HusmanHagberg Umeå

Rådhusesplanaden 13, 903 28 Umeå — Visa karta

Sedan starten 2008 har vi varit marknadsledande i sex år och i juli 2017 bytte vi mäklarkedja till HusmanHagberg vilket gett oss större möjligheter att förbättra oss ytterligare. Vi är samma team som innan och du får som alltid bred kunskap, stort engagemang och passion från oss i din fastighetsaffär. HusmanHagberg är helt oberoende av banker och försäkringsbolag och har kundens bästa i fokus.

Vi kan Umeå! Vi vet vad som händer och planeras i regionen och har lång erfarenhet av bostadsmarknaden här. Ska du köpa eller sälja bostad här i Umeå, eller är intresserad av att veta mer om vår stad är du alltid välkommen att kontakta oss.

Läs vad 660 kunder tycker om HusmanHagberg Umeå

• 2020-11-29

Malin Maria H skrev om Susanne Lindgren en del av HusmanHagberg Umeå
    Vi är väldigt nöjda med vårt val av mäklare! Kommunikationen har hela tiden varit tydlig och bra, vi har känt oss trygga hela vägen! Läs mer
  • 2020-11-28

Lisa T skrev om Lova Georgsson en del av HusmanHagberg Umeå
    Sålt lägenhet. Väldigt bra upplevelse. Lova var väldigt kompetent, duktig på kommunikation och att informera om rätt saker i rätt tid. Läs mer
  • 2020-11-24

Per L skrev om Ulrika Edberg en del av HusmanHagberg Umeå
    Mycket kompetent, snabb med att svara på frågor. Det sitter inte fast. Trevlig. Läs mer
  • 2020-11-24

Birgitta L skrev om Ulrika Edberg en del av HusmanHagberg Umeå
    Köpt radhus och ska sälja lägenhet- ett enormt engagemang. Positiv, snabb med återkoppling, tydlig, följer upp, har nya idéer, tar alla frågor på allvar- full av energi Läs mer
  • 2020-11-21

Reijo H skrev om Johanna Englund en del av HusmanHagberg Umeå
    Samarbetat i försäljning av familjens bostadsrätt
    - Snabba och tydliga svar oavsett dag och tid
    - Smidigt samarbete på distans, både via telefon, SMS och emejl

Förväntningarna
    - Förståelse för marknadsläget - bra känsla
    - Kännedom av kunderna - realistisk bedömning

Snabba reaktioner, alltid vänlig, bra distanssamarbete! Läs mer
  • HANS F

2020-11-20

HANS F skrev om Lova Georgsson en del av HusmanHagberg Umeå
    Lova hanterade försäljningen av vår bostadsrätt på ett utmärkt sätt. Från den första kontakten till frånträdet gick det inte att ta miste på att Lova är en väldigt kunnig, trygg och stöttande mäklare. Försäljningen innehöll en hel del komplicerade omständigheter men vi tog oss i mål med bravur tack vare Lovas skicklighet. Läs mer
  • 2020-11-20

Kajsa L skrev om Richard Öhman en del av HusmanHagberg Umeå
    Köpt en lgh. Trevligt bemötande, snabba svar och bra att ha att göra med. Inläst på förening etc.

Extra plus för att han bar munskydd på visningen och erbjöd såväl handsprit som munskydd till besökarna så här i Corona-tider! Det gav ett seriöst intryck. Läs mer
  • 2020-11-19

Felicia A skrev om Peter Jevenko en del av HusmanHagberg Umeå
    Köpt bostadsrätt.
    Fantastiskt proffsigt och hjälpsamt bemötande! Påläst och mån om att vi skulle känna oss trygga med beslutet och processen. Läs mer
  • 2020-11-17

Delshad N skrev om Johanna Englund en del av HusmanHagberg Umeå
    Jag köpte en lägenhet på berghem för drygt 3 år sedan 55kvm 2rok. Haft den ute på försäljning 2x tidigare utan någon framgång. Det vart verkligen 3e gången gilt när jag anlita Johanna som mäklare.
    Lägenheten såldes efter dryga 2 veckors arbete.
    En mäklare som jag verkligen rekommenderar att ni kontaktar när ni vill sälja bostad eller hus är Johanna Englund på husmanshagberg. Ni får en supertrevlig och superduktig mäklare som är alltid tillgänglig och hjälpsam...

