HusmanHagberg Umeå

Rådhusesplanaden 13, 903 28 Umeå — Visa karta

Sedan starten 2008 har vi varit marknadsledande i sex år och i juli 2017 bytte vi mäklarkedja till HusmanHagberg vilket gett oss större möjligheter att förbättra oss ytterligare. Vi är samma team som innan och du får som alltid bred kunskap, stort engagemang och passion från oss i din fastighetsaffär. HusmanHagberg är helt oberoende av banker och försäkringsbolag och har kundens bästa i fokus.

Vi kan Umeå! Vi vet vad som händer och planeras i regionen och har lång erfarenhet av bostadsmarknaden här. Ska du köpa eller sälja bostad här i Umeå, eller är intresserad av att veta mer om vår stad är du alltid välkommen att kontakta oss.
Mån-Tor: 09:00-17:00
Fre: 09:00-16:00
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 416 kunder tycker om HusmanHagberg Umeå

• 2020-02-16

Eva L skrev om Hassan Atrakchi en del av HusmanHagberg Umeå
    Hej,
    Jag har köpt en bostad på Mariehem och jag är mycket nöjd med Hassan. Trevligt bemötande, hjälpsam, flexibel och förtroendeingivande. Jag fick snabbt svar på mina frågor.
    /Eva Läs mer
  • 2020-02-16

Monica R skrev om Camilla Krog en del av HusmanHagberg Umeå
    Köpt en bostadsrätt. Mycket bra bemött men var besviken på lägenheten pga det stod att den var ny renoverad men renoveringen var inte slutförd och det var mycket kvar och det kunde man inte se på bilderna innan.
    Tillgängligheten, svarade snabbt på Mail och ordnade snabbt en ny visning. Är nöjd trots den trista starten. Läs mer
    2020-02-16 Camilla K svarar Monica R
    Tack Monica för dina ord!
    Ja, skicket var en överraskning för oss men vi löste det tillsammans på ett bra sätt tycker jag.
    Önskar varmt lycka till i det nya!
  • 2020-02-15

Annika Ö skrev om Jonas Andersson en del av HusmanHagberg Umeå
    Lite dyr, men trevlig att ha att göra med. Kändes som att han försökte få bra betalt åt oss. Smidig kontakt med honom. Men han kom inte ihåg allt vi sagt åt honom om lägenheten vi sålde. Läs mer
  • 2020-02-15

Jonas K skrev om Lova Georgsson en del av HusmanHagberg Umeå
    Lova kämpade mycket hårt
    Med min försäljning

Jag rekommenderar henne verkligen

Bra jobbat

Lycka till i karriären Läs mer
  • 2020-02-14

Adam skrev om Lova Georgsson en del av HusmanHagberg Umeå
    Bästa mäklare som vi hade fått ! Kunnig, hjälpsam, duktig. Svarar på alla frågor och hjälper under hela försäljning processen och senare också. Vi kände väldigt trygga hos Lova. Vi rekomenderar stark ! Läs mer
  • 2020-02-14

Erik A skrev om Camilla Krog en del av HusmanHagberg Umeå
    Sålt 2:a på Ålidhem. Affären avlöpte på det bästa sätt sett till förutsättningarna. Både köpare och säljare blev nöjda. Mäklaren förmedlade möjligheterna hos objektet och slutgiltigt pris blev positivt för mig som säljare. Sett till förväntningar var allt till det bästa. Läs mer
    2020-02-16 Camilla K svarar Erik A
    Tack Erik för det!
    Vi fick ihop en lösning som passade alla, precis som du beskriver. Det är det bästa med vårt jobb!
  • 2020-02-13

Tobias W skrev om Richard Öhman en del av HusmanHagberg Umeå
    Mycket förtroendeingivande och professionellt bemötande vid köp. Läs mer
  • 2020-02-12

