Alla kategorier Mäklare Västerbotten Umeå HusmanHagberg HusmanHagberg Umeå

HusmanHagberg Umeå

Rådhusesplanaden 13, 903 28 Umeå — Visa karta

Sedan starten 2008 har vi varit marknadsledande i sex år och i juli 2017 bytte vi mäklarkedja till HusmanHagberg vilket gett oss större möjligheter att förbättra oss ytterligare. Vi är samma team som innan och du får som alltid bred kunskap, stort engagemang och passion från oss i din fastighetsaffär. HusmanHagberg är helt oberoende av banker och försäkringsbolag och har kundens bästa i fokus.

Vi kan Umeå! Vi vet vad som händer och planeras i regionen och har lång erfarenhet av bostadsmarknaden här. Ska du köpa eller sälja bostad här i Umeå, eller är intresserad av att veta mer om vår stad är du alltid välkommen att kontakta oss.
Mån-Tor: 09:00-17:00
Fre: 09:00-16:00
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 217 kunder tycker om HusmanHagberg Umeå

Eva B skrev om Richard Öhman en del av HusmanHagberg Umeå
    Mäklaren gjorde ett mycket förtroendeingivande intryck. Han gjorde att jag kände mig mycket nöjd med min bostadsaffär. Läs mer

Ove Ronald H skrev om Richard Öhman en del av HusmanHagberg Umeå
    Jag sålde min villa för 4790000 kronor. Min mäklare Rickard var professionell över hela processen och överträffade mina förväntningar som redan inledningsvis var höga. Rickards eminenta empati, servicekänsla, plikttrogenhet, närhet till både mig som säljare och köparna präglades dessutom av mycket goda byggnadskunskaper och precision av en berömvärd förmåga att alltid svara på frågor och då ge ärliga svar. Rickard är en fantastisk fin förebild för en entusiastisk mäklare. Owe r Hedström, Umeå. Läs mer

Frida H skrev om Richard Öhman en del av HusmanHagberg Umeå
    Trevligt och bra bemötande. Vi fick jättebra service och hjälp genom hela processen med vårt husköp. Vi är nöjda. Läs mer

Kent S skrev om Richard Öhman en del av HusmanHagberg Umeå
    Köpte en 1:a till dottern
    Har bara positiva omdömen av hela affären, från start till mål. Läs mer

Lina R skrev om Richard Öhman en del av HusmanHagberg Umeå
    Köpt en bostadsrätt i två plan. Bra bemötande, svarade på de frågor vi hade och ringde upp med svar då han inte kunde svara på en gång. Vi är nöjda och har bara positiva erfarenheter av Richard och HusmanHagbergs. Läs mer

Falck M skrev om Richard Öhman en del av HusmanHagberg Umeå
    Rak, tydlig och serviceminded. Fick min lägenhet såld väldigt snabbt och utan krångel. Rekommenderar Richard och Husman Hagberg. Högsta betyg! Läs mer

Sebastian N skrev om Richard Öhman en del av HusmanHagberg Umeå
    Vi köpte en 3a på Sandåkern I Umeå via HusmanHagberg.

Mäklaren vi fick var väldigt professionell och visste precis hur allt gick till. Allt gick smidigt och snabbt och dessutom fick vi svar på allt vi ville veta.

Toppbetyg! Läs mer

Johan L skrev om Richard Öhman en del av HusmanHagberg Umeå
    Köpte hus av Richard, allt gick mycket bra och smidigt! Lätt att få tag på och lätt att kommunicera med! Läs mer
  • 2018-12-27

Peter Ö skrev om Peter Jevenko en del av HusmanHagberg Umeå
    En mycket bra mäklare!

Han har en en objektiv hållning men med ett empatiskt förhållningssätt. Han viktar både säljare och köpare på ett mycket bra sätt. Han svarar i både mejl, sms och telefonsamtal med kort varsel. Jag rekommenderar honom varmt i alla framtida affärer. När vi säljer nästa gång kommer vi att anlita honom!! Läs mer
  • 2018-12-22

Henrik H skrev om Camilla Krog en del av HusmanHagberg Umeå
    Helt suverän från början till slut! Ordning och reda och en mäklare med koll på det mesta! Rekommenderas starkt! Vi är otroligt nöjda med precis ALLT! Läs mer
  • 2018-12-18

