Alla kategorier Mäklare Västerbotten Umeå HusmanHagberg HusmanHagberg Umeå

HusmanHagberg Umeå

Rådhusesplanaden 13, 903 28 Umeå — Visa karta

Efter att drivit Länsförsäkringar Fastighetsförmedling i 9 år har vi bytt till HusmanHagberg. Vi är samma team som innan och du får som alltid bred kunskap, stort engagemang och passion från oss i din fastighetsaffär. HusmanHagberg är helt oberoende av banker och försäkringsbolag och har kundens bästa i fokus.

Vi kan Umeå! Vi vet vad som händer och planeras i regionen och har lång erfarenhet av bostadsmarknaden här. Ska du köpa eller sälja bostad här i Umeå, eller är intresserad av att veta mer om vår stad är du alltid välkommen att kontakta oss.
Öppet just nu
Mån-Tor: 09:00-17:00
Fre: 09:00-16:00
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 154 kunder tycker om HusmanHagberg Umeå

• Sven-olof J
    Sven-olof J skrev om Håkan Wiklund en del av HusmanHagberg Umeå
    Håkan är mycket kompetent och angagerad i sina uppdrag noggrann och har vilja att nå det mål vi satt. De bästa rekommendationer ska han ha. Läs mer
  • Birgitta A
    Birgitta A skrev om Susanne Lindgren en del av HusmanHagberg Umeå
    Jag fick ett väldigt fint bemötande och den bästa hjälp man kan få! Både med utformningen av mina objekt( Susanne har hjälpt mig två ggr) och stödet i försäljningen. Jag rekommenderar henne det varmaste!! Läs mer
  • Sofia S
    Sofia S skrev om Susanne Lindgren en del av HusmanHagberg Umeå
    Jag fick ett mycket fint och bra bemötande av Susanne. Hon var väldigt lyhörd, jag fick all den information jag behövde. Susanne hade privata visningar och visade mitt hus säkert drygt 20 gånger. Oerhört seriös, proffsig, ambitiös, kompetent och trevlig säljare. Jag är fantastiskt nöjd med mitt val av Susanne som mäklare! Läs mer
  • Birgitta L
    Birgitta L skrev om Ulrika Edberg en del av HusmanHagberg Umeå
    Ulrika är en professionell , noggran kunnig mäklare med ett trevligt bemötande . Lätt att nå och hon kan ge svar på alla ens tänkbara frågor. Vill varmt rekommendera henne. Läs mer
  • Caroline D
    Caroline D skrev om Håkan Wiklund en del av HusmanHagberg Umeå
    Vi har varit i kontakt med Håkan Wiklund vid tre tillfällen. Vid försäljning av vår lägenhet, vid köp av vårt hus och nu även när en värdering skulle göras av vår villa.
    Vi upplever Håkan Wiklund som väldigt trevlig, service-minded och ärlig.
    Vi har varmt tipsat om Håkan till nära och kära. Läs mer
  • Lasse A
    Lasse A skrev om Ulrika Edberg en del av HusmanHagberg Umeå
    När jag var i behov av en mäklare så blev jag tipsad av en vän att kontakta Ulrika Edberg och det har jag aldrig ångrat .

Jag skulle sälja en fjällstuga och behövde veta vad jag skulle göra före visningen. Hon kom med många goda råd och när det var klart så fixade Ulrika det sista som var som pricken över i.

Ulrika var lyhörd när vi diskuterade utgångspris och kom med ett klokt val av datum för visningen. Försäljningen gick bra och slutpriset var över all förväntan. Det kändes tryggt att överlämna allt efterarbete till henne.