INGER GUNILLA E skrev om Lova Georgsson en del av HusmanHagberg Umeå
    Är väldigt nöjd med Lova, när hon sålde min lägenhet.
    Trevlig, kunnig, förberedd, alltid tillgänglig. Kan varmt rekommendera Lova. Läs mer
  • DAVID I

2020-02-12

DAVID I skrev om Lova Georgsson en del av HusmanHagberg Umeå
    Köpte en lägenhet på 63m2, Lova Georgsson var väldigt lyhörd och tillgänglig. Svarade snabbt på frågor och ordnade extravisning väldigt snabbt.
    Jag kan rekommendera Lova starkt. Läs mer
  • 2020-02-12

Bo A skrev om Jonas Andersson en del av HusmanHagberg Umeå
    positivt hela vägen ! vid nästa deal kommer jag att vända mig tillJonas A. Läs mer
  • 2020-02-11

Antonia W skrev om Hassan Atrakchi en del av HusmanHagberg Umeå
    Sålde min lägenhet på rekordtid och till ett bättre pris än jag kunnat önska! Allt hanterades proffsigt och smidigt av Hassan och han lade mer tid och energi på affären än jag trodde än mäklare kunde göra. Jag är väldigt imponerad och nöjd! Läs mer
  • 2020-02-10

FREDRIK E skrev om Lova Georgsson en del av HusmanHagberg Umeå
    Lova hjälpte oss hitta lägenheten vi ville ha. Hon var alltid tillgänglig och svarade snabbt och korrekt. Allt man vill ha av en mäklare! Läs mer
  • Lars-Lennart C

2020-02-10

Lars-Lennart C skrev om Lova Georgsson en del av HusmanHagberg Umeå
    När vi skulle sälja vårt hus jämförde vi tre mäklare och det var ingen tvekan om att det var Lova som skulle få uppdraget. Hon var lugn, snabb, trevlig och samtidigt väldigt proffsig. Vi blev inte besvikna: Priset blev med god marginal det högsta någonsin i vårt område. Hade det gått att sätta högre betyg än fem hade hon fått det. Läs mer
  • 2020-02-09

ABDELNASER A skrev om Lova Georgsson en del av HusmanHagberg Umeå
    Träffade Lova när köpte min favorit lägenhet , jag skulle inte ha lyckats köpa den utan hennes samarbete , samtidigt säljaren varit nöjd , hon är smart , hon är min hjälte . Läs mer
  • ANNIKA ELISABET A

2020-02-09

ANNIKA ELISABET A skrev om HusmanHagberg Umeå
    Lova sålde vårt radhus nära Stockholm. Hon är trevlig och ambitiös och mycket lätt att ha att göra med. Det är lätt att nå henne och hon svarar snabbt på mail och sms. Vi rekommenderar henne gärna Läs mer
  • LAURA A

2020-02-09

LAURA A skrev om Lova Georgsson en del av HusmanHagberg Umeå
    Lova hjälpte mig att sälja en lägenhet, hon har ett väldigt proffsigt och trevligt bemötande som ingav trygghet hela vägen. Känslan av att vara i goda händer. Affären gick överförväntan bra, jag är mycket nöjd! Läs mer
  • JASER M

2020-02-08

JASER M skrev om Lova Georgsson en del av HusmanHagberg Umeå
    Köpte min första lägenhet av Lova där hon har varit jätte trevlig & hjälpsam under hela processen. Jag kände verkligen att hon alltid var tillgänglig då hon är supersnabb på att svara, vilket är ett jättestort plus. När det är dags att sälja & köpa ny bostad, då är Lova den mäklaren man ska vända sig till!