Tommy P skrev om Jonas Andersson en del av HusmanHagberg Umeå
    Professionell mäklare som tar itu med uppdraget på rak arm och ändå inte glömmer bort köparen I affären. Läs mer
  • 2018-12-14

Eva E skrev om Jonas Andersson en del av HusmanHagberg Umeå
    Jonas har sålt min lägenhet . Han fick jobba hårt eftersom det var så många liknande objekt ute samtidigt.
    Jag har hela tiden haft förtroende för Jonas som mäklare han har hållit mig uppdaterad och kommit med bra råd. Läs mer
  • 2018-12-13

Ida F skrev om HusmanHagberg Umeå
    Mycket nöjd från början till slut med försäljningen av lägenheten, gick smidigt! Läs mer
  • 2018-12-06

Jennifer E skrev om Håkan Wiklund en del av HusmanHagberg Umeå
    Duktig på att återkoppla och enkel att ha att göra med. Håkan får absolut våra rekommendationer! Läs mer
  • 2018-12-05

Niklas L skrev om Jonas Andersson en del av HusmanHagberg Umeå
    trevligt och bra bemötande vid mitt köp av ett hus
    mycket trevligt att ha med jonas att göra Läs mer
  • 2018-12-04

Lina R skrev om Ulrika Edberg en del av HusmanHagberg Umeå
    Haft en jätte bra upplevelse med Ulrika. Hon har varit väldigt tillmötesgående och hjälpsam. Vi är hur nöjda som helst! Läs mer
  • 2018-12-04

Ann-Katrin P skrev om Camilla Krog en del av HusmanHagberg Umeå
    Camilla hjälpte oss att sälja huset och värdera en stuga. Vi upplevde henne kunnig och proffsig, hon bemötte oss på ett personligt och trevligt sätt. Hon är väl insatt i det man behöver veta och tänka på vid husförsäljning. Vi är glada över att hon hjälpte oss med detta.
    Anki P. Läs mer
  • 2018-12-02

Eva R skrev om Ulrika Edberg en del av HusmanHagberg Umeå
    Mycket seriös och kunnig, ringde talande om vad som hänt . Vi kommer att rekommendera henne till våra vänner. Läs mer
  • 2018-12-01

John V skrev om Ulrika Edberg en del av HusmanHagberg Umeå
    Köpt en lägenhet av en glad, positiv och kunnig mäklare som försökte ordna en för alla inblandade en så smidig affär som möjligt. Läs mer
  • 2018-11-26

Oskar N skrev om Ulrika Edberg en del av HusmanHagberg Umeå
    Köpte bostad av Ulrika och hon är riktigt trevlig, saklig, informativ och kunnig. Lätt att komma i kontakt med och har en hög servicenivå. Kan varmt rekommendera Ulrika! Läs mer
  • 2018-11-23

Sven-Gösta M skrev om Ulrika Edberg en del av HusmanHagberg Umeå
    Att vi valde Ulrika till att sälja våran bostadsrätt har varit väldigt positivt, ett proffsigt, lugnt och trevligt bemötande.
    Kommer absolut att rekommendera henne.

Sven-Gösta Milton Läs mer
  • 2018-11-05

Linnea Å skrev om Peter Jevenko en del av HusmanHagberg Umeå
    Har köpt en bostadsrätt, tvåa. Blev bra bemött, men upplevde mäklaren lite snabb och eftersom det var mitt första bostadsköp så hade jag uppskattat mer stöd och information. Läs mer
  • 2018-11-04

Kristin A skrev om HusmanHagberg Umeå
    Mycket kunnig och proffsig mäklare med hjärtat på rätt ställe. Snabb återkoppling och väldigt initiativrik/kloka ideer på en relativt trög marknad. Till slut var lägenheten såld, vi är jättenöjda och kommer definitivt att anlita Viktoria igen! Läs mer
  • Daniel L

2018-11-03

Daniel L skrev om Peter Jevenko en del av HusmanHagberg Umeå
    Vi köpte ett radhus av Peter. Under hela processen bemötte Peter oss trevligt och vi kände oss uppmärksammade som potentiella köpare. Vi rekommenderar Peter starkt och kommer garanterat kontakta han om vi i framtiden har liknande ärenden! Läs mer
  • 2018-11-02

