02-28 Ulrika A svarar Monica E
    Stort tack för din fina rekommendation, roligt att höra!
  • Ted F
    Ted F skrev om Ulrika Andersson en del av HusmanHagberg Värmdö
    Professionell, kunnig och trevlig! Rekommenderas! Läs mer
    2018-02-28 Ulrika A svarar Ted F
    Stort tack för din fina rekommendation, det uppskattas!
  • Maria Eklund G
    Maria Eklund G skrev om Ulrika Andersson en del av HusmanHagberg Värmdö
    Mycket bra, saklig och lyhörd. Hörde på omvägar att hennes lugna och inlyssnande beteende bidrog till en bra och positiv stämning under visningarna. Läs mer
    2018-02-28 Ulrika A svarar Maria Eklund G
    Tack för ditt fina omdöme, det glädjer mig att ni var nöjda som säljare och att spekulanterna upplevde en bra visning!
  • Hildegard D
    Hildegard D skrev om Ulrika Andersson en del av HusmanHagberg Värmdö
    Vi kan starkt rekommendera HusmanHagberg på Värmdö.
    Från första kontakten till hjälp med slutstädning så sköttes allt professionellt.
    Realistiska förväntningar på slutpris och kunskap om området ihop med ett personligt engagemang förstärkte det första intryck vi fick. Läs mer
    2018-02-28 Ulrika A svarar Hildegard D
    Så roligt att höra! Tack snälla för ditt fina omdöme. Hoppas att du trivs bra i stan!
  • Malin L
    Malin L skrev om Ulrika Andersson en del av HusmanHagberg Värmdö
    Mycket lugnt och professionellt . Läs mer
    2018-02-28 Ulrika A svarar Malin L
    Tack för din fina rekommendation!
  • Björn O
    Björn O skrev om Ulrika Andersson en del av HusmanHagberg Värmdö
    mycket proffsigt bemötande och hjälpsam med det ovanliga problem vi stötte på Läs mer
    2017-10-26 Ulrika A svarar Björn O
    Tack Björn! Ni har varit så tålmodiga och tillmötesgående under hela processen. Hoppas att ni får njuta av er fina, nyrenoverade lägenhet nu!
  • Eva L
    Eva L skrev om Ulrika Andersson en del av HusmanHagberg Värmdö
    Mycket trevlig och tillmötesgående. En person man får förtroende för. Service minded. Läs mer
    2017-10-26 Ulrika A svarar Eva L
    Tack för det fina betyget! Hoppas att du trivs i din nya bostad!
  • Birgitta B
    Birgitta B skrev om Ulrika Andersson en del av HusmanHagberg Värmdö
    Proffsig. Trevligt bemötande. Vi kände oss trygga med Ulrika när det gäller hennes sätt att sköta försäljningen av vår lägenhet, som naturligtvis är en stor affär för oss.
    Hon lämnade ingenting åt slumpen utan fullföljde noggrant alla åtaganden in i minsta detalj.
    Vi ger henne vårt allra högsta betyg. Vi har under åren flyttat mycket o har en viss vana av mäklare.
    Vi ger Ulrika våra bästa rekommendationer. Läs mer
    2017-10-26 Ulrika A svarar Birgitta B
    Stort tack för ert fina omdöme! Det har varit så roligt att samarbeta med er genom hela försäljningsprocessen. Hoppas att ni trivs i ert hus, ha en fortsatt fin höst!
  • Marek F
    Marek F skrev om Ulrika Andersson en del av HusmanHagberg Värmdö
    Professionell pålitlig lätt att samarbeta med Läs mer
    2017-10-26 Ulrika A svarar Marek F
    Tack för det fina betyget! Roligt att jag fick förtroendet att sälja din mammas lägenhet. Vi hörs framöver!
  • Marlene K
    Marlene K skrev om Ulrika Andersson en del av HusmanHagberg Värmdö
    Vi fick ett mycket trevligt o proffsigt bemötande av Ulrika !
