HusmanHagberg Umeå

HusmanHagberg Umeå

• BadgeEightYears
2 097
Ring 0904-70 00 Dela

Sedan starten 2008 har vi varit marknadsledande i sex år och i juli 2017 bytte vi mäklarkedja till HusmanHagberg vilket gett oss större möjligheter att förbättra oss ytterligare. Vi är samma team som innan och du får som alltid bred kunskap, stort engagemang och passion från oss i din fastighetsaffär. HusmanHagberg är helt oberoende...

2097 omdömen om HusmanHagberg Umeå

Sedan starten hos Reco 2017

Visar 2097 omdömen med 4.8 i snittbetyg
Sara E
Tomtebo

Jag är nöjd. Hon är snabb på att ge återkoppling och bra på att vara flexibel efter de förutsättningar som sker under vägen samt mina önskemål.

Anneli G
Köpte sin lägenhet med hjälp av Sebastian Nordtvedt en del av HusmanHagberg Umeå
Teg

Alltid anträffbar och snabba svar på mina många frågor.

Jenny Maria L
Sålde sitt hus med hjälp av Lova Georgsson en del av HusmanHagberg Umeå

Vi kan varmt rekommendera Lova! Hon är både trevlig, saklig, proffsig och kompetent. Vi har goda erfarenheter av Lova både som köpare och säljare. Hon inger förtroende och vi har anlitat henne flera gånger. Hon skulle vara vårt förstaval även nästa gång vi behöver en mäklare.

Ninni B
Köpte sitt hus med hjälp av Lova Georgsson en del av HusmanHagberg Umeå

Lova gav oss ett trevligt och professionellt bemötande och svarade snabbt på meddelanden. Även fast det var mitt i semestertider fick vi all hjälp vi behövde och vårt husköp kändes tryggt.

Alice A
Sålde sin lägenhet med hjälp av Sebastian Nordtvedt en del av HusmanHagberg Umeå
Sofiehem

Sebastian är en riktig stjärna, kan varmt rekommendera honom som mäklare!

Tove B
Köpte sin lägenhet med hjälp av Patrik Nyberg en del av HusmanHagberg Umeå
Väst På Stan

Patrik är en otrolig person och mäklare som får en att känna sig trygg från start. Enkel att få tag på och bolla saker med och hjälper till med det lilla extra. Rekommenderar honom varmt.

Amanda O
Sålde sin lägenhet med hjälp av Patrik Nyberg en del av HusmanHagberg Umeå
Väst På Stan

Patrik är en mäklare som vi känt trygghet och förtroende för sedan första gången vi träffades. Vi kan varmt rekommendera Patrik!

ANNELI L
Köpte sitt hus med hjälp av Patrik Nyberg en del av HusmanHagberg Umeå
Vännäs

Vi fick ett mycket bra bemötande. Saklig, kunnig och engagerad. Väl vär ett toppbetyg och jag skulle absolut anlita honom vid försäljning. Det känns som att han guidar både oss som köpare, samt säljarna på ett bra sätt genom hela affären.

Linus B
Köpte sitt hus med hjälp av Richard Öhman en del av HusmanHagberg Umeå
Sörmjöle

Rekommenderas varmt. Mycket engagerat och seriöst bemötande. Richard har i alla situationer gett mig en känsla av att han lyssnar och förstår. Varje fråga som dykt upp har han löst utan att tveka. Ingenting har känns som ett problem tack vare Richards hjälp.

Myrsqo Peter B
Hörnefors

Oerhört professionell, påläst och engagerad.

Lars S
Väst På Stan

Seriös och tydlig. Ibland övertydlig men det är bättre än otydlig. Det var enkelt att gilla och lita på Sebastian!

Helena L
Köpte sin stuga med hjälp av Ilona Bergqvist en del av HusmanHagberg Umeå

Tycker Ilona skötte vår affär fantastiskt bra, värnade om både säljare och köpare. Ilona var både glad och tillmötesgående. Frågor som uppkom hos oss tog hon snabbt reda på om hon inte redan visste svaret.

Leif Anders O
Sålde sin stuga med hjälp av Ilona Bergqvist en del av HusmanHagberg Umeå
Holmsund

Engagerad, punktlig och pålitlig

Robert L
Köpte sin stuga med hjälp av Ilona Bergqvist en del av HusmanHagberg Umeå

Trevlig och kompetent ställde upp med det mesta och var hjälpsam.