Kjell L skrev om Ulrika Edberg en del av HusmanHagberg Umeå
    Har sålt en bostadsrätt via Ulrika. Min upplevelse av min bostadsrättsförsäljning var mycket god. Jag upplever Ulrika väldigt varm och lyhörd. Försäljningen gick mycket smidig och återkopplingen var mycket god. Läs mer
  • 2018-11-01

Weigang G skrev om Peter Jevenko en del av HusmanHagberg Umeå
    Sålt en lägenhet av Peter Jevenko. Vi tycker att Peter är väldigt trevlig och duktig mäklare som jobbar snabbt och effektivt. Läs mer
  • 2018-10-30

Hanna R skrev om Jonas Andersson en del av HusmanHagberg Umeå
    -Bostadsrätt
    -Bra kontakt med mäklaren och fick ett bra bemötande under hela försäljningsprocessen.
    - Gick segt att sälja men Jonas kämpade på, otroligt tacksam!
    -Supernöjd med Jonas insats trots att priset blev lägre än vad vi hoppats på. Läs mer
  • Ulf Tommy B

2018-10-24

Ulf Tommy B skrev om Håkan Wiklund en del av HusmanHagberg Umeå
    Sålde en villa i Vännäs.
    Håkan var proffsig, trevlig och precis mäklaren jag behövde för husaffären 👍🏼 Läs mer
  • 2018-10-23

Lisa Margareta A skrev om Susanne Lindgren en del av HusmanHagberg Umeå
    Noggrann, engagerad, påläst! Helt enkelt fantastisk mäklare! Bra kommunikation med oss säljare under hela resan från första besöket till efter tillträdet. Kan verkligen rekommendera Susanne!! Läs mer
    Susanne L gillar detta

- hjälpsam Läs mer
  • 2018-10-16

Erika K skrev om Camilla Krog en del av HusmanHagberg Umeå
    Som en vän i nöden!
    Camilla har varit ett stort stöd hela vägen fram till försäljning - trygg, kunnig och lätt att få kontakt med. Läs mer
  • 2018-10-16

Birgitte E skrev om Jonas Andersson en del av HusmanHagberg Umeå
    Vi har köpt en bostadsrätt i Umeå och fick då kontakt med Jonas Andersson. Jag och min man bor i Helsingborg, men dottern studerar i Umeå. Det kommer att bli dotterns bostad! I och med att vi inte är på plats i Umeå har Jonas flexibla och service-mindes sätt gjort det väldigt lätt för oss med bostadsköpet! Jonas har fin struktur och ordning och reda på handlingar och har hanterat fullmakter och kontraktet på ett väldigt bra sätt! Vi ser fram emot att möta Jonas vid tillträdet! Läs mer
  • Brita W

2018-10-14

Brita W skrev om Jonas Andersson en del av HusmanHagberg Umeå
    Köpt en Bostadsrätt

Bra bemötande men inte toppklass

Snabb men möjligen lite slarvig Läs mer
  • Ulrika F

2018-10-06

Ulrika F skrev om Håkan Wiklund en del av HusmanHagberg Umeå
    Vi har köpt en villa. Håkan är kunnig, trevlig, personlig. Läs mer
  • 2018-09-30

Elinor L skrev om Camilla Krog en del av HusmanHagberg Umeå
    Vi har sålt en villa och fått hjälp med värdering av en sommarbostad.
    Camilla har bemött oss på ett både proffsigt och personligt sätt.
    Vi hade inte varit i kontakt med mäklare sedan tidigare och blev tipsade att vända oss till Husman Hagberg som den personen i fråga varit mycket nöjd med, vilket även vi varit.
    Att få hjälp med all formalia före, under och efter försäljningen av någon som har koll på den delen har känts tryggt. Läs mer
  • 2018-09-26

Ammi A skrev om Håkan Wiklund en del av HusmanHagberg Umeå
    Håkan är mycket proffesionell och trevlig. Lätt att få tag på och mycket kunnig. Läs mer
  • 2018-09-21

Bodil R skrev om Jonas Andersson en del av HusmanHagberg Umeå
    Köpte en bostad av Jonas Andersson. Snabb respons och bra service. Mycket bra. Läs mer
  • 2018-09-21

Mona R skrev om Peter Jevenko en del av HusmanHagberg Umeå
    Köpt bostadsrättslägenheter.
    Proffsig och påläst.
    Ja. Läs mer

Ulf S skrev om Richard Öhman en del av HusmanHagberg Umeå
    Från fotografering till det att affären var avslutad tog det en vecka. Helt otroligt och helt suveränt bra gjort.
    Till vår hjälp hade vi fastighetsmäklaren Richard Öhman som hjälpte oss hela vägen då vi sålde vår bostadsrätt.
    Om/ när vi behöver hjälp med köp, eller försäljning av boende igen då finns det bara en person som vi vänder oss till.