Skulle det bli aktuellt för mig att sälja något mer så kommer jag att kontakta Ulrika Edberg och ingen annan mäklare. Läs mer
  • Monica M
    Monica M skrev om Ulrika Edberg en del av HusmanHagberg Umeå
    Vi mötte flera mäklare men valde ulrika för att hon gav det absolut bästa intrycket, hon är trevlig, påläst, kunnig, den vi fick bäst tillit för och hon vill både att jag som säljare och köparen skall ha full information. Tar sig tid att förklara och följa upp. Rekommenderas starkt! Läs mer
  • Sandra Ö
    Sandra Ö skrev om Håkan Wiklund en del av HusmanHagberg Umeå
    Trevlig, lätt att komma i kontakt med och hjälpsam. Håkan levde helt klart upp till mina förväntningar och jag är mycket nöjd med hans insats. Läs mer
  • Maria J
    Maria J skrev om Ulrika Edberg en del av HusmanHagberg Umeå
    Ulrika har ett naturligt trevligt bemötande vilket jag genast uppksattade när jag mötte henne vid köp av lägenhet. Jag har även anlitat henne vid försäljning av lägenhet och är väldigt nöjd med det engagemang och den kompetens hon besitter, jag som kund har känt mig trygg genom hela processen. Jag kan varmt rekommendera henne till andra. Läs mer
  • Eva L
    Eva L skrev om Camilla Krog en del av HusmanHagberg Umeå
    En mycket trevlig och tillmötesgående mäklare ,svarar på frågor och vet hon inte svaret så tar hon reda på det. Läs mer
  • Anders N
    Anders N skrev om Ulrika Edberg en del av HusmanHagberg Umeå
    Toppennöjd! Ulrika är mycket duktig och engagerad. Vi är väldigt nöjda med henne som mäklare, hon var drivande genom hela fastighetsaffären och höll oss hela tiden informerade. Skulle inte tveka att anlita henne igen. Hon överträffade våra förväntningar! Läs mer
  • Mats A
    Mats A skrev om Susanne Lindgren en del av HusmanHagberg Umeå
    S är väldigt förtroendeingivande och det märks att hon är påläst och kunnig. Hon är pålitlig vad det gäller att hålla löften hon ger. Säger hon att hon kommer höra av sig under eftermiddagen så vet man att hon gör det. Detta är något jag verkligen uppskattar och dom gör att S får högsta möjliga betyg. Läs mer
  • Jan F
    Jan F skrev om Jonas Andersson en del av HusmanHagberg Umeå
    Bra bemötande och mycket kunnig. Läs mer
  • Helen D
    Helen D skrev om Susanne Lindgren en del av HusmanHagberg Umeå
    Susanne är en noggrann , kunnig och otrolig seriös mäklare med ger alla ett mycket trevligt bemötande.
    Återkopplar och svara snabbt på frågor, stora som små.

Susanne gav våra hus spekulanter en mycket bra service via separata visningar och om visningar för de som önskade.

Vi är väldigt nöjda med Susanne och kommer att välja henne igen som vår Mäklare Läs mer
  • Anna N
    Anna N skrev om Camilla Krog en del av HusmanHagberg Umeå
    Vi tycker att Camilla skötte försäljningen av vårt hus på ett professionellt, ödmjukt och familjärt sätt. Läs mer
  • Jenny S
    Jenny S skrev om Peter Jevenko en del av HusmanHagberg Umeå
    Tycker att Peter va en utmärkt mäklare. Inte för påflugen som man kan uppleva att vissa är men även lyhörd mm på vad jag som säljare vill Läs mer
  • Johanna F
    Johanna F skrev om Håkan Wiklund en del av HusmanHagberg Umeå
    Otroligt nöjd med Håkan! Kunnig och lätt att ha att göra med. Bra återkoppling genom hela processen, rekommenderas starkt! Läs mer
  • Roland G
    Roland G skrev om Peter Jevenko en del av HusmanHagberg Umeå
    Pålitlig och ärlig man får förtroende både som köpare o säljare . Läs mer
  • Lars Olov A
    Lars Olov A skrev om Ulrika Edberg en del av HusmanHagberg Umeå
    När jag var i behov av att få kontakt med en mäklare, så fick jag av en vän veta att Ulrika Edberg är en bra mäklare, som hjälper sina kunder med respekt.

Jag kontaktade henne för att få hjälp att sälja en fjällstuga. Ulrika visade sig vara en skicklig mäklare, som gav mig goda råd om vad jag skulle göra i stugan innan det var dags för visning. Hennes bilder från stugan hade en professionell klass och hjälpte till mycket för att få intressenter att ta kontakt med henne.