Annika M
Sålde sin lägenhet med hjälp av Jonas Andersson en del av HusmanHagberg Umeå
Umedalen

Trevligt och seriöst bemötande. Tillgänglig för frågor och bra kontakt. Känns pålitlig och kunnig.

Eva Kristina I
Ersmark

Det var enkelt att kommunicera med Lova och hon var alltid tillgänglig!

Emelie B
Köpte sin lägenhet med hjälp av Jonas Andersson en del av HusmanHagberg Umeå
Umedalen

Bra på att återkoppla kring frågor och funderingar. Härligt och jordnära bemötande!

Ludvig B
Köpte sin lägenhet med hjälp av Jonas Andersson en del av HusmanHagberg Umeå
Umedalen

Professionellt bemötande och bra på att återkoppla kring diverse frågor.

Nils-Gunnar L
Sålde sitt hus med hjälp av Peter Jevenko en del av HusmanHagberg Umeå
Teg

Mycket bra bemötande Mina förväntningar är uppfyllda han lyssnar på mina önskemål. Tydlig rak håller vad han lovar Gunnar

Tobias H
Sålde sin lägenhet med hjälp av Lova Georgsson en del av HusmanHagberg Umeå
Haga

Bästa mäklaren i Umeå! Rekommenderas!

Åsa S
Berghem

Jag upplevde Jonas som trygg och kunnig. Det var skönt att ha en mäklare som man känner förtroende för när man ska göra sitt livs affär. Vi är mycket nöjda med Jonas Andersson han har varit ett stort stöd genom hela processen!

Niclas L
Berghem

Trevlig, lättsam, professionell och bra kommunikation. Jag vet inte vad vi hade för förväntningar men allt har gått väldigt snabbt och smidigt.

Siv E
Västerslätt

Trevlig,lätt att få tag på och hjälpsam. Vi kände fullt förtroende för Sebastian.

Ronny S
Berghem

Alltid nåbar, påläst om området, väldigt duktig i sin yrkesroll.

Hantang Z
Köpte sin lägenhet med hjälp av Ilona Bergqvist en del av HusmanHagberg Umeå
Mariehem

She is very kind, which made my home-buying experience unforgettable and wonderful.

Malin Anneli Therése S
Sålde sitt hus med hjälp av Ilona Bergqvist en del av HusmanHagberg Umeå
Tavelsjö

Ilona var påläst och förberedd inför våra möten. Genom hela processen har hon gett 100%. Jag kände mig trygg med henne som mäklare.

Greger L
Sålde sin lägenhet med hjälp av Nina Lundström en del av HusmanHagberg Umeå
Tomtebo

Positivt och proffsigt bemötande som främjade både säljar- och köparintresset på ett konstruktivt sätt.

Urban H
Böleäng

Jonas Andersson är proffsig. Hela processen var snabb och smidig. Jonas är dessutom trevlig och har mycket humor.

John Anders G
Sålde sitt hus med hjälp av Ilona Bergqvist en del av HusmanHagberg Umeå
Tavelsjö

Mycket kompetent och skicklig Mäklare! Väl påläst vid första mötet vilket ger ett stort förtroende. Ordning och reda med goda tips och råd inför försäljning

Andreas O
Sålde sin lägenhet med hjälp av Patrik Nyberg en del av HusmanHagberg Umeå
Västerslätt

En mycket engagerad mäklare som ger förtroende vid första möte. Patrik skulle vara ett självklart val vid en ytterligare bostadsförsäljning.

Albin F
Sålde sin lägenhet med hjälp av Richard Öhman en del av HusmanHagberg Umeå
Umedalen

Trevlig och professionell mäklare med kunden i fokus!

Inge T
Mariehem

Korrekt och trevligt bemötande vid visningen. Bra och lättsam information om lägenheten. Hade koll på alla som var på visningen och svarade bra på frågor. När vi sedan träffades på kontoret för att skriva på köpet fick vi mycket bra informationoch förklaring av avtalet, vilket gjorde oss lugna och mycket nöjda/ Inge o Inger Törnlund

Jonas N
Böleäng

Jag kan varmt rekommendera Sebastian, då han var väldigt tydlig med allt genom hela processen och otroligt professionell rak igenom.

Sofia L
Mariehöjd

Superbra bemötande! Sebastian levde upp till förväntningar och var väldigt hjälpsam!

