Alla kategorier Mäklare Västerbotten Umeå HusmanHagberg HusmanHagberg Umeå

HusmanHagberg Umeå

Rådhusesplanaden 13, 903 28 Umeå — Visa karta

Efter att drivit Länsförsäkringar Fastighetsförmedling i 9 år har vi bytt till HusmanHagberg. Vi är samma team som innan och du får som alltid bred kunskap, stort engagemang och passion från oss i din fastighetsaffär. HusmanHagberg är helt oberoende av banker och försäkringsbolag och har kundens bästa i fokus.

Vi kan Umeå! Vi vet vad som händer och planeras i regionen och har lång erfarenhet av bostadsmarknaden här. Ska du köpa eller sälja bostad här i Umeå, eller är intresserad av att veta mer om vår stad är du alltid välkommen att kontakta oss.
Mån-Tor: 09:00-17:00
Fre: 09:00-16:00
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 193 kunder tycker om HusmanHagberg Umeå

• Hanna G
    Hanna G skrev om Ulrika Edberg en del av HusmanHagberg Umeå
    Ulrika gjorde ett fantastiskt arbete med att sälja vår lägenhet. Alltid enkel och tydlig kommunikation. Hon hanterade såväl visningar som budgivning säkert och kompetent. Kunnig, serviceinriktad och engagerad mäklare! Läs mer
  • Emil L
    Emil L skrev om Ulrika Edberg en del av HusmanHagberg Umeå
    Otroligt proffsig, ihärdig och ärlig mäklare som har koll på bostadsmarknaden. Hon är väldigt serviceinriktad och styrde i möjligaste mån visningar, pappersskrivning osv. efter vårt vardagspussel. Vi är supernöjda. Läs mer
  • Elisabeth N
    Elisabeth N skrev om Ulrika Edberg en del av HusmanHagberg Umeå
    Fick ett jättetrevligt första intryck av Ulrika!
    Lätt att prata med och delgav fakta på ett gediget sätt! Verkar kunnig på sitt område.
    Har alltid blivit bemött med ett leende. Aldrig rädd för ett besvär!
    Kan varmt rekommenderas! Läs mer
  • Minna W
    Minna W skrev om Richard Öhman en del av HusmanHagberg Umeå
    Väldigt serviceminded och engagerad säljare. Mycket nöjd. Läs mer
  • Stig B
    Stig B skrev om Susanne Lindgren en del av HusmanHagberg Umeå
    När vi i februari 2018 skulle sälja vår bostadsrätt på Skogsbrynet i Umeå valde vi HusmanHagberg.
    Avgörande för beslutet var första mötet med Susanne Lindgren och Johanna Englund.
    De båda gav ett förtroendegivande intryck där Susanne upplevdes vara den mest erfarna av de båda.
    Susanne upplevdes som mycket kunnig i mäklarens roll och ansvar.
    Därefter hade vi Johanna Englund som ansvarig för säljuppdraget.
    Vi kan varmt rekommendera ovanstående mäklare och HusmanHagberg till liknande säljuppdrag. Läs mer
  • Stig B
    Stig B skrev om Johanna Englund en del av HusmanHagberg Umeå
    När vi skulle sälja vår bostadsrätt på Skogsbrynet 6 i Umeå i början av februari 2018 träffade vi tre olika mäklarfirmor.
    Efter att noga vägt plus och minus efter våra möten valde vi HusmanHagberg.
    De fick uppdraget att sälja.
    Johanna Englund och hennes kollega Susanne Lindgren gav ett förtroendegivande intryck vid första mötet.
    Under säljprocessens gång var det Johanna som vi hade som ansvarig för uppdraget.
    Johanna visade stort intresse, svarade direkt på våra frågor och hjälpte oss med många olika saker som dök upp.
    Våra förväntningar av mäklare överträffades med råge och vi kan varmt rekommendera Johanna Englund och HusmanHagberg till liknande säljuppdrag. Läs mer
  • Jonatan F
    Jonatan F skrev om Peter Jevenko en del av HusmanHagberg Umeå
    Köpt radhus.
    Trevligt bemötande och lätt att komma i kontakt med.
    Proffesionell! Läs mer
  • Janis L
    Janis L skrev om Johanna Englund en del av HusmanHagberg Umeå
    Bästa mäklaren i stan!!! Försäljningen gick smidigt utan några långa väntade!!!
    Svåra alltid i telefon när man har någon funderingar!!! Rekommenderar anlita henne som mäklare!!!! Läs mer
  • Caroline I
    Caroline I skrev om Richard Öhman en del av HusmanHagberg Umeå
    Richard Öhman sålde, i en tid när marknaden är på nedgång, vår fastighet med fantastiskt resultat! Han var noggrann, hjälpsam och lade ner mycket tid på sitt arbete, bl.a. närvarade han på besiktningen av fastigheten samt skötte all budgivning personligen med telefonkontakt istället för bud med sms. Bemötandet var mycket trevligt och han var tydlig och uppriktig. Vi är mycket nöjda och kan verkligen rekommendera honom . Läs mer