    Hon var ödmjuk, samtidigt som hon visade en kunnande, ska vi någon gång sälja vårat hus så anlitar vi gärna Ulrika. Läs mer
    2017-10-26 Ulrika A svarar Marlene K
    Stort tack för ert fina omdöme!
  • Eva N
    Eva N skrev om Ulrika Andersson en del av HusmanHagberg Värmdö
    Vänligt bemötande, snabb återkoppling på både telefon och mail. Mycket nöjd som kund. Läs mer
    2017-10-26 Ulrika A svarar Eva N
    Härligt att höra, tack för din rekommendation!
  • Sabrina E
    Sabrina E skrev om Ulrika Andersson en del av HusmanHagberg Värmdö
    Proffsigt och trevligt bemötande, tillmötesgående och tog sig tid att besvara frågor. Lätt att komma i kontakt med såväl via mail som telefon. Hela processen gick mycket smidigt! Rekommenderas! Läs mer
    2017-10-26 Ulrika A svarar Sabrina E
    Stort tack för din fina rekommendation! Hoppas att ni trivs bra i huset.
  • Emelie B
    Emelie B skrev om Ulrika Andersson en del av HusmanHagberg Värmdö
    Mycket kunnig, effektiv och serviceinriktad. Vi är mycket nöjda med vårt val att anlita Ulrika Andersson som mäklare. Läs mer
    2017-10-26 Ulrika A svarar Emelie B
    Tack för ert toppbetyg! Alltid roligt med återkommande kunder. Hoppas att ni trivs bra i nya huset, hälsa familjen!
  • Anna L
    Anna L skrev om Ulrika Andersson en del av HusmanHagberg Värmdö
    Ulrika hjälpte både mig och min syster att sälja våra första bostäder så när det blev dags att sälja igen fanns där ingen tvekan om vem som skulle få uppdraget. Ulrika är oerhört lyhörd på vad man som kund önskar och visualiserar sin försäljning men kommer samtidigt med nya idéer, förslag och resultatet - ja det blir bara super! Jag som kund är väldigt kräsen när det kommer till exempelvis fotografering och önskade en speciell känsla än vad som vanligtvis används vid husförsäljning. Ulrika kontaktade då en av hennes fotografer och bilderna blev magiska, precis så som jag önskat. Finns inte tillräckligt med fina ord som beskriver hur professionell och duktig Ulrika är. Läs mer
    2017-10-26 Ulrika A svarar Anna L
    Men åh så glad jag blir när jag läser ditt fina betyg! Så uppskattat att du tagit dig tid att skriva en så utförlig rekommendation! Det är så roligt med återkommande kunder och speciellt när jag fått förtroendet att hjälpa både dig och din syster igen. Hoppas att ni trivs med livet i innerstan och blir ni sugna på Värmdö igen får ni höra av er! :-)
  • Mia L
    Mia L skrev om Ulrika Andersson en del av HusmanHagberg Värmdö
    Ulrika Andersson på HusmanHagberg Värmdö är en utmärkt mäklare som hanterade vår husförsäljning på absolut bästa möjliga sätt. Hennes förmåga att förklara och leda oss genom hela processen, råda oss inför fotografering och visning, formulera objektsbeskrivningen och hantera spekulanter var otroligt proffsig och gav oss en enorm känsla av trygghet. Jag kan varmt rekommendera Ulrika Andersson och ger henne allra högsta betyg. Läs mer
    2017-05-11 Ulrika A svarar Mia L
    Åh så glad jag blir för detta fina och utförliga betyg, Mia! Det har varit så roligt att samarbeta med er. Ni har varit så positiva och härliga genom hela processen och då känns det extra kul att det blev en lyckad försäljning!