Helen L
Sålde sin lägenhet med hjälp av Nina Lundström en del av HusmanHagberg Umeå
Tomtebo

Nina har gett ett professionellt intryck i mötet.. Vi förväntade oss en relevant, snygg och positiv presentation av vår lägenhet och en god kontakt med potentiella köpare, vilket vi fått av Nina.

Venla P
Väst På Stan

Detta var vår första lägenhet och Sebastian fick oss att känna oss mycket trygga i det. Väldigt bra kändes det! Fick snabba och bra svar när vi undrade över något också. Skulle absolut rekommendera han till andra i framtiden!

Carin Margareta S
Sörfors

Jonas är en bra mäklare, saklig och inte så hurtig och påträngande som en del andra mäklare jag mött. Anlitar honom gärna för nästa husförsäljning.

Josefine S
Teg

Vi kom i kontakt med Sebastian när vi var på husvisning och kände direkt att han var en riktigt duktig mäklare. Tillmötesgående, trevlig och gjorde det där lilla extra! Det var därav självklart för oss att därefter välja honom när vi skulle sälja vår lägenhet. Kan inte annat än rekommendera honom, vi är väldigt nöjda och kommer rekommendera honom vidare till andra som går i köp/säljtankar.

Axel N
Skeppsvik

Sebastian har verkligen gjort ett väldigt gott intryck på oss när vi köpte hus genom honom! Ödmjuk, ärlig och gör sitt yttersta för att både köpare och säljare ska vara nöjda med affären. Under hela processen går det inte säga något annat än oerhört hjälpsam och professionell, går igenom allt grundligt gällande kontrakt och dylikt. Både jag och min sambo kan starkt rekommendera Sebastian, oavsett om du är förstagångsköpare, erfaren säljare eller allt där i mellan.

Mikael S
Mariedal

Sebastian känns väldigt engagerad, har tagit rea på fakta om objektet och kan ge informativa svar på frågor om fastigheten. Trevlig framtoning och professionellt agerande mot mig som kund.

Monika Elisabeth S
Ersmark

Sebastian, en supertrevlig och ödmjuk person som vi träffade i samband med försäljningen av vår villa. Otroligt kunnig och engagerad i sin profession . En lycka att vi fick honom som mäklare. En upplevelse som vi bär med oss.

Malin C
Köpte sin lägenhet med hjälp av Nina Lundström en del av HusmanHagberg Umeå
Berghem

Väldigt duktig och trevlig mäklare!

Sofia D
Teg

Trevligt bemötande och han guidade oss som förstagångsköpare väl i processen genom att besvara alla våra frågor och gjorde så att hela upplevelsen kändes trygg och säker. Vi är jättenöjda med Sebastian och hade absolut rekommenderat vidare honom.

Isabelle S
Sålde sin lägenhet med hjälp av Hanna Wiklund en del av HusmanHagberg Umeå
Röbäck

Vi fick väldigt fint bemötande av Hanna. Hon var snabb att fixa med fotografering tidigare då vi behövde få ut vår lägenhet till försäljning snabbt. Alltid tillgänglig för frågor och snabb återkoppling. Rekommenderar verkligen att anlita henne för försäljning. Vi är verkligen nöjda med allt. Skulle vi sälja igen så kommer vi att anlita Hanna på HusmanHagberg /Isabelle

Harald S
Ersmark

Sebastian inger trygghet, har ett mycket fint sätt att möta människor, ödmjuk och en fantastisk trevlig person, vi kan varm rekommendera honom

David L
Teg

Hängiven och seriös mäklare som gör det lilla extra för en bra upplevelse med både köp och sälj

Robert S
Sålde sin lägenhet med hjälp av Lova Georgsson en del av HusmanHagberg Umeå
Umedalen

Supertrevligt och proffsigt bemötande! Gav oss realistiska förväntningar och löste allt med jättebra tillgänglighet.

Jonathan Paul K
Köpte sin stuga med hjälp av Ilona Bergqvist en del av HusmanHagberg Umeå

Ilona was very helpful, working around my schedule and doing everything she could to make purchasing a home with her as easy as possible. She is a very professional agent and would recommend her highly.

Carl Isac L
Sålde sitt hus med hjälp av Nina Lundström en del av HusmanHagberg Umeå
Hörnefors

Noggrann, uppriktig, väldigt bra att samarbeta med,

Jyrki M
Hissjö

Lugnt och tryggt bemötande. Hade svar på våra frågor på visningen. Möten och information sköttes perfekt.