Alla kategorier Mäklare Västerbotten Umeå HusmanHagberg HusmanHagberg Umeå

HusmanHagberg Umeå

Rådhusesplanaden 13, 903 28 Umeå — Visa karta

Sedan starten 2008 har vi varit marknadsledande i sex år och i juli 2017 bytte vi mäklarkedja till HusmanHagberg vilket gett oss större möjligheter att förbättra oss ytterligare. Vi är samma team som innan och du får som alltid bred kunskap, stort engagemang och passion från oss i din fastighetsaffär. HusmanHagberg är helt oberoende av banker och försäkringsbolag och har kundens bästa i fokus.

Vi kan Umeå! Vi vet vad som händer och planeras i regionen och har lång erfarenhet av bostadsmarknaden här. Ska du köpa eller sälja bostad här i Umeå, eller är intresserad av att veta mer om vår stad är du alltid välkommen att kontakta oss.
Mån-Tor: 09:00-17:00
Fre: 09:00-16:00
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 242 kunder tycker om HusmanHagberg Umeå

• Gunnar F

2019-04-17

Gunnar F skrev om Jonas Andersson en del av HusmanHagberg Umeå
    Köpt hus, bra och trevlig samt påläst mäklare. Rekomenderar. Läs mer
  • 2019-04-15

Andreas B skrev om Håkan Wiklund en del av HusmanHagberg Umeå
    Trevlig och rak person som vill göra ett bra jobb inte bara bli kvitt kunden. Kommer med bra förslag och är flexibel. Klart rekommenderad! Läs mer
  • 2019-04-12

KEVIN S skrev om Hassan Atrakchi en del av HusmanHagberg Umeå
    Hassan är en väldigt trevlig,driven och målinriktad mäklare!
    När jag först kontaktade Hassan så var jag mitt uppe i renovering och min bostadsrätt var en byggarbetsplats, trots det ville Hassan komma och ta en titt ändå och gav väldigt bra input och idéer.
    När det sedan blev dags för försäljning så gick det väldigt fort och Hassan överträffade verkligen mina förväntningar!
    Hassans driv, tillgänglighet, lyhördhet och engagemang gör att jag verkligen rekommenderar honom! Läs mer
  • 2019-04-07

Stig T skrev om Ulrika Edberg en del av HusmanHagberg Umeå
    En mycket kunnig, kompetent och engagerad mäklare, som hjälpte oss att sälja vår villa.
    Dessutom en mycket trevlig och sympatisk som person. Kan varmt rekommenderas!

Glada Sofiehemsbor Läs mer
  • 2019-04-01

Emanuel F skrev om Ulrika Edberg en del av HusmanHagberg Umeå
    Sålt hus. Gott bemötande. Fint husprospekt. God återkoppling och uppföljning. Läs mer
  • 2019-03-31

Anders V skrev om Camilla Krog en del av HusmanHagberg Umeå
    Vi har fått hjälp med att sälja vårt hus med tillhörande ladugård av Camilla på Husman och Hagberg i Umeå. Dom hjälpte också till att sälja min mammas hus förra året. Camilla har varit väldigt hjälpsam och alla frågor eller funderingar från vår sida har hon kunnat hjälpa till med. Rekommenderar Camilla och Husman /Hagberg till alla. Läs mer
  • 2019-03-31

Rolf Bertil S skrev om Jonas Andersson en del av HusmanHagberg Umeå
    Jonas är proffsig. Följer upp och skapar trygghet. Mycket duktig Läs mer
  • 2019-03-29

Jenny B skrev om Camilla Krog en del av HusmanHagberg Umeå
    Vi har sålt via Camilla. Hon är noggrann med återkoppling och ger goda råd. Hon är proffsig och personlig. Läs mer
  • 2019-03-28

Emelie J skrev om Camilla Krog en del av HusmanHagberg Umeå
    Proffsigt, snabbt, smidigt. Läs mer
  • 2019-03-28

Lars S skrev om Camilla Krog en del av HusmanHagberg Umeå
    Köpt lägenhet 2015, sålt samma 2019. Valde Camilla när dags för försäljning baserat på erfarenheter 2015. Läs mer
  • Ulrika V

2019-03-28

Ulrika V skrev om Camilla Krog en del av HusmanHagberg Umeå
    Vid försäljning av vårt hus var mäklaren Camilla Krog ett utmärkt stöd. Trevligt bemötande och kunnig inom sitt område, gav hon oss all hjälp och stöd vi kunde ha önskat av en mäklare. Alltid till hands, snabba svar, bra tips och råd gav hon oss bästa tänkbara möjlighet till en trygg försäljning av vårat hus. Läs mer
  • 2019-03-27