Ulrikas ödmjuka sätt i samband med vårt gemensamma tänk kring försäljningen imponerade på mig. Jag fick ett mycket gott intryck av henne och hon lyssnade på mina önskemål och kunde utifrån det få till visningar, som låg rätt i tid för att få ett bra slutpris.

Avslutningsvis kan jag skriva att från första till sista mötet vi hade, så flöt allt på precis som jag önskat, om inte bättre.
    Behöver ni en kompetent och trevlig mäklare kan jag verkligen rekommendera Ulrika Edberg. Läs mer
  • Inger R
    Inger R skrev om Jonas Andersson en del av HusmanHagberg Umeå
    Jonas Andersson med sin mångåriga erfarenhet inom branschen, besitter en proffessionalitet och mycket god fingertoppskänsla. Han är väldigt mån om att både säljare och köpare känner sig trygga och nöjda med bostadsaffären. För oss som säljare har det betytt mycket att han har varit lätt att nå samt att han kontinuerligt har uppdaterat oss kring försäljningen. Jonas uppvisar även ett lugnt förhållningssätt i besvärliga förhandlingar mellan säljare och köpare samt en humoristisk sida som levererat många skratt kring förhandlingsbordet. En utmärkt mäklare som vi varmt rekommenderar vidare. Läs mer
  • Therese C
    Therese C skrev om Ulrika Edberg en del av HusmanHagberg Umeå
    Ulrika är en mycket professionell mäklare. Hon är kompetent, tydlig och ger den information som man behöver som kund. Alltid tillgänglig och alltid glad. Vi kan varmt rekommendera Ulrika! Läs mer
  • Eva L
    Eva L skrev om Monica Norrgård en del av HusmanHagberg Umeå
    Vi har anlitat Monica vid försäljning av vårt hus. Monica har hittills motsvarat våra förväntningar, varit tjänstvillig och lämnat bra information. Vi är mycket nöjda med hennes arbete. Läs mer
  • Gunnel N
    Gunnel N skrev om Ulrika Edberg en del av HusmanHagberg Umeå
    Ulrika är en otroligt bra, komplett och kunnig mäklare. Hon ger ett proffsigt och kunnigt bemötande. Hon är bra på att återkoppla, lätt att få kontakt med och man får alltid svar på sina frågor. Dessutom är hon en glad och sympatisk person som ger ett förtroendeingivande intryck. Hon är som man vill en mäklare ska vara. Mycket nöjd med det uppdrag som vi anlitade henne till. Läs mer
  • David S
    David S skrev om Jonas Andersson en del av HusmanHagberg Umeå
    Trevlig, ordentlig, korrekt. Kommunikation kan bli bättre, framförallt snabbare återkoppling. Utnyttja säljkanalerna mer aktivt. Läs mer
  • Stina E
    Stina E skrev om Jonas Andersson en del av HusmanHagberg Umeå
    Proffsigt bemötande, gjorde verkligen allt i din makt för att lyckas med försäljningen Läs mer
  • Kerstin E
    Kerstin E skrev om Monica Norrgård en del av HusmanHagberg Umeå
    Trevligt bemötande. Fick uppdatering hela tiden. Proffsigt jobbat. Läs mer
  • Roger L
    Roger L skrev om Monica Norrgård en del av HusmanHagberg Umeå
    Kände till Monica sedan tidigare och hon har absolut levt upp till våra förväntningar. Snabba svar på frågor. Många goda råd och kunnig. Försäljningen blev precis som hon beskrev den vid vårt första möte. Läs mer
  • Ingela M
    Ingela M skrev om Jonas Andersson en del av HusmanHagberg Umeå
    Bra engagerad och snabba återkopplingar Läs mer
  • Lars Åke L
    Lars Åke L skrev om Jonas Andersson en del av HusmanHagberg Umeå
    Ett gott och proffsigt uppträdande , raka svar utan omskrivningar, Läs mer
  • Melina O
    Melina O skrev om Jonas Andersson en del av HusmanHagberg Umeå
    Vi är jätte nöjda med Jonas Andersson. Trevlig, lätt att ha att göra med. Lätt att få tag på och svarar på alla ens tänkbara frågor. Läs mer
  • Jonas E
    Jonas E skrev om Jonas Andersson en del av HusmanHagberg Umeå
    Allt har varit kanon...smidigt, engagerat och kunnigt Läs mer
  • Daniel R
    Daniel R skrev om Jonas Andersson en del av HusmanHagberg Umeå
    Jonas har under hela tiden varit mycket professionell, agerat snabbt, och möjliggjort en lyckat försäljning till gagn för oss då vi hade en strulig köpare. Bra rådgivning och fingertoppskänsla gjorde att Jonas höll kontakten och intresset uppe för andra köpare, varav en som vi snabbt kunde slutföra affären med när köpare 1 hoppade av p.g.a skiljda åsikter kring ansvar för punkter efter en besiktning. Jonas var mycket viktig med sin rådgivning och kunskap i denna process. Sammantaget är vi mycket nöjda med Jonas arbete och även nöjd med det slutpris vi fick i försäljningen. Läs mer
  • Jan N
    Jan N skrev om Peter Jevenko en del av HusmanHagberg Umeå
    Väldigt kunnig mäklare,samt väldigt lätt att samarbeta med väldigt nöjd med allt,kan verkligen rekomendera denna mäklare Läs mer
  • Marianne L
    Marianne L skrev om Peter Jevenko en del av HusmanHagberg Umeå
    Peter Jevenko är snabb, korrekt, artig och lyhörd. Jag upplever honom som väldigt proffsig. Den bästa mäklaren helt enkelt! Läs mer
  • Lars Gösta B
    Lars Gösta B skrev om Monica Norrgård en del av HusmanHagberg Umeå
    För det första var det vår första köp av lägenhet via mäklare. Vi köpte ett hus via mäklare och kommunens speciella kö för lärlingsbyggen och dessa två går inte att jämföra.

