Alla kategorier Mäklare Västerbotten Umeå HusmanHagberg HusmanHagberg Umeå

HusmanHagberg Umeå

Rådhusesplanaden 13, 903 28 Umeå — Visa karta

Sedan starten 2008 har vi varit marknadsledande i sex år och i juli 2017 bytte vi mäklarkedja till HusmanHagberg vilket gett oss större möjligheter att förbättra oss ytterligare. Vi är samma team som innan och du får som alltid bred kunskap, stort engagemang och passion från oss i din fastighetsaffär. HusmanHagberg är helt oberoende av banker och försäkringsbolag och har kundens bästa i fokus.

Vi kan Umeå! Vi vet vad som händer och planeras i regionen och har lång erfarenhet av bostadsmarknaden här. Ska du köpa eller sälja bostad här i Umeå, eller är intresserad av att veta mer om vår stad är du alltid välkommen att kontakta oss.
Mån-Tor: 09:00-17:00
Fre: 09:00-16:00
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 184 kunder tycker om HusmanHagberg Umeå

• Ulf S
    Ulf S skrev om Richard Öhman en del av HusmanHagberg Umeå
    Från fotografering till det att affären var avslutad tog det en vecka. Helt otroligt och helt suveränt bra gjort.
    Till vår hjälp hade vi fastighetsmäklaren Richard Öhman som hjälpte oss hela vägen då vi sålde vår bostadsrätt.
    Om/ när vi behöver hjälp med köp, eller försäljning av boende igen då finns det bara en person som vi vänder oss till.

Ett stort, varmt, och hjärtlig tack för hjälpen Läs mer
  • Ronnie N
    Ronnie N skrev om Jonas Andersson en del av HusmanHagberg Umeå
    Jonas Andersson är mycket mån om sina kunder och har ”det” som gör att vi säljare får bästa möjliga för våra fastigheter.
    Proffisionell ut i fingertopparna och vad jag vill påstå, en av Umeås absolut vassaste eller rentutav den vassaste!
    Tack Jonas för allu mvh Ronnie Norell fd Savex VVS i Umeå AB. Läs mer
  • Karin A
    Karin A skrev om Jonas Andersson en del av HusmanHagberg Umeå
    Köp av liten lägenhet. Proffsigt bemötande, köpet blev snabbt och enkelt avklarat! Toppen! Läs mer
  • Kjell Åke B
    Kjell Åke B skrev om Jonas Andersson en del av HusmanHagberg Umeå
    sålt en lägenhet
    ställt upp på alla tänkbara sätt på ett mycke bra sätt med lugn och med förtroende Läs mer
  • Jan R L
    Jan R L skrev om Jonas Andersson en del av HusmanHagberg Umeå
    Proffs !
    De vet vad man gör för att sälja. Läs mer
  • Christian S
    Christian S skrev om Richard Öhman en del av HusmanHagberg Umeå
    Professionell, serviceinriktad och hjälpsam.

Väldigt nöjd med Richard som mäklare i samband med försäljningen av min bostadsrätt.

