Alla kategorier Mäklare Västerbotten Umeå HusmanHagberg HusmanHagberg Umeå

HusmanHagberg Umeå

Rådhusesplanaden 13, 903 28 Umeå — Visa karta

Sedan starten 2008 har vi varit marknadsledande i sex år och i juli 2017 bytte vi mäklarkedja till HusmanHagberg vilket gett oss större möjligheter att förbättra oss ytterligare. Vi är samma team som innan och du får som alltid bred kunskap, stort engagemang och passion från oss i din fastighetsaffär. HusmanHagberg är helt oberoende av banker och försäkringsbolag och har kundens bästa i fokus.

Vi kan Umeå! Vi vet vad som händer och planeras i regionen och har lång erfarenhet av bostadsmarknaden här. Ska du köpa eller sälja bostad här i Umeå, eller är intresserad av att veta mer om vår stad är du alltid välkommen att kontakta oss.
Mån-Tor: 09:00-17:00
Fre: 09:00-16:00
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 291 kunder tycker om HusmanHagberg Umeå

• 2019-08-23

Per-Erik J skrev om Susanne Lindgren en del av HusmanHagberg Umeå
    Jag har sålt en bostadsrätt mha Susanne. Susannes bemötande är både trevligt och professionellt, hon lever alltid (har nyttjat henne tidigare) upp till de förväntningar jag har.

Denna gången tog hon hjälp av en kollega (Johanna) vilket också var bra för mig eftersom försäljningen skedde under sommaren och då var alltid någon av de två tillgängliga. Läs mer
  • 2019-08-21

Ann Veronica N skrev om Håkan Wiklund en del av HusmanHagberg Umeå
    Håkan Wiklund sålde vårt hus i Umeå. Mycket trevligt och professionellt bemötande. Korrekt och kunnigt i alla aspekter. Förtroendeingivande. Vi var i trygga händer. Läs mer
  • 2019-08-20

Jörgen W skrev om Richard Öhman en del av HusmanHagberg Umeå
    ***************Ärlig och "rakfram"!********************** Läs mer
  • 2019-08-19

Jenny A skrev om Camilla Krog en del av HusmanHagberg Umeå
    - Försäljning av bostadsrätt
    - Proffsigt bemötande
    - Mycket nöjd med löpande återkoppling efter varje visning och förslag på nästa steg

Vi valde mäklare efter vilket intryck de gav vid första mötet och där var Camilla hos HusmanHagberg den som vi fick förtroende för! Läs mer
  • 2019-08-17

Erica L skrev om Jonas Andersson en del av HusmanHagberg Umeå
    Köpte brf-lght, 4 rok. Snabbt, smidigt och alla parter (så vitt vi vet) gick därifrån efter avslutad affär, med en bra känsla i magen. Inga "fula knep" eller liknande. En positiv upplevelse, bättre än förväntat då det var första gången vi köpte en bostad och vi innan fått höra både det ena och det andra om bostadsmarknaden och vissa av dem som jobbar inom den. Men Jonas är definitivt inte en av de "fula fiskarna" utan en mycket bra och pålitlig mäklare som vill att samtliga parter ska bli så nöjda som möjligt. Läs mer
  • Mathias U

2019-08-13

Mathias U skrev om Jonas Andersson en del av HusmanHagberg Umeå
    Jag har sålt mitt radhus på Böleäng i Umeå och Jonas Andersson på HusmanHagberg har hjälpt mig med det. Då jag under tiden bott på annan ort så har Jonas tagit hand om hela processen. Det har på alla sätt fungerat bra och den enda synpunkt som jag har är att återkopplingen kunde ha varit tätare.
    /Mathias Läs mer
  • Roger I

2019-08-12

Roger I skrev om Susanne Lindgren en del av HusmanHagberg Umeå
    Susanne var väldigt lyhörd och var liksom vi optimistisk då vi var i färd med att välja mäklare. Tillsammans med sin kollega Johanna Englund har båda varit engagerade och hjälpsamma med försäljningen av vår bostad. Även om det tog längre tid än beräknat så har vi fått bra stöttning och med möjligheten att inte behöva rusa iväg med försäljningen blev det ett avslut. Läs mer
    2019-08-12 Susanne L svarar Roger I
    Tack själv för ett bra samarbete! Vänligen Susanne
    Susanne L gillar detta
  • 2019-08-08