Ett stort, varmt, och hjärtlig tack för hjälpen Läs mer
  • Ronnie N

2018-09-19

Ronnie N skrev om Jonas Andersson en del av HusmanHagberg Umeå
    Jonas Andersson är mycket mån om sina kunder och har ”det” som gör att vi säljare får bästa möjliga för våra fastigheter.
    Proffisionell ut i fingertopparna och vad jag vill påstå, en av Umeås absolut vassaste eller rentutav den vassaste!
    Tack Jonas för allu mvh Ronnie Norell fd Savex VVS i Umeå AB. Läs mer

Karin A skrev om Jonas Andersson en del av HusmanHagberg Umeå
    Köp av liten lägenhet. Proffsigt bemötande, köpet blev snabbt och enkelt avklarat! Toppen! Läs mer

Kjell Åke B skrev om Jonas Andersson en del av HusmanHagberg Umeå
    sålt en lägenhet
    ställt upp på alla tänkbara sätt på ett mycke bra sätt med lugn och med förtroende Läs mer

Jan R L skrev om Jonas Andersson en del av HusmanHagberg Umeå
    Proffs !
    De vet vad man gör för att sälja. Läs mer
  • 2018-09-13

Christian S skrev om Richard Öhman en del av HusmanHagberg Umeå
    Professionell, serviceinriktad och hjälpsam.

Väldigt nöjd med Richard som mäklare i samband med försäljningen av min bostadsrätt.

Rekommenderar honom varmt. Läs mer
  • 2018-09-13

Helen F skrev om Ulrika Edberg en del av HusmanHagberg Umeå
    Ulrika Edberg hjälpte mig sälja min bostadsrätt utan att använda de vanliga kanalerna såsom annonsering på Blocket, Hemnet och i Bil och Bostad. Och det gick naturligtvis superbra, tack Ulrika för att du hakade på min galna idé! Läs mer
  • 2018-09-12

Malin J skrev om Ulrika Edberg en del av HusmanHagberg Umeå
    Vi har sålt vår villa genom Ulrika och hon är en helt fantastisk mäklare med en underbar personlighet. Fick ett stort förtroende för henne redan vid första mötet. Hon har genom hela försäljningstiden visat på stor kompetens, gett kloka råd, driftigt, sympatisk och alltid med ett leende på läpparna. Bra och snabb återkoppling. Allt man kan önska sig av en mäklare, ett riktigt proffs. Kan varmt rekommendera Ulrika! Läs mer
  • 2018-09-07

Magnus N skrev om Camilla Krog en del av HusmanHagberg Umeå
    Har varit spekulant på hus där Camilla var mäklare och valde att anlita henne för försäljningen av min lägenhet eftersom hon framstod som kunnig och engagerad. Jag är mycket nöjd med mitt val. Läs mer
  • 2018-09-06

Clara V skrev om Camilla Krog en del av HusmanHagberg Umeå
    Camilla lyssnade och mötte våra önskemål till 100%

Hon la all tid som behövdes för visningar och delade all information med oss.

Inga oklarheter. Camilla jobbar transparant och konkret vilket vi verkligen uppskattat. Läs mer
  • 2018-09-06

Jenny S skrev om Camilla Krog en del av HusmanHagberg Umeå
    Tacksam för helhetstänk återkoppling och pepp ! Läs mer
  • 2018-08-27

Johnny U skrev om Camilla Krog en del av HusmanHagberg Umeå
    Jag har köpt en bostadsrätts Lgh och Camilla var min Mäklare.
    Från första samtalet till affären var i hamn, har Camilla varit mycket trevlig och hjälpsam samt medverkat i de frågeställningar som uppkommit under affärens gång på ett mycket förtroende fullt sätt. Jag bor idag en bra bit ifrån Umeå, och har då varit beroende av lite subjektiva bedömningar från Camilla på plats, detta bland annat har hon vänligt hjälpt mig med. Detta uppskattar jag verkligen.
    Jag kan verkligen rekomendera henne som Mäklare. Läs mer

Rådhusesplanaden 13, 903 28 Umeå