Jag rekommenderar Lova starkt vid era bostadsaffärer! Läs mer
  • Anna Veronica A

Anna Veronica A skrev om Lova Georgsson en del av HusmanHagberg Umeå
    Lova sålde vår lägenhet i höstas och vi var väldigt nöjda!
    Bra och snabb återkoppling! Läs mer

MOHEB L skrev om Lova Georgsson en del av HusmanHagberg Umeå
    I was desperate to sell my appartment in 2018 and among three different agents I met Lova. She is smart and acts thoughtfully. Her company made it to sell as a good winner. Without you that was impossible Lova! Thank you and good luck! Läs mer

Eva Birgitta S skrev om Lova Georgsson en del av HusmanHagberg Umeå
    Trots en ganska trög marknad så lyckades Lova hjälpa oss att sälja vår lägenhet.
    Hon var mycket trevlig och lätt att ha att göra med.
    Rekommenderas varmt. Läs mer
  • KIANA Z

KIANA Z skrev om Lova Georgsson en del av HusmanHagberg Umeå
    Lova is one of the best ever mäklare in the whole world. She is kind and skillful. She performs her job with the best quality. We are so happy and satisfied with her performance and reccomend every one who needs success and happiness to proceed to her professional assistance. Läs mer
  • KENNETH S

KENNETH S skrev om Lova Georgsson en del av HusmanHagberg Umeå
    Sålde en lägenhet 2018 åt mig. Lova är duktig på sitt jobb snabba svar på frågor som det ska vara. Rekommenderas Läs mer
  • NIKLAS H

NIKLAS H skrev om Lova Georgsson en del av HusmanHagberg Umeå
    Lova hjälpte oss med våran bostadsförsäljning när hon arbetade i stockholm, vi blev mycket bra bemötta av Lova och hon kom med bra tips och saker att tänka på inför försäljningen. Lova
    överträffade alla våra förväntningar och vi kände oss väldigt trygga från start till mål. Läs mer
  • KARIN H

KARIN H skrev om Lova Georgsson en del av HusmanHagberg Umeå
    Lova är väldigt proffsig och hjälpsam. Jag som köpte lägenhet för första gången kände mig trygg och fick snabbt svar på alla frågor jag hade.
    Rekommenderar starkt! Läs mer
  • SEBASTIAN T

SEBASTIAN T skrev om Lova Georgsson en del av HusmanHagberg Umeå
    Jag köpte en lägenhet som hon sålde.
    Jag tycker hon är extremt proffsig och ett mycket trevligt bemötande.
    Hon svarar alltid snabbt på sms mm

Hon är en grymt bra och proffsig mäklare Läs mer

Mercedes N skrev om Lova Georgsson en del av HusmanHagberg Umeå
    Jag kom i kontakt med Lova när hon arbetade i Stockholm.

Trevlig och vänlig i sitt bemötande. Snabb i sin återkoppling på mina många (och säkert rätt omständiga) frågor. Rekommenderas! Läs mer
  • 2020-02-04

Jimmy J skrev om Richard Öhman en del av HusmanHagberg Umeå
    Målmedveten och snabb i besluten Läs mer
  • 2020-02-03

Pernilla P skrev om Susanne Lindgren en del av HusmanHagberg Umeå
    Vi sålde vår bostad via Susanne och Johanna i Umeå och är otroligt nöjda från första möte till signerat kontrakt. Mycket proffsigt hela vägen och vi upplevde bra bemötande mot såväl oss som våra potentiella köpare. Vi kan verkligen rekommendera dem! Läs mer
    2020-02-03 Susanne L svarar Pernilla P
    Tack för den fina rekommendationen! Så roligt att få hjälpa er 😊
    Hälsningar Susanne och Johanna
  • 2020-02-03

Kirsi Marjo Hannele F skrev om Hassan Atrakchi en del av HusmanHagberg Umeå
    Engagerad, energisk, bra uppdateringar, bra dialog. Upplever att han hade förmågan att prata för varan dvs vårt hus. Läs mer
  • 2020-02-02

Patrik T skrev om Richard Öhman en del av HusmanHagberg Umeå
    Sålde min 2:a. Richard var positiv och hade inställningen att det skulle gå att sälja lägenheten till ett bra pris. (Även fast det fanns flera lägenheter ute på samma ställe) Läs mer