Gör som mig och välj Johanna Englund ! Läs mer

Angelica Ö skrev om Lova Georgsson en del av HusmanHagberg Umeå
    Vi har köpt en bostadsrätt där vi blev väldigt väl bemötta av Lova. Hon överträffade de förväntningar vi haft på mäklare. Hon gjorde hela processen från första kontakt och visning till bud och påskrivning enkel! Bästa mäklaren vi har haft att göra med! Läs mer

Nemanja P skrev om Lova Georgsson en del av HusmanHagberg Umeå
    Vi har köpt en lägenhet och hela processen har varit jättebra. Lova har alltid haft svar på våra frågor och bemött oss proffesionellt. Bästa mäklaren vi har haft göra med! Läs mer

Elin N skrev om Johanna Englund en del av HusmanHagberg Umeå
    Superbra bemötande och en snabb och smidig affär! Jag är jättenöjd med Johanna. Läs mer

Rickard Ö skrev om Ulrika Edberg en del av HusmanHagberg Umeå
    Super bra, va behjälplig så fort man hörde av sig. Läs mer

Madeleine B skrev om Susanne Lindgren en del av HusmanHagberg Umeå
    Susanne hjälpte oss att sälja vårat bostadsrätts radhus men också hjälpt oss med att välja nytt boende. Det känns så bra och vi är så nöjda tack vare hennes kompetens som kunnat hjälpa oss med det vi inte kunnat. Det här varit så bra att kunna bollar frågor och funderingar man haft med henne.
    Susanne levde över förväntan upp till de förväntningarna vi hade. Hon är verkligen jätte kunnig, trevlig, lugn och trygg. Har jag några frågor om bostad är det henne jag vänder mig till. Kommer välja Susanne igen i framtiden om vi ska sälja och kan varmt rekommendera Susanne Läs mer
  • 2020-11-15

Evert H skrev om Johanna Englund en del av HusmanHagberg Umeå
    Jag har precis köpt en bostadsrätt. Har blivit väldigt bra bemött och allt har gått smidigt. Väldigt hjälpsam och trevlig mäklare! Läs mer
  • 2020-11-14

Malin H skrev om Richard Öhman en del av HusmanHagberg Umeå
    Richard är duktig! Han hjälpte oss att sälja vår bostadsrätt. Vi hade inte kunnat vara mer nöjda. Läs mer
  • 2020-11-14

Peter är Toppen!!
    Han är punktlig, Vänlig och noggran. Läs mer
  • 2020-11-12

Bo Ö skrev om Peter Jevenko en del av HusmanHagberg Umeå
    Trevlig ock hjälpsam ock hjälper till alla papper Läs mer
  • 2020-11-10

Liv R skrev om Lova Georgsson en del av HusmanHagberg Umeå
    Otroligt duktig säljare. Svarar alltid snabbt på frågor - både mail och telefon. Vår försäljning gick, tack vare Lova, över all förväntan! Kan varmt rekommendera henne. Läs mer
  • 2020-11-09

Erik S skrev om Richard Öhman en del av HusmanHagberg Umeå
    Villa

Engagerad och tillmötesgående mäjlare som vi kände oss trygga med.

Han var väldigt flexibel. Läs mer
  • 2020-11-09

Tove N skrev om Lova Georgsson en del av HusmanHagberg Umeå
    Lova har varit enormt tillmötesgående i samband med försäljningen av vår bostadsrätt. Informative, proffessionell, punktlig och extremt effektiv med en öppen och tydlig kommunikation. Vi är enormt nöjda med Lova och det resultat som hon fick igenom åt oss. Jag skulle varmt rekommendera henne. Läs mer
  • 2020-11-08

Alfred W skrev om Lova Georgsson en del av HusmanHagberg Umeå
    Överträffade förväntningarna och underlättade en snabb och smidig affär av min bostadsrätt. Rekommenderas! Läs mer
  • 2020-11-07

Björn S skrev om Johanna Englund en del av HusmanHagberg Umeå
    Köpt bostadsrätt för mina föräldrars räkning. Jag och min bror inblandade i lite olika skeden. Stor förståelse för det förfarandet. Vänligt, hjälpsamt och proffsigt bemötande hela vägen. Läs mer

