HusmanHagberg Umeå

HusmanHagberg Umeå

Sedan starten 2008 har vi varit marknadsledande i sex år och i juli 2017 bytte vi mäklarkedja till HusmanHagberg vilket gett oss större möjligheter att förbättra oss ytterligare. Vi är samma team som innan och du får som alltid bred kunskap, stort engagemang och passion från oss i din fastighetsaffär. HusmanHagberg är helt oberoende av banker och försäkringsbolag och har kundens bästa i fokus.

Vi kan Umeå! Vi vet vad som händer och planeras i regionen och har lång erfarenhet av bostadsmarknaden här. Ska du köpa eller sälja bostad här i Umeå, eller är intresserad av att veta mer om vår stad är du alltid välkommen att kontakta oss.

Läs vad 813 kunder tycker om HusmanHagberg Umeå 2

2021-06-23
    Jättenöjd med Lova. Svarar snabbt vid kontakt. Håller i helheten på ett utmärkt sätt.
    2021-06-22
    Jag visste inte riktigt vad jag kunde förvänta mig då det här var min första försäljning men Lova överraskade verkligen positivt.

Jag var i en situation där jag gärna ville få till en snabb affär och Lova löste det från första kontakt till affär på mindre än tolv timmar! Hennes bemötande var utmärkt under hela tiden och jag kunde känna mig trygg trots att det gick fort. Rekommenderas!
    2021-06-21
    Anlitade Lova då vi sålde lägenhet. Lova är tillgänglig och duktig. Vi är nöjda med allt från foto, annons, visningar och kontrakt. Kommer anlita henne igen.
  • sålde en tomt med hjälp av Lova Georgsson en del av HusmanHagberg Umeå
    • Ånäset
    2021-06-21
    Mycket trevligt bemötande ,enkel effektiv, lyhörd om våra önskemål.
    2021-06-21
    Jag är jättenöjd med Lovas arbete eftersom att hon har varit väldigt tillgänglig och lätt att att prata med då frågor har uppstått. Hon har varit informativ och noggrann med att jag som säljare ska kunna följa med i processen av försäljningen av min lägenhet vilket jag verkligen värdesätter. Slutligen har det varit en smidig process och jag är väldigt nöjd med slutresultatet och det arbete hon har utfört. Jag kan med gott samvete rekommenderar Lova som mäklare till andra då hon gör ett superjobb!
    2021-06-18
    Trevlig mäklare, fick svar på alla mina frågor.
    2021-06-18
    Otroligt trevlig, går verkligen all in för att hjälpa till med försäljningen, snabb på att svara både på mail/telefon och sms. 10/10 helt enkelt!
  • sålde sitt hus med hjälp av Hanna Wiklund en del av HusmanHagberg Umeå
    • Teg/Söderslätt
    2021-06-18
    Hanna och Johanna har visat gediget intresse för oss, våra funderingar och frågor. Vi har känt oss sedda och mötts av empatisk hållning.
    Tack snälla Sirpa för ert förtroende och fina ord 🙏🏻 Trevlig helg!☺️ Hanna Wiklund
  • sålde sitt hus med hjälp av Hanna Wiklund en del av HusmanHagberg Umeå
    • Robertsfors
    2021-06-17
    Bra bemötande.
    Lyhörd
    Kunnig
    Hon har gett en trygghet i försäljningen av huset.
    Tack för gott arbete!
    Tack för dem fina orden Maud! ☺️ Hanna Wiklund
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Hanna Wiklund en del av HusmanHagberg Umeå
    2021-06-17
    Fantastisk mäklare! Hanna var tillgänglig när jag hade frågor och hon skötte processen utmärkt hela vägen.
    Stort tack och tack för förtroendet att förmedla din bostad☺️🙏🏻 Hanna Wiklund
    • Umedalen
    2021-06-15
    Mycket proffesionell. Lugn och saklig. Svarar fort på sms och mobil. Mycket trevlig. Hon är bara bäst.
    2021-06-14
    Lova gav ett otroligt bra intryck redan från början. Ambitiös, driven och allt man vill ha i en mäklare. Vi hann knappt skriva kontrakt innan hon lyckats hitta en köpare till vår bostad så vi kunde verkligen inte vart nöjdare!
    2021-06-13
    Seriös. Kunnig. Förtroendeingivande.
    Engagerad
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Jonas Andersson en del av HusmanHagberg Umeå
    2021-06-12
    Levererar över förväntan. Vi är väldigt nöjda.
  • sålde sin stuga med hjälp av Jonas Andersson en del av HusmanHagberg Umeå
    2021-06-11
    Mycket professionell hela vägen.
    2021-06-10
    Mycket professionellt bemötande! Mycket tydlig information! Mycket nöjd!
  • köpte en tomt med hjälp av Jonas Andersson en del av HusmanHagberg Umeå
    2021-06-10