Mary V skrev om Susanne Lindgren en del av HusmanHagberg Umeå
    Det är andra gången Susanne gör ett mycket bra arbete som mäklare både med försäljning av våran villa för sex år sedan och nyligen av min mors bostadsrätt. Inte att förglömma hennes medhjälpare Johanna också Läs mer
    2019-08-08 Susanne L svarar Mary V
    En ära att få hjälpa er! Vänligen Susanne
    Susanne L gillar detta
  • 2019-08-07

Maud O skrev om Jonas Andersson en del av HusmanHagberg Umeå
    Försäljning av villa.
    Artighet, enkelt och lättsamt.
    Snabbt och smidigt. Bra redovisning innan försäljning som sedan stämde.
    Fina och trevliga personliga besök samt telefonkontakter under hela tiden. Läs mer
  • Daniel H

2019-08-07

Daniel H skrev om Hassan Atrakchi en del av HusmanHagberg Umeå
    Hassan är otroligt duktig Mäklar och seriöst, han vet vad han gör och håller det han säger till sina kunder. Jag skulle absolut rekommendera till mina kompisar eller till någon annan .
    Vi var väldigt nöjda att valde han😀.
    Mvh Daniel och Violeta Läs mer
  • 2019-08-06

Clas Roland Ö skrev om Johanna Andersson en del av HusmanHagberg Umeå
    Vi har fått otroligt bra service och bemötande av Johanna
    Hon har uppträtt professionellt och förtroende ingivande

/Clas Läs mer
  • 2019-08-04

Fredrik B skrev om Ulrika Edberg en del av HusmanHagberg Umeå
    Ulrika hjälpte oss att sälja vår lägenhet, vi är väldigt nöjda med hela processen. Trevligt bemötande, beskrivande och informativ genom hela försäljningen. Vi kan varmt rekommendera Ulrika vid kommande försäljningar. Läs mer
  • 2019-08-01

Anna s skrev om Hassan Atrakchi en del av HusmanHagberg Umeå
    Vi sålde en bostadsrätt på Mariehem i Umeå med Hassan som mäklare. Hassan gav ett mycket bra och professionellt intryck från första mötet. Han var ärlig under hela processen samt betonade att viktigast för honom är att det ska kännas bra för både kunden och han själv. Dessutom verkar han besitta ett genuint intresse för branschen och yrket. Vi skulle starkt rekommendera honom. Läs mer
  • 2019-07-22

Per G skrev om Jonas Andersson en del av HusmanHagberg Umeå
    Troligen Umeå´s bästa mäklare. Man känner sig mycket trygg när man valt en så lugn, trygg, ärlig och kunnig mäklare. Läs mer
  • 2019-07-18

Oskar h skrev om Hassan Atrakchi en del av HusmanHagberg Umeå
    Professionellt bemötande i kombination med en väldig smidig affär! Hassan är driven och engagerad i sitt arbete och jobbar hårt för att båda parter ska bli nöjda. Helt klart en "reco" mäklare! Läs mer
  • 2019-07-16

Amanda Cecilia A skrev om Johanna Andersson en del av HusmanHagberg Umeå
    Johanna hjälpte mig att sälja min bostadsrätt under våren.

Trots ett pressat tidsschema gjorde Johanna ett fantastiskt jobb. Hon fick mig som säljare att känna mig trygg med snabb återkoppling och ett stort engagemang. Hon var rak och tydlig genomgående vilket är ett plus för mig. Vidare var jag trygg i att hon tillvaratog köparens intressen såväl som mina.

Johanna (och hennes lilla vovvsing) har mina varmaste rekommendationer. Läs mer
  • 2019-07-15

Ulf Östen Lennart H skrev om Håkan Wiklund en del av HusmanHagberg Umeå
    Håkan har varit helt OK, har inget att klaga på. Läs mer
  • 2019-07-09

Lotta Elisabeth B skrev om Camilla Krog en del av HusmanHagberg Umeå
    Vi fastnade för Camilla för att hon kändes genuint engagerad, vilket hon också varit under hela processen av försäljningen av vårt hus.
    Hon har kontinuerligt hållit en nära kontakt och kommit med bra tips och råd kring allt vi funderat på. Full poäng från oss! Läs mer
  • 2019-07-07

Mouna M skrev om Hassan Atrakchi en del av HusmanHagberg Umeå
    -Jag köpte en lägenhet belägen i Ersboda-området.