Viktoria L skrev om Susanne Lindgren en del av HusmanHagberg Umeå
    Köpt villa , ska sälja bostadsrätt.
    Trevligt bemötande, bra på att svara om man har några funderingar, lätt att kommunicera med. Läs mer
    2020-02-02 Susanne L svarar Viktoria L
    Tack Viktoria för din rekommendation! Vänligen Susanne

Niklas L skrev om Susanne Lindgren en del av HusmanHagberg Umeå
    Har köpt en lägenhet och blev bra bemött av både Susanne o Johanna 👍🏼Trevliga o tillmötesgående 🤩 Läs mer
    2020-02-04 Susanne L svarar Niklas L
    Tack Niklas för din fina rekommendation! Vänligen Susanne och Johanna

Hedvig P skrev om Ulrika Edberg en del av HusmanHagberg Umeå
    Köpte min första lägenhet av Ulrika, och hon bemötte mig fantastiskt bra! Hon hjälpte mig med rimliga förväntningar och informerade om allt jag kunde ha behövt veta innan och under ett lägenhetsköp. Läs mer

Ulla Helena E skrev om Hassan Atrakchi en del av HusmanHagberg Umeå
    Vi sålde vårt radhus i Umeå och är supernöjda med Hassan. Bra bemötande genom hela processen, proffsig, kunnig och engagerad mäklare. Uppskattade mycket den snabba och raka kommunikationen. Rekommenderar honom honom varmt. Läs mer
  • 2020-01-31

Thomas Bernhard E skrev om Hassan Atrakchi en del av HusmanHagberg Umeå
    Vi har sålt ett radhus på Haga i Umeå.

Hassan har varit proffesionell i alla steg och mycket kunnig, vilket underlättade försäljningen på ett mycket påtagligt sätt.

Våra förväntningar uppfylldes till 100%.

Jag rekommenderar Hassan och vid en ev ny försäljning kommer jag att anlita Hassan, Läs mer
  • 2020-01-31

Viola W skrev om Richard Öhman en del av HusmanHagberg Umeå
    Köpt långenhet. Fått ett mycket seriöst intryck av Richard. Han har även varit noga med att ge oss mycket och bra information. Läs mer
  • Wesam A

2020-01-30

Wesam A skrev om Hassan Atrakchi en del av HusmanHagberg Umeå
    Vi har precis köpt vår första lägenhet av Hassan. Han har varit helt fantastisk i sitt arbete och informerat oss om allt nödvändigt vi behöver ha koll på gällande köp. Han var alltid tillgänglig och snabb på ge information. Han kändes påläst och kunnig i alla delar. För oss är det första gången vi gör en bostadsaffär och kunde inte ha känt oss mer bekväma och nöjda över denna process. Vi kan varmt rekommendera Hassan för andra köpare samt säljare. Läs mer
  • 2020-01-29

Fredrik A skrev om Camilla Krog en del av HusmanHagberg Umeå
    Proffsig och kunnig! Väldigt hjälpsam och rakt på sak när jag skulle köpa hus. Läs mer
    2020-02-16 Camilla K svarar Fredrik A
    Tack Fredrik!
    Önskar dig och de dina allt gott i er nya bostad!
  • 2020-01-27

Semhar M skrev om Hassan Atrakchi en del av HusmanHagberg Umeå
    Jätte engagerad mäklare med ett super driv. Genom hela säljprocessen hade han ett stort engagemang. Väldigt lätt att få tag på både dag och kvällstid. Hassan är en samarbetsvillig och lyhörd mäklare. Rekommenderar starkt! Läs mer
  • 2020-01-26

Malin A skrev om Susanne Lindgren en del av HusmanHagberg Umeå
    Sålt en 2:a. Fick alltid snabb kontakt på både SMS och telefonsamtal. Det var viktigt för mig att mäklaren skulle ha realistiska förväntningar på köpesumman samt vara ärlig mot både mig och köparen. Dessa förväntningar infriades av Susanne. Läs mer
    2020-01-26 Susanne L svarar Malin A
    Tack Malin för den fina rekommendationen. Vänligen Susanne
  • 2020-01-24

Victor F skrev om Hassan Atrakchi en del av HusmanHagberg Umeå
    Köpt bostadsrätt på Mariehem, 3 rum , 88kvm.