Eline H skrev om Ulrika Edberg en del av HusmanHagberg Umeå
    Kungsgatan 112A, dålig koll på det mesta. Kunde inte svara på frågor så som om det var brytskydd på altandörren och liknande. Inte så väldigt bra på att sälja in lägenheten utan sa typ "den är fin" Läs mer
  • 2019-03-25

Claes G skrev om Peter Jevenko en del av HusmanHagberg Umeå
    Jag och min sambo har köpt ett hus, och ska sälja en bostadsrätt med Peter som mäklare. Tycker att han känns oerhört proffsig och trygg. Han förklarar saker på ett sätt som gör att man förstår, och man känner sig inte borttrollad med invecklade ord. Det märks att han har stor erfarenhet i branschen, och han har ett förtroendeingivande intryck.

Mvh/ Claes Gustavsson Läs mer
  • Liselotte R

2019-03-24

Liselotte R skrev om Peter Jevenko en del av HusmanHagberg Umeå
    Jag har tillsammans med min man sålt vår bostad, en villa. Jag upplever att samarbetet med vår mäklare Peter Jevenko har gått mycket bra. Peter har ett trevlig och vänligt bemötande. Han är ärlig och relationen med honom under säljprocessen upplevdes enkel. Han finns tillgänglig och han återkopplar direkt det som händer i processen. Det fanns även en stor lyhördhet som gjorde att man kände att man kunde påverka. Jag hade stora förväntningar på fotograferingen. Det visade sig att HusmanHagberg i Umeå hade en fantastik fotograf - även där fanns en stor lyhördhet. Resultatet kunde inte bli bättre. Läs mer
  • Maria H

2019-03-22

Maria H skrev om Richard Öhman en del av HusmanHagberg Umeå
    Ett bra bemötande från första mötet.
    Lyhörd och duktig på att informera
    Klar och tydlig
    Eftersom min egen oerfarenhet inom detta område att köpa bostad, så har jag känt mig trygg med Richard Öhman, som mäklare
    Proffsig kunnig, ödmjuk Läs mer
  • 2019-03-22

Nicolina T skrev om Håkan Wiklund en del av HusmanHagberg Umeå
    Väldigt engagerad, ärlig och trevlig mäklare. Rekommenderas varmt! Läs mer
  • 2019-03-22

Anna K skrev om Richard Öhman en del av HusmanHagberg Umeå
    Jag har haft tre olika mäklare på Husman Hagberg eftersom det var en svår marknad. Rikard har varit jättebra. Läs mer
  • 2019-03-18

Peter R skrev om Susanne Lindgren en del av HusmanHagberg Umeå
    Undertecknad har köpt en lägenhet i Umeå åt min dotter. Köpet har skett på distans och via dottern som varit på visning och sedan skött "pappersarbetet".
    Jag har inte träffat Susanne personligen men de kontakter vi har haft över telefon och mejl så har hon gjort ett mycket gott och stabilt intryck. Bra bemötande och saklig samt korrekt information är egenskaper från henne som jag uppskattat kring denna affär.
    /Peter Läs mer
    2019-03-18 Susanne L svarar Peter R
    Tack! Hoppas din dotter ska trivas.
    Vänligen

Proffsigt och entusiastiskt bemötande. Påläst och lyhörd. Mycket bra! Läs mer
  • Marcus E

2019-03-14

Marcus E skrev om Hassan Atrakchi en del av HusmanHagberg Umeå
    Nyligen köpt en bostadsrätt. Fick ett mycket bra bemötande, en tydlig beskrivning av objektet samt allmän information om bostadsmarknaden.

Överlag en mycket bra upplevelse.
    Jag rekomenderar mer än gärna Hassan till mina bekanta och kommer mest troligt att anlita honom i framtiden. Läs mer
  • Seif K

2019-03-13

Seif K skrev om Hassan Atrakchi en del av HusmanHagberg Umeå
    Hassan Atrakchi är en utmärkt mäklare som fick min lägenhet såld på rekord tid. Jag hade haft problem att få lägenheten såld tidigare, men Hassans engagemang och drivkraft gjorde det möjligt. Han även överträffade mina förväntningar, hans närvaro energi och hunger gjorde mig trygg. Han var alltid tillgänglig och väldigt lätt att nå. Top mäklare! Läs mer
    2019-03-13 Hassan A svarar Seif K
    Tack för dem värmande orden! ett nöje att få hjälpa dig!
    Tack för förtroendet!
  • 2019-03-09