-Mäklaren är hjälpsam och ansvarig för sina handlingar. Han gav mig bra råd genom processen, från och med tittandet tills jag skrev kontraktet.

-Jag rekommenderar mäklaren för både försäljning och köp av bostäder. Han var tillgänglig för att svara på telefonen och frågor genom hela processen. Han hjälpte med kommunikationen mellan köparen (mig) och säljare. Läs mer
  • 2019-07-07

Maria F skrev om Jonas Andersson en del av HusmanHagberg Umeå
    Har sålt ett radhus. Bra bemötande av mäklaren. Våra förväntningar var en snabb och smidig affär som vi upplevde att det blev. Mäklaren hade kunskap och kunde besvara på de funderingar som vi hade inför försäljningen. Samt att han även ställt upp på de intresserade av vår bostad med extra visningar. Läs mer
  • 2019-07-06

Elin B skrev om Hassan Atrakchi en del av HusmanHagberg Umeå
    Professionell och engagerad mäklare! Även mycket nöjd med stylist, fotograf och försäljningspriset. Läs mer
  • Getu W

2019-07-01

Getu W skrev om HusmanHagberg Umeå
    Ulrika på HusmanHagberg gjorde ett utom ordentligt jobb när jag sålde min lägenhet. Väldigt proffsig och kunnig inom området. Rekommenderar henne starkt👌🏾👍🏾 Läs mer
  • Dariusz S

2019-07-01

Dariusz S skrev om Ulrika Edberg en del av HusmanHagberg Umeå
    Jag kan verkligen instämma på dom positiva uppfattningarna som säljarna här nedan har gällande Ulrika och hennes engagemang i sin roll som Mäklare. Ulrika har verkligen sett till att underlätta för mig genom hela processen. Jag kan inte tänka mig ett bättre stöd och professionell insats av Ulrika, stort tack!! Läs mer
  • 2019-06-28

Matilda F skrev om Peter Jevenko en del av HusmanHagberg Umeå
    Säljer lägenhet och köper hus. Tydlig, trevlig och mycket tillgänglig mäklare. Läs mer
  • 2019-06-28

Alice B skrev om Richard Öhman en del av HusmanHagberg Umeå
    Jag håller på att köpa en bostadsrätt. Mäklaren Rickard uppträtt helt korrekt enl mina förväntningar ; hört av sig som han lovat, tagit kontakt med ägaren i en viss fråga etc. Läs mer
  • 2019-06-27

Omer A skrev om Hassan Atrakchi en del av HusmanHagberg Umeå
    Jdg sålde ett hud samtidigt köpt ett hus. Mäklaren var samma på båda. Han var lätt att nå och villig att berätta nästan allt man behöver inför och efter Läs mer
  • 2019-06-26

Alexander Hans-Erik N skrev om Håkan Wiklund en del av HusmanHagberg Umeå
    Både köpt och sålt samma hus med Håkan som mäklare.
    Blev bemött på bästa möjliga sätt.
    Förväntningarna va ju att få huset till ett bra pris och de fick ja samt att få de sålt fort och de gjorde då också så Håkan har levt upp till mina förväntningar på bästa möjliga sätt. Läs mer
  • 2019-06-26

Ingrid Maria N skrev om Håkan Wiklund en del av HusmanHagberg Umeå
    Jag har sålt mitt hus i Holmsund.
    Håkan har varit väldigt tydlig och förklarat hur hela processen med husförsäljningen går till, så jag har känt mig trygg med han.
    Han har gett förslag och lyssnat på mina förslag och frågor, så är mycket nöjd med hans bemötande.
    Håkan är alltid glad och trevlig när man har kontakt med han.
    Håkan har levt upp till mina förväntningar som mäklare, MVG. Läs mer
  • 2019-06-25