Anders L skrev om Jonas Andersson en del av HusmanHagberg Umeå
    Jonas har hjälpt mig sälja min bostadsrätt, en tvåa på 65 kvadrat under det något knepiga läge som råder med tanke på Coronapandemin. Trots en utdragen process med bitvis väldigt svalt intresse från köpare tycker jag att Jonas hela tiden har haft en bra och positiv attityd. Jag känner också att jag fått en bra stöd som hjälpt mig att hålla huvudet kallt och inte misströsta. Tålamodet gav också frukt till slut och landade i en försäljning till ett acceptabelt pris med tanke på omständigheterna. Jonas känns också väldigt professionell i sitt agerande. Läs mer

Anna A skrev om Lova Georgsson en del av HusmanHagberg Umeå
    Har varit med och köpt en lägenhet, och blev bemött på ett väldigt bra sätt. Jag har ingenting att klaga på och Lova levde upp till mina förväntningar.. Läs mer

Arash H skrev om Lova Georgsson en del av HusmanHagberg Umeå
    Köpt en 2a på Haga.

Kan sammanfatta mitt möte med Lova och hur hon var som mäklare för oss i en mening:

Riktigt jävla proffs, världsklass! Läs mer
  • 2020-11-05

Vilma V skrev om Lova Georgsson en del av HusmanHagberg Umeå
    Duktig och kunnig säljare som ger intrycket att hon verkligen bryr sig. Hon var väldigt bra på att kommunicera vid tilläggsdetaljer och underlättade verkligen för oss inför och vid köpet! Läs mer
  • 2020-11-04

Leif L skrev om Jonas Andersson en del av HusmanHagberg Umeå
    Vi har köpt en tomt. Bra bemötande, snabb återkoppling på våra frågor och tydlighet om processen Läs mer
  • 2020-10-31

Henrik K skrev om Susanne Lindgren en del av HusmanHagberg Umeå
    Vi köpte ett hus genom Susanne. Vi bemöttes trevligt och korrekt i alla lägen. Hon ledde oss med stadig hand genom processen och såg noga till att vi förstod alla steg. Rekomenderas! Läs mer
    2020-10-31 Susanne L svarar Henrik K
    Tack Henrik för den fina rekommendationen..Vänligen Susanne
  • 2020-10-30

Alva L skrev om Lova Georgsson en del av HusmanHagberg Umeå
    Superbra mäklare och underbar person! Professionellt bemötande under hela processen. Läs mer

Nils H skrev om Lova Georgsson en del av HusmanHagberg Umeå
    Sålde vår lägenhet med Lova. Hela processen var otroligt smidig och hennes bemötande var genomgående proffsigt och trevligt. Rekommenderar Lova starkt till alla som funderar på att både köpa och sälja något! Läs mer

John Arnold K skrev om Lova Georgsson en del av HusmanHagberg Umeå
    Köpt en bostadsrätt
    Mycket väl bemött
    Förväntar mig at mäklaren ska kunna svara på visa frågor avseende föreningens status och skicket på bostadsrätten. Även en tanke kring tillträdesdatum samt när budgivning kan tänkas ske bör finnas.
    Alla dessa förväntningar motsvardes.

En kompeten, professionellt och tillmötesgående person Läs mer

Maja L skrev om Lova Georgsson en del av HusmanHagberg Umeå
    Min familj har köpt en lägenhet i Umeå och Lova Georgsson var då våran mäklare. Personligen var jag aldrig med på visningen, men träffade Lova då vi skulle skriva på kontrakten. Lova var väldigt trevlig och jag kände mig väl bemött utav henne.

Överlag var inte jag en så stor del i processen av köpet av lägenheten, men av de jag hörde av min familj och den gången jag träffade henne är hon en oerhört bra mäklare och vi är mycket nöjda! Läs mer

Sarah H skrev om Lova Georgsson en del av HusmanHagberg Umeå
    Vi sålde vår bostadsrätt via Lova och vi var verkligen supernöjda under hela processen. Väldigt professionellt och trevligt bemötande. Allting upplevdes väldigt smidigt och hon var oerhört snabb med återkoppling, svarade alltid direkt. Lätt att ha och göra med och allting var verkligen över alla förväntningar. Skulle genuint rekommendera alla att välja Lova som mäklare. Läs mer

Annika K skrev om Lova Georgsson en del av HusmanHagberg Umeå
    Professionell, vänlig och med ett väldigt bra bemötande. Läs mer
  • 2020-10-28

