HusmanHagberg Umeå

HusmanHagberg Umeå

Sedan starten 2008 har vi varit marknadsledande i sex år och i juli 2017 bytte vi mäklarkedja till HusmanHagberg vilket gett oss större möjligheter att förbättra oss ytterligare. Vi är samma team som innan och du får som alltid bred kunskap, stort engagemang och passion från oss i din fastighetsaffär. HusmanHagberg är helt oberoende av banker och försäkringsbolag och har kundens bästa i fokus.

Vi kan Umeå! Vi vet vad som händer och planeras i regionen och har lång erfarenhet av bostadsmarknaden här. Ska du köpa eller sälja bostad här i Umeå, eller är intresserad av att veta mer om vår stad är du alltid välkommen att kontakta oss.

Läs vad 1147 kunder tycker om HusmanHagberg Umeå 2

2022-07-03 Verifierad kund
    En mäklare som verkligen vet vad han sysslar med. Rak i kommunikationen, mycket trevligt bemötande. Kommer att rekommendera Richard Öhman till dom som ska sälja sitt hus. Från en mycket nöjd kund.
    2022-07-02 Verifierad kund
    Redan vid första mötet med Richard Öhman kändes han professionell i sitt yrke. Han gav mig mycket bra information inför försäljningen. Under tiden för uppdraget har R.Ö. hållit mig informerad. Han har med sitt engagemang gett mig trygghet i hela processen.

Eftersom jag bor i Västerås fick min syster Margareta en fullmakt av mig för, att kunna avsluta försäljningen. Hennes upplevelser av Richard Öberg stämmer väl överens med mig.

Med vänlig hälsning
    Elisabeth Norlin Mellgren
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Ilona Bergqvist en del av HusmanHagberg Umeå
    2022-06-29 Verifierad kund
    En glad och pigg person, svarar när man ringer.
    2022-06-28 Verifierad kund
    Jag fick hjälp av Lova att sälja en Bostadsrätt.
    Hon är verkligen en toppenbra mäklare!
    Bra bemötande, tillgänglig och lyhörd, ger snabba svar på frågor. Allt gick smidigt. Jag är supernöjd!
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Peter Jevenko en del av HusmanHagberg Umeå
    2022-06-28 Verifierad kund
    Ingenting alls att klaga på. Duktig mäklare. Varit väldigt tydlig och hjälpsam.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Peter Jevenko en del av HusmanHagberg Umeå
    2022-06-28 Verifierad kund
    Mycket bra.hade bra energi när vi möttes.perfekt.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Peter Jevenko en del av HusmanHagberg Umeå
    • Mariehem
    2022-06-28 Verifierad kund
    Blev bemött på ett bra sätt. Känns tryggt och han är erfaren. Lätt att få kontakt med och att rådfråga. Känns tryggt helt enkelt.
    2022-06-28 Verifierad kund
    Mycket bra, tillmötesgående mäklare som ser både till säljare och köpares bästa. Utmärkt tillgänglighet över telefon, då man alltid får tag i Lova och hon alltid återkopplar.
    2022-06-28 Verifierad kund
    Det jag upplevde som mycket positivt med Ilona var att hon var mycket snabb på att återkoppla. Fick alltid ett snabbt svar oavsett dag och tid. ordnade till och med så vi kunde skriva kontraktet på en lördag!
  • köpte sitt hus med hjälp av Richard Öhman en del av HusmanHagberg Umeå
    2022-06-27 Verifierad kund
    Proffessionell, kunnig och rättfram. Snabb att nå och få svar av.
  • köpte sitt hus med hjälp av Lova Georgsson en del av HusmanHagberg Umeå
    • Obbola
    2022-06-27 Verifierad kund
    Mycket bra, saklig och påläst.
  • köpte sitt hus med hjälp av Jonas Andersson en del av HusmanHagberg Umeå
    • Grubbe
    2022-06-25 Verifierad kund
    Jonas är tydlig och hjälpsam för mig som köpare.
  • sålde sin bostad med hjälp av Jonas Andersson en del av HusmanHagberg Umeå
    • Bäcksjön
    2022-06-19 Verifierad kund
    Utmärkt på alla punkter, kunde bli bättre
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Richard Öhman en del av HusmanHagberg Umeå
    2022-06-19 Verifierad kund
    Önskar återkomma när köp och försäljning är genomförda klart
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Hanna Wiklund en del av HusmanHagberg Umeå
    • Berghem
    2022-06-18 Verifierad kund
    Hanna har varit ett jättebra stöd under hela försäljningen. Styling, tips, fotografering, prissättning och budgivning har känts väl genomtänkt och så professionellt! Att Hanna dessutom bemöter på ett personligt och omsorgsfullt vis gjorde att vi kände oss trygga och omhändertagna hela vägen.
  • köpte sin stuga med hjälp av Richard Öhman en del av HusmanHagberg Umeå
    • Hörnefors
    2022-06-18 Verifierad kund
    Mycket gott bemötande. Upplevdes som trygg och pålitlig. God tillgänglighet.
  • köpte sitt hus med hjälp av Richard Öhman en del av HusmanHagberg Umeå
    • Rödåsel
    2022-06-15 Verifierad kund
    Bra bemötande
    Tydlig och informativ i sin kommunikation
  • skrev om Ilona Bergqvist en del av HusmanHagberg Umeå
    2022-06-14 Spontant omdöme
    Vi hade en annan mäklare och firma innan som vi inte alls var nöjda med, så vi bytte till Ilona som verkligen vände på hela upplevelsen av vår försäljning till något positivt. Ilona var lätt att ha och göra med, hon var bra på att informera och uppdatera, samt väldigt lyhörd och otroligt engagerad. Det blev en toppenförsäljning och vi hade inte kunnat önska oss en bättre mäklare!
    • Sofiehem
    2022-06-14 Verifierad kund
    Genomgående engagerat och exemplariskt arbete.
  • skrev om Ilona Bergqvist en del av HusmanHagberg Umeå
    2022-06-13 Spontant omdöme
    Super proffsig och pedagogisk! Guida mig igenom en försäljning på ett toppen sett och jag fick ett toppen pris med en snabb försäljning. Alltid tillgänglig och väldigt kunnig.
  • sålde sitt hus med hjälp av Hanna Wiklund en del av HusmanHagberg Umeå
    2022-06-13 Verifierad kund
    Hanna är proffsig, service minded och kunnig.
  • sålde sitt hus med hjälp av Hanna Wiklund en del av HusmanHagberg Umeå
    2022-06-11 Verifierad kund
    Vi är mkt nöjda! Trevlig, proffsig, kunnig.
  • köpte sin stuga med hjälp av Peter Jevenko en del av HusmanHagberg Umeå
    • Ostnäs
    2022-06-11 Verifierad kund
    Väldigt bra bemötande och mycket hjälpsam.
  • sålde sitt hus med hjälp av Jonas Andersson en del av HusmanHagberg Umeå
    • Sävar
    2022-06-11 Verifierad kund
    Mycket hjälpsam och professionell, rekommenderas!
  • skrev om Lova Georgsson en del av HusmanHagberg Umeå
    2022-06-11 Spontant omdöme
    + Trevlig och en bra person
    + Tydlig och pedagogisk