Johan N skrev om Richard Öhman en del av HusmanHagberg Umeå
    Vid vårt husköp var Rickard väldigt behjälplig, kändes genuin och trovärdig och vi känner oss väldigt säkra/tillfreds med vårt köp. Läs mer
  • 2019-02-21

Mikaela P skrev om Jonas Andersson en del av HusmanHagberg Umeå
    Gott bemötande vid visning av lgh Köpt en fin tvåa Läs mer
  • Rolf J

2019-02-15

Rolf J skrev om Susanne Lindgren en del av HusmanHagberg Umeå
    Kom i kontakt med Susanne Lindgren via Hemnet för lgh på Mariestrand. Hon var lyhörd och ordnade med visning en söndag eftersom vi hade en lång resa till Umeå. Är väldigt nöjd med hur hon bemötte oss och lyssnade på våra funderingar omkring lgh.
    Sedan hade vi inte förberett vår försäljning av vår lgh.
    Har bara positiva erfarenheter av Susanne som vi bedömer vara en mycket kompetent fastighetsmäklare. Läs mer
    2019-02-15 Susanne L svarar Rolf J
    Tack Själv Rolf. Hoppas vi kan hitta en lägenhet som passar er här i Umeå 😊
  • 2019-02-13

Anneli T skrev om Håkan Wiklund en del av HusmanHagberg Umeå
    Håkan är ett proffs ut i fingerspetsarna. Han har en enastående god förmåga att hantera stressade säljare och köpare. Han är pragmatisk och pålitlig, helt enkelt en utmärkt mäklare. Läs mer
  • Amanda A

2019-02-06

Amanda A skrev om HusmanHagberg Umeå
    Köpte en bostadsrätt och vi blev väldigt bra bemötta, hjälpsam och trevlig mäklare och hela processen gick snabbt och smidigt. Läs mer
  • 2019-02-05

Torkel O skrev om Ulrika Edberg en del av HusmanHagberg Umeå
    Proffsig, lyhörd, aktiv, kunnig Läs mer
  • 2019-01-20

Andrey M skrev om Richard Öhman en del av HusmanHagberg Umeå
    Richard Öhman på HusmanHagberg i Umeå upplevdes som en mycket professionell och samarbetsvillig mäklare. Försäljningen av min bostadsrätt sköttes smidigt efter ett enda möte och Richard visade sig ha god kunskap om både marknaden och alla de olika moment som hör till en bostadsrättsförsäljning. Läs mer
  • 2019-01-20

Mats F skrev om Richard Öhman en del av HusmanHagberg Umeå
    Richard hjälpte oss att sälja vårt radhus. Richard gav ett mycket intelligent och trevligt bemötande. Det bästa med Richard var att han var bra på att återkoppla sin försäljningstrategi och att han alltid upplevdes som trygg under hela försäljningsprocessen! Jag kan starkt rekommendera Richard till andra säljare. Läs mer
  • 2019-01-19

Eva N skrev om Richard Öhman en del av HusmanHagberg Umeå
    Mkt trevlig men lite ofokuserad. Glömde saker och var inte med på köpavslutet Läs mer
  • 2019-01-19

Anton S skrev om Richard Öhman en del av HusmanHagberg Umeå
    Richard hjälpte oss med försäljning av lägenhet. Går inte få bättre hjälp än så här. Kanon bra på alla sätt Läs mer

Eva B skrev om Richard Öhman en del av HusmanHagberg Umeå
    Mäklaren gjorde ett mycket förtroendeingivande intryck. Han gjorde att jag kände mig mycket nöjd med min bostadsaffär. Läs mer

Ove Ronald H skrev om Richard Öhman en del av HusmanHagberg Umeå
    Jag sålde min villa för 4790000 kronor. Min mäklare Rickard var professionell över hela processen och överträffade mina förväntningar som redan inledningsvis var höga. Rickards eminenta empati, servicekänsla, plikttrogenhet, närhet till både mig som säljare och köparna präglades dessutom av mycket goda byggnadskunskaper och precision av en berömvärd förmåga att alltid svara på frågor och då ge ärliga svar. Rickard är en fantastisk fin förebild för en entusiastisk mäklare. Owe r Hedström, Umeå. Läs mer

Frida H skrev om Richard Öhman en del av HusmanHagberg Umeå
    Trevligt och bra bemötande. Vi fick jättebra service och hjälp genom hela processen med vårt husköp. Vi är nöjda. Läs mer