Rekommenderar honom varmt. Läs mer
  • Helen F
    Helen F skrev om Ulrika Edberg en del av HusmanHagberg Umeå
    Ulrika Edberg hjälpte mig sälja min bostadsrätt utan att använda de vanliga kanalerna såsom annonsering på Blocket, Hemnet och i Bil och Bostad. Och det gick naturligtvis superbra, tack Ulrika för att du hakade på min galna idé! Läs mer
  • Malin J
    Malin J skrev om Ulrika Edberg en del av HusmanHagberg Umeå
    Vi har sålt vår villa genom Ulrika och hon är en helt fantastisk mäklare med en underbar personlighet. Fick ett stort förtroende för henne redan vid första mötet. Hon har genom hela försäljningstiden visat på stor kompetens, gett kloka råd, driftigt, sympatisk och alltid med ett leende på läpparna. Bra och snabb återkoppling. Allt man kan önska sig av en mäklare, ett riktigt proffs. Kan varmt rekommendera Ulrika! Läs mer
  • Roland L
    Roland L skrev om Victoria Bokström en del av HusmanHagberg Umeå
    Victoria har sålt min sommarstuga med utmärkt resultat. Mycket proffsigt och lättsamt förhållningssätt gentemot spekulanter och säljare. Anlitar henne gärna igen. Läs mer
  • Nina B
    Nina B skrev om Victoria Bokström en del av HusmanHagberg Umeå
    Victoria Bokström är helt suverän! Hon tog sig verkligen tid för mig och alla mina funderingar. Alltid snabb återkoppling och stort engagemang. Jag kände mig trygg genom hela affären. Stort tack igen! Läs mer
  • Ulrika S
    Ulrika S skrev om Victoria Bokström en del av HusmanHagberg Umeå
    Jag sålde min bostadsrätt med hjälp av Victoria och är jättenöjd med hennes insats. Jag upplever henne som väldigt kunnig, lyhörd och initiativrik. Kommer absolut anlita henne igen om jag ska sälja bostad framöver och rekommendera henne till mina vänner och bekanta. Läs mer
  • Magnus N
    Magnus N skrev om Camilla Krog en del av HusmanHagberg Umeå
    Har varit spekulant på hus där Camilla var mäklare och valde att anlita henne för försäljningen av min lägenhet eftersom hon framstod som kunnig och engagerad. Jag är mycket nöjd med mitt val. Läs mer
  • Clara V
    Clara V skrev om Camilla Krog en del av HusmanHagberg Umeå
    Camilla lyssnade och mötte våra önskemål till 100%

Hon la all tid som behövdes för visningar och delade all information med oss.