  • Björn E
    Björn E skrev om Ulrika Andersson en del av HusmanHagberg Värmdö
    Ulrika var en lugn och skön men fortfarande professionell mäklare. Läs mer
    2017-05-11 Ulrika A svarar Björn E
    Tack för fint omdöme! Hoppas att ni stortrivs i nya lägenheten!
  • Sasja S
    Sasja S skrev om Ulrika Andersson en del av HusmanHagberg Värmdö
    Lyhörd och proffessionell fr start till målgång. Läs mer
    2017-05-11 Ulrika A svarar Sasja S
    Tack för det fina betyget och gott samarbete!
  • Lena S
    Lena S skrev om Ulrika Andersson en del av HusmanHagberg Värmdö
    Jag upplever att Ulrika är en ärlig mäklare, en fena på administration och har en lagom personligt förhållningssätt till kunden, bägge parter, utan att på något vis bli "smörig". Hon får mina bästa rekommendationer. Läs mer
    2017-05-11 Ulrika A svarar Lena S
    Stort tack för ditt fina omdöme, Lena! Hoppas att du trivs bra i ditt nya boende!
  • Ulf Å
    Ulf Å skrev om Ulrika Andersson en del av HusmanHagberg Värmdö
    Inga problem, kan rekommendera henne. Läs mer
    2017-05-11 Ulrika A svarar Ulf Å
    Tack för det fina betyget! Det var roligt att få sälja er tomt!
  • Erik D
    Erik D skrev om Ulrika Andersson en del av HusmanHagberg Värmdö
    Professionell, kunnig och förtroendeingivande. Läs mer
    2017-05-11 Ulrika A svarar Erik D
    Tack snälla för den fina rekommendationen du lämnat!
  • Anna H
    Anna H skrev om Ulrika Andersson en del av HusmanHagberg Värmdö
    En bra och tydlig mäklare. Hjälpsam och informativ. Läs mer
    2017-05-11 Ulrika A svarar Anna H
    Härligt att höra, tack för fint omdöme!
  • Josephine P
    Josephine P skrev om Ulrika Andersson en del av HusmanHagberg Värmdö
    Proffsigt och personligt bemötande. Läs mer
    2017-05-11 Ulrika A svarar Josephine P
    Tack för rekommendationen! Det var roligt att få ta hand om försäljningen av ert fina hus!
  • Axel M
    Axel M skrev om Ulrika Andersson en del av HusmanHagberg Värmdö
    Min bedömning av Ulrikas bemötande vid min försäljning av huset var över all förväntan BRA .Allt gick så lätt tack vare Ulrika .Högsta betyg Läs mer
    2016-09-01 Ulrika A svarar Axel M
    Hej Axel! Stort tack för ert fina betyg! Jag är glad att jag fick förtroendet att förmedla ert fritidshus som ni haft i så många år. Önskar er allt gott!
  • Tuula L
    Tuula L skrev om Ulrika Andersson en del av HusmanHagberg Värmdö
    Pålitlig, hänsynsfull, snäll, höll alltid vad hon lovade (tex att ringa), snabb och ärlig.
    Så tycker jag att Ulrika Andersson var. Läs mer
    2016-08-25 Ulrika A svarar Tuula L
    Hej Tuula! Stort tack för din fina rekommendation, det värmde i hjärtat! Och tack för din positiva feedback genom hela försäljningsprocessen!
  • Jml Utveckling
    Jml Utveckling skrev om Ulrika Andersson en del av HusmanHagberg Värmdö
    Trevlig, leverans enligt förväntan. Läs mer
    2016-08-24 Ulrika A svarar Jml Utveckling
    Tack för att du tog dig tid att skriva på Reco, det uppskattas!
  • Tommy P
    Tommy P skrev om Ulrika Andersson en del av HusmanHagberg Värmdö
    Vi fick utförlig information och svar på alla frågor. Vi upplever också att Ulrika gjorde ett utmärkt jobb vid förmedlingen och försäljningen av vår lgh. Vi är på det hela taget mycket nöjda! Läs mer
    2016-08-24 Ulrika A svarar Tommy P
    Hej Tommy! Tack för de fina orden! Hoppas att ni haft en fin sommar i nya boendet och att renoveringen gått bra!