Sara Barbara Karin S skrev om Lova Georgsson en del av HusmanHagberg Umeå
    Jag sålde ett radhus. Mäklaren höll tät kontakt med uppdateringar och var alltid lätt att få tag på när man behövde fråga något. Även på kvällar och helger, vilket överträffade mina förväntningar. Läs mer
  • Andre H

2020-10-23

Andre H skrev om Richard Öhman en del av HusmanHagberg Umeå
    Mkt kompetent och bra mäklare, bra säljare utan att vara för på. Han har levererat och gjort precis det han ska. Känslan är dock att han har lite för många objekt och arbete för att kunna hinna riktigt. Kan varmt rekomenderas. Läs mer
  • 2020-10-23

Nathalie A skrev om Lova Georgsson en del av HusmanHagberg Umeå
    Köpt första bostad i form av stor äldre villa. Mycket nöjd, Lova har varit väldigt tillmötesgående och förstående igenom en för oss ny och främmande process. Läs mer
  • 2020-10-23

Ulrika V skrev om Richard Öhman en del av HusmanHagberg Umeå
    Vi har köpt lägenhet. Richard är strukturerad och tydlig. Man vet precis vad som skall göras vilket är viktigt då lägenhetsköp inte händer så ofta. Han var kunnig, påläst och kunde svara på de frågor vi hade. Vi är väldigt nöjda med honom. Läs mer
  • 2020-10-22

Joacim R skrev om Johanna Englund en del av HusmanHagberg Umeå
    radhus. bra low key bemötande.professionellt. Läs mer
  • 2020-10-22

Eva J skrev om Peter Jevenko en del av HusmanHagberg Umeå
    jag har sålt en bostadsrätt på ersboda.Peter Jevenko var mycket profetionell och sålde bostaden till ett pris över mina förväntningar.Jag rekomenderar honom varmt.
    Om jag skulle köpa eller sälja igen så skulle jag anlita Peter Jevenko. Läs mer
  • 2020-10-21

Ulf Göran O skrev om Richard Öhman en del av HusmanHagberg Umeå
    Vi är mycket nöjda med hur allt fungerat med vår husförsäljning. Läs mer
  • 2020-10-20

Sara H skrev om Ulrika Edberg en del av HusmanHagberg Umeå
    Har sålt en trea på Ålidhem. Blev väldigt bra och proffsigt bemött av min mäklare. Mycket nöjd! Läs mer
  • 2020-10-19

Malin Å skrev om HusmanHagberg Umeå
    Camilla är proffsig, trygg och engagerad som mäklare. Det var ett lätt val att anlita henne när radhuset skulle säljas! Läs mer
  • 2020-10-18

Peter R skrev om HusmanHagberg Umeå
    Camilla visade stort intresse och var lyhörd för det vi ville lyfta fram som positivt med vår lägenhet.
    Proffsig och bra känsla gällande värderingen av lägenheten! Läs mer
  • 2020-10-17

Linn J skrev om HusmanHagberg Umeå
    Köpte bostad. Mkt trevlig mäklare! Läs mer
  • 2020-10-15

Jörgen S skrev om Ulrika Edberg en del av HusmanHagberg Umeå
    Vi sålde en äldre villa. Vi har generellt svårt för mäklare men Ulrika känns annorlunda men på ett mycket bra sätt. Vi har mött henne både i rollen som säljande mäklare av annan fastighet och som mäklare för försäljningen av vårt hus Hon visar ett genuint intresse för oss och vårt hus. Hon är mycket förstående och väldigt proffsig i allt hon gör. Hon guidade oss genom vår husförsäljning på ett lysande sätt. Jag kunde tyvärr bara ge 5 i betyg annars skulle jag gett 6. Läs mer
  • 2020-10-14

Johan B skrev om Lova Georgsson en del av HusmanHagberg Umeå
    Vi sålde vår bostadsrätt med Lova. Affären gick snabbt och smidigt och hon var alltid tillgänglig för att svara på våra frågor under processen. Hon var även angelägen om att hjälpa oss hitta vårt nya boende. Vi kan varmt rekommendera Lova! Läs mer
  • 2020-10-13

Britt Mariann E skrev om Richard Öhman en del av HusmanHagberg Umeå
    Vi sålde en stuga och blev väldigt väl bemött! Allting gick väldigt snabbt som vi önskade! Richard var mycket rak, ärlig och kunnig! Kan varmt rekommendera honom! Läs mer

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte