Ulrika Andersson är mäklare på HusmanHagberg Värmdö

Ulrika Andersson har varit registrerad mäklare sedan 2003-08. Ulrika Andersson har varit aktiv på Reco.se sedan 2016-01 och har fått 192 omdömen med ett betyg på 4.8. Ulrika Andersson har haft 46 försäljningar sen 2021-08 och har tillfrågat 98% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2021-08 - 2022-07

Läs vad 192 Läs vad Ulrika Andersson

• sålde sin stuga med hjälp av Ulrika Andersson en del av HusmanHagberg Värmdö
    2022-07-02 Verifierad kund
    En fantastiskt bra genomförd fastighetsaffär av en professionell mäklare som har ett lugnt och förtroendeingivande sätt.
    Jag som säljare är väldigt nöjd med Ulrika Andersson.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Ulrika Andersson en del av HusmanHagberg Värmdö
    • Stavsnäs
    2022-07-01 Verifierad kund
    Mycket gott bemötande, hjälpsam och informativ för alla frågor vi hade. Vi kan varmt rekommendera henne för andra köpare.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Ulrika Andersson en del av HusmanHagberg Värmdö
    • Stavsnäs
    2022-07-01 Verifierad kund
    Vi sålde vårt parhus med Ulrika som mäklare och vi är nöjda.
    Vi är nöjda med bemötandet genom hela processen, återkopplingen och flexibiliteten samt även priset vi fick för vår bostad av köparen. Förväntningarna var högt ställda på Ulrika som mäklare och dom efterlevdes. Ska vi ge någon feedback så är det processen med annonseringen som kunde ha varit något bättre, där det blev ett missförstånd kring när bostaden skulle annonseras på vilken annonssida. Ingen skada skedd dock.
  • sålde sitt hus med hjälp av Ulrika Andersson en del av HusmanHagberg Värmdö
    2022-06-27 Verifierad kund
    Proffsigt och noggrant. Försäljningen löpte på snabbt och effektivt.
  • köpte sitt hus med hjälp av Ulrika Andersson en del av HusmanHagberg Värmdö
    2022-06-27 Verifierad kund
    Bra, trevligt och professionellt bemötande.
  • köpte sitt hus med hjälp av Ulrika Andersson en del av HusmanHagberg Värmdö
    2022-06-26 Verifierad kund
    Jättebra upplevelse, tålmodig och proffesionell :)
  • sålde sin stuga med hjälp av Ulrika Andersson en del av HusmanHagberg Värmdö
    2022-06-23 Verifierad kund
    En väldigt duktig mäklare. Tillgänglig och lyhörd, professionellt och tryggt bemötande.
  • köpte sin stuga med hjälp av Ulrika Andersson en del av HusmanHagberg Värmdö
    2022-06-21 Verifierad kund
    Påläst, proffsig, tydlig. Alltid tillgänglig. Väldigt noggrann vid genomgången av kontraktet.
    Tack för fint omdöme! Hoppas att du får mycket glädje av din fina stuga i sommar!
    Hälsningar Ulrika
    • Gustavsberg Charlottendal
    2022-06-20 Verifierad kund
    Jag blev proffsigt bemött och är mycket nöjd med Ulrika Anderssos arbete angående försäljningen av min bostad.
    Tack för din fina rekommendation, Peter! Roligt att höra och tack själv för fint samarbete!
    Hälsningar Ulrika
    2022-06-20 Verifierad kund
    En genuint varm och fantastisk trevlig person som inger ett stort förtroende och som verkligen överträffade våra förväntningar! Engagerad, Proffsig, strategisk, positiv och ett väldigt bra stöd och bollplank genom hela vår utmanande säljprocess som förändrades snabbt med ett nytt ränteläge och en bostadsmarknad som blev avvaktade. Vi fick Snabba och regelbundna uppdateringar på vad som hände vilket kändes väldigt tryggt. Ser alltid möjligheter och lösningar även när det är motigt. Snabb på att svara och återkoppla på alla frågor som vi hade via mejl eller telefon. Vi är så nöjda med Ulrika och vi kommer absolut att anlita henne igen vid kommande försäljningar. Helt enkelt rätt person på rätt plats rekommenderar henne varmt!
    Åh vilket fint omdöme, stort tack! Det värmer i hjärtat! Och tack själva för er positiva inställning och ert tålamod genom hela försäljningsprocessen! Hälsningar Ulrika Ulrika Andersson