Anders M skrev om Hassan Atrakchi en del av HusmanHagberg Umeå
    Vi har sålt radhus
    Vi har blivit bemött på ett professionellt och respektfullt sätt.
    Hassan levde upp till alla förväntningar.
    Hassan vågade göra saker utanför boxen. Det märktes att han var engagerad i våran försäljning. Han har varit tydlig och lättillgänglig. Hassan var målinriktad på ett sätt så det peppade oss. Läs mer
  • Mikael E

2019-06-24

Mikael E skrev om Ulrika Edberg en del av HusmanHagberg Umeå
    Ulrika Edberg visade stort engagemang under försäljningen av min bostadsrätt. Hon var proffsig och driven under hela processen. Elva dagar efter första visningen var försäljningen klar till utgångspris, vilket jag är mycket nöjd med. Under den perioden har Ulrika hållit mig informerad och även hållit i två extra visningar. Vill ni ha en engagerad och kunnig mäklare kontakta Ulrika! Läs mer
  • 2019-06-12

Eva N skrev om Jonas Andersson en del av HusmanHagberg Umeå
    Köpt lägenhet på Mariestrand i Umeå. Vi fick ett bra bemötande och en del tips. Läs mer
  • 2019-06-11

Eivor F skrev om Jonas Andersson en del av HusmanHagberg Umeå
    Jag har sålt ett hus i Själafjärden, Obbola. Mäklaren Jonas Andersson har med råge levt upp till mina förväntningar; trevligt bemötande och kunnig vad gäller husförsäljning.
    Vänliga hälsningar
    Eivor Fällgren Läs mer
  • Cardo T

2019-06-09

Cardo T skrev om Richard Öhman en del av HusmanHagberg Umeå
    Riktigt bra! Richard Öhman är en väldigt duktig mäklare! Läs mer
  • 2019-06-06

Leif L skrev om Jonas Andersson en del av HusmanHagberg Umeå
    Jonas sålde vårt hus för 9 år sedan på ett snabbt och bra sätt. Därför anlitade vi honom igen för vår bostadsrätt. Även där kom ett snabbt avslut. Jonas är ordentlig, trovärdig och kunnig. Kan rekommenderas Läs mer
  • 2019-06-05

Martin I skrev om Ulrika Edberg en del av HusmanHagberg Umeå
    Vi tog hjälp av Ulrika när vi nyligen sålde vårt radhus och vi har bara positiva erfarenheter! Ulrika är väldigt trevlig, naturlig, professionell och noga. Hela processen har skötts smidigt och Ulrika har varit bra på att återkoppla och uppdatera oss hela vägen. Hon har gjort det där lilla extra som jag vet inte alla mäklare gör. Hon är flexibel och anpassade sig till våra specifika önskemål kring försäljningen. Huset såldes snabbt och dessutom till försäljningsrekord på vårt område! Ulrika överträffade våra förväntningar och vi skulle utan att tveka välja henne igen. Vi är väldigt nöjda! Läs mer
  • 2019-06-03

Susanne B skrev om Ulrika Edberg en del av HusmanHagberg Umeå
    Hej!
    Ulrika hjälpte oss att sälja ett radhus på Ersboda. Det var inte helt lättsålt, och vi tycker att vi fick ett väldigt kompetent och tryggt bemötande. Det var lite krångel på vägen med vattenskada och inkoppling av försäkringsbolag, men med gemensamma krafter gick det i lås, och Ulrika spred ett lugn i denna stressade situation. Hon var bra på att hålla kontakten och svarade alltid snabbt när vi hade frågor. Toppenbra!
    /Susanne Börjegren Läs mer
  • 2019-05-30

Bror J skrev om Håkan Wiklund en del av HusmanHagberg Umeå
    Håkan Wiklund har hjälpt oss vid försäljning av vårt hus samt vid köp av bostadsrättslgh i Hörnefors.
    Vår dotter rekommenderade oss att kontakta Håkan, då hon själv hade anlitat honom vid försäljning.
    Vi har fått ett fint och ärligt bemötande av Håkan under proceduren med försäljningen, som snart är avklarad.
    Håkan finns alltid där, om vi behöver fråga om något. Läs mer
  • 2019-05-29

Kristina S skrev om Richard Öhman en del av HusmanHagberg Umeå
    Jag fick hjälp att sälja min bostadsrätt. Mäklaren var professionell och allt har gått snabbt och smidigt. Detta var min första försäljning så har ingen tidigare erfarenhet. Han levde upp till mina förväntningar. Läs mer
  • 2019-05-28