  • Elinor J
    Elinor J skrev om Camilla Krog en del av HusmanHagberg Umeå
    Trots vissa svårigheter kring försäljningen så skötte Camilla det på ett proffesionellt sätt, och fick mig att känna mig trygg och väl omhändertagen.
    Jag känner att jag hade tur som fick Camilla som mäklare, och att hon tog sig an uppdraget med entusiasm och glädje. Läs mer
  • Håkan H
    Håkan H skrev om Jonas Andersson en del av HusmanHagberg Umeå
    Väldigt professionell! Hade allt bra uppställt vid för möte och har god kontakt med oss genom hela försäljningsprocessen. Kommer definitivt använda oss av Jonas Andersson igen vid en eventuell försäljning och rekommenderar honom till vänner. Läs mer
  • Gabriel H
    Gabriel H skrev om Jonas Andersson en del av HusmanHagberg Umeå
    Jonas har mycket professionellt kombinerat både driv och lyhördhet hanterat försäljningen av vår bostadsrätt. En fastighetsmäklare väl värd att rekommendera! Läs mer
  • Roland G
    Roland G skrev om Jonas Andersson en del av HusmanHagberg Umeå
    Mycket seriöst och proffsigt. Alltid tillgänglig och redo att svara på frågor. Läs mer
  • Katrin L
    Katrin L skrev om Camilla Krog en del av HusmanHagberg Umeå
    Vänligt bemötande, kunnig om marknaden, alltid kontaktbar, noggrann dokumentation. Kan rekommenderas Läs mer
  • Lars Gunnar Micael B
    Lars Gunnar Micael B skrev om Monica Norrgård en del av HusmanHagberg Umeå
    Vi är oerhört nöjda med Monicas arbete. Monica ingav förtroende, och med sin erfarenhet och lugn kändes processen med att sälja bostaden mindre stressad. Monica rekommenderas varmt av oss! Läs mer
  • Gustaf F
    Gustaf F skrev om Richard Öhman en del av HusmanHagberg Umeå
    Mäklaren är mycket driven och mån om att få till en så bra affär som möjligt. Mäklaren var även tydlig med vilka marknadsförutsättningar (bra/dåliga) som råder, vilket jag tycker är bra. Dialogen har varit tät och bra, men ibland har jag anat hård arbetsbelastning som inneburit att småsaker glömts bort. I det hela är jag dock jättenöjd med bemötandet och resultatet av min försäljning. Läs mer
  • Josefine L
    Josefine L skrev om Peter Jevenko en del av HusmanHagberg Umeå
    Mäklaren var proffesionell och kunde processen, det som drar ner på betyget var att allt skulle vara så forcerat. Handpenning och godkänd besiktning inom alldeles för tajt tidsram. Mäklaren var dock villig att förlänga dessa i efterhand men det hade gett ett helt annat intryck om vi fått göra det direkt. Läs mer
  • Lena I
    Lena I skrev om Peter Jevenko en del av HusmanHagberg Umeå
    Mycket Positivt, snabb service och återkoppling!
    trevlig Läs mer
  • Inger C
    Inger C skrev om Håkan Wiklund en del av HusmanHagberg Umeå
    Trevlig, håller tider, har ordning och anpassar efter mina behov som kund. Läs mer
  • Mats L
    Mats L skrev om Richard Öhman en del av HusmanHagberg Umeå
    Drivande och kunnig. Bra på att återkoppla. Kändes bra trots en dålig start Läs mer
    2018-02-17 Richard Ö svarar Mats L
    Hej Mats, tack för dina ord! Om du relaterar till bytet av mäklare p.g.a. att er ursprungliga hastigt slutade hos oss utan någon information till er så ber jag än en gång om ursäkt på dennes och våra vägnar?! Jag följer upp närmare med er så det inte inte händer någon av våra framtida kunder.
  • Peter L
    Peter L skrev om Peter Jevenko en del av HusmanHagberg Umeå
    Allt gick så fort och smidigt! Mycket proffsigt Läs mer
  • Peter H
    Peter H skrev om Richard Öhman en del av HusmanHagberg Umeå
    Richard uppvisar ett proffsigt och förtroendeingivande bemötande. Han är hängiven sitt uppdrag och det märks att han ger 100% av sin energi till både köpare och säljare. Läs mer
  • Ann-Katrin S
    Ann-Katrin S skrev om Susanne Lindgren en del av HusmanHagberg Umeå
    Hjälpsam, lättillgänglig och professionell.
    Dessa tre ord är en otroligt bra beskrivning på Susanne.
    Hjälpte mig att sälja min lgh och även mig och min sambo vid husköp. Samt deklarera efter försäljning av lgh.
    Jag rekommenderar henne varmt :)

