Alla kategorier Mäklare Västerbotten Umeå HusmanHagberg HusmanHagberg Umeå

HusmanHagberg Umeå

Rådhusesplanaden 13, 903 28 Umeå — Visa karta

Sedan starten 2008 har vi varit marknadsledande i sex år och i juli 2017 bytte vi mäklarkedja till HusmanHagberg vilket gett oss större möjligheter att förbättra oss ytterligare. Vi är samma team som innan och du får som alltid bred kunskap, stort engagemang och passion från oss i din fastighetsaffär. HusmanHagberg är helt oberoende av banker och försäkringsbolag och har kundens bästa i fokus.

Vi kan Umeå! Vi vet vad som händer och planeras i regionen och har lång erfarenhet av bostadsmarknaden här. Ska du köpa eller sälja bostad här i Umeå, eller är intresserad av att veta mer om vår stad är du alltid välkommen att kontakta oss.
Öppet just nu
Mån-Tor: 09:00-17:00
Fre: 09:00-16:00
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 265 kunder tycker om HusmanHagberg Umeå

• 2019-06-26

Alexander Hans-Erik N skrev om Håkan Wiklund en del av HusmanHagberg Umeå
    Både köpt och sålt samma hus med Håkan som mäklare.
    Blev bemött på bästa möjliga sätt.
    Förväntningarna va ju att få huset till ett bra pris och de fick ja samt att få de sålt fort och de gjorde då också så Håkan har levt upp till mina förväntningar på bästa möjliga sätt. Läs mer
  • 2019-06-26

Ingrid Maria N skrev om Håkan Wiklund en del av HusmanHagberg Umeå
    Jag har sålt mitt hus i Holmsund.
    Håkan har varit väldigt tydlig och förklarat hur hela processen med husförsäljningen går till, så jag har känt mig trygg med han.
    Han har gett förslag och lyssnat på mina förslag och frågor, så är mycket nöjd med hans bemötande.
    Håkan är alltid glad och trevlig när man har kontakt med han.
    Håkan har levt upp till mina förväntningar som mäklare, MVG. Läs mer
  • 2019-06-25

Anders M skrev om Hassan Atrakchi en del av HusmanHagberg Umeå
    Vi har sålt radhus
    Vi har blivit bemött på ett professionellt och respektfullt sätt.
    Hassan levde upp till alla förväntningar.
    Hassan vågade göra saker utanför boxen. Det märktes att han var engagerad i våran försäljning. Han har varit tydlig och lättillgänglig. Hassan var målinriktad på ett sätt så det peppade oss. Läs mer
  • Mikael E

2019-06-24

Mikael E skrev om Ulrika Edberg en del av HusmanHagberg Umeå
    Ulrika Edberg visade stort engagemang under försäljningen av min bostadsrätt. Hon var proffsig och driven under hela processen. Elva dagar efter första visningen var försäljningen klar till utgångspris, vilket jag är mycket nöjd med. Under den perioden har Ulrika hållit mig informerad och även hållit i två extra visningar. Vill ni ha en engagerad och kunnig mäklare kontakta Ulrika! Läs mer
  • 2019-06-12

Eva N skrev om Jonas Andersson en del av HusmanHagberg Umeå
    Köpt lägenhet på Mariestrand i Umeå. Vi fick ett bra bemötande och en del tips. Läs mer
  • 2019-06-11

Eivor F skrev om Jonas Andersson en del av HusmanHagberg Umeå
    Jag har sålt ett hus i Själafjärden, Obbola. Mäklaren Jonas Andersson har med råge levt upp till mina förväntningar; trevligt bemötande och kunnig vad gäller husförsäljning.
    Vänliga hälsningar
    Eivor Fällgren Läs mer
  • Cardo T

2019-06-09

Cardo T skrev om Richard Öhman en del av HusmanHagberg Umeå
    Riktigt bra! Richard Öhman är en väldigt duktig mäklare! Läs mer
  • 2019-06-06