    Blev bra mycket bra bemött. Det märks att han är kunnig och ärlig.
  • sålde sin stuga med hjälp av Jonas Andersson en del av HusmanHagberg Umeå
    2021-06-10
    Mycket bra och proffesionellt bemötande.
    2021-06-10
    Engagerad och trevlig. Bra och snabb med att höra av sig med information eller svara på frågor. Tydlig och proffsig.
  • köpte sitt hus med hjälp av Lova Georgsson en del av HusmanHagberg Umeå
    2021-06-10
    Trevlig, direkt och enkel. Väldigt tillgänglig mäklare som alltid svarar och återkommer.
    • Centrum
    2021-06-09
    Sålt en 2a i centrala Umeå. Richard upplevdes väldigt trevlig, kunnig och ärlig. Rakt igenom bra upplevelse. Lägenheten blev såld snabbt till de pris jag ville ha för den. Rekommenderas!
    • Grubbe
    2021-06-07
    Gillar att han ser till att både ”fru o herr” involveras lika mycket, bra könsperspektiv, extra plus för det (tyvärr ovanligt) Proffsig, tydlig, levde upp till mina förväntningar. lite minus på för stressad ibland. Annars allt utmärkt. Inget mer att önska
  • sålde sin stuga med hjälp av Johanna Englund en del av HusmanHagberg Umeå
    2021-06-05
    Vi anlitade Johanna Englund som mäklare vid försäljning av vårt fritidshus.
    En proffsig, engagerad och trevlig mäklare som vi varmt vill rekommendera.
    2021-06-04
    Jag köpte min tredje bostadsrätt av Lova! Hon var snabb och trevlig hela processen!
    • Hörnefors
    2021-06-03
    Ett seriöst bemötande och snabb återkoppling av processen. En snabb försäljning av fastigheten!
    2021-06-03
    Köpte min första bostadsrätt av Lova! Hon var snabb, trevlig och pedagogisk hela processen! :)
    • Kassjö
    2021-06-02
    Sålt villa
    Richard svarade väl upp mot de förväntningar vi hade på honom vår försäljning från första möte till försäljning var smidigt och vi har fått ett trevligt och engagerat bemötande av honom.
  • sålde sitt hus med hjälp av Lova Georgsson en del av HusmanHagberg Umeå
    • Sävar
    2021-06-02
    Väldigt drivande duktig och omtänksam!
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Johanna Englund en del av HusmanHagberg Umeå
    2021-06-01
    Köpte lägenhet via Johanna och vi är super nöjda! Trevlig mäklare som är driven och tar eget initiativ vilket var väldigt uppskattat! En av de bättre vi har haft att göra med
    2021-06-01
    Bra bemötande och snabb på att svara!
    2021-05-30
    Vi sålde vår bostadsrätt via HusmanHagberg. Mäklaren har varit väldigt proffsig och tillgänglig under hela processen. Vi kan varmt rekommendera henne!
  • köpte sin lägenhet med hjälp av HusmanHagberg Umeå
    2021-05-28
    Hon hjälpte oss på ett snabbt och smidigt sätt, särskilt med tanke på våra speciella omständigheter.
    2021-05-27
    Dunder mäklare! Super trevlig och duktig. Samt vart jätte tillgänglig under hela säljprocessen vilket skapar en sån trygghet.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av HusmanHagberg Umeå
    • Sofiehem
    2021-05-26
    Sålt en bostadsrätt. Fick mycket bra rådgivning och hjälp av Ulrika under försäljningen. Försäljningen gick över förväntan och hon har alltid varit tydlig ochsnabb med återkoppling.
    2021-05-26
    Trevlig och glad. Kändes tryggt!
    2021-05-25
    Toppen.
    Lova Georgsson är en toppenmäklare. Snabb,trevlig och stöttande. Köpte en lägenhet på Tomtebo, och allt gick rätt tillväga.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Johanna Englund en del av HusmanHagberg Umeå
    • Ålidhöjd
    2021-05-25
    Har just sålt en trea med Johannas hjälp, har aldrig sålt en bostad tidigare. Jag upplevde att jag fick tydliga svar och ett professionellt bemötande, att jag aldrig ställde för många eller för dumma frågor och att svaren aldrig dröjde. Jag har dessutom bara träffat Johanna vid ett enda tillfälle, hela processen har därefter skötts på distans och det har fungerat hur smidigt som helst. Jag har kännt mig trygg genom hela försäljningen och skulle absolut anlita Johanna igen.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av HusmanHagberg Umeå
    2021-05-24
    Sålt bostadsrätt i Umeå, mycket proffisionell och trevligt bemötande. Inget var ett problem.
  • köpte en tomt med hjälp av Richard Öhman en del av HusmanHagberg Umeå
    2021-05-21
    Industri garage.