- Delade ett sk. skambud med andra budgivare trots att vi var tydliga med att vi inte ville få ett ”ankare” i början av budgivningen
    - Samarbetet mellan (vissa?) av kontorets olika mäklare verkar inte fungera. Kollega som la ut ett liknande objekt till lockpris i samma område och målgrupp. Lova höll med om att det var ett lockpris eller felskrivning.
    - Såldes långt under hennes förväntade slutpris.

Övertygad om att Lova är en bra mäklare med många nöjda kunder, men för oss lyckades hon inte. Vi tar med oss att inte enbart välja mäklare utan även att säkerställa att mäklarbyråns mäklare samarbetar snarare än konkurrerar.
    • Ålidhem
    2022-06-11 Verifierad kund
    Lova är jätte duktig och snabb. Hon är bra med kommunikation.
    • Mariehem
    2022-06-11 Verifierad kund
    Ilona gav ett mycket positivt och trevligt intryck. Hon har gett bra information under processen. Har varit hjälpsam och lyhörd när vi haft frågor.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Ilona Bergqvist en del av HusmanHagberg Umeå
    2022-06-09 Verifierad kund
    Bra bemötande, alert, kunnig och tar reda på fakta åt en 👍🏻
  • sålde sitt hus med hjälp av Ilona Bergqvist en del av HusmanHagberg Umeå
    • Nordmaling
    2022-06-07 Verifierad kund
    Upplevde Ilona som engagerad och nåbar, vilket jag värderar väldigt högt. Hon gav bra information om vad som ingick i mäklaruppdraget och vad som kunde förväntas. Jag hade höga förväntningar med anledning av hennes entusiasm och personlig kontakt men tror hon hade många simultana försäljningar på gång vilket påverkade kvaliteten på annonstexten, som krävde mer jobb ifrån min sida än jag väntat mig.
    2022-06-07 Verifierad kund
    Blev bra bemötta på ett smidigt sätt.Snabba svar via mail och sms.Glad och trevlig!Tycker vi har ett bra samarbete så här långt!Kan med fördel rekomendera henne till framtida försäljningar.
    • Ålidhem
    2022-06-06 Verifierad kund
    Var bemöt med stor respekt och värme
    Fick alltid svar på mina frågor
    Kunde nå min mäklare när som helst
  • Farhan S
    köpte sitt hus med hjälp av Lova Georgsson en del av HusmanHagberg Umeå
    2022-06-02 Verifierad kund
    Lova Georgsson comes across as a friendly, helpful and warm person. She responds fast and communicates clearly. We had a positive experience with her during our shop . She answered all our queries and also arranged for a smooth dialogue between us and the sellers.