Leif L skrev om Jonas Andersson en del av HusmanHagberg Umeå
    Jonas sålde vårt hus för 9 år sedan på ett snabbt och bra sätt. Därför anlitade vi honom igen för vår bostadsrätt. Även där kom ett snabbt avslut. Jonas är ordentlig, trovärdig och kunnig. Kan rekommenderas Läs mer
  • 2019-06-05

Martin I skrev om Ulrika Edberg en del av HusmanHagberg Umeå
    Vi tog hjälp av Ulrika när vi nyligen sålde vårt radhus och vi har bara positiva erfarenheter! Ulrika är väldigt trevlig, naturlig, professionell och noga. Hela processen har skötts smidigt och Ulrika har varit bra på att återkoppla och uppdatera oss hela vägen. Hon har gjort det där lilla extra som jag vet inte alla mäklare gör. Hon är flexibel och anpassade sig till våra specifika önskemål kring försäljningen. Huset såldes snabbt och dessutom till försäljningsrekord på vårt område! Ulrika överträffade våra förväntningar och vi skulle utan att tveka välja henne igen. Vi är väldigt nöjda! Läs mer
  • 2019-06-03

Susanne B skrev om Ulrika Edberg en del av HusmanHagberg Umeå
    Hej!
    Ulrika hjälpte oss att sälja ett radhus på Ersboda. Det var inte helt lättsålt, och vi tycker att vi fick ett väldigt kompetent och tryggt bemötande. Det var lite krångel på vägen med vattenskada och inkoppling av försäkringsbolag, men med gemensamma krafter gick det i lås, och Ulrika spred ett lugn i denna stressade situation. Hon var bra på att hålla kontakten och svarade alltid snabbt när vi hade frågor. Toppenbra!
    /Susanne Börjegren Läs mer
  • 2019-05-30

Bror J skrev om Håkan Wiklund en del av HusmanHagberg Umeå
    Håkan Wiklund har hjälpt oss vid försäljning av vårt hus samt vid köp av bostadsrättslgh i Hörnefors.
    Vår dotter rekommenderade oss att kontakta Håkan, då hon själv hade anlitat honom vid försäljning.
    Vi har fått ett fint och ärligt bemötande av Håkan under proceduren med försäljningen, som snart är avklarad.
    Håkan finns alltid där, om vi behöver fråga om något. Läs mer
  • 2019-05-29

Kristina S skrev om Richard Öhman en del av HusmanHagberg Umeå
    Jag fick hjälp att sälja min bostadsrätt. Mäklaren var professionell och allt har gått snabbt och smidigt. Detta var min första försäljning så har ingen tidigare erfarenhet. Han levde upp till mina förväntningar. Läs mer
  • 2019-05-28

Kristina N skrev om Jonas Andersson en del av HusmanHagberg Umeå
    Sålt bostadsrätt .
    Har blivit proffsigt bemött av Jonas Andersson och rekommenderas varmt från oss.
    Återkoppling direkt om man har ringt och det har varit upptaget i telefon.
    Försäljningen gick fortare än förväntan,samma vecka som visningen.
    Vi är supernöjda. Läs mer
  • 2019-05-27

Tina L skrev om Jonas Andersson en del av HusmanHagberg Umeå
    Bostadsrätt.
    Bra i stort sett. Sämre bemötande vid ett tillfälle.
    Kunde inte svara säkert på vissa frågor. Flexibel mäklare som kunde träffad kväll o helg. Läs mer
  • Peder J

2019-05-17

Peder J skrev om Richard Öhman en del av HusmanHagberg Umeå
    Har köpt en lgh 5rok och ska sälja en 3:a. Jag tycker Richards bemötande var toppklass. Seriös i rollen som mäklare och fint kundbemötande. Läs mer
  • Carl-Johan B

2019-05-15

Carl-Johan B skrev om Håkan Wiklund en del av HusmanHagberg Umeå
    Håkan har anlitats via rekommendationer från en god vän till mig för att sälja min bostadsrätt. Håkan har från start gett ett gott intryck, varit engagerad och skött återkoppling på ett suveränt sett.
    Det en konkurrerande mäklare inte kunde göra på 8 månader löste Håkan på 1 månad. En god kombination av proffessionalitet och rutin. Läs mer
  • 2019-05-10