  • Emika K
    Emika K skrev om Ulrika Andersson en del av HusmanHagberg Värmdö
    Hon är en väldigt lyhörd och förtroendegivande mäklare! Det kändes väldigt positivt och man kände sig väldigt trygg med henne. Jag och min man rekommenderar henne verkligen. Läs mer
    2016-08-24 Ulrika A svarar Emika K
    Hej Emika! Stort tack till er för den fina rekommendation, det värmer! Ni har varit underbara kunder och det glädjer mig att ni fann ert drömboende!
  • Jan T
    Jan T skrev om Ulrika Andersson en del av HusmanHagberg Värmdö
    Jag fick ett trevligt bemötande och lägenheten såldes på ett bra sätt. Ulrika gjorde också en värdering av en sommarstuga som kändes relevant. Läs mer
    2016-08-24 Ulrika A svarar Jan T
    Hej Jan! Tack för att du skrev några rader på Reco. Hoppas allt är bra!
  • Roger L
    Roger L skrev om Ulrika Andersson en del av HusmanHagberg Värmdö
    Seriös, professionell och kunnig. Läs mer
    2016-02-03 Ulrika A svarar Roger L
    Hej Roger! Vilket fint omdöme, tack för att du tog dig tid att skriva en rekommendation! Det var roligt att hjälpa er med husköpet.
  • Monica B
    Monica B skrev om Ulrika Andersson en del av HusmanHagberg Värmdö
    Ulrika var engagerad o lyhörd för våra önskemål o gjorde ett bra säljjobb med vårt fritidshus. Vi kan varmt rekommendera Ulrika till nya säljprojekt . Monica Blomqvist Läs mer
    2016-02-03 Ulrika A svarar Monica B
    Hej Monica! Vad glad jag blir över ert fina omdöme! Att vara engagerad och lyhörd för säljarens önskemål är alltid målet med mina uppdrag. Det var roligt att få hjälpa till med försäljningen av ert fritidshus på Djurö. Må så gott och hälsa Lennart!
  • Michaela B
    Michaela B skrev om Ulrika Andersson en del av HusmanHagberg Värmdö
    Ulrika valde jag för försäljning av min lägenhet, efter att ha träffat henne vid en husvisning. Hon gav ett seriöst intryck! Kunde förmedla information om objektet på ett bra/professionellt sätt, utan att vara för pådrivande! Dessutom är hon en väldigt behaglig o trevlig person! Kan alltså varmt rekommendera till alla som vill göra husaffärer! Läs mer
    2016-02-03 Ulrika A svarar Michaela B
    Hej Michaela! Tack så mycket för din fina rekommendation, det värmer i hjärtat! Jätteroligt när en nöjd spekulant blir en nöjd säljare! Hoppas att ni trivs bra i Torsby. Må så gott!