Kent S skrev om Richard Öhman en del av HusmanHagberg Umeå
    Köpte en 1:a till dottern
    Har bara positiva omdömen av hela affären, från start till mål. Läs mer

Lina R skrev om Richard Öhman en del av HusmanHagberg Umeå
    Köpt en bostadsrätt i två plan. Bra bemötande, svarade på de frågor vi hade och ringde upp med svar då han inte kunde svara på en gång. Vi är nöjda och har bara positiva erfarenheter av Richard och HusmanHagbergs. Läs mer

Falck M skrev om Richard Öhman en del av HusmanHagberg Umeå
    Rak, tydlig och serviceminded. Fick min lägenhet såld väldigt snabbt och utan krångel. Rekommenderar Richard och Husman Hagberg. Högsta betyg! Läs mer

Sebastian N skrev om Richard Öhman en del av HusmanHagberg Umeå
    Vi köpte en 3a på Sandåkern I Umeå via HusmanHagberg.

Mäklaren vi fick var väldigt professionell och visste precis hur allt gick till. Allt gick smidigt och snabbt och dessutom fick vi svar på allt vi ville veta.

Toppbetyg! Läs mer

Johan L skrev om Richard Öhman en del av HusmanHagberg Umeå
    Köpte hus av Richard, allt gick mycket bra och smidigt! Lätt att få tag på och lätt att kommunicera med! Läs mer
  • 2018-12-27

Peter Ö skrev om Peter Jevenko en del av HusmanHagberg Umeå
    En mycket bra mäklare!

Han har en en objektiv hållning men med ett empatiskt förhållningssätt. Han viktar både säljare och köpare på ett mycket bra sätt. Han svarar i både mejl, sms och telefonsamtal med kort varsel. Jag rekommenderar honom varmt i alla framtida affärer. När vi säljer nästa gång kommer vi att anlita honom!! Läs mer
  • 2018-12-22

Henrik H skrev om Camilla Krog en del av HusmanHagberg Umeå
    Helt suverän från början till slut! Ordning och reda och en mäklare med koll på det mesta! Rekommenderas starkt! Vi är otroligt nöjda med precis ALLT! Läs mer
  • 2018-12-18

Tommy P skrev om Jonas Andersson en del av HusmanHagberg Umeå
    Professionell mäklare som tar itu med uppdraget på rak arm och ändå inte glömmer bort köparen I affären. Läs mer
  • 2018-12-14

Eva E skrev om Jonas Andersson en del av HusmanHagberg Umeå
    Jonas har sålt min lägenhet . Han fick jobba hårt eftersom det var så många liknande objekt ute samtidigt.
    Jag har hela tiden haft förtroende för Jonas som mäklare han har hållit mig uppdaterad och kommit med bra råd. Läs mer
  • 2018-12-13

Ida F skrev om HusmanHagberg Umeå
    Mycket nöjd från början till slut med försäljningen av lägenheten, gick smidigt! Läs mer
  • Sandra L

2018-12-10

Sandra L skrev om HusmanHagberg Umeå
    Vi köpte vår lägenhet av Victoria för drygt fyra år sedan och när den var dags att sälja i höst hade Victoria precis kommit tillbaka från föräldraledighet, hon var ett sjävklart val för oss.. vi var och är så nöjda med henne. Lättsam, proffsig, engagerad och framförallt mycket trevlig att ha att göra med!! Läs mer
  • 2018-12-06

Jennifer E skrev om Håkan Wiklund en del av HusmanHagberg Umeå
    Duktig på att återkoppla och enkel att ha att göra med. Håkan får absolut våra rekommendationer! Läs mer
  • 2018-12-05

Niklas L skrev om Jonas Andersson en del av HusmanHagberg Umeå
    trevligt och bra bemötande vid mitt köp av ett hus
    mycket trevligt att ha med jonas att göra Läs mer
  • 2018-12-04

Lina R skrev om Ulrika Edberg en del av HusmanHagberg Umeå
    Haft en jätte bra upplevelse med Ulrika. Hon har varit väldigt tillmötesgående och hjälpsam. Vi är hur nöjda som helst! Läs mer
  • 2018-12-04

Ann-Katrin P skrev om Camilla Krog en del av HusmanHagberg Umeå
    Camilla hjälpte oss att sälja huset och värdera en stuga. Vi upplevde henne kunnig och proffsig, hon bemötte oss på ett personligt och trevligt sätt. Hon är väl insatt i det man behöver veta och tänka på vid husförsäljning. Vi är glada över att hon hjälpte oss med detta.
    Anki P. Läs mer

Rådhusesplanaden 13, 903 28 Umeå