Seriöst och kompetent.

Överträffade mina förväntningar

Toppen!
    • Berghem
    2021-05-19
    Sålde min bostadsrätt. Trevlig, ärlig och kunnig.
    2021-05-19
    Mäklare Richards insats vid försäljningen av min lägenhet överträffade alla förväntningar. En engagerad och kunnig mäklare som varmt kan rekommenderas.
    • Mariehem
    2021-05-17
    Richard Öhman har varit super professionell och överträffat mina förväntningar vad gäller bemöttande, engagemang och skicklighet.
    2021-05-17
    Köpte lägenhet med hjälp av Lova, kan rekommendera hennes tjänster. Hon är professionell, snabb på att svara och engagerad till skillnad från andra mäklare jag har haft kontakt med inför mitt köp. Hon är dessutom väldigt trevlig vilket är ett extra plus.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Peter Jevenko en del av HusmanHagberg Umeå
    2021-05-15
    Allt gick snabbt och smidigt när vi sålde vår lägenhet via Peter.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Jonas Andersson en del av HusmanHagberg Umeå
    2021-05-14
    Mycket bra och pålitlig mäklare. Gjorde en snabb och smidig affär.
  • sålde sitt hus med hjälp av Jonas Andersson en del av HusmanHagberg Umeå
    • Rödäng
    2021-05-12
    Radhus. Bra och proffsigt bemötande. Levde upp till alla förväntningar vi hade. Tydliggjorde på ett pedagogiskt sätt hur hela processen skulle gå till.Ger ett ärligt och seriöst intryck. Inger förtroende.
  • sålde sitt hus med hjälp av Peter Jevenko en del av HusmanHagberg Umeå
    • Böleäng
    2021-05-12
    Peter har förmedlat vårt hos som vi har haft i 20 år. Mycket professionellt bemötande och hjälpsam i alla typer av frågor. En snabb process och vi är mycket nöjda som kund till HusmanHagberg.
    2021-05-11
    Smidigt hela vägen.

Sålt lägenhet och fick hjälp med kontrakt på huset vi köpte.

Kan starkt rekommendera henne.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Peter Jevenko en del av HusmanHagberg Umeå
    2021-05-10
    Återigen har vi anlitat Peter Jevenko för försäljning av vår bostad. Även denna gång är vi fantastiskt nöjda med affären från början till slut. Peter är kunnig, påläst och gör alltid sitt yttersta för att både köpare och säljare ska känna sig tillfreds med affären. Om det blir dags för bostadsbyte i framtiden kommer jag att vända mig till Peter Jevenko för en trygg affär/Anna
    2021-05-10
    Ett proffsigt och bra bemötande. Bra driv och vilja att göra det bästa för mig som kund.