Ida G skrev om Håkan Wiklund en del av HusmanHagberg Umeå
    Håkan hjälpte mig att sälja min lägenhet och han gjorde ett väldigt bra jobb! Bra kontakt under budgivningen via sms och när budgivningen var klar gick det snabbt att boka in möte för att skriva kontrakt. Läs mer
  • 2019-05-05

Johan J skrev om Jonas Andersson en del av HusmanHagberg Umeå
    Vi köpte en bostadsrätt.
    Jonas var lugn, ärlig och rolig. Han hade rutin och vi kände oss säkra och att vi kunde vara likadana tillbaka. Läs mer
  • 2019-05-03

Anna G skrev om Jonas Andersson en del av HusmanHagberg Umeå
    Vi har köpt en bostadsrättslägenhet. Jonas har varit hjälpsam och professionell. Han känns genuin och ärlig. Det har uppskattas av oss att han "inte är för mycket" som vissa mäklare kan vara, dvs glorifiera lägenheten och kännas ytlig. Vi är supernöjda. Läs mer
  • 2019-05-01

Hanna J skrev om Camilla Krog en del av HusmanHagberg Umeå
    Smidig försäljning av vår villa Läs mer
  • 2019-04-27

Rode H skrev om Peter Jevenko en del av HusmanHagberg Umeå
    Bostadsrättslägenhet
    Engagerat och positivt. Gav hopp och tro på att lgh skulle säljas.
    Snabb och lyhörd till våra önskemål.
    Lätt att nå och kommunikativ.
    En bra mästare som var effektiv och personlig. Läs mer
  • 2019-04-23

Parwin Ahmed F Mohammed F skrev om Håkan Wiklund en del av HusmanHagberg Umeå
    Sålt vår 3:a på Mårdvägen (radhus) och vi är väldigt nöjda. Väldigt duktig på att kommunicera och uppdaterad en om läget. Gör sitt jobb korrekt och effektivt. Läs mer
  • Gunnar F

2019-04-17

Gunnar F skrev om Jonas Andersson en del av HusmanHagberg Umeå
    Köpt hus, bra och trevlig samt påläst mäklare. Rekomenderar. Läs mer
  • 2019-04-15

Jörgen K skrev om Jonas Andersson en del av HusmanHagberg Umeå
    Jonas har sålt vårat hus på ett fantastiskt bra sätt. Ett bra bemötande och en bra peng som försäljningspris. Ett mycket bra jobb tycker jag. Läs mer
  • 2019-04-15

Andreas B skrev om Håkan Wiklund en del av HusmanHagberg Umeå
    Trevlig och rak person som vill göra ett bra jobb inte bara bli kvitt kunden. Kommer med bra förslag och är flexibel. Klart rekommenderad! Läs mer
  • 2019-04-12

KEVIN S skrev om Hassan Atrakchi en del av HusmanHagberg Umeå
    Hassan är en väldigt trevlig,driven och målinriktad mäklare!
    När jag först kontaktade Hassan så var jag mitt uppe i renovering och min bostadsrätt var en byggarbetsplats, trots det ville Hassan komma och ta en titt ändå och gav väldigt bra input och idéer.
    När det sedan blev dags för försäljning så gick det väldigt fort och Hassan överträffade verkligen mina förväntningar!
    Hassans driv, tillgänglighet, lyhördhet och engagemang gör att jag verkligen rekommenderar honom! Läs mer
  • 2019-04-07

Stig T skrev om Ulrika Edberg en del av HusmanHagberg Umeå
    En mycket kunnig, kompetent och engagerad mäklare, som hjälpte oss att sälja vår villa.
    Dessutom en mycket trevlig och sympatisk som person. Kan varmt rekommenderas!