Inga oklarheter. Camilla jobbar transparant och konkret vilket vi verkligen uppskattat. Läs mer
  • Jenny S
    Jenny S skrev om Camilla Krog en del av HusmanHagberg Umeå
    Tacksam för helhetstänk återkoppling och pepp ! Läs mer
  • Johnny U
    Johnny U skrev om Camilla Krog en del av HusmanHagberg Umeå
    Jag har köpt en bostadsrätts Lgh och Camilla var min Mäklare.
    Från första samtalet till affären var i hamn, har Camilla varit mycket trevlig och hjälpsam samt medverkat i de frågeställningar som uppkommit under affärens gång på ett mycket förtroende fullt sätt. Jag bor idag en bra bit ifrån Umeå, och har då varit beroende av lite subjektiva bedömningar från Camilla på plats, detta bland annat har hon vänligt hjälpt mig med. Detta uppskattar jag verkligen.
    Jag kan verkligen rekomendera henne som Mäklare. Läs mer
  • Arezo T
    Arezo T skrev om Håkan Wiklund en del av HusmanHagberg Umeå
    Håkan Wiklund var vår mäklare vid försäljningen av en lägenhet på Mjölkvägen. I en tuff marknad där grannar hade fått vänta i över 6 månader på att få sin lägenhet såld, tog det endast 2-3 månader innan vi fick vår lägenhet såld. Jag är supernöjd med Håkans insats. Håkan agerar snabbt och håller dig uppdaterad. Finns inget att klaga på. Trevlig och kunnig! Läs mer
  • Staffan H
    Staffan H skrev om Håkan Wiklund en del av HusmanHagberg Umeå
    Kanon mäklare från början till slut Läs mer
  • Caroline E
    Caroline E skrev om Håkan Wiklund en del av HusmanHagberg Umeå
    Vi har köpt ett hus i Täfteå via mäklare Håkan Wiklund och är mycket nöjda med mäklarens bemötande. Håkan har genomgående varit mycket professionell, serviceinriktad och trovärdig. Eftersom vi flyttar från en stad i södra Sverige så ordnade Håkan så att vi fick möjlighet att se objektet innan planerad visning, vilket ledde till köp. Vi upplevde kommunikationen som rak och okomplicerad. Stort tack. Läs mer
  • Carina B
    Carina B skrev om Håkan Wiklund en del av HusmanHagberg Umeå
    Han har hjälpt mig att sälja min lägenhet med rekommendation av min man som även han sålde sin lägenhet med hjälp av Håkan. Trevlig, omtänksam, sympatisk, rolig, noggrann, hjälpsam och proffesionell. Hade alltid tid att svara i telefon, var alltid tillgänglig och jättebra bemötande när man kom till erat kontor. Kände mig bekväm och han fick en att vara sig själv. SÅ ska en mäklare vara 😁👍 Läs mer
  • Alf E
    Förtroendeingivande Läs mer
  • Christina L
    Christina L skrev om Håkan Wiklund en del av HusmanHagberg Umeå
    Villaköp
    Vänligt, trevligt och humoristiskt bemötande
    Tyvärr inte med vid försäljningstillfället p g a semesterfirande
    Rekommenderar honom gärna som mäklare till andra Läs mer
  • Agneta S
    Agneta S skrev om Victoria Bokström en del av HusmanHagberg Umeå
    Vi är jättenöjda att vi valde Victoria som fastighetsmäklare efter rekomendation från en bekant. Allt med försäljningen sköttes exemplariskt och kontakten kunde inte varit bättre. Rekomenderar henne varmt! Läs mer
  • Lisa B
    Lisa B skrev om Victoria Bokström en del av HusmanHagberg Umeå
    För två år sedan köpte jag en lgh av Victoria och nu när jag skulle sälja hade hon precis kommit tillbaka från mammaledighet och blev det självklara valet. Har inget negativt att säga alls! Trevlig och professionell mäklare! Läs mer
  • Marcus K
    Marcus K skrev om Victoria Bokström en del av HusmanHagberg Umeå
    Viktoria sålde min lägenhet. Hon var väldigt rak och tydlig med tillvägagångssättet. Hon sålde lägenheten på två veckor med en värdeökning på över 40 procent över utgångspris. Vi var mycket nöjda med hennes jobb. Läs mer
  • Frida T
    Frida T skrev om Jonas Andersson en del av HusmanHagberg Umeå
    Det som drar ner betyget är att han var något forcerad och kändes väldigt säljcentrerad. För oss var det ju stort att köpa bostad, men det kändes att det inte var stort för honom. Men fick ett bra bemötande och känner oss nöjda. Stort plus vad gäller snabba svar! Hade vi kunnat ge 3,5 hade vi gett det i betyg. Läs mer
  • Pernilla B
    Pernilla B skrev om Jonas Andersson en del av HusmanHagberg Umeå
    Allt bra kanske vissa detaljer hade jag velat få reda på som va oklart...sms funktion va sisådär om jag frågade nåt Läs mer
  • Anders Å
    Anders Å skrev om Camilla Krog en del av HusmanHagberg Umeå
    Saklig och kompetent.
    Lugn, trygg. Mycket gott kundbemötande. Läs mer
  • Thomas S
    Thomas S skrev om Jonas Andersson en del av HusmanHagberg Umeå
    Vi sålde vår lägenhet.
    Jonas har ett trevligt bemötande och lyssnar på hur kunden vill ha det. Han löser det problem som behöver lösas.han är otroligt effektiv.
    Han är helt enkelt bäst! Läs mer
  • Pernilla B
    Pernilla B skrev om Ulrika Edberg en del av HusmanHagberg Umeå
    Vi har både köpt och nu sålt samma lägenhet med hjälp av Ulrika, som hjälpt oss med allt på ett mycket bra och professionellt sätt. Alltid på samma trevliga och hjälpsamma vis, ingenting är omöjligt. Läs mer
  • Hans A
    Hans A skrev om Jonas Andersson en del av HusmanHagberg Umeå
    Köpt lägenhet. Mycket nöjd med mäklaren. Proffsigt bemötande och inget "strul". Kommer att rekommendera Jonas till vänner och bekanta. Läs mer
  • Amanda E
    Amanda E skrev om Peter Jevenko en del av HusmanHagberg Umeå
    Otroligt avspänd, professionell och lugn i alla lägen. Skulle rekommendera Peter till vem som helst! Läs mer
  • Stefan V
    Stefan V skrev om Ulrika Edberg en del av HusmanHagberg Umeå
    Köpt en bostadsrätt. En väldigt trevlig, omtänksam och påläst mäklare. Läs mer
  • Lena B
    Lena B skrev om Camilla Krog en del av HusmanHagberg Umeå
    Sålde hus via Camilla och vi är väldigt nöjda! Vi sökte en mäklare som var bra för både säljare och köpare och som också hade god kännedom om den lokala marknaden. Det fick vi verkligen! Camilla har varit väldigt engagerad, lätt att få kontakt med men också ödmjuk inför sitt uppdrag samt ärlig och uppriktig.