Mvh Ann-katrin Läs mer
  • Stefan H
    Stefan H skrev om Ulrika Edberg en del av HusmanHagberg Umeå
    Ulrika gav ett kompetent och seriöst intryck samt var väldigt hjälpsam före, under och efter försäljningen av min bostad. Läs mer
  • Elin S
    Elin S skrev om Johanna Englund en del av HusmanHagberg Umeå
    Johanna ger ett mycket trevligt och genuint bemötande. Hon är snabb på att ge respons på mail mm och är väldigt tillmötesgående och hjälpsam. Vi är mycket nöjda hittills! Läs mer
  • anneli G
    anneli G skrev om Håkan Wiklund en del av HusmanHagberg Umeå
    Ett trevligt och proffesionellt bemötande som mycket väl levde upp till min förväntan av mäklarens arbete. Läs mer
  • Thomas L
    Thomas L skrev om Richard Öhman en del av HusmanHagberg Umeå
    Det är tredje gången som jag gjort lägenhetsaffär med Richard Öhman. Klar och tydlig med ett driv som smittar av sig. Målmedvetet beslutsam har han överträffat mina förväntningar såväl som köpare som säljare på en bostadsmarknad i uppgång eller fall. Richard kan konsten att omvandla det som känns negativt till något positivt och det handlar om fingertoppskänslighet. Jag har bara gott att säga om en mäklare som det syns ger allt för att kunden ska känna sig nöjd. Läs mer
  • Mona R
    Mona R skrev om Johanna Englund en del av HusmanHagberg Umeå
    Kunnig och sympatisk. Förtroendeingivande. Läs mer
  • Lena S
    Lena S skrev om Ulrika Edberg en del av HusmanHagberg Umeå
    Ulrika gav ett gott intryck redan vid första mötet. Hon kändes lugn, trygg och kunnig. Hon hjälpte oss att komma fram till ett utgångspris som kändes rimligt och som vi kunde stå för.
    Vi efterlyste god tillgänglighet, bra kommunikation och en mäklare som var ordentligt påläst på vårat hus inför visningarna. Det levde Ulrika mer än väl upp till. Dessutom ställde hon upp på extra visningar med kort varsel vilket ledde till fler potentiella köpare.
    Budgivningen startade tidigare än väntat och även den skötte hon galant.
    Vi kände stort förtroende för Ulrika under hela processen och kan varmt rekommendera henne! Läs mer
  • Mona R
    Mona R skrev om Susanne Lindgren en del av HusmanHagberg Umeå
    Kunnig, inspirerande och social. Rekommenderas! Läs mer
  • Anneli B
    Anneli B skrev om Jonas Andersson en del av HusmanHagberg Umeå
    Vi har haft bra erfarenhet av Jonas och tycker att vi har fått ett bra bemötande. Läs mer
  • Laila S
    Laila S skrev om Ulrika Edberg en del av HusmanHagberg Umeå
    Hjälpsam med allt som rörde försäljningen av vårat hus. Kunnig, glad och peppande.
    Vi kände oss jättenöjda. Läs mer
  • Kjell E
    Kjell E skrev om Ulrika Edberg en del av HusmanHagberg Umeå
    Hon gjorde ett suveränt jobb vid försäljningen, och även kontakten efter var bra. Hon är tydlig och jättetrevlig . Rekommender henne varmt. Läs mer
  • Linnea F
    Linnea F skrev om Ulrika Edberg en del av HusmanHagberg Umeå
    Ulrika är mycket trevlig och professionell. Hon var tillmötesgående och enkel att nå via både telefon och mail. Vi har bara positivt att säga och skulle absolut rekommendera henne. Läs mer
  • Mats J
    Mats J skrev om Ulrika Edberg en del av HusmanHagberg Umeå
