en del av HusmanHagberg Värmdö

4.5 / 5 i betyg — 20 rekommendationer

Läs vad 20 användare tycker om Ulrika Andersson

• Anna H
    Anna H skrev om Ulrika Andersson en del av HusmanHagberg Värmdö
    En bra och tydlig mäklare. Hjälpsam och informativ.
  • Josephine P
    Josephine P skrev om Ulrika Andersson en del av HusmanHagberg Värmdö
    Proffsigt och personligt bemötande.
  • Axel M
    Axel M skrev om Ulrika Andersson en del av HusmanHagberg Värmdö
    Min bedömning av Ulrikas bemötande vid min försäljning av huset var över all förväntan BRA .Allt gick så lätt tack vare Ulrika .Högsta betyg
    2016-09-01 Ulrika A svarar Axel M
    Hej Axel! Stort tack för ert fina betyg! Jag är glad att jag fick förtroendet att förmedla ert fritidshus som ni haft i så många år. Önskar er allt gott!
  • Tuula L
    Tuula L skrev om Ulrika Andersson en del av HusmanHagberg Värmdö
    Pålitlig, hänsynsfull, snäll, höll alltid vad hon lovade (tex att ringa), snabb och ärlig.
    Så tycker jag att Ulrika Andersson var.
    2016-08-25 Ulrika A svarar Tuula L
    Hej Tuula! Stort tack för din fina rekommendation, det värmde i hjärtat! Och tack för din positiva feedback genom hela försäljningsprocessen!
  • Jml Utveckling
    Jml Utveckling skrev om Ulrika Andersson en del av HusmanHagberg Värmdö
    Trevlig, leverans enligt förväntan.
    2016-08-24 Ulrika A svarar Jml Utveckling
    Tack för att du tog dig tid att skriva på Reco, det uppskattas!
  • Tommy P
    Tommy P skrev om Ulrika Andersson en del av HusmanHagberg Värmdö
    Vi fick utförlig information och svar på alla frågor. Vi upplever också att Ulrika gjorde ett utmärkt jobb vid förmedlingen och försäljningen av vår lgh. Vi är på det hela taget mycket nöjda!
    2016-08-24 Ulrika A svarar Tommy P
    Hej Tommy! Tack för de fina orden! Hoppas att ni haft en fin sommar i nya boendet och att renoveringen gått bra!
  • Emika K
    Emika K skrev om Ulrika Andersson en del av HusmanHagberg Värmdö
    Hon är en väldigt lyhörd och förtroendegivande mäklare! Det kändes väldigt positivt och man kände sig väldigt trygg med henne. Jag och min man rekommenderar henne verkligen.
    2016-08-24 Ulrika A svarar Emika K
    Hej Emika! Stort tack till er för den fina rekommendation, det värmer! Ni har varit underbara kunder och det glädjer mig att ni fann ert drömboende!
  • Jan T
    Jan T skrev om Ulrika Andersson en del av HusmanHagberg Värmdö
    Jag fick ett trevligt bemötande och lägenheten såldes på ett bra sätt. Ulrika gjorde också en värdering av en sommarstuga som kändes relevant.
    2016-08-24 Ulrika A svarar Jan T
    Hej Jan! Tack för att du skrev några rader på Reco. Hoppas allt är bra!
  • Roger L
    Roger L skrev om Ulrika Andersson en del av HusmanHagberg Värmdö
    Seriös, professionell och kunnig.
    2016-02-03 Ulrika A svarar Roger L
    Hej Roger! Vilket fint omdöme, tack för att du tog dig tid att skriva en rekommendation! Det var roligt att hjälpa er med husköpet.
  • Monica B
    Monica B skrev om Ulrika Andersson en del av HusmanHagberg Värmdö
    Ulrika var engagerad o lyhörd för våra önskemål o gjorde ett bra säljjobb med vårt fritidshus. Vi kan varmt rekommendera Ulrika till nya säljprojekt . Monica Blomqvist
    2016-02-03 Ulrika A svarar Monica B
    Hej Monica! Vad glad jag blir över ert fina omdöme! Att vara engagerad och lyhörd för säljarens önskemål är alltid målet med mina uppdrag. Det var roligt att få hjälpa till med försäljningen av ert fritidshus på Djurö. Må så gott och hälsa Lennart!
  • Michaela B
    Michaela B skrev om Ulrika Andersson en del av HusmanHagberg Värmdö
    Ulrika valde jag för försäljning av min lägenhet, efter att ha träffat henne vid en husvisning. Hon gav ett seriöst intryck! Kunde förmedla information om objektet på ett bra/professionellt sätt, utan att vara för pådrivande! Dessutom är hon en väldigt behaglig o trevlig person! Kan alltså varmt rekommendera till alla som vill göra husaffärer!
    2016-02-03 Ulrika A svarar Michaela B
    Hej Michaela! Tack så mycket för din fina rekommendation, det värmer i hjärtat! Jätteroligt när en nöjd spekulant blir en nöjd säljare! Hoppas att ni trivs bra i Torsby. Må så gott!
  • Linda B
    Linda B skrev om Ulrika Andersson en del av HusmanHagberg Värmdö