Vi rekommenderar Camilla varmt! Läs mer
  • Linda W
    Linda W skrev om Camilla Krog en del av HusmanHagberg Umeå
    Sålde en liten västerbottensgård genom Camilla på HusmanHagberg Umeå. Gillar att hon redan från början var intresserad att ta reda på allt och ställa alla relevanta frågor en försäljning av ett gammalt hus med historia kan innebära. Är väldigt nöjd med all hjälp jag fick med styling och fotografering och hur huset presenterades på nätet och i broschyr. Toppenbra från början till slut! Kan varmt rekommendera till andra som vill ha en proffesionell mäklare! Läs mer
  • Nikita G
    Nikita G skrev om Camilla Krog en del av HusmanHagberg Umeå
    Camilla har ett väldigt trevligt och förtroendeingivande bemötande som ger en trygg känsla. Hon förklarar varje skeende i köpeprocessen och de tillhörande begreppen på ett lättflrståeligt sätt och hon är alltod redo att svara på frågor, stira som små. Därtill uytrycker hon sin entusiasm flr att lära sog nya saker om ärendet blir komplicerat och parterna har många frågor, vilket får parterna att känna sig delaktiga i processen.
    Parternas frågor tas på stort allvar även on de gäller saker som för mäklaren är självklara. Camilla har även en professionell problemlösningsförmåga då hon t.ex hittar alternativa lösningar för parter som har långa restider till HusmanHagbergs kontor, vilket är behövligt i norrlands inland.
    Camilla Krog har varit ett stort stöd i vår köpeprocess och jag rekomenderar henne starkt till andra bostadssökande. Läs mer
  • Maria B
    Maria B skrev om Ulrika Edberg en del av HusmanHagberg Umeå
    Jag har sålt en bostadsrätt på Östermalmsgatan 20 a i Umeå.

Ulrika imponerade redan i de första kontakterna genom att bekräfta möten med sms och genom att vara mycket väl förberedd redan till vårt första möte. Hon hade förberett material som visade att hon var intresserad och redo att bli vår mäklare.

Hon har visat ett stort engagemang, och ett professionellt och vamt bemötande. Hon har hela tiden varit mycket närvarande och engagerad. Till skiĺlnad mot andra mäklare så var jag huvudpersonen inte hon eller hennes tidigare försäljningsresultat. Jag upplevde att hon tyckte om min lägenhet, såg fördelarna med den och presenterade den på ett utmärkt sätt. Jag var trygg med att hon visade mitt hem för främmande människor. Läs mer
  • Emili H
    Emili H skrev om Monica Norrgård en del av HusmanHagberg Umeå
    Hon är en fantastisk människa och mäklare 👍 Läs mer
  • Charlotta A
    Charlotta A skrev om Richard Öhman en del av HusmanHagberg Umeå
    Richard Öhman bistod oss både vid köp av en fastighet och vid försäljning av vår bostadsrätt. Richard Öhman har ett professionellt bemötande, han är tillgänglig och mycket kompetent. Vi är mycket nöjda med vårt val av honom som mäklare och kan varmt rekommendera honom till andra. Läs mer
  • Terese Ä
    Terese Ä skrev om Jonas Andersson en del av HusmanHagberg Umeå
    Uppriktig och jordnära mäklare. Läs mer
  • Anna I
    Anna I skrev om Jonas Andersson en del av HusmanHagberg Umeå
    Vi har köpt och även sålt vår bostad via honom. vi är mycket nöjda med honom då han är väldigt proffsig och noggrann. Läs mer
  • Agaton S
    Agaton S skrev om Jonas Andersson en del av HusmanHagberg Umeå
    Jag är mycket nöjd med Jonas, har både köpt en lägenhet med han som mäklare och när det var dags att sälja anlitade vi Jonas. Köpet gick smidigt och försäljningen lika så. Helnöjd! Läs mer
  • Dan Å
    Dan Å skrev om Richard Öhman en del av HusmanHagberg Umeå
    Vi har sålt en stor Västerbottensgård i Tavelsjö.
    Vi fick ett mycket gott bemötande och det gav oss ett bra förtroende för Richard.
    Vi hade väl inga speciella förväntningar men det kändes bara rätt på en gång.
    Richard har skött vårt uppdrag på bästa sätt så vi kan säga att vi är mycket nöjda med hans insats.