    Proffesionell men samtidigt personlig och trevlig. Jag kan tryggt rekomendera Ulrika som mäklare. Läs mer
  • Tant J
    Tant J skrev om Ulrika Edberg en del av HusmanHagberg Umeå
    Jag kan varmt rekommendera Ulrika som mäklare. Hon är både kunnig och proffsig i alla moment från första kontakt till avslutande och fullföljande av affären.
    Ulrika är dessutom både trevlig och stöttande i en betydelsefull situation som en bostads-och fastighetsaffär verkligen är. Läs mer
  • Anneli J
    Anneli J skrev om Ulrika Edberg en del av HusmanHagberg Umeå
    Jag fick hjälp av Ulrika när jag sålde min lägenhet och det gjorde att hela proceduren gick smidigt och jag kände mig hela tiden informerad och trygg under förberedelserna, visningen och själva försäljningen med budgivning. Ulrika är proffsig och insatt så man känner sig verkligen vara i trygga händer när man gör en så stor affär som en lägenhetsförsäljning faktiskt är. Läs mer
  • Carolina S
    Carolina S skrev om Ulrika Edberg en del av HusmanHagberg Umeå
    Ulrika var mycket proffessionell och vi kände ett enormt förtroende för henne. Hon var även mycket tydlig med allt så vi visste hela tiden vad som skulle hända. Det kändes skönt eftersom det var en stor affär vi skulle göra. Jag skulle välja henne alla dagar i veckan! Läs mer
  • Mikael E
    Mikael E skrev om Håkan Wiklund en del av HusmanHagberg Umeå
    Trevligt och professionellt bemötande. Vi är mycket nöjda. Läs mer
  • Sven-olof J
    Sven-olof J skrev om Håkan Wiklund en del av HusmanHagberg Umeå
    Håkan är mycket kompetent och angagerad i sina uppdrag noggrann och har vilja att nå det mål vi satt. De bästa rekommendationer ska han ha. Läs mer
  • Birgitta A
    Birgitta A skrev om Susanne Lindgren en del av HusmanHagberg Umeå
    Jag fick ett väldigt fint bemötande och den bästa hjälp man kan få! Både med utformningen av mina objekt( Susanne har hjälpt mig två ggr) och stödet i försäljningen. Jag rekommenderar henne det varmaste!! Läs mer
  • Sofia S
    Sofia S skrev om Susanne Lindgren en del av HusmanHagberg Umeå
    Jag fick ett mycket fint och bra bemötande av Susanne. Hon var väldigt lyhörd, jag fick all den information jag behövde. Susanne hade privata visningar och visade mitt hus säkert drygt 20 gånger. Oerhört seriös, proffsig, ambitiös, kompetent och trevlig säljare. Jag är fantastiskt nöjd med mitt val av Susanne som mäklare! Läs mer
  • Birgitta L
    Birgitta L skrev om Ulrika Edberg en del av HusmanHagberg Umeå
    Ulrika är en professionell , noggran kunnig mäklare med ett trevligt bemötande . Lätt att nå och hon kan ge svar på alla ens tänkbara frågor. Vill varmt rekommendera henne. Läs mer
  • Caroline D
    Caroline D skrev om Håkan Wiklund en del av HusmanHagberg Umeå
    Vi har varit i kontakt med Håkan Wiklund vid tre tillfällen. Vid försäljning av vår lägenhet, vid köp av vårt hus och nu även när en värdering skulle göras av vår villa.
    Vi upplever Håkan Wiklund som väldigt trevlig, service-minded och ärlig.
    Vi har varmt tipsat om Håkan till nära och kära. Läs mer
  • Lasse A
    Lasse A skrev om Ulrika Edberg en del av HusmanHagberg Umeå
    När jag var i behov av en mäklare så blev jag tipsad av en vän att kontakta Ulrika Edberg och det har jag aldrig ångrat .