Glada Sofiehemsbor Läs mer
  • 2019-04-01

Emanuel F skrev om Ulrika Edberg en del av HusmanHagberg Umeå
    Sålt hus. Gott bemötande. Fint husprospekt. God återkoppling och uppföljning. Läs mer
  • 2019-03-31

Anders V skrev om Camilla Krog en del av HusmanHagberg Umeå
    Vi har fått hjälp med att sälja vårt hus med tillhörande ladugård av Camilla på Husman och Hagberg i Umeå. Dom hjälpte också till att sälja min mammas hus förra året. Camilla har varit väldigt hjälpsam och alla frågor eller funderingar från vår sida har hon kunnat hjälpa till med. Rekommenderar Camilla och Husman /Hagberg till alla. Läs mer
  • 2019-03-31

Rolf Bertil S skrev om Jonas Andersson en del av HusmanHagberg Umeå
    Jonas är proffsig. Följer upp och skapar trygghet. Mycket duktig Läs mer
  • 2019-03-29

Jenny B skrev om Camilla Krog en del av HusmanHagberg Umeå
    Vi har sålt via Camilla. Hon är noggrann med återkoppling och ger goda råd. Hon är proffsig och personlig. Läs mer
  • 2019-03-28

Emelie J skrev om Camilla Krog en del av HusmanHagberg Umeå
    Proffsigt, snabbt, smidigt. Läs mer
  • 2019-03-28

Lars S skrev om Camilla Krog en del av HusmanHagberg Umeå
    Köpt lägenhet 2015, sålt samma 2019. Valde Camilla när dags för försäljning baserat på erfarenheter 2015. Läs mer
  • Ulrika V

2019-03-28

Ulrika V skrev om Camilla Krog en del av HusmanHagberg Umeå
    Vid försäljning av vårt hus var mäklaren Camilla Krog ett utmärkt stöd. Trevligt bemötande och kunnig inom sitt område, gav hon oss all hjälp och stöd vi kunde ha önskat av en mäklare. Alltid till hands, snabba svar, bra tips och råd gav hon oss bästa tänkbara möjlighet till en trygg försäljning av vårat hus. Läs mer
  • 2019-03-27

Eline H skrev om Ulrika Edberg en del av HusmanHagberg Umeå
    Kungsgatan 112A, dålig koll på det mesta. Kunde inte svara på frågor så som om det var brytskydd på altandörren och liknande. Inte så väldigt bra på att sälja in lägenheten utan sa typ "den är fin" Läs mer
  • 2019-03-25

Claes G skrev om Peter Jevenko en del av HusmanHagberg Umeå
    Jag och min sambo har köpt ett hus, och ska sälja en bostadsrätt med Peter som mäklare. Tycker att han känns oerhört proffsig och trygg. Han förklarar saker på ett sätt som gör att man förstår, och man känner sig inte borttrollad med invecklade ord. Det märks att han har stor erfarenhet i branschen, och han har ett förtroendeingivande intryck.

Mvh/ Claes Gustavsson Läs mer
  • Liselotte R

2019-03-24

Liselotte R skrev om Peter Jevenko en del av HusmanHagberg Umeå
    Jag har tillsammans med min man sålt vår bostad, en villa. Jag upplever att samarbetet med vår mäklare Peter Jevenko har gått mycket bra. Peter har ett trevlig och vänligt bemötande. Han är ärlig och relationen med honom under säljprocessen upplevdes enkel. Han finns tillgänglig och han återkopplar direkt det som händer i processen. Det fanns även en stor lyhördhet som gjorde att man kände att man kunde påverka. Jag hade stora förväntningar på fotograferingen. Det visade sig att HusmanHagberg i Umeå hade en fantastik fotograf - även där fanns en stor lyhördhet. Resultatet kunde inte bli bättre. Läs mer
  • Maria H

2019-03-22

Maria H skrev om Richard Öhman en del av HusmanHagberg Umeå
    Ett bra bemötande från första mötet.
    Lyhörd och duktig på att informera
    Klar och tydlig
    Eftersom min egen oerfarenhet inom detta område att köpa bostad, så har jag känt mig trygg med Richard Öhman, som mäklare
    Proffsig kunnig, ödmjuk Läs mer
  • 2019-03-22

Nicolina T skrev om Håkan Wiklund en del av HusmanHagberg Umeå
    Väldigt engagerad, ärlig och trevlig mäklare. Rekommenderas varmt! Läs mer
  • 2019-03-22