We appreciate her services and wish her good luck in the future.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Peter Jevenko en del av HusmanHagberg Umeå
    • Berghem
    2022-06-02 Verifierad kund
    Väldigt trevlig och kompetent, bra koll på området och marknaden. Levde upp till förväntningarna. Enkel att ha och göra med.
    Tack Johanna!
    Det blir lätt när alla berörda parter är på samma nivå.
    Peter Jevenko
  • sålde sitt hus med hjälp av Lova Georgsson en del av HusmanHagberg Umeå
    2022-06-02 Verifierad kund
    Väldigt nöjd. Supersmidigt hela vägen. Väldigt trevligt bemötande. Proffsigt och vänligt. Skulle definitivt anlita Lova fler gånger.
    2022-06-01 Verifierad kund
    Bästa bemötandet jag någonsin fått av en mäklare! svarar alltid snabbt och bra på alla frågor man ställer via Mail och väldigt hjälpsam med allt och tillmötesgående. Levde upp till alla förväntningar vi hade.
    2022-06-01 Verifierad kund
    Toppenbemötande av Lova. Professionell, lättillgänglig, kunnig, trevlig och hjälpsam.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Richard Öhman en del av HusmanHagberg Umeå
    2022-06-01 Verifierad kund
    Vi är väldigt nöjd över Richards bemötande och hantering kring försäljningen.
    Skulle verkligen kunna rekommendera Richard och husmanhagberg!
  • David A
    sålde sin lägenhet med hjälp av Lova Georgsson en del av HusmanHagberg Umeå
    2022-06-01 Verifierad kund
    Engagerad och driven mäklare med stort intresse för objektet och för mig som kund. Alltid tillgänglig, oavsett tid och oavsett fråga. Riktigt trevlig och duktig! Rekommenderas!
    • Mariehöjd
    2022-06-01 Verifierad kund
    Hon har ett väldigt bra och trevligt bemötande! Hon ger också tydlig information och är snabb på att svara på eventuella frågor.
  • sålde sitt hus med hjälp av Peter Jevenko en del av HusmanHagberg Umeå
    • Grubbe
    2022-05-30 Verifierad kund
    Peter Jevenko har givit goda råd under hela processen och varit mycket hjälpsam och pålitlig. Han har på ett professionellt och trevligt sätt genomfört försäljningen till det bästa resultatet. Jag kan varmt rekommendera honom!
    Tack, nöjet har varit på min sida. Bra säljare och köpare. Peter Jevenko
    • Mariehöjd
    2022-05-30 Verifierad kund
    Positiv, förtroendeingivande och effektiv. Tillmötesgående och lösningsorienterad
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Richard Öhman en del av HusmanHagberg Umeå
    2022-05-30 Verifierad kund
    Proffsigt uppträdande, lugn och metodisk, ordning och reda, håller vad han lovar, lätt att ha att göra med, bra på att återkoppla.
    2022-05-28 Verifierad kund
    Trevlig
    Empatisk
    Rättvis
    Lättillgänglig
    Driven
    2022-05-27 Verifierad kund
    Vi har både köpt och sålt bostad med Lova och vi är så otroligt nöjda. Lova är ständigt tillgänglig, närvarande och tydlig under hela processen. Vi hade inte kunnat önska oss en bättre mäklare och kommer absolut rekommendera Lova i framtiden. Tack!
  • sålde sitt hus med hjälp av Jonas Andersson en del av HusmanHagberg Umeå
    2022-05-25 Verifierad kund
    Mycket bra möten, bra information och tips. Lugn och saklig och förklarade saker och ting på ett förståeligt sätt för detta var första gången för oss. Vi kände oss väl omhändertagen. Mycket trevlig person som vi har fått förtroende för.
  • köpte sitt hus med hjälp av Jonas Andersson en del av HusmanHagberg Umeå
    • Täfteå
    2022-05-21 Verifierad kund
    Väldigt nöjda. Mkt kunnig och trevligt bemötande.
    2022-05-19 Verifierad kund
    Lova levde upp till vad hon lovade vid första mötet.
    Vi upplevde henna positiv och engagerad, inga ”överdrifter”
    Hon höll kontinuerlig kontakt under hela processen vilket gjorde att vi kände oss trygga.
    Hennes positiva attityd smittade av sig.
  • sålde sitt hus med hjälp av Lova Georgsson en del av HusmanHagberg Umeå
    • Grisbacka
    2022-05-18 Verifierad kund
    Ett mycket bra bemötande. Vi fick tydlig information och hjälp med alla frågor. Lova uppfyllde alla förväntningar vi hade och fanns alltid tillgänglig för frågor. Kan varmt rekommendera Lova!
  • Petra N
    sålde sin lägenhet med hjälp av Lova Georgsson en del av HusmanHagberg Umeå
    2022-05-17 Verifierad kund
    Bästa mäklaren! Lova lyssnade på våra förväntningar och hjälpte oss med en snabb och smidig affär. Väldigt snabb på att svara, anpassningsbar och trevlig.
    2022-05-15 Verifierad kund
    Bra bemött, tillmötesgående och väldigt serviceinriktad! Kunnig och förklarar allt som man behöver veta på ett lugnt och metodiskt sätt.