Snabb process, med god kommunikation och visning med mäklare. Bra information om vad man ska tänka på vid köp och förklaringar under processen. Hassan har vart trevlig och professionell.

Jag är nöjd med min upplevelse Läs mer
  • 2020-01-15

Jenny A skrev om Ulrika Edberg en del av HusmanHagberg Umeå
    Har sålt en bostadsrätt hos Ulrika. Jag tycker hon är bra och professionell. Jag kan rekommendera henne. Läs mer

Filip S skrev om Hassan Atrakchi en del av HusmanHagberg Umeå
    Lgh, Tomtebo Umeå.
    Bra! Försökte verkligen sälja vår lägenhet och det kändes som att han ansträngde sig.
    I bland kom information med kort varsel vilket gjorde det lite svårt för oss ibland men överlag super! Läs mer

Petri R skrev om Ulrika Edberg en del av HusmanHagberg Umeå
    -jätte trevligt flicka
    -fick en känsla att man kan lita på henne
    -väldigt lätt att göra med
    -glimten i öga Läs mer

Mats S skrev om Hassan Atrakchi en del av HusmanHagberg Umeå
    Intresserad och engagerad! Följer planer och återkommer när vi behöver. Läs mer

Lotta S skrev om Hassan Atrakchi en del av HusmanHagberg Umeå
    Sålt bostadsrätt
    Bra mäklare, rakt på sak
    Allt han har sagt har stämt
    Rekommenderas Läs mer
  • 2020-01-11

Julia M skrev om Peter Jevenko en del av HusmanHagberg Umeå
    Köpt lägenhet
    Väldigt bra bemötande
    Allt var bra i sin helhet👍 Läs mer
  • 2020-01-11

Martin A skrev om Peter Jevenko en del av HusmanHagberg Umeå
    Allt var jättebra! Kan varmt rekommendera Peter till andra. Läs mer
  • Peter Å

2020-01-10

Peter Å skrev om Hassan Atrakchi en del av HusmanHagberg Umeå
    Jag köpte en lägenhet i Umeå, När jag kontaktade Hassan angående objektet jag var intresserad av, fixade han så att jag fick komma på privat visning inom en dag. När jag träffade Hassan var han väldigt ärlig och rak, la fram allt på bordet så att man fick en bra förståelse över vad man höll på med. Sen förväntade jag mig inte så mycket mer av Hassan. Men när problemen började uppstå och jag inte visste om det skulle gå att köpa lägenheten, så gick Hassan utöver mina förväntningar och det han behövde för att hjälpa mig med varje problem som uppstod under vägen.

Jag kände mig trygg med Hassan som mäklare och att han alltid hade både mitt och säljarens bästa i åtanke för att vi båda skulle få en sådan problemfri och lyckad affär som möjligt. Läs mer
    2020-01-13 Hassan A svarar Peter Å
    Tack Peter för din fina reco! Det var ett rent nöje att få hjälpa till vid köp av denna fina lägenhet! Jag hoppas du kommer trivas bra där. God fortsättning. Vi hörs framöver. /Hassan
  • 2020-01-07

Daniel A skrev om Richard Öhman en del av HusmanHagberg Umeå
    Richard lyssnade på mina behov och förde en konstruktiv dialog mellan mig och säljaren. Läs mer

Rådhusesplanaden 13, 903 28 Umeå