Mvh Dan o Eva Läs mer
  • Helena N
    Helena N skrev om Richard Öhman en del av HusmanHagberg Umeå
    Vi har sålt vår villa i Röbäck via Rickard Öhman på Husman Hagberg.Vi fick ett gott bemötande av honom.Han var engagerad och pålitlig genom hela processen.Rickard gjorde så att vår försäljning löpte snabbt och smidigt.
    Helena Nordell Läs mer
  • Joakim A
    Joakim A skrev om Peter Jevenko en del av HusmanHagberg Umeå
    Mycket bra mäklare, kollade på lägenheten ena dagen och dagen efter var det dags att skriva kontrakt. Jag kände mig trygg hela vägen. 5/5!!
    Skulle jag kontakta någon mäklare i Umeå så skulle det vara Jevenko! Läs mer
  • Linn R
    Linn R skrev om Monica Norrgård en del av HusmanHagberg Umeå
    Vi har sålt en central lägenhet, 93kvm 3rok. Vi har fått ett bra bemötande, Monica har känts ärlig, personlig & proffesionell. Våra förväntningar var bra & tydlig kommunikation. Vi tycker att Monica levde upp till det. Läs mer
  • Roger V
    Roger V skrev om Ulrika Edberg en del av HusmanHagberg Umeå
    Hej, vi köpte ett fritidshus i Ammarnäs genom HusmanHagberg där Ulrika Edberg var mäklare. Hon har verkligen gett ett mycket bra intryck. Varit kunnig, påläst och snabb att ge oss den information som vi efterfrågat. Hela processen från visning till köp har varit mycket smidig och vi kan som köpare varmt rekommendera Ulrika till framtida fastighetsintressenter.

Utan tvekan 10+ av 10 möjliga! Läs mer
  • Anna M
    Anna M skrev om Ulrika Edberg en del av HusmanHagberg Umeå
    Har sålt en bostadsrätt. Visste sedan tidigare vem Ulrika var och visste att jag ville ha henne som mäklare. Så jag eftersökte henne aktivt som mäklare. Hon har en fin approach gentemot både säljare och köpare. Läs mer
  • Kerstin S
    Kerstin S skrev om Peter Jevenko en del av HusmanHagberg Umeå
    Vi har sålt vår lägenhet. Peter har verkligen levt upp till våra förväntningar. Han har varit ambitiös och hållit oss informerad under hela processen. Vi är mycket nöjda och kommer att rekommendera honom om tillfälle ges. Läs mer
  • Anders M
    Anders M skrev om Ulrika Edberg en del av HusmanHagberg Umeå
    Försäljning av objekt i Kvarnfors. Överträffade mina förväntningar vad gäller ledtid från första kontakt tills dess huset var sålt. Nöjd med försäljningspris. Kommunkation och Information oklanderlig under hela processen. Återkopplade svar vid frågor snabbt och utförligt.
    Alltid trevlig och vänlig vid kontakt. Hjälpsam samt ordning & reda gällande all dokumentation. Läs mer
  • Hanna G
    Hanna G skrev om Ulrika Edberg en del av HusmanHagberg Umeå
    Ulrika gjorde ett fantastiskt arbete med att sälja vår lägenhet. Alltid enkel och tydlig kommunikation. Hon hanterade såväl visningar som budgivning säkert och kompetent. Kunnig, serviceinriktad och engagerad mäklare! Läs mer

Rådhusesplanaden 13, 903 28 Umeå