Anna K skrev om Richard Öhman en del av HusmanHagberg Umeå
    Jag har haft tre olika mäklare på Husman Hagberg eftersom det var en svår marknad. Rikard har varit jättebra. Läs mer
  • 2019-03-18

Peter R skrev om Susanne Lindgren en del av HusmanHagberg Umeå
    Undertecknad har köpt en lägenhet i Umeå åt min dotter. Köpet har skett på distans och via dottern som varit på visning och sedan skött "pappersarbetet".
    Jag har inte träffat Susanne personligen men de kontakter vi har haft över telefon och mejl så har hon gjort ett mycket gott och stabilt intryck. Bra bemötande och saklig samt korrekt information är egenskaper från henne som jag uppskattat kring denna affär.
    /Peter Läs mer
    2019-03-18 Susanne L svarar Peter R
    Tack! Hoppas din dotter ska trivas.
    Vänligen

Proffsigt och entusiastiskt bemötande. Påläst och lyhörd. Mycket bra! Läs mer
  • Marcus E

2019-03-14

Marcus E skrev om Hassan Atrakchi en del av HusmanHagberg Umeå
    Nyligen köpt en bostadsrätt. Fick ett mycket bra bemötande, en tydlig beskrivning av objektet samt allmän information om bostadsmarknaden.

Överlag en mycket bra upplevelse.
    Jag rekomenderar mer än gärna Hassan till mina bekanta och kommer mest troligt att anlita honom i framtiden. Läs mer
  • Seif K

2019-03-13

Seif K skrev om Hassan Atrakchi en del av HusmanHagberg Umeå
    Hassan Atrakchi är en utmärkt mäklare som fick min lägenhet såld på rekord tid. Jag hade haft problem att få lägenheten såld tidigare, men Hassans engagemang och drivkraft gjorde det möjligt. Han även överträffade mina förväntningar, hans närvaro energi och hunger gjorde mig trygg. Han var alltid tillgänglig och väldigt lätt att nå. Top mäklare! Läs mer
    2019-03-13 Hassan A svarar Seif K
    Tack för dem värmande orden! ett nöje att få hjälpa dig!
    Tack för förtroendet!
  • 2019-03-09

Johan N skrev om Richard Öhman en del av HusmanHagberg Umeå
    Vid vårt husköp var Rickard väldigt behjälplig, kändes genuin och trovärdig och vi känner oss väldigt säkra/tillfreds med vårt köp. Läs mer
  • 2019-02-21

Mikaela P skrev om Jonas Andersson en del av HusmanHagberg Umeå
    Gott bemötande vid visning av lgh Köpt en fin tvåa Läs mer
  • Rolf J

2019-02-15

Rolf J skrev om Susanne Lindgren en del av HusmanHagberg Umeå
    Kom i kontakt med Susanne Lindgren via Hemnet för lgh på Mariestrand. Hon var lyhörd och ordnade med visning en söndag eftersom vi hade en lång resa till Umeå. Är väldigt nöjd med hur hon bemötte oss och lyssnade på våra funderingar omkring lgh.
    Sedan hade vi inte förberett vår försäljning av vår lgh.
    Har bara positiva erfarenheter av Susanne som vi bedömer vara en mycket kompetent fastighetsmäklare. Läs mer
    2019-02-15 Susanne L svarar Rolf J
    Tack Själv Rolf. Hoppas vi kan hitta en lägenhet som passar er här i Umeå ?
  • 2019-02-13

Anneli T skrev om Håkan Wiklund en del av HusmanHagberg Umeå
    Håkan är ett proffs ut i fingerspetsarna. Han har en enastående god förmåga att hantera stressade säljare och köpare. Han är pragmatisk och pålitlig, helt enkelt en utmärkt mäklare. Läs mer
  • Amanda A

2019-02-06

Amanda A skrev om HusmanHagberg Umeå
    Köpte en bostadsrätt och vi blev väldigt bra bemötta, hjälpsam och trevlig mäklare och hela processen gick snabbt och smidigt. Läs mer

Rådhusesplanaden 13, 903 28 Umeå