Jag skulle sälja en fjällstuga och behövde veta vad jag skulle göra före visningen. Hon kom med många goda råd och när det var klart så fixade Ulrika det sista som var som pricken över i.

Ulrika var lyhörd när vi diskuterade utgångspris och kom med ett klokt val av datum för visningen. Försäljningen gick bra och slutpriset var över all förväntan. Det kändes tryggt att överlämna allt efterarbete till henne.

Skulle det bli aktuellt för mig att sälja något mer så kommer jag att kontakta Ulrika Edberg och ingen annan mäklare. Läs mer
  • Monica M
    Monica M skrev om Ulrika Edberg en del av HusmanHagberg Umeå
    Vi mötte flera mäklare men valde ulrika för att hon gav det absolut bästa intrycket, hon är trevlig, påläst, kunnig, den vi fick bäst tillit för och hon vill både att jag som säljare och köparen skall ha full information. Tar sig tid att förklara och följa upp. Rekommenderas starkt! Läs mer
  • Sandra Ö
    Sandra Ö skrev om Håkan Wiklund en del av HusmanHagberg Umeå
    Trevlig, lätt att komma i kontakt med och hjälpsam. Håkan levde helt klart upp till mina förväntningar och jag är mycket nöjd med hans insats. Läs mer
  • Maria J
    Maria J skrev om Ulrika Edberg en del av HusmanHagberg Umeå
    Ulrika har ett naturligt trevligt bemötande vilket jag genast uppksattade när jag mötte henne vid köp av lägenhet. Jag har även anlitat henne vid försäljning av lägenhet och är väldigt nöjd med det engagemang och den kompetens hon besitter, jag som kund har känt mig trygg genom hela processen. Jag kan varmt rekommendera henne till andra. Läs mer
  • Eva L
    Eva L skrev om Camilla Krog en del av HusmanHagberg Umeå
    En mycket trevlig och tillmötesgående mäklare ,svarar på frågor och vet hon inte svaret så tar hon reda på det. Läs mer
  • Anders N
    Anders N skrev om Ulrika Edberg en del av HusmanHagberg Umeå
    Toppennöjd! Ulrika är mycket duktig och engagerad. Vi är väldigt nöjda med henne som mäklare, hon var drivande genom hela fastighetsaffären och höll oss hela tiden informerade. Skulle inte tveka att anlita henne igen. Hon överträffade våra förväntningar! Läs mer

Rådhusesplanaden 13, 903 28 Umeå