Ulrika Andersson

Ulrika Andersson

Ulrika Andersson är mäklare på HusmanHagberg Värmdö

Ulrika Andersson har varit registrerad mäklare sedan 2003-08. Ulrika Andersson har varit aktiv på Reco.se sedan 2016-01 och har fått 146 omdömen med ett betyg på 4.8. Ulrika Andersson har haft 42 försäljningar sen 2020-07 och har tillfrågat 92% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2020-07 - 2021-06

Läs vad 146 Läs vad Ulrika Andersson

• köpte sitt hus med hjälp av Ulrika Andersson en del av HusmanHagberg Värmdö
    • Skeviksstrand
    2021-06-25
    Vi var väldigt nöjda med Ulrika. Hon har varit trevlig, kunnig, tålmodig och alltid lätt att få tag på. Vi har känt oss trygga och stöttade hela vägen med henne.
    2021-06-24
    Proffsig från start till mål! Rekommenderas varmt.
    • Hjortens odling / Malma
    2021-06-13
    Trevligt bemötande ingav förtroende verkar kunnig OCH erfaren gjorde rätt bedömning angående
    Prisbilden i området känner mig mycket nöjd med resultatet OCH snabba besked MVH Åke Andersson
    Stort tack för din rekommendation! Det var roligt att ta hand om försäljningen av er fina stuga i Hjortens Odling. Ha en fortsatt härlig sommar! Hälsningar Ulrika Ulrika Andersson
    2021-06-11
    Glad, trevlig, kunnig. Mycket behaglig att samarbeta med.
    Stort tack för fint omdöme, roligt att höra! Extra roligt med återkommande kunder. Ha en fortsatt fin sommar! Hälsningar Ulrika Ulrika Andersson
    2021-06-11
    Trevligt bemötande! Bra information på ett enkelt sätt!
    Jag är mycket nöjd så här långt.....handpenningen är betald!
    Tack för denna fina rekommendation! Och grattis än en gång till köpet. Ha en fortsatt fin sommar så ses vi på tillträdesdagen! Hälsningar Ulrika Ulrika Andersson
    2021-05-28
    Sålde min fritidsfastighet på Värmdö med Ulrika Andersson. Affären gick snabbt och smidigt med henne. Hon är lätt att kommunicera med och mycket insatt i området.
    Service över mina förväntningar.
    Tack för detta fina omdöme, härligt att höra! Ha en fortsatt fin sommar! Hälsningar Ulrika Ulrika Andersson
  • sålde sitt hus med hjälp av Ulrika Andersson en del av HusmanHagberg Värmdö
    • Gustavsberg Ösby Grind
    2021-04-20
    Jag är väldigt nöjd med den hjälp lag fick av Ulrica när jag skulle sälja mitt hus
    Stort tack för fint omdöme! Det var roligt att få ta hand om försäljningen av ditt hus. Ösby Grind ligger mig extra varmt om hjärtat. Önskar dig en fortsatt fin sommar! Hälsningar Ulrika Ulrika Andersson
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Ulrika Andersson en del av HusmanHagberg Värmdö
    • Gustavsberg Ösbydalen
    2021-04-20
    Väldigt proffsig och kunnig! Det kändes tryggt att sälja genom Ulrika.
    Tack Maria, roligt att höra! Extra roligt med återkommande kunder. :-) Ha en fin sommar! Hälsningar Ulrika Ulrika Andersson
    • Skeviksstrand
    2021-04-18
    Vi köpte en tomt, förmedlad av Ulrika.
    Processen var smidig och snabb.
    Vi fick en fint bemötande. Snabb med återkoppling. En professionell mäklare som vi verkligen kan rekommendera! :)
    Stort tack, jättekul att ni är nöjda och vill rekommendera mig! Lycka till med husbygget! Hälsningar Ulrika Ulrika Andersson
    • Hjortens odling / Malma
    2021-03-26
    Jag har köpt ett arrende som låg som ett kommande objekt. Efter att jag kontaktade Ulrika om mitt intresse för stället har hon varit behjälplig med information på alla mina frågor fram till vi skrev avtalet. Så långt är jag mycket nöjd med hennes insatser. Nu väntar jag på tillträdesdagen och att alla papper blir klara.
    Tack för din fina rekommendation! Roligt att höra. Och grattis än en gång till köpet! Hjortens Odling är verkligen ett mysigt område! Hälsningar Ulrika Ulrika Andersson