Enligt min bedömning är Monica en seriös och erfaren mäklare och vi kom till ett avslut som vi accepterade liksom även köparen gjorde. Läs mer
  • Ellinor J
    Ellinor J skrev om Monica Norrgård en del av HusmanHagberg Umeå
    Jag har varit väldigt nöjd med bemötande och arbetet som Monica utförde i samband med försäljningen av min lägenhet. Jag skulle rekommendera henne till mina bekanta. Läs mer
  • Ulla K
    Ulla K skrev om Camilla Krog en del av HusmanHagberg Umeå
    Kände mig lyssnad till, fick hjälp och goda råd där det behövdes.
    Upplevde Camilla Krog som mycket professionell. Skulle rekommendera henne till mina vänner och skulle gärna anlita henne ifall jag behövde mäklarhjälp.
    Har svårt att hitta något negativt i vårt mäklarmöte.

Med vänlighälsning,
    Ulla Kronqvist-Hauksson
    +46 730593233 Läs mer
  • Margareta A
    Margareta A skrev om Susanne Lindgren en del av HusmanHagberg Umeå
    Påläst, engagerad och ett fantastiskt bemötande! Bästa mäklaren i Umeå! Motsvarade verkligen våra förväntningar👍 Läs mer
  • Gunilla G
    Gunilla G skrev om Monica Norrgård en del av HusmanHagberg Umeå
    Jag fick ett bra och sympatiskt möte med Monica. Trevlig och tillmötesgående när jag var och tittade på lägenheten, som jag också köpte genom henne.
    Tryggt möte på mäklarkontoret när papper skulle skrivas på och gås igenom. Bra information av henne och hon är också mycket hjälpsam. Läs mer
  • Jan A
    Jan A skrev om Camilla Krog en del av HusmanHagberg Umeå
    Mycket bra bemötande och inkännande av vår situation vid försäljning av vår fastighet. Vår förväntan tillgodosågs utan anmärkning. Vi upplevde oss väl omhändertagna. Läs mer
  • Gunder H
    Gunder H skrev om Camilla Krog en del av HusmanHagberg Umeå
    Mycket bra bemötande och tydlig i hanteringen av försäljningen an min lägenhet. Kan verkligen rekomendera Camilla som din mäklare. Läs mer
  • Karin V
    Karin V skrev om Camilla Krog en del av HusmanHagberg Umeå
    Mycket trevligt bemötande från Camilla med bra återkoppling och tydligt innehåll i vad vi som kunder skulle få! Ett professionellt förhållningssätt!
    Vi var nöjd och tyckte att Camillas arbete och återkoppling under hela husförsäljningen var över förväntan!
    Vi upplevde att vi fick valuta för pengarna med en känsla av att kunna lita på mäklaren samt hela tiden en tät kontakt! Läs mer
  • Mikael J
    Mikael J skrev om Camilla Krog en del av HusmanHagberg Umeå