  • Linda B
    Linda B skrev om Ulrika Andersson en del av HusmanHagberg Värmdö
    Första kontakten var inte alls bra! Vi pratades vid i telefonen för att boka in ett besök till objektet! Vi skulle på en visning innan! Hon sa att om hennes objekt var viktigt så skulle vi kanske hoppa den andra visningen! Sen frågade hon vart det var! Jag berättade och då sa hon att jag skulle skynda mig för hon hade annat planerat! Hon frågade vad för bil vi körde och om det var jag eller killen som körde! Är det relevant i frågan undrade jag!! Men det hade det då killar kör fortare än tjejer! Jag blev grymt irriterad och frågade om hon ville sälja huset eller inte?? Då fnös hon bara! Vi stressade dit och jag var såååå arg! Vi blev mött av en höggravid kvinna! Det första jag tänkte var OK! hon kanske hade gravid humör!! Då kan man ju bli lite speciell! Ja la det åt sidan! Sen sa hon att säljarna inte hade bråttom att sälja! Att de kunde hyra ut om de inte fick de pris de ville! Ok tänkte vi och gick! Sen las ett bud och då var det jätte bråttom med allt då hade hon aldrig sagt att det skulle hyras ut! Det var synd att ha en sån start! Sen tog en annan mäklare över försäljningen för hon fick väl barn! Vi köpte huset och är väldigt nöjda i övrigt! Det var min erfarenhet och nu har jag varit uppriktig! Läs mer
    2016-02-03 Ulrika A svarar Linda B
    Hej Linda! Tack för att du tog dig tid att lämna ett omdöme, det är viktigt att alla får framföra sina synpunkter. Jag uppskattar din uppriktighet även om det kommer som en chock för mig, då du inte framförde något av det här till mig i samband med all kontakt vi hade under köpprocessen. Det är verkligen tråkigt att höra att du är så missnöjd med vår inledande kontakt, jag beklagar att du upplevt situationen på det sättet. Jag känner inte alls igen mig i det du beskriver, men jag tar självklart med mig att vara ännu tydligare i min kommunikation med spekulanter fortsättningsvis, för att undvika missförstånd. För mig är det väldigt viktigt att både köpare och säljare är nöjda. Jag vill också tydliggöra att det stämmer att jag inte kunde närvara på tillträdet, eftersom jag haft den stora glädjen att få barn ett par veckor innan. Därför lämnade jag över tillträdet till min kollega Gunnar, vilket ni också informerades om i förväg. Som jag förstår är ni i alla fall nöjda med ert husköp och det glädjer mig att höra att ni trivs. Du är varmt välkommen att kontakta mig om du önskar diskutera vidare.
  • Elisabeth B
    Elisabeth B skrev om Ulrika Andersson en del av HusmanHagberg Värmdö
    Trevligt bemötande. Ordning och reda. Känning. Läs mer
    2016-02-03 Ulrika A svarar Elisabeth B
    Hej Elisabeth! Tack för att du tog dig tid att skriva en rekommendation, det glädjer mig!
  • Jerker H
    Jerker H skrev om Ulrika Andersson en del av HusmanHagberg Värmdö
    Genomgående lugn, saklig, tilllmötesgående. Läs mer
    2016-02-03 Ulrika A svarar Jerker H
    Hej Jerker! Roligt med nöjda köpare, tack för att du lämnat en rekommendation!
  • Ove P
    Ove P skrev om Ulrika Andersson en del av HusmanHagberg Värmdö
    Lyssnade, serviceinriktad lätt att prata med kunnig och engagerad.
    Som en mäklare ska uppträda tycker vi. Läs mer
    2016-02-03 Ulrika A svarar Ove P
    Hej Ove! Stort tack för att ni tog er tid att skriva några rader, vilket fint omdöme! Det var roligt att få ta hand om försäljningen av ert fina hus. Hälsa Solveig så gott!
  • Annika B
    Annika B skrev om Ulrika Andersson en del av HusmanHagberg Värmdö
    Påläst, lätt att få kontakt med, trevlig och smidigt samarbete Läs mer
    2016-02-03 Ulrika A svarar Annika B
    Hej Annika! Tack för att du tog dig tid att lämna en rekommendation, det uppskattas! Jag hoppas att ni trivs bra i huset och att renoveringen gått bra. Hör gärna av er om ni vill boka in en värdering framöver.
  • Lars A
    Lars A skrev om Ulrika Andersson en del av HusmanHagberg Värmdö
    Trevligt och proffsigt bemötande, perfekt genomförd affär1 Läs mer
    2016-02-03 Ulrika A svarar Lars A
    Hej Lars! Tack så mycket, vad glad jag blir! Hörde att ni blivit stadsbor. Hoppas att verksamheten går bra. Må så gott.
Jenny Svensk
Ulrika Andersson