    Första kontakten var inte alls bra! Vi pratades vid i telefonen för att boka in ett besök till objektet! Vi skulle på en visning innan! Hon sa att om hennes objekt var viktigt så skulle vi kanske hoppa den andra visningen! Sen frågade hon vart det var! Jag berättade och då sa hon att jag skulle skynda mig för hon hade annat planerat! Hon frågade vad för bil vi körde och om det var jag eller killen som körde! Är det relevant i frågan undrade jag!! Men det hade det då killar kör fortare än tjejer! Jag blev grymt irriterad och frågade om hon ville sälja huset eller inte?? Då fnös hon bara! Vi stressade dit och jag var såååå arg! Vi blev mött av en höggravid kvinna! Det första jag tänkte var OK! hon kanske hade gravid humör!! Då kan man ju bli lite speciell! Ja la det åt sidan! Sen sa hon att säljarna inte hade bråttom att sälja! Att de kunde hyra ut om de inte fick de pris de ville! Ok tänkte vi och gick! Sen las ett bud och då var det jätte bråttom med allt då hade hon aldrig sagt att det skulle hyras ut! Det var synd att ha en sån start! Sen tog en annan mäklare över försäljningen för hon fick väl barn! Vi köpte huset och är väldigt nöjda i övrigt! Det var min erfarenhet och nu har jag varit uppriktig!
    2016-02-03 Ulrika A svarar Linda B
    Hej Linda! Tack för att du tog dig tid att lämna ett omdöme, det är viktigt att alla får framföra sina synpunkter. Jag uppskattar din uppriktighet även om det kommer som en chock för mig, då du inte framförde något av det här till mig i samband med all kontakt vi hade under köpprocessen. Det är verkligen tråkigt att höra att du är så missnöjd med vår inledande kontakt, jag beklagar att du upplevt situationen på det sättet. Jag känner inte alls igen mig i det du beskriver, men jag tar självklart med mig att vara ännu tydligare i min kommunikation med spekulanter fortsättningsvis, för att undvika missförstånd. För mig är det väldigt viktigt att både köpare och säljare är nöjda. Jag vill också tydliggöra att det stämmer att jag inte kunde närvara på tillträdet, eftersom jag haft den stora glädjen att få barn ett par veckor innan. Därför lämnade jag över tillträdet till min kollega Gunnar, vilket ni också informerades om i förväg. Som jag förstår är ni i alla fall nöjda med ert husköp och det glädjer mig att höra att ni trivs. Du är varmt välkommen att kontakta mig om du önskar diskutera vidare.
  • Elisabeth B
    Elisabeth B skrev om Ulrika Andersson en del av HusmanHagberg Värmdö
    Trevligt bemötande. Ordning och reda. Känning.
    2016-02-03 Ulrika A svarar Elisabeth B
    Hej Elisabeth! Tack för att du tog dig tid att skriva en rekommendation, det glädjer mig!
  • Jerker H
    Jerker H skrev om Ulrika Andersson en del av HusmanHagberg Värmdö
    Genomgående lugn, saklig, tilllmötesgående.
    2016-02-03 Ulrika A svarar Jerker H
    Hej Jerker! Roligt med nöjda köpare, tack för att du lämnat en rekommendation!
  • Ove P
    Ove P skrev om Ulrika Andersson en del av HusmanHagberg Värmdö
    Lyssnade, serviceinriktad lätt att prata med kunnig och engagerad.
    Som en mäklare ska uppträda tycker vi.
    2016-02-03 Ulrika A svarar Ove P
    Hej Ove! Stort tack för att ni tog er tid att skriva några rader, vilket fint omdöme! Det var roligt att få ta hand om försäljningen av ert fina hus. Hälsa Solveig så gott!
  • Annika B
    Annika B skrev om Ulrika Andersson en del av HusmanHagberg Värmdö
    Påläst, lätt att få kontakt med, trevlig och smidigt samarbete
    2016-02-03 Ulrika A svarar Annika B
    Hej Annika! Tack för att du tog dig tid att lämna en rekommendation, det uppskattas! Jag hoppas att ni trivs bra i huset och att renoveringen gått bra. Hör gärna av er om ni vill boka in en värdering framöver.
  • Lars A
    Lars A skrev om Ulrika Andersson en del av HusmanHagberg Värmdö
    Trevligt och proffsigt bemötande, perfekt genomförd affär1
    2016-02-03 Ulrika A svarar Lars A
    Hej Lars! Tack så mycket, vad glad jag blir! Hörde att ni blivit stadsbor. Hoppas att verksamheten går bra. Må så gott.
  • Helena B
    Helena B skrev om Ulrika Andersson en del av HusmanHagberg Värmdö
    Fin service och väldigt trevligt och bra bemötande. Uppfyller alla kvaliteter som man vill ha hos en mäklare. Rekommenderas!
    2016-02-03 Ulrika A svarar Helena B
    Hej Helena! Vad glad jag blir över dina fina omdömen! Tack för att jag fick hjälpa er med husförsäljningen. Hoppas att ni trivs med att vara hemma i Sverige igen. Hittade ni ert drömboende till slut? Om inte, hör gärna av er till mig så fortsätter vi jakten. :-)
  • Mikael N
    Mikael N skrev om Ulrika Andersson en del av HusmanHagberg Värmdö
    Hjälpsam,trevlig och proffesionell
    2016-02-03 Ulrika A svarar Mikael N
    Hej Mikael! Tack för dina fina rekommendation, det glädjer mig att ha nöjda köpare! Jag hoppas att ni trivs i lägenheten.
  • Jimmy R
    Jimmy R skrev om Ulrika Andersson en del av HusmanHagberg Värmdö
    Ulrika är saklig, påläst och mycket kompetent som fastighetsmäklare. Hon är socialt naturligt begåvad har förmågan att få både säljare och köpare att känna sig i trygga i sin fastighetsaffär.
    2016-02-03 Ulrika A svarar Jimmy R
    Hej Jimmy! Stort tack för att du tog dig tid att skriva några rader, vilken fin rekommendation! Målet med mitt arbete som mäklare är att få både säljare och köpare att känna sig trygga - härligt att höra att ni också upplevt det så!
Jenny Svensk
Gunnar Johansson