Kristina N skrev om Jonas Andersson en del av HusmanHagberg Umeå
    Sålt bostadsrätt .
    Har blivit proffsigt bemött av Jonas Andersson och rekommenderas varmt från oss.
    Återkoppling direkt om man har ringt och det har varit upptaget i telefon.
    Försäljningen gick fortare än förväntan,samma vecka som visningen.
    Vi är supernöjda. Läs mer
  • 2019-05-27

Tina L skrev om Jonas Andersson en del av HusmanHagberg Umeå
    Bostadsrätt.
    Bra i stort sett. Sämre bemötande vid ett tillfälle.
    Kunde inte svara säkert på vissa frågor. Flexibel mäklare som kunde träffad kväll o helg. Läs mer
  • Peder J

2019-05-17

Peder J skrev om Richard Öhman en del av HusmanHagberg Umeå
    Har köpt en lgh 5rok och ska sälja en 3:a. Jag tycker Richards bemötande var toppklass. Seriös i rollen som mäklare och fint kundbemötande. Läs mer
  • Carl-Johan B

2019-05-15

Carl-Johan B skrev om Håkan Wiklund en del av HusmanHagberg Umeå
    Håkan har anlitats via rekommendationer från en god vän till mig för att sälja min bostadsrätt. Håkan har från start gett ett gott intryck, varit engagerad och skött återkoppling på ett suveränt sett.
    Det en konkurrerande mäklare inte kunde göra på 8 månader löste Håkan på 1 månad. En god kombination av proffessionalitet och rutin. Läs mer
  • 2019-05-10

Ida G skrev om Håkan Wiklund en del av HusmanHagberg Umeå
    Håkan hjälpte mig att sälja min lägenhet och han gjorde ett väldigt bra jobb! Bra kontakt under budgivningen via sms och när budgivningen var klar gick det snabbt att boka in möte för att skriva kontrakt. Läs mer
  • 2019-05-05

Johan J skrev om Jonas Andersson en del av HusmanHagberg Umeå
    Vi köpte en bostadsrätt.
    Jonas var lugn, ärlig och rolig. Han hade rutin och vi kände oss säkra och att vi kunde vara likadana tillbaka. Läs mer
  • 2019-05-03

Anna G skrev om Jonas Andersson en del av HusmanHagberg Umeå
    Vi har köpt en bostadsrättslägenhet. Jonas har varit hjälpsam och professionell. Han känns genuin och ärlig. Det har uppskattas av oss att han "inte är för mycket" som vissa mäklare kan vara, dvs glorifiera lägenheten och kännas ytlig. Vi är supernöjda. Läs mer
  • 2019-05-01

Hanna J skrev om Camilla Krog en del av HusmanHagberg Umeå
    Smidig försäljning av vår villa Läs mer
  • 2019-04-27

Rode H skrev om Peter Jevenko en del av HusmanHagberg Umeå
    Bostadsrättslägenhet
    Engagerat och positivt. Gav hopp och tro på att lgh skulle säljas.
    Snabb och lyhörd till våra önskemål.
    Lätt att nå och kommunikativ.
    En bra mästare som var effektiv och personlig. Läs mer
  • 2019-04-23

Parwin Ahmed F Mohammed F skrev om Håkan Wiklund en del av HusmanHagberg Umeå
    Sålt vår 3:a på Mårdvägen (radhus) och vi är väldigt nöjda. Väldigt duktig på att kommunicera och uppdaterad en om läget. Gör sitt jobb korrekt och effektivt. Läs mer
  • Gunnar F

2019-04-17

Gunnar F skrev om Jonas Andersson en del av HusmanHagberg Umeå
    Köpt hus, bra och trevlig samt påläst mäklare. Rekomenderar. Läs mer
  • 2019-04-15

Jörgen K skrev om Jonas Andersson en del av HusmanHagberg Umeå
    Jonas har sålt vårat hus på ett fantastiskt bra sätt. Ett bra bemötande och en bra peng som försäljningspris. Ett mycket bra jobb tycker jag. Läs mer

Rådhusesplanaden 13, 903 28 Umeå