    Hek HusmanHagberg. Vi fick ett mycket bra intryck av Camilla Krog. Hon jobbar effektivt och snabbt. Hon har humor och visade stor förståelse och hänsyn mot min sambo som har lite problem efter en omfattande hjärntumöroperation. Camilla är en mycket trevlig och bra människa. Vi ger Camilla Krog det bästa betyg som går att få. Med vänlig hälsning. Micke Johansson och Carina Andersson. Läs mer
  • Johan W
    Johan W skrev om Camilla Krog en del av HusmanHagberg Umeå
    Camilla är trevlig, välvillig och tillmötesgående. Jag är väldigt nöjd. Läs mer
  • Anna-Lisa S
    Anna-Lisa S skrev om Camilla Krog en del av HusmanHagberg Umeå
    Camilla Krog har varit min mäklare vid försäljningen av mitt radhus iVännäs.Camilla K. åtog sig detta uppdrag med stort engagemang. Hon gav mig genast stort förtroende genom sitt kunnande och sin yrkesskicklighet.Kag känner mig mig mycket nöjd med hennes insats och kan på det varmaste rrkommendera Camilla Krog Läs mer
  • Anna-Lisa S
    Anna-Lisa S skrev om Camilla Krog en del av HusmanHagberg Umeå
    Camilla Krog har varit min mäklare vid försäljningen av mitt radhus i Vännäs.Hon åtog sig detta uppdrag med stort engagemang. Camilla Krog fick mig genast att känna stort förtroende för hennes kunnande ock yrkesskicklighet . Jag känner mig mycket nöd med hennes insats vid försäljningen och kan på det varmaste rekommendera Camilla Krog. /Anna-Lisa Strandman Vännäs. Läs mer
  • Elisabeth K
    Elisabeth K skrev om Camilla Krog en del av HusmanHagberg Umeå
    Alltid vänlig, trevlig och flexibel med det personliga mötet i fokus. Camilla har ett genuint intresse för dig som kund och hur just din situation ser ut. En professionell mäklare vi varmt kan rekommendera. Läs mer
  • Johan I
    Johan I skrev om Camilla Krog en del av HusmanHagberg Umeå
    Camilla hjälpte oss både att köpa hus och sälja våran lägenhet på ett professionellt sätt. Redan från första stund kände vi oss trygga med att välja henne. Hon var lätt att få tag på även kvällar och helger vilket hjälpte oss väldigt mycket. Läs mer
  • Evelina T
    Evelina T skrev om Camilla Krog en del av HusmanHagberg Umeå
    Väldigt professionellt bemötande. Lyhörd och effektiv med passion för sitt yrket. Har stort förtroende för Camilla Krog. Läs mer
  • Pär O
    Pär O skrev om Johanna Englund en del av HusmanHagberg Umeå
    Vi har verkligen uppskattat Johannas servicenivå, hjälpsamhet och givetvis den snabba hanteringen av detta köp.

Johanna inger stort förtroende med ett professionellt men lättsamt sätt!

Hon fårtoppbetyg av oss som köpare!

/Pär Läs mer

Rådhusesplanaden 13, 903 28 Umeå